Így zsidózik Orbán Scheppele szerint
2014. március 14. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Így zsidózik Orbán Scheppele szerint

scheppele.jpg

Nem gondoltam volna, hogy lesz olyan Magyarország-kritikus cikk a nemzetközi sajtóban, ami még 2014-ben is képes felbosszantani, de az ABC, az ausztrál közmédia honlapjának friss írása elérte ezt nálam. Komolyan, a nagyját tényleg meg lehetett volna írni a klasszikus balliberális bullshitgenerátorral. Szinte látom a cikk olvasása közben, ahogy az aggódó Paul Lendvai láthatatlan mutatóujja a magasba emelkedik. A szöveg ráadásul 2010 óta bármikor megszülethetett volna, össze is ollózhatták volna az elmúlt négy év magyarországozó cikkáradatából. 

„A vállaltan nyilas fideszes párthadsereg, a Magyar Gárda a szemünk láttára juttatja a tönk szélére Izraelt. A Csurka Istvánnal összekacsintó szarból jött mélymagyar a békés többség akaratából gúnyt űzve juttatja a tönk szélére a másként gondolkozókat. A putyinizálódó magyar középosztály a békés többség akaratából gúnyt űzve dönti romba a szabadságot, egyenlőséget és testvériséget. A szovjet-magyar barátságot felrúgó Orsós Viktor és zabigyereke, Vona Gábor összpontosított parlamenti hatalommal erőszakolja meg az európai értékeket.” Ja, bocsánat, ezt a ballib bullshitgenerátor dobta ki, ez nem az idézendő ABC-cikk szövege.

Komolyra fordítva a szót: mint a hasonló cikkek általában, létező jelenségek szándékos vagy ismerethiányból fakadó, torz bemutatásával, és persze a farkas folyamatos kiáltásával van tele az írás. Az ABC cikkéből kiderül, hogy Orbán csak a választási rendszer „furcsaságai” miatt szerzett 2010-ben kétharmadot − mintha nem nagyjából ugyanez a választási rendszer lett volna érvényben 1990 óta itthon minden választáson. Mi itt a furcsaság? Ez volt a rendszer maga. És: mihez képest furcsa a rendszer? Hol van a választási rendszerek nemzetközi mércéje, etalonja, amihez igazodni kell?

Nem találják ki, kiket szólaltat meg az ausztrál riporter a hanyatló Magyarország kapcsán. Nem, egy árva magyar megszólalóig, legalább Konrádig vagy Hellerig sem jut el a riporter. Megelégszik azzal, hogy az amerikai Kim Lane Scheppele Magyarország-szakértő (akinek nemrég furcsa mód előbb jelent meg a New York Times-ba szánt cikke a Galamuson magyarul, mint az NYT Krugman-blogján angolul); valamint a portugál zöld-szocialista Rui Tavares szakértsen a magyar közélet ügyeiről. Bár igaz, Ausztráliából nézve mind egyformán messze vagyunk. Scheppeléhez képest pedig Tavares egy józan hang a cikkben.

Scheppele hosszan elmélkedik arról, hogy a Fidesz támogatottsága a közvélemény-kutatásokban csak 40 százalékos volt 2010-ben, majd 53 százaléknyian szavaztak rá, de mégis kétharmada lett a pártnak. Scheppele szerint ez a rendszer tervezési defektusa  szinte már unalmas felemlegetni, hogy ha az eddigi magyar rendszer defektes volt, ugyan minek kellene nevezni a kizárólag választókörzeteken alapuló brit választási rendszert?

Rögtön utána Tavares veszi át a szót, aki az alaptörvény elfogadásának módját, majd annak újbóli, többszöri módosítását fájlalja. Ebben még igazsága is vagyon, a módosításokról nekünk is megvan a magunk összetett véleménye.

De a szó utána ismét Scheppeléé lesz, aki  röviden  a Jobbikkal játszadozó Orbánról, a Jobbik körül forgolódó „miriádnyi rasszista milíciáról” nyilatkozik (nem is tűnt fel, hogy még mindig 2009-2010-et írunk!); majd a magyarországi  szerintünk is nyilvánvalóan létező  antiszemitizmus mértékét a 2. világháború utáni legsúlyosabbnak tartja Európában. Nem aránytévesztés ez kissé akkor, amikor rabbit gyilkolnak vagy zsinagógákat gyújtanak fel − egy másik európai országban? Itt jut el Scheppele egészen Orbán gondolatainak olvasásáig. „Orbán a bankokat hibáztatta. És ezt azzal a kódolt »mind tudjátok, kik a bankok, ők a zsidók« retorikával teszi” − szalad meg végül Scheppele fantáziája. A riporter − aki szerint Orbán a Jobbik programját valósította meg − végül hozzáteszi: a helyzet odáig fajult, hogy egyesek  például a jövőért aggódó Tavares  szerint még Magyarország szankcionálása sem lehet elég. El se tudom képzelni, mire gondolhatnak!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr835860430

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Óda Viktornak 2014.03.14. 17:32:23

 A magyar miniszterelnök elindult, hogy megtekintse az ukrán-magyar határt. Orbán Viktorral tart a Pintér belügyminiszter és a TEK főigazgatója is, Orbán korábbi testőre, Hajdú János. Hosszabb, realista, pártpolitizálástól mentes tudósítás itt. /...

