Feri, ugye nem érted?
2008. március 20. írta: AgentUngur

Feri, ugye nem érted?

 A Heti Hetesben politikust aláznak, de nagyon. Fletókát. Hogy ugye kampec. Vége. Alkalmatlan. A Népszavában Debreczeni kesereg és félti az országot, hogy most mi lesz. A kőbalos kolléga mondja: „ezekre nem fogok szavazni 2010-ben, jöjjön inkább e Fidesz”.

 Hát igen, recseg ropog körülötte minden, már nem a balos Vátesz, a vörös Jel, az új Tony Blair. Csak egy bukott szerencsétlen, aki élete végéig remeghet, hogy akinek kezet nyújt, nem utasítja-e vissza. Nem sétálhat úgy a városban, ahogy Horn Gyufa tehette, oly' sokszor részegen dülöngélve a Falk Miksa utcában, mert össze fognak súgni a háta mögött: ő az, aki elkúrta. Minden téren.

 Feri, ugye nem érted? Ártatlan, busa fejjel nézel a választók szemébe, akik szétaláztak, hogy vátdöfákk. De hát most méééér? Azt jól látod, Feri, az emberek nélkül nem megy a reform. Sokakkal viszont nem azért nem, mert nem értik, mit akarsz, hanem ezért, mert felfordul tőled a gyomruk. Utáljanak érte, de például nekem gyötrelmes volt behúzni a három igent, mert az önrésszel, mint alapelvvel egyetértettem. Azzal nem, hogy egyik nap szemébe hazudsz a vitapartnerednek, meg nyolcmillió választópolgárnak, utána meg bevezeted, kaotikusan, előkészítetlenül. Ettől függetlenül az elv, állítom, jó.

 Én nem a kérdésekről szavaztam, hanem rólad. Levontam a konzekvenciát, amit a nemzettel, és az annak csupán egy részét képező mai Magyarországgal tettél. Orbán annak idején a szimbolikus téren kúrta el. Oktalanul mélyített már korábban is meglévő árkokat, olyan verbális csatákba ment bele, melyekbe nem kellett volna, szóval voltak problémák bőven.

 Te, meg elődöd, Megyó, viszont a gazdaságot kúrtátok el 2002-2006 között, de nagyon. Ez sem igazán bocsánatos, de ettől még hagytalak volna 2006-tól javítani, és három nemet húzok, ha agyonütnek is érte. De ezen kívül a Vitya által is tágított árkot olyan mélyre ástátok, mint 1990 óta senki sem. Erre akkor jöttem rá, amikor 2004 karácsonyakor hazajőve (igen sokat voltam akkoriban külföldön) meglátogattam a vidéki rokonokat. Kb. fél óra alatt szakadt rám a mocsok, amit igen, kérlek, te csináltál, meg a pártod. Hogy idejön a román (MSZP-s nyelvről lefordítva: erdélyi magyar) és elveszi a munkát. Hogy nem lesz nyugdíj, ha lesz kettős állampolgárság. Velük ordítoztam, és azt máig szégyellem, mert nem tehettek róla. Csak szajkózták, amit mondtál vagy sugalltál. De téged nem tudtalak jól pofánverni. Azóta viszont minden alkalommal megteszem. Sokan vagyunk még így.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr13389289

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Res Publica 2008.03.20. 17:45:10

Népítélet utánKedvenc blogjaimon majd két hete, a népszavazás óta áll a bál: a posztok és kommentek kizárólag vagy nagyrészt a március 9-i eseménnyel és annak lehetséges következményeivel foglalkoznak. Ez a nagy tömegű intellektuális trágya tetszhalott bl…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.minorka 2008.03.20. 23:28:26

"Egy olyan kormány volt, amelyik szakítani próbált ezzel, és szart a népszerűségre, szociális populizmusra."
:)))) Ha sokat ismételsz egy hazugságot, akkor az igaz lesz?

kelet 2008.03.20. 23:30:26

kolbászoszsömle,

Miért is szólna bele az ország belügyeibe a kettős állampolgárság?

A szavazati jog a lakóhelyhez van kötve. Nem gondolod, hogy milliónyian vennék a fáradságot, hogy magyar lakcímet szerezzenek, csak azért, hogy beleszólhassanak az anyaország belügyeibe.

Hasonló ez a feltételezés a 23 millió román munkavállalóhoz.

És még egyszer hadd említsem: nálunkk egységesebb nemzetek a kettős állampolgárságot a parlamentben, nagy egyetértésben simán megszavazták.

Fantómas 2008.03.20. 23:32:15

dr. minorka
"Ha sokat ismételsz egy hazugságot, akkor az igaz lesz?:
Kerdezd meg Orbant, o biztos tudja...

Invictus 2008.03.20. 23:33:42

kelet,
Ha a másik oldal fogadatlan prókátorát akarnám játszani, azt mondanám, nem kerül semmibe egy állampolgárnak bejelentenie magát. Most is vannak lakások, ahova 30-40 ember van bejelentve. Gondolom attól tartottak, hogy a "mindenki jelentsen be magához még egy (határon túli) szavazót" lesz a fidesz taktika:)

nonestvolentis 2008.03.20. 23:33:53

Nézd Zsömle, ha te így érzed,azt tiszteletben tartom de nem tudok vele mit kezdeni.

Szerintem egy jó lehetőség lett volna ennek az őrült megosztottságnak a csökkentésére.
Sokszor elhangzik (amúgy jogosan) baloldalról, hogy milyen alapon sajátítja ki a "nemzeti érzelmű" címkét magának a jobboldal.

Ennek a lényege a gesztus lett volna, hogy semmivel sem kevésbé magyarok, csak azért mert nem itt születtek, a mai határok között.
Még csak nem is bosszant az, hogy így gondolkodsz (és még sokan), egyszerűen csak elszomorít... :(

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.03.20. 23:35:29

dr.minorka

Szociális Népszavazást lehet-e vajon-e tartani-e egy-e olyan-e kormány-e ellen-e amelyik-e nem szarik a szociális populizmusra?

Tényleg fanatikus vagy.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.20. 23:45:39

"nekem gyötrelmes volt behúzni a három igent, mert az önrésszel, mint alapelvvel egyetértettem...
...Én nem a kérdésekről szavaztam, hanem rólad. "

Gratulálok mindenkinek, aki így gondolkodott. Tényleg megérte, így kifejezni az utálatotokat. az, hogy ebbe belegebed az ország hosszútávon, mert innentől kezdve semmi reformot nem lehet végrehajtani, ami akármilyen kis átmeneti nehézséggel is jár, hisz megvan a precedens, hogy miképp lehet megbénítani a mindenkori kormányt, az mellékes. Hogy a külföldi tőke menekülni fog innen, hisz totális lesz a jogbizonytalanság, az mellékes. A lényeg, hogy be tudtatok tartani Fletónak.

Szép volt.

dr.minorka 2008.03.20. 23:46:14

Zsönle!
Ami kimaradt. Bátor kormányod egyszer tönkre vágta a költségvetést, az új megmentő 2004-ben pontosan ugyanúgy csinált mindent, azért hogy az igazság kiderülését elodázza a 2006-os választás utánra. Eközben a romokban heverő költségvetésbe sikerült még egy nagyot rúgni a választás elé időzített ÁFA-csökkentéssel. Amikor már nem volt tovább, mert az ország kb. 2 hétre volt attól, hogy a forint elleni spekulációs támadás elinduljon + brüsszeli gazdi kiadta az ukázt, nos ekkor történt meg az, hogy változtatott a kormány. De a populizmussal nem szakított, csak az ócska demagógiát az orvosok, a nyugdíjasok, stb. ellen próbálta irányítani. Nem szart Ferencünk a népszerűségre, csak azt hitte, hogy az úniós pénzek kihúzzák a bajból.
Titeket ez jellemez: A selejt bosszúja.

Fantómas 2008.03.20. 23:46:53

Amugy szerintem idoszeru lenne hazankat ujra nepkoztarsasgnak nevezni, hiszen a nep kozvetlenul gyakorolja a hatalmat

dr.minorka 2008.03.20. 23:47:56

Csak most az apparátcsikok repülnek a hatalomból!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.03.20. 23:48:42

kelet

Ezen kár vitatkozni.

