Veni, vidi, Viktor
2011. január 20. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Veni, vidi, Viktor

Vörös Danny, a Magyar Nemzet jól targetált gerillakampányának arca

  Orbán Viktor jött, látott - és győzött? - az Európai Parlamentben tegnap. Vagy legalábbis döntetlenre hozta a meccset, ami szép politikai teljesítmény egy hónap Magyarország-pofozás után. A fordulatot egy teljesen logikus kijelentéssel érte el: elmondta, hazánk kész módosítani a médiatörvényen, ha a Bizottság problémás passzusokat talál benne. Lehet, hogy ezzel kezdett volna kezdeni egy hónappal ezelőtt.

  És akkor megspóroltuk volna a sokhetes vesszőfutást, amelyben a magyar országimázs, a magyar jobboldal és a kétharmados kormányzat nemzetközi megítélése komoly sérüléseket szenvedett. A támadások elsősorban az európai balliberális politikai erők, illetve az európai sajtó részéről érték a kormányt - senkinek ne legyenek illúziói, nem csak baloldali lapok kritizálták hazánkat. Különbséget kell azonban tenni kritika és kritika között: a médiatörvény problémás passzusait elemző, jogos kritikáktól a Magyarország egészét megalázó rugdosásig terjedt az össztűz.

  Még a 2006-os Gyurcsány-beszéd és az azt követő zavargások idején sem volt annyira a média érdeklődésének középpontjában Magyarország, mint az elmúlt egy hónapban. Nap mint nap több vezető lap foglalkozott hazánkkal, sorra érkeztek a riporterek, forgatócsoportok Budapestre.

  Gyakori és régi kérdés jobboldali szavazók körében, hogy miért nem csinál már végre valaki valamit, javítandó a hazánkról kialakult külföldi véleményeken. Még a botrány kitörése előtt konferenciát szervezett a Mandiner a médiatörvényről és hazánk nemzetközi megítéléséről, ahol a nemzetközi sajtó képviselői és a magyar kormány, valamint az NMHH illetékesei kerekasztal-beszélgetéseken, illetve előadásokon ismerhették meg egymás szándékait és indítékait. Még kis szerkesztőségünkbe is eljött a francia tévé, találkoztunk a Guardian, az Economist és a holland NRC Handelsblad munkatársaival.

  Hosszan és széles frontokon zajlott a konfliktus, amelyből - bárhogy is zárult a tegnapi EP-vita mérlege, lassan tud majd felépülni a magyar ország és kormány nemzetközi megítélése, főleg a közvéleményt meghatározó média és a világ iránt érdeklődő európai polgárok szemében, akik nagy része az elmúlt évek mélyrepülése után eléggé alacsony polcon tartja hazánkat.

 

  A tegnapi EP-vita izgalmas és szórakoztató volt sokunk számára. A határozott fellépésű magyar kormányfő és a nem kevésbé eltökélt baloldali, liberális és zöld ellenfelei végre életet vittek a sokszor enyhe izgalmi faktorral rendelkező strasbourgi óriás-ülésterembe - bár volt képviselőnő, akit ez se tántorított el egy kevéssé progresszívnek mondható női szerep gyakorlásától.

  A nap hőse kétségkívül Nigel Farage volt, aki - bár egyáltalán nem vagyok euroszkeptikus - kétségkívül ékes angolsággal és standupba illő szellemességgel komcsizott és üdvözölte Orbán Viktort.

  A nap lúzere pedig Daniel Cohn-Bendit volt, aki előbb cenzúrázott Magyar Nemzettel pózolt, majd lila fejjel üvöltözött a magyar miniszterelnökkel, végül közölte: elment az étvágya a vele való közös étkezéstől - reméljük, azért nem maradt éhkoppon a vén '68-as felforgató.

  Végül Seres László - magyar újságíróként legalábbis arcpirító -követelése, hogy az EU szankcionálja Magyarországot, nem jött be. Nézzük helyette az új, és valóban fontos tényeket: az Európai Parlament összes frakciója (igen, még a szocik és a zöldek is) megszavazták a magyar elnökség programját; a Fideszt tagjai között tudó Európai Néppárt egésze kiállt a magyar kormány mellett; ahogy Jerzy Buzek EP-elnök, Herman van Rompuy, az EU állandó elnöke; José Manuel Barroso, a Bizottság elnöke is támogatásáról biztosította a magyar elnökséget.

  Sőt, két héttel ezelőtt az EU külpolitikai főképviselője, az egyébként a brit Munkáspárthoz kötődő Lady Ashton is megvédte a magyar kormányt: Catherine Ashton azon kérdésére, hogyan kommentálná azokat a bírálatokat, amelyek szerint Magyarország nem alkalmas az EU rotációs elnökségének betöltésére, úgy válaszolt: „nem reagálok azokra a véleményekre, amelyek alapvetően azt célozzák, hogy aláaknázzák ezt a Magyarország számára nagyon fontos pillanatot és szerepet”. Ashton büszke arra, hogy szorosan együttműködik a magyar külügyminiszterrel, és ezt a jövőben folytatják. Megjegyezte, reméli, hogy a sajtó „nagyon büszke arra, amit Magyarország képes lesz elérni az elkövetkező hat hónapban”.

  Ez január végére egy igen pozitív politikai összkép az Orbán-kormány számára. Remélhető, hogy a Bizottság gyors és tüzetes vizsgálata után a médiatörvény olyan irányban módosul, amely mindenki számára megfelel. Elmondható, hogy ha nem is diadalmenettel kezdődött a magyar EU-elnökség, innentől kezdve mintegy nullszaldóról indulva kezdhet foglalkozni a valóban fontos európai ügyekkel, mint például az euró és a megingó országok (Portugália és Spanyolország a soros) megmentése. Az lesz az igazi próbatétel - nem csak Orbánnak, a kormánynak és Magyarországnak, hanem egész Európának is.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr722599705

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bukás, vagy siker? Mit nevezne a bal oldal sikernek ha nem ezt? 2011.01.20. 15:29:32

 Orbán kiállt, az Európai parlament elé és megtörtént az ami amitől a baloldali értelmiség a legjobban rettegett. Orbán szépen helyt állt, erőt mutatott, voltak érvei és egy erős vezető látszatát keltette nem csak magyarországi szavazói szemében, ...

Trackback: Hamis hang 2011.01.20. 15:22:30

„Les verts et moi personellement, nous aimons la Hongrie.” Azaz: „A Zöldek és jómagam is szeretjük Magyarországot.” Ezt mondta Cohn-Bendit. És vagyunk még pár millióan, aki hasonlóan érzünk. Vagyunk még, akik szeretjük...

Trackback: Orbánt barátjáról? 2011.01.20. 14:30:29

Szerdán lezajlott a magyar EU-elnökség programjának vitája, az Európai Parlamentben azonban szinte kizárólag a médiatörvénnyel foglalkoztak.  A leghevesebb kritikával Daniel Cohn-Bendit, a zöldek vezetője illette Orbánt: elmondta, a rendszerváltás...

Trackback: Hírhamisítás 2011.01.20. 14:04:03

Mivel ma élőben néztem végig az magyar elnökség bemutatkozását az Európai Parlamentben és szintén élőben követtem a plenáris ülést követő sajtótájékoztatót, így szemet szúrt az eseményekkel foglalkozó Index.hu cikk címe: Orbán engedett Európának.Aki kö...

