Párhuzamos nemzetárulás
2008. február 03. írta: Oli bácsi

Párhuzamos nemzetárulás

Lehetne persze sikoltozni a fasizmusról - az milyen trendi lenne - meg elfúló lélegzettel kapkodni a levegőt, hogy "mosmán' ez azért tényleg sok", de azért mocorog bennem olyasmi, hogy elmentek a halász falára.

De tényleg.

Van ugye a virtualiter felépített második, párhuzamos Magyarország (nem mintha az elsőben olyan jól mennének a dolgok), a Hunnia, amelynek alapítói most razziára hívnak fel, és demokratikusan levadásznák (ez is milyen szép, még szerencse, hogy saját bevallásuk szerint ez csak a személyes adatok internetre való feltételét jelenti. Arról meg, ha valaki szájonverné a nemzetellenes elemeket, ők semmiképpen nem tehetnek), szóval:

 

a korrupt hazaáruló politikusokat, de a razzia kiterjed mindazokra a rendőrökre, pénzügyőrökre, titkosügynökökre, APEH-dolgozókra, újságírókra, ügyészekre, bírókra, közhivatalnokokra, akik az adófizetők pénzéből kapják fizetésüket, s visszaélnek hivatásukkal - korruptak, lopnak, csalnak, hazudnak, elárulják a magyar nemzetet, hatalmukkal, politikai tisztogatást hajtanak végre vagy egyszerűen semmiféle munkát nem végeznek a közvagyonból kapott fizetésükért...

A felhívás a továbbiakban belevágja bátran az arcunkba, hogy "a nép elől nem lehet elbújni" (pedig néha jó lenne - a szerk.), majd névtelen feljelentésre buzdít (oh, ezt dr. Wilhelm Höttl sem mondhatná szebben), amelyet majd Hunnia közegei "apparátusuk" segítségével leellenőriznek és "gondoskodnak a megfelelő büntetésekről". A röplap hátoldalán még szerepel néhány, kérdésbe bújtatott

a. jogos igény (kisebb parlament, de ebből hogyan is következik a levadászás?),

b. redundáns hülyeség (kétszer is nekirugaszkodnak annak, hány politikus is van Magyarországon: a pártállam ezek szerint jó, ha kevesebb funkcija van? Egyébként nem volt kevesebb.),

c. nettó tényhiba (a Trianon előtti képviselőházban nem 386 képviselő ült).

Huh, elmondtam.

Ez mind szép és jó, mélyen gyökerezik az európai típusú alkotmányosságban, hogy a nekik nem tetsző alakok levadászására szólítson fel a számolási kihívásokkal küzdő (vö. Hatvannégy Vármegye, corpus separatum, közjogi finomságok stb.) egykori cigarettacsempész és az alumíniumkémény csőszerkezetek T-idomainak ellenállásában  jártas, volt szkinhedkocsma-tulajdonos. De - kérdezem naívan és a komcsik emberi jogai mellett mélyen elkötelezetten - ki a tököm fogja megmondani, hogy mi a nemzetárulás? A fenti két Pyrgopolinices Hunno-Pannonicus? Meg egyáltalán: hol a nemzet, amit el lehetne árulni? Mi az, hogy nem dolgozik valaki a közpénzért? Ott kell állni az esztergapad mellett? Ha meg már számítógép mellé rakott le minket munkát végezni az Úr, akkor van valami fix leütésszám óránként? Csak hogy tudjam. Ki hatalmazta fel őket erre? Tessék elindulni választásokon, ott legyen nagy a szánk. Addig könnyű a népre hivatkozni. Szabó Albert legalább megpróbálta anno Dabason, kapott is 76 szavazatot.

És a Reakció-blog sziklaszirtjéről kiáltom magyar jobboldali testvéreimnek, hogy ha amögé bújnak el: a két részecskegyorsító és társult részeik "legalább csinálnak valamit", akkor keservesen csalódni fognak. Egyrészt mert ez nem csinálás, ez finoman szólva az individuális öntudat hipertrófiája, durvábban szólva nyilas tahóság. (Az összeesküvés-elméletekbe most bele sem megyek.) Másrészt meg ugyanezen jobboldali testvéreink (legalábbis a döntő többségük, j'ose espérer) ugyanolyan szarul érezné magát egy nemzeti radikális Magyarországon, mint a main, sőt talán még jobban.

Ki akar Toroczkai-művekből érettségizni?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr30323749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gothmog 2008.02.04. 21:31:15

Mondjuk ez így visszaolvasva hülyeség, nyilván voltak a történelemben mások is akik használták, de Bush akkori beszéde után jött divatba. Így pontosabb talán.

medve 2008.02.04. 21:36:00

LT! Egyetértek. Már csak az érdekelne, ha ennyire a kormánynak kedveznek a kurucosok, kik engednek nekik teret nyerni.

Hiba! Az jó, hogy kellenek azok, akiktől fosunk, olyan sötétek. Jó kilátás.

Kemotox! Rém egyszerű a világlátásod, gondolkodni azt nem akarsz. Soha nem nevezték őket hősnek (bár kétségtelen, van egy küldetéstudatuk, amit néhány féleszű visszaigazol). Budaházynak és Torozczkai sötétsége nem akadály arra, hogy minden demokratikus embert felháborítson 2006 október 23-án a rendőrségi eljárás meg az azóta folyó bírósági ügyek. Amúgy kínosan kerülitek Toroczkai gyanús múltját, pedig a heti Válasz és a HVG írásaira sosem érkezett válasz, nem beszélve Budaházyról, akinek megvan az a tulajdonsága, hogy mindig akkor tartóztatja le magát, amikor a kormánynak balhé kell. 2002-ben és tavaly március 15-én is ez volt.

Ács feri! Vagy igaz, amit mondasz, vagy gondold mellé, kogy egy poszkommunista elit igazságtalanul képes összemosni a polgári oldalt ezekkel a szélsőségekkel. Azért ne legyünk teljesen naívak.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.04. 21:38:09

LT, DevilInside:

jelenleg nincs demokratikus módszer a buktatásra.
csak a politikai harakiri. ezen semmivel nem lehet
változtatni. népszavazással sem. Ezen egy igaz
kormány tud tekerni, ha 2/3-os többsége van, ellenkező
esetben az ellenzék jusztse fog együttkattintani.

a fő baj most, hogy a kormánnyal való gecizés hatástalan.
a sztrájkot az utca embere szívja ki. minden szar a mi fejünkre hullik.
odafent a kupolában meg legyintenek, hogy majd megunják.
A vasutasok sztrájkja - függetlenül attól, hogy fizuért vagy eütörvény ellen - nem a miniszterek bejárását nehezíti. majd pont a máv fog itt
megtörni: nincs utas? na és? egy gonddal kevesebb. amugy se abból van a zseton.
ha meg eléfekszel a képviselői verdának, hogy ne tudjon bemenni megszavazni a bizalmatlansági indítványt, téged visznek el a diliházba, mert akadályozod a "honatyát" a munkájában. persze valószínű, hogy a honatyát le lehetne ültetni 50-100 évre a sikkasztások miatt.

nekem tetszett Orbánék felelősség-számonkérő tervezete, de az megbukott az alkotmánybíróságon.

olyan bagázs kell kormányozni, aki be meri vállalni a szigorú számonkérést és a feketézéssel járó szankciókat. azok mernek esetleg változtatni a dolgokon.

sokat gondolkodom azon, hogy egyszerűbb lenne elmenni innen. 1-2 hónap alatt kapnék ilyen vagy jobb állást tőlünk nyugatabbra. de aztán eszembe jut az is, hogy nem _nekem_ kell elmenni, hanem másnak.

medve 2008.02.04. 21:43:16

Denever! Azért nem árt jelezni, hogy nem vehetnek teljesen hülyének. Erre jó a népszavazás, kormánybuktatás nélkül is.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.04. 21:44:10

medve,
ezt próbáltam feljebb leírni simonmondjának is.
most, magyarországon a nyilaskártya mindent üt.
akár van, akár nincs, ez az adu.

ehhez azért kell egy jókora aszisztáló embertömeg.

egyébként Navracsics barmi jól odaszólt egyszer Gyurcsánynak, amikor a tánctanár már megint a szélsőjobb kamrabeli előretörését és a hülyék pártjának együttkokettálását ecsetelte. megkérte, hogy modja az ő szemébe (bele), hogy N fasiszta. vagy mutasson már valakit a fidesz/kdnp frakcióból, aki szélsőséges jobber lenne.
szerinted mi történt ezután?

dowNLoad 2008.02.04. 22:08:13

em értik a zakatolva globalizálódó világot, nem értik a pénz világát, rettegnek tőle, jó néven vesznek minden állami gondoskodó kart. Van aki a fentiek miatt nem is hiszi, hogy neki mindez valaha pozitívat is hozhat. (hozott-e?, csak ha a haveri ELIT kör tagja vagy)

EZ ROPPANT SÖTÉT VOLT. Ennél még kádár is többet tudott, és csak 20milliárd USD adósságot halmozott fel. Most 110Milliárdnál tartunk, viszont cserébe kaptunk munkanélküliséget, meg KORREKT PIACOT/VERSENYT, haha
ÁCS, Szejler roppant gázos sötét figurák vagytok!

Ekkora adók mellett miért is várná el bárki a gondoskodó államot???? Ja, hogy magasak az adók? CSaljál te is, neked nincs OFFSHORE céged? CSórikám, akkor te lúzer vagy, mit pattogsz. Verseny? Amikor az Angliában dolgozó Magyarokat az ANGOL MUNKÁS védi meg(a saját érdekében), hogy ANNYIÉRT NEM dolgozhat, meg hogy EZ (az) NEM K.Európa, meg ITT (ott) VAN szakszervezet,és nem érdemes velük b@szakodni. Prinz Gábornak szobrot fognak állítani, mert el(be)ismerte, hogy elqúrta. A HŐS. ÉLJEN! Szűnni nem akaró ütemes vastaps, felállva tapsol a bgy és gyp fanokból álló agymosott tömeg. (közben a zászlókkal tüntetőkre kiabál a kórus :MOCSKOS NÁCIK! Halmozottan előnyös helyzetű államtitkári állásra keresünk: izraelita vallású, roma és Nigériai vagy más Afrikai felmenőkkel rendelkező homoszexuális beállítottságú jelentkezőket! magyar állampolgárság NEM feltétel, erdélyi származás kizáró ok!)

tata86 2008.02.04. 22:09:22

Ez a civil kontrol megteremtésére tett újabb kísérlet. A nyugai demokráciákban van ilyen baromság is. Igaz ott működik valamennyire a rendőrség is, meg a bíróság is... Ha nem érik el a média ingerküszöbét leszarják, ez van, kell a marketing. Nem mindenki mögött vannak ott Széles Gábor milliárdjai.

Ahelyett hogy a reakció játsza a szalonjobbot, inkább készítsen tényfelteró riportokat. Akár Torockairól (,bár kötve hiszem hogy ő Mo legnagyobb problémája) akár a jelentlegi (nem csak "balos") elitről.

medve 2008.02.04. 22:26:54

Ideiglenesen visszavonultak ezután. Ideiglenesen.

szejler 2008.02.04. 22:36:33

dowNLoad

Remélem nem haragszol, de mosolyt csaltál az arcomra. Grazie.