Trackback: Így zsidózik Orbán Scheppele szerint 2014.03.14. 16:52:02

Nem gondoltam volna, hogy lesz olyan Magyarország-kritikus cikk a nemzetközi sajtóban, ami még 2014-ben is képes felbosszantani.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.03.14. 16:44:22

"Itt jut el Scheppele egészen Orbán gondolatainak olvasásáig. „Orbán a bankokat hibáztatta. És ezt azzal a kódolt »mind tudjátok, kik a bankok, ők a zsidók« retorikával teszi” − szalad meg végül Scheppele fantáziája."

Scheppele osszekeverte Orbant a volt allamtitkaraval.
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2013/03/rothschildok-markaban.html

Urfang 2014.03.14. 17:01:27

Ilyenkor lenne jó, ha Orbán hitelesen ki tudna állni és megmondani a nyugati médiának, hogy nem is úgy van, hanem amúgy van, csak hát ugye a mi Viktorunk el van foglalva az EU elleni szabadságharcával, meg a hanyatló nyugatból kiábrándult keleti nyitásával, meg a moszkvai titkos paktumok aláírásával, utána meg csodálkozik rajta, hogy nyugaton még az ilyen bullshiteket is el tudják képzelni róla.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.03.14. 17:18:26

Nil novi sub sole --- ahogy a német mondja.

„(...)

Amikor már a legféktelenebb igaztalan gyűlölet tobzódott velem szemben azoknak a lelkében, akiknek célja az igazság elhomályosítása volt, s akik mindent elkövettek, hogy erkölcsi megsemmisítésemen keresztül megakadályozzák az igazság felderítését, amikor már minden alávaló eszközt felhasználtak, minden pokoli tervet kimerítettek, Eötvös leghűbb famulusa: Szabolcsi (Weinstein) Miksa az »Egyenlőség«-ben megállapította rólam, hogy az őseim kóbor cigányok voltak. Az épületes kis közleményt, amely megérdemli, hogy ne csak az »Egyenlőség« elsárgult lapjain maradjon meg, szóról-szóra idézem:

»Az atyját, aki eleinte a Lónyaiék somi birtokán levélhordó szolgálatokat tett, később ugyanott kasznárrá lett, – még Barrinak hívták. – Vidékünkön vannak sokan, akik az öreg Barrit ismerték, de sőt ennek atyját is, aki cigány volt és egész életén át itt kóborolt Bereg megyében. Ez utóbbi körülmény oka annak, hogy a vizsgálóbíró bátyja, Barri Sándor, aki, mint református pap, a választáskor megbukott, a hívek azzal utasítván vissza pályázatát, hogy papnak nem kell nekik cigány. Bary, vagy Barri úr bizonyára nem az egyedüli cigány, aki Árpád véréből származottnak tartja magát, hogy abból aztán jogot formálhasson magának a zsidóüldözésre.« (Egyenlőség, II. évf., 5. szám, 1883. II. 4.)

Utóbb az adatainak megbízhatóságáról ismert Eötvös is megismételte Szabolcsi által Bereg megyében ily sikerülten kinyomozott nacionálémat. Amikor az 1884. évi képviselő választások alkalmával a tiszalöki választókerület függetlenségi programmal jelölt, a választást megelőzően Eötvös Miskolcon átutazván, meginterjúvolta őt az ott megjelenő Borsod-Miskolci Közlöny egyik munkatársa. »Szóba jött többek között azon hír is – írja az említett újság –, hogy Bary József fel akar lépni antiszemita programmal képviselőnek. Eötvös csak mosolygott erre. Hogy fel akar lépni – monda – azt elhiszem, de akkor nem ismerik önök a nyíri zsentrit, ha azt hiszik, hogy Baryra csak egy is reászavazna. Az a szabolcsi zsentri képes arra, hogy egy buta, parvenü cigányfiút a maga céljára fel akarjon használni, de hogy maga közé emelje, olyan nincs.« (I. évf., 54. szám.)

(...)

Ha véletlenül őseim levélhordók és kóborcigányok lettek volna, azt nem szégyeleném bevallani, ámde ilyen ősökről nem tudok. Nagyapám: Bary István (született 1758-ban) Beregújfalu, Gát (1793-ig), majd Hete (1811-18) beregmegyei községekben volt református pap, atyám: Bary János, gróf Lónyai Elemérnek uradalmi intézője volt Nagylónyán. Magam tíz esztendeig voltam a sárospataki református főiskola növendéke és ott végeztem úgy a gimnáziumot, mint a jogi tanulmányaimat, a gimnázium két legfelső osztályának kivételével, amelyet a német nyelv elsajátítása végett a késmárki evangélikus líceumban végeztem el.

(...)

Amikor Solymosi Eszter eltűnésének ügyét vizsgálat céljából átvettem, bizony sejtelmem sem volt arról a borzasztó gyűlölködésről, arról a sok orvtámadásról, minden képzeletet felülmúló aknamunkáról, amellyel később a vizsgálatot téves nyomokra vezetni, majd annak eredményeit a rágalmak özönével kompromittálni, megsemmisíteni akarták azok, akik a gyanúsítottakkal szolidaritást vállalva, nem az igazság felderítését tartották fontosnak, hanem egyedül és kizárólag hitsorsosaik megmentését, kiszabadítását.

