Orbán-beszéd párás szemmel
2008. február 14. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

Orbán-beszéd párás szemmel

  Nyilván nem egy felvilágosult, intellektuális hozzáállás, de én mindig meghatódom, ha Orbán Viktor a családjáról beszél. Aránylag ritkán teszi ezt, és gondolom ennek az az oka, hogy a gyerekeit távol akarja tartani a politikussággal járó show-tól.

 A tegnapi beszédben megemlítette, hogy öt gyermeke van és ha nem tudná őket taníttatni, azt komoly kudarcként élné meg. (Mielőtt bárki neki esne: nem azt mondta, hogy nem tudja őket taníttatni, hanem azt, hogyha olyan anyagi helyzetben lenne, hogy nem tudná őket taníttatni, akkor azt kudarcként élné meg.)

 Ahogy a férfiak szeretik a szép nőkről készült képeket nézegetni, én is szeretem a családról készült fotókat. Bárkinek a családját. Ráadásul mindig meghatódom. Ciki, nem ciki, így van ez.

 Az Orbán-beszéd egyébként nem volt különleges, mondjuk az pozitívum, hogy végre abbahagyta a rosszabbul élünk szöveget, meg az újarisztokratázást, plebejusozást. Ennek örültem. Nem lett rossz kedvem tőle és nem is tudok belekötni. Olyan: „szépen beszélt” hangulata volt, és ennyi. Pontosabban, mint írtamm eszembe jutott a családja, úgyhogy felmentem a weblapjára és ott megtaláltam ezt a családi karácsonyos videót Ákossal és Böjte atyával. Na, attól aztán tényleg párás lett a szemem. Aki szereti az ilyen romantikus, kisgyerek sapkás, ölelgetős, fázós filmeket, annak szívből ajánlom.
 
 Vannak fenntartásaim Orbán Viktorral szemben, de a sok gyerek és a hosszú házassága miatt tisztelem és ez a poszt most erről szól.
 Ez az én csütörtöki dorombolásom. Na, tessék.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr92338856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 14:09:25

denever 2008.02.14. 14:07:52:
"kedvezmény van belőle! a volkswagen olcsóbban adja a luxusterepjárót, gyerekenként 250 ropival."

Ez igaz??? Korrupcio.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 14:10:16

Lola, ebből is látszik, hogy Orbán JOBB, mint Gyurcsány!

;)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 14:10:51

mithrandír, igazad van, de ha valaki olyan sztárpolitikus, mint Orbán annak meg kell mutatni a családját. Ma már az újságok szinte csak a sztárok magánéletéről szólnak. Nem tartottam jónak, hogy Orbán nem aknázza ki a kampányokban annak a pozitívumát, hogy mutogatja a családját. Örülök, hogy végre készülnek ilyen filmek, mert ő se tehet úgy, mintha nem ebben a világban élne. Márpedig ebben a világban kötelező büszkélkedni a szép feleséggel és a gyerekekkel, mert ezt szereti a nép.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.02.14. 14:11:23

én ezektől a fotóktól "párásodom be"...
www.maximanet.hu/cikk/578/4.jpg

(ha kicsi lenne: NagyTimea "olimpia" és családja)

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.14. 14:12:46

Doom:

írva vagyon.

"A Volkswagen Multivan alkotói nemcsak ezzel vannak tisztában, de azzal is, hogy mivel tehetik még elérhetőbbé a Multivan sokoldaluságát: gyerekenként 250.000 Ft kedvezménnyel és a bruttó 7.500.000 Ft-os kezdőárral."

most szóljon hozzá!

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.02.14. 14:12:50

Teljesen meg vagyok zavarodva.
A képen három gyerek van, míg a szövegben ötről esik szó, ezen még túl tudnék lépni, azonban, ha három gyerek, három szoba, négy kerék, akkor öt gyerek, az hány szoba és hány kerék?

:)

Porcelán az elefántboltban 2008.02.14. 14:13:09

Szerintem ez a szép család inkább az asszony érdeme. De minimum 50%-ban. Néztünk volna nagyot, ha OV annak idején, mondjuk Ungár Klárával jön össze.

:)

nénike · http://mandiner.hu 2008.02.14. 14:14:47

Vagy KÉJ-jel.

