Morvai Krisztina, az önjelölt képviselőjelölt
2009. március 18. írta: TuRuL_2k2

Morvai Krisztina, az önjelölt képviselőjelölt

Ez a vakmerőség, hogy kamerák előtt, nagy nyilvánosság előtt, a nyílt utcán bántalmaznak egy európai parlamenti választáson induló listavezetőt, ez arra vall, hogy Magyarországon most már Gyurcsány Ferenc nyílt diktatúrát vezetett be. (...) Az Európai Parlament elnökéhez fordulok a szükséges intézkedések megtétele végett, hiszen európai parlamenti képviselőjelölt minőségemben bántalmaztak, nyilvánvaló politikai utasításra, mindjárt a kampánynak az első napján.

/InfoRádió; inforadio.hu/

 Hans-Gert Pöttering valószínűleg erősen értetlenkedni fog, amikor megkapja Morvai Krisztina levelét, de ez most mellékes.

 Az viszont kifejezetten érdekes, hogy dr. Morvai Krisztina, az ELTE Állam- és Jogtudományi Karának docense milyen jogszabály alapján gondolja magát európai parlamenti képviselőjelöltnek? És milyen kampányról beszél? Mivel Sólyom László még ki sem írta az európai parlamenti választásokat, így egy párt sem gyűjthette össze a 20.000 ajánlószelvényt, ami a listaállításhoz (az induláshoz) kell. Képviselőjelölt pedig akkor lesz valaki, ha a lista, amin szerepel, jogerőre emelkedik. Ugyanígy a kampány első napja terminus is csak akkor értelmezhető jogi szempontból, ha már van mire kampányolni.

 Ha kikiáltom magam a Magyar Revizionista és Evezős Front listavezetőjének, és a Szabadság híd valamelyik turulszobrába kapaszkodva óhajtok szólni Budapest népéhez, akkor engem sem véd majd semmilyen mentelmi jog, amikor a különféle egyenruhások összehangolt akcióval lehoznak a magasból, és elszállítanak. Amíg nem hitelesítik a Jobbik 20.000 ajánlószelvényét, addig a docens asszony sem EP-képviselőjelölt (a maga korlátozott mentelmi jogával), csak egyszerű magyar (MAGYAR) állampolgár. Jogalany.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr371008610

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervatórium 2009.03.18. 09:08:44

A Jobbik sokkol és felvilágosítBudai barátom (a továbbiakban: Bébé) mutatta nekem azt a furcsa kiadványt, amit az egyik reggel talált postaládájában. Bébé elmondása szerint arra lett figyelmes, hogy a láda kinyitása után a fél esőerdőnyi, duguláselhárítás…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2009.03.18. 13:14:54

@Muad\\\'Dib:
Ìgy van… Èppen ezért egy alsóéves egyetemista hülyegyereket kérünk a történelem magyarázatához, mint ami te is vagy, akinek –nem sok- egy fillér adója az államkasszában nem landolt, mert az anyjáék tartják el. Ìgy társadalmunk nem csak történelmi-, de egyszerre építöjellegü segítséget is kaphat töled…

F. A. Hayek 2009.03.18. 13:19:32

@nénike: Csak Terry Black-kel és Turullal szemben Morvai Krisztina elég komoly munkát fejtett ki az ellenzékiekkel - többek között a Fidesz-tüntetés résztvevőivel - szemben elkövetett jogsértések feltárásáért, szankcionálásáért. Ezt a szerepvállalást, az érveit, a módszereit és a fellépését természetesen lehet kritizálni. De abban a kontextusban, hogy a rendőrök sokadszorra teljesen indokolatlanul vegzáltak ellenzéki "jogalanyokat" (Turul jogászi géniuszt felvillantó megfogalmazását idézve), ez a lenéző, gúnyos hangnem inkább a Népszabadság vagy a Népszava gusztustalanabb cikkeit idézi.

@Ács Feri: Ez elég szomorú, mert ha újságíróként azon dolgozna, hogy minél több embert meggyőzzön arról, hogy a Fideszre szavazzon, legalább azt lehetne mondani, hogy dicséretes a szándék, csak rossz a kivitelezés. De ha ezek az érvei tényleg elvi megfontolásból fakadnak, az nem vet túl jó fényt a Reakcióra.

Ács Ferenc 2009.03.18. 13:30:12

@F. A. Hayek:" Ács Feri: Ez elég szomorú, mert ha újságíróként azon dolgozna, hogy minél több embert meggyőzzön arról, hogy a Fideszre szavazzon, legalább azt lehetne mondani, hogy dicséretes a szándék, csak rossz a kivitelezés. De ha ezek az érvei tényleg elvi megfontolásból fakadnak, az nem vet túl jó fényt a Reakcióra."

Várjál, valamit keversz, az a pártaktivista, amire te gondolsz.
Egy újságnak és egy újságírónak más a dolga.
Az, hogy a jobbikosok vagy más szélsőségesek szemében mi vet jó fényt a Reakcióra, én leszarom, de ez a magánvéleményem, nem akarok más nevében beszélni.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.03.18. 13:30:13

"Azoknak pedig, akik szerint pedig Morvai nem normális, idegbeteg, őrült stb., csak szólnék, hogy ilyen képességekkel sokkal többre is lehet vinni Mo-on: lehet az ember pl. miniszterelnök."

@szpal: a számból vette ki a szót:-D

ü
bbjnick

tevevanegypupu 2009.03.18. 13:37:58

@szpal:
Az hiszem nem sok embert tudna Morvai maga melle allitani egy vitaban. Eleg rossz szonok es nagyon rosszul beszel, valahogy nem a lenyeget mondja. Biztos, hogy sok esetben igaza van, de rosszul vedelmezi az igazat. Es lehetne kicsit kiegyensulyozottabb, mert ha valoban sor kerulne egy ilyen jeloltek kozotti beszelgetesre, tobben lesopornek a szinpadrol.

Carnivora (törölt) 2009.03.18. 13:42:30

@Rob67:

Gyurcsány elérte amit akart a hozzád hasonló sötét népet szépen manipulálja. Nem azt a kérdést teszitek fel sötét barmok, hogy , miért is van ez a diktatórikus visszarendeződés egy-két száz ember miatt, akiket bármelyik nyugat európai országban civilizáltan letudnak reagálni, hanem jöttök a hülye klissékkel.

Huligánok mindenhol vannak tök mindegy politikai jelszavak, focimeccs, vagy vallási okokkal törnek zúznak azokat célzottan kiiktatják. Nem pedig kollektíve szeparálják el, és terrorizálják a lakosságot.

