Olvasottság, nézettség, látogatottság
2007. június 15. írta: TuRuL_2k2

Olvasottság, nézettség, látogatottság

A honi médiában sokaknak nehézséget okoz a címben szereplő alapvető közönségkutatási fogalmak megfelelő használata. Ma éppen a méltán hírhedt Kurucinfó adagolt napi zsidózásához-kajmánozásához sajátos értelmezést a Hírszerző online látogatottságáról (akik aztán helyre is teszik kurucékat, a címben és az utolsó bekezdésben némi antifasiszta-antirevizionista mozgalmárkodással árukapcsolva). Másfél hete a comment:com elemezte "Hányan olvasnak Magyar Hírlapot?" címmel a lap olvasottsága helyett az értékesítési mutatóit (szabóZ írására a kiadóigazgató reagált). Korábban az Élet és Irodalomban Zsidai Péter alkotott újszerűt az olvasottság és értékesítési példányszám közötti összefüggés kutatásában: "Ez az adatsor az értékesített példányok átlagos megháromszorozásával alakul ki."
 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr1999411

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: polmavo 2007.06.20. 11:11:53

HollókosztVan egy mondat, lassan évtizede bassza a csőrömet.Apológia, mezei apológia. Így hangzik:A csendőrök nem is tudták, nem is tudhatták, hogy pontosan mi fog történni azokkal, akiket elvitt a vonat.Nos, kezeljük maximális toleranciával az ü...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nomante · http://rosszpcjatekok.blog.hu/ 2007.06.16. 20:36:07

Ha a hirszerzo reagál a kuruc.info-ra a kurucosok már elértek valamit.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2007.06.16. 21:21:25


Vakbottyán.info?
Mondjuk elég sokan nézik őket ezek szerint.

medve 2007.06.17. 10:18:18

Nomantenak igaza van. És én már itt is egyszer vitába keveredtem, miért nem ignorálhatja az Ufi is azt a portált.

tallian.miklos · http://republican.blog.hirszerzo.hu 2007.06.17. 12:17:22

Mondjuk a kurucinfósok annyi energiával, amennyivel ilyeneket találnak ki, hogy "Jordán-pozitív", valami hasznosat is csinálhatnának...

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.06.17. 15:06:33

Küföldi szerver, álnevek, máshonnan összelopott anyagok...Rákóczi Ferenc eltörné a tárogatót a Mikes Kelemen hátán, ha ezt látná:)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.06.17. 17:13:43

A Kurucinfó nagyon durva, ez kétségtelen. De
többek között ilyesmikért mutatkozik rá mégis igény:
Egy hír a Hírszerzőn:
www.hirszerzo.hu/cikk.php?id=37990

Ugyanez a hír 3 másik helyen:
www.rtlklub.hu/hirek/hazank/?id=0706275657
www.hirtv.hu/belfold/kek_hirek/?article_hid=161319
www.uno.hu/web/uno.nsf/0/A041525EF44F8CB6C12572FD003455B0?OpenDocument

tomo 2007.06.17. 17:26:12

Turul!
:)
Azt hiszem ez a ballib oldalt jellemzi. Egy embert lehet szerintük cigányozni anélkül, hogy rasszista lennél. Orbánt.
Már a Mortimer ügynél durva volt, hogy az áldozat roma volt, a tettes pedig "magát romának valló".

medve 2007.06.17. 17:42:56

Turul! Semmi sem igazolja a kurucinfo-t. A Hírszerzőnek nem ez az ellenpólusa.

Benedekffy Ajtony 2007.06.17. 18:07:17

A hirszerző (kibuc.info?) is színvonalához méltóan, hungaristázással válaszolt a cionistázásra.

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.06.17. 18:07:50

Ákos, szerintem ez egy kissé erőltetett volt. Nem a kurucinfó miatt, de nem hinném, hogy az a sor feltétlenül azért maradt volna ki, mert mi ennyire politikai korrektek vagyunk. A híreket különben sem egy ember szerkeszti, az az éppen ügyeletes hírszerkesztő dolga, hogy mit rak ki és mit nem.