Trackback: Fülke forradalomtól a facebook forradalomig, avagy a Orbán Viktor és a web2.0 2011.01.20. 12:52:07

Örömmel hallottam miniszterelnökünktől az Európai Parlamentben az alábbi kijelentést: Ki gondolhatja, hogy az internet korszakában lehet a vélemények szabad áramlását korlátozni? Meg vagyok döbbenve, önök mennyire a múltban élnek. Mi a Facebook-on nyer...

Trackback: Attól függ honnan nézzük! Demokrácia 1. 2011.01.20. 12:38:13

 A kétharmad diszkrét és demokratikus bája.

Trackback: Ki gondolja az internetről? 2011.01.20. 12:25:38

"Ki gondolhatja, hogy az internet korszakában lehet a vélemények szabad áramlását korlátozni?" - Orbán Viktor válasza az EP meghallgatás médiatörvény-kritikáiraNéhány kérdés:- Ki gondolja azt, hogy egyedüli Európai országként Kína mintájára, ...

Trackback: Egy sértetlen disznó nyílt levele 2011.01.20. 12:24:55

Miniszterelnök úr!Feltételezem, hogy Ön ma az Európai Parlamentben egész Magyarországot óhajtotta képviselni, ahogy hazánk választott kormányfőjeként ez illendő volna. Ennek ellenére meg kell kérnem, hogy ne nyilatkozzon a nevemben!Gondolok itt arra, h...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lucky Larry Silverstein 2011.01.20. 16:29:48

@Bloodscalp: Nekem úgy tűnik hogy ez egy döntő érv, igen. Ne csúsztassunk, nem az előző kormányok loptak, hanem az előző 2 ballib kormány.

jancsivitéz 2011.01.20. 16:30:17

Ha ez Európa - nagy illúzióim nem voltak - akkr nicns kedvem odatartozni. Kritikán aluli dilettáns, primitív és erőszakos emberek, akik szerint az a demokrácia, ha nekik van igazuk, sértegetik Magyarországot. Orbán Viktor midnannyiunk nevében helytállt, fegyelmezetten, kultúráltan, bátran. Ez várható el egy politikustól, aki valóban példakép és méltó vezető egy nemzet számára.
Ne feledjük a történelem tanítását: ahogy Magyarország túlélte a tatárt, a törököt, a habsburg uralmat, és a szovjet megszállást, a nácikat és a kommunistákat, ugyanúgy fogja túlélni Európát és az egész nihilista, demagóg liberál-imperialista bagázst.
Hajrá Magyarország, hajrá Magyarok!

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.20. 16:30:40

@Bloodscalp:

Igazad van.. lépjünk túl ezen! Még akkor is, ha ez igaz....

....javasolj nekünk egy megoldást, hogy honnan vegyük elő a nyugdíjkassza, a TB és am block az államháztartás hiányát. (De megmondod, hogy mennyi is az?)

Nos?

...és most ne gyere a 16%-os adókulccsal, mert ha csak kicsit is ismernéd a költségvetési tételeket tudnád, hogy a 3,7 millió munkavállalónak ez jó, ha a 10%-át érintette sajnos!

Szóval? Honnan vegyünk? Kérjünk kölcsön kamatra?

abaka 2011.01.20. 16:31:04

@Schaf: "Azaz míg a KMNYP tagok saját maguknak félreraknak, addig ennek költségeit a többi adófizető fizeti meg?"

Milyen tobbi adofizeto? A legtobb adofizeto kotelezoen mnyp tag volt (a te szamaid szerint 3.5 millio a 3.78 milliobol), aki pedig nem, az maga donott igy szabadon.

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2011.01.20. 16:31:45

@abaka: Nem, nem értünk egyet, ez a ballib közgazdasági doktrina, ami 20 éve úgy van itt elővezetve, mintha ez lenne az egyedüli, kizárólagos megoldás. Ennek a doktrinának a mentén jutottunk oda, ahol vagyunk, semmi nem indokolja, hogy továbbra is azokra a ballib közgazdászokra hallgassunk, akik ide juttatták az országot.

Emlékszem, a választás előtt végig az volt a nagy kérdés, hogy mégis miből akar a Fidesz forrásokat teremteni, ha nem megszorításból, meg kiadás lefaragásból.
Aztán lett válságadó, meg különadó. Nahát!? Hát így is lehet? Ki gondolta volna? Igaz a multik nagyon csúnyán néznek. De ebben az országban nem a multik a választópolgárok, és a választott képviselőknek nem az a dolga, hogy a multik érdekeit érvényesítsék a választópolgárok érdekeit is megelőzve.

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.20. 16:31:53

@Lumieres:

Te meg azt mond már meg végre, hogy miért is kell nekünk az az IMF hitel, és MIBE kerül ez az adófizetőknek?

Hmm? Értsd: mekkora kamatra és milyen feltételek mellet kapunk ilyen hitelt?? vagy ez neked mellékes?

Lucky Larry Silverstein 2011.01.20. 16:32:40

2008. április 1. és 2010. április 1. között összesen harmincmillió forintra (plusz áfa) szerződött le Frei Tamás az FKF Zrt.-hez.

Újabb szadeszos zsidó, aki egy ideje külföldön él. Ez kéne megint? Ha jól emlékszem, a tv-ből is botrányosan távozott. Ezek nem változnak.

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.20. 16:33:08

@abaka:

Honnan veszed az adatot?? hmm? Vagy csak puffogtatod bele a világba ezt a KMNYP-i tagszámot?

Lumieres 2011.01.20. 16:33:37

@Scaramella va alla guerra: Az IMF strukturális reformokhoz kötötte!!!! És hol tartunk most fél évre rá, hogy beintettünk? Strukturális reformoknál.

Fél évet basztunk el, de 3000 milliárdunk bánja.
Ugyanott vagyunk, mint 2010 júliusában. Csak most nem az IMF/EU mondja hogy "strukturális átalakítás kell" hanem 0rbán.

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2011.01.20. 16:34:22

@Schaf: Tudom, ismerem a csapatot. És pont ezért nem tudnak megsérteni.

Hoppázó Beléndek 2011.01.20. 16:34:30

@Bathory: mondod te, aki minden ballibnek egyesével válaszol. ha a sötétség fájna, hangosan üvöltenél, te szerencsétlen segélyen élő időmilliárdos.

abaka 2011.01.20. 16:37:14

@Scaramella va alla guerra: Rokkantnyugdijak es egyeb szocialis juttatasok felulvizsgalata. Itt most nem arra a 200e rokkantnyugdijasra gondolok, aki tenyleg raszorul, hanme arra a 600e-re, aki nem.

A minimalber plusz 200e Ft zsebbe jellegu fizetesek visszaszoritasa peldaul szigorubb buntetesek kiszabasaval.

A tomegkozlekedes reformja esetleg privatizacioja.

Persze idore van szukseg amig az ilyen reformok megteszik a hatasukat, azt az idot pedig tul kell elni. Ezt peldaul el lehetett volna ugy erni, hogy idolegesen atiranyitjak az mnyp befizeteseket az allamkasszaba mondjuk 1-2 evig (ahogy eredetileg terveztek). Az sem teljesen koser, de meg mindig sokkal jobb, mint az allamositas.

baloo112 2011.01.20. 16:38:03

@Exe Géza:

Aki nem volt bejelentve (ahogy divat Mo-n), vagy minimalmberen van, vagy adocsalt es nincs megtakaritasa az könnyen pofazik.
Nekem milliokat lop el OVI. A mocsok "tözsdezök" a MNYP megtakaritasomhoz meg harmadaval hozzatözsdeztek. Amit most az allam elhappol.
Kit erdekel a mediatörveny?

