Gyurcsány lemondott?
2008. február 06. írta: aba

Gyurcsány lemondott?

 Amikor az alábbi hírt olvastuk, reménykedő öröm szaladt végig rajtunk. Arra gondoltunk, csak lehet benne valami, ha Daróczi Dávid hevesen cáfolt. Eszünkbe jutott a legutóbbi eset, amikor néhány nappal a kormányzati negyed építésének leállítása előtt a szóvivő még úgy nyilatkozott, hogy „az eredeti tervek szerint halad a kormányzati negyed építése”.

 Azon kezdtünk el töprengeni, hogy nyilván közel Az Esemény, Amit Mindannyian Várunk. Csak még azért cáfolják, mert a puccsot végrehajtó Szekeres Imrét vidékről fővárosba kísérő lövészdandár elakadt valahol, vagy mert miniszterelnöki kinevezése előtt Lamperth Mónika új frizurát csináltat magának, esetleg még keresik azokat a markos szakszervezeti legényeket, akik pajzsra emelik az Országgyűlés előtt Kiss Pétert.

 Számos forgatókönyvet lepörgettünk hát magunkban. Aztán lehiggadtunk és arra gondoltunk: a hír nem Gyurcsány Ferenc gyengeségét bizonyítja (tudniillik, hogy teljesen hihetőnek tűnik a lemondása), hanem kifejezetten kedvez neki. Ha ugyanis a távozást sejtető hírre a tőzsde megremeg, a forint gyengül, bátran szemébe lehet vágni a párton belül zajongóknak: ha én megyek, bedől a rendszer.  Néhány napra így talán le lehet csendesíteni a túlságosan erősen fickándozókat. S ha ezt az érvelést elfogadjuk, a hír forrása éppenséggel nem egy parlamenti titkárnő, aki megleste az összeomlott, lemondó nyilatkozatát körmölő miniszterelnököt. A történet kiagyalóit inkább a kormányfő közvetlen környezetében kell keresni.

 Vagy túlkombináljuk a dolgokat, és nem kellene a fejünkben üldögélő majmocska tanácsaira hallgatnunk?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr45328328

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kitalátor 2008.02.08. 00:25:55

Nem mond le Gyurcsány és VeresMára már hírértéke volt annak, hogy nem mond le Gyurcsány és Veres. Ezt is megértük. Meg közhírré tétetett, hogy Angliában szivárogtatták ki a kacsát (Istenem, kilyukadt. Megesik az a kórházakban is…), és ezért dűlt-b…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

antiballib 2008.02.07. 09:27:40

Jobbosként nem álltatom magam, hogy csótány valaha is lemond. A szociknál ő az egyetlen, aki sikeresen szenbeszállhat orbánnal, nem gondoljátok komolyan, hogy akár szilinek (pláne a közt. elnöki koaliciós mizéria utána), akár kisz péternek esélye lenne? ugyan már!! az ilyen mesterházyk, nyakópisták abból építik egszisztenciájukat, hogy az mszp kormányoz, nem beszélve a sok önkormányzati csinovnyikokat!! fletó nem mond le, mert egyszerűen nincs nála jobb. Mindennél jobban rühellem, de el kell ismernem, hogy iszonyú szívós ellenfél, nagyon meg kell szenvedni a fidesznek a 2010-es győzelemért, hiszen mint láthattuk, mindenre képes (köteles beszéd, ron werber stb, 2002-ben, profi hazugságkampány hónapokon át 2006-ban)
Vigyázni jobboldal!!!!!!!!

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2008.02.07. 09:34:10


Gyurcsány nem fog lemondani; biztos vagyok benne, hogy végigcsinálja ezt a ciklust.
Szili Katalin rokonszenves politikus, kár, hogy nincs nagy esélye annak, hogy a következő választásokon miniszterelnök-jelöltként indulhasson.

Dr Kangörény 2008.02.07. 09:40:01

A szocik gyurcsánnyal az élen igazi hülyék gyülekezete. Na de fiúk,despotának nevezitek, aki nem képes lemondani a hatalomról? És viktor, akinek áldásos taktikája következtében a jobboldal visszengedte a szocikat a hatalomba? Na ő akkor micsoda?

kispufi 2008.02.07. 09:41:48

lacika, visszagondolva '98-ra, az alacsony részvétel a Fidesznek kedvez a választásokon ('98 (nem emlékszem, hányadik forduló): 58 %, 2002, 2. forduló: 72 %). A Fidesz bázis nehezen nő, de elkötelezett, főleg választásokon (hogy egyébként is az-e, az 2004. dec. 5. tapasztalatai alapján legalábbis vitatható, most márc. 9-én okosabbak leszünk), az MSZP-é viszont hihetetlen mértékben nő-csökken, s főleg négyévente nő. A bizonytalankodók - java sajna a funkcionális analfabéták - ilyenkor aktivizálódnak, s "gondolják meg magukat". Ezzel persze magasabb lesz a részvételi arány, de a mérleg nyelve sajna elbillen, amarra. Alacsony részvételi arány tehát azt jelentené, hogy ezeket a rétegeket sem sikerült visszanyerni az elrettentés után. De a célcsoportot ismerve az általad is említett egyszeri osztogatással és a jól ismert, pár hónapos intenzív az-a-cigány-bányász-szőlész-orsósorbánozással tán még GyF-fel az élen is nyerhetnek. Ha meg esetleg még Szilit v. Kisst is előtérbe tolják... Szóval, ha más forgatókönyvre számítva is, de én is pesszimista vagyok, mert 2002 óta ezt "tanultam"...
Aranyhaj: a fentiek alapján szvsz jobb, ha nem Szili indul a maga rokonszenvességével, de egy Fletó irányította kampánnyal. Igaz, ő meg nem olyan, hogy önként háttérbe vonuljon, neki a tényleges hatalom az igazán fontos, annak minden külső jegyével, kommandósokkal, házivacsorával Putyin és Totó kutya társaságában, stb. A forgatókönyvek száma és lehetősége végtelen...