(Lola, igazi komment.királynő vagy :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 14:15:01

lelkylola 2008.02.14. 14:10:51:
"mithrandír, igazad van, de ha valaki olyan sztárpolitikus, mint Orbán annak meg kell mutatni a családját."

Komolyra forditva: szereti vagy sem, nem kerulheti el. A valasztok szemelyisegre szavaznak es mindent tudni akarnak a jelolt szemelyisegerol.

Mondjuk, hogy milyen szemelyiseget tekintenek pozitivnak, az mar mas kerdes. 2006-ban Gyurcsanyt sikeresen pozicionaltak a szexi fiunak es be is jott neki. Ez a nocsabasz kep nem all egyebkent tavol a valosagtol, de ezt is az elonyere tudtak forditani a propagandistai.

Hiaba, az egy szakma. Kevesen ertenek hozza.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 14:15:36

buborek :))

Tök viccesek vagytok. Mi van jön a tavasz?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.14. 14:16:57

dúvad:

Szaporák ezek a Zorbánék. A plusz két gyerek gyorsan a kép után készült.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 14:17:15

"Itt a tavasz
D...........sz"

ki is volt a versike szerzője?

;)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 14:17:38

Kösz nénike :) Tanulmányozom a hogyan pukasszunk liberálisokat című könyvet...

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.14. 14:17:38

Doomhammer,
a szexi Gyurcsány az a rúzsos szájú fotó volt, amitől mindig kivert a hidegvíz, akármikor ráfodultam az M3-ra?
mert ha az szexi, akkor inkább örök szüzességet fogadok.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 14:20:02

denever 2008.02.14. 14:17:38:
"Doomhammer,
a szexi Gyurcsány az a rúzsos szájú fotó volt, amitől mindig kivert a hidegvíz,"

Nem neked szolt.
Te ugyse szavaztal volna ra, elpazarolt tolteny.
Akiknek szolt, azoknal megnyomta a gombot, ne felj.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 14:20:51

Tessék itt egy szexi Gyurcsány image építés, a Crystalos Lajta Katinak bejön Gyurcsány:
juj.hu/ny/?cid=572&exc=646

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2008.02.14. 14:21:22

Annyi pénzből,amennyit ő összelopott magának én is boldogan élnék 5 gyermekemmel és még kurvára is futná a feleségem mellett. Ilyen egy boldog család.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 14:24:36

X-polgártárs 2008.02.14. 14:21:22:
"Annyi pénzből,amennyit ő összelopott magának"

Mit keresnek ezek a hazugsagok a szolobanyarol egy jobboldali blogon?

Kovetelem, hogy ezt az amobas provokatort tiltsak ki azonnal.

nénike · http://mandiner.hu 2008.02.14. 14:26:25

Óbudán az új MSZDP frakciót nevezik X-frakciónak a szocik. www.nol.hu/budapest/cikk/480929/ Átléptél polgártárs?

irrelevant 2008.02.14. 14:29:05

Az X az valójában IKSZ (Ifjúsági Kereszténydemokrata Szövetség), kérem.

KDNP-s trollok támadása :D:D:D

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.14. 14:29:48

Lola, ez a videó.... mintha borotvával alakítanám a csonthártyámat.
most már megint tudom, miért nem hallgatok danubiust. se.

Porcelán az elefántboltban 2008.02.14. 14:30:44

Liberálispukkasztás kategóriában aranyérem-esélyes az a társaság, akik a fagyitehenet átpattintották a szadesz-sátor elé. Demszky céklafeje és bugyuta kirohanása (" tehénnek a Bazilika előtt van a helye ") minden pénzt megért.

:)

Tehéntőgy 2008.02.14. 14:31:13

xpolgártárs, fejlett és gondosan ápolt Orbánfóbiával rendelkező választópolgárként is túlzásnak tartom a kurvás kitételt.
Elég a szőlőbánya :-)

Francois Pignon 2008.02.14. 14:32:11

Ha már ilyenre sikerült ez a Valentin napi poszt:
bulvar.ma.hu/tart/rcikk/d/0/143174/1

mithrandir 2008.02.14. 14:32:39

buborek

"Néztünk volna nagyot, ha OV annak idején, mondjuk Ungár Klárával jön össze."

