Gyurcsány, a hívatlan és nemkívánatos vendég
2008. október 01. írta: TuRuL_2k2

Gyurcsány, a hívatlan és nemkívánatos vendég

 Ritkán látni ekkora égést, mint amibe Gyurcsány Ferenc miniszterelnöknek sikerült belefutnia az október 4-ei Tarka Magyar! kapcsán. A különböző szavazórétegek lelkének rezdüléseit, vágyait máskor oly' pontosan érző, zseniális hatalomtechnikus most csúnyán mellényúlt.

 A szervezők már jóval korábban arra kérték a politikai élet szereplőit, hogy bár magánemberként szívesen látják őket, ne nyilvánuljanak meg az eseménnyel kapcsolatban, és kérik, tartsák tiszteletben a rendezvény civil tisztaságát. A miniszterelnök azonban nem bírt magával, bejelentette, hogy ő bizony aláírja, ott lesz és erre biztatja a Magyar Charta támogatóit is. A szokásos fideszezős oldalvágást sem tudta kihagyni: „Orbán Viktor pártelnök aláírását is üdvözölném, különösen, ha ez együtt járna a Jobbikkal való mindennemű kapcsolat megszakításával, mert ez hitelesítené az aláírás őszinteségét.”

 Nem emlékszem, mikor váltott ki politikai esemény ilyen intenzív reakciót a blogokban, mint a miniszterelnöki bejelentés:

A fordított Piszkos Fred effektus
Gyurcsány a megacivil!
Viktor, gyere el a Tarka Magyarra!
Tarka Magyar: Gyurcsány közröhej tárgya
Így lesz a Chartából Tarka
Ferencnek otthon kell maradnia
Tarka Magyar?
Gyurcsány nevű erkölcsi hulla és a Tarka Magyar
Ott a helyünk!! Ott a helyünk??
Nem kivánatos személy.

 Nem kellett sokat várni, hogy a szervezők, illetve az Amnesty International közleményéből kiderüljön: Orbán Viktor és a többi pártvezető már korábban aláírták a nyilatkozatot, de ők tartották magukat a szervezők által kért szilenciumhoz. Az AI még tovább is ment, egyenesen arra kérték a miniszterelnököt, hogy ne vegyen részt a szombati rendezvényen.

 Érzi a helyzet kínosságát Gréczy Zsolt is, hiszen most nem a Gyurcsány lemondását két éve követelő Kossuth tériek orroltak meg a miniszterelnökre, nagyon nem. Esti, Tarkaságok című blogbejegyzésében szinte tapintható a sértett indulat: „Most tehát azt a látszatot keltik valakik, mintha a miniszterelnök valahová bekéredzkedne, holott, ők hívták meg. Úgy hallom, a Fidesz segíti a Tarka Magyart a szervezésben. Ez örömteli, ha nem a Jobbikkal együtt kormányzó politikusai teszik. A Magyar Demokratikus Charta, amelynek magam is alapítója vagyok, nem rekeszt ki senkit a saját rendezvényéről. Azt sem mondja, hogy csak írj alá, de ne gyere oda. Göröngyökkel halad a civil társadalom erősödése.”

 Hogy mindez hogyan hat a szombati rendezvényre, nem tudom. A tarkisták által várt százezres tömeg szerintem erős túlzás, néhány ezren, esetleg tíz-húszezren jönnek majd össze az Andrássy úton. Nekem négyig programom van, de utána kinézek.

 A magyar üdvözülésért tűzzel-szarral harcoló radikálisok a szeptember 20-ai forgatókönyvhöz hasonlóan a Hősök terére terveznek ellendemonstrációt, ami az álmoskönyvek szerint csikósnindzsás-símaszkos dobálózásban szokott kiteljesedni (most olvasom, ha Gyurcsány vonul, akkor a gyárosok nem ellentüntetnek).

 Hogy miért veszek részt a civilséget zavaróan túlfetisizáló, DEMOS Magyarország Alapítvánnyal és Magyar Antifasiszta Ligával terhelt Tarka Magyar!-on? A Gyurcsány csatlakozását helyén kezelő kiállásukon túl az ilyen, egyre szaporodó, kisnyilas szellemiségű írások miatt, mint ez az interjú. Nem tudom, hogy a Gyurcsány-jelenség természetes ellenhatása-e, vagy önerőből is így gyarapodna-durvulna a szélsőjobb szcéna, de a zsidókat hajkurászó, fajvédő állatvédők szomorú magyar jövendőt sejtetnek:

Főnix: És gondolom kifejezetten veszélyes is lett volna az akció.

Torpedo: Igen, számukra. Ha úgy döntöttünk volna, hogy szétverjük az előadást, nem csak öten jövünk. A nehézfiúk most nem jöttek, egy étteremnyi zsidóra elegen vagyunk öten is.

Főnix: Nem is tudtam, hogy az állatvédők ilyen kemény srácok.

Torpedo: Az az igazság, hogy mi elsősorban nem állatvédők vagyunk.

Főnix: Akkor mik vagytok?

Torpedo: Nehéz lenne pontosan definiálni. Nevezhetsz minket fajvédőnek, nacionalistának, nemzeti radikálisnak, de mi jobb szeretünk szerényen úgy fogalmazni, hogy mi csupán az értékeket védjük. És ilyen érték egy ártatlan állat élete is, és a kultúra is. Azontúl hazafiak is vagyunk, és úgy vélem hazafinak lenni ugyanolyan természetes, mint állatvédőnek lenni. Tisztelni a hazádat, és sorsközösséget vállalni a nemzeteddel ugyanolyan természetes, mint tisztelni az állatokat. Egyszerűen ez a helyes. A baj csak az, hogy nem ez az általános. Köszönhetően a liberalizmus agymosásának.

Főnix: Ó, tehát egy oldalon állunk! Gondolom ez erősen közrejátszott abban, hogy a Bombagyár szerkesztőit kértétek fel arra, hogy rögzítsék az akciótokat.

Torpedo: Természetesen. Egyrészt szimpatizálunk a Bombagyár tevékenységével, nézeteivel, másrészt nagyjából ők az egyetlen olyan közösség, amelyik tudja mit kell tennie, és meg is meri tenni. Túl sok a szájhős sajnos. De ti fasza gyerekek vagytok. Most sem csalódtunk bennetek. Egyébként akartunk vinni Árpád-sávos zászlót is, de azt elfelejtettük.

(...)

Főnix: Ez okos dolog, de mi lett volna, ha egy másik hazafias társaság akkor csap le az előadásra, és összeverik a beépített embereteket is?

Torpedo: Tisztában voltunk vele, hogy ez megtörténhet. De vállaltuk.

(...)

Főnix: Tehát a rendezők és a színészek is megérdemelték volna a pofont.

Torpedo: Meg bizony!

(...)