kispufi 2008.02.07. 09:45:48

Kangörény, te arról hallottál, hogy személyesen győzködte OV az övéit, amikor felajánlotta pártelnöki lemondását, csak hogy megismerje azok majdani válaszát? Mert én ismerek olyat, aki úgy kért maga ellen miniszterelnökként bizalmi szavazást, ill. úgy indult pártelnöknek, hogy előtte alaposan és igen nyíltan feltérképezte a döntéshozók válaszait. Tekintély vs. érdek, elfogadot feljebbvaló vs. hűbérúr.

Marianna · http://egerentyu 2008.02.07. 09:48:05

Kis jozansag. Mar latom amint 2012 februarjaban (ha megerjuk) azon toprengunk majd..vajon lemond-e Gyurcsany vagy varnunk kell 2014-ig??

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.02.07. 10:01:12

kispufi (09:41:48) pesszimizmusa igen reális..

isti77 2008.02.07. 10:01:23

Senki nem hitte el, hogy lemondott. Különben a forintnak erősödnie kellett volna.

antiballib 2008.02.07. 10:02:43

sajnálom toller lászlót, nem erre a sorsra kellett volna jutnia, de a Jóisten megbüntette azért, mert ránkhozta gyurcsótányt, ő volt az, aki anno 2004 nyarán a legjobban kurcsány miniszterelnökké választása mellett kardoskodott.

Lacika 2008.02.07. 10:11:21

Azért én szeretnék akasztott embereket látni a Duna mellett - sok szociszavazót!

rosencrantzhu 2008.02.07. 10:13:37

azért amikor a reakció és a konzervatórium blogjai ilyen intellektuális magasságokba "emelkednek", mindig elgondolkozom, miért is utálják Gyurcsányt, semmi okuk nincs rá.

"Húha, felreppent a hír, csorgatom kicsit a nyálam hihi."

ilyenkor mindig eltöprengek, hogy a jobboldal debilitási foka mennyivel kisebb, mint a baloldalé. hát nem sokkal, ahogy így elnézem.

tanár úr 2008.02.07. 10:14:50

Én meg Lacikát szeretném akasztva látni az Orbán faszán ahogy szopja!
Orbán álmát közölték hogy Gyurcsány lemondott..kis hülye:)

antiballib 2008.02.07. 10:15:44

bár tartok csótánytól, de azért nem annyira vészes a helyzet. 2006-ban sok bizonytalant tudott megnyerni egyrészt a jó kommnunikáció (azaz profi hazugságkampány), másrészt a fidesz orbitális marhaságai (szerver-ügy, vizsla, rosszabbul élünk, mikola marhaságai) miatt.
Viszont ezek a bizonytalanok, többet már nem fognak neki, hinni, legalábbis nem annyian.
A kb 1.500.000 ezres törzstáboron kívűl már sokkal több embert nem tudnak megszólítani, max 1.700.000-ig mehet fel a koalició közösen, de ez már kevés lesz, csak a tisztességes vereséghez elég. Ne feledjük, hogy 2006 önkormányzati választáson a fővárosi es megyei közgyűlésekre leadott szavazokból, csak alig több mint egy millió volt mszp-s. (valasztas.hu)

antiballib 2008.02.07. 10:21:50

lacika, nyugi, ne törődj a sok ATV-ről ideimportált vadállattal. A sok nyomorult így anonim módon éli ki állati hajlamait, mert a valós életben mindenhol kiröhögik, itt ereszti ki a gőzt.

antiballib 2008.02.07. 10:24:11

Mondjuk az is igaz, hogy a 2006-os hazugságkampányt viszont Orbánék nyerték, hiszen 3X (!) annyit ígértek mint az őszödi főszereplő.

Lacika 2008.02.07. 10:25:30

Antiballib - légyszi ne akard szopni a faszomat itt nyilvánosan...

Paranoid Android2 2008.02.07. 10:28:20

Leszámítva a megyei jogú városokat, ami erősen döntetlen szagú volt. Rohadt sokan vannak. Az, hogy nem találkozol velük, vagy érzékcsalódás, vagy egy jól kivitelezett választási csalás következményer.:))))))

ekeke 2008.02.07. 10:36:33

Tény, hogy a forint ma is változatlanul zuhan:

Tovább gyengül a forint
2008. február 7. 10:02


Gyengült a forint, az eurót 264,50/60 forinton jegyezték csütörtök reggel a budapesti bankközi kereskedelemben, míg szerdán délután öt óra körül 262,60/70 forint volt a kurzus.


