Szupertrianonizált tüntetés
2009. április 06. írta: dobray

Szupertrianonizált tüntetés

 Régen tüntettem már egy jót, és akármennyire is úgy gondolom, hatása nem lesz, mégis abban a szellemben érkeztem meg a Hősök terére vasárnap délután, ahogyan KKTT is. Azaz: félre a finnyáskodást, adjunk hangot az előrehozott választások iránti kívánalmunknak. A rendezvényre települő radikálisok egyszerűen nem érdekelnek, és azon is túlléptem, hogy a csatlakozó szervezetek közt föltűnt jópár kétes hangzású név is, például a Hun Fokos Szövetség, vagy a Kárpát-Haza Nemzetőrség és a Bogár László féle Magyar Nemzetstratégia Szövetség. Valamint Magyar Hírlap és Echo tévé. Sőt, még az Árpád-sávos zászlók sem zavartak.

 Úgy készültem, amolyan klasszikus, régi fideszes jellegű rendezvény lesz: egy kis Rákay Filippel, Székely himnusszal, meg pár patetikus dallal. Eddig be is jött. Volt Varga Miki és katonanóták, bár a Nemzeti Fórum alelnökénél Filip sokkal elviselhetőbb konferanszié volt. Odafelé mindenki derűsen vonult a zászlói alatt (sosem értettem, miért kell egy rúdra három zászlót húzni).

  Nem értem viszont, miért kellett leragadni a régi tüntetések paráinál. A rendőrséggel nem volt baj, így az csak egy szónoklatban került elő. De itt volt például a klasszikus para: mennyien vagyunk, és ezt mennyire nem vallja be a balliberális média. Először bejelentették, hogy megérkezett az ötvenezer plusz egyedik tüntető, úgy negyed három körül. Később közölték, lepipáltuk az SZDSZ-t, megjött a kétszázezer plusz kettedik is. Később, Jókai Anna beszéde környékén a hatalmas tömegtől meghatva már félmilliós létszámot vizionált a konferanszié, pedig az eltelt húsz percben semmivel sem lettünk többen. A vége felé pedig szidott valami médiát, ami ötvenezerre tette a demonstrálók létszámát, holott szerinte a Hősök terét úgy megtömtük, hogy egy tűt sem lehetett leejteni. Szerintem ez csak az első tizenöt sorra lehetett igaz, utána kifejezetten szellősen ácsorogtak az érdeklődők.

  A fő baj azonban a felszólalások mennyiségével és minőségével volt. Hála Istennek, Makovecz Imre fogadalomtételéről lemaradtam. De kérdem én, itt most mindenki beszédet akart mondani, aki még életében nem tartott előadást öt embernél többnek? Mindenki kiélte a szereplési vágyát? Klasszikus rendezési hiba a program túlzsúfolása. És az is, hogy senki nem hajlandó visszafogni a mondókájából, inkább még hozzá is tesz pár percet. Így a tűrhető két órából négy órás, vagy még hosszabb demonstráció lesz, amit mehezen bír az ember - és vasárnap este még pihenne is egy kicsit otthon. Így nem csoda, hogy ahogy telt az idő, egyre többen indultak el hazafelé. Minderre még rátett egy lapáttal, hogy a felszólalások többsége ugyanarról szólt.

És nálam ez ütötte ki leginkább a biztosítékot, és vezetett arra az elhatározásra, hogy tojok én Fritz Tamásékra, és nem megyek ki április 14-én a folyt. köv.-re. Dagályos, patetikus hazaszeretet-feltuningolásra ugyanis nincs szükségem. Arról volt szó, hogy az előrehozott választásokért tüntetünk. Így jókedélyű, témaorientált, pragmatikus szónoklatokat vártam. Erre olyanokat hallgatok, hogy Magyarország be van tiltva, hogy 89 éve keresztre feszítették, hogy mi az, hogy kerékbilincset használnak a rendőrök, meg lehessen már tojással dobálózni. Meg hogy örökre el kell törölni a kommunista utódpártot, Bajnai köztörvényes bűnöző (plusz a várható viccek: Gordonka, Bajnai Kordon), és hogy valakinek meg kell fizetnie a hétmillió abortuszért (bármennyire abortuszellenes is vagyok).

