Kósa: nem az erőszakra és a hablatyolásra
2007. október 23. írta: Ács Ferenc

Kósa: nem az erőszakra és a hablatyolásra

12:54 Kósa: Nem tüntetéssel kell a kormányt megbuktatni

Nem tüntetéssel, lázongással kell a fennálló kormányt megbuktatni, hangoztatta Kósa Lajos, a Fidesz alelnöke kedden Debrecenben, a nagyerdei 56-os emlékműnél, több mint ezer fős hallgatósága előtt. Debrecen polgármestere szerint ma nem áll jogában senkinek erőszakoskodni, hamis párhuzamot vonni az 56-os pesti srácokkal, mert akkor diktatúra volt, ma pedig demokrácia van, és nincs az országban idegen hatalom. Azt mondta, aki nem tud tenni az országért, csak hablatyol, annak mennie kell, legyen bármelyik oldalon. (Index, MTI)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr72204775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tistedur 2007.10.23. 13:50:26

mit fog ezért kapni kósa a kurucinfótól..

Bozót.harcos 2007.10.23. 14:11:45

Az hagyján, kit érdekel a kurucinfó.
Mit fog ezért kapni Orbántól?:)
(Hacsak nincs leegyeztetve duma:))

Merthogy mindez nem is annyira burkolt célzás Orbánra.

2007.10.23. 14:16:22

"Nem tüntetéssel, lázongással kell a fennálló kormányt megbuktatni"
Ez így egy félmondat, semmi új információt nem tartalmaz.
Nem tüntetéssel, ok. Akkor hogyan?
(Senki ne próbáljon válaszolni, mert barackot kap a fejére.)

tistedur 2007.10.23. 14:23:18

csi!
az utolsó zárójeles mondatod nem volt igazán demokratikus :P

gapinthebreath 2007.10.23. 14:36:35

Nemcsak tőle. Most legszívesebben én is pofántörölném.

Magyarországon nincs demokrácia, alig álcázott diktatúra van. Aki nem cselekszik semmit, az éppen a Fidesz, és emiatt különösen felháborító, hogy éppen Kósa beszél a hablatyolásról. Az egész arra fut ki, hogy valahogy biztassuk az embereket az újabb és újabb határidőkkel, míg el nem jön a következő választások ideje. Lehet ezt csinálni, de akkor legalább fogják be a pofájukat.

Nem mintha az utcai lázongás lenne a megfelelő lépés, ennek semmi értelme nincs azon kívül, hogy a tévék a kormányellenes tüntetők ellen tudják heccelni az embereket.
De egy rendesen megszervezett országos blokádra pár nap alatt kapitulált volna a kormányzat. Csak érdekes módon erre még az ún. radikális jobboldal sem hajlik, inkább az utcákon kergetőzik a rendőrökkel, csak tudnám minek. Persze az sem valószínű, hogy meg tudnák szervezni hatékonyan. Az adott vezető \"intelligenciákkal\" ez komoly kihívást jelentene számukra.

Na mindegy, egy-két hónap múlva úgyis éhséglázadások lesznek az országban. De az is lehet, hogy egyszerűen mindenki csak éhendöglik.

suski 2007.10.23. 14:56:39

Én Kósa helyében biztos nem ezt mondtam volna ma, bár igaza van. Hanem azt, hogy a rohadék gyurcsány miatt áll a bál az országban már egy éve és qrva jó lenne, ha észre venné magát és eltakarodna végre, hogy mindenki megnyugodjon.

mborsik · http://abszurdisztan.freeblog.hu 2007.10.23. 15:02:51

Kormányt buktatni népszavazással lehet. Nem is értem, a provokátorok egyre népesebb csapata miért nem képes ezt felfogni.

tréfás kedvű felhasználó 2007.10.23. 16:20:16

mborsik · abszurdisztan.freeblog.hu 2007.10.23. 15:02:51

ugy, mint a helyhatosagi valasztasok utan? vagy megis hogy?

tréfás kedvű felhasználó 2007.10.23. 16:23:31

kérdés az illetékeshez: az nem oldható-e meg valahogy, hogy ilyen szép pdf formátumban le lehessen tölteni / meg lehessen tekinteni a Reakció számokat? Akár pénzért is. Küldöldön kicsit borsós ára van egy-egy mo-i lap megrendelésének.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.10.23. 16:33:03

mborsik:
Népszavazással épp úgy nem lehet, mint a rendőri plexipajzsok ütlegelésével. Úgy lehet kormányt buktatni, ha elfogy Gyurcsány mögött a többség az országgyűlésben - pontosabban: ha összeáll valaki más mögött. Ehhez sok minden vezethet, akár a népszavazási eredmény vagy utcai harcok is.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.10.23. 16:34:05

bl:
De, a Reakció számai is letölhetőek lesznek pdf-ként, az utcai megjelenéshez képest némi késleltetéssel.

