Halljuk, hogy a Fidesz és a KDNP parlamenti frakciója arról szavaz, hogy a most következő ülésszakon is folytatják-e a kivonulást. Kérném, ez a demokrácia. Nyilván nem azért, mert Simicskó István jelezte, ebből elege van, hanem egyszerűen azért, mert érzik, ez gáz. Nem tudom a két frakció mikor szavazott az elnök úr által bejelentett kivonulásról, mindenesetre a sztorival kissé beszorult a brigád. Öszöd óta tudjuk, azért kell kivonulni az ülésteremből, mert Gyurcsány nem kívánatos szereplője a politikai életnek.
Tehát most útelágazódáshoz érkeztünk. Ha a frakciók egyöntetűen a gyógytorna fenntartása mellett voksolnak, akkor az ötlet kiállta az idő próbáját, azaz Gyurcsánnyal jól ki lett babrálva. Ha nem, az viszont baj. Mert akkor több kérdéssel is szembesülniük kell. Mi változott Öszöd óta? Vagy a miniszterelnök kívánatos lett? Esetleg mégsem az, viszont fárasztó ez a sok ki-be mozgás egy bizonyos kor felett? Netán a tehetetlen dühből fogant ötlet eleve halva született? Ami privátim érdekelne, hogy hogyan szavaz Orbán elnök úr.
És mikor szavaznak a Nap-kelte bojkottjáról?
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr6434731
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
nénike · http://mandiner.hu 2007.02.08. 12:43:48
Csupán a pontosság miatt: Hiller István szerint pedig az árpádsávosok mögé bújó, vagy élére álló politikusokkal nincs kompromisszum. Ennyit a párbeszédre való készségről. (Én még úgy tanultam, hogy a politika a kompromisszumok művészete.)
Fejlemény: a kivonulásokat Szijjártó folytatná: www.radio.hu/read/213546/rid/PWdUTQ==
Fejlemény: a kivonulásokat Szijjártó folytatná: www.radio.hu/read/213546/rid/PWdUTQ==
exit 2007.02.08. 12:46:28
hm, azért frakcióvezetők benntaradnak és végighallgatják a NAAGY monológokat és reagálnak is. de amugy ja ideje visszvonulni a kivonulásból és vitázni az erőlködő gyurcsánnyal és tehetetlen szocikkal. pl. orbánnak, lebegés és kordonbontás helyett kemény visszválaszokat kéne adnia, felváltva navracsicsal. semjént ne erőltessék.
testkultúra helyett vitakultúrát, bojkott helyett verbálattackot!
testkultúra helyett vitakultúrát, bojkott helyett verbálattackot!
medve 2007.02.08. 14:32:34
Én folytatnám a kivonulást. Gyurcsány hazudott és tönkretette az országot, nem lehet, hogy következmény nélkül maradjon. Ki kell bírni és leszarni a Mediánt meg a Szondát.
CrL 2007.02.08. 15:11:47
hazudott és tönkretette az országot, ez mind igaz de ha kivonul az ellen semmi előrelépés nem lesz és szinte azt csinál amit akar, mert ő lett a megválasztott ME, mebuktatni nem fogják mert nem tudják, szóval kommunikálni kell vele, úgy leg
CrL 2007.02.08. 15:12:50
...úgy legyőzhető. puccsal nem.
medve 2007.02.08. 15:33:29
Nem kell kommunikálni, mert nem legitim, hazudott.
exit 2007.02.08. 16:09:59
újabb pucsskisérlet felesleges, ha orbán tényleg a konfrontációt és a bojkottot választja akkor megint zsákutcába rohan, de annak lebegtetésével is. négy éve volt a csaltak + polgári körök + aláirásgyűjtés, most meg illegitim + hazudott + tüntetés + utcai performansz + kivonulás.
választást kellene nyerni nem pucssokat.
választást kellene nyerni nem pucssokat.
Bozót.harcos 2007.02.08. 16:10:01
Annak beismerése ez - kissé szánalmas körítéssel -, hogy eleve jó nagy baromság volt ez a kivonulásosdni. (A Fideszen belüli döntéshozatali mechanizmusok fényében nem sok pénzt raknék arra, hogy a frakcióülésen úgy döntenek majd: továbbra is kivonulnak a fiúk.) Annak is beismerése ez, hogy az ősz és a tél egyértelműen bizonyította: a Fidesznek nem sikerült "kormányváltó" hangulatot teremtenie, ami - relatíve és egyelőre - igenis Gyurcsány győzelmét jelenti. Az őszödi beszéd csak az egyébként is jobbos szimpatizánsokat háborította fel, ráadásul a globális felmelegedés miatt a nyuggerek még azt is elhiszik, hogy nem volt gázáremelés. Ez pedig kevés: nincs itt semmiféle éhséglázadás, az erkölcsi felháborodás, meg hogy a Fidesz kit tart illegitimnek, az szart se érdekel. A józan jobbosok ráadásul inkább apátiába zuhantak, látva azt a rothadást, amatőrizmust és bolsevista tempót, amelynek a jegyei egyre jobban elhatalmasodnak a jobb sorsra érdemes Fideszen.