  Szóba kerültek még a táltosok, a történelmi alkotmány, Mária országa (ez a kettő még nem is lenne akkora baj, de mi köze az előrehozott választásokhoz?), és hogy szupertrianonizálják az országot. A csúcs ez a mondat volt: házról házra házalva hozzuk haza a hazát. Szidták az IMF-et, a gazdagokat, akiknek szolidaritani kellene a nemzettel, a multikat, le akarták csukni a kormányt, és Simon Perez is előrekerült, akinek az MSZP-SZDSZ a magyar helytartója (ha jól értettem - kicsit zavaros volt).

 A gój motorosok is fontosnak érezhették magukat, elmotoroztak egy kiáltvánnyal a szocikhoz, meg Sólyom Lászlóhoz. Követeltünk kétkamarás parlamentet,  közvetlen részvételi demokráciát, alkotmányozó nemzetgyűlést, és végül ki lett jelentve, hogy a nép itt és most megvonta a bizalmat a parlamenttől, meg hogy itt a tömegből nép lett. Azaz a Hősök tere látogatói alkotják a népet, ők a népszuverenitás letéteményesei. Az otthon maradók tömegeiről nem esett szó.  Azt hiszem, tüntetési tünetegyüttesnek lehettünk a tanúi: Hogyan csináljunk érzelmi lufit egy pragmatikus kérdésből. Hogyan riasszunk el sokakat magunktól dörgedelmes, mikorofonba üvöltő, fülsértő beszédekkel. Remélem, egy esetleges Fidesz-kormányban nem jutnak pozícióhoz, és nem Fritz lesz a kancelláriaminiszter. A civil mozgalmak meg jó lenne, ha ködevés helyett értelmes munkára fognák a tagságukat. Én csak azért mentem tüntetni, hogy egy dolgot követeljek: ELŐREHOZOTT VÁLASZTÁSOKAT!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr951048351

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reakció - polgári underground 2009.04.06. 14:01:05

Hősök tere is visszatére Ahogy ígértük, elmentünk tegnap a Hősök terén rendezett tüntetésre. Bár nagy várakozásaink nem voltak, az összkép így is igen kiábrándító volt. Azt hittük, valami lájtos fideszes dzsembori lesz, de súlyosan tévedtünk: megint…

Trackback: Crile's 2009.04.06. 13:32:47

Virágvasárnap - képekben 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smalladam 2009.04.06. 13:08:09

kb szóról-szóra ezt éreztem ott és ezt gondolom most én is. röhej volt.

smalladam 2009.04.06. 13:09:47

ja és szöőr annának külön üzenem, hogy ha neki budapest "vörös rongyokba öltözött", akkor inkább húzzon haza debrecenbe, és ne fikázza a hősök terén ez egész fővárost. köszi.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.04.06. 13:19:12

És ehhez oda kellett menned? Már elnézést, de messziről látszott, hogy max. ez jön ki ebből. Persze ismerjük el, ennél rosszabb forgatókönyvek sem voltak valószínűtlenek. Teszem hozzá, hogy még a Hírtv sem tudott olyan vágóképet mutatni, ahol ne lett volna pár csíkosnyakkendős kéményseprő. Ha másért nem, ezért tuti nem ment oda normális ember.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.06. 13:23:35

@Dr. Zerge: a közönséget nem lehet megválogatni, a szónokokat igen, és előre el lehet tőlük kérni a beszédeket. A közönségre nem szoktam finnyás lenni, max jót röhögök. Lásd fotók.

feltételes reflex 2009.04.06. 13:28:31

Istenem, ezt a harmatos naivitást...

