Nem a ruha teszi az embert. A Magyar Gárda esetében ez pláne igaz. Ugye arról szóltak a híradások, hogy a gárdisták fekete ruhája nagyon, de nagyon félelmetes? Ezzel szemben tegnap a várban a gárdások úgy néztek ki, mint egy fellépésre váró néptánccsoport. A turisták lelkesen fényképezték is őket. Gondolkoztam, hogy miként sikerül majd este az RTL-nek úgy beállítani a rendezvényt, hogy nagyon félelmetes volt. De nem sikerült.
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr48149336
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.08.27. 15:45:39
gloire, Bill - hagyjuk a személyeskedést. Én is abbahagytam. Mindenkitől bocs.
Ombudsmanyus 2007.08.27. 15:46:36
Valamiről lemaradtam. Mikor verte szét Orbán a MIÉP-et?
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.08.27. 15:49:17
Bill, nem a Gyurcsány beszéddel, hanem 50 év kommunizmussal kezdődött, vagy Szálasival, vagy a privatizációval, vagy Horn Gyulával. Szóval szerintem nem érdemes azon vitatkozni, hogy ki hívta életre a szélsőjobbot. Biztos, hogy nem Orbán, hiszen már előtte is volt. Erősebb volt a szélsőjobb Horn alatt, mint most. Ráadásul ez nem egy magyar specialitás és egy demokráciában elfér.
bugris 2007.08.27. 15:49:26
"Valamiről lemaradtam. Mikor verte szét Orbán a MIÉP-et?"
Amikor a választások előtt Csurka álarcába bújva a Fidesz támogatására kérte a szavazóit a MIÉP helyett.
Amikor a választások előtt Csurka álarcába bújva a Fidesz támogatására kérte a szavazóit a MIÉP helyett.
szejler 2007.08.27. 15:49:47
Március 15-én, az utolsó balhés napon kinnt voltam a tűzvonalban (csak kiváncsiságból, mielőtt..).
A benyomásaim: kb 30-40 valóban hülye + 200 kamaszgyerek, aki láthatóan csillogó szemekkel vetették bele magukat a balhéba (gondolom jobb, mint quake-ezni). Ezen kívül egy max kétezer kiváncsi/fintorgó/katasztrófaturista.
Nem éreztem, hogy közvetlen életveszélyben lenne a demokrácia.
Bill
Az érvelésed több ponton sántít(finoman szólva)
okt. 23.-án pl két (17 és 18 éves) lány unokatestvérem volt kinnt a Fidesz gyűlésen.
Nyilván kikerülhették volna a balhét, HA idejében tájékoztat a hatóság, merre ne menjenek.
A deák tér felé útban, észrevették, ahogy egy nyugdíjas kisöreget ver bottal két rohamsisakos. Az öreg mellett a cekkere, sikít, hogy csak haza akar jutni, közben a fejéből dől a vér.
Amikor a két csaj (amúgy le a kalappal), szóvá tette, hogy ezt talán nem kéne, a két rendőr üvöltve elindult feléjük. Egy éppen odaérkező ujságíró mentette meg a helyzetet, bár őt is megfenyegették.
Orvosprof ismerőst hasonló helyzetben lovasrendőr lökte fel, üvöltözés: takarodj, szétbaszunk.
Az az "érdekes" az okfejtésedben, hogy noha nem voltál ott, még azoknak a véleménye sem érdekel, akik jobbosnak egyáltalán nem tekinthetők.
(Index, vagy akár eggyel feletted).
Merészelem levonni a következtetést: talán mert nem is érdekel a valóság. Talán ezért pöccent be néhány ember.
A mindent a Fideszre kenünk logika meg egészen vicces.
Tóta w.-nek volt a tavalyi választások után egy találó publija, ami szerintem a tavalyi cirkusz egy fontos okára mutat.
"Viszont ha most megegyezünk, hogy rendesek leszünk, akkor jó lesz észben tartani, hogy a hazugságréteg lekaparása után a kormányzati korrupcióval szemben is megemelkedik a nemzeti érzékenység. Ha ebben a ciklusban akár csak egy komolyabb ügy előkerül, ha csak az árnyéka is kiszagolhatóvá válik a politikai zsákmányszerzésnek, akkor az egész reformfolyamat veszélybe kerül. Lopni és lopni hagyni, az működik. Lopni és adóztatni, az négy évig se biztosan. Éljünk rosszabbul, mert túl jól élünk, oké. De onnantól súlya lesz a közpénznek, a tolvajnak meg akár baja is eshet. Baja kell hogy essen."
A helyzet az Bill, hogy az szerelmi vakságban szenvedőkön kívül, mindenki tudja/látja micsoda ordas módon lopnak ezek. Hogy mást ne mondjak, tán nem véletlenül egy megszorító csomag+az öszödi beszéd után robbant ki, ami.
Na most, ha ezek után leírod, hogy mégis a Fidesz a felelős, arra nem fogok válaszolni. Betonnal nem vitatkozom.
A benyomásaim: kb 30-40 valóban hülye + 200 kamaszgyerek, aki láthatóan csillogó szemekkel vetették bele magukat a balhéba (gondolom jobb, mint quake-ezni). Ezen kívül egy max kétezer kiváncsi/fintorgó/katasztrófaturista.
Nem éreztem, hogy közvetlen életveszélyben lenne a demokrácia.
Bill
Az érvelésed több ponton sántít(finoman szólva)
okt. 23.-án pl két (17 és 18 éves) lány unokatestvérem volt kinnt a Fidesz gyűlésen.
Nyilván kikerülhették volna a balhét, HA idejében tájékoztat a hatóság, merre ne menjenek.
A deák tér felé útban, észrevették, ahogy egy nyugdíjas kisöreget ver bottal két rohamsisakos. Az öreg mellett a cekkere, sikít, hogy csak haza akar jutni, közben a fejéből dől a vér.
Amikor a két csaj (amúgy le a kalappal), szóvá tette, hogy ezt talán nem kéne, a két rendőr üvöltve elindult feléjük. Egy éppen odaérkező ujságíró mentette meg a helyzetet, bár őt is megfenyegették.
Orvosprof ismerőst hasonló helyzetben lovasrendőr lökte fel, üvöltözés: takarodj, szétbaszunk.
Az az "érdekes" az okfejtésedben, hogy noha nem voltál ott, még azoknak a véleménye sem érdekel, akik jobbosnak egyáltalán nem tekinthetők.
(Index, vagy akár eggyel feletted).
Merészelem levonni a következtetést: talán mert nem is érdekel a valóság. Talán ezért pöccent be néhány ember.
A mindent a Fideszre kenünk logika meg egészen vicces.
Tóta w.-nek volt a tavalyi választások után egy találó publija, ami szerintem a tavalyi cirkusz egy fontos okára mutat.
"Viszont ha most megegyezünk, hogy rendesek leszünk, akkor jó lesz észben tartani, hogy a hazugságréteg lekaparása után a kormányzati korrupcióval szemben is megemelkedik a nemzeti érzékenység. Ha ebben a ciklusban akár csak egy komolyabb ügy előkerül, ha csak az árnyéka is kiszagolhatóvá válik a politikai zsákmányszerzésnek, akkor az egész reformfolyamat veszélybe kerül. Lopni és lopni hagyni, az működik. Lopni és adóztatni, az négy évig se biztosan. Éljünk rosszabbul, mert túl jól élünk, oké. De onnantól súlya lesz a közpénznek, a tolvajnak meg akár baja is eshet. Baja kell hogy essen."
A helyzet az Bill, hogy az szerelmi vakságban szenvedőkön kívül, mindenki tudja/látja micsoda ordas módon lopnak ezek. Hogy mást ne mondjak, tán nem véletlenül egy megszorító csomag+az öszödi beszéd után robbant ki, ami.
Na most, ha ezek után leírod, hogy mégis a Fidesz a felelős, arra nem fogok válaszolni. Betonnal nem vitatkozom.
Bill Dauterive 2007.08.27. 15:55:17
Toszavakban, egy rosszindulatutol:
A "felmondod a tevebol a lecket" szinonim azzal, hogy agymosott vagy, nincs az index polforumnak kizarolagossaga szohasznalatban.
48-ban es 56-ban sem volt fegyvere az indulo tomegnek, elobb-utobb az is lett, a tomeg nyilvanvalo celja elsosorban Gyurcsany lemondatasa volt, o a miniszterelnok, az allamrend kepviseloje.
Az, hogy a helyzetet szerintem a fidesz okozta, nem onmagaban megallo allitas, mint ahogy a jobboldali sajto kisarkitja (es lathatoan itt is mindenki erre ugrik ra, mint korabbrol ismeros gumicsont), van ott nehany masik gondolat, amikkel lathatoan meg sem probal senki vitatkozni.
A jobbik nem felkatonai csoportot alakit? Mit ertek felre? Nem allitottam a fideszrol hasonlot.
Te tenyleg azt gondolod, hogy nekem kozvetlen, anyagi erdekem fuzodik a kormanyzathoz, vagy egyszeruen csak gyulolom a sajat magyarsagomat?
A "felmondod a tevebol a lecket" szinonim azzal, hogy agymosott vagy, nincs az index polforumnak kizarolagossaga szohasznalatban.
48-ban es 56-ban sem volt fegyvere az indulo tomegnek, elobb-utobb az is lett, a tomeg nyilvanvalo celja elsosorban Gyurcsany lemondatasa volt, o a miniszterelnok, az allamrend kepviseloje.
Az, hogy a helyzetet szerintem a fidesz okozta, nem onmagaban megallo allitas, mint ahogy a jobboldali sajto kisarkitja (es lathatoan itt is mindenki erre ugrik ra, mint korabbrol ismeros gumicsont), van ott nehany masik gondolat, amikkel lathatoan meg sem probal senki vitatkozni.
A jobbik nem felkatonai csoportot alakit? Mit ertek felre? Nem allitottam a fideszrol hasonlot.
Te tenyleg azt gondolod, hogy nekem kozvetlen, anyagi erdekem fuzodik a kormanyzathoz, vagy egyszeruen csak gyulolom a sajat magyarsagomat?
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2007.08.27. 16:17:21
k|M
Gebasz van? Szerintem is, nagy gebasz, van ilyen.
Mindenesetre kiváncsi lennék a véleményedre:
szerinted hasonló helyzetből kilehet e jönni nyílt
konfrontáció nélkül, és ha igen hol tudsz erre példát.
Ez a gárda mondjuk jobban illik operettország kavinton fővárosához
mint sokan várták, inkább a helyzet csitítását szolgálja, mint a
lázadást. Persze majd meglátjuk.
Én konkrétan polgárháborúval számolok a jövőben,
és nem tudom magam megggyőzni, hogy az a legrosszabb opció.
查
Bill Dauterive 2007.08.27. 16:25:14
Pontosan tisztaban vagyok vele, hogy mennyit lopnak. Azzal is tisztaban vagyok, hogy nem vagyok tul jolinformalt az okt. 23.-an tortent esemenyekrol, mar persze a mar korabban emlitett beszamolokon tul, de ha itt ennyi ember allitja az ellenkezojet, keszseggel elfogadom. Azt sem vitattam soha, hogy a rendorseg tulreagalta az esemenyeket (sajat belso jelentesuk is ezt allitja, minek tagadnam).
Azt viszont mondom, hogy annak ellenere, hogy nem az mszp-ben latom a megoldast, nehezen tudom megerteni, hogy egeszen 2002-ig miert nem voltak utcai zavargasok.
Ne csinaljunk ugy, mintha az elit levaltasa valos alternativa lenne es plane, mintha a fidesz nyujtana erre megoldast, tekintve hogy azzal, ahogy otthon lattam, a lopas mo-on egalitarius modon mukodik.
Totaval elvileg egyetertenek, gyakorlatban nem lehet varni, hogy a legalapvetobb bajok varazsutesre megoldodjanak mint ahogy o feltetelezi, plane hogy az alternativarol szo szerint ugyanezeket le lehetne irni.
A megszorito csomagot peldaul szerintem ugyanannyira koszonhetjuk Orbannak, Megyonak es Gyurcsanynak (meg talan neki a legkevesbe), ennek megfeleloen barmelyik oldalrol az elit fele mutogatni arcatlan kepmutatas, marpedig az egyik oldalrol ez folyik allando jelleggel.
Mellesleg meg mindig inkabb latnam Mo-ot tovabb vergodni abban a helyzetben, amibe most beleszorult, mint hogy egy Lengyelorszag-fele elitvaltas kovetkezzen, ahol Torgyanok, Csurkak es Thurmerek valnak a fo tenyezokke.
Azt viszont mondom, hogy annak ellenere, hogy nem az mszp-ben latom a megoldast, nehezen tudom megerteni, hogy egeszen 2002-ig miert nem voltak utcai zavargasok.
Ne csinaljunk ugy, mintha az elit levaltasa valos alternativa lenne es plane, mintha a fidesz nyujtana erre megoldast, tekintve hogy azzal, ahogy otthon lattam, a lopas mo-on egalitarius modon mukodik.