medve 2007.02.08. 16:39:02
Bozót.harcos! A nagy pali f....-t. Honnan tudod, hogy nincs kormányváltó hangulat? Miért, volt szavazás? Miért kell elismerni, hogy vereség van? Mi Orbán alternatívája: Rogán és a női a játszótéren egy demokratikus Fideszben? Honnan tudod, mit gondolnak a nyuggerek? A józan jobbosok tényleg apátiában vannak, de szerintem inkább azért, ami az országban történik (meg a Fidesz faszságaitól is persze)? Tényleg, bozót.harcos, ennyi nyafogás és nyammogás után, amikor túlvagyunk azon hogy minden szar és semmi sem változhat, kifejtenéd egyszer azt is, hogy mit kéne tenni? És tényleg, szerinted Fletóék rendbe fogják tenni a gazdaságot? Erre is válaszolj.
nyenyec · http://nyenyec.blogspot.com 2007.02.08. 16:53:43
Én csak annyit tudok mondani, hogyha Gyurcsány lennék direkt szivatnám őket, néha véletlenszerűen megjelennék és vigyorogva nézném, ahogy kiszaladnak. Óriási poénlehetőség szerintem, eljátszanám mindig, amikor arra járok. :)
Komolyabbra fordítva a szót, a Fidesznek igenis arra kéne felhasználni a parlamentet, amire való. Kritizálni (nem csak ellenkezni), nem átengedni a terepet, megizzasztani, alternatívát nyújtani. Volna mire, mert nem teszik túl magasra nekik a lecet Gyurcsányék.
Egy korábbi magyar miniszterelnök azt mondta, mikor az ellenzék folyton kivonult, hogy: "Úgy látszik, a Ház ellenzék nélkül is működik, talán nem lesznek olyan élvezetesek a viták, és elvesztünk néhány megfontolásra érdemes érvet is."
Szerintem ez nem igaz. Ellenzék nélkül nem működik a parlament. Vagyis vannak a világon és a történelemben olyan országok, ahol igen, de az nem igazi parlament és nem igazi demokrácia.
Komolyabbra fordítva a szót, a Fidesznek igenis arra kéne felhasználni a parlamentet, amire való. Kritizálni (nem csak ellenkezni), nem átengedni a terepet, megizzasztani, alternatívát nyújtani. Volna mire, mert nem teszik túl magasra nekik a lecet Gyurcsányék.
Egy korábbi magyar miniszterelnök azt mondta, mikor az ellenzék folyton kivonult, hogy: "Úgy látszik, a Ház ellenzék nélkül is működik, talán nem lesznek olyan élvezetesek a viták, és elvesztünk néhány megfontolásra érdemes érvet is."
Szerintem ez nem igaz. Ellenzék nélkül nem működik a parlament. Vagyis vannak a világon és a történelemben olyan országok, ahol igen, de az nem igazi parlament és nem igazi demokrácia.
Bozót.harcos 2007.02.08. 19:47:14
Medve!
Kérdésedre válaszolva: szívből kívánom neked, hogy legyen annyi milliód, ahány MSZP-szavazó kint volt ősszel az utcákon! Nem biztos, hogy összejön belőle egy használt autóra való.
Gazdaság: épp csak anyira rendberakják majd Fletóék, hogy a 2009-es európai parlamenti választások után (amelyet a Fidesz megnyer majd és Orbán történelmi jelentőségű győzelemről és kétharmados országgyűlési többségről vízionál majd), szóval ezt követően Fletó (vagy akire lecserélik) kioszt fejenként 1458 forintot a szoci nyuggereknek, akik csak a feloldozást várják, hogy a többévi elbizonytalanodás után végre jó lelkiismerettel szívük választottjára szavazhassanak. Merthogy Magyarországon a választói attitűdök nagyrészt szociológialag determináltak, ehhez pedig még hozzájárul a média "áldásos" tevékenysége. Ez nem Lengyelország, itt nem fog összeomlani az utódpárt, sőt, ha a Fidesz így folytatja, 2010-ben az MSZP jó eséllyel futnak neki a versenynek. A Fidesz ugyanis egyelőre nem tud hiteles alternatívát felmutatni, amelynek segítségével ellensúlyt tudna összekovácsolni az urnáknál rendszeresen lebonyolított nyuggerinvázióval szemben. Uff.
