A pártok első következtetései - népszavazás után
2008. március 10. írta: TuRuL_2k2

A pártok első következtetései - népszavazás után

 Elég érdekesen reagáltak a pártok a népszavazási eredményre. Elsősorban a kormánypártok, akik sértettségükben hajmeresztő hazárdjátékba kezdtek: minden kormánypárti politikus fő mondanivalója az volt, hogy nem pótolják a kieső bevételeket. Lehet ilyet játszani, talán még van is egy nagyon kis esélyük arram hogy a Fideszre ég rá az egész - de sokkal valószínűbb, hogy ez megint a kormányra üt vissza. Nem kicsit, nagyot. Gyurcsány emellett nyilvánvalóan hazug módon és sajátos demokrácia-felfogása mentén gyorsan összeadta a távolmaradókat és a nemmel szavazókat: „lehet biztató az, hogy több mint négymillió ember nem volt hajlandó támogatni a kérdésfeltevést”.
 Ugyanezzel az önámító logikával dolgozott Kóka János is, amikor liberális sikerként könyvelte el a „nem” szavazatokat. Egyedül Horn Gábor mondta meg az őszintét, igaz, nem a pulpituson (ma meg már magyarázkodik, hogy nem úgy kell érteni azt, ahogy mondta):


 A Fidesz tegnap este viszonylag visszafogottan ünnepelte a népszavazás eredményét, Orbán beszédében csak az volt kicsit viszolyogtató, hogy nemzetegyesítő eseményként ünnepelte a díjak eltörlését. Viszont ma már a tb-törvény esetleges őszi népszavazásáról beszélt, amit azért nem lenne könnyű sikerre vinni: a vizitdíjról mindenki könnyen el tudja dönteni, hogy szeretné-e fizetni, az állami vagy vegyes társadalombiztosítás kérdése elég komplex ahhoz, hogy ne tolongjanak az emberek az urnáknál.
 Az MDF? Ők csak ültek a Parlamentben nagy magányosan, nyomták a politika-ellenes populizmust, ha arra vetődött, de leginkább csak szomorúan nézték, hogy velük nem nagyon törődik senki.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr99373965

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egyiket sem! 2008.03.10. 12:53:26

Március 10.Azt, hogy hogyan kéne szavazni, azt már szerteszét vitáztuk pro- és kontra a blogszférában. Úgy tűnik, mindenki tudja, hogy miért szavaz majd úgy, ahogy szavaz.Most már csak az egyik forgatókönyv szerinti lehetséges következmények érdekelnének…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drömögödömötör 2008.03.10. 15:02:23

Oblomov

az egészségügy mai formájában nem maradhat fent ez tény ezen változtatni kell mert ami ma van az nem az ország érdeke . Természetesen lehet folytatni az elmult 17 év gyakorlatát hogy bizonyos mammut szervezetekhez nem nyúlunk ( OEP. TB , NYUGDÍJ MÁV STB ) csak nyomjuk bele a lovét de ez rendkivül ostoba és rövidlátó hozzáállás . Mellékesen ezek után kiváncsi vagyok hogy FIDESZ körökben hogy képzelik el a kormányzást ? Hisz bámilyen átmeneti megszorítást meglehet furni egy népszavazással

Hoffy 2008.03.10. 15:04:42

ThufirHawat

Senki nem mondta, hogy az államnak pénze van. Tudjuk, hogy a néptől besszedet pénzből tud bármit is fedezni, de akkor ne pazarolja a pénzünket, hanem bölcsen ossza be. Én 30 éve fizetek tb-t és soha nem voltam beteg. Nem is leszek beteg soha, ez tuti hála Istennek, de ha el mennék szemüveget csináltatni és meg felelne az állam által adott szemüveg akkor ne fizessek, ha nem akkor fizessek? Az adót csoportosítsák át, ne pazarolják, azt is én fizetem, nem a kormány.

Paranoid Android2 2008.03.10. 15:06:09

Istenem! Mit jelent az, hogy változtatni? Azt honnan szeded Sirómajom, hogy a szerkezet teljesen rossz és nem a korrupció viszi ki a pénzt a rendszerből? Mert legalább annyit visz ki mint a felesleges ágyak. De nem a feleslegeseket szüntették meg, hanem ahogy sikerült.

segabor 2008.03.10. 15:14:28

r1974: egy rossz döntésre nem mentség, hogy jobb, mint a semmi. Most lehetőség van arra, hogy a rossz döntést korrigálni lehessen. IGEN, vonjuk be a rendszerbe azokat is, akik eddig valamiért nem fizettek az eü-ért. DE NE azokat büntessük, akik már eleve fizettek érte.

Egyetértettem azzal, hogy elkezdtek utánanézni, kinek érvényes a TB kártyája és ezentúl követik, hogy jogosult-e az "ingyenes" ellátásra (nem ingyenes, mert TB járulékot fizetett érte). Eddig jó.

A számokkal meg felesleges dobálózni. A kormány kezében a cselekvés lehetősége, találja ki azt, hogyan ne lehessen kibújni a TB járulék befizetése alól.

Egyszerűen nem elfogadható megoldás a töbszörös megfizettetés. Vagy te úgy gondolod, hogy ez helyes?

Drömögödömötör 2008.03.10. 15:18:43

Paranoid

egyetértek veled a korrupció bizony nyakig ott van ezekben a kérdésekben hisz ezek segítségével lehet finanszirozni kampányokat pártketonákat stb . Én nem tudom mit kell tenni hogy változon mivel nem ez a szakterületem , de ez azt hiszem a kisebbik rossz mivel azon személyektől sem hallotam javaslatot akik mint szakpolitikusok vagy szakemberek szerepelnek vagy nyílvánulnak
meg. Bár lehet hogy pl Mikola úrnak vagyy Éger úrnak voltak javaslatai csak nem tünt fel nekem . esetleg segítenél ebben hol lehet megnézni v utánna olvasni hogy milyen alternatív javaslatok születek ezzel kapcsolatban ??? Ma Éger úr jelezte hogy már ki is számolták mennyivel több támogatást nyújtani a kormánynak az egészségügy érszére. Helyes csak miből kérdem én ???

Oblomov 2008.03.10. 15:21:46

"Siromajom 2008.03.10. 15:02:23
Oblomov

az egészségügy mai formájában nem maradhat fent ez tény ezen változtatni kell mert ami ma van az nem az ország érdeke ."

84% mondott hasonlót. FIDESZ körökben meg lehet képzelegni a kormányzásról, de kormányzást most én nem az ellenzéktől várok. Emlékeim szerint viszont az ellenzék programja nem a megszorító politikára helyezte a hangsúlyt, hanem a gazdasági növekedés ösztönzésére. Ő dolguk, hogy csinálják, amikor majd tenniük lehet, vagy kell.

Mike36 2008.03.10. 15:22:52

báki bármit mond, jön mé kutyára dér, maradjunk annyiban
lehet népszavatóüsdit jászani, Orbánélk úgy fonak majd szívni mint a torkosborz

msárészt miért lenne sértettség?
a kieő bevételeket majd befizetik az igenel szavazók
a izitodijat eszartam, más tandíját meg nem vagyok hajlandó kifizetni, ez ilyen egszerü

jó lenne ha már vége lenne a szocialuizmusnak
a tanulás befektetés, nem ingyenesen járó alanyi
jog, persze ebben az országban máig él Kádár szelleme, legyen ingyen, majd az állam megoldja
ha meg nem egyből óbégatunk, hogy vesszen a kormány és az a legnagyobb baj, hogy ugyanígy állunk mindenhez, sült galamb röppenjen a szánkba, lehetőleg úgy hogy nekünk ne kelljen érte tenni semmit

ja és mielőtt valaki azt mondaná a sértettség beszél belőlem, nem
max elnézően mosolygok, a sok gyermekkorúságból kinőni nem akaró magyarra

r1974 2008.03.10. 15:23:04

Én sem tartom jó ötletnek a többszörös fizetést. Mert mondjuk jó lett volna a 300 forinttal egyszerre a tb járulékot kicsit csökkenteni, hogy aki dolgozik az érezze, hogy nem egy újabb sarc.
Sok mindent rosszul csinálnak most is és máskor is. De ezért nem kellene kettészakítani az országot. Elég volt 4 évente foglalkozni a poltikával, de 6 éve már mindennap csak ezt hallani. Aki nem tud veszíteni, az ne menjen politikusnak.

Mike36 2008.03.10. 15:23:59

hogy mért nem lehet a blogba normálisan gépelni, egyszerüen felfoghatatlan
most bezzeg jó

Paranoid Android2 2008.03.10. 15:34:22

Sírómajom
Az orvosi kamara és a minisztériumi apparátus már 20 éve számtalanszor előadta mit kéne csinálni.
Mindkét csapat nyílvána saját érdekei és hatalma mgtartása mellett olyan rendszert vázolt fel, amelyben a lopási lehetőség jelentősen csökkent volna.
Az eü költségvetésből jelenleg kb a 20%-ot lopnak ki (gyógyszerárak és túlrendelés-fogyasztás, étkeztetés, "szakértés", aparátusok, nyereségesen finanszírozott részegységek privatizációja, stb)
De a hatalom sose szeretné rendezni a helyzetet, mert még a végén nem lehet lopni.
Az új rendszerből meg legálisan lehetne még több pénzt kivinni.

