Nagyon fejlett demokrácia IV.
2007. április 10. írta: TuRuL_2k2

Nagyon fejlett demokrácia IV.

Letartóztattak egy orosz ellenzéki újságírót, mivel 22 rendőrrel szemben követte el a hivatalos személy elleni erőszak büntettét. Rendet kell tenni, rendnek kell lenni végre. A köztársaság ellenségei pedig jól teszik, ha odafigyelnek az étrendjükre.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr8556816

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: dibujos de navidad originales en color 2017.12.10. 15:32:01

Aplicacion ares gratis para bb 9000 - Gaba with adderall

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Téglagyári Megálló 2010.12.24. 11:29:49

@gloire:

"Szellemtelen, bátortalan, alamuszi, olyasmi szövegek, amik már most úgy íródtak meg, hogy ha esetleg "rosszabbra fordulna a helyzet" és tényleg elkezdenek "dübörögni a bakancsok" és dúl majd a diktatúra, akkor majd azért ne kelljen szégyenkezni a szavaik miatt, végül is, már most megmondták. Egy kicsit. De azért benne van."

Csak hogy pontosan értsem: ne kelljen szégyenkezni a ballibák előtt?

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.12.24. 11:30:57

@Loxon: Az előbbire gondoltam (elköltözés). Noha időnként hajlamos vagyok szélsőségesen értelmezni dolgokat (aztán megnyugszom), végiggondolva, én nem szeretném, ha egyszer el kelljen olyat szenvedjek, mint Tölgy, mindezt mindenféle későbbi belátás nélkül (vagy akár helyreigazítással), és álságos magyarázattal fűszerezve. Továbbá számomra a K.G. féle lényekkel a társalgás sem vállalható, nemhogy teljesen nyíltan egy asztalhoz ülni vele. Namost ebből egyenesen következik, hogy miért költöznék. Amúgy, bárhogy határoznak, tekintsék azt részemről elfogadottnak :)

Más. Éppen most tépnek el a géptől, úgyhogy hadd kívánjak áldott karácsonyt mindannyiuknak, mindannyiótoknak, két ünnep közt talán visszaengednek:)
Üdv. Misi

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.12.24. 11:35:29

@betyár:
lehet, hogy itten olvasta. időről-időre be szoktam rakni, szeretem. és tudja külön hálás vagyok, hogy így a születés környékén ezzel a kis szöveggel megemlékezhettem krisztusgyilkos tesvéreinkről is. :)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.24. 11:39:13

@eN: Ha áttelepülés, akkor csakis bloghu-s. De nem akarnám szétszakítani a társaságot, ha Elpetnek vagy másoknak jobb itt, akkor szerintem maradjunk.

@reality: Magának válaszolok, de mindenkinek szól. Szerintem Maga/Maguk túl sokat foglalkoznak Ergével, hogy így meg úgy. Mint a kereszténység szerint mindenki, Ergé is végső soron az Atyának tartozik felelősséggel, nem Maguknak. Pláne, hogy nincs Maguk felé semmiféle kötelezettsége. Azt sem kérte senki, hogy ide kell kommentálni. Egyszerűen ide kommentálunk (vagy nem) és kész.

Pont azért is szóltam a kommentfolyam áthelyezésével kapcsolatban, mert elkerülhető lenne, hogy folyton valakinek a felelősségét kelljen hangoztatni, aki „Maguk fölött áll” (névleg Ergé, Turul stb.). Én úgy látom, hogy a Mandiner hagyja ezt a kommentfolyamot működni immár évek óta, bármi hangzik el benne. Nem tudom, hány kommentárt töröltek, talán egyet vagy kettőt, szimpatikusan vagy sem, de megindokolták, hogy miért. Ha ez nem tetszetős, akkor miért kell itt lenni és kritizáni, vádaskodni? Tán nincs hely a blog.hu-n elég? Hogy ez egy szimbiózis vagy egy laza attitűd eredménye, az mindegy.

Ha Maguk mást várnak a Mandinertől, mint ami, akkor Magukban van a hiba, és újra és újra csalódni fognak. Senki nem gondolhatja komolyan, hogy ez egy echte konzervatív blog. Ők maguk sem állítják ezt.

És persze a Fidesz sem a konzervatív gondolat fellegvára. Ha így gondolkodnak, abban is csalódni fognak. De ha meg nem, mert csupán annyi az igényük, hogy egy lojális fideszes blogot akarnak, akkor ismét csak új blogot kell alapítaniuk vagy keresni egy másikat, nem pedig azt megpróbálni megjavítaniuk, amihez vagy nincs közük vagy ha van is, nem tudják megtenni.

Tömören ennyi a véleményem. Én szeretek ebben a szalonban csevegni, ha nem szeretnék, nem tenném, de mint ahogy nem is lázadozom a tulaj vagy a pincérek ellen, úgy nem is ragaszkodom ehhez a helyhez, mint ahogy más helyekhez sem.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.24. 11:44:21

@Mihint: „Továbbá számomra a K.G. féle lényekkel a társalgás sem vállalható, nemhogy teljesen nyíltan egy asztalhoz ülni vele. Namost ebből egyenesen következik, hogy miért költöznék.”