Igazából nekem az a véleményem ezzel kapcsolatban, hogy a Magyarigazolvány jó dolog, az hasznos, meg kafa, arra való, hogy magyarkodni lehessen vele, de a magyar állampolgárság nem az a játék.
Nem csak azért, mert jogok járnak vele, hanem azért, mert az nem lehet alkalmas még elvben sem a nemzetiség igazolására, megerősítésére, nemzetiséghez való tartozás érzésének küttyömfüttyére.

Az egy nagyon rossz ötlet volt, hogy nemzetiségi alapon diszkrimináljunk.

Tudom, vannak más országok, ahol ezt megtették, de az az ő bajuk.

Azt a potenciált, amit az megmozgatott inkább arra kellett volna fordítani, hogy az autonómiatörekvéseket segíteni, vagy akár a szeparatista mozgalmakat pénzelni vele.

Fantómas 2008.03.20. 23:49:03

Aha, majd jonnek a plebejusok. Rohej

buharin 2008.03.20. 23:50:16

kolbászoszsömle, metaljacket

Nagyjából befejezem veletek, mert minek.

Nem vagyok ov hivő, ezért nem érdemes a kérdéseimre adott érdemi válaszok helyett felsorolni, hogy milyen fiatalkorúakat erőszakolt meg mikola, és mit hazudott tarlós a globális felmelegedésről.

Amit ti kerültök, az a válasz arra az állításomra, hogy ennek a koalíciónak nincs semmilyen területen érdemi teljesítménye és alatta szétrohadt az ország.
Mivel ez objektív tény, így erre az állításra 3 dolgot lehet tenni:
- nem venni róla tudomást (jellemzően ezt teszitek)
- tagadni (ez is előfordul, bár ekkor nevetségessé és egyben fanatikussá váltok)
- rákenni másra (hibás az ellenzék, a megelőző 4 év, az aszálykár, a médek, az olajár meg a céhlegények) ez is gyakori.

Nem akartok a tényekkel szembenézni?

dr.minorka 2008.03.20. 23:50:33

Nem tudok kik jönnek. De, hogy kik mennek az biztos:)

kelet 2008.03.20. 23:55:56

Már ne haragudj, de ez számomra értelmezhetetlen, hogy ne nemzetiségi alapon diszkrimináljunk. Ez a lényeg! Nem a románoknak, szerbeknek, hanem a magyaroknak akartuk megadni a jussukat. Amit a történelem igazságtalansága elvett. Ez nekünk pénzbe került volna. Én ezt vállaltam volna. Te nem?

Fantómas 2008.03.20. 23:58:41

buharin,
Igazad van. Toketlenek voltak, es ezert megfizetnek. De azis teny, hogy ugy nem lehet vezetni, se autot, se repulot, se orszagot, hogy valaki folyamatosan rangatja a kormanyt, es amit a fidesz csinal az mar nyugodt szivvel nevezheto szabotazsnak. De ezert meg ok fognak megfizetni, mert egy tonkretett orszagban fognak szerencsetlenkedni, a romokon folytatodik a gyulolkodes. Es Te es en fogunk megfizetni foleg.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.03.21. 00:01:35

kelet

Nem az a kérdés, hogy én vagy Te vállaltad volna-e ennek a döntésnek az anyagi terheit, hanem az, hogy vállaltatnád-e erőből és hatalmi szóval azokkal, akik viszont nem.

Netuddki. 2008.03.21. 00:03:10

buharin 2008.03.20. 23:50:16
Az tény, hogy a jelenlegi koalíció egy nagy nulla. Csak az a gond, hogy nincs helyette másik.
Gyakorlatilag a 19 év alatt már az összes párt elhasználódott. Azt rohadtul bebizonyították már, hogy 5-en 6 felé tudják húzni ezt az országot. Egyvalamiben értenek csak egyet, amikor fel kell venni a költségtérítést.

dr.minorka 2008.03.21. 00:04:35

Ehhez az elképesztő zűrzavarhoz vajon mi köze lehet a Fidesznek, vagy bárki másnak, Gyurcsány Ferencen kívül:
Élet Gál J. Zoltán után - lenyugodtak a kedélyek a MeH-ben
www.hirszerzo.hu/cikkr.elet_gal_j_zoltan_utan_-_lenyugodtak_a_kedelyek_a_meh-ben.60584.html

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.03.21. 00:05:08

jaket

Ennek kell véget vetni, hogy akkor, amikor fizetünk, ne kelljen többet fizetni annál, mint amennyit muszáj.
A rángatás biztosan nem fog abbamaradni addig, amíg a fidesz nincs kormányon.

buharin 2008.03.21. 00:08:09

metaljacket

Nem szeretem a táncost, de államférfinek tartottam volna, ha
- van bátorsága a kettős állampolgársági népszavazásnál igent mondani és
- vállalja a biztos bukást, de az ország érdekei szerint cselekszik legalább 2004 -től.
Bizony, lehet így is cselekedni, ahogy a Dzurinda kabinet is megtette ezt, noha jobb és baloldali populista ellenzék is "rángatta" a kormányát. De megtette, mert hazafi és államférfi volt.

A mienk max. értékek nélüli taktikus (annak jó).
A röhej az, hogy így is megkapja hamarosan a tuti bukást, de sajnos megy vele a jövőnkből is egy komoly darabja is. Államféfi helyett, csak egy ellenszenves és furcsa mozgású machiavellsitára fogunk emlékezni.

Fantómas 2008.03.21. 00:24:54

Hat hamar a multat emlegetjuk, Orban is lehetett volna allamferfi ha mondjuk nem kezdi herdalni a penzt 2000 tol esz nelkul, hagynemondjak peldakat, meg csinalhatott volna reformoka, de nem tette ugyabar pedig a tamogatottsaga megvolt hozza meg mar bocsanat de a pofaja is. Szart az ellenzekere, mar akkoris eloszeretettel bomlasztotta a parlamentalis demokraciat, sajat embereit ultette hatalmi poziciokba, aztan kesobb valasztasok utan ketszer is csalast kialtott, majd utcara vitte a csocseleket, aminek vegeredmenyeben az lett a kovetkezmenye, hogy langokban allt a varos, meghat altalanos felfordulas. Ugye milyen hazafias allamferfi Viktorunk?

Netuddki. 2008.03.21. 00:34:42

dr.minorka 2008.03.21. 00:04:35
"Ehhez az elképesztő zűrzavarhoz vajon mi köze lehet a Fidesznek, vagy bárki másnak, Gyurcsány Ferencen kívül..."
:)

Öszödi beszéd egyfajta értelmezése:
- GYF egy MSZ gyűlésen kijelenti, hogy elég volt a korrupcióból, az élősködésből.
- A jelenlévő elvtársak csak lesnek, mi van? Holnaptól meg is kell dolgozni a fizetésért? Nem lesz több mellékes? Naaaaaa aaaaazt már nem.
- Fidesz rögtön lecsap. Na nem, nem arra, hogy mostantól aztán patyolat legyen az ország. Pár mondatot kiragadva elkezdik a hazugságkampányt. Persze nekik is valójában az áll érdekükben, minél jobban lehessen halászni a zavarosban.
- Pár MSZP-s nemtetszését fejezi ki. "Azért Feri nem kéne a saját fajtád ellen fordulni."
- Fidesz, mint a jó úttörő, ahol tud keresztbe tesz a koalíciónak, mellesleg az MSZP és a saját választópolgárainak is azzal a céllal, hogy ők nyerik a 2010-es választásokat, még ha beldöglünk is.

dr.minorka 2008.03.21. 00:42:09

szerintem olvasd el mégegyszer, hogy mit mondott.
DE! Én azt kérdeztem, hogy Ferencünk szűk kabinettjének a cikkből világosan kiolvasható elképesztő szervezetlenségéhez, végtelenül ostoba mucsai szelleméhez (nem véletlenül állnak ott, ahol állnak) vajon mi köze van a Fidesznek? Ez a hal a fejétől büdös, de nagyon.