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.06. 13:30:54

@feltételes reflex: 2002 testenvelés egyetem óta a elgtöbb fidesz-tüntin kinn voltam, és 2006-ban is minden "eseményen" tapostam a könnygázt, meg tüntiztem egész ősszel. Próbatanítás mellett. Nem most jöttem le a falvédőről. Sőt, még a tarkabarka tüntire is kimentem kívülálló érdeklődőként.

plastik02 2009.04.06. 13:35:16

sajnos az a helyzet, hogy az egyszerű fidesz gyűlés egy átlag tüntisnek már kurva unalmas, nekik táltos szentelés kell mária szent koronájával a hősök terén. gyomorforgató népnemzeti giccs volt az egész, olyan humbugokkal, hogy egy jóérzésű jobboldali közgazdász az arkangyal keresztjére kötötte volna fel magát.
remélem ez nem a nép volt, mert akkor egy kurva szót nem szólhat a vezetőire...

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.04.06. 13:37:49

"De itt volt például a klasszikus para: mennyien vagyunk, és ezt mennyire nem vallja be a balliberális média. Először bejelentették, hogy megérkezett az ötvenezer plusz egyedik tüntető, úgy negyed három körül."

B+, csak elő kellene venni azokat a stadion-beléptetőkapukat a fészerből, ahol porosodnak, legalább végre mindenki megtudhatná, hogy mennyi is az annyi. Sőt, akár egy névleges összeget is be lehetne szedni, a gojmotorosoknak benzinre, vagy mittudomén. Hiszen melyik patrióta ne fizetne be 3-400 forintot, hogy ilyen nívós szónoklatokat hallgasson a vasárnapi pöri+krumpli után? ;)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.04.06. 13:41:29

@smalladam:

hadd idézze már horthyt! jó? :)

egyébként meg ilyenek ezek a tüntetések.

Google 2009.04.06. 13:50:41

Azért annyira szörnyű nem volt ez a tüntetés, csak jobban meg kellett volna szervezni. De tanulnak belőle, remélem. Ha nem a lejáratás volt a cél.
Nem messze, ugyanebben a városban, nem civilek, hanem egy Párt emberei járatták le sokkal komolyabban az országot, melyet nem vicc, ők vezetnek.
Ezen a civilek tüntetésén, ahol sokan fontosnak érezték egyenruhába bújni, főhelyekre furakodni, kicsit visszaéltek az emberek bizalmával. Ezek az emberek egyet akartak és akarnak: előrehozott választást!
És ehhez ekkora körítés nem kell! Nem kell!
Célratöröbbnek kell lennünk, ha valamit tényleg el akarunk érni. Valamivel több fantázia, találékonyság szorulhatott volna belénk!
Találjuk ki, hogyan csináljuk!

smalladam 2009.04.06. 13:54:10

@Grift: szánalmas dolognak tartom, mikor valaki egy egész várost, megyét, közösséget lefikáz, csak mert a vezetése vagy akármije nem tetszik

a jobbik például egész magyarországgal csinálja ezt.

utána meg mind csodálkoznak, hogy senki sem szereti őket.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.04.06. 13:57:29

szerintem meg jó beszédet mondott horthy, 1919. nov. 16.-án.

Polgármester Úr!
Fogadja meleg szavaiért hálás köszönetemet a Magyar Nemzeti Hadsereg nevében. Nem vagyok abban a lelkiállapotban, hogy a város küszöbénél megszokott frázisokat használjak. Igazságérzetem megköveteli, hogy minden kertelés nélkül azt mondjam el, amit e pillanatban érzek. Mikor még messze voltunk innen, mikor még csak halvány reménysugár pislogott bennünk, hogy valaha, míg fegyverrel a kezünkben viszontláthassuk ezt a megtévelygett, nagy várost, átkoztuk és gyűlöltük, mert a távolból természetesen csak a szennyet, a nagy piszkot láttuk, nem az üldözést és mártíromságot szenvedő szegény magyar testvéreinket. A magyar nemzet szerette és becézte Budapestet, mely az utolsó években megrontója lett.
Most tetemre hívom a Duna partján a magyar fővárost. Ez a város megtagadta ezer éves múltját, ez a város sárba tiporta a nemzet koronáját, a nemzet színeit, és vörös rongyokba öltözött. Börtönbe vetette és elűzte hazájukból a nemzet legjobbjait, azonkívül elprédálta összes javainkat.
Megbocsátunk akkor, ha ez a megtévelyedett város visszatér megint hazájához, ha szívéből, lelkéből szereti ezt a földet, amelyben őseink csontjai porladnak, szereti azt a rögöt, amelyet verejtékes kezekkel munkálnak falusi testvéreink, szereti a Szent Koronát, a kettős keresztet, szereti a három hegyet és a négy folyót, szóval magyar hazáját és magyar faját.......


