Terjed a PRK-kór: Amnézia International!
2015. november 18. írta: Stumpf András

Terjed a PRK-kór: Amnézia International!

amnezia.jpg

Terjed az egyelőre csak „PRK-szindrómaként” emlegetett, súlyos feledékenységgel és nyilvánvaló tények letagadásával járó tünetegyüttes. A szakemberek annyit is megállapítottak, hogy a jelenség összefüggésben áll az Európa felé tartó tömeges migrációs hullámmal.

A megbetegedés tüneteit elsőként egy magyar közszereplőn fedezték fel, aki miután szeptemberben illuminatit emlegetett annak felvetése kapcsán, hogy a migránsok között az Iszlám Állam küldött terroristái is könnyedén bejuthatnak Európába, a videó másik részletét helyezte el a Youtube-on, bizonyítandó: ő akkor is azt mondta, hogy lehetnek köztük rossz emberek.

Mint az a Reutersnek köszönhetően hétfő óta ismeretes: a múlt pénteki párizsi merénylet egyik elkövetője, a Szíriából küldött terrorista menekültnek álcázva jutott be Európába. Éppen úgy, ahogy azt az Iszlám Állam előre is vetítette, valamint amely lehetőségre szemellenző nélküli európai kommentátorok is felhívták a figyelmet, s amelyre mint gonosz összeesküvés-elméletre legyintettek ballib megmondóemberek.

Kedd estére a kór aztán tovább terjedt. Jeney Orsolya, az Amnesty International magyarországi szervezetének igazgatója nyilatkozta tegnap Kálmán Olgának:

„Soha nem mondtuk, hogy kerítést nem szabad építeni.”

Ugyanaz a Jeney Orsolya, aki szervezetével együtt júniusban még megmozdulást is szervezett a Parlament elé – a határkerítés ellen tiltakozva.

A szindróma érdekessége, hogy fontos kijelentések esetében elhomályosítja a memóriát, ám csak részleges amnéziát okoz. Jeney esetében is jól látható, hogy a régi állításait továbbra is mantraszerűen ismételgeti. Ilyen az, hogy „a menekültek pontosan ilyen terrortámadások elől menekülnek, amilyen a párizsi merénylet is”.

Agykutatók szerint ez a kijelentés ugyanarról a tőről fakad, amelyről a migránsok közé vegyülő terroristák lehetőségének határozott elutasítása, s amely rendellenességet minden valószínűség szerint az úgynevezett wt-gén okoz.

Utóbbi hatására a valóság nem befolyásolja a véleményalkotást, amely kizárólag egy elképzelt és vágyott világhoz illeszkedik.

(A valóságban a szírek milliói már három-négy évvel ezelőtt elmenekültek az országból, Törökországban, Jordániában pedig nincsenek az Iszlám Állam által szervezett terrorakciók, olyanok biztosan nem, amilyenektől szírek kezdenének hirtelen menekülésbe Európa felé. Amikor a menekülthullám négy és fél éve megindult a Szíriával határos országokba, a szírek Aszad bombázásai elől futottak, nem az akkor még nem létező Iszlám Állam elől. Egy tanulmány szerint pedig a most Európába migráló szíreknek 13 százaléka kifejezetten rokonszenvez az Iszlám Állammal.)

Az esetek iránt érdeklődést mutató brit tudósok további érdekes megfigyelést tettek. Eszerint agyműködés szempontjából az emberijogizmus éppen úgy viszonyul az emberi jogokhoz, mint az iszlamizmus az iszlámhoz. Míg a nem iszlamista muszlimok képesek és szeretnek is békében élni, az iszlamisták kizárnak a világukból mindenkit, aki totális elveik szerint szerintük nem minősül igazhitűnek. Ennek mintájára: míg az emberi jogokat fontosnak tartók képesek több szempont alapján mérlegelni, egyszer a biztonságot, másszor a szolidaritást helyezve első helyre (mikor mi fontosabb); addig az emberijogizmus hívei világot rendező, kizárólagos elvként tekintenek hitükre.

Egyelőre tehát annyi jelenthető ki biztonsággal, hogy a PRK-kór összefüggésbe hozható a migrációs hullámmal, szakértők egybehangzó véleménye szerint azonban az csak táptalajként szolgál, s aktiválja az amúgy is meglévő wishful thinking-, azaz „wt-hajlamot”. Megfigyeléseik szerint ez lehet az oka, hogy a kór eddig kizárólag ballib közszereplők és emberijogista szervezetek vezetői közül szedte áldozatait.

A Fidesz felső vezetéséből ennek ellenére úgy értesültünk: a párt már fontolgatja kvótaügyi íveinek kiegészítését. Az újranyomtatott kérdőívekre a párt politikai kommunikációért felelős agytrösztje (rövidítve: H. Á.) a következő két, egymással összefüggő kérdést vezetné rá:

„Ön szerint a kvótarendszer növelné-e a félelmetes, nagyon ijesztő, teljesen ismeretlen és kiszámíthatatlan kórság, a PRK-szindróma elterjedésének veszélyét a magyar emberek körében, s ezzel vajon hozzájárulhatna-e ahhoz, hogy nemzetünk elpusztításának jól kiötlött tervét sikerre vigyék mindazok, akik ezen mesterkednek? Egyébként tudja, mióta dolgoznak ők a magyarság elveszejtésén?”

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr658088176

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Stumpf András: Terjed a PRK-kór: Amnézia International! 2015.11.18. 12:39:04

„Soha nem mondtuk, hogy kerítést nem szabad építeni.” Mondja az a Jeney Orsolya, aki szervezetével együtt júniusban még megmozdulást is szervezett a Parlament elé – a határkerítés ellen tiltakozva.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robinzon Kurzor 2015.11.19. 10:09:13

@Jean Sol Partre: "Aztán kiderül, hogy voltunk oly szívesek minden ellenőrzés nélkül készségesen el is buszoztattuk a terroristát, ne kelljen gyalogolnia szegénynek."

Jut eszembe.
Azokkal vajon mi lesz, akiket július-augusztusban embercsempészetért gyorsított eljárásban elítéltek. Miközben pár héttel később ugyanazt a tényállást az állam saját hatáskörében valósította meg.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.19. 10:19:21

@torró:

www.express.co.uk/news/world/555434/Islamic-State-ISIS-Smuggler-THOUSANDS-Extremists-into-Europe-Refugees
The Syrian operative claimed more than 4,000 covert ISIS gunmen had been smuggled into western nations – hidden amongst innocent refugees.

The ISIS smuggler, who is in his thirties and is described as having a trimmed jet-black beard, revealed the ongoing clandestine operation is a complete success.

"Just wait," he smiled.
...
There are now more than 4,000 covert ISIS gunmen "ready" across the European Union, he claimed.

The operative said the undercover infiltration was the beginning of a larger plot to carry out revenge attacks in the West in retaliation for the US-led coalition airstrikes.

He said: "If someone attacks me then for sure I will attack them back."

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.19. 10:23:29

@Ballib Cenzúra:
www.buzzfeed.com/mikegiglio/isis-operative-this-is-how-we-send-jihadis-to-europe#.psgLw2aGA
ISIS Operative: This Is How We Send Jihadis To Europe
..
Two refugee-smugglers in Turkey said they helped ISIS send fighters to Europe in this way. One put more than 10 of them on his ships, then got cold feet when asked to send more, he told BuzzFeed News last fall. Another said he’d been sending ISIS fighters for months and continues to do so. “I’m sending some fighters who want to go and visit their families,” he said in an interview in southern Turkey, speaking on condition of anonymity. “Others just go to Europe to be ready.”

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.19. 10:43:19

@1000bocs:

engem meg az érdekelne, mi ez a hirtelen jött mindent tudás? te mindent tudsz a "migránsokról" érdeklődöm tisztelettel, mi a faszért kérdezel akkor tőlem bármit is.

de rendes leszek. ugyan irgalmatlanul hosszú és összetett ez a történet, legalább pár apróságok igyekszem kvázi szúrópróbaszerűen.

brutálisan leegyszerűsíve látod a történetet. a "migránsok" mind rossz emberek, akik nem tanulnak nyelveket, nincsen végzettségük, ingyenélni akarnak itt, a nyakunkon élősködni, tesznek magasról mások jogaira, és jól teleszülnek minket.

érdekes dolgok ezek, mert nemrég még az volt ellenük a vád, hogy jól elveszik a munkánkat. és igen, mi olyan lúzerek vagyunk, hogy azok az aemberek, akikről en bloc azt hiszitek, csak arabul beszélnek, képzetlen, lusta emberek, majd jól elveszik a munkánkat.

kezdjük azzal, hogy a szír "migránsok" többsége még mindig vagy az országon belül költözött odébb (a felük), vagy egy környező országban él menekültként. valamiért ez a bizonyos túlnyomó többség nem hallotta azokat a csalogató hangokat. ide csak a szerencsésebbje jut el. az ide érkezők többsége egyáltalán nem élt rosszul, mielőtt kitört a balhé. ugyan diktatúra volt, de viszonylag konszolidált, és az emberek nagy általánosságban nem éltek rosszul. márpedig képzettség nélkül még szíriában sem lehet jól megélni. és a fene tudja, megérem, ha elmennek onnan. egynegyed-egyharmad millió áldozata van csak eddig a polgárháborúnak, abból 70-80 ezer civil, és a többség, 7,6 millió szír mégis inább azt választotta, hogy szíriában menekül máshova.

aztán emlékezzünk meg arról is, hogy a szír polgárháború békés tüntetésekkel indult. amelyhez nekik nem volt joguk, mivel az országban 1963 és 2011 között állandó rendkívüli állapot volt meghirdetve, pontosan azért, hogy ne lehessen a rendszer ellen tüntetni. és nem egyik napról a másikra működött ám a sorogyörgyista libsista propaganda, majdnem egy év kellett a helyzet eszkalálódásához, vagyis ezek a "valakik" igen csapnvaló munkát végeztek.

fogadni merek arról sem hallottál, hogy volt már egy úgynevezett damaszkuszi tavasz 2000-2001-ben, érdemes utána nézni, a végén még rájönnél, hogy a mostani felkelés nem csak úgy a semmiből, a gonosz nyugatiak ármánykodása miatt történet.

és ahogy ez jól megszokott, arról sem nagyon van fogalmad, kik kikkel állnak szemben szíriában. annak is érdemes lenne utána nézned, még a végén rájönnél, hogy ez a "felkelők-asszad-isis" kép, ami a hozászólásod alapján nagy valószínűséggel benned él, a valós helyzet helyzet nagyon, de nagyon durva leegyszerűsítése. szíriában asszad mellett nem csak mindenféle izgalmas muszlim térsaság éll, mint például a hezbollah, és egy ott egy másik palesztin felszabadítási szervezet is, de (tessék erősen kapaszkodni) a keresztény milíciák is. az egyik (!) ellenzéki csoportosulásban ott van egy mudzshedin sereg nevű érdekes formáció, és ugyan, hát kik mások lennének a mindenféle kurd szervezetek szövetségesei (egy másik ellenzéki formáció), mint a török (!) kommunista (!) párt.

az ötödét nem emlegettem a különféle ilyen-olyan népségeknek, akik szíriában harcolnak, ahányan, annyi okból, megfontolásból.