Xat 2008.03.10. 15:38:45

Igen elméleti, de lenne egy javaslatom: Az MSZP és az SZDSZ megállapodik, hogy a kormány lemond, de csak bizonyos feltételek esetén: Az új választásra eleve nagykoalíciós szándékkal indul a két nagy párt, a két (KDNP-vel három) kisebbik pedig alkalmazkodik ehhez, javaslattevőként részt vesz a kampányban, és a későbbi kormányban is. Miniszterelnök-jelölt sem Gyurcsány Ferenc, sem Orbán Viktor nem lehet, sőt lehetőség szerint 5 párti konszenzussal előre jelölnének egy párton kívüli, elsősorban gazdasági szakembert, (de ha meg tudnak állapodni pártbeli emberről, az ssem kizárt) akit mind az 5 párt elfogad. (Ilyenek lehetnek pl.: Surányi György, Bod Péter Ákos, Chikán Attila, Csaba László, Járai Zsigmond, esetleg Bokros Lajos, de őt a Fidesz nyilván nem szeretné). A felsorolás nem teljes, és direkt említek mindkét oldalhoz kötődőket. Azonban ez nem szakértői kormány lenne, mert a jelölt kötelezné magát arra, hogy a választáson kialakuló erőviszonyoknak megfelelően jelöli a minisztereket. A választáson minden párt külön indul, így csak a programok árnyalataiban lenne különbség, éles szembenállás nem, hiszen minden induló előre vállalja a nagykoalíciót. A szavazatarányok lényege így nem az lenne, hogy rúgjuk s..ggbe az ország másik felét, hanem az, hogy az adott párt programja mennyire válljon hangsúlyossá a kormányprogramban. Valódi párbeszéd és vita alakulhatna ki a programokról. Éppen ezért a kampányt minimum 3 hónaposra tervezhetnék, ebben meg lehet állapodni. És talán az ország érdekét, békéjét ez szolgálná a leginkább. Nem ördögtől való gondolat ez, Németországban már megcsinálták, és működik, és egészen kulturált megoldás lehetne.

states 2008.03.10. 15:40:10

Ezt a süketelést hagyjuk, hogy honnan vegye el a kormány a kieső bevételeket, miután Magyarországon soha nem volt vizitdíj az elmúlt néhány hónapot leszámítva, onnan, ahonnan addig. Ugye, milyen egyszerű...

Drömögödömötör 2008.03.10. 15:43:40

Oblomov

ne legyenek illuzióid a 84 % 60 % -nak fingja nincs mire szavazz max arról van elképzelés ki ellen ( ez vonatkozzik a balos szavazokra akik jelentős része O.V ellen szavazz ). He lenne elképzelésük ilyen primitív politikai szlogenekkel nem lehet milliókat rángatni tetszés szerint ( ez vonatkozzik mindenkire ) uszkeve a választók 20 - 25 % -nak lehet elképzelése alapvető gazdasági kérdésekről ( költségvetés GDP import export árfolyam stb ) és cca 10% 15 % alapvető politikai kérdésekről ( mi az a konzervativizmus , Liberalizmus Szocialdemokrácia stb ) noezek meg csak röhögnek a ha a pártokat hallagatják ( vagy sírnak )

states 2008.03.10. 15:43:54

Ja persze, ha már ott sincs pénz, ahol addig volt, akkor vagy tegyük vissza, ahogyan azt Gyurcsány gyóntatója ajánlotta, mikor az panaszkodott, hogy nincs pénz az államkasszában, vagy vegyük a kalapot...

Drömögödömötör 2008.03.10. 15:46:58

XAT ha majd haza jöttél és itthon élsz egy kicsit tán visszatérsz a magyar rög valósághoz . Annyit nem lehet lopni hogy mindenkinek jó legyen ha mind bent ülnek a kormányban ettől mentsen minket az isten vagy valaki

geusz 2008.03.10. 15:48:58

A különböző ellátó rendszereket (lásd egészségügy, oktatás, közlekedés) általában az állami költségvetésből tartják fent 95%-ban. E mellett úgy jogos, ha valami elenyésző részt ebbe a kalapba, akik az adott szolgáltatást igénybe veszik. Akinek nem tanul a gyereke felsőoktatásban, az egy picit kevesebbet fizessen ezért. Aki 30 éve nem járt orvosnál, egy picit kevesebbet fizessen érte. Mennyivel kevesebbet? Mondjuk aki orvoshoz megy fizessen ki 300 forintot (egy évben max. 6000 forintot), aki felsőoktatásba jár, mondjuk 8,000 forintot. Ez így igazságos. Ellenkező esetben azt is mondhatnánk, hogy ne legyen BKV vagy vasút jegy... Csak ezt a rendszert 90-100 alatti IQ-val nagyon nehéz felfogni... És sajnos minden országban (félreértés ne essék, Amerikában és Nyugat-Európában is) ezek az emberek adják a társadalom -és a szavazóképes emberek- nagy százalékát... Hát ez van...

Sokkal nehezebb gondolkodni, mint azt mondani, hogy: kurva annyáját a zemeszpének, monnyon le!

Még egy dolog, hogy ne neveljünk hülye gyerekeket:

A JÖVŐ "jével" kezdődik és nem igennel!

Oblomov 2008.03.10. 15:49:39

tudod Mike12, itt az általunk pénzelt állam jelen teljesítményéről beszélgetünk. Az állam tanulási befektetéseit illetően én annyit mondtam, hogy az állami finanszírozású helyek legyenek tandíjmentesek. Aztán odabízom, hogy a dolog finomhangolását, ami kormányzati feladat, azt jól elvégezzék. Úgy, hogy a befektetés gazdaságosan megtérüljön.

Siromajom, neked se legyenek illúzióid arról, hogy bezzeg az 500 ezer liberális, vagy az otthon maradt 4 milla szoci! :)

Xat 2008.03.10. 15:51:32

Siromajom

En nem is azt mondom, hogy ezek üljenek a kormányban. Ja, és ahogy írtam, elméleti a felvetés,nincsenek illúzióim, de egyszer ide kéne eljutni. Ez a vélemény nem időszerű még, de minél több lesz belőle, tán 2018-ra elérhető közelségbe kerül egy széles társadalmi konszenzus. Most nem ez van, és még jó darabig nem is lesz. Ebben egyetértünk.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.10. 15:51:51

Csak azoknak említem, akik itt ágálnak a kettős fizetés ellen, hogy ez egy nagyon egyszerű, Nyugat -Európában számos helyen alkalmazott és bevált módszer arra, hogy csökkentsék az eü kassza kiadásait. Mert csak kisebb tétel az, hogy mennyi bevételt hozott az orvosoknak a vizitdíj, a kórházaknak meg a napidíj, kétszerannyi, amit a szabályozó hatásukkal megspóroltak a kasszának. Ésszerű volt, megfizethető (olyanok panaszkodnak a legjobban, akik ennél naponta többet adnak ki cigire, piára, kedvencem volt, amikor egy ürge 240+ÁFA-s emeltdíjas sms-ben tudatta egy tévén keresztül a nagyvilággal, hogy neki nem tellik vizitdíjra), erre eltöröltették csak azért, hogy ezzel azt mondhassák: "Csúnya vagy, Feri!" Gratulálok.

Drömögödömötör 2008.03.10. 15:56:40

Oblomov

nincsenek ilyen illuzióim mivel én sem azért maradtam otthon mert szoci v libi lennék csak az egészet rednkivűl érdektelen vircsaftnak tekintettem és tekintem .
Minden esetre a jobboldal se essen abba a hibába hogy el hisz azt hogy aki most igennel szavazott az majd 2010 -ben ismét a fideszre rakja az X-et. Orbán Vikrtonak meg gratulálok hogy végre sikerült egységbe szólítani Magyarország honpolgárait holmi 300 Ft -os kérdéssel

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.10. 15:59:57

Kedves ballerek,

-csökkentitek az adómat, és miattam mehet a co-payment,
-megmondjátok, hogy mihez kéne még és miért ezekhez a co-payment (pl. most ingyenes a járdahasználat, közoktatás, tűzoltás, stb., miért?), és miattam mehet,
-elhajtjátok Ferit és bandáját, és miattam mehet a co-payment.

Bocs fiúk, nektek a Feri tökönrugása fáj, mi meg ezt akartuk.

geusz 2008.03.10. 16:00:03

Fedor

Király vagy apám, kurvára igazad van!
De sajnos az sms-t küldő paraszt a rögvalóság!
Erről beszéltem én is!

Apropó! Aki halálba issza, dohányozza magát, állandóan egészségtelen kajákon él, tehát az életmódjának köszönhető a betegségei nagy része, az miért ne fizessen ezért legalább 300 forintot 1 alkalommal.

Mondjuk, egy nagyfröccs vagy egy doboz cigi árát... Nem "fussa", ugye?!

