Nike-t hordasz? Náci vagy!
2008. február 14. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Nike-t hordasz? Náci vagy!

 Elvennék az Osztrák Szabadságpárt (FPÖ) ifjúsági tagozatának járó 116 ezer eurós állami támogatását az osztrák Zöldek. A radikális baloldali, környezetvédő párt ezt azzal indokolja, hogy két ifjú szabadságpárti a mauthauseni lágerben „pózolt” egy internetre felkerült fotón. A Zöldek a Szabad Ifjúság Kör (RFJ), a jobboldali Szabadságpárt fiókszervezetének stájerországi honlapján bukkantak egy fotóra, amin két RFJ-tag a mauthauseni láger gázkamrája előtt áll, és az egyik keresztbefonja két karját a mellkasán.


 A baloldaliak szerint „a két fiatal testtartása a győztesek pózára emlékeztet, ráadásul az egyiken Nike póló van, de egy H betű is felbukkan az öltözékén”. Karl Öllinger, a Zöldek politikusa szerint „a Nike a győzelem görög istennőjére, a H betű pedig a Heilre, vagyis a Sieg Heilre emlékeztet”. A baloldali párt ezért azt kezdeményezi, hogy a szélsőjobboldali nézetekkel való kokettálás miatt vonják meg az egész Szabad Ifjúság Körtől a nekik járó, évi 116 ezer eurós állami támogatást.


 A nácizmus rezdüléseire igen érzékeny Zöldek azzal is a támogatás megvonása mellett érveltek, hogy a Szabadságpárt ifjúsági táborai „nagyon emlékeztetnek” a Hitlerjugend táborozásaira. A baloldali szervezet szerint nem szabad adópénzekből szélsőjobboldali irányzatokat támogatni. A zöldekhez az osztrák szocialisták (SPÖ) ifjúsági szervezete is csatlakozott. A bécsi Ifjúsági Minisztérium azonban elutasította az indítványt, mivel az eset szerintük nem ad okot a támogatás beszüntetésére.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr38339053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 14:34:34

ez egy jellemző epizód a germán végekről

irrelevant 2008.02.14. 14:34:48

Szerintem bojkottáljuk a Nikont is, hiszen azon túl, hogy ilyen fényképezőgéppel készült ez a gyalázatos fotó, a márkanév "Nik" kezdete szintén a győzelemre emlékeztet, és ez felháborító.

irrelevant 2008.02.14. 14:38:01

Konzervnáci, mi sem egyértelműbb.

Tehéntőgy 2008.02.14. 14:43:32

A Szabadságpárt mindig is az volt, ami. Gratulálok, hogy sikerült velük együttérezni vad nyomorgattatásukban.
Seyss-Inquart emlékposzt mikor lesz? :-)

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.14. 14:43:36

basszus, az összes magyar autó a heil hitlerrel emlékeztet.
hát még akkor, ha a rendszámában szerebel a 88-as szám.
nem csoda, hogy behajtani tilost raknak ki a sógorok.

és az összes kórházat jelző táblával is irány a beolvasztó.

külön tetszik az, hogy olyan emberek pampognak a hitlerjugend táborainak hangulatárok, akik akkor még egy pajzán gondolat szintjén sem léteztek...

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 14:47:54

Szvsz örülhetne a magyar bal- és jobboldal, ha olyan széljobbja lenne, mint az Osztrák Szabadságpárt.

Vagy Tőgy, te még 1999-ben tartasz, amikor a világ baloldali mozgalmárai együtt rettegtek az osztrák fasiszta diktatúra létrejöttétől? :D

Két faszi áll egy képen, a Zöldeknek meg durván élénk a fantáziája. És egy egész országos ifjúsági szervezettől vonatnák meg a fotó miatt az állami támogatást.

Ki is a náci?

:)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.14. 14:47:59

Huh, ez simán befért volna az Ilyen ország pedig nincs sorozatba, kár, hogy Ausztriában történt. Sebaj, így is meg lesz hamarosan a száz. :)

Francois Pignon 2008.02.14. 14:48:38

Mai házi feladatunk:

Nike -> győzelem -> náci
Viktor -> ?

irrelevant 2008.02.14. 14:49:32

Egyébként nem találom a szóban forgó képet az RFJ honlapján, szerintem már leszedték. Pedig belinkeltem volna nagyban, lássuk a medvét.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.14. 14:49:53

egyébként nem értem. mindenütt ennyire trendi nácit kiáltani?
oder sind schon diese wirklich in unserem Kammer?

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 14:50:26

azt persze hozzátenném, hogy elég ízléstelen tett fotót készíteni önmagukról az említett helyen.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.14. 14:50:57

"szerintem már leszedték"

a puhapöcsök. semmi kitartás nincs bennük.

Francois Pignon 2008.02.14. 14:52:09

ergé 2008.02.14. 14:50:26

Kis hazánkban már valószínűleg pornófilmet is forgattak volna ott. Apropó Terror Házában volt már?

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 14:52:20

Otvospeter, az RFJ stájerországi szervezetének honlapjáról beszéltek, jó böngészést, ha ennyi időd van :-D

irrelevant 2008.02.14. 14:53:53

ergé: ott néztem, de nincs már fenn.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 14:55:14

próbálkozz a karintiai, alsó- és felső-ausztriai, és persze a vorarlbergi tartományi ifjúsági tagozati honlapok fotógalériáinak áttekintésével

;)

irrelevant 2008.02.14. 14:57:05

:DDDDDD
Ennyi időm azért nincsen. Meg hülye se vagyok :D

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.14. 14:58:12

Turul, ez a kép majdnem olyan, mint Borzalmas Brünhilda, akiről itt írtam - csak a haja szőke, míg Brünhildáé barna. De az arcberendezés és a gesztus tökéletes. Lásd:
molnargoreny.blog.hu/2008/02/13/vizirendor_droidok_2

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.14. 15:02:43

Nem kedvelem a szabadságpártot (cserébe ők se minket), de ez most vagy a zöldek teljes elhülyülésének egy fontos állomása, vagy egy kifejezetten gusztustalan politikai manipuláció.

Jó tudni, vannak még perspektívái a hazai náci veszélynek is.

ui: A képvislőknek hajigált molotovkoktélok azért elképesztőek. Le kéne csukatni az összes eszementet, mielőtt valaki tényleg elég. Őszintén szólva, meglepett a reakciók visszafogottsága, én minimum antifasiszta nemzeti egységet, szélasvásznú szoclib holokausztot, vagy legalább néhány látványos rendőri megmozdulást vártam.

