Egy kommancs lemondott - Mandiner TV
2011. március 07. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

Egy kommancs lemondott - Mandiner TV

  Előkerült a szigorúan titkos tisztek listája és rajta volt a Budapesti Ügyvédi Kamara elnökhelyettese, Bérczes Róbert. Általában nincs következménye annak, ha valaki ilyen listákon szerepel, például Medgyessy Péterről is kiderült, hogy szt-tiszt volt, aztán mégis miniszterelnök maradhatott. Bérczes azonban nem intézte el egy naéssel a múltját, hanem lemondott kamarai tisztségéről. Az ülés után nyilatkozott nekünk Réti László, a Budapesti Ügyvédi Kamara elnöke, akit arról faggattunk: szerinte lesznek-e Bérczesnek követői? Mi lesz a vérbírákkal?

  A mai kamarai elnökségi ülésen jegyzőkönyvbe vették: javasolják a tisztségviselőknek, hogy vizsgálják meg a saját múltjukat és tekintsék követendő példának Bérczes eljárását. Ez azt jelenti: végre elindulhat egy tisztulási folyamat és remélhetőleg egyr,e több érintett ügyvédnek, bírónak, ügyésznek kell szembenéznie azzal: tevékenyégük következményekkel járhat. Akár az is előfordulhat, hogy nemsokára a vérbírók listája kerül elő, és ha még aktívak, ők is lemondanak a tisztségeikről vagy - remélem - az ügyvédi, birói praxisukról is, ha már így szépül a világ.

 Réti interjúnkban azzal védekezett: nekik nincs információjuk az ügyvédek múltjáról, másrészről ez minden társadalmi, politikai szervezet, például az egyházak problémája is, nemcsak az övék. Hangsúlyozta, hogy 1994 óta nincs olyan kormánya az országnak, amelyikben nincsenek érintettek és szerinte a jogalkotók tudnák ezt a problémát megoldani, ha akarnák. Az ügyvédek ellen közbizalomra való érdemtelenség szabálya alapján lehetne közigazgatási eljárást indítani, de ezekben a perekben a kamarának kellene bizonyítania, hogy ki és mit tett a múltban, és ez érdemtelenné teszi-e az illetőt közbizalomra. Ez pedig nehéz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr762718793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2011.03.07. 18:37:57

következzenek a bírók és a tisztviselők.

holdlátó 2011.03.07. 18:56:18

Hajrá drága Lola!!!

Babilen Tatarszkij 2011.03.07. 20:48:31

Lola testén, a feje búbjától a lába ujjáig bizsergő melegség futott végig, amikor megnyitotta az emailben kapott stop.hu-s cikket. Lemondott! Egy komcsi lemondott.

Szemét a képrnyőről le sem véve falta a betűt, miközben jobb kezével a földön matatott az imént meglepetésében elejtett krumplihámozó után. Épp a végére ért a rövid cikknek, mire megtalálta. A hámozót marokra fogta és szája elé tartotta, mintha mikrofon lenne. Először erélyes, dörgő hangon próbálkozott:

- TALÁN MAGA IS KOMCSI???

Vagy legyen egyszerűen csak határozott?

- Mondja, maga nem volt vérbíró véletlenül?

"Esetleg csináljunk náívat?"

- Ööö... s maga amúgy komcsi :) ?

Ez lesz az, mint mindig. A telefon után nyúlt, hogy kikeresse Kínai számát, de a névjegyzék betűi elmosódtak szeme előtt, ahogy hirtelen beúszott képzeletébe Zagyva Gyuri széles deltája, simogatnivaló kopasz feje és férfias hónaljszaga. De rég csináltunk már róla videót...

- Halló, Kálmán? Gyere a kamerával! Lemondott egy kommer!