egy politikai tüntetésen miért ne idézhetne ebből a szónok, felróva a komcsi szavazóknak, hogy nyakunkra hozták ezt a bandát?

feltételes reflex 2009.04.06. 13:58:28

@dszg: akkor meg főleg érthetetlen, hogy most min csodálkozol.

zoli29 2009.04.06. 13:59:30

dszg,

Jó volt elolvasni a postot, mert egy az egyben ugyanígy láttam én is. Én fél 5-ig maradtam, a "Simon Perez" környékén lett elég.
Ezzel együtt szerintem kicsit túllihegik itt néhányan, hogy mennyire gáz volt.
Ha valaki csak olyan rendezvényre hajlandó elmenni, ahol mindenki ugyanúgy látja a világot, mint ő, akkor alighanem végleg lemondhat a politikai naggyűléseken való részvételről.

Számomra biztató volt, hogy az előrehozott választások témája ilyen szinten meg tudta mozgatni az embereket.
Remélem, lesz folytatás (14-én biztos nem tudok felmenni, mert dolgoznom kell), de azt is remélem, hogy ennél azért jobban meg fogják szervezni.

Rivud 2009.04.06. 14:01:25

200.002-t én nem "létszám-parának", hanem poénnak vettem... Bárcsak ez lett volna a legnagyobb baj azon a tüntetésen. Pl. nem értem, hogy a szónokok mellé miért kellett odabiggyeszteni azt a két zászlótartó gárdistát, az egyik persze egy hatalmas Árpád-sávosat tartott a kezében. Ennyire hülyék a szervezők, vagy ők is be vannak építve :-)?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.06. 14:02:30

Hát ebben a posztba még én se tudok belekötni. Ennyi semmitmondó, unalmas, néhol nevetségesen primitív szónoklat felesleges valóban. Ennyi kellett volna csak: ELŐREHOZOTT VÁLASZTÁSOKAT + azért a Hajdu-Bét ügy nem ártott.
Arról nem lesz semmi megmondás?

@smalladam:
Azért Budapest döntötte el 2002-ben a dolgot, ez tény.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.06. 14:04:34

@Zoli28:
Simon Peresz engem is kiütött, mi a jó fenének kellett azt előhozni.? Idióták. Semmi taktikai, diplomáciai érzékük sincs ,az tuti.

plastik02 2009.04.06. 14:12:23

engem inkább az zavart, hogy bárhol álltam, a bődületes faszságokra folyamatosan hallottam kontrázni, hogy "igen, úgy van!".
inetrnacionálét óbégató reformkommerek és hősök terén alkotmányozó miatyánkozók, ugyanaz a szint...

zoli29 2009.04.06. 14:14:25

@Őrnagy Őrnagy:

Állítólag mind a 24 szervezetnek (+ polgármesternek) szót adtak, akik elindították a mozgalmat, és láthatóan senki nem ellenőrizte, hogy ki mit fog mondani. dszg-nek lehet igaza, hogy mindenki ki akarta élni a helyzetet, hogy egy többtízezres tömeg előtt beszélhet, és azt gondolták, hogy ez az önmegvalósítás ideje.

Egyébként voltak jó momentumok is. Pl Jókai Anna, meg az a kislány, aki énekelt, meg amikor együtt üvöltöttük, hogy "követeljük". (A börtönözésből én kimaradtam, mert azt inkább döntse el a bíróság...)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.04.06. 14:16:21

@plastik02:

döbbenetes felismerés! :)))

a jobbos tahó és a balos tahó egyazon botnak a két vége... mi ebben a csoda. az aljanép is politikai polaritásban él, szimpátiájuk melletti érveik színvonala azonos. de szavaznak ám! nos, ezért kell hozzájuk is szólni.

plastik02 2009.04.06. 14:25:56

@Zoli28: nem kötekedni akarok, de a combinóval mi a baj? :D (azonkívűl hogy Demszky odarakta mellé a nevét...)

smalladam 2009.04.06. 14:32:58

@Grift: tudom, hogy horthy mondta és pont leszarom. ellenben én meg, mint ebben a városban élő, magamra nézve sértőnek találom ezt. pont az a kategória, mint a vidéki büdös parasztozás.

csak gratulálni tudok hozzá.