Itt is már évek óta látszik , hogy ugyanaz a mag balhézik fényképeken, videókon ugyanazok az arcok mégsem történik semmi. Miért történne? a gyurcsányizmus a maga szempontjaiból tökéletesen felhasználja őket.

@fapuma:

Szóvá tették .. a felelősök kitüntetést, és zsíros nyugdíjat kaptak a fő felelős meg szépen mosolyog a kormányfői szélben.

F. A. Hayek 2009.03.18. 13:42:50

@Ács Feri: Úgy látszik nem sikerült megértened amit írtam.

Én sem tudom mi vet rossz fényt a Reakcióra a jobbikosok vagy más szélsőségesek szemében. De többek reakciói alapján azt látom, hogy a véleménynyilvánítás szabadsága iránt elkötelezett, polgári értékrendet vallók szemében Turul cikke nagyon.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.03.18. 13:44:00

Mostmár lehetne a Morvai krízis után valami valóságos probléma is, mert az mindekinek tiszta, ha más ment volna azon az útvonalon ő is ugyanúgy jár.

Carnivora (törölt) 2009.03.18. 13:45:18

@tevevanegypupu:

Jó engem már a hanghordozása is idegesít az a vékony állandó hisztire készülő beszédstílus ... meg többnyire mostanság marhaságokat beszél, de ebben az esetben ez lényegtelen. Budapesten egy bejelentett rendezvényről vonultak el kussban a járdán , rendezetten ... mire felsőbb utasításra egy rendőrösztag körbekapta őket, majd befenyítette. -

Nápolyi maszti 2009.03.18. 13:47:13

Ezek a fickók, akik szétb...sszák az összes ünnepet -- valóban, normális ember a gyerekével elbújik, régen mi is a Márc. 15-e téren sütkéreztünk, meg huszárokat néztünk a fiammal, most a négy fal között dekkoltunk --, szóval ezek a barmok olyanok, hogyha melléd kerülnek a buszon, lesütöd a szemed, nehogy egy óvatlan szemkontaktussal provokálni merészeld őket. Van az elmebeteg, tarsolylemezes turbómagyar, és van a bomberdzsekis, kopaszfejű, színtisztán agressziópárti neo-nyilas (illetve a kettő mutációja). Na most odakeveredik közéjük ez a harsány, zakkant nő, önjelölt csúcspolitikus (listavezető!), és meg van lepve, hogy lefújják. Hát ez vicc, menjen a pécsába.

szpal 2009.03.18. 13:48:05

@tevevanegypupu: igazad van, tényleg be kellene Morvainak iratkoznia még valami média-tréningre. Viszont a fodrásza egyeNlőre jobb, mint Göncz Kingának, és ez is számít. Vagy?

Carnivora (törölt) 2009.03.18. 13:52:39

@Nápolyi maszti:

A legviccesebb meg te vagy ... akinek mindezt a baromságot az agyába építették. Végülis elérte Gyurcsány a célját. Éppen, ezért hagyja tevékenykedni Budaházyékat ... -

A Kárpátok Ostora 2009.03.18. 13:57:38

Katerina Jacques cseh zöldpárti politikusnőt antináci tüntetésen verte el, de rendesen, egy rendőr, miközben Jacques a kormánynak dolgozott.
Mi a tanulság?
a) Aki rendőrnek megy, állat.
b) Szó sincs politikai indítékról, milyen kormáynnak hiányzik egy ilyen béna botrány?

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.03.18. 13:59:49

hahó agyhalottak, akik a gyerekükkel otthon dekkoltak...

én a barátaimmal és 15 gyerekkel egy jót túráztunk a nógrádi várnál...
kitűnő hangulat volt és nagyon jól sikerült, pedig ittasak is voltak köztünk, meg olyanok akik fennhangon gyurcsányit a halál retek f?szára küldték...
de aki seggfej az szívjon a négy fal között, csak a gyerekét sajnálom... :((

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 14:04:39

@Moldávia Bánata: Azért azt elmondhatjuk, hogy a "magyar" "rendőrségnek" nem ez az első balhéja. Ha az lenne, lehet hogy én is mártíriuszoznám Morvait.
A gond az, hogy a cél egyrészről a tüntetők (az összes) démonizálása másrészt a megfélemlítés.

Itt nem egy-két hibáról túlkapásról van szó, hanem szándékos terrorról. (Ezért idegesít hogy Turul egy jogi finomságra hivatkozva rozmárkodik. Főleg hogy az előző cikkével ellentétben ez kikerült az indexre is, (mik vannak), amiről persze tényleg nem ő tehet.)

Úgy látszik a termés szépen lassan beérik. Már a reakción is. Pl 100 barom összemosása az összes tüntetővel. (Akiknek az átlag iq-ja szvsz mostanában tényleg nem éri el a 100at, de legalább csak verbális környezetszennyezést művelnek.)

Ács Ferenc 2009.03.18. 14:06:56

@F. A. Hayek: szerintem meg te nem érted, hogy egy újság feladata nem a kampányolás, vagy az, hogy tekintettel legyen bármilyen párt vagyí "oldal" vélt vagy valós, éppen aktuális érdekeire. (Most mellékes, hogy "az egységes jobboldal" egy fából vaskarika.) Az pedig, hogy Morvai akármilyen párti hívei berzenkednek a kollégám posztján, engem nem izgat.
Nem berzenkedtek, amikor a védencek a Hősök tere méregdrága térköveit tették tönkre, az Andrássy út padjait égették el, vagy autókat borogattak és gyújtogattak. Akkor sem hangoskodtak, amikor rendőröket támadtak meg.
Morvai sem berzenkedett.

Ács Ferenc 2009.03.18. 14:12:50

@ufó - hoppmester a Fuckingham Palotában:" hahó agyhalottak, akik a gyerekükkel otthon dekkoltak...

én a barátaimmal és 15 gyerekkel egy jót túráztunk a nógrádi várnál..."