Drömögödömötör 2008.03.10. 16:00:11

Xat

ja majd a Budapesti olimpiával együtt megnézzük jó ?

gargoyle 2008.03.10. 16:00:51

no ontsunk mar tiszta vizet a poharba. a 300 forint nem penzosszeg az egeszsegugyi kasszaban. nem azert kell mert ettol a plusszpenztol barmi is valtozik ott, egyedul a haziorvosoknal kimutathato mint gyakorlati beveteli forras. a szerepe teljesen mas, ugyanaz mint barmely biztositasnal az onresznek. ha a cascomban az onresz 0, akkor minden alkalommal amikor tehetnek az ellen hogy ne torjem meg a kocsim megvonom a vallam es nekimegyek a szemetnek aki bevagott elem. ha 10%, akkor meg kikerulom mert bar nem sok a javitas dijahoz kepest de faj az a 40000ft. na pont ezt a szerepet jatszotta volna a vizitdij, hogy akkor menjel orvoshoz ha orvoshoz kell menned es annyi korhazi napot szamoltass el ameddig voltal, ne vedd tudomasul szo nelkul hogy 1.5 nap helyett 15re irtak be az adminisztratorok. valamint a korhazakbol ne legyen elfekvo, az intenziv agyon a gyogyitas legyen az atlagos, ne pedig 15 eves kacsaztatas.

Oblomov 2008.03.10. 16:17:09

gargoyle,

ez esetben csak a szegényebbeket tarthatja sakkban a vizit- és napidíj. "De sajnos az sms-t küldő paraszt a rögvalóság!" - geusz szerint. Az ilyennek pedig aprópénz pengetni ennyit a zsúfoltság megszünéséért cserébe.

tewton 2008.03.10. 16:17:12

kikerült az indexre?

shopshow 2008.03.10. 16:17:57

nos nem tudom most mennyi lehet Mo-n az átlagkereset, de én besaccoltam kb-ra 150e-re.

ez alapján
Bruttó havi munkabér:280.000 Ft
Éves bruttó jövedelem:3.360.000 Ft
Gyermekek száma:0
Munkaadói járulék (3%):8.400 Ft
Munkaadói TB járulék (29%):81.200 Ft
Eü-i hozzájárulás:1.950 Ft
Szakképzési alap hozzájárulás (1,5%):4.200 Ft
Munkavállalói járulék (1,5%):4.200 Ft
Munkavállalói eü-i járulék (6%): 16.800 Ft
Állami nyugdíjjárulék (1,5%):4.200 Ft
Magánnyugdíjpénztári befizetés (8%):22.400 Ft
GYES:0 Ft
Családi adókedvezmény:0 Ft
Számított SZJA:75.300 Ft
Családi adókedvezménnyel csökkentett SZJA:75.300 Ft
Különadó:0 Ft
Összes adó:75.300 Ft
Adójóváírás:0 Ft
Nyugdjíjárulék utáni kedvezmény:0 Ft
Összes kedvezmény:0 Ft
Havi összes levonás a bruttó bérből:122.900 Ft
Havi összes munkaadói járulék:95.750 Ft
Összesen havonta az államnak fizetendő:218.650 Ft
Munkaadó összes havi költsége: 375.750 Ft
Nettó havi munkabér:157.100 Ft
Családi pótlék:0 Ft
Havi összes nettó jövedelem:157.100 Ft

szóval kedves feró
ugyan hova tűnik el a teljes bruttó bér igencsak nagy hányada?

Chicano 2008.03.10. 16:22:06

Tölgy, teljesen egyetértek. Ha egyszer beszedik az adót egy szolgáltatásért ne kelljen azért mégegyszer fizetni. A fizum 80% állambácsinál köt ki, és akkor van pofájuk avval jönni hogy "nincs ingyen ebéd". Tényleg, mi jön még? A tűzoltásért és a rendőrnek is alkalmanként fizetnünk kell majd? Csak hogy ne hívogassuk agyba főbe őket, legyen már ott is egy "önrész". Miért ne, az is van annyira logikus mint a vizitdíj. Hát a nagy túróst, kedves nemmel szavazó polgártársaim. Előbb tessék adót csökkenteni, majd utána játszhatunk önrészesdit.

Mike36 2008.03.10. 16:26:22

Turul
persze hogy elvonta a forrást
még jó
nem tudom feltünt-e, de hatalmas költségvetési hiány volt, amit el kellett kezdeni lefarigcsálni
ergo: keveseb hitel kellett
ma a TB-t hitelől tarjuk fenn
MO-n ma milliók nemfizetnek adót, tb-t
ezt kée megszüntetni
meg a nagy igyenességet hitelből
mert ezt csinálták Kádárék is
megfinanszírozták az ingyenességet hitelből

Oblomov 2008.03.10. 16:29:07

Pásztor urat - úgy látszik - egyéb közfeladatai elszólították a vitában való további résztvételtől. Szólhatott volna. Na, mind1.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.03.10. 16:30:43

Mike12:
Meg áttolt a tb-járulékon belül az egészségügyiből jó sokat a nyugdíj-járulékba. Hogy legyen miből kifizetni a 13. havi nyugdíjat, ugye.

scsaba1 2008.03.10. 16:32:03

Mike12

Meg a rossz rendszert is. A kapun belüli munkanélküliséget, az esztelen tervgazdálkodást. (Akkor is legyártotak 1 000 000 fogkefét vagy ugyanannyi transzformátort, ha a raktárakban volt már 10x ennyi csak a terv teljesítve legyen.)

Rossz a rendszer, túl sok az umbulda, az éhes klientúra, az elfolyó pénz, az értelmetlen hülyeség az államigazgatás minden területén. Ott kellene reformálgatni.

scsaba1 2008.03.10. 16:33:27

Másrészt meg a tb-t és az adókat kell hatékonyan beszedni. Nincs potyautazás.

Chicano 2008.03.10. 16:35:23

Mike12: Ha annyira nagy a kakec hogy a TB-t már csak hitelből bírjuk fenntartani akkor talán nem kellene milliárdokat költeni (a teljesség igénye nélkül):
- autópályákra (völgyhidakkal és alagutakkal)
- kormánypropagandára
- digitális táblákra
- golyóálló kormányverdákra
- haveroknak kifizetett kamu tanulmányokra
- stb., stb., stb...

Van itt pénz, csak nem kellene elherdálni. Majd költünk a fentiekre ha lesz miből.

scsaba1 2008.03.10. 16:36:38

Tényleg, és a költségveti hiányt a húsvéti nyuszi hozta? Idestova 6 éve mindíg hoz egy kicsit, és leteszi az államkincstárban?

scsaba1 2008.03.10. 16:40:55

Chicano

Egy autópálya viszont nagyon kellene. Az M0-ás. De körbe teljesen.

A digitális tábla egy vicc... Költő tollára kívánkozó kép, ahogy a digitális táblákat szerelik fel a napi likviditási gondokkal küzdő iskolák beázó osztálytermeibe, és egy hét mulva a tábla felső peremét dérként vonja be a lehulló falfesték.

Mike36 2008.03.10. 16:43:54

azt ne higyjék a kedves igennel szavazó fideszfanok, hogy soha nem hazudó, igazmondó és igazlátó atyáik nem loptak, ne tömték zsebüket degeszre, vagy nem fogják ugyanott folytatni a zabrálást mint ahol abbahagyták
ne képzeljék, hogy a fidesz nem fogja csökkenteni az állami kiadásokat
mert fogja, a kedves germeklelkü népvezér után ácsingozók ehhez pedig lelekesen fognak tapsikálni. nem lesz vasutasszrájk, nem lesz autóborogatás, égetés, mert eljön maga a kánaán
persze majd lehet újra magyarkodni, körbementben felvonulgatni, minden szart megáldatni, jó lesz újra mindenki mást kireesztve magyarnak lenni, újra jókat hazaárulózni, a nem tapsikálókat, ügynöközni. Nem is tudom elképzelni miket visitana Orbán ha mindazt visszakapná, amit ő tett ezzel az országgal, de sebaj eljön még az idő, hiába vetitek be a Gárdát, nem lesz nyugodt négy évetek, visszakapjátok a kölcsönt kamatostul

Chicano 2008.03.10. 16:46:17

A 0-ással teljesen egyetértek. Tőlem lehetne M6-is, de ne völgyhidakkal, alagúttal mert kiröhög bennünket a világ. Ennyire átlátszó módon lopni, utána meg álytatos képpel azon szenvelegni hogy semmi sincs ingyen, no ettől kap az ember hányingert. Modjuk nem mindenki, 14%-nyi honfitársamnak ezek szerint ez nem okoz problémát. Sőt, mág fizetnének többet is. Eszem megáll...

Chicano 2008.03.10. 16:47:51

Kedves Mike12, nem vagyok fidesz fan, de hülye sem. Te se nézz annak.

scsaba1 2008.03.10. 16:48:07

Szerinted, aki igennel szavazott, az automatice fidesz-fan és OV arcképe van a mellére tetoválva?
Igen egyszerűen működtök ti...

Drömögödömötör 2008.03.10. 16:48:43

Mike

ezt ne ez nem színvonal ne itt hanem valahol máshol handabandáz. Nem kell szeretni Orbánt és Gyurcsányt de ne adjuk alább bizonyos szintnél ezt tegyék meg mások

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.10. 16:49:40

Chicano, nem mi nézzük hülyének a fidesz fanokat, hanem Orbánék...