Esetleg válaszd szét a korrekt piacgazdaságot, attól amit pl Kóka képvisel. Utóbbinak kevés köze van az előbbihez, és meglepően sok a szocializmushoz.

dowNLoad 2008.02.04. 22:59:21

Szejler, szerintem kókadt csak SAJÁT MAGÁT képviseli. (közben persze nagy mesemondó)
Az egész kÖZGAZDASÁG egy hatalmas kamu, szerintem, mindenhol a piramis-építés zajlik, semmilyen más struktúrát nem tudnak elképzelni ezek a figurák. Az meg nem vált be: lásd, pilótajátékok, meg egyéb struktúrák, ahol a top 1% viszi el a haszon 99%-át, ez egy lámpavason himbálózó politológus, szociológus, közgazdász, politikus, stb. tömeget fog eredményezni. (előbb vagy utóbb, de mindenképpen)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.05. 00:34:11

Oli bácsi, ez a poszt most nem egyéb, mint egy fedett Fidesz-nyalintás, ugyanis nagyon lényeges összehasonlításokat az írás elhanyagol.

Gabucino blogján frappáns provokatív jelmondat van: ma Magyarországon nincsen fasizmus, de igény az lenne rá!

Ha a fasizmusba behelyettesítjük a keményen rendpárti, antiliberális és erélyesen nacionalista rendszert (bármiféle irtás meg gyűlölködés nélkül - de a fasisztázól akkor is fasisztáznának...) - akkor ez a jelmondat igaz. Egyfajta új Horthy-korszak kellene - a régi Horthy-korszak visszásságai nélkül. Az 1919-20-as fehérterror helyett - amivel azért rendet lehetett tenni a gyilkolásba-vérengzésbe fulladt "forradalmak" után - 1990-ben jött egy olyan polkorrekt rendszerváltás, hogy még a sortűzperek sem sikerültek, és a korábbi elnyomók, zsarnokok és gyilkos gazemberek Péter Gábortól vérbírókig szépen kapták tovább a kiemelt nyugdíjat...

Innentől kezdve a nagyon sokat eltűrő magyar nép ugyan fegyelmezetten elfogadja a lényegesen nem eltérő "középpártok" uralmát, de ugyanakkor volna igény egy hiteles radikális erőre. Eddigelé sikerült a hitelességet mindig kilőni valahogy. Tény, hogy Toroczkai múltja nem a legegyértelműbb; hogy Budaházy alkalmas időben kerül be; hogy a MIÉP sosem tudott széles tömegbázist teremteni, már csak a kövér drámaíró besúgói papírjai és taktikai bénasága miatt sem; és hogy a Jobbik egyes megmozdulásai ugyanilyen ügyetlenek.

Lehet összeesküvés-elméleteket szőni az egészről, hogy ki, mikor miért kinek az ügynöke; meg lehet azt mondani, hogy tiszta véletlen, hogy rendre kibuknak a radikálisoknál is simlik.

Amit a poszt - számomra érthetően... - messze elkerült, az volt, hogy DE KÉREM, A VEZETŐ "LEGITIM" POLITIKUSOK SEM KÜLÖNBEK! Gyurcsány de facto bűnöző (Altus-Nomentana-Fittelina, őszödi üdülő, stb. stb. stb.), és Orbán, ha kisebbekkel is, de hasonló simlikkel vétette észre magát (a szőlőbirtokosi allűrjei...). Kedves Oli bácsi! Miért nem elemezted, hogy a vezető pártolitikusok esetében az erkölcsi feddhetetlenség szintén hiányzik - és azt a kérdést is fel kellett volna vetned, hogy miért elvárás a teljes erkölcsi tisztaság a radikális jobboldalon - de sehol máshol?!

(Még szerencse, hogy itt nem szokás moderálni, bár lehet, hogy ez most kiveri a biztosítékot...)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.05. 01:07:07

Ács Feri · reakcio.blog.hu 2008.02.04. 18:08:40:
"hanem végre egyenesen szakítani kell a kétkulacsos himi-humizással. Amíg ezt nem teszi meg a polgári oldal (és szerintem egy jó darabig nem fogja, mert jelen állapotában képtelen idáig eljutni) addig nem tud tartós kormányzáshoz szükséges társadalmi bázist, új többséget építeni."

A kérdést két részre kell szétválasztani.
Egyfelől, a szélsőjobbtól való elhatárolódás joggal vetheti fel a szalámitaktika rémképét. Ha emlékszel, ott a kommunisták támadták a centrista pártokat azzal, hogy zárják ki a "szélsőségeket". Amikor kizárták, akkor a megmaradt párt jobboldalát kezdték támadni és annak a kizárását követelték. Érthetően nem szabad, hogy ebbe a csőbe behúzzák a jobboldalt.

Másik dolog, hogy mit keresnek manifeszt nácik a Fidesz környékén. Ez egy CDU/CSU-tól lopott stratégia következménye, amit személyesen Orbán nyom. Ha jól emlékszem, Adenauertől származik az elv, hogy a CDU/CSU-tól jobbra nem lehet politikai párt. Ezért szivattyúza el a Fidesz a szélsőjobb szavazókat.

Ebben a tekintetben csúnya tűlzásokba mentek. Személyesen tapasztaltam a 2006-os kampányban, kiket engedtek a párt közelébe. Meg vagyok győződve róla, hogy ezek egy részét az MSZP küldte a Fidesz nyakára provokátornak.

Világosan ki kell mondani, hogy rasszista nézeteket valló emberek nem férnek be a Fideszbe, CDU/CSU stratégia ide vagy oda.

noname 2008.02.05. 02:11:53

Doomhammer, de mettől kezdve rasszista/náci valaki? Mi a kritérium? Aggresszív fellépés? ijesztegetés? kormány-kritika?

Biztos igazad is van meg rálátásod, csak az a gond, hogy ebben a közbeszédben a márc. 15-i trikolóron felül MINDEN más formát lehet szélsőjobbnak minősíteni, élből és megfontolás nélkül, és az már egyből náci és antiszemita és rasszista is. javíts ki ha nem...

Szalámiznak ezek is, amíg lenne egy nagyobb mdf (fidesz) meg egy kisebb meg egy vagy több szélsőjobb (ami megint van, Jobbik és MIÉP). Valahogy a rasszista MSZP-ről (cigányorbános suttogókampány) sosincs szó. :(

teszt:
Nagymagyarországos póló már szélsőjobb?
Koronás címer már az?
Trianioni T?
Kárpátia?
Kossuth-címer?
Árpádsáv eleve?
Lyukas zászló?
Rajzolt turulmadár?
Erdély-címer?
Történelmi zászlók?
Népviselet?
Tarsoly?
Szoknya?
Negatív tapasztalat valamely kisebbséggel?
Ezek emlegetése?

andris 2008.02.05. 02:50:49

Nekem a Toroczkay kissé ellenszenves, meg gyanús, nem fordítanék neki hátat, ha nála van a kalasnyikov. A Budaházy szimpibb, jó gyereknek látszik, a csikósruhát is bírom. Írásaikat nem olvastam. Nem hiszem, hogy komolyan szóba kerülnének a mainál egy fokkal épeszűbb politikai helyzetben. Esetleg a szubkultúra-kutatásokban lenne helyük.*

A kommunikáció minden, csak az a baj, hogy nincs mit kommunikálni, így aztán a kommunikáció is a kommunikációról kommunikál.

Toroczkaiék kemyénykednek: razziát, levadászást hírdetnek, kukát borogatnak, könnnygázt szívnak, és a futást összecsapásnak nevezik.
Az államhatalom keménykedik: terroristákat emlegetnek, meg fasisztaveszélyt. Súlyos, államellenes bűncselekményekkel vádolnak, lakhelyelhagyási tilalmat rendelnek el, előzetes letartóztatást, elhatárolódásra szólítanak fel.
Mindenhol csak a retorika, az egész konfliktus majdhogynem teljesen virtuális térben folyik. Miért vádolják meg Tomcat-et bombagyártással, zárják be a törvényesség határát súrolva, ha aztán felmentik ,és elengedik, és hagyják hogy ugyanazt csinálja, mint annakelőtte? Miért vádolják Budaházyt alkotmányos rend erszakos megváltoztatásának kísérletével, ha aztán egy hatórás abszurd olvasódélután után felmentik? Miért szervez Torockai ötödszörre is alkotmányozó nemzetgylést, ha za előző négy is nevetségbe fulladt? Dehát tudják ők is előre, ha van egy csöpp eszük. Mire való Orbán röhejes vekkerres ultimátuma, ezeregy petíciója, lényegtelen népszavazása? Miért hirdet Gyurcsány korrupcióellenes harcot, miért etetnek állandóan olyan tervekkel, amelyeket aztán nem valósítanak meg? Az egészségbiztosítás ügyében csak erre az idétlen kompromisszumra futotta? Miért hordozza állandóan mindenki a véres kardot, miért?
"ha még egyszer azt üzeni.."

Miért nem folyik valós politizálás, miért nem csinálnak semmit, csak próbálnak úgy tenni, mintha? Miért nem csinál senki semmi érdemlegeset?
Az egész cirkusz csak azért van, hogy megetesse az emberek agyát. Cirkusszal etetnek, a kenyérről magunk gondoskodunk.

A magyar gárda is a médiának szól és a médián keresztül a néphez: nézzétek, melovagoljuk a valóságot. Nem a gárda a veszélyes, hanem az etnikai feszültségek növekedése, meg hogy a falvak nem bírják kifizetni a segélyt.

*Meg igazából engem ez az egész "nemzeti radikális" szubkultúra az íjazással, szíriusszal, szentkoronával, barantával nem igazán zavar.

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2008.02.05. 08:08:56

Kedves MG!
Miért verné ki? (Mármint a biztosítékot.) Én nem láttam a posztban Fidesz-nyalintást, de ha te azt látsz, csak tessék.
A féltudású, nemzetiszocialistává lett informatikus hadd ne legyen mérce már, ha kérhetném. Ráadásul az illető saját bevallása szerint MSZP-szavazó is volt. Nyilván megvilágosodott, és most már ő mondja meg ki a nemzeti. Lehet, hogy libi vagyok, szalonjobbos, stockholmszindrómás meg a jóhalál tudja mi a szittyák szerint, de én soha, I repeat, soha nem szavaztam sem a Szadira, sem az MSZP-re, sem egyéb baloldali pártra.

No mármost a kétségtelenül éleslátó felvetések mellett, ami a pártpolitikusokra vonatkozik: az eddigi hozzászólások egy része általában rendkívül jó abban, hogy munkát adjon a blog szerzőinek, hol kell oknyomozni, mit kell megírni, mit kellett volna még belenyomni. Kedves MG, van blogod, tessék ott megírni. Ez az én posztom, szerintem meg a képalák hiányoznak belőle.

Én hangsúlyozottan nem mentem bele összeesküvés-elméletekbe, úgyhogy rossz helyen kopogtacc.

A végére összefoglalóan, mert látom néhányan küzdenek olvasási kihívásokkal. Toroczkaiékkal nemcsak az a baj, hogy demokratikus normákkal összeegyeztethetetlen dolgokra hívnak fel. Hanem

1. nincs demokratikus legitimitásuk arra amit tesznek (úgy hivatkoznak a népre, hogy az soha nem adott felhatalmazást nekik). Ilyen felhatalmazása a parlamenti pártoknak van. Még Gyurcsánynak is, legfeljebb el lesz véve tőle.
2. nincs erkölcsi alapjuk erre, mert maguk is necces figurák (erről volt szó a kommentedben),
3. lehet, hogy értelmiségi finnyáskodásnak tűnik, de mint régi Toroczkai- és Budaházy-olvasó (2002 óta) állítom, az IQ-juk sincs meg arra, hogy bármiféle társadalomátalakítás kivitelezői legyenek. Mind a kettő egyszerű, mint egy zöldszemes ostoros. Ha megnyugtat, az MDF-fel ugyanez a bajom. Meg Szijártó Péterrel is.

simonmondja... 2008.02.05. 09:13:51

Andris.