A nógrádi várat én is szeretem.
Csakhogy ennek alternatíva-szinten kell felmerülni, tehát a. Kirándulás. b. Megnézni a huszárokat Pesten, anélkül, hogy bárkinek is féltenie kellene a családját közben.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 14:15:47

@Ács Feri: Lehet, hogy Morvai azért nem berzenkedett mert az államnak van Xezer milliárdos költségvetése és botor mód úgy gondolta, hogy ezért meg is tudja védeni magát.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.03.18. 14:18:57

@Ács Feri: teljesen igazad van...
de ameddig ez a parnoiás tetű igazgat, addig ez van...
most miatta ne menjünk sehova...?

tevevanegypupu 2009.03.18. 14:23:36

@Carnivora: @szpal:

Mindenesetre kulonbseget kell tenni vedencei kozott is, nem mindegyiket emberi jogaikban sertettek meg, vannak kozottuk koztorvenyesek is. Az MTV Szekhaz ostroma, a kukugyujtogatok es a fidesz naggyules utani tomegveres egeszen kulonbozo esetek jogi szempontbol is..Ami a Jobbik kepviseletet illeti..hat az is vegyes erzelmeket valthat ki, de ez mar az o valasztasa.
Es valoban kellene valaki aki megtanitja nyugodtan, logikusan es ha lehet kevesebb erzelemmel a lenyegrol beszelni. Amugy helyes, csinos negyvenes no, kulsore az egyik legkellemesebb a
magyar politikusnok kozott..

F. A. Hayek 2009.03.18. 14:23:50

@Ács Feri: szerintem te nem érted, hogy én nem azt mondtam, hogy egy újság feladata a kampányolás lenne, hanem azt, hogy egyedül ez esetben érteném meg Turul írását. Bár ekkor sem értenék vele egyet.

"Az pedig, hogy Morvai akármilyen párti hívei berzenkednek a kollégám posztján, engem nem izgat." Úgy látom valamennyire azért mégis izgat.

"Nem berzenkedtek, amikor a védencek a Hősök tere méregdrága térköveit tették tönkre, az Andrássy út padjait égették el, vagy autókat borogattak és gyújtogattak." A Kossuth tér összepiszkítását elfelejtetted.

Valóban nem, mert ezek ellen berzenkedtek épp elegen, viszont ez a siránkozás általában arra ment ki, hogy ne arról kelljen beszélni, hogy milyen eszközökhöz folyamodik a hatalom a másként gondolkodók megfélemlítése, elhallgattatása érdekében. De ha úgy gondolod, hogy még nincs túltárgyalva a szélsőségesek randalírozása, akkor nyugodtan jelentkezz az ATV-be, ott remek beszélgetős műsorokat készítenek a témában.

Hidd el, hogyha az okozná a legnagyobb lyukat a költségvetésben, hogy vandálok szedik fel a Hősök tere köveit, akkor az első berzenkedők között lennék. Amit viszont nem értesz meg az az, hogy egy jogállamban ekkor is megilletné őket a jogi védelekezés lehetősége, és nem működhetne rögtönítélő bíróságként a rendőrség.

tevevanegypupu 2009.03.18. 14:24:28

kukugyujtogatok((:=kukagyujtogatok..

Ács Ferenc 2009.03.18. 14:43:19

@F. A. Hayek: "De ha úgy gondolod, hogy még nincs túltárgyalva a szélsőségesek randalírozása, akkor nyugodtan jelentkezz az ATV-be, ott remek beszélgetős műsorokat készítenek a témában."
Szánalmas szöveg.
A 2006. október 23-i rendőri túlkapásokról számos posztot írtunk. A tegnapelőtti baklövésről is, amikor egy transzparenst levetettek.
Csak az ostobák fejében létezik a "Gyurcsány vagy a randalírozók és Morvai" hamis választási kényszere.

"A Kossuth tér összepiszkítását elfelejtetted."

Valóban. Egyszerre röhejes és szomorú, hogy hazafinak tartja magát az, aki az ország főterén üt fel hajéktalan-tanyát.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.03.18. 15:01:52

@Ács Feri:

"Egyszerre röhejes és szomorú, hogy hazafinak tartja magát az, aki az ország főterén üt fel hajéktalan-tanyát."

Valóban röhejes és szomorú, hogy ezeknek a piszkosaknak az adójából, kedves Ács Ferenc, ingyenes egészségügyi ellátást és oktatást biztosít a magyar állam minden arra érdemes (és nem érdemes) fiatalnak, függetlenül attól, hogy szégyelli-e vagy megveti-e a saját fajtáját.

A hübriszt jobban kell irtani, mint a tűzvészt! (Hérakleitosz)

ü
bbjnick

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.03.18. 15:11:33

Én Morvai Krisztina rajongó vagyok továbbra is. Csak gondoltam szólok :)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.03.18. 15:18:08

@Elpet: Szia! Nyaraltam, de nemsokára újra komcsizom :)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.03.18. 15:30:26

@lelkylola:

Csatlakozni fogok a magam körmönfont módján.

Ács Ferenc 2009.03.18. 15:31:13

@bbjnick: "Valóban röhejes és szomorú, hogy ezeknek a piszkosaknak az adójából, kedves Ács Ferenc, ingyenes egészségügyi ellátást és oktatást biztosít a magyar állam minden arra érdemes (és nem érdemes) fiatalnak, függetlenül attól, hogy szégyelli-e vagy megveti-e a saját fajtáját."

Nincs ingyenes oktatás, meg egészségügy, valaki fizeti, ahogy egyébként te magad is írod. Erősen kétlem, hogy ezek az arcok a tb-kassza befizetői oldalán állnának. De az már igaz, hogy erősen megvethetik a saját fajtájukat, ha a legszentebb tereit (Kossuth tér, Hősök tere) rendszeresen így meggyalázzák.

Oblomov 2009.03.18. 15:32:18

Lola olyan mint az MNB elnöke: akkor nyaral, amikor helyzet van. Hová jutunk! ;-)

zoli29 2009.03.18. 15:58:37

@Ács Feri:

"Erősen kétlem, hogy ezek az arcok a tb-kassza befizetői oldalán állnának."