mim 2008.03.21. 01:07:41

Oké.. hány nyugdíjas is van? Őket ezek a kérdések hogyan is érintik? Mármint, hogy ha bármi bajuk van mehetnek a családhoz koldulni, mert a nyugdíj és a TB járulék amit eddig fizettek nem elég (napi díj + sok gyógyszar) ?
Persze 10 év alatt ez a béka is lebújna a gigán, de akkor is...
És még ott a tanulási téma, ami értelem szerüen jóval több anyukát és apukát érint rosszul, mint jól. Mert egy gyengén kereső párnak ugye az az egy vigasza van 40-es éveitől, hogy "de legalább a fiam/ lányom már jól keres, mert x/y diplomája van". Namost.. mivel alacsony szintről mindig is nehezebb kitörni - és ezt az érintettek zsigerből érzik -, egyértelmű volt mire szavaz a többség. Ja és a nagy család persze, hiszen akkor már a nagyi is oda húzza az Xet szolidaritásból.
A tehetősebb rétegnek persze ez jó, hiszen kipengeti a pénzt, ha kell - nekik az ellenkező irányba való lecsúszás lebeg rémálomként a szemük előtt. És még örül is titkon, hiszen a gyereknek kevesebb lesz a konkurencia.. könnyebb neki helyet csinálni. Az a pár okos géniusz aki feltör meg kevés vizet zavar..

Hmmh.. őszintén.. ez a "nemzetért dobog a szívem" duma hányinger. Mindenki szavazzon arra, ami _neki_ jó. Mert ez lenne elviekben a demokrácia lényege - nem az, hogy "mert az okos bácsi a TVben azt mondta, hogy ez mindenkinek jó lesz.. és aki nem úgy dönt az hazaáruló sunyi stb..".

És Feri bá ha megy, akkor remélem magával rántja a tanácsadóit, a seggnyalóit, mert ha nem akkor csak átplasztikázásról lehet beszélni - ugye senki sem hiszi el, hogy minden az Ő érdeme? De azért az egész standot sem kell elmeszelni..

rockjano 2008.03.21. 03:37:49

Szerintem sok jobboldali fel sem tudja fogni mekkora gáz van ebben az országban, óriási strukturális gáz. Nem csak ez a kormány tehet rólla, részben ez is persze megvan a felelôsségük, de az ellenzékének is eléggé.
A nagy kérdés az ha orbánék hatalomra jutnak 2010-ben akkor mit csinálnak??? Ezen kéne már régen gondolkodni.

Ôk csak a következô lépést látják...hatalomra kell kerülni oszt lessz vag valahogy.

Vagy nem változtatnak semmin...akkor magyoroszág bukik (velük eggyütt)

Vagy még a mostaninál is sokkal brutálisabb átalakításba kezdenek.

NYUGDÍJCSÖKKENTÉS!!! MÉGTÖBB KÓRHÁZBEZÁRÁS (muszály), nagyrészt fizetôs felsôoktatás stb... KÖLTSÉGCSÖKKENTÉS minden mértékben. Ekkor talán lessz némi esélyük de bukni fognak ôk is majd 2014-ben. Ha a nyugdíjjakhoz nem nyúlunk drasztikussan hozzá az elkövetkezô pár évben (akárki is) akkor magyarország becsôdôl.

Ha lenne esze e Fidesznek hagyná a kormányt megcsinálni a szart elvinni a balhét és utánna lenne esélyük.

A Fidesz most éli fel 2010 utánni kormányzásának esélyeit. Amit nem tesznek meg a szocik azt majd nekik kell...és nem lessz benne köszönet

jano

dekoninckx (törölt) 2008.03.21. 04:11:11

metaljacket 2008.03.20. 23:09:46
"Kicsit olyan ez az egesz historia, mint amikor ket balfasz vitatkozik, hogy ki vezesse a sullyedo hajot, "

Miért, érdemben mibe szólhat bele a Fidesz ellenzékben? Parlamenti többségben vannak a szocik, azt csinálnak, amit akarnak, ha van valami jó ötletük, úgyse fogadják el, ha a szociknak van jó ötletük, úgyis keresztülverik. A népszavazás "sikere" csepp a tengerben, nyilván.

0xFFFF 2008.03.21. 06:26:11

"metaljacket 2008.03.20. 23:46:53
Amugy szerintem idoszeru lenne hazankat ujra nepkoztarsasgnak nevezni, hiszen a nep kozvetlenul gyakorolja a hatalmat "

Ha ez így lenne, akkor a kossuth téri 386 képviselőnek nevezett fehérgalléros bűnözővel lenne feldíszítve az andrássy út összes kandelábere. Addig is, amíg ez nem így van, tedd el a mondatodat. Időben kell elővenni majd.

Lukrecia 2008.03.21. 06:58:40

Én meg úgy látom OV ne játsza itt a királyosdit, nem kérek belőle.
Olvasom kedves blogoló társaim hozzászólásaitokat és nem kellett sokat olvasnom ahhoz, hogy tényleg a nagytöbbség arról szavazott, hogy maradjon-e Gyurcsány????
Bevettétek ezt a maszlagot a Fidesztől???
Egyiknek se vagyok a híve, DE gondolkodjuk már, most Viktor átesett a döglött dakota lovának másik felére...nem veszitek észre, hogy kapkodva keresi azt, hogy honnan pótolják az orvosok kieső pénzét??
Annó azért engedték, hogy ilyen kérdésben szavazhassunk, mert nem költségvetési tétel a vizitdíj, kórházi napidíj és a tandíj. Szóval akkor miről is beszélünk??
Leszavazta a nagytöbbség magyar, hogy nem fizetünk, no akkor innentől (pontosabban 2008.04.01-től) oldják meg hogy akarják a kieső bevételt.
Tapsot kérek Orbánnak és GYurcsánynak a kiválló tájékoztatásért, amit tettek választások előtt, és a népnek amiért felelős döntéseket tud hozni!

1, nincs mit követelőzniük az orvosoknak, mert ha költségvetést éritő tétel lenne, akkor biz nem szavazhattunk volna. Nincs mit pótolni.

2, az ország és családok ketté osztásában én Orbánt látom (és természetesen azt aki fanatikusan elhiszi azt amit mond) legnagyobb hibásnak, ha megfigyelitek beszédeit mást sem mond csak milyen "szar" "ez így nem jó" mindíg találnak valami titkos felvételt stb...na hagyá má hülyeségeiddel, mindíg a Fidesz, mindíg a ...Tv jut ilyenek birtokába...haha nagyon vicces

Rockjano,

Amit írtál teljesen igaz, de hidd el Fidesznek nincs annyi esze, hogy megvárja mig az MSZP elviszi a terveit...főleg Orbánnak az a mozgatórugója, hogy király legyen (korona már van) hatalom és pénzéhes (végülis elhiszem hogy fogyóban a lóvéjuk..)

Rá Dios 2008.03.21. 07:44:22

Lehet a miniszterelnök Gy.F.-el nem egyetérteni, ez normális, lehet az ember Gy.F.-et nem szeretni, ez emberi, de amit itt a jobboldal néhány ...khmmmm... különösebb közhasznú kvalitásokat eddig nem mutatott embere bűnbakképzésben előadott, az legalábbis ...szokatlan.
Az én negatív kedvencem e téren, ha eltekintek a kifutófiúktól, a kerdemokrata elnök, Semlyén Zsolt.
Egyszerre utcasarki tahóság, szemforgató máglyarakás és ...más jó nem jut eszembe róla. Ahógy ő, úgy nem beszélhet, nem viselkedhet ember. Szerintem.

cierre 2008.03.21. 07:48:40

Ezt az idióta munkásőr Bencsik írta:)))
Érted Bencsik!:)

Megint csak szánalmas… Persze én vagyok a hülye, minek olvasok ilyen sz …t

Rá Dios 2008.03.21. 08:20:53

Ha valamely kormányzat nem tett eleget a strukturális gondok kezelésére, az nem ok, hogy arra bízzuk az országot, aki még a kevésben is gátolta, akadályozta.
Ugyan miért, miben volna jobb?