és így tovább.

a magyarok például olyan remekül tudnak mindent a "migránsokról", hogy például felvágottat adnak enni a moszlim "migránsoknak". akik óriási meglepetésre nem eszik meg, mivel nem ehetnek disznóhúst. a zemberek meg mutogatnak, hogy lám, a rohadt "migráns" finnyás/üzletel. tipikusan az a helyzet, amikor az egyik fél valóban nem hajlandó tisztelni a másik kultúráját, és még nekik áll feljebb. ha nekem tiltaná a vallásom a disznóhús elfogyasztását, én sem ennék felvágottat. ráadásul a vicc az, hogy a felvágottal szemben gyanakvó "migránsoknak" igazuk van, ugyanis ezek a felvágottak tényleg szinte mind tartalmaznak disznóhúst. pár hete voltam egy nyugat európai városban egy török "szupermarketben". semmiféle felvágott nem volt kapható. semmiféle.

na jó, kezdem unni. egy biztos: úgy kellett ez a merénylet a mi xenofóbjainknak, mint egy falat kenyér, az a nagy helyzet.

sas70 2015.11.19. 10:47:04

@Ballib Cenzúra: Akkor az 1% most ok, vagy ürügy?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.19. 10:51:20

@Ballib Cenzúra:

"

Botrányosan viselkedtek a szurkolók a kedd esti Törökország-Görögország barátságos focimeccs előtt – írtuk mi is még szerda reggel, miután a párizsi terrortámadások áldozatainak emlékére tartott egyperces gyászszünet alatt számos drukker Allahot éltette, többen pedig pfujoltak a csend idején.

Utóbbira van magyarázat, Törökországban ugyanis gyakrabban vannak halálos áldozatokat követelő terrortámadások, ilyenkor a focimeccsek előtti gyászszünetekben mindig pfujolnak. Ez a terroristáknak szól, nem a támadásban elhunyt áldozatoknak, akiket egyébként a török kultúrában mártíroknak tartanak. Ilyenkor egy bizonyos rigmust kiabálnak a szurkolók: „Şehitler ölmez, vatan bölünmez” - azaz „A mártírok halhatatlanok, a földünk oszthatatlan!” Az elmúlt 30 évben több mint 30 ezer török halt meg terrortámadásokban, ez a hagyomány ezért alakult ki."

www.youtube.com/watch?v=ockN9182LmM

a fütyülés meg természetesen szimpla bunkóság.

Pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2015.11.19. 10:52:00

Azért a mérleg másik oldala vigasztaló: a hazai véleménymegmondóemberek véleménymegmondóembere, Kálmán C. György (szabadon bekövethető, amúgy remek szórakozásforrás) éppen olyas tartalmat oszt meg a Facsén, miszerint a szélsőségesség minden baj oka - csakhogy a felsorolt pontok közt szerepelt a "szélsőséges liberalizmus" is! SIC!!!
Vagy figyelmetlen volt a Majsztró, vagy nagy dolgok vannak alakulóban!
Lehet hogy egyszer vége lesz a Mindet szabad, ami csak másnak árt - étosznak?

Cpeti123456 2015.11.19. 10:52:33

Ki ad egy ilyen nőnek a szavára?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.19. 11:15:43

@Ballib Cenzúra:

"A valóság az, hogy a muszlimok nagy többbsége az Iszlám Állam alapvető céljaival egyetért, 10% nyiltan támogatja őket politikailag"

minden bizonnyal ezért van, hogy a stumpf által linkelt tanulmányban levő felmérés szerint az abban szereplő (libanon kivételével) moszlim országok lakóinak átlagosan 72 százaléka (majdnem 3/4-ük) abszolút határozottan negatívan látja az isil-t (kivételt képeznek a derék palesztinok), átlagosan 63 százalékuk úgy fondolja, hogy az isil egyértelműen közvetlen fenyegetést jelent a hazájára, kivéve egyiptomot, ahol pont az ellenkezőjét gondoljuk, illetve (minő meglepetés) a derék palesztinokat.

nem mellesleg, amikor izraelről vagy az egyesült államokról van szó, akkor a magyaroknak megdöbbentően magas százaléka határozottan örül az ellenük elkövetett merényleteknek. a magyarok akkor terroristák lennének?

nu pagagyí 2015.11.19. 11:25:43

A kerítés a menekültek elleni tudatos gyűlöletkeltés végterméke. Ebben az akcióban a szerző úr is tevékenyen részt vett, lényege első körben a menekültek és a gazdasági bevándorlók összemosása volt és azon a hazugságon alapult, hogy a "migránsok" majd elveszik a magyar emberek munkahelyeit.

Később tovább durvult a jól kiszámított kampány, különféle összeesküvés-elméleteket terjesztettek amolyan félhivatalos suttogópropagandaként, miszerint csak fiatal férfiak érkeznek, nyilván titkos küldetéssel, hogy megdöntsék az iruló-viruló keresztényi szeretet európai paradicsomát, belepiszkoljanak a tolerencia és béke mindennapjaiba. A féltés hangneme pont olyan intoleráns volt, amilyen intoleranciával gyanúsították meg az érkező szerencsétleneket. A hazugság itt is nyilvánvaló, de sok pénzért nagyon hangosan és sokszor elismételték, hogy hihető legyen.

Én speciel családokat és gyerekeket láttam a képeken, szerencsétlen, hazájukból elűzött embereket, akiknek minden motyója benne volt a hátizsákjában és néhány szatyorban. Nem tűntek vallási fanatikusnak. Nem fosztogattak, nem erőszakoltak.

Ez volt, ebből kellett kifőzni valamit. A migránsok csak egy jókor jött ürügy volt a régen érlelődő tervekhez. Végre kiiktathatták az emberiességi szempontokat, ami már régóta béklyózta a gátlástalanságot. A gyűlölettechnikusok megbízói közelebb kerültek végső céljukhoz, a saját bejáratú szemétdombhoz, ahol majd gátlástalanul kapirgálhatnak saját haszonra. Nem kell már bíbelődni emberi jogokkal, törvényességgel.

Ad Dio 2015.11.19. 11:59:33

@Counter:

"Konklúzió: Magyarország nem Európa?"

Nem jól érted amit írtam. A mérnök munkáskéz vagy sem? És a vegyész? A techikus? A villanyszerelő?

Munkáskéz alatt azt értem, aki _csak_ két munkára fogható kézzel rendelkezik. A migránsok zöme ilyen, súlyosvítva azzal, hogy esetileg nyelvet sem beszélnek és/vagy eltérő az európaitól munkamoráljuk.

Magyarországra sem _képzetlen_ munkaerő kell. Abból elég jól állunk sajnos. A képzett munkás pedig már sokkal inkáb agy mint kéz, akkor is ha technikus vagy szakképzett munkás és nem diplomás "szuperagy" ;-).

A migránsok zöme képzetlen, aki képezett annak a képzettsége is kérdéses értékü.

Ez a bevándorlás munkaerőpiaci szempontból egyértelműen káros.

1000bocs 2015.11.19. 12:05:08

@nu pagagyí:
"A kerítés a menekültek elleni tudatos gyűlöletkeltés végterméke."

És a kerítés gyilkolt Párizsban?
Fordítva ülsza biciklin, csak szólok.

Hiába harsogjátok ezt a gyűlöletkeltés dumát folyamatosan, európa MINDEN polgára tudja ki terrorizál kit európában, ki fél kitől.

Ezért igazán viccesek vagytok, amikor a Kalasnyikov nahgjának kerepelése mellett azon búslakodtok, hogy kérem itt gyűlöletkeltés folyik...

Nevetnék, de már rég nem vicces....

"Én speciel családokat és gyerekeket láttam a képeken"

Én meg ezer méterre lakom egy ezer fős tábortól. Hónapokon keresztül naponta láttam első kézből a csoportokat. Naponta beszéltem az ország minden részéből forgásszerűen idevezényelt beavatkozós srácokkal. Nem baj, ha nem a válogatott képeidnek hiszek?

Szánalom, szánalom a megfelelési kényszer...

1000bocs 2015.11.19. 12:28:21

@mavo:
"engem meg az érdekelne, mi ez a hirtelen jött mindent tudás?"

Sorry, évtizedek óta integrálja európa a muszlimokat, ami munkának az eredménye az első-másodgenerációs európai polgár muszlim terrorista.

Ne rajtam kérd számon.
A fent leírt minta létező, így működik (illetve nem működik) az általatok emlegetett integráció, ami egyszer csak eljön mint a télapó. és minden rendben lesz.

Szerinted.

Nem jött el, ezután sem fog, és nem európán múlik.

"a "migránsok" mind rossz emberek, akik nem tanulnak nyelveket, nincsen végzettségük, ingyenélni akarnak itt, a nyakunkon élősködni, tesznek magasról mások jogaira, és jól teleszülnek minket."

Én nem mondtam hogy rossz emberek, csak leírtam eddig mit tettek az integrációért a biztonságos életért, és a lehetőségekért cserébe.

Azt sem mondtam hogy mind. Menj el az európai nagyvárosok fehéreknek nem ajánlott negyedeibe és számold meg hány integráltat találsz. Biztos van egy csomó.

Azt hogy ők mit tettek eddig, ne rajtam kérd számon.

Miután kibeszéltük azt, hogy ők mit tesznek európában a sikeres integrációért (úgy nagyjából semmit), nézzük szerinted mi van Szíriában.

"az ötödét nem emlegettem a különféle ilyen-olyan népségeknek, akik szíriában harcolnak, ahányan, annyi okból, megfontolásból."

Bocsánat, ehhez európának egyébként mi köze is van?
Ki kivel van, ki kit nyír ki kitől vásárolt fegyverekkel?
Értem én, hogy minden liberálisnak nagy a szíve (feltéve hogy nem a honfitársairól van szó, a nagy, gonosz többségről, amiből ő is származik) ebbe a nagy szívbe a világ összes baja belefér, feltéve ha nem fehér az áldozat bőrszíne.

Értem én, hogy oldjuk meg a gondokat, de azt meg a liberálisoknak kéne észrevenni hogy a VALÓSÁGBAN ők még nem oldottak meg soha, semmilyen gondot. Az ő megoldási képleteik - twitter, facebook, mécses és tünti, a többség hibáztatása mindenért - eddig sem vezettek sehová, mert ők a probléma nevű trágyahalmazt hordják össze serényen és másra mutogatnak.

Ki kéne jelentened - már csak a tisztánlátás végett - hogy számotokra a "probléma megoldása" a migránsok gondjainak megoldsását jelentik.

Mert európa fehér színű polgárainak számára a "probléma megoldása" a saját hazájában a biztonságos, és hülye muszlim befolyástól, provokációtól és agresszivitástól való szabad életet jelenti.

Csak hogy legyen világos, ki kit képvisel, és kivel van.

A jól képzett, nyelveket beszélő középosztálybeli szíreket meg hagyjuk.
Mint mondtam, naponta kértek tőlem útbaigazítást, amikor az egyébként tök egyenesen futó főút mentén nem találták a vasútállomást.

Van képem az átlagos inteligencia, problémamegoldás és idegen nyelvi tudás kérdésében. Köszi.

Netuddki. 2015.11.19. 12:38:48

Jéééé! Ilyen amikor egy tolvaj fideszes ironizálni próbál? Nem jött be...