Főnix: Az sem lett volna veszélytelen. Tudtommal tele volt zsidóval.

Torpedo: Igen, ez nekünk is eszünkbe jutott, de erre azzal válaszolnék, amit a bajtársam mondott, mikor felmerült ez a téma: „Mit számít az? Nem győzhetnek! Nincs hitük!” És meg kell, hogy mondjam, nagyon is igaza van. Egy maréknyi elszánt harcos többet ér a világ legnagyobb hadseregénél. Rockwell tábornok egymaga szállt szembe tízezer zsidóval, őt sem tudták legyőzni. Mi öten voltunk harminc emberre. Egész jól álltunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr27689974

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kettős mérce 2008.10.01. 16:50:32

Virtuális ÉlőláncGyurcsány Ferenc miniszterelnök a szervezők kérése ellenére ki akar menni a szombati civil demonstrációra. Ne hagyjuk, állítsunk virtuális élőláncot vele szemben!Amikor a magyar tarka szervezése elkezdődött, Gyurcsány Ferenc fokozatosan p…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

medve2 2008.10.01. 16:31:44

Turul! Nem lesz semmilyen fogadtatás a részükről, és szombatra az egész leminősül egy kicsit jobban szervezett Chartára. És Gyurcsány azért csinálja, nehogy meglegyen ennek a társadalomnak az az érzése, hogy nélküle még az antifasiszta küzdelem is jobban menne. Nehogy azt hidd, hogy nem rémültek meg az első Hollán Ernő utcai megmozdulás fogadtatásán. Na most ezt akarják megakadályozni.

medve2 2008.10.01. 16:32:51

Kedves tevevanegypupu! persze, lehet, hogy egész egyszerűen egy idióta, és tényleg nem hiszi el.

tevevanegypupu 2008.10.01. 16:34:15

Es esetleg attol is felhet - nyilvan lesz rendori tulbiztositas hogy elmegy - ha esetleg tavol marad, talan valami mas ellen is elkezdhetnek mozgolodni a tomegben.

medve2 2008.10.01. 16:35:41

Hát azért attól nem kell nagyon tartania, hogy az Antifasiszták és Ellenállók Szövetsége ott a téren megkoronázza Viktor Királyt.

medve2 2008.10.01. 16:37:15

Hát Happy, igen, szerintem Gyurcsány az az emberi jogoknak és a demokráciának, ami Putyin és Meciar.

tevevanegypupu 2008.10.01. 16:44:49

medve2
Nem ez a lenyeg: ha Orban elmegy es a tomeg sokkal nagyobb lesz mint a Chartan volt akkor az - tisztelet a szervezoknek - egyeseknek Orban nepszeruseget fogja bizonyitani. Ezt nem engedheti meg maganak es kerul amibe kerul elmegy. Egy-ket het mulva a sajtomar ugyis csak arra fog emlekezni, hogy Gyurcsany ott volt, Orban nem.

thetriggerhappy 2008.10.01. 16:45:07

medwe,

Azt felejted csak el, hogy ez nem Gyurcsány akciója, hanem valami amit ő szimpatikusnak és vállalhatónak tart és ahová elmegy.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.10.01. 16:51:40

Turul, azért ez nem ilyen egyszerű. Én nem vagyok az agresszió híve, de Toepler összességében olyan ember, akit abba a vödör szarba nyugodtan bele lehetne fojtani. Állatkínzó-ölő (még gyáva is, letagadta, amikor felnyomték érte), aztán most olyan nemzeti ikonokba törli a valagát, mint Az ember tragédiája vagy a Himnusz. Mondd, te hajlandó lennél békésen nézni egy olyan "performance"-ot, melynek során pl. egy efféle szar alak magyar zászlóval törli ki a fost a seggéből? Hol a művészet határa és hol a provokációé? Nincs olyan magyar nemzeti érték, amire ha valaki csiganyállal mászik, akkor le lehet róla pofozni?
Gondolkodj el ezen...
Meg ezen is: molnargoreny.blog.hu/2008/09/28/a_zsidosag_csapdaja

gargoyle 2008.10.01. 16:56:38

thetriggerhappy: ugy probald felfogni a dolgot, hogy ahogy a biro nem lehet politikai part tagja (amihez emberkent amugy joga lenne) vagy ahogy a katonanak kisse korlatozott az elethez valo joga (kulonben meg nagyobb mosolygasba fulladna a magyar hadsereg), ugy a miniszterelnoknek is korlatozott a "joga hogy ott legyen ahol akar". csak amig az egyertelmu, hogy mondjuk a Marilyn sztriptizbarba miert korlatozottan jogosult bemenni, hiaba imadja a jo ciciket addig erre a megmozdulasra lathatoan nehezen esik neki (es neked is) elfogadni ezt a korlatozast.

Francois Pignon 2008.10.01. 17:03:33

Nem az első eset, hogy Gyurcsány keresi a konfrontációt és a balhét. Láthatóan nem szokott rosszul esni neki.

Alfőmérnök 2008.10.01. 17:03:38

Molnárgörény:
Én továbbra is fenntartom, hogy ezt Az ember tragédiája-ügyet felfújták. Értsétek már meg, hogy nem ők dolgozták fel, hanem arról csináltak egy színdarabot, hogy valaki feldolgozza!!! (És még mielőtt megvádolnátok: nekem semmi közöm hozzájuk.)
Én egyébként ismerek más embereket is, akik macskákat öltek meg, és történetesen nem zsidók. És gyáva embereket is ismerek, akik nem zsidók. Ez nem zsidó faji sajátosság, hanem emberi gyengeség, egyszerüen menekülni akart a büntetés alól.
Én nem szivesen nézném végig, hogy valaki a seggét törli ki a magyar zászlóval, de nem is ezt csinálták, ez Molnárgörény, a Te fantáziád szüleménye.
Ezzel az állanó zsidózással, rasszizmussal csak lejáratjátok a nemzeti radikalizmust, ami egyébként egy vállalható dolog lenne szerintem.

medve2 2008.10.01. 17:21:09

Tevevanegypupu! Azért az látni kell, hogy a Chartás akciókat 3 nap múlva mindenki elfelejti, Gyurcsányostul.

medve2 2008.10.01. 17:22:03

Nem Happy, onnantól kezdve, hogy nem vette figyelembe a szervezők kérését, ez Gyurcsány akciója.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.10.01. 17:24:13