Azt hittem a szocik utan nem leht szarabb. De most mår låtom hogy igen.

Persze aki a zavarosban halåszik azt nem erinti a dolog.

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2011.01.20. 16:38:37

@Bloodscalp: Igen, ez egy érv, mivel az előző kéballib kormányok által felhalmozott adóssághegyet kell most vissszafizetni. S azért is érv, mert ezen az országon egyáltalán nem látszódik meg az a több mint 12000 milliárd, amivel növelték a magyar államadósságot.

Tehát nem elég, hogy döbbenetes adósságot kell rendeznie a jelenlegi korménynak, még csak az sem vígasztalhatja az országot, hogy legalább értelmesen hasznosult volna a felvett temérdek pénz. Egy fenét. Szétlopták. Most meg azokat ekézik, akik ilyen feltételek közepette, ilen determináció, hiány és államadósság mellett próbálják működőképes állapotban tartani a költségvetést - hogy például ne mondjon csődöt a nyuigdíjbiztosító még idén.

Bloodscalp 2011.01.20. 16:39:25

@Bathory: ez a lopás dolog azt hiszem csak a dátumtól függ:) sztem egy idő után ebben is változik majd a kormányzati kommunikáció:)

@Schaf: nem én vagyok a jobbkéz:) megintcsak összekeversz vkivel:) én azt mondom hogy a lopás az lopás, nem kéne megmentésnek hívni:)

mellesleg a korábbi kormány is a néptől nyúlta le a zsöcit, ez is tőlünk nyúlja le a zsöcit deha szerinted ez jogos! támogasd őket

Szerintem nem

abaka 2011.01.20. 16:40:26

@Schaf: Az mnyp tagletszamot most eppen a te kommentedbol vettem. :)

Ianas 2011.01.20. 16:41:31

@tildy:): Ez az egész csak színjáték, legalábbis úgy tűnik, hogy a Fidesz más dolgokról szeretné elterelni a figyelmet.

ben2 2011.01.20. 16:42:02

@gauche caviar:

"előadott egy ilyen trógerelős, kültelki kocsmákban megszokott performanszt, és a végén eljátszotta a nagy nem-fogok kezet aduászt. Pff."

Miről beszélsz? Elnézést kellett volna kérnie a kivörösödött fejjel üvöltöző, Budaházyt lealázó demagódiával operáló Daniel Cohn-Bendit-től?
Miért is? Mert a médiatörvény nem tetszik a 0% támogatottságú értelmiség elvbarátainak?
Hát egy nagy lófaszt.
Röhejes, hogy míg az európai baloldal alpári stílusban mocskolja az országot, akkor egyesek elvárják, hogy a magyar kormányfő hasra vágódjon előttük. Ennek a fajta külpolitikának 2010 áprilisában végre végeszakadt.

abaka 2011.01.20. 16:42:16

@Exe Géza: "Nem, nem értünk egyet, ez a ballib közgazdasági doktrina, ami 20 éve úgy van itt elővezetve, mintha ez lenne az egyedüli, kizárólagos megoldás."

Akkor mit gondolsz arrol, hogy ideologiai hatteret tekintve a fidesz politikaja (a nagytoke sanyargatasa, ne a zemberekkel fizettesek meg, nyugdijtozsde etc.) sokkal inkabb baloldalibb, mint pl egy megszoritasokra epito strategia?

nevetőharmadik 2011.01.20. 16:43:28

Ha a facebookon múlt volna, Magyarország miniszterelnöke ma egy szép, piros alma lenne.

gomorra 2011.01.20. 16:44:44

@Lumieres: Angyalom, tudod ha ők adnak, akkor azt vissza is kell adni. Ez pedig a mienk...tudod úgy értem, hogy nem azoké, akik befizették, fizettük, hanem az országé. Ebben persze benne van az is, hogy ha azok, akiktől most látszólag elveszik, akkor azokat kártalanítani kell olymódon, hogy ha nyuggerkorba érnek, hát legyen nyugdíjuk.
Ha az IMF ad...az drágább tud lenni...sokan azt nem értik, hogy hitelnél drágább dolog vajmi kevés van. Annál még a mayup átcsoportosítás is jobb. Kockázatos kissé persze, de jól kell csinányi az elkövetkezendő 30 évet, s máris nulla a kockázat.

penumbra1984 2011.01.20. 16:47:09

Lehet már mondták előttem is, de most már muszáj idekommentelnem, mert kikívánkozik. Lehet sok mindennel vádolni meg hibáztatni Orbánt, nekem is rengeteg fenntartásom van, amit és ahogy csinál, de önmagában az EP-beli szereplését nézve pontosan úgy viselkedett, ahogy egy miniszterelnöknek kell.
Először megnéztem ami Bendit előadott, tényleg lila fejjel, minősíthetetlen stílusban üvöltözött. Erre Orbán határozottan reagált. Én nem értem, sokan itt arról osztják az észt, hogy mekkora tapló módon reagálta le. Vagy akkor nem ugyanazt a közvetítést néztük? Én ezt a Cohn-Benditet éreztem rettenetesen tirpáknak.
Nekem igenis jólesett, hogy határozottan kiosztotta azt az üvöltöző majmot. Mégis mit kellett volna tennie? Lesütött szemmel eltűrni, ahogy ordibál az a kretén, majd elnézést kérnie? Akkor az européer meg szalonképes lett volna? Miről beszélünk? A Cohn-Bendit megnyilvánulása szalonképes meg européer volt?
Ha meghunyászkodott volna Orbán akkor most a sok véleményformáló blogger megdícsérné? Vagy most akkor mit kellett volna csinálnia?

baloo112 2011.01.20. 16:48:49

@ben2: Ki mocskolta az orszågot?
Csak ezt a szerencsetlen törvenyt kritizåltåk.

Szegeny Viki meg az orszågra vette. Aztån meg ellopta az MNYP penzemet. ;)

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2011.01.20. 16:49:34

@baloo112: Nem valami vidám dolog a manyup sztori, én sem vagyok boldog tőle, bár én attól sem voltam boldog, amikor a ballib egyszerűen kiszervezte a nyugdíjkassza egy részét magántársaságokba, hogy jó kis, folyamatosan tejelő forrást biztosítson magának.
Egyetlen másodpercig nem volt az enyém az a pénz, amit be kellett fizetnem oda, bezzeg a hozamából lehúzott 5% kezelési ktg. az azonnal magánosult a nyugdíjpénztári tulajdonosok és managerek felé.

Most ez a pénz visszament a rendszerbe, nem mellesleg úgy, hogy a nyugdíjpénztáram negatív reálhozamot ért el 12 év alatt!!!

Azt tudom, hogy ha ezt a lépést nem húza meg a kormány, akkor már idén veszélybe került volna a nyugdíjkassza.
Ezzel szemben nem értem azokat, akik szerint 20-30 év múlva úgysem lesz állami nyugdíj, hogy vajon miből gondolják tökéletes magabiztossággal, hogy ezek a magánnyugdíjpénztárak viszont tökéletesen fognak működni 20-30 év múlva. A legutóbbi válság tapasztalatai alapján ezt semmi, de semmi sem garantálja és hadd ne hasonlítsam már egy magántársaság garanciáját egy állami garanciához, mert a kettő sehol a világon nincs egy súlycsoportban.