Delilah (törölt) 2008.03.21. 08:40:14

Én is úgy szavaztam három igennel, hogy a feltett kérdésekkel nem értettem maradéktalanul egyet, csak azt tudtam, hogy amit gyurcsány kér, azt kell cáfolni.
Nem értem hogy a régi rendszerben élő és romboló politikusok milyen jogon engedhetők be a mai politikai életbe.
Én úgy fogok szavazni legközelebb, hogy arra, aki a gyurcsány féle diktatúrát minél biztosabban leváltja.
Már nem vagyok fideszes, régen az voltam, most már egy párt mellett sem teszem le nyugodtan a voksomat, attól függetlenül, hogy a legjobb változások gazdasági és minden téren a Fidesz kormányzás alatt történtek.
Amúgy az mszp-s emberek végtelenül buták, és nem gondolkodnak, nem mérlegelnek. Igazi fanatikusok, akiket ha gyurcsány gázkamrába vet, akkor is az mszp-re fogják nyomni az x-et.
ENnél már csak az a nagyobb poén, hogy közgazdász kolléga megjegyezte, hogy szerinte meg éppenhogy jó irányba megy a gazdaság.
Miért nem lehet egy szakértő stábot - politikai irányzattól függetlenül - beállítani oda, és húzzák már ki az egész országot a szarból. Ha még nem késő...

alibi borz árny (törölt) 2008.03.21. 08:40:44

metaljacket 2008.03.20. 16:44:38
"alibi borz árny. En inkabb javaslom hogy az alkotmany tartalkmazza hogy az olyan idiotakat mint te, abortaljak. Nem feltetlenul az anyamehben. "

metaljecket - miért is? érvek???

elwood 2008.03.21. 08:51:22

"de például nekem gyötrelmes volt behúzni a három igent, mert az önrésszel, mint alapelvvel egyetértettem."

gratulálok, belerúgtál valakibe aki két év múlva amúgy is ment volna. Az ország meg húsz évre került bármilyen normális változtatásról. Jól választottál prioritást.

"pénzbehajtás nem reform"

a vizitdíj egy pici része a reformnak, a reformról ősszel fogtok szavazni amikor hasonló előrelátással leállítjátok az e.ü. -ben versenyt.
Hajrá Magyaroszág.

Rá Dios 2008.03.21. 08:55:38

Delilah:

benned megtaláltam az ideális, politikailag manipulálható ember (nem polgár!) prototípusát.
Nem tudod, úgymond mi van, de tudod, hogy aki valamit gondol, az ostoba. Nem vagy fideszes, óh, már nem, pedig voltál, ugye, csak azt tudod, hogy Gy:F.-nek "diktatúrája" van.
No, majd meglátod, mi a diaktatúra, csacsi leány. És addig se vágd le senki férfiember haját álmában...

szalmaegér 2008.03.21. 09:03:55

lukrécia
Bő lére eresztve sikerült elmondanod, hogy azon kevesek közé tartozol, akik a mai napig elhiszik gyf szavait.
Már csak az érdekelne -de igaziból ám- miként győzi meg magát arról valaki, hogy ezt érdemes nagydobra vernie.

tevevanegypupu 2008.03.21. 09:06:52

Eszem agaban sem volt csak azert harom "igen"-nel szavazni (vagy ha ugy erzem harom "nem"-mel) hogy valaki tunjon el a francba. Mert szavazasnal is es most is szilard meggyozodesem, hogy Ferenc nem fog eltunni es gyonyoruen kivarja a kovetkezo valasztast es nagy valoszinuseggel - ha egyaltalan elbukja - akkor is csak egy hajszallal fogja elbukni, a tobbi parttars pedig marad ugyanugy a politikai elet legtetejen egeszen addig mig aso-kapa-nagyharang el nem valaszt bennunket egymastol. A harom "igen"-nel meggyozodesbol voksoltam mert egyszeruen ugy ereztem, hogy meg ez a minimal onresz - ami betegsegek eseten nem is minimalis - is olyan rablas pluszban az adoink utan, amit mar nem vehetnek el.
Foleg nem az mszp-t amugy is imado nyugdijasoktol.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.03.21. 09:31:51

Delilah

Ha a közgazdász kolléga nem a szakértő kategória, akkor ki az?

Ezt csak úgy csendesen és félve kérdezem.

Nem tudom, hogy a közgazdász kolléga azt azt jelenti-e, hogy Te ott vagy takarítónő, ahol a közgazdász a pénzügyes, vagy mi van, de gondolkozz egy kicsit.

Ki a a szakértő, ha nem az, aki tanulta?

1211 2008.03.21. 09:34:56

AgentUngur

talán az volt a szavazólapra írva, hogy utálod-é az magyar politikai vezetést (ez ám az efemizmus!), vagy egészen más...?

...és mi az eredmény? feri sírt?

fejlesztés lesz-e a főiskolákon/egyetemeken? lesz olyan háziorvos, aki nem megy csődbe?

ezt te leszarod!

ha azt írták volna a papírra, hogy b*sszák meg anyádat apád tetemének a hátán, arra is igent írtál volna? csak sírjon a feri?!

talán be van rohadva az agyad?!

az egész cirkusz egy félelmetesen pofátlan tipikusan politikusbűnözős parasztvakítás volt, aminek még a cehhét is mi álltuk; te meg boldogan mentél rakni az ixet, te szerencsétlen birka!

...már bocs.
megkérdezik, szétbasszuk-é eztmegazt, te meg azt válaszolod "vesszen a feri".
és széles nyilvánosság előtt büszkélkedsz vele...

áh, gyöngyöt disznónak...

states 2008.03.21. 09:37:34

Kétségtelen, a határontúliakkal szembeni aljasságát Gyurcsánynak azóta sem sikerült felülmúlni, pedig igyekezett, Öszöd, a kormányzati dilettantizmus, a gazdaság padlóravitele, a szemkilövetés mind-mind eltörpül amellett az erkölcsi nihil mellett, amit 2004 decembere jelent. Valószínüleg nemzetközi unikum az is, hogy valaki a saját nemzete ellen kampányoljon szemenszedett hazugságokkal két alkalommal is, hiszen ne feledjük, Debreceni szerint a 23 millió román beözönlése is az ő ötlete volt, Kovács és Medgyesy csak "bevállalta" némi hezitálás után...

Rá Dios 2008.03.21. 09:43:05

States:

Elég szar szöveg, no...
Már ha hajlandó vagy belegondolni.

states 2008.03.21. 09:50:36

Rá Dios:
Belátom, igen meggyőzőek az érveid...

Tgr 2008.03.21. 09:51:36

Fedor 2008.03.20. 23:45:39
"Az, hogy ebbe belegebed az ország hosszútávon, mert innentől kezdve semmi reformot nem lehet végrehajtani, ami akármilyen kis átmeneti nehézséggel is jár, hisz megvan a precedens, hogy miképp lehet megbénítani a mindenkori kormányt, az mellékes."

Szerintem ez egy egyszer megjátszható dolog volt, innentől minden kormány vigyázni fog, hogy költségvetési tétel legyen még a miniszterelnök tízóraija is, véltelenül se lehessen semmiről népszavazást kiírni. Ami persze fideszes szemszögből öntökönszúrás, mert ők a fő támogatói annak, hogy a bevételek egy részét legyen kötelező meghatározott célra fordítani, anélkül, hogy átfolyna a közös kasszán, de hát az elvek arra valók, hogy alárendeljük őket a személyes szimpátiáknak...

Machiavelli 2008.03.21. 09:54:47

Ami ezt a vitát illeti. A társadalom legfőbb baja a szolidaritás hiánya. Egy olyan országban, amit 40 évig tartottak rabláncon és szedték el a munkája értékét és szórták a tengerbe, ma főképp a huszonéves senkik, önzően és kompromisszumok nélkül küldenék a lecsóba azokat, akik, talán tudtukon kívül, de mégis csak megszenvedték az elnyomást. Most ezeket a kifosztott és beteg embereket akarjátok "öngondoskodni" Ha nem lenne ennyi szarházi kollaboráns, akkor nem kellene ilyen vitát nyitni.

Lehet, hogy nem ésszerű és logikus, hogy Gyurcsány ellen (is) szavaztunk, de a világon mindenhol így van. Hiába sápítozik a kollaboráns ballib.