Alfőmérnök: már megbocsáss, hülyeséget írsz, amikor nekem "zsidózást" tulajdonítasz. Továbbá nem mondtam, hogy magyar zászlóval törölte a seggét, csak feltettem a kérdést, hogy ez művészetként tárgyalható lenne-e...
Toepler azt mondja, hogy ő nem zsidó (mindegy is). Nem azért szarláda, mert zsidó vagy nem, hanem azért, amiket csinál.
"Arról csináltak egy színdarabot, hogy valaki feldolgozza" - vagyis valójában egy kis csavarral feldolgozták, hiszen de facto ők csináltak erről színdarabot, vagy nem? Szemantikai marháskodással nem tudod elleplezni, hogy Toepler a macskamegfojtás után ismét egy rakás szart állított elő virtuálisan. Aztán megkapták a képükbe valóságosan. Nem került az a szar rossz helyre... Nem azért, mert zsidók, hanem mert Az ember tragédiájába meg a Himnuszba maszturbáltak bele virtuálisan. Nem lelőtték vagy hülyére verték őket, hanem leöntötték szarral meg büdös lével. Mondd meg előbb, hogy "a művészet szabadsága" címén szerinted hol a határ, amíg egy országban a konzervatív érzelműeket provokélni, érzelmeikben sérteni lehet, mert ha szerinted nincs ilyen határ, akkor nincs miről vitatkozni. Ha meg van: akkor a szar ezen túl indokolt. Nekem mindent egybevéve (a Toepler személyét meg amit csinált) ez túl van a sértési tűréshatáron, ezért már járt a szar.

tevevanegypupu 2008.10.01. 17:26:49

medve2
Nem felejti el a Chartas akciot egyelore senki, itt is hanyszor szerepelt.(:
Kulonben ha el akar menni erre a Tarka Magyarra Gyurcsany ugyis elmegy, minel inkabb tiltakoznak csakazertis.

medve2 2008.10.01. 17:28:17

Tevevanegypupu! Nehogy azt mond most nekem, hogy néhány fénótás bloggeren kívül ebben az országban bárkit is érdekel a Charta?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.01. 17:31:46

pásztortibi blogját olvasva, hogy csak az szóljon hozzá aki a kerítésen belül volt július 5-én, akkor én most megtehetem. A Gyurcsány hozzon a picsába. Mi a faszért kell ide is kimenni, ha nem lenne programom, még talán kedvem is lett volna hozzá, hogy kimenjek. Így tuti nem. Gyurcsány Ferenc ma 2 dologra jó: a második értelmes szimpatikus civil kezdeményezésre ül rá (Hollán Ernő utca 2x, valamint a Tarka Magyar) a másik, pedig, hogy ne OV legyen a miniszterelnök. Ez nekem kicsit kevés. Ettől nem lesz kisebb a barna veszedelem, max, ha OV-vel kézen fogva jönnének ki. basszameg.

thetriggerhappy 2008.10.01. 17:34:59

gargoyle,

Nem akarlak megsérteni, de egyre hülyébbek a párhuzamok.

thetriggerhappy 2008.10.01. 17:35:56

medwe,

Az az akciója, hogy elmegy, a demonstráció ettől még nem az övé. Ha nem mész el, akkor lesz az.

Alfőmérnök 2008.10.01. 17:37:08

Bocs Molnárgörény, én nem olvastam még bejegyzéseidet, (majd lehet, hogy megteszem), csak a kommentedre reagáltam. Meg láttam a nevedet a Bombagyáron, ahova néhanapján ellátogatok, és ahol azért elég erős közösségi összetartóerő a zsidók gyűlölete, ezt kár lenne tagadni. De ettől függetlenül bocs, ha olyannal vádoltalak meg, ami téged nem illet.
Toeplerről a kurucinfo zsidóként beszél és Tomcat sem felejtette el hozzátenni, hogy DE a Zsidó színházban játszik.
Ha neked nem érdekes, hogy Toepler zsidó-e, akkor ebben a kérdésben egy platformon vagyunk.
A másik kérdésre válaszolva:
De van határ, csak szerintem ők ezt nem lépték túl. Nem hiszem, hogy szemantikai marháskodás különbséget tenni aközött, hogy valaki megcsinál valamit (mondjuk egy pornófilmet), vagy csinál egy szindarabot arról, hogy valaki csinál egy pornófilmet. Ráadásul ebben az esetben én úgy tudom, hogy a darab világában (NEM A VALÓSÁGBAN, ÉRTED?) ez a film végül nem is készül el....

medve2 2008.10.01. 17:42:29

Nem Happy! Én egy emberke vagyok a sokból, ő egy szimbólum akiről a média fog szólni. Ez a demonstráció már az övé, a szervezőkkel együtt, akik csinálnak egy bulit, aztán ki fog az egész fulladni. 1 ember miatt.

states 2008.10.01. 17:45:58

Gyurcsányt azt mondta, hogy nem tudott róla, megkérték a politikusokat, maradjanak távol a Magyar Tarkától. Ezzel a nyilatkozattal mindjárt versenyben is van a hónap hülyéje címért...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.10.01. 17:46:10

Alfőmérnök: nekem sikerült elérnem, hogy az antiszemiták és a zsidók se szeressenek - de hogy gyűlölnék bárkit is, azt a luxust nem engedem meg magamnak, mert ostobaság, és nem vagyok hülye. Továbbá: a Bombagyár se homogén. Ha érdekel, miket írok, saját blogomon az összes BGY-posztom megvan, ott azonosítatlanul is lehet kommentálni. Továbbá: a BGY közönsége sem homogén. Szerencsére.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.10.01. 17:47:25

Alfőmérnök: tényleg gyere át, mert Mavoval épp erről tárgyalunk nálam, részletesebben, ha érdekel.

RoFä 2008.10.01. 17:49:23

Molnárgörény, te még mindig jobban tudsz írni, mint olvasni, de azért - hogy kellően zsidós legyek baszd meg te kérlek alásan - ügyes....nagyon ügyes!

medve2 2008.10.01. 17:51:16

States! Na ez az a gyurcsányi cinizmus, ami már hihetelen. De most a civil szervezőcskék is megtanulják: egy olyan miniszterelnöknek, aki polititkai céljaiért képes felhasználni a rendőrséget és a titkosszolgálatok, annak ők csak ne mondják meg, hogy ne menjen. Elmegy és punktum. Mit képzelnek ezek: antifasizmus nélküle?

RoFä 2008.10.01. 17:52:36

Egyébként a szarral leöntés lehet, hogy olyan mint a tojásdobálás, tehát belefér a szabad véleménynyilvánításba, de hogy is mondjam: ízléstelen dolog.

Egyébként kurva viccesnek tartom bármilyen műalkotás ellen tüntetni 2008-ban, pláne egy tripla idézőjeles iróniabomba ellen, de hát ők tudják.

