Térj be hozzánk drága vendég, tündökölj ránk fényözön
2013. május 24. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Térj be hozzánk drága vendég, tündökölj ránk fényözön

testver.jpg

Két fekete muszlim késekkel meg hentesbárddal kivégez egy brit katonát Londonban, majd egy videófelvételen üzen elszántan az angol népnek? Agyonlövi magát a melegházassággal szemben kritikus francia történész a párizsi Notre Dame-ban? Egy napra rá radikális feminista csinál ugyanott performanszt, kigúnyolva az öngyilkosságot? A súlyos gettótelepekkel körülvett Malmöben az eurotrash popkult legmélyebb bugyrainak idiotizmusa ül tort az Eurovízión? Közben nagyon ráérő, dühös bevándorló kölykök törnek, zúznak, gyújtogatnak a stockholmi külvárosokban, a politikai korrektség mintaállamában, Svédországban?

Az ember gyermekét láttad már? Mi folyik Európában?

„Lángolj fel a lelkünkben szép
Égi szikra szent öröm,
Térj be hozzánk drága vendég,
Tündökölj ránk fényözön.
Egyesítsed szellemeddel,
Mit zord erkölcs szétszakít,
Testvér lészen minden ember,
Merre lengnek szárnyaid.”

(Örömóda)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr575315971

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.05.24. 14:26:05

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.25. 16:56:28

@buday008:

Anglia az angoloké!:-)

Pakik haza Pakisztánba, zsidrincek haza Zsidisztánba, cigók haza Cigisztánba! Osztjónapot:-)

buday008 2013.05.25. 16:56:57

"A cigányságnál hagymányosan alacsonyabb az intelligencia, és magasabb a kézügyesség, zenei hajlam, verbális intelligencia stb. Kérdés nemzeti stratégiában gondolkodva, hogy miket akarunk adni a világnak: mutatványosokat, bűvészeket, "nagy dumásokat" (az érzelem embereit), vagy pedig tudósokat, dolgozni hajlandó és lehetőség szerint szerető embereket, az értelem embereit.

Nyilván nincs meg az anyagi lehetőségünk és egyéb erőforrásunk, hogy mindkettőt támogassuk. Magyarországnak ma elsősorban dolgozni hajlandó és munkát szertő, értelmiségiekre (mérnökök, tudósok) stb. van szüksége, nem pedig cigányzenére meg arra hogy hóelején megkapom a pénzt, akkor aztán 3 napig hejehuja vigalom, utána meg nyeljük az éhkoppot."

Azért a cigányságnál pár dolgot ne felejtsünk el. Annak idején nagyon sok iparos ember volt közöttük-ma szakmunkásnak hívjuk. A kommunizmus alatt jórészt ők dolgoztak az összes építkezésen mert igen kitartóbbak a nehéz fizikai munkában mint mi magyarok. A zenészek megint csak el lennének mint turistacsalogató.

buday008 2013.05.25. 17:02:11

A kínaiakat is írta valaki. Én úgy tapasztalom hogy ők az egyetlen talán akik sehlo sem keverik a szart,a sokan vannak is. Nálunk is saját fülemmel halottam amikor a kínai anyuka hol magyarul beszélt a gyerekével mikor vásárolt, hol angolul. Otthon meg gondolom kínaiul. na ezt egy arab vagy szomáliai azéletben soha nem fogja eljátszani. Azért is tartanak ahol.Az intellegenicia is kimutatottan az ázsiaiaknál( japán , kínai, koreai ) a legmagasabb. Utána jön a fehér majd a zsidó! és úgy a néger. Most nézzük ezt meg pl a technika világára kivetítve. Samsung, apple....

buday008 2013.05.25. 17:03:46

@bbjnick: Erröl van szó. Ilyen egyszerű az élet a többi meg mint az élet bebizonyította üres duma.

ars longa vita breivik 2013.05.25. 17:04:14

Breiviknek eszmeileg igaza volt, bár nem állítom hogy a legmegfelelőbb módon képviselte az igazát. Skandináviába soha nem fog tudni beilleszkedni a szocik által messzi földről által odacsődített színes horda. Csak idő kérdése, hogy a probléma kirobbanjon és eszkalálódjon. Előbb veszik át a svédek, norvégok a néger mentalitást mint fordítva, és ez más országokra is nagyjából igaz

Mi a tanulság? Meg kell előzni az Európán kívülről érkezők tömeges betelepedését, nem pedig segíteni a folyamatot, mint ahogy a szocik tették, teszik és tenni fogják. Emlékszik még valaki a tikos minisztériumi tervezetre 2005-ből, amelyik 1 millió színes bevándorló letelepítését irányozta elő Magyarországon? A fő bajforrás tehát a szocik, mert ők hozzák a nyakunkra ezeket. Ha nincs elég társadalmi probléma, csinálnak nekünk

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.25. 17:05:39

@buday008:

Te totálba' úgy tolod, mint Félkupica Fehér Főnök A 22-es csapdájában:

„Borzasztó dolog a faji előítélet, Yossarian. Tényleg az. Borzasztó dolog, hogy becsületes, hű indiánokkal úgy bánnak, mint holmi niggerekkel, bibsikkel vagy koszos digókkal.”

:-D (...) :-D (...) :-D ...

buday008 2013.05.25. 17:06:13

""szőke terminátor" Breivik" Az a kellemetlen vele kapcsolatban hogyha jóérzésű ember megnézi az ő alakját be kell látnia: hogy valós problémára reagált helytelenül, de attól még HAZAFI.

buday008 2013.05.25. 17:08:59

@bbjnick: Csak az a baj hogy az élet engem fog igazolni. Intelligens emberek rájönnek hogy a dolgokat a lehető legegyszerűbben kell megoldani. Felesleges baromság itt 200 oldalas szociologiai tanulmányokra költeni. elég lemenni marseillesbe- mikor a müezzin imára hív a mecsethez. ott meg hallgatni amit hirdetnek.

buday008 2013.05.25. 17:11:20

@ars longa vita breivik: 1 millió zsidót akartak ,végül úgytudom 1 millió kínai-ról egyeztek meg.

Lajosforras 2013.05.25. 17:40:02

@buday008: "Annak idején nagyon sok iparos ember volt közöttük-ma szakmunkásnak hívjuk. A kommunizmus alatt jórészt ők dolgoztak az összes építkezésen mert igen kitartóbbak a nehéz fizikai munkában mint mi magyarok. "
nem. annak idején többségük segédmunkás volt, max ács-állványozó,vagy betanított munkás. szakképzett szakmunkás kevés volt közöttük.