Ehelyett néhány cikk meg Lendvai Ildikó nyilatkozat. Mi van itt?

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.02.14. 15:08:02

Nyilvánvaló, hogy az Ifjúsági Minisztérium náci befolyás alatt áll. Nincs más hátra, újra ki kell közösíteni a fene osztrákokat az EU-ból.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.14. 15:10:04

egyiketsem:
Bizony, példát vehetnének a szlovák SNS-ről, azok rendes szocialistákkal, derék baloldali intézkedéseket hoznak!

Tehéntőgy 2008.02.14. 15:13:11

Az van bazalttufa, hogy ballib részről annyit ment már az alaptalan sikoltozás, a jobboldal részéről meg a szerecsenmosdatás és a szarkenegetés, hogy mikor tényleg baj van, mindenki be van szarva és senkinek nincs egy gerinces mondata. Lázár János provokátorozott egy jót a téma kapcsán, Lendvai megeresztett egy vértelen szélsőségesezést aztán annyi. A nyomtatott sajtóban nem téma, az internetesen is alig.

Chicano 2008.02.14. 15:17:00

"ui: A képvislőknek hajigált molotovkoktélok azért elképesztőek."

De ami igazán elképesztő az az hogy nem képesek megtalálni ezeket a "magyarok nyilai" (vagy mi a francfene) nevű provokátor bandát.

PS: Jesszusom, ilyen hülye nevet ki tudna találni más mint egy szocialista kötődésű BM-es balfék?

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.14. 15:23:44

Tehéntőgy

A jobboldal elég konkrétan határolódott el a szélsőségesektől az utóbbi időben. Ennél sokkal kevésbé durva esetekben is.

Én valami nem publikus, mondjuk a nyomozást hátráltató okokra gyanakszom a hallgatás mögött.

marlington 2008.02.14. 15:32:38

„a két fiatal testtartása a győztesek pózára emlékeztet, ráadásul az egyiken Nike póló van"
„a Nike a győzelem görög istennőjére emlékeztet" - és erről nácikra asszociálni azért nem semmi. Különös tekintettel arra, hogy a tudomány jelenlegi állása szerint a nácik elvesztették a háborút.

Tehéntőgy 2008.02.14. 15:33:47

tufa: lehet. Franc tudja. Mondjuk a teljes sajtócsend mindenképp fura. Az egy szál főhelyre tett publicisztika a témában olyan marginális helyen jött le mint a Hírszerző.
Akár titkosszolgálati provokáció, akár a Magyarok Nyilai, ennél azért komolyabb a dolog.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.14. 15:34:02

nem vesztették el, látod, szabadon fotóztatják magukat Ausztriában!

mithrandir 2008.02.14. 15:34:02

Francois Pignon · torzskocsma.blog.hu/ 2008.02.14. 14:48:38
Mai házi feladatunk:

Nike -> győzelem -> náci
Viktor -> ?

Viktor - Győző- Győzike - Nácika - Náci - Nándor - Nándorfehérvár - győző - Viktor

Nándorfehérvár felől tetszés szerint a Belgrád rakpart felé is van leágazás...

osztovata 2008.02.14. 15:55:36

A Zuschlag vajon milyen pólóban volt a Terror Háza előtt? Mert akkor azt a pólót is kérjük sürgősen bezúzni.
De szeretnék már látni egy hírt arról, hogy vki vöröscsillaggal jelent meg. Mint pl. a Heineken :)
Ilyen logikával ők meg gaz kommunistabérencek akik nem tőrődve a gulágon elpusztult milliók emlékével hirdetik magukat.

Sőt: sok az ötvenes években épült szocreál tömbházon látható "görögös" diszítés ahol az egymást keresztező vonalak kiadják a horgkeresztet. Ilyen látható pl Újlakon a Kecske utcában.

Legyünk már észnél...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 16:04:07

Tehéntőgy ,nincs igazad, a legfontosabb magyar blog is megemlékezett a Zügyről:
bakura.blog.hu/2008/02/08/a_fidesz_2008_ban

HgGina 2008.02.14. 16:05:54

Chicano, mi a baj azokkal a moltovokkal? Szerintem nagyobb baj, hogy olyan bénák, el se tudták kapni azokat. 3balkezesek.

mithrandir 2008.02.14. 16:15:51

őrgy.

Bakura, fakó! :-DDD

Hol szedted össze ezt a barmot??? :-DD

2008.02.14. 16:24:51

No lám, milyen biztató perspektívái vannak a fasizmus elleni harcnak!

fanta (törölt) 2008.02.14. 16:44:37

fidel castro a comandante c. oliver stone filmben szintúgy nike cipőben látható

jbb 2008.02.14. 16:59:01

Bakura küzd a sötét démonjaival, Göri, ez már visszafordíthatatlan kérosodás?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 17:00:40

Bakura régebben itt térített, és én meg gondoltam szórakozom egy csöppet, megnéztem a blogját,
mithrandir.
Fura, hogy narancssárgának nevezte a reakció blogot. Én akkor színtévesztő vagyok ?

Porcelán az elefántboltban 2008.02.14. 17:05:21

Meg különben is a nácik direkt boldogok minden alkalommal, amikor be akarják tiltani őket. Ez a "mártír, áldozat imázs" hozzátartozik a győzelemhez vezető úthoz. (Mert ugye a szellemi nagyvezírt is...) Ezek az erőltetett náciellenes kirohanások csak "alátámasztják" az ő kis összeesküvés elméleteiket. Pláne, ha nincsenek is bizonyítva, jogellenesek, stb.

Rwindx 2008.02.14. 17:06:08

Bakura mára elfáradt kicsit, sokkal kevésbé agresszív, mint volt pár hónapja. :)

Porcelán az elefántboltban 2008.02.14. 17:11:40

Apropó! És mi van a NIKE-vel?
www.vegyeszetimuzeum.hu/kutatasok/index.html+do=show_book+book=010.html

"A Nitrokémia (NIKE) 1998 nyarán két részre oszlott, amelyek: Nitrokémia
(NIKE) Rt. és Nitrokémia 2000 Rt.

A nitrocellulóz gyártás maradt az egykori NIKÉ-nél az intermedier és
finomvegyszer gyártás a Nitrokémia 2000-hez került."