Miért nem öntöttek le szarral egy Dávid-csillagot inkább? Vagy egy igazi sirályt? Vagy az már állatkínzás?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.01. 17:53:53

RoFa: nem fér bele, erről bírósági ítélet is, nem lehet tojást dobálni

Karcolt lendület 2008.10.01. 17:58:53

Gyurcsány nem szereti, ha valaki rajta kívül is szervez civil mozgalmat. Pláne, ha az ilyen demokráciavédő-szerűség...

medve2 2008.10.01. 18:04:01

Ezek után senki se mondja, hogy gyurcsány nem saját kicsinyes polititkai céljaira akarja kihasználni az egésinforadio.hu/hir/belfold/hir-229355zet:

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.10.01. 18:09:15

RöFa: nem baszlak meg, mert egyáltalán nem biztos, hogy lány vagy, de ha igen, akkor az se, hogy elég csinos az ízlésemhez. Sőt, a szellemiekre is elég igényes vagyok, azon a mércén meg már az eddigiek alapján is kiesel. Szóval ne számíts a szexuális kapcsolatra velem... Ha zsidó volnál, az nem lenne akadály, de hát mint azt szokták mondani, kevés hülye zsidó van, de azok nagyon hülyék. Ez pedig már akadály.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.10.01. 18:11:04

A tojásdobálás belefér (van rá ítélet), politikus esetén főleg. Azért, mert ezt először az SZDSZ csinálta, és akkor a demokrácia dicsőségeként ünnepelték. A szar jogilag nem fér bele, mert fertőző, tehát ártalmas.

gargoyle 2008.10.01. 18:15:09

medve2: azert a titkosszolgalat es a rendorseg felhasznalasa politikai celokra ne mondd hogy gyurcsanyi talalmany .) ad 1 mindegyik kormany trivialisan hasznalja, amig csak tudja ad 2. gellert teren dokumentumatadas meg torgyanfiu lehallgatas megvan? akkor ki volt a miniszterelnok :D


molnargoreny: ugy latom te annyira behulyitetted magad a hisztidbe hogy teljesen mindegy mit ir az ember, ugy se olvasod el. marhasagokat hadovalsz, de ez nem is erdekel nyilvan (:

thetriggerhappy: ok, ha nem akarod megerteni, nem fogod. molnargoreny se akarja erteni az ironia szot meg hasonlo bonyolult dolgokat, nem kovetelmeny ez persze csak jo lenne (:

2008.10.01. 18:19:39

Vihar a biliben.

plastik02 2008.10.01. 18:23:10

egyébként Orbánnak hatalmas a ziccer lehetőség, amit a Hollán utcában kihagyott.
persze rizikós, hogy akkor a rafkósabb széljobberek kurva gyorsan átsorolnának.

RoFä 2008.10.01. 18:26:52

Molnargoreny · molnargoreny.blog.hu 2008.10.01. 18:09:15

Na, ez már te vagy. Intellektuális, de egyben földszagú "csipkelődés", finom alázás, vélt lelki húrok tépése. Király! Sőt több, emmá görény! .

Mondjuk a bassz meg és a baszd meg között vélek felfedezni árnyalatnyi különbségeket, de a finom csúsztatás mindig nagyon ment neked.

Amúgy láttad a darabot? Én még nem, na de ezek után!
És ha megnéznéd, és véletlen tetszene, akkor nagyon durva lenne a meghasonlás? (Mert ha nem hiszel az indexnek, a judapestnek, meg senkinek - vö. nem az ET-be törli a lábát, hanem jókat viccelődik képzelt álművészeken, akik törleni vélik - akkor higgy a saját szemednek, fülednek).

Egyébként azért ceretlek (ja és kiffiú vaok ám, csak kicsit emós!), mert te vagy asszem a legintelligensebb kártékony, öngyűlölő seggfej, aki valaha megfordult a magyar online posványban. Ami azért nem semmi!

RoFä 2008.10.01. 18:29:12

plastik02 2008.10.01. 18:23:10

Hányan vannak ők? Még mindig dilemma ez a dilemma? Most épp az a tét, hogy nélkülük is meglenne a kétharmad, vagy nem.

Volt mostanában valami felmérés ám, egyébként. illetve volt jegyzet, ami szóba hozta, méginkább. Belinkelném, de nagyon csúnya bolsevik orgánumra mutat. Pfuj.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.10.01. 18:30:10

Öngyűlölő? Röffencs, te hülyeségeket firkálsz. Én nagyon szeretem magam. Na mindegy, megyek dolgozni, szevasztok. menj, nézd meg, biztos tetszeni fog.

plastik02 2008.10.01. 18:33:56

rofa: mindenesetre sokkal egészségesebb kétharmad lenne és végre mindenki szavazhatna oda, ahová a szíve húz. a szél a szélre, a "jobbos" a fideszre, a "balos" az mszp-re, én meg nem mennék el szavazni emellett a felhozatal mellet, de ez mellékes.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.10.01. 18:35:42

states,

tényleg azt mondta, hogy nem tudott/hallott róla. (érdekes, minden másról szokott tudni, mindegy. Szilvásy most nem volt résen)

de ez a tapintatlan attitűd, ez a gátlástalan duma, amit lenyomott, hogy nem változtat korábbi elhatározásán, aláírja a nyilatkozatát és ott lesz a rendezvényen!

RoFä 2008.10.01. 18:38:47

Hát legyen ott, de ne pofázzon. Azt mondták a szervezők is, hogy magánemberként az megy oda, aki akar, nem?

Szegény, amúgy kezdem sajnálni a kis hülyéjét. Ennyi zenére egyszerre nem lehet táncolni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.10.01. 18:43:07

Alfőmérnök:
A nemzeti radikalizmus nem létezik. Ha létezne, annak lenne hatása. Az, hogy egyre többen fordulnak érzemileg a nemzet, a magyarásg szimbólumai felé, azok szakrális szférjában keresve gyógyírt fájó lelki sebeikre, még nem nemzeti radikalizmus. Szélsőségesen magyargyűlölő körökben megy a vartyogás a magyarok nemzeti radikalizmusáról, hogy az miként férkőzi be magát az ország mindennapjaiba. Ez egyébként azért hülyeség, mert a vartyogó ballibek tematizálják a magyar közéletet.

A tarka magyar elnevezésű rendezvény nyilt magyarellenes provokáció. Mert nézzük csak, miért demonstrálnak! - Ezek a drága emberek a magyar rasszizmus ellen mennek utcára. Csak feltételezem, hogy nem a dán, a szlovák vagy hottentotta rasszizmus ellen. Miben áll a rasszizmus általában. Eleve ne keverjük az etnocentrizmussal! A rasszizmus valamely náció, kisebbség üldözésében nyilvánul meg. Ezen üldöztetés ismertetőjegye kell legyen némi fizikai erőszak, hátrányos megkülönböztetés. Melyik kisebbséget üldözik itten, kérem szépen? Amennyire én tudom, a cigányok és a zsidók számítanak nálunk kisebbségnek, merthogy egyéb nemzeti kisebbség e másik két derék etnikumhoz egyetlen alkalommal sem csatlakozott ezekhez az undorító performanszokhoz. Noha 13 nemzeti és etnikai kisebbség él hazánkban. Ahogy én látom, a demontrálgató két kisebbség egyáltalán nem szorul gyámolításra.

