SZDSZ: pártszakadás? II.
2008. március 25. írta: TuRuL_2k2

SZDSZ: pártszakadás? II.

 Az előző rész tartalmából: Nyílt levél! Csaba szerint János tisztázta magát! Gábor, Emese, Gabriella és István felfüggesztik magukat! Albert is fantomküldött! Csaba a rendőrséghez fordul! Cselszövés, fondorlat, ármány - az elmúlt 20 év pártszakadásai!

 Annyi minden történt legutóbbi jelentkezésünk óta, hogy indokolt egy újabb bejegyzés. Ma összevont ülést tart az SZDSZ parlamenti frakciója és ügyvivői testülete, Fodorék távol maradnak. Az Új Generáció is a tisztújítás megismétlésére szólít fel, a Népszabadság viszont pont a szervezet egyik tagjának jogosulatlan szavazásáról ír mai számában: egy fotó tanúsága szerint Zagyvai Márton a tisztújítást megelőző napon a küldöttgyűlésen helyettesített egy küldöttet jogosulatlanul. A Fodor-kampánystábhoz tartozó Zagyvai elismerte, hogy hibázott, ezért lemond a pártban betöltött tisztségeiről - viszont szerinte ez jóval kisebb súlyú szabálytalanság, mint az elnökválasztást befolyásoló álküldötteké. Az Országos Tanács elnöke, Gulyás József szerint legalább a megyei elnököknek észre kellett volna vennie, hogy valami nincs rendben a megyéjükhöz tartozó küldöttek körül. (Update: Kóka János közleményben tudatta, hogy kezdeményezi a rendkívüli küldöttgyűlés összehívását - tisztújításról egyelőre nincs szó.)

 Itt tartunk kedd reggel, de bármelyik pillanatban előugorhat egy sötét sarokból egy újabb hamis aláírás vagy álküldött. Az mindenesetre világosnak tűnik, hogy mit szeretnének Kóka és mit Fodor támogatói: előbbiek a megismételt küldöttgyűlés elkerülését, vagy legfeljebb egy korlátozott mandátumú (gyakorlatilag a jelenlegi vezetés megerősítésére szorítkozó) küldöttgyűlés összehívását, utóbbiak a teljes tisztújítás megismétlését, immár tiszta keretek között. Ha Kókáéknak sikerül elkerülni a megismételt küldöttgyűlést, akkor Fodorék úgy járthatnak felfüggesztett ügyvivői tagságukkal, mint a Fidesz a Gyurcsány-kerülő parlamenti kivonulásokkal: akciójuk eredménytelensége ellenére csak nehezen hátrálhatnának ki belőle. Ha Fodorék járnak sikerrel, és újrajátsszák az elnökválasztást, akkor Kókának főhet a feje, hogy milyen eséllyel indul egy évnyi teljesen eredménytelen elnökösködés után. Fekete lónak pedig ott van a nekem (és a jelek szerint több törzskommentelőnknek) legrokonszenvesebb SZDSZ-es politikus, Szent-Iványi István is, aki nem zárja ki, hogy indulna a megismételt választáson.

 A párt körüli kalamajkákkal foglalkozó publicisztikák címe nem sok jót ígér az SZDSZ számára a politikai álmoskönyvek szerint: „János és a szabad demokraták pusztulása” (nem, nem egy Demokrata-vezércikk), „Hogyan vágjunk tönkre egy pártot?” (Worluk mai bejegyzésének pedig nem annyira a címe, inkább a tartalma hasonlít erősen a másik két íráshoz). A horizonton felsejlik Török Gábor kedvenc bukási spirálja.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr3395446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.25. 09:12:08

Szentiványiról w.-nél jenőke írta: "Szentiványi, aki annyit változott, hogy saját magának is bemutatkozott?"
:D

nénike · http://mandiner.hu 2008.03.25. 09:17:50

Sohasem szavaztam az SZDSZ-re (1990-ben csak azért nem, mert hiányzott a jogosultságomból még pár hónap), de valahogy hozzátartozik nekem a legújabbkori magyar történelemhez a madárkás zászló. A szemünk előtt zajló önfűrészelés arra jó, hogy Fodor végre csinál egy normális pártot. Egy olyant, amiről elhiszem, hogy liberális. Ellenkező esetben az egész brigád mehet vissza az esztergapad mellé.

banza 2008.03.25. 09:18:47

Tóta w. Á.:
"A "libsi" kifejezés utal a liberalizmus másik közkeletű jellegzetességére, miszerint zsidók találták fel, zsidók terjesztik, zsidók képviselik és zsidók profitálnak belőle. Zsidónak tekintendő továbbá minden nemzsidó, amennyiben liberalizmus jeleit mutatja, ilyet ugyanis fehér/szittya/igaz ember csak akkor tesz, ha zsidóbérencként zsidóvá aljasult. Megy ez.

Síkhülyéknek a mese tovább egyszerűsíthető, két perc se kell neki: a liberálisok abortuszt, drogozást és valami "öngondoskodást" prédikálnak, mert velünk akarják megásatni a saját sírunkat."

Szóval aki elutasítja a drogokat és az abortuszt az nemet mond az öngondoskodásra, és egyébként antiszemita is. Gratulálok.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.25. 09:30:38

banza,
Nem-nem. Mindenki antiszemita, aki a koalát csak egy hangyafasznyira is elutasítja vagy megkérdőjelezi.

A NSZ Ungváry-cikke után már TWA is előveszi a zsidó "viktimológiai lakmuszpapírt" (by shadai). Ez az aduász, ez mindent visz.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.25. 09:31:59

elég ha tóta odaát, magánál 'hányik' ilyeneket, ne kelljen már itt is olvasni, banza :)

tevevanegypupu 2008.03.25. 09:33:14

Remes mi lett Totawbol, remes. Nem tudom elhinni, hogy ennyire egysikuva valt, hat hogy a fenebe lett ennyire elfogult?? Ami az szdsz-t illeti valoszinuleg megint Kokat hozzak ki nyertesnek, mert ha nem, akkor vege a Horn-Magyar fele duettnek es tulajdonkeppen Horvath Agnesnek is az egesz programjaval egyutt. Ezt nem engedhetik meg maguknak. Na de miert hallgat Kis Janos??

banza 2008.03.25. 09:39:46

Egyébként azért nem értem a fenti két bekezdést, mert kurvára kilóg TWÁ mondandójából.

banza 2008.03.25. 09:42:13

tevevanegypupu, maga a post nem egysíkú, sőt igazából jó szvsz, de ez a bekezdés mit keres ott azt nem tudom. A másik hasonló baromság, hogy Kókát sikeres VÁLLALKOZÓ-ként tünteti fel. Ezektől eltekintve a cikk jó!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.25. 09:52:19

viszont versenyt lehetne kiírni, hogy találjuk egy jó szöveget a kép alá! remek!
:D

tevevanegypupu 2008.03.25. 10:05:41

banza
ez a bekezdes az irasbol csak par szazalekos velemenyt tukrozhet.De nagy valoszinuseggel aki hajlamos ra az azonnal altalanosnak veszi, tehat hogy EZ az altalanos velemeny a liberalisokrol, es termeszetesen ebbol mar egyenesen kovetkezik, hogy csakis a jobboldali szavazok gondolkodnak igy. Ez ugyanolyan mint mikor Semjen felszolalasat Weisz nenirol is rogton felremagyaraztak.

jbb 2008.03.25. 10:22:47

Röviden hehe.
Hosszabban hahahahaha.
Csak eltűnnek végre antiszemitáskodóék.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.25. 10:32:31

Ha elnézem a holdudvart, reneszánsza lesz a kortárs magyar irodalomban az egzisztencilaizmusnak... :)
Nem csak hogy teljes gőzzel dolgozhat az agytröszt a pártban a hogyantávábbokról, de aZelit is tétowa, és próbál (bár még azt sem tudja merrefelé) igazodni..