Na látod, ez tuti...
Mai ismereteink birtokában különösen... :-DDD

Manyi Béci 2008.02.14. 14:33:21

"2006-ban Gyurcsanyt sikeresen pozicionaltak a szexi fiunak"

Fél órája ezen röhögök, Doom!:D

Már ne is haragudjon, de maga valamit nagyon félreértetT:)

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 14:33:40

buborek, a tehénáthelyezés elkövetője azóta építészeti cikkeket ír a Heti Válaszba :)

Széna Tomi 2008.02.14. 14:35:04

Három gyerek - négy kerék.
Öt gyerek - hat kerék:
www.hawaiiactive.com/img/act/KohalaPinz270-1.jpg

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 14:44:04

X-polgártárs, szerintem Orbán az üzleti életben sokkal több pénzt kereshetett volna. Nem hiszem, hogy az ő esetében megéri politikusnak lenni. Oxforddal, jogász diplomával a rendszerváltáskor szépen megtollasodhatott volna.
Másrészt az se kellemes, hogy párt vezetőként nyílván folyamatosan középpontban van és nem ültethet el úgy egy szőlőtőkét, hogy ne nyargalászna a nyomában három riporter. Szóval nem hiszem, hogy a meggazdagodás volt a célja, mert akkor választhatott volna könyebb utat. Másrészről a háza azért nem egy olyan nagy durranás, elég gáz lenne, ha Magyarországon egy miniszterelnöknek nem futná házra se.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 15:00:58

nem tudom, de biztos, hogy "magasabb célja" volt!

;)

Manyi Béci 2008.02.14. 15:08:48

(megilletődve elsomfordál)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 15:10:08

Manyi, a kedvedért nem csak dorombolok ma, hanem megpróbálok OV fogadatlan prókátora lenni, tehát folytatom.
A célja? Szerintem volt az ellenállás, aztán megtörtént a rendszerváltás és ezek a fiúk ott álltak kipirult arcal szuszogva, hogy: nem hiszem el? Sikerült? Nekünk?
(Persze nem nekik sikerült, de biztos, hogy szükség volt rájuk is.)
Tehát ott álltak 89-ben ilyen hangulatban, és mint egy létező, aktív szervezet el kezdtek kampányolni, beneveztek a választásba. Vicces plakátokat csináltak, meg bulikat. Szóval szerintem valahogy így kezdődött - így sodródott bele OV. Aztán kiderült, hogy milyen a politika: smúz (ami egyébként OV-nak az elején nagyon nehezen ment), média, gazdasági erők, Nyugat, Kelet, kommunisták itt is, ott is. Rajongók, utálkozók stb. Szóval beleszokott az új helyzetbe. 1998-ban Antall halála után támadt konzervatív űrbe bepályázott és nyert. Szerintem kb. megint azzal a kipirult, szuszogó arccal néztek egymásra a Fideszesek, mint 90-ben: sikerült? Nekünk? De hát hogy?
Orbán szerintem élvezte, hogy ő a miniszterelnök, de nagyon felkészületlenek voltak a kormányzásra. Ennek ellenére szerintem sok dolgot jól tettek, míg más ügyeket elcsesztek. Szal szerintem így került bele. A célja pedig az, hogy a Fidesz nyerjen és ő lehessen a minszterelnök, mert azt gondolja, hogy ő jobban tudná csinálni.
Szerintem, de nem vagyok Orbán Viktor.

hiba 2008.02.14. 15:18:46

Hát nemtom, nekem azért gyanús, ha valaki 2 db nyerőre álló választás elbukása után még mindig halál biztos benne, hogy jobban tudja csinálni bárki másnál.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 15:21:34

hiba, szerintem ezt gondolja. Sőt azért nem engedi magát leválltani a párton belül, mert nem csak azt gondolja, hogy jobb Gyurcsánynál, hanem nem a pártjában sem talál olyat, akire azt gondolja, hogy jobb lenne. Nem tudom, hogy ki lenne jobb? Én mostanában Morvai fun lettem. Pl. szerintem ő jobb lenne.

Manyi Béci 2008.02.14. 15:21:54

(visszasündörög)

Kipirult arccal, szuszogva? Borzas hajtincsekkel,a boldogságtól csillogó, a lelkesedéstől izzó tekintettel? Ez olyan kedves...megható, igen!
Eközben a sunyi, jól fésült rohadtkomcsilibsi ifjak teljesen zölden vagy lesápadva, üres tekintettel néztek maguk elé, és bulik helyett kokainmámorban fetrengve lenyúlták az ország pénzét. Legfeljebb fertő esetén szuszogtak, ha egyáltalán!