Google 2008.10.01. 19:04:58

Megkérdezik tőle az atv-s interjúban, hogy részt vesz-e szombaton a demonstráción és nem válaszol. Mármint Gyurcsány, a bátrak-bátra.
Azt mondja, Orbán issza a tablettás bort, de úgy tűnik, neki ártott meg.

Alfőmérnök 2008.10.01. 19:06:56

Falafel:
"A nemzeti radikalizmus nem létezik."

Ha úgy érted ezt, magyarországon nem képviseli elég erélyesen és szinvonalasan, vagy hogy nincs teljesen kidolgozva az ideologiája, akkor egyetértek.
Fenti megjegyzésemben arra céloztam, hogy azzal, hogy akik magukat annak vallják (nem tudom pontosan minek, de kb. ennek. Gondolok főleg Tomcatékre, Kurucékra) azoknak gyakorlatilag a kisebbségek paranoiás gyűölete jelenti a radiklizmust, és ezzel beigazolják a libsik propagandáját, hogy a nemzeti radikalizmus=rasszizmus=nácizmus=auschwitz. Pedig éppen lehetne antirasszista is a nradikalizmus, sőt amire nálunk hivatkozni szoktak, mint "alap", a Szent Korona-tan, az kifejezetten antirasszista. (Lehet, hogy történelmileg erre is vissza lehet vezetni, h ilyen sok etnikum él ebben az országban.)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.10.01. 19:07:13

Molnargörény: nem lehet tojást dobálni, nézz utána. A meleg-felvonulás utáni ítéleteket nézd meg. Nem része a szabad véleménynyílvánításnak

medve2 2008.10.01. 19:16:26

Nem, Plastik02, nem ziccer Orbánnak. Ha neki vam deficitje a kérdésben, azt nem egy rendezvény szétcseszésével demonstrálja.

Kopiás Attila Steve 2008.10.01. 19:17:48

medve2: Igaza volt vkinek, aki azt mondta, nem gyurcsány kúrja el, hanem te. Te ugrálsz aszerint, ahogy Feri diktál, az ő döntésétől függ, hogy jösz-e. Gondolom ezért nem jöttél ki a Hollánba se. Gondolom ezért nem voltál soha Critical Masson, tűzijátékon, meg sehol, ahol megfordult országos politikus.
Azt írod, ez az ő eseménye lett. Nagy büdös fenéket. Kijön, mert minden állampolgárnak joga van akkor is kijönni, ha kifejezetten nem hívják.
Te arról dönthetsz, hogy szerinted Gyurcsán-félék kéne hogy a demonstrációt alkossák: ha igen, NE gyere ki, hagyd meg nekik. Ha nem, ha szerinted több civil kéne kint legyen mint gyurcsány, akkor ponthogy kijösz. Távolmaradásoddal pont azt támogatod, hogy az legyen amit nem szeretnél...

medve2 2008.10.01. 19:18:14

Nem Rofa, azt kérték a szervezők, hogy a polititkusok írják alá, de ne menjenek el.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.10.01. 19:19:22

Alfőmérnök:
Nagyjából erre gondolok, igen. Budaházy, - bár alapvetően nem tartom tök hülyének - egyszerűen nevetséges a fekete csikós szerkóban. Ahogy odamennek a kamerához, és hősiesen előrántják a maszkot, mint jogaik szimbolikus megtestesítőjét, hát attól befordulok.

medve2 2008.10.01. 19:26:00

Nem Ka_Steve! Rosszul látod. Egyrészt voltam a Hollán Ernőn, és átéltem azt esti híradásokban gyurcsány nyomulását. Nem fogom többet. Ő az eseményeteket saját céljaira degradálja. Ő lesz a médiában, ne legyenek illúzióid. És Gyurcsány alantas polititkai szándékból megy, a lófaszt mint magánemeber. Olvasd el tegnapi nyilatkozatát. Olvas el mai nyilatkozatát. Olvasd el mit üzent Orbánnak ezzel kapcsolatban az ATV-n. Nektek pedig tudnotok kell, hogy a polititkai ellenzék szimpatizánsai nem fognak kimenni. Én nagyon sajnálom a szervezőket, mert jószándékukhoz nem fér kétség, de ezt le kellett volna kezelnetek, és gondolom nem ér meglepetésként. Arról nem is beszélve, hogy gyurcsány jelenléte minden follow uppot is lehetetlenné tesz, mert ez egy megmozdulás lesz a sok közül, Gyurcsányostul. Ez a magánember duma már szétkúrta mindazt, ami a Hollán Ernő utcában történt. Már csak a Gazprom német főnöke hiányzik.

medve2 2008.10.01. 19:26:46

Látod Tzrzl, a szervezők reakciója az lesz, hogy magánember. Végül rá lettek kényszerítve.

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2008.10.01. 19:35:24

medve !

Ha ennyire zavar Gyurcsány tegyél ellene, kettősmérce.blog.hu-n már folyik a kombináció. Mindig csak a rinya, meg, hogy minden szar. Hát mutasd meg

Részemről onnan:


ahogy az már pedzegetésre került a másik bejegyzésnél:

minden erőszek nélkül, mondjuk egymás kezét fogva adott a lánc, amivel lehet terelni, blokkolni. Meg se kellene szólalni.
Pluszban lehetnének póló és egyéb feliratok, csaak hogy értse:

- Hazudjál Chartát, de ne bántsd a Tarkát !

vagy

- Gyűrd inkább a Klárát magad alá, a Tarkáról le lehet szállni !

medve2 2008.10.01. 19:47:03

Erőspista! Én egy pártoktól mentes civil kezdeményezésre szerettem volna elmenni, nem egy idiótával foglalkozni, aki ráadásul ebben a kérdésben alulmúlja magát (pedig az nagy dolog).

plastik02 2008.10.01. 19:56:03

"medve2 2008.10.01. 19:16:26
Nem, Plastik02, nem ziccer Orbánnak. Ha neki vam deficitje a kérdésben, azt nem egy rendezvény szétcseszésével demonstrálja. "

nem mondtam, hogy jelentse be és reklámozza, mint ez a barom, csak azt hogy menjen el. kivételes alkalom, hogy valahol szívesen látnám, használja ki! :D

Google 2008.10.01. 20:26:56

Hogy hogy magánemberként? Csak nem? Lemond addig?
Akkor menjen, de addig nem!

Ha a szervezők közül valaki megkéri, akkor tegyen eleget a kérésnek!