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.03.25. 10:34:03

"az egész brigád mehet vissza az esztergapad mellé."

ezek szerint a balettben ugrálásnál is van lejjebb...

dr.minorka 2008.03.25. 10:35:35

Banza megjegyzése nyomán elolvastam Tóta. W-t. Ezt már régen tettem meg. Van azért Kókánál is alább, amikor Tóta W. programot ad:) Doomhammer egy mazochista...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.25. 10:42:15

Az a rész nagyon ott van, amikor a multikulti iránti tolerancia végiről a liberalizmus ürügyén. Akkor a jövendő liberálist mi is különbözteti majd meg aszemét, intoleráns jobberektől?
TWA szerint a francba a toleranciával és az intoleráns jobbosokkal. Éljen az intoleráns és kapitalista liberális! Visszaért az aufklarizmushoz és Ferenc tezsvérhez.

tewton 2008.03.25. 10:51:19

TWA használta a "cigánybűnözés" szót.
És egy szerinte létező jelenségre utalt vele.
A világ forgása megtorpant egy pillanatra.

smalladam 2008.03.25. 10:52:00

Ahogy tóta megtalálja az utat mindig ahhoz a pár hüjejobberhez, amiből általánosít (szerintem a neki címzett olvasói levelek alapján, valamiért azokat szinte csak ilyenek írnak), úgy azért valakinek itt is mindig sikerül megtalálnia a tóta-gyurcsány összeesküvést...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.25. 10:55:02

Tóta W egy neoliberális fasiszta. De hagyjuk a témát Doom-nak meg Bécinek, ők jobban értenek hozzá.

dr.minorka 2008.03.25. 10:55:08

tölgy!
Az aufklérizmus a közjó és közboldogság kissé öntörvényű érvényesítése (enm pusztán arról volt szó, hogy én tudom, hogy mi a jó nektek). Ha van, ami távol van Ferenctől, vagy pláne médiaszolgájától, akkor az az aufklérizmus.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.25. 10:57:45

Smalladam,
ez nem összeesküvés. Pusztán egyszerűek, mint az ék. Frusztráltak, mert az hitték eszközeik vannak a rémálmaik megvalósításához, és mostanra kell rádöbbeniük, hogy nincsenek. A eszköztelenség, a cselekvésképtelenség (impotencia) pedig frusztrálja őket.

ps Csak ne dolgozott volna Tóta a kormány propagandában... ó, csak aztat tudnám feledni.

irrelevant 2008.03.25. 10:59:39

smalladam, ez nem összeesküvés, ez csak Feri szimpla seggenyalása Tóta dublövé részéről.

tewton 2008.03.25. 11:07:53

otvospeter 2008.03.25. 10:59:39
"smalladam, ez nem összeesküvés, ez csak Feri szimpla seggenyalása Tóta dublövé részéről."

nem, nem. TWA az az ember, akinél sikeres volt a kormány eredményeinek a kommunikációja. Aki megértette mindazt, amit óriásplakáton meg füzetekben meg minden sávon kommunikáltak. Mi itt az értetlenek vagyunk.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.25. 11:09:37

mindig elfelejtem, hogy fogalmazott Őszödön fletó a kreatív problémamegoldásba bevont sajtómunkásokról... olyan szép. Választható irodalmi tételnek kéne lennie az érettségin.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.25. 11:19:21

Tewton: ebben a sikerben szerinted mennyire játszott közre az a sok finom millió, amit a zsebébe dugtak?
Tótavé egy felületes csótány, az undorítóbb fjatából. Esze, műveltsége semmi (neutronbomba helyett nitrogénbombát írt, Kitalátor rápirított, erre kijavította, őt meg korrekten kimoderálta...), némi csillogó stílus alatt a seggnyalás kvintesszenciája. Az, hogy róla offoltok, megint csak smalladamnak adott alkalmat arra, hogy a jobboldalon rúgjon egyet, ami kedves liberális szokása...

On: a madaraknak végre vége. A háromgalambos zászló valójában amúgy is átalakult már 1994-ben háromkeselyűssé... Viszont Fodort nem lehet elnökké tenni, mert akkor a kormány megrendülne, hiszen a Horváth-Magyar-féle ámokfutást Fodor, ha egy csöpp esze van (bár eddigi miniszterségeinek eredményét tekintve ez nem bizonyított), leállítaná. Az meg mégsem megy, hogy a szadesz saját minisztereit ne támogassa. Következésképpen a még mindig döntően erős hatalomtechnikusok megumbuldálják, hogy tisztújítás ne legyen.

Paradox módon ebben a rendőrségi feljelentés segít nekik: azt mondhatják, hogy ha tisztújítás lenne, az automatikusan beismerné a csalást, ami katasztrófa a párt imázsára; továbbá azt is fogják mondani, hogy "meg kell várni a hatósági vizsgálatok eredményét". Akkor pedig nincsen más teendő, mint a hazugságügyi és polgárveretési miniszternek (aki immár a jól bevált samesz Draskovics) elrendezni, hogy az eljárás látszólag gyorsan haladjon, mégse fejeződjön be a választásokig.

Ezt a bekezdést tegyétek el, és majd idézzétek, ez az én Kasszandra-levelem...

tewton 2008.03.25. 11:21:25

Szamárfül,
erre azt szokták kérdezni baloldali kommentelők:
-- végighallgattad azt a beszédet? vagy csak a kiragadott részleteket ismered? amit a szenzációéhes stb stb. stb. sajtó kiemelt és eltorzított?
-- fölfogtad, hogy a beszéd egésze mit akart mondani?

:)

tewton 2008.03.25. 11:28:57

Molnargoreny,
nohát, nem hiszel benne, hogy az Eszme létrehozza a Meggyőződést? Szerintem annyi történt (Neked korántsem ellentmondva), hogy a megfelelő embert megtalálták a megfelelő feladatra. Csak pénz nem tud így motiválni. Én már várom azokat a bejegyzéseit, ami arról szól, hogy az antiszemita-nyilas elmebetegek miatt ellenzékbe kényszerülT a szociáldemokrata progresszió és megszűnik az SzDSz.

irrelevant 2008.03.25. 11:31:16

MG: Lécci ne kiabáld el a Szadi bukását, én még egyáltalán nem vagyok benne biztos. Nagyon erős gazdasági érdekcsoportok állnak mögöttük, és sok pénzzel, agymosó propagandával a szarból is vissza lehet hozni a százalékokat, mint tudjuk.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.25. 11:35:21

lehet rá fogadni valahol? én is a megmaradásukra tennék - de csak nyerészkedésből...

smalladam 2008.03.25. 11:42:49

"nem, nem. TWA az az ember, akinél sikeres volt a kormány eredményeinek a kommunikációja. Aki megértette mindazt, amit óriásplakáton meg füzetekben meg minden sávon kommunikáltak. Mi itt az értetlenek vagyunk."

olyan nem lehet, hogy magától gondolja?

mellesleg szamárfül, szerintem gyf problémamegoldós mondata önmagában semmire nem bizonyíték. mármint mondani sok mindent szoktak a politikusok..

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.25. 11:44:37

Adam, nem kell bizonyíték a szajkómunkásokra: én spec nem tőle tudtam meg, nem tőle hallottam a jelenségről... :D
vagy hogy érted?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.25. 12:00:03

Szamárfül: a szemberepülő madár se rossz, de a csőrük nem stimmel. Sokkal élethűbb lenne a koncon egymást tépő két keselyű, ehhez ragaszkodom.