Tilikov (törölt) 2011.03.07. 21:16:55

Ezért szeressük a Mandinert, mert ilyen színes. Nem lenne teljes a spektrum, ha a libsibibsik és konzervvitézek mellett nem férne meg egy ilyen vérbírózó kommancsvadász "hölgy" is.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.03.07. 21:17:08

@Babilen Tatarszkij:
lopjon szalámit, köcsög, írhat a teddyhez!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.03.07. 21:18:29

@Tilikov:
igaza van, strigák, vérbírók nincsenek!

Babilen Tatarszkij 2011.03.07. 21:21:29

@Grift: Milyen cuki ez a magázódó köcsögözésed :) Mióta magázódsz amúgy? Két hete?

Bell & Sebastian 2011.03.07. 21:24:34

Ahhoz képest, hogy milyen jelentős a hír, nincs itt túl nagy tülekedés.
Azért az fontos, hogy az ítéleteit nem vizsgálják felül és az értük kapott pénzt sem kell visszafizetnie.

Orbitális hiba volt amnesztiát adni adni ezeknek rendszerváltáskor!
És elegáns megoldás történészekre bízni a B -listázást, tőlük meg nagy bátorság. Lennének még tippjeim, hová fészkelte be magát a kommer hadoszlop. Kövesd a lóvét!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.03.07. 21:25:11

@Babilen Tatarszkij:
régebben. de mikor idejöttem, akkor még tegeződtem, aztán az ilyen tölgy-loxon-tewton féle megjátszott konzi-nácistákról átragadt rám ez az idióta megjátszósság. szégyellem. remélem be is tilcsák mint a szigerettát.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.03.08. 04:54:19

@Bell & Sebastian:

Egy Csoóri Sándor-vers a nyolcvanas évekből:

"Jóslat

Eljön az utolsó tavasz, az összeomlás előtti
utolsó nyár is, de az ítélet újra elmarad.
A tettesek kisompolyognak sunyin a szobákból,
az égboltot utánzó üvegcsillárok alól,
ki a szabadba, a fák közé
és összevegyülnek majd a reumás árnyékokkal.
A parkokban tücskök,
a jövendőmondó szobrok tövében
részegek öklendeznek. Nem kérdez senki semmit.
A kifosztottak arca földúltabb lesz, mint a bűnözőké."

ü
bbjnick

huttinger 2011.03.08. 06:12:37

Én a mágnes szalagokon lévőkre vagyok kíváncsi. MINDENKIRE!

Legyen az akár Boross Péter a Dél-Pesti VV igazgatója.

civilkontrol 2011.03.08. 06:55:13

@Babilen Tatarszkij:

Sérvet ne kapj az erölködéstől műmájerkém...

tyto 2011.03.08. 07:05:16

@Grift: nem zsigeri magázódó vagy? ejej.

a cigarettát meg még kicsit ne tilcsákmá be.......tudományosan indokolt időpontban szeretnék látványosan szakítani. vele.

ezt a kiderülés-megvilágosodás morált meglehetősen éredekesnek látom. szt tiszt, vagy besúgó vagy vérbíró, vagy tudomisénmi volt xy. és akkor mond le, amikor ez kiderül. (már aki) pedig ő tudta az előtte való napon is, meg végig. lopok egy életen át, aztán kiderül, sajnálkozok, és megígérem hogy mától nem? és ez így rendben?

és a heltaival mi van? meg a többi besúgóval?

mert az szt tisztek azok "csak" diplomaták voltak általában. jó, akkor is kiemelt helyen voltak, de ez azért se nem besúgás, se nem efféle. csak extra haszonélvezés. mondjuk így.

tyto 2011.03.08. 07:06:39

@huttinger:

én is. nem is értem, hogy miért nem tudja már valaki szépen, precízen kiszivárogtatni?

huttinger 2011.03.08. 07:13:11

@tyto:

Ebbe az egészben az a röhejes, hogy az elmúlt 20 év alatt két jobboldali(kommunista ellenes?) kormánya is volt az országnak. Mit szaroztak? Ha a teljes igazság pártján lettek volna kibaszták volna középre az összes anyagot. De nem....inkább arra használták fel, hogy érintett, befolyásos emberek tökét tartva zsarolja őket és saját céljaira használja őket. Pitiáner kis politikai játékot játszottak, játszanak ma is. Medgyessyt basztatták ugyan azért amit Boros Imre is űzött. Csak ő fideszes volt....