Lajosforras 2013.05.25. 17:43:12

@ars longa vita breivik: mondottam volt,hogy nem úgy kell segíteni őket,hogy importáljuk a szegényeket,hanem exportáljuk a tudást és hagyjuk őket felemelkedni.

mitmiért? 2013.05.25. 17:44:20

@bbjnick:
Korrekt levezetés, de ne állj meg félúton: az megvan hogy te melyik bűzös, vérző lyukból bujtál ki anno amikor a születési bizonyítványod kiállították? Na, találd meg és te is húzzál oda vissza - tudod, ahonnan jöttél, ahova tartozol.

buday008 2013.05.25. 17:48:50

@Lajosforras: Igazad van . Arra akartam csak célozni hogy voltak köztük abban az időben szegkovácsok, bádogosok , vályogvetők stb is. Ezenkívül a tszekben, kohászatban, bányákban is sokan kaptak munkát közülük. Itt a lényeg amiért felhoztam őket azon van, hogy szerintem a romákat sokkal jobban lehetne az ország érdekében hasznos tevékenységekbe bevonni, mint mondjuk angliában egy napi 5 ször csak imádkozó, nyelvet nem beszélő arabot, szomáliait.

buday008 2013.05.25. 17:53:00

@Lajosforras: Vagy mondok én ehhez egy gondolatot. Vagy hagyja a nyugati világ a fejlődő országokat és semmit sem szól, semmit sem tesz náluk. Lehet többre mennének. Itt írta az Index ishogy afrikai kögazdászok szerin a segélyezés is csak konzerválja az állapotokat. Ha megnézzük mi történt Kadhafi után, tunéziában, afganisztánban Irakban, algériában ahol a nyugat "segíteTT" -igen érdekes a kép:_)

buday008 2013.05.25. 17:57:50

Azt kellene a nyugatnak megérteni: hogy attól hogy Ő valamit jónak tart, attól még arra a világ többi része lehet hogy baromira nem kíváncsi, ill. ott baromira nem válna be. 2: ne akarja már mindenhova kvázi erőszakkal és gyorsan exportálni az Ő berendezkedését addig amég az adott országok kifejezetten nem kérik..Van internet; így is eljut előbb vagy utóbb minden mindenhová.

zobod 2013.05.25. 18:00:45

@Ándi bácsi: Malmönek csak egy kerületéről van szó. A svéd idill csak a fantáziánkban létezik, mert civilizált együttélésre alkalmatlan söpredéke minden normális lakosságnagyságú és társadalomszerkezetű országnak van, még nekik is. Nem tudom, mi ebben a meglepő. Szerintem a svédek nagyon toleránsan kezelik ezt a helyzetet, talán túl óvatosak. Számomra a szlovák modell a példaértékű az ilyen helyzetekre. Demokratikus, rasszista felhangoktól, érzelmi túltengéstől mentes, ugyanakkor pragmatikus és objektív módon kezelték az "éhség" lázadást. Ugyanakkor bölcsen nem tűrték el a szlovákiai bajkeverőktől - pedig biztos vannak ott is -, hogy a csőcselék randalírozását és az arra adott reakciót valamiféle társadalmi igazságtalanságnak és elnyomásnak állítsák be.

szandé 2013.05.25. 18:00:49

Megoldják, A nagy egyenlőség mögött, ki tudnak alakulni a nagy gettók, és ők beszélnek? kell nekik a rabszolga, ha sokan lesznek kilökik őket és kész! A mi romáinkat is hazapakolják mindenhonnan ide nekünk. Mi meg nem mondhatjuk , hogy legyenek kevesebben mert az rasszizmus.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2013.05.25. 18:04:27

@buday008: "Azért a cigányságnál pár dolgot ne felejtsünk el. Annak idején nagyon sok iparos ember volt közöttük-ma szakmunkásnak hívjuk. A kommunizmus alatt jórészt ők dolgoztak az összes építkezésen mert igen kitartóbbak a nehéz fizikai munkában mint mi magyarok. A zenészek megint csak el lennének mint turistacsalogató."

Annak idején - gondolom a a XVII-XIX. századra gondolsz, amikor a kezdetlegesebb technika miatt könnyebb volt fegyverművesnek, lakatosnak stb lenni.

Szerintem a kommunizmus e szempontból egy illúzió volt, mert míg a magyar megoldotta hogy egy ember dolgozzon az egész brigád helyett, meg kapun belüli munkanélküliség stb, addig a cigányra keményebben ránéztek, ellenőrizték, a kádár-kori cigánypolitikának megfelelően.

a zenészekről... hát nem tudom, manapság minden playbackről megy, én élő kocsmai vagy egyéb szintű cigányzenészt túristacsalogatóként (főszezonban, üdülőhelyen) tán ha egyszer láttam életemben, bár nem vagyok biztos benne hogy az tényleg cigány volt-e.

A kérdés szerintem úgy vetődik fel: mit ér egy olyan nép, amely döntő többségben kézműveseket és zenészeket bír csak kitermelni magából, ahhoz a néphez képest, amely mérnököket, tudósokat.

Mi ér az "életérzés" az életről alkotott tudáshoz (tudomány, technika) stb képest?

Szerintem történelmi szempontból a magyar elit (földesurak, főnemesek) többek közt úgy rontotta el, hogy a tudással szemben az "életérzést" helyettesítette előnyben, vadászott-madarászott, kárpáti fenyvesekben vaddisznóra vadászott, hatalmasakat mulatott-ivott-kártyázott, stb, míg a világ szépen csendben (illetve óriási robajjal, lásd a világégéseket), elrohant mellettünk.

A világot nem a kézművestermékek meg a cigányzene meg a "fergeteges mulatságok" viszik előbbre. A világot a láthatatlan, kevéssé izgalmas dolgok: kemény munka, szakértelem, tudományos eredmények viszik előbbre.

Már rég választanunk kellett volna, hogy a nemzet energiáját melyik irányba fordítjuk. A felzárkóztatásnak amúgy sincs semmi értelme. a keletnémetek sem zárkóztak fel, a sziciíliaiak sem zárkóztak fel, pedig náluk egy főre vetítve 10-20X annyi pénzt öltek bele teljesen hiábavalóan a nyugatnémetek és észak-olaszok, mint mi a cigányokba.
Emberek, fel kéne már ébredni!

Lajosforras 2013.05.25. 18:04:44

@buday008: az biztos,csak a tudásuknak piacot kellene teremteni. egyszerű lenne pl. a vályogvetőket felfuttatni egy pár építőipari szabvány újragondolásával és ebben támogatni a cigányokat, nem feleslegesen segélyezni őket. aztán ott van a mezőgazdaság. ha a médiában futtatott mintatelepülésen nem csak a fóliában dolgoztatnák őket, hanem a helyi erőknek lenne annyi eszük,hogy saját furgonnal a nagybanira felhordják az árut,nem csak a felvásárlókra várnak,működőképes lenne a modell.
úgy 15 éve egy szabolcsi ismerősöm panaszkodott, hogy a pestiek csak léalmának veszik meg a termést. akkor mondtam, álljanak össze páran, termeljenek,vegyenek két furgont és hozzák a cuccot szerdán-szombaton pestre. ma is abból élnek (sőt vettek még gyümölcsöst),pedig abban az évben majdnem tönkrementek. csak a kereskedelmet nem szabad átengedni a felvásárlóknak és megy az, van itt piaca mindennek.

zembertelen 2013.05.25. 18:05:45

- Indiában naponta több nőt erőszakolnak meg a buszokon mint ahány gyermek születik
- Szaud Arábiában lefejezett embereket tesznek közszemlére toronydarukon
- Amerikában minden héten elmebeteg fegyveres rendez vérfürdőt
" Mi folyik Európában? "
MI FOLYIK A VILÁGBAN?

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2013.05.25. 18:07:44

Dominique Venner nem a melegházasság ellen tiltakozott (ugyan ellenzi azt, de nem tartja túl jelentősnek), hanem a bevándorlás ellen, aminek következtében Európa országai megszűnnek európaiak lenni.

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2013.05.25. 18:09:07

@Siri Keeton: Az volt a véleménye, hogy a törvény elleni tiltakozás nem a megfelelő dolog ellen tiltakozik, mivel egy törvényt bármikor meg lehet változtatni, a bevándorlás hatásai viszont véglegesek és megváltoztathatatlanok.

Lajosforras 2013.05.25. 18:09:53

@buday008: a "nyugat" általában a pénzvilág akaratát jelenti , kamatrabszolgákkal, vagy segélyen. nézd meg, a magyar ker. bankok is inkább a nemzeti bankban tárolják az anyabanktól kapott pénzüket kamatért (amit aztán az adókból és új hitelekből kell kifizetni),minthogy a reálgazdaságot finanszíroznák belőle-eszükben sincs. max a pénzpiacon forgatják,abból meg a termelő ágazat nem lát semmit,nincs fejlesztés,munkahelyteremtés. ettől van itt dögrovás.