Utalva a fentiekre, ez egy indokolt álláspont. Én ugyan teszek a Mandiner viselt vagy nem viselt dolgaira, de ha valaki dönteni akar a távozás vagy a maradás mellett, akkor azt így kell. Szerintem.

Tündér_Lala 2010.12.24. 12:03:40

Sokmindent leírtak itt és a döntő többségével egyet értek.
Egy valami zavar engem: Ugyan árulják már él, hogy hogyan lehetett volna spec. például a nyugdíj ügyeket jobban kommunikálni és legfőképpen kinek.

A trolloknak, akik leírnak valamit, majd amikor rávilágít az ember, hogy az mennyire tarthatatlan, akkor, akkor egyértelműsíti, hogy nem úgy gondolta, majd közli, hogy én nem tudok olvasni ?
Vagy annak aki képtelen a saját kicsinyes és önző gondolkodásán túl, a közösség szempontjából látni és csak azt képes ismételgetni, hogy ellopták a tulajdonát ? (Ami nem a tulajdona, rosszul és drágán gazdálkodnak vele és fenntarthatatlan terhet ró a közösségre.)

Ráadásul lássuk, hogy a fidesz vezetés kompromisszumos javaslatokkal próbálkozott az EU-nál, amit mereven elutasítottak, majd kiszivárgott, hogy megpróbálják megakadályozni a lépést, amely SAROKKÖVE a változás gazdaságpolitikájának. Ezzel pedig kényszerhelyzetbe került a kormány, hogy gyorsan olyan feltételeket teremtsen, amelyben a mnyp tagság fenntartása gazadasági öngyilkosság.

(Az igazán nagy pénzeket felhalmozók még így is a maradás mellett dönthetnek - ők úgy sem a nyugdíjukból kívánják finanszírozni nyugdíjas életüket, hanem vagyonukból - és nem vesznek részt a rájuk eső államadósság részleges felszámolásában. Ez pedig igenis azt jelenti, hogy kiírják magukat a közösségből, mert a bajok előállításában részt vettek, elhárításában pedig nem. Ez pedig sok tekintetben analóg a offshorozással, ugyanarról a tőről fakadó magatartás.)

Hogyan kellett volna kommunikálni - a fenntiek fényében - ezt a döntést ? Azt gondolom, hogy így is túl nagy a fennmaradó lyuk, ahol valószínűleg 100 milliók vagy milliárdok fognak elfolyni, az államadósság csökkentése helyett. Másrészt ha kiállnak és részletesen elmagyarázzák a helyzetet, az jó lett volna ? Milyen EU és pénzvilág ellenes (amúgy is erős) mozgalmakat indított volna el ez a lépés. De benne akarunk maradni a nemzetközi pénzvilágban (különben alapítanánk egy állami bankot, versenyfeltételeket diktálva, az a gyanum, hogy ez volna a helyes lépés hosszútávon, mert iszonyatos pénzek itthon tartásást szolgálná ez a lépés és a hitelezés is más lenne).

Mindent egybevetve én itt nem érzek katasztrofális hibát. A ballib pedig fegyvert kovácsol mindenből, szokásához híven az emberek kicsinyességét, önzését, irigységét felhasználva, akár az emberek saját érdekei ellenében is.
Hosszú voltam, boccs.

reality 2010.12.24. 12:05:27

@Loxon: Elfogadom, igaza van. Csak már annyira elfogadtuk ezt a közösséget, magunkénak tekintjük, hogy elfeledkezünk róla, mi csak vendégek vagyunk. egyébként pedig az embert (vagy inkább a nicke-et) néha sérti, bántja, hogyha következetlen a moderálás, bár elismerem attól még lehet jogos.

reality 2010.12.24. 12:06:33

@Loxon: Még csak annyit, hogy nem baszogatnám ergét sem a kereszténységével, ha nem ő hangoztatná, avagy hangoztatta volna.

reality 2010.12.24. 12:08:53

@Tündér_Lala: "Hogyan kellett volna kommunikálni - a fenntiek fényében - ezt a döntést ?"

Főleg az időtényező tekintetében! Az egyik legfontosabb szempont.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.12.24. 12:09:31

@reality: "Még csak annyit, hogy nem baszogatnám ergét sem a kereszténységével, ha nem ő hangoztatná, avagy hangoztatta volna."

Megtisztelő, így karácsonykor 8)

Tündér_Lala 2010.12.24. 12:21:08

Egy időre én is befejezem, de visszanézek még majd.

Minyájuknak szeretetben megélt, áldott karácsonyt kívánok !

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.24. 12:21:53

Nu tessék, aki szeretne emigrálni, annak íme egy csak kommentárok számára fenntartott oldal:

delphoijosda.blog.hu/2010/12/24/kommentfolyam1

Ez az ajándékom.

Ha maradnak, ide írok, ha mennek, oda írok, nekem 8.

Boldog szentestét és Karácsonyt mindenkinek, Ergének és Tölgynek is. :}

evil overlord (törölt) 2010.12.24. 12:24:03

@Tündér_Lala: Mint bz kollega írta, nem jó az, hogy folyamatosan változik a koncepció, mert akkor az ember azt látja, hogy a kormány kapkod.