Ha arra hivatkoznak, hogy néhány dolgot nem lehet nyílvánosságra hozni...Ok! De a BM III/III ettől mentes. A Teljes BMIII/III anyagot dobják ki középre. Ne szarozzannak! Csak hát akkor kiderülhet, hogy nem csak Pokorni apja volt érintett.....

huttinger 2011.03.08. 07:24:01

@tyto:

És még mondanám, hogy azt a törvényt, aminek értelmében az érintettek hazavihetik a róluk szóló iratokat, hívjuk Lex Karkusnak......

Joebacsi70 2011.03.08. 09:16:01

"Egy kommancs lemondott" - a többi meg ott ül a parlamentben, a közigazgatásban, stb.
Ki pirosban, ki narancsban, ki zöldben.
Ki a kommancs ? Aki pártfunkcionárius volt ? Aki besúgó ? III/I, III/II, stb. ? Aki KISZ-titkár ? KISZ-tag ? Aki az előző rendszerben végezte el tanulmányait ?
Akinek az apja volt valamelyik ezek közül ?
Esetleg aki a kommunizmus elveit vallja ? Netalán annak megfelelően cselekszik ?

Úgy tűnik egy a megoldás ? Aki a rendszerváltáskor még kiskorú volt, azt hagyjuk életben...a többit pedig ?
Életfogytiglan ? Büntetőtábor ? Társadalomból kirekesztés ?

Örömmel töltött el a hír, lehet követni a példáját, lehetőleg minél magasabb szinten elkezdve !!!!!!!!!!!!!!

Sanya1965 2011.03.08. 09:33:48

@huttinger: 07:13:11
Jól emlékszem, valami különleges mágnesszalagon tárolják az anyagot és a hozzá tartozó olvasógépet 1991 környékén leselejtezték.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.03.08. 09:36:20

A probléma az ezzel, hogy csak azok fognak lemondani ennek kapcsán, akikben létezik az a lelkiismeretnek nevezett izé.

Magyarán pont azok maradnak akik gátlástalanul jelentgettek, helyezkedtek, meggazdagodtak egykori kapcsolati tőkéjük által.

Az ügynöktörvényt 90-ben kellett volna megalkotni rendesen. Igaz nehéz ügynöktörvényt alkotni úgy, hogy itt állomásozik a teljes orosz hadsereg a nyakunkon.

De annak amit összehordtak, és egy "ügynök voltam, na és ? "-sel, avagy "KGB ellen dolgoztam! " ordas hazugsággal letudhatja bárki a miniszterelnökig, az botrány.

Gyakorlatilag egy akítvan működő (90-től illegálisan) hálozatot hagytak az ország nyakán, mely tagjai kiszolgálták, fedezték, és biztosították egymást.

Ma már ezen hálózat az érdekcsoportok mentén felbomlott, csak a közös titok az ami egybetartja, és a szégyen.

Dr. No 2011.03.08. 09:56:40

@Bell & Sebastian: Miért vizsgálnák meg "az ítéleteit"? Helyesen: azokat az ítéleteket, amelyek azokban az ügyekben születtek, amelyekben a lemondott személy képviseletet látott el. Már miért kéne felülvizsgálni azokat? Az ítéleteket a bíró hozta, az ő döntése. A lemondott ügyvéd csak a mérleg egyik serpenyőjébe rakhatta a súlyokat, a másikba meg más. És egy harmadik meg eldöntötte. Persze, mindezt végiggondolni macerás és nem is hangzik frappánsan.