Azt már megsem említem, hogy a rátió nagy szószólói simán adják egy hazug csaló kezébe az országot. Úgy a rátió nevében hazudjátok nekünk, hogy így kell!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.03.21. 09:58:59

Machiavelli

Ne gyalázd névadódat...

A szolidaritás az mi?
Kiben nincs szolidaritás?
Az aki ne akar kétszer fizetni, vagy az, aki nem akar egyszer sem?

Tgr 2008.03.21. 10:03:17

buharin 2008.03.21. 00:08:09
- vállalja a biztos bukást, de az ország érdekei szerint cselekszik legalább 2004 -től.
Bizony, lehet így is cselekedni, ahogy a Dzurinda kabinet is megtette ezt, noha jobb és baloldali populista ellenzék is "rángatta" a kormányát.

Szerintem Gyurcsány kormányát elsősorban nem az ellenzék rángatja, hanem a saját pártja, csak az kívülről nem látszik. Az alapvetően szocialista MSZP-tagság a győzelem érdekében megválasztott egy (gazdaságpolitikai értelemben) erősen jobboldali vezetést, amelyik most kicsit felülagálya-helyzetben van, le kell nyomnia a nem éppen szocialista színezetű reformokat a tagság torkán, és ez nem mindig sikerül. A Fidesznek ebben csak annyi szerepe van, hogy az őszödi beszédet (ami szintén egy ilyen torkon lenyomás része volt) kihasználva meggyengítette Gyurcsány pozícióját a pártban (kevés poolgármesteri szék -> sok rosszakaró). Ha Gyurcsány megpróbálna önfeláldozó államférfit játszani a hátralevő két évben, szimplán úgy járna, mint Medgyessy.

the Zen experience 2008.03.21. 10:03:43

Van alternatíva! Törjön hát fel álmából egy független, államfilozófiailag PLATÓN-tól képzett, minden szakterületben maga-maga jártas tudósközösség! Jöjjön a tanítók ideje! Fogunk össze a bárdolatlan empíria alapján felálló, érzelem- és hatalommentes észközpontú irányítás!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.03.21. 10:06:39

lord rotten

vaspapucsos faekét a népnek!

states 2008.03.21. 10:07:15

Tgr:
Azt ugye nem gondolod komolyan, hogy az az alak, aki kiötlötte a 23 milló román beözönlését és szemrebbenés nélkül kampányolt a legelképesztőbb hazugságokkal a 2004 decemberi népszavazás előtt, az adott esetben ellenzékben nem élt volna a népszavazás adta lehetőségekkel...

SUCKITUP 2008.03.21. 10:10:00

HOGY EMBERROL ES NEM KERDESROL SZAVAZOL AZ A BAJ.
HOGY VALAKI KERESZTNEVEBOL IZLESTELEN ES OLCSO SZOVICCET CSINALSZ EZ IS BAJ.
HOGY OLYANROL IRSZ SZINVONALTALANUL ES ROSSZUL,VERAMATOR MODON, AMIHEZ HULYE VAGY ES EZT PUPLIKALOD IS...
HAT EZ AZ IGAZI GOND

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.03.21. 10:11:38

Kedves Tiko,

3,6 Mio munnkavállalóból a 0,8 Mio közalkalmazottat levonva 2,8 Mio versenyszféra-dolgozót kapsz. A minimálbéres után is fizetnek a munkaadók TB járulékot, a minimálbér kétszeresének megfelelő összeg alapján.

Invictus 2008.03.21. 10:12:01

rockjano 2008.03.21. 03:37:49

"Ôk csak a következô lépést látják...hatalomra kell kerülni oszt lessz vag valahogy."

Melyik párt nem ezt csinálta ellenzékben? Ja, emlékszem a maszop felelős, konstruktív ellenzéki politizálására OV miniszterelnöksége idején. Ja, hogy ők "nem vitték az utcára az embereket"? Igen, mert a nyuggert, meg a panelprolit nehéz lenne ilyesmire rávenni. Helyette uszították őket otthon a TV fotelben...

"Ha a nyugdíjjakhoz nem nyúlunk drasztikussan hozzá az elkövetkezô pár évben (akárki is) akkor magyarország becsôdôl."

Ezt mondhatod a drága Ferinek és a pártjának. A királycsináló nyugdíjasok tartják elsősorban hatalomban az MSZP-t 6 éve. Ha azt mondom 19 ezer Ft rémlik valami?

"Ha lenne esze e Fidesznek hagyná a kormányt megcsinálni a szart elvinni a balhét és utánna lenne esélyük."

Az maszopszadesznek eszében sincs "megcsinálni a szart és elvinni a balhét", ők nyerni akarnak legközelebb is. Nem kamikazekormányt akart Feri.
Meg kellett szorítaniuk egy kicsit, mert muszáj volt, ennyi.
Akár marad Feri akár nem, lassan megint osztogatni kezdenek, nyugi.
Az "egészségbiztosítási reform" meg nem a reformról szól, hanem arról, hogy zsíros bizniszt dobjanak a kientúrának. Főleg a szadeszénak. Naiv, aki másképp látja, szerintem. És semmi nem garantálja, hogy ez amit kitaláltak, hatékonyabb, vagy olcsóbb lesz, mint a mostani TB. Olcsóbb esetleg igen, de akkor a betegen spórolnak majd nyugodj meg. De a sok irodistát, székházat, reklámokat, ügynököket is fizetni kell majd valamiből ezeknek a pénztáraknak.
Aki ezt az egészségbiztosítási "reformot" úgy állítja be, hogy ezt kell csinálni, csak ezt lehet, vagy elbukik és tönkremegy az ország, az hülye.

"A Fidesz most éli fel 2010 utánni kormányzásának esélyeit. Amit nem tesznek meg a szocik azt majd nekik kell...és nem lessz benne köszönet"

Szóval szerinted a Fidesz miatt nem tud kormányozni az MSZP. Lehet, hogy ők így érzik, de sajna nem így van:)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 10:12:45

"kolbászoszsömle 2008.03.21. 10:06:39
lord rotten

vaspapucsos faekét a népnek!"

Inkább, mint kétszer legyártott vizitdíjautomatát, széfet a kórházi ágy mellé, és új, EU-konform postaládát. S azzal talán még dolgozni is lehet.

Tgr 2008.03.21. 10:14:01

states, én úgy tudom, nem Gyurcsány kezdeményezte a népszavazást a kettős állampolgárságról...

Leonard Zelig 2008.03.21. 10:17:23

Mindenki rinyál, hogy szlovákia meg csehország meg románia mennek el ezerrel. Há wazze, most szavaztátok meg a kommunizmust ! Az is egy modell, de az nem versenyképes globalice.
Én három nemet nyomtam, nem mintha nem tudtam volna, hogy a vérdemagógia győz. De fogtok ti még szopni, ha az IMF megint bekeményít.
Én szóltam.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 10:18:02

Még hogy "Delilah" manipulálható... elolvastam a hozzászólását, s csacsi leány ide vagy oda, az itteniek között a legkevésbé manipulált elmére vall.

Devil Inside 2008.03.21. 10:21:10

Egy csomóan azt írják (sőt valaki üvölti), hogy milyen hülye az, aki nem a kérdésre szavazott, hanem Ferire, pedig nem az volt a szavazólapra írva.

Pont ebből a hisztiből látszik, hogy mégiscsak Feriről és a politikájáról szólt az egész népszavazás, nem a teljesen lényegtelen vizitdíjról...

lOc (a pasztafáriánus) 2008.03.21. 10:23:05

Nekem is tetszett amit páran szajkóznak itt is. Az ellenzék miatt nem tud most kormányozni az MSZP. Ez jó :))) Amikor az ellenzék volt hatalmon akkor ugye ők nem tudtak kormányozni, most meg miattuk nem tud más. Az óvoda jut eszembe ilyen érvek hallatán.

Devil Inside 2008.03.21. 10:26:46

Leonard Zelig:
Szlovákiában 19%-os, Csehországban 15%-os, Romániában 16%-os egykulcsos jövedelemadó van. Feltűnik valami különbség az ő és a mi helyzetünk között?

