Aczél Endre, a lánchídi csata és a népi demokratikus Híradó
2012. december 22. írta: TuRuL_2k2

Aczél Endre, a lánchídi csata és a népi demokratikus Híradó

rendor_gumibottal.png

Aczél Endre a Galamuson megjelent, Fiúk, című írásában szenvedélyesen kádáristázza a kormányt – ez még a Kádár-rendszer sztárújságírójának is szíve joga. De hogy egy szerkesztő hogyan engedheti megjelenni a következő, egészen nyilvánvaló és vérlázító hazugságot, azt egyszerűen nem tudom elképzelni:

„hogy utoljára 1986-ban, a »lánchídi csatában« vittek el rendőrök középiskolásokat és egyetemistákat, és”

Nem kell hozzá különösebb politikai műveltség, hogy az embernek eszébe jussanak a 2006-os események. 2006 őszén a rendőrök nemcsak elvittek, hanem össze is vertek egyetemistákat, nem is beszélve azokról, akik teljesen jogtalanul kerültek előzetes letartóztatásba (a demokrácia fénykorában futószalagon döntöttek az előzetesről, mások mellett például a Tilos Rádió egyik műsorvezetője is belekerült a szórásba). 

De azon túl, hogy nem igaz, hogy utoljára '86-ban vittek el rendőrök egyetemistákat, a lánchídi csatás párhuzam önmagában is egészen elképesztő. Érdemes elolvasni a Beszélő I. évfolyamának 17. számában megjelent, Az 1986-os március 15. című beszámolót: 

„Diószegi Olga bölcsészhallgatót, aki ismerőseitől pénzt gyűjtött Nagy Jenő, az ABC Kiadó vezetője számára, valaki beszélgetésbe elegyedve vele a sor végén marasztalta, s mikor a tömegtől leszakadtak, két nagydarab civil lépett hozzájuk, megragadták a lányt, és a földre lökve vonszolták egy rendőrautó felé. A lány sikoltozására odarohanók már nem érték el őket, a kocsi ajtaja rácsapódott Diószegi Olgára. Az egyik emberrabló az utcán maradt; a pillanatokon belül érkező motoros rendőrök szedték ki a felháborodott fiatalok gyűrűjéből. (...)

Este 7 órakor ismét gyülekeztek fiatalok a Petőfi-szobornál, fáklyával, mécsessel, ahogy tavaly is tették. Megint menet indult, énekelve a Vörösmarty tér érintésével a Lánchíd felé. A Roosevelt teret minden irányban rendőrök zárták le, csak a Lánchíd felé vezető utat hagyták szabadon. A menet egy pillanatra megtorpant, de aztán felment a hídra. Szemből nem jött forgalom. Mikor mindenki a híd úttestjén volt már, a Roosevelt téri rendőrök a nyomukba eredtek, és nyomni kezdték a 400-500 főnyi tömeget Buda felé. Mikor a menet vége már az előző sorok sarkába ért, a rendőrök gumibottal ütni kezdték a hátakat. Az első sorok elérték a budai hídfőt: s sűrű rendőrsorfallal találták szemben magukat. Senkit nem engedtek el, amíg a személyi igazolványát oda nem adta. Az újabb rendőrök újra és újra személyit kértek, fenyegetőztek és gumibotjaikkal bökdösődtek. Így kellett gyakorlatilag egyesével, kínkeservesen áthaladni a hídfőn mindenkinek. Aki menekülni próbált, azt üldözőbe vették, aki elesett, rugdosták, aki ellenkezett, azt elvitték megverni. Néhány fiatalt beültettek az URH-kba. A gyalogos és autós forgalmat a budai hídfőnél várakozó rendőrök már jó előre elterelték a hídtól, egyértelmű, hogy az akcióra a menet viselkedésétől függetlenül készültek. Jelentős zsákmányt ejtettek: mintegy 500 személyi igazolványt gyűjtöttek be.″

Ezt a népi demokratikus eljárást kell összevetni a rendőrség szerdai magatartásával.

És még csak most érünk a történet legszebb részéhez. Mert mit is csinált a ma megvetően kádáristázó Aczél 1986-ban, a lánchídi csata idején? A Magyar Televízió Híradójának főszerkesztője volt. Annak a Híradónak, ami a Múlt-kor történelmi portál írása szerint be sem számolt a Lánchídon történtekről. Hihetetlen. Mint ahogy az is hihetetlen, hogy Aczél Endre idén, 22 évvel a szocializmus bukását követően Pulitzer-emlékdíjat kapott

Az a Galamus dolga, hogy olyan ember publikál náluk, aki egy diktatúra monopolhelyzetben lévő állami televíziójának főszerkesztőjeként hamisította és hallgatta el a híreket (amit láthatóan azóta meg is bocsátott magának). Az is az ő dolguk, hogy ezt hogyan egyeztetik össze a sajtószabadság iránti érzékenységükkel. De az igazán elvárható, hogy az efféle, többszörösen hazug írások legalább a szerkesztői rostán fennakadjanak.

Frissítés: Aczél Endre egy facebookos hozzászólásban reagált a posztra. Ebben többek között ezt írja: „Az 1986-os lánchídi csatáról nem hogy a tévéhíradó nem »tudósított«, az egész magyar sajtónak - lapok, rádió, tévé - TILOS volt az eseményeket egyetlen szóval is említeni. Még csak egy »minuszos hír« se jelenhetett meg róla. Ilyenformán annak, aki az én főszerkesztői felelősségemről beszél, sejtelme sincs az akkori időkről.″

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr94976986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszekelyek 2012.12.23. 11:29:03

@blah: párhuzamot neeem , nemmm. Az a jó fiú/lány, aki letagadja, hogy miféle brutál -törvénytelen dolgokat műveltek itt és nem kédezték, ki a diák... VAgy az egyetemeken kihirdették, hogy senki nem menjen utcára? irgum, burgum! feriék néze gessél, olvasgassák, hogy reagáltunk, mikor ráhugyoztak már éjjel a Kossuth téren az 50 évfordulóra... és folytatták is.

héjakútmácsonya 2012.12.23. 11:34:51

@kvadrillio:

Ennek meg mi köze ahhoz, hogy Aczél Endre hazudik? Ja, semmi. Akkor meg minek? Terelés, maszatolás? Vagy mi?

(Egyébként Loppert nem rögtön, hanem 2010-ben lett vezérigazgató. Az ominózus „felségsértési” pert viszont 2002-ben indították ellene. Ez nyolc év. Felénk nyolc év nem számít rögtöninek. Felétek igen?)

gomorra 2012.12.23. 11:40:55

@Gogol: Valóban a legnagyobb tette, ezzel éri el ez a hülye, hogy a nép felrázódjon a Csipkerózsika álmából, s előbb-utóbb a kezébe vegye a sorsát, a demokráciát csinálja is, ne csak elszenvedje.

Köszönjük Orbán, frankó voltál! Csak így tovább!

collateral collector (törölt) 2012.12.23. 11:47:30

@Tamás Csacsicska: így volt, kár, hogy viszonylag kevesen látják tisztán, hogy mi is történt.