1000bocs 2015.11.19. 12:52:02

@mavo:
"Utóbbira van magyarázat, Törökországban ugyanis gyakrabban vannak halálos áldozatokat követelő terrortámadások, ilyenkor a focimeccsek előtti gyászszünetekben mindig pfujolnak. Ez a terroristáknak szól, nem a támadásban elhunyt áldozatoknak, akiket egyébként a török kultúrában mártíroknak tartanak. Ilyenkor egy bizonyos rigmust kiabálnak a szurkolók: „Şehitler ölmez, vatan bölünmez” - azaz „A mártírok halhatatlanok, a földünk oszthatatlan!” Az elmúlt 30 évben több mint 30 ezer török halt meg terrortámadásokban, ez a hagyomány ezért alakult ki.""

És mindezt egyetlen youtube komment alapján? Köszönjük, Emese.

És egyben mi kérünk elnézést! Hiszen vagy így van, vagy nem. Mi okunk lenne arra hogy rosszul essen egy ilyen? Legyünk tekintettel a muszlimok érzékenységére, ha már ők is annyira tekintettel vannak a mi kultúránkra!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.19. 13:40:03

@1000bocs:

"És mindezt egyetlen youtube komment alapján? Köszönjük, Emese."

szegénykém, te aztán igazi mindenttudó vagy.

természetesen nem egy youtube komment alapján, itt van például egy pár évvel ezelőtti fenerbahce mérkőzés, 5 perc keresésembe került (nincs hozzá komment, de minimális odafigyelés árán elég hamar kideról, hogy ugyanezt éneklik a mérkőzés előtt az általam nem ismert áldozatok miatt, azon még a romba dől épület és az áldozatok fotója is ott szerepel.

www.youtube.com/watch?v=wl4HYuYdXoU

egyébként az egyetlen youtube kommentet a vs.hu és a daily mail, a 101bestgols és a többi is felhasználta forrásnak. ők nem olyan mindenttudók, mint te.

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2015.11.19. 13:42:28

@mavo: "tipikusan az a helyzet, amikor az egyik fél valóban nem hajlandó tisztelni a másik kultúráját, és még nekik áll feljebb."

Úgy valahogy.
Tehát idejön, kaját óhajt, aztán nem jó neki, amit kap, ami a mi kultúránk része, és még neki áll feljebb, hogy mi sértjük meg őt.

Bazmeg te tényleg el vagy szállva.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2015.11.19. 13:52:02

@trolololol: Aki éhes, annak nincs joga a kultúrájához, ez ilyen egyszerű.

Messzi Vetek 2015.11.19. 14:00:59

@mavo: " nem mellesleg, amikor izraelről vagy az egyesült államokról van szó, akkor a magyaroknak megdöbbentően magas százaléka határozottan örül az ellenük elkövetett merényleteknek. "

erről van hivatalos statisztikája, ugye? és meg is osztja azt velünk - gondolom.

♔bаtyu♔ 2015.11.19. 14:10:12

@mavo: "nem mellesleg, amikor izraelről vagy az egyesült államokról van szó, akkor a magyaroknak megdöbbentően magas százaléka határozottan örül az ellenük elkövetett merényleteknek."

Na ezért jó az, hogy a kukában vagytok. Mert hasonló baromságokat a Heller félék simán osztják média és kormányszinten is.

♔bаtyu♔ 2015.11.19. 14:11:29

@Counter: Ne egészen ezt mondta. Persze kinek mi a kultúra.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.19. 14:14:35

@1000bocs:

elég sokszor hajtogatod, mit ne kérjek számonm, ami igen jól esik, hogy bezzeg te nyugodtan számonkérheted a "liberálisokon" a merénylők létét, és az általad általánosnak beállított integrációs problémákat.

"én nem mondtam hogy rossz emberek, csak leírtam eddig mit tettek az integrációért a biztonságos életért, és a lehetőségekért cserébe."

természetesen a folyamat nem zökkenőmentes, de tudod csak németországban van 4 azaz 4 millió török él, akik nagy hányada eredetileg moszlimok volt, vagy 2, 3, generációs bevándorlóként moszlimnak nevelték. ha azok (a fanatikusokat leszámítva) valóban nem integrádtak volna, akkor németország kurva nagy szarban lenne. és nem csak ott vannak, másutt is. láttam olyan városnegyedet, ahol egymástól legfeljebb olyan száz méterre volt egy templom és egy mecset minaretekkel.

"biztos" hát persze. én "egyetlen youtube hozzászólás alapján ne higyek a szeméttörököknek, de bezzeg, ha te azt mondod, hogy "biztos", akkor azt el kell, hogy fogadjam.

slumökben valóban élnek moszlimok. IS. ahogyan a white thrash is slumokben él, mert nem tud beileszkedni. és ahogyan moszlimok élnek tündéri, jólétet sugárzó nyugat európai kisvárosokban IS, ahol pont úgy dolgoznak, mint bárki más, és speciel láttam olyat, ahol a nők is európai módra öltözködtek.

én dolgoztam együtt nem egy és nem is két muszlimmal, tehát (bár nyilván nem általánosíthatok én sem), nekem vannak VALÓDI tapasztalataim muszlimokkal, olyanok, mint mások. és például csak az egyiknél láttam valamit, ami olyan imaszerűsőgnek tűnt, bár a mekka felé fordulás nála is elmaradt.

nem csalódtam, a többi gyűlölködőhöz hasonlóan neked sincs kalvány segédfogalmad az egészről, de azért nagyban osztod az észt, többek között arról, hogy a problémákért mindenki felelős csak éppen pont ti gyűlölködő, tudatlan baomarcok vagytok az égvilágon mindenben ártatlanok.

"Bocsánat, ehhez európának egyébként mi köze is van?"

amikor éppen olyan színű sapka van rajtatok, akkor az a köze, hogy a gonosz nyugatiak a felelősek az egész szíriai helyzetért.

"Ki kéne jelentened - már csak a tisztánlátás végett - hogy számotokra a "probléma megoldása" a migránsok gondjainak megoldsását jelentik."

már miért kellen ilyen ostobaságot kijelentenem. a muszlimok integrálódásának problémája az európaiék ÉS a muszlim bevándorlók/menekültek KÖZÖS problémája, egyik a másik nélkül képtelen lesz megoldani. a menekültek esetében sokszor előbb kell nekik adni, de ha nem adják vissza apránként a kezdeti segítséget, akkr fel is út, le is út. és nincs olyan, hogy MINDEN "migránst" be kell fogadni. ez csak a gyűlölködők szalmabábja, amit nagyon imádnak püfölni. a menekültek IDEIGLENES befogadása ensz egyezmények miatt jelenleg adott, a bevándorlókat viszont nem vagyunk kötelesek befogadni. természetesen aki megfelel, az jöhet, aki csak élősködni akar, az húzzon vissza ahonnan jött.

és csak ismételni tudom magamat: vegyél vissza az általánosításokra épülő mindenttudásodból, mert hitetlen baromságokat hordasz össze. például nekem érdektelen az emberek bőrszíne, a rossz embereket nem szeretem, a jókat meg valamivel jobban, és nekem édesmindegy az is, hogy az áldozatnak ilyen a bőrszíne, vallása, és így tovább. az áldozat az áldozat és kész. és igen, nem minden liberális olyan, mint én. a liberálisok is csak emberek, vannak köztük jobbak és rosszabbak vegyesen.

♔bаtyu♔ 2015.11.19. 14:18:10

Top 5 európai vezető, akinek le kellene mondania

nemzeti.net/top-5-europai-vezeto-akinek-le-kellene-mondania-3586280.html

Remélem, mihamarabb a felelősségre vonásuk is megtörténik.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.19. 14:19:43

@trolololol:

pontosan erről beszélek. leszarod a hitét, zabálja csak meg a disznóhúst, cserébe elvárod, hogy ő bezzeg tisztelje a te hitedet. ő meg tisztelje a magyar kultúrát ami ezek szerint a párizsievésből áll, ha róluk van szó.

magyarul egyoldalúan követelőzöl. mondom, erről beszéltem.

♔bаtyu♔ 2015.11.19. 14:23:27

@mavo: Te direkt adod a hülyét?

♔bаtyu♔ 2015.11.19. 14:33:46

@Pável: Új idők új szelei, a vérlibsik akár szembeköpve régebbi saját magukat helyezkednek. Mint annak idején 1989-ben még komancsként.

Persze az ostobábbak még mindig ott tartanak, hogy nem kell a kerítés és a muszlimok kultúrája mennyire fontos, de olyan félév múlva már ezek a birkák is észreveszik, hogy más telken kell legelni.

­DezInf 2015.11.19. 14:43:50

@mavo:

Majd ha én megyek hozzájuk, akkor majd követeledzhet az iszlamista muzulmán.

De amíg ő jön hozzánk, addig legyen szíves nem létrehozni NO GO ZONE-kat, ahol sária rendőrség rendszabályozza meg a benszülött Európaiakat, ne erőszakolja meg a lányainkat asszonyainkat, és ne locsolgassa őket sósavval se, ahogy azt otthon szokta.

Próbáljon meg integrálódni, és ne tagdja meg alapból az integráció lehetőségét.

Mert ha elolvasod az EU-s híreket, miondenhol éppen azt elemzik, miért SIKERTELEN a muszlimok integrációja.

És leginkább azért sikertelen, mert a muszlimok szerint
iszlamallam.blog.hu/2015/09/13/tudta_hogy_a_koran_nagy_resze_onrol_szol
"a kafírokat be lehet csapni, kigúnyolni, összeesküvést szítani ellenük; végső soron meg lehet ölni, kínozni és egyéb kegyetlenségeket elkövetni ellenük."

---

Mert szemükben csak másodlagos állampolgárok vagyunk a saját hazánkban.

És boccs, de nekem ne szimpatizáljon 10%-nyi muszlim az Iszlám Állammal, mert akkor morcos leszek.

Ha minden 10. muszlim potenciális terrorista, akkor hagy ne engedjem be őket tárt karokkal légyszi !

----

Szóval drága ballib hazaárulók !

Ha muszlimokkal szeretnétek élni, akkor húzzatok ki Szíriába, mert ide nem fognak jönni a potenciális terroristák azt garantálom !

n3spr3ss0 2015.11.19. 14:46:06

@kaktusztea: Mint tudjuk Stumpf az egyik első számú fidesztálibok közül.

n3spr3ss0 2015.11.19. 14:46:53

@­DezInf: te meg mész hős szarmagyarként katonának,ha kitör a háború.

n3spr3ss0 2015.11.19. 14:48:13

@♔bаtyu♔: De a Szulejmánt a tv-ben tátott szájjal nézed.

5perc 2015.11.19. 14:48:32

"A valóságban a szírek milliói már három-négy évvel ezelőtt elmenekültek az országból, Törökországban, Jordániában pedig nincsenek az Iszlám Állam által szervezett terrorakciók, olyanok biztosan nem, amilyenektől szírek kezdenének hirtelen menekülésbe Európa felé. "
Ott kellene ülniük egy helyben munka, oktatás, kilátás nélkül még évtizedekig, míg Te meg nem engeded nekik, hogy felálljanak. Nem tudom melyik rosszabb, hogy pénzért vagy hogy meggyőződésből vagy ilyen.

♔bаtyu♔ 2015.11.19. 14:48:40

@­DezInf: Szerintem értelmetlen vitáznod. A srác direkt nem tesz különbséget 1 fő és több ezer fő muszlim között.

Így hiába érvelsz, az értelemszerűen 1 főre nem lesz igaz, ergo eleve nem lehet igazad.

A srácnak mint a legtöbb itt okoskodó libsinek fingja nincs a csoportlélektanról, nekik egy csoport az 1 fő szorozva x-el, hiszen egyszerű mint a faék.