Különben, ha jól emlékszem Horváth Aladár volt, aki az új népirtás előkészítőjének titulálta a lapunkat az egyik szegényes-cigányos cikkünk miatt, úgyhogy erről ennyit.

Tomo, neked pedig igazad van, de most légy szíves ülj szépen vissza a kisautódhoz, és játsszál tovább csendben.:)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.06.17. 18:20:01

Nem mondtam, hogy bármi is igazolná a Kurucinfót. Csak hoztam egy példát arra, miért lehet igény rá.

medve 2007.06.17. 19:23:21

Turul! Ez így sem stimmel. Én se szeretem a Hírszerzőt, meg átlátok a trükkökön, de akkor sem.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.06.17. 19:35:01

A hír újabb feldolgozásban. :)
"A szemtanúk szerint a Ford Transit vezetője kikászálódott az összetört kocsiból, belerúgott az autójába, összeszedett néhány csomagot az ülésről majd gyalog elhagyta a helyszínt. A személyleírás szerint egy sötét hajú férfiről van szó, akinek vérzett a feje."
www.hirszerzo.hu/cikk.php?id=37995

tomo 2007.06.17. 21:29:12

hehehe...


Na, megyek autókázni...

bugris 2007.06.17. 21:35:50

"Már a Mortimer ügynél durva volt, hogy az áldozat roma volt, a tettes pedig "magát romának valló"."

Illetve a nagyjából hasonló korú áldozat gyerek, fiú, a tettes pedig férfi volt.

Pip 2007.06.17. 22:53:26

kibuc.info, LOL. Ez is van olyan "jó", mint a "Jordán-pozitív":)

bugris 2007.06.17. 23:03:09

És azt meg tudná valaki mondani, hogy ez a gyöngyösi honlap miért fut mszp.info cím alatt?

bugris 2007.06.17. 23:06:55

És vajon melyik oldalra mutat a labanc.info?

medve 2007.06.17. 23:20:47

Azért amikor a kuruc.infot citálódik, csak lássátok, miről van szó, egy mai írásuk:

"Újabb unalmas "szegény zsidók a II. világháborúban" emlékművet állítottak
2007-06-17. 13:19:54

Az Auschwitz-Birkenauban elpusztított győri zsidó gyermekek emlékére emlékoszlopot állítottak vasárnap a helyi zsinagóga szomszédságában, a hajdani zsidó elemi iskola udvarán. A gránitoszlopra 381 gyermek nevét vésték, akik mögött 1944 nyarán becsapódott a "halálba vivő vonat" ajtaja. Jaj-jaj-jaj, szegény zsidók...

Azt a csúnya ajtót persze hogy a nyilasok csapták be szegény zsidó gyerekek mögött. Azok a nyilasok, akik a Duna-partra hajtották zsidók millióit (ez a szám csupán a következő évek számadatainak prognózisa).

Azok a nyilasok, akik közt hemzsegtek a volt és a leendő kommunisták, és - mily meglepő - a zsidók.

Így ír erről Ungváry Krisztián, a szélsőjobboldalisággal nehezen vádolható történész is:

"A nyilasokra jellemző rendkívüli fluktuáció nem csak abban nyilvánult meg, hogy közülük sokan később kommunisták lettek, hanem abban is, hogy sok korábbi kommunista és szociáldemokrata vált nyilassá. Sajátos módon a párt legfelső vezetésében is fontos szerephez jutottak a szélsőbal reprezentásai: Péntek István szobrászművész 1933-ban még a permanens világforradalmat hirdette, és 19 vádlott-társából 18 volt "izraelita", három évvel később pedig a párt ideológiai vezetője, 1944. október 15. után a nemzetvezető világnézeti irodájának vezetője lett.