Ötvöspéter: a szadeszt paradox módon csak a cigány szavazatok menthetnék meg, de azok nem fogják, mert a cigányokat a faék-egyszerűségű MSZP-s lefizetéssel és az eredményt biztosító láncszavazással kell szavaztatni. Szerencsére ez a cigány szavazóréteg olyan, hogy egyáltalán nem foglalkozik eszmékkel, nem mérlegeli, hogy a szadesz parlamentben tartása nekik jó-e, hanem csakis azt nézi, kinek lehet forintért eladni a voksot. Merthogy ez a réteg csakis a forintot lesi, semmi mást, mindegy, hogy segílyke vagy szavazat ára. A műveletlenség a saját magasabb érdekek felismerését is sikerrel akadályozza...

dr.minorka 2008.03.25. 12:06:14

A hülye maszop, hogy ezt hogy feledte el március 9-én!

smalladam 2008.03.25. 12:10:04

szamárfül. arra, hogy attól hogy ő azt mondta, majd kerít, attól tényleg vannak-e olyan droidok, akik a keze alá dolgoznak rábeszélés, pénz, fenyegetés, félemzetelen nők, kábítólövedék, bármi hatására.

el tudom képzelni hogy van ilyen, én is hallottam ilyet, bár nem személy szerint gyf-fel kapcsolatban.

a negyedikköztáraságos vita, meg tóta újabb emlegetése kapcsán jutott csak eszembe, hogy ha ven egy ember, aki olyat ír, ami pl passzol a kormánypropagandával, akkor feltétlenül egyből arra kell-e gondolni, hogy őt biztos fizetik, pláne gyf személyesen fizeti-e ezért.

úgy látom, hogy túlságosan lebecsüljük a saját népünket ebben a tekintetben, mert mindig mindenkiről azt hiszik, hogy csak azért ír valamit, mert a gyurcsány/zorbán/zsidók/szíriuszi ufók/polgári körök/fasiszták ezt parancsolják neki.:)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.25. 12:14:02

Adam, én most nem konkrétan tóta-fletó párosra gondoltam, hanem a "szakmára" ált.ban.
(tóta egy kissé önjáró ("művész") típus az intelligensebb droidok piacán.)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.03.25. 12:14:05

Szavazás: Ön hiányolná az SZDSZ-t a Parlamentből, ha elveszítené a maradék támogatottságát is? 89 százalék nem :)
www.wita.hu/index.php?show=wita&wita=23

ÁrPi 2008.03.25. 12:15:42


Worluk írja kókáról:

(Kóka alkalmatlannak bizonyult)
"Nemcsak azért, mert valójában android, hanem mert viszonylag kevés köze van ahhoz az ablakzsiráfos kapitalizmushoz, amiről egyébként nem is készült ablakzsiráf, mert Magyar Bálint ezt nem tartotta fontosnak.
Elkúrta."

Mi is az az "Ablakzsiráfos kapitalizmus"?

Egy régebbi terminus a "modern képmesékre"?

smalladam 2008.03.25. 12:17:33

szamárfül, tudom, hogy nem arra gondoltál, nem is néztem volna ki belőled. csak az analógián rágódtam kicsit:)

kzgy 2008.03.25. 12:20:16

ÁrPi, az "ablakzsiráfos kapitalizmus" Tótánál a per definitionem kapitalizmus, amire - felteszem - felesküdött. Van viszont vele egy kis probléma: írásaiból valami olyasmi derül ki, hogy a XIX. században megfogalmazott definíció (ideál) megvalósítására hajt. Arról meg már egy ideje kiderült, hogy nem megvalósíthatóbb, mint a marx-engelsi kommunizmus...

Főleg az vicces egyébként, ahogy szinte imádkozik (sic!) Tóta a Magyar Kapitalista Párt létrejöttéért. Miért nem alapítja meg ő maga? Merthogy nem a szadesz lesz, az tuti.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.25. 12:25:18

párthimnusznak ott lehet a Money, money..

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.25. 12:29:21

hogy visszatérjek Szent-Iványihoz:
ű"Már az SZDSZ becsülete a tét, mondja Szent-Iványi István" -
hát komoly ember ez?! de lehet, hogy csak lassan ébred.

irrelevant 2008.03.25. 12:29:47

Esetleg a Beatlestől az, hogy:

"So give me money
(That's what I want)
Whole lot of money
(That's what I want)
I wanna be free
(That's what I want)"

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.25. 12:30:06

Minorka: nem feledték el, de kár lett volna a lóvéért, hárommillió cigány egyelőre szerencsére nincsen...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.25. 12:33:33

Smalladam:
"tóta újabb emlegetése kapcsán jutott csak eszembe, hogy ha ven egy ember, aki olyat ír, ami pl passzol a kormánypropagandával, akkor feltétlenül egyből arra kell-e gondolni, hogy őt biztos fizetik, pláne gyf személyesen fizeti-e ezért."

A te szintedet nehéz alulmúlni, de neked ezúttal sikerült saját magad alá ereszkedned. Tótáról egy apróság ugyanis tudható: hogy őt csakugyan a kormány fizeti, mégpedig azért, hogy propagandát gyártson neki. Ez annyira köztudott, hogy Tóta a blogján meg is írta.

Ehhez képest te meg felveted, hogy hátha nem pénzért, hanem elvi okokból nyal be... Mondd, te mindenkit ennyire hülyének nézel, miközben nem veszed észre, hogy az efféle szövegeddel magadból csinálsz hülyét?

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.25. 12:37:19

(Ön) Trasckback. )

Nagypénteken töröltük ezt a posztot, de most,
hogy a pici-től (Political Incorrect Institut
- a továbbiakban pici) a nagyokig a teljes szféra erről zengedez, mi sem várhatunk tovább...
alkaloida.blogspot.com/

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.03.25. 12:39:24

Én kissé provokatíven azt gondolom, Tóta a blogjában sem nagyon írt mást, mint amit a képmesékben, legfeljebb a megrendelő kívánságára oda rajzolta a kontúrokat, ahová parancsolták. Az állami asztalról lehulló zsírosabb falatnak ugye megvan az a hátulütője, hogy féltérdre ereszkedve, tátott szájjal kell rá várni, ami a gerincnek sem tesz jót meg elég szánalmasan is fest közben a független sajtómunkás.

Tóta végzete sokkal inkább az meghökkentő félreértés, hogy az ujságírói mellé automatikusan jár a történész, mezőgazdász, makroközgazdász stb végzettség is. Mert amíg, a korrupció szagát vagy Gyurcsók Józsefet írja ki magából az ember, addig nem tévedhet nagyot ebben az országban. A helyénvaló kurvanyád, helyénvaló. Max beperelnek.

Mezőgazdasági támogatásokról vagy forradalmaink újraértelmezéséről glosszát kanyarítani ugyanebben a stílben, mélyebb ismeretek nélkül..ott igen könnyen lesz X5-ből kiüvöltetett egotrip a dologból.

Freetibet (törölt) 2008.03.25. 13:00:34

Én mindenesetre szívesebben szavaznék egy kapitalista pártra, mondjuk az alábbi programpontokkal: index.hu/gazdasag/magyar/smr080325/ , vagy az alábbiakkal: index.hu/gazdasag/magyar/ham080304/ ; mint egy polgári, keresztény, munkás, paraszt, népi-nemzeti, szoc-demagóg - magát jobboldalinak valló konglomerátumra.

tevevanegypupu 2008.03.25. 13:02:49

Kulonben ha en zsido lennek, akkor most mar a jofrancba elkuldenem azokat, akik velem, az en vallasommal, eletmodommmal es a tortenelem soran elszenvedett tragediaimmal akarnanak barmit is megnyerni, zsarolni es ocska propagandara felhasznalni! Elfogadnam a bocsanatkerest, karteritest, mindent, nem felejtenek de a jovobe neznek es igyekeznek hogy a gyerekeim, unokaim beilleszkedjenek es azok legyenek amik akarnak lenni: vallasos, hagyomanyorzo zsidok, zsido magyarok vagy magyar zsidok vagy szimplan csak lenni szeretnenek. Es erosen elgondolkodnek azon, hogy vajon valoban a fidesz es kdnp-ben vannak-e az en ellensegeim, vagy visszamennek az 1945-os idokbe, mikor hazajottem orult szerencsevel Auschwitzbol, hogy akkor mik tortentek..
Es ha liberalis lennek, ne adja az eg szdsz-es, akkor esetleg tobbet foglalkoznak a kommunistak altal megnyomoritott tobbtizmilliokkal is, meg azzal, hogy lehetek-e liberalis ha csatlakoztam egy olyan ideologiat kepviselo csoporthoz, akiknek a tagjai nem olyan regen meg buntettek a liberalizmust.