Több mézesmadzag és kevesebb ostor kellett volna: végleg megszűnik a járulék átirányítása, aki akarja saját zsebből fizethet tovább, megszűnik a mögöttes állami garancia, plusz jóváírást kap, aki visszalép. (A legerősebb presszió az lehetett volna, hogy csak az maradhat, aki befizeti a kincstárnak az átrányított járulékai miatti államadóság-növekedést.)

Matolcsynak nem lett volna szabad olyat mondania, hogy aki marad, az kiírja magát a társadalomból (kb. ezt mondta). A tagok egy része kényszerítve lett, egy másik része sajátnak, biztosnak vélt megtakarítás miatt szállt be és nem volt világos számukra, hogy a rendszer káros a nemzetgazdaságra: azaz ez a szerencsétlen barom egy csomó jóhiszemű embert vérig sértett.

Selmecz Gabriellát pedig nem kellett volna elővenni a naftalinból.

Google 2010.12.24. 12:34:28

Legelőször is.
Kellemes ünnepeket kívánok Tevének, Harcosnak, DH-nak, valamint - és nem utolsósorban - mindazoknak, akik azóta is derekasan állják itt a sarat.
Másodjára, ha lehetne, maradnék. Ugyanolyan jó itt lenni, mint a választások előtt is volt, semmi nem változott. Itt vagyok otthon, és bizony néha még a legszűkebb, legintimebb közegemben is csörömpölnek az edények. De azért vagyunk, hogy a perpatvarokat elsimítsuk, és mindig egy-egy újabb tapasztalattal gazdagabban lépjünk tovább.
Már sokszor elhangzott, nem élet-halál harc folyik itt, hanem együttgondolkodás, és ez így van jól. Nagyobb fontosságot sem kellene (mi) tulajdonítsunk ennek a dolognak, szórakozás, és kész.
Visszatérve Kunczemacira, az elégedetlenkedőknek most is osztogatná a kapszulát?
Ami pedig Esterhaast illeti, mikor szándékozik Mikszáth-al is példálózni? Ő is egyik nagy ismerője a magyar léleknek.
Van nekünk, ha akarunk.
Boldog Karácsonyt!

reality 2010.12.24. 13:07:40

@rajcsányi.gellért (ergé): Ha máskor leírom, most mér ne tehetném. Amúgy nem rossz szándékkal írtam. No mindegy.
Attól még szívemből kívánok Áldott Karácsonyt!

Hadd kívánjak egyben a többieknek is Áldott, Békés és Szeretetteljes Karácsonyt!

Google 2010.12.24. 13:25:18

Valamit Konrád is letett a nemzet karácsonyfája alá:

www.hvg.hu/vilag/20101224_konrad_gyorgy_1933_nsdap

Hovatovább a németek azt hihetik, nem is ők, a magyarok voltak akkor is galádak, és még galádabbak.
Jönni fognak a díjak.

Alfőmérnök 2010.12.24. 13:41:10

Mindenkinek boldog/kellemes/békés/áldott/....... (a kívánt rész aláhúzandó) Karácsonyt/Ünnepeket kívánok!

A más blogon kommentelésnek talán az a hátránya, hogy kevesebb az esélye, hogy olyan emberek is elolvassák, akik nem kommentelnek. (Gondolom a mandiner kb. tízezres olvasóközönségéből vannak, akik a kommenteket is olvassák. Persze lehet csinálni külön blogot is, mint az árokásó volt, ha valaki(k)nek van kedve/energiája bejegyzéseket írni.)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.12.24. 13:56:43

no, áldott legyen a karácsonyuk, világoljon a faláng!

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.12.24. 14:05:49

Áldott Karácsonyt kívánok mindenkinek!

tewton 2010.12.24. 14:14:33

@Téglagyári Megálló:
"Tisztában vagyunk azzal is, hogy a média jelentős részét már kisajátította a hatalom, így amint megszemélyesedik majd az oldal, összevont támadásba lendül a gépezet annak lejáratására. "

ohhohó. hohohohó.
ebben meg az az édes, hogy serdülő módra ráeszmélnek a valóságra. úristen, a hatalom kisajátította a média jelentős részét! ezeknek 8 éve se nyílt ki a szemük?

valaki linkelte bucó fácsés kommentjét erre a hisztire, és neki van igaza. amikor komplett népcsoportok nevét nem lehet megemlíteni a médiában, akkor hol is a sajtószabadság? a fenti aggódók egyenként kiaggódhatnák magukat a szdsz újgen, szociétas, kulucinfó és balikád-jellegű oldalaikon.

p.s. szerintem egyelőre maradjunk, aztán meglátjuk januárban mi lesz. az es lehet, hogy a rettenetes új médiatörvény miatt megkérnek minket a szerkesztők, hogy ha nem akarjuk kommentjeinkkel direkt anyagi romlásba sodorni a mandinert, hallgassunk el .)