Milyen szép, kerek ez így.:)

"A célja pedig az, hogy a Fidesz nyerjen és ő lehessen a minszterelnök, mert azt gondolja, hogy ő jobban tudná csinálni."
Csak ennyi???
Lola, ne vicceljen már!

mithrandir 2008.02.14. 15:23:07

hiba

Azért ez meredek állítás.

Ebben ugyanis benne foglaltatik a fordítottja is, tehát az, hogy azok csinálják jobban (és itt ugyabár a kormányzásról van szó, nem sörvirsliversenyről), akik megnyerték azt a bizonyos két választást...

Manyi Béci 2008.02.14. 15:24:47

És most itt meg kell emlékeznem az országépítő életerőről, segítő szándékkal.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 15:25:18

Manyi, Szerintem a komcsiknak is ki volt pirulva az arcuk, amikor leesett nekik, hogy megérkeztek a Kánaánba :) Mert igazán a Gyurcsányoknak volt jó. Nem is lettek politikusok. Elöbb megcsinálták a bizniszt.
Persze kerek és ennyi :)

Széna Tomi 2008.02.14. 15:27:06

Orbánról a két választás alatt mindössze annyi derült ki, hogy a kampányt nem csinálja jól. Csatlakozva mithrandirhoz...

Manyi Béci 2008.02.14. 15:27:41

Akkor messziről nagyon hasonlítottak egymásra, Lola:)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 15:28:12

Manyi, tudom ezek a szavak rendkívül felkorbácsolják az indulataidat, ilyet őszintén senki nem mondhat, hogy: országépítés, hazaszeretet, nemzetegyesítés, család, hűség, tisztesség, hit, erő, bátorság. Ugye fáj?

Manyi Béci 2008.02.14. 15:28:49

Rosszul tudod, Lola.:)
Remekül szórakozom:)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 15:29:41

Na, de nem mindegy, hogy valaki milyen érzéstől vezérelve pirul ki :)
Fuh, hol tartunk? Jól beirányítottál az őserdőbe kedves Manyi :)

dekoninckx (törölt) 2008.02.14. 15:32:09

Érdekes, hogy videóról még egy szó nem hangzott el. Szóval abban azért lehet valami, hogy Kunczénak, Demszkynek, Gyurcsánynak, Kókának is van saját honlapja, és azon valahogy sose szerepelnek hasonló értékeket felvállaló videók, fényképek, egyebek. Nemcsak a családról, hanem árva gyerekeket megsegítő szerzetesek meglátogatásáról... pedig ez elvileg nem poltikai oldal-függő dolog. De nagyon úgy néz ki, hogy mégis. Liberális (hazai) politikus valszeg képtelen ilyesféle érzelmekre, vagy abból lesz liberális, aki képtelen ilyen érzelmekre. Már csk arra volnék kíváncsi, hogy szerintük az árva gyerek is gondoskodjon ön?
Mellesleg Kuncze Pistikénél akármelyik dévai gyerek messze normálisabban néz ki. Nem akarok gyerekekről rosszat mondani... kénytelen vagyok feltételezni, hogy Pistike egy CGI szereplő volt, mint pl. Gollam a Gyűrűk Urában.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 15:37:49

dekoninck, szerintem is ez nagyon fontos. Egy olyan képet mutat be a videó, ami teljesen normális és hiteles. Jó egy gyereknek, ha találkozik árva gyerekekkel, együtt játszik velük. Milyen megható, amikor a másik Orbán gyerekek megkapják az ajándékot.
Ebben a filmben bemutatnak értékeket és nehéz ezt szidni. De a liberális barátainknak fejfájása lesz az ilyen témáktól.
1. nem hiszik el, hogy ilyen van.
2. ha elhiszik akkor meg el kezdenek csúfolódni, hogy hihi milyen inpotens, frigid, papucs, aki így él

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 15:41:22

lelkylola 2008.02.14. 15:29:41:
"Fuh, hol tartunk? Jól beirányítottál az őserdőbe kedves Manyi :)"

Csak kiteszem a labamat egy pillanatra es libsik arasztjak el a blogot? A blogunkat? Ezt nem hagyhatom. Lola, nem hagyd magad elteriteni! Manyi offol, terjunk csak vissza a temara.