Most vagy az elmebeteg böszmének és daróczijának nem hitték el a tegnapi cáfolatot a lemondásról (nem lenne ez sem meglepő, ha ezek valamit cáfoltak, az rendre igaz lett),

vagy a forint ettől a hírtől függetlenül is zuhanórepülésbe fogott.

antiballib 2008.02.07. 10:39:11

lacika! :-)) eszembe sincs azt tenni, nem vagyok szadeszos, csak egyetértettem veled, ennyi.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.07. 10:40:00

ekeke:
Esetleg pont attól zuhan, hogy nem igaz a hír. =)

Paranoid Android2 2008.02.07. 10:41:01

ekeke ne agyalj, akárhogy is van az OV az oka, meg a rohadt fasiszták, a kormánynak nincs köze hozzá.
A forint zuhan, mert a befektetők olyan hülyék, hogy elhiszik a OVnak, hogy a fletó lemond. Ja és annyira hülyék, hogy a fletóéknak meg elhiszik a gazdasági adatokat:)

noname 2008.02.07. 10:42:14

nem lehetne megfordítani a sort, felelősen gondolkozó, elkötelezett, nemzeti középre orientált honfitársaim, eképpen:

ebből: GyF lelép > esik a forint
erre: esik a forint > GyF lemond?

antiballib 2008.02.07. 10:51:06

nehogymár orbánék igérjenek 3-szor többet, mint fletó!! mi van a 100 lépéssel, az uj magyarországgal? s persze a 8000 mrd-s EU támogatással, aminek pályázattal jó ha a harmadát megkapjuk, s amely egyelőre Karsai szerint csak Bajnai Kordon laptopjában létezik... :-)) Fletó már évek óta ezzel kampányol...

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.07. 10:51:21

Január 19. óta nem frissül a mondjon le blog. mondjonle.blog.hu/ Lehet, hogy azért, mert már lemondott? :)

lacika 2008.02.07. 10:51:39

Úgy látom tendencia, hogy egyesek más nick-nevével irogatnak blog-ban... A legutóbbi trágár, nívótlan hozzászólásokat nem én írtam!!!
Emiatt nem kell szidni a baolos embereet, egy új kutatás szerint genetikai deffektus következében ilyen sötétek! (lásd pl. tanár úr - lehet, hogy pont ő irogat más nevében??)

www.blikk.hu/cikk.php?cikk=91356

antiballib 2008.02.07. 11:01:02

lacika! a 10:24:11-kor kelt üzit sem én írtam, hanem valamelyik csótánybérenc bibsigyerek.

noname 2008.02.07. 11:02:27

FIGYELEM!

"Úgy látom tendencia, hogy egyesek más nick-nevével irogatnak blog-ban"

-- ez tényleg így van! a legjobb helyeken is... no meg mért volna más itt a világ... Éberség!

ekeke 2008.02.07. 11:04:16

Paranoid Android2.
Rátapintottál a lényegre.Természetesen "akárhogy is van az OV az oka, meg a rohadt fasiszták, a kormánynak nincs köze hozzá."

Erről ír a mai pártlap is,keményen lerántva a leplet a New York Times és laptársai "fidesz-bérencségéről" DDDDDD

www.nepszava.hu/PrintArticle.asp?ArticleID=1009476

lacika 2008.02.07. 11:04:49

Rendszeresen előfordul a bejelentkezést nem kívánó topic-okban, hogy primítív emberek más nevében irogatnak. "Érdekes" módon mindíg a jobboldali hozzászólokat próbálják meg lejáratni, ebből egyértelműen következik, hogy a balos söpredék "aknamunkájáról" van szó. A sötétségnek nincs alsó határa, erről szeretett kormányunk is tanúbizonyságot tesz naponta!

lacika 2008.02.07. 11:06:55

Azért annak a balos olvasóknak is fel kellene fogni csöpnyi agyukkal, hogy a FIDESZ 4 évet volt kormányon, a szocik pedig 4+4+2 évig, tehát az ország helyzetéről beszélve a "viktorozást" abba lehetne hagyni lassan...

lacika 2008.02.07. 11:07:12

Sajnos sokat önkielégítek, de nem eleget. Nincs nőm sajna, és ennek a kommunisták az okai.

antiballib 2008.02.07. 11:08:11

népszava-klubrádió-atv-168Tóra-hetek-telaviv2-szdszklub-m1-néphazugság-metro-hvg!!! ezek tartják hatalomban csótányt, na persze a 2006.10.23-án a rendőrség, aki megmentette őt a "csőcseléktől"!!!

noname 2008.02.07. 11:08:52

lacika: kihagyod a képből az anarchistákat, a liberálisokat és az öncélú bajkeverő f*szokat.

ekeke 2008.02.07. 11:09:40

És hogy ha eddig valakinek kétsége lett volna afelől hogy az öszödi elmebeteg böszme pályamódositásra készül, annak itt van:

Zéró toleranciát hirdet Gyurcsány a nassolásra
[origo] 2008. 02. 07., 10:24


Fogyókúrás tippjeit osztja meg legutolsó blogbejegyzésében az olvasókkal Gyurcsány Ferenc, aki, mint kiderül, könnyedén szabadult meg 7-8 kiló feleslegétől januárban. A miniszterelnök a sok sportra, kevesebb szénhidrátra, a nassolás terén pedig a zéró toleranciára esküszik. Mint írja, szükség volt a váltásra, mert az elmúlt másfél év "a maga nem kevés izgalmával" betett egészséges életmódjának.
-----

Világos hát: fitnesz-gurunak készül.
És ezzel egyben az is világossá vált, hogy ki akarja a háttérből átvenni Schobert Norbert helyét az Update piacon..:D

antiballib 2008.02.07. 11:12:12

Csak mi olvasunk itt Blikket? Mindig hivatkozunk rá, hogy a hülyék a Blikkből tájékozódnak, de ti akkor mégse?