Egyébként a kamarai tisztségéről - ami valóban közhatalmi jellegű - mondott le. Ez helyeselhető és követendő. De nem mondott le az ügyvédi hivatásról. Az ügyfelek majd eldöntik, hogy bíznak-e benne a továbbiakban. Azért egy sima ügyvédi kamarai tag még nem miniszterelnök, nincs túl nagy formális hatalma.

Dr. No 2011.03.08. 09:58:57

@Trompf: "Igaz nehéz ügynöktörvényt alkotni úgy, hogy itt állomásozik a teljes orosz hadsereg a nyakunkon."

Az orosz hadseregnél kicsit több köze volt az ügynökügyek kezeléséhez Boross Péter úrnak, Antall József miniszterének, későbbi miniszterelnöknek.

JohnHenry 2011.03.08. 09:59:32

a mi kommunistánk jó kommunista, a te kommunistád rossz kommunista.

szánalomország

hungarisztan 2011.03.08. 10:07:14

A posztolónak annyiban van igaza, hogy az elmúlt 20 évben nemigen hallottunk még másról, aki mindenféle sunnyogás, kínosan átlátszó magyarázkodás, szépítgetés, egyértelmű tények ellenében történő tagadás és egyéb történelemhamisítás nélkül egyszerűen beismert volna.
Egy fokkal gerincesebb, mint azok, akik a legjobban kommunistáznak, közben pedig...

Amiben viszont nettó hülyeséget állít, az az, hogy elindulhat egy tisztulási folyamat. Lószart.
22 – rendszeres kiszivárogtatással tarkított – év alatt csak az a láma nem tüntette még el a saját kompromittáló anyagait, amelyik vagy annyira jelentéktelen, hogy nincsenek megfelelő kapcsolatai hozzá, vagy olyan marginális szerepet játszott/játszik, hogy úgy véli, soha senkinek nem fog elég politikai tőkét képviselni, hogy bemártsa.

A kommunista múlt tisztességes, objektív, nem részrehajló feldolgozása mindörökké odavan. A jelenleg hozzáférhető anyag már korántsem teljes, és korántsem pusztán technikai okokból. Komolyan nyírbálták, akik hozzáfértek.
Ilyen körülmények között megtartani egy nagyléptékű társadalmi szembesítést nem más, mint hipokrita és súlyosan manipulatív szarfűrészelés.

Devil 2011.03.08. 10:16:33

Lehet hogy en vagyok tul naiv de 22 evvel a rendszervaltas utan mar nem tud erdekelni mi VOLT. Sokkal jobban erdekel mi LESZ.
Pedig zsigerbol utaltam az egesz korhadt es hazug Kadar-rendszert, megsem erzek elegtetelt ha rendszer kis csavarjait eltiporjuk. Azt erzem elegtetelnek ha a zemberek megertik miert es hogyan lett a szep elvekbol az a nyomorult valosag, es ebbol tanulva nem kovetik el ujra ugyanazt a hibat.
Ezert jelenleg nem tudok elegtetelt erezni.

Link Elek 2011.03.08. 10:35:05

szerintem ugy lenne igazsagos ha a kommerekkel ugyanazok a dolgok tortennenek, amiket ok csinaltak meg masokkal.
pl: "udulhetnenek" a gulagon 1-2 évet

Csülök 2011.03.08. 10:44:52

@bbjnick:
Hmm... Ha már irodalom óra és Csoóri Sándor:

Aranyos madaram, sárgatollú madár,
Merre szálltál eddig? régen láttalak már.
Régen jártál erre, Régen énekeltél,
Sugaras nyarunkról még nem is meséltél.
Tavasz óta fekszem Álnok betegségben
És te még csak meg se Látogattál engem.
Gyönyörű madárkám.
Gyere szállj a fámra,
Levélejtő fámról Szobám ablakába.
Bíztató éneket Dalolj onnan nékem:
Feledjem a bajom, Feledjem egészen!
És hogyha útra kelsz Csillaggyúlás előtt
Budapestre repülj,- Ne is tarts pihenőt!
Rákosi elvtársnak szállj az ablakába,
S illendően, szépen kocogtass be nála.
Mondd meg neki, mondd meg,- de ne panaszlóan -
hogy betegen fekszem,
azért nem hall rólam.
Mondd meg neki, mondd meg,
Így, ahogy üzenem:
hogyha felépülök, tüstént fölkeresem.
És a színe előtt teszek hitet rája:
Én leszek a leghűbb Ifjú katonája.