Kerdezzuk csak meg nagyon hatarozottan, hogy ki alkalmasabb inkabb az orszag vezetesere, aki a harom felesegtol szedett ossze negy gyereket vagy aki egy felesegtol otot (kozben az a feleseg sikerkonyvszerzo is lett!)

Erre valaszolj, Manyi! Ha mersz.

Francois Pignon 2008.02.14. 15:43:43

Ebből a megközelítésből számomra a dolog egyértelmű: Böjte atyát a miniszterelnöki székbe!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 15:44:05

Kösz Doom, olyan magányos voltam :) Na ezt kérdezem én is Manyi!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 15:44:52

lelkylola 2008.02.14. 15:37:49:
"2. ha elhiszik akkor meg el kezdenek csúfolódni, hogy hihi milyen inpotens, frigid, papucs, aki így él."

Felre: nem, Lola. Van a hulyebbje, aki ezt gondolja. Az okosabbja viszont azt gondolja, hogy sokfele ut vezet a boldogsaghoz es mindenkinek szemelyre van szabva a sajatja.

Ez itten boldog volt:
www.newsweek.com/id/105555
A szerelem eltette.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 15:45:10

Tényleg Böjte se lenne rossz, de akkor mi lesz az árvákkal?
Bár mindannyian árvák vagyunk Gyurcsány apánk miatt :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 15:53:11

Manyi Béci 2008.02.14. 14:33:21
"Fél órája ezen röhögök, Doom!:D
Már ne is haragudjon, de maga valamit nagyon félreértetT:)"

Most hadd ne keressem ki az Index cikket az MSZP 2006-os ligeti kampanyzarojarol, ami szerint Feri rajongotabora fokent kozepkoru nokbol allt.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 15:56:22

lelkylola 2008.02.14. 15:45:10:
"Bár mindannyian árvák vagyunk Gyurcsány apánk miatt :)"

Hahaha, ez nagyon jo, Lola! Fejen talaltad a szoget! Gyurcsany annyira hazudik, hogy meg a gyerekei is arvanak erzik magukat!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.02.14. 15:58:12

khm.. az ilyen "poénokon" "manyiék" még jobban röhögnek...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 16:02:09

Szamárfül · murci.freeblog.hu/ 2008.02.14. 15:58:12:
"khm.. az ilyen "poénokon" "manyiék" még jobban röhögnek..."

Mert be vannak kokainozva. Ha nem lennenek bekokozva, sirnanak az orszag sorsa miatt.

Gyurcsany meg arra is kepes, hogy ingyenkokaint osztogasson a kabulatuk fenntartasa erdekeben!

Francois Pignon 2008.02.14. 16:08:12

Ne kamuzz, Doom, nem ingyen osztja, abból gazdagodott meg. Raktáraiban korundnak álcázza, és postai úton, borítékokban teríti.

dekoninckx (törölt) 2008.02.14. 16:11:17

Doomhammer, 15:44:52, "[a liberálisok] okosabbja viszont azt gondolja, hogy sokfele ut vezet a boldogsaghoz es mindenkinek szemelyre van szabva a sajatja."
Ja, ez így jól is van. De itten arról van szó, hogy OV és elvtársai, mint pl. Böjte meg Ákos, mások boldogoságára is gondolnak, ti. azokéra, akik hiába gondolkodnak, nem tudnak rálépni arra az útra. És az okosabbja, aki nem derül ezen, az egyszerűen csak nem törődik az egésszel, fölötte áll. Nekem legalábbis eddig ez jött le a libiket előítéletmentesen szemlélve.
Az is lehet, hogy nem így van, hanem titokban pénzzel tömik Dévát meg egyéb elesetteket, csak nem verik nagydobra; ami kár, mert lehet, hogy elvesztettek egy szavazatot :)

Francois Pignon 2008.02.14. 16:13:29

A kólamámor Kóka biznisze, mint tudjuk.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 16:15:25

Francois Pignon · torzskocsma.blog.hu/ 2008.02.14. 16:08:12:
"Ne kamuzz, Doom, nem ingyen osztja, abból gazdagodott meg."