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2013.05.25. 18:14:45

@d.z.: Bocs, de a mindenható piac régóta megoldotta volna, ha véletlenül a szegény angolok nem lennének hajlandóak mosogatni: vagy automatizálták volna ezt a feladatot (mosogatógép), vagy pedig magasabb munkabérük lett volna (társadalmi egyenlőség, ugye). Nem véletlen talán, hogy a társadalmi egyenlőtlenségek csökkentek a tömeges bevándorlás előtt pl. az USA-ban (1965 előtt), azóta meg újra nőnek, hiszen az alsó réteg béreit folyamatos nyomás alatt tartja az egyre tömegesebb bevándorlóréteg.

Egyébként ha valóban a mosogatás miatt vannak itt, akkor miért hívják be a családjukat is (érdekes, Dubaiba mennek család nélkül is mosogatni), meg miért akarnak egyenlő jogokat adni nekik (érdekes, Dubaiban ezt is megoldották egyenlő jogok nélkül), meg miért adnak a gyerekeiknek ingyenes oktatást (hiszen akkor már azok se akarnak mosogatni).

Lajosforras 2013.05.25. 18:15:11

@buday008: és igen, a "nyugati" modellnek szerintem komoly zavargás lesz a végeredménye. sokkal jobban jérnak,ha nem utolérni próbálják a nyugatot,hanem teljesen más irányba mozdulnak. ettől függetlenül a mérnöki tudást, ilyesmiket nyugodtam exportálhatnánk. csak ideológiát ne,mert abba beledöglenek,mint mi.

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2013.05.25. 18:17:09

@zobod: A svédeknél érdekes módon a hetvenes években még nem létezett söpredék, a tömeges bevándorlással jött létre. Hihetetlen véletlen egybeesés! :)

zobod 2013.05.25. 18:39:46

@Siri Keeton: sokkal több hasznuk volt a bevándorlókból, mint káruk. Svédországban - igaz nem ott élve, csak vendégként - az volt a benyomásom, hogy rengeteg bevándorló veszi ki a maga részét a munkamegosztásból.

buday008 2013.05.25. 18:49:59

@Siri Keeton: Nagyon jó meglátások! / sajnos vagy nem sajnos, kinek vérmérséklete szerint/. Ami viszont kijelenthető a tömeges bevándorlás így ebben a formában Svédországban ( ha már róluk szóla cikk ) egyszerűen megbukott.Ami nem azt jelenti hogy maga a bevándorlás is.

Itt egyébként az egész történetben minden a pénz körül forog ilyen egyszerű. Azért megy oda minden bevándorló mert van és sok. Talán bizonyos esetekben, csoportoknak csökkenteni kellene pl a bevándorlóként 2nél több-gyereked van semmit nem kapsz, bizonyos estekben meg növelni: fehér vagy 3-4 szer annyi pénz minden gyerekre. :_))

buday008 2013.05.25. 18:55:06

@Nemzetstratégia: Nagyon szkeptikus vagy velük szemben:_)) Én sem a holdon élek de dolgoztam köztük, velük - hidd el lehetne őket használni, nevelni. Igaz a halálbüntetést már holnap bevezetném.Plusz családit 2-3 gyerekig adnám ( kivéve azt aki 19 éves kora előtt szül -mert az sajnos semmit nem kapna- mivel gyerek képtelen felelős döntést hozni) csak, utána jönne a családi adókedvezmény meg ösztöndíj akkor ha a gyerek az iskolába 4 esre tanul legalább. :_))

buday008 2013.05.25. 19:01:35

@Lajosforras: egyetértek Veled teljes mértékben. Itt az a baj hogy sok magyar nagyon lemondóan , szkeptikusan áll a romakérdéshez, pedig az olcsó munkaerejük egy "aranybánya" lehetne adott esetben az ország számára. Nem kell nobeldíjasnak lenni ahhoz hogy disznót, marhát etessenek, krumplit, virágot kapáljanak, gyógynövényeket locsoljanak. Árvizi tározókat, gázvezetéket építsenek stb Nyugaton sokszor , náluk "használhatatlanabb" emberek tömegeinek fizetnek hogy menjenek oda..

buday008 2013.05.25. 19:04:40

@zobod: Ez bizonyára így is volt, van addig amég a bevándorlók százalékos aránya elért egy szintet- /illetve az elején még jobbára konkrét munkára vittek aránylag képzetebbeket/- , mert utána márbillen a mérleg. De mivel a bevándorlás meg még a szaporulatuk együtt már sokszorosa a svédekének--robban a bomba.

liftman (törölt) 2013.05.25. 19:19:16

hivatalosan is értelmetlen BÁRMELY magyar blogon kommentet írni.
igen, mondjad: akkor minek írom.

szóval, a felvetett kérdésre (láttad-e a filmet) 0 válasz, pedig már 5 éve is érdemes volt megnézni, mert, hm..

egy kis idevágó gyöngy disznók elé
www.youtube.com/watch?v=h-m7eK4bexs

kotyomfitty 2013.05.25. 19:32:20

Jaja, a befogado, elfogado kulturak totalis csodjenek abszolut bizonyitekai!

Bezzeg a kemenyfaszu oroszok nem szaroznak, odatesznek a csecseneknek ahogy kell, nem is talalnak lefejezett hullakat naponta az utcan.

Ja de. Amugy meg "ellenseg" nelkul is pokol lenne normalis embereknek, nem is sokan akarnak oda bevandorolni.

Szoval menjen mindenki olyan orszagba, amilyent szeret. Magyarorszag sorsat meg ugysem mi dontjuk el, hanem az, aki tobb havi plusznyugdijjat iger.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2013.05.25. 19:47:01

@buday008: A konkrét javaslataid jók (egy ötös skálán, ahol a 4-es a jó).

A probléma ott adódik, hogy ugyanakkor a magyar családalapítási kedvet pedig bátorítani kell. Viszont azt nem lehet hogy a magyarnak ennyit adunk ilyen feltételekkel, a cigánynak meg annyit olyanokkal, mert világszintű felháborodás, "törvényszintű diszkrimináció" lenne belőle.

Az én javaslatom: egy külön civil szervezetet kéne erre létrehozni, amely támogatásai egy részét a kormánytól kapná, és tagjai számára biztosíthatná a megfelelő anyag-lelki-spirituális lehetőségeket a több gyermek vállalásához.
Ebben a posztban a hsz-ek között kifejtettem.
jobbegyenes.blog.hu/2013/05/17/mikor_csatoljak_el_a_matrat
Én úgy gondolom erről érdemes gondolkodni.

doktor.dikhed 2013.05.25. 19:58:44

@... zöld levelecske, ...: Én nem úgy látom, hogy a liberálisok törnek-zúznak, vagy ölnek.

Lajosforras 2013.05.25. 20:01:46

@buday008: merthogy lopnak,ugye... ebben van is valami kétségtelenül,de láttam hamvas ifjúkoromban heves megyében olyan "brazil gépsort" árkot ásni,akik reggel a markukba köptek,aztán irány az ég alja. a főnökük is emberségesen bánt velük, ők meg tisztelettel beszéltek vele és róla. amúgy meg a munkához való hozzáállásuk-többek közt-azért IS olyan,amilyen,mert nagyon sokszor nem fizették ki őket a dombelhárító vállalkozók (túlnyomó részt szintén cigányok). már eleve nyomott áron vállalták el a munkát, mert belekalkulálták,hogy az emberek felét nem fogják kifizetni.