Ezt nem előítéletességnek hívják?

plastik02 2009.03.18. 16:10:35

@tevevanegypupu:

én meg egész nap az idióták mellett vonultam. a deák tér sarkán olyan részeg csávó ült árpádsávos karkötőben meg nagymagyrországos kitűzővel, hogy a gárdás elsősegélyesek mentek oda hozzá, de 3 perc után ott is hagyták annyira részeg volt. majdnem beleesett a kirakatba.

aztán az ó utca, bajcsy sarkán léptem le, amikor már egy órája hőzöngött 10 részeg idióta, hogy mikor szopják már le a rendőrök, míg a többi 20 agyhalott ÁVH-zott. aki szerint ezek az emberek okkal és céllal vonulgattak fel-le a pesti éjszakában az tehet egy szívességet. igen én is találkoztam már rendőrrel bebaszva, csak én nem elküldtem a picsába meg leköptem, hanem igazoltam magam aztán továbbmentem.

a morvai-féle krú nagyjából hasonló brigád lehetett, talán kevésbé voltak betintázva, de ennyi. jó helyen van ott Krisztácska egyébként...

tevevanegypupu 2009.03.18. 16:24:25

@plastik02:
az hogy ki mennyit pial nem partfuggo, ketsegtelen, hogy nalunk minden partban szeretnek a pohar fenekere nezni, ebben a partok kozotti egyetertes szerintem megvan. Hogy valaki ilyen unnepeken is hullareszgre issza magat az szomorul, plane ha valamelyik part "diszeit" viseli magan, de egyebkent is. Nem voltam ott, elhiszem, hogy sok reszeg randalirozott es kiabaltak ossze-vissza..
De azt a jogot azert ne akard elvenni senkitol, hogy vonulgasson a pesti vagy akarmilyen ejszakaban es jokedve legyen. A videon lathato emberek nem voltak reszegek es bar nyilvan egy olyan gyulesrol jottek ami nem tetszik sokunknak - a mod ahogy megnyilatkoznak, mert a velemenyuk lehet az ami - azert nem kellett volna a rendoroknek belejuk kotni, mert hat ebben az esetben ez tortent..

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.03.18. 16:26:57

@Elpet: a körmös Elpet, aha! lebukott az ezredes úr..!

tevevanegypupu 2009.03.18. 16:29:38

Kulonben ha Morvai Krisztina mar hivatalosan is EU parlamenti kepviselo jelolt lenne sem nagyon torodnenek azzal, meglokte-e valaki vagy sem. Revesz Mariusz parlamenti kepviselo volt mikor megvertek, az sem nagyon izgatta az emberi jogok szoszoloit, sot jokat nevetgeltek rajta.

plastik02 2009.03.18. 16:29:54

azt próbáltam vázolni, hogy ezek az emberek egész este keresték a lehetőséget, hogy provokálják a rendőröket, hogy aztán villámgyorsan visszavonulva, sebeiket nyalogatva rendőrállamot kiálthassanak.
a jó kedvű hangoskodók általában nem százan csapatba verődve szoktak grasszálni éjszakánként, és ha 2-en vannak akkor is előfordul, hogy megállítja őket a rendőr...

Ács Ferenc 2009.03.18. 16:30:33

@tevevanegypupu: "azert nem kellett volna a rendoroknek belejuk kotni, mert hat ebben az esetben ez tortent.. "

Nem tudjuk mi történt, pont az nem látszik a felvételen, ugyanis nem arra néz a kamera azokban a pillanatokban..

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.18. 16:51:54

"palesztín csúzli" - Ki ez a Turul, hogy így zokon veszi a palesztín szónak még az említését is? palsztín, palesztín, be-be-beeeee! Balfasz!

KEDVES TURUK, TOVÁBBI SZÉP SIKEREKET A NOL MUNKATÁRSAKÉNT!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.18. 16:55:03

TURUK helyett TURUL, bár ennek a fasznak oly mindegy.

plastik02 2009.03.18. 16:59:20

magyar helyesírás szerint palesztin rövid i-vel kedves falafel. legalább ennyire tiszteld meg őket...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.18. 16:59:31

@ergé:
Jól tolerálod mások véleményét, baszkikám, miközben éppen az intoleranciát rovod fel a többieknek Turul ZSé-kategóriás posztja kapcsán.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.03.18. 17:07:03

@ergé: kell ez, mert ha nem kapna a R. jobbról-balról egyaránt, még fizetni kéne a kutatásért, hogyan vélekednek a népek a R.-ról... így meg ingyé van. És a legjobbat mutatja: ha egy lap egyszerre "náci" meg szélsőséges meg anyámkínja ill. "kaftános" meg nol-os, akkor éppen jó helyen áll, nem?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.18. 17:16:32

@TuRuL_2k2:
Vigyázz, palesztíncsúzli-veszély! Bár én egy iráni atomnak jobban örülnék az izraeli vízágyúk ellen.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.03.18. 17:18:14

@szamárfül/murci:

Héló. A körmönfonás meg a körömletépés nem ugyanaz.

Amúgy meg főhadnagy vagyok, de csak tartalékos.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.03.18. 17:20:59

@Elpet: milyen finom kiszedtem magából, látja?!

amúgy meg a k.fonás is k.letépés, csak haladó szinten. nézzen csak utána a tanfolyami jegyezetkben...

Hattory Hanzo 2009.03.18. 17:30:21

Egyre nehezebb ebben az országban eligazodni, plusz bónuszként a múlt is folyamatosan változik: A Jobbik az MSZP kreatúrája, EP listavezetője Morvai, aki szerint Fletó őrült Néro, Feltó az MSZP elnöke, akik létrehozták a Jobbikot a jobboldal megosztására. Für és Bíró majd 20 év után rájött, hogy Antalt úgy küldték az MDF-be, a kurucinfót Szilvássy irányítja, a városrendező csoportok provokátorok, a Kossuth-tériek valószínüleg a mai napig nem tudják, ki lopott kitől, és hát a rózsadombi-paktum, amit minimum egy sportcsarnokban rendeztek, annyian rendelkeznek róla tuti infóval. Bencsik felszólal a sajtószabadságért, de csak miután meghúzta Lovas nyílt levelét, aki nyilatkozik erről és a Reakciós förtelemről a barrikád.hu-nak, de aztán ezt is picit javítják, nehogymár az legyen, hogy benéznek egy paródiát. A Népszabó Teller-levelet ír, Kárpáti György Zádor Ervin nevében tesz hasonlót, a zsidók felvásárolták Magyarországot (is). Na bazdmeg!

devuscka 2009.03.18. 17:40:20

@Ács Feri:
ismétlés a tudás anyja!
reakcio.blog.hu/2009/03/18/morvai_krisztina_az_onjelolt_kepviselojelolt

És láss, igen: Morvai és Gaudi + az a max. 10 fő, aki körül veszi öket (még annyi sincs) látható: részegen, utcasarkokra hugyozva, feltépett macskaköveket dobálva, a 'betiltott' árpádsávos zászlót lengetve: (persze nem ám hazafele tartva) gyúúúúrcsánytakarogggy! learomákkal! palesztinátmagyaroszágon! ordítozva rohamozza meg a védtelen 'civilruhás' rendőröket. Földre viszi, majd könnygázzal közelről lefújja, miközben tomfázza a földön fekvőket...
abcúg!