Haha, most mar magyarazna a vagyonat, hogy divatos kokokereskedessel szerezte! De nem igy volt. Leanykereskedessel szerezte. Ne hallgass a propagandistaikra! Csak a szemuket nezd! Ha be vannak kokainozva, az meglatszik a szemukon!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 16:18:53

ma mindannyian bolondgombát ettetek (Manyival együtt), de ki osztja ezt a gombát, ki neveli kerekre, ropogósra? Hát: Apró Piroska!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 16:21:01

lelkylola 2008.02.14. 16:18:53:
"ma mindannyian bolondgombát ettetek (Manyival együtt), de ki osztja ezt a gombát, ki neveli kerekre, ropogósra? Hát: Apró Piroska!"

Nem bolondgombat: magic mushroom-ot, egyenest Amszterdambol!
Ott csatornahajoztak tavalyelott, akkor csempeszte be.

Egyebkent legy magadra buszke, Lola. 136 komment es meg nincs vege!

Francois Pignon 2008.02.14. 16:25:37

Doomhammer · tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/ 2008.02.14. 16:15:25
"Csak a szemuket nezd! Ha be vannak kokainozva, az meglatszik a szemukon!"

És még pofátlanul reklámozzák is a MagyarBálint-féle gátlástalan liberális agymosodában:

"A kokain ma a kábítószerek elitjébe tartozik. Az utóbbi években tisztázódott, hogyan éri el a hatását. Érdemes megismerkedni vele!"
www.sulinet.hu/tart/fcikk/Kiae/0/15926/1

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 16:31:37

Elhülyülitek itt ezt a komoly témát. A lényeg: Orbán család szép, a videó megható. Jó ezt is látni.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 16:32:54

Francois Pignon · torzskocsma.blog.hu/ 2008.02.14. 16:25:37:
"És még pofátlanul reklámozzák is a MagyarBálint-féle gátlástalan liberális agymosodában:"

Magyar Balint is benne van a boltban?
Nem lep meg. :-(
Mindezt a mi penzunkbol. Nem csoda, hogy olyan magasak az adok! Az elvtarsak a pecsenyejuket sutogetik, a nep meg nyomorog!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 16:33:47

lelkylola 2008.02.14. 16:31:37:
"Elhülyülitek itt ezt a komoly témát."

Ki dorombolt itt? He?

Francois Pignon 2008.02.14. 16:55:03

Ki hülyéskedik itt?
A liberálisok rossz emberek, OV ellenben jó családapa. Böjte atya viszont még nála is jobb ember, ezért támogatom az ő miniszterelnökségét.

smalladam 2008.02.14. 17:13:55

"A rosszakat el kell ítélni! A bűnösök szenvedjenek" (O. D.)

medve1 2008.02.14. 18:12:46

Azért az még engem is meglepett, hogy az Estében csupa jó krititka volt a beszédről. Egy beszéd annyit ér, amennyire kommentálják.

Tehéntőgy 2008.02.14. 18:38:32

Hát medve, ilyen alapon az őszödi beszéd rengeteget ért;-)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 18:42:49

Most néztem meg a Mokkát - ott se sikerült igazán csesztetni a beszédet. Mással igen, hogy miért gondolja a Fidesz, hogy az MSZP robbantgat? De van valami új Orbán kommunikációjában (megmondja pl. interjú közben az érzéseit: "rosszul érzem magam ebben a vitában", "hadd védjem meg magam")és ennek örülök. Gyurcsány nevét ki se mondja, nem harcról beszél, hanem összefogásról stb. Ez jó. (Valami új tanácsadó, vagy mi van a háttérben?) Ja és a Mokka interjú végén megint előkerült a család :)

smalladam 2008.02.14. 19:10:56

én úgy hallottam, hogy orbán egyre kevésbé fog harciasan fogalmazni, és a család egyre többet fog szerepelni a megnyilvánulásaiban, aztán a népszavazás rázósabb időszaka után már nem is ő fog nyilatkozni, hanem mindig majd valamelyik gyereke megy el helyette, helyzettől függően. főleg majd amikor jönnek a tavaszi munkák a szőlőben és nem fog ráérni a fater.

medve1 2008.02.14. 20:12:03

OK, Tehéntölgy, ez talált! Szóval, egy nagyon lapos beszéd volt, de aztán úgy felmagasztalták az Estében, hogy talán kampány szempontból nem sikeredett rosszra. Na.

