Reakciós banda
2008. április 12. írta: Francois Pignon

Reakciós banda

 Valahogy fura módon a Reakcióblog közösségét a napokban elkapta valamiféle zenekaralapítási láz (legalábbis a kommentekből így tűnik, Lola mint frontnő* már arcot is adott a bandának). Fene se érti ezt, valami nosztalgiavírus lepte el a blogot?

 Tudom, sokunknak volt kezében gitár tinikorunkban (ma is kezünk ügyébe akad, csak nem állunk már ki színpadra). Jól esne néha, ugye, újra a gimi tornatermében pár tucat haver előtt zenélni? Szép idők voltak, csajozni sem volt nehéz akkoriban.
 Most jöhetne persze felnőtt énünk olyan ócska érvekkel, hogy ugye fel tetszettünk nőni, meg hogy ismert zenész abból lesz manapság, aki jól térdel érvel egy menedzser előtt.
De a mi felnőtt énünk most szerencsére nem tesz ilyet, tervezgessük hát inkább tovább meg nem valósuló ideánkat, egy reakciós bandát.

 Közben persze ne feledjük kamaszkorunk sikerzenekarait sem, ilyenek ellen lázadtunk annak idején:




 és valahogy így:





 Szóval, tereljük rendezett mederbe az ötletelést. Ha ma amatőr zenekart alapítanánk, milyen lenne? Csajozós (pasizós)? Polgárpukkasztós? És ha igen, ma mivel lehetne csajozni (pasizni) és vajon mi pukkasztja a polgárt manapság?
 Hajrá, léggitározásra és légzenekaralapításra fel!


*Bocs, lusta voltam keresgélni a kommentek között, de ő volt az ötletgazdasszony.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr52422537

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reakció - a polgári underground blogja 2008.04.22. 12:37:59

Nyári Reakció Minifesztivál A nyári programok tervezgetése közepette felvetődött, hogy szervezhetnénk egy kicsit fesztivál-, kicsit tábor-jellegű Reakció-összejövetelt. Ezért hát ez a puhatolózó bejegyzés, hogy érdekelné-e a t. közönséget egy ilyen m…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Endreszjú Ájven 2008.04.12. 18:04:41

Műgagyi-bulvár "Modern ÚFI" style javallott, a férfiasch, vagy nemzeti rock a belvárosi venyige tápos egyszálbél "nemakarokkatonalenni" mamakedvenceitől EL NEM VÁRHATÓ...

Félig Szadesz-es műanyag segédzsurnaliszták...

CrL 2008.04.12. 18:22:01

Reakciós Band:

egy számcimötlet már biztos van: Tökfőzelék

btw ezt látta már valaki?

www2.quart.hu/cikk.php?id=1327

www.metaforumfilm.hu/rock/rock.html

amúgy eszembe jutott h voltvan olyan is hogy Flash, oldaluk még mindig mókás:

www.drflash.hu/

tewton 2008.04.12. 18:41:25

Ha katonanótákat játszanátok, jönnék közönségnek.
Mint pl. a Waszlavik.
És ott szintivel is lehetne nyomulni!

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2008.04.12. 18:49:39

Népdalfeldolgozós, progos, néhol költészetbe hajlós, alternatívnak alternatív, fülbemászó, nem annyira jól megmondó, hanem inkább elgondolkodtató.

Mondjuk én ehhez nem értek.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 20:41:11

pávör,

láttuk mi is a nyomi videóját, kösz.

bukovics 2008.04.12. 20:44:28

Őrnagy Őrnagy legelső hozzászólásánál van a pont.

smalladam 2008.04.12. 20:57:10

a tekintetes úrnál a flash sokkal jobb, mert a flash frontembere nem írogat egy olyan hetilapba, aminek az olvasótáborát pont azok a alkotják, akiket nevezett frontember meg akar pukkasztani:)