tréfás kedvű felhasználó 2007.10.23. 16:39:07

TuRuL_2k2 · reakcio.blog.hu 2007.10.23. 16:34:05
köszi szépen, ez már félsiker. viszont szerintem rajtam kívül is lennének, akik egy friss számért hajlandóak is lennének fizetni elektronikus formában. persze lehet, hogy nem.

Jo Tunder · http://nincsenurleskesz.hu 2007.10.23. 17:13:05


Kedves Turulmadár,

Orbán Viktor most mondta, hogy az új többség jelszava a Szabadság, Egyenlőség, Testvériség azaz Liberté, Égalité, Fraternité. A nagy konzervatív gondolkodó, minden reakciósok elődje Maximilien de Robespierre herceg használta először ezt a kifejezést a Discours sur l'organisation des gardes nationales című beszédében, 1790 december ötödikén, mintegy arcon csapva a jakobinus csőcseléket, megteremtve ezzel a legnemesebb és legreakcionáriusabb konzervatív hagyományt. Gratulálunk. :)

gloire 2007.10.23. 17:47:53


Újabb népmesei elem került elő.
Szabadítsuk ki Torockai Lászlót börtönéből!
Néprajzi gyűjtés szempontjából érdekes lehet a helyszín:
Gyorskocsi utca, este 8.

Nekem az űrrepülőgép indítás jut eszembe az egészről.
Kellő magasságban szépen leválnak az oldaláról
a "szélső" hordozórakéták, innen már csak a
központi nagy rakéta ostromolja tovább az eget!

Lehet, hogy zöldségeket beszélek, nézzétek el nekem,
de én elvesztettem a realitás érzékem. Teljesen.

2007.10.23. 17:56:02

T. urat már vidékre vitték. MTI
"Ismeretlen helyre szállították"
Ez lyól hangzik.

fonak 2007.10.23. 17:59:05

Jo Tunder,

A mai francia jobboldal sem a királypártiakból vezeti le magát, hanem bizony többek között 1789-ből...
A hagyományos jobb- és baloldal fogalom amúgy is értelmezhetetlen a mai Magyarországon, ez van.
Lehet elefántcsonttoronyban búsongani az ideológiai tisztaság után, csak felesleges. Szerintem :)

fonak 2007.10.23. 18:04:10

"De egy rendesen megszervezett országos blokádra pár nap alatt kapitulált volna a kormányzat."

Csak akkor, ha van mögötte tömegtámogatás. Ellenkező esetben bizony bevetik a hadsereget, és a tévé előtt szurkoló csendes többség szurkolása közepette elsöprik őket... vagy kivárják, amíg megunják és hazamennek, az élet megbénulása miatt, meg tudjuk, ki lett volna a hibás a kertévék nézői szemében (nem Gy.F.)
A taxisblokád egyszer volt, és abba sem bukott bele a kormány (azaz végül is igen, de nem lett előrehozott választás).

Ács Feri · http://reakcio.blog.hu 2007.10.23. 19:10:24

No én bezárom az úszómedencémet, mielőtt Vahurék el akarják foglalni. Kossuth tér, visszatér!

RoFä 2007.10.23. 22:29:51

Bozót.harcos 2007.10.23. 14:11:45

Lali király elég speciális pozícióban van.

Ha Debrecenben függetlenként indulna egy szoci és egy kényszerből kiállított fideszes jelölttel szemben, még akkor is valószínűleg megválasztanák. (Sajátos helyzet lenne persze a valószínűleg erős fidesztöbbségű közgyűléssel, de kibírná).

Nekem egyébként belefér az is, hogy ebből a pozíciójából tényleg ennyire független és nagyszájú, meg az is, hogy ő őfelsége hivatalos ellenzéke. (Őfelsége alatt hangsúlyozottan nem Fletót kell érteni, már aki nem fogta fel).

Lényeg hogy jó csávó, bár én nyilvánvalóan nem értek egyet a legtöbb gondolatával, de ettől még jó csávó.

RoFä 2007.10.23. 22:32:46

gapinthebreath 2007.10.23. 14:36:35

Súgok valamit. Ezt a blogot is figyelik. Az ip címed alapján már le is nyomozták, hol vagy. Szerintem készíts össze törölközőt, fogkefét.