Természetesen a rendőrök részéről voltak indokolatlanul kegyetlen, brutális visszaélések, ez tény, de egyrészt nem ők kezdték a balhét, másrészt ők is csak emberek, akiket fel lehet hergelni, akik el tudják veszíteni a hidegvérüket, és akik között szintén előfordulhatnak ugyanolyan szar emberek, mint maguk a fidesz szavazói. Okos ember nem dobál Molotov-koktélt a rendőrökre, illetve hazamegy, ha egy rendőr nyomatékosan felszólítja a hazamenetelre. Ennyi. Aki ennyit nem tud magától, azt szájbarúghatták 2006-ban, de aki nem megérdemelten lett szájbarúgva, annak is inkább azokat kéne okolnia, akik előidézték, kiprovokálták az egész eseményt. (Legfőképpen a mostani miniszterelnöknek köszönhetnek sokat.)

Ha vannak jó képeid, tedd fel őket valahova. Érdemes minél többet foglalkozni a 2006-os esemenyekkel, mert az emberek nagy része még mindig nem tudja, hogy mi történt.

kúrórudi 2012.12.23. 11:52:42

mekkora hazug geci poszt ez....

2006ban vandálkodtak középületet autókat gyújtottak fel kirakatokat zúztak be rendőrökre támadtak - ehhez nincs joga senkinek....

most a diákok békésen tüntettek - ehhez joguk van...

aki ezt a különbséget nem érti az agyhalott....

kúrórudi 2012.12.23. 11:54:54

nézzünk inkább tényeket....

elkúrások:
szocik 8 év 9000 mrd (12000 mrd adósságnöv. - 2000 mrd mnyp növ. - 1000 mrd tartalékban maradt imf pénz)
fidesz 2.5 év 5000 mrd (2000 mrd adósságnöv. + 3000 mrd mnyp felhasználás)

két hatalommániás korrupt baloldali maszlaggal népet etető banda...

de a kettő közül a fidesz az aljasabb és károsabb mert mindezt gyűlölködés társadalommegosztás demokrácia lebontása és posztkádárizmus fenntartása mellett teszi...

Muad\\\'Dib 2012.12.23. 12:00:56

@kúrórudi:
Emlékeztetnélek, mert látom szelektív a memóriád, hogy 2006-ban a tv székháznál senki nem volt hajlandó átvenni a petíciót, kétszer is el lettek zavarva. Ekkor még szó sem volt semmiféle vandálkodásról. Nem kéne kettős mércét alkalmazni...

sisszi 2012.12.23. 12:01:35

egy szó, ami van de mégsincs: ügynökügy. osztjónapot

Dzoltán55 2012.12.23. 12:10:37

2006-ban nem egyetemistákat vertek,hanem a gyújtogató,romboló csürhét.Ha meg volt köztük egyetemista,az magára vessen és szégyellje magát.

kúrórudi 2012.12.23. 12:18:59

@Muad\\\'Dib:

és akkor mi van? akkor már lehet törni zúzni középületet gyújtogatni rendőrre támadni????

kúrórudi 2012.12.23. 12:19:47

@Muad\\\'Dib:

"Nem kéne kettős mércét alkalmazni..."

ezt magadnak mond meg az agyhalott fidesz tapsikoló haverjaidnak...

héjakútmácsonya 2012.12.23. 12:20:06

@Gulyáslikőr: Eleget tettem a felszólításodnak.

Az 1989. évi III. törvény (módosítja a 2011. évi 2011. évi CCI. törvény 22. §, 23.§, 2004. évi XXIX. törvény 147. § (1) a), 2005. évi LXXXIII. törvény 336. §, 2007. évi LXXXII. törvény 2. § 49., 2007. évi I. törvény 90. § (2) és 75/2008. (V. 29.) AB határozat)

2. § 3) A gyülekezési jog gyakorlása nem valósíthat meg bűncselekményt vagy bűncselekmény elkövetésére való felhívást, valamint nem járhat mások jogainak és szabadságának sérelmével.
12. § (1) Ha a rendezvény résztvevőinek magatartása a rendezvény törvényességét veszélyezteti, s a rend másként nem állítható helyre, a szervező köteles a rendezvényt feloszlatni.

Az AB határozat (75/2008, V.29) pedig arról szól, hogy a három nappal korábbi bejelentési kötelezettség csak az előzetesen szervezett rendezvényekre (tüntetésekre) vonatkozik, a spontán kialakuló tüntetésekre nem.

„hidat lezárni még szabálysértésnek sem minősül”

Fentiekből kitűnik, nincs igazad, hidat lezárni minimum szabálysértés. Ahogy 2002-ben is az volt. De majd nyilván a bíróság dönt.

„spontán tüntetés esetén pedig senki sem vonható felelősségre.”

Ha valaki spontán lezár egy hidat, tehát megbénítja, nem korlátozza, megbénítja a forgalmat, az minimum szabálysértés, és aki ezt teszi, az felelősségre vonható. Jogállamban, persze.

Azon persze vitatkozhatunk, hogy nekem például jogom van-e áthajtanom a Lánchídon, vagy sem. Szerintem igen. Joga, sőt kötelessége-e a rendőrségnek a közúti közlekedés biztonságának szavatolása? Szerintem igen.

Muad\\\'Dib 2012.12.23. 12:21:36

@kúrórudi:
Mondtam én ilyet? Pusztán leírtam, hogy érdekes mód, akkor még az volt a mondás, hogy egy közszolgálati adónak nem feladata petíciókat átvenni. Ugyanazon emberek ma már ellenkező dolgot ordibálnak.

Muad\\\'Dib 2012.12.23. 12:22:48

@kúrórudi:
Hol vagyok én fityeszes, te nagyon gyökér?

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2012.12.23. 12:25:54

@aszekelyek: A Fideszre sincs szüksség, ugyanonan jöttek. (MSZMP) Az igazság itt van:
www.kibulizottorszag.net/tartalom.html

kúrórudi 2012.12.23. 12:26:27

@Muad\\\'Dib:

hogyha te nem veszel át tőlem egy felszólító levelet akkor beverhetem a pofád szerinted?

kúrórudi 2012.12.23. 12:28:08

@Muad\\\'Dib:

és én ilyet hol írtam? csak mert nekem reagáltál....

a poszt összemossa a 2006os abszolút és durván törvénytelen zavargásait a mostani békés tüntetésekkel ami alkotmányos jog...

Muad\\\'Dib 2012.12.23. 12:33:37

@kúrórudi:
Nem ,csak épp nagyon fura, mikor sokan (esetleg olvasgasd a blogokat) az ellenkezőjét mondják, mint akkor. Márpedig ebből látszik, hogy nem csak fityeszes oldalon van itt igen nagy mentális deficit a demokráciát illetően...

Másrészt pedig nyugodtan leeht olvasgatni a bírosági tárgyalások eredményeit, a feltárt visszaéléseket, és máris lehet látni, hogy bizony rengeteg ártatlan embert vertek össze (aki bizony nem gyújtogatott ,meg rombolt), de ugye ez már nem megy bele azok fejébe, akik előszeretettel alkalmaznak kettős mércét. Mert nekik a bíróság is csak akkor érdekes, ha lehet kicsit háborogni, de ha ezeket az ítéleteket kell nézegetni, akkor már béna bírók...

2012.12.23. 12:34:19

Hazátlan büdös kommunistáktól - ja bocsánat, "liberális demokratáktól" - mit vártok? Ezek csak hazudni tudnak.

héjakútmácsonya 2012.12.23. 12:46:43

@bgp: „van egy kis különbség 2006 és 2012 között. Mégpedig az, hogy a mostani tüntetők (egyelőre) nem gyújtogatnak, törnek-zúznak.”