Kérdésedre válaszolva: szívből kívánom neked, hogy legyen annyi milliód, ahány MSZP-szavazó kint volt ősszel az utcákon! Nem biztos, hogy összejön belőle egy használt autóra való.
Gazdaság: épp csak anyira rendberakják majd Fletóék, hogy a 2009-es európai parlamenti választások után (amelyet a Fidesz megnyer majd és Orbán történelmi jelentőségű győzelemről és kétharmados országgyűlési többségről vízionál majd), szóval ezt követően Fletó (vagy akire lecserélik) kioszt fejenként 1458 forintot a szoci nyuggereknek, akik csak a feloldozást várják, hogy a többévi elbizonytalanodás után végre jó lelkiismerettel szívük választottjára szavazhassanak. Merthogy Magyarországon a választói attitűdök nagyrészt szociológialag determináltak, ehhez pedig még hozzájárul a média "áldásos" tevékenysége. Ez nem Lengyelország, itt nem fog összeomlani az utódpárt, sőt, ha a Fidesz így folytatja, 2010-ben az MSZP jó eséllyel futnak neki a versenynek. A Fidesz ugyanis egyelőre nem tud hiteles alternatívát felmutatni, amelynek segítségével ellensúlyt tudna összekovácsolni az urnáknál rendszeresen lebonyolított nyuggerinvázióval szemben. Uff.
medve 2007.02.08. 20:10:13
Drága Bozótharcos! Úgy látom, nagyon megviselt ami 2006-ban történt. Engem is. De kkönyörgöm: miért vagy abban olyan biztos, hogy egy 2009-es mniszterelnök-csere ugyan olyan eredményes lenne mint 2004-ben? Miért vagy ebben ugyanolyan biztos, honnan ezek a predesztinációk. És miért vagy olyan biztos abban, hogy ha Fletó kioszt 2000 ft-ot, akkor szeretni fogják? Persze, a kampányt el lehet baszni, mint 2006-ban, és a Fideszben nagy a hajlam rá, de ugye tudod: ma Fletót jobban gyűlőlik és többen, mint Orbánt, és egyre kevesebb az esélyük, hogy a médiahátszél ellenére ezen javítsanak. Ennyit, és majd ha a hatalom Orbán ölébe hull, mert arra tendálunk, akkor az igazi baj az lesz, hogy mindenki, aki párton belül joggal krititzálta, szívni fog. Vagyis: nem Orbán fog nyerni, hanem a szocik vesztenek, mert nem tudnak kormányozni és szétverték az államot (és most is ezt teszik).
Nyenyec! Így is van kritika, van törvényhozói munka, vannak bizottsági meghallgatások. Fletó hazug napirend előttijeit a lófaszt érdekel, nem szabad legitimálni a pasit, később ez megtérül, húzzon a picsába reggel, este és délben is.
Nyenyec! Így is van kritika, van törvényhozói munka, vannak bizottsági meghallgatások. Fletó hazug napirend előttijeit a lófaszt érdekel, nem szabad legitimálni a pasit, később ez megtérül, húzzon a picsába reggel, este és délben is.
Tgr 2007.02.08. 20:23:32
Szerintem az öszödi beszéd kezdetben sok balost is felháborított, csak aztán a szélsőjobb tüntetések és Orbánék agresszív kommunikációja visszahajtotta őket Gyurcsány mögé. Régi problémája a Fidesznek, hogy nem tud mértéket tartani. Csúnya önbecsapás ez a letámadós kommunikáció, mert igaz ugyan, hogy tematizálja vele a közbeszédet, de egyben el is tereli a figyelmet a kritizált dologról, át magára a kritikára; az pedig a hardcore szavazók lelkesítésére jó lehet, de a bizonytalanok meggyőzésére nem.
Nagyon gáz ez a nyuggerezés egyébként, főleg egy állítólag polgári meg konzervatív blogon.