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.03.18. 19:41:15

"Erősen kétlem, hogy ezek az arcok a tb-kassza befizetői oldalán állnának."

Tipikus,felsőbbrendű, szdszes, lenéző hozzáállás. Honnan tudod Feri, hogy miből élnek? Valószínűleg melósok, több Értéket Adnak Hozzá mint egy angolszász konzervatív. És több adót és tb-t fizetnek, mint egy újságíró.
Te mondád, hogy én skatulyázok, holott te is. Vagy velük szabad?

A Kossuth-tér mint hajléktalanszálló kifejezés pedig téged minősít. Az különleges helyzet volt, ne átlagos mércével mérd.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.03.18. 19:41:57

Kérem, álljunk már meg egy pillanatra.

Ne próbáljuk már azt állítani, hogy az egész Jobbik-tábor meg általában a radikális jobboldal csupa részeges, koszhodt csavargóból áll! Micsoda igénytelen dolog ilyesmire hivatkozni! Ráadásul ez egyáltalán nem igaz. Tessék vitatkozni a politikai nézetekkel, a politikai küzdelem módszereivel, ha pedig elfogytak az érvek, akkor befejezni a vitát. Ez így nagyon ócska.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.03.18. 19:43:27

@Elpet:
Erről beszélek én is. :) Ez nem méltó egy angolszász konzervatívhoz.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.03.18. 20:14:05

@Őrnagy Őrnagy:

Lehetne élcelődni az MSZP-szavazóról, aki lyukas melegítőben és fekete műbőrkalapban megy le nejlonszatyorral a palackozott boltba flakonosért. Lehetne ezt jó hosszan elemezgetni, csak semmi értelme. És főleg nem érv az MSZP ellen.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.03.18. 20:20:08

@Elpet:
Emlékszem, a Tótablogon értekeztek az elit kommentelők, hogy milyen jó lenne a baloldalnak, ha bevezetnék az értelmi cenzust. Hát én azért ebben nem vagyok olyan biztos :)
Ács Feriben nem csalódtam :) Ha megint lesz reakciós majális, esküszöm megjelenek tarsollyal turulos pólóban :)

Ács Ferenc 2009.03.18. 20:54:54

@Elpet:" Lehetne élcelődni az MSZP-szavazóról, aki lyukas melegítőben és fekete műbőrkalapban megy le nejlonszatyorral a palackozott boltba flakonosért."

Várjál, őket most nem szabad bántani, tőlük reméli a jobboldal a győzelmet. :)) Immár második alkalommal. Sok ilyen van, de azért nehezen mellőzhető tény, hogy számos alapvető hibájuk ellenére általában nem fröcsögnek akasztásról, nem dobálnak utcaköveket és nem kell miattuk március 15-én a nógrádi, a füleki, vagy más várba menni a pesti ünnep helyett. Persze vannak kivételek, belőlük pár év nyilas lesz és habzó szájjal okádnak mindenre, amit neofita őrjöngésük szerint "liberálisnak" gondolnak.
De velük nem kell foglalkozni.

devuschka: elég sötét egy társaság, az már igaz.

Éhesló 2009.03.18. 20:56:56

@dszg: Higgy akinek akarsz.

A kisgizdák kinyírása vajh miért volt fontosabb buktornak és antalnak is, mint a komcsiké, vagy a magyarellenes szadeszé?

A csicskát meg a zindex kitette a címlapra. Ennyi egy tapasztalt topiklakónak elég jelzés: ez a NOL hangja, nem a jobboldalé....

A többi kérdésre meg válasz nincs.

tevevanegypupu 2009.03.18. 21:02:05

Ertelmi cenzust akar a baloldal? Azt mar TGM regen bevezette nekik, csak nem veszik eszre mert nem ertik a cikkeit.

Éhesló 2009.03.18. 21:05:11

@TuRuL_2k2: Csicska vagy, dróton lógsz.
Semmi közöd a jobboldalhoz, legfeljebb annyi, hogy fikázod.
A zindexen.
M.K. lehet nem szimpatikus politikus, de pattanás sem vagy hozzá é azokhoz képest akik a szétvert megalázott emberek mellett emeltek szót.
Te meg nem, hanem őket fikázod itt parancsra.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.03.18. 21:05:53

@Ács Feri:

Hááát... Feri, nem tudom, mennyire van alkalmad véremeszpés társaságban megfordulni, nagyon elégedetlenek, hogy a rendőrség nem intézi el keményebben a jobboldaliakat már csak azért is, hogy ki mernek menni az utcára megmutatni magukat. Ők valóban nem dobálnak utcaköveket, de nagyon boldogok voltak 2006 október 23 után. Semmivel nem jobb indulatúak, legfeljebb gyávábbak.

@Őrnagy Őrnagy:

Mi lenne, ha konzervatív angol úriembernek öltöznél, sötét öltönyben, keménykalapban, ezüstfejes sétapálcával? Én meg majd megyek ájronméden pólóban, az is angol :P

Ács Ferenc 2009.03.18. 21:06:29

@Éhesló: "A kisgizdák kinyírása vajh miért volt fontosabb buktornak és antalnak is, mint a komcsiké, vagy a magyarellenes szadeszé"

Bolond Józsiék részben magukat nyírták ki a köztörvényes ügyeikkel, Antall és Orbán akkori bölcsességét és politikusi tisztességét mutatja, hogy ezekre a folyamatokra - márcsak köztisztasági alapon is - rásegítettek.
Te kit hiányolsz a kisgazdi vircsaftból?
A fingós Homokit? Szabadit, a thaiföldi miniszter urat?
Pepót? Meg volt még az a kretén, aki festményekre lövöldözött, most nem jut eszembe a neve. Az utolsó valódi kisgazda nemzedéket 1947 táján vonták ki a forgalomból. Ők tényleg kisgazdák voltak és tényleg csúnyán elbántak velük.

Ács Ferenc 2009.03.18. 21:12:07

@Elpet: "Hááát... Feri, nem tudom, mennyire van alkalmad véremeszpés társaságban megfordulni, nagyon elégedetlenek, hogy a rendőrség nem intézi el keményebben a jobboldaliakat"
Vannak ilyen politikába reccsent fanatikus ismerőseim mindkét hasznos idióta közösségben és igen, vannak elfajulások mindkét oldalon. Csakhogy a ballerek még nem jutottak el a fizikai erőszakig. (Erre mondhatod, hogy a rendőrség igen, de ez mégsem uaz.)
Klubrádió persze, kőkemény, ugyanúgy hergelik magukat, mint a túloldal.