tewton 2008.03.25. 13:43:33

bazalttufa,
"Tóta végzete sokkal inkább az meghökkentő félreértés, hogy az ujságírói mellé automatikusan jár a történész, mezőgazdász, makroközgazdász stb végzettség is."

finoman ironikus és 99%ig igaz, de:
ahogy tudni lehet, a Mester angol szakot végzett.
hu.wikipedia.org/wiki/T%C3%B3ta_W._%C3%81rp%C3%A1d

das ist alles.
A többit meg megadja az internet, a HVG meg egy-két másik lap.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.25. 13:50:50

gyerekek!
a wiki ezt írja w.-ról: (nagybetűs kiemelés tőlem)
"Tóta W. Árpád (Budapest, 1977. – ) vagy másik ismert írói nevén Worluk, magyar újságíró, publiCISZTA, kritikus, blogger."

- én sem szeretem, de ilyet én sem írok le szívesen... :DDDD

smalladam 2008.03.25. 13:52:38

"Tóta végzete sokkal inkább az meghökkentő félreértés, hogy az ujságírói mellé automatikusan jár a történész, mezőgazdász, makroközgazdász stb végzettség is."

nem azért, hogy védjem, de ez felfedezés?:D a publicisztikának ez a lényege, hogy megmondod a tutit a világról, mindegy hogy papírod van-e hozzá.

aztán vagy igazad van, vagy kiröhögnek. az mondjuk külön érdekes szituáció, mikor valakit sokan utálnak, de azért is olvassák.

Chicano 2008.03.25. 13:58:36

Azannyát, papír van róla hogy Worluk egy ciszta? LOL! :)

tewton 2008.03.25. 14:07:51

smalladam,
tudod, "opinions are like assholes."
nézd meg a thread-jeit, hány % a hozzászólás, hány % az off, ami az ott szerveződő közösség belső kommunikációja.
Engem néha érdekel a vulgárliberalizmusa. De ez egy nagyon egyszerű konfiguráció, erősen limitált tapasztalati és belátási bázissal. Kb. egy harmadikas-negyedikes gimnazista színvonala. Olyan meg már voltam, köszi.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.25. 14:09:45

Doom:
a wikis cikk szerk. tört.-e szerint kiszedtek titeket:
"(akt) (előző) 2007. október 4., 08:52 Vince (Vita | Szerkesztései) A (2 395 byte) (szerintem meg fölösleges, lásd: linkfarm + tirpákblog is ki/WP:NEM+honnanapénz) (visszavonás)"

És még az is kiderül: nem antitótaiánusok írták bele a helyesírási hibát, ilyen gorombán, hanem a hívei, butaságból :)
Hanyatlik az elitünk...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.25. 14:11:28

pardon, a kiszedés storno, de a hanyatlás áll.. :P

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.25. 14:15:30

Most akkor a Szadesz hanyatlik, vagy Tóta, vagy az elit, vagy ezek mind ugyanazok?

tewton 2008.03.25. 14:16:20

hanyatlik elitünk, díszei hullanak,
a tarlott fák közt tavasz-szél zenél
hoz-e megújulást, hoz-e új rendet
a zúgó-morgó tél?

smalladam 2008.03.25. 14:17:15

tewton, ez úgy hangzik, mintha magadra vetted volna, amit írtam. csak arra gondolok, hogy azért elég sok az olvasó, itt is, máshol is idézik, hívják beszélgetni, pontpont. foglalkoztatja a népeket. ennek csak van valami oka, pláne ha sokan nem értenek vele egyet.

bajerzsolttal is sokat foglalkoznak, pedig szerintem masszív ellentábora van.

tewton 2008.03.25. 14:33:09

smalladam,
nem, csak leírtam a véleményem. Ennyi. Nme tudom túl komolyan venni, a tónusa meg szerintem egy normális liberálisnak is kínos volna. Akkor inkább a Tirákbokrétást olvasom, az viccesebb és mindig ut-to-date.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.25. 14:33:30

Az "ellentáborról" jut eszembe...
Támogatnám az o s t r a k i s m o s intézményét... Metódusa: Mki továbbra is 1x szavaz: valamire v a g y vmi ellen (de nem cserépen).
Egy-egy pártnál a rá adott voksok számából kivonjuk a protest szavazatokat és ha negatív a szám, a párt nem kerül be.
pl. val'szeg kiesne a szadesz, de az mdf már csak talán, és biztosan bekerülne a Védegylet. A két nagy böszme párt meg pár tízezerrel bejutna, mert olyan sokan vannak mellettük is, ellenük is...
Azt ugye látjuk, hogy a nagy elutasítottságú pártok kár is hogy a kondér körül vannak, csak feldöntik azt, ha pedig netán jót akarnak, sem tudnak tenni semmit, akkor legalább ne rongáljanak.
Hmm? (szép bilibekezetlógatós idea, mi?)

tewton 2008.03.25. 14:42:02

Sz.fül,
úgy, hogy 1 szavazatom van, de az lehet direkt protest is?
nohát, at érdekes lenne, mert akkor a protestekből nem az lenne, minst most.
még nehezen tudom elgondolnoi, de izgalmas.

(elnézésst, elütések: lidokaiun)

smalladam 2008.03.25. 14:43:30

a védegylet nem akar párt lenni.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.25. 14:45:19

hát "oda kell hatni" rájuk, Adam :)
De csak pl. volt. (ha épp aktuálisan rossz is..)

tewton: nekem tetszene...
és nehét lenne antidemokratikusnak nevezzni, nem? :)

smalladam 2008.03.25. 14:49:03

szamárfül, de akkor nem lehet, hogy magas fokú kiábrándultság esetén csak az jutna be, akinek több a fanatikus zombiszavazója?

a valami ellen nem az meg azt jelenti, hogy akkor a másikakra se igen. ha mindenki csak ellenszavazna, nem jutna be senki? vagy az aki a legkevesebb ellenszavazatot kapta?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.25. 14:49:16

Az Élőlánc a Védegylet "párt változata".

tewton 2008.03.25. 14:49:58

Szamárfül,
télleg nagyszerű, de van egy érzésem, hogy megfúrnák.
Pl. így: "egyes kisebbségek évszázadokon át szenvedtek eélnyomást itt Mo-n. Az igazságosság nevében legyen a szavazataikra másfélszeres szorzó."
De lehetne máshogy is.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.03.25. 14:56:26

smalladam

Félreértessz. Szerintem Tóta gyakran rosszul méri fel a saját és a publicisztika műfajának korlátait.

Az én fogalmaim szerint a jó publicista
olyan mint a parádés nyulakat megbukfenceztető vadász. Látványos, szórakoztató (már akinek persze) és csak akkor sikeres, ha tisztában van sajátmaga, a fegyvere, és a nyúl képességeivel is. Ha valami ezekből hibádzik és ezt nem képes belátni, akkor csak egy puskadurrogtató paraszt a szántásban.