Ha valakik bulit rendeznek, és az egyik szervező megkér valakit, hogy most ne jöjjön, mit tesz az illető? Bunkó lesz és mégis megy, vagy lenyeli a békát és otthon marad?

medve2 2008.10.01. 20:33:02

Plastiko2! Nem fogjátok tudni Orbánnal palástolni Gyurcsány pófátlanságát és primitívségét.

Alfőmérnök 2008.10.01. 20:33:29

Bocs fiúk, de emögött a Tarka Magyar mögött nem ez a Geszti-gyerek van? Én nekem nem kell Gyurcsány, ő is elég ahhoz, hogy elhatárolódjam. Ha jól tudom pl. ő szerezte az "Igen, Igen"-szövegű nótácskát is. De valamelyik hasonlót biztos.
Egyébként valószínű, hogy mostanában az állatenyésztésben nagy profitlehetőségeket lát, lásd, nemzeti vágta, magyar tarka.

medve2 2008.10.01. 20:33:53

Gyurcsány annyira magánemeber, amennyire csurka csak írói munkásságában ír.

plastik02 2008.10.01. 20:37:27

medve: fogjátok? miért szerinted én ki vagyok? még csak résztvevőként sem jegyeztem elő magam, nemhogy szervezőként.
szerintem egyáltalán nem Gyurcsánynak használna ha Orbán eljönne, úgyhogy nem is értem miről beszélsz. de lehet, hogy mégis és csak azért mondom, hogy mégse, vagy pont fordítva...

alfő: honnan asszociáltál Gesztire?

Alfőmérnök 2008.10.01. 20:40:54

www.zoom.hu/cikk.php?cikk=27501

"Részt vettünk a Magyar Tarka sajtótájékoztatóján is, ahol többek közt Geszti Péter is nyilatkozott a Zoom Tv-nek."

Amiben ő benne van, ott biztos központi szerepet játszik.

plastik02 2008.10.01. 20:51:13

nemtom, lehet. igazából nekem nem oszt, nem szoroz.

plastik02 2008.10.01. 20:52:30

elvégre Morvai Krisztina is Rapülőket idézett két hete szombaton :D

medve2 2008.10.01. 21:46:34

Jé, Horn Gábor igazat szólt: "A miniszterelnök bejelentése után nagyon nehéz lesz a dolguk azoknak a jobboldali, konzervatív embereknek, akik szintén részt szerettek volna venni a rendezvényen - vélte Horn Gábor."

Google 2008.10.01. 22:50:16

Egyszerű: kizárja a jobboldali embereket. Nem férnek be a Gyurcsány és barátai forgatókönyvébe.
Mert hiszen az úgy van, aki még nem tudná, hogy a jobboldaliak mind egy szálig rasszisták, antiszemiták, idegengyűlölők, és minden, amit még akartok.
Hisz még a vak is látta, a süket is hallotta, hogy a jobboldaliak telepre akartak vinni embereket, leterroristázták az arab focistákat, 23 millió románosoztak, amiből 2 magyar, na és?
Izom-pacsirta felvonul.

Kopiás Attila Steve 2008.10.02. 00:48:42

medve: bármennyit szívózol, akkor is az van, hogy minden ember maga dönthet arról, hogy a gyurcsány:nemgyurcsány résztvevői arányt merre akarja billenteni. Aki résztvesz, javítja az arányt. Aki nem vesz részt, rontja.
Igen, Gyurcsány egy fasz. Ez kicsit sem a szervezők hibája, mindenről azért ne mi tehessünk már. :+)
Te is tudod, hogy semmit nem lehet tenni ezzel kapcsolatban: aki akar, annak törvény által biztosított joga van résztvenni bármely demonstráción. Ha Tomcat jönne felvonulni, azzal sem tehetnénk semmit azon kívül hogy mozdulni se tudna a ráállított rendezőktől. :+) Szóval ha valaki ki akar jönni, akkor a szervezők nem tehetnek ellene semmit, nincs olyan - teszem hozzá: a konkrét helyzettől eltekintve szerencsére - hogy valaki persona non grata csak a személye miatt. Ha nekiáll követ dobálni vagy MSZP-s kampányt szervezni, akkor már kibaszhatjuk mint a macskát, addig nem.
Szóval ha jól értem, akkor ezek szerint a szervezők mindent a lehető legjobban tettek és te ezt nem támogatod. Hm...
(Mondom ezeket úgy, hogy csak egy tagszervezetet képviselek a 100ból, nem vagyok ügyvivője az összefogásnak, szóval nem a nagyközösség szól a számmal csak én magam. :+))

Invictus 2008.10.02. 00:57:13

medve2 2008.10.01. 21:46:34

Azért ne tegyünk már úgy, mintha sokan részt szerettünk volna venni rajta.

states 2008.10.02. 04:53:01

A Tarka Magyar szervezőinek kétharmada - és nemcsak Geszti - olyan figura, akiknek egyetlen szavuk sem volt a kilőtt szemek kapcsán, úgyhogy csak vonulgassanak együtt Fletóval...

Kopiás Attila Steve 2008.10.02. 08:13:17

Ezt szeretem a blogkommentelésben, végtelen ciklus. Mire öt kérdést/kötözködést megválaszol az ember, jön megint valaki, aki kezdi az elsővel. Sírok.
States: tudnád linkelni, hogy te hol és milyen figyelemfelkeltő akciót szerveztél a szudán-darfúri konfliktus miatt? És az algériai mészárlással kapcsolatban? Hohó, csak nem egyetértesz emberek százezreinek megölésével, hogy nem csináltál semmit?
Könyörgöm, ne legyünk már hülyék ha egyszer nem muszály, hogy a fenébe foglalkozna állandóan minden szervezet minden jogsértéssel és problémával? A melegek megverésére vagy az állandó zsidózásra sem szokott reagálni ezen szervezetek kétharmada, egyszerűen mert nem ezzel foglalkoznak.
Ez most az ENSZ által deklarált Erőszakmentesség Világnapja, amire egy civil összefogás párt- és oldalfüggetlen demonstrációt szervez, amire meghívott mindenkit, nyilván a szervezetek nagy része nem ebben pörög folyamatosan.
Van videó is a tarkamagyar weblapon, ahol szépen belemondják emberek a kamerába a demonstráció üzenetét. Ha van, amivel nem értesz egyet belőle, idézd nyugodtan. A kedvedért többször is elmondják, hogy az erőszak "minden formája ellen", majd ezt ki is írják. Fejtsd ki nekem pls, ebből milyen szövegértelmezési bravúrral sikerül leszűrni azt, hogy az "erőszak minden olyan formája ellen, amit nem nekünk antipatikus személyek ellen követnek el"? Ne magadból indulj ki, ok?

medve2 2008.10.02. 09:01:23

KA_Steve! Egyértelművé tehettétek volna, hogy nem szeretnétek, hogy a polititkusok ne menjenenek. Ez a magánember duma gyenge. Nincs olyan, hogy magánember, mint ahogyan csurka sem írói munkásságában írt. Szándékotok tisztességéhez nem fér kétség. A szóvivőtök meg eléggé gyenge volt tegnap. A szimbolikája a rendezvényeteknek el lett cseszve.

medve2 2008.10.02. 09:05:29

Invictus! Én kimentem volna, talán mások is. Persze ettől még tudom, hogy ez főleg egy baloldali dominanciájú rendezvény lenne, de az számomra mindegy lett volna.

