Apokalipszist, most!
2007. november 14. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Apokalipszist, most!

A Pont FM megszüntette Puzsér Róbert és társai Apokalipszis Rt. című műsorát. Ahogy a Szélsőközép bloggere, Puzsér fogalmazott, "nem rejtem véka alá büszkeségemet afelett, hogy ugyanazon a napon szűnt meg munkaviszonyom, melyen Orosz Józsefnek". A műsorvezető és társainak műsorában lehetett kivetnivalót találni, én sem mindig értettem velük egyet (de néha nagyon!). Ettől függetlenül egy olyan műsorról volt szó, ami kiszállt a szekértáborok közötti lövészárkokból, és oldalaktól függetlenül rendszerkritikus mert és tudott lenni. És a legtöbbször el tudott gondolkodtatni. Csatlakozva egy másik médiabetyár, Pilu felhívásához: nála lehet elérhetőségeket találni, amivel üzenni lehet a Pont FM szerkesztőinek. Menjen tovább a műsor. Aztán lehet róluk és velük vitázni. Pont.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr21229108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ács Feri · http://reakcio.blog.hu 2007.11.14. 18:15:24

Én bírom a Puzsért, bár a rádióműsort nagyon ritkán hallgattam. A hír tévén viszont jól osztja a lapzártában, vagy mi az.

gloire 2007.11.14. 18:24:37

Hát erről a műsorról én is lemaradtam.
Ismerem, jó a gyerek, kár...

tréfás kedvű felhasználó 2007.11.14. 18:45:58

mozgalmar.net -es csako feltoltott millio adast, erdemes meghallgatni.

Srí 2007.11.14. 20:37:49

Én is a Lapzártában hallgatom Puzsért, tetszik. Bátor, szókimondó, egyenes. És baromi lelkes, mindig izgulok, hogy legyen elég levegője a mondat végéig:)

dowNLoad 2007.11.14. 21:41:56

Kész b@zmeg, ennyit tud ez az ország?
Sokadjára is belinkelem Stephen Colbertet, aki ezt el merte sütni a műsorban (Colbert Report) tavaly és idén is, nemhogy nem rúgták ki, de még pénzt is kap az egészért!
www.comedycentral.com/motherload/player.jhtml?ml_video=75756&ml_collection=&ml_gateway=&ml_gateway_id=&ml_comedian=&ml_runtime=&ml_context=show&ml_origin_url=%2Fshows%2Fthe_colbert_report%2Fvideos%2Fthe_word%2Findex.jhtml%3Fstart%3D31&ml_playlist=&lnk=&is_large=true
A sok kretén retardált barátokköztöt néző, borosbocskort hallgató baromnak üzenem, hogy legalább olyan károsak az országra, mint a degenerált politikai "elit".

vyrydy 2007.11.14. 21:46:56

Puzsér most nyomja a Hír TV-n!

irrelevant 2007.11.14. 21:49:01

Ez a szemüveges, lassú beszédű pali annyira primitív gondolkodású. Puzsér mindjárt átharapja a nyaki ütőerét.

vyrydy 2007.11.14. 21:54:48

Néha megnyugszik, valószínűleg akkor raktározza el valahogy a 20-30 liter levegőt.

A fenti link nagyon jó, holnaptól már terjesztem is!!!

Ács Feri · http://reakcio.blog.hu 2007.11.14. 23:06:32

Most nem láttam. De mivel Puzsér - egyébként hozzánk hasonlóan - az emberi hülyeség ellenfele és elfogultság nélkül üti azokat, akik rászolgálnak, ezért most szolidarítok vele.
Így ni.

dolphin 2007.11.14. 23:13:02

Alapvetoen hasonloan gondolkodtam a Szelsokozeprol, mint erge, amig el nem olvastam a kis wellness hetvegejuk osszefoglalojat.
Hatalmas rendszerkritika szetbarmolni egy szallodai szobat, gratulalok. Uri szorakozas, magas szellemi szinvonal :-/.

dowNLoad 2007.11.14. 23:22:07

Szarva közt a tőgyét delfin(g)! Ha mindenki csak annyit selejtet termelne mint Puzsérék, akkor kiváló lenne a magyar média színvonala.(is) Hallgasd meg a többi adást, és akkor mondj véleményt. Még Stephen Colbert sem mindig villan, pedig ő fizetést is kap, és a keze alá dolgozik egy csapat!
mozgalmar.net
(itt letölthetők az adások)

dolphin 2007.11.14. 23:28:05

Ketsegtelen, hogy te vagy a frappans visszavagasok nagymestere...

Kieran Hayes 2007.11.15. 17:54:51

RIP Apokalipszis...

"Kenterbe basszuk a világot..." :)
süti beállítások módosítása