A tatabányai KDNP nagypénteki ítélete – Ilyen ország pedig nincs CCCXXVI.
2012. április 03. írta: TuRuL_2k2

A tatabányai KDNP nagypénteki ítélete – Ilyen ország pedig nincs CCCXXVI.

  Nemzeti múltunk nagyjainak kortársasítása eddig sem állt távol a magyar közélettől: Deákokkal és Kossuthokkal igazán jól el vagyunk látva. A tatabányai KDNP ezen felbuzdulva, az erős bibliai párhuzamok fájó hiányát megelégelve helyezhette Schmitt Pál történetét újszövetségi keretbe közleményében:

  „A húsvéti ünnepek közeledtén a KDNP Tatabányai Alapszervezete szomorú párhuzamot lát a Schmitt Pál Köztársasági Elnököt ért méltatlan támadások és a nagypénteki ítélet között.

  Különösen szomorú, hogy az országnak egy nagytekintélyű intézménye, a Semmelweis Egyetem ölti magára Pilátus szerepét, hiszen a plágium vád, amely alapján Schmitt Pál erkölcsiségét tekintélyét az írástudók alá kívánták ásni, már régen megdőlt. Az egyetem maga jelentette ki „Én semmi vétket sem találok őbenne” mégis visszavonta a köztársasági elnök doktori címét. (...)

  Vagyis a Főtanácshoz hasonlóan, a teljes parlamenti ellenzék, — az igazság bajnokának szerepében tetszelgő Jobbikkal együtt — szorítja az egyetemet Pilátus szerepébe és uszítja a népet, hogy azt kiáltsa: »Az Ő vére mirajtunk és a mi gyermekeinken!«”  

  Tehát a Semmelweis Egyetem Pilátus; a Jobbik, az LMP meg az MSZP (feat. DK) a Főtanács; a nép meg a zsidók. De akkor kicsoda Schmitt Pál?

  Ízléstelen? Blaszfém? Ennek megítélését bízzuk a KDNP főügyészére.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr844361159

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A trauma 2012.04.04. 13:47:07

Az ún. magyar jobboldal a trauma napjait éli. Fel kell dolgoznia a Schmitt-ügyet ami, az évek alatt szívósan kiépített virtuális valóságának megroppanását okozza. Ritka az ilyen ilyen időszak és rövid ideig tart. Éppen ezért érdemes megállnunk és körbe...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.04.04. 08:57:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evil overlord (törölt) 2012.04.03. 14:27:46

Jobbik, mint a Szanhedrin oszlopos tagja. Nyöhehe!

Bbj, mi a véleménye erről a blaszfémiáról?

VI. Béla 2012.04.03. 14:28:36

Mi abban a meglepő, hogy vallásos emberek vallásos nyelven beszélnek valamiről? Vannak akik mindent csak a pénz szemszögéből képesek nézni, pl. a pápalátogást. Az sem kevésbé vicces.

Robinzon Kurzor 2012.04.03. 14:36:41

Megváltó miniszterhelyettes Lázár elvtárs (nem János: György) kormányában?

Ezt a szégyentelen keresztényellenes mocskolódást!
Remélem lesz következménye ennek is ...

hill billy 2012.04.03. 14:40:02

@VI. Béla: Régen voltak index ajánlóban. A keresztény-fikázás pedig mindig hálás az ott lakóknak.

Zb74 2012.04.03. 14:41:00

"Ízléstelen? Blaszfém?"

Mindkettő egyszerre - ráadásul hazug is.

Alfőmérnök 2012.04.03. 14:41:24

Kis adalék:

"A szenvedélybetegek terápiájával foglalkozó szakemberek hétfői közleményükben felhívják a figyelmet, hogy ez a kezdeményezés annak a Szcientológia Egyháznak programja, amely tagadja a drogbetegeket gyógyító pszichiátriai és addiktológiai kezelések jogosultságát.
A közlemény aggasztónak tartja, hogy számos közéleti személyiség, köztük olimpiai bajnokok, színészek és hivatásos rendőrtisztek is a félrevezetés áldozatául estek, illetve hogy a kétes hitelességű "tájékoztató kampányt" ismert multinacionális cégek szponzorálják.
A társaság és az egyesület elfogadhatatlannak tartja, hogy Schmitt Pál úgy nyilatkozott: akár még az ördöggel is le kell paktálni annak érdekében, hogy a fiatalokat meg lehessen védeni a kábítószerektől."
kuruc.info/r/26/23696/

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2012.04.03. 14:52:12

@VI. Béla:
Ne hülyéskedj már! Semmi bajom a keresztény szemlélettel, világértelmezéssel, de itt egészen másról van szó.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.04.03. 15:11:29

@TuRuL_2k2:

Vagy csak nem érted, mi van abban a közleményben. Olvasd el újra!

A közleményben szó sincs arról, hogy Schmittet Jézushoz hasonlítanák ---- az eljárást hasonlítják a nagypénteki eseményekhez.

Továbbá: a közlemény egyáltalán nem blaszfém, ez a poszt viszont antikrisztiánus (jó, pontosítok: lehet, hogy csak antikatolikus).

ü
bbjnick

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2012.04.03. 15:15:44

@bbjnick: "A közleményben szó sincs arról, hogy Schmittet Jézushoz hasonlítanák"

Miért, Turul ezt írta valahol?

tevevanegypupu 2012.04.03. 15:16:33

@VI. Béla:

Ezt a nyelvet nem ertik, fogalmuk sincs arrol mi az az arulas es cserbenhagyas, szivesen belerugnak foldon fekvo emberbe is, kiveve ha az liberalis.. Erkolcsi gyozelmet arattak ugyanis es most az mszp-vel, lmp-vel es a dk-val allnak kozos platformon. irgalmat var egy legyozott emberrel szemben? Ugyan mar..a kdnp-nek igaza van, meg ha kisse archaikusan fejezi is ki magat.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.04.03. 15:18:27

A KDNP közleménye konkrétan blaszfémia, boldogabb időkben már az inkvizíció előtt magyarázkodhatnának...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.04.03. 15:18:59

@rajcsányi.gellért (ergé):

Bocs, azt hittem, hogy most a mandineren kommentelek és nem (mondjuk) a vincentén.