Francois Pignon 2008.04.12. 21:01:50

Smalladam, az algebrádat kezdem nem érteni. ;) Pedig ugye egy suliba jártunk, de talán a matektanáraim még jobbak is voltak a tieidnél. ;)
Hogy is van ez az olvasótáborokkal? ;))

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 21:03:13

milyen oskolába jártatok ti együtt? Fr. Pignon azt ne monnyad, hogy vidéki vagy, azon belül is dunántúli:)))

Francois Pignon 2008.04.12. 21:05:27

Bevallom férfiasan, mi mán' egy reakciós helyről 'gyüttünk, Mindszenty városábú'
;)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 21:07:16

A rohattéletbe én is:((( De eztet ne itt beszéjjük meg;]

smalladam 2008.04.12. 21:11:27

hát az én matektanáromnál jobbak az tuti:) amúgy ez nekem újdonság:) vagy pedig kihagy az agyam. amúgy meg úgy van, Mindszenty, a "zalai láma":D

Amúgy Francois, milyen érzés a Zuschlag-ügy egyik vádlottja iskolatársának lenni?:) számomra különösen vicces.

namost azért leírom a dolgot őt magát is. szóval számomra nem túl hiteles pozsonyi ádám polgárpukkasztó zenész, mivel hogy íróként pont a demokrata című lapba publikálja írásait, aminek az olvasótábora szerintem pont az ilyen pukkadásra hajlamos réteg.

Francois Pignon 2008.04.12. 21:17:42

Smalladam, az is jó poén volt, meg lesz még másik is. Bocs, hogy ez előbukkant belőlem, természetesen méretes OFF volt

(Pedig tudnánk ám Smalladammal jókat sztorizni. ;)) )

smalladam 2008.04.12. 21:24:34

másik is? azta.:) nem nyitsz kettőnknek egy offtopik postot?:D

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.12. 21:24:51

Mindszenttől egy ugrás Szegvár, ot tvolt Hard RockCafi is anno :)

Smalladam nincs igazad, mert Bucó a liberálisokat pukkasztja, nem a polgárokat. Bucó rákött, hogy amit a Flash csinál,az nem plogárpukkasztás, hanem unalom ( a punk halott). De becsülöm azért Dr Falsht a gyalázkodásai miatt. A polgárpukkasztás ma már a bocskai viselés, a körmenet,stb. De nem fejtem ki neked Bucó munkásságát, ne a Demokrata alapján ítélj ( nagyon jók a könyvei). Te is a munkahelyed alapján egy neoliberális köcsög vagy, pedig valójában a köcsög lehagyható :)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.12. 21:25:53

Jaj az első mondtat, Hard Rock Cafe pontosan. Megvan még? Nem hinném.

smalladam 2008.04.12. 21:33:02

őrnagy én bucónál konkrétan a kispolgárokra gondolok. őket nevesítve szokta pukkasztani, amúgy a hovatartozása annyira nem izgat.

a képviselő funkynál akkor sincs jobb:D

amúgy Zalaegerszeget emlegettünk fentebb

Francois Pignon 2008.04.12. 21:34:10

Smalladam, mert eljött az idő, sajnos nem titkolhatom tovább. Ami az egykor Ságvárinak nevezett gimnázium menzáján történt...
ELGÖRBÜLTEK!!!
A KANALAK NEM HAZUDNAK!!!
A titkolt szervezet utána lecsapott, de azt már kevesen látták.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 21:35:18

Ha a reakcoós underground hagyományt akarjátok folytatni, feltétlenül szükségetek lesz a hangomra. Garantáltan atonális és aritmikus az előadásom.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 21:35:37

Noigen a Ságvá... izé Kölcseyt én is megjártam. Feltételesen szabadlábra helyeztek és kihasználtam az időt a menekülésre:((

Dunántúli reakciósok, előre!