Totaval elvileg egyetertenek, gyakorlatban nem lehet varni, hogy a legalapvetobb bajok varazsutesre megoldodjanak mint ahogy o feltetelezi, plane hogy az alternativarol szo szerint ugyanezeket le lehetne irni.
A megszorito csomagot peldaul szerintem ugyanannyira koszonhetjuk Orbannak, Megyonak es Gyurcsanynak (meg talan neki a legkevesbe), ennek megfeleloen barmelyik oldalrol az elit fele mutogatni arcatlan kepmutatas, marpedig az egyik oldalrol ez folyik allando jelleggel.
Mellesleg meg mindig inkabb latnam Mo-ot tovabb vergodni abban a helyzetben, amibe most beleszorult, mint hogy egy Lengyelorszag-fele elitvaltas kovetkezzen, ahol Torgyanok, Csurkak es Thurmerek valnak a fo tenyezokke.
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.08.27. 16:39:34
Polak, venger dva bratanki, i do sabli, i do sklanki.
Én meg szívesen cserélnék a lengyelekkel.
Én meg szívesen cserélnék a lengyelekkel.
dowNLoad 2007.08.27. 18:01:03
A zorbánnak (sok más mellett) egy hatalmas hibája van, hogy 98-02 között nem hoztak olyan törvényeket, amik a az utána következő eseményeket megakadályozták volna. Kuncétől, demszkitól semmit nem vár aki nem retardált, fletótól sem, az igazságbeszéde óta főleg nem, haha. A TV-székházat azért nem védte meg a közelben tertózkodó párszáz rendőr, mert állítólag az MSZP székház védelmére készültek, de hiába a droidok nem azt gyújtották fel. Ha nem lőttek volna ki szemeket, és nem vertek volna öregasszonyokat/embereket, akkor a fidesz azóta nem tarthatna összejövetelt, így viszont a másik oldal mutatta ki a foga sárgáját. (már csak a pufajka hiányzik róluk, ezzel meg is szivatták magukat 2010-re)
dowNLoad 2007.08.27. 18:03:10
A zorbánnak (sok más mellett) egy hatalmas hibája van, hogy 98-02 között nem hoztak olyan törvényeket, amik a az utána következő eseményeket megakadályozták volna. Kuncétől, demszkitól semmit nem vár aki nem retardált, fletótól sem, az igazságbeszéde óta főleg nem, haha. A TV-székházat azért nem védte meg a közelben tertózkodó párszáz rendőr, mert állítólag az MSZP székház védelmére készültek, de hiába a droidok nem azt gyújtották fel. Ha nem lőttek volna ki szemeket, és nem vertek volna öregasszonyokat/embereket, akkor a fidesz azóta nem tarthatna összejövetelt, így viszont a másik oldal mutatta ki a foga sárgáját. (már csak a pufajka hiányzik róluk, ezzel meg is szivatták magukat 2010-re)
miert 2007.08.27. 18:37:21
Eddig sunnyogtak. Megérkezett az öblös visszhang, kénytelenek elhatárolódni.
Ki is kérte Pokornit fentebb? Megkapta.
Ki is kérte Pokornit fentebb? Megkapta.
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.08.27. 19:01:26
Igen-igen. Közkívánatra Pokorni. Nagyon sokat számít...
hiba 2007.08.27. 19:05:17
Most olvastam Pokorni és az egyházak nyilatkozatát. Azt hiszem ezt hiányoltam részben fentebb. A Fidesz oldaláról ez így teljesen rendben van már szerintem is. De ennyi kellett.
bugris 2007.08.27. 19:15:34
"A Fidesz oldaláról ez így teljesen rendben van már szerintem is."
Naiv vagy. Szerintem holnap egy tucatot simán össze tudunk majd gyűjteni az "Orbán szólaljon meg, OV-nak kell elhatárolódnia" féle véleményekből.
Naiv vagy. Szerintem holnap egy tucatot simán össze tudunk majd gyűjteni az "Orbán szólaljon meg, OV-nak kell elhatárolódnia" féle véleményekből.
szejler 2007.08.27. 19:27:22
Bill te félreérted
Nincs varázsütés, és nincs megoldás sem. Helyzet van. Az amit Tóta leírt és aminek a következményei voltak többek között a tavaly őszi zavargások.
A megszorító intézkedésekkel (és azzal amit még bejelentettek) felmondták a "te is lopsz én is lopok csak nagyban" hallgatólagos közmegegyezést, az öszödi beszéddel meg kivillant a szaros alsógatya az Armani alól, a lefegyverző igazság arról, hogy a társadalom fizeti meg Ferenc pajtás és a slepp hatalmi/lenyúlási igényeit.
És ahogy Tóta szépen megjósolta, ez kiverte a biztosítékot.
Az ultra jobbosok egyébként elárulom, rohadt árulónak/zsidóbérencnek tartják Viktort is (hőfoktól függően). Ők fantasyt játszanak, ahol vagy velük együtt gondolkodsz, vagy ellenség vagy.
Ilyenek meg mindíg, Fidesztől függetlenül is, vannak/lesznek.
Nincs varázsütés, és nincs megoldás sem. Helyzet van. Az amit Tóta leírt és aminek a következményei voltak többek között a tavaly őszi zavargások.
A megszorító intézkedésekkel (és azzal amit még bejelentettek) felmondták a "te is lopsz én is lopok csak nagyban" hallgatólagos közmegegyezést, az öszödi beszéddel meg kivillant a szaros alsógatya az Armani alól, a lefegyverző igazság arról, hogy a társadalom fizeti meg Ferenc pajtás és a slepp hatalmi/lenyúlási igényeit.
És ahogy Tóta szépen megjósolta, ez kiverte a biztosítékot.
Az ultra jobbosok egyébként elárulom, rohadt árulónak/zsidóbérencnek tartják Viktort is (hőfoktól függően). Ők fantasyt játszanak, ahol vagy velük együtt gondolkodsz, vagy ellenség vagy.
Ilyenek meg mindíg, Fidesztől függetlenül is, vannak/lesznek.
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2007.08.27. 19:57:42
"a hazugságréteg lekaparása után a kormányzati korrupcióval szemben is megemelkedik a nemzeti érzékenység."
Ez tuti, a szeptemberi sajnálatos események előtt íródott volna?
dowNLoad 2007.08.27. 20:11:41
A megszorító intézkedésekkel (és azzal amit még bejelentettek) felmondták a "te is lopsz én is lopok csak nagyban" hallgatólagos közmegegyezést, az öszödi beszéddel meg kivillant a szaros alsógatya az Armani alól, a lefegyverző igazság arról, hogy a társadalom fizeti meg Ferenc pajtás és a slepp hatalmi/lenyúlási igényeit.
Esetleg a nyilvánosság segíthetne?
Ez még nem minden, a versenyben ha nem csinálsz semmit, akkor lemaradsz, ha ellenkező irányba futsz, akkor még jobban.
Ha nagyon jól menne, akár még el is néznék az emberek a kismértékű lopást, "sikerdíjat", haverok jutalmazását, de nem ok nélkül, pl. Euro bevezetése 2006-ra, lehetett volna ok.
(szlovénoknál volt kitüntetéseső?)
Esetleg a nyilvánosság segíthetne?
Ez még nem minden, a versenyben ha nem csinálsz semmit, akkor lemaradsz, ha ellenkező irányba futsz, akkor még jobban.
Ha nagyon jól menne, akár még el is néznék az emberek a kismértékű lopást, "sikerdíjat", haverok jutalmazását, de nem ok nélkül, pl. Euro bevezetése 2006-ra, lehetett volna ok.
(szlovénoknál volt kitüntetéseső?)
szejler 2007.08.27. 20:15:36
Lopstop, (2006-06-16)
www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=104657
www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=104657
dowNLoad 2007.08.27. 20:19:30
A megszorító intézkedésekkel (és azzal amit még bejelentettek) felmondták a "te is lopsz én is lopok csak nagyban" hallgatólagos közmegegyezést, az öszödi beszéddel meg kivillant a szaros alsógatya az Armani alól, a lefegyverző igazság arról, hogy a társadalom fizeti meg Ferenc pajtás és a slepp hatalmi/lenyúlási igényeit.
Esetleg a nyilvánosság segíthetne?
Ez még nem minden, a versenyben ha nem csinálsz semmit, akkor lemaradsz, ha ellenkező irányba futsz, akkor még jobban.
Ha nagyon jól menne, akár még el is néznék az emberek a kismértékű lopást, "sikerdíjat", haverok jutalmazását, de nem ok nélkül, pl. Euro bevezetése 2006-ra, lehetett volna ok.
(szlovénoknál volt kitüntetéseső? ott vajon mennyit lopnak? van-e ott is In-Kal? úgy működik mint itt, van-e rá válasz? Van-e Krámer Balázs, aki szerint mindennek van ára, de a munkaerőnek nincs, az marxista felvetés: www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=172141
)
Esetleg a nyilvánosság segíthetne?
Ez még nem minden, a versenyben ha nem csinálsz semmit, akkor lemaradsz, ha ellenkező irányba futsz, akkor még jobban.
Ha nagyon jól menne, akár még el is néznék az emberek a kismértékű lopást, "sikerdíjat", haverok jutalmazását, de nem ok nélkül, pl. Euro bevezetése 2006-ra, lehetett volna ok.
(szlovénoknál volt kitüntetéseső? ott vajon mennyit lopnak? van-e ott is In-Kal? úgy működik mint itt, van-e rá válasz? Van-e Krámer Balázs, aki szerint mindennek van ára, de a munkaerőnek nincs, az marxista felvetés: www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=172141
)
gloire 2007.08.27. 23:48:53
szejler 2007.08.27. 20:15:36
Kössz, tényleg érdekes.
Több ponton is.
dowNLoad 2007.08.28. 02:30:35
Megint a szelektív tótaw memória, 2002-2006 között felvett valaki több tíz milliárd USD-t. Hova lett, mi lett belőle, ki hallott róla, mert csak a kamatfizetési kötelezettséget látom meg az áh.hiányt??? A LOP-STOP tábla úgy hiteles, ha alatta kis táblán:KIVÉVE SZDSZ (kóka-magyar a hatékony és olcsó beruházások atyjai)
Pallos Levente 2007.08.28. 16:34:40
bugris!
Íme, itt is van:
"Magyar Gárda: Mesterházy szerint mindenki szólaljon meg"
"... a Fidesz elnökétől is egyértelmű állásfoglalást vár a Magyar Gárdával kapcsolatban a szocialista párt"
www.mno.hu/index.mno?cikk=427206&rvt=2
Íme, itt is van:
"Magyar Gárda: Mesterházy szerint mindenki szólaljon meg"
"... a Fidesz elnökétől is egyértelmű állásfoglalást vár a Magyar Gárdával kapcsolatban a szocialista párt"
www.mno.hu/index.mno?cikk=427206&rvt=2
alex portnoy · http://vengeancetildoomsday.blogspot.com 2007.08.28. 19:13:32
hátha nem hangzott még itt el. kurvajó.:
két gárdista sétál az erdőben. szembejön velük két zsidó. megkérdezi egyik gárdista a másikat:
- te! ne verjük meg őket?
- jó de mi van ha ők vernek meg minket?
- minket? miért???
két gárdista sétál az erdőben. szembejön velük két zsidó. megkérdezi egyik gárdista a másikat:
- te! ne verjük meg őket?
- jó de mi van ha ők vernek meg minket?
- minket? miért???
dr.minorka 2007.08.28. 20:14:30
Ennek elment a maradék esze is:
Morvai: Nem ítélhető el, hogy gárdákba tömörülnek
www.mno.hu/index.mno?cikk=427151&rvt=2
Morvai: Nem ítélhető el, hogy gárdákba tömörülnek
www.mno.hu/index.mno?cikk=427151&rvt=2
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.08.28. 20:17:32
minorka, miért nem tetszik?
alex portnoy · http://vengeancetildoomsday.blogspot.com 2007.08.28. 20:44:05
morvainak tényleg meg van menve az esze. most próbál szintézist alkotni a jakobinus emberjogi nyilatkozatok meg a gárdázás között. femini-hégeliánus. borzalmas...
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.08.28. 21:04:29
Nekem tetszik. Szerintem tényleg joga van az embereknek megvédeni magukat. Hiszen láttuk, hogy a rendőrök nem megvédenek, hanem megtámadnak minket. Amíg lesznek ilyen borzalmas események - mármint, hogy a rendőrök bűnözőként viselkednek - és ezért nem elítéli őket a politika, hanem megdícséri -, addig nincs biztosítva a biztonságunkhoz való jogunk.
Az MSZP-nek és az SZDSZ-nek kellene elhatárolni magát a rendőrbűnözőktől és felelősségre vonni őket. Aztán jöhet a Magyar Gárda ügye - bár ők még nem követtek el semmi bűncselekményt.