ü
bbjnick

evil overlord (törölt) 2012.04.03. 15:20:03

@bbjnick: Nem keresztényellenes a poszt, hanem hülyeségellenes. Kérdezze már meg a gyóntatóját, hogy mi a véleménye arról, ahogy SP viselkedett a botrány kezdete óta!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.04.03. 15:27:14

@evil overlord:

Nehéz magukkal! Akkor magának is leírom: A közleményben szó sincs arról, hogy Schmittet Jézushoz hasonlítanák ---- az eljárást hasonlítják a nagypénteki eseményekhez. Azaz Schmitt viselkedésétől függetlenül ez egy koncepciós ügy (elhazudott szándékokkal, hamis erkölcsi felháborodással, manipulációval, uszítással és sok egyébbel, ami egy koncepciós ügy (botrány) sajátja).

Magukat megvezették, felheccelték, lincselkedtek és még mindig nem szállt ki magukból teljesen a lincsgőz!

ü
bbjnick

jan 2012.04.03. 15:28:38

A párhuzam már nekem is eszembe jutott, persze én a vicc kategóriájában kezeltem.

Különösen ott látványos a hasonlóság, amikor az egyes hatóságok próbálják ide-oda passzolni a döntés felelősségét.

Ráadásul nagyhéten vagyunk. Elkerülhetetlen volt, hogy egy túlbuzgó valaki bedobja ezt a kínos párhuzamot.

evil overlord (törölt) 2012.04.03. 15:33:08

@bbjnick: Nincs bennem lincsgőz. Na jó van, de most már nem SP, hanem a többi "plagizátor" (Gurmai? Bokros?) doktorija kapcsán.

OK, ha mindenki egyetért és nem érzi blaszfémnek én nem ellenzem :)

Ettől függetlenül ez a bekezdés nagyon gáz:
"Különösen szomorú, hogy az országnak egy nagytekintélyű intézménye, a Semmelweis Egyetem ölti magára Pilátus szerepét, hiszen a plágium vád, amely alapján Schmitt Pál erkölcsiségét tekintélyét az írástudók alá kívánták ásni, már régen megdőlt. Az egyetem maga jelentette ki „Én semmi vétket sem találok őbenne” mégis visszavonta a köztársasági elnök doktori címét."
Ez hazugság, a tényfeltáró bizottság megállapította, hogy a disszertáció nem felelt meg az elvárásoknak. Ezt persze bikkfanyelven fogalmazták meg, de aki nem teljesen hülye, az megérti.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.04.03. 15:36:30

@bbjnick: Növessz gerincet!

(Bár lehet, hogy Gyurcsány "karaktergyilkosságát" is aljas lejáratókampánynak érzed, függetlenül a valóságalapjától.)

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.04.03. 15:37:55

@bbjnick:
az meg már mekkora húzás, hogy a lincsaljassággal szembeszáll a tatabányai idiotizmus.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.04.03. 15:48:31

@evil overlord:

2012.03.27.-én a Schmitt Pál ú. n. kisdoktori értekezése tárgyában létrejött tényfeltáró bizottság nyilvánosságra hozta jelentésének háromoldalas összefoglalóját (jelenleg itt érhető el: index.hu/assets/documents/belfold/SKMBT_C25312032710050.pdf), amelyben az alábbi Következtetés olvasható:

„A doktori eljárás – a fent részletezett eljárási hiányosságokkal ugyan, de – formailag megfelelt az akkor még önállóan működő Testnevelési Egyetem gyakorlatának. A dolgozat szokatlanul nagy terjedelmű szövegazonos fordításon alapul, ami nem derült ki időben, holott annak feltárása a korabeli védési eljárás részét kellet volna, hogy képezze. A Testnevelési Egyetem szakmai hibát vétett, amikor ezt a szövegazonosságot nem tárta fel időben, s így a dolgozat szerzője azt hihette, hogy értekezése megfelel az elvárásoknak.”

ü
bbjnick

balint60 2012.04.03. 15:48:42

És még mondja valaki, hogy a Fidesz/KDNP egy egységes párt!
A bigottsággal kevert ostobaság ugyanúgy megtalálható benne, mint a józan és okos hang egyaránt.

Erre ad jó példát a tatabányai és a budapesti KDNP képviselői nyilatkozatainak összevetése.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.04.03. 15:50:20

@jose maria padilla:

Hát ha ez (is) egy olyan ügy, amelyben úriember nem foglal állást, akkor maradnak az idióta tatabányai katolikusok.

ü
bbjnick

Robinzon Kurzor 2012.04.03. 15:57:15

Teljes szereposztás ott áll a közleményben, csak Schmitté nem, de azért felmerülhet a kérdés, hogy akkor vajon Schmittet Jézushoz hasonlították-e vagy sem.

Persze az ilyen szépen végiggondolt hasonlatoknak van hagyománya a magyar politikában:
"a Kisgazdapárt Torgyán József nélkül olyan, mint a vőlegény a szerszáma nélkül."

Persze, tudom, itt sem volt leírva, hogy Torgyán egy fasz ... ettől még mindenki értette, hogy miről van szó.

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2012.04.03. 15:57:54

Nekem a most is hű Orbánistákról és Schmittistákról a sabbateánusok jutnak eszembe. Gershom Scholemnél olvassuk (a biztonság kedvéért az izraeli tudományos akadémia egykori elnökétől idézek...) a sztorit.
Sabbatáj Cví azzal lépett fel a 17. században, hogy ő a Messiás, végetvet a zsidók szátszóratásának, elhozza a Megváltást, helyreállítja Izraelt és leteszi a szultánt a trónjáról. Szép számú híve gyülekezett köré, egy felfokozott lelkiállapotú, zaklatott korszak volt, a dolog sok zsidónak egész hihetőnek tűnt, sőt nem is csak zsidóknak, lásd a kor európai rózsakeresztes kiliasztikusait, pl. a nálunk is sok rossz fát a tűzre tevő Comenius elvtársat.
A lényeg, hogy zsidó tanácsadói javaslatára a szultán elfogatja Cvít és az választhat a halál, vagy az iszlámra való látványos, demonstratív áttérés között. A faszi élni akar, az utóbbit választja, tehát a tanácsadók ravasz terve szerint leleplezi magát, hogy álmessiás, hívei szétszélednek majd, nem lett mártír, az állam nyugalmát nem fenyegeti többé e veszély.
Egy frászt!
A szekta kemény magja észretéríthetetlen, tovább hiszik, hogy S. Cví tényleg a messiás, nyilvános aposztázisa a Megváltás része, amit csak a megváltásra már érettek foghatnak fel, a világ többi részének még javulnia kell, hogy rájuk is vonatkozhasson a Megváltás...
És küölönben is Cí egyfajta keresztként vette vállára az áttérést, ez az ő áldozata, blablabla.
Aki hinni akar, azt a tények ebből nem rendíthetik ki...