"A kommunikáció minden, csak az a baj, hogy nincs mit kommunikálni, így aztán a kommunikáció is a kommunikációról kommunikál."

Jó.
A többi is.

hiba 2008.02.05. 09:28:13

MG: Ez a rögeszmétek, hogy nagy igény lenne a fasisztoid eszmékre a mai magyar társadalomban. Akkor nézzük már meg ezt alaposabban.
1. Van olyan magyar politikai párt, amelyik fasisztoid, rendpárti elveket hirdet.
2. Ez a párt még elődjével szövetkezve sem érte el a parlamenti küszöböt és az azóta tartott időközi választásokon is rendre 3% alatt marad.
3. Rendpártiék azt állítják, hogy azért,mert a média eteti a szavazókat. Ebben azt nem értem, hogy az etethető szavazó, akkor mitől nem eszi meg rendpártiék nem túl cizellált politikai mondanivalóját? Nehéz elképzelni, hogy "marha magyar szavazó" aki hisz TV istenben, ne harapna olyan egyszerű megoldásokra, mint "basszunk oda a cigányoknak", vagy "húzzanak a zsidók izraelbe", esteleg "kalodát, bitót" a közterekre.
4. Erre azt szokták még mondani, hogy nem jut el az emberekhez a rendpárti üzenet. Viszont, ha a "keresztényüldöző" Tilos vagy a magyar gárda körüli médiacirkusz nem jutott el az etethető szavazóhoz, akkor mi? Vagy tényleg úgy képzelik rendesék a mai magyar népet és nemzetet, hogy az a mónikashow után már csak a barátokköztre kapcsol és mindössze annyit akarnak, hogy ugyanezen műsorok az ő ideáikat hirdessék?

antiballib 2008.02.05. 09:40:26

jellemző a sunyi, ultratoleráns ballibekre, hogy ők mindig fellépnek a "fasizmus" ellen, ezzel párhuzamosan " a Zorbán egy koszos cigány" suttogó propaganda mindennapos, ugye Tanár Úr?

mborsik · http://abszurdisztan.freeblog.hu 2008.02.05. 09:43:49

Kurvára elegem van ebből a mentalitásból. Ha nektek minduntalan kevésbé büdös az, hogy a ballib mainstreammel egy álláspontra helyezkedjetek, és fikázzátok a szerintetek hülyéket, mint az, hogy a veletek - akár tetszik, akár nem - egy oldalon állókkal a ballib ellen küzdjetek, akár csak azon a minimális szinten is, hogy eltekintetek az ő kisstílű baszogatásuktól, akkor itt és most ideje abbahagyni az egész Reakciót.

Balfasz a radiklájobb? oké. Balfasz a fidesz? oké. És akkor mi lesz? Szervezzetek pártot, gyerünk! Vagy civil szerveződést, győzzétek meg Orbánt, hogy csinálja másképp, Toroczkait, hogy húzza le magát a vécén!

Baromi nagy potenciál lenne a polgári undergroundban, amit ti képviseltek, és egyre inkább azt látom, hogy bloggoláson és jobber-fikázáson kívűl ezt semmire sem tudjátok használni.

Példa: itt a velejéig gusztustalan szadesz-kampány. Sehol egy ötlet, sehol egy értelmes eszmefuttatás, amit szellemi múnícióként használhatnék a mindennapokban. A kuruc.info horogkeresztes ellenplakátja eddig a legjobb, ti meg budaházyval vagytok elfoglalva. Meg Wass Alberttel, meg a médiahekketekkel, ami annyira unalmas, hogy el sem olvastam mit erőlködtök ott.

Hát sorry, de a saját oldal anyázását nyugadtan meghagyhatjátok Lovasnak. Sokkal érdekesebb.

antiballib 2008.02.05. 09:56:24

hiba! tévedsz, a Tilos rádiós balhé és a magyar gárda körüli hercehurca is eljutott az "etethető" szavazókhoz, viszont ott bukik meg a gondolatmeneted, hogy egyáltalán nem indiferens, hogyan tálalják a dolgokat!!! valamennyi kereskedelmi tévé, illetve antifasiszta és roma szervezetek teleböfögték a sajtót fasiszta, neonáci, és SS-újjáéledés veszélyével, miközben a vágókép alatt egy kb. 16 éves hitlernek öltözött zöldfülű feszített. Még az M1-en M.Kiss műsorában is negatívan állították be az egész eseményt.
Az, viszont, hogy a kereskedelmi médiában plusz a napkeltében zsidó vagy zsidóbarát emberek özöne található, tény, ezzel nem is érdemes vitatkoznod, s ezek nyilván a balliberális eszmét népszerűítik: kissebségek, tolerancia stb...
Egyébként a rendpártiság nem egyenlő azzal, hogy fasisztoid nézeteket vallok, illetve rendpártiként automatikusan a "szélsőjobbra" szavazok.

m.á. 2008.02.05. 10:03:31

Egyre kevésbé hiszem hogy akár minimális szinten egy oldalon állnék ezzel az untergrunddal. Aki az ún. rasszizmust jelentős problémaként képes emlegetni 2008 Magyarországán, azzal én semmilyen oldalra nem állnék. Na nem mintha képzetlenül finnugristázni szimpatiksuabb lenne. Szalámi van itt, komenisták nélkül is.

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2008.02.05. 10:04:15

Én is elmondhatom, hogy miből van elegem?

Abból, hogy mindenki kurv@ra tudja mit kellene írni, meg mit kell csinálni, és neki számtalan jó ötlete van. Merugye az SZDSZ-kampány is.

Ott a blogod, írd meg, baxi. (Hoppá, te is csak "blogolgacc"! Hol vannak a vesénrúgott szocik, levert szadisok, elnáspángolt krisnások. He?)

Ez egy blog, meg egy hozzá csatolt újság. Nem politikai szerveződés, nem élcsapat, verőemberek gyülekezete, nem párt.

Kissé meguntam, hogy a hülyéknek bokázva minden hónapban összeszámoljam, hány jobbos- és hány balosfikázó poszt van. Számold meg te, és ha az előbbiből tíznél több van, akkor gyere vissza. És az a jobboldal, amelyik ennyit nem bír el, annyit is ér/bekaphatja.

ha neked a magyar jobboldal Del Medico Imréje (a. k. a. Lovas István) szórakoztatóbb, olvasd azt, ki akadályoz benne. Meg ahogy látom hüppögve, minket már amúgy sem. Csak a véleményedet írod, írod, írod.

mborsik · http://abszurdisztan.freeblog.hu 2008.02.05. 10:11:11

Semmi köze nincs ehhez a médiatúlsúlynak. A miépnek/jobbiknak azért nincs a jelenleginél nagyobb támogatottsága, mert potenciális szavazóik körében igen keményen dolgozik a nemzeti felelősségtudat. (ez teszi egyáltalán lehetővé a fidesz számára, hogy a szaros neokádári próbálkozásaival egyáltalán majdnem kormányképes. meg az ellenoldal orbitális kontársága) Ismert, hogy a fidesz-szavazók közel 20%-a szavazna jobbrább, ha nem félnének attól, hogy elveszik a szavazatuk. ezzel egybevág a a századvég közelmúltbeli felmérése is, ami azt mutatta, hogy a jobboldalon nagyobb az igény egy új politikai formációra. (bocs, hogy nem tudok linkelni, nem vagyok adatbázis, el kell higgyétek bemondásra). Ez a réteg megérzéseim szerint egyébként nagyon szívesen leadná szavazatát a Reakciós kormányprogramra is. Csak sajnos nálatok az ő szemükben még a budaházyék is ütőképesebbek. (nálam is)

mborsik · http://abszurdisztan.freeblog.hu 2008.02.05. 10:22:11

Hol vannak a vesénrúgott szocik, levert szadisok, elnáspángolt krisnások. He?

Ezt az Erzsébet-hídon kellett volna megkérdezned tőlem.

Én alapvetően szeretem ezt a blogot. Éppen azért, mert elég jó "találati aránnyal" visztek be ütéseket oda, ahová kell. De ha valami nem tetszik, azt hadd írjam már meg! Leszarom, hogy milyen posztból hány darab van. Egy ilyen is sok.

Azt meg talán nem kell hogy elmagyarázzam, hogy akik újságot írnak, közéleti/politikai szerepet vállalnak, netalántán ilyen irányú tanulmányokat folytatnak, és komolyan veszik a véleményformálást, azok igenis viseljék el, ha rájuk pirítanak. Azzal visszavágni, hogy én is bloggolok, nosza, ne csak szájhősködjek, nálam nem ér pontot.

Retry.

ergé 2008.02.05. 10:22:19

de mborsik, mi van, ha mi nem akarunk "ütőképesek" lenni? nincsenek politikai ambícióink, újságírók vagyunk (nem mind :)), nem utcai harcosok.

érvelni szeretnénk, nem ütni.

egyébként bevallom, nekem ebben a pillanatban semmi kedvem nincs a széljobb, a liberók, a szocik és az OV-izmusok és egyebek csesztetéséhez, eccerűen nincs mit mondanom a magyar belpolitikáról...

hiba 2008.02.05. 10:24:15

Antiballib: de pszeudofasisztáink pont azt szeretik hinni, hogy a nép nagy része velük ért egyet valójában, csak nem tud róla. Márpedig ők nem idgenkednek annyira attól, hogy a cigány gyerekeket vegyék el a szüleiktől és átnevelő táborokban nőjenek fel valamint a zsidók nemzettest rágcsáló tevékenységét is bátran hirdetik. Ha viszont valaki ezzel szimpatizál, annak miért lenne elrettentő a média nácizása. Gyakorlatiasabban: ha KG hidegburkolónak tele van a töke a cigányokkal, mert állandóan ellopják a szerszámait a wartburgból, akkor szerintem nem fogja szeretni őket azért, mert Aczél elvtárs azt mondta a napkletében.
Szóval bonyolultabb a világ annál, mint gondoljátok.

antiballib 2008.02.05. 10:31:56

mborsik!
1. egy harmadik politikai formáció utáni igény nemcsak a jobboldalon merül fel, hanem a baloldalon is, sőt szerintem ez egy egyre erősőödő össznépi tendencia, a jelenlegi pártokból egyre többen kiábrándulnak. Tehát az a megállapításod, hogy a jobboldalon nagyobb az igény egy ójabb formációra, önmagában nem igaz (hiába linkelsz be bármit is). Egyébként nem hiszem, hogy a magukat baloldalinak vallók annyira elégedettek lennének a baloldali pártokkal...
2. mi a neokádári próbálkozás? orbitális hazugság, hogy a fidesz az ingyenesség illuziójával áltatja a népet!!! majd az orrod alá dörgölöm január bérlapomat, aztán meglátod, hogy majdnem 20000 Ft-t fizetek be ilyen-olyan egészségügyi hozzájárulás révén! hol itt az ingyenesség? nemrég valamelyik este 10 óra után páromnak erősen megfájdult a füle, el kellett mennünk az ügyeletre, s mivel nem volt beutalónk (hogy is let volna?) egy ezrest fizettünk vizitdíjnak!!! hát a jó édes anyátokat azt... ne rajtam szedjétek be, amit éveken keresztül elsíboltak, csináljanak olyan gazdaságpolitikát, ahol GDP-növekedés keletkezik, s abból pénzeljék az EÜ-t.
3. ha 2002-ben bejut a miép, ma már baloldal sem lenne, nemhogy gyurcsány, 2002-ben a miépre leadott 200.000 szavazat nagyon hiányzott... nem itt tartanánk most...