Pedig még tanulmány, tapasztalat is van bőven.

♔bаtyu♔ 2015.11.19. 14:50:08

@n3spr3ss0: Ne indulj ki magadból, az én TV-men nincsenek belőve a ker. adók. Sőt, mondhatni nem is nagyon nézek TV-t.

n3spr3ss0 2015.11.19. 14:51:33

@1000bocs: Te meg kevered a szart a kandiscukorral.Terroristák eddig is voltak,a kerítést a fidesztáliboknak találták ki.Sikerrel.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.19. 14:59:37

@5perc:

Szarrágó és átlátszó ballib hazaáruló duma..
Nézzük hol mennyi ideje van háború:
- Szíriában öt éve,
- Irakban huszonöt éve,
- Afganisztánban harminchat éve,
Máshol nincs..

De érdekes módon most tavasszal rádöbbentek a migránsok minden fenti országban, plussz Pakisztánban, ls Bangladesben, hogy ideje menekülni a terror elöl ugye ?

Semmi de semmi köze nincs ehez az egész muszlim honfoglalásdihoz, Amerikának (aki kirobbantotta a polgárháborúkat itt, és az Arab tavasz országaiban), vagy a Soros Gyuri féle civil szervezeteknek (aki azt javasolja kötvényekből tartsuk el a migránsokat) ugye ?

♔bаtyu♔ 2015.11.19. 15:00:18

@n3spr3ss0: Szerintem inkább te kevered a szart a kandiscukorral. A kerítést ugyanis azért találták ki, hogy kedvenceidhez hasonlóan 2018-ban ne a kukában kössenek ki.

Amúgy a terroristákat a kerítés ott állítja meg, hogy kénytelen becsempésztetni magát lsd. az a két faszi, akiket az angolok köröztek. Na most ha ezek bejönnek egy ötezres tömeggel, észre sem veszik.

Te mondd, te ugye nem vagy ennyire ostoba, hogy ezeket neked magyarázni kell?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.19. 15:01:18

@trolololol:

Valahogy úgy áll a dolog, hogy ha én megyek - akár csak turistaként - egy muszlim államba, akkor maximálisan tiszteletben tartom az ő vallásukat és szokásaikat.

S ha ők jönnek ide hozzánk turistaként, akkor tőlük is ezt várom el. Ha ellenben menekültként jönnek hozzánk, akkor ezerszeresen elvárom tőlük, hogy maximálisan tiszteletben tartsák a törvényeinket, a szokásainkat, a vallásunkat és a kultúránkat.Aki nem ezt teszi, az nem menekült, hanem betolakodó hódító.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.19. 15:01:34

@n3spr3ss0:

A kereítés legnagyobb problémája számotokra, az hogy működik.

www.police.hu/hirek-es-informaciok/hatarinfo/elfogott-migransok-szama

----

Látható hogy az elmúlt napokban 40 zaz negyven darab migráns érkezik hozzánk.

Elötte cirka napi 4-8 ezer.

♔bаtyu♔ 2015.11.19. 15:04:35

@Ballib Cenzúra: Hirtelen mindegyikben megmozdult a vándorlási ösztön. Ezt egy ostobább libsi lazán elhiszi, főleg akkor, ha nem akarja, hogy sározzák Sorosékat :))))

♔bаtyu♔ 2015.11.19. 15:08:04

@Ballib Cenzúra: Valamelyik ostoba libsi érve az volt, hogy nem működik a kerítés, mert nem akadályozza meg az osztrákok felé a migrációt.

Persze ennél durvább az MSZP-s Kovács, aki a nagy visszatérés lázában azt bírta mondani, hogy a kerítést a saját telke körül szereti csak. Ennyire érzi ez sajátjának az országot. Azt persze nem tette hozzá, hogy és Izrael körül is szereti.

Xezs 2015.11.19. 15:18:49

Túl azon, hogy borzalmasan irritálnak az ilyen minden lében kanál, folyton pattogó Jeney Orsolyák, néha komolyan megsajnálom őket. Megsajnálom őket, mert messziről látszik, hogy az életük egy nagy rakás szar, és amiatt kell nekik ez a folytonos pattogás. Elég csak beleolvasni a másik nagyokos Zsohár Zsuzsanna nyilvános FB posztjaiba. Állandó figyelemkeresés, önsajnáltatás, sírdogálás jellemzi, látszik hogy valami nagyon hiányzik az életéből. Ha nagyon paraszt akarok lenni akkor leegyszerűsítem azzal, hogy baszatlan picsák. Azt hiszem, nem véletlenül lett kitalálva ez a fogalom.

nu pagagyí 2015.11.19. 15:43:36

@Ballib Cenzúra: A kerítés átlőcsölte a menekülteket mások nyakába, Magyarország kihúzta magát a közös feladatok alól. Ennyi a kerítés szerepe. A menekültek egyébként továbbra is sűrű sorokban jönnek az EU-ba, csak más útvonalon. A kerítés felépülte után a magyar hatóságok azokat sem engedték be, akik a kapukon érkeztek, pontosabban megalázó procedúra után visszatoloncolták őket Szerbiába. A nevünkben garázdálkodó magyar állam egyoldalúan felrúgott minden nemzetközi egyezményt és természetesen leszarta az emberi jogokat, ami engem speciel már meg sem lep, mert itthon is ezt a gyakorlatot folytatja saját polgáraival szemben. Lánglelkű vezetőnk állítólag a szabadságunkat védi, olyan módon, hogy minket megfoszt tőle. Én megértem, hogy összerosálta magát a saját maga által terjesztett rémképektől, de így akkor sem érdemes védekezni. Nem úgy kell megvédeni a szabadságot, hogy ketrecbe zárják, hogy senki ne férhessen hozzá.

nu pagagyí 2015.11.19. 15:48:16

@♔bаtyu♔: Mostanra teltek meg a befogadó táborok. A polgárháborús országokban pedig egyre jobban eldurvul a helyzet.

maxval bircaman főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2015.11.19. 15:55:01

@nu pagagyí:

"A kerítés átlőcsölte a menekülteket mások nyakába, Magyarország kihúzta magát a közös feladatok alól. Ennyi a kerítés szerepe. "

S ez nem elég szerinted?

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.19. 16:56:28

@nu pagagyí:

Magyarország kérte az EU-t, hogy zárják le az EU határait.
Nem tették, így Magyarország megvédi magát.
Nagyon helyesen.

A többiek pedig addig engedik éppen és azokat, akik kellenek Merkeléknek.

Most hogy csak a Szíreket és Afgánokat engedik tovább, márSzerbia is csak őket engedi tovább.
Ha őket se fogják máshova se beengedni csak úgy, nem csak nálunk, akkor majd a Szerbek azokat se engedik be.

Ez ilyen egyszerű.
Senki nem akarja hogy a nyakukon rohadjon a sokmillió muszlim honfoglaló.

torró 2015.11.19. 18:12:44

Itt a legújabb hír!
www.hirstart.hu/hk/20151119_ausztriatol_macedoniaig_minden_orszag_lezarhatja_a_hatarat?utm_source=startlap.hu&utm_medium=lakmusz&utm_campaign=ct
Ezen belül:
"Merkel feladta: Európa egy héten belül elindul az orbáni úton."
Lehet elemezni. Mi lesz most?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.19. 18:31:45

@5perc:

sokkal nagyobb baj ezzel, hogy egyszerűen nem igaz. 3 évvel ezelőttig összesen valamivel több, mit 400 ezer hagyta el szíriát, az is/il megjelenése után ez azonnal a 4-5-szörösére ment fel. plusz a szíriaiak túlnyomó többsége a mai napig vagy szíriában keresett magának új otthont, vagy egy szomszédos ország menekülttáborában próbálja kihúzni a háború végéig.

Xezs 2015.11.19. 18:59:27

@nu pagagyí: Nem átlőcsölte, hanem azt mondta, hogy ebből mi nem kérünk, de ha ti igen, akkor csináljátok. Illetve befogta a környező országok pofáját, köztük Horvátországét, mert nekik addig nagyon ment az észosztás, amíg nem rajtuk keresztül mentek. Miután megkóstolták ők is a jó meleg szart, rájöttek hogy tényleg szar íze van, és gyorsan kerítést építettek ők is. Hidd el, ha Orbán nem lépi meg ezt a kerítést, még most is a pálya széléről ugatna a sok nyomorult, mert fogalma se lenne arról, hogy miről beszél. Most már legalább van. Illetve azt még hozzátenném, hogy ha 3 hónappal ezelőtt írtad volna ezt, még megbocsátanám, de most, hogy már az összes ország kerítést épít, nem értem, hogy miért probléma, hogy mi is. Csak annyi történt, hogy kivételesen a többiek előtt jártunk a dolgok menetében, ami elég ritka dolog Magyarországon.

Herr Stacheldraht Leger 2015.11.19. 19:46:15

@Counter: ha barackot kérsz, barackot kapsz:

www.youtube.com/watch?v=wvAnQqVJ3XQ

csak aztán ne nyafogj mint a drágamigránsok, ha nem megfelelő szögben röpül feléd!

Arcade Macho 2015.11.20. 00:08:15

@nu pagagyí: "A nevünkben garázdálkodó magyar állam egyoldalúan felrúgott minden nemzetközi egyezményt és természetesen leszarta az emberi jogokat, ami engem speciel már meg sem lep, mert itthon is ezt a gyakorlatot folytatja saját polgáraival szemben."

mi lenne ha nem lehellnel total hulyeseget?
milyen nemzetkozi egyezmenyrol beszelsz te szellemi fogyatekos?
a sok ballibbant pöcs is mar rajott hogy ilyen baromsagot ugatni hogy ugymond a szerbiaban dulo haboru ellen fut el ezt mar senki nem veszi be...

megyek visszaolvasom korabbi f.szoknak a barokkodasait akik anno komolyan hirdettek az iget hogy a migransok azok valojaban menekultek...

2015.11.20. 05:55:13

"Eszerint agyműködés szempontjából az emberijogizmus éppen úgy viszonyul az emberi jogokhoz, mint az iszlamizmus az iszlámhoz. Míg a nem iszlamista muszlimok képesek és szeretnek is békében élni, az iszlamisták kizárnak a világukból mindenkit, aki totális elveik szerint szerintük nem minősül igazhitűnek."

Na azert ez igy nem igaz. Egyes muzulmanok lehetnek bekesek, de maga az iszlam egy kifejezetten radikalis ideologia, ami felosztja a vilagot muzulmanokra es hitetlenekre, utobbiak buntetese nem a ulvilagon lesz a pokol kenkoves bugyraiban, hanem nagyon is evilagi buntetest szannak nekik. Hitetlenek adoja, dhimmikent, alsobbrendu polgarkent elni, idonkent lefejezes.
A muzulmanok szerint akkor jon el a beke a Foldre, amikor mindenki muzulman lesz es a saria ervenyesul a vilagi jog helyett. Mersekelt muzulmanok a vilagi allammal, joggal idolegesen kibekulhetnek, de maga az iszlam nem valtozik, 1400 eve hirdeti, hogy Allah torvenye kell, hogy legyenaz egyetlen.
A keresztenyseg azt mondta: add meg Istennek, ami az Istene, a csaszarnak, ami a csaszare. Kiegyezett a vilagi hatalommal. Az iszlam sose valozott meg, sose tett le arrol, hogy kizarolagos tarsadalomszervezo ero legyen. A muzulmanok jo resze persze kibekult a vilagi allammal, de az iszlam szerint a vilagi, ember alkotta jog az rossz.
Vannak mersekelt muzulmanok, de mersekelt iszlam nincs. Csak egyfele iszlam van. Az iszlam raadasul nem reformalhato, valtoztathato meg, igy alkotta Mohamed.