Mad Mind 2011.03.08. 10:45:12

Nevetséges az egész, a mostani '"elit" 90%-a valamilyen formában kiszolgálója volt a kommunista rendszernek, egy két emberre köpködni gerinctelenség.

AzHofi 2011.03.08. 10:46:15

Ez az ember sem a saját lelkiismereténél fogva mondott le, hallhattad, volna mit hozzászólnia, meg ésatöbbi, /persze ő csak a rendszer áldozata volt/, hanem azért mond le, hogy a kamarának ne kelljen magyarázkodnia. Parádés.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.03.08. 10:56:13

Sajnos nem tudjuk kettéválasztani semmilyen listán sem a valódi kémelhárítókat azoktól, akik önként politikai elhatározásból másokról jelentettek. Ezért ez egy igen érzékeny dolog. Azt meg kevés helyen lehet várni hogy önként lemondanának sokan, itt az etikai érzék győzött. De önmagukban az ilyen egyoldalú listák nem hangzanak túl jól... minden oldal úgy él vele vissza, ahogyan nem sajnál.. ez inkább gusztustalan. De ha már a címben említett kommancs szónál maradtunk, miért nme kéritek számon a fidesz nagy kommancsait, itt van mindjárt a köztársasági elnök, akiről az egész ország tudja hogy milyen módon dörgölődzött az előző rendszer hatalmi ágához... Kövér László, aki ma demokráciából oktatja az ellenzéket a parlament elnökeként, azért fiatalon kevéssé tudta elhinni hogy más rendszer is lehetséges, igaz később ezt revidiálta.... aztán meg még tovább ment, többet ártva pártjának mint használt.. Pozsgai, Szűrös, Járai, Martonyi, Stumpf.... nem azt sajnálom hogy az előző rendszerben születtek, sem azt hogy pozícióban voltak. Azt azonban érdekesnek találom, hogy ekkora lóról osztják az igazságtételt párttársaik... Ha többet tudnánk ezekről a listákról, akkor akár még korrekt is lehetne - de a lista hiányos, egyoldalúan elkészített, így a legrosszabb arcát mutatja hazánknak. Így értelmetlen.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.03.08. 10:58:17

@Link Elek: kik ők? Akik gulágra küldtek embereket már nem élnek, vagy 90 felett vannak. Szerintem ezt a rendszerváltás idején kellett volna rendezni, de akkor sem terrorral, hanem normális tárgyalásokkal. Most semmi értelme. Sajnos. De éppen tanulhatnánk belőle. Érdemes lenne!

Reggie 2011.03.08. 11:04:47

@Mad Mind: Egy kommunistara kopkodni, soha semmilyen korulmegyek kozott nem lehet elitelendo cselekedet. Sot kifejezetten megbecsulendo.

Kelsen és Coase · http://igyirnankmi.hvg.hu 2011.03.08. 11:09:05

@AzHofi: Engem a személyes motiváció csak másodsorban érdekel, ha az eredmény amúgy rendben van. Nyilván volt olyan is, aki tudatosan nem vállalt például az szt-tisztek közül közhivatalt az elmúlt két évtizedben, de aki vállalt és kiderült róla, az nem nagyon mondott le eddig. Persze ez tényleg teljesen lényegtelen epizód már huszonkét évvel a rendszerváltás után, úgy, hogy a politikai elit minden egészének konfliktuskerülése miatt tényleg minden esély elveszett már arra, hogy tisztán lássuk, hogy ki mit csinált.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.03.08. 11:16:43

@Kelsen és Coase: azzal egészíteném ki, hogy az SZT tisztek egy része, egyszerűen a munkáját végezte, ahogyan más, akár demokratikus országokban is. Ez fontos kiegészítés, és ez adja a pikantériáját az ügynek.