Ezt a szar dumát meg el lehet felejteni, a vizitdíj meglétének vagy nem létének semmi köze a kommunizmushoz/szocializmushoz. (De még a tandíjnak sem.) Pont emiatt az agymosó baromság (rémlik az SZDSZ reklámból?) mentem el szavazni igenekkel.

elwood 2008.03.21. 10:53:52

A sors iróniája.
Ha jól értem annyira utálják a kommunista Gyurcsányt, hogy még a kommunizmust is megszavazzák ellene.

elwood 2008.03.21. 11:02:44

Aki nem akar "kétszer fizetni" annak még sok dolga van:

- legyen ingyen minden gyógyszer, hiszen az ár nagy részét úgyis a tb. fizeti, minek fizessünk mi is másodszor a gyógyszertárban.

- töröljék el az autópályadíjat, hiszen a mi pénzünkből építették és tartják fenn.

A "használó is járuljon hozzá jelképesen" elve az az imperialista karvalytőke mételye. Előre a lenini úton.

Google 2008.03.21. 11:03:48

Ha a józan észt keresné valaki, akkor olvassa át a kommentek közül (főleg) a baloldaliak ki-beszólásait. Azt a lekezelő stílust, azt a sok mosdatlan megjegyzést, gondolom, az elkeseredettség okozza, okozhatja. Csak nem kiderült, hogy Gyurcsány nem tud a vizen járni és a frakciója sem tud alá csónakot, tutajt adni?
Igen, leszavaztuk Gyurcsányt, és nem azért, mert hazudott, hanem azért, mert hazugságban él, szervezett hazugságokkal nyertek, kormányoznak, ez az ő modus vivendijük.
Bármilyen furcsa, ugyanígy leszavaztunk volna bárkit, bármilyen oldalról, ha ilyen eszközöket használ, ahhoz, hogy a hatalomban pöffeszkedhessen! Veress (paprika) Jánosról még mi sem gondoltuk volna, hogy a hatalomért birokra kel! Nem az erejük kellene nagy legyen, hanem az eszük! De ezt már eljátszották!

dr.minorka 2008.03.21. 11:11:21

elwood!
Fő az éberség, mer a kommancsok mindenütt ottan vannak!
Hogyan is alakult az autópályadíj Németországban, és Ausztriában?:)

tevevanegypupu 2008.03.21. 11:14:56

A problema lenyeget nem latjak az elkeseredett baloldaliak: azert kellett volna vizitdijat, korhazi napidijat es tandijat fizeni, mert a koalicio elkurta, elkurta es elkurta. Kivettek nagy, jelentos osszegeket az egeszsegugybol, oktatasugybol, hogy az altaluk baromira elcseszett, szetszort koltsegvetesbe betegyenek penzt. Szo szincs szocializmusra, kommunizmusra es a lenini utra valo szavazasrol: itt arrol szavaztunk, hogy aki elcseszte - de nagyon - az hozza rendbe egyedul. Nem azok hibaztak akik "igen"-nel szavaztak. Azok rontottak el akik reggel, delben es ejjel nem csinaltak semmit hazudozason kivul es gozuk sincs nemhogy arrol, hogy mit fognak csinalni egy ev mulva kormanyzas cimen, hanem meg azt sem tudjak, hogyan tovabb a jovo heten.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 11:15:46

"Google", csak semmi nagy mellény. Fog a többség még újra baromságok mellett voksolni. A "mi" névmást a demokratikus szavazások esetében nem lehet seggreesések nélkül használni.

elwood 2008.03.21. 11:29:23

tevevanegypupu:
"Szo szincs szocializmusra, kommunizmusra es a lenini utra valo szavazasrol: itt arrol szavaztunk, hogy aki elcseszte - de nagyon - az hozza rendbe egyedul."

Itten pont kezdte rendbehozni, és pont sikerült ellenzékből elk.ni.

Leonard Zelig 2008.03.21. 11:37:48

Devil Inside: Itt arról vartyogok, hogy van egy modell, amit nyugati, fejlett stb. piacgazdaságnak hívnak. Na most a fidesznyikek ezt a modellt nem hajlandók elfogadni, helyette valamiféle államszocializmust akarnak. A co-payment minden ilyen "fejlett" piacgazdaságban megvan. Nálunk most nem lesz (egy ideig, míg össze nem omlik a szociális ellátó rendszer). Ennyit ért a szociális népszavazás.
Csehország, Szlovákia, Lengyelország, Románia úgy tűnik, elfogadják a játékszabályokat, mi meg egyelőre nem.

Google 2008.03.21. 11:38:06

Nem mellényről, zakóról van szó. Nagy zakóról, de mindegy!
Vannak, akik azt hiszik, aki elszabta, az ki is tudná javítani, hát persze, újabb anyag, újabb szórakozás, újabb pénzkidobás!
Van még szabó elég, próbálja meg már más is, mit kell itt erősködni, hogy azt mondja: egy ember, egy ország, egy program!

tevevanegypupu 2008.03.21. 11:40:32

elwood
na igen, elkezdte..a MI penzunkkel, sajnovics ebben nem ertek egyet vele. Nem kerdezett meg egy szoval sem mikor visszavonatta az adocsokkentest, nem szolt egy szot sem a valasztasi beszedeiben, hogy majd nekem kell kihuznom a pacbol..A tizennegyedik havi nyugdijra meg jo ideig nem lesz szuksegem, de arra a sokszor haromszaz forintra viszont igen, ha esetleg valami komolyabb nyavalyam lesz majd. Tudod berbol-fizetesbol elek es nagyon de nagyon levonnak mindent amit csak lehet az egeszsegbiztositasomhoz is.Ugy kepzeltem, ha a fidesz kormany alatt ment a szeker az en parszaz forintom nelkul is, akkor egy europai ertelemben vett szocialdemokrata kormanyzas idejen is mennie kellene, foleg a legbaloldalibb miniszterelnok vezetesevel.((:

dr.minorka 2008.03.21. 11:40:34

Zelig!

"A co-payment minden ilyen "fejlett" piacgazdaságban megvan. "
Most akkor roppant tudós, és elfogulatlan véleményed szerint Dánia, Finnország, Ausztria nem fejlett, vagy nem piacgazdaság? Kis huncut!:)

Devil Inside 2008.03.21. 11:42:46

elwood:
Aki elkúrta, az ezen a vezetői szinten nem szokta tudni rendbehozni. Ezt a kapitalista világban régóta tudják, ezért szokták lecserélni a menedzsmentet a rendberakás előtt - azok egyrészt nem védik irracionálisan az előző gárda intézkedéseit, másrészt tanulságként szolgál, hogy a tevékenységüknek vannak következményei is.

Nem, nem előrehozott választásokról beszélek, hanem a kormány lecseréléséről. Igaz ezzel már másfél évet késett a koalíció, mostmár megnyugtató megoldást csak a választások hoznának...

elwood 2008.03.21. 11:46:48

"Ugy kepzeltem, ha a fidesz kormany alatt ment a szeker az en parszaz forintom nelkul is, akkor egy europai ertelemben vett szocialdemokrata kormanyzas idejen is mennie kellene, foleg a legbaloldalibb miniszterelnok vezetesevel.((:"

Ezt még sokan így képzelik. Megy a szekér még egy darabig. Még egy-két tucat év is lehet mire ránk omlik a nyugdíjrendszer, az egészségügy. Egyébként a Fidesz kormány alatt sem a mi párszáz forintunk nélkül ment, csak más úton fizettük be. A "MI pénzünkkel" igen. Sajnos más nem szponzorálja ezt az országot csak a lakói :-)

tevevanegypupu 2008.03.21. 12:03:50

elwood
tudom en azt, hogy elore tervezni nagyon nehez, hogy a vilaggazdasagtol fuggunk, hogy nagyon ugy kell tancolnunk sokszor ahogy a korulottunk levok futyulnek. Szivesen vallalalok aldozatot is. De vannak dolgok amiket mar elore lehet tudni, bar valasztast nyerni veluk nem lehet. Nem az a baj, hogy fizetni kell - az is - hanem az, hogy at lettunk vagva. Illetve en nem nagyon, mert a fideszre szavaztam..De tenyleg verforralonak tartom a helyzetet, foleg azok utan, ahogy vegigelveztem Gyurcsany produkcioit a valasztasok elott. Szo nelkul, bar elegge letorten elfogadtam, hogy a fidesz megint vesztett, de azt mar nem tudom elfogadni, hogy ilyen nagy atveressel nyert a koalicio. Es meg inkabb nehezen viselem, hogy hazugsaggal maradhat egy tehetsegtelen kormany hatalmon, es nincs lehetoseg menet kozben demokratikusan a jo francba elkuldeni oket.