Emmet Ray 2008.02.14. 23:09:59

Nahát ez a videó valahogy kimaradt nekem, köszi lola, hogy belinkelted. Gyerekkoromban egy fél nyarat abban sóbányában húztam le terápiás okokból, jó volt újra látni :)

ÁrPi 2008.02.15. 13:52:15

Azt írja X-polgártárs Orbánról:

2008.02.14. 14:21:22
""
Annyi pénzből,amennyit ő összelopott magának én is boldogan élnék 5 gyermekemmel és még kurvára is futná a feleségem mellett. Ilyen egy boldog család.
""


Nézzétek csak kicsoda Csikatilo, avagy
megfilmesítésében "Citizen-X"
magyarítva pedig "X-Polgártárs":

index.hu/tegnapiujsag/2008/02/15/1994_kivegeztek_a_szovjet_kannibalt/


Egyik kommentelö írja egy ottani kommentben:

""...születésekor... Sztálin balul sikerült kollektivizálásának következtében, éhínség tombolt Ukrajna szovjet tartományban"".

"Ez így egy kicsit túl enyhe megfogalmazása annak, ami történt. Röviden, a kollektivizálás Ukrajnában nem ment valami fényesen, a szovjet rezsim bepróbálkozott ezzel-azzal, aztán megszületett a döntés, hogy egy mesterséges éhínséggel kell megtörni az ellenállást. Gyakorlatilag elszigetelték Ukrajnát, ember se ki, se be, az élelmiszert elszedték a vidékiektől, és csak a városiak kaptak szűkös fejadagokat. Az eredmény 2.6-3.5 millió éhenhalt ember lett (sok helyen a lakosságnak több mint negyede), a kollektivizálással szembeni ellenállás persze megtört. Persze hogy lábrakapott a kannibalizmus. A történetről bővebben: en.wikipedia.org/wiki/Holodomor "


TEHÁT AZ IGAZI XPOLGÁRTÁRSNAK pici gyerekkorában megették kistestvérét az éhhezö falubeliek

(a szovjetunio éléskamrájában).


Ami abszurdisztán az abszurdisztán.

Fantómas 2008.03.20. 20:26:33

Nagyon meghato kep, latszik hogy imadja a csaladjat, szeret veluk lenni. Remelem mihamarabb kivonul a politikabol, mindannyiunk eletebol, miutan ellensegekke tette baratainkat, az orszagot pedig kvazi anarchiaba dontotte, es csak a csaladjara fog koncentralni. Sok boldogsagot es jo egeszseget kivanok neki!

Invictus 2008.03.20. 23:11:35

Metálka, menj szépen vissza az amőbára Fletó seggét nyalni. Látom a Rebisz laktanyában is bevezették az internetet :)

Invictus 2008.03.20. 23:17:48

Na jó, elnézést, bunkó voltam. Amúgy pedig túlértékeled OV személyét szerintem.
Az ellenségekké tette a barátainkat szöveg elég gyenge. A barátaid lettek ellenségeid, mert balos vagy, vagy te nem állsz szóba velük, mert fidesznyikek? Mindkettőre tudok elég példát, meg a másikat mindenáron megtéríteni akaró embereket mindkét oldalról.
Orbán 98-ban a kormányra kerülésével és az egészpályás letámadással annyira beszaratta a ballib oldalt, hogy totális gyűlöletkampányt indítottak ellene, ott kezdődött ez az egész.
Amiben max. 50%-ban felelős a viktor, a másik fele az MSZP-SZDSZ klientúra sara. De persze az sem igazán igaz, hogy azóta megosztott az ország csak :)

tewton 2008.03.20. 23:21:05

Invictus, jaj,
metaljacket tkp. tök kedves és szerintem jóindulatú is, csak neheztel.