Hozsánna néked, Pál!

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2012.04.03. 16:06:08

@bbjnick: A "doktori eljárás" felelt meg, az eljárás, nem a disszertáció maga. A disszertációról azt írták, "szokatlanul nagy terjedelmű szövegazonos fordításon alapult". A megállapítások nyomán a SOTE úgy döntött, elveszi a címet.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.04.03. 16:06:24

@bbjnick:

elég sok úriember foglalt állást az ügyben. hogy nem egyezett a te beteges álláspontoddal? hát, kellemetlen.
egyébként sokan elmondták, hogy bizony csúnya mészárlás volt, az ellenzék és a nemellenzék egy jórésze hiénaként vetette magát az áldozatára. ahogyan, kedves cimborám, a politikai térben szokásos. pláne, ha okot adnak rá. és volt ok.
naggyábúl ennyi a történet.

Bell & Sebastian 2012.04.03. 16:16:30

A blaszfémia (istenkáromlás) Isten vagy jelképeinek (például: kereszt, Biblia, ostya, templom) megsértése.
Halálos bűn, míg a hirtelen felindulásból fakadó szitkozódás vagy csúnya beszéd nem az.

Elkövetése formai feltételének teljesülése mellett a másik lényeges követelmény a szándékosság, a káromkodásra irányuló akarat.

"Ne vedd hiába a te Uradnak, Istenednek nevét!"

Hol itt blaszfémia, he?

Bell & Sebastian 2012.04.03. 16:23:36

@Robinzon Kurzor: Torgyán mondta, de önmagáról. Nem hinném, hogy farkincának tartotta magát, inkább valami másra gondolt. Úgy látszik, hogy ami félreérthető, azt félre is fogják.

balint60 2012.04.03. 16:28:21

@jose maria padilla:

"Megtanultam, hogy amikor esélyed van megölni riválisodat, akkor nem gondolkozol, hanem megteszed" - mondta nagykövetek előtt Orbán Viktor 2007. június 26-án a nyilvánosságra került WikiLeaks távíratok szerint.

vizipipa 2012.04.03. 16:29:14

@bbjnick:

Nem értelek. Schmitt önálló, tudományos munkaként bead egy összeollózott fordítást. Ez miféle kritériumnak felel meg? Nem tudta hogy nem ezt kell? Akkor mit tudott?
Netán azt, hogy ez is el fog menni? A kapcsolatrendszere miatt? Mert a doktori tanács nem mer nemet mondani? Ez felmenti őt?
Az állásfoglalás nem csak a doktori tanácsot meszeli el. Schmittet is. Még ha be is csomagolták szépen.
Lehet Schmittet sajnálni sok mindenért. Lehet az ügy sok vonatkozása miatt aggodalmaskodni. Egy dolgot nem lehet: Schmittet felmenteni. Az nagyon rugalmas értékelési szempontokat jelez.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.04.03. 16:29:45

@rajcsányi.gellért (ergé):

"...s így a dolgozat szerzője azt hihette, hogy értekezése megfelel az elvárásoknak"

Hajtasz haza B.pest felé egy kis somogyi mellékúton. Alkonyodik. Zseblámpa fényével valaki köröket ír le az út szélén, közúti ellenőrzés, leállsz. Szokásos rutineljárás, néhány perecen belül túl vagy rajta.

Tíz év múltán levelet kapsz a rendőrségtől, amelyben közlik veled, hogy bevonják a jogosítványodat, mert tíz évvel ezelőtt, egy közúti ellenőrzést követően (amely ugyan semmiféle hiányosságra vagy szabálysértésre nem derített fényt), elvitted az autódat szervizbe, ahol megállapították, hogy balesetveszélyesen kopott egy fékbetét a kocsidban. Márpedig ilyen fékbetéttel tilos lett volna közlekedned; igaz, hogy erre a közúti ellenőrzés során nem derült fény és te hihetted azt, hogy semmiféle szabálysértést nem követtél el, de később mégiscsak napvilágra került a hiba, tehát, (tíz év múltán) bevonják a jogosítványodat.

ü
bbjnick

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.04.03. 16:35:12

Bébéjé, teve, leborulok előttetek...

Már az civilizáció hajnalán is tudták, a hibbantakat áhítatos tisztelet illeti.

jan 2012.04.03. 16:36:22

@bbjnick: Te azt állítod, hogy Schmitt jóhiszeműen járt el. És ebben tévedsz. Schmitt tudva és akarva mások munkáit tüntette fel sajátjaként. Önálló szellemi termékként tüntetett fel valamit, amiről tudta, hogy nem volt az.

Az más kérdés, hogy ezt a bírálók sem nagyon firtatták: cinkosan összekacsintottak Schmittel.

Vagyis mind Schmitt, mind a bírálók rosszhiszeműek voltak.

Viktus 2012.04.03. 16:38:43

Áradnak a jó hírek, győzött az Elnök Úr!

youtu.be/u46s5ycs6kw

Van ilyen ország ...

Viktus 2012.04.03. 16:41:50

Mindenesetre a KDNP ennyit nem szerepelt a címlapokon évek óta, mint most. Lehet ez v.mi ügyes gerilla marketing, hogy ők is léteznek v.hol :P

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.04.03. 16:42:12

@Dr. Zerge:

"a hibbantakat áhítatos tisztelet illeti." --- írod.