Aha, és szerinted 2006-ban, aki az utcán volt, az mind tört és zúzott, tehát csőcselék. Akkor szíves figyelmedbe ajánlom Bodoky Tamás Túlkapások című könyvét és Pesty László Megsebzett ünnep c. dokumentumfilmjét! Tudod, a széles látókör neked is jár.

Kandeláber 2012.12.23. 12:57:59

@Közbiztonság Szilárd: Nyomorult, szemellenzős kis ballibsi.
Olvass utána, mi történt 1986 március 15-én a Lánchídon, aztán döntsd el magadban, hogy a burzsuj kölykök bohóckodása mennyiben hasonlít az akkor történtekhez.
Az általad citált lapokat nem olvasom, ezek szerint te igen.
Kellemes Karácsonyt!
(Vagy hanukázol?)

kúrórudi 2012.12.23. 13:07:13

@Muad\\\'Dib:

"Nem ,csak épp nagyon fura, mikor sokan (esetleg olvasgasd a blogokat) az ellenkezőjét mondják, mint akkor."

ezt pont te mondod?? pont most a tandíj ügy után??

2008ban viktorka parancsára leszavaztátok most meg szinte lecsukatnátok az összes diákot aki fel mer szólalni ellene.....

kúrórudi 2012.12.23. 13:17:32

@Muad\\\'Dib:

"Másrészt pedig nyugodtan leeht olvasgatni a bírosági tárgyalások eredményeit, a feltárt visszaéléseket, és máris lehet látni, hogy bizony rengeteg ártatlan embert vertek össze"

a tények:
- 2006ban a magyar demokráciában példanélküli zavargások voltak.... nyilván ellenzéki felbújtásra de ezt most hagyjuk..
- sok ezer, tízezer emberből kibaszottul nem lehet hiba nélkül kiszűrni az effektív bűnözőt akit le kell csukni...a bűnözöket támogató félvandálokat engedély nélkül tüntetőket...őket oszlatni kell...és a teljesen békés tüntetőket.... nem lehet hiba nélkül ezt megoldani...
- a világon bárhol (nyugateuban is) vannak sérültek sőt akár halálos áldozatok is ilyenkor...
- biztos volt néhány rendőri túlkapás is...
- összességében a fentieket: a rendőrség alapvetően jól végezte el ezt az itthon példanélküli és amúgy is nehéz feladatot... nem hiba nélkül de alapvetően jól...
- a geci rendőrök éppúgy megérdemlik a büntetésüket mint a bűnöző állatok akik miatt volt az egész...

ez a helyzet elfogulatlanul és pártoktól függetlenül...

de most a jelenről beszéljünk ne tereld el a figyelmet az orbán kormányról megint a múltba...

Muad\\\'Dib 2012.12.23. 13:19:43

@kúrórudi:
Komolyan nem értem, ennyire nehéz AZT elolvasni, amit írok, és nem költeni hozzá kitalált baromságokat? Hol írtam én bármit is arról, korrekt a fityesz, vagy nem. De, ha már annyira elkezded valakinek mondani a magadét, legalább arra vennéd a fáradságot, hogy visszaolvasd a hozzászólásait a témában, ahelyett, hogy kitalációkat gyártasz:
"Rohadtul gáz, hogy egyre jobban szét van cseszve az amúgy is borzalmas felsőoktatás. Az egész kormányzati produkció dühítő, elkeserítő, gusztustalan, pedig sokan azt gondolták, hogy hátha lesz értelmesebb koncepció végre a több évtizedes ámokfutás után." - Muad\\\'Dib 2012.12.17 10:04:40

kúrórudi 2012.12.23. 13:22:58

@héjakútmácsonya:

"Aha, és szerinted 2006-ban, aki az utcán volt, az mind tört és zúzott, tehát csőcselék."

senki nem mondott ilyet h mind az volt... sok ilyen volt... és egy tömegből nehéz kiválogatni ilyenkor...

azért a tévészékház csak kigyulladt valahogy...állampolgárok (!!) kocsijai csak felborultak és kigyulladtak valahogy...a kirakatok csak betörtek valahogy...a kockakövek csak repkedtek valahogy... molotov koktélok szintén... sok a rendőrök felé....

ehhez szerinted joguk volt akkor a "tüntetőknek"?

kúrórudi 2012.12.23. 13:24:06

@Muad\\\'Dib:

te úgy reagáltál nekem h nem arra írtál amiről én beszéltem... olvass csak vissza....

Muad\\\'Dib 2012.12.23. 13:24:40

@kúrórudi:
Remek, akkor ezek szerint elbeszélünk egymás mellett. :)

kúrórudi 2012.12.23. 13:36:29

maradjunk a posztnál: igazi hazug írás ez ami össze akarja mosni a mostani békés diáktüntetéseket (amihez joga van mindenkinek) a 2006os vandálkodással (ami súlyos bűncselekmény)....

Kandeláber 2012.12.23. 13:45:30

@kúrórudi: Illene megtanulnod olvasni. A cikk az 1986. március 15.-én a diákok békés tüntetése utáni rendőrattakot idézi fel, mert Aczél-Acsádi az ekkori történésekhez hasonlította hazug, libbant módon a mostani operett-tüntetést, 2006. érintőlegesen szerepel.
1988. március 15.-én, két évvel a lánchídi csata után a jobboldal iránti szimpátiával nem vádolható Tamás Gáspár Miklós azt mondta az akkori, már a rendőrök békés asszisztálásával lezajlott tüntetésen:
"Majd meglátjuk, hogyan lesz a kommunista kutyából demokratikus szalonna."
Hát így. Ahogyan a besúgó Aczél-Acsádiból, a vonalas Avarból, a demagóg Bolgárból vagy a marxista-lukácsista Hellerből neofita liberális "véleményformáló".

kúrórudi 2012.12.23. 13:48:26

@Kandeláber:

én elsősorban az ideírt posztoló fideszhívők összemosásáról beszéltem...

kúrórudi 2012.12.23. 13:50:03

íme néhány tény... érdekes h erre nem reagál a fidesz trollsereg...

elkúrások:
szocik 8 év 9000 mrd (12000 mrd adósságnöv. - 2000 mrd mnyp növ. - 1000 mrd tartalékban maradt imf pénz)
fidesz 2.5 év 5000 mrd (2000 mrd adósságnöv. + 3000 mrd mnyp felhasználás)

két hatalommániás korrupt baloldali maszlaggal népet etető banda...

de a kettő közül a fidesz az aljasabb és károsabb mert mindezt gyűlölködés társadalommegosztás demokrácia lebontása és posztkádárizmus fenntartása mellett teszi...

Kandeláber 2012.12.23. 13:51:00

Sajnos nem tetszettünk forradalmat csinálni 1989-ben, ezért nekünk 1990-ben csak paktum-demokrácia jutott paktum-kormánnyal és paktum-köztársasági elnökkel, átmentett nomenklatúrával, "spontán privatizációnak" becézett lopással.
Mi is bűnösek vagyunk abban, hogy ez így alakult.

Kandeláber 2012.12.23. 13:56:39

@kúrórudi: Hívők sajnos minden oldalon akadnak.
Ők elhiszik, hogy egyik kormány vagy egyik párt jobb a másiknál, és még azt sem veszik észre, hogy mindegyik kormány és mindegyik párt ugyanazt a szart nyomja le a torkukon: reformoknak becézett megszorításokat egy összeszerelő-üzemmé alacsonyodott országban

kúrórudi 2012.12.23. 13:58:38

@Kandeláber:

ez igaz de eznemmenti fel ezt a rabló hazug politikai elitet....