(...)

(...)” (mtdaportal.extra.hu/books/a_tiszaeszlari_bunper.pdf)

WarenSeth 2014.03.14. 17:24:01

A "myriad" nem milliárdot, hanem számtalant, görögül meg tízezret jelent.

strappa 2014.03.14. 17:28:54

Scheppele nagyon jól tudja, hogy ha a magyar választási rendszer olyan defektusos lenne, mint az amerikai, akkor a fidesz 2010-ben 4/5-del nyer.

De ha akkora "magyarország-szakértő", akkor azzal is tisztában van, hogy a szocik 1994-ben a szavazatok harmadával értek el biztos többséget a parlamentben.
Viszont mivel nem független, ezeket a tényeket nagy ívből szarja le.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.03.14. 17:31:41

Biztos vagyok benne, hogy Magyarország ausztráliai nagykövete villámgyorsan visszautasítja majd a Miniszterelnök Úr - és ezáltal a nemzet! - becsülete ellen intézett alantas támadást. Annál is inkább, mert az ő nyelviskolája bő egy éve bombaüzletet kapott a kormánytól:

index.hu/belfold/2012/12/21/egesz_nepemet_fogom_milliardokert_tanitani/

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.14. 17:31:57

jaj ne, még több milliárdok és még több zsidóbarát történelemhamisító poszt a mandineren

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.03.14. 17:32:45

@Holger Hartland:

Maga is az Egyenlőségben tanulta a szakmát?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.14. 17:35:26

perelni lehet? vagy meg kell szállni Ausztráliát?

ezzel a lendülettel kedves ergé, azt a levelet kellett volna lehoznod, amit az újságnak írtál emailben.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.03.14. 18:02:45

@bbjnick: Ott inkább ergé tanulhatott, amilyen puhapöcs.

Nem meri kimondani, mindössze linkkel utal rá, hogy Scheppele cikkét valójában a Galamus újságírói írták. (Ez a szar itt ne tévesszen meg senkit: digitalcommons.law.umaryland.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1174&context=schmooze_papers )

Továbbá nem nevezi "jogászprofesszornak álcázott publicistának" Scheppelét, mint a bátor Konzervatórium, hanem csak idézőjeles "Magyarország-szakértőnek".
(Ez a sok szar itt ne tévesszen meg senkit:
scholar.google.hu/scholar?q=scheppele+hungary&hl=hu&as_sdt=0%2C5&as_ylo=2011&as_yhi= )

Márpedig Scheppele most megbukott. Ha tíz dologból, amit mond, egy vagy kettő hülyeség, akkor a többivel nem érdemes foglalkozni. Az egyetlen esélye, hogy fikciónak minősíti át, amit írt.

wantaan 2014.03.14. 18:03:34

Tavares, Scheppele . Persze ki lehet választani 2-3 ember véleményét esetleg még bornírtságát is hogy fölmutassuk mire képes a gaz ellen. S hogy összefog a hazai ellenzékkel s ez micsoda aljasság részükről.
...... de valóban egy Tavaresre vagy Scheppelére kell figyelnünk? Ők nem csak összegzői azon elítélő véleményeknek amelyeket a valós potentátok, a valós politikai súllyal rendelkezők vallanak?
Orbán a saját fb oldalán mutatta meg mennyire "odaadóan, udvariasan" figyel rá Merkel asszony amikor felszólal. (Merkel látványosan tüntetőleg feláll a vezetők asztalánál s állva mással beszélget Orbán nagyívű? előadása alatt) vagy emlékezzünk Kövér László bajor parlamenti "ostromára" amikor a bajor házelnök egyszerűen "becsukta" előtte az ajtót s nem volt hajlandó fogadni.
De talán még emlékezhetünk a szlovén miniszterelnök cc 2 évvel ezelőtti elszólására Orbán európai clubtagságról.

Észhez kellene térni mind a kül - mind a bel és gazdaságpolitikában! Sajnos Orbán a nevetség tárgya és súlytalan lett bizonyos befolyásos politikai körökben Scheppelétől és Tavarestől függetlenül!

bz249 2014.03.14. 18:16:16

@strappa: a 175:1-et éppen lehet 4/5-ös többségnek is nevezni. ;)

Egyébként az amerikai választási rendszer nem elbaszott, csak más alapon áll.

Bár egyébként elég idétlen a dolog, mert Európában valójában kormányt választunk, amihez éppen az az ideális, ha a parlamentet a mainstream véleményhez legközelebb álló (mert az adott kerületben ö a legkevésbé elutasított jelölt) arcokkal töltjük fel, mert várhatóan a kormány döntései így reprezentálhatják az "össztársadalmi igényeket". (bármi is legyen az... plusz itt most valami idealizált esetet képzeljünk el)

Ezzel szemben az USA-ban a végrehajtó és a törvényhozó hatalom elvileg szét vagyon választva (lehet valaki elnök parlamenti többség nélkül is) így ideális esetben a törvényhozás akár a társadalom tükre is lehetne (amit legjobban egy arányos szavazással lehet elérni).