Málnási Ödön még Csillagbörtönben becsületszavát adta Rákosi Mátyásnak, hogy "megmarad szocialistának", míg később nyilas főszéktartó lehetett. Kassai-Schallmayer Ferenc, a szlovákiai kommunista párt ifjúsági tagozatának egyik vezetője, Kassák Lajos barátja nyilas parlamenti képviselő és 1944. október 15. után propagandaminiszter lett. Párkányi Istvánt 1934-ben túlzott baloldalisága miatt zárták ki a szociáldemokrata pártból,1937-ben fővárosi kerületvezetőként és nyilas ideológusként működött, majd 1945-ben visszalépett a kommunista pártba. Sütő Gyula, Koltay József és Zsámboky Pál nyilas parlamenti képviselők korábban baloldali szociáldemokraták voltak, és ezt nyilasként is nyíltan felvállalták. Jellemző tény, hogy Párkányi Szálasi Hivatali Helyiségében, az Andrássy út 60.-ban tarthatta szemináriumát Marx Tőke c. művéről, és Szálasi csak azért távolította el a pártból, mert Párkányi a marxizmus mellett ateista propagandát is kifejtett.

1938-1944 között a nyilas lapokban sorozatban jelentek meg cikkek ilyen címekkel: Nem szégyellem, hogy szociáldemokrata voltam; Marxisták a nyilaskeresztes pártban..."

(Rubicon 2004/11)

Elképzelhető tehát, hogy zsidók lőtték a Dunába a zsidót?"

Eddig az idézet. A győri zsidó iskola diákjait testvléreikkel vitték el, a szűlők úgy gondolták, itt nagyobb biztonságban lesznek. Senki se élte túl, mert ag yerekeket egyből megölték a táborokban. A legfiatalabb áldozat 14 hónapos volt.

Ezek örülnek annak, ha róluk beszélnek, mindegy a kontextus. De valójában a Hírszerző a hülye, hogy propagandát csinál nekik.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.06.18. 00:08:44

medve 2007.06.17. 23:20:47:
"Azt a csúnya ajtót persze hogy a nyilasok csapták be szegény zsidó gyerekek mögött. Azok a nyilasok, akik a Duna-partra hajtották zsidók millióit (ez a szám csupán a következő évek számadatainak prognózisa)."

Nem. Azt az ajtót tipikusan magyar csendőrök csapták be a zsidó gyerekek mögött.
A holokauszt "legeredményesebb" szakasza a Sztójay- (és nem a Szálasi) kormány alatt történt, amikor hivatalosan még Horthy volt a kormányzó, de az ország már német megszállás alatt volt.

Az akkori eredményhez képest Szálasi nyilasai gyenge amatőrök voltak.

medve 2007.06.18. 08:16:45

Doomhammer! Ezt itt mindenki tudja. A kérdés az, hogy kell-e egyáltalán bármilyen kontextusban foglakozni azzal a honlappal.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.18. 11:22:13

Doomhammer! Biztos vagy te abban, hogy a csendőrök tudták, hogy pontosan mi fog történni azokkal, akiket elvitt a vonat? Én ugyanis egyáltalán nem vagyok erről meggyőződve. 1944-ben még nem volt világszerte közismert, hogy mit is csinálnak Auschwitzban - az biztos volt, hogy a zsidókra nem vár jó sors, de a rögtöni leölést közcsendőr nemigen tudhatta. Akkor pedig menniyre és miben felelősek egy megszállt országban?

A baj ott van, hogy a valóban szélsőséges kurucinfóval szemben a hírszerzőt, amely kristálytisztán az ellenoldali szélsőség, nem fogadja el a nagyközönség ekként. A szélsőbal (=ballibsi, ha értitek az általam kreált fogalmat...:)) média szalonképességét kellene rombolni, mert az ritka ártalmas, ugyanakkor rafináltabb, mint a kurucinfo.

bugris 2007.06.18. 11:30:36

"=ballibsi, ha értitek az általam kreált fogalmat...:)"
Értjük, és ilyen összefüggésben nem te használod először. Tudod, a kódolt zsidózásnak megvan az a hátulütője, mindenki által dekódolható, tehát semmivel sem finomabb mint a kódolatlan.
Amúgy igaz, tényleg nem a csendőrökön kellene elverni a port.

k|M · http://ufi.blog.hu 2007.06.18. 11:32:31

A kurucinfó hozzám eljutó gyalázkodásai mindig fölvetik bennem a kérdést: vajon milyen pszich. defektus állhat az egyáltalán nem vicces, nagyon keményen megmondós, de durva sértettséget, elnyomottságot tükröző firkálások mögött? Nőhiány?