no, boldog Karácsonyt mindenkinek :)

tewton 2010.12.24. 14:19:06

@Google:
jaj de ari ez a Konrád:
"Konrád Györgyöt 1933-ra és az NSDAP-ra emlékezteti a mai helyzet"

hát nézze, a szociokulturális háttér meghatározó ám. egy konrádot tutira nem fogja a helyzet pl. erdély vagy a felvidék visszafoglalására emlékeztetni.

amúgy irigylem a szerzőt, hogy nulla-egyéves korára ilyen jól tud visszaemlékezni.

tewton 2010.12.24. 14:26:24

és követelem a télapótól, hogy hozza vissza tevét!

evil overlord (törölt) 2010.12.24. 14:28:10

Elitek, ugyan én félig-meddig kilógok, de amondó volnék, hogy maradjunk.
Boldog Karácsonyt mindenkinek.

eN 2010.12.24. 14:50:48

namostakkor nem költözünk?

Tehetetlen Dodó 2010.12.24. 14:53:57

Áldott, békés Karácsonyt mindnyájatoknak!

(Robogok tovább, összeszedem éltesebb rokonaimat, hogy gyertyagyújtásra mind itt legyenek, aztán jöhet a Kisjézus).

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.24. 15:18:18

@eN: @evil overlord: @Alfőmérnök: @Google: @reality: @Mihint: Bár már elköszöntem, tekintettel a felmerült kérdésekre: magam részéről fenntartom az új oldalt, ha bármikor igény adódik rá, oda lehet menni. Vagy akár lehet ide is, oda is kommentálni. Kinek mi az ízlése/igénye. Még egyszer üdvözlet. És: no offense meant (senki felé).

delphoijosda.blog.hu/2010/12/24/kommentfolyam1/fullcommentlist/1#c11980195

betyár (törölt) 2010.12.24. 15:58:24

no hát akkor áldott és boldog karácsonyt mindőjüknek! Tevének és elgabornak külön békés karácsonyt. Remélem enyhül eltökéltségük és visszatérnek.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.12.24. 15:59:15

Boldog karácsonyt a t. törzskommentelőknek!

Téglagyári Megálló 2010.12.24. 16:22:42

@tewton:

Nézze, ez a télapó dolog olyan vörös. Mi lenne, ha a Jézuskát kérné?

Bell & Sebastian 2010.12.24. 18:12:01

Áldott Karácsonyt mindenkinek!

Ich wünsche Euch glückseliges Weihnachtsfeiertag!
Langes Leben, Gesundheit, Frieden und Einigkeit,
das neugeborene Jesulein in Euren Herzen hinein!
(trad.)

www.youtube.com/watch?v=DxLDntB5joQ&feature=related

Sebastian Knight 2010.12.24. 18:47:39

Áldott karácsonyt minden klubtagnak / tea-kör tagnak!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.12.25. 05:55:13

Szentviktori Ádám: Urunk születéséről

Mert akarta, nem mert kellett,
jött Teremtő mint teremtett.
Alkotásként itt jelent meg
Alkotói dicsőség.
Szent Látók Őt elő-mondták;
tér kit nem fog, kor, se korlát,
szűk sorunkon vett új formát,
nem veszítve elsőjét.

Ég a földhöz leszáll véle,
ember s Isten egybefére.
Ez Egységnek szolgál égbe'
angyal: fönti fénylő nép!
Király pappá szenteltetik
mindenségre -- s ezt jelentik:
,,Földnek béke!'' -- meghirdetik --
,,Magasságba dicsőség!''

Kérded okát, mindnek célját?
Ok: mindenki bűnössé vált,
s Úr akarta igaz-voltát
kegyelembe újítón.
Mily frissítő édes fűszer,
gyógyos írral élni fűt fel,
míg ecetet, epét ízlel
vérbe ázott Megváltónk!

Óh te üdvös szentség-titka!
Igás-hátra minket bízva,
sebünk kente áldott írja,
Szamaritán irgalma!
Elizeus Ô, második!
bűnös-voltra: ránk változik.
Istenember föltámaszt itt,
Él Szunamit fia ma!

Erős órjás útnak lendült
halál-törvény tőle ledűlt.
Boldog első Hon! Megkerült
bárányt odavisz vállán.
Istenember él s uralgat!
Almán-vesztőt mélyből ragad!
Örvendj ember, égig haladt!
Teljes Karban tízes szám.

Bujdosó Bálint fordítása

www.ppek.hu/k44.htm

Áldott, békés Karácsonyt kívánok Önöknek/maguknak/nektek!

ü
bbjnick

tanarseged ur 2010.12.25. 11:18:06

Tisztelt Hölgyek és Urak,
Lassan elköszönök én is. "Ars longa, vita brevis", meg ilyenek - hisz tudják. Azért a kommentfolyamba még visszanézek: teljes absztinenciára nem merek vállalkozni. :-) Ha mégis nagyon írhatnékom lesz, csinálok más nicken egy saját blogot, amit ugyan senki sem fog olvasni (vagy mindenkit kimoderálok :-)), de annak is megvannak az előnyei. Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!