Biztos ezek is valami szemét nácik, ráadásul tutira bombákat gyártanak. Intermedier és finomvegyszer? Hah, micsoda szöveg! Tilcsák be, tilcsák be!

:)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 17:15:18

Te azért jól birod Rwindx, mega balázska nevű független párttagot is.

Rwindx 2008.02.14. 17:22:02

Irritál a logikátlan gondolkodás, gondoltam segítek nekik kicsit.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.14. 17:25:52

őrnagy,

"független párttagot"

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Francois Pignon 2008.02.14. 17:28:38

buborek 2008.02.14. 17:11:40
"Biztos ezek is valami szemét nácik, ráadásul tutira bombákat gyártanak."

Tűzijátékra ki szállít, mit gondolsz? Még a kormánnyal is összejátszanak. Tuti Szilvásy keze a háttérben.

mithrandir 2008.02.14. 17:32:36

FP

Neked aztán hiába írtam meg a házi feladatot. Kár beléd... :-(

:-)))

Francois Pignon 2008.02.14. 17:34:03

Mithrandir, szép próbálkozás, de nem akartalak elkeseríteni, a Náci az Ignác. Fuss neki mégegyszer. ;)

mithrandir 2008.02.14. 17:35:17

Nemisigaz! Ez csúztatás! :-) Utánanézek a Ladóban!!!

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 17:35:33

A "logikátlan gondolkodás" túl udvarias megfogalmazás e két emberpéldány esetében.:)
(na örökre kizárom magam bakurától,úgy járok mint a tirpákbokrétáson.)

Francois Pignon 2008.02.14. 17:36:23

Na jó, kovi-ubi-sali országban biztosan elmegy ez is. ;)

Rwindx 2008.02.14. 17:40:27

Őrnagy: talán igen, de ha lehet igyekszem magam moderálni, persze nem mindig sikerül nekem sem :)

átlátó 2008.02.14. 17:50:14

Én se vagyok logikus. Mi fenéért erősödik megint ez a náci szemlélet,-valami szép lehet benne.

hiba 2008.02.14. 17:53:28

Szegény NIKE, mibe keverték már megint. Nem volt elég a nyári plakát botrány (index.hu/kultur/showbiz/nikearc0831/)most ez is. De már biztos dolgozik a PR osztály a közleményen: Semmi közünk a náci és rasszista eszmékhez és ez abból is látszik, hogy rengeteg kínai és kambodzsai gyereknek biztosítunk munkát...izé...nem úgy gondoltuk...

-petter- 2008.02.14. 17:56:14

nike-t hordasz?!

náci-e vagy?

CrL 2008.02.14. 18:04:19

Kicsit off, de a spanyol Zara táskáit tavaly ősszel egy héttel a boltba kerülés után vonták vissza miután felháborodtak a vevők az érthetetlen mintázat miatt:

img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/09_03/Donnelly180907_468x714.jpg

kiváncsi lennék van e olyan aki mégis vett és még használja.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.14. 18:06:09

Egyszerű,átlátó valahogy mindig a balos kormányok idején jelennek meg a nácikok. Egyrészt, hát öööö"hagyják"őket,eseleg kicsit "segítenek" is nekik, másrészt megszorítások, nehezebb anyagi körülmények között az emberfia hajlamos szélsőségesebb "lenni". Én mikor a szülészeten a szülőszoba várótermében találkoztam egy halom romával, purdékkal, félkilós aranyláncokkal, cigizéssel, mercikkel ( pedig elvileg max két ember lehet per kismama) elgondolkoztam rajta, hogy nem is lehet olyan rosz dolog a Jobbikra szavazni, persze szigorúan elméletei síkon :)

Rwindx 2008.02.14. 18:10:05

átlátó:

logikus gondolkodás = nácizmus? szép kilátások.

Úgy gondolod az összes logikusan gondolkodó ember náci? Mert ez eseben miért használsz nácik által feljesztett dolgokat? Szoftvereket, náci találmányokat (autó, sörcsap, vasaló..), NIKE termékeket, satöbbit? Úgy gondolom aki a szakócát kitalálta 100000 évvel ezelőtt az is logikusan gondolkodott, ne használd nehogy megfertőzzön.

NE gondolkozz! Árt!

:)

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.14. 18:51:40

Őrnagy,
lehet ez a balkormány eredménye is, de beteg a világ.
mindenki ugrik a nácizásra. hitler nevét kiejteni a szádon, bármilyen kontextusban, és úgy néznek rád, mint a véres rongyra.
már már kóros ez az elhatárolósdi is.

IMHO a demokráciába belefér a máshogy gondolkodás.
a gondolatrendőrség viszont nem.
persze mások máshogy gondolják, a jelek szerint.

szóval szar ez.

Rwindx 2008.02.14. 19:09:23

denever: Úgy gondolom, ha valaki úgy gondolja hogy bizonyos tényekből más valóság következik, mint amit a másik állít, akkor engedtessék meg a vita. Főleg ha ebben mindkét fél benne van. A vita jobbára érvek ütköztetése ha van mindkét oldalon, nem pedig gondolatrendőrség. A "logikátlan gondolkodás" kifejezés helyett használhattam volna "agymosott pártszavazót" valóban, de úgy gondolom az degradálóbb lett volna.

ultramega o.k. 2008.02.14. 19:25:54

Mi lett volna, ha LoNSDAle-pulcsiban nyomják...?:-o

Francois Pignon 2008.02.14. 19:40:23

Esetleg kínaiból öltözködő csórikáim Neki Adios Puna cuccban?

Sam8888 2008.02.14. 19:44:18

Nike az inged? Náci-e vagy?

Egyébként franciául meg kurvát jelent... Szóval lehet, hogy prostitúcióval kéne megvá... :)

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.14. 19:46:58

Rwindx,

ne erts felre, nem akarok direkt parhuzamot vonni a bal es a naciveszely koze.

generalisan mondom, hogy beteg a vilag manapsag. a sok PC, meg a sok, antidiszkriminacio rohadtul a szolas/velemenyszabadsag karara megy.
ha ebben szerepe van a baloldalnak, am legyen.

mindenesetre a sok mubalhe meg tulvezenyles nem hasznal a helyzetnek.

gondolkodni az luxus manapsag. a legtobb ember a valaszokat a tevebol vagy a mediabol varja. letoltes, mentes maskent. processzalas az nincs. szomoru.