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2013.05.26. 00:09:04

Provokatív akció ez. Valakik fel akarták hívni a figyelmet az iszlám veszélyességére, tudatmódosítottak két beszervezett fekete lúzert és akcióba küldték őket. Milyen nem tudatmódosított terroristák várják be a helyszínen az iszlámot éltetve, hogy a rendőrök lelőjék őket?

S=klogW 2013.05.26. 00:39:31

@ArmaGedeon: no meg miért épp néger muszlimok(?) kellettek?

hoplita 2013.05.26. 07:48:59

@Lajosforras:
Kábé...és fizetésnap után a fele nem jelent meg a munkahelyén, ment az ihaj-csuhaj.:)))
Az a gyanúm, hogy budai úr csak képen látott cigányt.

A nehéz fizikai munkához szükséges kitartásról meg csak annyit, hogy azért csináltak szar melót pár hónapig, viszonylag jó pénzért, hogy az év hátralévő részében ne kelljen melózni.
Ezért nyírtak birkát, kapáltak a földeken, szalmáztak ötven fokban...Mindegyik szigjében az alkalmi munkás megnevezés volt, ez akkoriban adunak számított a káemkával szemben.:)
Én tudom, mert én is csináltam diákként, köztük.
Egy ötven fős kapásbrigádban ja ha voltunk tízen magyarok.:)
A nyolcvanas évek közepén két nyári hónap alatt egy bolgár-török utat kerestem meg augusztusra.. 350 forintos napszám, plusz ebéd. Ha szalmáztunk akkor ötszáz, vagy teljesítménytől függően hatszáz.
A fiatalabbaknak.....egy üveg kőbányai hét ötven, egy doboz szofi 12, egy közepes éttermi vacsora 60 forint
Egy jól kvalifikált vidéki üzemi szakmunkás 22-26 forintos órabérért dolgozott, plusz némi ún. mozgóbér, ami elmehetett egy ezresig a legjobb szakiknak..

Most nekiduráltam magam és lekalimpáltam ezt a pár dógot, de csak azért, mert vérforraló ostobaságokat olvasok egyesektől és kénytelen vagyok némi felhomályosítással élni.

hoplita 2013.05.26. 07:53:56

@Herr SturmLikudnik:
Imádkozz faszfej, hogy ne legyen rám szükség rendet teremteni, mert akkor te már dög leszel.
Én meg tudom védeni magam és a családom....és te?

Az a nagy revkó, amire úgy izgulsz nekem itt figyel a polcomon, nem is egy.
Neked van?
Ha nincs és beüt a krach, akkor kutyaeledel leszel, kismajom.:)

hoplita 2013.05.26. 08:03:14

@Nemzetstratégia:

"...Annak idején - gondolom a a XVII-XIX. századra gondolsz, amikor a kezdetlegesebb technika miatt könnyebb volt fegyverművesnek, lakatosnak stb lenni..."

Úúúú, bazmeg, ezt nem gondolod komolyan, ugye?
Fogj a kezedbe agy akkori fegyvert, vedd hozzá a korabeli technológiai színvonalat és rögtön revideálsz.
A szakma csúcsa volt csak egy huzagolós.
A lakatosokat meg most képzik a leggyengébb emberanyagból, Nem megy az illesztés?
Itt az inverter oszt varrd meg..:)))

kill004 2013.05.26. 08:40:26

@buday008: "Azért a cigányságnál pár dolgot ne felejtsünk el. Annak idején nagyon sok iparos ember volt közöttük-ma szakmunkásnak hívjuk. A kommunizmus alatt jórészt ők dolgoztak az összes építkezésen mert igen kitartóbbak a nehéz fizikai munkában mint mi magyarok. "

Na, te se láttál még cigányt. lol. Persze, hogy keményebben bírnak dolgozni. A 8 órából másfelet. Azt úgy mint az állat. Csak azon kívül ott van még 6 és fél. A 8 óra folyamatos, egyforma, intenzív munka, no az nem megy nekik. Nem is ment, nem is fog.

Lajosforras 2013.05.26. 08:46:32

@hoplita: a '80-'90-es evekben az idősebb cigányemberek azért kitettek magukért, legalábbis én láttam rá példát. ahogy írtam is, a fatornyos kis falumban dolgozók, ha jött a főnök, levették a svájcit és úgy szóltak hozzá. évekig ugyanaz a brigád végezte a földmunkákat, szállón lakott, hétvégén járt haza. akkor ugye még októberrel jöttek az esők és a márciusi fagyok végéig nem lehetett ásni-máshoz meg nemigen értettek. de ők dolgoztak tisztességgel. persze a tapasztalataim alapján ők voltak a kivétel,de ettől függetlenül azt a fajta normális együttműködést, kölcsönös megbecsülést jó volt látni, ahogy "paraszt" főnök és cigány alkalmazott minden konfliktus nélkül tette a dolgát. tán azért maradt meg ennyire, mert ilyet utána nemigen láttam.

calabria007 (törölt) 2013.05.26. 12:06:12

@kotyomfitty:

ez mindössze a burkolt központosításra épülő európai "jóléti" modell csődje

gyalog.galopp 2013.05.26. 14:51:14

@buday008:

Nem tudom megállni, hogy ekkora baromságra ne reagáljak.

A cigány munkaerő általános jellemzése a " bérhígítók" voltak. A szociban kvóták voltak fizikai munkásból irodistából, mérnökből stb.
Namost pl., egy üzem 100 fizikai munkásra kapta a bért, egy adott munkára , a munkát 80 ember is lazán elvégezte, ezért felvettek 20 cigányt, de csökkentett bérért, így a többi 80-nak többet tudtak adni , mintha 100 teljes értékű munkás lett volna.
Mivel a cigányok általában nem dolgozták ki a hónapot a többség egész jól járt velük. :(

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.26. 18:07:13

@mitmiért?:

Értjük mi, hogy beteg vagy, csak azt nem, hogy ezt miért kell nagydobra verni?!

Csiken Disztroly · http://youtu.be/ipFHAAR8H-A 2013.05.27. 02:42:14

Sajnos akkora válság van, hogy már egy rendes öngyilkos robbantásra sem tellik a hárombetűsöknek. Kuktabomba, bedrogozott kardozósnéger, mi jöhet még? Még szerencse, hogy a BBC-re még van pénz, így el tudták ismételni 63-szor a 10 perces tudósításban, hogy terrortámadásról van szó, mert enélkül nem biztos, hogy mindenkinek leesett volna, hogy hogyan kell értelmezni a történteket.

mitmiért? 2013.05.27. 09:20:59

@bbjnick:
Az a baj veled, hogy zsidózol, meg nyomós a sunyi rasszista dumát, közben meg tök gyáva vagy. Tessék kimondani amit gondolsz: volt holokauszt? Mit holohitű-zöl? Az nem hit hanem történelmi tény, hogy volt holokauszt.

hoplita 2013.05.27. 09:40:09

@mitmiért?:
Nem volt, de te nyugodtan elhiheted.
Egy normális világban mindkét véleménynek helye van.
Én nem akarom megtiltani, hogy hangoztasd hány millió zsidrákból csináltak lámpaernyőt, de te se próbáld megakadályozni, hogy én ezen a holokamun röhögjek, vagy tamáskodjak, kedvem és tudásom szerint.

mitmiért? 2013.05.27. 10:05:14

@hoplita:
A holokauszt egy népirtás volt melyet egy nemzetiszocialista rendszer követett el. Ezen nincs mit tagadni vagy nem elismeri. Ez megtörtént. Es kész.

kifordított nagyanyó 2013.05.27. 11:03:24

@mitmiért?: Elég szépen felmondtad a mantrát!:))

kifordított nagyanyó 2013.05.27. 11:04:25

Na,egyébként volt holokauszt.
De én mindkét oldalról unom már a vitát.

mitmiért? 2013.05.27. 11:12:42

@kifordított nagyanyó:
Akkor ezt tisztáztuk. Volt és kész.

hoplita 2013.05.27. 13:19:48

@mitmiért?:
Anyád, hülye majom.:)
Kár hogy nem esett ebbe a nagyholokósztba, akkor most nem kéne itt olvassalak.