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.02.05. 10:39:11

Mi a probléma a gyakorlati radikalizálódással? Lényegében az, hogy a dolgok a legkisebb ellenállás irányába haladnak, és ha ez a legkisebb ellenállás már a 30-as években is a biológiai rasszizmus és a bornírt ideálok felé vitte a dolgokat, akkor ez ma – amikor az embereknek már politikai műveltségük is orcsány és gyurbán legutóbbi óriásplakátjából áll –, végképp így van. Tehát nincs megfelelő intelligencia mögötte, mint azt az egyébként dicséretesen vehemens jobbik-félék példája is mutatja. Átgondolt "világnézeti" kritika nélkül pedig a marxi elvek fognak előbb-utóbb ismét kibújni a századik köpönyegből is, legyen az piros-fehér-zöld, kék vagy vörös. Lényegében nincsenek megfelelő emberek, ezért hát, hogy megértem, amikor Oli és a Reakció megrántja a kantárt. Higgyétek el, hogy ha kieresztenék, ők is tudnának olyanokat, sőt olyanabbakat mondani, mint Budaházy meg Toroczkai.

Még egy dolog azonban: ettől függetlenül én igazat adok a kritikusoknak abban, hogy kevesebb "elhatárolódásosdi" nélkül is lehetne játszani. Például teljesen álszent dolognak tartom, hogy "mi nem olvasunk kuruc.info"-t, meg hogy ez a razzia-ötlet idegesítő. Nem csak intellektuálisan, de gyakorlatilag is teljes mértékben szembe kell helyezkedni azzal, ami itt ma/most megy. Máskülönben maradnak a jeremiási siralmak, és tulajdonképpen nincs mit sajnálni azon, hogy van, aki – igaz, olyan vulgáris eszközökkel, amelyekkel az ember nem vállal szívest közösséget – szembeszáll a még vulgárisabb (csak éppen "értelmiségibe" csomagolt) szocialista-liberális szubverzióval. Sokkal inkább meglovagolva kellene olyan irányba vinni a bikaerőket, amelyek mindenképp kibontakoznak – intellektuális "finnyogás" nélkül is –, hogy azon ne lehessen mit szégyellni. Amennyire ez sikerülhet, annyira. Amennyire nem, hát nem.

Ugyanis, mint az általam – személyesen úgy vélem – mélyen megértett "Reakció" is elismeri: a szart nem lehet tatarozni. Hogy mik egy váltás eszközei? (Mert hogy arra szükség van, afelől talán nincs vita).

Paradox módon: szerintem Budaházyék tapogatóznak jó irányban, IQ-hiány ide vagy oda. Mindazt, amit ők tesznek (pl. az alkotmány vitatása), IQ-val is meg lehetne tenni. És itt van a törésem Oli bácsival: ha ez így van, akkor nem leszólni kell a blogolókat, hanem bátorítani az olyan törekvéseket, amelyekben igenis van IQ – több vagy kevesebb.

antiballib 2008.02.05. 10:41:21

hiba! ismét tévedsz! de ha aczél (acsádi) elvtárs és cionista barátai úgy állítják be a dolgot, mintha a gárda valami ordas eszmét képviselne (jó példa erre az árpádsávos zászló nyilas zászlóvás degradálása), illetve szégyellni kell, ha valaki nem kedveli a cigányokat, illetve a zsidókat, akkor mindjárt más a leányzó fekvése.
Ha acsádi elvtárs nem beszélné bele emberek agyába, hogy te mekkora fasiszta, náci stb vagy, csak azért, mert GONDOLNI MERED, hogy a zsidók és a cigányok kártékonyak, akkor az általad említett hidegburkoló is bátrabban szavazna a radikálisokra, s nem mindig a tolerancia és a kisebbségek álságos magasztalását hallgatná!

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.02.05. 10:56:09

Nézd, antiballib koma: amíg az érvkészletetekben ilyen előkelő helyen van a cionista, zsidó zsidó cionista zsidó zsidó, addig az értelmes ember nem kíváncsi a véleményetekre. Nem bátor, nem a kemény tényekre rámutató és még csak nem is hasznos, hanem egyszerűen aljas és buta. Ez egy egyszerű intelligenciateszt, ti elbuktátok; ennyi. Nem kelletek. Értsétek meg, hogy nem kelletek senkinek.

mborsik · http://abszurdisztan.freeblog.hu 2008.02.05. 11:00:49

Loxon, azt hiszem te fogalmaztad meg egészen pontosan, mire is gondolok.

Antiballib, valóban kiábrándultak a balosok is, de éppen ez az érdekes, hogy a jobbosok jobban. Pontosan ezt mutatta ki a felmérés, nincs ezen mit relativizálni.

A neokádárizmus alatt én elsősorban a retorikát értem: 14. havi nyugdíjt mondanak 8%-os nyugdíjemelés helyett. Plebejust polgári helyett. Szociális népszavazást szolidáris helyett. Ésatöbbi. Hányok tőle.

2002-t elkúrtuk. Nagyon remélem, hogy még az én életemben kidreül, pontosan kik és hogyan vezényelték le a nemrég már a fidesz által is el-elismert csalásokat, és mekkorák is voltak valójában azok.

ergé, szerintem az újságírói státuszhoz tartozik, kell tartozzon egyfajta felelősség- és küldetéstudat. ha nincs, az szerintem baj, de ezzel persze lehet vitatkozni.

antiballib 2008.02.05. 11:18:17

Gabor! A cionista és zsidó jelzőket tudom mellőzni, ha így kívánod, semmi gond. Viszont az tény, hogy ezek az emberek kizárólag a saját fajtájukat futtatják, erre kitűnő példa a heti hetes, ahol egymásról áradoznak, benyalnak egymásnak tövig, egymás könyvjeit, filmjeit, zenéit reklámozzák (persze ingyen).Árad belőlük a liberális, ultratoleráns, kisebbségmániás értékrend! CSAKIS ŐK, ŐK ÉS MEGINT CSAK ŐK A MÉRVADÓK. Mindenkit lenéznek, aki nem közéjük tartozik, kiutálták maguk közül a Koltait, Fábryt, Szikorát, Reviczkit stb stb stb., csak azért mert nem hajlandó osztani fajkaszhászy, vagy gálvölgyi véleményét. Mindig jellemző volt az ún. zsidó felsőbbrendűség, mindenben ők a legjobbak, mindehol vannak kapcsolataik, mindenhová elér a kezük, aki nem tagozódik be, tönkreteszik, lejáratják, kifigurázzák, miközben a tolernciáról áradoznak.
ugyhogy kedves Gábor, engem aztán aljasozhatsz, butázhatsz nyugodtan, rólam lepereg, már megszoktam. AMikor nincs érvetek, mindig ezzel jöttök, ennek örülök, mert tudom, hogy igazam van...
Ez van Gáborka...

antiballib 2008.02.05. 11:22:29

borsik! a 14. havi nyugdíj egy hatalmas öngól volt, ebben teljesen igazad van, és is csak a fejem fogtam anno...
A szociális hívhatjuk szolidárisnak, tökmindegy, az eredmény a lényeg...

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2008.02.05. 11:23:11

mborsik: "egy ilyen is sok" - felvésem a kéménybe és egyúttal vigyázzba vagyok állva.

loxon: OK minden, kivéve egyet: én nem "szóltam le a blogolókat". Tekintettel arra, hogy itt én vagyok a blogoló.
Na jó, kettő:
én sajnos az IQ-hiánytól nem tudok elvonatkoztatni, bocs. Ha ez a hon sorsa iránti felelőtlenség, akkor széttárom a karom, mert az.

dowNLoad 2008.02.05. 11:54:03

EZ ITT EGY érdekes ÁLdemokratikus Észak-Korea, csak itt még van kaja.

Pár idézet a korábbi hozzászólóktól:

Tomcat-et bombagyártással, zárják be a törvényesség határát súrolva
Miért vádolják Budaházyt alkotmányos rend erszakos megváltoztatásának kísérletével
Miért hirdet Gyurcsány korrupcióellenes harcot
Miért nem folyik valós politizálás, miért nem csinálnak semmit
EZ 100%-BAN PASSZOL, CSAK OTT meg is kínozták volna őket, ill. felvonulás is lenne, virágokkal, koreográfiával, a NagyORRÚ vezér SOK-SOK képével, stb..

Hol vannak a vesénrúgott szocik, levert szadisok, elnáspángolt krisnások? A KRISNÁSOK KAKUKKTOJÁS
A TÖBBIEK MEG A RENDSZERT ÉLTETIK, őket nem zavarja ha néha véletlenül ők is kapnak, ELVISELIK MERT AZ EGY AZ ÚTJUK, az eszmei közösség,stb..

a szart nem lehet tatarozni
MINDJÁRT MEGLÁTJUK:

Nézd, antiballib koma: amíg az érvkészletetekben ilyen előkelő helyen van a cionista, zsidó zsidó cionista zsidó zsidó, addig az értelmes ember nem kíváncsi a véleményetekre.
DEHOGYNEM LEHET, PONT AZT TESZIK, haha

Google 2008.02.05. 11:54:50

Kemotox (már a nevetek is mérges, miért?),
ha azt mondom, hogy kurucinfo, te azt mondod, hogy USA, ha én azt mondom, hogy USA, Lantos, akkor te azt mondhatod, hogy igen, igen, ő volt az, aki azt mondta, hogy a Gárda tagjainak, (a Jobbikra is gondolt, úgy hiszem) nincs vízum!
Most akkor az USA egyszer így, és egyszer úgy, akkor most hogyan van ez itt és most?
Pelevinnek egy mondata jut eszembe a Számokból:
"A kor és az élet annyira abszurd volt a maga mélységeiben, a gazdaság és a biznisz olyan mértékben függött a fene tudja, mitől, hogy bárki, aki higgadt elemzés alapján hozott döntést, arra a hülyére hasonlított, aki ötös szélviharban akar korcsolyázni."
Szóval: abszurd az élet, abszurd a kor. De valakik azt is tudják, hogy a magyarok kissé egészségtelen nemzettudatából még lehet valami boltot nyitni!
Hátha nem!

hiba 2008.02.05. 12:06:46

antiballib: Tévedek persze, biztos sokat nézek tv-ét meg minden, de még szerencse, hogy vannak akik tudják az igazat és nem is kételkednek benne. Azért esetleg olvasd el loxon hozzászólásának első bekezdését, ha ez meg van futtasd ki saját naccerű "a cigányok és zsidók kártékonyak" gondolatodat annak végpontjáig. Olyan nehéz elképzelni, hogy KG hidegburkoló magától is azt gondolja, hogy "útálom a cigányokat" viszont azt ezért már mégse kéne. Miért akarjátok annyira hülyének látni az összes választót mint amilyen a saját táborotok?

dowNLoad 2008.02.05. 12:07:40

HA azt modod tomlantos, azt mondom KUVAIT 1991:

1991 Persian Gulf War

See also: Nurse Nayirah

Lantos was a strong supporter of the 1991 Persian Gulf War. During the run-up to the war, the Congressional Human Rights Caucus, of which Lantos was co-chairman, hosted a young Kuwaiti woman identified only as "Nurse Nayirah", who told of horrific abuses by Iraqi soldiers, including the killing of Kuwaiti babies by taking them out of their incubators and leaving them to die on the cold floor of the hospital. These alleged atrocities figured prominently in the rhetoric at the time about Iraqi abuses in Kuwait.