Rwindx 2008.02.14. 20:23:16

Ok, akkor valószínűleg félreértettelek. Megesik. :)
Amit a média és az emberek általánosságban vizsgált viszonyáról írsz abban maximálisan egyetértünk, úgy érzem.

Icepapa 2008.02.14. 21:11:04

Most tényleg...ki küldte oda szegény sógoroknak kispétert meg cucut?!
Végre egy jó Magyar exportcikk; nyilasozás.
Vane náluk teve utca?!
Majd lesz.

Megyek, betüzelem a nikés cuccaimat, meg a h betüsöket.
Szánalom.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.15. 12:51:38

jbb: a bakurát sose olvasom, mert vele kapcsolatban már az itteni megnyilvánulásai alapján felállítottam a phimosis cerebri diagnózist.

A magyaroknyilairól és hasonlóról már korábban publikáltam a véleményemet, miszerint ez nem fasiszta, hanem titkosrendőrségi cég. A következő érvek szólnak mellette:

1/ Minden "merénylet" rendkívül óvatos volt, gyakorlatilag semmilyen baj nem történt, Csintalant is piano verték csak el. A tényleges szélsőjobboldalt éppen véresszájúnak és heves érzelmektől vezetettnek, gyűlölködőnek mondják - ki van zárva, hogy gyűlöletből óvatosan kormozzák a falakat.

2/ Ahol személy elleni fizikai erőszak volt (Csintalan), ott nem egy baloldali prominenst, hanem egy baloldalt kvázi eláruló személyt választottak.

3/ A rendőrpalota-lövést is beleértve, semmiféle tettest eddig nem találtak; holott ilyen esetszámnál, fene kiemelt nyomozással véletlenül, vak tyúk is talál szemet alapon is fognának egy-egy gyanúsítottat, ha azokat szabadna elfogni.

4/ Azért is valószínű a titkosrendőrségi elkövetés, mert vegyük észre, hogy Gyurcsány egyre jobban a markába fogja a fegyveres államhatalmat-belbiztonságot: a sameszok ott ülnek, Szilvásy mellé jön a szintén gazember Draskovics - így vezetői kiszivárogtatás se valószínű.

5/ Továbbá a "cui prodest" klasszikus kérdésére a válasz: mindig, mindenkor a kormány profitál ebből a médiában, és mindig belengetik a fasisztázás mellé azt is, hogy a jobboldali ellenzék nem határolódott el eléggé vagy elég hitelesen stb.

Prognózisom szerint nem kizárt, hogy megpróbálnak megszervezni egy olyan merényletet, amelyet egy ismert "szélsőjobboldali" személyre rá lehet fogni. Például: követik, és ha pechjére megmerényelhető hely közelébe téved, dobnak egy Molotovot, azonnal lekapcsolják nagy diadallal a helyszínen (bebenzinezik a kezét, persze).

irrelevant 2008.02.15. 13:10:07

MG

Azt se felejtsük el, hogy Szilvásy már egyszer riogatott szlovák terroristákkal egy Fidesz-gyűlés előtt, amiről kiderült, hogy egy nagy kamu az egész. Szóval nem áll tőle távol a dolog.

Egyébként kíváncsi lennék, hogy ha én írnék egy terrorista hangnemű emailt valami "megdöglesz, Gyurcsány" szöveggel, hány órán belül lennének a lakásomban az NBH-sok. Vajon a MNyFH-t miért nem tudják lenyomozni IP-címről? Ha Amerikában van a szerver, tényleg lehetetlen? Nem értek hozzá.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.15. 13:15:49

Nem, én nem a netes, hanem a sima prózai rendőri munkára gondolok. Vagyis hogy egy gyújtogatás környékén minden lélekhez becsengetnek, és kikérdezik, mit látott, kit látott. Ilyen mennyiségű esetnél teljességgel kizárt, hogy egy-egy utcaleső vénasszonyt ne találtak volna, akinek más dolga nem lévén, hajszálpontosan leírja nekik az elkövetőt...

Vagyis szerintem találtak is efféle vénasszonyt, csak a leírásokat nem használják fel, mert tudják, hogy a titkosszolgálatnál dolgozik az, akire pontosan illik a dolog.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.15. 14:13:06

Göri

Azért súlyos ellenérveket is fel lehet hozni ezzel az elmélettel szemben.

A legelső mondjuk mindjárt az: szerinted nincs 10 olyan vadbarom ebben az országban, aki erre hajlandó ilyenre.

Szerintem tízmillióból éppen az lenne a meglepő, ha nincs.

Náci veszéllyel paráztatni ennél sokkal kisebb kockázattal is tud az NBH. Ha mégis:
- az ugye valószínűtlen, hogy a szoci képviselők tudtak a dologról. Ha szoci képv.ként megtudnám, hogy az NBH piti belpol taktikából kockáztatta a gyerekem életét, nincs az a képviselői stallum, amiért ne törölném képen a kormányomat.
- kiderülhet. Kicsi az esély, persze, de óriási a kockázat. Ha kiderül, az nem szimpla kormánybukás, de a szocpárt teljes belső meghasonulása.
(kockázatelemzés: bekövetkezés valósz. szor. a várható kárral. A nyerhető haszonhoz képest itt túl nagy a kockázat)

- óvatos merénylet? Molotov koktélt ajtónak, ablaknak hajítani, nem kimondottan óvatos húzás szerintem.

- az ügynek nincs belpol hozadéka. Nem mutogatják éjjel-nappal a tv-ben, nem szorítják vele sarokba a fideszt, nem csináltak extra gyűlölettörvényt miatta. Megint: kicsi a haszon.

Nem azt mondom, hogy lehetetlen, de a 10 vadbarom teória, akiknek a "cui prodest" lényegtelen, mert vadbarmok, ill. az a prodest, hogy gyűlölik őket, sokkal valószerűbbnek tűnik, mint az NBH akció.

Abban azért remélem egyetértünk van reális esélye az előbbinek is, nem kizárólag az NBH az esélyes erre.