RoFä 2007.10.23. 22:37:27

TuRuL_2k2 · reakcio.blog.hu 2007.10.23. 16:33:03

Az utcai harcok megerősítik a szocikban az akol melegét. Ez már kiderült...

A népszavazás Három Szent Kérdése (már ha nem lesz mellécsapva Feri Tesónk másik harmincöt kérdése) három marginális pöcsség. Talán az egyedüli tandíj kivételével, ami nem annyira marginális, (ne menjünk bele, miért), de a kormány hogyléte szempontjából az. Nem oszt nem szoroz, a büdzsében elvész, mint takonycsepp az Amazonasban.

Az egész kérdésfelvetést pedig a Kétfarkú Kutyától lopták szerintem, mert hát hölgyeim és uraim, tegyük szívünkre kezünk: ki ne akarna ingyen sört?

RoFä 2007.10.23. 22:39:28

fonak 2007.10.23. 17:59:05

Valóban, bár az lenne a legnagyobb baj Viktorral, ha Robespierre-t idéz, így vagy úgy.

Nekem sokkal jobban szúrta múltkor a szüvem az a Battonya-Nemesmedves :D

dowNLoad 2007.10.23. 23:05:24

Állatorvosi ló ez az ország, itt semmi nem megy rendesen, rosszabbak vagyunk mint a niggerek LA-ben, amikor Rodney King-et megverő rendőrök felmentő ítéletét bemondta a rádió, akkor felgyújtottál azt a kis 10milliós várost. (Los Angeles-t) A Nemzeti Gárda tudott csak rendet rakni, mert közben a rendőrségen belüli korrupció miatt lemondott LA rendőrfőnöke és szinte összeomlott a rendőrség. Azóta nem mernek olyan ítélete hozni niggerveréses ügyekben, nehogy újra felgyújtsák a várost. Ehhez 5%-a kellett a teljes nigger népességnek. Itt ez kb 500ezer embert jelentene, az ellen 20-30ezer rendőr semmit sem tehetne, maximum belelőhetne a tömegbe, de szerintem azt nem mernék, mert akkor felkoncolnák őket. Ezt már ElQúró sem intézné el annyival, hogy majd hazamennek. Ha nincs meg ez az 5%, akkor elmehetünk a picsába. (ez az 5% máshol is követelmény, ha meg akarjuk szüntetni a rossz folyamatokat, vagy el akarjuk indítani a jó folyamatokat bármiben, bárhol)
Egy ide illő kép:
www.kuruc.info/galeriaN/hir/voros_igazsag.jpg

gapinthebreath 2007.10.24. 11:18:32

RoFä

Ha majd pakolok is, önként teszem majd, és azért, hogy elhúzzak ebből az országból. De még nem tartunk itt.

Persze ha az embernek van gyereke, akkor jobban meggondolja. Mert ugyan ki szeretné, hogy a szegregáció-mentes osztályokban semmit se tanuljon a gyerek, legfeljebb jól megverjék a szociálisan hátrányos osztálytársai?
Ez az új intézkedés az egyik legnagyobb ostorcsapás a Magyar Bálint alatt megrokkant magyar oktatásra. Egyenes célja a minőség további lerombolása, hiszen tudjuk, mindig a legalacsonyabb szinthez kell majd alkalmazkodni. Ahogy a tévék is teszik.
Így kerekedik a nyolcmillió segédmunkás országa.

Ezeket a faszokat még kibírná néhány évig az ember, de visszafordíthatatlan vagy óriási áldozatok és időbefektetés árán visszafordítható folyamatokat indítottak/indítanak el, melyek hatalmas károkat okoznak.
Az egészségügy ugyanez, és igazad van abban, hogy a népszavazás még a felszínt is alig súrolja: nem tökmindegy, hogy lesz-e vizitdíj? Legfeljebb ha megszavazzák, akkor majd a magánbiztosítók belekalkulálják a biztosítási díjukba, mely egyébként is 5x akkora költséghányadot fog tartalmazni, mint a jelenlegi!
Ugyanaz lesz, mint a nyugdíjpénztáraknál, csak sokkal durvábban.

mborsik · http://abszurdisztan.freeblog.hu 2007.10.24. 13:10:01

Értsétek meg: a népszavazás felnyitja Gyurcsány szemét, ráébreszti, hogy helytelen amit tett, és még aznap benyújtja lemondását.