Cigany 2008.03.21. 12:04:33

Tegyünk az esélyegyenlőségért!

MÉG TÖBB PÉNZT ÉS JOGOT a magyarországi cigányságnak!

Devil Inside 2008.03.21. 12:08:34

Leonard Zelig:
A szokásos tényfüggetlen dogmatikus érvrendszer, aztán még csodálkoztok, hogy a társadalom nagyobb része elhajtotta a p..ba ezt az egészet.

Egyrészt a co-payment nem feltétele a fejlett piacgazdaságnak, mint előbb dr.minorka rávilágított. Másrészt a modell alapfeltétele, hogy az állami elvonás a jövedelmekből (jóval) alacsonyabb legyen. Ezzel a striciállamos mentalitással, hogy elszedjük a jövedelmed nagy részét, de még fizess, ha bármilyen állami szolgáltatásra szükséged van nem fog működni.

elwood:
Nem tudom, olvastad-e a tegnapi hírekben, hogy májusban rendkívüli nyugdíjemelést tartanak. Na azzal a rendszerrel nem kezdtek és nem fognak semmit kezdeni. A másik pedig a roppant alacsony gazdasági növekedésünk, ami a konvergenciaprogram ("reformok") elcseszett szerkezetéből adódik és amire már 2006 nyarán minden gazdaságkutató vagy közgazdász figyelmeztetett, de persze a kormány nem hallgatott rájuk, mert ők tudják. Most meg itt sírnak, miközben a saját politikai érdekeik a hozzánemértésükkel párosulva okozta és okozza még mindig a jelenlegi helyzetünket.

Az EÜ reformról pedig már tegnap leírtam: az egész fejetlen, de legalább roppant agresszív kapkodásban sehol nem fedezhető fel, hogy bármi fogalmuk lenne olyan misztikus dolgokról, mint projekt- ill. változásmenedzsment.

elwood 2008.03.21. 12:09:23

Devil Inside:
Majdnem 100%-ban egyet értek. Kicsit mégis más a helyzet mint egy cégmenedzsmentben. Itt fix időnként választások vannak. Fletónak két éve volt az Orbán és Megyó semmittevése után. Nem kezdhetett nagyobb dolgokba, meg akarta vennni a tömeget két évig aztán lépni. Nem sikerült.

A választások hozhatnak megnyugtató megoldást egy normális országban. Sajnos itt azért nagyjából lehet látni mi lenne egy előrehozott választás eredménye, és nem látom milyen irányba mennénk utána, mert a leendő nyertes nem bontja ki az igazság részleteit leendő terveiről.

Art Mooney 2008.03.21. 12:15:55

mindazoknak, akik értetlenül állnak azon jelenség előtt, h az önrészt jó ötletnek tartó ember igennel voksolt:
1. "protest vote", google it, mothafuckas (és kéretik a fogalmat tág keretek között értelmezni)
2. megjegyzem, a kérdés nem az önrészről mint elvről szólt, hanem a konkrét bevezetett intézkedésről, aminek része az önrész mint elv, de a politikai végrehajtás is

eh.

CrL 2008.03.21. 12:16:03

elwood: szerintem is előrehozott választás lenne az egyik legjobb megoldás, de nézve a realitásokat, a két oldal egymásnakfeszülését, a gazdasági klimát ez nem lehetséges. helyette lesz egy miniszterelnökcsere hamarosan (ha már lendvai cáfolja, akkor biztos) és attól tartok a fidesz tovább fog torpedózni, ami nem tesz jót senkinek.

most még ott tartunk hogy fidesz-mszp közösen megy neki gyurcsányak:

index.hu/gazdasag/magyar/mvm080321/

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 12:18:12

"Google", nem azt írtam. Próbáld értelmezni.

dowNLoad 2008.03.21. 12:29:54

ZSINDEXESEK: legyen akkor 2+1 magyarország:
A dunántúl legyen egy INTERNACIONÁLIS, állandó reformok tüzében égő, programok, csomagok lázában élő, (cionista, kommunista kiáltványos, internacionálé a himnusza, vöröscsillagos a zászlója, stb..) OTT gyurcsány lehetne örökös király, veres meg a pénztáros, ti meg az alattvallók, ahol a hivatalos nyelvek: Angol, Német, Héber, Lovári, és a magyar.
A Tiszántúl lehetne NEMZETI PANNÓNIA, ahol aki az ország ellen tesz, annak kárt okoz, akarva, vagy tudatlansága miatt, az 5-15év fogház, vagyonelkobzás, a területén állomásozó MULTICÉGEK TÖBB (magasabb %) adót fizetnek mint a kis, csak magyar tulajdonú cégek, aki nem tud beszélni a hivatalos nyelven (magyar) az kérhet tolmácsot, ahol NINCS PC duma, az ÁRPÁDSÁVOS zászlót bárki, bárhol, bármikor kitűzheti , ahol nem lehet közfeladatokat ellátó személy az, aki BÁRMILYEN szervezetben tag volt a 90előtt, (KISZ, III/akámennyi) stb..
Budapest lehetne egy adómentes (adócsaló) miniállam, oda az megy, aki az összelopott pénze után nem akar adót fizetni, és van elég, hogy az 500ezer Ft/m2-es ingatlanokat megvegye.
EBBEN A 3-as felosztásban mindenki megtalálná a maga helyét, nem lenne ez a bohóckodás, és közben épülhetne az ország is, igaz 3külön darabban. DE EGYMÁSTÓL NEM LEHETNE lopni, én nem fizetem az adómból azt, akinek OFFSHORE cége van.

elwood 2008.03.21. 12:29:56

Devil inside:
"májusban rendkívüli nyugdíjemelést tartanak. Na azzal a rendszerrel nem kezdtek és nem fognak semmit kezdeni. A másik pedig a roppant alacsony gazdasági növekedésünk, ami a konvergenciaprogram ("reformok") elcseszett szerkezetéből"

Nem bizony. Minden józan elemző szerint egy ciklusban elég egy nagyobb reform. Most az egészségügy lett volna terítéken, sikerülni fog szétszavazni.

A nyugdírendszerhez utoljára Hornék nyúltak hozzá és Orbán állította le a változásokat.

A gazdasági növekedésben jeletős tétel volt az állami beruházás, amik tavaly kiestek, az ez év végi lesz egy reálisabb szám. Sajnos béka segge alatt lesz az is. Radikálisabb lépések kellenének a gazdaságban de mint látjuk már 300Ft-on is bukik egy kormány, ki fog itt adót csökkenteni (ami jelentős kiadáscsökkentést is jelent) ...

alibi borz árny (törölt) 2008.03.21. 12:41:37

dowNLoad 2008.03.21. 12:29:54
Na és a Duna-Tisza köze? Ott kik lennének?

villikirály 2008.03.21. 12:42:58

A váság menedzsmenthez új választásokra és nagykoalícióra v an szükség: ez értelemszerűen egy negyvenszázalékos Fidesz és egy tizenöt százalékos MSZP között jönne létre.

A kisebb pártok addig ellenzékben dolgozhatnának a demokráciáért.

villikirály 2008.03.21. 12:47:11

A váság menedzsmenthez új választásokra és nagykoalícióra v an szükség: ez értelemszerűen egy negyvenszázalékos Fidesz és egy tizenöt százalékos MSZP között jönne létre.