Reggie 2011.03.08. 11:35:29

@Legelő Őse: Ez a legszarabb kifogas eddig.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.03.08. 11:40:40

@Reggie: kifogás? mire? nem értem. Vagy Te nem érted. Ha valaki az előző rendszerben védte az ország érdekeit - mert ez volt a szakmája - akkor az kommunista automatikusan? Nem értem. Szerintem egy fontos megkülönböztetésről szóltam, amit lehet hogy nem értesz, vagy nincs elegendő ismereted róla, de szar kifogásnak nem hívnám. Esetleg érvekkel alátámaszthatnád.

Reggie 2011.03.08. 11:47:46

@Legelő Őse: Mindegyik ezt mondja, hogy csak a munkajat vegezte. Mindenki maga donti el, hogy kikkel orzi egyutt a disznot...
Tudod a normalis, tisztesseges emberek, ha olyan kornyezetben/korulmenyek kozotterdekeket szolgalva kenyszerulnek munkat vegezni, amelyel moralisan es/vagy erkolcsileg elitelnek, akkor inkabb lemond a tisztsegerol. Persze ezt most hiaba akarom elmagyarazni, mert a tisztesseg az emberek 70%-bol hianyzik...

Reggie 2011.03.08. 11:48:28

@Reggie: ...kozott/erdekeket...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.03.08. 11:55:33

@Reggie: igazad van, de például a kémelhárítás - gazdasági kémelhárítás, minden rendszerben az ország érdekeit szolgáló feladat, és semmi erkölcsileg elítélendő nincsen benne. Azt hogy a titkosszolgálatok munkáját aljas politikai célokra is alaposan kihasználta az előző rendszer, nem jelenti azt, hogy minden titkosszolgálati munkát végző szakember a társadalom kárára kamatoztatta szakmai tudását. Sokan közülük normális, tisztességes emberek, és sokan 89 után is a szakmájukban maradtak, mert több nyelvet beszélő profik, akik az aktuálpolitikától mindig is függetlenül dolgoztak, hiszen a munkájuk célja is ez volt. Ezeket az embereket mossák most össze, olyan besúgókkal, akik ösztöneiket követve dörgölőztek a hatalomhoz, és örömmel éltek vissza ideiglenes hatalmukkal... Erről beszélek.
Ilyen alapon, az össze rendőr, aki az előző rendszerben volt az, sőt az össze tanár is erkölcsileg elítélendő... hiszen ők konkrétan kiszolgálták - védték a rendszert, sőt örült tanaikat hirdették gyerekeknek.. de mégsem gondoljuk hogy ők lennének a bűnösök nem? Pont ennyire nem fekete és fehér az ügynöklista sem. Érdemes észrevenni a mögötte meghúzódó politikai szándékot is!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.03.08. 12:04:24

@tyto:
helló körmi, hogy van?
drágám, a felsorolt legények előbb gügyögtek, aztán tegeződtek, majd banánnal a kezükben elkezdtek magázódni.
nekem, édesem, a szüleim is magázódtak, mondhatnám én ebbe nőttem bele.
persze kegyed proli, ezt nem is értheti :)

Samott 2011.03.08. 12:23:36

@huttinger: de tenyleg, azzal a csokaval mi lett? Azt is ugy buktattak le mint ezt az ugyvedet (ha jol emlekszem eppen ugyanazok)... lemondott, eltunt a kozeletbol?

Bell & Sebastian 2011.03.08. 18:33:49

@Dr. No: Jogos, csak arra gondoltam, hogy elég sűrűn csereberélik a szerepeket. Hol jogi képviselő, hol bíró, hol ügyész az általam ismert doktor urak/hölgyek többsége.
Esetleg nyomozó is volt, egyik-másik.