Én kifejezetten kedveltem régebben, akkor is, ha nem értettem vele egyet. Ma jobb esetben átfutom, de előfordul, hogy végig sem érek a cikken, félbehagyom. És nem a vallásellenes kirohanásai, miatt. Azokon már csak mosolygok. Nem is mérgemben. Egyszerűen csak kiszámítható, és egyre unalmasabb.

smalladam 2008.03.25. 14:57:00

tölgy, azt is nézd meg, mi lett azóta, mióta megalakult az élőlánc. lett belőle egy jelentéktelen párt.

aki pedig továbbra is védegyletként gondolta a dolgot, ők meg egyre sikeresebbek: egykori tagjuk államfő lett, keresztülnyomtak egy ombudsman-törvényt a parlamenten, sikeres akciókat, rendezvényeket szerveznek, stb.

szerintem ebből is látszik, hogy egyelőre mi éri meg jobban.

smalladam 2008.03.25. 14:58:23

bazalt, így már értem, mire gondoltál. régebben engem is jobban érdekelt..

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.25. 15:01:41

Adam: "akkor nem lehet, hogy magas fokú kiábrándultság esetén csak az jutna be, akinek több a fanatikus zombiszavazója? " Nem, mert a kiábrándultságot tessék átváltani Nem-re. A voks érvényesül.
A többi: igen...

ja, és akkor még fel sem vezettem a (nem is előzmények nélkül való) műveltségi cenzusos elméletemet! :D

tewton 2008.03.25. 15:04:15

Szamárfül,
helyesírási teszt lesz?
na jó, szövegértési?
feladom. betűfelismerési?

smalladam 2008.03.25. 15:31:26

és akadályoztatás esetén cédula vagy küldött semgítségével lehet majd szavazni?:)

k|M · reakcio.blog.hu 2008.03.25. 16:45:51

Bocs, nekem se kedvem mentegetni Tótát, meg nem is feladat, de: _joga van ahhoz, hogy úgy gondoljon pár dolgot, ahogy akar, ahogy neki tetszik_. Azért mégsem egy Bolgár Györgyöt vagy egy tágra zárt szemekkel pillogó Mészáros Tamást ekéztek, hanem egy tájékozottabb pasast, aki mégsem Munkásőr József, krumplistésztazabálás közben orsósviktorozó nímand.

Igaza van abban Tótának, hogy van szerencsésebb figurája a magyar kapitalizmusnak, mint Kóka János, aki szemlátomást egy nímand? Igaza van. Igaza van abban, hogy minden jobbos fundi, aki egyben antiszemita is? Nem, nincsen, marhaságot beszél. Igaza van-e abban, hogy a nemzet nagyságáról a jobboldal másodvonalában szőtt nívótlan és hagymázas beszély helyett arról kellene beszélni, hogyan termelhetünk többet és eladhatóbbat? Igen, igaza van, de eközben elfeledkezik arról, hogy ez a meseszerű ideologizálás nem valami helyett, hanem valami mellett, valamiért van. És ez a valami a 'modernebb' közösségi felfogás (hülye szó, amit ki akarok vele fejezni, az anormálisabb közjó). Ennek levezényléséhez és véghezviteléhez amúgy ez a jelenlegi baloldal tökéletesen alkalmatlan, és ezt rendre be is bizonyítja a választók jóvoltából.

dr.minorka 2008.03.25. 16:52:29

"hanem egy tájékozottabb pasast,"
Ezt tekintsük írói munkásságod részének.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.25. 16:59:16

"...hogyan termelhetünk többet és eladhatóbbat?"
Már ne haragudj, de a magyar állam semmit nem termel jóformán.
A termelő ágazatokat teljesen privatizálták. A jobboldal másodvonalát
ekézze a tóták másodvonala. Ő ezt a "beszélyt" következetesen az
első vonalnak tulajdonítja. Hazudik. Nem csak ezt, mást is.

k|M · reakcio.blog.hu 2008.03.25. 17:07:57

Én nem azt mondtam, hogy az állam termeljen, ennyire azért tisztában vagyok az állam-magángazdaság-állampolgár háromszögével & szerepeivel.

Hanem az állam szervezői feladatai ne a múltidézésben merüljenek ki, hanem abban, hogyan szerezhet egy munkaerőpiacról kisett negyvenes középkorú újra olyan tudást, amivel el tud helyezkedni. Vagy egy kismama olyat, amivel napi négy órában be tud dolgozni egy szolgáltatócégnek. Vagy egy rokkantosított nemnyugdíjas, hogy még azt a 10 évet csak tessék ledolgozni. Vagy egy cigánygyereknek, aki úgy nőtt föl, hogy nem látott dolgozó embert maga körül. Meg lehet ezt a problémakört oldani kultúrnemzetezéssel? Nem. Abból még nem lesz CNC-marós vagy hegesztő.

"Ő ezt a "beszélyt" következetesen az első vonalnak tulajdonítja. Hazudik."

Nincs köztünk ebben vita, és magam is említettem. Bár én megengedőbb vagyok, mert azt mondom, _tévedhet_. Nem azt, hogy hazudik. Hazudni Bolgár Úr meg a Népszava meg a Népszabi, meg Pártkelte teszi, ő inkább azt hallja meg, amit szeretne kihallani. És mondjuk a szörnyű Mikola professzort nem nehéz meghallani sajnos.

Turbulencia (törölt) 2008.03.25. 18:31:39

banza, tölgy, tevevanegypupu, dr.minorka, otvospeter,

TWÁ egy szóval sem írta, hogy a teljes jobboldal antiszemita lenne. Olvassátok el csak még egyszer. Csak annyit írt, hogy vannak antiszemiták. Ebben igaza van. Furcsa, hogy ennyi kiváló ember félreolvas valamit.

A Fideszről konkrétabban később ír: "Az elbizonytalanodó liberális nyilván le fog pattanni a Fideszről, ha netán arrafele keresgélne. Garancia erre Orbán Viktor, és a köreiből folyton előburjánzó valláserkölcsi maszlag, tőkeellenes hülyeség és szimpla fanatizmus, a jó kis magyarnemzetes-hörrtévés, buta janicsárkommunikáció. Valamint Semjén és Mikola urak életvezetési leckéi. Anyádnak adj körmöst, papa."

Igaz, ez sem pozitív, de antiszemitázás itt nincs.

Turbulencia (törölt) 2008.03.25. 18:45:18

CrL,

Belátták, hogy tisztújítás nélkül morálisan nem élhetik túl az ügyet.

Ha Fodor nyer, legalább Kókától megszabadul az ország. Ha Kóka nyer, legalább fokozódó konfliktusok várhatók a szocikkal.

Én inkább Fodornak szurkolok.

Chicano 2008.03.25. 19:05:27

"Igaz, ez sem pozitív, de antiszemitázás itt nincs."
Ez tény. És végül is vallási fanatikus idiótának nevezni az ellenzéki választót teljesen (európai értelemben vett) liberális megnyilvánulás. Végül is nevezhette volna őket szimplán antiszemitának vagy fasisztának is. De nem tette. Hát ilyen ember a Worluk polgártárs!

A Mesterrel szólva pedig üzenném a Mesternek hogy "anyádat janicsározd te köcsög!". Csak így, hörrtévésen.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.25. 19:15:21

Ja, ezt az egész álküldött/álszavazó dolgot is az a
hörrtv kapirgálta elő. Hogy hogy hazudnak ezek mindig, mi?
A dögkút szagú blogjához képest az egy "igazságoázis" . )

Turbulencia (törölt) 2008.03.25. 19:18:44

Chicano,

Nem nevezte az ellenzéki választót "vallási fanatikus idiótának" csak a Fidesz-propagandáról mondta azt, hogy "valláserkölcsi maszlag"-ot is tartalmaz.

Én is a Fideszre szavaztam, és egyáltalán nem érzem magam megsértve a cikk által. Ami azt illeti, néha engem is zavar, amikor a Fidesz hülyének nézi a választóit.

"anyádat janicsározd te köcsög!"

Szíved joga ezt mondani. De más ingét vetted magadra.