2015.11.20. 06:02:33

@nu pagagyí: az europai orszagok szartak a kozos unios kukso hatar vedelmere, ot ezen kotelezettsege teljesitese miatt lefasisztaztak Magyarorszagot

"A kerítés átlőcsölte a menekülteket mások nyakába, Magyarország kihúzta magát a közös feladatok alól. Ennyi a kerítés szerepe"

A kvota atlocsoli az illegalis migransokat masok nyakaba. Nemetorszag menteni probalja magat a sajat maga altal okozott katasztrofalis helyzettel jaro felelosseg es kovetkezmenyek alol. Ennyi a kvota szerepe.

2015.11.20. 06:05:33

@tiller foch: az europai orszagok szartak a kozos unios kulso hatar vedelmere, sot ezen kotelezettsege teljesitese miatt lefasisztaztak Magyarorszagot

most mar minden europai orszag kovetni fogja a magyar utat
Nem azert, mert Orban zseni lenne, hanem mert egy ilyen korrupt gazember, mint Orban is kepes neha helyesen cselekedni

Egy rossz ora is napjaban ketszer a pontos idot mutatja...

2015.11.20. 06:35:59

@mavo: @mavo: "nem mellesleg, amikor izraelről vagy az egyesült államokról van szó, akkor a magyaroknak megdöbbentően magas százaléka határozottan örül az ellenük elkövetett merényleteknek. a magyarok akkor terroristák lennének?"

Buta fiu! En akarhanyszor merenylet tortenik az USA, Izrael, UK, Franciaorszag ellen, a fejemet csovalom es azt mondom: felhaborito, nem orulok neki, de nem is vagyok meglepve, varhato volt, nehany esetben maguk ultettek el a terror csirait, business as usual, lapozzunk, biztos jon majd a valaszcsapas, megtorlas, szabadsagjogok tovabbi korlatozasa az USA-ban a nemzetbiztonsagra hivatkozva. A franciak eseten az agressziv, pokhendi tortenelmi szerepvallalasukat is szoktam emlegetni meg a hulye nemzeti erzesuket, hogy mindenki francia, aki francia allampolgar, de ennek erdekeben akar brutalis modszerekkel is belekenyszeritettek a kisebbsegeiket a nemzetbe (provansziak, bretonok, elzasziak stb.), gyerekeket vertek a tanarok az iskolaban, ha nem a parizsi dialektust beszeltek. Most meg johet mar mindenki, akar egy olyan terrorideologiaban is hihet, ami szerint a vilagi allam lete is istenkaromlas.
Azt szoktam mondani, hogy a franciak maguknak kerestek a bajt. Ezzel nem azt mondom, hogy a terror aldozatai megerdemlik a sorsukat! Csak ahogy az amerikai allam ugy a francia allam es tarsadalom is sokat tett azert, hogy a terror celpontjai legyenek. Fektelen bevandorlas, i tegracio hianya, agressziv kulfpolitika, slum-ok, ahol terjed az iszlam, kozben facebook-on mindenkinek a profilkepe trikolor lett hirtelen... Megoldas? Jobb kulpolitika! Most bombazzak szet meg jobban a Kozel-Keletet a francia harci repulok. De kozben tovabbra is a vilag egyik vezeto fegyverexportore Franciaorszag, fo ugyfelei Szaud-Arabia, Egyesult Arab Emirsegek, Katar, amik a szunnita terroristak fo tamogatoi. Meg az oroszok is jo ugyfelei a francia hadiiparnak... Meg a kinaiak... Csupa liberalis demokracia. De a magyarok szerintuk a nacik, amiert keritest epitettek a schengeni kotelezettseguk teljesitese erdekeben.

A franciaorszagi aldozatokat nagyon sajnalom, mint embereket, de ok pont ugyanugy felaldozhato sakkfigurak az imperialista francia politika kezeben, ahogy a most francia harci repulok altal lebombazott szirek.
Aki szelet vet, vihart arat. A franciak tengeteg mocskot halmoztak fel az utobbi evtizedekben (Algeria verfurdoi, Indokina, Sziria, Libanon, Afrika - a ruandai nepirtasban is sikerult a nepirtok melle allniuk... Balkan konfliktusai a 20. szazad vegen - kezdetben teljes mellszelesseggel a szerbek mellett alltak, Sziriaban Aszad nagyon is jo kapcsolatokat apolt a francia titkosszolgalatokkal, Gaddhafi Libiaban, penzelte a francia politikusokat, majd azok eltettek lab alol, amikor kellemetlenne valt, de ezzek megnyitottak az utat a franciak az Afrika melysegeibol erkezo emberaradat elott az utat).

A francianal keves pokhendibb nep van sajnos es sose tanultak a balfaszsagaikbol.
Most a nemetek is kezdenek felzarkozni hozzajuk hulyesegben.

A terror aldozatait sajnalom, de a terror okait is latom es sokszor sajnos azok az allamok elezik ki a helyzetet, vagnak oda eloszor, akiknek az allampolgarai aztan aldozatul esnek. A muzulmanokkal az amerikaiak, izraeliek, franciak is kemeny ellenfelet valasztottak, ok nem gomboccal lonek vissza.

2015.11.20. 06:42:36

@mavo:

@mavo: "nem mellesleg, amikor izraelről vagy az egyesült államokról van szó, akkor a magyaroknak megdöbbentően magas százaléka határozottan örül az ellenük elkövetett merényleteknek"

Ezt amugy nem tudom honnan veszed, talan lattal valami tv-s tudositast, kepsorokat, ahol barna boru, fogatlan, apolatla emberek orulnek a mocsokkal boritott utcakon az amerikai vagy franciaorszagi terrorcselekmenyeknek es azt hitted Mateszalkarol vagy Ozdrol jelentkezett a CNN...
Kozben Pakisztan, Egyiptom, Iran volt a helyszin.
Te kis rasszista.

maroz 2015.11.20. 07:05:20

@tiller foch: "Megoldas? Jobb kulpolitika! "

Amerika külpolitikája kitűnő. Vagy másfél éve egy Wes Mitchell nevű háttérember Kolozsváron, a Bólyain tartott egy olyan előadást, egy konkrét háborús uszítást, arra biztatva Romániát, hogy fegyverkezzen ezerrel, nőjön fel a középhatalmi státuszához és tartson rendet a környékén, mert csak a románokra lehet számítani az irredenta-nacionalista, és hogy ne legyen kétség, meg is említi, hogy Putyin mellett Orbánra is és Magyarországra is gondolt.

És ez a külpolitikai irány azóta Romániában tartva van. Amerikai orientáció, ahol lehet és amint lehet ugrasztás Magyarország ellen, meg hát ugye az amerikai cégek nyomulása a bizniszben, mint mindig.

2015.11.20. 09:28:35

@maroz: igen, nagyjabol ennyi a jobb kulpolitika, hogy meg agresszivabban nyomulnak, a franciak es amerikaiak is.
Romania foldrajzi helyzetenel es meretenel fogva is sokkal fontosabb Amerikanak, mint Magyarorszag. A roman fasiszta, nacionalista, magyargyulolo szolamok ezert jok es europeerek az amerikaiak szerint. Ahogy a szaudi, katari diktaturak jok, a torok tekintelyelvu rendszer jo, az irani rendszer meg a sziriai az nem jo. Mert Amerikanak nem szovetsegesei.
Ha Romania telepiteni engedi az oroszok elleni amerikai raketarendszereket, akkor az amerikaiak barmit elneznek majd a romanoknak. Kisebbsegek elnyomasatol kezdve a korrupcioig.

Biztos Goodfriend se ment nyugdijba, most majd a kornyezo orszagokban bujtogat Magyarorszag ellen vagy egy washingtoni irodabol szervezi a demokraciaexportot.

Xezs 2015.11.20. 09:35:09

@tiller foch: Pont az iszlám ideológia miatt vannak a közel-keleti országok szarban. Szarban vannak egyrészt, mert képtelenek voltak levetkőzni azokat a kötöttségeket, amiket a Korán támaszt feléjük, és mivel az szent könyv, nem szabad megváltoztatni. Ha csak azt nézem, a magyar jogrend az elmúlt 50 év alatt változott annyit, mint a Korán 2000 év alatt se. Emiatt kódolva van ezekbe a társadalmakba a gazdasági lemaradás és a folyamatos szembenállás. Mégis milyen dolog már az, hogy a síiták és a szunniták 99,9%-ban ugyanazt a vallást követik, mégis nagyon határozottan megkülönböztetik magukat? Nem kurvára mindegy, hogy az imaszőnyeg széle rojtos, vagy sem? Mert kb. ennyire komoly ellentétről van szó.

Egyet viszont nem értek nálad: írod, hogy a franciáknál várható volt a terror, köszönhetően részben a pökhendiségüknek melynek egyik megnyilvánulása hogy "akar brutalis modszerekkel is belekenyszeritettek a kisebbsegeiket a nemzetbe" majd azt írod, hogy "az amerikai allam ugy a francia allam es tarsadalom is sokat tett azert, hogy a terror celpontjai legyenek" ... "integráció hiánya". Itt némi ellentmondást érzek. Számon kéred a franciákon az erőszakos integrációt, majd savazod őket az integráció hiánya miatt. Ez ellentmondásnak tűnik. Részemről egyébként az integráció csak akkor valósulhat meg, ha nem retten vissza erőszakosabb eszközöktől sem. Mert mindig lesznek renitensek, akik szembemennek a többségi társadalom akaratával, és rájuk nem lehet szép szóval hatni. Az európai abból indul ki, hogy mindenki értelmes ember, és hallgat a "kérem szépen" kifejezésre. És utána mindig jönnek a bociszemmel nézések, mikor erre a kérésre a vadember szétveri a berendezést. Mert van ilyen is, és nem is kevés.

Xezs 2015.11.20. 09:40:03

@tiller foch: Abban igaza van a srácnak, hogy tényleg van egy réteg itt nálunk, aki most kikiáltotta az USA-t magának a Sátánnak. Persze ugyanezen személyek a rendszerváltás előtt még az USA-t istenítették, farmert és rágógumit vettek és Marlborot szívtak. Mert akkor meg az oroszok voltak a Sátán. Ki tudja miért, ez most megfordult az agyukban, és Putyint istenítik. Ez eléggé egysíkú gondolkodás, de hadd legyen meg nekik ez. Mellesleg Obama tényleg egy teszetosza pöcs, de attól még nem lesz az USA-ból Sátán. És hiába vetik egyesek az USA szemére, hogy túlságosan beleavatkozik más országok életébe (ami igaz is) ezt ugyanúgy az oroszok is megcsinálják. Csak azt valahogy nem veszik észre.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2015.11.20. 10:13:40

@Xezs: "Ha csak azt nézem, a magyar jogrend az elmúlt 50 év alatt változott annyit, mint a Korán 2000 év alatt se."

Jogrendet hasonlítasz értékrendhez, almát a körtéhez.