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.03.14. 18:36:46

@Holger Hartland:

Hát, lehet, hogy tényleg nem (az Egyenlőségben tanulta a szakmát); utóbbi kommentje sokkal inkább hajaz a Szabad Nép stílusára és érveléstechnikájára.

unionista (törölt) 2014.03.14. 19:44:42

komolyan nem értem azokat a felnőtt embereket, akik képtelenek megemészteni: orbán viktort nem szeretik külföldön. nagyjából úgy, ahogy berlusconit se szerették sehol. az olaszok egy része legendának tartotta. aztán rájöttek, hogy nem az. ezzel együtt berlusconi egy vicces fazon volt legalább. rajta lehetett röhögni. orbán egy igazi suttyó. európa győzikéje.

qrisz 2014.03.14. 20:50:08

Feltűnően sok a zsidók közt az elmebeteg!

Egy rasszista amerikai pszichiáter 1972-ben megállapította, hogy a zsidók között sok az elmebeteg

További részletek: kuruc.info/r/6/121257/#ixzz2vy6K0jZ7

kuruc.info/r/6/121257/

S=klogW 2014.03.14. 21:03:47

@unionista:

Nem szeretni és rágalmazni két külön dolog. De hazudj csak nyugodtan tovább,

Szindbad 2014.03.14. 21:06:51

És még mindig megvédik Orbánt. Orbán mindent megszerez, de tényleg mindent, a Mandíner meg "megvédi a támadásoktól". Csettintek a nyelvemmel most egyet.

Szindbad 2014.03.14. 21:36:17

@Szindbad: Ja tudom, erge most ide kommentelne 3 mandiner cikk linkjét, amiben 2.4 %-ban fidesz kritika hangzik el, LOL.

unionista (törölt) 2014.03.14. 21:48:11

@S=klogW:
orbán örülhet ha foglalkoznak vele. ti komolyan nem látjátok, hogy rossz lóra tettetek? vagy fizetnek, mint rajcsányinak?

tevevanegypupu 2014.03.14. 21:54:29

@unionista:

Hát pedig szeretik vagy nem szeretik külföldön az tök mindegy. Magyarország miniszterelnöke és valószínüleg még négy évre az is marad, tökmindegy mit gondol róla nagyfenekű Merkel asszony meg ez a bányarém itt fenn. Orbán ott van a miniszterelnökök között mindenhol és nem azért, hogy szimpatizáljanak vele, hanem hogy az ország érdekeit képviselje. És hogy a parlamentből kiszavazott és jelenleg is tökéletes bukásra álló magyar liberálisokat esetleg kint szeretik, hát csak szeressék őket, sőt..mind egy szálig el is vihetnék a Kormányváltás vezetőségét saját magukhoz.

S=klogW 2014.03.14. 22:27:22

@unionista: Csak nem Simon mágus pedagógusbűnözőnél volt a kommentbéred, hogy itt irigykedsz? :)

@tevevanegypupu: Magának mennyit fizet a dakota ló? :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.03.14. 22:27:28

@Szindbad:

"És még mindig megvédik Orbánt." --- írod.

Ez nem Orbánról szól! Orbán le van szarva! Ez az ország mocskolásáról, hazug, aljas lejáratásáról szól.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.14. 22:28:36

Igen, ez az ellenzsidózás legalább olyan szánalmas, mint a valódi zsidózás.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.14. 22:30:07

@strappa:

"ha a magyar választási rendszer olyan defektusos lenne, mint az amerikai, akkor a fidesz 2010-ben 4/5-del nyer"

Nem, hanem 99 %-kal.

==T== 2014.03.14. 22:58:08

Látod ergé, teljesen felesleges volt 4 évig nyalnotok nekik.

Bell & Sebastian 2014.03.14. 23:08:51

Húbazmeg, ennek tényleg kenguru az apja, ami már a nevén is átsüt. Nem kéne nekije egyedül botorkálnija a bozótban, mert lehet még ebből kétharmad is.

Szindbad 2014.03.14. 23:19:55

@bbjnick: Dehogy az ország. Csak az Orbánféle magyarokról van szó, a fideszesek mindig elkövetik azt a hibát, hogy kisajátítják maguknak az országot.

vizipipa 2014.03.14. 23:22:14

Esetleg szót lehet ejteni arról az urbanlegendről, miszerint Scheppele = Halmai Gábor USA béli hangja.

Mert ha nem urbanlegend, akkor elég világos a kép.

S=klogW 2014.03.14. 23:32:47

@S=klogW: No igen, az a komment, amit nem küldök el, nem fog megjelenni, hiába zargatom.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.03.14. 23:40:55

@Szindbad:

Lószart, mama! Engem is sért ez a gennyes besározókampány, pedig nekem aztán végképp semmi közöm a mostani rezsimhez. Egyébként nem a fidexesek követik el azt a hibát, hogy azt képzelik kisajátíthatják maguknak az országot, hanem az a vagy kétszáz belpesti exkommancs és/vagy zsidrancs, akik ennek az aljasságnak az aktorai.