Tehetetlen Dodó 2010.12.25. 13:57:41

@bbjnick: Ebből a "Szentviktori"-ból még baj lesz: a Jóisten sem mossa le rólad az elvakult kormánypártiságot.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.25. 16:47:32

Ezt a gyönyörű, kevéssé ismert régi magyar karácsonyi dalt szerettel küldöm mindenkinek, és ajánlom a Mandiener szerkesztőinek figyelmébe is:
www.youtube.com/watch?v=OY26Stjhoo8

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.12.25. 20:04:17

@tanarseged ur:

szakított a mandinerpárttal? tényleg, ki van még itten olyan szerző, aki úgy érzi ide többet nem ír?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.12.25. 20:12:25

@Tehetetlen Dodó:

"Ebből a "Szentviktori"-ból még baj lesz: a Jóisten sem mossa le rólad az elvakult kormánypártiságot." --- írod.

Ez eszembe sem jutott! :-D (...) :-D (...) :-D ...

ÁDÁM, Szent Viktori (Adamus de s. Victore) (1110–1192). A párizsi Szt. Viktor ágostonrendi kolostor kanonokja, teológus, költő.:-)

Igaza lehet a testvéremnek, aki épp tegnap mondta, hogy nagyon "le vagyok a szakadva" a napi élet realitásáról (ennél jóval sarkosabban fogalmazott):-)

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.12.26. 01:07:06

@Loxon:

Ez valóban nagyon szép (és az előadás is nagyon "el/megtalált"):-)

ü
:-)

Téglagyári Megálló 2010.12.26. 10:09:45

@Loxon:

"Mandiener", hm ez valami célzás akar lenni? ;-) (elhatárolódom)

Téglagyári Megálló 2010.12.26. 10:22:13

Egy igazi alázatos keresztény hitvallás:

Más a helyzet napjainkban. Bárhová is nézünk, gerinctelen, gyáva, az árral sodródó, megalkuvó, sőt kifejezetten áruló egyházi vezetőket látunk. Úgy vélem ugyanis, a kereszténység – szembesülve befolyásának rohamos gyengülésével és az ellene fenekedő világi erők iszonyatos nyomásával – egy egészen végzetes útra lépett: a „világhoz történő alkalmazkodás”, a „modernizálódás”, az önfeladás, sőt nyugodtan mondhatom, az árulás útjára. A második vatikáni zsinat fontos mérföldkő ezen a pusztulásba vezető úton: ott határozták el ugyanis a zsinati atyák, hogy a katolicizmusnak „alkalmazkodnia kell a modern világhoz”. Megjegyzem, a protestantizmus sokkal előbb, már a XIX. században „modernizálódni” kezdett. Az eredmény: a keresztény hitelvek kiüresedése, a rohamos hitelvesztés, zavarodottság és erkölcsi romlás a papság és a lelkészek soraiban, és a templomok kiürülése.

kuruc.info/r/7/71568/

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.12.26. 12:18:18

@Téglagyári Megálló:

alázatos vagy sem, tragikus vagy sem. igazat mond.

Leskelődő 2010.12.26. 20:22:17

További szép ünnepet kívánok.
Mit kaptak Karácsonyra? Én egy naaagy, kövééér vírust :(

"Nem engedtük, hogy bárki is panaszkodjon közülünk. Keresni kellett, észre kellett venni az apró örömöket. Versenyeztünk, hogy ki talál több ilyen pillanatot egy nap, a győztesnek jutalmul elénekeltük a kedvenc nótáját."
mno.hu/portal/755975

Köszönet, Uram! Végre nyugodtan kipihenhetem magam ;)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.26. 20:27:30

@Leskelődő: Sajnálom, olyat én is kaptam, igaz, sovány volt. Talán mert a Kövérre már rezisztens vagyok.

Gyorsan gyógyuljon meg, ne húzza-halassza.

Leskelődő 2010.12.26. 20:56:53

@Loxon: Maga sajnálja tőlem azt a kis pihenést? :o) Tudja mit keccsöltem az ünnepre készülve?
De azért igyekszem, köszönöm :)

Á, jön Szent Ágoston az mr1-en!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.12.26. 21:02:13

@Leskelődő:

menjen már, az semmi! egyszer trippert kaptam karácsonykor :)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.12.27. 10:33:12

Botrány van! Fospumpizmus az EU Parlament CSU csoportjában! Orbán és a Fidesz támogatást kaphat az európai keresztény pártoktól! Markus Ferber Cohn-Bendit, Lambsdorff és Schulz támadásait a magyar médiatörvény ellen nevetségesnek és felfújtaknak nevezte, és azt is mondta, hogy a szocialista pártok sem épp folttalanok ez ügyben, valamint megjegyezte, hogy az elfogadott törvényben nincs semmi, amin fel kéne izgatni magát bárkinek, és hogy a dologban kettős mércét alkalmaznak.