A magyar értékrend alapvetően évszázada változatlan, tessék csak Ady-publicisztikát olvasgatni, tessék csak elolvasni a falukutatókat, a kádárizmus szociológiai felméréseit, a rendszerváltás utániakat, meg kinyitni a szemünket ma.

Másrészt meg a Közel-Kelet arab államaiban épp az utolsó 100 évben meglehetősen radikális változások követték egymást: egyesek az ottomán uralomból indultak, mások angol vagy francia gyarmati létből, s követték őket domíniumok, nemzeti felkelések, szekuláris szocialista diktatúrák, vallási rezsimek. A nem arab iszlám államokban pedig, ha lehet, még szélsőségesebb változások voltak, ld. Irán vagy Afganisztán.

Szóval a jogrendjük jobban változott szinte, mint a miénk; az értékrendjük pedig kb. annyira, vagy még annyira se.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.20. 10:33:56

@tiller foch:

tessék szépen tetszőleges izraelről szóló mandineres cikket vagy cikkajánló alatt elolvasgatni a hozzászólásokat.

vagy esetleg arra gondolni, hogy az a szőnyi szilárd, aki mára eljutott a "nemmegmondtam, hogy terroristák" végkövetkeztetésig, egy éve még simán leírta, hogy a hebdósok tulajdonképpen maguk okozták a halálukat, hiszen megsértették A Moszlimok érzékenységét. amire a mandis törzsközönség kórusban zúgta rá, hogy igaz, igaz, a moszlimok büszkesége sérthetetlen, és hogy a gonosz libsik moszlimellenesek, és milyen dolog az.

ugyenezek a srácok ma teli torokból leterroristázzák a moszlimokat, és pont nemrég magyarázta el egy hasonló úriemberember, hogy ha a moszlim idejön, akkor kussoljon, és zabálja meg a disznóhúst, mert az a magyar kultúra része.

maroz 2015.11.20. 11:20:38

@tiller foch: Don Lothrop:

"I especially want to thank my good friend Don Lothrop, who’s been an outstanding supporter and mentor of our entire organization at CEPA. Many of you here may not realize the extent of the impact that Don is achieving as an ambassador at large for your country in the United States. Don is making a tremendous difference in Washington in educating the U.S. government, think-tanks and business community on Romania’s potential and its strategic importance to the United States. Don is a founding father of our U.S.-Romania Initiative at CEPA, and his work on the Romania One Initiative has been an inspiration to all of us at CEPA in our mission as Washington’s only think-tank dedicated to promoting an economically vibrant, geopolitically stable and politically free Central Europe with close and enduring ties to the United States."

Don Lothrop egymillió dollárt rakott a román civilszervezetébe. A CEPA nem szarral gurigázik:

cepa.org/program/us-romania-initiative

"CEPA's U.S.-Romania Initiative is Washington’s first comprehensive program dedicated to providing structured analysis, expert commentary and enhanced policy dialogue on the country of Romania. It seeks to identify and promote opportunities for strategic engagement between the United States and Romania in three broad areas: political and economic development; energy security; geopolitics and security.

The centerpiece of the initiative is a U.S.-Romania Working Group composed of experts from the CEPA analytical team and a network of individuals and institutions from the NGO, business and academic communities in the United States, Europe and Romania. As its inaugural project, the Working Group will examine strategies for furthering Romania’s modernization and strengthen its role in the regional and transatlantic space. In particular, the Working Group will seek to answer key questions regarding Romania’s future development and means to increase convergence with its Western partners in terms of values, functioning of democratic institutions and economic performance.

Program activities include: analysis, network building and policy engagement through roundtable discussions and policy briefs."

Megírtam a dolgot (kakukkfeszek.blog.hu/2015/07/30/orban_revizionizmusa ), elolvasta 324 ember, és akkor mi van.

2015.11.20. 11:59:56

@mavo: itt a mandin par kokereszteny azert vedte a muzulmanok vallasi erzekenyseget, mert ok is pobt igy gobdolkodnak katolikuskent, hogy oket ne sertegesse a hitukben senki meg a hituk nem humorforras, szoval ez ilye nyakatekert kereszteny fundamentalista hulyeseg, ami mar a felvilagosodas utan tobb, mint 200 evvel picit megmosolyogtato.
Mert szerintuk ha a muzulmanok vallasat lehet kipellengerezmi, akkor ezek a hebdosok a keresztenyeket is kifigurazhatjak. Vallasos fanatikusok meg osszetartanak... Legalabbis egyik se turi a humorizalast a profetajaval.
Hat igy.

2015.11.20. 12:06:57

@Xezs: na azert az amerikaiak a szovjet rendszer bukasa utan picit tultoltak a vilagcsendor szerepet, csak eppen ott bombaztak gyorsan, ahol volt olaj
Ahogy Wesley Clark tabornok is mondta, ok minden ex-szovjet csatlos rendszert ki akartak irtani a Kozel-Keletrol 1990 utan, gyorsan, mig a kovetkezo szuperhatalom (Kina) fel nem no, meg nem erosodik es bele ne kop a levesukbe

Ez azert eleg onzo dolog, elvakult terv volt.

En szeretem az amerikai eletformat, a mentakitast, embereket, de amit kulpolitikaban es mostanaban Obama csinalt, Hillary Clinton alatt meg esetleg majd folytatjak, a belugyekben is muveltek (szabadsagjogok korlatozasa), illiberalis fordukat (mert a elmentek gondoskodo allam fele, szocialista iranyba), azt nem neveznem elorelepesnek szabadsag teren

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2015.11.20. 12:12:20

@tiller foch: Szomáliában, Afganisztánban, Koszovóban és Boszniában mondjuk pont nincsen olaj.

De Kolumbiában se, pedig oda aztán elég rendesen avatkoztak be - fű alatt.

Xezs 2015.11.20. 12:15:34

@Counter: A Korán számukra a törvény. Így kénytelen vagyok jogrendként (is) tekinteni rá. Mindegy, amit mondani akartam az, hogy egy hülyeségekkel teli elavult írás alapján próbálják élni az életüket és csodálkoznak rajta, hogy nem sikerül.

Xezs 2015.11.20. 12:21:46

@tiller foch: Persze, igazad van, nem is felmenteni akartam az USA-t. Csak érted, a nagy orosz medve is megcsinálta a kis stiklijeit, aztán arról meg mély hallgatás van idehaza szélsőjobbos meg agyhalott körökben, mert most épp Putyin az istenük. A szocialista irányzatot én nem nevezném illiberálisnak (amúgy is utálom ezt a szót, annyira hatásvadász) de tény, hogy egy jól felépített rendszert most épp szét akarnak verni a szolidaritás nevében. Részemről sokkal jobban örülnék, ha nálunk is fizetős lenne az orvosi ellátás, mert ez az "ingyenes, de azért mégse, meg cserébe jó szar is" egészségügy ami nálunk van, botrányos. Eleve milyen dolog már az, hogy egy erős piástól vagy erős dohányostól ugyanannyi TB-t vonnak, mint attól, aki egészségesen él? Ez nonszensz dolog.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.20. 13:35:08

@tiller foch:

"Mert szerintuk ha a muzulmanok vallasat lehet kipellengerezmi, akkor ezek a hebdosok a keresztenyeket is kifigurazhatjak. Vallasos fanatikusok meg osszetartanak..."

Azért van némi különbség egy vallással való humorizálás és a durva trágárság között. Bár nincs pontosan meghúzható határ, a CH egyértelműen nagyon is átlépte azt.

Anno én is azt írtam, hogy a CH újságírói maguknak keresték a bajt, ami természetesen a legkisebb mértékben sem menti fel a gyilkosokat. Kb. úgy, ahogy az is magának keresi a bajt, aki egy "I hate niggers" feliratú táblával a nyakában lófrál Bronxban, miközben itt sem menti fel semmi azt, aki ezért őt megöli.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2015.11.20. 13:48:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ami az egész világ bármelyik csücske a közel-keleti radikális iszlamista araboknak, az Bronx a niggereknek, való és igaz.

Jean Sol Partre 2015.11.20. 17:51:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne: végre! Kicsit bátortalan, mert a facebook like gyűjtéssel nem számol, de így is előremutató az irány.

Jean Sol Partre 2015.11.20. 17:52:25

Na meg persze az adu ász, az aláírásgyűjtés, lehetőleg online.

2015.11.21. 03:14:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Azért van némi különbség egy vallással való humorizálás és a durva trágárság között. Bár nincs pontosan meghúzható határ, a CH egyértelműen nagyon is átlépte azt. "

Igen, van kulonbseg a humorizalas meg a tragarsag kozott. Ha nem tetszik a tragarsag, akkor nem veszed meg a Charlie Hebdot. Ennyit tehetsz. A tragarsag senkit se jogosit fel terrorra. Amugy szerintem a CH nem is volt tragar, egyszeruen mar az is problema a buzumanoknak, ha a profetajukat abrazoljak vagy felhivjak a figyelmet arra, hogy egy gyereklanyt vett felesegul... Az is baj ha bombaval a turbanjaban abrazoljak meg az is, ha csak siman egy szakallas fazont rajzolnak es alairjak, hogy Mohamed. Ez mind megengedhetetlen a muzulmanok szemeben.
A Koran konkretan leirja, hogy irtsd ki a veled nem egy vallasi platformon levoket. Ez picit durvabb, mint a CH tragarsaga volt. Megis szabadon vehetsz Korant, senki se tiltja be, hirdethetik szabadon. Es akkor a kereszteny fanatikusoknak a CH-val van baja... kicsit el vannak tevedve.

Nincs pontosan meghuzhato hatar a humor es tragarsag kozt? De a CH egyertelmuen atlepte ezt a nem meghuzhato hatart. Szerinted... Es akkor mi a teendo? Terror? Vagy oncenzura? Vagy a Vatikan inkvizicioja tiltsa be? Na neeee!

A franciakkal sok baj van, pl hogy meg mindig azt hiszik, hogy nekik kell beavatkozni Libanontol Szirian at Algeriaig es Libiaig minden orszagban, ahol szerintuk nem jol mennek a dolgok. A CH szajtepes az a legkisebb baj, a francia hadiipar, a hulye kulpolitika, a fekezetlen bevandorlas, ezek a nagy bajok.

A CH nem "I hate niggers" szinten provokalt, volt benne humor, kritika. Az iszlam kritizalhatatlan, a saria kritizalhatatlan, Mohamed kritizalhatatlan. Van egy kritizalhatatlan ideologianak helye nyugaton? A muzulmanoknak az is halalos bun, ha azt mondod, hogy Mohamed talan nem volt tokeletes ember vagy lerajzolod. Nem egy kecsket dugva, hanem csak siman egy szakallas fejet rajzolsz es alairod, hogy Mohamed.

En beszeltem muzulmanokkal, vilagias, egyetemet vegzett es meg egyetemista torokokkel, jordaniaiakkal, egyiptomiakkal, akik azt mondtak, hogy ertsem meg, ok jobban szeretik Mohamedet, mint az anyjukat, apjukat es hogy en is megtorolnam, ha valaki a szuleimet kritizalna. Mondtak, hogy ertsem meg, hogy ok ugyanugy megolik azt, aki Mohamedet leszolja, kritizalja, mint ahogy en azt megolnem, aki az apamrol vagy anyamrol rosszat mond.
Erre mondtam: de en nem olnek meg ilyen hulyeseg miatt senkit, egyszeruen ignoralom, hulye, kesz, ennyi, persze zavar, de nem ez a konfliktusrendezes modja. Mondjuk egy ilyen embert nem is kezdenek meggyozni arrol, hogy nincs igaza, otthagyom, ennyi, nincs ertelme belemenni egy ilyen vitaba, mert nincs mirol meggyozni. Amig fizikailag nem bant minket, addig leszarom.