Ács Ferenc 2009.03.18. 21:35:45

Kisgazdák:
hu.wikipedia.org/wiki/Nagyat%C3%A1di_Szab%C3%B3_Istv%C3%A1n
Meg: www.rev.hu/sulinet45/szerviz/kislex/biograf/nagy.htm
És ő is, bár a végét elrontotta:
www.rev.hu/sulinet56/online/szerviz/kislex/biograf/kovacsbe.htm
Továbbá az utolsó nemzedék: Pártay Tivadar, Vörös Vince bácsi, ők próbálták meggátolni a torgyáni majomparádét, kevés sikerrel.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.03.18. 21:40:24

@Ács Feri:

A fizikai erőszak emberei a jobboldalon is csak néhány tucatnyian vannak, gyakorlatilag kifürkészhetetlen indítékoktól vezérelve. Na, az ő dolguk tényleg egyszerű rendészeti kérdés. A Jobbik viszont nem az. A teljes jobboldal pedig végképp nem.

A Jobbikot politikai nézetei miatt lehet bírálni. Másért szükségtelen.

Éhesló 2009.03.18. 21:41:43

@Ács Feri: Nem voltam és nem is vagyok kisgizda fan. Ellenben máig nem értem, hogy ha az ellenségem ellensége a barátom, akkor miért a barátomat fingatom meg az ellenségem helyett?

Korábban megkérdezetem azt is, emlékezik-e itt valaki arra ki mit ígért 1990-ben, 1998-ban? És mit tett meg abból.

Meg azt is, hogy vajon pintér mit (nem ) tett a BM-ben, hogy bárki renőrbűnöző nem gondolkodik el esténként azon, hogy hány évet kaphat ezért a gyurcsányseggnyalásért?

Azt is kérdeztem, miért nem találta az irattár kulcsát kövér, hogy utánaolvasson kik vezetik a titkosszolgálatokat és mit csinálnak ott, meg persze miért nem találta meg d209 kartonját a kampányidőszakban?

Még egy kérdés: miért nem jutott a martonyi-német párosnak eszébe a kettősálllampolgárság, amíg feles törvényként símán elfogadhatták volna?

A privatizáció felülvizsgálata is beváltatlan ígéret volt, az adóreformmal együtt, hogy az energetikai cégekkel kötött szerződések titkos záradékainak megismertetéséről ne is beszéljünk.

Nos 2x4 év "jobboldali" kormányzás után kicsit sok az adósság és ferdék a hatalmi piramisok. Egyenruhás barátaink nagy ívben tojnak arra, hogy esetleg elszáoltatás lehet 1 év múlva. Lehet, hogy tájékozottak és tudják: NEM LESZ ELSZÁMOLTATÁS SEMMIÉRT. Ahogyan 90-ben és 98-ban sem volt. Mindenki maradt a helyén. És esténként vasárnap szólt a hetiehetes.
Mint ma turul. Pártatlanul, tárgyszerűen. Mint a NOL. LOL!

coley 2009.03.18. 22:22:06

Íme egy videó, amiben tényként kezelik Morvai Krisztina rugdosását :)

www.youtube.com/watch?v=8vIS90AamLc

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.03.18. 22:25:47

Ács Feri,elmondanám, hogy a jobbikososok legalább annyira utálják a Fideszt, mint te. Van egy igazi hungarista (ilyen is van ám, nem semmi) ismerősöm ,azt mondja, ha a Jobbik az első fordulóban nem jut be, akkor bosszúból a másodikban az Mszp-re szavaz. Mondjuk van benne gyakorlata, 0994-ben Horngyufáékra szavazott, mert az MDF-ben csak "buta történészek" voltak. Ellentétben a szakértő Mszp-vel. De igaza van, elvégre ők hozták be az Isteni Bokrost, ugye Feri?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.03.18. 22:27:57

Tévedtek, amikor azt írjátok, hogy Turul a Patásördög utasítására írta ezt. Itt a Reakción nem PC pozitív dolgot írni a Fideszről. Nem fideszes lap.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.03.18. 22:54:49

@Elpet: , @Ács Feri: bizony, sok munkásőr lappang még itt. Lélekben legalábbis.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.03.18. 23:19:34

@Őrnagy Őrnagy:
Jobbikosnak lenni eleve bosszú. A nagyrészük mszp-s volt,
és csak így tudnak átállni, hogy egy új jobbos párthoz húznak,
mert a régi főellenséget reflexszerűen elutasítják, az rögzült. )
És az is pontosan látszik, hogy túlnyomórészt szakmunkások,
és szakmunkástanulók (minden negatív előjel nélkül).

Ács Ferenc 2009.03.18. 23:37:46

@Éhesló: "Még egy kérdés: miért nem jutott a martonyi-német párosnak eszébe a kettősálllampolgárság, amíg feles törvényként símán elfogadhatták volna?"

Érdemi témákat dobsz fel, amit kissé gyengít, hogy kollégámat (és nyilván mindannyiunkat) dróton rángatott nolos csicskásoknak tartasz, akik parancsra nyitnak topikokat (ez egyre jobb) - de tekintsünk el ettől és nézzük ezt a kérdést.

Az Orbán-kormány nemzetpolitikájának legfontosabb gyümölcse az éveken át kemény és színvonalas munkával megalapozott státustörvény volt. Komoly viták álltak emögött, mert többen a kettős állampolgárságban látták a megoldást. Mindkét út mellett voltak legitim érvek. Szerintem jó döntés volt, hogy a státustörvény "győzött." Ne felejtsük el, hogy a magyar parlament több mint 90% megszavazta a törvényt. Azt a törvényt, ami - talán túlzás nélkül - a legfontosabb lépés volt a nemzetpolitikában az 1990-es szimbolikus gesztusok és törvények óta. Nem a törvény tehet róla, hogy később rituálisan kifilézték.
Martonyi jó külügyminiszter volt. Nemcsak az elmúlt hét év katasztrófális külpolitikájának fényében, de önmagában is.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.19. 08:44:36