és a lopásuk mellett a hazugságuk nagyobb bűn... mert ahelyett h felkészítették volna a társadalmat a piacgazdaságra versenyre önellátásra felelős döntéshozatalra...ahelyett folyamatos éltették a kádári komcsi hazugságmítoszt a "majd az állam megsegít"ről...

ez a legnagyobb baj....

kúrórudi 2012.12.23. 14:01:20

@Kandeláber:

jobb oldalon erősebb a hívesedés...az elvakultság...a közös ellenségkeresés... stb.

hoplita 2012.12.23. 14:01:40

@aszekelyek:
Hess innen libafos...!!!!

hoplita 2012.12.23. 14:09:50

@Tamás Csacsicska:
A zanyád retkes picsáját...azt....!!!! Hogy szakadt vóna bele a fejed...

kúrórudi 2012.12.23. 14:17:13

@hoplita:

hú te aztán nagyon eszes vagy...

Kandeláber 2012.12.23. 14:53:48

@kúrórudi: Hát igen, a paktumkormány idején szétcseszték az orosz piacot, és folyamatosan sulykolták, hogy pár év, aztán itt lesz a Kánaán, ausztriai életszínvonallal. Aztán szétbarmolták az ipart, beleértve a színvonalas élelmiszeripart is. Antallék kótyavetyélték el a növényolajgyárakat, aztán Hornék elpasszolták a stratégiai energiaszolgáltatókat.
Az oroszok megépítették volna a 4-es metrót az államadósság fejében, de Demszkynek és a franc tudja melyik kormánynak nem kellett, pedig metrót véletlenül tudnak építeni.
Én azért nem mérném patikamérlegen a hívőséget, a baller hívő ugyanolyan eszetlen, mint a jobbos.

dimitrij 2012.12.23. 15:00:41

@aszekelyek:

"hol tüntetnek a szülők?"

még sehol.

"A rektorok meg aszondják, hogy már 5 éve elvonták tőlük a pénzt de én hozzáteszem, hogy a külföldi egyetemeknek is adtak... , magyar közpénzt..."

ezt hol mondták? és még ha mondtak ilyet akkor predesztinálja a fideszt, hogy 3 naponként újabbnál újabb, butábbnál butább koncepciókkal jöjjenek elő, aminek semmilyen hatása nincs egyébként a költségvetésre és az egyetemek tényszámaira? :) nem kell visszamutogatni, ha az gond, hogy szerinted közpénzt áldoztak külföldi egyetemekre, akkor a kettős állampolgárság és a határon túliak támogatása szintén problémás? gondolkodjunk kicsit.

"Köszönjük, szdsz.! No és szocik. Ezt a likat is be kell foltozni a magyar költségvetésen."

két és fél éve fidesz kormány van gyökér, ideje lenne észrevenni, és nem elmúltnyolcévezni. az ugyanis nem hat érvként, hanem egy ostoba ember vergődését jeleníti meg.

"lehet akarni külföldön dolgozni de nem itthon szerzett , ingyenes diplomával."

ideje lenne elolvasni a diákok követeléseit, és akkor talán nem viharban eleresztett fingok lennének a hozzászólásaid. azt se tudod miről szól a polémia, csak jössz ezekkel a bayerzsoltis szarságokkal. érthető. ahhoz úgy tűnik nincs elég értelmed, hogy felfogd mi történik és miről szól a dolog. de ez ne fogjon vissza semmiben, alázd magad az ilyen ökörségekkel bátran.

"Oké, hogy vannak nálunk olyanok, akik megszokták, hogy ők mindent megkapnak ingyen de semmit érte nem adnak."

jelenleg pont egy ilyen csoport politikai formációja van hatalmon, ha kihúznád a fejed a seggedből talán észrevennéd. bár a fenti monológod alapján erre elég kevés az esély... :)

"Olyan szerződést sem köt a magyar állam. Többé nem , helyesen."

ahogy azt móricka elképzeli... hidd el a káderek rokonyai ingyen fognak tanulni, azok meg akik érdemesek lennének rá, de nincs pénzük, azok mehetnek külföldre.

"Az adófizetők annak állják a tanulmányai költségét, aki ad is érte valamit. Nem fosztja ki őket és hagyja a faképnél. Túl sok ilyen rossz üzletet kötött már a drágalátos vezetői által ez az ország. Akik nem szégyellik a zt sem, hogy most óbégatnak, mert jaj nincs elég orvos.... Ami azért tényleg vérlázító. Ők se pénz nem adtak nekik, se lehetőségt itthon, azt is elküldték, akinek meg sem fordult a fejében. Képezzen magának állami pénzén Norvégia, Anglia, mindenki, fejlett nyugati álla diplomásokat. Mi is azt tesszük. "

bekajáltad a véleményformálók szarságait, kb. ennyire vagy képes, önálló gondolkodásra nem, csak bayerek interpretációinak magadévá tételére. a tények gondolom semennyire nem befolyásolják az álláspontod. azt észre se, veszed, hogy jelenleg éppen a leendő értelmiségiek, az őket felülmúlni képes rétegek ellen indult támadás... hogy mennyire tudatos az még nem egyértelmű.

jöhetsz ezzel a szarral, hogy nem termelünk a nyugatnak orvost, stb., de ez a felsőoktatási reform egy dologról szól: kivonni 20-30 milliárdot a felsőoktatásból, hogy teljesüljön a hiánycél, nehogy bukja Magyarország a kohéziós forrásokat. semmi más nem számít, csak ez... te meg mész a kolomp után, mert olyan buta vagy, ami felér egy hazaárulással.

hoplita 2012.12.23. 15:40:37

@kúrórudi:
Maj' tőled kérek kölcsön...jó, faszfej?

Nyilvánvaló és ordító hazugságokra csak anyázás a felelet.

dimitrij 2012.12.23. 15:42:50

@hoplita:

"Nyilvánvaló és ordító hazugságokra csak anyázás a felelet."

ennél többre nem is futná, mesüge. :)

kúrórudi 2012.12.23. 16:36:25

@hoplita:

te csak anyázni tudsz....

reagálj a tényekre amit irtam baromarcú fidesztroll....

kúrórudi 2012.12.23. 16:41:07

@aszekelyek:

ezt orbánékról írtad? mert 100% igaz:

"Tökéletesen kádárista gondolkodásod van. Ha esetleg nem tudnál róla.
...
Ellenvélemény , kritika kizárva de leginkább büntetve."

kemény kritika egy agyhalott fideszhívőtől... az orbántendszer pont ilyen ahogy írtad...

Gogol 2012.12.23. 16:42:17

@Muad\\\'Dib: Attól, hogy Aczél Endre ír, amit ír, a minielnök még kormányozhatna jól. De sajnos nem tud. és, mivel a polgári életben nem tudja elképzelni magát évek óta szopat minket.