Turbulencia (törölt) 2008.03.25. 19:20:59

gloire,

TWÁ nem mondta azt, hogy a hörrtévé mindig hazudik. Azt mondta, hogy a liberálisok szerinte nem szeretik a hörrtévé stílusát.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.25. 19:48:48

Turbó, ezen sztem ne pörögj, mert ha kénytelen leszek
itt idézgetni akkor nagyon beégsz. Nem egyszer (nem 1x)
írta le: "A hír tv hazudik, mert hazugságra alapították. Az
nem is tv, az egy dögkút, és undorító az is aki onnan eszik!"
Ez kb. szószerint van. Nem fogom elfelejteni.
Hogy ma mit böffentett az engem nem érdekel.

Chicano 2008.03.25. 19:53:29

"Nem nevezte az ellenzéki választót "vallási fanatikus idiótának" csak a Fidesz-propagandáról mondta azt, hogy "valláserkölcsi maszlag"-ot is tartalmaz."

Turbulencia, ez is így van. Mondjuk nem az írta hogy "is", de ne akadjunk le ilyen részleteken. Tehát az általa leírtak után hogyan is lehetne más mint egy agymosott idióta aki beveszi ezt klerikális a maszlagot. Bocsáss meg, de a szöveg erősen sértő mindenkire aki a fideszre szavazott. Írom ezt úgy hogy nekem is megvannak a saját komoly fenntartásaim a fidesszel szemben. Pontosan ezért van tele a hócipőm a mesterhez hasonló ál-intellektuell köcsögökkel akik nem képesek látni hogy van aki esetleg nem azért szavaz a fideszre mert annyira szereti zorbánvityeszt hanem mert a magafajta pofátlan, agyatlan és gerinctelen senkiházikból van elege. Nem kicsit...

Google 2008.03.25. 20:04:10

Nem tudom, hogy mit mondott TétoWa, de lassan már szégyelem magam, biztos, miattunk bomlik tovább az SZDSZ is még egy kicsit!
Mert mi, mi ...annyira mucsaiak vagyunk, nem értünk az őszödi, a kép- és semmilyen mesékből. Mennyit vesződnek velünk Ungvárytól Bolgárig, Friderikusztól Gerőig, nem is beszélve a Kéri házaspárig, oszt mégsem akarunk beállni a sorba. A janicsár mindenünket!
Egy választás, persze hogy országgyűlési, talán a helyére tenné a dolgokat, meg az SZDSZ-t is!
Ahelyett, hogy lenyűgözve néznénk vajúdásukat, inkább előrehozott választásokat kellene kérni! Magyaráznak, magyarázgatnak és állandóan időt nyernek, oszt mit kezdenek vele? Semmit.

aranyhaj.blogspot.com 2008.03.25. 20:04:22


"hogyan szerezhet egy munkaerőpiacról kisett negyvenes középkorú újra olyan tudást, amivel el tud helyezkedni"

Ennyi erővel azt is lehetne kérdezni, hogy egy főiskoláról frissen szabadult huszonéves hol szerezhet olyan tapasztalatot, amit hasznosíthat a gyakorlatban (mert az iskolában biztosan nem tanult ilyesmit).

"Vagy egy cigánygyereknek, aki úgy nőtt föl, hogy nem látott dolgozó embert maga körül."
Vagy hogyan találjon egy roma fiatal olyan munkát, amiért - legyünk optimisták - átlagos fizetést kap, és ne az legyen számára a legjobb kilátás, hogy telepőrként dolgozhat a helyi szeméttelepen.

aranyhaj.blogspot.com

Turbulencia (törölt) 2008.03.25. 20:12:26

gloire,

"Hogy ma mit böffentett az engem nem érdekel."

Akkor pont fordítva vagyunk a dologgal, azt hittem, a mairól beszélünk :)
Én arról nem akarok beszélni, amiről nincs linked – mivel úgy látom, egyesek olyasmit is kiolvasnak TWÁ írásaiból, ami egyáltalán nincs benne.

Chicano,

"az általa leírtak után hogyan is lehetne más mint egy agymosott idióta aki beveszi ezt klerikális a maszlagot."

Hát úgy, hogy vegyes összetételű a Fidesz szavazóbázisa. Ki ezért szavaz, ki azért.

"mesterhez hasonló ál-intellektuell köcsögökkel akik nem képesek látni hogy van aki esetleg nem azért szavaz a fideszre mert annyira szereti zorbánvityeszt hanem mert a magafajta pofátlan, agyatlan és gerinctelen senkiházikból van elege. Nem kicsit..."

Te TWÁ miatt szavazol a Fideszre? Nem tudok arról, hogy a Fidesz az index.hu betiltására készülne...

Chicano 2008.03.25. 20:22:43

Oh, dehogy akarok én betiltani senkit. Hagyjuk meg ezt a fülledt intoleranciát a rothadó balliberális oldal mákonyának. :) Mindössze azt próbáltam itt kissé indulatosan szavakba önteni hogy én speciel (és azt gyanítom a jobboldali szavazók zöme) másik oldal ellen szavazok, nem a fideszre. Ezt nem hajlandók a nagytiszteletű publiCISZTÁK megérteni. Attól hogy csípőből baxtatják a fideszt egy ici-picit sem lesznek nálam szimpatikusabbak. Sőt...

Google 2008.03.25. 20:31:46

Jó, hogy mondod!
Az SZDSZ-ről írna végtére is, de hogy (hát úgy!), hogy nem, Orbán bendőjében kotorász, ott keresi ugyanis a valahai Vállalkozók Pártját!
Nemsokára Torgyánt, MIÉP-et, bárkit visszasírnak, csak a Zorbántól mentse meg őket a ki is? ja, a haladó, progresszív materializmus!

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.25. 20:35:52

"A valóság azonban most is az, mint annyiszor: a Hír TV, lényegének és az alapítók szándékainak megfelelően hazudik, csúnyán és alattomosan."

"Belegondolni is rossz, hogy vannak embertársaink, akik csak ebből a dögkútból esznek.
Címkék: hír tv szcientológia"

w.blog.hu/2007/04/06/horrteve

tevevanegypupu 2008.03.25. 20:43:10

Turbulencia
mar egnek all a hajam, ha azt olvasom valahol, hogy antiszemitizmus, borzasztoan elnek es visszaelnek ezzel amit nagyon nagy szemetsegnek tartok. Kulonben lassan a nemzet szot sem lesz kedvem kimondani es leirni sem. Tul sokat hasznaljak ervkent azt is.

Turbulencia (törölt) 2008.03.25. 21:30:29

tevevanegypupu,

Egyetértek azzal, hogy vannak akik visszaélnek az antiszemitizmussal való riogatással, de - ahogy rámutattam - Tóta nem mondott semmi olyasmit, hogy az egész jobboldal antiszemita lenne. Csak annyit mondott, hogy vannak antiszemiták. És végül is vannak, nem?

Turbulencia (törölt) 2008.03.25. 21:36:29

Chicano,

"Mindössze azt próbáltam itt kissé indulatosan szavakba önteni hogy én speciel (és azt gyanítom a jobboldali szavazók zöme) másik oldal ellen szavazok, nem a fideszre."

Nem csak két oldal van, és Tóta sem sorolható be egyértelműen egyik táborba sem. Például a cigánybűnözés emlegetése, vagy a muszlimoknak való beszólás nem igazán tipikus balliba megnyilatkozás.

Turbulencia (törölt) 2008.03.25. 21:45:23

gloire,

Nem láttam azt a műsort, de ha valóban Horváth Ágnest játszották be, amikor a szcientológusokról volt szó, és ráadásul még a szcientológusok tanait is torzítva mutatják be, az bizony csúnya csúsztatás, nem?
Egyébként Tóta itt sem azt mondta, hogy a Hír TV mindig hazudik, hanem hogy időnként (szándékosan) hazudik.