A kisebb pártok addig ellenzékben dolgozhatnának a demokráciáért.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 12:50:29

"Rengeteg", a kisebb pártokról és a "nagy megújulás" várható irányáról:

Ha ellátogatunk ide, érdekes híreket olvashatunk:
www.szocdemek.fw.hu/

Nincs is miért csodálkozni tehát:
"Közös munkához lát az MSZDP és a Centrum Párt"
www.stop.hu/articles/article.php?id=272171

Másrészt oda kell figyelni erre a súlyos társaságra:
www.pallaspaholy.hu/index.phtml
www.klubhalo.hu

Befolyásuk és aknamunkájuk eredménye egyre növekedni fog.

Leonard Zelig 2008.03.21. 12:58:46

A fidesznyikek még húsvétra (kampánycsend, megaLoL, keresztény szeretet, gigaLol) kaptak egy pár ezer plakátot, miszerint "Magyarország nyert !".
Az adófizetők pénzén baßják szét az országot, utána meg számon kérik a kormányon, hogy mire költi a sok pénzt.

dowNLoad 2008.03.21. 13:07:24

alibi borz árny:
A Duna-Tisza köze az a senki földje, elásott tartályokkal és fejnélküli hullákkal, ők lesznek a Twilight Zone, ahol bármi megtörténhet,
a juhászból lehet milliárdos,
a retardáltból olajos nagyvállalkozó, stb..

Leonard Zelig meg mehetne a Dunántúlra,ott nem lehetne ilyen fideszes plakátolás, főleg nem a Tiszántúl pénzéből, vagy fordítva.

Devil Inside 2008.03.21. 15:42:46

Loxon:
Nincs új a nap alatt, ez a Pallas Páholy a Polgári Körök Szövetségének ballib változatának tűnik.
Persze le is írják, arra vannak, hogy a sajtónak megmondják a frankót és az "értelmiség jelentős részének véleményét".

Zelig:
Ezzel az irdatlan demagógiával nincs kedvem versenyezni, pedig hidd el fel tudnék tenni néhány kérdést ennél sokkal nagyobb pénzösszegekről és pl. a nemkommunizmusraszavazóknak a demokratikus intézmény-rendszerhez fűződő viszonyáról...

Invictus 2008.03.21. 16:39:06

Azért jó lenne megérteni, hogy nem 300 Ft-on bukta el a kormány a népszavazást. Aki ezt ismételgeti, meg azt, hogy hülye nép, nem érdemli meg az olyan felvilágosult ejrópéereket, mint ő, az magát áltatja.
A népszavazás bizony elsősorban arról szólt amit Horn Gábor is kimondott, és nem pusztán a 300 Ft miatt, az nagyon kis része az egésznek.
A ballib oldal meg van győződve, hogy nemcsak hogy egyedül ő alkalmas vezetni az országot, de az alternatíva a félfasiszta diktatúra. Ezért a kisebbik rossz mindig az MSZP-SZDSZ marad nekik (nyugodtan lehet mondani, hogy de ha lemondana Orbán, akkor nem, de hát ez sajna nem igaz, ahogy az sem, hogy a jobboldal csak addig utálja a balt, amíg le nem mond Gyurcsány). A jobboldal jelentős része meg persze arról van meggyőződve, hogy csak ő képviseli a nemzetet. Viszont a nagyobb erő és befolyás (média, gazdasági, stb.) a két tábor közül az előbbinél van. A csata meg az ún. bizonytalanokért folyik, akiket az utóbbi 2 választáson az MSZP nyert meg (90-ben az MDF, 94-ben szintén az MSZP, 98-ban a Fidesz, és a mostani népszavazáson is a Fidesz, köszönetően Fletónak). Na, ennyi. Két év múlva meg jön az eddigi legdurvább választási kampány, utána pedig az eredménytől függetlenül tovább fokozódik a helyzet. Ha a Fidesz nyer, akkor elképzelhető az is, hogy a baloldal az EU-t próbálja majd felhasználni a Fidesz ellen, akár bojkottra való felhívással. Ha valahogy sikerül a szokásos recepttel (szavazatvásárlás és démonizálás) megtartani a hatalmat a ballibnek, akkor a jobboldal tovább radikalizálódik, rengetegen fogják elfogadhatatlannak érezni az eredményt, könnyen lehetnek az eddieknél sokkal komolyabb zavargások, amiket persze levernek majd, de minden eddiginél jobban megosztják majd az országot. Ökölre fognak menni a két oldal hívei az utcákon, kocsmákban stb. A baloldal pedig szépen kiépíti a dél-amerikai típusú áldemokratikus diktatúrát, és mi leszünk Közép-Európa Mexikója vagy Argentínája.

kelet 2008.03.21. 16:49:42

Invictus,

Legyünk derűlátóbbak. Pl. a nagy pártok olyan miniszterelnökjelölteket állítanak, akiket a másik oldal sem gyűlöl, mert belátják, hogy ez mindkét fél számára többletszavazatokat hozhat.

dowNLoad 2008.03.21. 16:56:37

Invictus:
A baloldal pedig szépen kiépíti a dél-amerikai típusú áldemokratikus diktatúrát, és mi leszünk Közép-Európa Mexikója vagy Argentínája.

DE NÉLKÜLEM, viszont akkor a külföldön megkeresett pénzem egy részét hazautalom, a kurucos terroristáknak, esetleg fegyvercsempészetben is segítek nekik anyagilag. LEGYEN egy északír hozzállás, vagy valami hasonló, de nehogy már nyugodtan költsék el az ország pénzét!
Esetleg keressünk egy SZAKÉRTŐT, aki Fenyőt is szakszerűen lekezelte, összedobná a pénzt az ország, 5 perc alatt.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.03.21. 19:24:48

buharin 2008.03.20. 23:50:16

"Mivel ez objektív tény, így erre az állításra 3 dolgot lehet tenni:
- nem venni róla tudomást (jellemzően ezt teszitek)"

hat igen. En is nost irom be sokadszor, hogy a legpofatlanabb uvegzsebprogramnak megfeleloen az orrunk elott lop el a kormany es a sleppje kb. ketszer annyi penzt, mint amennyi a vizitdij, napidij es tandij egyutt, nem volt meg a lelkes ballib vitatarsak kozott senki, aki probalta volna cafolni (mivel fent van a kormanyzati honlapokon, ez persze elegge nehez), vagy megprobalni elmagyarazni, hogy pl. a madarinfluenza elleni vakcinara adott 2 milliard forintbol legalabb egy petak megterult mar. Persze feldobhatunk egy dobokockat, es az alapjan kivalaszthatnank a Baross programbol, vagy barmelyik masikbol egy tok random projectet, attol is felallna a szor a hatan barkinek.

Apfelbaum Ogmánd 2008.03.23. 15:17:22

ZELIG:

Ilyen undor böffenet ("keresztényi szeretet GIGALOL"....)
után a militáns MAGYARNAK - aki te egyáltalán nem vagy, - ne kattanjon a rugósbicskája, ne kapja föl a vasvillát??!

Minden szavatokkal ÖNVESZÉLYES azeszként provokáltok !!!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.24. 00:59:49

na húzzunk bele az 500-ert
pl hogy meglegyen az a menetszakasz recskre :P

CrL 2008.04.04. 22:35:22

Feri mostmár érti, de mégsem. Ma végre megtudtuk, hogy egy merészebb reformernek átadná a helyét, de ő leáll a reformokkal mert ugye a pártja és a többség nem támogatja azt. Ő szintén megérti a SZDSZ-t, dehát mégis az MSZP bársonyos reformértékű politikáját fogja csinálni. Logikus nagyon lol.

dowNLoad 2008.04.04. 23:50:03

A következő vezetésnek a szarból kell visszahozni, de nem a kormányt (haha) henem az országot. pont elég lesz, más program nem is kell! Legyen magyar áru (is) az gigamarketekben, a multik is fizessenek adót, csökkenteni a függést minden szinten (energia, élelmiszer) korrupciócsökkentés brutális büntetések kilátásba helyezésével (példát statuálni egy pár balekkal, hogy a többi hiéna leálljon) ÉS SZÁMONKÉRÉS, mert addig továbbra is a szar hízza le WC-t. (józan parasztész bevezetése a közéletbe, magyargyalázás büntetése, stb..)
süti beállítások módosítása