Lumieres 2011.01.20. 16:52:21

@gomorra: Büdös lófaszt!!! Az EU/IMF-től alacsonyabb kamatra kapjuk/kaptuk volna, mint a PIACRÓL!!!! Csak a hülye f@szok, hiszik azt hogy "jól jár az ország", ha beintünk az EU/IMF delegációnak.

És most ugyanott vagyunk. Februárba jönnek a "strukturális reformok". Fél év késéssel, 3000 milliárdos költségen és sokkal jobban fog fájni...

Tita nick 2011.01.20. 16:57:03

Ez a zöld zöld, aki beolvasott Orbánnak, az infarktus szélén állt. Aggódom érte. orvos kell neki. Legalább kicsit homokoztak az EU-képviselők. Játszottak kicsit. Úgyis kemény a parlamenti meló, kell egy kis lazulás. Nem tudom, miért épp a Magyar Nemzet kopfját emelgetik, ők biztosan tudják. Ennyi liberális termelt ki a mai kor, ezért szar a világ. Eddig is másodrendűnek tekintettek minket, nincs min csodálkozni. Akkor bezzeg, amikor idehaza verték az embereket, köztük papot, időst, vakot, még rokkanttá is tettek egyeseket, egy árva hang nem gyütt ki a picike torkukon. Á, az nem volt diktatúra. Az európai rendfenntartás volt. Amikor az egész várost kordonerő borította, az sem verte ki náluk a biztosítékot.

Egyszerűen szarok rájuk. Ennyi.

baloo112 2011.01.20. 16:57:48

@Exe Géza: szar penzterba voltal. nekem a harmadåval megemeltek a betett betetet. Ennek most a 10%-at kaphatom meg, a többi megy a levesbe, aztån majd kapok minimålber nyugdijat. Többet nem szavazok senkire. Mer most ezekre szavaztam. Kår volt. Pedig remenykedtem, hogy most majd törtenik valami. Erre egy konzervativnak mondott pårt ållamosit.
Meg låtszatintezkedeseket hoz. De effektive csak a benzin drågult, meg a törlesztök emelkedtek. (tudom a gyurcsåny hibåja...)
Hol van itt az öngondokodås? Az igazi konzervatizmus. Ez csak populizmus meg szocialista duma. Vissza a Kådårizmusba...

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2011.01.20. 17:01:19

@abaka: Igen, a Fidesz gazdaságpolitikájában vannak baloldali elemek. Mi ezzel a gond? És vannak jobboldali elemek is, mint pl. az egykulcsos adó. Nem az ideológiai címke az érdekes, hanem az elemek társadalmi hasznosulása, illetve az, hogy az adott elemek mennyiben szolgálják a választók érdekeit.
A folyamatos megszorítás politikája nem a választók, hanem a multinacionális cégek, továbbá az általuk hatalomban tartott (nálunk ballib) elit érdekeit szolgálja. Ugyanis míg a nyomorult bérből és fizetésből élőkről az 56. bőrt is lehúzza ez a krokodilkönnyeket hullató elit, a költségvetésben így megspórolt pénzt kitolja a multiknak, pl. 500 milliárdos 4. metró beruházás címszó alatt.
Ennek semmi köze a választók érdekeihez.

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2011.01.20. 17:09:01

@Lumieres: Hát az lehet, hogy alacsonyabb kamatra kaptunk volna, de akkor nem csinálhattuk volna meg a válságadót, meg a különadót - mint azt meg is próbálta megtorpedózni az IMF.

Akkor lett volna egy újabb klassz megszorítás - persze nem máson, mint a nyomorult adófizető állampolgárokon. Akkor meg azért lett volna hiszti, csak a mostaninál nem kicsit durvább. De hát úgyis a Zorbánékon verték volna el a port a népek, az meg direkt jó, nem igaz?

Lumieres 2011.01.20. 17:09:50

index.hu/belfold/2011/01/20/feltunest_keltett_kuldolfon_orban_strasbourgi_szereplese/

Itt van a SZABAD sajtó véleménye!!

Basszátok meg! Ezt tényleg L-qrtuk!!!!!

Lumieres 2011.01.20. 17:11:14

@Exe Géza: Így van. Meg a többit disznóságot se csinálhattátok volna meg!!!!! Például a 3000 milliárd lenyúlást SE!!!! És mindenkinek jobb lett volna...

Lumieres 2011.01.20. 17:15:05

@Lumieres:
index.hu/gazdasag/magyar/2011/01/20/jarai_kockazatos_a_magyar_gazdasagpolitika/

Már Járai is kommunista? De mér' nem mondta ugyanezt JÚLIUSBAN a választások után!!!!!!

Lumieres 2011.01.20. 17:18:33

@Exe Géza: A strukturális reformok MOST jönnek... Mindkettő lesz egyszerre. Beszántják a 3000 milliárdot ÉS még MEGSZORÍTÁSOK IS LESZNEK...

És elmehettünk volna még 2 évig a gyógy EU/IMF hitelen. De nem...

Ezek még februárban is azt fogják hazudni a megszorítások kellős közepén, hogy NINCS megszorítás.

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.20. 17:34:57

@Lumieres:

Te most mit akarsz? megszorítást? Rendet? IMF hitelt?

de most komolyan.. azt próbálod itt bemagyarázni, hogy csak jobb lett volna kölcsönt felvenni??

Hogy is mondta HOFI? "..EZ tényleg az ami!" :-))

Elftárs 2011.01.20. 17:35:26

@Lumieres: gyógy...:)
valamint kérték volna a nyugdíjkorhatár emelését 70 éves korig(mondjuk ami késik, nem múlik:P www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20100811-elkerulhetetlen-a-nyugdijkorhatar-70-evre-emelese-egy-nemet-szakember-szerint.html)
tovább ...hát már nem tudom mit tudtunk volna privatizálni, energiaszektor...oda, vízművek....oda...de talán adhattunk volna vért még havonta(www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=20243 :P)

Lumieres 2011.01.20. 17:43:33

@Schaf: Azt, hogy eltűnjön a picsába ez a HAZUG GECI REZSIM VELED EGYÜTT!!!!

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.20. 17:45:04

Fokozottan ellenőrzik a hazánkba érkező német sertéshústermékeket

Mostantól fokozottan ellenőrzik a hatóságok a Németországból érkező sertéshúsok magyarországi felhasználását Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter rendelete szerint.

Milyen jó nekünk, hogy saját disznó helyett németet eszünk... de tényleg... az íze is más... :-)))

Nahh... akkor legyen így. Minden egyes német-francia-stb. fricskáért adunk egy másikat. (nem mintha ez a korlátozás nem lenne jogos és védhető). csak rájönnek, hogy itt a magyar törvények érvényesek és azt most nem a lefizetett, seggnyaló, szocliboldal hozza. :-))

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.20. 17:46:03

@Lumieres:

....menj tüntetni ezért 30-as IQ-jú barátom. 40 év alatt majd csak megunod, mert akkor lesztek legközelebb kormányközeli helyzetben :-)))

Lumieres 2011.01.20. 17:46:23

@Elftárs: Nem ezt kérték, csak NORMÁLIS KÖLTSÉGVETÉST!!! És kiszámítható STABIL gazdaságpolitikát!!!!

Hogy dögölnének bele a "strukturális reformjukba"!!!!!