Alfőmérnök 2014.03.14. 23:52:46

@bbjnick: Továbbra sem értem, hogy miért asszociáltál rögtön a Tiszaeszlári perre az eset kapcsán?
Nem lehet, hogy azért, mert antiszemita vagy?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.03.14. 23:55:55

@Alfőmérnök:

Nem a tiszaeszlári perre asszociáltam, hanem a Bary ellen indított lejáratókampányra.

Igazsagot!!! 2014.03.14. 23:59:54

Igazságot!

A magyar politika rákfenéje mindenek felett a bizalmatlanság. Tömegek maradnak emiatt távol a szavazástól, miközben a Parlamentben Simon Gáborok sunnyognak. Pedig választások idején a szavazó kell legyen az Úr! Különben mi értelme volna az egésznek?
Vegyük hát kezünkbe a hatalmat! Tegyük világossá 2014 jelöltjei előtt: csak akkor számíthatnak a szavazatunkra, ha hivatalos hazugságvizsgálaton bizonyítják, hogy egyenes, tisztességes magyar politikusok! Hogy IGAZ emberek!
Gaz embert ne engedjünk az ország házába!
Ha te is így gondolod, küldd el ezt a felhívást minél több embernek, változtatás nélkül, úgy, ahogy te is kaptad! Beszéljetek róla családotoknak, ismerőseiteknek és ismeretleneknek! Mondjátok el a jelölteknek, bármely párthoz tartozzanak is. A felvonulásokon skandáljátok, hogy IGAZSÁGOT! Mostantól ez lesz a kötelék köztünk. Ez lesz a jelszavunk!

Mit tegyen egy jelölt, aki bizonyítani akarja, hogy IGAZ ember?
Meg kell írnia politikai önéletrajzát, melyben elszámol politikai és gazdasági múltjával, és közzé kell azt tennie az interneten.
Meg kell bíznia egy hatósági hazugságvizsgálót, hogy poligráfos vizsgálat keretében tegye fel a lent található kérdéseket, végezze el és értékelje ki a vizsgálatot legjobb tudása szerint.
A vizsgálat kezdetétől videóra kell venni a jelöltet, amit o a mérés összes adatával együtt nyilvánosságra hoz és elérhetővé tesz az interneten, hogy a jövőben modernebb technikával is újraértékelhető legyen.

Egyenes
Igaznak tartja a politikai önéletrajzában leírtakat?
Esküszik, hogy a politikai önéletrajza teljes, és abból semmi olyasmi nem hiányzik, ami érdemben befolyásolhatná munkáját képviselőként?
Esküszik, hogy törvénytelenül nem téveszti meg a választóit?

Tisztességes
Megvásárolható az ön véleménye?
Elfogadna ön törvénytelenül pénzt, vagyont vagy juttatást?
Esküszik, hogy küzdeni fog a korrupció ellen?

Magyar
Magyarország ellenségei az Ön ellenségei?
Szolgál ön külföldi érdeket Magyarország érdeke ellenében?
Esküszik, hogy hűen fogja szolgálni Magyarország érdekét?

Akkor vallhatja a képviselőjelölt IGAZ embernek magát, ha a lent felsorolt három kérdéskör egyikében sem vét egynél több hibát.
Az egy-egy hiba a poligráfos módszer fejletlensége miatt engedhető meg csupán. A mai hazugságvizsgálatokat ugyanis bár rendszeresen használják, de ma még nem adnak tökéletesen megbízható eredményt. A képviselőjelöltek habkönnyű ígéreteinél azonban sokkal jobbak. Igazából a legjobbak, amit 2014-ben Magyarországon kaphatunk...
Én csak IGAZ pártra és IGAZ emberre szavazok!

IGAZSÁGOT
Magyarországnak!

Alfőmérnök 2014.03.15. 00:22:58

@bbjnick: Bary Józsefnek nem volt köze a Tiszaeszlári perhez? És szerinted igaza volt?

Szindbad 2014.03.15. 00:26:41

@bbjnick: Na jó, de maga egy náci vonásokat tartalmazó vallási fundamentalista nézeteket valló, egyébként kiváló magyar állampolgár. Hagy ne tekintsem bázisnak a világnézetét. Maga a buzikról is azt hiszi, hogy Magyarország vesztére törnek.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.03.15. 00:40:58

@Szindbad:

"...maga egy náci vonásokat tartalmazó vallási fundamentalista nézeteket valló, egyébként kiváló magyar állampolgár" --- írja.

Egészen bizonyos vagyok benne, hogy magácskába nagyságrendekkel több náci vonás szorult, mint belém; csak magának ez nem tűnik föl, mert személyiségének annyira integráns részei.:-)

"Hagy ne tekintsem bázisnak a világnézetét." --- írja.

Azért egy fogadásom volna arra, hogy a magamfajtából is van (a legóvatosabb becslések szerint is) legalább vagy kétszáz:-)

"Maga a buzikról is azt hiszi, hogy Magyarország vesztére törnek." --- írja.

Ne hiszem, hogy a vesztére törnek Magyarországnak a buzik. Azt viszont gondolom, hogy a buziaktivisták tevékenysége társadalmilag káros és veszélyes.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.03.15. 00:46:06

@Alfőmérnök:

1) Idézetem a Bary ellen indított lejáratókampányról szól.

2) Az antiszemitizmus-váddal csak akkor tudnék mit kezdeni, ha tudnám, mi is az az antiszemitizmus.* Itt a nagyszerű alkalom, hogy definiáld!