Ugyanígy a durván türelmetlen lib. írások kapcsán meg arra szoktam gondolni, hogy a szerző valamilyen addikt szerhasználó.

bugris 2007.06.18. 11:43:58

Sok frusztrált ember van ott, de erre bizony jó üzlet is épül.

Dr. Minorka 2007.06.18. 12:13:40

"Biztos vagy te abban, hogy a csendőrök tudták, hogy pontosan mi fog történni azokkal, akiket elvitt a vonat? Én ugyanis egyáltalán nem vagyok erről meggyőződve. " Egyetértek. Nyilván azért vertek össze sok embert a vonathoz menet, vagy lőttek bele a tömegbe, hogy a büdös zsidók ne érezzék üdülésnek a dolgot!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.06.18. 13:13:19

Molnargoreny · molnargoreny.blog.hu 2007.06.18. 11:22:13:
"Doomhammer! Biztos vagy te abban, hogy a csendőrök tudták, hogy pontosan mi fog történni azokkal, akiket elvitt a vonat?"

Ezzel kapcsolatban néhány tényállítás van.
- Baky László, a Sztójay-kormány belügyminisztere ismert náci, Szálasi követője volt. Ő szervezte a transzportokat.
en.wikipedia.org/wiki/L%C3%A1szl%C3%B3_Baky
- A Vrba-Wetzler-jelentést, amit két auschwitzi szökevény írt és ami részletesen taglalta, mi folyik Auschwitz-ban, nagyjából május elején kapta meg a magyar vezetés.
- Baky csendőrei 1944 júliusában puccsot kíséreltek meg (ld. "csendőrpuccs"), amelyet a Magyar Honvédség hiúsított meg.

Ezek után nem túlzás azt állítani, hogy a csendőrség 1944-ben hungarista, szálasista beütésű szervezet volt. Ha nem minden csendőr, akkor a vezetőik legalább.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.06.18. 15:07:46

Ó, a fenébe, annyira örültem, hogy elment a komment, hogy két forrás lemaradt.
Vrba-Wetzler:
en.wikipedia.org/wiki/Vrba-Wetzler_report
Csendőrpuccs:
www.magyarszemle.hu/szamok/2000/3/legenda

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.06.18. 16:30:00

A csendőrpuccsot meghiúsító Koszorús Ferenc neve méltatlanul elfeledett. Amúgy nyilván nem volt náci a csendőrségi állomány jelentős része, csupán a hatalom feltétlen és kemény kiszolgálására lettek trenírozva, amit meg is tettek.

medve 2007.06.18. 17:05:31

Miért Molnargörény! Szerinted hihetőnek hangzik, hogy egy 14 hónapos babát dolgozni visznek?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.06.18. 17:05:32

www.magyarnaplo.hu/read.php?id=875
"Koszorús Ferenc ezután – a németek bosszújától tartva – saját katonáinak megerősített őrizete alatt élt augusztus elejéig. Ekkor – már mint az esztergomi páncélosok kinevezett parancsnokát – kiküldték a frontra. Szeptemberben – epehólyag-gyulladással – a budai helyőrségi kórházba került, ahol – november 2-án – csak egy szerencsés véletlennek köszönhetően kerülte el, hogy a Gestapo elhurcolja. Nem volt ugyanis a szobájában, amikor Kálló Ferenc esperes elhurcolása után őt is keresték. Ezután illegalitásba vonult. Így civilként került Nyugatra. A háború után amerikai emigrációban élt, 1974-ben halt meg.
1991-ben a Magyar Köztársaság elnöke kiváló katonai életútja elismeréseként Koszorús Ferencet ’posztumusz’ vezérőrnaggyá nevezte ki. 1992. november 6-án Budapesten, a Dohány utca 1. számú házának falán 250000 zsidó megmentésének elismeréseként a Bajcsy-Zsilinszky Társaság, a Honvédelmi Minisztérium és az Erzsébetvárosi Polgármesteri Hivatal emléktáblát állított. Szövege az igazságot rögzíti: „Koszorús Ferenc vezérkari ezredes és hős katonái emlékének, akik 1944. július 5-én és 6-án megakadályozták a budapesti zsidóság deportálását.”"