Chicano 2008.03.10. 16:52:14

Jesszus, kikerült a blog az indexre, egyből itt a sok frusztrált ballib kiborg. Nem baj, vergődjetek. Jó nézni. Dehogy akarok én veletek vitatkozni. :) n

Drömögödömötör 2008.03.10. 16:56:04

Chicano

a völgyhídról röviden az alábbiakban egy kis szöszenet :

"A sztráda nyomvonalának kijelölése tehát végül az Orbán-kormány, a megvalósítás pedig Gyurcsány Ferenc miniszterelnöksége idejére esik. A 2002-es választási évben már folytak is tárgyalások a Vegyépszer-Ganz kettőssel a híd megépítéséről.[2] A hidat végül a Hídépítő Zrt. és Strabag Zrt. Völgyhíd nevű konzorciuma építette."

azaz az Orbán kormány a Vegyépszertől kapott volna pénzt a 70 X milliárdból de mivel bukták jött a Mszp kormány nos ök a Strabaktol kapták vissza pénzt . Érted mi a különnség ??? Semi az ég világon ugyan az a mentelitás és eljárás . kell a pénz a párt finanszirozáshoz ugyen ez a story a többi már emlitet cuccnál is

Mike36 2008.03.10. 16:58:03

a TB-t hielből finanszírozzák
az autópálya épíést is
valamikor meg kell építeni az autópályákat, mert azok kellenek a gazdasághoz
a völgyhid azért épült, mert szar a kisajátítási törvény, egyszerübb volt hidat építeni mint évekig pereskedni
kész az M0? nem. miért nem?
kormánypropaganda: fidesz nem költött rá milliárdokat? koronausztatás, hamburger tüzijáték, ezüsthajó, stb
digitális tábla: nem került az olyan sokba, másrészről ma már elvárható lenne, hogy amit a tanár felir, azt ki leheseen nyomtatni, fel lehessen tenni tananyagot a netre, ezt az órán be is lehessen mutatni. ma diákok lefotozzák a táblát
és már bocsánat, digitális korszakban élünk, túl kéne lépni a palatáblán
golyóálló kormányverda: Viktorkád elsőnek bújt be ilyenbe, aztán még te kéred számon?
haverok pozicióba juttatása, kamu szerződések fidesz alatt is voltak
hogy is mondjam: nekem is jobb volt a fidesz alatt, ivel akkor még lehetett a zavarosban halászni, most kevésbé
nem udom miért hiszitek azt, ha Viktorék jönek akkor minden hirtelen nagyon fasza lesz
gondolom Viktornak van terülj asztalkámja
lásd még Torgyán ámokfutását, mert ugye fel kellett szalámizni a FKGP-t és azért semmilyen ár nem volt drága

nem tudom miért nem lehet ebbe a szövegdobozba normálisan gépelni
mindi kihagy betüket, félóra mig átnyalom amit irtam

Mike36 2008.03.10. 17:01:45

scsaba
ebben egyetértük
én sem étettem, hogy a reformot miért nem az állami kiadások csökkentésével, a közszféra harmadának leépítésével kezdték
lehet, hogy nem merték megcsinálni
lásd MÁV

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.03.10. 17:02:07

Mike12:
Orbánék alatt nagyjából rendben volt a költségvetés, csökkent az infláció, a régióban a leggyorsabban nőtt a gazdaság. Gyurcsány alatt ezek közül egyiket sem lehet elmondani. Miről beszélünk?

Mike36 2008.03.10. 17:03:29

scsaba
nem mindenhol hullik a falfesték
van olyan állami iskola, ami nem ócska
és nem félig összedőlő épületben van
digit táblát sem kapott mindeki, csak aki pályáztt rá

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.03.10. 17:03:46

Siromajom

Hülyeségeket beszélsz a völgyhídról! 2002-ben nem volt Vegyépszer-Ganz, csak Ganz. A Ganz konkrét ajánlata már Megyóéknak ment, és első körben nem 70 milliárd volt, csak 30. I was there.

Miután a Hídépítő (szdsz házi cég) kellett hogy megkapja a megbízást, felkérték a Ganzot egy új ajánlat beadására, azonos műszaki tartalom mellett több mint dupla áron.(ha ragaszkodik az első ajánlathoz, nincs több állami megrendelés).

Hídépítő így megnyerte, Ganz mégsem kapott több állami megrendelést, csődbe ment, Vegyépszer felvásárolta.

Mike36 2008.03.10. 17:04:42

scsaba
nem tetkó, hanem csak egy kép
azt puszilgatja minden lefekvés előtt :DDDD

Mike36 2008.03.10. 17:08:56

Orbánék alatt hány százlék is volt az inláció?
hány méter autópályát építettk?
felállt e az akkori nemezeti bank vezetője árulodni? elég kreatívak voltak a fiúk is, ezt azért ne felejtsük el

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.03.10. 17:12:31

Látjátok reakciós feleim szümtükkel, a hülyeség bőven indapass kompatibilis.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.03.10. 17:13:19

Mike12:

"azok voltak a szép idők, amikor még a happy end és az ezüsthajó kft lopott tőlünk" - Puzsér a Szélsőközép egy régebbi adásában.

egyébként nem ártana befejezni a relativizálást. 2004 óta elég szép mennyiségű zseton idehullik a csillagos lobogóról. mégis lefelé megy a szekér. tetszettek volna nem elkúrni odafenn, amikor Megyó leköszönt.

de nem tetszettek.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.03.10. 17:40:04

bazalttufa 2008.03.10. 17:12:31

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.10. 17:49:17

Én csak úgy privátim megjegyzem a Muppet-show oldalfoyer-ből, hogy be lehetne vezetni a cenzúrát mint olyat – szerintem régi szép konzervatív hagyományai vannak, és sok blőd ammerkungért nem volna kár. Viszont élvezhetőbbé válna, ami marad.

Persze kinek volna erre energiája... a mai súlyos történelmi helyzetben, ugye.

Thulsa Doom (törölt) 2008.03.10. 18:19:36

Nem tudom,elgondolkodtak-e a Az Orbánfanok azon, hogy mi lesz majd, ha esetleg ők kerülnek kormányra, és az Mszp majd ugyanigy megszavaztatja az embereket mondjuk az olcsóbb gázról, vagy az olcsóbb vonatjagyekről.
Akarja-e ön, hogy ne változzon a gáz ára?
Akarja-e ön hogy ne emelkedjen a vonatjegyek ára? stb...
Legyen szolidalitás! Az állam fizesse ki a különbözetet! Már szinta hallom, ahogy Lendvai ezeket sipákolja.
Akkor majd mit mond a nagyokos Viktor? Az ostobaság mindig visszaüt. Nem is kicsit, hanem nagyon. Biztosak lehettek benne, hogy ez fog történni, és legalább ugyanilyenek lesznek a szavazati arányok.
Jó irányba haladunk. Gratulálok mindenkinek.

Törppapa 2008.03.10. 18:22:58

bazalttufa

jól megaszontad de :


1 nem vegyépszer - ganzról irtam hanem vegyépszer és ganz kettős ajánlat azaz két külön cégről
2 azért ha már nagy körben terjeszted a völgyhíddal kapcsolatos ismereteidet nézz utána előbb
3 én arról irtam lop midkettő oldal de legyen neked jó . Jobb oldalon van a Szent Politikus ki Nem Hazudik Nem Lop bal oldalon van a Szemét nekem oszt mindegy
4 ha van lehetőséged javaslom a XII ker Béla király utján menj végig Szent Ember 500 milliós villáját a testörökről ás jelentős köfalról fogod megismerni
5 ha ezzel végeztél javaslom számold ki hogy Szent Ember bevalott jövedelméből reálisan milyen ingatlan jönn ki ma Budapesten

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.03.10. 18:39:35

Hogyésmint

Elkerülte a figyelmed a disclosure. Fogalmazzunk így: nekem nem kell Völgyhíddal kapcsolatos infok után kajtatni és nem a netől gyüjtöttem a témához az infot. Lejjebb az orrokkal elvtárs :)

Mindkét oldal lop? Nem mondod :). Viszont frankón be lehet lőni az arányokat. Simicska ide vagy oda, a baloldal 3-5x tehetséggel műveli a tolvajlást.

Orbán villát,szentembert meg ne itt citálj, ez nem a Fidesz kihelyezett frakció ülése. Rühelltem a jobboldali közpénz felhaszálást is, az a bajom hogy ezt a ballib oldalnak sikerült többszörösen is felülmúlnia.

Chicano 2008.03.10. 20:43:18

Mindkét oldal lop? Igen. Mindkét oldal hazudik? Igen. Mindkét oldal demagóg? Igen. Mintkét oldal tud eredményesen kormányozni? Nem, csak az egyik. Úgyhogy annak (ha fogcsikorgatva is) jobban elnézzük az előbbi hármat. Ennyi.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.03.10. 20:56:56

Egyébként örülök annak, hogy Gyurcsány miniszterelnök úr és kormánya saját sikerének érzi a népszavazást. Nem is kívánok többet hozzáfűzni, mint hogy legyen még sok ilyen sikere neki és a pártjának is az elkövetkező 15-20 évben.

szívemből kívánom.