Francois Pignon 2008.02.15. 14:21:23

Bár a koktélos esetek kapcsán már kifejtettem a véleményemet (reakcio.blog.hu/2008/02/11/eg_a_varos_eg_a_haz_is#c1452304) az erről szóló topicban, de további tanulmányozásra még egy kis adalék:
kuruc.info/r/1/21131/

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.15. 14:52:03

Szejler, ha tufa is:

Arról beszélek, hogy amennyiben az a 10 idióta tette volna, nem az ablakhoz hajítják óvatosan, hanem nagy rössel át az ablakon, hogy leégjen a ház. Ajtó anyaga egy Molotovtól nemigen gyullad ki. A 10 vadbarom - te is így írod - vad. Ezek a "merényletek" meg mindennek nevezhetőek, csak vadnak nem. Hitler Istvánhoz is akkor lőttek be, amikor senki se volt otthon...

Van esélye, amit írsz, de szerintem 80-20 %-ra a titkosszolgálat vezet, mindent beszámítva.

Francois Pignon 2008.02.15. 15:02:06

De Göri, azt hogy illeszted a képbe, hogy míg a kuruc.info például a Teve utcai esetet megrendezett médiamanipulációnak titulálja (kuruc.info/r/1/14285/), addig a koktélos akcióknak nemcsak tapsol (kuruc.info/r/21/21023/), de arra bíztat is (kuruc.info/r/1/21131/).
Egyik esetben lerántják a leplet a titkosszolgálati összeesküvésről, a másikban meg falaznak nekik?

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.15. 15:26:08

Göri

Az hogy nem sikerült "tisztességesen" felgyújtani egy házat sem, nekem nem meggyőző érv az NBH mellett. Kismillió más reális oka lehet az amatőrségüknek, mitöbb, jóeséllyel valóban amatőrök, akik ilyen hibákat el is követnek.

Én pl nem feltételezem, hogy profin kiképzett magyar szélsőjobbos terror brigádok lennének, mert ez nonszensz.

És mégegyszer: a kormánynak túl nagy a kockázat egy ilyen provokatív akció kivitelezésével.

Szerintem: 90-10% a vadbarmok javára. :)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.15. 18:22:29

Szejler, nincs igazad. Most ugyan tönkrement a Bombagyár-felvétel, de ott elmondtuk: Molotov-koktéllal nem lehet úgy kárt okozni, hogy egyet odapottyantasz az ajtóhoz. Be kell vágni ötöt, ami nem is ég, és a végén odahajítani az egy szem égőt. Na, akkor leég az ajtó, meg a ház is.

Önellentmondásba kerülsz, amikor azt mondod, hogy amatőrök: merthogy tegyük fel, valóban azok. Jó. De akkor először semmi eredmény, másodszor semmi eredmény - harmadszor már csak vinnének 3-4 palackot, nem?

A kormánynak akkor van túl nagy kockázat, ha a dolog kiderül. Kormányzati székből ennek más az optikája. Azt hiszik, hogy elég a hatalmuk az eltussolásra minden körülmények között. Jusson eszedbe a Watergate-ügy, vagy Trockij mexikói meggyilkoltatása, vagy akár a KGB külföldi gyilkosságai, nem is beszélve a Moszad hasonló tetteiről. Bizony hogy eleresztenek ilyen próbálkozásokat, és még bajuk sem igen lesz belőle, csak ha azonnal kiderül. Ha 5-10 év múlva csak, akkor már nem lesz nagy jelentősége...

90-10, elfogadom. De a titkosszolgálat javára.

Francois: én a kurucot nem sorolom a logikával rendelkező lények közé. Engem is átvettek, amikor megírtam erről egy posztot (egyértelműen titkosszolgálatnak tulajdonítva) - aztán ahogy tiltakoztam, levették. Az ő viselkedésük mögött az is lehet, hogy valójában ők is a provokátorrendszer részei. A kuruccal ugyanis az a nagy baj, hogy a híreik egy része (pl. a visszatérő vérvád-sejtetések vagy kimondások) állatság. Más részük - pl. a cigánybűnözéssel kapcsolatos híreik nagy többsége - tényvázában igaz. De ezt is agyonütik azzal, ahogy tálalják és csaholnak hozzá. Nekem úgy tűnik néha, mintha a mondanivalójukat majdhogynem szándékosan szalonképtelenítenék. Jó szelep az: a gőzösfejűek lelkesen olvassák, de más nem, mert undorodik a hangvételtől még akkor is, ha a tényanyag érdekelné - én is így vagyok vele.

irrelevant 2008.02.15. 19:48:02

Ehe-ehe.

Ha a kuruc NBH-s, akkor... nem lehet, hogy a 2002-ben még MSZP-szavazó Tomcat is az? Jó magyarázat lenne a pálfordulására.

Sinto 2008.02.15. 21:52:25

1. Beviszik előzetesbe jelentős súlyú ügy miatt. (Az azáleás mesét hagyjuk, a rendőrség sem hülye.)
2. A börtönben vigyáznak rá, a vegetáriánus kaját leszámítva jóval kényelmesebb a sorsa, mint az előzetesben lévők többségének. Úri zárka, úri társaság. Szerencsésen szabadul, az ügyet elaltatják.
3. Létrehozza a bármilyen faszságokat benyaló, adott esetben erőszakra hajlamos primitív nácik eddigi legteljesebb adatbázisát névvel, címmel, telefonszámmal, kattintásra bármikor listázható bűnjelekkel (uszító hozzászólások, bcs. előkészülete stb).

Add össze.

irrelevant 2008.02.15. 22:14:00

Hát igen, erről van szó.
Ráadásul ugye Toroczkaival együtt tevékenyen részt vett a tévészékház ostromában. Toroczkai pedig még gyanúsabb ilyen szempontból, és a tévéostrom körül is vannak gyanús dolgok.

Na mindjárt jön Molnárgörény és megmondja, hogy hülyék vagyunk, mert neki TC sosem említette, hogy NBH-s lenne :))))

dowNLoad 2008.02.16. 18:05:08

A fent említett f@szoknak AZONNAL kipostázni az SZDSZ-es vagy MSZP-s tagkönyveket!!!
IBM (kompatibilis) gépet használsz?
HUGO-BOSS a zakód?
AKKOR NÁCI vagy.
Ízlés és hi-tech.
Mit adtak a komcsik a világnak?
(bocs, de Boss a zakóm)

Hadrian VII. · HTTP://KONZERVATORIUM.BLOG.HU 2008.02.16. 19:04:49

"ez egy jellemző epizód a germán végekről"

Az :DD

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.17. 01:44:28

Slimemold:
"Szerencsésen szabadul, az ügyet elaltatják."