A szóban forgó egyén például választott bíró, egyetemi oktató és nemzetközi kapcsolattartó egy személyben.

Tipikus kurvafontos hálózati kapcsolati tőkés.

Bell & Sebastian 2011.03.08. 19:07:06

@bbjnick: Utaltam már rá, hogy milyen is az, amikor közelről tanulmányozható a hatalom ragyás pofája, ahogyan lopják a pénzt zsákszámra, ki főállásban, ki mellékben, ki rámol, ki szentesíti, ki felvigyáz.

Alaposan leprás minden hatalmi ág, ha pénzt szagolnak, nincs az az isten, hogy meg ne szereznék, minden és mindenki eladó! Mostanában a csődtörvényiparra látok rá. Egy zsírosabb falat szétcincálásakor (ezt viccesen felszámolásnak nevezik) összefog a bíró a biztos és az adószedő a cél érdekében. A VII. kerületi élményeknek párja nincs!

Hunvald egy szánalmas senki a maiakhoz képest. Akinek eljár a pofája, az számoljon bátran kommandós rajtaütéssel is, mert az is benne van a pakliban.

Szegény APEH -os kishölgyet a szemem láttára vonta hátra a főnöke 54milliótól, maradjon az csak a felszámolónál!

Aki költség címén elvisz százat, a haverokat másfélhez segíti, kioszt 5% -ot a D -nek ennek is a kétharmada haveré!

Nevek: Dr. Felső Kft. - felszámoló, (Hargitai A. - Somorjai Béla), Cégbíró: Dr. Elek Orsolya, baráti kommancs: Galuska János, volt NIF ber. ig, (Lánchíd - holding), hogy csak a főszereplőket ismertessem!

1,5 - 3 MRD forinttal húzták le az államot csak egyetlen ügyben, ha a csalárd csődöt, cégkiürítést is ideveszem!

A hitelezők összességében még két százalékot sem kaptak, akárcsak a Megyerinél. Egész kibaszott iparág ez, és t. kormányunk bővíteni akar, a régiek meghagyásával! Elbaszott egy ötlet, '91 óta ugyanazok a kabátok (engedélyes cégek) vannak, csak a bennük tartózkodók változtak.

Ezek a hálózatok csak pusztulást, nyomort és halált hagynak maguk mögött, árnyékhatalom árnyékrendőrsége vigyázza álmaikat, a magyar vállalkozó meg bekaphatja nekik, más dolga nincs.

Feltéve, hogy szakít rá időt, mielőtt fellógatná magát, vagy megszökik innen, családostól.

De papíron minden törvényesnek tűnik, az összehangolt jogász-rablóbanda előadásában!

Menjenek ezek az anyjuk bús .......ba vissza, oda, ahonnan jöttek!

Bell & Sebastian 2011.03.08. 19:54:58

Közben kikerestem -a most már- NAV válaszlevelét a bejelentésemre. Nem azt írja, hogy továbbította az illetékes hatóságnak, hanem azt javasolja, hogy tegyek bejelentést a bírónál vagy pereljem be a biztost az okozott kár értékére, különben is, hatáskör hiányában tehetetlen, ha úgy látom, nagyon lopnak, jelentsem be a rendőrségen. Ahol ugye minden második ember mérlegképes könyvelő. Egy szóval nem kérdezte, van-e rá bizonyíték?

És mindezt -szigorúan polgári stílusban- lejegyezte a Közép-magyarországi Regionális Adó Főigazgatósága Jogi és Koordinációs Főosztály főosztályvezetője.

Erre mondják: szintén zenész!
Azért Kádár elvtárs alatt úgy buktak az ilyesmire, mint gyöngytyúk a takonyra! Mostanság meg rázzák le, mint kutya a vizet!