Nagyon gáz ez a nyuggerezés egyébként, főleg egy állítólag polgári meg konzervatív blogon.
medve 2007.02.08. 20:31:15
Tgr! Ezek azok a felszínes megközelítések, melyek klisékké váltak. Szerintem a keménymagos balosok érezték, hogy gáz a beszéd, oszt annyi. A szélsőjobbos jelenségek engem is felháborítanak, de ettől még egy széles balos rétegnek nem tetszik, ami van az országban és ezek nem tudatos balosok. És itt, tudod öreg harcos, mélyen beleívodott a hazugsága mindennek, amit a szocik képviselnek, és egyre kevésbé hatnak a nácizós, terroristás faszságok. A Fidesz lehet hülye, sőt, mintha nagyon hülye lenne, de ha pillanatokon belül nem javul érezhetően a gazdasági helyzet, drámai dolgok lesznek még itt. És mond, ha elnézed az egészségügyi baszást, bocsánat, reformot, te szerinted tuti, hogy 2009-re javulni fog a helyzet? Mondjuk úgy, ez legalább annyira elképzelhető forgatókönyv, mint a tiéd.
Guild 2007.02.08. 20:35:13
Vajon milyen hatása lenne, ha a Fidesz teljes frakcióval kritizálná a kormányt a Parlamentben? Vajon hányan figyelnek arra, hogy mi hangzik el ott? Szerintem nem sokan. Még a politika iránt érdeklő emberek is inkább az újságírók kommentárjait olvassák.
Továbbá, hány olyan ellenzéki javaslat volt az elmúlt ciklusban, amit megszavaztak? És hány olyan kormányoldali javaslat, amit leszavaztak? Nem sok.
Milyen gyakorlati eredményeket tud elérni egyáltalán egy ellenzék egy olyan Parlamentben, ahol végletesek az ellentétek, szigorú a frakciófegyelem, és a kormány ignorálja a politikai normákat?
Valahol meg tudom érteni, hogy Gyurcsány cinizmusának láttán érzett tehetetlen felháborodásukban ilyen értelmetlen akcióra szánták el magukat. Ha abbahagyják az elsősorban a lábizületek miatt lesz.
Továbbá, hány olyan ellenzéki javaslat volt az elmúlt ciklusban, amit megszavaztak? És hány olyan kormányoldali javaslat, amit leszavaztak? Nem sok.
Milyen gyakorlati eredményeket tud elérni egyáltalán egy ellenzék egy olyan Parlamentben, ahol végletesek az ellentétek, szigorú a frakciófegyelem, és a kormány ignorálja a politikai normákat?
Valahol meg tudom érteni, hogy Gyurcsány cinizmusának láttán érzett tehetetlen felháborodásukban ilyen értelmetlen akcióra szánták el magukat. Ha abbahagyják az elsősorban a lábizületek miatt lesz.
Munkásőr Dalárda 2007.02.08. 21:12:36
Szerintem előbb, vagy utóbb a Fidesz befejezi a kivonulást és visszatér a Parlamentbe Gyurcsányt hallgatni. Ott kéne a bájgúnárt verbálisan lenyomni, de ahhoz mondanivaló és világos alternatívák is szükségeltetnek. Ennek azonban jelenleg igencsak híján vannak, sajna. Vissza kellene kanyarodni a polgári Magyarország víziójához, azon nehéz fogást találni. Azt még a potenciális MSZP szavazó is el tudná fogadni, főleg úgy, hogy most már őt is szívatják rendesen.
exit 2007.02.08. 21:20:34
medve, a szocik szarnak a kormányzásra, lényeg a hatalomban maradni, megtartani a kisebb - nagyobb, juttatásokat, lenyúlásokat, poziciókat - ahogy kiderült az öszödiből is. alapvetően egy ciklus utsó másfél évében erősitenek rá a kampányra, jobbnál jobb prof szakemberekkel és mindig müködö kampánytrükkökkel (negativkampány, átszavazás, élelmiszercsomagok, stb) a szocik szavazóbázisa felmérések alapján ahogy bozót is irja a nyugdijasok és alacsonyvégzettségüek, őket úgy mozgatják ahogy csak akarják. orbán 2002ben a maximumt érte el szavazatmaximalizálásban, 2006ban ez már csökkent, ő már többet nem nagyon tud kihozni, főleg hogy vele lehet legjobban mozgatni az előbb emlitett szavazóbázist is. vigye végig a 2-3 évet, ne rohangáljon neki a kordonoknak, mutassanak fel ellenprogramot (akár el fogadják akár nem) és találjon egy alkalmas embert a miniszterelnöki posztra (aki az mdf-nek is megfelel, mert nélkülük nem megy), találjon sikeres kampányteamet és igy nagyobb lesz az esély kormányváltásra. a jelenlegi helyzet fenntartása és a régi csapat erőltetése a fidesznek zsákutca.
medve 2007.02.08. 21:36:00
Gorgiasz! Azért a parlament nyilvánossága, a médiahírek fontos terep. No meg vannak konszenzusos döntések is, amik a parlamentben alakulnak ki. Mondog egy példát: Afganisztáni magyar misszió. Viszont számomra szimbolikusan fontos, hogy ne fogadják el legitimnek egy hazudozót, mégha terroristák fenyegetnek is.