Pásztor Tibor · http://pasztortibor.hu 2008.03.10. 21:51:19

Oblomov, bocs, ha nem számolok be pontosan minden percemről. Most például vacsoráztam a gyerekekkel, megfürdettem őket, meséltem nekik, és most, hogy alszanak, próbálom átnézni a kommenteket. Nem tudom, mi a bonyolultabb, ágyba dugni egy háromnegyed évest és egy két év háromnegyed évest, vagy ennek a kétszázhuszonvalahány bejegyzésnek a végére érni...

Oblomov 2008.03.10. 23:47:08

Jajj, Tibor! Dohogtam fentebb, még dologidőben, de nem azért, hogy elszámoltassalak, hanem mert tátottam itten a számat órákon át. Tiszteletlenségnek tartottam volna elmenni, mármint szó nélkül. Most viszont kifejezetten örülök, hogy ez lehetőséget teremtett megismerni egy igazi politikus emberi közvetlenségét. Naná, hogy első a gyerek! A bejegyzéseknek meg majd a végére érsz egyszer, ráér.

grupi 2008.03.11. 09:32:18

Vasárnap este ismét bebizonyosodott: aki politikus, az ne beszéljen felelőtlen hülyeségeket. Vagy ha mégis, hát azon nyomban kapjon elő kabátzsebéből egy marék hamut, szórja a fejére és mondjon le - mindenről. Vállalja azt, amit a politikai pályával, az elhivatottsággal és a hittel jár. Ha nem ígyvan, akkor menjen a pecsába. Horn Gábornak most ezt kelltennie, nem pedig megvárnia, hogy az MSZP, a Gyurcsány vagy a nép küldje el őt a p*csába!
Különbenis ha értelmezése szerint a 83 % fölötti igen ezt jelenti, akkor a két kérdést viselő szadeszes tárcára kétszeresen vonatkozik az, amit gyurcsányira értelmezve mondott.
valóban húzzanak el, menjenek a pecsába, de karöltve, koalicióban egyesülve és egybe sülve.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.11. 10:02:02

"A legnagyobb félelmem a tegnapi népszavazás miatt, hogy a kormánypártok is átmennek populistába." - írja Pásztor képviselő úr a blogjában. Aki pedig még az értelmiségi krémje a pártjának (avagy böszmenagy tortaszeletének)...

De elegem van...

grupi 2008.03.11. 10:33:24

Folyamatosan magyarázza Horn Gábor SZDSZ-ügyvivő a kormányfőre vontakozó vasárnap esti kijelentését.
A libsi politikus hétfőn azt mondta: éppen arról beszélt, hogy a népszavazásnak nem csak a három kérdés volt a tétje. A köztévének az üggyel kapcsolatban pedig úgy nyilatkozott: „Nem hiszem, hogy ez így elhangzott volna, de mindegy.” Néhány órával később kiadott közleményében pedig már elnézést kért szavaiért. Mesterházy Attila szerint Horn Gábornak fel kellett volna ajánlania a lemondását. Hazugsággal leplezi magát, mint a kipecsázott gyurcsányi kollega.
Közben pedig a világsajtó a koalicó vereségeként értékeli a történteket, amire a beszólás is vonatkozott.
Tagesschau szerint a népszavazás súlyos vereséget mért Gyurcsány Ferenc kormányára. A Wiener Zeitung kiemeli, hogy a referendum a szocialista többségű magyarországi régiókban is egyértelmű sikerrel győzött. A Die Welt közli Rudolf Scharping hosszú elemzését a német szociáldemokrácia válságtüneteiről.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.11. 10:57:48

sztem: hogy ő az összekötő tiszt a két kormánypárt közt (tudom nem igy nevezik, naés), és ilyeneket mond, na ezután a nyugati sajtó is felkaphatná horn g.-t... :D

Oblomov 2008.03.11. 11:55:18

Egy nap telt el! Nol-Klubrádió-Orosz-Független közgazda

Orosz József: Rákényszerülhet-e Ön szerint a sikeres népszavazási nyomás illetve nyomások miatt a kormány a lemondásra, előrehozott választások kiírására?
Bauer Tamás: Nem, ezt nem gondolom, hiszen a kormány parlamenti többsége megvan. Ez a koalíció már megmutatta, hogy tud reformok nélkül is kormányon lenni. Ezt csinálta az első Gyurcsány-kormány, visszatérhet ebben a helyzetben a koalíció ehhez a viselkedéshez. Ennek nagy a valószínűsége jelenleg.

www.nol.hu/cikk/484618/

tewton 2008.03.11. 12:24:13

Oblomov, a siker lehetőségei korlátlanok.
Back to the future.

"Ez a koalíció már megmutatta, hogy tud reformok nélkül is kormányon lenni. Ezt csinálta az első Gyurcsány-kormány, visszatérhet ebben a helyzetben a koalíció ehhez a viselkedéshez."

v.ö.

"Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi. És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. Semmit."

vagyis kormányzás overdrive!

grupi 2008.03.11. 15:48:43

Egyenesen mondta ki, kertelés nélkül, őszintén. Kimondta Horn Gábor, fittyet hányva a kamera jelenlétére. S ahogy Gorcsev Iván Nobel-díjából sem vont le semmit az a tény, hogy Gorcsev Iván a Nobel-díjat a makaó nevű szerencsejátékon nyerte, úgy Horn Gábor igazságából és bátorságából sem vesz el semmit az a tény, hogy a kimondás pillanatában matt részeg volt.
Csupán azt nem fogta fel, hogy neki ott a helye.

Irány a pecsa.

germanicus 2008.03.11. 18:54:15

Egyetértek Horn Gáborral,a kolaliciós pártok Fletóval együtt menjenek el a picsába!Keresik a lovét?arról kit kérdeztek meg hogy anno kivehetik-e a lóvét a rendszerből?Ha saját magukra költöttek 13O millárdot,legyen arra is pénz hogy visszapótolják

táltos 2008.03.11. 19:24:07

A fidesznek nem is kell 2010-ben kampányolni, csak bejátszani ezt a jelenetet Horn Gáborral.
A legjobb amikor a szemüvegét fikázza vagy gyf-nek vagy veresnek.

dowNLoad 2008.03.11. 22:13:01

ENNYIRE EGYSZERŰ LENNE?
-Aki itthon marad a diplomával, az nem kell, hogy kifizesse a tandíjat, aki SVÉDORSZÁGBAN akar orvos lenni, az fizesse ki az államnak azt az összeget, amit a külföldi orvoshallgatók is fizetnek. (kb. évi 1,5milla)
-AKI NINCS BENNE A TB rendszerében ("potyautas") az fisessen VIZITDÍJAT, RECEPTFELÍRÁSI DÍJAT, stb. és nem 300Ft-ot, hanem 1000-et. (ehhez nem kellenek automaták sem)
KÉTSÉG SEM FÉRHET HOZZÁ, hogy ez lenne az igazságos és ésszerű.
Józan parasztész, ez az ami nincs a szadistáknál, meg egy kis szerénység.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.11. 22:17:19

"grupi", pont az a legnagyobb baj Hornnal, hogy nem volt bátor, és nem vállalta fel, amit mondott. Ha bátor lett volna, azt mondta volna: "igazam volt".

Thulsa Doom (törölt) 2008.03.11. 23:27:03

Méghogy Hornt leváltják?! Ti még nem ismeritek őt. Ez az ember egy mágus! Tíz évvel szülei halála után született! kuruc.info/r/2/16067/

Egy ilyen kiváló emberen nem is illő csak úgy röhögcsélni. Nem is csoda, hogy levették az Inda-ról a videót.
Azért a You tube-on még fenn van:
www.youtube.com/watch?v=APU9uw42fEU&feature=related
plusz bónusz, az idióta Kóka magyarázkodásával:
www.youtube.com/watch?v=_f2VKO4w4MU&eurl=http://kuruc.info/r/34/22183/

AproV · http://internetalon.hu 2008.03.11. 23:36:32

Nekünk már csak ilyen kretén politikusaink vannak, akik nem képesek felfogni, hogy amennyiben kamerák kereszttüzében állnak, akkor ott mikrofonok is vannak, amelyek egyre érzékenyebbek és egyre távolabbról veszik amit mondanak.
Utána meg okoskodva magyarázkodnak. Áhh!

internetalon.hu

dowNLoad 2008.03.11. 23:47:57

ÉN NEM VÁLLALOM a kretén barmok tevékenységei miatti következményeket. A többi stimmel. (Pl. 2005-2007 között +25MILLIÁRD USD ÁLLAMADÓSSÁG, HOVA????? veresjani mit tettél, ez nem olyan egyszerű mint színesfémet lopni)

táltos 2008.03.12. 22:10:30

És igen! Ámerikába' lemond a kormányzó, mert ő tényleg elment. Nálunk a politikus csak mondja, de nem megy.

grupi 2008.03.13. 08:29:59

Loxon ! (Loxon 2008.03.11. 22:17:19) Igazad van.