Aha. Épp altatják. Olvasni kéne a Bombagyárat néha. Szenvednek, és mindenráon vádig akarják vinni, csak nincs mit, mert a cukor meg a pétisó nem robban, csak füstöl.

Különben meg érdekes, hogy ha mindez így van, akkor miért nincs meg a Magyarok Nyilai mégse?

Tényleg hajlok arra, hogy erőszakra hajlamos primitív náci legyek végre, amikor ilyen hülyeségeket olvasok. Találkoztam néhány regisztrált ifjúval - nagyon kellemes emberkék voltak. Annak ellenére is, hogy elmagyaráztam nekik: az askenázi zsidók kiemelkedő IQ-ja szerintem nem véletlen és nem propagandatrükk, hanem a diaszpóra-lét és az egymásközti házasság-kényszer mellett a szűk pályalehetőség kiválasztásos következménye ("teher alatt nő a pálma-elv"). Mégse etettek velem bakancsot. Meghallgattak, értelmesek voltak. Ilyenkor mi van?

Van egy-két durva komment, ami jórészt gőzleeresztő. Ám se nácik (na jó, talán ha 1 % a több ezerből), se erőszak. Csupán egyesek zavaros gondolataiban.

Ha a slimemold-féle emberekben lesz majd annyi tolerancia, mint a bombagyárasokban, akkor ez egy egész jó ország lesz...

irrelevant 2008.02.17. 09:43:17

MG

Egy-két durva komment, mi? Énnekem is van szemem és százassával látom a durva kommenteket, ha Blogin vagy Tomcat beböfög valami savasat a zsidókról. Mondjuk amikor a holocaustot tagadják ismét, ami ugye állandó téma. Nem csak a kommentekkel van itt baj, hanem a posztokkal is. Hogy te ezt nem akarod észrevenni, az a te hibád, nem pedig mindenki másé.

Amúgy meg aki zsidózik, teliszájjal cigányozik "gőzleeresztésképp", azt én nem tekintem kultúrlénynek, már megbocsáss. Akár gőzleeresztés, akár nem, ez elfogadhatatlan. De te még úgy is megvéded a kis antiszemita csicskákat, hogy te magad nem vagy náci. Csak épp nem értem, miért.

Zavaros gondolataid neked vannak, MG. Se nácizmus, se erőszak? És a hitleres, Zyklon-B-s pólók? A holocausttagadás? És a szilveszterkor az utcán cigányokat verő kommandóitok? És Trychydyts vagy ki a túró megverése? Tonyó felpofozása bandában, cigánymódra? A kóros fegyverbuziság? Meg ha jól emlékszem, minden BGY-adásban van legalább egy olyan mondat, hogy "csak azért nem vertem szanaszéjjel mert..."

Gondold át ezt újra.

irrelevant 2008.02.17. 09:48:41

Slimemold egyébként semmiféle kirekesztő dolgot nem írt, egyszerűen csak leírt 3 jelenséget, amik arra utalnak, hogy TC-t is beszervezték. Tényleg, MG, hogy magyarázod azt, hogy 2002-ben még az MSZP-re szavazott, most meg ilyen nézeteket vall? Mi szükség van a felhasználók nevére, címére, telefonszámára? Az NBH-nak tényleg jól jönne egy lista az erőszakra hajlamos szélsőjobboldaliakról, nem? Tomcat megcsinálta. Jóban van a még gyanúsabb Toroczkaival, és mindketten benne voltak az enyhén szólva is furcsa tévéostromban...

Érdekes dolgok ezek.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.17. 10:40:43

Péterkém, hát regisztrált vagy? Isten hozott közöttünk (a durva kommentek többsége ugyanis privát).

Trichinella megverését hetvenedik nyomozásmeghosszabbítással se sikerült bebizonyítani (tudom, fasisztáknál bűnösség vélelme van, de azért mégis...). A Tonyó nevű bűnözőt (az el van ítélve hekkelésért, meg narkós) tudtommal nem verte meg szintén senki, legfeljebb beszéltek róla. Aranyos, hogy minden ilyen szöveg neked készpénz, de pl. TGM vagy az itt is előforduló urbangeri (ifjú szadeszos) direkt erőszakra felhívó szövegei csupán gondolatkísérletek.

Nálad toleránsabb (és talán mélyebben gondolkodó, kevésbé előítéletes) emberek annak értékelik a TC-provokációkat, amik: provokációnak. (Refuse/Resist, Gabrilo, stb.).

Valamint: én 2006-ban szavaztam parciálisan a szocikra. Mármint: listán a Fideszre, de egyéniben a szoci jelöltre, mert addig sokkal jobban muzsikált, mint fideszes ellenfele (személyesen ismertem mindkettőt). Most akkor én is bolsi vagyok? Hozzáteszem: több szoci szavazatom sose volt - és immár nem is lesz, mert Vidor Györgyiben nagyot csalódtam a mostani ciklusban, elprostituálódott. Olcsó dolog ám a "na, te ha egyszer is ide/oda szavaztál, akkor bolsi vagy hülye vagy"-duma, amivel pl. downloadot szokás itt bőszíteni.

A tévéostrom tényleg gyanús. Mármint az, hogy a szomszédban semmittevő rendőröket nem küldték oda segíteni...

Amúgy meg: én magam is nyilván náci vagyok. Megmondta itt az íróasztaltudós netbúvár Doomhammer, vagy a JP-n shadai. Miért is ne? Olyannak is kell lennie, nem? Inkább igazodj a szellem ezen óriásainak véleményéhez...

irrelevant 2008.02.17. 10:55:43

Tamáskám, nem, nem vagyok regisztrált, de anélkül is elég durva kommentet látok.

"Trichinella megverését hetvenedik nyomozásmeghosszabbítással se sikerült bebizonyítani"

Hát, az egy dolog, hogy nem sikerült bebizonyítani, én mindenesetre inkább hiszek a sértettnek, mint Bloginnak és Polgár "ó, hát megverték...?" Tamásnak. Tudod mi az aranyos? Hogy te egy ilyen társaság tagjaként, mint a Bombagyár, még toleranciáról és előítéletmentességről papolsz. Elképesztő! Körülbelül olyan, mint amikor a szovjet rendszert az - amúgy kifogásolhatatlan - alkotmányára hivatkozva védték a nyugati értelmiségiek. Jogilag minden rendben van, csak épp gyakorlatban vannak gázos dolgok. Csak te becsukod a szemed.