The girl's account was later challenged by independent human rights monitors.[15] "Nurse Nayirah" later turned out to be the daughter of the Kuwaiti ambassador to the United States.[15] Asked about his having allowed the girl to give testimony without identifying herself, and without her story having been corroborated, Lantos replied, "The notion that any of the witnesses brought to the caucus through the Kuwaiti Embassy would not be credible did not cross my mind... I have no basis for assuming that her story is not true, but the point goes beyond that. If one hypothesizes that the woman's story is fictitious from A to Z, that in no way diminishes the avalanche of human rights violations."[15]

Lantos and John R. MacArthur, the foremost critic of the Nayirah issue, each had op-eds features in the New York Times, in which each accused the other of distortion.[16] MacArthur suggested that Lantos may have materially benefited from his having accommodated Nayirah.[17] Nayirah was later revealed to have connections to a lobbying firm in the employ of a Kuwaiti activist group, and her story has since come to be regarded as baseless propaganda.[17]

FORRÁS:
en.wikipedia.org/wiki/Tom_Lantos

EZT A KÉPET:) (a halál vigyorog rátok)
en.wikipedia.org/wiki/Image:Rep._Tom_Lantos_%28D-CA%29.jpg

AMERIKÁBAN sem mindenki PATRIOT, van ott minden amit a szél odahordott. pl. AIPAC, mindenféle lobbik, stb..

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.05. 12:16:42

noname 2008.02.05. 02:11:53:
"Doomhammer, de mettől kezdve rasszista/náci valaki? Mi a kritérium? Aggresszív fellépés? ijesztegetés? kormány-kritika?"

Nem. A rasszizmusnak nagyon egyszeru a definicioja. Rasszista az az erveles, amelyik arra a mintara van felepitve, hogy valaki azert rossz/jo, mert ilyen vagy olyan a szarmazasa.

Eredetiben nepcsoportokra es kulturara vonatkozott, de nyugodtan megeroszakolhatjuk a fogalmat es kiterjeszthetjuk tarsadalmi csoportokra ("elso generacios ertelmisegi","proli").

Az agressziv fellepes vagy az izgatott hangnemben eloadott kormanykritika taktikai kerdes. Az ilyet a tarsadalom nagyobb resze nem szereti, ezert elidegeniti az embereket. Kiveve forradalmi helyzetben (olyan utoljara 1956-ban volt az orszagban, egy Rakosi kellett hozza. Azelott meg 1918-19-ben, akkor meg Trianon). De akik ilyet csinalnak, azok nem rasszistak, legfeljebb butak.

Ács Feri · http://reakcio.blog.hu 2008.02.05. 12:17:20

medve és doomhammer: Az összemosásról, meg a szalámizásról: persze ez ősi komcsi fegyver, 1945 és 1948 között sok tekintetben hasonlóan alkalmazták, mint az elmúlt húsz évben. De az a nagyon szomorú helyzet, hogy emellett, részben ettől függetlenül létezik a magyarországi náci problémakör most már valóban. Ugyanis annyiszor festették falra őket 1990 óta, hogy tessék, megjelentek. Köszönjük meg az SZDSZ-nek leginkább. De nemcsak a holokausztot napi politikai meccsekben felhasználó ballib mainstream a bűnös: az egész, erkölcsileg is megbukott politikai osztály felelőssége megragadható ebben a kérdésben.

Fontos változás, hogy ez már nem a furcsa körülmények között idehuppant Szabó Albert-féle, vagy Bácsfi Dianás operettnáci bagázs, zsírúj fogaskerekes zászlókkal, vagy rossz arcú öregemberekkel, hónuk alatt a Szittyakürttel, hanem itt van egy új nyilas generáció, saját, profin szerkesztett, és megvédett hírportállal, kiolvasztott 1944-es ideológiával és originál Rajniss-like sajtónyelvvel, dehumanizált beszéddel, autentikus szimbólumrendszerrel és kvázi vezetőréteggel, nemzetközi kapcsolatokkal, tehát számos olyan jeggyel, amely egyértelműen az üzemszerű működés irányába mutat. Ez egy létező, építkező közösség. Akár van (volt) mögöttük tikosszolgálati aktivitás, akár nincs (szerintem valamilyen mértékben, akár áttételesen, volt) a szellem mintha kiszabadult volna a palackból. Sőt: önálló arculatot építenek, megkülönböztetik magukat az "áruló" politikai osztálytól, megvetik és kiröhögik a nekik rendületlenül udvarló Fideszt (nagy részük már kényszerből sem szavaz át rájuk, s a nekik folyamatosan gesztusokat tevő vezetőjüket - sok MSZP-szavazóval együtt - "zsidóbérenc cigánynak" tartják) ugyanakkor lenézik a Kossuth téri "injekciósokat" is, ahogy a sátortáborozó, ökölrázó, futóbolond szabadcsapatokat nevezik.

Doom egyébként megelőzött :))) mert pont azt akartam fejtegetni, hogy a Fidesszel, illetve pontosabban a Fidesz-holdudvarral való összegabalyodás arra a mozdíthatatlan - és szerintem alapjaiban téves - OV-dogmára vezethető vissza, hogy "tőlem jobbra nem lehet (parlamenti) párt." Igen, Doom, jól tudod, hogy ezt Kohltól tanulta. Csakhogy ami igaz volt a nyolcvanas évekbeli NSZK-ban, (a kilencvenes években már ott sem!) az teljesen téves helyzetértékelés Magyarországon, akár 1990-et, akár 2008-at mutat a naptár. Ebből az alapjaiban rossz helyzetfelmérésből és stratégia-építésből fakad a tisztázatlan viszony, a gabalyodás, a kettős beszéd és a többi, doomhammer által is már vázolt (szerintem hosszabb távon is mérgező) probléma. Ez egyidejűleg létezik más, súlyos kérdésekkel Magyarországon. De attól, hogy azok vannak (pl. alkalmatlan, korrupt kormányzás, szereptévesztett bal-, és jobboldal) ennek a megoldása nem spórolható meg, és ebben a polgári oldalnak kell egyszer szembenéznie a saját hibáival. Mert azok - az őszinteség hiányában - egyre csak halmozódnak ebben a kérdésben. (Is.)

Arra a felvetésre, hogy a Reakció miért foglalkozik annyit a "saját" oldallal, nekem az a válaszom, hogy a Reakciónak a széljobb nem a "saját oldal". A lapnak van egy világos értékrendje, ami viszont nem jelent pártelköteleződést sem. Egy újságnak ilyen nem is kell, tessenek már végre megérteni, legyenek szívesek.

antiballib 2008.02.05. 12:24:46

kedves hiba! én csak a kormánypárti választókat látom hülyének, ezt nap mint nap tapasztalom pl. a munkahelyemen, hiszen minden további nélkül bekajálják azt, hogy "az egészségügy most ingyenes" vagy, hogy milyen jó lesz, ha mostantól "minden hallgatónak lehetősége lesz saját magának finanszírozni a tanulmányait". Ezt Kóka mondta mult szombaton!!!! MINDEN A TÁLALÁSON MÚLIK!!! milyen szuper lesz, ha fizethetek tandíjat!!! hurráá!!! ÍGY LEHET MEGHÜLYÍTENI A NÉPET. Ebben profik a cionisták, tematizálni nagyon tudnak.
KG hidegburkoló pedig nem kell magát szélsőjobbnak, kiereksztőnek, antiszemitának, fasisztának érezni, mert utálni meri a zsidókat vagy cigányokat, hiába sulykolja ezt az ultratoleráns ballib oldal.
EL KELL ÉRNI, HOGY BESZÉLNI LEHESSEN A ZSIDÓK BŰNEIRŐL, ANÉLKÜL HOGY RÖGTÖN LEFASISZTÁZZANAK.

dowNLoad 2008.02.05. 12:27:16

KEZDJ elcsomagolni Ácsferi, mert a GOOGLE cache megőrzi amit leírtál, 2010-ben elő fogjuk keresni. A következmények nélküli ország, az már NEM ez az ország lesz.


az NBH-nak:
hahahaha csak vicceltem

Google 2008.02.05. 12:30:43

A baloldalnak tisztázott a viszonya a radikálisokkal? Ezt is vezesd le, kérlek!
Ha tudjuk, honnan tudjuk, hogy ők nem gabalyodtak, gabalyodnak?
Ha válaszolsz, megköszönöm.

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2008.02.05. 12:31:31

Jól értem, hogy itt viccesbe csomagolt fenyegetőzés fennforgása van, édes NL?

Téglagyári Megálló 2008.02.05. 12:34:38

Google,

ez jó kérdés. A minap szürreális jelenetnek voltam tanúja. Az Opera előtt a high society ünnepeltette magát, limuzinok, ilyesmi, a másik (bal) oldalon pedig kordon mögött újbaloldali tüntetők, akiknek hangszórójából az internacionálé dübörgött. Rémes volt. "Ez a harc lesz a végső". Ezek az emberek nem tanultak történelmet?

Téglagyári Megálló 2008.02.05. 12:36:36

ps: keresztülvágtam magam a turbulencián, s inkább a Nemzeti Múzeumba mentem, ahol igazi reakciósok báloztak műemlékek megsegitése végett. Tiszta felüdülés volt az iménti jelenet után.

A redakció képviseltette magát?

Ács Feri · http://reakcio.blog.hu 2008.02.05. 12:47:36

Google: Nem, nekik sem. Egyrészt maguk is kacérkodnak önkényuralmi jelképekkel (lásd GyF kóros vonzalmát a vörös csillaghoz, amiről egy kollégám vezércikket is írt a Reakcióban, ha jól emklékszem) másfelől ott van a saját, elszámolatlan múltjuk: az 1945-től 1990-ig terjedő időszak. De ez nem mentség arra, hogy a másik oldal mit tegyen, vagy mit ne tegyen.

Ha pedig a baloldal - neonyilas kapcsolatra kérdezel, ott egy nagyon tudatos játék folyik a hatalom részéről, felhasználni őket a jobbközép ellen. És ez ugyan akkor sem szűnne meg teljesen, ha a polgári oldal (amelynek ahhoz, hogy győzzön, újra polgári oldalnak és nem elsősorban jobboldalnak kellene lennie) rendbe tenné a viszonyát az alapoktól kezdve ehhez az egész kérdéskörhöz. Csakhogy ez sem érv arra, hogy mindez elmaradjon. Egyáltalán nem ad felmentést az ellenfél vélt vagy valós hibája, bűne a saját portán el nem végzett sepregetésre. Utálom ismételni magam, de hadd tegyem most: nem lesz, nem lehet új többség, tartós kormányzás a saját kemény magon túlmutató szavazóbázis meghódítása nélkül. Ehhez pedig - többek között -újra kellene rendezniük a fent már taglalt problémát. (Nem fogják persze.)

Google 2008.02.05. 12:52:51

Igen, igen, most ez a menő: új Magyarország, a diktatúrabeli KISZ-titkárból új miniszterelnök a demokráciában, új baloldal (kibontakozóban!), új politika (megpróbálják megoldani azokat a problémákat, amelyeket ők okoztak) és más hasonló új nyalánkságok, mondhatnánk trükköknek, új trükökknek. Mert trükkökből kifogyhatatlanok. Száz év az száz év, és nem magányban töltötték el.
Szóval: gabalyodik-e, vagy nem, a baloldal a radikálisokkal?

antiballib 2008.02.05. 12:56:40

Nyilt levél Kókának: Magyar Hirlap, 2008.02.05

Ezt olvassátok el Ballibek!