tewton 2008.04.12. 21:44:02

höhö, sötét zala?
eemaradott reakciós vidék?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 21:48:11

tölgyre mindenképpen számítunk:)))
Most hogy így belegondolok, a nagynénémet is bevehetnénk táncosnak, ugyanis a táncművészete arról szól, hogy bárhogy, csak ne ritmusra. Kiegészítenék egymást tölggyel:))

srácz 2008.04.12. 21:49:05

Csakiskizárólag pasizóst, mondjuk ilyet:
www.youtube.com/watch?v=BgU_m3SuYPE
ha a románoknak összejött, nekünk is kell egy ilyen banda! :P

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 21:54:46

reakctonary,
a kedves nagynéni is a noha bor által érte el ezt táncművészeti szintet? Mint tudja, csak a legkiválóbbak zen mesterek képesek évtizedes összpontosítás után úgy mozogni, hogy belépjenek a ritmus közé. Ez igen komoly koncentrációt igényel.

Az én esetem más. Született tehetség vagyok

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 22:01:44

Nem, nála is a született tehetség esete áll fenn. A zen mesterek hozzáképest kutyafüle amit művelnek.

tewton 2008.04.12. 22:07:31

tölgy, react,
miért nem publikáltok erről _valahol_?
a végén még egy rettenetesen elitista hellyé válik, mindenféle liberális költőcskék sztárolásával!

(aggodalmas sóhaj)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 00:15:42

Altisat akarok!
Pozsonyi Ádám überelhetetlen, de még az is lehet, hogy csatlakozna...

Szövegjavaslatok? Arra valaki rákeni a zenét és tartunk egy virtuális próbát! Na mit szóóltok?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.13. 00:17:15

tewton,

ne aggódjon:)

Lola,

hamarosan:)

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 00:21:54

Tewton: "a végén még egy rettenetesen elitista hellyé válik"

Tewton, a Reakció egy rettenetesen elitista hely.

:)

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 00:22:39

jó punkzenekarhoz méltó kérdés következik: akkor most én vagyok a basszusgitáros? :-)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.13. 00:26:15

ergé,
nem, te a basszusgitár leszel.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.13. 00:27:06

mavo,

eddigi infóim szerint egyszerű hiba történt, és senki sem tiltott ki. A gépházban utánanézek a problémának, türelem, és bocs.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 00:27:22

az megvan, hogy "bass players do it deeper"?

:)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 00:56:13

Loxon, már megint politika. Maradjunk a One way ticket - nél. De kösz.

irrelevant 2008.04.13. 03:26:06

Nem igaz.
Már megint teleírtátok a posztot amíg ittam.
Azérse olvasom el.

smalladam 2008.04.13. 04:34:17

FP én kispályás voltam, csak fűtéscső-eltöréssel, folyosói hőmérő-felrobbantással, folytatólagos órai alvással vettem ki a részem a fuck the system-ből. ja meg egyszer óriásbetűkkel kiírtuk a gimi épületére, hogy eladó.

tewton 2008.04.13. 04:35:12

ergé,
nem a reakcióra, hanem egy jövendő, még elitistább helyre gondoltam!
(BTW, ergé, nem ismersz egy ernorbert nevű skacot?)

ötvöspéter,
bár van egy olyan gyanúm, hogy elvakult liberális vagy, de a legújabb bejegyzésed ("Már megint teleírtátok a posztot amíg ittam. Azérse olvasom el.") és különösen az időzítése hirtelen szimpátiát ébresztett bennem. Nálunk most zárt a kocsma.

S.F. · http://tinyurl.com/6o2cb3a 2008.04.13. 07:58:03

Pozsonyi Ádámhoz nem érhettek fel soha, kis zsidó yuppie gyerekek. XD

irrelevant 2008.04.13. 10:43:28

Elvakult liberális... na tessék. Ezt se mondták még rám.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.13. 11:04:37

Pedig hozzá kell szoknod, kivéve, ha alkoholista vagy. Akkor igazi magyar jobbos vagy.

irrelevant 2008.04.13. 11:09:11

Hogy is van ez? Az alkeszek jobbosok? Szerintem ezt az identitást a balosoktól se vitassuk el.