Az MSZP-nek és az SZDSZ-nek kellene elhatárolni magát a rendőrbűnözőktől és felelősségre vonni őket. Aztán jöhet a Magyar Gárda ügye - bár ők még nem követtek el semmi bűncselekményt.
dr.minorka 2007.08.28. 21:21:52
Történetesen egy sor rendőr ügye van különböző vizsgálati szakaszban.
smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.28. 21:28:45
Szerintem pedig lehetne egy olyan, mint a South Parkban a "mindenki kontra mindenki per" az lenne a legjobb. Morvai Krisztina pedig egy rossz helyzetre adott ugyanolyan rossz válasz. Rádásul elég komoly küldetéstudata van, ami egy ilyen sikamlós reálpolitikai kérdésben kurvára nem jön jól.
szejler 2007.08.28. 22:33:48
lelkylola
Ott a bibi, hogy a kormányt megválasztották (most ne rágódjunk a legitimációján, mert jogilag egyértelmű), a rendőrség pedig szintén legitim csinálja amit csinál (ha szarul, ahogy megtörtént, akkor faszkorbács a vezetőségnek, meg a politikusoknak is).
A magyar gárdát viszont nem hatalmazta fel semmilyen legitim hatalom, ergo nincs is joguk rendőrt játszani. Az önvédelmet mint jogi kategóriát meg nézd át, mert az embereknek nem feltétlenül van joguk megvédeni magukat.
A betörőt pl nem durranthatod seggbe (legális fegyverrel sem) ha azon kapod hogy viszi a családi ékszert a lakásból.
Ott a bibi, hogy a kormányt megválasztották (most ne rágódjunk a legitimációján, mert jogilag egyértelmű), a rendőrség pedig szintén legitim csinálja amit csinál (ha szarul, ahogy megtörtént, akkor faszkorbács a vezetőségnek, meg a politikusoknak is).
A magyar gárdát viszont nem hatalmazta fel semmilyen legitim hatalom, ergo nincs is joguk rendőrt játszani. Az önvédelmet mint jogi kategóriát meg nézd át, mert az embereknek nem feltétlenül van joguk megvédeni magukat.
A betörőt pl nem durranthatod seggbe (legális fegyverrel sem) ha azon kapod hogy viszi a családi ékszert a lakásból.
dowNLoad 2007.08.28. 22:36:30
Eszébe nem jutna senkinek semmiféle gárda, ha nem lennének meg a feltételei: igazságbeszéd, igazságos vipera, igazságos szemkilövés, igazságos csomag, igazságos kókadtjani, stb.. eddig szar húzta le a WC-t, ettől ment fel a pumpa. Ha valaki most jött a holdról, akkor esetleg nem világos.
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.08.29. 00:47:57
download megírta helyettem.
smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.29. 10:03:00
Persze, csakhogy ennek a logikának a vonalán akár el is juthatunk a vendetta jogosságáig. Ez a bibi.
Bummer 2007.08.29. 10:12:10
szejler, te túl lojális vagy. A legitim azt jelenti, hogy törvényes. A rendőrség egy része törvénytelenül lépett fel. Ennek elismerése nem történt meg.
A Magyar Gárda ellenben teljesen törvényes, ha nem az lenne, akkor be kéne tiltani. De nem tiltják, hanem tépik a szájukat a "szabadelvűek".
A Magyar Gárda ellenben teljesen törvényes, ha nem az lenne, akkor be kéne tiltani. De nem tiltják, hanem tépik a szájukat a "szabadelvűek".
Bummer 2007.08.29. 10:14:23
+ Természetesen van jogod megvédeni magad, az életed akár a támadó élete árán is.
szejler 2007.08.29. 11:04:34
Bummer
Mi az hogy túl lojális? Kihez? (a kormányhoz én biztosan nem).
legitimitás: nem azt jelenti.
tarstudszotar.adatbank.transindex.ro/?szo=65
"arányos védekezés": keress rá!
Mi az hogy túl lojális? Kihez? (a kormányhoz én biztosan nem).
legitimitás: nem azt jelenti.
tarstudszotar.adatbank.transindex.ro/?szo=65
"arányos védekezés": keress rá!
szejler 2007.08.29. 11:17:48
Magyar gárda? Rendben!
Vonuljunk végig a történeten lépésben (akkor is, ha elhanyagolható esélye van annak, hogy ebből a busójáráson kívül bármi is lesz).
A kormány lop/csal/hazudik/olykor veri az ellene tüntetőket. Legyen magyar gárda!
Mit csináljanak? (a sírgondozáson túl)
Kitől védenek meg? A cigányoktól?
Az utóbbi: önbíráskodás. A hatalom több ok miatt is keményen fel fog lépni ellene. A most is klánokban érvényesülő cigánybandák még agresszívebbek lesznek, durvább fegyverekkel. Erőszakspirál.
Kitől védenek meg? A rendőrségtől? Kormánytól ?
Petíciókat írjanak? Ahhoz minek beöltözni?
Tüntessenek: megtehetik.
Fenyegessék a kormányt?
Hogyan? A törvényes kereteket betartva, azt egyenruhában is csak tüntetésnek hívják.
Akkor átléphetik a törvényes kereteket?
Mennyivel? Nyilván nem kevéssel kell a sikerhez átlépni, a hatalom amíg teheti fel fog lépni (láttuk hogy megteszi kevesebbért is)
Hogyan? Fegyverrel? Mert anélkül ugye kilátástalan.
Tegyük fel hogy sikerült. Nagyjából úgy lehetséges, ahogy fent leírtam. Fletót meg a sleppet elzavarták.
(Amit egyébként puccsnak hívnak mindenütt.)
És akkor!
Ki mondja meg, mi történik ezután? A magyar gárda vezetősége? Nyilván, hiszen az ő kezükben a hatalom.
Mit fognak mondani? Mit fognak csinálni? Kivel? Milyen indokkal?
Azt, akivel amit éppen akarnak. Nincs ki, és nincs mi korlátozza őket, a korlátokat eltörölték.
lelkylola: csak megemlítem: nincs túl jó rezümétek a kurucinfosok között, akik némi átfedésben vannak azért ezzel a társasággal.
Most ide lehet idézni egy szakajtónyi közhelyet, Churcilltől Bibóig, a demokrácia és a diktatúra viszonyáról. Mondhatnám hogy ugyanilyen indokokkal, és módon vették át a hatalmat a bolsevikok, vagy a dél amerikai puccsista diktátorok. Nem hiszem hogy itt bárki ilyenre vágyna.
Vonuljunk végig a történeten lépésben (akkor is, ha elhanyagolható esélye van annak, hogy ebből a busójáráson kívül bármi is lesz).
A kormány lop/csal/hazudik/olykor veri az ellene tüntetőket. Legyen magyar gárda!
Mit csináljanak? (a sírgondozáson túl)
Kitől védenek meg? A cigányoktól?
Az utóbbi: önbíráskodás. A hatalom több ok miatt is keményen fel fog lépni ellene. A most is klánokban érvényesülő cigánybandák még agresszívebbek lesznek, durvább fegyverekkel. Erőszakspirál.
Kitől védenek meg? A rendőrségtől? Kormánytól ?
Petíciókat írjanak? Ahhoz minek beöltözni?
Tüntessenek: megtehetik.
Fenyegessék a kormányt?
Hogyan? A törvényes kereteket betartva, azt egyenruhában is csak tüntetésnek hívják.
Akkor átléphetik a törvényes kereteket?
Mennyivel? Nyilván nem kevéssel kell a sikerhez átlépni, a hatalom amíg teheti fel fog lépni (láttuk hogy megteszi kevesebbért is)
Hogyan? Fegyverrel? Mert anélkül ugye kilátástalan.
Tegyük fel hogy sikerült. Nagyjából úgy lehetséges, ahogy fent leírtam. Fletót meg a sleppet elzavarták.
(Amit egyébként puccsnak hívnak mindenütt.)
És akkor!
Ki mondja meg, mi történik ezután? A magyar gárda vezetősége? Nyilván, hiszen az ő kezükben a hatalom.
Mit fognak mondani? Mit fognak csinálni? Kivel? Milyen indokkal?
Azt, akivel amit éppen akarnak. Nincs ki, és nincs mi korlátozza őket, a korlátokat eltörölték.
lelkylola: csak megemlítem: nincs túl jó rezümétek a kurucinfosok között, akik némi átfedésben vannak azért ezzel a társasággal.
Most ide lehet idézni egy szakajtónyi közhelyet, Churcilltől Bibóig, a demokrácia és a diktatúra viszonyáról. Mondhatnám hogy ugyanilyen indokokkal, és módon vették át a hatalmat a bolsevikok, vagy a dél amerikai puccsista diktátorok. Nem hiszem hogy itt bárki ilyenre vágyna.
alex portnoy 2007.08.29. 11:48:22
jahajjjajjaj. már megint a marxista logika. ettől mászom a falra. erő-ellenerő. éljen a dialektika, és majd valami lesz belőle (forradalmi terror?bolsevizmus? gárdizmus? mindegy a neve nem?).
szóval van egy kínos tény: a rendőrség törvénytelenül járt el (meg ízléstelenül és gusztustlanaul is, de azt sajnos ömagában törvény nem bünteti). a kormány mutyizik, ahogy szokott. a szadesz kitüntet, amitől broáfolni kell. és mi legyen a válasz rá?
köcsög a rendőrség, csináljunk gárdát. bravó. és a "feminista-konzervatív" (anyám ne hagyj el!) morvai krisztina megideologizálja nekünk hogy a gárda jogos (beszélgessen kicsit erről az amnestyvel ha úgyis ezt az emberijogos izét küldi). valóban ez a megoldás? amúgy persze némely világokban igen. balkán. banánköztársaságok. és akkor lehet lövöldözést rendezni a kossuth téren.
bár most csak parlagfüvet szednek, meg vért adnak, de én azért megőrzöm a szkepszisemet velük szemben. a nyavaja tudja mit akarnak még, nehéz ezt kibogozni (és ahol már bencsik is ballib féreg, meg hetiválasz en bloc, ott kicsit nehéz kiigazodni a dolgokon). én azért nem örülnék annyira a gárdának és mondanám morvainak is hogy mit csináljon okoskodás helyett, de azt nem tűrné a nyomdafesték...
úristen. ha bencsik ballibzsidó akkor én mi vagyok? eszemmegáll...
szóval van egy kínos tény: a rendőrség törvénytelenül járt el (meg ízléstelenül és gusztustlanaul is, de azt sajnos ömagában törvény nem bünteti). a kormány mutyizik, ahogy szokott. a szadesz kitüntet, amitől broáfolni kell. és mi legyen a válasz rá?
köcsög a rendőrség, csináljunk gárdát. bravó. és a "feminista-konzervatív" (anyám ne hagyj el!) morvai krisztina megideologizálja nekünk hogy a gárda jogos (beszélgessen kicsit erről az amnestyvel ha úgyis ezt az emberijogos izét küldi). valóban ez a megoldás? amúgy persze némely világokban igen. balkán. banánköztársaságok. és akkor lehet lövöldözést rendezni a kossuth téren.
bár most csak parlagfüvet szednek, meg vért adnak, de én azért megőrzöm a szkepszisemet velük szemben. a nyavaja tudja mit akarnak még, nehéz ezt kibogozni (és ahol már bencsik is ballib féreg, meg hetiválasz en bloc, ott kicsit nehéz kiigazodni a dolgokon). én azért nem örülnék annyira a gárdának és mondanám morvainak is hogy mit csináljon okoskodás helyett, de azt nem tűrné a nyomdafesték...
úristen. ha bencsik ballibzsidó akkor én mi vagyok? eszemmegáll...
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.08.29. 12:44:35
Megpróbálom egy családhasonlattal.
Van egy férj, aki rendszeresen szétveri a családját (ez itt a rendőrség) - a szomszédok, rokonok nem segítenek (ez az állam), a nőnek nincs menekülési útvonala (nem tudja feljelenteni, mert a hatóságok nem hisznek neki). Ebben a helyzetben mi történik? A nő elmegy mondjuk karate tanfolyamra, vagy odahívja az öccsét - erőt demonstrál. Ez a gárda. Erődemonstráció. De! Csak demonstráció, hiszen nem verekednek, nem tettek semmilyen törvénytelen dolgot. Egyszerűen vizuálisan hatása van annak, ha 56 férfi, szervezetten, egyenruhában felvonul. Ennyi. Ez egy "nem félünk" demonstráció. Engem nem zavar. Mindig voltak katonás férfiak. Ez nem egy szörnyű dolog, hanem természetes.
Másik: a kuruc nem szereti az ufit, de a gárdát se Bencsik miatt. A kuruc egy külön téma.