*S ebbéli tanácstalanságom nem egyéni jelenség:

„(...)

»We are not aware of any official definition [of anti-Semitism],« Blanca Tapia of the EU’s Fundamental Rights Agency told JTA on Tuesday.

Tapia was answering a query on the recent removal from the agency’s website of a »working definition« of anti-Semitism that was adopted in 2005 by the European Monitoring Centre on Racism and Xenophobia — the EU entity that her organization has replaced.

(...)” (www.jta.org/2013/12/04/news-opinion/world/eu-anti-racism-agency-unable-to-define-anti-semitism-official-says)

Bell & Sebastian 2014.03.15. 00:56:01

@Igazsagot!!!: Asszem engem nem érdekel, hogy melyiknek a lelke olyan, mint a hiéna bőre. Helyette az sokkal inkább, hogy mit ígér és ezekből mit valósít meg. Ha mondjuk félidőben csehül áll a majsztró, visszafüttyenteni a kondájába és próbálkozhat a második számú versenyző.

Ne legyen ministránsfiúk gyülekezete a törvényhozás, ahol félárbocra engedett nadrággal és bokafogással várják, mikor búbolja meg őket egy dongalábú jobbszélső.

Különben is, a választott barmok fölé felsőház kellene, nem poligráf. Ezeknek már úgyis annyira természetes a hazudozás, hogy az igazságba pirulnak bele.

Alfőmérnök 2014.03.15. 01:03:15

@bbjnick: Már idéztem az általad is kedvelt Bibó meghatározását (nyilván nem fogadtad el, mert az alapján te is antiszemita lennél, amit sutyerák, sunyi paraszt létedre nem tudsz elfogadni, felvállalni).

Nem válaszoltál a kérdésemre: szerinted igaza volt Barynak, vagy sem?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.03.15. 01:21:10

@Alfőmérnök:

1) Bibó meghatározása arra alkalmas, amire született, válaszul, a tanulmánya születésének idején (a második vh.-t közvetlenül követően) tomboló féktelen antiszemitázásra; arra viszont semmiképp, hogy az alapján pecsételgessenek meg vele bárki(ke)t is.

2) Indifferens, hogy Baryról mit gondolok. Az az érdekes, amiért azt az idézetet idemásoltam, hogy mit gondolok az ellene indított nemtelen lejáratókampányról.

Alfőmérnök 2014.03.15. 01:27:43

@bbjnick:
1. Bibó meghatározása ma is pontos.
2. Nem indifferens, hogy mit gondolsz Baryról, mert az alapján dönthető el, hogy a te logikád szerint valóban nemtelen volt-e az ellen indított lejáratókampány, vagy sem.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.03.15. 01:39:34

@Alfőmérnök:

1) Bibó meghatározásával semmi baj nincs, csak épp nem arra lett kitalálva, így nem is alkalmas arra, amire te használni próbálod.

2) Mi igazolhat egy olyan lejáratókampányt, amit Bary ellen indítottak: mivel nem volt amivel érdemben támadhatnák, ezért cigányhírbe hozták őt és családját, majd erre építve (rasszista) gúnyhadjáratot indítottak ellene? (Mit változtat(hat)na ezen az, hogy én mit gondolok vagy nem gondolok Baryról, a tiszaeszlári perről vagy bármiről?)

tevevanegypupu 2014.03.15. 06:44:43

@S=klogW:

Eddig semmit, pedig nagyon sokat reklámozom.:)

unionista (törölt) 2014.03.15. 08:06:44

@S=klogW:
ugyan már. hol olvastál olyat, hogy szavazz az mszp-dk-együtt-pm-mlp-szema-moma-szocdemek formációra? mert mesterházy attila a mi vezérünk.

unionista (törölt) 2014.03.15. 08:12:01

@tevevanegypupu:
azt értem, hogy a téesz párttitkárba oltott gyógypedagógus bejön megye kettőben. de azt is próbáld megérteni, hogy ez nemzeti érdekképviselethez kevés. nem elég azt hozni, amit a szülei tudtak. és azt is látni kellene: orbán egyre rosszabbul teljesít. olyan, mint castro, aki a karrierje kezdetén volt a csúcson.

Alfőmérnök 2014.03.15. 08:25:16

@bbjnick: 1. De alkalmas arra, hogy megállapítsuk, ki antiszemita és ki nem. Mivel te egy gyáva műkeresztény antiszemita vagy, aki nem akarja felvállalni az antiszemitizmusát, érthető, hogy nem tartod alkalmasnak erre, mivel te is antiszemitának minősülnél e meghatározás szerint.
2. Számos lejáratókampány volt a történelemben. Miért pont Baryt hoztad föl példának? A zsidóságról kialakított véleményed nem befolyásolt ezen döntésedben?

Virág et. 2014.03.15. 08:27:16

"Konrádig vagy Hellerig sem jut el a riporter"

Mert - sokkoló a sok retardált jobbernek -, de nem Heller vagy Konrád vagy Gyurcsány irányítja a nemzetközi véleményeket Magyarországról. Hanem Orbán, a saját antidemokratikus lépéseivel, az arroganciájával, a suttyóságával.