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.06.18. 17:58:25

Ezt az emléktáblát nem is ismertem, de most majd hazafelé megnézem, a Szimplakerthez elég közel van:) Egyébként ezek mellett az elismerések mellett továbbra sem túl ismert személy.

medve 2007.06.18. 18:10:47

Én ismerem ifjabb Koszorús Ferencet, a fiát. Washingtonban él, a magyar emigráció egyik meghatározó embere.

medve 2007.06.18. 18:23:22

K/M

A náci ideológia alapja, vagyis a rasszizmus (az antiszemitizmus az egyik fajtája) valójában egy egyszerű, könnyen megérthető ideológia. A pszichológiai állapotot nem nehéz megérteni: szar van és ezért ezek meg azok tehetnek, ebben az esetben pont a zsidók. És hogy ne kelljen sokat gondolkodni, ezért ha valami nem illik bele a logikádba, akkor úgyis összeesküvés az egész, és máris megvan a magyarázat. Szóval nem frusztrációról van szó, csak egy borzasztóan egyszerű logikáról, melyben meg lehet találni a küldetéstudatot. Ezek a kurucos fiuk nagyon boldogok, esténkén sörözgetés közben megbeszélik egymással, hogy ők egy világméretű összeesküvés elleni harcosok. Van értelme az életüknek.

Benedekffy Ajtony 2007.06.18. 19:20:15

Medve: amúgy minden oké ezen a világon, nem? Csak azok a szélsőséges rasszisták ne lennének....

medve 2007.06.18. 19:36:35

Persze hogy nincs minden rendben. De attól még nagy marhák.

Bill Dauterive 2007.06.19. 14:04:49

Szep latvany, ahogy itt is beprobalkozik neha-neha egy ember a beszelgetesbe (sot, jelentos reszet teszik ki a diskuranak) olyasmit kepviselve, hogy "azert a csendorok nem is voltak olyan rossz emberek", meg "a rasszizmuson kivul mar nincs is semmi baj, gondolom".

Ez onmagaban meg nem is baj (fasisztak (vagy azt relativizalok) nyilvan mindenhol vannak), a baj az, hogy errefele (ami meg mindig a Fidesz vadhajtasai kozul az egyetlen, ahol akarmilyen parbeszedre kepesek az emberek) az egy elturheto allaspont, hogy a hirszerzo (ahol fundi neokon seggfejek irnak ujsagot) es a kuruc.info (ahol viszont a legaljabb, legordasabb szkinhedek es vermagyarok) egy lapon emlegetheto es osszevetheto egymassal a ketto szalonkepessege.

Itt latszolag nagyon sokan nem tudjak, hogy mit jelent a "szalonkeptelen" kifejezes. Normalis esetben ugyanis nem azt, hogy mi az, amivel nagyon nem ertek egyet.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.06.19. 14:25:02

Ki említette egy lapon a Hírszerző és a Kurucinfó szalonképességét?

Bill Dauterive 2007.06.19. 14:33:58

Molnar "nem a csendorok tehetnek rola, hanem a nemetek" goreny,

K "A kuruc.infosok kieleguletlenek, a hirszerzosok drogosok" M,

Benedekffy "Nincs mas problemank, mint a rasszizmus? Minek ezzel ennyit foglalkozni?" Ajtony

k|M · http://ufi.blog.hu 2007.06.19. 14:45:52

Bill, megtisztelnél vele, ha nem adnál a klaviatúrámra olyan karaktereket, amiket én nem vetettem-vetnék oda. Tenksz for jorkorporésön.