Igen! hiányzik a világos alternatíva, ebben igazad van. De ennek kialakítása nem függ össze azzal, hogy kivonulnak-e vagy sem. Fletó napirend előttiein kívül is lehet alternatívát felmutatni, még a parlamentben is.
Exit! Igen, a hatalom megtartására törekednek, de az ország tönkretétele eljutott egy olyan fokig, hogy a régi praktitkák lehet, hogy kevés. Igen, Orbánra nézve lehet hogy igazad van. De egy másik forgatókönyv lehet, hogy Orbán tök mindegy mit csinál, ha nem lesz gazdasági javulás, ami megalapozott és ami egyensúlybontás nélkül növeli az életszínvonalat, akkor nyerni fog és visszatér. Ma ez nem kevésbé reális, mint az első, általad felvázolt taktika. Az MDF meg komoly kérdésekben az MSZP mellé áll, mivel ez Leisztinger érdeke és a Political Capital eszmeisége.
Igen! hiányzik a világos alternatíva, ebben igazad van. De ennek kialakítása nem függ össze azzal, hogy kivonulnak-e vagy sem. Fletó napirend előttiein kívül is lehet alternatívát felmutatni, még a parlamentben is.
Exit! Igen, a hatalom megtartására törekednek, de az ország tönkretétele eljutott egy olyan fokig, hogy a régi praktitkák lehet, hogy kevés. Igen, Orbánra nézve lehet hogy igazad van. De egy másik forgatókönyv lehet, hogy Orbán tök mindegy mit csinál, ha nem lesz gazdasági javulás, ami megalapozott és ami egyensúlybontás nélkül növeli az életszínvonalat, akkor nyerni fog és visszatér. Ma ez nem kevésbé reális, mint az első, általad felvázolt taktika. Az MDF meg komoly kérdésekben az MSZP mellé áll, mivel ez Leisztinger érdeke és a Political Capital eszmeisége.
exit 2007.02.08. 21:58:34
"Az MDF meg komoly kérdésekben az MSZP mellé áll, mivel ez Leisztinger érdeke és a Political Capital eszmeisége."
és akkor képzeld el mire képes mszp, szdsz, mdf ellen a fidesz kdnp bármikor is. bármekkora a társadalmi sokk, szinte semmire.
de sokk csak most első 2 évben lesz nagy és az mszp előreláthatólag komolyan épiteni fog az eu pénzekre mint pr, okosan úgy lesz tálalva bármilyen beruházás hogy azt 'mi' adtuk és mi vagyunk a fejlődés, a fidesz csak támad és negativ, persze ezek csak feltevések és 2010 nagyon messze van.
(pl még az is lehet hogy addig terrorista csoportok elfoglalják a parlamentet, anarchia lesz és káosz, ugye ne mondjam az is kire lesz fogva B)
és akkor képzeld el mire képes mszp, szdsz, mdf ellen a fidesz kdnp bármikor is. bármekkora a társadalmi sokk, szinte semmire.
de sokk csak most első 2 évben lesz nagy és az mszp előreláthatólag komolyan épiteni fog az eu pénzekre mint pr, okosan úgy lesz tálalva bármilyen beruházás hogy azt 'mi' adtuk és mi vagyunk a fejlődés, a fidesz csak támad és negativ, persze ezek csak feltevések és 2010 nagyon messze van.
(pl még az is lehet hogy addig terrorista csoportok elfoglalják a parlamentet, anarchia lesz és káosz, ugye ne mondjam az is kire lesz fogva B)
Masters 2007.02.08. 22:14:33
Szerintem a kivonulás mint figyelemfelhívó, nyomatékosító eszköz erodálódott a mindennapos használatával - azaz annak idején is hibás döntés volt a rendszeresítése. Ráadásul tényleg elég nehéz kisasszézni belőle, mivel semmiféle hatást nem ér(t) el, eredménye nincs, nem köthető hozzá bármiféle siker - gyakorlatilag csak rosszul kommunikálható ezügyben mindenféle stratégiaváltás. A Fidesznek ki kell találnia valami új terméket, amivel pillanatok alatt leváltja a kivonulásosdit - úgy talán hamar elfelejtődik.