Látod, ezért vagyok én veled olyan (ilyen) tapintatos és udvarias:-)

ü
bbjnick

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.04.03. 16:52:38

@Viktus: :DDDDD

Visszasírom Gyurcsányékat. Őket legalább utálni tudtam. Ezek olyan szánalmasak, hogy csak röhögni tudok.

evil overlord (törölt) 2012.04.03. 16:56:11

@bbjnick: RG-nek igaza van:
"A doktori eljárás – a fent részletezett eljárási hiányosságokkal ugyan, de – formailag megfelelt az akkor még önállóan működő Testnevelési Egyetem gyakorlatának."
Itt az eljárásról van szó, nem a disszertációról.

"A dolgozat szokatlanul nagy terjedelmű szövegazonos fordításon alapul, ami nem derült ki időben, holott annak feltárása a korabeli védési eljárás részét kellet volna, hogy képezze. A Testnevelési Egyetem szakmai hibát vétett, amikor ezt a szövegazonosságot nem tárta fel időben, s így a dolgozat szerzője azt hihette, hogy értekezése megfelel az elvárásoknak.”
Ez részben mismásolás, kenegetik SP szerepét az ügyben. Abban viszont igazuk van, hogy a bírálók és a bizottság súlyos szakmai hibát vétett.

Mint feljebb is írták: SP egyáltalán nem vétlen az ügyben, ui. az lehetetlen, hogy jóhiszeműen járt volna el.

@Bell & Sebastian: Ha tényleg az eljárást hasonlítgatták, és nem a két áldozatot, akkor határeset, elfogadom (nem mintha nekem kellene).

VI. Béla 2012.04.03. 16:56:42

@TuRuL_2k2:

Szenvedő emberek a KDNP-sek, én nem piszkálnám őket. Akkor sem, ha a hasonlatuk nem áll.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.04.03. 17:06:04

@jan:

Már rég nem Schmitt egykori dolgozatáról vitázunk (azon mondjuk nem is sok vitázni való volna:-)), hanem azon a botránykampányon, amit arra hivatkozva indítottak (akik indították).

Hogy Schmitt milyen megfontolásokkal adta be azt a dolgozatot (tisztában volt-e azzal, hogy csal vagy nem volt vagy csak nem érdekelte), az Schmitt lelkiismeret szempontjából érdekes, de a tiéd vagy az enyém szempontjából tökéletesen mellékes.

Az a dolgozat ott porosodott egy polcon, senki sorsára semmiféle pozitív vagy negatív hatást nem gyakorolt, tkp. Schmittére sem, mert az ő diplomáciai vagy politikai karrierje szempontjából is édesmindegy volt (lett volna), hogy dr. vagy nem dr.

Mígnem egy nap... a többit tudjuk...

Te komolyan azt hiszed, hogy erkölcsi megfontolások mozgatták azokat, akik előálltak a "schmittügyben" jeremiádáikkal? Azt hiszed, hogy az ország érdekét nézték? Hogy erkölcsi megfontolások mozgatták őket?

Ha téged erkölcsi megfontolások mozgatnak és az ország érdekét nézed és a kezedbe kerül ez a dolgozat (amiről azt állítják, hogy több, mint plágiumgyanús), akkor azt teszed, amit azok tettek, akik tették, amit tettek?

Mit nyerünk ezzel az üggyel erkölcsileg? Mától a legérdektelenebb és leglényegtelenebb ügyekkel kapcsolatban a legképtelenebb vádakkal fog előrukkolni mindkét oldal az éppen levadászni kívánt személyek ellen, és ami az egészben a legundorítóbb és legrombolóbb, hogy erkölcsi érveket fog koholni a vádjaihoz (ha egyszer működött, működni fog máskor is-elv alapján). Schmitt lemond(at)ása nem javított a helyzeten, hanem még sokkal inkább elmélyítette a már így is életveszélyesen súlyos erkölcsi válságot!

ü
bbjnick

anyu 2012.04.03. 17:08:14

Jézus főkáder volt a Kádár korszakban :-)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.04.03. 17:13:09

@evil overlord:

"SP egyáltalán nem vétlen az ügyben, ui. az lehetetlen, hogy jóhiszeműen járt volna el." --- írja.

Ezt tudjuk vagy csak gondoljuk? Ha én azt gondolom magáról, hogy ..., az elég ahhoz, hogy magát ....?

Schmitt vagy tisztában volt vele anno, hogy tkp. csal vagy nem (fel sem fogta) vagy egész egyszerűen nem érdekelte (meg sem fordult a fejében, hogy az ő dolgozata tartalmának bármiféle jelentősége volna akár az ő, akár más életére, sorsára nézve).

Maga tudja a választ, én nem.

ü
bbjnick

Alfőmérnök 2012.04.03. 17:13:43

@bbjnick: "az eljárást hasonlítják a nagypénteki eseményekhez. "

És a nagypénteki események szereplői közül ki feleltehető meg kinek a Schmitt-sztoriban?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.04.03. 17:14:57

@bbjnick:

Maga tudja a választ, én nem.=Maga tudja a választ? Én nem.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.04.03. 17:18:03

@bbjnick: Az eljárás és nem a dolgozat az, ami a TF gyakorlatának megfelelt. Tud maga olvasni?

A dolgozat nem felelt meg semminek se. Csak az eljárás felelt meg, de az sem annyira a jogszabályoknak, mint a gyakorlatnak, de nem is az általános magyar, hanem a TF gyakorlatának. Érti?!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.04.03. 17:23:29

@Counter:

"...s így a dolgozat szerzője azt hihette, hogy értekezése megfelel az elvárásoknak."

index.hu/assets/documents/belfold/SKMBT_C25312032710050.pdf

ü
bbjnick

Robinzon Kurzor 2012.04.03. 17:25:58

@evil overlord: "Mint feljebb is írták: SP egyáltalán nem vétlen az ügyben, ui. az lehetetlen, hogy jóhiszeműen járt volna el."

Schmittnek konkrétan fogalma sem volt, hogy a bolgáron kívül (amit valószínűleg ő adott a néger kezébe, hogy ebből kéne) honnan van még összeollózva az értekezése többi része.