Berzeny 2008.02.07. 11:13:11

antiballib - ti, a "lacika" elmebeteg és te, teljesen ökrök vagytok.

lacika 2008.02.07. 11:13:56

noname, igazad van...
Az SZDSZ-t (a 0 állam politikájával) már tekinthetjük anarchista politikai erőnek... (Hűen a támogatottságukhoz) :-))

Bárzony 2008.02.07. 11:15:04

Az nem baj, hogy buták, de a jogaik olyanok, hogy országot vezető embereket is választhatnak, pedig csak traktorvezetőket szabadna.

lacika 2008.02.07. 11:15:40

berzeny! Még szerencs, ogy vannak köztünk olyan okos emberek mint te, akik beveszik a "dübörgő gazdaság", "pannonpuma" és más hasonló primitív, néphülyítést!

lacika 2008.02.07. 11:17:53

Az anarchista politikai erő az a támogatottságfüggő ideológia, amely türelmetlensége és anidemokratikus pozíciója miatt, szellemi és testi erőszak mellett, a teljes kiszorítás taktikáját alkalmazza. Ez a Fidesz.
Megyek kiverem, mert kimondtam a Párt nevét.

tölgy 2008.02.07. 11:18:05

rosencrantzhu
"ilyenkor mindig eltöprengek, hogy a jobboldal debilitási foka mennyivel kisebb, mint a baloldalé. hát nem sokkal, ahogy így elnézem." - na de csak kisebb!

Tesellini 2008.02.07. 11:19:31

Kedves "lacika", mintha egy kissé eldurvulna a hangnem, talán a sexualitás említése nem illő egy politikai topikban.
Köszönettel.

lacika 2008.02.07. 11:20:20

tölgy? dübörög még a gazdaság?

tölgy 2008.02.07. 11:21:30

Pseudo-lacika erős phallos-fikszációban szenved.
Az OPNI elveszett légiójának az egyik tagja?

lacika 2008.02.07. 11:22:31

Tesellini! Igazad van, sajnos az említett hozzászólást nem én írtam, hanem egy balos provokátor.
Nincs itt egy moderátor, aki látja az e-mail címeket????

tölgy 2008.02.07. 11:23:30

lacika,
ezt a kérdést mé' nekem és mé' most teszed fel??

lacika 2008.02.07. 11:42:57

Tölgy!
A média értelmes (kissebbik) hányada 2004 óta szajkózza, hogy az ország gazdasági helyzete gyorsan romlik. (lehet ellenőrizni az internetes archivumokat!) A kormány és a kiszolgáló média eközben "rémhírterjesztéssel" vádolja őket, és "dübörgő gazdaságról beszél", amit éppeszű ember már nem hisz el. Eközben elfelejtik a választási kampányban elhangzott hazugságokat, választási ígéreteket. Ezek után 2008-ban ott tartunk, hogy a balosok "orbánviktoroznak", és a jobboldaliak "bebilitási fokával" foglalkoznak, de még véeltlenül sem látják be, hogy mekkorát tévedtek...

reményik 2008.02.07. 11:44:25

AKI AZT ÁLLÍTJA, HOGY ORBÁN VIKTOR IS LOP, AZ HAZUDIK! Mindennel el tudott számolni, annak ellenére, hogy a kommunita gépezet rászállt őrá és a családjára. Még az apját is molesztálták folyamatosan. De ennek hamarosan vége, mert elkotródnak a kommunista férgek és soha többet nem kerülnek vissza oda. AKI MAGYAR, VELÜNK VAN! HAJRÁ MAGYARORSZÁG, HAJRÁ MAGYAROK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4444444x

Isten engem úgy segéljen!!!!!!!!!!!!!!!444444

snyika 2008.02.07. 11:48:37

Na én meg azon csodálkozom,hogy néhány emberszebású lény ilyeneket ír:
"vajon miért utálják Gyurcsányt?"
"a fidesz nyerte a hazugságkampányt 2006-ban"

Amíg ilyen gyenge dumák hangoznak el(akár némi készpénz ellenében akár meggyőződésből), addig ne csodálkozzunk,hogy itt tartunk.
Még egy apróság:ki mikor mit igér az egy dolog,ki mikor mit tart be az ígéreteiből asszem más dolog.
Ha én ma havi 10 000ft-ot ígérek a munkádért de fizetésnapkor béred kifizetése helyett tőled követelek mondjuk egy ezrest ,akkor lehet,hogy nem fogsz szeretni.
Na lehet tovább "csodálkozni"(persze megfelelő ,lehetőleg adómentes,juttatás ellenében)

reményik 2008.02.07. 11:49:36

Bummer! Beszélj értelmesen!!!!! Nem vevő senki a cinikus stílusra!!!!

lacika 2008.02.07. 11:50:54

Megvan a video az Orbán család vagyonosodását vizsgáló parlamenti vizsgálóbizottság munkájáról. (Gondolom nem sok balos vette a fáradságot, hogy megnézze...) Minden idők legnagyobb beégését produkálta Eörsi Mátyás (a vizsgáló bizottság elnöke).
Nekem viszont most mennem kell, átadom a terepet a más nevében irogató emberkéknek.

reményik 2008.02.07. 11:52:30

Eörsi Mátyás (micsoda név ez?) ugye zs.... Ebből következik, hogy nem mondhat igazat.

tölgy 2008.02.07. 12:05:58

lacika,
elmentél. Kár. De rossznak mondod. Én már megtértem. Sőt, én vagyok az egyik vallásalapító.