Guild 2007.02.08. 22:37:13
Meve: Nem azt írtam, hogy nem volt soha konszenzus, csak azt, hogy kevés. A lényeges belpolitikai kérdésekben a kormány mind átvitte akaratát, az ellenzék meg egyszer sem. Pontosabban a köztársasági elnök választásnál sikerült meghackelni a parlamenti szavazógépezetet.
A Parlament biztos fontos terep, de szényenkezve bevallom egy Gyurcsány felszólalás tartalmát nem olvastam az utóbbi hónapokban, nem is szólva a reagálásokról. Egy jól meghírdetett sajtótájékoztató sokkal hatásosabb tud lenni (nem is szólva a kordonbontásról). Nehéz manapság átlépni az emberek ingerküszöbét.
A Parlament biztos fontos terep, de szényenkezve bevallom egy Gyurcsány felszólalás tartalmát nem olvastam az utóbbi hónapokban, nem is szólva a reagálásokról. Egy jól meghírdetett sajtótájékoztató sokkal hatásosabb tud lenni (nem is szólva a kordonbontásról). Nehéz manapság átlépni az emberek ingerküszöbét.
exit 2007.02.08. 22:39:40
Masters, hát igen nehéz ebből presztizsveszteség nélül kijönniük de pont most amikor mszp népszerűsége mélyponton van és lesz, nem lesz annyira feltünő bármennyire tünteti fel a kormány azt győzelemnek. a másik pedig hogy orbánnak is, akárcsak a költségvetési vita végén ha jól emlékszem, fel kell szólalnia, lecsapni a magas labdákat és ott attackolni, nem az utcán. főleg h gyurcsány - kóka (ő lesz az szdsz elnök ez nem titok) duó masszivan támadni fog. közben pedig épiteni megtalálni és felépiteni az új ME jelöltet.
medve 2007.02.08. 23:33:01
Exit! lehet, hogy igazad van. De mások meg azt mondják, hogy az EU-s pénzekre építeni butaság, mert azokkal életszínvonal növelő beruházásokat nem lehet tenni. Ez még soha, egyetlen országban egyetlen kormánynak sem sikerült.
Maters! Akkor ebben nem értünk egyet. Nem érdekelnek a termékek meg az eladhatóság. Ez olyan 14. Havi Nyugdíj gondolkodás. ne találjanak ki semmit és emlékeztessen Öszödre. Ennyi.
Gorgiasz! Én csak annyit állítom, hogy a parlament úgyis komoly mozgástér a Fidesz számára, hogy nem legitimálja Fletót azzal, hogy végighallgatja napirend előttieit. Szerintem ennél jóval többet érnek el, csak senki nem figyel oda. Jövő héten például választanak két alkotmánybírót. De ez nem lesz vezető hír.
Maters! Akkor ebben nem értünk egyet. Nem érdekelnek a termékek meg az eladhatóság. Ez olyan 14. Havi Nyugdíj gondolkodás. ne találjanak ki semmit és emlékeztessen Öszödre. Ennyi.
Gorgiasz! Én csak annyit állítom, hogy a parlament úgyis komoly mozgástér a Fidesz számára, hogy nem legitimálja Fletót azzal, hogy végighallgatja napirend előttieit. Szerintem ennél jóval többet érnek el, csak senki nem figyel oda. Jövő héten például választanak két alkotmánybírót. De ez nem lesz vezető hír.
Guild 2007.02.08. 23:42:11
Presztizsveszteség? Kit érdekel? Azok után ahogy Gyurcsány talpon maradt az ősszel, egy kis presztizsveszteség semmiség. Kissé átértékelődött, mi számít komoly politikai hibának.
exit 2007.02.08. 23:51:08
Gorgiasz, szerintem sem nagy szám épp ezért lehetne bejelenti hogy többet nem vonulnak ki - minél hamarabb, annál jobb.
medve, igaz igaz de szinte itt minden máshogy működik, mindenre képesek a győzelemért, de ez nem hir. ja épp most megy egy eu pályázatos pr reklám tv ben, csodás!!
ja és márc 15-öt miért kell megint robbanásig fesziteni?
(tegyük fel fidesz ott tüntet egyet és utána, ki akar újabb utcai harcokat? abból csak a kormány jön ki győztesen)
medve, igaz igaz de szinte itt minden máshogy működik, mindenre képesek a győzelemért, de ez nem hir. ja épp most megy egy eu pályázatos pr reklám tv ben, csodás!!
ja és márc 15-öt miért kell megint robbanásig fesziteni?