Ez legalábbis magyarázná azt a különösen abszurd momentumot, hogy januári rádióinterjúban, amikor már tudhatta, hogy alaposan kivesézték az egészet, azt állította, hogy de a többi rész (a következtetések) viszont teljesen a saját munkája.

Még az is lehet, hogy tényleg úgy tudta: a néger alapos munkát végzett és eléggé egyéni lett az értekezés ahhoz, hogy ebből ne legyen probléma.

De ez mind nem mentség, hanem az ő kockázata.

Már Hofi is tanácsolta: "Mielőtt bármit hazudsz, egyeztess!"
Bölcs tanács, meg kellett volna fogadni.

Robinzon Kurzor 2012.04.03. 17:28:15

@Bell & Sebastian:

Tudom, hogy Torgyán önmagáról mondta, és hogy nem így szánta ... csak mint jól sikerült politikusi hasonlatot idéztem fel.

Google 2012.04.03. 17:28:57

@bbjnick:

Maga írta le most, talán érti is:

"A dolgozat szokatlanul nagy terjedelmű szövegazonos fordításon alapul..."
Fordítás, érti?
És az, hogy akkor ez még nem derült/derülhetett ki, nem jelenti azt, hogy az illető ne csalt volna. Vagy azért mert másolt, vagy azért mert mással íratta meg ezt a fordítást.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.04.03. 17:34:42

@bbjnick: Ugyan kérem, ez egy komolyan nem vehető fordulat. A tudományos munka kritériumait nem a egy tudományos folyamat végén kell megismerni. Schmitt a kisdoktorijakor már diplomás ember volt, tudnia *kellett* a tudományos munkával szembeni elvárások természetéről.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.04.03. 17:39:51

@Robinzon Kurzor: Én nem tudom, hogy Schmittnek akármiről is fogalma van-e...

ati27 2012.04.03. 17:55:43

Azért van valami diszkrét bája annak, hogy egy volt főkomcsit az egyház "mosdat" :D Jó a műsor továbbra is.. :D

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.04.03. 17:58:52

@ati27: Nem az egyház, hanem a KDNP.

De egyébként igen, van mivel szembenéznie a teljes klérusnak békepaptól a pápáig a kommunizmussal kapcsolatban.

evil overlord (törölt) 2012.04.03. 18:04:34

@bbjnick: "Schmitt vagy tisztában volt vele anno, hogy tkp. csal vagy nem (fel sem fogta) vagy egész egyszerűen nem érdekelte (meg sem fordult a fejében, hogy az ő dolgozata tartalmának bármiféle jelentősége volna akár az ő, akár más életére, sorsára nézve). "
Elég nehéz nem észrevenni azt, hogy szövegazonos átemelés 2 forrásból (mint kiderült gyakorlatilag ez a disszertációja) nem a fokozatszerzés korrekt munkája. Két esetben lehetséges a dolog:
- tényleg egy nyáladzó idióta, de az ilyenek nem képesek fordítani sem, ergo biztos nem ő fordította
- teljesen erkölcstelen alak (a szociopátia határán) - az ilyennel ugyan már ne kelljen szimpatizálnom, különösen ne, ha keresztény mezben feszít

Egyébként a disszertáció elkészítését 1 hónap alatt lezavarni nem is lehet. Fordítottam szakszöveget, tudom, hogy mennyire nehéz feladat. Ezt bonyolítja az írógépes írás, ami sokkal tovább tart, mintha szövegszerkesztővel készítette volna.
(Elvileg persze lehet, hogy a már elkészült disszertációjához keresett témavezetőt, de ez nem igazán életszerű.)

@Robinzon Kurzor: Szerintem is a legvalószínűbb, hogy néger csinálta. A bizottság meg bátor (vakmerő) volt, nyilván nem SP volt az egyetlen, aki így szerzett fokozatot.

/manens 2012.04.03. 18:06:22

@VI. Béla: A vallásos emberek sem szoktak hülyeséget beszélni, ill. rossz analógikat vonni. Ha meg szoknak, akkor jön a kimosolygás.

Durendal 2012.04.03. 19:03:27

offtopic

A segítséged szeretném kérni egy egyetemi kutatáshoz, légyszíves töltsd ki az alábbi kérdőívet

varjak-varosa.hu/public/kutatas.php

A kutatás a magyarországi politikai irányzatokat, és a hozzájuk kapcsolódó gondolatokat vizsgálja. A részvétel anonim.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.04.03. 19:29:42

@rajcsányi.gellért (ergé): @TuRuL_2k2: és akit illet:!

"Minden gondolkodó honfitársam előtt nyilvánvalóvá vált, hogy az elmúlt napok történései nem a köztársasági elnök úr disszertációjáról szólnak. Bántó − az értelmiség állapotát is jellemzi −, hogy a megszólalók is csak a következményekről beszélnek, de az okokról nem. A doktori értekezés csak előrángatott ürügy, amellyel jól ismert körök folytatják Magyarország és nemzetünk elleni hajtóvadászatukat.

Kikből állnak ezek a körök? Azokból, akiket reprezentálnak például az Egymillióan a Magyar Sajtószabadságért Mozgalom aktivistái, akiket külföldről pénzelnek, hogy anarchista akcióikkal belülről bomlasszák országunkat. Minősítésüket a saját maguk által választott jelképes alak (Dopeman) meghatározza.

Politikai indíttatású anarchista csoport irányítja a SOTE doktorok szenátusa és az egyetem rektora viselkedését, döntését. Valóban válságba jutott a magyar tudományosság? Szó sincs róla! Kik azok, akiknek érdekében áll, hogy ilyen túldimenzionált ügyet csináljanak a kérdésből? Ki az, aki ezt a doktori értekezést előszedte és megtámadta?

Vajon kiknek állt érdekében, hogy ahelyett, hogy államférfiaink mellett a külső támadások pergőtüzében kiálljanak, újabb dühödt, összehangolt támadásokat intézzenek ellenük. Milyen jogon mernek még megszólalni azok a közszereplők, akik kirabolták egyéni haszonszerzés és külső megbízás érdekében az országot, emberek élete szárad a lelkükön, családok sokasága ment tönkre miattuk? Ezen tetteik elfedése érdekében erkölcsi relativizmust támasztanak. Hiteltelen minden szavuk, ki kellene tiltani őket minden közszereplésből! Ha valami szégyennel kell, hogy eltöltsön bennünket az éppen az, hogy még mindig részt vehetnek a politikai életben.