Istvan 2008.02.07. 12:06:37

index.hu/politika/belfold/navr3763/
Navracsics: Elképzelhető a kormányválság a népszavazás után

Vazze, miert kell a Navracsicsnak ilyeneket mondania? Amikor esik a forint? Ellenzeki kommunikacio: elegtelen. Sokadszorra. Megint adjak a lovat meg a magaslabdat a bolgargyurikaknak, egy het mulva a fel orszag azt fogja mondani, hogy menni kell nemmel szavazni, mert kulonben csodbemegy az orszag.

antiballib 2008.02.07. 12:13:54

Eörsi is jordán pozitív, igazi neve schleiffer... vajon kókának mi a bibsi neve?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.07. 12:15:58

antiballib:

ez rohadtul fontos infó volt, köszönjük:((

Devil Inside 2008.02.07. 12:25:08

off
Nem lehetne szólni az Indexnek, ne rakja annyit címlapra a Reakciót? ;-))
Kezdenek ideszokni mindenféle trollok...

antiballib 2008.02.07. 12:45:11

gabrilo. reményik nevű társunk írására reagáltam.
OFF

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.02.07. 12:59:06

Devil Inside: dehogynem kéne. Amióta ez gyakori eseménnyé vált, ideszokott a polidilis söpredék.

antiballib 2008.02.07. 13:27:22

nocsak, nocsak, hogy sipítoznak toleránsék, nem igazán kedvelik az ellenvéleményt. :-)))

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.07. 13:30:27

antiballib

az ő beszólása is rendkívül értékes. De komolyan ki a f@szt érdekel, hogy "jordánpozitív"-e, vagy sem? Aki ezen onanizál, annak úgy kell.

tölgy 2008.02.07. 13:36:46

A "jordánpozitív" azt jelenti, hogy járt már ott és látta Petrát?

noname 2008.02.07. 13:45:30

Gabrilo, hehe, azért Te is túl nagy figyelmet szentelsz a dolognak, bár attól még nem nevezném "onanizálásnak" :)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.07. 13:55:34

noname túl nagyot nem, van amikor leszarom, de a tököm tele van azzal, hogy erre le lehet vezetni mindent. Eccerűen szép az élet, balos logika sej-haj.

noname 2008.02.07. 14:09:12

De ki az a Petra?
Gabrilo, ez még nem balos logika, ez csak egy ilyen redukáló, monokauzális öööö gondolkodásmód. Az is ilyen, amikor reflexből lebaloldalizol valakit :) ez kb. olyan, mint hogy valaki "zs..." és akkor "Ebből következik, hogy nem mondhat igazat." :)

ergé 2008.02.07. 14:11:03

"Ki az a Petra?"

:-D

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.07. 14:12:02

"ez még nem balos logika, ez csak egy ilyen redukáló, monokauzális öööö gondolkodásmód. "

Na, az pont az, avagy Miazhogy, nagyonis!:-D

"Az is ilyen, amikor reflexből lebaloldalizol valakit :) ez kb. olyan, mint hogy valaki "zs..." és akkor "Ebből következik, hogy nem mondhat igazat." :)"

Zs-nek, meg balosnak lenni nem ugyanaz (csak az emeszpé szerint). Az egyiket - a hülyeséget - választja az embör:((

noname 2008.02.07. 14:29:00

Te Gabrilo, itt én most elvesztettem a fonalat :) Nagyon rafkós egy gyerek vagy, nem vagy te bölcsész? :)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.07. 14:33:50

De. És vállalom:))))
De megpróbálom röviden. A baloldalt nem én találtam ki, tehát ha valakinek baja van azzal amit mondok, őket keresse:)))
Szóval: mint minden ideologikus megközelítők, a balosok is dogmatikusak és leegyszerűsítők. A valóságot pedig a "saját képükre és hasonlatosságukra" formálják, majd onnan magyarázzák meg - ezért balosozok jobbra-balra, ha leegyszerűsítéseket látok, mert ez az ő privilégiumuk:)))
nem tagadom hogy provokatív, de mégegyszer, nem én találtam ki:))

antiballib 2008.02.07. 14:35:52

a zsidók között is van normális (ismerek többet), de sajnos a legtöbbjükben benne van a cionista, kufár mentalitás, azaz: "az egészségügyben a beteg legyen vevő" illetve " a legfontosabb a profit", illetve "felvásároltuk egész Magyarországot". Nos lehet fasisztázni...

Züleyka 2008.02.07. 14:43:20

Gabrilo, remélem te se tartod magad túl bonyolult arcnak... aki hülye az mind balos, aki balos, az mind hülye, és kész... ideológia meg van elég jobboldalt is, például a vallás, csak ugye az eleve nem lehet hülye...
Nem hiszem, hogy jót tesz a Reakciónak ez a primitív arrogancia, de ti tudjátok. :(

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.07. 14:44:07

antiballib,

nem fasisztázlak le, viszont simán lehülyézlek, már bocs. Kötelező kör ugye (van normális is - akkor minek kollektíve beszélni a "zsidókról"? Vagy ez is valami egalitárius agyrém?) megvolt. Az egészségügyben a beteg legyen vevő - ez jó. De ezt nem a szoclib koala monnya? És ott tán mindenki zsidó? Megsúgom: nem. Akkor hogy lehet egy ilyen nézetet hozzákötni kollektíve valakikhez? tehát a cionista, kufár hozzáállás nyilván ott van a tetőtől talpig gój gyurcsányban is - de akkor itt valami nem stimmel.