Turbulencia (törölt) 2008.03.25. 21:51:15

Google,

A "Fidesz bendőjében végezte" tényleg butaság volt Tótától. A wikipédia szerint:

"A 2006-os parlamenti választásokon négy VP képviselő jutott Fidesz színekben parlamenti székhez, habár néhol az SZDSZ-el is kötöttek választási szövetséget."

hu.wikipedia.org/wiki/V%C3%A1llalkoz%C3%B3k_P%C3%A1rtja

tevevanegypupu 2008.03.25. 21:57:12

Turbulencia
vannak antiszemitak termeszetesen. Csakhogy az antiszemitizmus nem azonos a fasizmussal es a nacizmussal mint ahogy azt neha probaljak osszemosni. Nem kotelezo senkit sem szeretni, nyugodtan lehet ervelni vagy ellentmondani, altalanositani mar veszelyes. Marpedig a dolgok mai allasanal fogva altalanositas folyik. Totaw cikkei nagyon egyoldaluan lattatjak a vilagot. O a baloldal Bencsikje.(:

-lyla- 2008.03.25. 21:57:31

akárhogy is turbózol ecsém, tóta mester soha nem mondta, hogy a hörrtévé nem mindig hazudik...

ezt mondta: az ott egy undorító dögkút...

atv-ről, friderikuszról, gerőről, ungváryról, bolgárról, mészárosról, oroszról, avarról, désiről, radicsról, kartalról, nyakóról, juhászról, és még nagyon sok más jelentős emberről semmit nem olvastam még tőle...

-lyla- 2008.03.25. 22:02:57

és igy most utólag visszagondolva azt se értem, isten előbőr nélküli faszával csalánt verni, az milyen közbeseő lépéseken át vezet el, és főleg kiket, abba a besser magyarlandba...

-lyla- 2008.03.25. 22:06:34

molnárgörény,

erre most büszke vagy?

"Szerencsére ez a cigány szavazóréteg olyan, hogy egyáltalán nem foglalkozik eszmékkel, nem mérlegeli, hogy a szadesz parlamentben tartása nekik jó-e, hanem csakis azt nézi, kinek lehet forintért eladni a voksot. Merthogy ez a réteg csakis a forintot lesi, semmi mást, mindegy, hogy segílyke vagy szavazat ára. A műveletlenség a saját magasabb érdekek felismerését is sikerrel akadályozza..."

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.25. 22:10:01

-lyla-:
a szokásos, a Bombagyáron is ismert rövid, értetlen és érthetetlen nyekkenést produkáltad. Majd ha egyszer képes leszel nagyjából leírni egy összetett mondatot, melynek értelme kihüvelyezhető, akkor válaszolok. Az általad idézett mondat pedig a mai magyarországi realitás, ha neked nem is tűnik fel. Talán nézz utána Veres kampányügyeinek a neten, és akkor kissé többet tudsz majd a kérdésről.

-lyla- 2008.03.25. 22:28:50

ez a réteg nem csakis a forintot lesi...

ezt a réteget felelőtlen kormányok sora hagyja évtizedek óta emberinek nem minősíthető körülmények között tengődni és állati soba süllyedni...

te meg itt jó zaftos rasszista-közeli ocsmányságot követsz el, és azt hiszed, írástudó vagy...

színvonalban közelítesz a megbomlott agyú félfasiszta-közeli kis nyikhaj angoltanárhoz...

ha meg valamit nem értesz, kérdezz, szívesen válaszolok...

villikirály 2008.03.25. 22:38:53

Érdekes, hogy ennyire megindult a belharc az SZDSZ-ben. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy Fodor belső-ellenzékből lassan már belső-ellenséggé válik... vagy tévedek? Valószinűleg igen, hisz a párt fele rá adta a voksát.

Tóta W. egy szimpla provokatőr, amit csinál: poszt-modern bulvár.

Igaz, hogy ettől még sajnos közvéleményformáló tényező.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.26. 02:11:09

Nem tudtam megállni, hogy el ne kövessem ezt:

molnargoreny.blog.hu/2008/03/26/szadesz

Csak erős idegzetűeknek...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 10:23:52

Turbulencia,
mivel itt kialakult egy kis TWA vita, gondoltam az alábbi, tömegbelövetős cikkét is meg tudod magyarázni. Különösen a gumilövedékek iránti TWA igényre hívnám fel a figyelmedet 1023 után. Tudod, mindig a szavakkal kezdődik...
index.hu/velemeny/eheti/kendernap/

Az embered egy gyáva és nagy arcú takony, védhetetlen!

Turbulencia (törölt) 2008.03.26. 11:29:08

tölgy,

Azt írta, hogy a söröspalack-dobálók ellen jó a gumilövedék.
Ha valaki engem söröspalackal dobálna, nekem sem az jutna eszembe, hogy kenyérrel dobjam vissza :)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 11:36:42

Bocs, álnaív-paranoid lesz:
Párnaszakadás

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 11:43:20

Turbulencia,
ez a kis pöcs még ahhoz is gyáva volt, hogy oda menjen és pofozkodjon. Igényli, hogy a karhatalom sortűzzel, pár száz gumilövedékkel válaszoljon néhány nyugdíjas tanárnő és gyülekezeti elöljáró kereplőjére és kiabálására. Érzed az arányokat?
Nem azt írta, hogy menjenek és emeljék ki a rendbontókat!
Az egész anti-kendermagos tömeget vágják orrba, válogatás nélkül, hogy otthon maradjanak. Terror a szabadság nevében? :(
Ez volt a hangulat baloldalon 1023 előtt és utána. De úgy látom mentegeted ezt az írását is, talán 1023-t is mentegetted. Ha így van, gondold végig, csak a ki-kit-győz-le marad.

Google 2008.03.26. 12:31:00

Mindent el tudok hinni, hogy nagyzol, hogy (nagy)képűen mesél, de azt nem tudom felejteni, hogy egy vita hevében csak egyszerűen felállt és kisomfordált.
Az érvei csak a hozzá hasonlóknak szólnak? Akkor kis hatótávolságúak, nagyon.
Egyébként ez ma már látszik, követőket szeretne, de csak őt majmolókat láthat!
Félek, egyre kevesebben tekintik őt a meisterüknek.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.26. 13:03:01

Ezt az írását (és még biztos jópárat) én nem ismertem,
de nagyon durva. Kezd talán tisztulni a kép 1023-al
kapcsolatban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 13:08:15

Turbulencia 2008.03.25. 19:20:59:
"TWÁ nem mondta azt, hogy a hörrtévé mindig hazudik. Azt mondta, hogy a liberálisok szerinte nem szeretik a hörrtévé stílusát."

tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2007/11/propagandistk.html
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2007/09/csak-szntiszta-igazat.html

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 13:09:32

gloire · alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.26. 13:03:01:
"Ezt az írását (és még biztos jópárat) én nem ismertem,"

Akkor ezt is probald meg, tetszeni fog.
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2007/10/1956-valdi-arca.html

-lyla- 2008.03.26. 13:17:17

nahát!

ki hitte vón, hogy a kis tóta már 2003-ban is fasisztoid vót...

nahát!

dowNLoad 2008.03.26. 13:25:03

Itt egy jó LIBERÁLIS oldal, ajánlom mindenkinek, továbbá tótagyereknek, a liberósoknak, és az olvasni tudóknak!

HÁTHA felkapja az szdsz az oldalt!
liberalizmus.hu

Az aktuális cikk:
Börtönt a kirekesztõknek!
liberalizmus.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=32&Itemid=1

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.26. 13:32:13

Aha, itt nálam megáll a tudomány.
"Érvelni"? "Vitába szálni"? "Megpróbálni meggyőzni"?
(egyszer úgy fejen rugom, hogy eltörik a nyaka. )

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 13:47:15

Ez igen. Tetemre hívom HuYacusa-t és Libikét.
A lap egyébként annyira antirasszista, hogy szerintük "ciki kékszeműnek és szőkének lenni".

ahha... hát ez az antirasszizmus (végülis benne is van a nevében: rassz-ellenesség) :D

tewton 2008.03.26. 13:52:39

gloire,
aztán besorol a Mester majd, azokhoz, akik "nem párbajképes és nem vitaképes emberek, hanem a sárga földig lealjasodott, visszataszító férgek."