@Ács Feri:
Ács elvtárs, ön a sztálinista logicinizmus méretes dákója, most jól odasózott a realitásoknak. Árulja már el, elvtárs, hol azonos a kormányoldal szimpatizánsainak státusza, és a nemzeti érzületű emberek státusza? Elvtárs, fröcsögöm szépen a képedbe, hogy a búbánatba ökörted ezt ki?
Itt nem az államszocializmus és a zsidó érdekcsoportok szövetségét éri naponta támadás, hanem a magyar nemzeti érzületű oldalt. Nem az ATV-s betelefonálókat éri atrocitás, fizikai bántalmazás, - mondhatni rendszeresen - hanem a nemzeti érzületűeket. A nemzeti szimbólumainkat becsmérlik, jogunkat a szólásra korlátozzák. Majd, ha mi tesszük ez velük/veled, elvtárs, kíváncsi leszek, mit szólsz, amikor tiltakozásodért megtörjük a nem létező gerincedet.

hiba 2009.03.19. 09:56:09

@Mr Falafel: Gondolom nem azt tekinted nemezeti érzületed bántalmazásának, ha engedély nélküli közterületi rendezvényt oszlatnak. (bár szerintem se kellett volna oszlatni, csak hagyni őket hagy vonulásszanak a városban, ha törnek zúznak az Morvai Krisztinának fájt volna legjobban) Ezen felül mi az amiben égbekiáltó módon sérül a magyarságod? Erre még soha nem kaptam választ. Válaszolhatsz akár megszokott ékesszólásoddal is, de felhívom a figyelmed, hogy ez nem áll annyira jól neked mint gondolod.

Ács Ferenc 2009.03.19. 10:25:59

Falafel: elvtársaim? Ki szavazott 2002-ben az MSZP-re?
@szamárfül/murci: nem is nagyon lappanganak, csak átöltöztek a mostanság divatosabb egyeruhákba.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.19. 10:39:55

@hiba:
Ki nem szarja le, hogy szerinted mi áll jól nekem, s mi nem! A rendezvény mindazonáltal bejelentett volt. A bejelentett rendezvényről hazafelé menet érte őket a rendőr attak. Egyébiránt a spontán demonstráció sem feloszlatható. A "mi lett volna, ha..." tartalmú mondatok éppen a fogamzásod körüli hasonló lamentációk okán nem érnek lófaszt se. Tényszerű: nem törtek-zúztak. Nincs "ha". Ebből következik, hogy minden olyan, az uralmon lévő szélsőbalos, nemzet- és magyarellenes kormány által foganatosított intézkedés, amely engem a nemzeti ünnepünkön történő demonstrációmban meggátol, a nemzeti érzületem súlyos, és következményekkel járó bántalmazásának számít. A magyarságomat, mint nemzeti identitásomat sérti, hogy a rühes fajtád sosem mulasztja el nemzeti jelképeink mocskolását, kezdve a turultól az árpádsávon át a szent koronáig. Mikor hallottál te egyetlen szélsőjobbosnak mondott magyartól olyat, hogy más nemzet vagy etnikum szimbólumait becsmérli? Még akkor sem teszi, ha egyébként az illető etnikumot vagy nemzetet egyébként rühelli. A másik nép nemzeti érzületének leköpdösése kizárólag a fajtád szokása.

Blazzo (törölt) 2009.03.19. 10:51:13

@Mr Falafel: hülye vagy, mint a seggem...

"Mikor hallottál te egyetlen szélsőjobbosnak mondott magyartól olyat, hogy más nemzet vagy etnikum szimbólumait becsmérli? " Ezen röhögünk a kollégákkal már egy órája.:)

A nemzeti jelképeinket pedig ti, meg a gárdás hazaárulók, a kurucinfós, félanalfabéta, szar és egyén genitáliák rendszeres fogyasztói mocskolják be. Szóval: kushadj, kisfiam!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.19. 10:51:21

@Ács Feri:
Igen, én szavaztam 2002-ben is a szocikra, ugyanis alapvetően szociál-liberális beállítottságú vagyok. Hiszem, hogy az emberi társadalom azért több, mint emberekből álló csoport, mert egyfajta szociális térben jeleníti meg AZ ember attitűdjét. Oltalmazzuk az elesetteket, segítjük a rászorulókat, okítjuk a gyermekeket. Enélkül az ember nem lenne ember. A "szociál" előtag ezt kell jelentse minden politikai/világnézeti érdekközösségnek. Maga Orbán Viktor tért ki évértékelő beszédében arra, hogy a 2002-es választásokig minden kormány betartott íratlan szabályokat. Ezt követően viszont egyfajta visszarendeződés következett be.
Nem vagyok konzervatív, soha nem is leszek. Istennek is csak annyit üzenek, hogy jobb neki, ha nem létezik, mert ha igen, úgy lesz hozzá szavam, ha eljön az idő. Isten helyett az emberben, az ember alkotta értelmes szabályok szükségszerűségében hiszek. A demokráciában hiszek, akkor is, ha vannak hangok, amelyekkel nem értek egyet. Ars poetica-m nem áll ellentétben egyetlen demokratikus törekvéssel sem, amelyet politikai pártok képviselnek. Bárkire szavazok, akitől inkább várható el a demokratikus EMBERI normák biztosítása és betartása. A jelenlegi baloldal csak egy etno-financiális alapokon nyugvó ideiglenes szövetség, amely a demokráciát útálatosnak tartja, és alkotmányos jogokat állít szembe megerőszakolt logikával.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.03.19. 10:55:18

@Mr Falafel:
Aki 2002-ben a szocikra szavazott, annak személyes felelőssége van Medgyessy és Gyurcsány ámokfutásában.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.19. 10:56:43

@Backstab:
Ezért áll a kutyaszar halmokban a városban. Ne vihorásszatok, dolgozzatok!
Mi a nemzeti jelképetek? - Kanvarnyú, nyakában ujjnyivastag láncon egy dávidcsillag?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.19. 11:02:18

@TuRuL_2k2:
Igen, ez így van. Amikor elkezdődött a szélsőbalos ámokfutás, nagyon szégyelltem magam. És akkor Gyurcsány még sehol nem volt. A lelkiismeretem kell elszámolnom minden egyes nap. Elég nagy büntetés ez nekem.

Alfőmérnök 2009.03.19. 11:23:19

@TuRuL_2k2:
Turul, már elnézést, nem tisztem védeni a szoci szavazókat, de miért lenne a 2002es szavazóknak felelőssége Gyurcsány ámokfutásában?

hiba 2009.03.19. 12:04:16

@Mr Falafel: Értem. De ha a mocskos zsidózás, hazátlan tótozás és oláhozás nem sértőek más népeknek etnikumoknak, akkor mi a sértő a magyaroknak?

tevevanegypupu 2009.03.19. 12:06:25

Ami azt illeti mikor lattam, hogy Kovacs es Medgyessy irjak ala az EU csatlakozasi okmanyat, na akkor valoban nagyon utaltam a szoci szavazokat. Most mar inkabb sajnalom oket, Gyurcsany ugy jott nekik mint derult egbol a gumibot.