Elég volt az idegenszívű hazaárulókból, akik gátlástalanul folytatják − egy erőszakos kisebbség tagjaiként − gyűlöletkeltő kampányukat. A gyűlöletbeszéd törvényét éppen ők hozták, amely ellen ők vétenek a leggátlástalanabbul. Mindezekből felismerhetjük őket és szándékukat.

Felhívom elsősorban a magyar értelmiséget, a nemzet sorsáért felelős közszereplőket, hogy értékeljék a folyamatok mögötti összefüggéseket!

Budapest, 2012. április 2.

Dr. Osztie Zoltán
a KÉSZ elnöke"

www.gondola.hu/cikkek/80530-KESZ_-_Osztie_Zoltan_helyzetertekelese_a_Schmitt-ugyrol.html

ü
bbjnick

tistedur 2012.04.03. 19:54:51

@bbjnick: aki megzakkant, az megzakkant: akár keresztény, akár buddhista

evil overlord (törölt) 2012.04.03. 20:15:14

@bbjnick: "Politikai indíttatású anarchista csoport irányítja a SOTE doktorok szenátusa és az egyetem rektora viselkedését, döntését. Valóban válságba jutott a magyar tudományosság? Szó sincs róla! Kik azok, akiknek érdekében áll, hogy ilyen túldimenzionált ügyet csináljanak a kérdésből? Ki az, aki ezt a doktori értekezést előszedte és megtámadta?"
Az SE nem tehette meg, hogy ne vonja vissza a doktori fokozatot. A tudományos renomé megszűnése mellett a hatás pénzben is mérhető lenne: a SE-re járó külföldi fizető hallgatók jelentős része távozna.

"Elég volt az idegenszívű hazaárulókból"
Ez teljesen rendeben van egy politikustól, de egy pap azért finomabban fogalmazhatna.

Tricia McMillan 2012.04.03. 20:18:22

Igazából azt nem értem, mi abban a jó, hogy más fogja aláírni a törvényeket, mondani az újévi beszédet stb.

Jack Torrance 2012.04.03. 20:30:23

@bbjnick: elmész tüdőszűrésre. az orvos megvizsgál és azt mondja, minden rendben.
10 év múlva meghalsz tüdőrákban.
az eljárás rendben volt, a tüdőd nem. az élet kemény.

Jack Torrance 2012.04.03. 20:34:25

@bbjnick: és a végén "kiirtják" egymást és talán eljő egy szebb világ... vagy nem.

Jack Torrance 2012.04.03. 20:37:55

@bbjnick: az, hogy ő azt hihette, még nem teszi a dolgozatot jobbá. sajnálatos módon sok-sok évig tévedésben volt, azt hitte, doktor. pedig nem is.
mivel saját állítása szerint nem jelentett neki előnyt a doktori cím, így nyilván hátrány sem éri, hogy most elvették.

a lemondásához a mostani hazugságai vezettek, nem a doktorija.

echoblogger 2012.04.03. 20:48:16

Sziasztok, mielött bárki lekomcsizna, csak annyit írnék magamról, hogy keresztény vagyok, van egy gyönyörű feleségem és próbálok úgy élni, hogy másoknak lehetőleg ne ártsak, hanem inkább segítsek.
Hetente többször olvasom a Bibliát is, próbálok eszerint is élni.
A volt köztársasági elnök doktoriával kapcsolatban azt szeretném írni: tegyük fel, tényleg nem tudta hogy mik az elvárások. Fátylat rá: simán bocsánatot kérhetett volna és kész. De amikor kiderült az ügy, akkor miért hazudott több esetben is? Miért van az EU-s honlapon még mindig PHD a bemutatkozásánál? Ez a legnagyobb szégyen, hogy az ország volt első embere, nem mondott igazat Magyarország álampolgárainak.
És az is szégyen, ahogyan a KDNP az ügyhöz áll. Schmitt Pál hibázott és ezt a világos tényt nem kellene eltussolni.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.04.03. 22:20:47

@bbjnick: Hát ez sem okosabb nálad, kedves bébéjé...

Stenonis 2012.04.03. 23:11:57

@bbjnick:
Nagyon humoros vagy. Rajtad röhögök vagy 10 perce.

Schmittnél a kulcs ez: "..."

Általános iskola 5-6 osztálya környékén tanítják az idézést. Aki írt már diplomát (Schmitt írt) és publikált (Schmitt publikált), annak tökéletesen tisztában kellene lennie az idézés szabályaival.

Csak furcsán nézett volna ki a kisdoktori, ha az első oldalon indít egy idézőjelet a szerző és a munka 95%-át idézi. Még a táblázatokat és grafikonokat is.

Ezzel Schmittnek tökéletesen tisztában kellett lennie, ezért "felejtette el" az idézőjeleket.

A támadások meg nem a doktori értekezése miatt érték, hanem azért mert hazudott. Folyamatosan és gátlástalanul hazudozott. És még most is hazudozik.

Nem azért kellene bocsánatot kérnie a nemzettől, mert 20 évvel ezelőtt csalt (ezért az Alma Materétől kellene), hanem azért mert köztársasági elnökként a nemzetének hazudott.

Bell & Sebastian 2012.04.04. 01:27:47

@Durendal: Kitöltöttem, hogy mit meg nem tesz az ember fia a Pécsi Egyetemért, mert gondolom, a kutatás tárgya a demencia elhatalmasodása a magyar állampolgárok fejében. :)

2012.04.04. 07:38:58

Attól még hogy valaki kdnp-s, attól még átszökhetett azon a keritésen, ami az Isten állatkertjét fogja-- keriti körbe.

De mint látható, és mint a mondás is erősiti--nagy az Isten állatkertje és egyes esetekben, mint itt is, kicsire sikeredett a magasságát beállitani. Igy egyesek átugrották ezt és kint maradtak.

Aki pedig Jézus szenvedését a Schmitt-féle plágiummal keveri össze, az nem normális!