Balos alkesz: reggel kétdekás "tengerész ital", este hat sör.
Jobbos alkesz: 3:2-es bikavér-kóla, 3 fél unicum.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 11:31:34

Nácikám, S.F., Pozsonyi Ádám már írt a lapunkba, egy évvel korábban interjút is készítettünk vele, és egyébként is: az általa írt Magyar Punk Története a legszórakoztatóbb könyveim közé tartozik :)

S.F. · http://tinyurl.com/6o2cb3a 2008.04.13. 11:34:16

Olvastam :) De ti utáljátok a Demokratát nem?? és oda is ír...

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 11:37:04

PS: nem vagyok se zsidó, se yuppie, se belvárosi, még csak nem is budapesti, úh. még sok nehezen feldolgozható kognitív disszonanciát kívánok neked és Wálogatott Cimboráidnak!

irrelevant 2008.04.13. 11:51:43

Jaj ne már, nem született elég poszt a zsidónácizáshoz az utóbbi egy hétben? ( - oktatja ki a mezei kommentelő az újság egyik szerkesztőjét)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.13. 12:07:49

Otvosp, SF-et kéne kioktatni. Nem látod, vazze, hogy ez egy bandás poszt? Menjé zsidófasisztanácisöpredéklibsibolsimagyarnyilasjudeoszocikurvaanyádozni másik blogra. Persze ez csak egy tanács, nem kell komolyan venni :->

irrelevant 2008.04.13. 12:08:47

Igazad van, azonosulok a véleményeddel.

smalladam 2008.04.13. 12:09:40

muhaha tewton, én sem véletlenül kommenteltem ide hajnali fél ötkor:)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 12:16:42

Fegyelmezetlenek vagytok. Egy bandát szervezni komoly munka. Ti meg itt viccelődtök.
Gyerünk barátaim, tegyük a dolgunkat!
Azt se tudom, hogy most akkor ki tagja a zenekarnak, mi lesz a stílus és ki szponzorál minket :)

xterx 2008.04.13. 12:18:18

Reakciós banda, ez a poszthoz képest részben off, de bevallom, hogy ha nincs az egész hétfői-pénteki akció, akkor lehet, hogy nem olvasom volna annyira szorgosan a blogotokat, és ezentúl is fogom. Van, amiben egészen mást gondolok, de az a lényeg, hogy nagyon megszerettem ezt a blogot, na. Üdv a folytatáshoz.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.13. 12:18:55

Ki szponzorálna?
Singer bá' a WJC elnöke.

smalladam 2008.04.13. 12:19:30

szucsteri: "Tomcat - connecting people":D

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 12:19:37

Teri, ez nagyon jó, mert itt totál férfiuralom van, kellenek a nők. A bandába is jössz?

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 12:22:06

tölgy, a szponzort azért kell kitalálni, hogy az összeesküvés keresőknek el tudjuk magyarázni, hogy titokban a kuruc és az Index összefogásával létrejött egy médiaholding és a reklámcsapat a mi zenekarunk, vagy valami ilyesmi. Szóval tudod, hogy mi van a háttérben!

irrelevant 2008.04.13. 12:22:40

Én vagyok a gitáros és az agy. Loxon a libbentyűs, aki mindenféle midi-effektekkel varázsolja menővé a muzsikát. Dobos még nincs, de te vagy az énekes. Ki is volt a basszer? Gabrilo is gitározik szerintem, bár a Gibsonját le kell cserélnie egy rózsaszín elefántfejet formáló, egyedi gyártású gityóra, ahol az ormány a fogólap. Fel kell majd vennie egy szív alakú, vörös napszemüveget is, ez elengedhetetlen. A stílus prüttyögős, tánci-táncizós indie elektropopdiszkó lesz. A zsidók szponzorálnak majd minket Tel-Avivból.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 12:26:00

Péter, ez is nagyon fontos, hogy milyen lesz a fellépőruha! Nem veszek fel rózsaszín napszemüveget, mert már így is túl rózsaszín a világ. A basszusra asszem ergé vállalkozott, de ő punkzenét akar.

smalladam 2008.04.13. 12:26:58

a banda neve pedig Petra and the Hungarians, vagy röviden csak PATH

irrelevant 2008.04.13. 12:28:39

Lola, nem is neked kell felvenned a napszemcsit, hanem Gabrilónak. Te szandis cuccban kéne, hogy nyomd. Piros micisapka, fehér alapon piros pöttyös libegős szoknya, estébé.