Kemotox ! Horn Gábor apja a BGF-n tanár, és nem lehet lenyugdíjazni, vagy kirakni. nagypofájú, arrogáns alak. Óráin a szocializmus korát élteti, magát kommunistának vallja, és nézeteit nem hogy nem rejti véka alá az uiskolán belűl, hanem óráin még meg is követeli és elvárja a szolidarítást, és az azonosulást vele. A jegyeket politikai nézetei alapján osztja. A vizsgázókat még az órák alatt szondáztatja, és megjegyzi azokat, akik másként vélekednek. Kutatja poltikiai, és gazdasági szemléletüket. aki nem igazodik a balliberális, szocilaista elveihez, azokat leosztályozza, vagy megbuktatja. Ezzel hátrányt kredit vesztést és elfogultság beli osztályzást eredményezve. az iskola vezetés nem tesz ellene semmit, mert az egész csapat ilyen. Ők voltak azok, akik a szcientológiának adták az oktatást. Ki-privatizálták a szaktantárgyat. Aljas, szemét egy ürge, ahogy a BGF egész mentalitása és viszonya a diákokhoz.
erről a tőröl fakadt Horn Gábor. Mit tanulhatott, és mit hozhatott s szülői házból, Mit vehetett magába apjából? Ebből a most ismertetett emberből?
És ez csak egy figura a szadeszből.
Gondoljuk végig mindezt Bauer apa-fiú és Pető kapcsolatában, esetében. Ávós körömszaggató apa, és körömszaggatásik kitartó kommunista tanítók.
Rothadás és hazug képmutatás az egész.
Semmi nem számít, csak a hatalom és a pénz.
Gátlástalan jelleműket jól ilusztrálma a tartalom és a véletlenszerű, vagy részeg megnyílvánulások, kifakadó elszólásuk.

simonmondja.... 2008.03.13. 08:47:27

Grupi.

Ez a Horn papa egy erőszakos tanár lehet.
Én azért hallottam egy-két egyetemi tanárról, aki komcsifaló, de azokat nem tudnám felsorolni.
Talán túl sokan vannak?
Végül is, nem nagy ügy. Kirak az ember egy kokárdát a tolltartójára és le van tudva az ügy.

grupi 2008.03.13. 12:08:57

Ezért már elkaszál a Horn fater, és még leadja a kollegáknak is, hogy szivassanak.

grupi 2008.03.15. 16:07:43

Kemotox 2008.03.10. 18:19:36
"Nem tudom,elgondolkodtak-e a Az Orbánfanok azon, hogy mi lesz majd, ha esetleg ők kerülnek kormányra, és az Mszp majd ugyanigy megszavaztatja az embereket mondjuk az olcsóbb gázról, vagy az olcsóbb vonatjagyekről."

Kemotox! Magad valószínüleg gyurcsáfan vagy, mert vele együtt máig nem érted, hogy miről szól a demokrácia, s valójában mi is az.
Azt sem érzékeled, hogy miről lehet, s nem népakaratot kinyílvánítani.
A gáz árát a kormány határozza meg, függetlenül a világpiaci ártól. Ezért igérte meg lotyó lendvai a nem lesz gáz ár emelés progromját. Aztán mégis lett. Hazudott. Mert ez nem népakarat kérédse.
Míg a TB-járulék fizetése sem az. Ahogy az Eü-járuléké sem. Tudom, hogy ezt nem érted.
Ha gyurcsányista lennék, vagy olyna fan, mint vagyon, akkor azt mondanám, amit ő, s valszeg magad is, hogy ha nem tetszik el lehet menni. Hiszen egy húron pendültök.
Semmit nem értetek meg, főleg nem az idők szavát.
A vörös köd, mint valamilyen sötét lepel elfedi világos látásod és vakon kiáltozol rémületedben.
Kár érted.

Thulsa Doom (törölt) 2008.03.15. 18:24:16

grupi, hát ha az az idők szava, hogy legyen-e vizitdíj vagy sem, akkor tényleg nem értem.
Ilyen dolgokért csak félnótások lelkesedhetnek. Ha ilyen faszkalapok lettek volna a vezetőink régen, mint Viktor meg Gyurcsány, még mindig azon vitáznánk a Volga mellett, hogy mikor induljuk, vagy hogy mit szólnak majd hozzá mások, ha seggberúgjuk őket.
Én nem bánztalak azért, mert még tudsz választani a mai kínálatból. Tapsolj Viktornak, oszt jónapot. Idővel majd te is leszoksz róla, mint már annyian.

dowNLoad 2008.03.15. 19:02:02

Ennyire nehéz felfogni, hogy nem orbánführernek tapsolnak, hanem elqúrónak fütyülnek, ill. ha kell akkor bárkivel összefognak, hogy ez a pápai gyerek végleg eltűnjön a süllyesztőben, a gerinces, korrekt, csak a nemzeti érdeket néző pártjával együtt. NINCS KINEK TAPSOLNI, ebből a 10millióból ennyi jött össze, vagy nem kap teret az a 100-200 ember aki tudná vezetni az országot, úgy, hogy Széchenyi és Kossuth is irígykedne. Ez a csapat a gazdag elit képét tovább rontotta, én törvénybe iktatnám, hogy akinek 100millió fölött van az összvagyona, az SEMMILYEN KÖZHIVATALT NEM TÖLTHET BE!

grupi 2008.03.15. 19:17:18

Te kinek tapsolsz?

Én ingen tudok jobb dolgokat elképzelni. Ehhez nem kell sok fantázia, mert a maszopos liberál-kapitalizált elvtársak már minden jót elqrtak, amit lehetett. Nem kell másnak sem tapsoln, de ezeknek aztán végkép nem. A különbséget meg azért éreztetni kell. Szerinted 4 év alatt az elmúl közel húszból mi az ami kihat, vagy vissza hat a maradék 16 évre és a jövőre? Mivel sérette vérig ennyire a jobboldal? Szerintem 6 éve két miniszterelnők égette el már el magát, miközben eezk egyike sem Orbán volt. 6 éve Orbánnak semmi köze ehhez a szarhoz, amit 6 év alatt összehoztak. 6 éve még jó pozicióban volt az ország, erős volt a gazdaság, vezető ország voltunk. nem kellett hitelállomány növelni, nem kellett külön tandíj, elég volt a Tb-járulék, és az Eü-járulék. nem kértek ezért többet, mint amit amúgy is levonnak. Épültek a tuisztikai beruházások, a gyógyfűrdők. Végre megépült, felépülhetett Esztergom hídja, a Nemzeti Szinház, hogy csak a tesze-tuszaságok sorából kikerülés két lánc szemét említsem. Üvegszemű Keller eygetlen embert sem tudott elítéltetni, miközben kétszer megbukott. Egyszer államtitkárként, egyszer meg polgármesterként. Most ő kerül majd bíró elé. Szóval, ügyket lehet kreálni, asikert eltitkolni, gyűlöletet kelteni, negatív személyi kultuszt köriteni köríteni, balfékségeket sugalni, de ettől nem lesz jobb sorod neked sem, m,eg másnak sem. Ez a maszop, a gyurcsányista liberosokkal egy csődtömeg. lehet, hogy nekik tapsolsz, s jogodban áll. csak arra kérlek, hogy ne gyűlölködj és vedd figyelembe a tényeket. Szarban az ország, egyre rosszabb a helyezt, és ezt a megyó-gyurcsók kormányzás hozta elő, kovászolta ki. Sarcolni kordont állítani, rendvédelemre költeni, budai jólevegőre költözni tudnak, miközben a mengele-malacka páros kijelenti, hogy az asztmásoknak nem kell a jó levegő, a hülyéknek meg a sárgaház. Huzzanak Budáról, mert nem a levegő gyógyit. Megszüntették, bezárták az intézményeket, ami szintén nem egy fejlődés. Ezért többlet pénzt kérni jogtalanul, pofátlanság. Erre mondtak jogosan nemet az emberek. Mert ezért van a TB- és az Eü járulék. Különben nem lehetett volna erről voksolni. Tehát ne degraláld le a kérdést és a voksolást. Nem lehet mindenről kiírni a referendumot. Arról, amiről szólsz, nem lehet. Sem a gázról, sem a jegyárakról. Ne keverj, és légy őszínte legalább. Ettől még maradhatsz ott ahol vagy.

grupi 2008.03.15. 20:03:21

A vizitdíj és a kórházi napidíj eltörlése vélhetően ugyanakkora hatással lesz az inflációra, mint a bevezetés idején, így a döntésnek köszönhetően 0,2 százalékponttal csökkenhet az infláció - tájékoztatott Mináry Borbála, a KSH statisztikusa. A szakember hozzátette, hogy ha április elsejével valóban eltörölnék az említett díjakat, az már jelentkezne a negyedik havi, májusban közzéteendő inflációs mutatóban.

Suppan Gergely, a Takarékbank elemzője hozzátette, hogy a díjak eltörlése inflációs szempontból kedvezőnek tekinthető.

Az átcsúszó benzinár-hatás mellett a forintgyengülés, a háztartási energia- és élelmiszerárak is hozzájárulnak ahhoz, hogy - a szakember számításai szerint - nem tud csökkenni az infláció márciusban.
Mináry Borbála ennek kapcsán megjegyzi, hogy az inflációs mutató 0,1 százalékpontos emelkedéséhez megközelítőleg 2,0 százalékos üzemanyagár-növekedésre van szükség, ami mintegy hat forintos benzindrágulásnak felel meg.


Mert nagy a jólét... - úgye?
Jobban élünk mint 4 éve? Nem.