Kopiás Attila Steve 2008.10.02. 09:23:22

medve: Sírok komolyan, ne szivass már.
1) Nem azzal van gond, hogy politikus kijön. Politikusok kimennek a tüzijátékra, Critical Massra, ezernyi dologra, egyszerűen nem csinálnak belőle témát, senkit nem is érdekel. Ha itt is ez lett volna, akkor körbefényképezik, lehet, hogy egy sarokkal arrébb a Vitya mászkál a gyerekeivel, tök oké.
2) Azzal van gond, hogy belenyilatkozik az MTI-be hogy jön és hogy jöjjön minden emeszpés. És erre pedig nyomatékosan meg volt kérve mindegyik politikus, nem csak a főfejek (majdnem másik testrészt írtam), hogy NE tegye. Tényleg minden eseményen, doksiban, nyilatkozatban bennevan, hogy pártok és pártpolitikusok tartsák magukat távol.
3) Ő meg jusztis, "nem tudott róla". Hááát persze... Bár ezek szerint szerinted igaza van Ferinek, tényleg nem tudott róla, nem tették a szervezők egyértelművé... Naaa...

Te sem szereted Ferit, én sem. Te sem örülsz, hogy kijön, én sem. Te sem tudtál tenni ellene semmit, én sem.
Ha én mégis kimegyek, te mégsem, az valszeg akkor nem ezek miatt lesz, hanem mert egyikünknek Feri jelenléte és a saját imidzse fontosabb paraméter, másikunknak meg az esemény célja. Hitkérdés, még csak igazat sem akarok adni magamnak, mindkettő valid álláspont lehet. Csak akkor inkább erről beszéljünk, ne arról, hogy a rendezvény bármit változott volna, mert nem...

medve2 2008.10.02. 09:32:57

KA_Steve! Gyurcsány magánemberként kiment a második Hollán Ernő utcára, szétnyilatkozta az agyát és még a Gazprom német főnökét is magűval hozta. Te most komolyan gondolod ezt a magánemberes dumát? Amúgy szándékosan tette Steve, mert nem engedheti meg magának egy sikeres rendezvény legyen saját maga nélkül. És ezért lesz ugyanolyan "magánember" ott is, mint példáull tegnap, amikor este az ATV-n lefikázta Orbán aláírását. nem érzem magamat erkölcsi felelősnek, hogy ehhez sok kedvem nincs. És ti abban hibáztatok, hogy nem voltatok felkészülve erre a politikai taktikára. És számomra csalódás volt amúgy rendkívül rokonszenves szóvivőtök tegnapi megnyilvánulásai.

medve2 2008.10.02. 09:40:36

De azért még gondolkodom, mert a ti jószándékotokhoz nem fér kétség számomra, csak bénák vagytok.

states 2008.10.02. 10:00:58

KA_Steve
El kellett volna dönteni, hogy komolyan gondoljátok-e Gyurcsány távoltartását a rendezvénytől vagy nem, mert ez láthatóan nem sikerült. Hallottam tegnap a szóvivőtök e tárgyban tett nyilatkozatát: meglehetősen semmitmondó volt, tehát Gyurcsány ott fog parádézni, nyilatkozni, 20 kamera kíséri majd, amelyekben sejtelmes utalásokat, célzásokat fog tenni, hogy kik is állnak tulajdonképpen az erőszakos cselekmények mögött. Természetesen a szörnyeteg Orbán és a Fidesz. Jól ismerjük a kottát, amiből Fletó játszani szokott, amúgy pedig elnézve a rendezők listáját, a többség egyetértésével...

medve2 2008.10.02. 10:05:29

Arról nem is beszélve Steve, hogy kevés értelme van a médiaszereplésnek például a HÍR TV-ben Bajnokok Ligája meccsel párhuzamosan. De ez off.

Alfőmérnök 2008.10.02. 10:21:45

Én leírtam már, de egyre biztosabb vagyok benne: ezzel a mostani majomkodásával szerintem nagyott hibázott Gyurcsány. Arra gondolok, hogy a tüntetők többségét kitveő naiv-liberális széplelkek, akiknek úgymod "elvből" inkább baloldalra húz a szivük, és a Fidesztől - szintén elvből - elhatárolódnak (bármi, csak ne az), végre ráébrednek, hogy ez az ember egy senkiházi féreg, (és Orbán hozzáképest azért egy kultúrlény).

tevevanegypupu 2008.10.02. 11:19:04

Alarcos, jelmezes felvonulast kellett volna szervezni. (:

Google 2008.10.02. 11:24:12

KA_Steve!

Ne magyarázkodjatok, inkább örvendezzetek, hogy veletek lesz a Legnagyobb Demokrata Magyar Tarka, ahogy itt mondani szokták.
Tegnapelőtt 80, tegnap 90, ma már 100-nál több szervezet is rendezi a bulit, egyszer az ENSZ, másszor Gandhi az apropó, talán jobb is inkább az ENSZ-re hivatkozni, Gandhi nem salátába való.
Igazából páran szervezik ezt a Gyurcsány-mentő n.-dik akciót, mondta is az ATV-n ő maga, hogy régen elkezdték már. Találkozott is a szervezőkkel.

Ne hülyítsük egymás gyerekek, kinőttünk már a homokozóból!

Alfőmérnök 2008.10.02. 11:30:22

Google:

Egyetértek, nekem Geszti kulcsszerepe is ezt támasztja alá.
Azonban a sok szervezet és magánember nagy része, meggyöződésem, hogy jószándékból írta alá, és komolyan godolják, hogy az emberiség megmentéséhez tettek hozzá valamit ezzel.

Google 2008.10.02. 13:25:29

Alfőmérnök,

igen, én sem feltételezek rosszindulatot, manipulációt a magánszemélyek részéről. Csupán azokról beszélek, akik terelni próbálják az embereket, saját céljaik elérése érdekében. Naponta változik a történet, szombatig már több lesz a rendező-szervező, mint a résztvevő. Sőt, nagy sunyin már megint bedobták, hogy esetleg ellen-tüntetők is lesznek.
Az utolsó pillanatig lebegtetik ezt a dolgot, ahelyett, hogy kijelentenék, szombaton egy rendezvény lesz, nem több.
Nem attól csorbul a demokrácia, egy demokrácia sem, hogy ellentüntetők nem vonulhatnak fel ugyanazon a napon.