Azírse vót.
Meg egyébként is....mijafaszom az a holokauszt????
Sörmárka vagy valami jó kupi?
Vagy az lenne, hogy munkára fogták a bibsiket?
Hát igen, ezen rászistáznak a morék is...:)

mitmiért? 2013.05.27. 14:23:19

@hoplita:
Ne próbálj kibújni a kérdés elől.
A holokauszt a nácik által a II. világháború alatt végrehajtott, a nemzetiszocialista német kormány által eltervezett és irányított népirtás a zsidók ellen. Ez megtörtént, vagy, nem?

hoplita 2013.05.27. 14:27:00

@mitmiért?:
Ahogy te állítod úgy nem, vagyis nem volt.
Pont.

mitmiért? 2013.05.27. 14:38:57

@hoplita:
Én azt mondom:
A nácik, azaz nemzetiszocialista német kormány a II. vilaghaboruban népirtás tervezett a zsidók ellen, zsidókat munka-és koncentrációs táborokba vittek, ahol sokakat zsidó származásuk miatt elgázosítottak, azaz tömegesen meggyilkoltak. Ez megtörtént, vagy nem?

Kandeláber 2013.05.27. 15:10:42

@mitmiért?: És egy hogy jön ahhoz, hogy fekák a saját hazájában brutálisan kivégeztek egy brit katonát?
A babiloni fogságukig nem akarsz visszamenni véletlenül?

hoplita 2013.05.27. 17:15:19

@mitmiért?:
Nem történt, nem volt, kamu az egész.
Mellesleg szarok rá, nem érint.

Na, elégedett vagy, köcsög? Mehecc rinyálni, bekaphatja bárki..:)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.27. 18:02:47

@mitmiért?:

"Az a baj veled, hogy zsidózol, meg nyomós a sunyi rasszista dumát..." --- írod.

Hol is és mikor is?:-)

"Tessék kimondani amit gondolsz: volt holokauszt? Mit holohitű-zöl? Az nem hit hanem történelmi tény, hogy volt holokauszt." --- írod.

Tagadom:-]

bbjnick.blog.hu/2013/04/17/_holokauszt

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.27. 20:04:12

"(...) A május 26-i tüntetők jogosan fogják harsogni türelmetlenségüket és haragjukat. Még ha meg is szavaznak egy becstelen törvényt, azt hatályon kívül lehet helyezni.

Most hallottam egy algériai blogban (internetes napló) : "Mindenesetre, 15 éven belül Franciaországban az iszlám hívei lesznek hatalmon és megszüntetik ezt a törvényt." Ezzel nem nekünk akarnak kedveskedni, - efelől ne legyen semmi kétség - hanem mert ez ellentétben van a chariával (az iszlám törvénye).

Felületesen nézve, ez az egyetlen létező közös pont az európai hagyomány (amely tiszteletben tartja az asszonyt) és az iszlám (amely nem tiszteli őt) között. Erre az ellenmondást nem tűrő algériai kijelentésre a hideg futkosott a hátamon. Ennek következményei sokkal óriásibbak és katasztrofálisabbak lennének, mint a megvetni való Toubina-törvény. (...)"

www.deres.tv/20130522/dominique-venner-utolso-nyilvanos-uzenete

Gondol! Gondol Gondol!

mitmiért? 2013.05.27. 21:13:33

@bbjnick:
Mikor zsidoztal es nyomtad a sunyi rasszista dumát? Itt, ez gyáva, burkolt rasszista duma:
"Pakik haza Pakisztánba, zsidrincek haza Zsidisztánba, cigók haza Cigisztánba! Osztjónapot"

mitmiért? 2013.05.27. 21:18:23

@bbjnick:
1. Kérdésem:
A holokauszt a nácik által a II. világháború alatt végrehajtott, a nemzetiszocialista német kormány által eltervezett és irányított népirtás a zsidók ellen. Ez megtörtént, vagy, nem?

2. Kérdésem:
A nácik, azaz nemzetiszocialista német kormány a II. vh-ban népirtást tervezett a zsidók ellen, zsidókat munka,-és koncentrációs táborokba vittek, ahol sokakat zsidó származásuk miatt elgázosítottak, azaz tömegesen meggyilkoltak. Ez megtörtént, vagy nem?

mitmiért? 2013.05.27. 21:29:41

@Kandeláber:
Hogy a kérdésedre válaszolják ugy, hogy az egyik olvasó ezt a hirt ugy kommentalta, hogy az egy gunyos, rasszista megnyilvánulás, igy jött elő.
Egyébként szerintem sem ok, hogy azt a brit katonát megöltek, az egész tök bizarr, ugy ahogy történt. És nyilván több olyan esemény történt most Európában ami azt mutatja, hogy a jóléti társadalom felszíne alatt súlyos problémák feszülnek, amiket KULTURÁLTAN meg kell oldani es beszélni kell róla. De nem ugy ahogy itt többen teszik, azaz hogy "mindig arra gondolnak", azaz alig várják. hogy egy jót zsidozhassanak, ciganyozzanak- persze azt nem merik kimondani, mert gyávák hogy ezekkel a kisebbségekkel / etnikumokkal/ fajjal mit csinálnának, csak önelégülten és sunyin - vagy egyes esetekben bátran !- holokausztoznak, mert helyeslik a népirtást, ami velük történt, de szívük melyen igazából ki is mondanák, hogy küldjék megint gázkamrába a zsidókat, vagy pakikat, vagy "cigokat", azaz ezen népcsoportok ellen uszítanak. Csupán ennyi a baj

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2013.05.27. 21:50:05

@mitmiért?: Persze, de ne ragadj le a felszínen. Kik építették fel Hitler rezsimjét és milyen célból végeztették el vele a zsidóirtás piszkos melóját?
Kinek használt?

mitmiért? 2013.05.27. 22:57:18

@ArmaGedeon:
Hát persze. Az összesküvés elméletek. Ezek szerint, ha jol értem azt mondod, hogy hitler cionista ügynök volt. George w Bush meg sajat maga vezette az egyik gépet a wtc-be, de a becsapódás elott katapultált, de azt a pillanatot a kormányhivatalok kivágtattak minden videobol. Ja, es Gyurcsány valójában orban eltitkolt féltestvére aki szíve melyen ősfideszes és még az oviban vészerződést között vele, hogy együtt vágják haza a baloldalt húsz évre. Ja, tényleg. A cui prodest feszegetése nagyon fals válaszokat eredményez. Egyébként igen, a náci Németországban elő zsidók, mint minden más német polgár hozzájárult az akkori német birodalom felépulesehez, mint ahogy a mai Magyarországon elő zsidók, mint más rendes magyar, es rendes állampolgár hozzájárul ahhoz hogy az ország működjön. Cui prodest ? Mindnyájunk érdeke ez.

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2013.05.27. 23:35:14

@mitmiért?: Nemhogy azzal nem vádolnék senkit, hogy zsidó létére munkájával, adójával benne volt a német birodalomban, még a híres könyvbeli "Hitler zsidó katonái"-t se vádolom semmivel, sőt, bár elítélem, találok mentséget a koncentrációs táborok zsidó kápóinak is. Igyekeztek túlélni.