@Őrnagy Őrnagy: igen, többek között azért is, mert a fidesz így bánt velük. valamit valamiért.

ráadásul azóta sorra fordulnak át a kerületek narancssárgába...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.06. 14:36:37

@smalladam:
Hogy bánt velük? Nem épített metrót? Igaz Pokorni panelprolizott, és megszólítva érezték magukat?

zoli29 2009.04.06. 14:37:42

@plastik02:

A Combino hogy is jön ide? Vagy az MSZP-kampánydal paródiájára gondolsz? Nem én írtam a szöveget, de tudtommal elég sok gond volt vele, pl nem volt benne légkondi.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.04.06. 14:43:36

@smalladam: Én nagyon benne vagyok, hogy a hidakon vezessük be a vízumot.

plastik02 2009.04.06. 14:55:36

@Zoli28: ojvé! most meg már van. igen, a dalban hangzik el amúgy.

reality 2009.04.06. 15:04:27

@Őrnagy Őrnagy: Még a többit csak-csak elviseltem, de ez engem is kikészített.

hiba 2009.04.06. 15:11:08

Bennem pont az kérdés merült fel, hogy lehetne -e ezt NEM így? Szerintem igen. Lettek volna témák és emberek, akik jó beszédeket tarthattak volna az előrehozott választás mellett, a családok védelméről a válság hatásai ellen, a patriota gazdaságpolitika lehetőségeiről stb. Van most egy csomó téma amiről lehetne hátrafele nyilazás nélkül is lelkesítően beszélni tömegekenk.
Ez a minőség viszont rémisztő képet ad a hatalomba törekvők kompetenciájáról.

acidszarka · http://kigondoltam.blog.hu 2009.04.06. 15:20:17

@Őrnagy Őrnagy: természetesen pest felől

a 20-30-as korosztály mennyire képviseltette magát? van egy gyanúm

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.06. 15:23:41

@trolibusz:
Mind a két irányból kéne. Has fizessen az aranyifjúság, ha át akar menni a Gödörbe.

Voltak fiatalok is, sőt kisgyerekesek is.

smalladam 2009.04.06. 15:34:53

@Őrnagy Őrnagy: akkor megint a Millenáris parkba járnának:)

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.04.06. 15:36:46

"Én nagyon benne vagyok, hogy a hidakon vezessük be a vízumot."

Már be van. Csak reggeli/délutáni dugónak hívják, és sok benzinnel lehet érte folyamodni. :(

smalladam 2009.04.06. 15:41:20

aki már bejutott a város közepébe, az minek fizessen hídpénzt?:)

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.06. 15:43:32

@hiba: perze, hogy lehetett volna nem így, épp ezért háborodtam fel mint állat.
@Grift: @smalladam: az a beszéd akkor ott ütött, de most semmi kerenivalja nem volt a Hősök terén Szerintem legalábbis.

smalladam 2009.04.06. 15:49:10

@dszg: nyilván, csak grift azt várja a gépe előtt epekedve, hogy kezdjünk el végre horthy-fasisztázni ;)

hiba 2009.04.06. 16:04:30

@dszg: Igen szerintünk lehetne, de erre mondják azt mások, hogy akkor lézengett volna ott néhány kordzakós értelmiségi, mert a tömegnek a sámándobolás kell. Na ez nincs így szerintem, mert a tömeg nem teljesen hülye, hanem irányítható. Látszik, hogy pl a Budaházy féle provokációnak már nem ül fel. Apropó, milyen szép, hogy Budaházy oszlatta el a gárdát a kossuth térről.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.06. 16:15:02