"Most először erről a "nemet mondunk a szocializmusra" nevű kampányról. Tudod, János, ha lenne kedvem és időm, szívesen beszélnék most arról, hogyan lettetek ti gazdagok. Milliárdosok. Te és a volt főnököd, harcostársad, akit szintén gyűlölök. Beszélnék arról, hogy ti az állam – bizony, János, az ÁLLAM! – pénzén lettetek azok, amik. Állami pénzeket, ingatlanokat nyúltatok le, felhasználva a régi, pártállami kapcsolatokat. Te, aki egyházi középiskolában végeztél, végül a KISZ KB zsozsóján és tagjain lettél "nagy"… Illetve, hát ilyen kicsi. Ilyen morális törpe. Ilyen moral insanity. Állami pénzek, ingatlanok, kapcsolatok nélkül, az Apró-klán (ez a mi Cosa Nostránk!) segedelme nélkül ti semmik sem lennétek. Ugyanis tehetségetek, az egyetlen valódi tehetségetek csupán a gátlástalanság és az erkölcstelenség, valamint a lenyűgöző akaratosság. Bizony, kedves János, majd egyszer, csak egyetlenegyszer meséld el, legalább önmagadnak, milyen pénzek álltak informatikai céged mögött, amelyekből milliárdos lettél. Milyen pénzek, milyen megrendelések, milyen "tenderek" és milyen kapcsolatok. S azt is meséld el majd egyszer önmagadnak, hogy ezek nélkül mi lennél ma. Mert én tudom. Egy tehetségtelen, huszadrangú orvos lennél, akit mindig odébb rugdalnának a kollégák, hogy csak beteg közelébe ne kerüljön, az isten szerelmére! (Ahogy volt ez annak idején a János kórház traumatológiáján, ahol rezidens voltál, emlékszel, János?)

ti kifosztottátok az államot, gátlástalanul és aljasul, és amióta az állami vagyon a zsebetekben van, gyűlölitek az államot, és harcot folytattok ellene. S miközben behajtjátok az elképesztő mennyiségű adókat a lakosságon, arról pofáztok, hogy az állam nem azért van, hogy adjon, és "nincs ingyenleves".

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.05. 13:03:25

antiballib 2008.02.05. 12:24:46:
"KG hidegburkoló pedig nem kell magát szélsőjobbnak, kiereksztőnek, antiszemitának, fasisztának érezni, mert utálni meri a zsidókat vagy cigányokat, hiába sulykolja ezt az ultratoleráns ballib oldal."

KG hidegburkolo, aki utalja (mondjuk) a zsidokat, a ciganyokat, a magyarokat (ha mondjuk roman vagy szlovak), siman rasszista.

Definicio szerint.

Lehet a szotarral vitatkozni.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.05. 13:06:58

dowNLoad 2008.02.05. 12:27:16:
"KEZDJ elcsomagolni Ácsferi, mert a GOOGLE cache megőrzi amit leírtál, 2010-ben elő fogjuk keresni."

Aztan nehogy a keresgeles kozben esetleg a rohamrendorokkel talalkozz, mint 1998-ban a becsuletnapi unneplo skinheadek. Nem is volt ilyen problema 4 evig.

cimarcimar 2008.02.05. 13:13:37

Túldimenzionálja mindenki ezt a témát. Az alapsztori lényege annyi, hogy csináltak egy tök vicces plakátot (terror ende betyárfíling), valamint rá akarnak pirítani a sok féregképű csalóra, ha a társadalom már nem teszi. Ez a mai Magyarország úszik a trágyalével és az emberek mernek kicsik lenni, hogy este láthassák a barátokköztöt, és nehogy egy zárkában végezzék. Kíványcsian várom, mi sül ki az egészből. Veszteni, nem veszthetünk semmit, max. röhögök egy jót. Náciveszély meg nincs és sajna nem is lesz, ezért kardozhatnak a "roma fiatalok" a Blahán...

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.05. 14:05:25

Ez jó. Olibácsi beletalált a tutiba, úgy tűnik, ezzel a "legalább csinálnak valamt" panellel. Ha ostobenkó radikálisok alázása folyik, akkor le lesznek ugatva hogy álljon meg a fáklyás, mert ezek hüjék, de a mi kutyánk kölykei - hogyan gondozd radikálisaidat c. fejezet. Ez is csak azt igazolja hogy annak nincsen oldala, hacsak nem a sokoldalú hülyeség annak számít.
És ha valaki mégis megteszi, és tényként kezeli azt, hogy a díszmagyarba öltözött meg a diszkóbunyós másik buta, hülye, akkor az minnyá le lesz ballibezve meg fidesznyallintózva, mert nem az "egy a tábor egy a zászló", "aki nincs velünk, az ellenünk van" elvét követi. Nájsz. És akkor azt csak említette hogy vármegyéből T.-nál 64 van.

Olibácsi, ne báncsd a magyart!

antiballib 2008.02.05. 14:17:30

doomhammer! ismét témánál vagyunk, valahogy mindig itt köt ki a ballib érvelés(?), ha nincs más, hát homlokomra nyomják a rasszista jelzőt, és ezzel el van intézve a dolog.
A fő probléma, hogy a Doom-hoz hasonló ballibek a szótárból élnek, illetve kényelmes kávéházakból osztják az észt, közben pedig fogalmuk sincs, mi zajlik vidéken. Költözz le Olaszliszkára, vagy mondjuk a szabolcs-megyei Tisztaberekre, vagy Botpaládra (és még sorolhatnék több száz települést), aztán próbáld toleranciára nevelni, akiket képteleneség integrálni.
Utána jöhetsz a szótároddal.

Zalai Láma 2008.02.05. 14:55:55

Antiballib!

Szélsőjobbról mindenki ballib.

Google 2008.02.05. 15:05:55

Biztos, hogy vannak gondok az országban. Lassan már csak gondok vannak. És akkor ezek (a radikálisok)legalább csinálnak valamit!
De mit csináltak? És főleg mit tudnak csinálni? És az ő dolguk-e a rendcsinálás? Hol van még ilyen a fejlett világban, hogy valakik, gárdák, elindulnak rendcsinálni? Mit akarunk elérni tulajdonképpen? Hogy lesajnáljanak?
Külsőségekkel leplezik valódi énjüket, nép-nemzetinek, bárminek beöltöznek ezek az embörök. A Ku Klux Klán fehérbe öltözött és úgy csinált "rendet". Hát ide modernizálódunk?
A Heti Válasz 7.évfolyam 44.számában van egy cikk, A főkuruc a címe. Tanulságos.

antiballib 2008.02.05. 15:13:43

Zalai Láma! a szélsőjobbozáson és a rasszistázáson kívűl esetleg más érvet képes lennél felsorolni hőn imádott kisebbségeid védelmében? dehát a kérdés költői...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.05. 15:33:10

antiballib 2008.02.05. 14:17:30:
"A fő probléma, hogy a Doom-hoz hasonló ballibek a szótárból élnek,"

Javaslok egy tesztet. Menj ki a piacra, mutass ra az almara es mondd azt, hogy abbol a kortebol kersz.

Ha udvariasak, akkor csak a hatad mogott neveznek hulyenek. Ha egy kicsit vehemensebb az elado, akkor szembe.

antiballib 2008.02.05. 15:44:17

doomhammer! javaslom, hogy próbálj meg felhozni néhány érve a fenti vitábant, s szíveskedj mellőzni a személyeskedést. Thanx

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.05. 15:52:50

antiballib 2008.02.05. 15:44:17:
"doomhammer! javaslom, hogy próbálj meg felhozni néhány érve a fenti vitábant, s szíveskedj mellőzni a személyeskedést. Thanx"

Mifele szemelyeskedest? Mifele vitaban?
En csak arrol beszeltem, mit fog mondani a piaci arus, ha az almat kortenek nevezed.

Talan nem ertesz egyet?

andris 2008.02.05. 15:54:58

antiballib:
"a szélsőjobbozáson és a rasszistázáson kívűl esetleg más érvet képes lennél felsorolni hőn imádott kisebbségeid védelmében?"

Pontosan mi is a vád a hőn utált kisebbségeid ellen?
írd le magadnak nyugodtan, aztán olvasd el amit írtál, aztán gondolkodjál. Itt nem fontos kifejtened amúgy, de szólásszabadság van, úgyhogy miért ne?

noname 2008.02.05. 16:01:26

Doomhammer,
ld. a fenti tesztet is :o
nem jó az analógia, mert a politika nem piac és más a nyelvhasználat közege. Az "alma" alma marad. A politika meg ilyen performatív szómágia, ahol a dolog attól az, ami, mert úgy nevezed meg, meg úgy állítod be.

A te példáddal: menj ki a piacra, mutass rá az ott árult dolgokra. Csak vigyázz, nehogy lekörtézd az almát, vagy le-Apfelozd. De azt se mondhatod, hogy az az alma ott rohad. Meg kukacos. Az az alma privát magánügye. Meg anti-rohadásista vagy. Meg ne is válogassál köztük. De talán ne is tegyél különbséget gyümölcs és gyümölcs közt, csak mutass, szó nélkül.

Azért a rasszizmus meg a tapasztalatokon nyugvó előítélet közt azért van különbség. Jelentős. Dehát a konzervativizmus a tapasztalaton nyugszik, nem? :)

És ha már Olaszliszka: tegnap kora reggel volt egy hir, be is linkeltem (noname 2008.02.04. 05:54:47):
www.mno.hu/portal/540679

"Több mint száz olaszliszkai lakó kért segítséget Takács Albert igazságügyi és rendészeti minisztertől, mert fenyegetve érzik magukat a helybeli cigány közösség bűnöző tagjaitól."

Egész nap figyeltem, mi lesz a hír sorsa. Teszt.

1, se tv, se rádió nem hozta le (se HírTV, se RTL, se TV2, se Kossuth)
2, online se nol.hu, se Magyar Hirlap (Bolgárékat nem is néztem). Kuruc.info igen.
3, ma már nincs a mno.hu főoldalán, eldugták valahova.

Ennyit a piacos hasonlat validitásáról.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.05. 16:20:59

noname 2008.02.05. 16:01:26:
"nem jó az analógia, mert a politika nem piac és más a nyelvhasználat közege. Az "alma" alma marad. A politika meg ilyen performatív szómágia, ahol a dolog attól az, ami, mert úgy nevezed meg, meg úgy állítod be."

Bocsanat, a rasszizmus nem politikai fogalom. A rasszizmus egy eszmetorteneti fogalom, a XIX. szazad vegen terjedt el es a XX. szazad kozepeig elfogadott ideologia volt. Az az alapja, hogy az emberek kepessegeit a szarmazasuk - rasszba tartozasuk - meghatarozza.

Ezt a fogalmat nem en es nem a politika definialta ilyenre, ahogy az almat se azert hivjuk almanak, mert azt akarmelyikunk kitalalta. Egyszeruen ez a neve.

Miert teve a teve?
Mivelhogy ez a neve.
Ha nem teve volna
mas neve volna.


"És ha már Olaszliszka: tegnap kora reggel volt egy hir, "

Te osszekevered a politikai korrektseget a rasszizmussal. Nem ismerem a helyzetet Olaszliszkan, de a hir szerint ott egy cigany szarmazasu, bunozo eletmodot folytato kozosseg el. Ha ezt nem irjak le es igaz, az politikai korrektseg - a XX. szazaddal elmult.

Ha azt mondod, hogy a ciganyoknak a vereben van a lopas, az viszont rasszizmus.