Bocs, hogy a "nagyhéten" ilyet kell irni, de ezek tényleg hülyék!
Inkább orvoshoz kell az ilyeneket elvinni , de nagyon gyorsan!

materialista 2012.04.04. 07:42:28

Azoknak a TUDATLAN OSTOBA BARMOKNAK akik még mindig Schmittet és Orbánt védik.
1992-ben egy ember úgy gondolta doktori címet szerez.Szép karrier állt mögötte.A régi (komcsi)
időkben egészen a miniszterhelyettesi rangig vitte.Megírta a doktorit,a végén megjelölte a forrásokat.
A művében sehol egy idézőjel,megjelőlés.Honnan tudható,hogy mi az Ő gondolata és mely gondo-
latok származnak a felsorolt művekből?A karrier szépen folytatódott és a végén a doktor köztár-
sasági elnök lett.Jött egy helyesírási baki:az államfő szó egy l-el írva.8 év általános,4 év gimná-
zium,5 év egyetem majd doktori.Mit tanult ez az ember?Valakinek feltűnt.
2012 jan.11.A 215 oldalas doktoriból 180 oldal Gregorievé.
2012 jan.13 "BULVÁRKACSA" mondja Orbán szóvivője.
2012 jan 18 A Kossuth rádióban azt állítja a "doktor",hogy 30-35 oldal SAJÁT következtetés.
2012 jan 19 A 30-35 oldalból 17 oldal a Heinemanné.
2012 márc.19-i SOTE jegyzőkönyv szerint a "doktor" előadhatja védekezését.
A vizsgálóbizottság egy tagja elmegy "doktor" munkahelyére és ott hallgatja meg.
Vajon az alsómocsoládi Kis Pistához is elmennének a munkahelyére?
A bizottság megállapítja,hogy a 215 oldalból 17 oldal szó szerinti fordítás a Heinemann
tanulmányból.
Dr.Schmitt Pál köztársasági elnök 2012 január 18-án Kossuth rádióban nagy nyilvánosság
előtt HAZUDOTT !
A doktori címtől való megfosztása után meg van sértődve és marad.
Kettő kérdést kell feltenni:
1./Hazudott-e a hivatalban lévő köztársasági elnök IGEN-NEM
2./Le kell e mondania emiatt IGEN-NEM
Április 2-án a Fidesz frakció ülés félidejében Orbán Schmitthez megy.Majd bejelentik,
hogy Schmitt napirend előtt beszélni fog
Ha Schmitt nem Orbán kreálmánya,akkor a KE hivatal felhívja a házelnököt és bejelenti,hogy az elnök
a napirend előtt felszólal.Ha Kövér érdeklődik,hogy miről van szó azt mondják neki majd ott megtudja.
Ha Schmitt nem Orbán kreálmánya,akkor a KE magához hívja a pártelnököket,közli velük,hogy be fogja jelenteni a lemondását.
Elég lett volna azt mondania,hibáztam,lemondok.
Ehelyett vádaskodik mosakszik.
A beszéd után a kormánypárti kéviselők úgy ünneplik mintha Nobel-díjat kapott volna.
Milyen az erkölcsi érzékük ezeknek az embereknek?
Ezen kellene elgondolkozni(ha van mivel) a TUDATLAN OSTOBA BAROM Schmitt és Orbán védőknek!

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.04.04. 08:17:07

@materialista: Azért az sem egy észlény, aki elválasztgat meg entert üt sor végén a szövegdobozban.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.04.04. 08:32:47

mindent megtettetek azert, hogy oda keruljenek ahol vannak es meg mind a mai napig mindent megtesztek azert, hogy ott is maradjank.

ti aztan tenyleg nem erdemeltek jobbat:-)

ez a vilag, amire felhatalmazast adtatok. elvezzetek:-)

betyár (törölt) 2012.04.04. 09:37:08

@Dr. Zerge:

ugyan már. egy kommentes nick. a hülyesége - amiből túl sok van, nyilván biztosra akart menni a leplezésben - csak álca:))

pushalias · http://winmagazin.blog.hu 2012.04.04. 09:50:23

@Dr. Zerge:

Szerintem egy dokumentumból C&P, akkor szoktak a szövegdobozban maradni a LF-ek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.04.04. 10:03:45

@bbjnick:

ha ez után a mutatvány után BÁRMIKOR egy büdös szót mersz szólni a gyurcsányistákra, akkor nagyon sajnállak az elmebetegséged miatt

szempontpuska 2012.04.04. 10:10:49

@poszt
Az ún. magyar jobboldalnak még fel kell dolgoznia a Schmitt-traumát és amit a virtuális valóságának megroppanása okoz.

Vannak akik ezt heroizálással, vannak akik dührohamokkal kezelik, mások - nagyon kevesen - meg tudták tartani józan ítélőképességüket. Ezek közé tartozik a mandiner is (respect érte)

Karcolt lendület 2012.04.04. 10:46:39

@bbjnick:
Nem, akik előálltak az üggyel, azokat nem erkölcsi megfontolások vezérelték.

És mit számít? Össztársadalmi szinten az lett belőle, ezért is kellett lemondaniai.

Ez nem koncepciós eljárás, ez közhangulat, amit a Fidesz is remekül tudott manipulálni ellenzékként, szíval ezen a sírásríváson inkább csak szánakozni tudok.

A tatabányai KDNP hozta hülyeségeket beszél, mert Schmittet egyrészt nem ítélték jogilag semmire, csak a közvélemény fordult ellene és nem kimondottan a hajlíthatatlansága és tisztessége miatt, mint Jézus ellen, hanem mert lopott, csalt és hazudott. Azok maximum a latrok voltak. A közlemény gyakorlatilag a tisztességesen eljáró embereket bélyegzi meg, csakhogy a drága elnökurat mentegesse. Hát elmennek a picsába és azok is, aki gondolkodás és vaójában mindenféle erkölcsi érzék nélkül mindenkire kenegeti a szart, csakhogy Schmittet fel tudják menteni magukban.

