Millenniumi Országjáró reloaded
2007. november 06. írta: TuRuL_2k2

Millenniumi Országjáró reloaded

Alig várom, hogy megérkezzen. Hogy értsem. Hogy érezzem.
Az Új Magyarország cím nem egészen előzmények nélküli a honi lappiacon, létezett már ilyen néven kormánypárti sajtótermék másfél évtizede. Ez persze nem napilap lesz, csak kéthavonta értesülhetünk a legfrissebb reformpletykákról, -receptekről. Aztán lehet majd kitűnő publicisztikákat írni kormányzati spamről és nyilatkozni durva kormánypropagandáról. Lendületben a reformkommunikáció!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr15220129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tallian.miklos · http://republican.blog.hirszerzo.hu/ 2007.11.06. 12:24:11

És lemondani hol lehet? Az Országjárót ugyanis lemondtam, szabályosan, postai levelezőlapon.

politicus · http://reakcio.blog.hu 2007.11.06. 13:07:12

Én is írok majd erről...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.06. 13:14:24

Sokan írnak majd erről. De a média nem úgy fog írni róla, mint annak idején a Milleniumi Országjáróról, ami - tényleg pocsék szar lap volt, olvashatatlan. Én azért gyűjtöttem, halpucolásra. Megkaptam mindig a szomszédokét is...

Playmobil Soldat 2007.11.06. 13:25:52

A MeH-nak címezve én már lemondtam. Szerintem leszünk még így jónéhányan. Költsék másra ezt a pénzt, engem nem kell informálniuk és meggyőzniük.

Őrnagy Őrnagy 2007.11.06. 13:51:22

Jó lap volt az, gyújtósnak prímán bevált a kazánban. A sok tescós meg egyéb szórólap a sok festéktól nem jól ég.

Fura, de a tengeri népek a helyszínen pucolják, belezik a halat. Tök praktikus. Meg a sirályok is jól járnak. Nem kell újság.

mildi 2007.11.06. 14:59:12

jó volt az országjáró ablakot pucolni, de ez most szép fényes papíron lesz..:( :D

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.06. 15:57:47

Ne mondjátok le, szedjétek össze aztán adjátok ide halpucolásra!

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.06. 15:58:20

Ha fényes, akkor meg tüzelni. Ég azért, csak meg kell gyűrögetni picit előtte.

cé veres lajos 2007.11.06. 16:32:11

Ez megvan?
Orbán Viktor - 24

orbanviktor.hu/ov_tv.php?item=14

Bakura professzor, a zseniális elme · http://bakura.buzz.hu 2007.11.06. 18:51:07

Új Magyarország?! Nem volt egy ilyen című szörnyű jobboldali napilap a 90-es években? Aztán Napi Magyarország, majd beolvadás a Magyar Nemzetbe. De lehet rosszul rémlik valami...

Egyébként szerintem célszerű lenne megvárni a kiadványt, még akkor is ha én sem lelkesedek, sőt.
Kiadvány és kiadvány közt nagy különbség tud lenni.

Aztán ha igaz a hír, és tényleg a kóla cukortartalmához hasonló dolgok (is) lesznek benne, a tőlem megszokott zseniális bejegyzésben fogom kicikizni. :)

táltos 2007.11.06. 20:50:29

Dübörögnek a különféle országjárások. Nemcsak ferenc testvér rója a köröket, hanem felsőoktatási reform túra is zajlik kis hazánkban. Kéretlenül elküldik az értesítést minden egyemistának. Aztán a levél végén egy internethivatkozás, hogy ott majd többet megtudni az eseményről. A gyanútlan olvasó rákattint és láss csodát, felsőoktatási reform helyett egy egészségügyi magánklinika reklámjába botlik az ember, szintén kéretlenül.
Így függ össze az egészségügy reformja a felsőoktatáséval. De valószínüleg csak így...

Itt látható:reformtura.okm.gov.hu/

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.11.06. 20:56:53

táltos:

Ez nagyon jó. :) Küldtem neked e-mailt.

Prophet 2007.11.06. 21:55:37

1991-ben alakult az Új Magyarország... jó tíz évvel és még párral ezelőtt, kialakulatlan ifjúként láttam a zöldségesnél ezt a lapot, akkor tényleg azt hittem, hogy van valahol egy másik Magyarország, egy új, teljesen más, jobb ennél. Bárcsak lenne, így visszagondolva, mintha megéreztem volna, hogy szükség lenne rá. De persze itthon otthon van. Kár, hogy túlságosan "nyugaton" lakok, nem jön ide valószínű a Legnagyobb gondolkodó. Bár múlt héten L. Ildikó már puhította a talajt a leszálláshoz, nem kizárt. Azért remélem nem fater veszi ki a postaládából a vörös könyvet, mert menne ki a szemétbe, míg én felelősen, a ország adó forintjait nem elpazarolva (miként egyetemistaként és potyautasként teszem) elovlasom, és csak aztán adom oda mondjuk a kutyáknak.

A kampánykörutaknak meg nem sok értelmét látom.. :S
süti beállítások módosítása