Ergé punkoskodhat a basszgitárján a színpad sarkán, úgy se hallja majd senkit, hogy mit köpörcöl.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.13. 12:29:07

A debut lehetne egy "Only You, Franky".

irrelevant 2008.04.13. 12:29:13

Szerintem legyen ez:

THE GYULA EXPERIENCE

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 12:29:52

smalladam, érzem én nevetségessé akarod tenni ezt a nagy ügyet! Szúrjuk ki az ügynököt! :)

xterx 2008.04.13. 12:30:35

Lola, jövök gidának, ha túlleszek a fogyókúrán (:

smalladam 2008.04.13. 12:32:19

lola: "reactionary · konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 20:25:32
smalladam,

ez a "Petra és a Magyarok" kurvajó. Első lemez címe:

A tribute to hollan erno street hungarians."

oké énkeztem, de már sikerült egy embert az oldalamra állítanom:)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 12:34:42

Péter, Te a XXI. századi Szandit akarsz belőlem faragni. BRRR

S.F. · http://tinyurl.com/6o2cb3a 2008.04.13. 12:37:12

Értem, tehát ez egy szubkultúra. Nem is volt oylan hülyeség a Subbás hasonlatom... XD

Ha már csak a bulvárral lehet megfogni a népet, ám legyen. De akkor legalább a Fideszt ne rugdaljátok.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 12:38:52

S.F. Te is jöhetsz a zenekarba, még nem döntöttük el a zenei irányt és a szövegeket se. Mit javasolsz?

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 12:42:49

Amilyen vegyes itt a társaság, attól félek, hogy kicsit nehéz lesz az együttműködés: a társaság egyik fele kilép a másik fele miatt, erre visszacsábítjuk őket, de akkor a másik fele lép ki az egyik fele miatt. De jó szervezéssel minden bonyodalom áthidalható.

Francois Pignon 2008.04.13. 12:43:03

Látom, szépen lelkesen kiosztottátok a hangszereket, nekem nem maradt már szinte semmi. De azért mégis, megvalósítom régi álmomat, és nyelesszintin fogok játszani.

irrelevant 2008.04.13. 12:43:58

Nyelesszinti, áááááááááááááááá...

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 12:44:56

Szuper a nyeles szinti, de kéne egy hegedű is. Én pedig majd kasztanyettázom is.

irrelevant 2008.04.13. 12:46:21

Vándorcirkusz leszünk? :D

xterx 2008.04.13. 12:50:14

Reakciós hagyomány, ld. vándorszínész Petőfi...

phaidros 2008.04.13. 12:55:18

Otvospeter,

"Elvakult liberális... na tessék. Ezt se mondták még rám"

Fenét nem. :D

phaidros 2008.04.13. 12:56:07

Én leszek vokál, a család szerint aranybánya van a torkomban.

(Azt hiszik, nem hallottam, hogy halkan hozzátették még - attól nem tudok énekelni.)

irrelevant 2008.04.13. 12:57:37

Mondták? :D
Nem rémlik. :)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.13. 13:00:52

Pignon, lehetsz te a nyelesszintis spiritus rector, együttesünk "kispál"-ja és "illés"-e. Így a zenekar nevét javaslom így alakítani:

Francois & a Középcicák (utalva Terire és Lolára)

tistedur 2008.04.13. 13:01:48

ma esti fellépők a a-38-on:petra and the hungarians és a sakál-vokál :P

S.F. · http://tinyurl.com/6o2cb3a 2008.04.13. 13:04:28

Zeneileg az Industrial/EBM mert olyan nálunk még NINCS. Az egy Escalator-t leszámítva.

www.youtube.com/watch?v=5Ub3pyf4N5g

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 13:06:00

Inkább Konzervcicák, de a Francois nem kell az elejére. Mintha Te lennél a frontember, höhő!