Harmadrészt: nagyon érdekes ez a levállási folyamat. Igen - a Fidesz és a szélsőjobb nem fér el egy pártba. Ez már nagyon régen kiderült. A Fidesznek el kell engednie a szélsőjobb szárnyát, mert nem lehet egyszerre a kádári kisemberekhez szólni, a vezető értelmiséghez és a szélsőjobbhoz. Orbán ezt megpróbálta, majdnem sikerült neki, de ez nem megy. Valószínűleg meg fog erősödni a Jobbik és elvisz szavazatokat a Fidesztől. Még az is lehet, hogy bekerül a Parlamentbe. Akkor majd az egész kampány alatt ez fog menni: a Fidesz koalícióra lép majd a fasisztákkal? De eddig is ez ment. Mindig ez volt az MSZP fő propaganda kampánya. Tehát nem változik semmi. Sőt, ha külön pártba tömörül a szélsőjobb, akkor a Fidesz könnyebben elhatárolódhat tőlük, mintha a fideszen belül vannak a szélsőjobbosok.
Van egy férj, aki rendszeresen szétveri a családját (ez itt a rendőrség) - a szomszédok, rokonok nem segítenek (ez az állam), a nőnek nincs menekülési útvonala (nem tudja feljelenteni, mert a hatóságok nem hisznek neki). Ebben a helyzetben mi történik? A nő elmegy mondjuk karate tanfolyamra, vagy odahívja az öccsét - erőt demonstrál. Ez a gárda. Erődemonstráció. De! Csak demonstráció, hiszen nem verekednek, nem tettek semmilyen törvénytelen dolgot. Egyszerűen vizuálisan hatása van annak, ha 56 férfi, szervezetten, egyenruhában felvonul. Ennyi. Ez egy "nem félünk" demonstráció. Engem nem zavar. Mindig voltak katonás férfiak. Ez nem egy szörnyű dolog, hanem természetes.
Másik: a kuruc nem szereti az ufit, de a gárdát se Bencsik miatt. A kuruc egy külön téma.
Harmadrészt: nagyon érdekes ez a levállási folyamat. Igen - a Fidesz és a szélsőjobb nem fér el egy pártba. Ez már nagyon régen kiderült. A Fidesznek el kell engednie a szélsőjobb szárnyát, mert nem lehet egyszerre a kádári kisemberekhez szólni, a vezető értelmiséghez és a szélsőjobbhoz. Orbán ezt megpróbálta, majdnem sikerült neki, de ez nem megy. Valószínűleg meg fog erősödni a Jobbik és elvisz szavazatokat a Fidesztől. Még az is lehet, hogy bekerül a Parlamentbe. Akkor majd az egész kampány alatt ez fog menni: a Fidesz koalícióra lép majd a fasisztákkal? De eddig is ez ment. Mindig ez volt az MSZP fő propaganda kampánya. Tehát nem változik semmi. Sőt, ha külön pártba tömörül a szélsőjobb, akkor a Fidesz könnyebben elhatárolódhat tőlük, mintha a fideszen belül vannak a szélsőjobbosok.
alex portnoy 2007.08.29. 12:56:34
pontosítsunk: a fidesznek az EGYETLEN esélye a választások megnyerésére ha kőkeményen elhatárolódik ezektől az idiótáktól. egyszer már beleszaladt ebbe. valóban, nem lehet egyszerre kádári kisemberekhez, értelmiséghez, szabadelvű-konzervatívokhoz meg szélsőjobbhoz szólni. nem férnek össze.
a hasonlatod viszont nem biztos hogy helytálló. jobbesetben nem erőt demonstrál (=gárdát alapít???), hanem kilép a faluból, az utcából, ahol lakik és ott próbál segítséget kérni. tudom tudom önvédelemre hivatkoznak. de ezt komolyan lehet venni? korábban is hivatkoztak már "önvédelemre". hát nem tudom... meg hogy ha a rendőrség szar, ők megvédik a polgárokat. kötve hiszem, hogy engem pl. megvédenének...
amúgy vigye csak el a jobbik a szélsőjobbot, kell a francnak. legalább lesz normális mérsékelt párt is magyarországon - ha van egy kis eszük.
a hasonlatod viszont nem biztos hogy helytálló. jobbesetben nem erőt demonstrál (=gárdát alapít???), hanem kilép a faluból, az utcából, ahol lakik és ott próbál segítséget kérni. tudom tudom önvédelemre hivatkoznak. de ezt komolyan lehet venni? korábban is hivatkoztak már "önvédelemre". hát nem tudom... meg hogy ha a rendőrség szar, ők megvédik a polgárokat. kötve hiszem, hogy engem pl. megvédenének...
amúgy vigye csak el a jobbik a szélsőjobbot, kell a francnak. legalább lesz normális mérsékelt párt is magyarországon - ha van egy kis eszük.
smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.29. 13:06:47
lola! Szerintem amit írsz, az egy család esetében megállja a helyét, amúgy viszont nem teljesen.
megpróbálom összefoglalni, az én álláspontom: Van a magyar demokrácia. Annak vannak intézményei, írott és íratlan szabályai, országos kereteken belül és kívül.
A demokrácia intézményei, mint a kormány, vagy a rendőrség elkövettek/nek olyan dolgokat, amik sértik ezeket az alapszabályokat.
Mi erre válasz: a gárda rendvédelmet akar gyakorolni, morvai krisztina mindenféle zendülésekkel fenyegetőzik, illetve sértegeti a magyar társadalom egyik csoportját. Ráadásul ízlés kérdése, de én az arányossággal is látok problémát, lásd zendülni egy sztálinista rendszer ellen 56-ban, illetve zendülni a mai rendszer ellen.
Magyarán szólva ők is át akarják lépni azt a határt, amit az ellenfelik átléptek, csak máshol.
Ha ezt elfogadjuk, akkor szerintem sutba dobhatjuk az egész zsidó-keresztény kultúrkörös-ezeréves európaikultúrás-demokráciás-jogállamos dolgot is.
Ez a szemet szemért dolog szerintem nem megy el ezen a szinten, mert az alapvető együttélési-társadalmi szabályokat rúgja fel. És ezen az elvi szinten mindegy, hogy valaki csinálja is, vagy csak hirdeti, hogy ezt fogja.
megpróbálom összefoglalni, az én álláspontom: Van a magyar demokrácia. Annak vannak intézményei, írott és íratlan szabályai, országos kereteken belül és kívül.
A demokrácia intézményei, mint a kormány, vagy a rendőrség elkövettek/nek olyan dolgokat, amik sértik ezeket az alapszabályokat.
Mi erre válasz: a gárda rendvédelmet akar gyakorolni, morvai krisztina mindenféle zendülésekkel fenyegetőzik, illetve sértegeti a magyar társadalom egyik csoportját. Ráadásul ízlés kérdése, de én az arányossággal is látok problémát, lásd zendülni egy sztálinista rendszer ellen 56-ban, illetve zendülni a mai rendszer ellen.
Magyarán szólva ők is át akarják lépni azt a határt, amit az ellenfelik átléptek, csak máshol.
Ha ezt elfogadjuk, akkor szerintem sutba dobhatjuk az egész zsidó-keresztény kultúrkörös-ezeréves európaikultúrás-demokráciás-jogállamos dolgot is.
Ez a szemet szemért dolog szerintem nem megy el ezen a szinten, mert az alapvető együttélési-társadalmi szabályokat rúgja fel. És ezen az elvi szinten mindegy, hogy valaki csinálja is, vagy csak hirdeti, hogy ezt fogja.
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.08.29. 13:08:30
Morvaiék próbáltak külföldön segítséget kérni. Néhány jogvédő szervezet tiltakozott is a rendőri brutalitással szemben, de nem lett semmi hatása. (Ez a kilép az asszony a faluból hasonlatra.) Belül kell megoldani. Gárda megoldás? Nem tudom. Biztos, hogy nem teljes megoldás. Nem tudom, mit tudnának tenni egy újabb népverés esetén? Esetleg szervezettebben lépnek fel? Nem tudom.
Ács Ferenc 2007.08.29. 13:16:55
alex: Nem egyszer veszített a Fidesz (főként) emiatt parlamenti választást, hanem kétszer. Azokban az esetekben is egészen pontosan úgy viselkedett, ahogy most. Azzal, hogy 2002-ben és 2006-ban lemondott az urbánus, antikommunista, de mérsékelt, a nemzeti és csirkefarhát-retorika vadhajtásait nem toleráló népességről (az ex- "régi" SZDSZ-szavazók egy részéről beszélek, ami önmmagában százezreket, kb. 5-10%-ot jelent) szinte tálcán kínálta fel a győzelmet riválisának. Erre halad most is, de az integrálni kívánt 2-4% szélsőjobb-károsultat nem fogja tudni maga mellé állítani. Az ugyanúgy zsidó ügynök cigánynak tartja Orbánt, mint eddig.
Ez a műbalhé a legeslegjobbkor jött Fletónak, és ahogy nézem a Magyar Zombi Gárda az ő ingyen kapott "pilot projektje" 2010-re. Most nyugodtan kipróbálják, bejáratják rajtuk azokat a profi mozgósító technikákat, amelyekkel 2010-ben (mert akkor lesz a következő érdemi választás) mozgósítani fognak és ismét nyerhetnek, legalább a 2006-os arányban. (Ez utóbbi csak tipp persze.) Az "antifasizmus" hívószavával még ma is prolik és városi értelmiségiek százezreit lehet a szavazóurnákhoz terelni. Meg is fogják tenni, de nem a 2009-es európai választásokon, hanem majd 2010-ben.
Ez a műbalhé a legeslegjobbkor jött Fletónak, és ahogy nézem a Magyar Zombi Gárda az ő ingyen kapott "pilot projektje" 2010-re. Most nyugodtan kipróbálják, bejáratják rajtuk azokat a profi mozgósító technikákat, amelyekkel 2010-ben (mert akkor lesz a következő érdemi választás) mozgósítani fognak és ismét nyerhetnek, legalább a 2006-os arányban. (Ez utóbbi csak tipp persze.) Az "antifasizmus" hívószavával még ma is prolik és városi értelmiségiek százezreit lehet a szavazóurnákhoz terelni. Meg is fogják tenni, de nem a 2009-es európai választásokon, hanem majd 2010-ben.
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.08.29. 13:22:53
smalladam,
Van egy nagyon fontos különbség: a gárda nem bántott senkit és nem tett semmi törvénytelent. Ha ők is verekedtek volna, akkor lenne szemet szemért, de egyelőre nem történt ilyesmi. Engem addig nem zavar a gárda, amíg csak erőt demonstrál, ha tényleg bántalmaznak bárkit is, akkor már zavar. A rendőrség se zavar, ha csak rendet tart fenn. Sőt ez a dolguk. Pl. az Erzsébet híd lezárása után ott voltam a Kossuth téren. Hihetetlen szakszerűen léptek fel a rendőrök az oszlatásnál. Lassan nyomták ki az embereket a térről, de nem bántottak senkit. Ha valaki rájuk ugrott azt kiemelték, de azt se bántották, hanem elvitték, aztán kiengedték. Addig sétáltatták és oszlatták az embereket, amíg az Astoriáról mindenki hazament. Ez így profi volt. Ellenben sem a tévé székháznál, sem később már nem ezt tették. A tévé székháznál érthetetlenül nem akadályozták meg a Kossuth térről az átvonulást, utána pedig nem küldtek oda rendőrt. Később pedig kifejezetten ártatlan embereket bántalmaztak, sőt eljárásokat indítottak ellenük. De ezeket a történeteket Te is ismered, valószínűleg jobban, mint én. Szóval ez a baj. Az erőszak. A gárda még nem volt erőszakos és remélem nem is lesz.
Van egy nagyon fontos különbség: a gárda nem bántott senkit és nem tett semmi törvénytelent. Ha ők is verekedtek volna, akkor lenne szemet szemért, de egyelőre nem történt ilyesmi. Engem addig nem zavar a gárda, amíg csak erőt demonstrál, ha tényleg bántalmaznak bárkit is, akkor már zavar. A rendőrség se zavar, ha csak rendet tart fenn. Sőt ez a dolguk. Pl. az Erzsébet híd lezárása után ott voltam a Kossuth téren. Hihetetlen szakszerűen léptek fel a rendőrök az oszlatásnál. Lassan nyomták ki az embereket a térről, de nem bántottak senkit. Ha valaki rájuk ugrott azt kiemelték, de azt se bántották, hanem elvitték, aztán kiengedték. Addig sétáltatták és oszlatták az embereket, amíg az Astoriáról mindenki hazament. Ez így profi volt. Ellenben sem a tévé székháznál, sem később már nem ezt tették. A tévé székháznál érthetetlenül nem akadályozták meg a Kossuth térről az átvonulást, utána pedig nem küldtek oda rendőrt. Később pedig kifejezetten ártatlan embereket bántalmaztak, sőt eljárásokat indítottak ellenük. De ezeket a történeteket Te is ismered, valószínűleg jobban, mint én. Szóval ez a baj. Az erőszak. A gárda még nem volt erőszakos és remélem nem is lesz.
szejler 2007.08.29. 13:27:39
A családomban ilyesmi nem fordult elő, de nehezen tudom elképzelni, hogy egy alkoholista szadista barmot a puszta erődemonstráció vissza tudjon tartani hosszútávon.