Elftárs 2011.01.20. 17:47:15

@Schaf: nem játék a dioxin, van vagy 7 év a lebomlási ideje az emberi szervezetben
biztos ocsóbb:P

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.20. 17:48:35

@Lumieres:

Jahh és még valami... a jelek szerint a

"HAZUG GECI REZSIM"

éppen eltűnik a picsába... még ha neked ez ennyire fáj is. :)))

Lumieres 2011.01.20. 17:50:00

@Elftárs: Ki legyen helyette? 2 hét alatt össze lehet rakni a facebook-on egy pártot!!! Az is jobb lenne ennél!!!
CSAK ÚJ PÁRTRA ÉS ÚJ EMBEREKRE ADOM A VOKSOMAT!

Ha lesz facebook párt (internetes spontán szerveződő), oda még BE IS LÉPEK!!!!
Csak azér', hogy végre ezeket a geci politikusokat kib@sszuk a picsába élükön ezzel gumicsizmás díszf@sszal!!!!

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.20. 17:50:36

@Elftárs:

Na de milyen zamata lesz attól a Spar, meg TESCO parizernek wazze!! Az smafu???

Még hogy sajtószabadság, meg demokrácia... egyetek-vegyetek, had nőjön a begyetek vazz.. :-))

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.20. 17:51:14

@Lumieres:

Most vér komolyan kérdezem.. te ugye valami közszolga vagy?

Lumieres 2011.01.20. 17:51:26

@Schaf: 40 napotok se lesz, ha így folytatjátok!!!!

Elftárs 2011.01.20. 17:51:57

@Lumieres: Azért az IMF, nem a Caritas, nem segélyszervezett, hanem kőkemény gazdasági vállalkozás(+még bele is szólnak a különböző országok irányításába. Olyan mintha én adok Neked kölcsön 10 ezer forintot, és megtiltom, hogy a héten bulizni menj, mert mi van, ha nem tudod visszafizetni:P)
Tehát nem olyan ocsó az a kölcsön:P

Elftárs 2011.01.20. 17:53:02

@Lumieres: majdnem minden politikus egyforma, azért politikus, és ha az újak, most nem olyanok, majd olyanok lesznek...ennyi:)

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2011.01.20. 17:53:31

@Lumieres:
"Az IMF strukturális reformokhoz kötötte!!!! És hol tartunk most fél évre rá, hogy beintettünk? Strukturális reformoknál. "

Nézd, kv 5oo milliárddal bejjebb vagyunk, ugyanis az IMF a válságadókat ellenezte volna.
És hasonló módon ellenezte volna az SzJA csökkentést. és vlsz. az ingatlanadó bevezetését is pártfogolta volna.

ergo : az folyt volna ami 2o1oig : a nagytőkének mindent szabad, és kiozárólag aa laakosság viszi el a szart.

Na, ez a különbség,

Elftárs 2011.01.20. 17:54:37

@Schaf: egyetek, vegyetek, szedjetek
egyetek, vegyetek:)

Spár bojkot van:P

Lumieres 2011.01.20. 17:55:19

@Schaf: Én meg vérkomolyan küldelek el a f@szba a pártközpontotokba! (már nem is első alkalommal)

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2011.01.20. 17:57:14

@Lumieres:

Nézd, én garanciát akarok arra, hogy ha most a kíltségvetést konszolidálják, akkor nem jínnek a kommunisták vissza, és nem lopják szét ( osztogatják el ) a pénzt. Ez a konszolidáció egy Déva vára : amit konszolidáltunk 2ooo ig, elkúrták a kommerek 2o1o ig.

Ez igy nem hatékony.

sajnos, jelenleg a zOrbán az egyetlen garancia arra, hogy az mszp és a posztkommunisták ( mármikt azok, amelyek pártba tomorulve az mszmp vagyoni íríkísei ) ne jíjjenek vissza, és ne emeljék az adót, ne lopják szét és osztogassák el a konszolidált államkasszát.

Lumieres 2011.01.20. 17:58:47

@Elftárs: Nem is, de nekünk KENDVEZMÉNYES hitelt adott. Sokkal jobban jártunk, mintha a piacról hitelezünk. A forint meg kurva stabil volt, sőt erősödött. Mostmeg kiszámíthatatlan, és jelentősen gyengül, ráadásul a piacról magasabb kamatra kapunk hitelt. IGEN HITELT... AMIT FOLYAMATOSAN VESZÜNK FEL, DRÁGÁBBAN!!! (csak erről nem ír a BayerZsoca)

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.20. 17:59:05

@Lumieres:

Ne bazz.. mész gyújtogatni?? Lövöldözni?? Komoly???

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.20. 18:02:29

@Lumieres:

öööö... a 310Ft-os EUR-ra gondolsz a stabil és erősödő forint kifejezéssel?

Meg olcsó IMF hitel? Amikor NINCS rá szükségünk?? MI a FASZNAK?? Hogy te meg a haverjaid szétlophassák?? Ne viccölj...

Szerintem amellett, hogy egy tök feleslegesen eltartott kommunista aktakukac lehetsz (akit remélem márciusban már szélnek is eresztenek).
Néha nem ártana gondolkodni is. Mert eddig tőled csak anyázást-személyeskedést olvashattunk, ha valaki esetleg érvekkel feléd került. :-)))

Lumieres 2011.01.20. 18:03:20

@Scaramella va alla guerra: Ki jönne vissza? Milyen kommunisták. Azok már nem jönnek vissza soha. Eltünni se fognak, de már kormányt nem tudnak alakítani itt már soha... 0rbán tényleg kicsinálta a "kommunistákat"....Csak a kurva életbe, rosszabb rezsimet csinál mint Gyurcsány fénykorában!!!! Ki fogja eltakarítani 0rbánt? Ezek most 20 évre akarják BEBETONOZNI.
Gyurcsányt is elküldtük a picsába. Ezt kis gecit is el fogjuk, de nem mindegy, hogy addig mennyi kárt okoz....

Lumieres 2011.01.20. 18:05:29

@Schaf: Nem, hanem a 260-as 2010 májusira. Amikor ezek a f@szok átvették a kormányt.

Lumieres 2011.01.20. 18:09:04

@Lumieres: De mondhattam volna 185 CHF/HUF 2010 MÁJUSI ADATOT.
NA mostmennyi?? "Csak " 212.... PFFFF....

Lumieres 2011.01.20. 18:09:51

@Lumieres: Benzinár? 400 lesz Februárban?

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.20. 18:10:07

@Lumieres:

Ezek a legjobb banki vételi árfolyamok (2010-05-5)

Valuta Árfolyam
USD 212.9500
GBP 320.1400
AUD 312.8200
CZK 10.3600
DKK 36.3800
EUR 273.2200

Te miről beszélsz kiscsikó???

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.20. 18:11:50

@Lumieres:

Most jöttem csak rá.. te nem közszolga vagy bazze, hanem banki alkalmazott. ott is valami seggfej középvezető, akinek most ugrik a hatszámjegyű prémiuma a megszorítások miatt.

Remélem a jövő évit sem kapod meg. :-)))

kackia 2011.01.20. 18:12:14

@Lumieres: Komcsik eltűntek , de liberális fertőzöttség még fenn áll. Orbán már dolgozik a hatékony vakcinán aztán eltűnik végleg a libavírus.

Lumieres 2011.01.20. 18:13:04

Itt a grafikon te f@sz:

finance.yahoo.com/q/bc?s=EURHUF=X

Mutasd meg rajta a KÓSA-SZIJJ-ártó duplacsúcsot 292-nél... !!!!!