(tegyük fel fidesz ott tüntet egyet és utána, ki akar újabb utcai harcokat? abból csak a kormány jön ki győztesen)
medve 2007.02.09. 09:10:24
Exit! Nem kell elfogadni, hogy minden máshogyan működik. Ezek félelmek, mely a 2006-os vereségből adódik.
Nem a Fidesz feszíti a húrt márc. 15-re, hanem a kormány örömére Torioczkai László nevű ügynök. Ugye egy Fideszes megemlékezés az nem húrfeszítés.
Gorgiasz! Az is lehet politikai hiba, hogy meghagyták Fletót, csak ezt te még nem látod. Legalább ne vesd el ennek a lehetőségét.
Nem a Fidesz feszíti a húrt márc. 15-re, hanem a kormány örömére Torioczkai László nevű ügynök. Ugye egy Fideszes megemlékezés az nem húrfeszítés.
Gorgiasz! Az is lehet politikai hiba, hogy meghagyták Fletót, csak ezt te még nem látod. Legalább ne vesd el ennek a lehetőségét.
Masters 2007.02.09. 09:40:55
Exit, egyetértek, ha valamikor, még most (mindenképpen változó Fidesz-arculat bevezetése előtt) lehet a legkisebb veszteséggel pontot tenni az ügy végére.
Medve: az életszínvonalat nem állam bácsi fogja növelni, ezt kellene végre belátni. Az EU-pályázati pénzek arra (kormánytól) függetlenül jók, hogy vállalkozások pénzhez jussanak és fejlesztéseket indítsanak belőle - ez emeli hosszabb távon az életszínvonalat.
A politikai termékekről: persze lehet, hogy minket, Téged, engem nem ezek kötnek 1-1 párthoz, de a választási kampányban döntő jelentős számú polgárt meg igen. Ezért aztán fontos eszközökről van szó.
Medve: az életszínvonalat nem állam bácsi fogja növelni, ezt kellene végre belátni. Az EU-pályázati pénzek arra (kormánytól) függetlenül jók, hogy vállalkozások pénzhez jussanak és fejlesztéseket indítsanak belőle - ez emeli hosszabb távon az életszínvonalat.
A politikai termékekről: persze lehet, hogy minket, Téged, engem nem ezek kötnek 1-1 párthoz, de a választási kampányban döntő jelentős számú polgárt meg igen. Ezért aztán fontos eszközökről van szó.
Guild 2007.02.09. 10:20:15
"Gorgiasz! Az is lehet politikai hiba, hogy meghagyták Fletót, csak ezt te még nem látod. Legalább ne vesd el ennek a lehetőségét."
Nem vetem. A politikai hibán kommunikációs hibát értettem.
Tulajdonképpen annyit akartam leírni, hogy miután napnál is világosabban kiderült, hogy elkúrták az előző ciklust, hazugsággal megnyerték a választást, és most mindezért nekünk adófizetőknek kell fizetni, Gyurcsányéknak nagyrészt sikerült kidumálniuk magukat. Ezt figyelembe véve egy kis presztizsveszteség gyakorlatilag ignorálható, egyes újságíróknak és kommentelőknek jelenthet némi rágcsát.
Nem vetem. A politikai hibán kommunikációs hibát értettem.
Tulajdonképpen annyit akartam leírni, hogy miután napnál is világosabban kiderült, hogy elkúrták az előző ciklust, hazugsággal megnyerték a választást, és most mindezért nekünk adófizetőknek kell fizetni, Gyurcsányéknak nagyrészt sikerült kidumálniuk magukat. Ezt figyelembe véve egy kis presztizsveszteség gyakorlatilag ignorálható, egyes újságíróknak és kommentelőknek jelenthet némi rágcsát.
medve 2007.02.09. 12:52:51
Masters! Idáig Európában az EU-s támogatásokkal való választási spekulációk sehol sem jöttek be. Nem véletlenül. Fontos, de nem abszolút eszköz.
Gorgiasz! Vagy belebukott, csak még nem tudunk róla.
Gorgiasz! Vagy belebukott, csak még nem tudunk róla.
dr green 2007.02.10. 01:19:51
tudom nem hír, de orvosismerősök mondják hogy a kórházreform bukta. ilyeneket kéne kihasználni fidesznek, nem forradalmat szimulálni.
Masters 2007.02.10. 08:17:33
Csak ahhoz kellene egy alternatív program, ugye. Vagy legalább egy vállalható egészségügyi politikus.
medve 2007.02.10. 14:00:12
dr Green! Folymaatosan mondják, csak közben megjelennek a videók az Indexen.
nénike · http://mandiner.hu 2007.02.12. 12:17:39
És most vissza a témához. Marad a kivonulás. Így döntöttek a frakciók. Ketten ellene szavaztak, egy tartózkodott.