Thulsa Doom (törölt) 2008.03.15. 20:14:47

Grupi, igen, igen! Legyen igaz minden amit írtál. Orbán a világ legjobb miniszterelöke volt. Rendben, legyen. De ezzel együtt is megbukott! Ráadásul egy szánalmas hülyével (Medgyessy) szemben maradt alul. Éles helyzetben még egy utcáról beesett balfasz is legyőzte. A valódi gyözelmet nem lehet hülye népszavazgatásokkal pótolni.
Miféle vezér, miféle sereg az, akit bárki le tud győzni? Húsz év telt el a rendszerváltás óta, és a volt állampárt emberei erősebbek mint valaha. Hol volt Viktor húsz évig,és mit csinált? Kizárólag a pofáját járatta, mint ahogyan a mai ünnepen is. Ez az ember egy nulla. Erre éppen az a bizonyíték, hogy ma a miniszterelnököt Gyurcsánynak hívják.

grupi 2008.03.15. 22:25:32

Megint tévedsz, és nem mondasz igazat.
A hülyék, a hiszékenyek és az olyanaok szavaztak a jöttment D-209-re, meg a fittelinás gyurcsányira, mint magad. Tehát nem megyón és gyurcsókon, hanem a vörösre vaduló proletárokon, az ő megsegíteésük által kerültek hatalomra. Ráadásul hazug módon, de nekik ez nem számít, mert nem tudnak szelektálni. Olyan az elvtársak, mint a meghülyült bika, csak a vöröst látja, arra izgul. Ezzel a vörös köddel, ami téged is behálóz, szavaznak mindig rájuk. Ezek a vadbarmok, akkor is rájuk huiznák az ikszet, ha újra az apjuk akasztását kéne elszenvedniuk.
Ép eszű ember nem áll ezek mellé. Ezt támasztja alá a közvélemény, a közhangulat a közállapot, és a statisztika. Már régi szocik is ott hagyják a pártot, tagadják, és bánják, hogy rájuk és erre a pojáca, hazug és ócska kormánykoalicióra szavaztak. A szoclibek ma kisebbségben és az ország ellen, a többséggel állnak szemben. Így és ezzel a véleményeddel te is a perifériára szorulsz. Háborúzhatsz még, és védheted a bukott minisztereidet, de már nem fogod tudni megmenteni, vagy fenntartani a tömeges elutasításokkal szemben. A szocipárt sem erős, meg a gazdaság sem. Elqta a havrod és bandája. Mert úgy kaptátok tálcán a jólétet, amiből aztán kilopták a társak a jót, meg a létet. Így döntöttétek mai nyomorúságos helyzetébe az országot. Most járatatod magad is a szád, vagy ahogy nevezed, pofának, de többet nem tudsz tisztességgel és becsülettel, mert magaddal szemben sem vagy őszinte. Nem ismered el, hogy minden baj oka a szoclib kormányzás, meg a tesze-tuszaság, a hazugság, s a semmittevés. európa szerte lejáratta magát ez a kormányfő. Kár érte így alantasan megnyílvánulnod. Gyülölködésed, jól körvonalazza jellemed, és a baloldal arroganciáját, hataloméhségét, az iránta való értelmetlen ragaszkodást. Hacsak nem részesülsz a husoskondér javaiból, a lopott közpénzekből. Ez jellemző a szocikra, a nácikra, a diktátorokra. Ámbár Sztálinnak, meg Hitléernek is volt mindig hívője. Talán pont olyan emberek lehettek, mint magad. Erre szolgáltatsz példabeszédet.
Lejárt az időd. Most még kezet csókolhatsz neki, mint tette Arató András, egykori besugó, Dj. Holnapra már szarni fognak rá még a pártársai is, mert csak a sikertelenséget és a nagy rakás szerencsétlenséget látják benne már ők is. Vége.

Thulsa Doom (törölt) 2008.03.15. 22:57:49

Hát persze, "megyóra meg gyurcsókra" a hiszékenyek meg a hülyék szavaztak, A Fideszre szavazni és a Fidesz gyűlésekre viszont az éleseszű polgárok járnak. Kár, hogy a másik oldalon ezt épp így látják, csak éppen fordítva.
Ez is úgy működik mint egy fociszurkolónál. Mindegy, hogy állandóan kikap a csapat, az akkor is a mi csapatunk. Tóth 2 a világ legjobb csatára, Nagy 3 meg a világ legjobb szélsője. Csak az a rohadt bíró, a rossz pálya, a sportszerűtlen ellenfél mindig kereszbe tesz a mi aranylábú tehetségeinknek. Ezért nem tudnak soha sem győzni,pedig hát annyira ügyesek.
Külső szemlélő persze csak röhög ezen, mert látja, hogy az aranylábú gyerekeknek valójában falába van, és csak fejetlenül, minden koncepció nélkül futkároznak össze-vissza a pályán. De hát miért is venném el a hitedet bennük?
További jó szurkolást!

grupi 2008.03.16. 10:50:30

Az én hitem Te nem zavarod, ahogy a Te hited sem.
Én nem vagyok rajongó. Én akkor sem jártam Május 1-ei felvonuklásokra, és Novemberi szoci összejövetelekre, amikor ezért megvonás, kitaszitottság járt, míg az ottani tölteléknek, a tapsolóknak pedig jutalom falat.
Nem tudom, hogy Te ezt miként élted meg, miként voltál átélője, vagy mennyire élvezted, avagy sem. Mindegy. Én az igazságot és az értéket soha nem személyhez, hanem a tényekhez kötöm. Ezért értékelem azt ami a szocializmusnak nevezett kotyvalékban jót, értéket adott, és elítélem azt, ami nem. Ez nem csak az adott korra, hanem a mindennapokra is vonatkozik. ha valakinek igaza van, az mindegy, hogy honnan jön. Jobbról, balról, lentről, vagy fentről. Nincs sok alternatíva. A tényeg a szarságot hozzák a felszínre. A mai állapotok rosszak. ennek kitermelője az uralkodó elit. A szocik immár harmadszor döntik nyomorba az országot. majd most mint legutóbb, megint lemondanak a hatalomról, hogy a rendrakást végezze el más. addik illegalitásba vonulnak, kicsit kussolnak, majd vissszajönnek pofázni és elkábítani a tömeget, hogy ismét megszedjék magukat, mint a történelem során annyiszor, s visszatérőn. Ehhez én nem vagyok partner.
Amikor a közel azonos támogatottságú szadesz (jó, az mszp most a duplája, bár Horn G. szerint nem, mert erősebbnek érzi magukat,) mondja, hogy huzzon el a pecsába, akkor azért abban azért van valami valós ráció.
Ezt azért vedd át és fontold meg.
Miért is igaz ez? - mert valóban jobb lenne nektek is.
Ha nem, akkor szurkolj a szoclibekért, aztán majd megint előhúznak nektek valakit a varázsdobozból, akitb lehet bálványozni és hittel táplálni. Mert van másik. Mert a jó elvtárs nem vész el, csak átalakul. A jó elvtárs mindenhol megállja a helyét. Lásd Juhász, majd Szekeres hadügyér, Keller Laci az üvegszemével, Gál junior sz érettségijével államtitkárként, és sorolhatnánk. Ezért tartunk ott, ahol. Pedig magad is jól tudod, hogy ez nagyon gáz. Szar a helyzet, mert szar a kormány. Nincs kormányzás, csak agiprop. Erre megy az adó, nem pedig a jobblétre.
Mond, Te kitválasztanál? Maradjon a Feri, a mágus, vagy jöjjön Ibolya, az amazon, netán más tipped volna? Párton belűl, vagy kívül? Szoci, vagy nemzeti, netán libsi, vagy bibsi az akire asszociálsz? Kereszt, vagy csillag a legyen a jelkép? Mi az irányzat? Lehet e a mai ország egy dániai vagy belgiumi mintáju és gazdasági fejlődési szintű ország szerinted? Szoclibekkel, vagy nélkülük? netán reménytelen, s csak szájjártatás az egész, koncepció nélkül, ahogy vázolod? Netán fogadják meg Horn Gabi tanácsát és tényleg menjenek oda ahova küldték őket. Legalább ezt fogad el/meg, ha már a másik amúgy sem jó neked.

Thulsa Doom (törölt) 2008.03.16. 12:02:11

Grupi barátom, te is azt látod amit én, csak más következtetést vonsz le belőle. A lényeg itt van: "A mai állapotok rosszak. ennek kitermelője az uralkodó elit...,. majd most mint legutóbb, megint lemondanak a hatalomról, hogy a rendrakást végezze el más. addik illegalitásba vonulnak, kicsit kussolnak, majd vissszajönnek pofázni és elkábítani a tömeget, hogy ismét megszedjék magukat, mint a történelem során annyiszor, s visszatérőn."
Én is éppen erről beszéltem. Ide olyan ember és szervezet kell aki végleg eltakarítja őket. Erre szerinted alkalmas a Fidesz? Ugye ezt te senm gondoltad komolyan. Ennek a hatalomnak pont az az érdeke, hogy mindig egy ilyen belfácán társaság legyen a váltópártja, mint a Fidesz vagy az Mdf.