"A tévéostrom tényleg gyanús. Mármint az, hogy a szomszédban semmittevő rendőröket nem küldték oda segíteni..."

Na, nem erről beszélünk? Nem érdekes, hogy ezt a tévéostromot, ami a kormány érdekeit szolgálta, és amit valószínűleg szándékos balfaszkodással hagytak megtörténni, Toroczkai és TC szervezte? A tömegben ott állt a vigyorgó és beszívott Sváby, az első sorban pedig ott tört és zúzott az az Urbán Flórián, akit nem hogy nem ítéltek el, de pár hónappal később saját showműsort kapott az egyik kereskedelmi csatornán. Nem gyanús?

"Amúgy meg: én magam is nyilván náci vagyok. Megmondta itt az íróasztaltudós netbúvár Doomhammer, vagy a JP-n shadai."

Semmivel sem butább emberek, mint a te Bloginád és Tomcated. Sőt.

dowNLoad 2008.02.17. 12:19:14

Hú baz, otvospeter, ennél azért többet néztem ki belőled. TE ELHISZED az összes sz@rt ami a CSIGATV-ből kijön, hogy triceratopsot megverték, a TV-ostromot NEM DIREKT HAGYTÁK MEGTÖRTÉNNI, a Rendőrpalota sorozás, a MOLOTOV-KOKTÉLOK(!) amibe GÁZOLAJAT(!) önt a terrorista, meg a többi MESSZIRŐL IS BŰZLŐ eseményt??? Uramisten WAKE UP, senki sem hitte hogy idáig fog fajulni a kormányzó elit degeneráltsága. MÉG(!) külföldieket is megvertek okt.23-án, pedig ERRE a legsúlyosabb országokban is kínosan ügyeltek mindig, hogy CSAK A HELYI BENNSZÜLÖTTEKET AGYALTÁK MEG. (a külfödieket udvariasan elkísérték a helyszínről: Személyes tapasztalat, egy közel-keleti országból)

irrelevant 2008.02.17. 12:33:22

Olvasd már el még egyszer, amit írtam, hátha megérted :)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.17. 14:16:05

Mondom, akkor náci vagyok, és kész. Blogin meg TC nem az enyém. Azt viszont tudom, hogy a Konzervatóriumon belém kötött egy enyhén szólva kiegyensúlyozatlan lelkű illető, holott az állítólag egy normál hangú jobber honlap. A Gyárban meg soha, senki, semmiért nem cseszegetett. Lehet röhejes ez a tolerancia, de hát ezt látom. Az abszolutizált szólásszabadság meg éljen. Már csak azért is, mert ellenirányban mindent szabad. Gabrilo komcsi-ellenes posztjait ajánlom - talán itt is lesz belőlük.

Tévéostromot illetően: talán nem kellett volna az őszödi beszéd. Ha már hazudnak egy ország pofájába, nem kell palam et publice kihívóan beismerni. Utána meg a székben maradni, azt mondván, hogy "nálam mégsincs se jobb, se becsületesebb".

Ahhoz, hogy engem figyeljen a rendőrség, nem kellett Tomcat: már a saját blogomat is szorgalmasan olvasták, holott az hónapokkal régebbi, mint a Bombagyár. Akkor meg nekem mindegy, még ha ügynökök is lennének, nem? De nem hinném, hogy azok lennének. Ha pedig az én hangvételemre rendőrséget lehet küldeni: akkor fene megette ezt az ún. demokráciát, mert akkor ez nem az. Ha nem tűnt volna fel: minden gyári írásom saját blogomon is ott van...

Francois Pignon 2008.02.17. 14:24:35

Tomcat értékelésébe nem mennék bele, engem csak meglep, hogy ilyen képeségekkel ennyire vitte. Dehát jutottak ebben az országban még szerényebb adottságokkal is még többre. ;)

Urbán viszont tudtommal nem tört-zúzott, egy kiabálós kép készült róla. Vagy többet tudsz?
És edzői állást utána az FC Felcsútnál kapott. Ezek szerint a szálak öszeérnek? ;)

irrelevant 2008.02.17. 14:28:06

Nem kell mártírkodni, MG. Aki olyanokat ír, hogy "forradalmat javaslok", azt figyeli az állam. Függetlenül attól, hogy igazad van-e, vagy hogy a forradalmad jogos lenne-e. Minden állam védi az aktuális berendezkedést, ez természetes. Aki forradalmat akar, az a tarkóján érezheti a titkosszolgálat pillantását, államformától teljesen függetlenül.

irrelevant 2008.02.17. 14:29:35

Francois Pignon

Én úgy emlékszem, követ is dobált. De nem esküszöm meg rá. Mindenesetre valamelyik bulvárlap lecsapott az ügyre, mégsem lett belőle semmi. Edzői állást pedig a Viasat3-on kapott, a LúzerFC nevű műsorban.

Francois Pignon 2008.02.17. 14:56:15

Hát, az emlékeidre alapozva inkább ne vádaskodj. A kiabálós képen kívül senki nem tudott felhozni ellene semmit.
ma.hu/tart/rcikk/g/0/155268/1

Igen, volt az a műsor is, de az MTV ostom után rúgták ki a REAC-tól is, és Felcsúton lett újra edző. Nilván itt adja át neki Szilvásy megbízottja az újabb utasításokat. ;)
www.nb1.hu/media/108/20070412-urban.jpg

irrelevant 2008.02.17. 15:08:41

Oké. Ezt nem tudtam.

Francois Pignon 2008.02.17. 15:22:12

Na azért, maradjunk meg a tények talaján. ;)
Azzal a logikai bukfenccel meg már nem is foglalkoztam, hogy ha gyanús, mert tvműsort kap, akkor hogy illeszthető a képbe a másik tvtől való kirúgása. ;)

Meggyőződésem egyébként, hogy nem kell senkit megfizetni, beszervezni, az idióták teszik a hülyeségeiket maguktól is. Épp elég az, ha (mint a tv-ostromnál) félrenéznek, meg a politikai haszonnal járó bűncselekmények elkövetőit nem keresik olyan nagy erőkkel, meg széles nyilvánosságot adnak a legszalonképtelenebb szövegeket nyomóknak.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.17. 15:44:47

Ötvöspéter: forradalmat most javasoltam, Mengelica reformja ellen. Figyelni meg azelőtt óta figyelnek, hogy leírtam egyáltalán ezt a szót.