Gulyáslikőr 2012.12.23. 16:52:06

@héjakútmácsonya: ha más útvonalon nem tudnál eljutni A-ból B-be, akkor feloszlathatnák, mivel korlátozza a jogaidat, de így nem korlátoz. a feloszlatás ellenben a szabad gyülekezéshez való jogot korlátozná, ami alap jogállamban...
komolyan, jogállam hiányáról beszélsz akkor ha nem oszlatnak fel egy békés tüntetést? lol
a kormány az amely átlépi (a saját maga által alkotott és kötött) a törvényeket, szerződéseket

kaczynski 2012.12.23. 17:35:58

@HgGina: Amit leírtál, abba Aczél neve helyett akár beletehetnéd Mussolini vagy Hitler nevét is - írod. Válasz: nem lehet, miért lehetne? Mi köze Aczélnak, vagy annak, amit róla írok hozzájuk? Arra utalsz, hogy ők is csináltak jó film hiradót. Ok. Fordítva viszont Aczél nem csinált fasizmust, világháborút, népirtást stb. Ha, tudod, mire gondolok.
Aztán azt írod: Csak hát, ha most egy kommunista / szocialista / posztkommunista (választhatod bármelyiket) újságíróról kiderül az, amit már minden ép erkölcsű ember évtizedek óta tud, hogy akkor is hazudik, amikor levegőt vesz, rögtön elkezd valaki libsibibsizni.
Csakhogy most Aczélról semmi új nem derült ki. Az főleg nem, hogy akkor is hazudik, amikor levegőt vesz. Még akkor sem, ha az általad ép erkölcsűnek nevezett emberek ezt már régen tudják. Mit tudnak az ép erkölcsűek Aczélról szerinted? Megint idézlek:
Aczél egy felkészült, tájékozott, ügyesen hazudozó kommunista zsidó. Ennyi, és nem több. Egy kukába való szarkupac.
Szóval ennyi? Ennyit tudnak mondani az ép erkölcsűek? Annyit, hogy Aczél Endre kommunista lenne és származására nézve zsidó. Továbbá: ügyes hazudozó. Ezért egy kukába való szarkupac. Kedves @HgGina, míg Aczél szerinted is egy felkészült, tájékozott, addig te nem vagy ügyes hazudozó és zsidó sem. Kukába sem vagy való szarkupacnak. Azt ugyanis Aczél már elfoglalta. Láthatóan nehezen találod a helyed itt Európában, de nem vagy egyedül. Sajnos.

kaczynski 2012.12.23. 18:06:49

@Muad\\\'Dib: Tisztelet édesapádnak, meg az enyémnek is, mert ő is így tett. Sajnos megint egyre több embert lehet tisztelni ugyanezért, és.nem annyira tisztelni az ellenkezőjéért. Ma is lehetne azt mondani, hogy ezeket nem szolgálom ki. Hányan mondják, pedig ma el is lehet menni az országból, mint ahogy az édesapád és az én édesapám idejében nem lehetett. Mégis hányan állnak ki az igazukért, a becsületükért? Vajon miért ilyen kevesen? Egy részük fél, a másik részük hisz abban, amit most csinál Orbán Viktor. Esetleg úgy gondolja, hogy javítható az a néhány hiba, amit a Fidesz elkövetett. Az irány jó, a módszerek nem annyira. Kicsit hazudnak, kicsit erőszakosak, kicsit kirekesztők, mégis talán jobbak, mint az elődeik voltak. Ők most nem kiszolgálják az egyetlen létező rendszert, hanem egy olyan rendszert támogatnak, amelyről Európa nagy részének igen rossz a véleménye, a magyarok jelentős része diktatórikus vonásokat lát benne, és akkor még finoman fogalmaztam. Mások pedig egyszerűen dilettánsnak tartják Orbánt és jobb kezét. A mai rendszerhívőknek tényleg van szabad választásuk. Legfeljebb nekik is le kell mondaniuk a zsíros állasokról, rangokról, címekről. Mivel a vita lassan már nem Aczélról, hanem a rendszerekről szól, azért írtam ezt a néhány sort. Végezetül felhívnám a figyelmét mindenkinek arra, hogy - majd, ha megbukik a nemzeti együttműködés rendszere - hányan fognak méltányos elbánásért esedezni. Én remélem meg is fogják kapni, hogy aztán ők verjék el a port egykori sorstársaikon. Lehet, hogy a jó Isten fölöslegesen teremtette a színeket, mert van aki úgy is csak feketét és fehéret lát, és így is gondolkodik.

Kandeláber 2012.12.23. 18:09:51

@kaczynski: Aczél ebben a témában visszataszítóan, ocsmányul, megbocsáthatatlanul összemosott és hazudott.
Mit képzel ez magáról egyáltalán? Azt hiszi, hogy a nyilvánvaló csúsztatása nem tűnik föl senkinek, vagy egyszerűen nem törődik vele?
Sajnos, a baller hívők még ezt az undorító hazugságát is védik.
Ugyanúgy, ahogyan a jobberek mondjuk Bayert.
Ebben az országban úgy tűnik, már nincsenek nem agymosott nem párthívó szuverén gondolkodású emberek.

kaczynski 2012.12.23. 18:16:51

@Kandeláber: Kellemes hanukát! Vagy karácsonyozol? Mert, ha igen, akkor kellemes karácsonyt!

kaczynski 2012.12.23. 18:23:29

@Kandeláber: Vannak. Itt vagy te például. Egyesek egyetértenek Aczél párhuzamával, mások nem. Te például nem, és én el is hiszen neked, hogy nem azért, mert a másik táborhoz tartozol, hanem, mert így látod. Viszont akkor, honnan tudod, hogy akik nem értenek veled egyet, azok mind a másik táborhoz tartoznak, tehát nem szuverének. Azt írod: Ebben az országban úgy tűnik, már nincsenek nem agymosott nem párthívó szuverén gondolkodású emberek. Tévedsz. Vannak, csak ők sem értenek egyet egymással esetenként. Ahogy te, meg én sem.

héjakútmácsonya 2012.12.23. 18:28:25

@kúrórudi: „senki nem mondott ilyet h mind az volt... „

Bgp ezt mondja, azaz írja: van egy kis különbség 2006 és 2012 között. Mégpedig az, hogy a mostani tüntetők (egyelőre) nem gyújtogatnak, törnek-zúznak.

Tehát a 2006-os tüntetők meg igen, azaz csőcselék volt. Ez bgp állítása. De ennek a hazug állításnak a bizonygatására szánt egy egész könyvet Debreczeni József is. És se szeri, se száma a baloldalon az ehhez hasonló, velejéig hazug állításoknak.

„sok ilyen volt... és egy tömegből nehéz kiválogatni ilyenkor... „

Sok. A rendőrség viszont ilyen alapon nem verhet össze mindenkit, akit épp akkor az utcán tartózkodik. 2006 őszén viszont ez történt.

„ehhez szerinted joguk volt akkor a "tüntetőknek"?”

Látod, akarva, vagy akaratlanul te is összemosod a tüntetőket a randalírozókkal. Az akkori hatalom anno ezzel a hazug egyenlőséggel akarta legitimálni az azonosító nélküli, símaszkos, viperával felszerelt rendőrök által csoportosan és nagy számban, vétlen, alapvető állampolgári jogaikkal élő állampolgárokkal szemben elkövetett bűncselekményeket.

Ám nem is ez a témánk, hanem Aczél hazug párhuzama. Az, hogy a ’86-os lánchídi események bármiféle módon párhuzamba állíthatók a mostani eseményekkel, pontosabban az egyetemisták hídfoglalásával, és az ezt követő rendőri intézkedésekkel.

kúrórudi 2012.12.23. 18:35:36

@héjakútmácsonya:

"Bgp ezt mondja, azaz írja: van egy kis különbség 2006 és 2012 között. Mégpedig az, hogy a mostani tüntetők (egyelőre) nem gyújtogatnak, törnek-zúznak.