Francois Pignon 2008.04.13. 13:08:28

Loxon, megtisztelő a felvetés, de valami ütősebb névre vágyom. Valahogy napok óta nem tudom feldolgozni az élményt, hogy megtudtam, Lola egykor roadolt a Gecizőknek. ;)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 13:10:13

S.F, tőlem ilyen is lehet, ha a többieknek is tetszik. Elején Budapest városnézéssel. Kemény a polós srác, a hátán Hate you felirattal.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 13:13:39

Francois, a pasim volt a dobos és csak nekem volt kocsim, meg jogosítványom. Tehát Gecizők egy pohár sör nélkül, utána pedig rákosrettentőre fuvarozni a dobszerkót, de egyébként elég ritkán volt koncert.

Francois Pignon 2008.04.13. 13:22:57

Hát ez így már nem hangzik olyan jól, pedig roadolni jó, én is csináltam egy időben, ingyen megy az ember koncertre, jobb helyeken ingyen is fogyaszt, és a csajokból is lehet válogatni, akiket nem a zenekar tagjai visznek el. ;)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.13. 13:26:05


Én stílusnak Stereolab-osra gondoltam.
www.youtube.com/watch?v=IH3aQJj119Y

(Lola, Pignon: a spirituszrektor az nem a frontember.)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 14:35:51

Stílusra ajánlották a paraszt punkot - kemény , mint a rolling stones és igazságos, mint Mátyás király.

phaidros 2008.04.13. 15:20:21

Péter,

én mondtam. :D

hcrules 2008.04.13. 16:16:15

Lemaradtam ket nappal. Akkor mi maradt nekem a zenekarbol? Semmihez sem ertek, horogni azt tudok valamennyire, meg enekelni is valamit.

A punk azert jo, mert ahhoz legalabb semmit sem kell tudni de legalabb sok minden belefer.

Francois Pignon 2008.04.13. 16:27:56

No igen, a legenda szerint a Sex Pistols is kis híján ráment arra, hogy Johnny Rottent énektanárhoz küldték.

irrelevant 2008.04.13. 17:24:35

Ha punk lesz, én kiszállok. Ezt vehetitek fenyegetésnek. Egyébként is, milyen egy anarchista konzervatív, mondjátok már meg... :D

Francois Pignon 2008.04.13. 18:11:29

Ha már ergé... minap megcsodált mellénye tiszteletére küldöm neki egyik kedvencemet:
www.youtube.com/watch?v=SceUX2HOHeU

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 19:12:26

hihi, minden körbeér: Madnesst én is nagyon bírom, az Our House basszustémáját is tudom, mellényem is van. anglomán reakciósok szevasztok :)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 19:54:43

Igen, ergé cucca nagyon király volt a fotókon: az a mellény, ing, sapka, beállás - igazi reakciós style. Nem tudtam, hogy Madness koppintás...
Apropó milyen jelvény volt a mellényeden?

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 20:08:09

Lola, majd megmutatom ;)

(narancsos forradalom jelvénye, egy ukrán antikommancs aktivistától kaptam :)

nem koppintás, egyéni ízlés! :)))

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.13. 20:32:09

Ergé, oké, akkor én pedig megmutatom az otporosat :)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.13. 20:48:19

ergé,

eccerre madness, írás, öltözködési vonatkoztatási pont, zenekar, és még béleggyűjteményed is van? Ennyire egy embernek nincs ideje;)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.13. 21:27:19

Én há'! Kérlek, én trükkös vagyok, valójában nem csinálok semmit:-D (olyan vagyok mint Fletó négy éve)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.13. 21:39:54

Most így hirtelen nem tudom. Lehet hogy igen.:)

hcrules 2008.04.14. 09:37:12

Csináljunk inkább egy új stílust!