A kinek használt elve nem értelmetlen és messze nem ad fals válaszokat. Csak persze nem mindig könnyű tisztán látni. Kiterjedt irodalma van zsidó szerzőktől a cionizmus vádolásának, hogy nem volt érdekelt a zsidók átfogó mentésében, csakis kiszelektáltan a neki Palesztina betelepítéséhez szükséges emberanyagot mazsolszta ki, a többi áldozattá válását előre cinikusan betervezte, mint tárgyalási adut. Ez ügyben ajánlom pl. a nyitrai rabbi visszaemlékezését. "Menjetek kirándulni" jeligével. (Atem tajlu)
Azonban ennek az irodalomnak egy magasbb szintje, szintén zsidó szerzőktől, hogy az egész zsidóirtást a cionizmus mögött álló döntéshozó körök tervezték el, nélkülük spontánul ilyesmi sose alakul ki. És valóban, nincs előzménye a dolognak a német hagyományban, de van a zsidó misztikus nihilizmusban, illetve persze már a Bibliában is. Izrael átmentő maradéka...

De hozzánk közelebb fontosak Jacob Frank zóhári levelei a magyar zsidókhoz 1800 táján. (Posztumusz) Megjósolja az európai zsidók tömegeinek pusztulását, ha nem állnak be az ő programja mögé. Ebből kovácsoltak utódai forgatókönyvet.

mitmiért? 2013.05.28. 00:15:47

A nyitrai rabbi visszaemlékezéseit nem ismerem, majd megnézem. Ez a jacob frank egy finoman fogalmazva is furcsa alak, szektavezer volt, belőle nem lehet levezetni a zsidóságot: magát messiasnak vélte (mint L Ron hubbard magát a maitreya buddhanak), ez a cselbol (vagy tulelesbol) kikeresztelkedett, de magat néha muszlimnak tetteto alak soha nem volt a zsido mainstream gondolkodás része. Teljesen zűrös nézetei voltak, ebből nem fogod megérteni a zsidókat.
De ha meg akarod érteni a korszellemet, vagy azt az utat ami miatt a Cion bölcsnek könyve megszülethetett, olvasd el umberto eco: a prágai temető című regényét. Ott összeáll hogy honnsn ered a zsidogyűlölet.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.28. 06:11:21

@mitmiért?:

"Mikor zsidoztal es nyomtad a sunyi rasszista dumát? Itt, ez gyáva, burkolt rasszista duma:
'Pakik haza Pakisztánba, zsidrincek haza Zsidisztánba, cigók haza Cigisztánba! Osztjónapot' " --- írod.

Ez mitől is "gyáva, burkolt rasszista duma"?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.28. 06:15:28

@mitmiért?:

Ez a két kérdés legalább három kérdés:

1) Történt-e valami/bármi is?

2) Ha történt, akkor (eseménytörténetileg) pontosan mi is történt?

3) Ami történt, az (fogalmilag) minek is tekinthető?

mitmiért? 2013.05.28. 08:31:20

@bbjnick:
Ja, nyíltan rassiszta. Ráadásul tök tudatlan is, a cigányoknak soha nem volt önálló állama.

mitmiért? 2013.05.28. 08:39:54

@bbjnick:
Ne okoskodó, mert nem vagy az. Ezek egyszerű kérdések, az elsőre hogy volt-e holokauszt már válaszoltál nemmel.
Egyebkent a te elso kerdesed -hogy "tortent-e egyaltalan barmi is", egy nurkolt tagadas, csak n mered kimondani. Kiváncsi voltam, hogy mered-e a másikat is tagadni. Hoplita nickü kommentelo legalább volt annyira karakán hogy kimondta amit gondolt. Szóval meg egyszer, ket egyszeru, igen/nemmel eldöntendo kérdésre várom a választ.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.28. 09:49:39

@mitmiért?:

"Ja, nyíltan rassiszta." --- írod.

No, most nyíltan rasszista --- mint most állítod --- vagy gyáván, burkoltan rasszista --- mint két kommenttel fentebb állítottad ---(?); esetleg megpróbálhatnál egyeztetni önmagaddal, mielőtt kinyilatkoztatsz...:-)

"Ráadásul tök tudatlan is, a cigányoknak soha nem volt önálló állama." --- írod.

Nem mondod?!:-)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.28. 09:53:41

@mitmiért?:

Hát, ha te jobban tudod nálam, hogy miről mit gondolok, akkor valóban reménytelen vitába szállnom veled!:-D

mitmiért? 2013.05.28. 10:35:21

@bbjnick:
Te írtad, (sugallottad) h van hova visszahuzniuk, erre mondtam, hogy buta vagy.

mitmiért? 2013.05.28. 10:38:42

@bbjnick:
Hoplita legalább kiállt véleménye merre. Ezt (nem többet) becsülöm benne. Te még erre sem vagy képest. Ennyi.
Köszönöm azoknak akik hozzaszoltak. Üdv

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.28. 10:46:50

@mitmiért?:

Ha nem is írtam, de sugalltam, ha azt sem, akkor pedig biztos gondoltam!:-D

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.28. 10:50:58

@mitmiért?:

Zseniális! Nem ismered a véleményemet, de tudod mit gondolok! S ha nem azt gondolom, amit gondolsz, hogy gondolok, akkor még arra sem vagyok képes, hogy kiálljak a véleményem mellett (amit ugyan nem gondolok, de szerinted gondolnom kellene, hogy gondoljak)! :-D (...) :-D (...) :-D ...

mitmiért? 2013.05.28. 11:05:58

@bbjnick:
A nácik, azaz nemzetiszocialista német kormány a II. vh-ban népirtást tervezett a zsidók ellen, zsidókat munka,-és koncentrációs táborokba vittek, ahol sokakat zsidó származásuk miatt elgázosítottak, azaz tömegesen meggyilkoltak. Ez megtörtént vagy sem?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.28. 11:13:31

@mitmiért?:

"A nácik, azaz nemzetiszocialista német kormány a II. vh-ban népirtást tervezett a zsidók ellen..." --- írod.

Úgy tudom, nem.

"...zsidókat munka,-és koncentrációs táborokba vittek, ahol sokakat zsidó származásuk miatt elgázosítottak, azaz tömegesen meggyilkoltak." --- írod.

Úgy tudom, igen.

No, de hogyan következik mindebből, hogy ez egy holokauszt (teljesen elégő áldozat) lett volna?

mitmiért? 2013.05.28. 11:42:28

@bbjnick:
Ok. Köszönöm a válaszod.
A holokauszt itt nem etimológiai kerdes. A holokauszt köznapi értelemben azt jelenti, amit irtam, hogy a zsidókat a nacik koncentrációs táborokba vitték es ott megsemmisítették es ez népirtás. Aki holokauszt tagadás , relativizálas ez.
Ok köszönöm részemről ennyi

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2013.05.28. 12:01:41

@mitmiért?: Eco műfaja a fiction, ezzel az erővel én is javasolhatnám neked, hogy aki az 1848-as szabadságharcról kíván tájékozódni, olvassa el a Kőszívű ember fiait...
Én inkább maradok a téma szaktörténészeinél, pl. Scholemnél és a ma élőknél. Scholem és más szakértők szerint a kettős életet élő frankista zsidók egyértelműen a fősodort képezték a 19. században, de pl. Bakan szerint a 20. század elején is. Tehát többségük a felszjnen vagy ortodox volt, vagy ateista, vagy keresztény, de a mélyben a zsidó misztikus nihilizmust képviselték. David Bakan: Sigmund Freud and the jewish mystical tradition.

Egyébként nem az a nagy kérdés, honnan ered a zsidógyűlölet, hanem, hogy honnan ered a gojgyűlölet. Ugyanis az régebbi.