Tényleg senkinek nem tűnt fel még, hogy a világon mindenhol, mindenki rühelli ezt a szerencsétlent és a sleppjét? Nem tudtok olyan messzire menni, hogy ne ütközzetek ilyesmibe.
Keletre meg hiába dörgölőzik, ott nyílt ellenszenv helyett legfeljebb lenézéssel és szánalommal találkozik.

"Orbán csak a választási rendszer „furcsaságai” miatt szerzett 2010-ben kétharmadot"

Ez így van.

"mintha nem nagyjából ugyanez a választási rendszer lett volna érvényben 1990 óta itthon minden választáson"

Ez is így van. Ahhoz mandiner szerzőnek kell lenni, hogy ez valahogy ellentmondjon az előzőnek. Egyébként Scheppele nem Orbán alatt kezdett írni a magyar választási rendszerről.

"akinek nemrég furcsa mód előbb jelent meg a New York Times-ba szánt cikke a Galamuson magyarul, mint az NYT Krugman-blogján angolul"

Amire a megoldás faék egyszerűségű és le is lett írva százszor. Miért kell ilyen ostobának lenni?

"hogy ha az eddigi magyar rendszer defektes volt, ugyan minek kellene nevezni a kizárólag választókörzeteken alapuló brit választási rendszert"

Igen! Egy másik rossz/furcsa választási rendszer a világon teljesen értelmetlenné teszi a vitát a választási rendszerekről. Páratlan és elmés érvelés!

Mielőtt belementek abba, hogy nem is volt rossz a korábbi választási rendszer, arra azért figyeljetek, hogy az ember, akinek egész alakos képe figyel rátok a hálószobából, ő pont ezzel indokolta - az egyébként legalább ennyire rossz - új választási rendszer bevezetését.

"„miriádnyi rasszista milíciáról” nyilatkozik (nem is tűnt fel, hogy még mindig 2009-2010-et írunk!)"

??? Miért, már nincs Gárda? Tényleg? Meg a ki tudja milyen nevű szakadár gárdista csapatok? Akkor kikről cikkez a kuruc, kinek a rendezvényeiről szólnak az újságok? Ez a probléma tényleg megoldódott szerintetek?

"Nem aránytévesztés ez kissé akkor, amikor rabbit gyilkolnak vagy zsinagógákat gyújtanak fel − egy másik európai országban? "

Ahol jelentős muszlim kisebbség él és a rendőrség szerint is muszlim volt az elkövető. Az azért picit más, mint amikor valakik európaiként Hitler versével köszöntik a karácsonyt pl.
Meg arról sem szabad elfeledkezni, hogy csak azért, mert máshol is van egy probléma, az nem jelenti azt, hogy mi hátradőlhetünk és nincs is mit tennünk, mert előbb majd a franciák.

„Orbán a bankokat hibáztatta. És ezt azzal a kódolt »mind tudjátok, kik a bankok, ők a zsidók« retorikával teszi”

Nehéz volt nem kivenni ezt az áthallást. Ha nem is Orbántól, de a rajongói élvonalából már egész nyilvánvalóan ez jött le. Az pedig Orbán hibája, ha véletlenül (és nem szándékosan, ahogy Scheppele sejteti) ilyen szerencsétlenül fogalmaz, kétértelműen.

@Holger Hartland: Gyöngy, disznók.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.15. 08:54:53

na, sikó anna nagykövet majd intézkedik bizonyára

"Sikó Annáról az ágazatban az a legenda kering, hogy korábban Orbán Viktort is tanította angolra. Annyi biztos, hogy a 2010-es kormányváltás után felívelt Sikó politikai karrierje, és jelenleg Magyarország ausztráliai és óceániai nagyköveti posztját töltheti be. Kinevezése előtt a miniszterelnök személyesen mondott neki köszönetet, amiért az elmúlt években „szellemi hátországot” adott a Fidesznek. A köszönet többek között arra vonatkozhatott, hogy az IH vezetője, aki tagja a Széll Kálmán Alapítvány kuratóriumának is, részt vett a Széll Kálmán terv kidolgozásában."

index.hu/belfold/2012/12/21/egesz_nepemet_fogom_milliardokert_tanitani/

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.15. 09:02:58

@bz249: hogyan? mikor pénz kell a kampányra, tehát a jelöltek is már egy szelektálás eredménye után jöttek létre, így nemigen lehet demokrácia se.

tevevanegypupu 2014.03.15. 09:06:24

@unionista:

Ezt pontosan most még nem tudjuk megmondani, kell hozzá legalább egy-két évtized, hogy a mérleget valamennyire kiegyensúlyozva lássák, akik akkor még megvannak. Kétségtelen, hogy sok tévedésük is van, kétségtelen, hogy huszonvalahány év alatt az emberek elfáradnak, főleg Orbán, akinek rengeteg személye elleni támadást is bírnia kell..De a szándéka és az irányvonala a fidesz kormánynak mégis jobban szolgálja Magyarország érdekeit mint mondjuk akár az mdf-es, akár az mszp-szdsz-es kormányokéi. A rendszerváltás "intézése" eleve tragédia volt, utána már csak vagy évszázadig kármentő tevékenység folyhatna, ha egyáltalán sikerül.