A Madness nagyon ott van.

Téglagyári Megálló 2008.04.14. 10:15:14

Legyen benne elektromos citera, az nagyon kúl és népiesch.

irrelevant 2008.04.14. 10:19:23

Az biztos. Minden székely parasztbácsinál lapul egy elektromos citera a ruhásszekrény aljában.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.14. 10:59:03

Valahogy kreatívabbak voltunk, amíg a téma off volt. Nem? Ebből látszik, hogy bizony ízig-vérig underground a társaság, mindegy, hogy mit csinál.

Téglagyári Megálló 2008.04.14. 11:35:56

Loxon, a Lélek ott fú, ahol akar.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.14. 23:55:36

Loxon, csak most néztem meg a Stereolab klipet, hé, ez a zene tetszik :) kicsit távolságtartó, de azért punkos lendületű popzene, Moog szintivartyogással súlyosbítva. támogatlak!

(a pocsék punk basszer a próbaterem sarkából)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.15. 00:13:34

ergé,
végre valami jó is történik a mai nap.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.15. 00:53:32

ETA újragondolva.
Szövegek aktualizálva és gitárreszelés helyett jazz alapokon?
hej, hej, gyerekkorom kedvenc zenéi.
azok a boldog punk napok.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.15. 11:41:38

Én valami ilyet szeretnék, illéses zene és kb. úgy tudok mozogni, mint a csaj:
www.indavideo.hu/video/Antal_Imre_-_archiv

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.15. 11:44:42

OFF
És ha már ezt a klippet tettem be: Isten nyugosztalja Antal Imrét!

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.15. 11:46:36

Lola, de hát ez pont olyan, mint a Stereolab.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.15. 11:53:32

Loxon, tényleg olyasmi, na de a táncstílus az az én videómban domborodik ki.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.15. 12:00:26

Tényleg.

Apámnak egyébként nagyon tetszett a Koncz Zsuzsa. Anyukám még ma is néha ugratja ezzel.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.15. 12:06:45

Loxon, akkor lehet, hogy tetszeni fogunk apádnak. Ezek szerint már nem csak az együttes alakul, hanem lesz egy darab közönség is :)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.15. 12:09:25

Az eset bonyolultabb. Apám anyám miatt nem játszott végül az Illésben. Ugyanis dobos, és meghívták az Illésbe, de megismerte anyámat, aki nem pesti volt. És úgy döntött, hogy inkább anyám. :>

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.15. 12:11:25

Figyi, akkor legyen apád a dobosunk :) Egyébkénnt az anyósom meg tök jól hegedült, de 30 éve nem vette elő a hangszerét, pedig régi vágya, akár őt is bevehetnénk.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.15. 12:14:00

Anyám is tök jól hegedült, szóval mi lenne, ha vinnénk egy komolyzenei vonalat is? Mondjuk reakciós vonósnégyes?

irrelevant 2008.04.15. 12:14:51

Kiszálltam!
Kiszálltam!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.15. 12:15:38

loxon, szerintem tudnak ők valami könyedebb műfajt is, mégiscsak a húszéveseké a világ. De alakulunk, azt érzem.

Francois Pignon 2008.04.15. 12:17:10

Végül is a hangszerelés és a stílus megszokott kötöttségein túl lehet lépni. Lásd például az Apocalyptica-t: www.youtube.com/watch?v=8JjQGt7WjK0

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.15. 12:19:33

Péter, nem birod a többgenerációs zenekarokat?