Bónusz trekk: Simicskó bent maradhat az ülésteremben, ha akar.
Bónusz trekk: Simicskó bent maradhat az ülésteremben, ha akar.
Ács Feri 2007.02.12. 12:22:10
Ez akkor harakiri.
exit 2007.02.12. 12:26:34
az.
nénike · http://mandiner.hu 2007.02.12. 13:32:04
Megy a Gyurcsány beszéd: "Nem élhetünk kiigazítás nélkül"
Bár ez jobb:
Már én nékem beborult az ég.
Elverte a búzámat a jég.
Elvitte a lovamat a végrehajtó,
Szeretőm is elszerették tőlem végül!
Nem élhetek muzsikaszó nélkül,
Nem élhetek muzsikaszó nélkül.
Bár ez jobb:
Már én nékem beborult az ég.
Elverte a búzámat a jég.
Elvitte a lovamat a végrehajtó,
Szeretőm is elszerették tőlem végül!
Nem élhetek muzsikaszó nélkül,
Nem élhetek muzsikaszó nélkül.
nénike · http://mandiner.hu 2007.02.12. 13:58:17
Zászlós hajó projekt meg biztos kezdet klub. Megy ez!
exit 2007.02.12. 16:07:33
flagship policy. csak egy újabb retorikai nyúlás tony blairtől. arról meg nem beszélve hogy gyurcsány mostani zászlóshajó projektjei a vicc kategóriába tartoznak.
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.02.12. 16:10:24
A 30 ezer digitális tábla önmagában legalább 30 milliárdba kerül, közben meg az iskoláknak a közüzemi számlák kifizetése is gondot okoz... Elég felesleges beruházásnak tűnik. Meg valószínűleg nem is ütésállók, pedig egy iskolai táblának sok mindent el kell viselnie. :)
exit 2007.02.12. 16:20:50
a kórházba netet! is gyönyörően hangzik, már látom ahogy a hiányzó pirula helyett inkább az amöba blogot olvassák kúraként a páciensek. sick!
medve 2007.02.12. 17:05:29
Ez egy jó hír számomra. Huzzon a tutyiba Fletó, nem kell őt legitimálni, hazudott. Következetesség!
nénike · http://www.ufi.hu 2007.02.12. 18:42:46
Ez nem következetesség hanem szimpla szervilizmus. Nyílt szavazáson ki a pék mer a főnökkel szemben voksolni, he? Példákat Medve! (Az a kettő nóném alak, ok. Már az is kagy szám!) Nálad jobban itt kevesen tudják, hogy a szervezeten belül milyen egzisztenciális függelmi viszony alakult ki. Ha ez egy kényszerképzet mögött besűrüsödik, katasztrófa lesz.
Ennyi erővel, ha a Gyurcsányt pályán tartó szocik vagy szadi képviselők szólalnak fel, akkor is ki kellene menni. Ők ugyanolyan "bűnösök".
Bocs Maci, de én azzal bíztam meg a Fideszt, hogy képviseljen. Hogy bemenjen a ringbe és mutassa meg, hogy ő a jobb. Ehelyett ezek a papírhuszárok az öltözőben hangoskodnak és a takarító néninek hencegnek a bicepszükkel.
Ennyi erővel, ha a Gyurcsányt pályán tartó szocik vagy szadi képviselők szólalnak fel, akkor is ki kellene menni. Ők ugyanolyan "bűnösök".
Bocs Maci, de én azzal bíztam meg a Fideszt, hogy képviseljen. Hogy bemenjen a ringbe és mutassa meg, hogy ő a jobb. Ehelyett ezek a papírhuszárok az öltözőben hangoskodnak és a takarító néninek hencegnek a bicepszükkel.
exit 2007.02.14. 01:16:29
érdemes ezt a cikket
index.hu/politika/belfold/evertig0213/
elolvasni, gyurcsány már most az eu-s pénzekkel fényezgeti kormánya sikereit, úgy adja elő mintha a kormánya nagyszerűsége miatt lennének a fejlesztések vagy beruházások, holott azok nagyrésze kormánytól függetlenül járnak az országnak. na mindegy, nem csalódtunk most sem.
index.hu/politika/belfold/evertig0213/
elolvasni, gyurcsány már most az eu-s pénzekkel fényezgeti kormánya sikereit, úgy adja elő mintha a kormánya nagyszerűsége miatt lennének a fejlesztések vagy beruházások, holott azok nagyrésze kormánytól függetlenül járnak az országnak. na mindegy, nem csalódtunk most sem.