Ez ilyen egyszeru. Altalanos vs. konkret. Ha konkret temat veszel elo es tenyekkel tamasztod ala, az nem rasszizmus. Az olaszliszkai ciganyok egy csoportja lehet bunozo. Sot, meg az osszes olaszliszkai cigany is lehet bunozo, bar nem hiszem, hogy annyi ember kozott ne lenne tisztesseges is. A ciganyok viszont nem bunozok. Vagy ha ezt mondod, rasszista vagy. Akkor is rasszista vagy, ha azt mondod, hogy a ciganyok naplopok. Tota W. kollega megtette, tehat rasszista kijelentest tett. Nem kell ezt bonyolitani, olyan egyszeru ugy ez.

antiballib 2008.02.05. 16:26:02

Andriska! Olvass vissza korábbi hozzászólásokat (nemcsak tőlem, mástól is), ott tulajdonképpen a legtöbb téma előjön, dehát hónapok óta beszélünk a cigánybűnözésről, Magyar Gárdáról, kúrcsányról, zsidótúlsúlyos médiáról, antiszemitizmusról stb., aztán ha sikerült magadból kierőszakolni két épkézláb mondatot, anélkül, hogy lefasisztáznál, vagy antiszemitáznál, akkor szívesen vitázom veled.

De ha már annyira akarjátok feldobok két témát:

1. a kormányoldal szerint a magyar gárda a kisebbségek ellen uszít. Vajon tényleg?

2. Kóka szerint a fidesz az ingyenesség illúzióját kelti a népszavazás kérdéseivel (javaslom elolvasni pa ár sorral feljebb beillesztett kommentárt a mai magyar hírlapból)

Nos Andriska, várom véleményed!

Noname: "tapasztalaton nyugvó előítélet"... ez jó :-))

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.05. 16:31:57

antiballib 2008.02.05. 16:26:02:
"aztán ha sikerült magadból kierőszakolni két épkézláb mondatot,"

Legy szives, ne szemelyeskedj.

"De ha már annyira akarjátok feldobok két témát: "

Engem ezek a temak nem erdekelnek. Engem az erdekel, miert szemelyeskedsz itten.

Errol akarnek beszelgetni.

Tehat miert szemelyeskedsz itten?

dowNLoad 2008.02.05. 16:42:21

HAHA Doom
Aztan nehogy a keresgeles kozben esetleg a rohamrendorokkel talalkozz, mint 1998-ban a becsuletnapi unneplo skinheadek. Nem is volt ilyen problema 4 evig.
HA ELJÖN ez , akkor nem nagyon lesz az utcán sétálgatás, mert a kijárási tilalom és a rögtönítélkezés után leszoknak róla az emberek. SKINHEADEK? MAgyarországon nincsenek olyanok,mert OLASZLISZKA nem égett porig a "bizonyos események" másnapján.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.05. 17:06:29

dowNLoad 2008.02.05. 16:42:21:
"HA ELJÖN ez , akkor nem nagyon lesz az utcán sétálgatás, mert a kijárási tilalom és a rögtönítélkezés után leszoknak róla az emberek."

Rakosi is probalkozott ilyesmivel, aztan mi lett belole.

noname 2008.02.05. 17:22:23

Doom,
köszi a tisztázást, az eszmetörténeti aspektus OK, gilt, csak ezt a szót inkább bunkóként forgatja az egyik oldal, aligha eszmetörténeti megfontolásból.

"Ezt a fogalmat nem en es nem a politika definialta ilyenre, ahogy az almat se azert hivjuk almanak, mert azt akarmelyikunk kitalalta."

Neeem? az eszmetörténet éppen azt nézi, hogy a fogalmak hogyan mozognak, alakulnak -- ezeknek bizony mind van történeti-nyelvtörténeti vetülete / háttere. Amit persze el kell választani az aktuálpolitikaitól.

A dolog-(fogalom)- név viszony meg nyelvfilozófia, meg (adott esetben fogalom-) történet, pragmatika, efféle. Aristoteles, Boethius, Wittgenstein (ezekről hallottam :) legalábbis). De lásd a PC-t meg azt, ahogyan alakul a nyelvünk. A nyelvet mi is csináljuk.

Az olaszliszkai hír csak példa volt arra, hogy hogyan tűnik el egy ilyen hír a semmibe, meg figyelemfelkeltés, hogy ilyen is van, és megint van. Meg a korábbi hozzászólásokra visszautalás, ahol önbíráskodást vízionáltunk előre a blogtársakkal.

Álláspontom (ami talán itt-ott egyezik a tieddel):
-- a bűnözés nem genetikus dolog. inkább a környezetre szavaznék (bár történeti vizsgálatok még nincsenek)
-- az hogy "A ciganyok viszont nem bunozok. Vagy ha ezt mondod, rasszista vagy." -- ez meg false dilemma.
-- inkább: A ciganyok (és ide helyettesíthető bármi) se bűnözők, se nem bűnozők.
Vagy másképpen: 50% esély hogy bűnözők, 50% hogy nem. Vagyis nincs sok értelme általában kijelenteni előre bármely halmazról, hogy ilyen, vagy hogy nem-ilyen.

node:
-- csakhogy a tapasztalat (sok különböző ember egymástól független tapasztalata) azt mondja, hogy itt bizony bajok vannak, ismétlődő, tipikus és erőszakos jelenségek. Meg vannak pozitiv dolgok is persze.
-- ami bizonyos fokozott praktikus elővigyázatosságra int ezzel a halmazzal kapcsolatban. pl. ne menj be bizonyos utcákba, ne mozogj sötétedés után a peremterületeken, inkább legyél fiú, inkább legyél 100 kiló, inkább járjál néha edzésre és ne csak könyvtárba, és tudjál ordítani meg verekedni is. (bocsánat, egy kisvárosból írok, nem az ELTE BTK-ról :) )

-- amúgy meg, cinikusan: itt az alkalom, hogy bizonyítsanak a többségi társadalom szemében. Húsz éve. Minden téren. Pölö Horváth Ali meg a másik, meg az OCÖ mért is nem határolódik el ilyenkor? Hol van egy nagy baloldali vagy liberális vagy konzervativ cigány megmozdulás a cigány rasszizmus és a cigány származású bűnözők ellen?

Züleyka 2008.02.05. 17:55:11

Doomhammer, "Személyesen tapasztaltam a 2006-os kampányban, kiket engedtek a párt közelébe. "

Ejnyebejnye, hát nem kérdeztelek pár hónapja hogy te Fideszes kampányaktivista vagy-e? :D

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.05. 17:57:28

noname 2008.02.05. 17:22:23:
"koszi a tisztázást, az eszmetörténeti aspektus OK, gilt, csak ezt a szót inkább bunkóként forgatja az egyik oldal, aligha eszmetörténeti megfontolásból."

Nezd, rasszistanak lenni nehez Hitler utan (o aztan teliver rasszista volt), aminthogy kommunistanak is nehez lenni Sztalin utan. Vegyel peldat a komcsikrol, ok hosszasan magyarazzak, hogy a terv szep volt, csak hibas a kivitelezes. A genetika legujabb eredmenyei segithetnek rajtad, ugyanis az emberi rasszok kulonboznek. Peldaul a tejet leginkabb csak az europaiak tudjak megemeszteni.

"De lásd a PC-t meg azt, ahogyan alakul a nyelvünk. A nyelvet mi is csináljuk."

Az alma az ma is alma, akarmennyi PC van korulotte. Van egy olyan gyanum, hogy jo paran szomagiaba akarnak belemenni. Nekik nagyon tetszene az otlet, hogy vannak alacsonyabb rendu rasszok, csak azt nem szeretnek, hogy ezt rasszizmusnak hivjak - olyan csunya szo. Mennyivel szebb lenne, ha az antirasszistakat hivnak PC-nek.

"-- az hogy "A ciganyok viszont nem bunozok. Vagy ha ezt mondod, rasszista vagy." -- ez meg false dilemma. "

Nem, ez tenyallitas.
1. A ciganyok nem bunozok, mivel tobbseguk soha nem kovet el semmilyen buncselekmenyt eleteben. De meg ha csak egy lenne is kozuluk, aki nem kovetett el buncselekmenyt, maris nem mondhatod, hogy a ciganyok bunozok.
2. A helyzet az, hogy mint mondtam, ha szarmazas alapjan teszel altalanosito megjegyzest, az rasszizmus. Ez nem bunko, ezt igy hivjak. Ha ragaszkodsz az otletedhez, akkor ismetelten javaslom a kommunistak magyarazkodasat (jo elv, hibas kivitelezes). Talan valaki elhiszi. :-)

"-- inkább: A ciganyok (és ide helyettesíthető bármi) se bűnözők, se nem bűnozők.
Vagy másképpen: 50% esély hogy bűnözők, 50% hogy nem. Vagyis nincs sok értelme általában kijelenteni előre bármely halmazról, hogy ilyen, vagy hogy nem-ilyen."

No, kezdunk konvergalni. :-) Nagyobb nepcsoportokat megbelyegezni nem azert nem szabad, mert nem szep, hanem mert nem igaz es meg raadasul azt is tudjuk, hova vezet mindez - mi is erdekeltek vagyunk a hataron tuli magyarokkal.

Ha viszont baj van, akkor azt nem szabad az asztal ala soporni es azt se szabad hagyni, hogy Hitler bunkojaval vagjanak kupan. Meg kell mondani, hogy Olaszliszkan van 10-20-100-500 ember, aki terrorizalja a falu lakossagat (nem tudom, igy van-e, csak olvastam rola). Meg lehet mondani, hogy ezek mind ciganyok. Jogos igenyuk az ott lakoknak, hogy legyen rend, valaki vedje meg oket. Ha valaki rasszistazni kezd, elo kell venni a konkret eseteket, ki vette el kinek a penzet mikor. A nyomasgyakorlasnak szamos modja van, a falusiak szervezhetnek polgarorseget, felberelhetnek biztonsagi ceget, lobbizhatnak politikusoknal, minden konkret esetben szolhatnak a sajtonak. Eleg figyelmet iranyithatnak magukra, hogy a problema megoldodjon.

Ha nagy altalanossagban bunozo ciganyokrol beszelnek, azzal egyfelol megsertik egy csomo kemenyen dolgozo cigany becsuletet (ismerek egy jo parat), masfelol a sajat ugyuket teszik lehetetlenne.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.05. 17:59:06

Züleyka 2008.02.05. 17:55:11:
"Ejnyebejnye, hát nem kérdeztelek pár hónapja hogy te Fideszes kampányaktivista vagy-e? :D"

Lehet, hogy kerdezted, nem emlekszem ra. A valasz, hogy nem vagyok es nem voltam fideszes kampanyaktivista.

Akkor mast mondtam volna? :-) Nem hiszem.

noname 2008.02.05. 18:11:46

Doom,
ezt mondom én is :) és a különbségek meglétéből nem következik se fölsőbbrendűség, de az se, hogy letgadjuk és azt propagáljuk, hogy nincsenek különbségek. A tej- és alkoholbontásos kísérleteket direkt nem idéztem, se történeti néprajzi emlékeket.

És megint itt a false dilemma, hogy ált. úgy van beállítva a dolog, hogy csak 2, egymást kirekesztő választási lehetőséged van. Ha jól értem, ez az, ami neked se tetszik itt: "azt nem szabad az asztal ala soporni es azt se szabad hagyni, hogy Hitler bunkojaval vagjanak kupan."
peace :)

dowNLoad · http://www.rense.com 2008.02.05. 18:18:10

DOOM:
Rakosi is probalkozott ilyesmivel, aztan mi lett belole.
ETTŐL FÉLEK, hogyaz 50-es évek szellem jön vissza, XXI.sz.-i ruhában. TEHÁT, ugyanaz a hozzáállás, mint 52-ben, javasolt filmek: TANÚ, Te rongyos élet, stb.. CSUPA GERINCES FELELŐSSÉGTELJES ember, mind-mind döntéshozó pozícióban. Ez egy önpusztító konfiguráció. Egy öltönyös , nyakkendős köcsögöt, majd én is szeretnék felkoncolni, haha, mielőtt a Guillotine-t felállítják. A nagyüzemileg már nem az igazi.