A kormányt meg mégannyira sem. Operetthadseregtől miért félnének (ebben így mi a férfias egyébként), a szigorú tekintet egyenruhában tankok ellen kevés. A kormány tisztában van az erőviszonyokkal, a gárda így értelmetlen.
Viszont kiváló lap az ellenzék baszogatására, lejáratására.
Abban igazad van, hogy a radikális bázis 2-10% között mozog Magyarországon, és az ingadozó réteg hajlamos lehet egy radikális párt mellé állni, ami folyamatos fejfájás, egyensúlyozás a Fidesznek.
A helyzetet szerintem leegyszerüsítené egy felturbózott KDNP (szentségtörés: akár viktor átlépésével), ami erősebb hangot üthetne meg, lezárva a jobboldalt, és egy pragmatikusabb Fidesz, ami középről szerezhetne súlyos százalékokat. Ezzel az állandó egyensúlyozási probléma meg lenne oldva.
A kormányt meg mégannyira sem. Operetthadseregtől miért félnének (ebben így mi a férfias egyébként), a szigorú tekintet egyenruhában tankok ellen kevés. A kormány tisztában van az erőviszonyokkal, a gárda így értelmetlen.
Viszont kiváló lap az ellenzék baszogatására, lejáratására.
Abban igazad van, hogy a radikális bázis 2-10% között mozog Magyarországon, és az ingadozó réteg hajlamos lehet egy radikális párt mellé állni, ami folyamatos fejfájás, egyensúlyozás a Fidesznek.
A helyzetet szerintem leegyszerüsítené egy felturbózott KDNP (szentségtörés: akár viktor átlépésével), ami erősebb hangot üthetne meg, lezárva a jobboldalt, és egy pragmatikusabb Fidesz, ami középről szerezhetne súlyos százalékokat. Ezzel az állandó egyensúlyozási probléma meg lenne oldva.
smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.29. 13:28:47
Alapvetően egyetértek veled a gárdával kapcsolatban, csak azt mondom, amit fent is leírtam, hogy ilyen törvénysértő dolog lebegtetése sem fair, ez zsarolás. Szép szóval nem megy, politikával nem megy, akkor félkatonai alakulatot szervezek, és azzal fenyegetőzök.
És nem csak zsarol, de másokat meg bátorít is. lehet hogy az egyik gárda csak demonstrálni akar a hangzatos fenyegetőzésekkel. Megteheti, joga van hozzá, de ez rossz üzenet mindenki felé.
És nem csak zsarol, de másokat meg bátorít is. lehet hogy az egyik gárda csak demonstrálni akar a hangzatos fenyegetőzésekkel. Megteheti, joga van hozzá, de ez rossz üzenet mindenki felé.
k|M · http://uf.blog.hu 2007.08.29. 13:40:39
lelkylola 2007.08.29. 12:44:35
"Mindig voltak katonás férfiak. Ez nem egy szörnyű dolog, hanem természetes."
Ne keverjük a szezont a szakasszal.
Ismerek katonákat, akik megjárták koszovót, ciprust, afganisztánt, vagy irakot; ismerek olyanokat, akik magasrangú vezetői, vagy vezetői voltak az MH-nak; ismerek pár légierős arcot, pilótát, akik aztán még a szárazföldiektől is nagyon-nagyon sokban különböznek.
De egy közös bennük: ők nem katonásdit játszanak. Ők katonák. És nem is annyira katonás férfiak. Igazán jó katonák nincsenek belefeszülve az egyenruhájukba, hiszen nem a ruha miatt katonák, nem az tette őket katonává, hanem valami más. Különösen igaz ez a légierő tagjaira, pilótáira.
Lola, be kell látni, ez a Magyar Gárdás bohóckodás a Fővárosi Nagycirkusz színpadára való. Ott lehet és kell szórakoztatni a nagyérdeműt. Máshol inkább csak röhejes lesz és teljesen fölösleges indulatokat szül.
Ha meg valakit éget a hazaféltés jogos tüze, lehet masírozni a HM felé, hivatásosnak. Ott megtanítanak lőni. Ott lehet vitézkedni, és a fakardot is otthon lehet végre hagyni, hogy a Mama szépen betegye a vitrinbe, mint a bátorság ereklyéjét. Egyszóval ott a HM, vár mindenkit, aki katonai-honvédelmi pályára szeretne lépni.
"Mindig voltak katonás férfiak. Ez nem egy szörnyű dolog, hanem természetes."
Ne keverjük a szezont a szakasszal.
Ismerek katonákat, akik megjárták koszovót, ciprust, afganisztánt, vagy irakot; ismerek olyanokat, akik magasrangú vezetői, vagy vezetői voltak az MH-nak; ismerek pár légierős arcot, pilótát, akik aztán még a szárazföldiektől is nagyon-nagyon sokban különböznek.
De egy közös bennük: ők nem katonásdit játszanak. Ők katonák. És nem is annyira katonás férfiak. Igazán jó katonák nincsenek belefeszülve az egyenruhájukba, hiszen nem a ruha miatt katonák, nem az tette őket katonává, hanem valami más. Különösen igaz ez a légierő tagjaira, pilótáira.
Lola, be kell látni, ez a Magyar Gárdás bohóckodás a Fővárosi Nagycirkusz színpadára való. Ott lehet és kell szórakoztatni a nagyérdeműt. Máshol inkább csak röhejes lesz és teljesen fölösleges indulatokat szül.
Ha meg valakit éget a hazaféltés jogos tüze, lehet masírozni a HM felé, hivatásosnak. Ott megtanítanak lőni. Ott lehet vitézkedni, és a fakardot is otthon lehet végre hagyni, hogy a Mama szépen betegye a vitrinbe, mint a bátorság ereklyéjét. Egyszóval ott a HM, vár mindenkit, aki katonai-honvédelmi pályára szeretne lépni.
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.08.29. 13:40:48
szejler, én ismerek olyan családot, ahol az anyuka beíratkozott aikido-ra, hasonló okokból és sikerült így leszerelnie a férjét. (Onnan vettem a hasonlatot.) De mindegy. Az egy eset.
A KDNP se tud kommunikálni a szélsőjobbal. Nekik gárda kell, meg kuruc, meg kemény szavak. Ezt a KDNP nem tudja. Szerintem egyszerűen el kell engedni és kész.
smalladam, nem mindenkinek rossz üzenet szerintem. Akik azt akarták, hogy történjen már valami, azok úgy érezhetik, hogy történt valami. Kifogták a szelet a vitorlából.
Zsarolás. Az nem szép. De ebben az országban olyan magas az ingerküszöb, hogyha szépen kérsz valamit, azt senki se hallja meg. Tehát kommunikációs szempontból, ha a Jobbik népszerűséget akar, akkor ilyen hangosan kell kiabáljon.
A KDNP se tud kommunikálni a szélsőjobbal. Nekik gárda kell, meg kuruc, meg kemény szavak. Ezt a KDNP nem tudja. Szerintem egyszerűen el kell engedni és kész.
smalladam, nem mindenkinek rossz üzenet szerintem. Akik azt akarták, hogy történjen már valami, azok úgy érezhetik, hogy történt valami. Kifogták a szelet a vitorlából.
Zsarolás. Az nem szép. De ebben az országban olyan magas az ingerküszöb, hogyha szépen kérsz valamit, azt senki se hallja meg. Tehát kommunikációs szempontból, ha a Jobbik népszerűséget akar, akkor ilyen hangosan kell kiabáljon.
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.08.29. 13:45:32
kM, igazad van nem katonásak, hanem katonásdit játszanak. Úgy néznek ki, mint egy néptánccsoport.
Az pedig, hogy ki, hol adja elő a műsorát, más kérdés, de a modern művészetben is a streetart tombol :)
Az pedig, hogy ki, hol adja elő a műsorát, más kérdés, de a modern művészetben is a streetart tombol :)
szejler 2007.08.29. 13:45:59
MG számvetés
Baloldal:
eszköz:
-a Fidesz támadására (ingyen)
- hisztériakeltésre
(Itt megjósolom: a MG-át nem fogják betiltani. Folyamatosan nácikról, összefonódásról, NBH vizsgálatokról fog szólni a dolog a következő 3 év)
haszon:
- tematizálás
- saját tábor aktiválása, amire más lehetőségük nincs.
- mérsékeltek eltántorítása a Fidesztől.
- figyelem elterelődése a korrupcióról/balfaszkodásról/egyéb.
- a jobbik megerősödése néhány százalék veszteség a Fidesznek
Fidesz
----
Baloldal:
eszköz:
-a Fidesz támadására (ingyen)
- hisztériakeltésre
(Itt megjósolom: a MG-át nem fogják betiltani. Folyamatosan nácikról, összefonódásról, NBH vizsgálatokról fog szólni a dolog a következő 3 év)
haszon:
- tematizálás
- saját tábor aktiválása, amire más lehetőségük nincs.
- mérsékeltek eltántorítása a Fidesztől.
- figyelem elterelődése a korrupcióról/balfaszkodásról/egyéb.
- a jobbik megerősödése néhány százalék veszteség a Fidesznek
Fidesz
----
alex portnoy 2007.08.29. 14:51:13
Lola: alapvetően a példa rossz a megvert asszonnyal meg az iszákos férjjel. a probléma sajnos nem azonos. az, hogy mikor lehet, mikor szabad erőszakosan fellázadni az "elnyomó" hatalom ellen, baromi régi probléma, legalább szent ágoston óta (ha nem régebbóta), és nem hiszem hogy ezt itt meg fogjuk oldani - ráadásul a demokráciában ez mégnagyobb kérdés.
a fidesznek meg egy dolgot meg kell tanulna: a szélsőjobbal (és némely esetben a szélsőballal, by tha way!) való kacsintgatás taktikázás céljából nem kifizetődő. félreértés ne essék, én nem tartozom az üvöltöző-fenyegetőző "antifasiszták" táborába, nem tapsikolok térdemet remegtetve tgm agymenéseire (édösistenem...), de az tény hogy kicsit rossz szemmel nézem a gárdáskodást és már korábban is rossz szemmel néztem a "csak ritkán zsidózó" árpádsávos masszát is. (egy szkeptikus konzi szkepszise mindig megmarad:-))
km-el értek egyet: bohózatnak. ha pedig a fidesz valódi, európai konzeevatív erő akar lenni, akkor legyen, ez nagyon dícséretes (smalladam gondolatmenetének beemelése: európai zsidó-keresztény jogállami ésatöbbi cuccos), és támogatandó. de akkor vessünk már néhány pillantást az európai jobboldali pártokra, könyörgöm! sárközyt le pen-el koalícióra lépni: ezt el tudjuk képzelni? a toryk a national front-al? a német kereszténydemokratákról nem is beszélve, akik le se köpték haidert, amikor az vitatkozni akart velük. svédországban a jelenleg kormányzópártként működő moderatok a nationaldemokratiskákkal? és itt nem a koalícióról van szó, ilyen itthon se vót: fel sem merül. olyan élesek a határok. ha a fityisz határai is ilyen világosak lesznek, hosszú távon sokkal többet nyer, mint egy válaszást (pl. kapásból a régi szadeszosokat, az urbánus-értelmiségi izét).
etc...
a magyargárda meg maradjon partvonalon. vagy bohózatként, vagy ha úgy adódik (ne adódjon úgy), elítélendő szélsőségként.
a fidesznek meg egy dolgot meg kell tanulna: a szélsőjobbal (és némely esetben a szélsőballal, by tha way!) való kacsintgatás taktikázás céljából nem kifizetődő. félreértés ne essék, én nem tartozom az üvöltöző-fenyegetőző "antifasiszták" táborába, nem tapsikolok térdemet remegtetve tgm agymenéseire (édösistenem...), de az tény hogy kicsit rossz szemmel nézem a gárdáskodást és már korábban is rossz szemmel néztem a "csak ritkán zsidózó" árpádsávos masszát is. (egy szkeptikus konzi szkepszise mindig megmarad:-))
km-el értek egyet: bohózatnak. ha pedig a fidesz valódi, európai konzeevatív erő akar lenni, akkor legyen, ez nagyon dícséretes (smalladam gondolatmenetének beemelése: európai zsidó-keresztény jogállami ésatöbbi cuccos), és támogatandó. de akkor vessünk már néhány pillantást az európai jobboldali pártokra, könyörgöm! sárközyt le pen-el koalícióra lépni: ezt el tudjuk képzelni? a toryk a national front-al? a német kereszténydemokratákról nem is beszélve, akik le se köpték haidert, amikor az vitatkozni akart velük. svédországban a jelenleg kormányzópártként működő moderatok a nationaldemokratiskákkal? és itt nem a koalícióról van szó, ilyen itthon se vót: fel sem merül. olyan élesek a határok. ha a fityisz határai is ilyen világosak lesznek, hosszú távon sokkal többet nyer, mint egy válaszást (pl. kapásból a régi szadeszosokat, az urbánus-értelmiségi izét).
etc...
a magyargárda meg maradjon partvonalon. vagy bohózatként, vagy ha úgy adódik (ne adódjon úgy), elítélendő szélsőségként.
volkov 2007.08.30. 20:02:01
BREAKING NEWS
Demszky zsidozik, mikozben hazudik egy joizut?
index.hu/politika/belfold/budapest/mager3523/
(harmadik bekezdes alulrol)
Demszky zsidozik, mikozben hazudik egy joizut?
index.hu/politika/belfold/budapest/mager3523/
(harmadik bekezdes alulrol)
dr.minorka 2007.08.30. 20:16:38
"hosszú távon sokkal többet nyer, mint egy válaszást (pl. kapásból a régi szadeszosokat, az urbánus-értelmiségi izét)."