Karcolt lendület 2012.04.04. 10:55:59

@Karcolt lendület:
Hamár KDNP, inkább Szalma Botond:
www.youtube.com/watch?v=yBhBb4KBcN8&feature=player_embedded
www.youtube.com/watch?v=COV9G39a4fw&feature=relmfu

Persze jól kicsinálják, mert ahogy Stumpf is, túl hamar mondta, hogy Schmittnek mennie kell...

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.04.04. 11:43:20

@szempontpuska: Baromság. Az ún. magyar jobboldal nagy része pontosan tudta, hogy mi a helyzet. Persze akiknek a politikától függ az egzisztenciájuk (képviselők, újságírók, lapszerkesztők, stb), azok néha nevetségesen próbáltak egyensúlyozni az igazság és a lojalitás között - annál rosszabb nekik. És persze van egy "hülyejobboldal", amelyik soha nem lesz képes/hajlandó tisztán látni - pont, ahogy a balliberális oldalon is mind a mai napig vannak Gyurcsány-mosdatók.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.04.04. 12:32:47

@szempontpuska:

nekem úgy tűnik, az ún. magyar jobboldal (akármi is legyen az) többsége normálisan kezelte a helyzetet.

szempontpuska 2012.04.04. 13:50:20

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy: @mavo: Hogy többségben voltak-e, azt nem tudom.

De hogy csendesebbek voltak.. az biztos

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.04.04. 14:40:16

@szempontpuska: Hallatszani leginkább a politikusok, újságírók és egyéb megmondók hangja szokott. Azoknak jó része pedig véleményribanc. Azt mondja, amit az érdeke diktál, még ha közben van saját véleménye is. A közvélemény-kutatások szerint januárban még a Fidesz-tábor többsége (de a véleményformálóik közül sem mindenki!) gondolta, hogy Schmitt maradjon, aztán 2-3 hónap alatt megfordult a hajó. A Bencsik- és Osztie-féle szegény őrülteket pedig otthagyta a lakatlan szigeten.

Apropó, Bencsikék: jól látom, a Vincent kiáll amellett, hogy ne lehessen egyetemi oktatókat a nézeteik miatt kirúgni? Mi ez, csak nem egy régóta esedékes bocsánatkérő poszt előjátéka?

szempontpuska 2012.04.04. 14:48:50

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy: Nem tudom (úgy értem tényleg nem!) voltak-e és milyen közvéleménykutatások januárban Schmittről. legutóbb (még a lemondás előtt) azt hallottam, Mráz Ágoston szerint nem szabad ilyenkor ezt mérni, mert "szakmailag" nem volna tisztességes :-)

Apropó: Jt posztját még nem olvastam, de mintha nem egészen erről szólna...

Amúgy miért is kéne a vincentnek bocsánatot kérni? Tán kirúgtunk/kirúgattunk valakit? :-P

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.04.04. 15:04:52

@szempontpuska: A Medián januári kutatása:
www.median.hu/object.a25014a4-073e-4bd1-91e2-136e2a389d7b.ivy
(Márciusi a cikk, de januári a kutatás.)
Az ún. magyar jobboldal egy része agyhalott, egy része lojális, egy része pedig fanyalogva keresi a legkisebb rosszat. (Szerintem a baloldalon ugyanez a helyzet.)

Bocsánatot kérni pedig nem kötelező, lehet Schmitt és Kerényi szintjén is maradni.

szempontpuska 2012.04.04. 15:20:25

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy: ad. 1. Köszi és valóban

Ad. 2.: Nem hiszem, hogy ez a két választás van. Utánanézhetsz.

Nem a nézetekről volt szó (imho az nem nézet) és a Vincent nem rúgatott ki senkit (pontosan visszakereshető ki és kik követelték), azt a posztot pedig úgy kellett megírni, ahogy meg lett írva.

Nem nekünk kell szembenéznünk magunkkal, hanem...

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.04.04. 15:44:31

@szempontpuska: Nem kell utánanéznem az esetnek, élőben követtem, képben vagyok. Kíváncsi voltam, szégyellitek-e magatokat legalább egy kicsit. Ezek szerint nem - ami Schmitt Pál szintje.

szempontpuska 2012.04.04. 17:09:01

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy: Én ezzel még megvárom amíg a végén kiderül, hogy a vincent rúgatta ki azt a jellemóriást :-)

Dr. GGG77 2012.04.04. 19:59:16

Kb 18-20 év után múlt hétvégén misén voltam.
Ugyanez az agyzsibbasztó, álszent, primitív stílus, ugyanez a hangnem. Hányás...

komplikato 2012.04.04. 21:53:59

@VI. Béla: Egy vallásos ember ne avasson már szenté olyat aki politikai köpönyegforgatása során annyi ember munkáját romba döntötte és mint Köztársasági Elnök nem csak rossz példát és rossz erkölcsöt mutatott fel, de még meg is magyarázta. Ennyi erővel nem akarják szenté avatni Júdást? Bár rémlik, hogy az a fazon legalább megbánta ...

Durendal 2012.04.04. 21:55:55

@Bell & Sebastian: köszönöm, hogy kitöltötted. Hát igen, életünket és vérünket az Egyetemért :)

ÁrPi 2012.04.07. 19:04:29

@Dr. TaTa86:

"A KDNP közleménye konkrétan blaszfémia, boldogabb időkben már az inkvizíció előtt magyarázkodhatnának..."

Boldogabb időkben?? Dottore TaTa86 ,

az "archiregnum" már régen elveszett...

ha inkvizíció lenne benne. Boldogabb időkben nem volt inkvizíció (így az a Archiregnumban).

ÁrPi 2012.04.08. 08:12:28

@Dr. TaTa86:

( kimaradt valami)

"A KDNP közleménye konkrétan blaszfémia, boldogabb időkben már az inkvizíció előtt magyarázkodhatnának..."

Boldogabb időkben?? Dottore TaTa86 , ha megnézm,

az "archiregnum" (a blogra is gondolok!) már régen elveszett...

ha inkvizíció lenne benne. Boldogabb időkben nem volt inkvizíció (így az a Archiregnumban sem).

tisztakéz · http://netes.8x.hu/ 2012.04.13. 11:53:59

Inkvizíció, modern korban??? Lehet!!!
süti beállítások módosítása