A muzulmanok nem ertettek, hogy hogy gondolkodhatok igy. Aztan kiderult, hogy ok azt is megolnek, aki a lanytestverukkel randizik, lefekszik vagy csokolozik... de a lanytestvernek is ez a sorsa, ha szegyent hoz a csaladra. (Egyetemet vegzett, felnott norol van szo, de nem lehet semmilyen szexualis kapcsolata, mert a fiutestverei megvedenek a "becsuletet") Kicsit beteg. Naluk kb minden csaladi "serelemre" az eroszak a megoldas. Mohamed meg magasabb imadatban reszesul, mint a szuleik.
Na akkor megertettem, hogy ezeknel a nepeknel ez a konfliktusok lezarasanak modja, hogy leszurjak a vitapartnert.
Tenyleg nagyon mas kultura. Es nem abban dobbenetesen mas, hogy mashogy nevezik az istenuket, mas nyelven beszelnek meg hogy masok az eteleik, hanem hogy a magyar szemmel piszlicsare vitakbol, nezetelteresekbol is olyan serelmet gerjesztenek, amit csak verrel lehet lemosni szerintuk. Johet a becsuletgyilkossag. Legyen szo fiukkal ismerkedo lanytestverrol vagy a profetajuk kritizalasarol.

Az azert dobbenetes, hogy vannak katolikusok, akik a muzulmanok melle allnak egy CH tamadas eseten, mert az azert megiscsak tulzas, ahogy Jezust meg Mohamedet abrazoltak... olvastam ilyen bigott katolikus kommenteket akkoriban.
Az igaz, hogy a CH ujsagiroi a tuzzel jatszottak, de ezt a tuzet el kellene oltani, mielott langba boritja a vilagot. Egy vallas a sajat hiveire esetleg fogalmazhat meg eloirasokat, de kivulallokra nem.

2015.11.21. 03:26:23

@Xezs: igen, az amerikai rendszer azert tudott olyanokat produkalni, hogy valaki ellatas nelkul maradt, de az se epelmeju dolog, ahogy a magyar TB mukodik
A nagyon jol mukodo szocialista ujraeloszto rendszer tekinteteben Obama a skandinav orszagokat vette peldanak, csak eppen ott nem 300 millio emberrol van szo, picit mas az adorendszer, nincs vagy eddig nem volt annyi lumpen, drogos, gettolako, nem koltottek a nemzeti jovedelmuk oriasi reszet haborukra...
Szoval amit a demokratak akarnak, az nem fog mukodni az USA-ban.

En annak a partjan allok, hogy segitsuk az embereket jovedelemhez jutni, ne kopjunk a levesukbe, ne adoztassuk oket agyon es akkor vehetnek maguknak fasza biztositast, jut az orvosi es gyogyszerkutatasokra es az orvoskepzesre is penz.

Az, ami Magyarorszagon van, az osszehozta a legrosszabbat minden letezo modellbol. Alacso y jovedelmu emberektol elvonjak a jovedelmuk jo reszet, cserebe szar ellatast kapnak.

2015.11.21. 03:44:23

@Counter: Koszovot azert csinaltak meg, hogy kicsesszenek Szerbiaval es az oroszokkal. A szerbek mondjuk sok geciseget csinaltak korabban, de azert ellensulykent sikerult egy maffiaallamot krealni a hatukba, az egesz koszovoi vezetes a koszovoi alban maffia fejeseibol all, jo huzas volt mondhatom...

Afganisztan strategiailag fontos, ha nem amerikai szovetseges, akkor pakisztani titkosszolgalat altal penzelt talibok meg az oroszok es kinaiak jatszotere lesz. Meg vannak ott ertekes banyaszhato asvanyok, litium, ami az elektronikai iparban fontos.

Boszniaban akkor avatkoztak be, amikor mar tenyleg nyakig ert a ver. Akkor se tortek meg a szerbeket, azok meg vergodtek utana egy evtizedig.
A szerbeket most probaljak integralni Europaba, azok meg okosan hol az oroszokhoz, hol a nyuvathoz dorgoloznek es tartjak a markukat penzert, elonyokert. A nyugat es az oroszok is ontik a penzt a szerbeknek, de ha a magyarok egyensulyoznanak igy az orosz es euroatlanti orienracio kozt, akkor azt nem turnek el nyugaton. A rebellis szerbeknek most jol benyal az EU is, nagy presztizsgyozelem lenne, ha sikerulne lekapcsolni oket az oroszokrol. A szerbek persze okosak, ket iranyba is nyitottak.

Szomaliat fel is adtak nagyjabol, beprobalkoztak, de nem ment, azota a regioban a terror feszke lett, ugy szetcsaptak, majd otthagytak.

Kolumbiaban azert kell beavatkozni az amerikaiak szerint, mert ha ok nem lettek volna ott, akkor jonnek az oroszok, kubaiak, kinaiak. Mint Kozep-Amerikaban a 80-as evekben (Honduras, Salvador, Nicaragua). Kolimbiaban azert vannak asvanykincsek meg olaj is, a tenger alatt, de Del-Amerikaban egyszeruen az volt korabban, hogy ahol nem az amerikaiakkal szovetseges jobboldali katonai diktatura volt, ott szovjetparti balos gerillak jutottak hatalomra. Most van ez a latin-amerikai nemzeti indian ujbalos hullam, Braziliatol kezdve mindenutt. Lassan Latin-Amerika kezdi a sajat erdekeit kepviselni, kozben a kinaiak felvasarolnak mindent.

2015.11.21. 03:48:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ja, a muzulmanok szerint maga a kereszteny vallas is olyan istenkaromlas, mint a CH karikaturai
Jezus profeta Allah fia? Keresztehalal, feltamadas? Na ezt nem biztos, hogy muzulmanok jo resze oromhirkent, evangelumjent eli meg.

2015.11.21. 04:17:54

@Xezs: "Egyet viszont nem értek nálad: írod, hogy a franciáknál várható volt a terror, köszönhetően részben a pökhendiségüknek melynek egyik megnyilvánulása hogy "akar brutalis modszerekkel is belekenyszeritettek a kisebbsegeiket a nemzetbe" - gyakorlatilag az osszes kisebbseguket kiirtottak, beleolvasztottak a franci politikai nemzetbe, eroszakosan integralrak mindenkit, forradalmi terrorral, a helyi dialektusokat is eltorolve.

" majd azt írod, hogy "az amerikai allam ugy a francia allam es tarsadalom is sokat tett azert, hogy a terror celpontjai legyenek" ... "integráció hiánya". Itt némi ellentmondást érzek." - az ujonnan erkezetteket viszont semmilyen szinten sem integraltak (bekesen vagy eroszakosan) a balos 68-as fordulat utan viragozzek minden vrag alapon a korabban forradalmi terrorral osszekovacsolt francia nemzettel es a vallaltan, nyiltan szekularis francia allammal parhuzamosan megjelent egy parhuzamos tarsadalom, amit mar nem volt plitikailag korrekt integralni. Vagy egyszeruen tul sotet boruek voltak ahhoz, hogy bevegye oket a franciak gyomra. A provanszit, elzaszit, bretont, korzikait meg vasmarokkal, eroszakosan is belekenyszeritettek a francia zaszlo ala, de a kivulrol erkezoket, az arabokat, afrikaiakat, pied-noir algeriai franciakat mar nem, ert idokozben kitort a balliberalizmus, multikulti, az iszlamban se lattak veszelyt, meg kenyelmesebb volt leszarni a problemat, gettokban tartani a negereket, arabokat.
Korabbak eroszakos integacio volt a franciaorszagi kisebbsegek ellen, a nagy 68-as generacioval meg bekoszontott a liberalizmus es az ujonnan erkezoket mar nem intgraltak se eroszakosan, se bekesen.

Most jon a bociszemekkel nezes korszaka. Nem ertik a jo franciak, hogy juthattak ide. Pedig a korabbi eroszakos franciasitas (elzasziak, provansziak, bretonok) eppugy benne van a pakliban, mint a szegyenletes gyarmattarto mult, a nacikkal valo kollaboralas es a francia ellenallas jol felepitett nacionalista legendaja, aztan az algeriai, indokinai gyarmatok megtartasaert folytatott brutalis utovedharc (ami miatt az algeriai szarmazasuakat ma sem nehez ravenni arra, hogy terroristanak alljanak), aztan De Gaulle dontese, hogy az USA-tol kulonallo atomhatalom lesz Franciaorszag, eros hadiiparral, ami a legvallalhatatlanabb afrikai es arab diktatorokat is kiszolgalja, a keretlen francia beavatkozasok Afrikatol Libanonig es Irakig. Aztan a sok ex-gyarmati befogadasa, azoknak a franciak altali lenezese (meg a francia szarmazasu algeriaiak is eloiteletekkel szembesultek), gettosodas, balos megmondoemberek uralkodasa, iszlam veszely komolyan nem vetele, elhittek, hogy van olyan, hogy mersekelt iszlam... Balkanon a szerbek melle alltak nem csak az 1. vh-ban, de a 90-es evekben is, sikerult a ruandai nepirtasban is a nepirtok melle allniuk. Migransvalsagban az erkolcsi imperialista nemetekkel egyutt a legbutabb donteseket hoztak. Keritest ne epitsen senki (kiveve ok Calais-nal), de a politikusi nyilatkozatok szerint mindenkit befogadnak, de aztan megis inkabb ne jojjenek mar tobben es kvotakkal osztjak majd el az altaluk behivott millionyi embert, de kozben a schengeni egyezmenyt leszarva tobb ezer bolgart es romant deportalnak csak azert, mert cigany etnikumhoz tartoznak.
Hipokrita faszorru majom nep ez a francia. Terrorista tamadast nem erdemelnek, de annyi mocsoksagot kovettek el korabban, hogy egyszer csak a karma utolerte oket.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2015.11.21. 05:26:08

@tiller foch: "Lassan Latin-Amerika kezdi a sajat erdekeit kepviselni, kozben a kinaiak felvasarolnak mindent."

Ha egyszer szerinted ez Latin-Amerika önérdeke Ecuadortól Argentínáig... :-D

Vagy esetleg nem, csak annyira be akarnak már inteni a gringóknak, hogy ez is belefér (a gringók meg ennyire töketlenek újabban).

Amúgy szvsz a bigott keresztények irigylik a Charlie Hebdo-típusú konfliktusrendezéshez való merszet.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.11.21. 05:49:51

@Counter:

"Amúgy szvsz a bigott keresztények irigylik a Charlie Hebdo-típusú konfliktusrendezéshez való merszet. " --- írja.

Mert fingja sincs a kereszténységről.

Pelso.. 2015.11.21. 06:32:22

@bbjnick: Melyik kereszténységről.....? Nem tűnik egységesnek. (mélyen nem tanulmányoztam ugyan a témát, s kötekedni sem akarok)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2015.11.21. 07:31:10

@bbjnick: A magafajta hungarista és cigánykodó, ha akarom vemhes, ha akarom, nem vemhes fajta "kereszténységről" nincs sok, illetve csak annyi, amennyit – bizonyára kedvességből – időnként megoszt belőle.