Hogy rohadna le a hazug mocskos pofája mindkettőnek!!!!!

kackia 2011.01.20. 18:13:30

libavírus=libsivírus

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.20. 18:13:42

@Lumieres:

Balfaszkám:

www.sielok.hu/rovat/auto/cikk/benzinarak/

Nézd gyorsan meg hol a legdrágább? Nem nálunk??? Még csak nem is a mezőny végén vagyunk??? A fenébe.. ez hogy lehet???

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2011.01.20. 18:14:01

@Lumieres:
" Ki jönne vissza? Milyen kommunisták. Azok már nem jönnek vissza soha. Eltünni se fognak, de már kormányt nem tudnak alakítani itt már soha... "

:D Túl optimista vagy.

Nézd, Orbán sok lépése igen káros.
A legkárosabb az, hogy elemzés nélkúl, lart pout lart harcol. Holott nem a harc a fontos, hanem az, hogy az ország érdekét elősegitő dolgokat végül is érvényesitse. ( P.l. multik adózása, CAP, gázvezeték, fejlesztés, stb ). Kisebb csinnadrattával is ugyanezt érte volna el ( p.l. a fasznak kellett egy rohadt qrva focimeccs miatt az IMFfel demonstrative összeveszni. Ki lehetett volna őket csendben is rúgni ).

Ami bizonyos fokig aggaszt, az az hogy kockáztat, és nem vagyok meggyőződve arról, hogy mindent kiszámitott amikor a kockázatot bevállalta.

Egyébként magyarországon még Rákosi sem tudta magát bebetonozni ( annyit uralkodott, mint most az mszp :D ).

Az mszptől félek, mert sajna sem az lmp ( mondjuk az kissé "fishy" párt ) sem pedig a jobbik nem épült ki váltópárttá. A kommerek a legnagyobbak. Igy az ő esélyük is a legnagyobb a visszatérésre.

na ez aggaszt a legjobban

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.20. 18:14:49

@Lumieres:

Bazmeg.. te tudod mi a különbség a deviza és a valuta között?? Meg mi az, hogy "középárfolyam"?

Visszavonom.. mégse bankár vagy, csak egy kis kommunista pöcs. :-)

Megfigyelo 2011.01.20. 18:15:39

@Schaf: Nem mondtam, hogy igazsagos, azt sem, hogy nem. Ez nem igazságosság kérdése. A MNYP-törvényben feketén-fehéren szerepel, hogy magántulajdon, erre hivatkozott 2 alkotmánybírósági döntés is, így ez egy tény. A magántulajdon elvétele pedig lopás. (Lehet ragozni, akkor kiderül, hogy zsarolás segítségéve elkövetett lopás...)

Megfigyelo 2011.01.20. 18:16:58

@Lumieres: A fő probléma, hogy nem biztos, hogy nem lesz véres a dolog...

Lumieres 2011.01.20. 18:18:46

@Schaf: Frissítve: 2010.01.08.

LOL... Te most a BAJNAI kormány dícsérted?

Ennyit arról, honnan szerzed az infókat... SIJJELŐJENŐ!!!!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.20. 18:19:00

@rajcsányi.gellért (ergé):

ez így már rendben van, ha eredetileg is így írod le, nem szólok egy szót sem.

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.20. 18:20:05

@Megfigyelo:

A MANYUP törvény egy törvény. Ugye? Most hoztak egy másikat. Ugye? eszerint már nem a te tulajdonod.

Mi a probléma? Mindkét esetben a törvény bötűje alapján nézzük a kérdést nem?

Lumieres 2011.01.20. 18:20:55

@Scaramella va alla guerra: Sajnos az az igazság, hogy semmit se számolnak, kockázatot meg PLÁNE nem.
Egy hétre előre improvizál a kormány. Nincs terv... Nincs gazdaságpolitika.... Hetente változik az irány is...

Lumieres 2011.01.20. 18:23:25

@Schaf: Elmész te a picsába! Ezen is látszik, hogy az 0rbánreszim elqrta. Ezen is ottvan a Kósa-szijj--ártó 292-es EURHUF...
Mennyé vissza SIELNI!!!!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.20. 18:23:29

@Exe Géza:

annyiban igazad van, hogy egyelőre csak a hvg írt erről, tehát nem biztos az infó. egyebekben viszont a kritizált gumiszabályok java része nem hinném, hogy európai médiatörvényben létezne, tehát nem lesz mit módosítani.

Lumieres 2011.01.20. 18:24:48

@Megfigyelo: Az csak attól függ, mennyire van elszállva ennek a gumicsizmás parasztnak az agya...

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.20. 18:26:47

@Lumieres:

Ferkó bátyád idején mennyi is volt? 310? te mész el a picsába libsikém. :-))

fogash 2011.01.20. 18:45:30

Szükséges reformok?
1.) független orvosbizottságokkal (minimum az ország túlsó végéből átutaztatva) az összes rokkantnyugdíjast felülvizsgálni.
Az "idegi alapon" és hasonló kategóriákkal rokkantosítottakat azonnal átsorolni munkanélkülivé. Így még egy évig lóghat az állami csöcsön, aztán be lehet állni dolgozni.
Csak a valós szervi bajjal, fogyatékkal rokkantosítottak maradhatnak rokkantak, bár a derékfájással, porckopással rokik számára másik kategória kellene. Igaz ugyan, hogy bányász nem lehet fájó háttal, de telefonközpontos igen...

2.) a jelenlegi nyugdíjasok közül alig 20%-ot tesz ki az a réteg, akik valóban elérték az öregségi nyugdíj korhatárát. Aki 3 éven belül van ehhez, az maradhat nyugdíjas. Akinek több hiányzik, az átsorolódik munkanélkülivé. 40éves rendőrnyugdíjasok nem kellenek...

3.) jelenlegi nyugdíjak maximalizálása. Bár hangzatos lózung, de aki a 40 évnyi munkáját 1960 és 2000 között végezte, az lóf*t nem tett hozzá a jelenlegi nyugdíjrendszerhez, nincs befizetése, amit most visszakaphatna. Rokkantak, korengedményesek pláne...

4.) közmunkaprogramok. A teljesen egészséges munkakerülő réteg (aki hagyományosan teknővájó, illetve kubikos foglalkozásokat űzött 50-100éve) nyugodtan visszatérhet ehhez a tevékenységéhez. Havi juttatásának (ami innét fogva nem segély, hanem BÉR) feltétele, hogy minden reggel munkára jelentkezik. Amint az országban az összes töltés egy méterrel magasabbra lett talicskázva, amint az összes szántóföldi csatorna és települési vízelvezető árok ki van pucolva (szemét, cserjék, stb) és le van kaszálva, megkaphatják a pénzüket munka nélkül is. Addig nem. Így az új generációban is rögzül, hogy azért a kva pénzért minden reggel el kell menni dolgozni, nem pedig a postás hozza csak úgy...

5.) a gyerek iskolakerülése a szülő segélyének megvonását is eredményezi. segély csak természetbeni juttatásként: prepaid villanyóra, tankönyv, BENTLAKÁSOS iskola étkezéssel, ruházattal, hogy ne is lehessen az utalványt vagy segélytárgyakat kp-ra cserélni.

6.) Vagyonosodási vizsgálatok szakma szerint célzottan. Jöhet az összes sebész, fogász, nőgyógyász, rákász, ügyvéd, futballista és hasonszőrű társaik. Al Caponét is így fogták meg, nem tettenéréssel...

7.) választójog az előző ciklusban befizetett SZJA alapján súlyozva. Aki 10x annyi adót fizet be, az tízszeres súllyal dönthesse el, mire költjük. Nettó haszonélvezők (nyugdíjas, segélyes, roki) ne akarja megmondani, hogyan legyen...

Egész jó választási program lenne. :)

Más: aki elkezdte nézni a videókat az elejétől, az láthatta, hogy OV már az elején is rekedt volt. Nem elkiabálta a hangját, hanem úgy ment be, hogy nem volt hangja. Azért az különbség a Kóhnhoz képest, aki valóban élőben hergelte bele magát az agyvérzésig.

A szopóágon lévő mnyp-ügyről:
Én is bukok rajta rendesen, bár az utóbbi 10 évben mindig elértem év közben a járulékfizetés felső határát. Aki minimálbér körül karistolt végig (akár csak papíron is), annak sájszegál hova lép, a mnyp-ban nevére halmozott zsé se lenne több, mint amit az állam adni fog neki. Sajnos a nyugdíjasok is választópolgárok, és amíg a sok "kisnyugdíjas" szavazatát két kiló cukorral meg lehet venni választások előtt, addig ennek a rétegnek (-->minimálbéresből keletkezett kisnyuginak) mindig a kedvére fog járni minden kormány.

Mi, valódi adófizetők (a 3millióból az a 15%, aki az SZJA 90%-át eddig is összedobta) egy választás esetén drága pénzen megvehető kevés szavazat vagyunk, így valszeg tojni fognak ránk. Ez gáz, mert az aktív életünk során potenciálisan összerakható tőkét -ami a magas nyugdíj alapja lenne - simán bukjuk most, viszont a nyugdíjunk a kisnyugikéhoz lesz belőve. Ideális esetben mondjuk kettes (háármas) szorzóval. :(

Ez nem vicces. Ha viszont úgy nézem, hogy az egykulcsos szja bevezetésével a nettó fizum növekményét egy az egyben félrerakva 3 év alatt újra össze tudom rakni azt a zsét, amit most elvesz a kormány a mnyp államosításával, akkor a helyzet nem tűnik reménytelenül rossznak. Hangsúlyozom: számomra, aki tisztán bejelentett (jó) fizetésből élek, nem simlizek vállalkozóként, nem kapok zsebbe lóvét, stb.

Foglaljuk csak össze:
- a minimálbér környéke +/- nullát kap az egykulcsos adóval
- ugyanők +/- nullát buknak a mnyp elvételén
- a jól keresők sokat kapnak az egykulcson
- ugyanők nagyobbat buknak a mnyp elvételén, de az egykulcs miatt hamar helyrejöhetnek
- az adózás és támogatás végre kezdi a "hangyákat" támogatni, nem a "tücsköket"
- OV végre azt merte mondani a világnak, hogy hé, vegyetek minket is emberszámba (bár lehet, hogy csekély eredménnyel)
- OV végre nem a szűk dolgozó-adófizető rétegről akar bőrt nyúzni az IMF kedve szerint, hanem az IMF által protezsált multiknak tett keresztbe.

nem vagyok narancs-hívő, de a sajtó körüli mizériát leszámítva nem tűnik ez olyan sötétnek, mint a szekfűsök (szekfüvesek?) folytonos elkúrása...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.20. 18:56:12

@Exe Géza:

és most veszem észre, hogy nem is a hvg volt a forrásom, hanem az index egy majdnem fl nappal későbbi cikke (index.hu/belfold/2011/01/19/orban_engedett_europanak/ ), ami már határozottan állítja, hogy orbán engedett.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.20. 19:00:20

@rajcsányi.gellért (ergé):

egyébként az európai sajtóreflexiók nem túl biztatóak (index.hu/belfold/2011/01/20/feltunest_keltett_kuldolfon_orban_strasbourgi_szereplese/ ), és mondjuk egy faz-t vagy egy le figarót talán ne vádoljunk baloldali elhajlással, pedig azok sem bánnak teljesen kesztyűs kézzel a miniszterelnökkel ...

Lumieres 2011.01.20. 19:10:39

@Schaf: Ki az a Ferkó?
- Ja a Feri...
- Hogy-hogy milyen Feri?
- Aki a f....-t a szádba veri!

Azóta már 2 kormány volt te FASZ. És mutogatsz a gazdasági világválságra...

Elküldük azt az elkqrót is... ;)
Ezt is el fogjuk.
Ne vegyél fel te se hosszútávra frankhitelt!!!!
Ez a rezsim ne rendezkedjen be hosszútávra, mert kurvanagy gáz lesz, ha eljut a "zemberekeig", hogy jönnnek a mexorítások... Ne várjátok meg, amíg a zemberek monják majd, hogy TI is elqrtátok...

Mindketten tudjuk, hogy elqurtátok...

Lumieres 2011.01.20. 19:15:54

@mavo: LeFigarózták ezt a FAZ-t!!!.... ;)

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2011.01.20. 19:35:04

@mavo: Az Indexes hírt én is olvastam. Ez egyszerűen nem igaz. Tegnap végignéztem a vitát is és a sajtótájékoztatót is utána. Orbán ilyet egyszerűen nem mondott. De hát persze sajtószabadság van, és persze a hír, az nagyon szent.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.01.20. 20:43:17

@Exe Géza: erdekes, mert a nepparti felszolalok, akik "vedelmukbe" vettek orbant pont azzal erveltek, hogy azert nem kellene csesztetni, mert megigerte hogy amit kifogasolnak azt meg fogja valtoztatni..:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.01.20. 20:48:12

egyebkent van az a regi magyar mondas, hogy aki kurvanak megy az ne sirjon ha basszak.

aki meg politikusnak, az viselje a kritikat:-)

Tita nick 2011.01.20. 21:27:27

@Lumieres: Szép. Míves hozzászólás.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.20. 22:46:05

@Exe Géza:

ha másutt valóban mondta, kurva érdektelen, hogy a beszédben nem mondta.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.20. 22:49:54

@fogash:

"- a minimálbér környéke +/- nullát kap az egykulcsos adóval
- ugyanők +/- nullát buknak a mnyp elvételén"

szépen hangzik, kár, hogy nem igaz. 200 bruttó környékéig baromira nem mindegy, hány gyereked van, és ha pl. valaki 1998 óta minimálbéres, (sok kicsi sokra megy) kifejezetten komoly summát bukik a mnyp államosításon.

tyto 2011.01.20. 23:54:59

a volt kommunista országok fejlődése akkor indul el, amikor az összes rendszerváltó párt eltűnik a színről. ezt nyilván a fidesz is olvasta anno, és azért fordított egyet a rendszerváltó liberális köpönyegén. de attól még ők is rendszerváltók voltak. szóval menniük kell. csak már látnám a lehetséges ellenfelet.

annyira bírnám ha egyszer nem kellene szégyellnünk a miniszterelnökünket. ha egyszer nem egy dühös kis pukkancs lenne, hanem egy elegáns államférfi.

kerusz 2011.01.21. 01:05:32

@Lumieres: @pancho_sanza: Attól, hogy nem szeretem az "én már 9 évesen is a magyarokért sírtam" típusú szövegekkel kezdődő okfejtéseket hogy sikerült eljutnotok addig a következtetésig, hogy nem láttam Cohn Bendit felszólalását? Elég merész a gondolati ív, nem is csoda, hogy a következtetésetek téves.

tintamin 2011.01.21. 01:14:46

"Kritikán aluli dilettáns, primitív és erőszakos emberek, akik szerint az a demokrácia, ha nekik van igazuk, sértegetik Magyarországot."