Őket sohasem. Ráadásul nem túlzottan számosak. Viszont ha nem kacsingat szélsőjobbra, akkor tud balról szavazatot szerezni. Kicsit többen vannak ott.
Őket sohasem. Ráadásul nem túlzottan számosak. Viszont ha nem kacsingat szélsőjobbra, akkor tud balról szavazatot szerezni. Kicsit többen vannak ott.
dowNLoad 2007.08.30. 22:38:44
Több mint furcsa (és gyanús), hogy mindig mszp-szdsz vezetés alatt jönnek elő olyan dolgok amik köthetők szélsőjobbhoz, vagy nem , de akkor is hozzákötik: Vér és becsület (jó nevük van), Bácsfi Diána, Szabó Albert (már izraeli állampolgár állítólag, haha), már csak valami igazi terrorcselekmény hiányzik, és akkor jöhetnek a jó kis magyar Patriot Act törvények. (minden hatalom közvetlenül a min.elnök kezébe, terrorveszély esetén az alkotmány felfüggesztése, akár a választások bizonytalan időre elhalasztása, stb.. alig várom!!!)
Kieran Hayes 2007.08.31. 08:54:06
Mi lenne, ha a Fidesz (OV esetleg) kiállna, világosan elhatárolódna, ahogy GyF kéri. Ezt követően felszólítaná az MSZP-t, hogy határolódjon el a szélsőséges Horn Gyulától, meg a Fib Guevarás akcióitól. Sőt, meg lehetne pedzeni Horn bíróság elé állítását 56-os szerepe tisztázása kapcsán. Az pedig nem indok, hogy később "belátta korábbi hibáit, jóvá tett mindent". Gondolom sok náci is belátta volna, ha nem lógatják fel őket Nürnbergben.
dr.minorka 2007.08.31. 11:01:59
Gondolom az, hogy sokan elméláznának azon, hogy milyen érdekes, hogy némelyeknek a nyilasokról Horn Gyula, stb. jut eszükbe. Melyik oldalon is állnak ezek, és akkor én/mi/ők hol állunk? Feri barátunk, és a jó cimbi Gál junior pedig a kezét dörzsölné.
Ad abszurdum mi lenne, ha a Fidesz simán elhatárolódna? Nem azért, mert nagy a veszély, hanem azért, hogy ne legyen nagy a veszély! Még inkább abszurd, de ha esetleg olyan lenne, mint a CDU, vagyis jobbra zárna... Így aztán fel tudná használni ezt az ügyet a politikai ellenfél meggyengítésére, nyilvános elhatárolódásra felhívva az állítólagos baloldali szervezeteket a kózházbezárások, oktatási leépítések, szélsőséges privatizáció ügyében.
Ad abszurdum mi lenne, ha a Fidesz simán elhatárolódna? Nem azért, mert nagy a veszély, hanem azért, hogy ne legyen nagy a veszély! Még inkább abszurd, de ha esetleg olyan lenne, mint a CDU, vagyis jobbra zárna... Így aztán fel tudná használni ezt az ügyet a politikai ellenfél meggyengítésére, nyilvános elhatárolódásra felhívva az állítólagos baloldali szervezeteket a kózházbezárások, oktatási leépítések, szélsőséges privatizáció ügyében.
volkov 2007.08.31. 12:20:57
Nemzetkozi sajtoertekezlet:
az erdeklodo kulfoldi ujsagirok ismet meghallgathattak, ahogy az orszag miniszterelnoke ugy mellesleg ekezi a parlamenti ellenzeket is. Egyebkent ez vajon egy felideji
tudositas, vagy Navracsics valoban szotlanul szemlelodott?
www.hirszerzo.hu/cikk.a_magyar_garda_a_komplett_nacizmust_kepviseli.43654.html
az erdeklodo kulfoldi ujsagirok ismet meghallgathattak, ahogy az orszag miniszterelnoke ugy mellesleg ekezi a parlamenti ellenzeket is. Egyebkent ez vajon egy felideji
tudositas, vagy Navracsics valoban szotlanul szemlelodott?
www.hirszerzo.hu/cikk.a_magyar_garda_a_komplett_nacizmust_kepviseli.43654.html
dowNLoad 2007.08.31. 12:29:26
minorka, talán az egyensúly miatt jut eszébe gyufa. Magyarországon 3dolgot be kellene tiltani, mert kiegyenlíteni nem lehet: náci, komcsi, cionista , magyarellenes megnyilvánulásokat! Világos szabályokkal, és büntetési tételekkel, pl. újságban nem jelenhet meg ilyen cikk, nagy nyilvánosság előtt elkövetve 5év fegyház, stb.. Kórházbezárás, oktatási leépítések, stb. az meg sima hűtlen kezelés: teljes vagyonelkobzás, és 15év fegyház! (ezt kellet volna 90-91-ben és már régen Euróval fizetnénk a 200-ezres minimálbérből is. (de inkább ment-megy a parasztvakítás ezerrel)
"Ha kell buzi vagyok, ha kell cigány, ha kell , ha nem kell de zsidó vagyok, csak magyar nem tudok lenni, székely meg végképp!!!"
Gyurnyányi fletó
"Ha kell buzi vagyok, ha kell cigány, ha kell , ha nem kell de zsidó vagyok, csak magyar nem tudok lenni, székely meg végképp!!!"
Gyurnyányi fletó
dowNLoad 2007.08.31. 12:34:04
3+1(+1 lemaradt)
dowNLoad 2007.08.31. 12:43:29
Jöhet a maszatolás, hogy nem tudja senki mi az, hogy magyarellenes, náci, stb.. ki dönti majd el? mindig a másik, minorka! ha nincs kifogása, akkor nics ok a fikázásra sem, csak ezt úgy hívják, hogy együttműködés. és az utóbbi időben ez itt nem megy. gyufáról mindenki tudta, hogy ki, viktorról is, megyó már egy kindertojás volt, fletó meg egy JACK IN THE BOX. (a doboz, aminek, ha kinyitod a tetejét kiugrik egy kisördög, amit már nem lehet visszacsukni!!!
Kieran Hayes 2007.08.31. 13:09:44
Minorka,
Hol vannak nyilasok? Mitől komplett náci a MG?
Tudtommal eddig semmi alkotmányelleneset, törvénybe ütközőt nem tettek. Miért veszélyeztetik a demokráciát? Miért kell tőlük félni? Eddig csak prejudikációról van szó. Eddig nem csináltak SEMMIT.
56 hüjegyerekről van szó. Egy kisváros rendőrségének bevetési alosztálya nagyjából 20 perc alatt számolná fel őket, még ha fel is lennének fegyverkezve. Úgyhogy be kéne fejezni a hisztit.
Egyébként félreértés ne essék kurvára nem szimpatikus a MG nekem se.
Hol vannak nyilasok? Mitől komplett náci a MG?
Tudtommal eddig semmi alkotmányelleneset, törvénybe ütközőt nem tettek. Miért veszélyeztetik a demokráciát? Miért kell tőlük félni? Eddig csak prejudikációról van szó. Eddig nem csináltak SEMMIT.
56 hüjegyerekről van szó. Egy kisváros rendőrségének bevetési alosztálya nagyjából 20 perc alatt számolná fel őket, még ha fel is lennének fegyverkezve. Úgyhogy be kéne fejezni a hisztit.
Egyébként félreértés ne essék kurvára nem szimpatikus a MG nekem se.
Kieran Hayes 2007.08.31. 13:14:58
Ja és azért jut eszembe a nyilasokról Horn Gyula, mert egyik is fegyvert fogott a saját népére, meg a másik is. Egyik is szélsőséges meg a másik is. A nyilasokat felelősségre vonták tetteikért (oké a kisnyilasokat nem, azok átálltak), Hornt nem.
Ha a jobboldalnak folyton el kell határolódnia saját szélsőségeseitől, akkor határolódjon el a baloldal is.
Ugyanis mindkét szélsőség éppolyan veszélyes.
Ha a jobboldalnak folyton el kell határolódnia saját szélsőségeseitől, akkor határolódjon el a baloldal is.
Ugyanis mindkét szélsőség éppolyan veszélyes.
volkov 2007.08.31. 13:22:31
OK ugy tunik felidei volt:
www.hirszerzo.hu/cikk.navracsics_gyurcsany_csak_a_hiszteriakelteshez_ert.43655.html
www.hirszerzo.hu/cikk.navracsics_gyurcsany_csak_a_hiszteriakelteshez_ert.43655.html
dr.minorka 2007.08.31. 13:50:01
Hayes!
Nem tehetek nekem a nyilasok jutnak eszembe, illetve csak azért nem ők, mert mindig látom magam előtt Usztics Urat, amint vigyázzt vezényel, meg a pincéregyenruhába bújtatott hadat. Ami a Nemzeti Őrsereget illeti, talán nem kell magyaráznom, hogy vizuálisan miért a nyilasok jutnak az ember eszébe. Meg akkor is nyilván az én rögeszméim uralkodtak el rajtam, amikor találkoztam egy tucatnyival a közönség soraiból, kicsit másutt. Szép kopasz, bakancsos, derék nem-nyilas fiatalok voltak, én meg örültem, hogy nincs gyapjas hajam, barna bőröm, horgas orram, hanem szép szőke árja kinézetem van (ámbár ezt lengyel nagyapámnak köszönhetem).
Hogy nekem miért jutnak az eszembe a Jobbikról a nyilasok? Nem is tudom...
www.jobbik.hu/ciganyutra_tevedt_a_kormany_fuldoklik_a_magyar_tarsadalom
Lehet még sokáig nyilasozni Horn kapcsán, vagy fordítva, csak ne csodálkozzunk, ha a végeredmény a Madárfejű Lajcsika esete lesz.
"Ha a jobboldalnak folyton el kell határolódnia saját szélsőségeseitől, akkor határolódjon el a baloldal is."
Oksa: "A kormányoldal egyre több és több – a magyar közösség rovására összekürtölt, reklámozott és támogatott - társadalmi csoportot, kisebbséget, extrémizmust állít politikai csatasorba az egészséges folytonosság-tudatra, modern magyar identitásra és fejlődésre törekvő magyar közösséggel szemben. Ezért próbálja maga köré gyűjteni a szociálliberális párt-duó ma hazánkban tipikusan a legnagyob hazai etnikai kisebbséget, a cigányságot, illetve úgymond képviselni, védelmezni a legnagyobb, nem keresztény felekezeti csoport, a zsidóság érdekeit." Tudsz bármi hasonlót mutatni a baloldalon? Egyébként a dolog NEM úgy működik, hogy mi elítéljük a mi oldalunk szélsőségeseit, feltéve, hogy ti meg a tieiteket! A gyűlöletet, az embertelenséget ítéljük el, feltétel nélkül. (Most ezt nem a koalíció akciójára mondtam.)
Nem tehetek nekem a nyilasok jutnak eszembe, illetve csak azért nem ők, mert mindig látom magam előtt Usztics Urat, amint vigyázzt vezényel, meg a pincéregyenruhába bújtatott hadat. Ami a Nemzeti Őrsereget illeti, talán nem kell magyaráznom, hogy vizuálisan miért a nyilasok jutnak az ember eszébe. Meg akkor is nyilván az én rögeszméim uralkodtak el rajtam, amikor találkoztam egy tucatnyival a közönség soraiból, kicsit másutt. Szép kopasz, bakancsos, derék nem-nyilas fiatalok voltak, én meg örültem, hogy nincs gyapjas hajam, barna bőröm, horgas orram, hanem szép szőke árja kinézetem van (ámbár ezt lengyel nagyapámnak köszönhetem).
Hogy nekem miért jutnak az eszembe a Jobbikról a nyilasok? Nem is tudom...
www.jobbik.hu/ciganyutra_tevedt_a_kormany_fuldoklik_a_magyar_tarsadalom
Lehet még sokáig nyilasozni Horn kapcsán, vagy fordítva, csak ne csodálkozzunk, ha a végeredmény a Madárfejű Lajcsika esete lesz.
"Ha a jobboldalnak folyton el kell határolódnia saját szélsőségeseitől, akkor határolódjon el a baloldal is."