Tudom a jobbradnak gyf zsidó, de ha te is ellövöd ezt a poént, kiröhögöm alólad a hozzászólásodat.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.07. 14:45:09

Zülyeka:

Az a baj, hogy a vallás nem ideológia. Ez megint a dobozolós okosság. Ami ismét jellemző, de nem fejtem ki újra.
(arról nem is beszélve hogy nem minden jobboldali vallásos, de ez már csak adalék)

antiballib 2008.02.07. 15:05:14

nem a szoclib koalától hallottam, hanem a töltött galamb ágikától, illetve a raccsoló helikopterestől. na erre mit lépsz...
A cionista kufár mentalitás elsősorban zsidókra a vonatkozik, mert ők ennek a harcos képviselői, nyilván vannak nem zsidók is, akik szintén így gondolkodnak, pl. kúrcsány, bár azért erős befolyása van rá az apró (klein) családnak.
A "vannak" rendes zsidók" nem kötelező kör, ugyanis valóban léteznek ilyenek, ők azok, akik a legjobban undorodnak fletónak azon politikájától, amit a magyar gárda megalakulásakor produkált, azaz, hogy "tombol a fasizmus" stb, szóval nem akarnak eszköz lenni egy megélhetési antiszemitázó kezében.
lehet röhögni gabrilo...

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.07. 15:07:28

Egyik szemem sír, a másik üveg. De azt hiszem most okosabban teszem, ha erre inkább nem válaszolok semmit...

Ács Feri · http://reakcio.blog.hu 2008.02.07. 15:08:31

Züleyka: nem gondoljuk azt, hogy "aki hülye, az balos" - az általad kifogásoltak Gabrilo magánvéleményét képezik.

Szerintem jó lenne, ha minél több balos és liberális jönne ide. Lenne ugyanis kikkel vitatkoznunk. :)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.07. 15:10:38

Ács Feri:

Még csak az én véleményemet sem képviseli, ugyanis én ilyet sosem mondtam. Ez talán Zülyeka véleménye lehet, hisz ő mondta.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.02.07. 15:18:51

"kiröhögöm alólad a hozzászólásodat"
:)))

noname 2008.02.07. 16:04:08

"balosozok jobbra-balra" háháhá. nagy a szórás!

khmmm a jövőben talán az álláspontok tisztázása és a személyeskedések elkerülése végett esetleg a nick mellett szám- vagy karakterkóddal jelölhetnénk a hozzáállást, társadalmi státuszt, vallást (ill. hiányát), képzettséget, életkort.

pl. az 1-3-x-3-4-22 jelölhetne egy konzervatív - lecsúszó középosztálybeli - agnosztikus - bölcsész - fiatalembert, a
2-3-0-1-66
pl. egy baloldali - ateista - lecsúszó - mérnök - nyugdíjast.
Ebbe a modellbe persze integrálni lehetne a származásra stb-re von. információkat is.

egy pillantás a számsorokra, és máris kalkulálható az összecsapás kimenetele... a bevetett toposzok, érvelési struktúrák (if any)

fogadni, téteket tenni nálam lehet :)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.07. 16:23:03

A balosozást megmagyarázom majd posztban, ígérem. Az a baj, hogy nem indokok meg érvek nélkül nyomom - persze egy kommentmezőbe jóérzésű ember nem ír háromoldalas posztot - mégis csak a tételeket vágják mindig a fejemhez, nem az érveket cáfolják.
ÉS ez nekem nagyon fáj!

noname 2008.02.07. 16:29:16

Gabrilo, do it!
csak figyelj rá, hogy a "baloldaliság" szónak nem csak szakirodalmi használata van :)

Netán más felvetés, javító szándékú továbbgondolása szerény javaslatomnak? Nincs itt egy statisztikus, közgázos, mérnök, aki átlátná a lehetőséget benne?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.07. 16:35:30

noname:

Csak tényleg nagyon röviden, hogy ne offoljuk szét ennek a majdnem-örömködős posztnak a kommentmezőit.

A baloldalnak van egy történelmi-és mentalitástörténeti eredete. Az alapján kritizálom a baloldalt mint történelmi-filós jelenséget, ahogyan ők meghatározták saját magukat. Tehát ez nem puszta gonoszkodás, hanem magában a baloldalban - továbbra is mint ... jelenség - vannak azok a dolgok, amik nekem nem tetszenek. De nem én dobozolom ezeket a baloldalhoz, ezeket ők mondják magukénak. Na ezek után ne engem tessék gyepálni, vagy - Kekesre építve kicsit - tessék megszűnni balosnak lenni:))

De eztet már néhányan leírták. Az egyik - elég jó - "levezetés" itt:

www.kortarsonline.hu/06/molnarta.html

(én esztet szeretem, még akkor is, ha nem vagyok molnártamásista:))

Szibarita 2008.02.07. 16:40:22

Szomoru latni, mive zullott a reakcio az utobbi 2-3 honapban, tiszta konzervatorium az egesz, pedig Gabrilo meg csak a kommentekben minositget a durvan leegyszerusito logikajaval.

Az is varhato volt, hogy egyre gyakoribba valnak a remenyi, antiballib es Bummer szintu okossagok, igy az egesz kezdemenyezes ertelmet veszti, nevezetesen a jobboldali publikaciok (igen, nyilvan a baloldali publikaciok elsopro tobbsege is) nem kepesek a "rettenetes tagsággal" semmi epeszu dologra kifutni.