Züleyka 2008.02.05. 18:19:55

Doomi, akkor talán több mint aktivista :)
Vagy hogy lehet máshogy személyesen tapasztalni a Fidesz kampányának részleteit?
Nem baj egyébként, csak izgalmas infó :)

noname 2008.02.05. 18:52:17

Zuleyka,
hogy kicsod Doom, már nem titok többé: Jo Tunder 2008.02.04. 19:40:21, kicsit arrébb már leleplezte :)

"Doomhammer ... Huhh.. tirpákbokrétás, az... tuti kommunikációszakos Taktaharkányból" :)

Vagy te is össze tudod rakni:
"nem vagyok es nem voltam fideszes kampanyaktivista." + "személyesen tapasztalni a Fidesz kampányának részleteit"

Rávezetés: Honnan nem látszik az Eiffel-torony?
Na ugye. És ha már figyelmesen megnézed a T.Bokrétás blogot, a kereszt elött a tank elgázol egy kis emberfigurát. Na, leesett már?
:)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.05. 19:12:07

Hat ugy tunik lebuktam.
Valoban en vagyok Orban Viktor.
Az a tankos kep tul arulkodora sikeredett.

Most orultok? :-( Gondoltam, hogy a nep koze vegyulok, mint Matyas kiraly, de a sok okoskatol meg ez a kicsi orome se lehet az embernek. :-(

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.02.05. 19:14:05

csak a doom maradt rejtély - ov hammeréről már tudtunk! :)

Gabe 2008.02.05. 19:23:21

Nem! Én vagyok Lúdas Matyi!

Züleyka 2008.02.05. 19:57:28

Doomi, azt kérdeztem a múltkor, honnan meg miért ölsz ennyi munkát a blogodba, de akkor most már tudom, ez is egy munka :) feladat van :) Mondom, nem baj, más magyarázat úgyse nagyon volt.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.05. 22:30:13

Züleyka 2008.02.05. 19:57:28:
"Doomi, azt kérdeztem a múltkor, honnan meg miért ölsz ennyi munkát a blogodba, de akkor most már tudom, ez is egy munka :) feladat van :)"

Nagyon örülök, hogy ilyen jól egyetértesz magaddal, ide én akkor nem is kellek.

Azért halkan megjegyzem a többieknek, hogy én inkább szórakozásnak látom. Egy nagyszájú, üresfejű manipulátor leleplezésén remekül szórakozom.

Már többször leírtam. Lehetne más is, tele van ilyenekkel a magyar újságírás. Tóta egyszerűen kivívta magának ezt a dicsőséget.

Züleyka 2008.02.05. 22:58:38

Igen Doomi, ezt már leírtad, itt az az új infó hogy te magad is főállású manipulátor vagy, már ha nem sértődsz meg hogy egy Fideszes kampányaktivistát vagy kampányszervezőt annak nevezek... :) és így aztán vicces ez a manipulátorozás.

De én örülök ha szórakoztat a munkád, én nem csinálnám semmi pénzért, mindennap szaladni mit írt W és parodizálni muszájból... szórakozásnak elég furcsa, de hát a Fidesz is elég furcsa nekem, például az ilyen figurák miatt :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.05. 23:07:14

Züleyka 2008.02.05. 22:58:38:
"Igen Doomi, ezt már leírtad, itt az az új infó hogy te magad is főállású manipulátor vagy,"

Ezt az infót te magad találtad ki és most tényként tálalod. Ócska trükk.

Ki is a manipulátor akkor?

noname 2008.02.05. 23:07:19

Züleyka, rossz a megfejtésed, ld. fentebb.

"Fideszes kampányaktivistát" -- hihihi. azért kicsit jobban is megnézhetnéd azt a blogot

"De én örülök ha szórakoztat a munkád, én nem csinálnám semmi pénzért, mindennap szaladni mit írt W és parodizálni muszájból... szórakozásnak elég furcsa"

idenézz, én is társadalmi munkában csodálkozok rád, meg ingyér' reflektálok. Ezen az oldalon sokan vannak így.

ajánlok két szót.
ötbetűs szó: humor
hatbetűs szó: irónia

Züleyka 2008.02.05. 23:16:56

Doomi, nem én találtam ki, te írtad hogy résztvettél a Fidesz kampányában!

Vagy a Fidesznek kampányolni az nem manipuláció? Tényleg, ki a manipulátor? Ne nézz már hülyének :(

noname, na jó de egy évig naponta társadalmi munkába? hmmmm... ;)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.05. 23:35:44

Züleyka 2008.02.05. 23:16:56:
"Doomi, nem én találtam ki, te írtad hogy résztvettél a Fidesz kampányában!"

Ezt írtam:
"Személyesen tapasztaltam a 2006-os kampányban, kiket engedtek a párt közelébe."

Tóta W. azért ügyesebben csinálja a csúsztatást.

Züleyka 2008.02.05. 23:46:01

Azt állítod hogy sose kampányoltál a Fidesznek, csak épp bennfenntes vagy?

De mégis hogyan tapasztaltad személyesen, ha nem vettél részt benne? Arra jártál és figyelted a bejáratot? :) Én is tapasztaltam, kiket engedtek a párt közelébe, mert láttam őket a tévében nyilatkozni, de ez még nem személyes!

Csak azért érdeklődöm, mert ennyire szívügyed ez a manipulátorleleplezés :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.05. 23:52:45

Züleyka 2008.02.05. 23:46:01:
"Azt állítod hogy sose kampányoltál a Fidesznek, csak épp bennfenntes vagy?"

Azt állítottam, hogy ráláttam.
Kezdesz fárasztó lenni.

Züleyka 2008.02.06. 00:01:11

Igen, de itt meg azt írod, hogy "Benne voltam a 2004 decemberi népszavazás kampányában". (Sajnos a hozzászólást nem tudom linkelni, megtalálni se volt könnyű!)
reakcio.blog.hu/2007/12/28/2008_a_tombolo_pancsersag_eve

Most akkor a "nem vagyok es nem voltam fideszes kampanyaktivista" az nem igaz?

Ki itt a manipulátor, tényleg? :)

Ma már aligha tudom meg, rég aludnom kéne :(

kemotox 2008.02.06. 00:02:55

Nekem is vannak személyes tapasztalataim a Fidesz kampányáról. Hát mondhatom, nem sokat vacakoltak mindenféle manipulálással.

A két forduló között, kitalálták, hogy mindenkit szeméklyesen kell megkeresni. Jelentkeztek is jónéhányan a legbőszebb fideszesek közül. Aki nem hajlott arra, hogy a Fideszre szavazzon, annak a saját házában leordították a haját, hogy hülye komcsi! Ha nem látom, el sem hiszem, hogy ilyen létezik! Ezért érdemes százmilliókért amerikai kampánystábot alkalmazni?

Gondolom legközelebb is valami hasonló, "nagyszerű" tervvel próbálkoznak majd.
Hülyeségért nekik sem kell a szomszédba menni.

Invictus 2008.02.06. 00:22:33

Na ja. A nagyokos rogán "szerverfeltörő" tóni pedig, aki a kampányfőnök volt, utána elvonult belvárosi polgármesternek, hogy ott bekkelje ki, amíg Viktor megbukik (szerintem erre játszott, szándékosan lehet csak olyan béna kampányt csinálni, amilyet a fidex 2006-ban... pl. a "rosszabbul élünk, mint 4 éve" plakátok a megyó-féle osztogatások és jókora reálbérnövekedés után... jóslatnak jó lett volna a jövő évre, de akkor nem volt sok igazságtartalma)

kemotox 2008.02.06. 06:16:41


Fekete alapon, megzakkant öreg néni.
Valóban lelkesítő volt.

noname 2008.02.06. 09:06:25

És az a hatalmas koncepció, hogy varázsütésre az egész országban pozitívba fordultak a plakátok... hihetetlenül primitiv volt. Huh, kimondtam.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.08. 12:51:40

Züleyka 2008.02.06. 00:01:11:
"Igen, de itt meg azt írod, hogy "Benne voltam a 2004 decemberi népszavazás kampányában"."

Minthogy annak a kampanynak csak az egyik resztvevoje volt a Fidesz.

"Ki itt a manipulátor, tényleg? :)"

Te, kedveskem. Arpi haverja vagy vagy szimplan az egyik nikkje?

Szerintem inkabb beszeljunk rolad. Te no. :-)

Züleyka 2008.02.08. 13:02:16

Jaj kedves Doomi, nem ilyen egyszerű ám a világ :) Egyébként már mondtam, az tűnt föl hogy hobbiból naponta nem csinál ilyet senki. Viszont ha gyakorlott pártpropagandista akkor összeáll a kép és minden világos :) Mondtam már, nem baj, csak hát így manipulátorozni...

Persze-persze, nem a fidesz, meg a legutóbbi kampányukba is csak úgy "ráláttál" személyesen :)

De igazad van, ezt majd inkább nálad.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.08. 13:09:42

Züleyka 2008.02.08. 13:02:16:
"Jaj kedves Doomi, nem ilyen egyszerű ám a világ :)"

Hanem milyen, tan bonyolult? Most megint mellebeszelsz. Mivel a "bizonyitekod" kevesnek bizonyult, hat maszatolsz.

Mint egy profi "sajtomunkas", aki a sajto tevekenyseget fizetett uzenetek torkon valo lenyomkodasaban latja.

"Egyébként már mondtam, az tűnt föl hogy hobbiból naponta nem csinál ilyet senki. "

Szerintem a reakciosok ki fognak akadni, hogy az egesz blog errol szol. Egy masik post kommentjebe epp most irtam le, hogy a tirpakblog jelenleg ketnaponta fel orat igenyel.

Vannak am masok is, akik hobbibol csinalnak ilyesmit. Tudod, a fogyasztovedelem pont ez a tortenet. Az aruhazak es gyartok megprobalnak vedekezni, a fogyasztok meg vedekeznek. Kis idom lesz, elokeresem neked azt az angliai projektet, ami mediamanipulaciok leleplezesevel foglalkozik.

Mind onkentes, mind a szabadidejeben csinalja.

Züleyka 2008.02.08. 13:14:26

Mire bizonyult kevésnek kedves Doomi? Te szóltad el magad kétszer is. Pont te maszatolsz hogy te nem voltál a fideszkampányban, csak "ráláttál személyesen", meg nem is a fidesznek kampányoltál a népszavazásban... Hanem kinek egyébként?

Ennél több bizonyítékod neked sincs, amikor manipulátorozol...

noname 2008.02.08. 14:22:24

Züleyka, kicsi média szakos csillag, hogy a p***ba van neked ennyi időd, hogy most már mindenhol ott vagy? Hiszen te most dolgozol, nem?
Vagy éppen azért fizetnek, hogy itt manipulálj?
Tartozol egy vallomással, Zulejka. Hallgatunk.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.08. 22:16:28

kemotox:
A narancssárga dzsekikről se feledkezzünk meg... Agyrém, ahogy a door-to-door kampányt lebonyolította a Fidesz 2006-ban.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.08. 22:17:33

Invictus:
A Fidesz kampányaiban nem a kampányfőnökök kezében szokott lenni a marsallbot. Hanem.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.08. 22:19:10

noname:
Túlságosan sokáig tartott a depressziós szakasz, ijesztően szegmentálatlan volt a kampány és a politikusoknak is elég nehéz érvelniük egy olyan üzenet mellett, amiről _tudják_, hogy nem igaz.
süti beállítások módosítása