Mellesleg: szart se ér az ÁVH, hiszen már el kellett volna vigyenek, hiszen ugyanazt megcsináltam, mint Budaházy: leírtam, hogy jelen esetben a rendszert akár forradalom árán is el kell takarítani, mert a Mengelica-reformmal szemben még ez is jobb alternatíva. Akkor bizony én is dönteném itt fasisztaként a demokratikus államrendet. Szóval bíróság elé velem.

irrelevant 2008.02.17. 15:47:46

Mondom, hogy ne mártírkodj...
Ez nagyon megy nektek, Budaházytól Tomcaten át egészen Molnárgörényig.

Sinto 2008.02.17. 16:38:04

Ez azért van, MG, mert akárhogy reklámozod itt a blogodat, téged még csak le se szarnak. Jelentéktelen vagy.

Francois Pignon 2008.02.17. 16:48:33

Csak utalnék a legutóbbi kommentemre, Göri nem elég szalonképtelen ahhoz, hogy felhasználják. (Illetve a másik oldalról nézve nem elég tökösen szókimondó.)
Neki ilyenek jutnak csak:
www.hirszerzo.hu/cikk.popo_orientalt_eletmod_-_igy_ir_egy_jobboldali_polgarmester_sajtosa_a_melegekrol_a_polgari_underground_blogjaban.39340.html

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.17. 17:05:54

Francois Bugris (mert ha jól tudom, az az előző nicked): igen ez a vita itt folyt, és smalladam aki kiprovokálta egyenes kérdéssel a hozzászólásomat, eléggé beégett - még Turulék is megmondták neki, hogy nem kéne feszengenie.

Hogy lehetnék elég szalonképtelen, áruld el lécci - majd akkor törekedni fogok rá!:-)

Slimemold: persze, jelentéktelen vagyok. De azért olvasnak pár százan, néha pár ezren. Neked meg blogod sincs, mert a hülyeségre senki se lenne kívncsi, így bölcs önkritikával nem is próbálkozol azzal, hogy publikálj valamit. Jól is teszed.

irrelevant 2008.02.17. 17:09:49

"Neked még blogod sincs, bibi-bibi-bíííbííí"

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.17. 17:29:08

Menj már, Péter, nem is utálsz ennyire, különben nem látogatnál rendszeresen újabban - kinek akarsz ezzel megfelelni? Demonstrálod a polkorrektséget?

Lehet, hogy nem szép dolog "mártírkodni". Na de mi egyebet lehet csinálni? Szerintem az országra most a sját kormánya a legveszélyesebb. Vagyis szemben kell vele állni.

Francois Pignon 2008.02.17. 17:52:42

Göri, annak a vitának a kapcsán nagyjából én is kifejtettem ugyanezt. Csak azért hoztam elő, mert úgy vettem ki a szavaidból, mintha zavarna, hogy nem háborognak rajtad eléggé, meg nem üldöznek. ;)
Engem amúgy nem zavar, hogy nem a kurucinfó színvonalán írsz. ;) Ezért olvasgatom a blogodat, azt meg nem.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.17. 17:59:52

Nem zavar. Amúgy meg elfelejtettem kitenni az iróniajelet. Ismerlek a netről annyira, hogy tudjam: nem csesztetni akartál. Valahol leírtam, hogy a nettó náci SF (meg Sodi) és a vadliberális Shimoda (meg a zsidóságától elvonatkoztatni sosem képes Shadai) egyformán árulónak-gazembernek tart, ergo nagyjából ott vagyok, ahol lenni akarok.

Nem üldöznek effektíve, csak piano módban. A Tökfej őrnagy-féle ügyek nekem eléggé jelzik, hogy azért nem szeret a hatalom (mert mással ilyen szőrözős kötekedést nem csinálnak). Ugyanakkor nem vagyok olyan fontos nekik, mint TC, vagyis a bíróságon az ügy nincs levajazva előre. Én még nem lettem elítélve mint gondatlan garázda.

OFF: írjatok már valamit a kocsmában, elapadt a sörcsap!

Francois Pignon 2008.02.17. 18:20:20

Ami késik nem múlik, már írom is. ;)

irrelevant 2008.02.17. 20:00:25

Molnárgörény

Miért utálnálak? A posztjaiddal általában semmi gáz nincs, sőt van amikor olyasmiről írsz, ami engem is érdekel. Néha viszont vannak hülye kommentjeid és azokon nagyon fel tudom magam húzni. Főleg ha tagadod a nyilvánvaló igazságot Tomcatékkel kapcsolatban.

Ennyi :)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.17. 20:26:48

Jobban ismerem őket, így a te nyilvánvaló igazságod nekem nem az. Amúgy a provokatív hangra, ha visszafogottabban is, én is hajlok, mert a polkorrektséget tartom a közélet legveszélyesebb jelenségei egyikének.

Szoktam mondani nekik, hogy túl provokatívak és ez félreérthető. De nálunk alapvetően mindenki magánügye, hogy milyen hangon beszél.

aranyhaj.blogspot.com 2008.02.17. 20:37:56

"Ugyanakkor nem vagyok olyan fontos nekik, mint TC, vagyis a bíróságon az ügy nincs levajazva előre. Én még nem lettem elítélve mint gondatlan garázda."
Vagy csak nem csinálsz olyan meredek dolgokat, mint Tomcat, akinek a neve már eléggé összefonódott a radikális jobbszélső fogalmával.

aranyhaj.blogspot.com

dowNLoad 2008.02.17. 23:07:54

PIGNON OTVOSPETER, olyanok vagytok mint a zöldséges akinél a feketére rothadt banán még ki van téve: 50Ft/kg áron. MIBEN REMÉNYKEDTEK? (onnan balról?)

Francois Pignon 2008.02.17. 23:17:48

Kikérem magamnak. 50 Forintért oda nem adom. Inkább lenyomom a torkomon.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.02.28. 11:02:43

Jesszusom. Ez a Nike-Náci maga az agyhalál.

Pszichiáter a paciensnek:
- Ábrákat fogok mutatni, maga mondja, ami először eszébe jut!
(négyzet)
- Ház és benne basznak!
(háromszög)
- Sátor és benne basznak!
(kör)
- Barlang és benne basznak!
- Úgy tűnik, önben kissé túlteng a szexualitás...
- Na de Doktor úr! Hát nem maga mutogat ilyen disznó képeket!?
süti beállítások módosítása