Éhesló 2009.03.19. 12:08:53

@Ács Feri: Nos a pótlék, amit kitaláltak semmit sem ért. Ha mertek volna nagyok lenni és megadták volna az állampolgárságot (miért tudtk ezt megtenni szomszédaink?), legalább 2 évig kaphatott volna ilyet párszázezer ember. Na ezektől ezt nem vehették volna el. Nagy tétben fogadnék, buktor, martonyi és német nem ad állampolgárságot sem "disszidensnek", sem határon túli magyarnak 2010 után sem. N_em is ígér ilyesmit.
A többi kérdésre nincs válasz. Sok éve nincs.

Éhesló 2009.03.19. 12:12:20

@Backstab: Ez nem saz ÁVH ahol apáddal veztényelhettél a becsukottaknak. Nem árt ha tudod 2009 van!

Éhesló 2009.03.19. 12:55:33

@hiba:
Amikor elhazudják ezeréves közös történelmünket.
Amikor lebozgorozzák őket, vagy feleségük nevét ellátják laza ová végződéssel.
Vagy amikor a jólnevelt rendőr vitustáncot jár a nemzeti lobogón.
Esetleg, ha lesvácisapkázzák, tetemcafatozzák ereklyéiket.
És még az is, ha a karácsonyfát fejjel lefelé nyomtatják, mintegy a menóra gyökereként a karácsonyi üdvözlőlapra.
Írjam még?

kampec 2009.03.19. 13:10:06

Ez az a tipikus szöveg, ami csak azért íródott, hogy legyen valami valahol. Pontosabban valaki így (is) fejezi ki útálatát valaki iránt. Akkor szoktam abbahagyni egy olvasást, ha valaki egy tény helyett mást mond.MK listavezető, indul a választáson- mindez nem dátumfüggő. Kampány van, legalább annyira, amennyire kétszázezer szavazót keres valaki. (Apropó ott is hánytorgattál? Bár ha igen, ott is fölöslegesen) Máriusz annó nem csak jelölt volt, hanem egyenesen képviselő, mégis kapott. Az érdekes - ha van -csak annyi, hogy a rendőrök vagy nem ismerik a közéleti szereplőket, vagy ha igen, akkor "0 tolerancia" (hehe:) van náluk.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.03.19. 14:25:43

@Alfőmérnök: Abban éppen nem, de...
Kende Péter.
23 millió román.
Merjünk kicsik lenni.
Köteles beszéd.
Kovács László.
Több pénzt az embereknek, több pénzt az önkormányzatoknak.
A fasizmus mint lelki igény.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.19. 14:29:02

@hiba:
Áh, szóval ugorjunk egyet a szimbólumokról a nemzetekre és etnikumokra. Mert, ugye, nem akarod azt mondani, hogy a "mocskos zsidó"-t úgy kell érteni, hogy a zsidónak a kaftánját, - ami mondjuk erőltetetten akár szimbólum is lehet, ha úgy akarod - nevezem mocskosnak, ergo a zsidó nép szimbólumát becsmérlem?

Alfőmérnök 2009.03.19. 14:47:58

@elGabor:
Igen, de ezek inkább az értelmiség bűnei. Az emberek többsége egyszerűen meg volt vezetve.
Ha valakit becsapnak, és elhiszi, akkor elsősorban az hibás, aki becsapta a másikat, a becsapott csak másodsorban, vagy egyáltalán nem bűnös (szerintem).
Én a szocizavazó nyuggereket pl. tulképp meg tudom érteni, 70-80 évesen nehéz lehet szembenézni azzal, hogy egész életükben hazugságban éltek. Ez emberileg érthető.
Viszont az értelmiségnek azon részét, akik nemlétező veszélyekkel riogatnak és ezzel párhuzamosan egy diktatorikus államapparátus továbbörökítéséhez asszisztálnak, komoly felelősség terheli.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.03.19. 18:08:06

@Alfőmérnök:

"Ha valakit becsapnak, és elhiszi, akkor elsősorban az hibás, aki becsapta..."

"...az értelmiségnek azon részét, akik nemlétező veszélyekkel riogatnak és ezzel párhuzamosan egy diktatorikus államapparátus továbbörökítéséhez asszisztálnak, komoly felelősség terheli"

Ezzel csak mélyen egyet tudok érteni. És, tegyük hozzá, ez vallási hovatartozástól, világnézeti, politikai alapállástól függetlenül így van.

ü
bbjnick

hiba 2009.03.19. 20:07:59

@Éhesló: Nem a határon túl rekedt magyarok megaláztatásairól érdeklődtem, azokkal meglehetősen tisztában vagyok. Én azt nem értem, hogy 2009-ben mitől szenved annyira a magyar lélek csonkamagyarországban. Persze nem kétlem, hogy honfitársaim valóban éreznek ilyet, de szerintem ez erős túlreagálás. Avantgárd művészek alkotásaira magyargyalázást kiálltani, vagy PC rohamos képeslapon siránkozni ugyanakkora ökörség szerintem mint a kuruc.info címlap megtekintése után fasiszta magyarországtól rettegni. Nem is lenne ezzel az oldalfüggetlen hülyeséggel semmi bajom, csak azt látom, hogy egyre több értelmesnek hitt embert ránt be ez az örvény és szar lesz nekünk ha már csak ezek a táborok kiabálnak itt egymásnak.

Mr Falafel: Úgy értsem, hogy a mocskos zsidózás az elfogadható mert nem a nép szimbólumát gyalázza hanem magát a népet? Szerintem egyezzünk ki abban, hogy a magyar radikáljobb ugyanolyan durván gyaláz másokat, mint amitől őmaga a sarokban szipog.

heima (törölt) 2009.03.19. 20:11:41

@Nápolyi maszti: sétálj a gyerekkel estefelé a szigony utcában vagy az illatos úton, ott majd találkozhatsz olyan emberekkel, akiktől tényleg félni kell.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.03.19. 20:22:49

@Őrnagy Őrnagy: LOL. Különleges helyzet volt. Ilyen jót régen röhögtem!:D
süti beállítások módosítása