Oksa: "A kormányoldal egyre több és több – a magyar közösség rovására összekürtölt, reklámozott és támogatott - társadalmi csoportot, kisebbséget, extrémizmust állít politikai csatasorba az egészséges folytonosság-tudatra, modern magyar identitásra és fejlődésre törekvő magyar közösséggel szemben. Ezért próbálja maga köré gyűjteni a szociálliberális párt-duó ma hazánkban tipikusan a legnagyob hazai etnikai kisebbséget, a cigányságot, illetve úgymond képviselni, védelmezni a legnagyobb, nem keresztény felekezeti csoport, a zsidóság érdekeit." Tudsz bármi hasonlót mutatni a baloldalon? Egyébként a dolog NEM úgy működik, hogy mi elítéljük a mi oldalunk szélsőségeseit, feltéve, hogy ti meg a tieiteket! A gyűlöletet, az embertelenséget ítéljük el, feltétel nélkül. (Most ezt nem a koalíció akciójára mondtam.)
dr.minorka 2007.08.31. 14:19:33
Kiegészítés, most olvasom:
www.mno.hu/index.mno?cikk=427700&rvt=2
"Harrach Péter kiemelte: a KDNP értékrendje hiteles, cselekedetei kiszámíthatóak, így nincs szükség arra, hogy elhatárolódjon a Magyar Gárdától. "
Mindenki meghülyült? Ez pontosan Gurcsány csapdája. Elhatárolódni? Fellépni az MG ellen nem azért kell, hogy bizonyítsák, hogy nekik semmi közük hozzá, hanem azért, hogy az a fenyegetés, ami most megjelent, és valóban nem egy valós fenyegetés, maradjon is meg csírának. Az egész társadalom egységét demonstrálva.
www.mno.hu/index.mno?cikk=427700&rvt=2
"Harrach Péter kiemelte: a KDNP értékrendje hiteles, cselekedetei kiszámíthatóak, így nincs szükség arra, hogy elhatárolódjon a Magyar Gárdától. "
Mindenki meghülyült? Ez pontosan Gurcsány csapdája. Elhatárolódni? Fellépni az MG ellen nem azért kell, hogy bizonyítsák, hogy nekik semmi közük hozzá, hanem azért, hogy az a fenyegetés, ami most megjelent, és valóban nem egy valós fenyegetés, maradjon is meg csírának. Az egész társadalom egységét demonstrálva.
szejler 2007.08.31. 14:21:43
Elnézve a növekvő hisztériakeltést, a jobboldal egy dolgot tehet: nevetségessé teszi ezt a gárdázást.
(nem közvetlenül a párt természetesen)
Pamfletek, karikatúrák, viccek, (könnyedén) humoros publik ezerrel. (Ferenc és a félelmetes 56 náci)
Csak ezzel lehet kihúzni a méregfogát.
(nem közvetlenül a párt természetesen)
Pamfletek, karikatúrák, viccek, (könnyedén) humoros publik ezerrel. (Ferenc és a félelmetes 56 náci)
Csak ezzel lehet kihúzni a méregfogát.
VIII. Nagyapó 2007.08.31. 14:28:03
Hm...
Mondjuk olyat, hogy valaki nagyobb társadalmi csoportok ellen uszít hasonló vehemenciával (ami ugye a baloldali verzió lenne), szerintem lehetne találni...
Mondjuk olyat, hogy valaki nagyobb társadalmi csoportok ellen uszít hasonló vehemenciával (ami ugye a baloldali verzió lenne), szerintem lehetne találni...
VIII. Nagyapó 2007.08.31. 14:28:52
(mármint ez minorkának szólt...)
VIII. Nagyapó 2007.08.31. 14:29:50
sötétben bújkáló komment, bújj elő!
dr.minorka 2007.08.31. 14:55:19
Konkrétan mi lenne az?
dr.minorka 2007.08.31. 15:14:19
A sötétben bújkálót illetőleg csatlakoznék... Mikor lesz már rendes blogja a cégnek?
Kieran Hayes 2007.08.31. 20:01:08
Nézd minorka, szerintem elbeszélünk egymás mellett.
Én nem nyilasozok Horn kapcsán, csak arra próbálok rávilágítani, hogy a balliberális oldal a rendszerváltás óta a szélsőjobbal ekézi a mérsékelt jobboldalt. Korábban a Csurkéval meg a miéppel Antallékat (vö: demokratikus charta)később a polgári kormányt, aztán a tavalyi választásokon a jobbikkal, most meg a gárdával.
Szóval a gárdából szerintem éppúgy nem lesz erős szélsőjobb/nyilas/fasiszta/náci tömegmozgalom, ahogy a miépből és a jobbikból se lett. Nincs ugyanis az ilyen eszméknek a jelenlegi társadalomban bázisa (kereslete).
És azért gondolkodjunk már egy kicsit. Most nem 1933-at írunk. Ha teszemfel mégis létrejönne egy szélsőjobbos tömegmozgalom, és - engedjük meg - hatalomra kerülne, akkor mi lenne? Zsidóüldözés? Cigányüldözés? Auschwitz? Őszintén szólva nem hiszem. Ma már létezik Izrael (magánvéleményem szerint ez így van jól). A jelenlegi egyetlen szuperhatalom, az USA erős szövetségese. 2007-ben (és a közeljövőben) nem történhet meg az, ami 1933-45-ben.
Szóval ne misztifikáljuk már túl ezt az ügyet. 56 senki katonásdit játszik. Bármikor felszámolhatóak. Ennyi.
Én nem nyilasozok Horn kapcsán, csak arra próbálok rávilágítani, hogy a balliberális oldal a rendszerváltás óta a szélsőjobbal ekézi a mérsékelt jobboldalt. Korábban a Csurkéval meg a miéppel Antallékat (vö: demokratikus charta)később a polgári kormányt, aztán a tavalyi választásokon a jobbikkal, most meg a gárdával.
Szóval a gárdából szerintem éppúgy nem lesz erős szélsőjobb/nyilas/fasiszta/náci tömegmozgalom, ahogy a miépből és a jobbikból se lett. Nincs ugyanis az ilyen eszméknek a jelenlegi társadalomban bázisa (kereslete).
És azért gondolkodjunk már egy kicsit. Most nem 1933-at írunk. Ha teszemfel mégis létrejönne egy szélsőjobbos tömegmozgalom, és - engedjük meg - hatalomra kerülne, akkor mi lenne? Zsidóüldözés? Cigányüldözés? Auschwitz? Őszintén szólva nem hiszem. Ma már létezik Izrael (magánvéleményem szerint ez így van jól). A jelenlegi egyetlen szuperhatalom, az USA erős szövetségese. 2007-ben (és a közeljövőben) nem történhet meg az, ami 1933-45-ben.
Szóval ne misztifikáljuk már túl ezt az ügyet. 56 senki katonásdit játszik. Bármikor felszámolhatóak. Ennyi.
dr.minorka 2007.08.31. 20:44:11
1. Nézd meg a Nemzeti Őrsereg a Várban c. képet:
index.hu/politika/belfold/fsszt0831/
Nekem nem tűnnek bohócoknak, a karjukon lévő valami pedig...
2. Valóban más a helyzet most (Azt már csak én teszem hozzá, hogy egyenlőre. Az ostoba korrupt elitek miatt folyamatos a szélsőjobb előretörése egész Európában), de ez az együttes fellépést enm tenné szükségtelenné, "csak" kevésbé hisztérizálttá.
3. Akár túl van reagálva, akár nem: A dolog a politikai harc része lett. Vízválasztó. Feri és a Jobbik vidáman kooperál. Ferinek szüksége van a Jobbikra, hogy a Fideszt ördögként tudja bemutatni, a Jobbiknak meg szüksége van a reklámra. A FIDESZ-nek vagy a tőle jobbra álló szavazókért kell versenyeznie a Jobbikkal, vagy az MSZP kiábrándult szavazóiért az MSZP-vel. A kettő kölcsönösen kizárja egymást!
index.hu/politika/belfold/fsszt0831/
Nekem nem tűnnek bohócoknak, a karjukon lévő valami pedig...
2. Valóban más a helyzet most (Azt már csak én teszem hozzá, hogy egyenlőre. Az ostoba korrupt elitek miatt folyamatos a szélsőjobb előretörése egész Európában), de ez az együttes fellépést enm tenné szükségtelenné, "csak" kevésbé hisztérizálttá.
3. Akár túl van reagálva, akár nem: A dolog a politikai harc része lett. Vízválasztó. Feri és a Jobbik vidáman kooperál. Ferinek szüksége van a Jobbikra, hogy a Fideszt ördögként tudja bemutatni, a Jobbiknak meg szüksége van a reklámra. A FIDESZ-nek vagy a tőle jobbra álló szavazókért kell versenyeznie a Jobbikkal, vagy az MSZP kiábrándult szavazóiért az MSZP-vel. A kettő kölcsönösen kizárja egymást!
szejler 2007.08.31. 21:15:37
Egyetértek dr minorkával. Túl nagy az a ló, amit a Fidesz meg akar ülni. Két jobboldali párt (nem MDF, és nem jobbik) hatékonyabban tudna szavazatot gyűjteni.
Abban kevésbé, hogy a bohóckodáson kívül konkrét veszélyt jelentenének a gárdisták.
Nincs társadalmi igény rá!!
(egy esetben lenne: cigányok)
Abban kevésbé, hogy a bohóckodáson kívül konkrét veszélyt jelentenének a gárdisták.
Nincs társadalmi igény rá!!
(egy esetben lenne: cigányok)
dr.minorka 2007.08.31. 22:40:01
Nem azt mondtam, hogy konkrét veszélyt jelentenek, hanem azt, hogy nem szeretném, hogy konkrét veszélyt jelentsenek. Ehhez természetesen alapvetően nem nyilatkozatok kellenek, hanem egy normális kormány, normális kormányzati programmal (ettől az MSZP és a Fidesz egyaránt távol van). Ettől függetlenül a társadalom közös cselekvésének is van szerepe.
volkov 2007.08.31. 23:14:24
Ma hallottam a Tabuk nelkul c. musorban, hogy a Szeteyt abrazolo kep lanchidradio honlapjara felkerulesere 22 perccel ott allt a teljes kormany a szovivoi sajtotajekoztaton. Tud errol valaki valamit?
k|M · http://ufi.blog.hu 2007.08.31. 23:34:34
A most következőkkel nem a tökeinket akarom masszírozgatni, de azt engedjétek meg, hogy annyit idevéssek, örülök annak, hogy ha nem is egyezik a véleményünk a legtöbb dologban, de azt azért leírjuk, hogy a gárdisták tökhülyék - és veszélyes tünet, hogy valakik ebben a jelmezfetisiszta őrületben látják a kiutat.
Ilyenkor is jó érzés magyarnak és felelős emokratának lenni (áhh, elkoptatott nagy szavak). Mikor nemcsak a tamtamdobot verjük, hogy mostaztán, hanem le is tudjuk tenni az ütőt. Tényleg jó ézés. Nekem legalábbis bejön.
Ilyenkor is jó érzés magyarnak és felelős emokratának lenni (áhh, elkoptatott nagy szavak). Mikor nemcsak a tamtamdobot verjük, hogy mostaztán, hanem le is tudjuk tenni az ütőt. Tényleg jó ézés. Nekem legalábbis bejön.
k|M · http://ufi.blog.hu 2007.08.31. 23:35:56
Hm... Az 'emokrata' szóösszetétel nem volt szándékos. ((((:
alex portnoy 2007.09.01. 18:14:21
minorka: balra se kacsintgasson. minek? nekem ezért volt érthetetlen ez a \"plebejus konzervatív\" cuccos is, amit orbán nyomott nemrég - hál\'Istennek alábhagyott vele. mi a pikulát jelent ez mégis? na mindegy. vannak Mo-n konzervatívok, mérsékelt jobbosok, liberális-konzik, nincs ezzel baj. csak akkor azt kell képviselni, következetesen, nem hajongani jobbra-balra (szerintem az utóbbi időben inkább balra, mint jobbra, úgyhogy ez a \"határológgyá má el\" biznic is erőtlenedik kicsit...)
alex portnoy 2007.09.01. 18:30:00
Hayes mond valamit. ez a hisztikeltés már hosszú évek óta megy. ebben a legnagyobb veszély épp az, hogyha valós baj lesz, már mindenki legyint rá. megtanítottak minket arra, hogy ne tegyünk "különbséget". jól megtanultuk, az biztos.
dr.minorka 2007.09.01. 19:51:19
balra se kacsintgasson. minek?