- Hodie mihi, cras Tibi! -gondolhatta, nem ok nélkül.

tewton 2011.03.08. 21:23:41

@Grift:
lol. én az ilyen műmájer virtuális lényeket, mint grift meg loxony eleve magázom. ha tewtonynak írok kommente, akkor azt is.

vagy maga annyira hülye, hogy tegezné azokat a vicces elektromos kisüléseket a monitorján? :) elmegy az áram, és nincsenek is.

mondjuk a macskáimat tegezem. de azok itt vannak, akkor is, ha nincs internet.

tewton 2011.03.08. 21:25:50

@Bell & Sebastian:
írjon már az elitoldalra is, aggódva figyeljük a harcát a disznófejű vader nagyúrral!

Reggie 2011.03.08. 23:00:17

@Legelő Őse: Ebben igazad van, de ismered a mondast: Aki korpa koze keveredik, megeszik a disznok.
Ez hatvanyozottan igaz itt, hiszen nehez eldonteni valakirol, hogy valojaban mit is csinalt.

Bloodscalp 2011.03.09. 01:38:22

@Grift: ne tessék bébéjénikket kihagyni a kommunizmustól megőrültek klubjából, egy kicsit valláskárosult de legalább annyira hülye mint ti:)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.03.09. 06:42:26

@Bell & Sebastian:

Én abba még belegondolni sem merek, hogy hogyan élnék meg egy ilyen helyzetet:-/ De abban biztos vagyok, hogy egy ilyen sz*rkupacot szétrúgni csak hatalomból lehet (erre van kitalálva a hatalom; nem?!).

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.03.09. 06:44:23

@Bloodscalp:

Irigylem a problémáidat: hogy neked mi mindenre jut a figyelmedből!:-D

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.03.09. 06:47:24

@Csülök:

Ha van rajta sapka akkor az a baj, ha nincs akkor az:-) Ha kommenista, akkor azé', ha meg antikommenista, akkor azé'... Logikus.

ü
bbjnick

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.03.09. 07:30:33

@tewton:
most komolyan azt hiszi, hogy érdekel engem, hogy loxonyt meg a többi fordultcionista haverját tegezi, vagy sem? hát ki maga? macskákat tart? akkor már az ürmösön sem csodálkszok. :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.03.09. 07:35:03

@bbjnick:
rosszul tudod. a "demokratikus" hatalom arra van amiről bell ír, még ha veresége mián, túlozva, sarkítva, feketébbre festve is a dolgokat a valósnál. a hatalom a pénzről szól.
mai napság már minden nap le kell írnom, hogy előre szóltam, hogy így van és lesz. :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.03.09. 07:51:36

@ post

"Mi lesz a vérbírákkal?"

lolz. a magyar Nemzeti erők legnagyobb problémája nyolcvan körüli vénemberek vegzálása. torgyán nyálas szájú írnok volt a vérbíró mellett, és torgyán 78 (hetvennyolc) éves.

soha jobb pasziót

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.03.09. 08:03:54

@mavo:

sőt hülye vagyok 79 múlt tavaly.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.03.09. 08:12:46

@Grift:

Én ezt értem. Csak nem fogadom el.

ü
bbjnick

Bell & Sebastian 2011.03.09. 08:30:44

@bbjnick: Konkrétan melyik hatalomra tetszik gondolni? Mivel többrétegű a', mint a hagyma. A veleje nem változott rendszerváltás óta.

A bábszínház pártokkal csak az alattvalók szórakoztatására van. Az a kevés tisztességes alakulat, akik eddig előfordultak a T. Házban, gazdasági háttér híján véreztek el, a többség pragmatikus, ahonnan fizetséget vár, oda áll. Közép- vagy hosszútávra senki sem tervez, túlélés van, napról-napra, hétről-hétre.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.03.09. 08:59:38

@Bell & Sebastian:

no, de akkor hol van az igazak pártja? aki után kapva kapna a nép?
süti beállítások módosítása