A zavargás, blokád, csak a szocikat tömöríti egységbe. '56-ban is győztünk volna, ha nincsenek azok a fránya felkelők. Már éppen le akartak mondani az elvtársak, annyira megviselte őket hogy a Kossuth téren a békés tömegbe kellett lövetni.

Aki szerint nincs igazam, azt várom péntek reggel 8-kor az Erzsébet hídon.

rs6rm4 2007.10.24. 13:40:17

Kósa mára már egyensúlyozott:

inforadio.hu/hir/belfold/hir-156992

És a liberális értelmi elit első ítélete a magyar jobboldal másik liberális-közép üdvöskéjéről (Járai):

beszelo.c3.hu/cikkek/tortenet-athangszerelve

RoFä 2007.10.25. 20:05:49

gapinthebreath 2007.10.24. 11:18:32

Bátor ember. :)

Éltem külföldön, nem olyan vicces az. Meg tudod én így vagyok hazafi, hogy maradok és fizetem a kurvanagy adót. Pedig mehetnék, és nem pincérnek.

Hülyézz le, nem bánom...

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.10.25. 20:14:56

Az nekem is feltűnt, hogy többnyire azok kurvaanyázzák leghangosabban a rendszert, akik aztán le akarnak lépni, vagy nem is itt élnek magyarországon, vagy most jöttek haza bazinagy autóval meg csomó pénzzel.

dowNLoad 2007.10.25. 23:36:16

Lehet azért, small et., mert ők jobban látják kívülről (az eltelt időt nem itt töltötték, tehát a változások szembeötlőbbek) hogy milyen folyamatok mennek végbe, és még mindig azt látják, hogy NEM TUDNAK KIÁLLNI MAGUKÉRT AZ EMBEREK, mert nem mernek, ill. nem hagyják őket, és megint (még mindig) olyan emberek a vezető elit, akik csak Lesotho-ban számítanának szakértő demokrata vezetőnek.(végül is élessel nem lövettek az emberek közé) És nem Magyarország a mintaállam, hanem Szlovénia, akit soha nem fogunk utolérni.

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.10.25. 23:57:16

csakhogy annak van joga anyázni aki itt él.

Playmobil Soldat 2007.10.26. 00:27:05

És annak, aki nem a rendszer haszonélvezője.

gapinthebreath 2007.10.27. 13:17:07

smalladam

Nem tudom, honnan veszed, hogy nem élek itt. Mindig is itt éltem, csak megjegyeztem, hogy van olyan szint, mely ugyan mélyen van, de amit átlépve az élet itt élhetetlenné válik.

És ami korábban elképzelhetetlen volt, az mára komoly lehetőség: hogy ez be is kövezhet.

Érdekes, hog érvelésemre nem írtál semmit.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.10.27. 15:42:20

"csakhogy annak van joga anyázni aki itt él."
na ja.
nemhiába: "anyaföld"
:DD

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.10.27. 20:18:00

smalladam · www.hirszerzo.hu 2007.10.25. 20:14:56:
"Az nekem is feltűnt, hogy többnyire azok kurvaanyázzák leghangosabban a rendszert, akik aztán le akarnak lépni, vagy nem is itt élnek magyarországon, vagy most jöttek haza bazinagy autóval meg csomó pénzzel. "

Talán azért, mert a hócipőjük tele van azzal, hogy a politikai szakma tagjai és klientúrájuk kiszívja a vérüket adó formájában, aztán még külön ki is oktatja őket.

Smalladam, mondd ide a szemembe gyorsan, hogy a Hírszerző sose kapott így vagy úgy állami pénzt az Igazság szorgos "kommunikálásáért".

"Felnőttképzés", állami cég reklámkampánya, valami?

Vegyünk csak egy másik példát.
index.hu/politika/belfold/horng3717/
Nézd meg alaposan ezt az arcot a fotelben és hallgasd, milyen öntelt magabiztossággal nyilatkozik (az egészségügy, mint sikerágazat, hogyne).

Ez az alak itt az SZDSZ egyik legszorgosabb pénzgyűjtő csoportját futtatja, vagyis állami megbízásokról szed sápot. És itt nyomja a dumát magabiztosan tudván, hogy az SZDSZ hívői úgyis megvédik, mert a szerencsétlenek azt hiszik, hogy az Igaz Ügyre kellett a pénz. Amikor pedig néhány tízezer klientúra-tag meglehetős jómódban történő eltartására kell.
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2007/10/botrny.html

Hát ezek után az ember ne mondja azt, hogy ezeknek adót egy fillért se?