Szavazók?:)
""plebejus konzervatív\" cuccos is, amit orbán nyomott nemrég - hál\'Istennek alábhagyott vele. mi a pikulát jelent ez mégis? "
1. el is vesztette a választást
2. www.csu.de/
Szavazók?:)
""plebejus konzervatív\" cuccos is, amit orbán nyomott nemrég - hál\'Istennek alábhagyott vele. mi a pikulát jelent ez mégis? "
1. el is vesztette a választást
2. www.csu.de/
dowNLoad 2007.09.01. 20:07:59
Gyurcsányi nem figyelt, mert előtte beszélt Eörsi matyi, és ő azt mondta nincsenek fasiszták, nincs náciveszély, akkor most mi van, nem tudnak egyeztetni? (a náci meg a fasiszta a 2 nagyon különböző, mint ahogy szocialista és kommunista sem egyforma, de a legrosszabb a globalista cionista)
Még1X, annyira jó:
"Ha kell buzi vagyok, ha kell cigány vagyok, ha kell, ha nem kell zsidó vagyok, csak magyar nem tudok lenni, székely meg végképp!"
Gyurcsányi fletó
Még1X, annyira jó:
"Ha kell buzi vagyok, ha kell cigány vagyok, ha kell, ha nem kell zsidó vagyok, csak magyar nem tudok lenni, székely meg végképp!"
Gyurcsányi fletó
alex portnoy 2007.09.01. 20:37:45
igen-igen, szavazók. elfelejtettem hogy demokrácia van. a probléma meg ott van, hogy hogyan tudod a poszt-kádárizmusban gondolkozókat is meg a jóléti államot túlzottan nem kedvelő libiket/konzikat egy zászló alá hozni. szerintem ez mindenképpen bajos...
k|M · http://ufi.blog.hu 2007.09.01. 22:12:20
Bájos.
Nagykevély 2007.09.01. 22:59:00
Olvasgatlak titeket hogy most akkor kinek is jó Cigányfékentartó és Sárkányfűírtó Galeri és az jutott eszembe, hogy mennyire meglepődtem 2006. októberében az önkormányzati választások eredményén. Az előtt néhány héttel nem néhány népitáncos vonult a várban Karádi főtörzs vezetésével, hanem egy máig jórészt azonosítatlan elemekből álló huligán csoport szétverte a tévét plusz zavargások voltak az egész városban. Persze a kormánypropaganda a szokásos volt, de valahogy a Fidesz utána rendesen elpicsázta Feriéket a választáson. Szóval, lehet, hogy ez a lemez mondjuk egy ötvenezres gázszámlánál már kicsit hamisan szól... persze az is lehet, hogyha nincs TV ostrom akkor Demszky is repül.
szejler 2007.09.01. 23:53:12
Tv ostromot, az öszödi beszéd után igen nehéz lett volna a Fideszre cinkelni, amikor azért tört ki.
Élek a gyanűperrel,az emberek túlnyomó többsége nem bánta volna, ha a tüntetések hatására Ferenc elhúz a művészbejárón. A lángoló tv székháztól aztán persze mindenki megijedt, de volt egy hét helyére tenni a dolgot fejben.
Itt és most megjegyezném!!
Nem vagyok az a szélsőséges eset, de amit Gyurcsány leművelt, az mindennek a legalja. Hogy gátlástalanul hazudik az errefelé előfordul. Hogy gátlástalanul lopja a közpénzeket (Most is!! Konkrétan tudom.) Még az sem példanélküli.
Azért, hogy szándékosan hagyta az országot gallyra mennni, már zizeg a kezemben az ostor.
De csak azért, mert ezek után, még ahhoz is balfasz, hogy úgy-ahogy kitakarítson maga után, nekiáll a nemzetközi sajtó előtt közvetlen náciveszélyel játszani, ÓCSKA, PITIÁNER hatalmi érdekből (és ezt mindenki tudja).
Nagy íven leszarva az ország jóhírét, alapvető érdekeit, és nem mellékesen, több millió halott emlékét.
És jól látható, hogy eljátsza az egészet!!!
Élek a gyanűperrel,az emberek túlnyomó többsége nem bánta volna, ha a tüntetések hatására Ferenc elhúz a művészbejárón. A lángoló tv székháztól aztán persze mindenki megijedt, de volt egy hét helyére tenni a dolgot fejben.
Itt és most megjegyezném!!
Nem vagyok az a szélsőséges eset, de amit Gyurcsány leművelt, az mindennek a legalja. Hogy gátlástalanul hazudik az errefelé előfordul. Hogy gátlástalanul lopja a közpénzeket (Most is!! Konkrétan tudom.) Még az sem példanélküli.
Azért, hogy szándékosan hagyta az országot gallyra mennni, már zizeg a kezemben az ostor.
De csak azért, mert ezek után, még ahhoz is balfasz, hogy úgy-ahogy kitakarítson maga után, nekiáll a nemzetközi sajtó előtt közvetlen náciveszélyel játszani, ÓCSKA, PITIÁNER hatalmi érdekből (és ezt mindenki tudja).
Nagy íven leszarva az ország jóhírét, alapvető érdekeit, és nem mellékesen, több millió halott emlékét.
És jól látható, hogy eljátsza az egészet!!!
dowNLoad 2007.09.02. 00:30:38
Kellene valami számláló, hogy hol-mennyit bukott az ország
(és a benne lakó bennszülöttek) mindenféle összehasonlításban (korrupciós lista, GDP, Euró bevezetés dátuma, várható élettartam, nemzetközi megítélés, különös tekintettel erre:
www.videok.hu/view_video.php?viewkey=d2167a2fb3a7e7ec979b
Jon Stewart a Daily-Show-ban bemutatja G. ferencet aka HUNGARY MAN-t, hahaha, pár 10millióan látták, mert a CNN is adja-adta-, köszönjük)
A másik lista számszerűsíthetné ahol lehet, pl. államadósság növekedése, áron alul eladott ingatlanok, bankok, beruházások indokolatlanul magas támogatása , felesleges beruházások, szükséges beruházások elmaradása, átszervezések miatt "eltünt" berendezések, káosz miatt elmaradt haszon, stb...)
Tehát baloldalon különféle országlisták,benne a helyezések, jobb oldalon egy pörgő számláló, hogy mennyit buktunk. (milliárd Ft-ban)
(és a benne lakó bennszülöttek) mindenféle összehasonlításban (korrupciós lista, GDP, Euró bevezetés dátuma, várható élettartam, nemzetközi megítélés, különös tekintettel erre:
www.videok.hu/view_video.php?viewkey=d2167a2fb3a7e7ec979b
Jon Stewart a Daily-Show-ban bemutatja G. ferencet aka HUNGARY MAN-t, hahaha, pár 10millióan látták, mert a CNN is adja-adta-, köszönjük)
A másik lista számszerűsíthetné ahol lehet, pl. államadósság növekedése, áron alul eladott ingatlanok, bankok, beruházások indokolatlanul magas támogatása , felesleges beruházások, szükséges beruházások elmaradása, átszervezések miatt "eltünt" berendezések, káosz miatt elmaradt haszon, stb...)
Tehát baloldalon különféle országlisták,benne a helyezések, jobb oldalon egy pörgő számláló, hogy mennyit buktunk. (milliárd Ft-ban)
dr.minorka 2007.09.02. 00:46:11
"a probléma meg ott van, hogy hogyan tudod a poszt-kádárizmusban gondolkozókat is meg a jóléti államot túlzottan nem kedvelő libiket/konzikat egy zászló alá hozni."
Sehogy! Vagy a jóléti államot nem kedvelő libiket/konzikat vagy a poszt-kádárizmusban (hogy a te kifejezésedet használjam) kell választani. A megoldásra példa: CSU. Vannak olyan konzervatívok, akik egészen jól megvannak a jóléti állammal.
Sehogy! Vagy a jóléti államot nem kedvelő libiket/konzikat vagy a poszt-kádárizmusban (hogy a te kifejezésedet használjam) kell választani. A megoldásra példa: CSU. Vannak olyan konzervatívok, akik egészen jól megvannak a jóléti állammal.
szejler 2007.09.02. 14:07:22
Az előző hsz-ből, a nagy indulatban, pont a lényeg maradt ki.
Gyurcsány az agresszív náciriogatással, és főleg a Fidesz támadásával, nem a szélsőjobb ellen harcol.
Pont fordítva!
Az a célja, hogy a Fideszről leválassza a radikálisabb 5-10% szavazóréteget, és egy szalon és koalícióképtelen pártba vigye át őket. Ennyivel gyengítve az ellenfelet.
Na ez a gusztustalan.
Gyurcsány az agresszív náciriogatással, és főleg a Fidesz támadásával, nem a szélsőjobb ellen harcol.
Pont fordítva!
Az a célja, hogy a Fideszről leválassza a radikálisabb 5-10% szavazóréteget, és egy szalon és koalícióképtelen pártba vigye át őket. Ennyivel gyengítve az ellenfelet.
Na ez a gusztustalan.
gloire 2007.09.03. 12:08:12
Pontosan, sőt operatív eszközökkel tulajdonképpen még erősíti
is a széljobbot mint anno a securitate!
dowNLoad 2007.09.03. 23:14:02
Professzionálisan összefoglalva:
gerlefeszek.blog.hu/2007/08/28/esti_omlenges#comments
Gratulálok az íráshoz! (gerlefészeknek)
gerlefeszek.blog.hu/2007/08/28/esti_omlenges#comments
Gratulálok az íráshoz! (gerlefészeknek)
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.09.04. 11:10:03
Gerlefészek blogjának az eleje tényleg érdekes. Az alapkérdés ugyanis tényleg ez: miért kellene szégyelnie magát valakinek azért, mert hazafi, vagy nacionalista? Miért van összamosva minden hazáját szerető ember a nácikkal? Ez az új logika. Ez provokáció.
Engem rendszeresen lenáciznak 20 éves korom óta liberális közegben. Nem azért, mert bármi furcsaságot műveltem volna, hanem egyszerűen azért, mert mindig hangsúlyoztam, hogy hazafi vagyok. Akkor ezen nevettünk és én pedig lekommunistáztam őket. Senki se gondolta komolyan.
Ma már kicsit komolyabb a helyzet, bár a gárda avatás előtt volt egy vicces párbeszédem egy liberális barátnőmmel:
- Este jössz Zuboly koncertre?
- Persze. Előtte nem érsz rá?
- Nem, mert megyek a gárda avatásra. Nem jössz?
- Nem. Én az antifasiszta tüntetésre megyek.
- Ok. Akkor este találkozunk a koncerten.
És tényleg találkoztunk. Volt egy kis vitánk arról, hogy a gárdistáknak fekete-e az inge és, ha nem fekete, akkor miért mondják a médiában, hogy fekete. Ennyi.
Engem rendszeresen lenáciznak 20 éves korom óta liberális közegben. Nem azért, mert bármi furcsaságot műveltem volna, hanem egyszerűen azért, mert mindig hangsúlyoztam, hogy hazafi vagyok. Akkor ezen nevettünk és én pedig lekommunistáztam őket. Senki se gondolta komolyan.
Ma már kicsit komolyabb a helyzet, bár a gárda avatás előtt volt egy vicces párbeszédem egy liberális barátnőmmel:
- Este jössz Zuboly koncertre?
- Persze. Előtte nem érsz rá?
- Nem, mert megyek a gárda avatásra. Nem jössz?
- Nem. Én az antifasiszta tüntetésre megyek.
- Ok. Akkor este találkozunk a koncerten.
És tényleg találkoztunk. Volt egy kis vitánk arról, hogy a gárdistáknak fekete-e az inge és, ha nem fekete, akkor miért mondják a médiában, hogy fekete. Ennyi.
ergé 2007.09.04. 11:19:25
Lola, ez a párbeszéd egy az egyben Örkény-egyperces lehetne!
dowNLoad 2007.09.04. 18:47:23
A két nagy köcsög (fletó 190cm, kókadt 195cm) ügyel az ország nemzetközi jó hírére is. (szerencsére!)
Állítólag ezt az utasítást adta fletó a külképviseleteknek:
A külügy utasításában a „A Magyar Gárda retorikája, jelképei és külsőségei, illetve a megalakuláson és a Vár-beli avatáson megjelent más szervezetek külsőségei éberségre (hamisítatlan rákosista hívószó - a szerk.) kell, hogy intsenek minden felelős magyar politikai erőt, szervezetet és polgárt a gyűlöletkeltés bármilyen formában való megnyilvánulásaival szemben.”
ÉBERSÉG ELVTÁRSAK, ÉBERSÉG, A NEMZETKÖZI HELYZET EGYRE FOKOZÓDIK!!!
Állítólag ezt az utasítást adta fletó a külképviseleteknek:
A külügy utasításában a „A Magyar Gárda retorikája, jelképei és külsőségei, illetve a megalakuláson és a Vár-beli avatáson megjelent más szervezetek külsőségei éberségre (hamisítatlan rákosista hívószó - a szerk.) kell, hogy intsenek minden felelős magyar politikai erőt, szervezetet és polgárt a gyűlöletkeltés bármilyen formában való megnyilvánulásaival szemben.”
ÉBERSÉG ELVTÁRSAK, ÉBERSÉG, A NEMZETKÖZI HELYZET EGYRE FOKOZÓDIK!!!
Az utolsó 100 komment: