Politikusbűnözés - A Jobbik tiszta kezei
2010. január 18. írta: TuRuL_2k2

Politikusbűnözés - A Jobbik tiszta kezei

  Politikusbűnözés - a Jobbik (és médiaszárnya, a kuruc.info) egyik, kétségtelenül erős hívószava. Megállítjuk, felszámoljuk, számonkérjük - ígérik. A párt a napokban közzétett programjában az elmúlt húsz év politikusi garnitúrájával szemben határozza meg magát, az elmúlt húsz évvel következetesen a Jobbik által biztosított szebb jövőt állítja szembe. Egyik fő érve, hogy új erőként, tiszta kezekkel számolja fel az országot megbénító korrupciót.

  Nem kétséges: komoly igény mutatkozik erre az ajánlatra. Ezért is nehezen érthető, hogyan engedheti meg magának a párt, hogy ügyészségi vizsgálat induljon ellene a pénzügyei miatt. Nem nehéz megjósolni a radikális jobboldal keménymagjának szóló biztonsági kommunikáció fő irányvonalát: ez csak egy újabb, a zsidók/komcsik/likudnarancsosok érdekeit szolgáló ármány a Magyarok ellen. De nehéz lesz elintézni ennyivel a Jobbiknak ezt az affért, hiszen nem a semmiből kipattanó magyarellenes provokációról van szó. A HVG már tavaly júniusban megírta, hogy a 2003-ban párttá alakult Jobbik egyetlen évben sem tett közzé a gazdálkodásáról szóló beszámolót. Ha addig nem is, tavaly nyáron nagyon sürgőssé kellett volna, hogy váljon az elszámolás a Jobbiknak - még mindig jobb elszámolni, mint ha elszámoltatnak. Ennek ellenére az azóta eltelt bő fél évben sem sikerült nyilvánosságra hoznia a pártnak sok-sok év pénzügyi adatait. 

  Mit várhatunk egy olyan párttól, ami 2003 óta nem tesz eleget törvényi kötelezettségeinek, nem számol el a pénzügyeivel? Hiteles-e, amikor átlátható viszonyokat, tiszta kezeket ígért? S végül: megnyugtató választ tud-e adni a párt esetleges orosz, illetve muszlim finanszírozására célozgató (meglehet, rosszindulatú) vádakra?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr321683072

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Politikusbűnözők és védőik – Ilyen ország pedig nincs CCLXXVII. 2011.06.24. 13:10:10

  „A védőügyvédek azért dolgoznak, hogy a politikusbűnözők megússzák, mi meg azért kell, hogy dolgozzunk, hogy az emberek pénzét megvédjük.” – fogalmazott napirend előtti felszólalásában Lázár János. A Fidesz büntetőeljárás...

Trackback: Vigyázat netkampány zajlik! 2010.01.21. 12:42:28

" A mi kommunikációnkhoz teremtjük meg a befogadó közeget. Ha minden héten kapnak valamilyen cigánybűnözésről szóló hírt, akkor egyre komolyabbnak látják a problémát” Pier vagyok. 193 cm magas, kék a szemem és szőke a hajam. Szabadidőben spo...

Trackback: Miért utálom a jobbik aktivistáit? 2010.01.19. 11:48:05

Szarkevergető fiúk és lányok a szocikhoz méltó ordenáré, összemosó és hazug stratégiátoknak köszönhetően a fidesz szimpatizánsok pontosan annyira fogják tartani a jobbikot, mint a szocikat.Hogy miért utálom a jobbik aktivistáit? Talán nem is őket utálo...

Trackback: Miért utálom a jobbik aktivistáit? 2010.01.19. 11:48:04

Szarkevergető fiúk és lányok a szocikhoz méltó ordenáré, összemosó és hazug stratégiátoknak köszönhetően a fidesz szimpatizánsok pontosan annyira fogják tartani a jobbikot, mint a szocikat.Hogy miért utálom a jobbik aktivistáit? Talán nem is őket utálo...

Trackback: Miért utálom a jobbik aktivistáit? 2010.01.19. 11:15:14

Szarkevergető fiúk és lányok a szocikhoz méltó ordenáré, összemosó és hazug stratégiátoknak köszönhetően a fidesz szimpatizánsok pontosan annyira fogják tartani a jobbikot, mint a szocikat.Hogy miért utálom a jobbik aktivistáit? Talán nem is őket utálo...

Trackback: Aduász a Jobbik kezében? 2010.01.19. 10:55:33

Ha Niccolò Machiavelli még élne, nagyokat csettintve nyugtázná elégedetten, milyen sokféle lehetőség kínálkozik a jelen politikai életben nevének fényezésére... A Jobbik beindította kampányát, és biza nem is kis lendülettel, nem

Trackback: Plakátháború 2010.01.19. 06:54:51

Kellene a 2/3? Akkor ne csak elhitetni tessenek, hogy megszűnik a korrupció, hanem lássuk a szándékot is. Kérünk szépen egy törvénycsomagot, ahol a közszolgáknál épp úgy, mint a rendőrségnél, súlyozottan büntetik ...

Trackback: Plakátháború 2010.01.19. 06:54:10

Kellene a 2/3? Akkor ne csak elhitetni tessenek, hogy megszűnik a korrupció, hanem lássuk a szándékot is. Kérünk szépen egy törvénycsomagot, ahol a közszolgáknál épp úgy, mint a rendőrségnél, súlyozottan büntetik a hi...

Trackback: Politikusbűnöző a Jobbikban 2010.01.18. 22:41:30

A Jobbik rendet és közéleti tisztaságot ígér. Ebben más politikai erőkkel szemben könnyíti a helyzetét, hogy csak kevés helyen került hatalmi pozícióba. Márpedig a népi bölcsesség szerint a csúnya lányoknak mindig könnyebb szüzen maradni. Azonban most ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Zoidberg 2010.01.19. 15:35:53

@hüjehalyó: bár így lenne.. de nem nagyon látom egyelőre sajna a mérsékelt jobboldaliakat, akik a másik topicban bevédenének, ha azt vágják a fejemhez: '...., zsidó!, meg hitler idézetekkel indokolják meg miért nem érdemes vitatkozni zsidókkal'

De azért én is reménykedek, csak félek, hogy az orosz nyomulás, meg a provincializmus erősebb lesz a magyar összefogásnál. De hátha nem!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.19. 15:37:06

@newtehen:

"Igen, Járai jobb könyvelésben.
Ezt mindenki érzi is a bőrén... "

Ezt kifejthetnéd. Lehet, hogy rosszul emléxem, de 1998-2002 közt felfelé ívelt a gazdaság és MNB elnöksége alatt sem szakadt be a forint... maradi ember vagyok, hülyének bizonyult Veres Janik után bizonyítottan hozzáértő embereket szeretek felelős pozícióban látni. Megvannak a hibái a Zördögpatásnak, de nem ő baszarintotta el a gazdaságot. Mondjuk nem is bölcsészekre bízta :)

bz249 2010.01.19. 15:37:32

@Grift: nem vicces dolog am egy arab orszagbol szarmazo mernok... van nalunk egy szudani srac. Epp most dontotte el a fonok, hogy perklosavval (ez a loszerek begyujtoanyaganak az alapja) es metanollal kell elektropoliroznia.

A fiu ugyan nem egy nagy iszlamista, de bator es tehetsegtelen. Az idealis kombinacio tuz- es robbanasveszelyes anyagok kezelesehez.

Viktus 2010.01.19. 15:41:54

@.Pierre Bezuhov.:

Semmilyen gárdát. Van saját cégem. Felkértek így mellette segítek a helyi jobbikban, ahol tudok. Tudod nálunk nem küldenek senkit, nem az anyagi javak megszerzése a vezérelv, mint a liberáliséknál ... nem is a pontok a szoci bögrére, mint a societas-nál.

@Herr SturmLiberator:

Emlékeim szerint bőszen nyomta az igen-t a "jóléti rendszerváltásra" , vagy az felejtős?

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.01.19. 15:45:14

@Dr. Zoidberg:

" de nem nagyon látom egyelőre sajna a mérsékelt jobboldaliakat, akik a másik topicban bevédenének "

Az ilyen baráti összefogásnak nincsenek meg a feltételei. Amíg a baloldali, oppardon független értelmiségi kommentátorok minden alkalmat megragadnak, hogy a nemzeti identitás érzésén meg a keresztény elkötelezettségen gúnyolódjanak, addig biztos nem leszünk spanok. Lehet, hogy utána sem, de addig semmiképp ne csodálkozzon, ha utálkozva húzódik el maguktól mindenki, amikor bizonyos szófordulatokat meg gondolati kliséket fedez föl a hozzászólásaikban.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.19. 15:46:54

@Viktus: rosszul emlékszel, Járai 2001-től MNB elnök volt, nem parlamenti képviselő...

Viktus 2010.01.19. 15:49:39

@Herr SturmLiberator:

Te v.mi patást emlegettél, aki jól megtudta választani a gazdasági embereit. A hetihetes népének meg a patás AZORBÁN tudomásom szerint.
Nos a Fidesz lelkesen nyomta az igent a "jóléti rendszerváltásra" meg voltak ilyenek, hogy kellene még 14. havi nyugdíj is ...

PureSoul89 2010.01.19. 15:55:40

@Viktus: persze, gazdaságilag hülyeség bármilyen ideológiáról beszélni, ott egy dolog számít: a PÉNZ. és ezt most nem rossz értelemben mondom, hanem mert így van :) de látszik, hogy mennyire tájékozatlan vagy arról az "egy telített piacról" ahova termelünk. olvass egy kicsit utána az EU irodalmának, és meglátod majd, hogy nem minden fekete meg fehér :)

de a kérdésem nem is ez volt, hanem hogy a budöskomcsizással hogy egyeztethető össze, hogy ugyanazzal az országgal szimpatizál a jobbik és a tőle teljesen független kurucinfo (bár az EP választások idején a kurucinfo a jobbik reklámjával indult), amelyik elődállama két évtizeddel ezelőtt még maga volt a megtestesült "kommunizmus". és akár hiszed akár nem, Oroszország a mai napig sem tekintendő demokratikus államnak, az csak a máz, a lényeg ugyanaz maradt (Putyin hatalmának átmentése újra és újra). ezekkel haverkodtok ti? :)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.19. 15:56:56

@Viktus: az hülyeség is volt, rövidlátó népszerűséghajhászás. Szerencsére a kampányduma egy dolog, ellenzéki pozícióból pofázás szintén. Az számít, amit kormányon nyújtottak és biza rendben adták át a gazdaságot. Gazdasági tekintetben 1998-2002 jó referencia.

Viktus 2010.01.19. 16:00:50

@PureSoul89:

Az EU piac nem telített? szerinted, akkor miért vásárolták fel uniós cégek pl. a magyar cukoripart, és robbantották fel szó szerint. Nem lett volna jobb megtartani, és új piacokat keresni a termékeinknek? amely itthon több ezer ember megélhetését biztosította pl.

Magyarország gazdaság meg hosszútávon ebben a félkapitalista formában nehezen tartható. A multik a rabszolga üzemeiket átmenetileg tartják itt, és súlyos milliárdokért. Miközben potenciális nemzetgazdasági ágazatokat számoltak fel az elmúlt 20 évben. Érdekes ami a Dánoknak, Hollandoknak megéri az nekünk nem?

Viktus 2010.01.19. 16:03:09

@Herr SturmLiberator:

Azt aláírom, hogy sokkalta jobb volt, mint amit az elvtársak produkáltak.

@PureSoul89:

+ 1 Ki is volt legutóbb Moszkvában randizni? a nemzetünk leendő nagy vezíre sem véletlenült tárgyalt Putyinékkal csak a hülyék legyintenek az orosz, arab, kínai piacokra ...

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.19. 16:04:02

@PureSoul89: a Dzsobbikot asszem nem hajtja meg az oroszok demokratikus deficitje, egyébként engem se, ő dolguk. Történelmük szereplőinek 99%-hoz képest meg egyenest ultraliberális Putyin. Mintha a csudálatos USA is hamis bizonyítékok alapján indított volna háborút Irakban, háborús kalandor támogatott Grúziában nemde? Putyin meg bizony itt van a közelben, atomhatalom, gázhatalom, felvevőpiac, ergo nem túl meglepő módon megéri vele jóban lenni. Nem a nyúl viszi a puskát, ilyen a világ. A széplelkek menjenek leányneveldébe mesélni.

bz249 2010.01.19. 16:04:08

@Viktus: "Az EU piac nem telített? szerinted, akkor miért vásárolták fel uniós cégek pl. a magyar cukoripart"

Mert analisan intervenialta a WTO az Europai Uniot a cukortultermelese es az exporttamogatasi gyakorlata miatt. Azota ossz EU-s szinten csokkent az export. Nemet- es Franciaorszag tovabbra is tultermel... mi konkretan mar nem.

Viktus 2010.01.19. 16:08:05

@bz249:

Új piacot kellett volna keresni nem eladni a konkurenciának, aki azt lepukkantotta.

tommybravo 2010.01.19. 16:09:04

@Herr SturmLiberator: Gazdasági tekintetben 1998-2001 jó referencia. 2002 felejtős, 2001 vége is necces. Jöttek a választások, amitől a gazdasági szakemberek helyett előtérben kerültek a politikusok.

teknős 2010.01.19. 16:11:26

@Várkonyi: Azért kérdezd már meg, hogy miért döntött úgy a Jobbik elnöksége, hogy a kádárista múltat nem kell bolygatni és szépen kussolni kell róla?

Ugyanazt látom a Jobbikban, mint az emdéefben 1989-ben.

Sok jó átigazolt kommunistát/emeszpést.

Vicces, hogy azok, akik kiröhögtek( inkább csakmegpróbálták) 2002 október 23-án, mert tizedmagammal (plusz saját gyerekek) ünnepeltem a forradalmat, most engem zsidóznak és mint magyarok verik a mellüket.

Hülyegyerek, már régen kihúzták alólatok a pártot, csak neked kell még idő, hogy észrevedd!

bz249 2010.01.19. 16:12:26

@tommybravo: meg egy cuki kis vilaggazdasagi visszaeses... de hat a tavolkeleti es az orosz valutavalsag, a dot-com lufi, 9/11 es az eurozona stagnalasa az olyan mellekkorulmeny. Ilyenkor sosem lehet esszeru egy kis koltsegvetesi lazitas.

Egyebkent igen valasztasi ev volt. Csak akkor eppen ez volt az anticiklikus politika, amit altalaban kovetni szokas.

bz249 2010.01.19. 16:15:28

@Viktus: nem en adtam el, ne ram nezz!

Egyebkent a magyar kormanyt leszamitva mindenki ugy jatszott ahogy a nagy konyvben le van irva:

- Brazilia bemoszerolta az EU-t, hogy javitsa a sajat cukoreladasi pozicioit
- Az EU hamar igy alakult, csokkentette a mezogazdasagi kiadasait es visszavette a kvotat
- A nemet es francia cegek hogy-hogynem az otthoni gyarakat tartottak meg a magyarokat meg bezartak... amikor meg kiderult, hogy tultermelnek, akkor sajnalkoznak, de szerencsere el lehet adni a belso piacon pl. a magyaroknak

Téglagyári Megálló 2010.01.19. 16:15:33

Jaj, Viktus fogadóórát tart, mi meg asszisztálunk hozzá? Jobban örülnék, ha Viktor válaszolna kérdéseimre. Vagy lehet, hogy itt is van valami fantáziadús álnéven?

teknős 2010.01.19. 16:16:03

@Viktus: És? Mi következik ebből?
A fideszben nem hiszek és nem szeretem.
Csak rászavazok, mert egyedül kormányképes és többé-kevésbé az érdekeimet képviseli.
Nem érdekel különösebben, hogy hirdeti-e az igazságomat, vagy sem.

Viktus 2010.01.19. 16:20:36

@teknős:

Már a felvételi lapon alapvető kérdés volt e a jelentkezőnek köze a komcsikhoz, ha aláírja, hogy nem volt sokat nem lehet tenni. A jobbik nem NBH nem tud átvilágítást rendezni maximum, ha v.kiről kiderül v.mi azt kizárható.

Egyébként ez a nem kell zaklatni a Kádárista múltat maximum v.mi fantázia szüleménye ilyen a Jobbik nem mondott.

tommybravo 2010.01.19. 16:20:37

@bz249: A dotcom lufi 2000-ben ért véget (és persze folytatódott később is), az orosz válság 1998-ban, a távolkeleti 1997-ben volt.

Költségvetési lazítással pedig Magyarországot csak ideiglenesen lehet kihúzni a kátyúból, ahogy ezt a 100napos programból aztán mindenki megtanulhatta. A magyar gazdaság túlságosan függ a külföldtől (onnan vásárolunk, oda értékesítünk), ezért a belső kereslet mesterséges élénkítése eredményeként csak kiáramlik külföldre a pénz. És ehhez tartotta is magát az Orbán-kormány az első három évben: minimálisan szóltak bele a gazdaságba és nem öntöttek felesleges pénzt a gazdaságba.

PureSoul89 2010.01.19. 16:26:16

félreértés ne essék, én nem vagyok az oroszok ellen. csak nem értem, hogy egyeztethető össze az oroszbarátság a szittya magyar antikommunista népnemzeti ideológiával :)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.19. 16:27:41

@tommybravo: nem mondanám felejtősnek 2002-t, noha nem is volt optimális... volt választásévi osztogatás, ezüsthajóka, de leglább nem tarthatatlan mértékű és nem völgyhidakra, fénymásolószámolós szakértőkre, laktanyát milliárdokért őrző haveri cégekre ment. Na meg egyszer se küldtek kozmetikázott adatokat Brüsszelbe, mint Veres Jani a konvergenciaprogram környékén...

bz249 2010.01.19. 16:28:07

Eurostat adatok

epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=table&init=1&plugin=1&language=en&pcode=tsieb020

Eurozona novekedes:

2000: +3.9
2001: +1.9
2002: +0.9

Legfontosabb exportpiacaink

Nemetorszag novekedes:

2000: +3.2
2001: +1.2
2002: +0.0

Olaszorszag novekedes:

2000: +3.7
2001: +1.8
2002: +0.5

Franciaorszag novekedes:

2000: +3.9
2001: +1.9
2002: +1.0

Egyesult Kiralysag novekedes:

2000: +3.9
2001: +2.5
2002: +2.1

USA novekedes

2000: +4.1
2001: +1.1
2002: +1.8

Ausztria novekedes:

2000: +3.7
2001: +0.5
2002: +1.6

Viktus 2010.01.19. 16:29:14

@PureSoul89:

A magyar nemzetgazdaságba pénz kell ilyen egyszerű. Ez nem jelenti a szövetségre lépést a ruszkikkal, vagy csatlakozást az Orosz Föderációhoz, hanem a gazdasági kapcsolatok növelése, ahogyan azt már számtalan EU-s ország meglépte.

Dr. Zoidberg 2010.01.19. 16:31:16

@Elpet: Én mertem remélni, hogy vannak közös értékeink, ha a vallásoság például nem is, az egészséges nemzeti identitáson szerintem sosem gúnyolódtam (bár szeirntem létezik ostorozó hazaszeretet, de mivel erre, nem csak a nemzeti-szocialisták érzékenyek nagyon, igyekszem magamba tartani még a jóindulatú kritikát is, főleg, mert néhány éve, még a fideszesektől is meg-meg kaptam, hogy kampósorrú gyökér vagyok), de merem remélni, hogy az erőszakmentesség, vagy a ráció nevében, esetleg a szabadság szeretetének jegyében, netán a demokrácia iránti elkötelezettségünk okán, közös platformra tudunk helyezkedni. Vagy éppen a nemzet és Európa-féltés miatt, az orosz, vagy iszlám érdekeltségek ellenében.

És akkor ezen az alapon, a Jobbikkal kapcsolatos kifogásaink nagyon hasonlóak szerintem.

bz249 2010.01.19. 16:37:22

@tommybravo: ez is erdekes a GDP aranyos koltsegvetesi hiany

epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=table&init=1&plugin=1&language=en&pcode=tsieb080

98-2003

Csehorszag: -5.0, -3.8, -3.8, -5.6, -6.8, -6.6

ezek a kutyutok megse omlottak ossze

Lengyelorszag: -4.3, -2.3, -3.0, -5.1, -5.0, -6.3

ezek se

Szlovenia: -2.4, -3.0, -3.7, -4.0, -2.5, -2.7

figyeled 2001-ben ezek is lazitottak

es Magyarorszag: -7.8, -5.4, -3.0, -4.0, -8.9, -7.2

mink meg beledoglottunk, ilyen a jatek nem volt szerencsenk

PureSoul89 2010.01.19. 16:39:06

a jobbik meg a kurucinfo nem gazdasági kapcsolatokat épít ki Oroszországgal, hanem egyenesen a seggét nyalja :) a kettő nem ugyanaz.

tewton 2010.01.19. 16:48:58

@Dr. Zoidberg: "ostorozó hazaszeretet"

azért nem mindegy ám, hogy ki ostoroz, meg az se, hogy jobb ezzel csínján bánni.
ugyanaz a mondat nagyon máshogy hangzik egy partiumi kisnemes Ady meg máshogy pl. egy Kertész Imre szájából.
a nembaloldali és nemliberális embereknek igen sokszor tűnik úgy, hogy ez az ostorozás mindig csomagban jön az antiszemitázással és a holokauszttal mint kevéssé burkolt identitásproblémával. Ez a liberálisoknak valamiért nem tűnik fel.

mrbrownstone 2010.01.19. 17:59:24

Egyelőre felszálló ágban van a Jobbik, de szerencsére semmi sem tart örökké. Ha Vona és a többi hazaáruló gazembker majd rács mögé kerül, a még hozzájuk képest is undorítóan sunyi Novák Előd egy vádalku keretében szépen köpni fog, és napvilágra kerül, milyen szoros és jövedelmező volt a kapcsolat a Jobbik és a kuruc.info között. Viktus meg a többi jobbikos internetkomisszár persze talán még akkor is kommentelgetnek majd ezerrel, de akkor már remélhetőleg nem sok vizet fognak zavarni.

Várkonyi 2010.01.19. 18:13:28

@teknős: Jó, kihúzták, ez van. jobbik=mszp
Egyéb baromság?

@Dr. Zoidberg: Szevasz, zsidó!

Hiába jössz a "humanista" dumáddal, mi itt túl elmaradottak vagyunk hozzád, meg az orrunk is kisebb, úgyhogy ezt a "szabadság-egyenlőség-testvériség" című jakobinus szart máshol nyomjad, jó?

Azt meg mondd már meg nekem hogy tudod te a hazádat szeretetből ostorozni, amikor SEMMI közöd hozzá?

Magyarországon születtél?

Van magyar útleveled- "van róla papírod", hogy magyar vagy?

"nehogy már az ilyenek mondják meg", mint én, ugye?

Menjél ki Izraelbe, a szabadság és szeretet földjére, a pálmafák és a tenger országába, minket meg hagyj meg itt a tudatlanság mélységes sötétjében, Magyarországon.

Jó nekünk itt lenni.

Nektek egyre kevésbé.

Agyalap 2010.01.19. 18:31:08

@Várkonyi: Gratulálok...

Egy olyan párt, amelyik nem érti meg, hogy a figyelem középpontjában állva még háromszor annyira kell teljesítenie az adminisztratív- és formai kötöttségeket, életképtelen...
De Tarzan erős, majd csinál másik lyukat...

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.19. 18:52:42

A kemény mag simára smirglizett agyának mindegy milyen tények állnak szemben a Jobbik szavával. A Jobbik mond igazat. Kétkedés nélküli, már-már vallási fanatikusok.

@mrbrownstone: Biztos vannak közös ügyei a Jobbiknak es a Kurucnak. A Tomcat azt állítja Morvai szerkeszti.
De, hogy hasznot húzott volna belőle a Jobbik? Nem tudom elképzelni mi módon.

@Várkonyi: Akkor kiderült, sem a Fidesz, sem Palesztin pénzekhez nincs köze a Jobbiknak? Stabil tény, hogy MSZP-hez tartozik?

Trejo 2010.01.19. 19:04:36

@Várkonyi: Te ne magyarkodj, mert te vagy az igazi hazaáruló! Szaros kis alkoholista!

Google 2010.01.19. 19:04:59

@Téglagyári Megálló:

Lehet, hogy Viktus fogadóórát tart - inkább napot, mint órát -, de a mennyiség nála sem csapott át mínőségbe. Az ászokat a párt talonban tartja, hosszú még a kampány.

Ezek a fiúk 2002-ig sehol sem voltak, pedig már '98-ban megalakult a pártjuk. Mozgásuk és aktivitásuk feltűnően egybeesik a Fletóékéval. A hídfoglalás például. Vagy a Balóné beemelése az októberi események kapcsán. Azt a célt szolgálták mindezek, hogy a Fidesz akciójának a méregfogát kihúzzák; hogy olyan ellenféllel rendelkezzen a hatalom, melyet kordában tud tartani, és úgy írányít, ahogyan neki tetszik és jó, elmondathatja velük azokat a dolgokat, melyeket ők, mint demokratikus, modern, progresszív párt- ahogyan magukat nevezni szeretik - nem mondhatnak el, tehetnek meg. Elégszer. Magyarul: közülük verbuválódjanak az elelnfeleik is.
Itt volt a párt képviselőinek a megnevezési ceremóniája, az Indexben 3 cikk+ videó foglakozott az eseménnyel. Ennyit csak Gyurcsánnyal foglalkoztak. Amikor azzal volt érdemes foglalkozni.
Próbálta volna meg a Fidesz hét évig elbliccelni a beszámolási kötelezettségét!
Úgyhogy ne mondja senki, hogy ezekkel a jobbikosokkal, bár színleg támadja, a hatalom nem bánik kesztyűs kézzel.
Minden tönkremegy, minden leépül, de a gárdaruha és kuruc-barikád megmondóipar fellendült. Bár jóval kevesebb pénzzel gazdálkodik, mint egy parlamentbe bekerült párt.
Vannak még véletlenek, a matrac alól előkerült a gempa.

PureSoul89 2010.01.19. 19:06:21

ha egy választási kampány ideje alatt egy honlap nyitólapján és oldalán egy politikai pártra való szavazásra felszólító tartalmat talál az ember, jogosan merül fel a kapcsolat "gyanúja". annál is inkább, hogy ugyanazt fújják, ugyanaz a terminológia jellemzi mindkét "alakulatot"

visszatérve a jobbik "külpolitikájára". Morvai nagyasszony egyik beszédében említette a "baráti Iránt". namost ebben a baráti országban, ha tüntetések vannak, akkor úgy odab*sznak a tüntetőknek, hogy az itteni tömegoszlatás ahhoz képest majális. most akkor hogy is van ez a rendőri erőszakos dolog? :) egyébiránt ha meglátom/hallom Morvai nagyasszonyt, nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek. és még őt akarják köztársasági elnöknek? :) jelzem, kb. 10 éve még egy leszbikus szervezet jogait védte az Alkotmánybíróság előtt. ez hogy egyeztethető össze a Jobbik ideológiájával?

továbbra sem kapott szerintem arra választ senki, hogy milyen alapon nem számít bűnnek, ha egy párt a tisztességről papol, miközben egy ALAPVETŐ számadási kötelezettségének sem tesz eleget. egy még jobb kérdés: a Jobbik vajon MIÉRT nem készített beszámolót évek óta? :)

mrbrownstone 2010.01.19. 19:14:39

@Viktus:

Üldözési mániáról a Jobbikot illetően indokolt beszélni. A jobbikosok nyökögik állandóan, hogy egyedül ők képviselik az "igazságot", a liberális médiával, az összes többi párttal, az EU-val, Amerikával és Izraellel szemben, és hogy ezért a Jobbikot mindenki más el akarja hallgattatni.

@kitvalasztanal.hu - Tippelős választási oldal:

Kérdezd meg egyszer Novák Elődöt, hajlandó-e poligráfos vizsgálatnak alávetni magát a Jobbik és a kuruc.info közötti pénzügyi összefonódásokkal kapcsolatban.

Viktus 2010.01.19. 19:46:12

@Google:

Hu ezt mind v.ki diktálta, vagy ez a sok értelem onnan ered, mint a telaviv-new york tengely stb. nagyszerű elmebaj?

Viktus 2010.01.19. 19:48:21

@PureSoul89:

Nézd vissza a többi észkombájn elvtárssal ... megtárgyaltuk.

teknős 2010.01.19. 19:49:46

@mrbrownstone: Csalni és hazudni csak akkor szabad, ha a szent cél megköveteli. Ha fel kellene állni, hogy igen mi vagyunk azok, akik szembeszállunk a hatalommal, akkor elbújunk a kamu szerkesztőségi nevek és az USA szerverek mögé.

Ha informálni kell a választókat, akkor verik a mellüket, hogy ők írják az igazat. Éppen mi a Jobbik érdeke.

@Várkonyi: Akkor magyarázd el nekem, az a Molnár Balázs, tudod, aki a Kuruc.info főszerkesztője, vajon miért szerkesztette a Partizan.infot is.

Tudod, azt a szélsőbalos portált, amelyik ugyanazzal a metodológiával dolgozott, mint a kuruc ezen a szélen.

PureSoul89 2010.01.19. 19:50:52

@Viktus: segíts nekem, ismételd el a kedvemért, légy oly szíves :)

Trejo 2010.01.19. 19:52:58

@Viktus: Folyamatosan csak terelsz, egy épkézláb magyarázatot nem hallottunk. Ez a jobbik-féle iGAZSÁG?

Viktus 2010.01.19. 20:48:03

@Trejo:

Nem tehetek róla, ha nem tudsz olvasni görgesd vissza lásd. Liberátor féle eszmecsere ...

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.01.19. 21:05:08

@Várkonyi:

Ezt az alpári és szellemtelen zsidózást tényleg elhagyhatnád. Szerintem én és tewton elég jól összefoglaltuk a reális ellenérzéseket, ha nem tudsz érdemben hozzátenni, nem kell okvetlenül hozzászólnod.

Amúgy tényleg, miért nem csináltok egy jobbikos blogot?

Várkonyi 2010.01.19. 21:21:23

@Trejo: Ja tudom már, te vagy a keménycsávó mexicano a Szemtől szembenből.

Úgy emlékszem agyonvertek. Ja nem, kaptál egy kegyelemlövést.

Lent marad!

@teknős:
Erről az agyament faszságról még nem hallottam, így hát reagálni sem tudok rá. Megint megfogtál...
Én is hallottam egy hasonlót: állítólag a holdraszállás csak egy kamu volt, hogy belehajszolják a szovjeteket a Hold-missziókba, ezzel gyengítve a szovjet gazdaságot. Van benne logika...

"Ha fel kellene állni, hogy igen mi vagyunk azok, akik szembeszállunk a hatalommal, akkor elbújunk a kamu szerkesztőségi nevek és az USA szerverek mögé."

Én úgy tudom, hogy börtönből viszonylag nehéz internetes portált szerkeszteni, bár lehet hogy a kurucosokkal kivételt tesznek, ha már úgyis mszp-sek. Gondolom az amcsikhoz benyújtott jogsegélykérelem, (hogy töröljék őket az amcsi szerverről) is csak egy elterelő akció volt. Ördögien ügyes.

@PureSoul89:
Nem tudom fogod-e az adást, de:
A Saulból lett Pálokat szeretjük (pl. Morvai), viszont utáljuk a báránybőrbe bújt farkasokat (pl. Csintalan).
Ennyit Morvairól.

PureSoul89 2010.01.19. 22:07:19

szerintem Krisztike nem azért lett nemzetvédő, mert ez lenne a meggyőződése, hanem mert sértődött klimaxos boszorka. megsértődött, mert egy zsidó származású nőt akartak helyette küldeni az enszbe. ha valaki emlékszik még az incidensre esetleg...

teknős 2010.01.19. 22:09:16

@Várkonyi: Molnár Balázskának nem okozott gondot, hogy az egzisztenciánkat veszélyeztesse. Pontosan tudta, hogy kivel teszi, amit tesz. Amit rólunk írtak anno a partizan.infon, szűken behatároltó volt, hogy ki lehetett a forrás és kitől származhat az ott megjelent tartalom. Csalilevelet írtunk a partizánnak. Az IP címük egyezett.

A kuruc.hu-ra hívott minket szerkesztőnek, ekkor léptünk kapcsolatba és innen jött neki az egyébként fals infoja.

Inkább a miért érdekes.Saját magát is kirakta, meg a széljobb prominenseit. Nekik ez inkább reklám volt, de velünk miért kezdett? Megjegyzem ehhez még Brádynak sem volt pofája.

A széljobbon rengeteg ügynök van. Molnár Balázs is az. Ezért is hiszem, hogy a Jobbik nem sokáig lesz az, aminek hiszitek.

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2010.01.19. 22:43:59

"megsértődött, mert egy zsidó származású nőt akartak helyette küldeni az enszbe. ha valaki emlékszik még az incidensre esetleg..."

én, én, én...

Alfőmérnök 2010.01.19. 22:53:09

@pizarro: 1. Nem akartak, hanem küldtek.
2. Nem zsidó származású, hanem vállaltan zsidó identitású (az Eszter táskája nevű feminista zsidó szervezet egyik tagja).
3. Szakmailag hozzá képest 0.

Csak a tények kedvéért.

PureSoul89 2010.01.19. 22:58:07

Ha jól emlékszem (ami közel sem biztos), végül egy embert sem delegálhatott Mo. az illetékes helyre.

Morvai szakmaiságát pedig inkább ne firtassuk. Mint jogvégzett ember, vannak érdekes megnyilatkozásai. Nem is beszélve a jogerősen feloszlatott gárda továbbéléséről.

Alfőmérnök 2010.01.19. 23:16:14

@PureSoul89: Ami a tények egyik felét illeti, igazad van.

"Az ENSZ-bizottság magyar képviselő nélkül maradt."- írta 2007-ben a NOL.
nol.hu/archivum/archiv-430996

Én még azt is vélelmezem, hogy Morvai "pálfordulásához" karrieizmusa is nagy mértékben hozzájárult. Ettől függetlenül sok dologban igaza van.

Alfőmérnök 2010.01.19. 23:33:43

Különben a Fidesznek lenne mit tanulnia Morvaitól. Bármennyire is meglepő: tökösséget, és - igen, igen - férfiasságot. :)

PureSoul89 2010.01.20. 00:39:18

egyvalamit azonban semmiképp se tanuljon senki a jobbiktól: számvitelt :D

Várkonyi 2010.01.20. 02:47:09

@Elpet: Túl sok fáradtság.

Amellett meg az igazságra kevesebben vevők, mint a botrányokra. Tudod, jaj annak, aki botrányokat kavar...jobb lenne, ha malomkövet kötne az ilyen a nyakára és a tengerbe ugrana.

Ez a két dolog, kb. 50-50% arányban

harcsabajuszos 2010.01.20. 16:23:21

Elég nagy itt a csend.
Ha valaki mégis erre járna, megtisztelne hasonló linkkel a parlamenti pártok éves beszámolóihoz?
Ha már pénzügyi fegyelemről beszélünk, lássunk jó példát is.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.01.20. 16:41:57

@Oreg: Huhh! Így már jobb?

Egyébként én pont erre számítottam. Direkte húzták ezt a dolgot, hogy minél többen követeljék tőlük, így a legnagyobb érdeklődés közepette mutathatják majd be a - vélhetőleg tökéletesen könyvelt - elszámolásukat . )

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.01.20. 17:08:04

@Oreg:

Minden évben benyújtják, csak nem ünnepeltetik magukat érte.

Talán bizony dicshimnuszokat kellene zengeni azért, mert hét év után végre méltóztatnak betartani az ország törvényeit?

Semmiféle dicséret nem jár ezért, én is minden évben beadom az adóbevallásomat, mint mindenki. Ez az alap, itt szégyellnie nem annak kell magát, aki rákérdezett, hogy is van ez a több év késedelem.

Volt párt, amelyik gazdálkodását a Számvevőszék is vizsgálta már.

nol.hu/belfold/patyolattiszta_fidesz_penzugyek

SnowFighter 2010.01.20. 22:20:08

Na, mint kiderült ez is csak egy a sok, Jobbikot lejáratni kívánó, demagóg, hazug cikkek közül. A Jobbik minden beszámolóját leadta az ÁSZ-nak, csak nem tette saját maga közzé. Na most hűha, tényleg ez a legnagyobb bűn itt. Mert elfelejtették közzétenni.
Bocsánatkérés nem lesz egyesek részéről? Ja bocs, ahhoz emberi "vita"-partner kéne...

Charybdis 2010.01.20. 22:29:07

Najó de hogy volt pénzük az EP kampányra néhány millió forintból???

osborne 2010.01.20. 22:41:02

@Charybdis: a 2009-esen még dolgoznak, azt kicsivel nehezebb összekamuzni ;]

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.01.20. 22:59:03

@SnowFighter:

Miért kellene bárkinek bocsánatot kérni? 2010 januári 15-i dátummal a 2004-es, 2005-ös és a többi beszámoló a Jobbik honlapján 2010 január 19-én publikálva mit bizonyít ? Honnan derül ki, hogy az ÁSZ-nek be lett nyújtva? Amit dokumentumot találtam, abból nem ez derül ki.

Az ÁSZ 2009 novemberi, 0937-es jelentéséből az derül ki, hogy a vizsgált 2005-2008-as időszakról nem készítettek és nem nyújtottak be beszámolót.

"a Jobbik Magyarországért Mozgalom Párt elnökét
1. Intézkedjen a könyvvezetési hibák kijavítására a számviteli törvény 15. § (2)-(3)
bekezdésben szabályozott teljesség és valódiság elvének érvényesülése érdekében,
különös tekintettel a helyi és területi szervezetek gazdálkodási adatainak
nyilvántartására.
2. Készíttesse el és tegye közzé a 2005-2008. évi beszámolókat a párttörvény 9. §
(1) bekezdésben előírt beszámolási kötelezettség teljesítéséhez."

Dokumentum:

http://www.asz.hu/ASZ/jeltar.nsf/0/9087FF4AA1CBDF08C12576650053C03A/$File/0937J000.pdf

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.20. 23:07:36

@SnowFighter: úgy mégis miért kéne bocsánatot kérnie kinek? Hiába pótolta uccsó pillanatban, de bizony a cikk fránya és kellemetlen alaptétele marad: a szent Dzsobbik baszott rá HÉT ÉVIG nyilvánosságra hozni a könyvelést.

Az meg a jövő viták tárgya, hogy a kassza röhejes 3 milla alatt van? Roppant hihető. Ilyesmi miatt mit is szokott mondani a kuklux infó?

Büdös-mutyi-komcsi-zsizsik-csalók, POLITIKUSBŰNÖZÉS, tisztíccsuk meg a Zországot, lesz it számonkérés, huarrrrgh és bruarrrgh!

Tipikus esete a Deákné vásznának...

Isten hozta a Jobbikot a politikai mocsárban.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.20. 23:37:24

@SnowFighter: Azért gondolom te is vágod, hogy ez így gyenge...

@Herr SturmLiberator: Hát ők legalább nem mondták, hogy Lehet Más a Politika. XD

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.01.20. 23:39:14

@Charybdis:

Hát ők mondták, részben a MIÉP-Jobbik Harmadik út állami költségvetési pénzéből.

"A Jobbik hitelt nem vett fel. A pénz nagy része a Harmadik Út költségvetési támogatásából a Jobbiknak járó részből származott (26 millió forint), a fennmaradó rész pedig velünk szimpatizáló kis- és közepes vállalkozók adományai, illetve több száz magánszemély a bankszámlánkra való utalása révén jött össze."

Forrás:
www.hirszerzo.hu/cikkprint.112716

Ez az a pénz, amivel kapcsolatosan ügyészségi nyomozás indult, és amiről akkor elmondták, hogy nincs közük hozzá, mert egy külön párt, és az egész amúgy is Csurka Pista bácsi üzlete.

"Mint közölték, a 2006-os országgyűlési választásokon 2,2 százalékos eredményt elérő párt két év alatt több mint hetvenmillió forint állami támogatást kapott, de a pénzzel nem számolt el.
...
Novák Előd, a Jobbik sajtófőnöke a hírre reagálva az MTI-nek azt mondta, „Csurka István közismerten egy nagy szélhámos”, ebben az esetben „egy sokadik lenyúlásáról van szó”. Közölte, a harmadik út mozgalom egy jogilag különálló párt, és mint megjegyezte, Kovács Dávid évek óta nem tagja a Jobbiknak."

Forrás:

www.mno.hu/portal/657008

Világos, egyszerű, átlátható ügy. Remélem, érti.

picur3ka 2010.01.20. 23:55:55

@Elpet:

Persze, hogy az. Kommenistak, erti?

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.01.21. 14:01:06

@Oreg:

"Elég nagy itt a csend."

Valóban! De még mekkora!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.01.21. 15:30:56

@Elpet:
miért lenne zajongás. imádott és utált pártjaink iszonyú mértékben korrumpálták a magyar életet. a különbség legfeljebb a mértékekben van. a komcsik mondjuk két milliárdot tesznek el autópálykilométerenként, a mieink meg egyet. és számtalan lenyúlási formát lehetne sorolni a fideszes önkormányzatoktól a komcsi kormányig. ehhez képest azon rugózni, hogy a pöcs jobbik nem számolt el, hát több mint nevetséges kísérlet.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.21. 16:06:11

@Grift:

"ehhez képest azon rugózni, hogy a pöcs jobbik nem számolt el, hát több mint nevetséges kísérlet."

Egy elszámolásban utazó bezzegpárt esetében inkább ciki...

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.01.21. 16:54:01

@Herr SturmLiberator:

abban megegyezhetünk, hogy jelenleg tolvajok és potenciális tolvajok rendeznének becsületversenyt. :)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.01.21. 17:16:24

@Herr SturmLiberator:
@Grift:

Itt illúziókról van szó.

A mandiner nemblogon le is íratott a szó, hogy megváltás. Sokakban él az a kényelmes illúzió, hogy itt a romlott politikai elit áll szemben a romlatlan társadalommal, uralkodik rajta és kihasználja azt. Erre születik az az ábrándos megoldás, hogy jön az új, tiszta erő, amely mentes a régi elit bűneitől. Na ez az, ami így nem működik. Egy társadalom olyan elitet termel ki magából,amilyet tud, ebben nincs minőségi ugrás.

Ami miatt pedig ez a pénzesdi-elszámolósdi érdekes még, az a háttér kérdése. A Jobbikból ismerünk 4-5 arcot, fogalmunk sincs arról a személyi-befolyásolói hátországról, amelyik a működéshez szükséges szellemi és anyagi támaszt adja. Az MSZP és a Fidesz esetében ezek tudható dolgok, a Jobbik esetében a legelső vonal mögött ködfal. Én ezt a bicikliről szórólapokat osztogató önkéntes aktivistákra bazírozott pártműködést a valós élet valós dolgaival való összevetésben dajkamesének gondolom. Így soha, semmilyen eredményt nem lehet elérni.

A második erő szerepére törekvő párt esetében hadd lehessen már tudni, hogy a háttér milyen szereplőkből és hogyan strukturálódik.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.01.21. 18:31:37

@Elpet:
nézze, szerintem csak annyiról van szó, hogy ezek amatőrök. ha lenne hátterük, igazi ütős, komoly, setétszándékú, akkor nem hagynák belefutni őket elszámolósdi bakikba, különösen, ha most is a szolgálatok, vagy egyenesen vlagyimir vlagyimirovics van mögöttük.
abban biztos vagyok, hogy mikor bimbóztak, építették kapcsolati hálójukat, vastagon benne voltak a szolgálatok. aztán a körülmények, 2006.okt.23 és egyéb ilyen zseniális húzások hirtelen akkorára növelték a táborukat, hogy le tudtak válni a marionett madzagokról és most önálló /többé-kevésbé/ életet élnek.
a tisztakezűségről szóló naiv ábrándjaik, ha van is ilyen, addig élnek, amíg ott nem lesznek hivatalosan is a politikában. bár hatalomban nem lesznek, ez talán megóvja őket a korrupciós ügyektől. legfeljebb majd a szabolcsi-borsodi önkormányzatokban, ahol többségben is lehetnek, majd meg-meg botlik a becsület.
amit a társadalom idióta elvárásairól mond, természetesen igazak. az egész társadalom teljesen, minden szintjén korrupt. elég csak a számlával ennyi, anélkül meg amannyi világra gondolni.
tetejétől a talpáig beteg az egész.

bz249 2010.01.21. 18:39:46

@Grift: a tarsadalom idiota elvarasai szerintem a mostani buszos sztrajk idejen jott fel a legjobban. A magyar emberek TENYLEG elvarjak, hogy egy mindenki oertuk dolgozzon (akar sajat magat tokonszurva). A rohadt buszsofor fogja be a pofajat es vezessen ingyen; a szemetlada orvos ne nyifogjon, hogy mennyire keves a hivatalos bere; a mocskos bank adjon plazmatv-hitelt a nulla jovedelmemre; a tetu parasztja csak ne acsingozzon az allami tamogatasra a huszmillios traktorjaval inkabb dolgozzon; a geci adocsalo vallalkozo meg dogoljon meg ott ahol van; az MNB meg ocsitsa a forintot, hogy a muanyag kerti butort gyarto cegemnek jo legyen (a 80 milliard dollaros adossagot gorgeto orszagnak meg szar, de az kit erdekel)... :(

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.01.21. 18:44:56

@bz249:
tökéletesen így van. ez a társadalom atomjaira hullott, erkölcsileg végletesen és végleg lezüllött.
azon már lehetne vitatkozni, hogy ebben kiknek mekkora szerepe volt, de a tényen nem változtat.

egy kiút van, jobboldali diktatúra és keresztény kurzus klebelsbergi oktatással, tehetséggondozással, prohászkai szociálizmussal, cigány szegregációval és mellette pasztorációval.

bz249 2010.01.21. 18:50:54

@Grift: oh en ennel mar kevesebbel is beernem, ha az individualista torteto atlagmagyar felerne esszel, hogy bizony a vele szemben allo masik atlagmagyar is eppen olyan individualista torteto, mint sajat maga. Sot valoszinuleg a motivacioi is megegyeznek, es elsosorban sajat maganak akar jot. Aztan, ha igy felfogta, hogy mi a tenyalladek, akkor nem tamasztana huje elvarasokat a masikkal szemben, es nem kepzelne azt, hogy koteles kicseszni sajat magaval, azert, hogy nekem jot tegyen. Mar megoldodna egy csomo gond, mert ez legalabb egy korrekt targyalasi alap. Nem szep, de legalabb kovetkezetes.

Sebastian Knight 2010.01.21. 18:53:48

@Elpet:

Ne erőlködjön, úgyis nyilvánvaló önről, hogy al-Kaida sejtet irányít.
.)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.01.21. 18:54:34

@bz249:
nincs kevesebb. /itt haiti van. csak még jut valami mindenkinek. de a lelkek ugyanúgy megennék egymást, mint az a szerencsétlen, vudutól sújtott szerecsen rabszolgaivadék halmaz./
vagy gatyába rázza egy okos diktatúra az országot, vagy megszűnik. vagy érdemes lesz a megszűnésre.

bz249 2010.01.21. 19:07:34

@Grift: azert remelem nem lesz doktori cime annak az okos diktatornak. ;)

A lelkek meg a vilag legtobb helyen megennek egymast (na jo vannak olyan helyek, ahol szepen le van osztva a zsakmanyallattol a csucsragadozoig a hierarchia... ott termeszetesen csak egy iranyba megy a taplalkozas). Kiveve, ha van annyi kaja, hogy mind dagattra hizhat (ilyen ket t-vel irt dagattra, szoval igen komoly dologrol beszelunk). Olyankor bekesek lesznek es hajlandoak megturni a tobbiek letezeset. Egyebkent a jelen allapothoz kepest a konstans harc mar elorelepes, mert ott legalabb mindenki ismeri a szabalyokat.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.01.21. 19:09:45

@bz249:
amit leír az igaz. az ateisták pokolvilágára. :)

bz249 2010.01.21. 19:16:41

@Grift: es latja, ezt is elorelepesnek tartanam a jelenlegi helyzethez, amikor ugyan az ateistak pokolvilagaban(TM) ucsorgunk, de nem akarjuk tudomasul venni ;)

Sebastian Knight 2010.01.21. 19:23:01

@Elpet:

"Minden nemzetnek olyan kormánya van, aminőt érdemel."

Tündér_Lala 2010.01.21. 20:33:44

Azt gondolom, hogy itt fontos dolgokról beszélgettek.
Ebben a politikai rendszerben (nem csak nálunk, mindenhol) álom, hogy tökéletesen tiszta viszonyokat lehessen teremteni. (A keresztény hozzáállás is csak arra jó a dolog lényegéből fakadóan, hogy törekedjenek a tisztább viszonyokra.)

A politikai rendszer lényege ugyanis, hogy minden politikai erő egyfajta érdekhálozatot működtet pénzügyi és szellemi erőforrások szemponjából egyaránt. Hatalomra kerülése esetén nyilvánvalóan kedvez az őt segítő érdekhálózat tagjainak (a hatalmi váltógazdaságban a saját pozicióit mindenki megerősíteni igyekszik.) Ha ezt nem teszi, a saját kudarcát és ellehetetlenülését készíti elő.

Amit én mint egyszerű polgár elvárok, az az hogy első a társadalom érdeke legyen és csak ennek oldalvizéből elégítsék ki a csókosokat. Más szóval ne az határozza meg a projektet, hogy mekkorát lehet nyerni rajta, hanem a szükséges beruházás megvalósítójának a tisztes haszna legyen az érdekhálózaté.
Ha a dolgok így működtek volna soha nem jutott volna az ország a jelenlegi helyzetébe.

Ennek a működésnek kellene megvalósulnia a jövőben. A tiszta közéletre csak törekedni lehet és aki azt gondolja, hogy azt bárki (ember csoportok) azt megvalósítja az idealista.

Várkonyi 2010.01.21. 21:52:26

@Elpet: "A második erő szerepére törekvő párt esetében hadd lehessen már tudni, hogy a háttér milyen szereplőkből és hogyan strukturálódik."

Ugye milyen furcsa a dolog? Én _esetleg_ elképzelhetőnek gondolom, ha csak ötödannyi tévés-rádiós-újságos megjelenésük lenne mint akármelyik pártnak a jelenlegi parlamentben, akkor minden lényeges infót meg lehetne róluk és a politikai álláspontjukról-kapcsolati tőkéjükről tudni.

Persze gondolom, éjt-nappallá téve olvastad a jobbik.hu-t meg a barikádot, és miután nem tudtál meg a jobbik hátországáról semmit (talán mert nincs is, és egy-két nagyobb, pl. 1-2 milliós támogatástól eltekintve önszerveződő az egész) megvilágosodtál, és most osztod meg velünk magvas gondolataidat a témában.

Gondolkodj.

Várkonyi 2010.01.21. 22:17:42

@bz249: Az hogy elvárjuk a buszsofőrtől, hogy ne sztrájkoljon, kollektivista gondolkozás.

Hogy közben egymás torkát elvágjuk, az individualista.

MO tragédiája, hogy ez a felemás rendszer uralkodik.

A konstans harc viszont tényleg jó lenne, a mostani rothadás helyett.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.01.21. 22:25:32

@Várkonyi:

Dehogy olvasok én ilyesmit, nincs nekem arra időm.

Az én koromban már meg kell tudni ítélni a dolgokat gyorsabb áttekintéssel is. Nincs új a nap alatt, egy idő után már időről időre ugyanazok a fejek bukkannak fel a habokból.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.01.23. 00:01:28

@Drang:

tök jó, hogy te magad linkelted, mert a V-3005-152/2009. 2. számú melléklet (32. oldal) feketén-fehéren tartalmazza, hogy a Jobbik (az ebben a dokumentumban vizsgált) 2005. és 2008. közötti időszakban egyetlen egyszer sem teljesítette kötelezettségét.

köszönet, hogy a nagy védekezés közben magad bizonyítod a vádat

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.01.23. 01:40:34

@Várkonyi: "...Gondolkodj."

Haha, ezt pedig a Sanyi haverja csinálta a sufniban Kistarcsán . )

www.youtube.com/watch?v=8m4YdyJbdjY&feature=player_embedded

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.01.23. 08:36:34

@Viktus:

Most az egy dolog, hogy 2010-es dátumozással kiraknak egy abszolút nem hivatalos sajtcédulát (10 perc alatt gyártok egy ilyet), de még ha láttamozta is volna valami könyvelő, akkor is viccesen hangzik, hogy a Jobbik 2008-as összbevétele 2 millió HUF volt, a 2006-os _választási_ évben pedig 3 millió.

Gyanúsan sokan dolgoznak a Jobbiknak ingyen ...

Viktus 2010.01.24. 00:46:56

@mavo:

Nem gyanúsan amiről konkrétan tudok az itt Heves megye, ha akarsz lejöhetsz csatlakozhatsz hozzánk "balekokhoz" :D

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.01.24. 12:09:33

Én nem Vona vagyok, hogy napi két óra munkából megéljek. De mégha ilyen zseniális lennék, akkor sem állnék hülyék közé.

Shulc 2010.01.24. 19:42:02

@mavo:
Így van! Mind hülyék vagytok, kedves jobbikosok, mind egytől egyig!
Jól megmondtad neki! Úgy kell a tahó paraszt jobbikosnak.

Az ilyenek, mint ti tettétek ki a bumeráng műsorvezetőinek telefonszámát is... hova süllyedt ez az ország...
süti beállítások módosítása