Mondjuk én ezt az "ellenségekké tette a barátainkat"-témát inkább úgy éltem át, hogy "elválik a szar a májtól", meg "kiderül, hogy ki az igazi barát," de azt is megértettem, hogy teljesen gáz, ha a barátaim a politika alapján ítélem meg.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 00:03:19

Tudjátok, hogy ki írja Orbán V. szövegeit?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 00:21:19

Balogh Zoltán református lelkész.

tewton 2008.03.21. 00:33:05

pffff.
ez olyan nem jó. Egy igazi politikus írja meg a saját beszédeit. Szerintem Kossuth is maga irta, meg Deák is. Mióta van vajon, hogy mások írják? Mióta nem ciki, hogy nem saját maga? 1948? 1920?

1989-ben még V saját fejből beszélt.
Talán Kádár is sajátját mondta.
Politika-szociológus-történészt ide, iziben!

Fantómas 2008.03.21. 00:36:36

Mar ertem hogy miert nem jart be evekig Viktor a parlamentbe dolgozni. Hat a csaladjaval volt! Milyen egy remek ember!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.21. 00:41:55

loxon, akkor az már prédikáció... :)

(jaj a trollok!)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 00:49:35

"Tewton",
nyugalom, Deákét is más írta. Valami zsidó származású úriember, mindjárt utánanézek, itt van a Komlós Aladár-könyvben. Kossuth-nak még nem jártam utána, de szerintem neki is írták. És persze az őszödi beszéd szerzője sem lehet Gy. F. – Én Parti Nagy Lajosra gyanakszom ;->

A papír nélkül beszélés még nem biztosíték!

"Tölgy", GT? Nem ugrik be, kit takar.

"Szamárfül",
talán ezért a párás szemek...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.21. 00:53:43

mit ért Partinagy a pol.-hoz?

na, ki írta a nagy klasszikusoknak?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 01:03:19

Idézek:

Ludassy (Gans) Mór [...] 1865-ben ő írja a Deák nevében megjelent három cikket, amelyek a "haza bölcsé"-nek úgynevezett májusi programját tartalmazzák.

Helfy Ignác, "Kossuth Lajos palatinusa" [itt nem világos, hogy beszéírói szerepre is utal-e Komlós]

Kónyi Manó, a parlament gyorsírója [...] revideálta Deák Ferenc beszédeit.

Forrás: Komlós Aladár: Magyar-zsidó szellemtörténet a reformkortól a holocaustig I. (A magyar zsidóság tevékenysége a XIX. században)Múlt és Jövő Kiadó, 2001 (2)

Azt hiszem, Falk Miksának is volt hasonló szerepe. Érdekes kérdések.

dr.minorka 2008.03.21. 01:07:11

"Még egy írótársamat kell idesoroznom: a 48-as év végén s 49 közepén az Életképeknél és Pesti Hirlapnál meg az Esti Lapoknál munkatársamat és segédszerkesztőmet, Ludassy Gans Móric urat, volt magyar belügyminiszteri osztálytanácsost s jelenleg bécsi háziurat, nagyságos belső titkos tanácsost és kétszeres milliomost. Én voltam szerencsés őt a magyar irodalomba bevezethetni"
mek.oszk.hu/00700/00793/html/jokai16.htm
Jókai

tewton 2008.03.21. 01:09:37

lelomboztok.
De a Cassandra-levelet, ugye, azt Kossuth?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 01:21:02

Actually don't know. Mindenesetre azok alapján, amiket Ponori Thewrewk József ír Kossuth-ról, simán elképzelhető, hogy nem.

tewton 2008.03.21. 01:42:22

báh.
én meg még védtem, hogy nem SzDSz-es hordószónok, hanem profi liberális kommunikátor volt.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.03.21. 10:55:38

A szerekesztőségben is van olyan, aki írt Orbánnak szövegeket. Egyébként ő azt mondta, hogy akkor volt jó, amikor csak egy vázlatot írtak Viktornak, átolvasta, átírta, aztán fejből beszélt.
Egyébként szerintem nem Balog írja a szövegeket, legfeljebb ő is. Min. 4-5 ember.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.21. 15:35:50

Talán Baloghnak is köszönhető, hogy OV az elmúlt években egyre inkább elkezdett bőcsködni, elég gyengén. Talán azért is olvassa a beszédeit, mert azt hiszi minden szavának jelentősége van. Félek azt hiszi a törzsfőnek varázslónak is kell lennie.
Azért valaki a környezetéből elolvashatná Longinust, hogy tudják: a fenségest csak egy hajszál választja el nevetségestől.
süti beállítások módosítása