@dszg:
Ahogy az elnyomás és nyomor nő, úgy nő a nemzeti radikalizmus. Ahogy a fájdalom erősödik, úgy válik artikulálatlanabbá a beszéd. Mindez nem a felháborodott nép bűne, és semmivel sem gyomorforgatóbb, mint az itt írkálgató ál-értelmiségi, egyetemfejű kismajmok alávaló picsogása.

hiba 2009.04.06. 16:31:47

@Mr Falafel: Zannya... te aztán egyre jobban behergeled magad. Hajrá!
Csak az újonnan érkezőknek mondom, hogy az ipse a szoci szavazóból húzza ezt az ívet, amiben most épp a verbálagresszív büntető radikálisnál tart. Aki ráadásul igaz értelmiségi. :)

plastik02 2009.04.06. 16:39:56

a felháborodott nép egyből elmeháborodott is kell legyen, ez törvényszerű?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.06. 16:44:06

@hiba:
Ha mindenáron definiálni kéne az "értelmiségi" szó jelentését, én mindenképpen a jelentés tartalma alá esnék, ellentétben veled, aki nyilvánvalóan egy szellemi éhenkórász vagy.
2002-ben még nem volt létkérdés, hogy politikailag hogyan pozicionálja magát az ember. Orbán viktor is erről beszélt nemrég. Azonban a Gyurcsány éra elkiövetkezte megtaníotta nekünk, magyaroknak, hogy a baloldalnak nevezett formáció káros a magyar ember egészségére. Én szociálliberális érzületű vagyok, de elsősorban magyar. A magát balnak nevező oldal internacionalista-globalista, és még csak harmadsorban sem magyar. Ennek okán sokan pusztán a magyarságunk miatt átkerültünk a Fidesz táborába. Emészthetőbb egy konzervatív-nemzeti eszmerendszer, mint az etno-financiális világmaffia által a nyakunkra ültetett mszp-szdsz duó.
Téged szemrebbenés nélkül lőnélek fejbe, és még csak a pulzusom sem menne feljebb. És nem az agresszió vinne rá, hanem a hazaszeretet.

plastik02 2009.04.06. 16:58:39

"harmadsorban magyar. Ennek okán sokan pusztán a magyarságunk miatt átkerültünk a Fidesz táborába. etno-financiális világmaffia "

ne hagyd abba! :DD

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.06. 17:06:49

mijjen hídpénzt, baszkikáim??
dunát elterelni a gecibe, kibetonozni a folyómedret, szögesdrót kerítést felhúzni...
kelet mao. a kommereké...
nyugat mao. pedig a pártonkívülieké...
éjjen a szakadár mozgalom!!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.06. 17:11:44

@plastik02:
harmadsorban SEM magyar.
világmaffia: Szerinted miért támadt az egyetlen magyar tulajdonú bankra az a magyar nevű zsidó, pont akkor, amikor inkább segítséget várna tőle az ember? Miért nem a Raiffeisenre vagy a CIB-re támadt? Csak nem az a gondja, hogy Csányi nyíltan bírálta a jelenlegi kormányt?

plastik02 2009.04.06. 17:19:40

hát ez már gyengébb volt, azt hittem tartod a színvonalat... :/

Karcolt lendület 2009.04.06. 17:26:18

Teljesen egyetértek a cikkel.

Viszont szeretnék szólni, mert máshol is láttam már leírva: FriCz Tamás.

Az "ezt előre lehetett tudni" hozzászólóknak meg üzenem: pont azért mentünk ki, hogy ne ez legyen és elég sokakról tudom, hogy szintén így jöttek ki. De a szónokok megválogatására nem volt hatásunk és azok aztán a debilitás irányába vitték az egészet.

kill004 2009.04.06. 17:30:56

@ufó - vip vendég a mélypont ünnepélyén: Lófaszt! Kelet-mo-n élek. Odadobna a komcsiknak?