"Doch Orbán und seine Fidesz-Bewegung - wie CDU und CSU Mitglied der Europäischen Volkspartei in EU-Parlament - erhalten auch Unterstützung aus den deutschen Christparteien. So kommen die Vorstöße von Cohn-Bendit, Schulz und Lambsdorff beim CSU-Europagruppenchef Markus Ferber gar nicht gut an: "Alles lächerlich." Da werde einiges "aufgebauscht". Gerade die Sozialisten seien "nicht unbefleckt" in dieser Frage, so Ferber mit Verweis auf die slowakische Sozialdemokratie, die zeitweise mit einer rechtspopulistischen Partei zusammenarbeitete: "Da hat sich keiner über das aufgeregt, was da verabschiedet wurde." Es werde mit zweierlei Maß gemessen, sagte er SPIEGEL ONLINE. "

www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,736422,00.html

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.27. 11:55:45

Folytatódok a mandarin-projekt. Most a KDNP lett a köpőcsésze. És vele állítanak szembe 2 darab junior egyetemi adjunktus bezzeg példaképnek, a Corvinus egyik leglinkebb tanszékéről.
A mandarinosok marketing trükkje az, hogy a szadeszes "tudjuk"-ra építenek. A tömegember boldog, hogy "tud". Inscitia confidentiam parit.

Tündér_Lala 2010.12.27. 12:30:27

A mandiner párt benyomul a szadesz megűrült helyére ? Bravó !

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.27. 12:37:05

@Tündér_Lala: tulajdonképpen nem baj. Ezt a sok szerencsétlen libiótát valahogy le kell választani a szociktól, ha a mandarin párt teszi meg, akkor had fusson.
Ami a szadeszhez hasonlítja őket, hogy egyszerre lennének libik és konzervek, piacpártiak és szolidárisak, keresztények és nyitott toleránsak, és tele vannak kiadatlan szak- és szemináriumi dolgozatokkal. És nagyon tudják.

betyár (törölt) 2010.12.27. 12:37:36

@tölgy:

de lehet, hogy most legalább utána néztek, hogy kibe gyalogolnak bele:)

Google 2010.12.27. 12:52:08

@tölgy:

A vasárnapi nyitvatartás gumicsontja mehet a levesbe - írják a KDNP-ről.
Nem lehet, hogy a Gyárosok és Nagyiparosok Szövetsége karolta fel a mandarinereket?
Állandóan a Nyugatot majmoljuk, de ami ott jó -szombat délben bezárnak, és hétfő reggelig szevasz bevas van - azt nem vagyunk hajlandók átvenni.

reality 2010.12.27. 13:07:04

@tölgy: Amúgy ma baja magának azzal az intézettel?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.27. 13:52:21

@reality: Acton ugyi libi volt.
Az Acton Intézet pedig az US-ban sem a katolikus mainstream, az európai kereszténydemokráciától is elég messze van. Na most az állítani példaképnek, minimum béna racionalizmus.

Érdemes végigfutni az elmúlt hetek kommentelőit, kik ergé és Turul barátai.

osborne 2010.12.27. 14:23:30

@Elpet: Nem tudja, 5 nap alatt nem lehetne elérni, hogy a Vérfarkas ne lehessen az EU soros elnöke?!

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.12.27. 14:33:52

@osborne:

Ó nem, a Berliner Zeitung már Európát is elsiratta. Európát, amely hagyta, hogy Orbán Viktor elgázolja. Orbán Viktor, aki elfűrészeli a demokratikus állam tartóoszlopait.

www.berlinonline.de/berliner-zeitung/politik/324369/324370.php

tewton 2010.12.27. 14:36:43

@osborne:
ezzel a Führerstaattal már ezt készítik elő. de szerintem azt várják, hogy a fospumpa ki meri neveztetni-e magát az EU kancellárjává.

osborne 2010.12.27. 14:46:31

@Elpet: @tewton: Nem marad más csak az alázás:

A lap szerint az USA és az EU akkor cselekedne helyesen, ha a májusi budapesti EU-csúcson távolmaradásával "alázná meg" Orbán Viktort, ha a miniszterelnök nem hagy fel a hatalom koncentrálásával.

www.origo.hu/nagyvilag/20101227-mediatorveny-lesen-kritizalta-orbant-a-washongton-post.html

(US: Végre lehet ütni ezt azt EU-t még erősebben!)

osborne 2010.12.27. 14:54:56

@tölgy: Nem a Fidox libi szárnya ficánkol inkognitóban?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.12.27. 15:05:54

@tölgy: maga állandóan ezzel a leválasztással jön. már kicsit sok az elempés leválasztókból, meg most mán a mandarinpárt is? lassan elég ezekből.
a mandarinpártot csírájában kell elpusztítani.

osborne 2010.12.27. 15:10:53

Vajon ki a legaktívabb médiatörvény vs sajtó ügyben a facebookon? Babarczy kisasszony. Még itthonról!

Egy kicsi hiányzik még a 40k-hoz. Néhány kattintás talán sikeresen levezeti a karácsonyi stresszt.

http://www.facebook.com/eszter.babarczy#!/eszter.babarczy?sk=wall

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.27. 15:27:11

@osborne: tuggya, páran kiszorultak a jóból az osztásnál. Ha akarja, nevezze őket libinek.