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.10.27. 20:37:34

Doomhammer, nem igazán értem az összefüggést a kommentem, és a reakciód között...

és hogy jön ehhez, hogy a Hírszerző kapott-e állami pénzt?

ez amúgy a lap alapszabályával ellentétes lenne.

Nem értem, miért lyukadunk ki mindig annak a feszegetéséhez, hogy a hírszerző és/vagy a ballib sajtó egy az egyben az állam zsebéből terrorizálja a szegény magyarokat??

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.10.27. 21:02:56

smalladam · www.hirszerzo.hu 2007.10.27. 20:37:34:
"Doomhammer, nem igazán értem az összefüggést a kommentem, és a reakciód között..."

Te azt kérdezted, miért a külföldről bekiabálóknak a legnagyobb a szájuk.
Én adtam rá egy magyarázatot.

A Hírszerzőt csupáncsak egy konkrét példa érdekében használtam fel, hogy egy kicsit eltávolodjunk az általánosságoktól. Válaszodnak örülök. Ha nem, hát nem. Igazán jó hallani, hogy napi 50000 látogató reklámbevételeiből egy teljes szerkesztőséget lehet futtatni.

"Nem értem, miért lyukadunk ki mindig annak a feszegetéséhez, hogy a hírszerző és/vagy a ballib sajtó egy az egyben az állam zsebéből terrorizálja a szegény magyarokat??"

Nem mondtam azt, hogy a ballib sajtó. Készségesen elismerem, hogy a Magyar Nemzetet például teljesen hasonló módon pénzelik.

Na, ezzel van tele a hócipője azoknak, akik inkább lelépnek innen. Ez a cirkusz ugyanis az adófizetők pénzéből megy.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.10.28. 11:39:05

Smalladam szokásos stílusa (20:37:34):

"és hogy jön ehhez, hogy a Hírszerző kapott-e állami pénzt?
ez amúgy a lap alapszabályával ellentétes lenne.
Nem értem, miért lyukadunk ki mindig annak a feszegetéséhez, hogy a hírszerző és/vagy a ballib sajtó egy az egyben az állam zsebéből terrorizálja a szegény magyarokat??"

Na elemezzük ezt a dumát végig, megérdemli, mert egy az egyben bemutatja a fent elmített balliberális sajtó sumák trükkjeit.

Nem tagadja, hogy kapott állami pénzt, csak annyit mond ki, hogy nem lenne szabad. Magát a kérdést azonban nem válaszolja meg. A következő mondatban további biztosításként a látványos, sértődött kétkérdőjeles értetlenkedés mellett (melyet a "terrorizál" szóval is erősít) tovább tágítja a szöveg utólagos magyarázatának lehetőségeit az "egy az egyben" kitétellel az állam zsebénél.

Vagyis információt nem ad ki, viszont erélyesen kelti a hangulatot, egyben minden irányban nyitvatartja a magyarázkodás lehetőségét. Ahogy Kohn bácsi mondaná: ügyes...

Smalladam!

1./ Kapott a Hírszerző állami pénzt közvetlenül, támogatásként?

2./ Kapott-e közvetetten (reklámbevétel, alapítvány közbeiktatása, stb.)

Felhívom becses figyelmedet, hogy ezen kérdések IGEN vagy NEM opciókkal egyszerűen megválaszolhatóak.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.10.28. 15:29:37

Kérem szépen, megvan a megoldás: igen/nem típusú kérdés esetén elmenekül!

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.10.29. 18:09:06

nem tűntem el, csak a hétvégéket hasznosabb dolgokkal is el tudom tölteni, mint hogy egy blogon őrjöngjek az "ellenség" képzelt gaztettei miatt.

nem tudok állami pénzekről, de különben sem én vagyok sem a tulajdonos, sem a vezetőség, sem a gazdasági részleg.

különben meg annyira hülyének néztek, hogy pont itt tárnám ország-világ elé, ha ilyet láttam volna? a madár sem piszkít a saját fészkébe. meg abban az esetben amúgyis inkább kussolnék.

nem értem továbbra sem, mire jó ez az egész...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.10.31. 13:28:06

Így is kussolsz. Mert ez nem volt válasz.

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.10.31. 14:58:31

pedig leírtam, őszintén, amit erről tudok, meg gondolok. sajnálom, ha ez neked nem elég. ha meg meg vagy győződve az igazadról, miért követeled tőlem, hogy erősítsem meg?

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.10.31. 20:53:24

mondtam, hogy neked tök mindegy, mit írok...
süti beállítások módosítása