Tehát a 2006-os tüntetők meg igen, azaz csőcselék volt. Ez bgp állítása. De ennek a hazug állításnak a bizonygatására szánt egy egész könyvet Debreczeni József is. És se szeri, se száma a baloldalon az ehhez hasonló, velejéig hazug állításoknak."

ebben mi is a hazug?
- 2006ban gyújtogattak (középületet, rendőrautót, képviselői kocsikat, állampolgári kocsikat) törtek-zúztak rendőrökre támadtak... és nem egyszer... hanem 2 év alatt sokszor!
- 2010-12 között egyetlen ilyen rendbontás nem történt...

ezek tények..

van még kérdésed?

kúrórudi 2012.12.23. 18:40:05

@héjakútmácsonya:

"Sok. A rendőrség viszont ilyen alapon nem verhet össze mindenkit, akit épp akkor az utcán tartózkodik. 2006 őszén viszont ez történt."

ez a kurva nagy hazugság!!
- történt kb. 1-2 tucatnyi ilyen. max. több tízezres tömegnél ez kurva jó arány...
- nekem kár hazudoznod.. nem tudsz.. kint voltam 2006 okt 23án az astoriánál... a rendőrsorfalat is láttam tehát elég elől.. és repült el mellettünk könygáz... nem verzek meg mem csuktak le stb stb. mert nem gyújtogattam autót nem dobáltam utcakövet a rendörökre stb stb.. egyszerű ez....

Kandeláber 2012.12.23. 18:42:14

@kaczynski: Azért írtam, amit írtam, mert ritkán találkozom szuverén véleménnyel. Sajnos, a többség párthívő.
Aki politikusnak/politikusban, illetve azok szócsöveinek még hisz, az rosszabb a legbigottabb vallási fanatikusnál.
P.S:: Én maradok a karácsonynál.

kaczynski 2012.12.23. 18:45:30

@Kandeláber: Akkor nagyon boldog karácsonyt neked Kandeláber.

héjakútmácsonya 2012.12.23. 18:55:22

@kúrórudi: „igazi hazug írás ez ami össze akarja mosni a mostani békés diáktüntetéseket (amihez joga van mindenkinek) a 2006os vandálkodással (ami súlyos bűncselekmény)....”

Te vagy az, aki hazug módon összemosod a randalírozókat a békés tüntetőkkel, amikor a 2006-os eseményeket egy kalap alá veszed, és mint „2006-os vandálkodásként” írod le.

héjakútmácsonya 2012.12.23. 19:05:58

@kúrórudi: „ebben mi is a hazug?”

Az, hogy a randalírozókat és a békés tüntetőket összemossa, és a 2006-os őszi eseményeket erőszakos zavargásként írja le, holott nem a randalírozás, még ha feltűnőbb, mint a békés tüntetés, volt 2006 őszének fő attrakciója, hanem a békés tüntetések.

„- 2006ban gyújtogattak (középületet, rendőrautót, képviselői kocsikat, állampolgári kocsikat) törtek-zúztak rendőrökre támadtak... és nem egyszer... hanem 2 év alatt sokszor!”

Igen, a rendőrök pedig példátlan módon kontrazavargásokat rendeztek, símaszkban, viperával felszerelkezve, csoportosan támadtak vétlen, utcán sétáló emberekre, nem egy esetben felszólítás nélkül alkalmaztak nem rendszeresített tömegoszlató fegyvereket. Jogerős bírói ítélet mondja ki, rendőrök, hogy mentsék egymást és feletteseiket hamisan tanúskodtak a bíróságon, emiatt a nyilvánvalóan rendőrök által vétlen állampolgárok ellen elkövetett bűncselekmények elkövetőit nem lehetett azonosítani, s így elítélni. A bíróság az ügyészség indítványára futószalagon ítélte előzetesre az utcán összefogdosott embereket,a nélkül, hogy a rendőrökön kívül bárkit tanúként hallgattak volna ki, vagy bármiféle bizonyíték a rendőrök vallomásán felül lett volna a gyanúsítottak bűnösségére.
Sólyom László mondotta, a jogállam próbája lesz, miképp birkózik meg ezzel a magyar igazságszolgáltatás. Azt hiszem, ezen a próbán a magyar jogállam elbukott.

„- 2010-12 között egyetlen ilyen rendbontás nem történt..”

Hidat elfoglalni, lezárni rendbontás. 2002-ben az volt, most is az.

héjakútmácsonya 2012.12.23. 19:11:16

@kúrórudi: „- nekem kár hazudoznod.. nem tudsz.. kint voltam 2006 okt 23án az astoriánál... a rendőrsorfalat is láttam tehát elég elől.. és repült el mellettünk könygáz... nem verzek meg mem csuktak le stb stb. mert nem gyújtogattam autót nem dobáltam utcakövet a rendörökre stb stb.. egyszerű ez....”

Ezzel azt állítod, 2006 őszén csak az sérült meg, aki randalírozott. Ez viszont nem igaz, durvábban fogalmazva: hazugság. Ajánlott irodalom: Bodoky Tamás Túlkapások című könyve és Pesty László Megsebzett ünnep c. dokumentumfilmje. Az ezekben ismertetett történetek cáfolják az állításod.

kúrórudi 2012.12.23. 19:13:13

@héjakútmácsonya:

"Az, hogy a randalírozókat és a békés tüntetőket összemossa, és a 2006-os őszi eseményeket erőszakos zavargásként írja le,"

ebben mi a hazugság???

voltak 2006ban békés tüntetők is nyilván... de a tévészékház ostrom az semmi másról nem szólt csak zavargásról és utána is volt még néhány ilyen...

ne akard utólag tompítani...az a hazugság.. utcáról akartatok kormányt buktatni... forradalmároknak hívtátok a zavargókat... most meg úgy teszel mintha nem is lett volna ilyen??

ja persze. mert azóta kiderült h lehet itt békésen is tüntetni... most már gáz a 2006 és nem voltak forradalmárok inkább meg se történt az egész igaz??

össze-vissza hazudoztok... de ezt egyre kevesebben szopják be..

kúrórudi 2012.12.23. 19:15:26

@héjakútmácsonya:

"Hidat elfoglalni, lezárni rendbontás. 2002-ben az volt, most is az."

így igaz. rendbontás.

de van különbség a között hogy kapsz egy pofont vagy megölnek...