unionista (törölt) 2014.03.15. 09:18:15

@tevevanegypupu:
orbán 25 éve van a politikában. ha nem vennéd észre, akkor ő kezdetektől leszarta a nemzeti érdekeket. viktor egy cigány gyerek, aki maga körül mítoszt akar teremteni. egy győzike. és hegyeshalmon túl kiderül. vagy záhonyon túl. putyin is hamar rájött, hogy úgy szopatja, ahogy akarja. ha valaki nemzeti érdeket akar védeni, akkor nem dajcstomit küldi az unióba. engem különösebben nem zavar ha újraválasztják. hanem tartok tőle, hogy a végén felgyújtják felcsútot. csak remélni tudom, hogy a kisajátított puskás relikviákat és a gyerekeket kimentik előtte.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.15. 09:29:13

@==T==: nem, ők nem így fogják fel, ők amúgyis lényegében ugyanazok, és ugyanazokat is képviselik.
de most mégjobban ráerősítenek a témára

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.15. 09:32:52

@Virág et.: persze, nem ittenről irányítják őket, hanem csak önszorgalomból vágják tök részletesen a témát, önszorgalomból hazudoznak ugyanolyanokat mint a népszabadság, galamuszi-csoport, magyar narancs

Kandeláber 2014.03.15. 11:57:36

Szóval Kim mami szerint nálunk mindenki rasszista.
Oszt?
OFF: Valami más is Ámerikából: White Man March ma.
theamericanfreedomparty.us/?event=march-march-2014-white-man-march

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.03.15. 13:06:25

@Alfőmérnök:

Úgy hazudsz, mint a vízfolyás. De ez inkább szomorú, mint felháborító: kifejezetten nem derítő dolog látni azt, hogy valakit így megrángat a tébolya, mint téged:-(

Alfőmérnök 2014.03.15. 13:09:34

@bbjnick: Van valami diszkrét bája, mikor te hazugsággal vádolsz másokat.

Blikknépe (törölt) 2014.03.15. 16:05:11

15-20 éve ugatom, hogy ez a cionista riadólánc.
hazai zs felhívja a külföldi zs-t, lediktálja a cikket, másnap megjelenik, a külföldi zs hörög, a hazai meg hivatkozik rá, hogy na ugye, már a külföld is így látja...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2014.03.15. 17:19:27

Ez seppele egy rasszista zsidó, aki gyűlöli a magyarokat. Meglepő? - Dehogy! Elvégre minden zsidó magyargyűlölő.
A magyar közéletet a zsidó-magyar ellentét hatja át, amit szellemi fogyatékosok politikai dimenzióba helyeznek és elemezgetik. Elemezgetik a semmit.
Nincs olyan, hogy jobb- és baloldal, csak zsidók és magyarok vannak. S azt kell mondjam, ez a kis ország nem elég nagy e két nép számára. Soha, de soha nem lesz béke a két nép között.

Csekkliszt#10 2014.03.16. 19:42:13

@Blikknépe:
Ki ne írd h zsidó, mert még azt hiszik h antiszemita vagy!

Csekkliszt#10 2014.03.16. 20:44:54

"Elvégre minden zsidó magyargyűlölő." - nem beszèlsz, bazze. Az a baj, h téged olvasva ez pont ugy néz ki, h a magyar zsidogyulolo.

Ui
Az megvan, ugye, h zsidó nemzeti étel a nicked?

Csekkliszt#10 2014.03.16. 20:45:56

@Mr Falafel:
"Elvégre minden zsidó magyargyűlölő." - nem beszèlsz, bazze. Az a baj, h téged olvasva ez pont ugy néz ki, h a magyar zsidogyulolo.

Ui
Az megvan, ugye, h zsidó nemzeti étel a nicked?

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.03.16. 21:05:10

@Csekkliszt#10: Megpróbáltam elolvasni, csak a blogmotor nem hagyott válaszolni. Ha Orbánnak ilyenek az ellenségei, akkor nincs szüksége barátra.

Csekkliszt#10 2014.03.16. 21:35:19

@Holger Hartland:
Megértem ha bartus nem sokak szíve csücske, de amit itt leír az sajnos logikailag es tartalmilag megállja a helyét.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2014.03.16. 23:20:58

@Csekkliszt#10: Nekem sok minden megvan, de neked láthatólag semmi. Olvass inkább Bartust a siratófal tövében, nyomorult cestoda.

Csekkliszt#10 2014.03.17. 00:57:30

@Mr Falafel:
A szezont megint kevered a faszoddal. Ha kiszótárazol egy ismeretlen kifejezést, nézz utána, h mit jelent. A galandférgek nem tudnak olvasni. Egy echte magyar ( hogy értsd: nem zsidó), mint én nem Jeruzsálemben él, Budapesthez még Makó is közelebb van. Ez is megvan?

Csekkliszt#10 2014.03.17. 01:08:11

@Mr Falafel:
Pacal Úr! Itt vagy? Adok még szótárazni valót : nézd meg mi a különbség a genetikailag és a genetikusan között. Mert ezen múltkor tök feleslegesen tök sokat pörögtetek, pont a lényeget nem megértve. Ha ez megvan, jönnek majd a József Attila és Ady versek is.
süti beállítások módosítása