Ha én teljesen alkalmatlannak látom a mai ellenzéket a feladatára, akkor Gyurcsányista vagyok? Ugyan már. Nézz végik rajtuk. Orbán, Pokorni, Szíjjártó, Rogán, Cser-Palkovics...stb Ők fogják majd elvégezni azt, amire te is úgy vágysz?
Az Mszp-nek az az egyetlen érdeke, hogy ha el is veszti a választást ne történnyen semmi, csak szavakban. Erre a Fidesz tökéletes számukra. Ráadásul a Fidesznek is érdeke egy ilyen semmirekellő kormány, mert így még van esélye, hogy ennyire harmatgyenge, nulla teljesítménnyel is választást nyerhet. Jól el vannak ők egymással, csak az a baj, hogy a Hazánk közben tönkre megy.

grupi 2008.03.16. 14:47:42

Én biztos nem szavazok a szoclibekre.

Én csak két rossz közül, a kevésbé rosszat tudom választani.

Ez szerintem még mindig jobb, mintha nem voksolnék.

Nem tudok mást. Nincs jobb, de erről nem tehetek, ahogy ezzel vagyunk páran.

Az, hogy a másik sem különb, azzal nem értek egyet, mert egyikünk sem olyan mint a másik. Mi sem vagyunk egyformák. Én is tudnék neveket sorolni, és nem lenne más a helyzet. Már eléggé lerágtuk ezt a (gumi/flexi)csontot.

grupi 2008.03.16. 20:20:50

Végül is népszavazott az ország, valami háromszáz forintos bagatell tételről, három iksz, igen-nem, lila lapok, sok unalmas vágókép. Kit érdekel ez?
Ha még a jégtáblán sodródó orosz horgászokat sem kapcsolta egyik országos kereskedelmi televízió sem, miért pont egy tízmilliós közép-európai ország választását adták volna élőben?
Tv2-n a szavazatszámlálás finisében éppen Pierce Brosnan vánszorgott félholtan a sivatagban, a százalékokkal meg foglalkozzon más, kereskedelmi tévé ez, nem az adótanácsadók kongresszusa.
Az m1/m2 választási, eh, népszavazási műsora olyan volt, mint az összes eddigi. A Halálcsillag parancsnoki hídjára emlékeztető díszlet maradt az előző választásokból, középen egy pulpitus, azon Baló György, az ilyen műsorok örökös levezénylője, a vezérezredes, akinek a parancsait az oldalt elhelyezkedő szárnysegédek azonnal, habozás és gondolkodás nélkül teljesítik.
A HírTv megtanulta ezt a körkapcsolás, politikai elemzős játékot, most már jobban megy nekik, mint az MTV-nek. A stúdióban valódi vita folyt, néha még a kormánypárti érvek is kaptak egy buksisimit.
Hagyjuk is a Tv2-t, meg az RTL Klubot, meg közte a szolgákat. Akik végigkövették az eseményeket az urnazárástól Rytkó Emílián át Gyurcsány beszédéig, azok tudják, hogy elsöprő többség jött létre, és kovácsolodott össze.(Öszöd óta.)
A referendumon 4 millió 58 ezer ember jelent meg, azaz 50,49 százalékos volt a részvételi arány. Hivatalos eredményt március 14-én tesznek közzé, az előzetes adatok szerint a szavazók 83-84 százaléka egyetértett a kórházi napidíj, a vizitdíj és a tandíj eltörlésével, azaz az összes választásra jogosult állampolgár 41-42 százaléka válaszolt igennel.

Az MSZP-s képviselők - ellentétben a kormányfővel - maguk között elismerték, nem pusztán a három kérdésről szólt a népszavazás: a kabinet politikájáról mondtak ítéletet a választók.

Tessék ezt figyelembe venni és megérteni.

grupi 2008.03.17. 18:39:48


"Judit, hogy megfiatalodtál!"

A borsodiak regisztrációs pultjánál T. Asztalos Ildikó több alkalommal is ellenőrizte a létszámot, nagyon izgult, hogy mindenki eljön-e. - Vagyis a négy hiányzóról is tudhatott. Az álküldöttekről viszont a megyei küldöttek többségének kellett tudnia, és nem csak azért, mert eleve egy busszal érkeztek a tisztújításra. Vicc tárgyává vált például az az álházaspár, amely a (pártba nem sokkal korábban belépett, kevéssé ismert, a küldöttgyűlésről hiányzó) Vági házaspárt volt hivatott "helyettesíteni". Vági Sándornét a két választási fordulóban két különböző ember "helyettesítette", mert az első nem illett korban a "férjéhez", ami újabb élcelődés tárgyává vált. "Judit, hogy megfiatalodtál!" - informátorunk állítása szerint hallotta T. Asztalos Ildikót gúnyolódni egy hölgyön, akinek kitűzőjén szintén Vági Sándorné nevét olvasta.
Az SZDSZ elnökválasztásáról - Népszabadság

Thulsa Doom (törölt) 2008.03.17. 19:23:50

Én ma úgy hallottam, hogy T. Asztalos Ildikó Fodor javára sumákolt és szervezett be küldötteket. Kicsit meglepődtem, mert azt hittem, hogy ebben a bandában Kóka a legnagyobb szélhámos.

tevevanegypupu 2008.03.17. 20:02:16

Persze hogy o a legnagyobb szelhamos. Miota kderult a csalas azota keverik-kavarjak hogy ugy jojjon ki a lepes, hogy Fodor javara csaltak.. Nem tudom hogyan, hiszem az elso forduloban dontetlen volt, utana pedig Koka vagy tiz szavazattal gyozott.Ha hazamentek a kuldottekbol akkor el kellett volna halasztani az uj szavazast, ha pedig nem, akkor ugyan mitol gondolta volna meg magat az a tizvalahany Fodor parti es szavazott hirtelen Kokara? Ugyan mar..
Koka gondolom igert ezt-azt, amit aztan nem teljesitett, ezert is derult ki minden.

Google 2008.03.17. 20:34:18

Még folyik a verseny, hogy mégis melyik a leg-legnagyobb szélhámos. Mégis mi másban versenyeznének?

dekoninckx (törölt) 2008.03.18. 17:44:43

Nem teljesen ide tartozik, de mégis, és muszáj megkérdeznem valahol, hogy Szíjártó Péter vajon gyengeelméjű-e vagy az MSZP ügynöke?
Olvasom az MNO-n, www.mno.hu/portal/549417 Veres Hyrtv-riporter felöklelése kapcsán: "A Fidesz szóvivője hozzátette: ez a viselkedés semmi másnak nem tudható be, csak annak, hogy a kormány képviselői elvesztették az önkontrolljukat a számukra elsöprő vereséget hozó népszavazás után."

Szerintem meg ez a viselkedés annak tudható be, hogy Veres érintett maffiaügyekben, most pl a Kabai-ügyben. Mi köze ennek a népszavazáshoz? A kameralefejelés bőven a népszavazás előtt volt. Ennyire esetlen kommunikációval nem fogják sokra vinni két év múlva, bár nem tudom, hogy ez jó-e vagy rossz...

tevevanegypupu 2008.03.18. 20:55:00

Pontosan annak tudhato be plusz nepszavazasi vereseg. Mert a lefejeles eleg regen volt, de azota ujabb inzultalas is tortent: Veres tegnap a Hir tv egyik operatoret leszoritotta egeszen a falhoz, kovetkezeskeppen ha nem is fejelt de lokott. Ezert jelentek meg a Hir tevesek ma bukosisakban a sajtotajekoztaton. Elkepzelem mi lett volna, ha mondjuk egy nyugat-europai orszag penzugyminisztere igy nekimegy egy televiziosnak..Vagy mondjuk Varga Mihaly egy Nepszavas ujsagironak..

germanicus 2008.03.22. 16:26:15

Kóka "béka és puma nagymester"hozta a formáját,a nagy semmitmondásával!Hordágy Ágnes miniszterasszony,agyilag ismét zokni volt,neki be van programozva az agyába hogy neki átalakitani kell,kerül amibe kerül,hadd hulljon a férgese,minden áron és gábor áron szajkózza a faszságait egyfolytában,csak az a baj hogy végre is hajtatja!Legjobban Horn Gábor hozzászólása tetszett:"nem azt mondták Feri hanem azt hogy menj a picsába!"Hiába no,a részeg em ber és a gyerek mondja meg a frankót!Mit tehetnék még hozzá?Tényleg mehetne oda az egész koalició,mindenestől.Bőven ráférne a parlamentre,az egész "diszes szintársulatra" egy alapos vérfrissités!Mert kurva,büdös,áporodott szaga van az egész bagázsnak,mindenestől!Ezek azt hiszik hogy a képviselőséget hitbizományként kapták!Ez az Antallék faszsága volt hogy nem lehet őket kirobbantani sem a parlamentből!Be vannak oda betonozva!Mi meg szivunk mint a torkosborz,adóinkból dőzsölnek ezek a semmittevő,haszontalan,szemét képviselők!Vajon meddig még?Kisérleteznek rajtunk 4 évenként!Itt a legmagasabbak a közterhek,itt a legrosszabb az életszinvonal,de nekik még ez is kevés,tovább csavarják a nemi szervünket!
süti beállítások módosítása