Az pedig, hogy mar a (nehany nyilvanvalo kivetellel) egeszen intelligens szerkesztoseget is elkezditek felhigitani Gabrilokkal, nem mutat kiutat ebbol az iranybol.

En az egeszben csak azt sajnalom, hogy azelott vege van az egesznek, mielott megtanultatok volna rendesen (ugy, hogy az ember figyelmet lekosse) fogalmazni. Harom reakciot vettem eddig az ujsagosnal, soha egyetlen -fel oldalnal hosszabb- cikken se jutottam tul, barhogy is probalkoztam. Olvassatok mondjuk New Yorkert vagy Rolling Stone-t, mindkettoben remekul demonstraljak a hosszabb cikkekben, hogy lehet akar 6-8 oldalon keresztul is lekotni az olvaso figyelmet egy-egy temaval.

Na, minden jot. Remelem, azert megis ti lesztek a kivetel es elobb-utobb kinevelodik a jobboldalon egy szignifikans reteg, ami nem gondolja, hogy a komcsizas vagy a tolvajozas adekvat ervek lennenek az egyes politikai vitakban.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.07. 16:46:10

Üdv, Sir Robin!

De én csak annyit szeretnék kérni, hogy az irántam érzett személyes ellenszenvedet ne vetítsd ki mindenki másra is. Az, hogy engem nem kedvelsz, egy dolog - ami különösebben nem is érdekel.

De annak örülök, hogy vannak mindig valakik, akik a magas lóról megmondják, mit hogy kéne csinálni, mi nem jó, pedig-pedig, stb.
Akkor fogj hozzá, írj blogot, csinálj belőle közösséget, stb. - a lehetőség adott, blogot csinálni ingyen van. És akkor ott mutasd be.

De ez a kommentkarate...:(

noname 2008.02.07. 16:58:07

Gabrilo, most Bill szomorkás búcsúja után... talán ő is egy normális Magyarországot akarna, mint Ibolya :)

[OFF lett a beírás, de már mindegy]

nézem én ezt a MolnárT-t meg olvastam is már ilyet, de azért
1. ez is csak egy váz, értelmezési mintát ad, de a bal / jobb dichotómiát visszavetíteni a metafizikába, egészen a preszókratikába ... na ez nekem a Heidegger (= hagymáz és önkény és filozofálgatás).
2. mert itt már illegitim az eredetkeresés. a bal / jobb nem örök ideák. Létjogosultságuk bizonyos korokban van. Ennek így az lesz a vége, hogy Platón jobboldali, Aristo. meg bal, vagy éppen fordítva, amire csak egy öblös bölcsészkacajjal* tudnék reagálni. És akkor Plótinosz libsi, a Philón meg ráadásul zsidó is.
3. a protestantizmust még értem, csak az angol protestantizmust hiányolom a képből.
4. és ha már egymásra vetítjük a politikát meg a vallást, akkor a vége az lesz, hogy a legjobb esetben, morális integritásunk megőrzése érdekében legyünk katolikusak + tradicionalisták (konkrétan arra a magyarul publikáló csipetcsapatra gondolok, metafizikai tradíció vagy mi).

akkor már inkább Csengeyt választanám :)

* magyar vagyok, humanista vagyok. Bölcsész vagyok. Huh, kimondtam :)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.07. 17:17:34

1. Én nem mondtam, hogy feltétlenül molnártamásista vagyok - de ez a leírás elég jó szerintem. És a metafizikai kérdések elég kihagyhatatlanok (a szociológusok ez ellen kezdtek hadakozni hajnalukon, oszt akkor Durkheim "társadalmi ténye" mégis micsoda?). Ha az embernek van köze a metafizikához és a bal-jobb az emberi világ jelenségei, akkor a metafizikához is van közük (ahogy mindig is volt).
Heidegger másik probléma. De érzésem szerint azért rühellik, mert az NSDAP-vel dürückölt. Ettől függetlenül nehezen másznak ki még ma is a hátsójából.
Carl Schmitt is kuffantott a nácikkal, azt meg a posztmodern balosok szeretik. Akkor hun a Zigasság?

2. Különítsünk el bizonyos dolgokat.
bal-jobb a 18.sz. vége óta létező fogalmak. Előtte nem léteztek. Ahogyan konzervatívok sem. De bizonyos mentalitásbéli/cselekvési formák igen - ezzel azt akarom mondani, hogy természetesen platónra meg arisztotelészre mondani hogy jobb, vagy bal, ökörség, mert akkor még ezek a fogalmak nem léteztek.
Viszont az emberi természet állandó, ezért bizonyos mentalitásbéli/cselekvési formáknak nem csak bizonyos történelmi korokban van relevanciájuk. És valahogy meg kell határozni a dolgokat, mert a levegőben nem lóghatnak.
Baloldaliság nincs öröktől fogva, de dogmatizmus van. ideológiák is csak a 18. sz. vége óta vannak - de azoknak épp az a jellemzőjük, hogy dogmatikusak.

Tehát, nocheinmal: természetesen amit mondtál, igaz, de vannak bizonyos "linkeage"-ek azért. És nyilván más lesz a véleménye és hozzáállása annak, aki szerint Marx mondta meg jól, és annak, aki szerint Burke. A kettő ugyanis eléggé mást mond.