És nem a hírszerzőre gondoltam akkor.

Bill Dauterive 2007.06.19. 14:53:22

Hat akkor bocs, megtevesztett a kontextus.

medve 2007.06.19. 16:52:26

óTurul sem vádolható ezzel, Bill. De egy dolog biztos: szerintem a Hirszerzőnek is és az Ufinak is el kéne felejtenie a kurucot.

VIII. Nagyapó 2007.06.19. 17:01:44

"szerintem a Hirszerzőnek is és az Ufinak is el kéne felejtenie a kurucot."

Hm... Ha elhellgatjuk a problémát, megszűnik magától? Nem emlékeztet ez valamire? :-DDD

medve 2007.06.19. 17:16:48

Nem! Hanem nem csinálsz publicitást valaminek, ami szenny. Ignorálod.

VIII. Nagyapó 2007.06.19. 17:28:39

talán most megjelensz :-)

VIII. Nagyapó 2007.06.19. 17:31:44

Meg :-D

Azért én ebben akkor is érzek valami közöset a PC-vel...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.06.20. 11:11:16

Elnézést, kommenthez nem lehet trackbacket adni, kénytelen vagyok a posthoz.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.06.20. 11:13:59

medve,

„nem csinálsz publicitást valaminek, ami szenny”

Attól még lesz. És attól még lesznek ezren, akik el is hiszik a nettó hazugságokat, amit olvasnak.

Mi a kuruc 2007.08.08. 14:42:40

Ez a sajtóhír egyre több helyen jelenik meg, de a cáfolatáról sehol sem hallottunk. Régi jó politikai műveletekre emlékeztet a kurucinfó, meg más szélsőjobboldali szervezetek felépítése:


"2007-01-31 00:17 Kuruc hívja labancot !!! Kik állnak a kuruc.info mögött !!


Egy, a Heti Válaszhoz "került" részletes híváslistából kiderül, hogy valójában kik állnak a kuruc.info szerkesztősége mögött. 
A nevek között találjuk többek között a magyar kormányfőt, Gyurcsány Ferencet, a liberális Fodor Gábort és George W. Busht, az Amerikai Egyesült Államok elnökét is. 
A J. Haugwitz néven publikáló szerző a vizsgált időszakban tizennégyszer hívta Gyurcsány Ferenc miniszterelnököt; a Szembenézés című Népszabadság melléklet nyomdába küldése előtti napon például egyhuzamban másfél órát csevegett a kormányfővel. A monstre eszmecseréhez egyébként konferencia üzemmódban Dessewffy Tibor szociológus három alkalommal csatlakozott.

Haugwitz Hiller István pártelnököt is többször megcsörgette, ezen diskurzusok egyike sem tartott azonban hatvan másodpercnél tovább. 
A Kuruc munkatársa Lendvai Ildikóval is próbálkozott, ám a frakcióvezetőt nem sikerült elérnie, üzenetet pedig nem mert hagyni. 
J. Haugwitz a Népszava főszerkesztőjével csupán kétszer váltott szót, a Népszabadság központi számát ellenben tucatnyiszor tárcsázta, míg a 168 óránál hétszer jelentkezett. A híváslista kiemelt szereplője Bolgár György, aki egymagában huszonkét bejelentkezést fogadott, és majdnem ugyanennyit, huszonegyet indított. Elgondolkodtató az az apróság is, hogy Haugwitz telefonszáma az első helyen található Bolgár György készülékének gyorstárcsázási menüjében. 