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.06. 17:35:01

@kill004: :))
vagy megszoksz vagy megszöksz
vagy titkos aknamunkát is végezhet...

heima (törölt) 2009.04.06. 17:36:14

@plastik02: és az vajon milyen szint aki attól érzi magát értelmiséginek h mindenhol a hendikepp arcokat gyalázza?

heima (törölt) 2009.04.06. 17:37:37

@Mr Falafel: lehet hogy azért mert az OTP az egyetlen tőzsdén jegyzett, értékelhető méretű magyar bank?

kill004 2009.04.06. 17:38:39

@ufó - vip vendég a mélypont ünnepélyén: Az aknamunkát választanám, ha lehet. Maga meg amúgy is lelepleződött:

iqdepo.hu/dimenzio/28/28-02-04.html

plastik02 2009.04.06. 17:44:31

@heima: nem gyaláztam, egy rossz szót nem írtam róla. szimplán kiröhögtem. azt még szabad?
ez az értelmiségi vonulat meg nem értem hogy jön ide...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.06. 17:46:19

@heima:
Nem, nem lehet. Nem felvásárolni akarta, csak tönkretenni. Van különbség. Egyébként, ha befektetésnek is gondolta volna, akkor is hányinger az a rohadék. Egy magyarnak az ő tette elfogadhatatlan.

heima (törölt) 2009.04.06. 17:49:40

@plastik02: a faszt nem, olvasd már vissza magad, a selejtes ballib nickekkel karöltve nem megy más, mint a milyen fasza gyerekek vagyunk mert hülyének nézzük a radikáljobb zombikat.

tudod mikor lenne ez mókás? ha letettetek volna vlamit az asztalra az orbánfóbián, nácizáson, agyhalott mosdatáson kívül. így csak szánalmas, amikor messziről látszódik h ennyi minden szellemi fölényed, hogy nem állsz ki túrbómagyarkodni.

eldiablomismo 2009.04.06. 18:06:21

@Grift: A fidesz hozta nyakunkra ezt a bandát nem a komcsi szavazók.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.06. 18:06:34

@kill004: ne fáraszon... :)))
inkább visszavonom az ország megosztó javaslatomat, azt húzzuk együtt tovább a zigát körbe-körbe...

heima (törölt) 2009.04.06. 18:10:45

@Mr Falafel: ok, akkor tedd tönkre a CIBet vagy a magyar Raiffeisent. Tfh van annyi zsetonod mint Gyuri bának, mégis hogy csinálnád?

kill004 2009.04.06. 18:19:41

@ufó - vip vendég a mélypont ünnepélyén: OK :)

Erre gondolt?

Húzd az igát, ez a dolgod
Húzd az igát ameddig bírod

Húzd barom, Húzd barom, Húzd
Sok a víz, mély a kút
Húzd barom, Húzd barom, Húzd
Húzd amíg bírod húzd

plastik02 2009.04.06. 18:24:25

1. mutasd meg hol hülyéztem le falafelt (semmi kétségem afelől hogy az, de eddig nem írtam le)
2. mit tegyek le az asztalra? mi van? nem állásinterjún vagyunk baszomalássan, hanem hozzászóltam egy posthoz. ehhez az is elég ha a lábamat teszem az asztalra.
3. ez a hülyeségnek a válaszható hülyeség alfaja, nem veleszületett, tehát maximálisan számíthat arra, hogy a jövőben is ki lesz röhögve.

amúgy meg túlbeszéltük...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.06. 18:39:04

@plastik02:
muhahaha, te aztán tucc! Én leírom: te egy abderita vagy, ehhez kétség nem férhet.

heima (törölt) 2009.04.06. 19:00:13

@plastik02: ki a búbánat beszélt itt falafelről, de neked úgy látom magas volt, bocs a zavarásért, fog neked a halál magyarázni

Alfőmérnök 2009.04.06. 20:39:07

"...Meg hogy örökre el kell törölni a kommunista utódpártot..."

Miért, nem kell?


"..., Bajnai köztörvényes bűnöző..."

Miért, nem az?

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.07. 06:30:37

@Alfőmérnök: na jó, igazad van :D Ezek elfogadható kitételek voltak :D

caralho voador 2009.04.07. 20:18:15

"még az Árpád-sávos zászlók sem zavartak" Még jó, hogy nem, bazdmeg.
süti beállítások módosítása