2006ban középületet gyújtottak fel!! rendőrökre támadtak!! autójat gyújtogattak!! soroljam??

ez össze sem hasonlítható egy forgalmikag megbénított híddal...

héjakútmácsonya 2012.12.23. 19:17:40

@Gulyáslikőr:

2002-ben feloszlatták az Erzsébet hidat elfoglalók tüntetését, pedig akkor is volt még jó pár híd, melyen keresztül A-ból B-be el lehetett volna jutni.

kúrórudi 2012.12.23. 19:18:23

@héjakútmácsony@héjakútmácsonya:

"Ezzel azt állítod, 2006 őszén csak az sérült meg, aki randalírozott"

nem. nem állítom ezt...

megismétlem: nyilván voltak ártatlan sérültek is.. egy több ezer tízezer fős tömegből nem lehet hiba nélkül kiszűrni csak az elkövetőket...

ez van sajnos.. egy tüntetés veszélyes műfaj.. és meggondolandó h elmész rá pláne ha előtte volt már egy tévészékház szétverés tehát előre tudható h el fog durvulni...

kúrórudi 2012.12.23. 19:20:39

ilyen elfogulatlanul és pártfüggetlenül:

- 2006ban a magyar demokráciában példanélküli zavargások voltak.... nyilván ellenzéki felbújtásra de ezt most hagyjuk..
- sok ezer, tízezer emberből kibaszottul nem lehet hiba nélkül kiszűrni az effektív bűnözőt akit le kell csukni...a bűnözöket támogató félvandálokat engedély nélkül tüntetőket...őket oszlatni kell...és a teljesen békés tüntetőket.... nem lehet hiba nélkül ezt megoldani...
- a világon bárhol (nyugateuban is) vannak sérültek sőt akár halálos áldozatok is ilyenkor...
- biztos volt néhány rendőri túlkapás is...
- összességében a fentieket: a rendőrség alapvetően jól végezte el ezt az itthon példanélküli és amúgy is nehéz feladatot... nem hiba nélkül de alapvetően jól...
- a geci rendőrök éppúgy megérdemlik a büntetésüket mint a bűnöző állatok akik miatt volt az egész...

ez a helyzet elfogulatlanul és pártoktól függetlenül...

de most a jelenről beszéljünk ne tereld el a figyelmet az orbán kormányról megint a múltba...

héjakútmácsonya 2012.12.23. 19:28:47

@kúrórudi: „ebben mi a hazugság???”

Ha ezt még magyaráznom kell, akkor a vitánknak értelme nincs.

„voltak 2006ban békés tüntetők is nyilván...”

Ja, kösz. A többség, a döntő többség az volt, néhány száz, max. ezer randalírozó csinálta a fesztivált, ám az ostor a békés tüntetőkön csattant, őket ugyanis kisebb energiabefektetéssel tudta látványos külsőségek között begyűjteni rendőrség.

„de a tévészékház ostrom az semmi másról nem szólt csak zavargásról és utána is volt még néhány ilyen...”

Az ostrom különösen érdekfeszítő dolog, hisz a rendőrség saját belső vizsgálata is számos szakmai hibát fedett fel. Miért várt tétlenül a székház mögött több száz rohamrendőr, miközben vidékről felrángatott, rosszul felszerelt és láthatóan alkalmatlan, nem erre kiképzett rendőrök védték a székházat? Miközben az akkori kormányfő, saját bevallása szerint, folyamatosan tartotta az országos rendőrfőkapitány helyettesével a kapcsolatot, és utasításokat adott neki.

„utcáról akartatok kormányt buktatni... „

Ne használj többes számot, velem vitázol, én meg egyedül ülök itt a gép előtt. Nem akartam utcáról kormányt buktatni, bár ebben semmi rendkívüli, vagy antidemokratikus nincs.
Mintha most is ezt akarnák.

„mert azóta kiderült h lehet itt békésen is tüntetni... „

2006-ban is lehetett. Amíg hagyták.

kúrórudi 2012.12.23. 19:32:30

@héjakútmácsonya:

"Az ostrom különösen érdekfeszítő dolog, hisz a rendőrség saját belső vizsgálata is számos szakmai hibát fedett fel."

persze h hibáztak.. mert soha nem csináltak ilyet.. először álltak szemben tönn száz/ezer őrjöngő állattal...

kúrórudi 2012.12.23. 19:33:48

@héjakútmácsonya:

"2006-ban is lehetett. Amíg hagyták."

ugyan ki akadályozott meg abban 2006ban h békésen tüntess???

kúrórudi 2012.12.23. 19:36:58

@héjakútmácsonya:

2 kérdés:
1. hányszor voltál 2006-2010 között tüntetésen?
2. hányszor vitt be a rendőrség?

kúrórudi 2012.12.23. 19:37:58

kettő számot kérek...hablaty nélkül..

kúrórudi 2012.12.23. 20:16:34

hát válasz az nemnagyon lesz ahogy látom...

ez a jó a fidesz droidokban...nyomják a pártmaszlagot kikerülik az érveket meg a tényeket a konkrét belekérdezésre meg kussolnak....

Tamás Csacsicska 2012.12.23. 23:22:14

@csahos:

Igazad van B-Közép balhátvéd! A Gyurcsány telefonált, hogy üljek ki az ablakba és fényképezzek - még filmet is küldött. Négy pajzsos rendőr hozott 200 méternyi filmet…

De nincs ekkora szerencséd!

Én egy külföldi pali vagyok, akinek akkoriban a Bajcsy Zs. út 5. szám alatt volt a lakása. Az ablakom az "eseményekre" nyílt. Soha ilyen közelről hasonló dolgot nem láttam! Szóval fogtam a fényképező gépemet, kiültem az ablakba és végig fotóztam 3 órát - egészen sötétedésig. Magamnak, kispofám. De ha kíváncsi vagy a képekre, felrakom neked őket a netre.

Nem volt ott semmiféle szabadságharc - aki ezt állítja, az vagy hülye, vagy hazudik. Ti voltatok ott, a csürhe - és pontosan olyan gyáván viselkedtetek, mint amikor meccs után a metró szerelvényt veritek szét. Tudod, azt, amelyik nem tud visszaütni…

Egyszer fordulna csak elő, hogy találkoznátok néhány kajak gyerekkel, aki nemcsak visszanéz, hanem vissza is üt nektek. Többé nem lennétek ilyen nagy legények.

Ja: és nem voltak ott diákok - egyik madárból sem néztem ki 4 általánost, pedig mind alaposan benne voltak a húszas éveikben. Ti voltatok ott, a csürhe, a mindenre kapható balhézó B-közép, a Fradi nagy-nagy dicsősége.

Tamás Csacsicska 2012.12.23. 23:40:03

@collateral collector:

Itt, ezen a linken vannak a képek

http://edy666.wix.com/2006-oktober-23#!gallery-1

Hát nem vagyok egy fényképész, meg ültem az ablakban (nagyon nagy tériszonyom van) és hát kaptam a könnygázból én is. De azért némi információt mégiscsak adnak a képek.

Tamás Csacsicska 2012.12.23. 23:41:28

@hoplita:

Mi van fiam: elfogytak az érveid, vagy csak ennyi a szókincsed?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.12.24. 00:01:53

@okostojgli: kár, hogy ritkán jössz.
Sokat dobna az alpári közegen kiművelt pirtyogásod...

hoplita 2012.12.24. 09:13:25

@dimitrij:
Futná, de nem az a fajta vagy, akivel polemizálgatni szeretnék, "mesüge"...

@kúrórudi:
Fidesztroll????

Nyihahahahahaha...!!!!!

Ennyit rólad, bohóc...:)))))

kúrórudi 2012.12.24. 09:24:34

@hoplita:

az internetpenetráció gyors növekedése okozta h már a fasiszta portások is neteznek....

hoplita 2012.12.24. 09:31:10

@kúrórudi:
"....nekem kár hazudoznod.. nem tudsz.. kint voltam 2006 okt 23án az astoriánál... a rendőrsorfalat is láttam tehát elég elől.. és repült el mellettünk könygáz... nem verzek meg mem csuktak le stb stb. mert nem gyújtogattam autót nem dobáltam utcakövet a rendörökre stb stb.. egyszerű ez.... "

A zanyád kankós pinájában voltál te, nem az Astoriánál.
Hazudsz, ahogy az a fajtád sajátja....de ugye ebben semmi meglepő nincs.
Akit akkor nap-este-éjszaka elkaptak, azt végigverték, ha csinált valami, ha nem.
Ha ott lettél volna, akkor ezt tudnád, mert a saját szemeddel láthattad volna...de nem voltál ott, te kis hazug szarjancsi.

kúrórudi 2012.12.24. 09:36:50

@hoplita:

pedig kint voltam... a kossuth utcában voltam.... a hir tv egyik bejátszásában jól kivehetően látszódtam is kicsit magyarázkodhattam is miatta....