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.15. 12:21:26

Francois, azért ez nagyon magas labda, ha mi ilyennel próbálkoznánk, akkor kudarcélménnyel kezdődne az egész...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.15. 12:26:06

kistehén számokkal kezdjétek
(bőgést vokálban vállalok)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.15. 12:27:13

Mondjuk szeretem a Yes-t is, szóval hegedűvel lehetne ilyet is:
www.youtube.com/watch?v=lf0sSso4VvU

Téglagyári Megálló 2008.04.15. 12:29:34

Másfél év zongoratanulás számit? Talán kezelhetem a cintányért.

irrelevant 2008.04.15. 12:30:25

lelkylola: nem sok jövőt jósolok egy olyan zenekarnak, ahol anyósod hegedül, ergé pedig a színpad másik végén csirkepogózik és primitív punk basszusszólamokat kapirgál :DDDD

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.15. 12:33:10

muhaha :D

és az anyós elénekelhetné a My Generationt a Who-tól

"I hope I die before get old!"

Francois Pignon 2008.04.15. 12:34:56

Péter, pedig éppen valami ilyesmi hiányzik még a piacról. (Ne feledjük ki a nyeles szintit és a tucc-tuccot sem.) Lehet, hogy nem vonzana több rajongót, mint a lakodalmas metál, de annak is akadt közönsége.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.15. 12:35:16

próba? ne röhögtess: egyből koncert!

PUNK

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.15. 12:36:44

Szerintem virtuális próba kellene, valahova fel lehetne tölteni mindenkinek az otthoni magánteljesítményét: ének, bőgés, nyelesszinti, cintányér és hegedű, aztán összemixeljük. Nem jó?

Francois Pignon 2008.04.15. 12:36:58

Ergé, :DDD
És persze csak a koncert előtt a hangszerek kiosztása.

irrelevant 2008.04.15. 12:37:41

Most az jutott eszembe, hogy a Relikvia zenekar tagjai a koncertjeiket "nyilvános próbaként" aposztrofálják a túlzott várakozásokat letörendő.

irrelevant 2008.04.15. 13:03:41

Kemény videó. Favoritáltam.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.15. 13:10:00

Loxon, miért ne? Ebbe még beleférne Ergé basszusa is.

Francois Pignon 2008.04.15. 13:12:21

Loxon, ez tényleg erős volt. :DD

Ugyanakkor ismerjük el a korszak erényeit is. Elképzelhető lenne manapság, hogy valaki ma te tudna futni olyan fejjel, mint Franco Gatti?
www.giulianovaweb.it/Rivista_Madonna_dello_Splendore/Riviste/16a_97/foto/035-6.jpg

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.15. 13:28:06

ugyanmá Loxon,
a bajúszos szintis mindent visz. POP-király 4 ever.
persze koncert végén széjjelverném a keyboardját a gitárommal.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.15. 13:34:05

Loxon, még egyszer megnéztem, a Mamma Mariás nő aktivitása és tánctudása is nagyon tetszik, valami ilyesmi koreográfia kellene fiúk!

irrelevant 2008.04.15. 13:36:06

Akkor én szólókarrierbe kezdek.
Ez lesz a koncepció:
youtube.com/watch?v=fwl-7Rl9Scc

irrelevant 2008.04.15. 13:39:32

Neeeeem, ez Bottyán.
De igazán megtisztelő, hogy ilyen szintű alőadóművésznek nézel. Ehhez azonban nekem még fejlődnöm kell.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.15. 13:43:15

Péter, pedig azt hittem, hogy Te vagy a tűz és a borzongás :)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.15. 14:02:30


Én így képzelem el az együttesünk egy napját:

www.youtube.com/watch?v=T8NhJNpQlsY

Ha tetszik, lehet is kezdeni a gyakorlást:
www.youtube.com/watch?v=iATLR7VkFmk

Téglagyári Megálló 2008.04.15. 14:07:49

Loxon, de nagyon konzervativ vagy... :-)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.15. 14:11:26

Loxon, nekem tetszik a feeling, de kellene szereznünk egy olyan táncoló tatát.

hcrules 2008.04.15. 15:55:15

Be kellene vennunk egy Kosuth teres taltost is, samandobbal meg ilyenekkel. Aztan lehet VHK-sitani az egyuttest :D
süti beállítások módosítása