@Grift: nézze, hiába kapott a szadesz 33 szavazatot, a szadisták itt maradtak. És pozícióban maradtak, és pénzük is van, és mindig lesznek elcseszett életűek, akik az "elnyomásban" látják lelki nyomorúságaik okát. Valahogy kezelni kell a problémát.

betyár (törölt) 2010.12.27. 16:26:21

off
Látják maguk, hogy mi megy a kdnp-s poszt alatt? a gyomrom forog. ezeknek egy részét még tóta is törölné.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.27. 16:37:07

@betyár: az a lényeg, hogy nem tesznek fel a szerkinek kellemetlen kérdéseket.

@Grift: azt hiszem a mandarin-projektet a szoci bérkommentelők nyírják ki.
Nyöhehe.

Google 2010.12.27. 17:09:28

@betyár:

Vajon a szerkesztők tudatában vannak-e annak, hogy blogfoglalás esete áll fenn? És nem bánják?
A minőségi bloggolás eddig is megfeküdte a gyomrukat, vagy csak mostanra jöttek rá, a rossz is lehet jó?
Ahogy a Hírszerző megjósolta, a neten fog "eltaknyolni" a kormány, lehet, de előtte egy egész sereg Függtelen már megtette /teszi folyamatasan ezt.
Előre, előre urak, hölgyek, csak Önök után! Ha kedvünk lesz.

osborne 2010.12.27. 17:12:13

Mi a szakmai gond a médiatörvénnyel? Elemeztek a médiaszagértők, válaszul Dévényinek.

napifix.tumblr.com/post/2480171488/mi-a-gond-a-mediatorvennyel-1-valasz-devenyi

(A csendes rádiós hős Mong Attila pedig tovább harcol)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.12.27. 17:31:37

@tölgy:
hát, az biztos, hogy nem lennék mostan a vármegye u-i kicsiny szerkesztőség vendége. gondolom pattanásig feszült a helyzet, gellért ordít turullal, hogy bazmeg nem ezt akartuk, bazmeg, nekimegyünk a fidesznek, akik szerettek, megutálnak, annak az elmebeteg griftnek lett igaza, hollánutcisták vagyunk, bazmeg költözz a vincentékhez, elegem van...oli bácsi a sarokban ül, kaján arccal figyel, szereti a szcénát, örökölte..lola a másik sarokban zokog, hiába végezetem pszichoterapeutásosat, én ezen nem tudok segíteni, brühühü...a jelentéktelen külsejűségében viccesemberré öntupírozott kínai kínosan vihog...usw. borzalom. csak tibibácsi dörzsöli elégedetten a kezeit. valahogy így.

betyár (törölt) 2010.12.27. 17:42:48

@Google:

Tölgy moderálásakor azt gondoltam, hogy ergé személyes sértettségéről van szó: hogy azt érzi, hogy hálátlanok vagyunk, mert itt engednek minket, meg nem is ő írta azt a posztot. A mai nap után erősen szervezett foglalásnak tűnik: ha van trollkodás, hát most ott az folyik. Olyan korlátoltak a kommentelők, akiket néhány napja a törzsközönség negligált volna. De ha átnéz a mandíner.hu-ra, és megnézi pl. a para-kovács írás lájkolását, csodálkozni fog: majdnem annyi embernek tetszik, mint amennyinek nem. Ez azért is érdekes, mert ez a szervezett csapat arra már nem vette a fáradságot, hogy kommentet is írjon oda: vagyis a tetszés - nem tetszés aránya egyáltalán nem tükrözi a kommentek tartalmát és lájkolását.

Arra azért kíváncsi vagyok, ha eltűnik ez a szervezettnek tűnő siserehad, akkor mi lesz a kattintás számmal.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.12.27. 17:47:58

@betyár:
nincs itten semmi különös szervezettség. megérezték, hogy a mandarin megérezte, hogy nem odavaló ahová gondolta. a siserehad, most barátilag örül, részben, másrészben meg élvezi, hogy a mandarinnak vége. persze, ha feltételezzük, hogy a mandarinisták titkos tagkönyvét nem a gizellában pecsételték. és ha nem, akkor gondoljon bele milyen öröm lehet a baller ellenlábasokak azt látni, hogy a mandarin tántorog, és a lábaikhoz zuhan. :)

reality 2010.12.27. 17:49:30

@betyár: A mandiner.hu-n a lájkolás nem működik rendeltetésszerűen. Bármikor le- vagy feltornázható. Bár ettől még lehet valós a tetszési index, mert ahogy ön is mondja, lájkolni könnyebb, mint azt meg is indokolni.

Gabe2 2010.12.27. 18:00:37

Ugyan, ne vegyék már ezt ennyire komolyan! Ergének is nagy protekció működött a hátterében, hogy Manemes publicistaként kereshesse kenyerét.

Google 2010.12.27. 18:03:32

@betyár:

Lehet, az epeömlés jobban esik a mandineren, mit mondjak. És lehet, már nem sokáig?
Ami pedig a tetszésnyilvánítást illeti az egyes cikkek alatt, meg lehet azt szervezni, és ezzel befolyásolni is lehet palimadarakat.
A kommentek többet mondanak, mint bárhány lájkolás. Ott az igazság - ez már sokszor előfordult.
Folyik a kötélhúzás - de mi is játékban vagyunk. Olyan sokszor nem számoltak már velünk, oszt' mégis a páston vagyunk még. És: maradunk. A bunkósbotig, és azon is túl.

osborne 2010.12.27. 18:13:15

Mandiról, a kormány pr-járól és az ellenszélről jut eszembe, ez mi volt? volt erről vmi itt a blogon?