4. politika és vallás azért nem mindig volt külön. És szvsz ma sem különíthető el élesen - de minimum vannak átfedések.

noname 2008.02.07. 20:44:43

Gabrilo, csak röviden, mert váratlan és fordulatként ma este a lét határozza meg a tudatom :)

1. "Ha az embernek van köze a metafizikához és a bal-jobb az emberi világ jelenségei, akkor a metafizikához is van közük (ahogy mindig is volt)".
non sequitur + ad antiquitatem. Ezen az alapon minden emberi intézményt össze lehetne kötni a MF-val. Másrészt a MF egy eléggé jól körülírt tudomány.
2. Heidegger másik probléma -- not so much. Heidegger egy kreativ filozüfus, aki páratlan ügyesen mosta össze a szövegértelmezést, a szócsiholást és az antik filozófiai szövegek applikációját saját céljaira. Nekem itt és most ezt a bajom vele; illetve az is, ami az angol kortársainak ("ez metafizika" = "értelmetlen, érthetetlen blabla"). Egy nagy commitment-igényű dolog, ami csak a saját nyelvén érthető meg, nomeg addig jó, amíg nem látod meg a paneleket, amiből összecsavarozták. Kb. a fil. tört. Macintosh-a.
2.1 Personally nem t'om, hol az igazság, de láttam már karón varjút.
3. "ezért bizonyos mentalitásbéli/cselekvési formáknak nem csak bizonyos történelmi korokban van relevanciájuk." -- igen is meg nem is.* Történeti antropi? I luv it. Marx, Burke -- well, nekem ezek ilyen nagyon új gyerekek. Ami semmit nem von le értékükből, persze.
4. "politika és vallás azért nem mindig volt külön" -- igen is meg nem is.*

*Még osztanám itt az észt, keményen érvelve :) de el kell mennem :( várom azt a topicot :)

kemotox 2008.02.07. 22:08:16

A Fidesz és az Mszp között annyi a különbség, hogy az Mszp mindíg a választásokra pörgeti és élesíti magát, a Fidesz meg négy évig egyfolytában túráztatja magát mindenféle ökörséggel ( konzultáció, aláírásgyűjtés, népszavazás), hogy aztán a döntő pillanatban lefulladjon.

Kár itt okoskodni bármiről is, amíg a jobboldal (Fidesz,Mdf,Jobbik...) politikusai síkhülyék a hatalomhoz, sosem fognak kormányozni, vagy ha véletlenül kormányra is kerülnének rögtön meg fognak bukni. Melyik jobboldali kormány élt volna túl egy ilyen kormányzást mint a mai? Már rég lámpavason lógna, és börtönben ülne az összes.
Ezeket meg itt eszi a fene.

Aki a mai ellenzéket tehetségesnek nevezi, az saját magáról állít ki szegénységi bizonyítványt.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.02.07. 23:32:02

Vissza a témához:

- Az USA-ban kitört az ún. jelzálog-válság (gondolom, ez olyasmi, mint Romániában volt a Caritas-piramisjáték, ami kivonta és centralizálta a megtakarításokat a lakosságból és többszörösére emelte az ingatlanárakat).

- A válság végiggyűrűzik a egész elglobalizált glóbuszon. A tőkekivonás réme a fejletlen országokat (mint a miénk, valahol Szerbia és Moldova szintje között)fenyegeti legjobban, ezek valutáját értékteleníti el.

- Az USA-ban a válság leküzdésére tett intézkedések miatt újra megéri dollárt és amerikai állampapírokat venni. A forintban, dínárban tartott pénzt tömegesen kezdik dollárra és euróra váltani, aminek következtében a gyenge gazdaságú országok (PANGÓ PUMA?!) kisértékű pénze még jobban romlik.

- Gyurcsány Ferenc barátai és üzlettársai közül nagyon sokan, sok-sok halmozott állampolgárságú (orosz, magyar, izraeli, angol, amerikai) hemimetamorfózissal üzletemberré átalakult egykori szovjet káder él nagyon jól a gój proletároktól ellopott nemzeti vagyonokból Angliában. Futballcsapatok, médiumok és pártok felvásárlásával tökéletesen tudják manipulálni az egész világ közvéleményét.

- "Ha nem tudsz leállítani egy folyamatot, álj az élére!" mondta valaha valaki valahogy így. Romlik a forint? Dobjunk be egy kacsát, hogy azért, mert az két drága jó becsületes ember (akiknek már talán minden valószínűsíthető kivizsgálhatatlan adócsalása elévült) le fog mondani!

- A médiafogyasztó magyar választópolgárhoz (akinek se részvénye, se eurója, se hó végére forintja sincs, csak adóssága) mi jut el ebből? Attól erős (úgy-ahogy) a forint, hogy Gyurcsány a mi főistenünk és Veres az ő prófétája...

Mit mondjak? Sikerült. Gratulálok nekik! Bevette a többség.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.02.08. 00:31:05

Off:
Bocs! Valami támadásészlelést jelzett a tűzfal, hozzászólásként el sem tudtam küldeni, utána meg eltűnt vagy háromszor, mire a saját homokozómban megjelent, meg itt is, szinte ugyanaz, mégegyszer.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.02.08. 10:55:45

Doom, a fogyókúra miatt romlik valójában a forint!
torzskocsma.blog.hu/2008/02/07/nagy_fogyas_miatt_gyengul_a_forint

Apfelbaum Ogmánd 2008.02.08. 13:08:58

Mindenesetre kiaszott jókat lehet itt röhögni...:-DDDDDDDDDDD

Az azért hervasztó, hogy a gyurcsányista messianisztikusok még mindig mélységi mámorban vannak....
süti beállítások módosítása