"A zanyád kankós pinájában voltál te"

ezt meg tartsd meg a portás haverjaidnak te proli féreg.....

kúrórudi 2012.12.24. 09:40:27

@hoplita:

"Akit akkor nap-este-éjszaka elkaptak, azt végigverték, ha csinált valami, ha nem.
Ha ott lettél volna, akkor ezt tudnád, mert a saját szemeddel láthattad volna..."

ott voltam....

könygázt nyomtak.... de lám se nem állítottak elő se nem vertek meg....

nem állíttomh csak bűnös kaptak el...nyilván tízezreknél könnyű hibázni...de hogy mindenkit agyba főbe vertek az egy nagy kurucos hazugság....

két kérdés:
1. hányszor voltál tüntetni 2006 őszén?
2. hányszor állítottak elő?

hoplita 2012.12.24. 09:40:39

@kúrórudi:
Szarok rá hol voltál.
Proli? Én?
Nyihaha....megnevettettél netcigány.:)))

hoplita 2012.12.24. 09:46:23

@kúrórudi:
Nem mindenkit, csak akit elértek.
Egész ősszel kinn voltam, ahogy rá következő tavaszon, és így tovább.
Sok mindent láttam, olyat is, amiről te nem is hallottál.
Olyanokkal beszélgettem, akiket a tévében láthattál, autentikusak a hírforrásaim.:)

Nem állítottak elő egyszer sem...én személyre szóló meghívót kaptam a Belgrád rakpartra....oda a Szabadság híd pesti hídfőjének a közelébe....igaz, kinyalhatták.:)

dimitrij 2012.12.24. 09:54:37

@hoplita: sajátos szellemi kapituláció. :) büszke lehetsz magadra.

kúrórudi 2012.12.24. 09:56:43

@hoplita:

"Egész ősszel kinn voltam, ahogy rá következő tavaszon, és így tovább."

- hányszor vertek meg?
- hányszor vittek be?

kúrórudi 2012.12.24. 09:59:14

@hoplita:

szóval egész ősszel meg utána minden zavargáson kint voltál....

szerinted akit elértek vertek meg vittek....

téged egyszer se vertek....

egyszer se vittek...

hát az van te fasiszta portás h lebuktattad saját hazugságotokat!!

olyan buta vagy h hazudni is szarul tudsz...

kúrórudi 2012.12.24. 10:00:27

@hoplita:

ja és köszi h igazoltad h a rendőrök nem vertek összevissza mindenkit (akkor te is kaptál volna) meg vittek be mindenkit (akkor téged is bevittek volna)....

hazudtok reggel délben este....

dimitrij 2012.12.24. 10:01:29

@hoplita: juj, de jó...

"Egész ősszel kinn voltam, ahogy rá következő tavaszon, és így tovább."

munka alatt, vagy helyett? vagy a rendszer egyik "potyautasához" van szerencsénk? :)

hoplita 2012.12.24. 10:09:42

@dimitrij:
Általában munka után, öcsi, munka helyett nem megy, nekem 3 szájat kell etetnem és nem hordja a postás a segílykét....:)

Nem ismerlek, nehezen vagyok hajlandó olyan, más oldalhoz tartozókkal eszmét cserélni, akikkel nem futottam még össze elégszer.
Másrészt az önismétléseket sem szeretem, potyán sem szívesen kopogtatom a klavit...

@kúrórudi:
Ha rámutatnál a kommentem logikai bukfencére, akkor esetleg akceptálnám az észrevételed..:)

Engem direktben nem kaptak el...ahhoz kellett a net, meg egyebek, de az már végképp nem tartozik rád, kis faszfej.

kúrórudi 2012.12.24. 10:56:26

@dimitrij:

:)

hoplita egy náci portás...

van ideje autókat gyújtogatni miközben hazafinak képzeli magát mert elolvasott 2 nagymagyarországos könyvet meg jár neki a kurucinfo hírlevél....

dimitrij 2012.12.24. 11:05:32

@hoplita: nem vagyok más oldalhoz tartozó, lévén nem tartozom oldalhoz, egyikhez se... gyanítom ezt nehezen fogod feldolgozni. :)

és azt már sikerült 6 év alatt megfogalmazni, hogy mi ellen demonstráltál ősztől tavaszig? csak azért kérdezem, mert ha akkor fájt valami, akkor annak most a sokszorosa tapasztalható...

@kúrórudi: köszi, majd fejben tartom. :)

kúrórudi 2012.12.24. 11:26:26

@hoplita:

ne várj hoplitatól konkrétumokat....

elmondom a jobbos "gondolkodás" lényegét: orbán bármit tehet az a lényeg h ő JÓ mert igaz magyar.... igy lehet több az áfa meg lehet még magasabb is a tandíj ami miatt autókat kellett gyújtogatni akkor az most mind jó.... gyurcsány (és akárki aki nem fidesz/jobbik) tehet bármit ő ROSSZ mert libsi/bolsi/hazaáruló nemmagyar....

ennyi...

orbán csak azzal h VAN jó.... ezért mindent meg is lehet tenni h ő legyen hatalmon.... gyurcsány csak azzalha van már rossz ezért mindent meg lehet tenni h ne legyen.....

ilyen egyszerű ez...

hoplita 2012.12.24. 12:33:49

@dimitrij:
Ebben lásd igazad van, ezek egy lattal sem különbek azoknál, akik miatt a zuccán vótam.
De leszek még ne aggódj, sok mindent rám lehet fogni, de kettős mércével nem élek.

kúrórudi 2012.12.24. 14:06:21

@hoplita:

most voltál-e az utcán az elmúlt két és fél évben??

ha nem
máris kettős mércéd van...

a jobbik maga is ezen bukja az egészet....
- diktatúráztak holott 2010 előtt több joga és lehetősége volt az ellenzéknek és az állampolgárnak is mint most.... akkor autókat gyújtogattak a "diktatúra" ellen most kuss van...
- népnyúzóztak pedig azóta sokmindenben rosszabbak a körülmények (kivéve a felső 10e).... akkor tévészékházat lehetett szétverni ezért most kussolnak.....
- tolvajoztak pedig azóta még durvábban oligarchák lopnak (lásd "közbeszerzések") csak most orbánék és nem gyurcsányék haverjai.... akkor molotovkoktélokat lehetett dobálni meg utcaköveket ezért most kuss van....
- hazugoztak pedig azóta a hazugság nem választási fogás hanem a napi politika része lett...intézményesítve...pártmédiával támogatva (komcsikat idézően csalnak a hiradóban hazudnak pártlapokban).... akkor belvárost lehetett szétverni meg rendőrökre lehetett támadni ezért most kussolnak....

a te nem kettős mércéd pont ilyen mint akinek a katonája vagy....
süti beállítások módosítása