Kelet-Európáról és Magyarországról még mindig számos sztereotípia él nyugaton. Például a dolgok elintézésének fura módjairól, a barbárságról a civilizálatlanságról - mondta Kovács Zoltán, kormányzati kommunikációért felelős államtitkár a Mandiner.hu konferenciáján.

zipp.hu/index.php?q=belfold/2010/12/19/barbaroknak_tartanak_minket

betyár (törölt) 2010.12.27. 18:19:58

@osborne:

Erről bizony semmi. Én is csodálkoztam, hogy az infón hallottam, aztán itt meg semmi, sem előtte, sem utána.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.12.27. 18:34:57

@Grift: tibibácsi mostanában biztosan nem elégedett.
Most sikerült barátainknak egy, közvetlenül nem veszélyes köpőcsészét találni (KDNP). A KDNP-t általában elég gyengének láthatják, hogy részervezzék a "kritikai közvéleményt". Amikor egyetemi professzorok javaslatai alapján előállt HR a felsőoktatás némely elemének megváltoztatásával - amit baller profok is részben támogattak - akkor kezdődött ez a hülyekereszténydemokratázás is.
Volt még hülyematolcsyzás. Vajh melyik alkirályt nem cseszegették? És vajh a királyt miért nem? A jó királyra várnak, jöjjön vissza Brüsszelből! Tegyen igazságot! Az igazakat vegye be az udvarba. Meg ilyenek.

betyár (törölt) 2010.12.27. 18:42:57

@reality:
ja, persze, de valaki bajlódik vele:)

Google 2010.12.27. 18:58:41

@osborne:

Azt élvezem, hogy olvasnék ilyen-olyan cikkeket külföldi újságokból, be kell jelentkezni, elő kell fizetni, szóval nem olyan könnyű hozzájutni ahhoz a bizonyos információhoz. És akkor még ők akarnak minket gatyába rázni? Vagy inkább a multi-, bankadó fáj nekik?

osborne 2010.12.27. 20:45:15

@Google: Az, elsősorban az. Ez egyértelmű.

Anno meg is lepett, hogy mennyire nem mennek neki nyíltan Orbánnak pedig tényleg több darázsfészekbe nyúlt bele (joggal) egymás után (IMF-től-banksarcon át a manyupig).

Most megtörtént. Időzített és összehangolt össztűz volt és még tart. Méghozzá a nagy szimblókus ügyek egyikét a Szent Sajtószabadság védelmét felhasználva (másik ilyen kényes ügy ugye, a Rasszizmus - abban idén a főmumus Sarko volt).

osborne 2010.12.27. 21:04:18

@betyár: Érdekes, pedig a téma nagyon is aktuális.

eN 2010.12.27. 23:43:33

Maguk meg itt? ejnye.

tewton 2010.12.28. 16:52:36

@tölgy:
kundera is megmondta, az élet máshol van.
vagy az coelho volt?

osborne 2010.12.28. 20:41:24

@tölgy: Bezárassuk a mandit jan 1-től? Csak egy telefon.

@betyár: : Meg és lebuktak. Eltitkolták volna. A kommenteket érdemes végigolvasni?

Látom az év vége máshol is mókásan alakul:

Bede Márton a hős Mong Attilának

'Te. én nem szólok bele, hogy ki milyen zsidónak árulja el a hazáját, de azért ha röhögcséltél és még meg sem kínoztak, akkor azért annyira nem lehetett sztalinista a hangulat.'

napifix.tumblr.com/post/2496108490/anne-applebaum-indeed-when-the-authors-of-the

osborne 2010.12.28. 21:01:05

vajon merre lehet bz249?

tewton 2010.12.28. 21:08:30

@osborne:
azt mondta, elmegy pihenni netmentes helyekre.

reality 2010.12.28. 21:16:34

@osborne: Tulajdonképen szinte semmit nem tud meg a posztból a konferenciáról.

osborne 2010.12.28. 21:49:24

@tewton: Jó neki :) kösz

@reality: Valóban, lehet nem is történt semmi. Ahogy belenéztem a kommentek közben ellopták a showt

osborne 2010.12.29. 14:26:22

@gloire: sok konkrétum nincs de igény a kínai mogyira nagy, hatalmas. az oroszokkal akadoznak a tárgyalások.

hvg.hu/itthon/20101229_kina_magyar_allamadossag

devuscka 2010.12.30. 10:43:29

@osborne:
Úgy tűnik 'keletnek' támasztaná a hátát Orbán. Izgalmas lesz , most hogy az euro-t piszkálgatják.
Betehetik-e a lábukat a résbe a kínaiak? Ez kinek lehet rossz?
Az oroszok olyan pozícióból tárgyalhatnak velünk, hogy csak kerülgetni lehet őket.
süti beállítások módosítása