A nyitrai rabbi visszaemlékezése:

www.jewsnotzionists.org/minhametzarexcerpt1.htm

"Az alábbi kivonat szó szerinti fordítása a levélnek, amit a csehszlovákiai Zsidómentő Bizottság kapott a cionista "Zsidó" Ügynökség igazgatóságától Svájcból:"

"Ez válasz volt a Zsidómentő Bizottság bizonyító dokumentumokkal ellátott segítségkérő levelére a nácik által megszállt Európa zsidósága milliói ügyében."

"Azért írunk Önöknek, hogy emlékeztessünk arra tényezőre, amit soha nem szabad szem elől veszíteniük: hogy végül a Szövetségesek fogják megnyerni a háborút. Győzelmük után az országhatárok át lesznek szabva, akárcsak az első világháború után. Akkor nyitva lesz az út mostani célunk felé. Mivel közeledik a háború vége, mindent meg kell tennünk, ami módunkban áll, hogy Eretz Yisroel-t Medinat Yisrael-é változtassuk (Izrael Földjét, Országát Izrael Állammá, BCS) és máris sok lépést tettünk ennek érdekében. Ezért süket füleket kell mutatnunk a Kelet-Európából áradó követelések és sirámok felé. Emlékezzenek erre: a szövetségesek mind súlyos veszteségeket szenvedtek és ha mi nem nyújtunk hozzájuk hasonlóan emberi áldozatokat, hogyan nyerhetünk jogot arra, hogy a konferenciaasztalnál ülhessünk, ahol újraszabják az országhatárokat? Emiatt meggondolatlanság és arcátlanság lenne részünkről tárgyalni a zsidó életekért cserébe nyújtott pénzről, vagy árukészletekről. Hogy merészelhetnénk arra kérni a szövetségeseket, hogy pénzt cseréljenek életekre, amikor naponta súlyos veszteségeket szenvednek el? Tehát, ami a tömegeket illeti: RAK B'DAM TIHJE LANU HAAREZ, (Erec Jiszroel csak úgy lesz a miénk, ha vérrel fizetünk érte), ami viszont a belső köreinket illeti: ATEM TAJLU. A küldönc, aki ezt a levelet viszi, el fogja látni Önöket pénzzel erre a célra".

"Mikor képes voltam elolvasni ezt a nem szokványos írást, reszketni kezdtem, amikor felfogtam a "RAK B'DAM TIHJE LANU HAAREZ" jelentését. De hosszú hetek teltek el és még mindig nem értettem az ATEM TAJLU jelentését. Egyszer csak egy napon belémhasított: ATEM TAJLU azt jelentette: "Ti meneküljetek!", ahol a "tiyul" (kirándulás) szót használták eufémikus rejtjelként a "menekülés"-re. Ezen azt értették, hogy ti, "a Belső Párt tagjai" tizenöten, vagy huszan meneküljetek el Csehszlovákiából és mentsétek az irhátokat. Erec Jiszroel ára a férfiak és nők, ősz aggastyánok és karonülő csecsemők vére - de nem a TI véretek! Ne rontsuk el ezt a tervet azzal, hogy a tengelyhatalmakat támogatjuk zsidó életek mentéséért cserébe. De nektek, Elvtársak, mellékeltem az utiköltséget a menekülésetekhez. Ez egy rémálom! A cionista ügynök "diplomata" eljön Csehszlovákiába és azt mondja: 'Ez egy nagyon drámai időszak. De ahhoz képest ez egyáltalán nem drámai nektek, csapdába esett zsidóknak. Mivel van egy sokkal fontosabb szükséglet, konkrétan a BINYAN HA-ARETZ (a Medinat Yisrael-ért fizetendő ár). Boldogan ontsátok a véreteket, mert a ti véretek olcsó. De a ti véretekért cserébe az Ország (Izrael) a miénk lesz!' "

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2013.05.28. 12:20:37

@mitmiért?: "Ez a jacob frank egy finoman fogalmazva is furcsa alak, szektavezer volt, belőle nem lehet levezetni a zsidóságot: magát messiasnak vélte (mint L Ron hubbard magát a maitreya buddhanak), ez a cselbol (vagy tulelesbol) kikeresztelkedett, de magat néha muszlimnak tetteto alak soha nem volt a zsido mainstream gondolkodás része."

Ezt zsidó szerzők vitatják. Pl. Bakan emljtett könyvében:

"Ezen esszé hipotézise az, hogy a pszichoanalízis teljes megértése alapvetően lehetetlen, hiányos, ha nem vesszük hozzá figyelembe a judaizmus történetét, és különösen a zsidó misztikus gondolkodásét. (...)
Freud résztvevője volt a zsidó miszticizmus küzdelmeinek és ügyeinek, és ahol lehetett, eszközeit ezekhez a kűzdelmekhez a zsidó misztika fegyverzetéből vette igénybe." (vii - viii)

" ... a zsidó misztika különleges szerepet játszott a zsidóság és a nyugati világ kapcsolatainak ügyében. Ez egy olyan mozgalom volt a judaizmuson belül, amely, különösen a tizenhetedik század után a klasszikus zsidó életformákkal szemben forradalmi volt. A judaizmuson belül a klasszikus formák gyengítését szolgálta és ezáltal elősegítette a zsidók belépését a nyugati világ szélesebb folyamataiba.

Elemzésünkben egy kulcsfigura Sabbatáj Cví, a tizenhetedik századi zsidó álmessiás. (...) a társadalmi robbanás, mely alakja körül kialakult, döntő fontosságú volt a zsidóság teljes későbbi útjára. Sabbatáj cví és a sabbatájista mozgalom bizonyos értelemben paradigma jellegű Freud problémái egyes döntő vonásai vonatkozásában. (viii)

"Mint később látni fogjuk, a zsidó misztikus hagyomány egy ezotérikus doktrínából széleskörű társadalmi mozgalmakká formálta át magát a kelet-európai zsidóság kultúrájában. E fejlemények során egészen nagyra növekszik azoknak a zsidóknak a száma, akik e hagyomány személyes hordozói és átadói." (Bakan, 37.old.)

"Ez azonban nem feltétlenül jelenti azt, hogy Freudnak feltétlenül olvasottnak kellett lennie ebben a misztikus irodalomban. A bizonyításnak inkább a zsidó misztikus hagyomány folyamatosságára kell támaszkodnia, amely abban a kultúrában testesült meg, amelyből Freud kinőtt. (Bakan, 37.old.)

Kísérletünket, hogy Freudot a zsidó történelem fogalmain keresztül értsük meg, nem úgy kell érteni, mintha azt hinnénk, hogy Freud a zsidó tanok titkos tudósa lett volna.
Egy olyan képet, hogy az éj leple alatt kabbalai könyvekbe mélyed, nem támasztanak alá a tények, bár ha ezt tette volna, az nem lett volna idegen a nagy zsidó misztikusok gyakorlatától. Azonban a zsidó misztikus gondolkodásmód a levegőben volt Európa azon részeiben, melyből az ő szülei és a bécsi zsidóság nagy csoportjai jöttek. A zsidó misztikus hagyomány nagyrészt a zsidók közös szóbeli kifejezéseiben testesült meg. Feltételezhetjük azt a fajta átvitelt, amelyre olyankor kerül sor, amikor egy szülő, vagy nagyszülő valamilyen megjegyzést tesz egy ilyen, vagy olyan napi ügyre. A kommunikáció olyan történetek, vagy tréfák útján zajlik, amilyeneket maga Freud is gyüjtött. Amikor a zsidó misztika tanait könyvekbe írják le, ez gyakran kis "aranyrögök" formájában történik. Például a Newman rabbi által szerkesztett Haszid Antológia nem igazán teológiai esszék gyűjteménye. Ehelyett a könyv, mint a címlapon fel van tüntetve: "A haszid mesterek és tanítványaik példabeszédei, népmeséi, fabulái, aforizmái, epigrammái, mondásai, anekdotái, és exegetikai magyarázatai, tanai és bölcsességei." Amikor egy szerző szeretné nekünk bemutatni a haszid zsidók társadalmi és politikai viszonyait, tökéletesen megfelelőnek tartja ennek tárgyalását egyéb történelmi forrásoké helyett a legendaanyag elemzésére alapozni. A legendákat tartalmazó könyvekből pedig, melyek a tanok továbbadásának legfőbb nyomtatott eszközei voltak, számtalan sok van. " (viii - ix)
-------------------------

Tehát Bakan szerint: " egy kulcsfigura Sabbatáj Cví, a tizenhetedik századi zsidó álmessiás. (...) a társadalmi robbanás, mely alakja körül kialakult, döntő fontosságú volt a zsidóság teljes későbbi útjára."