A szélsőségeként emlegetett internetes magazin zsurnalisztája ugyanakkor jelentős mennyiségű liberális irányú mobil kommunikációt bonyolított. Előbb Kuncze Gáborral társalgott több alkalommal, majd Fodor Gáborral is trécselt; a tárgyalások fontosságát mutatja, hogy a Szabad Demokraták Szövetségének újbóli pártelnökjelöltje két esetben hajnali kettő órakor állt a szélsőjobboldali szerkesztő rendelkezésére.
A kurucos újságíró a birtokunkba jutott hívásrészletező szerint komoly külföldi forgalmat is generált: két titkos jeruzsálemi számon kívül George W. Bush amerikai elnök rezidenciáját hívta három nap alatt öt alkalommal, négyszer pedig a kizárólag Putyin elnök számára fenntartott VIP-vonalra csatlakozott. 
Az Amerikai Egyesült Államok első embere egy alkalommal vissza is csörgött, ám mivel magyar partnerét nem találta a telefon mellett, rövid üzenetet hagyott az elektronikus postaládájában. A mobilcég digitális archívumában megőrzött szöveg szabad fordításban így hangzik: Ez az, csak így tovább, húzzunk bele, barátaim!"

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.02.03. 13:27:20

"Mi a kuruc" : cáfolat? Ez a "hír" eredetileg egy humor rovatban került publikálásra, és egészen nyilvánvaló, hogy humornak is szánták. Ha korábban nem esett volna le a tantusz, hát a cikk végén egészen bizonyosan le kellett volna.

Különös, hogy azt írod: "Régi jó politikai műveletekre emlékeztet a kurucinfó, meg más szélsőjobboldali szervezetek felépítése" – ez itt most (komikus keretek között) a szokásos álságos pszeudojobboldali paranoiára való hivatkozásra emlékeztet, mely szerint minden, amit nekünk nem tetsző emberek csinálnak, az csakis ellenoldali provokáció, bújtatott zsidó vagy román vagy szlovák lehet.

kemotox 2008.02.03. 18:26:18

Ti aztán huszárosan kivágjátok magatokat a gondolkodás terhe alól!
Aki a Kuruc.infot olvassa az frusztrált, kielégületlen (hehe)... Hasonló ez az érvelés ahhoz, mikor azt mondjátok, hogy a nép hülye, mert nem a Fideszre szavaz.

Jó lenne már, ha legalább Ti, a polgárinak nevezett formáció első vonala, elkezdenétek végre gondolkozni, és nem mindíg másban keresnétek a hibát. Akkor talán van némi esélyetek rá, hogy felfogjátok, mi történik körülöttetek.
Ha nem ezt teszitek, hamarosan nagy szarban lesztek.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.03. 18:33:35

kemotox 2008.02.03. 18:26:18:
"Ha nem ezt teszitek, hamarosan nagy szarban lesztek."

Például amikor a gazdaság szárnyalásba kezd az újabb adóemelések hatására.

Akkor majd megértik a Modern Képmeséket is az emberek és végre elkezdik nézni őket.

Nem úgy, mint ma.
www.youtube.com/profile_videos?user=kgb2781&p=v

kemotox 2008.02.03. 18:55:12

A gazdaság sehogy nem fog szárnyalni, az általad említett "képmesékből" még egy részt sem láttam, úgyhogy arról nem tudok nyilatkozni. (biztos rendkívül érdekfeszítő)

Én nem ezekről beszéltem. Ezek huszadrangú dolgok.
A lényeg a folyamatok megértésén van. Ezt nem spórolhatjátok meg, ha tényleg előrébb akartok lépni. (Persze ha megelékszetek az örök vesztes pozicióval, akkor csak így tovább!)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.03. 18:59:17

kemotox 2008.02.03. 18:55:12:
"A gazdaság sehogy nem fog szárnyalni,"

Kár, mert akkor bebukik az MSZP.

"az általad említett "képmesékből" még egy részt sem láttam, úgyhogy arról nem tudok nyilatkozni. "

Nézegessed őket szorgalmasan, hátha lecsorog az Igazság. Szánalmas, hogy a lelkes baloldaliak se nézik őket. Hát hogy lesz így Kibontakozás?
süti beállítások módosítása