Miért, nem irigyli?
Nem nedves a bugyija, hogy itt vannak ezek a stramm, életerős, ágaskodó fiatalok, akik odacsapnak az asztalra, ha vallási érzéseik sérülnek?
Nincs lacafacázás, nincs apelláta, csend, rend, fegyelem van?

Pelso.. 2015.11.21. 07:35:07

@Counter: az afférnál csupa nyugodt ember volt jelen. -Rejtő J. :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.11.21. 08:07:04

@Counter:

Nem szoktam "stramm, életerős, ágaskodó fiatalok"-ról fantáziálni. Hogy maga igen, az a maga problémája.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2015.11.21. 08:21:31

@bbjnick: Pedig a múltkor is hogy beleélte magát a "buziszex" érzéki leírásába, holmi transzvesztita muszlimok kapcsán.

Maga kis hamis!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.11.21. 09:00:29

@Counter:

Maga nem csak aberrált, de mániákus hazudozó is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.21. 10:07:05

@tiller foch:

A mondandód legtöbbjével én is teljesen egyetértek. Ott van kis nézeteltérés közöttünk, hogy én semmiképpen nem helyeslem a CH-féle trágárságot. Nem azért, mert bírálhatatlannak tartom ezt vagy azt a vallást, hanem azért, mert szükségtelen dolog fölöslegesen sértegetni bárkit is.

Persze abban is igazad van, hogy a muzulmánok "sértésküszöbe" sokkal alacsonyabb, ám azok a rajzok, amelyeket láttam, egy európai embernél is kivágják a biztosítékot - nálam legalábbis biztos.

Emellett az is igaz, hogy ez főként vérmérséklet és lelki alkat kérdése: te simán képes vagy elereszteni a fülef mellett egy sértést (ezért a lelki nyugalmadért irigyellek is), én viszont nagyon felhúzom magam. Igaz, hamar el is száll a dühöm, odáig soha nem fajulna a dolog, hogy bárkit is megöljek. :)

Na de épp itt van a muzulmán bevándorlás fő problémája, a kulturális inkompatibilitás. Amivel vissza is tértünk az eredeti témához. :)

2015.11.21. 11:56:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: en is felhuzom magam egy sertesen vagy megalapozatlan kritikan es a duhom se szall el egyhamar, de sose olnek ilyesmi miatt
Szemelyes sertesekert inkabb eljarna a kezem, nem vagyok szent, de politikai, plane vallasi okokbol nem.

Az a baj, hogy a muzulman vallas kritizalhatatlan es a CH szintjenel enyhebb kritika sem megengedett. Arra egyebkent kivancsi vagyok melyik CH karikatura a tulsagosan tragar szerinted.

En lattam sok iszlamot biralo karikaturat eletemben. Volt egy ahol egy fekete abajaba vagy csadorba oltozott terhes no hasabol jott ki az ego gyujtozsinor. Muzulmanok fel voltak haborodva, pedig hat az o imamjaik mondjak, hogy az anyameh az o fegyveruk, bombajuk, teleszulik Europat es igy foglaljak el. De ha ebbol az agressziv propagandabol humorforraat csinal egy hitetlen, akkor ejnyebejnye, sot, lefejezes a jussa.

En sok helyen olvastam, hogy a CH a magyar Moriczka szintjen primitiv rajzokat kozol. Ezt szerintem olyanok irtak, akik nem lattak a Charlie Hebdot. Politikai humor, eles, de vicces vallaskritika. Nem a farokveres-brutalitas-buzisag szentharomsagaban mozgo Moriczka szintje volt. A CH-ban nem lattam olyan szakmunkastanulo szintjenek megfelelo rajzot, mint regen a Moriczkaban vagy Kretenben. Eleve ke egy kis agy, hogy az ember dekodolni tudja a politikai, vallasi celzasokat.

Ertsd nef, a muzulmannal nem mehetsz olyan enyhe szintre a kritikaban, ami mar megengedheto lenne szerintuk. Nem mondhatod, hogy ez vagy az idejetmult az iszlamban, mert az iszlam egeszeben kritizalhatatlan, hiszen tokeletes. Mohamed tokeletes, az elete tokeletes, a Koran tokeletes. Egy mosolygo Mohamed kepert is felgyujtjak az amerikai, sved, izraeli, akarmilyen zaszlokat. Kicsit beteg. Es nem ez a legrosszabb, hanem hogy az iszlam rendszere miatt ki van zarva a valtozas.

Olyan ez, mint a nacizmus. Vannak mersekelt muzulmanok, akik olyanok, mint a mersekelt nacik. Hisznek az egesz eszement orultsegben, mint a radikalis nacik, csak eppen mondjuk jokedelyuen soroznek egy muncheni kocsmaban.
Csak a nacizmus elott es utan is volt nemet kultura, a nacizmus kiutese utan volt mihez visszaterni. A muzulman tersegekben nem sok minden mas van, mindent legyalult az iszlam, ki se lehet robbantani, iszlamett a tarsadalom, nincs 1400 eve semmi vele ellentetes ero, rendszer ott. A nacizmus tartott 25 evig es meg ma is mindenki osszerezzen az emlitesetol, pedig mar vege. Az iszlam tart 1400 eve es nincs alternativaja a kovetoi fejeben, se azokban a tersegekben, ahol jelen van. Egy muzulman az nem egy megtevedt bajor paraszt, aki anno Hitlerre szavazott, de 1945 utan mar keresztenydemokrata... A muzulman az nem tud valtozni. Az iszlam allando.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.21. 12:42:01

@tiller foch:

Már nem emlékszem rá, milyen volt a karikatúra, rémlik, hogy Mohamedet seggbeb*szták volna rajta vagy valami hasonló.

Végül is hajlok arra, hogy inkább veled értsek egyet.

Xezs 2015.11.21. 21:48:56

@tiller foch: Köszi hogy leírtad a saját tapasztalataidat a muszlimokkal. Olvasnék még, ha van kedved írni. Eddig ha valaki olyat írt kommentben, hogy neki vannak muszlim ismerősei, mindig csak a mosdatás ment, hogy de ők nem ilyenek meg ilyesmi. Azt meg végképp nem értem, hogy hogy feltételezhetik rólad, hogy ha valaki az anyádról rosszat mond, te azt megölöd. Ez nagyon jól tükrözi a felfogásukat és azt, hogy miért nem valók Európába. Egyáltalán, hogy a fenébe lehetnek ennyire szerelmesek a saját ideológiájukba?

Továbbra is azt mondom, hogy Európa azért lehetett naggyá, mert ezeket a vallási béklyókat sikerült levetkőznünk. Ma már nyugodtan ki lehet mondani ha szerintem Jézus vagy Isten nem létezett / létezik, nem fognak agyonverni érte. Legfeljebb valakinek nem tetszik, na bumm, odébáll és elkönyvel hülyének, én meg őt ugyanennek. Szép lassan feloldottuk az összes vallás által terjesztett dogmát és megtanultunk a dolgok mögé nézni. Ezért tudjuk ma már, hogy nem a Nap kering a Föld körül, vagy ezért tudjuk, hogy a kolera nem valami elkerülhetetlen isteni csapás, csupán egy betegség, amit megfelelő intézkedésekkel ki lehet irtani.

Xezs 2015.11.21. 21:51:54

Igazából még azt se értem, hogy az érintett vallások képviselői mit cirkuszolnak annyit Jeruzsálem körül. Nem kurvára mindegy, hogy ki jár oda imádkozni? Részemről csak azért nézném meg, mert történelmi színhely, de amúgy a francot se érdekli, hogy kié a hely. Persze nem megyek oda, mert elég forró ott a talaj manapság.

Xezs 2015.11.21. 21:54:57

@tiller foch: Erről a kommentedről megint a síita-szunnita ellentét jutott eszembe. Ahogy fentebb írtam: Nem kurvára mindegy, hogy az imaszőnyeg széle rojtos, vagy sem?

Xezs 2015.11.21. 22:01:11

@tiller foch: Köszi, így már világos. Igazából egyet nem értek: ha ennyire kurvára lenézik ezeket a szedett-vedett népeket, akkor miért engedik be őket tömegesen már vagy 30-40 éve? Magyarország legalább nyíltan bevállalja, a kívül tágasabb politikát. De ők? Megéri a képmutatás, hogy utána meg csak a balhé legyen? Különben a #notinmyname is egy bazi nagy képmutatás a "mérsékelt" muszlimok részéről. Nekem az az érzésem, hogy aki ma még mérsékelt, az holnap bármikor lehet szélsőséges. Pont azért, mert a vallási keret amiben élnek, megadja rá a lehetőséget. Erre csak némi ráadás az, hogy mikor idejönnek Európába, akkor jönnek rá, hogy az európai ember nem segélyből épít házat és vesz kocsit, hanem olyan kompetenciák birtokában szerzi meg ezt, ami a bevándorlóknak vagy sosem lesz meg, vagy max akkor ha elkezdik az európai szintű általános iskolát és tanulnak itt vagy 10-12 évet.

Xezs 2015.11.21. 22:08:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szerintem a Charlie Hebdo konkrétan egy nagy rakás szar. Korábban rákerestem neten jópár képükre, remélvén, hogy talán az egyiken elmosolyodok, de nem sikerült. Szar, tényleg. De ettől még nálam belefér a szólásszabadság kategóriába, és mivel a törvény szerint is, így alapvetően mindenkinek kuss, és Charlie Hebdo lesz és kész. Ha valakinek nem tetszik, akkor intézze a francia jogrendnek megfelelően. Írjon petíciót, szerezzen aláírásokat, mittudomén mi a törvényes. De nehogy már megsértődjön minden kis faszkalap azon, mert megsértették a képzeletbeli barátját. Ilyen alapon öljük meg a cigányviccek, rendőrviccek, zsidóviccek, tűzoltóviccek, mentősviccek, meg a tököm tudja milyen viccek kiagyalóit és terjesztőit. Ja, ha ki mersz nevetni egy kisgyermekes anyát valami miatt, akkor vágjuk le a fejed. Ugye érezzük, hogy a világ így nem működhet? Szoktatok nézni South Parkot? Abban van egy rész, amikor a karácsonyfáról minden díszt leszednek, mert mindegyik sérti valaki érzéseit. És a végén ott marad a csupasz fa, semmi sincs rajta.

Xezs 2015.11.21. 22:11:49

@tiller foch: megint egyet kell értsek veled, ez a muzulmán-náci párhuzam elég jóra sikeredett és elgondolkodtatott

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.21. 22:47:50

@Xezs:

"De ettől még nálam belefér a szólásszabadság kategóriába"

Én sem mondtam egy szóval sem, hogy be kellene tiltani.

"Legfeljebb valakinek nem tetszik, na bumm, odébáll és elkönyvel hülyének, én meg őt ugyanennek."

Sőt általában már hülyének sem nézik egymást a másik hitéért vagy hitetlenségéért. Persze ehhez a kereszténységnek is kellett fejlődnie az utóbbi pár száz évben.

Sokakkal ellentétben én nem a liberalizmusban látom e fejlődés elsődleges mozgatórugóját, hanem a reformációban. A reformáció volt ui. az a mozzanat, amely végül - nem kevés harc árán - szinte rákényszerítette az egyes felekezeteket egymás tolerálására.

Xezs 2015.11.22. 03:01:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem is gondoltam, hogy szerinted be kéne tiltani :) Csak neked írtam, mert te hoztad szóba a témát.
süti beállítások módosítása