Szerinted a zsidó álmessiások soha nem voltak a zsidó mainstream gondolkodásának részei, de - ha jól sejtem, tőled nemzetközileg ismertebb - zsidó szerzők szerint nagyon is.

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2013.05.28. 12:33:12

@mitmiért?: "A holokauszt itt nem etimológiai kerdes."

Nem bizony. Mutass olyan előzményeket a német hagyományból, mely a zsidók tömegeinek kirtását helyezte kilátásba!

Én is csak zsidó hagyományt találtam:

Iz 9.15E nép vezetői tévútra tértek, s akiket vezettek, eltévelyedtek.Iz 9.16Ezért nem fogja kímélni az Úr az ifjakat, s nem könyörül meg az árvákon és özvegyeken. Mert valamennyi istentelen és gonosz, és minden száj ostobaságot beszél. De ezzel még nem csillapult le a haragja, keze továbbra is ki van nyújtva.Iz 9.17Mert az istentelenség lángra kapott, mint a tűz, megemészti a bogáncsot és a gazt, felgyújtja a sűrű erdőt, úgyhogy magasra csap fel a füstje.Iz 9.18A Seregek Urának haragjától lángba borul a föld, és a nép a tűz martaléka lesz. Senki sem kíméli embertársát,Iz 9.19bmindenki a másik ember húsát eszi.

Iz 10.20Azon a napon Izrael maradéka és Jákob házának menekültjei többé nem arra támaszkodnak, aki veri őket, hanem hűségesen az Úrra támaszkodnak, Izrael Szentjére.Iz 10.21A maradék megtér! Jákob maradéka az erős Istenhez.Iz 10.22Izrael, ha annyi volna is a néped, mint a tenger partján a fövény, csak a maradék tér meg belőle. Már elhatároztatott a pusztulás, és az igazságos ítélet elsöpör, mint az áradat.Iz 10.23Igen, a pusztulást, amit elhatározott, végbeviszi a Seregek Ura az egész földön.

(és még több helyen a Bibliában)

JAcob Frank is támaszkodhatott e hagyományra:

Ben Zion Wacholder, Ph.D (Hebrew Union College - Jewish Institute of Religion, Cincinnati):

Jacob Frank és a frankisták héber nyelvű zóhári levelei

www.donmeh-west.com/frankintro.shtml

""...a levél általános üzenete így összegezhető:- Frank megjósolja a zsidók eljövendő mészárlását Európa minden nagyobb és kisebb országában az apokalipszis részeként."

Német hazafias politikusok életművében semmi hasonló zsidómészárló tervet nem találunk a 18-19. században, zsidó misztikus forradalmárokéban annál inkább...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.29. 05:13:32

@mitmiért?:

"A holokauszt itt nem etimológiai kerdes." --- írod.

Szerintem sem, hanem fenomenológiai.

vantaan 2013.05.29. 08:28:06

Kedves hithű zsidózó magyarok!
... a gyógyszert ne felejtsétek bevenni.
Azonban felhívnám figyelmeteket merevedési zavarotok esetén a zsidózás nem segít! ... javaslom először próbálkozzatok asszonycserével s ha nem segít akkor de csak is akkor próbálkozzatok a kék csodával. A remény hal meg utoljára, így azt nem temeti el senki sem! Jobbulást!

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2013.05.29. 08:46:53

@vantaan: Jól megfutamodtál! :-) Pedig itt megválaszolásra vár pár konkrét adat, hogy a zsidóirtásnak csakis a zsidó hagyományban van eszmei előzménye, forgatókönyve.

vantaan 2013.05.29. 10:42:19

@ArmaGedeon: ...miért is futamodtam meg? ...és mikor?
"..... megválaszolásra vár pár konkrét adat, hogy a zsidóirtásnak csakis a zsidó hagyományban van eszmei előzménye, forgatókönyve."
S ezt honnan veszed? Tudatlan vagy?
...kb. ezzel a hozzá állással azt is mondhatnád amit anno Landeszmann rabbi mondott a magyar kultúráról!
..... vagy figyelmedbe ajánlanám a Himnuszunk néhány sorát! ...no nem a zsidó hanem a magyarírtásra vonatkozóan ..... hányszor támadt Ten fiad ...
Először a saját házunk táján seperj! ...mert különben csak a pszichés problémáidra hívod fel a figyelmet!

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2013.05.29. 10:47:29

@vantaan: Idéztem fentebb pár példát, hogy a zsidó hagyomány előrevetítette a leendő apokaliptikus zsidóirtást, amiből csak a Jahvéhoz hű átmentő maradék menekülhet meg (a cionisták).

Norman Cohn kiváló könyve is foglalkozik vele, hogyan igyekeztek különféle történelmi mozgalmak forgatókönyvként kezelni az ilyenféle apokaliptikus próféciákat.

A náci fajelméletnek is egyetlen számottevő előképe a zsidó fajelmélet.

vantaan 2013.05.29. 11:04:01

@ArmaGedeon: ...és? Ettől neked merevedésed van?

A magyar területvesztést meg a Himnusz?
....vagy netán már a megsemmisülésünkre kell gondolni? ... s lettél magzatod miatt magzatod hamvedre ... s talán ezért lőtték Horthy katonái Dunába a polgárokat??? No?

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2013.05.29. 11:16:40

@vantaan: Helyes, hogy dühöngsz, mert jól szemlélteti, hogy nincs ellenérved.

vantaan 2013.05.29. 11:22:25

@ArmaGedeon: ...miért dühöngenék? A Te problémád ... Én csak segíteni akartam neked néhány jó tanáccsal.
A felvetéseimre meg nem válaszoltál!!!
No akkor a stílusodban ... "megfutamodtál?"

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2013.05.29. 11:29:34

@vantaan: Milen felvetéseid? Hogy kinek mitől van merevedése? Nem érdekel.

pocaklakó minimanó 2013.06.02. 23:40:21

És ilyenkor eszembe jut az az egykori PoliDilis topic az indexen, amelyben a helyiérdekű muszlim topiclakó arról ábrándozott, milyen jó is lenne már látni a próféta zöld zászlaját a Parlamenten lobogni.

Nem nagyon lájkolták és sértődés lett a vége. :)

doktor.dikhed 2013.06.03. 12:31:08

@... zöld levelecske, ...: Ezek szerint a kormány liberális? Mert úgy látom, hogy az erőszakot főleg a kormány részéről alkalmazzák.

... zöld levelecske, ... (törölt) 2013.06.03. 15:41:21

@doktor.dikhed: A kormány ideológiájában konzervatív, de gazdaságpolitikájában vonalas neoliberális. Nézzünk európai példát: vedd évtizedekkel ezelőttről a nyilaskeresztes pártot és add hozzá a Kóka-féle SZDSZ-t.
süti beállítások módosítása