Ezt csinálták a homoszexuálisok felvonulásának napján is, ha nem akartak balhét, miért engedélyezték a két ellentétes tartalmú vonulást? Miért?
A MC megalakulása napján is, mintha meg lett volna tervezve (miért, nem volt?), miután a chartások hazaindultak, jöttek a nehézfiúk, rosszfiúk. Egyik megy, a másik jön.
Nem úgy, mint 2006 október 23.-án, de tudom, akkor még tanulták a dolgot. Hogyne, értem.

medve2 2008.10.02. 13:27:54

Google! Ez így igazságtalan: Tomcat ma vonta vissza az ellentüntetést. vagyis ők erről éppenséggel nem tehettek. Egyszerűen azokkal értek egyet, akik azt mondják: nem tudták lekezelni a Gyurcsány problémát. Bénák voltak, nem rosszindulatúak.

Google 2008.10.02. 14:25:21

Medve2!

Vagy gyávák.
Tudom, én is olvastam Tomcatet, de mégis valamelyik hírportálon tegnap este azt írták, dobótávolságra lesznek egymástól a felvonulók.
Lehet, nem csak Tomcatből áll a világ?

medve2 2008.10.02. 14:29:56

Google! A dobótávolságot nem a szervezők mondták, hanem a rendőrség. Az ellentüntetéssel kapsolatban egy dolgot mondtak idáig: nem akarnak kordonokat.

Google 2008.10.02. 15:32:02

Értem én, hogy a rendőrség mondta.
Na, de kik lesznek az ellenek?
Csikós ruhában, símaszkban, miben lesznek? Vagy ezúttal civilek lesznek ők is (a pályán), hogy senki ne tudja, ki igen, s ki ellene .
Mindegy, csak sokan legyenek, nem?

medve2 2008.10.02. 15:57:36

Most úgy néz k,i nem lesznek ellenek.

medve2 2008.10.02. 15:58:07

ÍSteve! Egy jobboldali szervezettel sem bővült a lista.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.10.03. 11:49:49

Medve,

"Jé, Horn Gábor igazat szólt: "A miniszterelnök bejelentése után nagyon nehéz lesz a dolguk azoknak a jobboldali, konzervatív embereknek, akik szintén részt szerettek volna venni a rendezvényen - vélte Horn Gábor."

Kicsit gonosz módon ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy az a pofon a melegizén kijózanította:)))

De más.

KA_Steve,


Az a baj, hogy Ferencünk szimbolikus figura, és nem éppen a jószándék és eredményesség szimbóluma. És akkor még finom voltam. Vele felvonulni az erőszak ellen olyan, mint hóhérral demonstrálni a halálbüntetés ellen, mint a szüzességért b@szni, stb.
Sajna.

Ági... 2008.10.03. 22:57:39

Sziasztok!

Szia Alfőmérnök, Geszti: a SZMKlub csatlakozott, aminek ő tagja (ugye bármilyen szervezet csatlakozhatott/csatlakozhat, aki egyetért az üggyel)

Személy szerint én ennek kurvára nem örülök, de ez egy "kirekesztésmentes", erőszakellenes demó, nem rekeszthet ki senkit.

Gyurcsány: az is elég érdekes erőszakmentes üzenet lenne, ha kidobnánk, vagy nem engednénk, hogy bejöjjön ha egyetért. :) vagy mit javasolsz?

és én is csak 1 vagyok a szervezők közül, úh mindez magánvélemény.

Alfőmérnök 2008.10.03. 23:09:41

Ági, nem tudom mit javasoljak, mert én az ilyen dolgokban eleve nem vagyok benne, noha a céljával akár még egyet is értek, és a szervezők (egy részének) jószándékát nem vonom kétségbe.
A Gesztis tévedésért bocs.
Én alapvetően viccesnek tartom a helyzeteteket, tényleg szar ügy. Most akkor kirekesszük őket, vagy ha eljőnnek tojással dobáljuk :)))))?
Ha a személyes véleménymre vagy kíváncsi, sztem Gyurcsánynak vagy a dutyiban vagy a sárgaházban lenne a helye és akkor fel se merülne ez a kérdés, plusz még a szélsőjobbosok is halkabbak lennének, de úh mindez magánvélemény.

Szerintem menjen el, oszt majd legfeljebb példát mutattok, hogyan lehet erőszakmentesen kirekeszteni valakit. ;)

CrL 2008.10.03. 23:16:28

Ági, nem javaslat csak jókivánság: sikerüljön jól amit szerveztek. Habár személyesen nem értek egyet azzal, hogy ez megoldás lenne arra ami ellen tüntettek. Ahhoz a felvonulás már régen kevés.

Alfőmérnök 2008.10.04. 00:05:26

De Áginéni ugye nem teccett megsértődni azon, amit írtam?
Szóval sztem ordas nagy hazugság volt Gyurcsány részéről, hogy ő nem olvasta a kéréseteket, hogy politikusok ne haccacárézzanak. De ha nem olvasta akkor is fasz egyébként.

Szal az én jószándékú javaslatom az, hogy menjen el, csak valahogy előtte még ki kéne kommunikálni, hogy mekkora egy féreg, vagy mindegy, lényeg, hogy akik odamennek felvonulni, tudják, hogy "gáz" a jelenléte, aztán ő ezt majd vagy észreveszi, vagy nem...

Ági... 2008.10.04. 00:40:17

Alfőmérnök: Geszti: azt akartam mondani, hogy persze ő is ott van, mint sokan mások, de ez nem az ő "projektje".

GYF - "a szélsőjobbosok is halkabbak lennének" . ezzel nagyjából egyetértek

nem vagyok sértődékeny. csak kicsit álmos. :)

CrL - "Ahhoz a felvonulás már régen kevés." - tökéletesen egyetértek. talán kiindulópontnak jó lesz.

CrL 2008.10.04. 00:43:57

Ági, annak igen ha sikerál az egész ;] de akkor várom-várjuk a további lépéseket is. (és nemcsak tőletek)

jó éjt neked is (álmosság miatt)

Alfőmérnök 2008.10.04. 00:56:45

Ági:

Geszti: tudom, és azért kértem elnézést, h ezt feltételeztem, h az ő projektje (na persze nem alaptalanúúl).

Jó éjt, szép álmokat! (már crl előtt kitaláltam h ílyesmit írok)

tevevanegypupu 2008.10.04. 01:04:07

Elmegy akkor ott lesz, ha nem megy akkor nem megy. Nem olyan fontos vegulis. Megszokhattuk mar hogy lerazhatatlan es megkerulhetetlen. Szinesz karakterszerepben aki a hos szerepet szeretne eljatszani, de meg soha nem sikerult neki. Ezert odaall mindenki ele es takar..
süti beállítások módosítása