Nyárzeneszerelem V.
2007. augusztus 03. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Nyárzeneszerelem V.

Akik szerint a Sziget egy internacionális pocsolya, akik szerint a Szigetet megette a pénz, akik szerint a Sziget évek óta egy unalmas, önismétlő sztárgyár- nos, azok menjenek a Tűztate-be.

Augusztus 10-11 között ott rendezik meg az Anti-sziget fesztivált, olyan méltán világhírű fellépőkkel, mint a Veszélyes Hulladék, a Tűrhetetlen Hozzáállás, a Leszbikus Zombi Nácik, a Rovátkolt Barom és nem utolsósorban a Higgadt Trágya. Ezek a táncdalegyüttesek kulturált szórakozást biztosítanak az úri könségnek, belépés csak alkalomhoz illő öltözetben. Punks get mad!

Mindenki másnak: Sziget. Bár szerintem ez egy internacionális pocsolya, amit megevett a pénz, és évek óta egy unalmas, önismétlő sztárgyár. De azért kinézek.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr24131548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hcrules 2007.08.03. 16:13:40

Csak a Hegylaja!
Fesztiválok közül én azt szeretem a legjobban. Nagyon feldobja, hogy a helyszín Tokaj :) Nincs is jobb, mint egy délutánt átborozni, átbeszélgetni egy árnyas lugasban, és aztán menni koncertre! Ja, és átlátható, lehet találkozni is emberekkel, nem úgy, mint a Szigeten, ahol ha elvesztetél valakit sosem találod meg.

exit · http://nubabel.blog.hu 2007.08.03. 16:40:51

higgadt trágya lol, ők mit játszanak?

sz_jani 2007.08.03. 18:23:15

vagy magyarsziget.hu

jf 2007.08.04. 12:22:33

A Tűztate az most nem azoké a maffiózóké, akik befenyítették a Tűzraktár eredeti alapítóit?

gloire · http://www.belaradio.tk 2007.08.04. 13:12:23


Nem, ők Tűzraktér néven vitték.
Gondolom ha új a név, akkor megint új gárda van.

Téglagyári Megálló 2007.08.06. 12:44:45

hcrules: "ahol ha elvesztetél valakit sosem találod meg"

mobiltelefon?

hcrules 2007.08.06. 14:41:20

Téglagyári Megálló:

Nem hallod meg ha koncerten vagy :) És ellopják, elvész, lemerül.

Téglagyári Megálló 2007.08.06. 14:56:17

sms? Jó belátom nem tökéletes, de ha figyelnek a barátaid, akkor azért van esély a Nagy Találkozás-ra :-)

Mész a Szigetre? Én azt gondoltam, hogy nem, de aztán megláttam a Madness-t a programban, és...

ergé 2007.08.06. 16:41:26

hcrulesnek igaza van :) de nem a mobilra utal, hanem arra, hogy mindenkinek mindenkije kint van a szigeten, és mindenki mindenkivel találkozni akar, ezért, ha nem vagy céltudatos, többórás téblábolás (és végül magányos bulizás) lesz a végeredmény :)

Én Chemical Brothersre megyek ki + aznap lesz Balkan Fanatik és még néhány finomság.

Madnessre mennék, ha lenne még 8000 forintom a szigetezésre. De nincs.

hcrules 2007.08.06. 17:09:30

Igazából én is elmennék, ha lenne felesleges x ezer forintom. Madness, Tool, neke mint elvadult metálosnak a Soulfly is jöhetne...

Mert ugye nem csak a belépő, hanem nekem pl. el kell menni Pestre, kaja, pia (azért a Szigeten nem olcsó, ha valaki koncerthangulatra akar szert tenni :)), stb.

ergé, nekem mondjuk Hegyalján van ez, mivel az gyakorlatilag egy Kelet-Magyarország fesztivál, ahol nagyon jól össze lehet találkozni régi osztálytársakkal, másodunokatestvérekkel, stb.

A Szigeten én mindíg azt élvezem, hogy lehet külföldiekkel haverkodni. A szerb focihuligántól a román metálosig rengeteg érdekes arc van.
süti beállítások módosítása