Öööö, hát én nem érzem magam a kormány tagjának, tehát sértve sem. A kormány != Magyarország.
Ha a kormány intézkedéseit valaki antidemokratikusnak tartja, azt ne vegyük már a szívünkre. Feltéve, ha nem vagyunk kormánytagok.
Szerintem.

Elképzelhető, hogy Viktor a legnagyobb demokrata ellenzékben, de kormányfőként már nagyon nem jön be neki a dolog?...

Lazán kapcsolódó kérdésem: Annamária 9 évre való kinevezése mögött milyen paranoid üldözési mánia rejtőzik?

fogash 2011.01.21. 08:24:21

@mavo: olvasd még egyszer amit írtam:
aki minimálbér körül keres, az a mnyp-ból se fog vagyont akasztani. Ha a most saját nevén lévő pénzét államosítják is, semmi nem történik. A szavazatmaximálás érdekében úgysem hagyja a mindenkori kormány éhen halni a nyugdíjasokat. Így bármi lesz, kap nyugdíjat. Ahogy dédöreganyád is kap most, pedig egész életében htb volt, sose fizetett egy fillér járulékot se. Mindegy, hogy mnyp vagy állami címke alól, de kb ugyanannyi (nem vitatom, elég kevés) pénzt fog havonta kapni.
Aki valóban bukhat ezen, az a jól kereső és nagy mnyp-vagyonnal rendelkező szűk réteg. Őket az állam tuti nem fogja ilyen szintre visszakárpótolni, mert 1.) egy nettó 5-600ezres nyugdíj a demagógoknak túl nagy támadási felület (még ha évente 3-5 millió adót meg ugyanennyi nyugdíjjárulékot is fizetett ez az ember 40éven keresztül...) és 2.) ez egy olyan szűk réteg, hogy az ő szavazataik nélkül is meg lehet nyerni egy választást.

fogash 2011.01.21. 08:25:19

@mavo: olvasd még egyszer amit írtam:
aki minimálbér körül keres, az a mnyp-ból se fog vagyont akasztani. Ha a most saját nevén lévő pénzét államosítják is, semmi nem történik. A szavazatmaximálás érdekében úgysem hagyja a mindenkori kormány éhen halni a nyugdíjasokat. Így bármi lesz, kap nyugdíjat. Ahogy dédöreganyád is kap most, pedig egész életében htb volt, sose fizetett egy fillér járulékot se. Mindegy, hogy mnyp vagy állami címke alól, de kb ugyanannyi (nem vitatom, elég kevés) pénzt fog havonta kapni.
Aki valóban bukhat ezen, az a jól kereső és nagy mnyp-vagyonnal rendelkező szűk réteg. Őket az állam tuti nem fogja ilyen szintre visszakárpótolni, mert 1.) egy nettó 5-600ezres nyugdíj a demagógoknak túl nagy támadási felület (még ha évente 3-5 millió adót meg ugyanennyi nyugdíjjárulékot is fizetett ez az ember 40éven keresztül...) és 2.) ez egy olyan szűk réteg, hogy az ő szavazataik nélkül is meg lehet nyerni egy választást.

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2011.01.21. 16:44:32

@mavo: Másutt se mondott olyat, mint ami az indexen megjelent.

A sajttájon ezt mondta:

"Ami a médiatörvényt illeti, ott van egy nagyon világos menetrend. A Bizottság valamikor ír nekünk egy levelet és közli benne az észrevételeit. Talán még ezen a héten. Mi ezt megfontoljuk, adunk rá választ és megkezdődik a konzultáció. Nézze az nem olyan könnyű dolog és szerintem nincs rá példa vagy legalább is nem nagyon emlékszem ilyen példára, hogy egy nemzeti kormány miniszterelnöke, egy tagállami miniszterelnök azt mondta volna, hogy egy olyan kérdésben, amely egyébként nemzeti hatáskör, anélkül hajlandó megváltoztatni egy törvényt, hogy egy büntető eljárással erre rákényszerítenék. Én erre készen állok, mert ez a törvény nekünk nem presztizskérdés. Ez nem szkander, nem hiúság kérdése. Vitassuk meg melyik az a pont, ahol úgy gondolják, hogy gondok vannak. Mi az érveink erejében hiszünk.
És ami a többi ország esetét illeti. Én azért adtam rá a fejemet arra, hogy Barroso elnök úrnak a bizottsági véleményét elfogadjuk, mert eloszlatta a kételyeimet. Eloszlatta azokat a kételyeimet, hogy vajon a bizottság tud-e pártatlan és elfogulatlan véleményt mondani, képes lesz-e tudomásul venni, hogy olyan megoldások vannak a törvényben, amelyek más országokéban is ott vannak. S én úgy látom, hogy Barroso elnök úrban megvan a készség arra, hogy diszkrimináció-mentesen bírálják el a magyar médiatörvényt. Ezért álltunk készen a konzultációra. És én magam is izgatottan várom, hogy nézzük végig azokat a pontokat, amelyeket ők kifogás alá vonnak."

No, ebből sikerült az index.hu szerkesztőinek azt kihozni, hogy Orbán azt mondta, hogy
"Ha a bizottság módosítani akar a médiatörvényen, akkor a magyar kormány fenntartások nélkül, gyorsan engedelmeskedni fog."
Szóval kicsit szervilisre módosították Orbán szövegét (talán összekeverték Gyurcsánnyal, esetleg Bajnaival...)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.21. 18:10:22

@Exe Géza:

kezdjük ott, hogy korábban kijelentette, változtat, ha ők is. ez itt már hiányzik.

(horntól visszafelé szent istvánig kihagytad egy csomó volt vezetőnket, akikre vissza lehetne mutogatni. legközelebb légy bátrabb, ne szarozz)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.01.21. 18:11:40

@fogash:

túl sok változót vizsgálsz, és túl sokat rögzítesz. így nem fog menni

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2011.01.21. 21:30:04

@mavo: Igen, Orbán azt mondta, hogy hajlandó változtatni. A sajttájon is ezt mondta.

Mégsem mindegy, hogy hogyan. Feltételek nélkül, mindent elfogadva, ahogy az index.hu állította (Orbán nevében), vagy tárgyalva, ahogy mondjuk egy szuverén állam miniszterelnökétől elvárható, ha külföldiek akarnak beleszólni egy olyan ügybe, ami nem egyébként, az uniós jog szerint nem uniós, hanem nemzeti hatáskör.

A probléma természetesen az index.hu hírhamisításával van, egyébként nem először.

Horn, meg Szent István emlegetése a részedről sajnos netto mellébeszélés, én semmiféle egyéb politikus nyilatkozatára nem mutogattam vissza, mindössze azt találtam tréfásan megemlíteni, hogy az a fajta szervilizmus, amit az Index.hu Orbánra ragasztott a nyilatkozatának meghamisításával, inkább Orbán két balliberális elődjét jellemezte. De ennek a megjegyzések semmi köze nem volt a konkrét témámhoz, ahhoz, hogy jelen esetben pregnánsan látszik, hogy hogyan dezinformál a balliberális sajtó a médiatörvénnyel és a körülötte zajló eseményekkel kapcsolatban.
süti beállítások módosítása