Azért meg lehet ám őt is érteni. Semmi mása sincs, csak a publikált véleményei. (meg a mesefilm, ja)

Most gondold el, fél-értelmiségként a publikált véleményedből kéne megélni. Nem tudásból vagy munkából. Azért ez a görcsös kapaszkodás, ágálás.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 13:56:48

tewton 2008.03.26. 13:52:39:
"Most gondold el, fél-értelmiségként a publikált véleményedből kéne megélni. Nem tudásból vagy munkából. Azért ez a görcsös kapaszkodás, ágálás."

Azert az is egy tudas, nem, Tewton? Olyan velemenyt produkalni hetente egyszer, amelyet elolvasnak szazezren. Vagy legalabb odakattintanak es megnezik a reklamot a lap tetejen.

Sok modszer van. Lehet konszolidaltan adni es lehet provokalni ...

Inkabb a kobanya, az egy tisztesseges kenyerkereset.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 14:02:44

figyu, ezen a full-liberális oldalon (liberalizmus.hu) moderálják a hozzászólásokat, hahhaha

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 14:05:26

+ leolvasható a kommentátor IP-címe is.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 14:05:49

Loxon,
ott már működik a szabadság rendje. Te eztet nem értheted.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.26. 14:11:36

Nemhiszem hogy szarul él, de a jövője kezd
bizonytalan lenni, innen még lehet nagyot bukni.
(ugye van ahonnan már nem)

"aztán besorol..." Nem, ebben most meg lett előzve.
Az iménti indulatos kommentem lényege: besorolódott a
nem vitaképes, a sárga földig lealjasult, visszataszító féregek
közé.
És nem párbajképes. Egy fejenrugás az nem párbaj. )

tewton 2008.03.26. 14:23:01

Doom,
"Azert az is egy tudas, nem, Tewton? Olyan velemenyt produkalni hetente egyszer, amelyet elolvasnak szazezren. Vagy legalabb odakattintanak es megnezik a reklamot a lap tetejen."

A vélemény szerintem nem nagy kunszt önmagában, mindenkinek van. Meg a know how. A gond az, amikor valaki brand-dé válik vele. És a kalkulálható vélemények meg unalmasak. És nem is viccesek.

"Inkabb a kobanya, az egy tisztesseges kenyerkereset."

Doom, ott legalább nem áll meg az élet, ha elmegy az áram. A vélemény-emberekbe meg beleszorul az okosság, ha már az akku is lemerült a laptopban :)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.26. 14:24:31

tewton
Egyébként én is úgy gondolom, hogy amit művel
az komoly meló, az ilyet komolyan is szokás díjazni.

tewton 2008.03.26. 14:48:06

gloire,
szerintem jutalmazva is van. Pulitzer-díj, állami megbízás.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 15:24:57

tewton 2008.03.26. 14:23:01:
"A gond az, amikor valaki brand-dé válik vele. És a kalkulálható vélemények meg unalmasak. És nem is viccesek."

Honnan a turobol lehetne valakinek hetente egy velemenye, ami nem kalkulalhato, ezert erdekes?

Egyaltalan, fogekonyak az olvasok nem kalkulalhato velemenyekre?

Szerintem jobban jar egy ilyen velemeny-ember, ha kinez maganak egy csoportot es nekik jatszik. Ha ugyesen jatszik, akkor meg a kiszemelt csoporton kivul a csoport utaloi is elolvassak. Maris van annyi olvasoja, amennyivel hiresse valik Magyarorszagon.

CrL 2008.03.26. 15:25:02

wow ez is eljött. kimoderált a Mester a semmiért a blogjáról igazi kinai cenzorként.

betettem a hirado.hu-rol a linket a hirtelen jött 31 milliárdba kerülő nyugdijkorrekcióról és hozzátettem, hogy ez elmúlt hetek után és emiatt ettől a kormánytól felfordul a gyomrom.

erre válaszolt is egy mókásat, hogy 'nyugdijnagyhatalom'

azóta a kommentemnek és a Mester vicces riposztjának is hűlt helye.

a költözködés mindig sok idegeskedéssel jár.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 15:25:58

tewton 2008.03.26. 14:48:06:
"Pulitzer-díj,"

Pulitzer-emlekdij, keeeerem ...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 15:27:52

CrL 2008.03.26. 15:25:02:
"azóta a kommentemnek és a Mester vicces riposztjának is hűlt helye."

Huh, ezt le kellett volna kapni.
Szajkosar kerult a Mesterre!
Azt eszrevette, hogy a Google nem cache-eli a Mester blogjat?

CrL 2008.03.26. 15:28:24

wow, megvan mindkettő.

With all due respect, Mester for life.

CrL 2008.03.26. 15:31:29

Doom, ezek után nem hinném haha.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 15:33:59

CrL 2008.03.26. 15:31:29:
"Doom, ezek után nem hinném haha. "

Mar miert nem? Maga nem egyszeruen egyetertett a Mesterrel: a Mester ertett egyet magaval.

Kerjen belepot a kiemelt kommentelok korebe.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 15:38:45

Doom,
azt tudom, hagy maga nem én, és talán maga nem Manyi Béci. De ha eccer kiderül, hogy maga TWA, akkor megharapom. De dujván!

dr.minorka 2008.03.26. 15:46:20

Mit hallok! tölgy=Manyi Béci?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 15:49:53

tölgy 2008.03.26. 15:38:45:
"azt tudom, hagy maga nem én, és talán maga nem Manyi Béci. De ha eccer kiderül, hogy maga TWA, akkor megharapom. De dujván!"

De magabiztos. Irigylem magat. Biztos, hogy neha nem kapcsol ki es nem jelentkezik be Doomhammer neven? Ne tiltakozzon, ez meg beletartozik a mindennapi orultseg kategoriajaba.

99% biztonsaggal ki merem jelenteni, hogy nem vagyok TWA. A maradek 1% azert van, mert ket hete eltunt a lerozzant Hyundai-om a haz elol es a helyen egy vadonatuj Lancia Thesis parkol. A Hyundai papirjai es kulcsai is eltuntek, helyettuk a Lancia cuccai vannak. Fogalmam sincs, hogy tortenhetett.

Az ilyesmi eleg hatarozottan emlekeztet arra, hogy a tudat csunya vicceket tud jatszani.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 15:51:13

dr.minorka 2008.03.26. 15:46:20:
"Mit hallok! tölgy=Manyi Béci?"

A juhfarknal bukott le. Manyi Beci retikuljeben mindig van egy laposuveg, Juhfarkkal. Az persze nem eleg neki, ezert a hatizsakjaban meg egy hordocskaval is magaval visz.

tewton 2008.03.26. 15:53:06

Doomhammer2008.03.26. 15:25:58
"tewton 2008.03.26. 14:48:06:
"Pulitzer-díj,"

Pulitzer-emlekdij, keeeerem ..."

bah, nem figyeltem jól. Az olyan, mint a SzabadSajtó-díj? Vagy mint az Adidos melegítő?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 15:53:58

Lancia Thesis nem az esetem, de nem is vagyok elit.
Kissé elbizonytalanodtam, talán mégis Oblomovnak lesz igaza...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 15:55:35

Lancia Thesis nem az esetem, de nem is vagyok elit.
Kissé elbizonytalanodtam, talán mégis Oblomovnak lesz igaza...

dr.minorka 2008.03.26. 15:59:22

Doom!
Magának Lancia Tézise van? Nem volt az leánykorában egy páncélautó Árpilisi Tézis néven?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 16:01:19

dr. minorka,
az Áprilisi Tézisek csak balkormányos kiadásban kapható (mindenre).

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:03:29

tewton 2008.03.26. 15:53:06:
"bah, nem figyeltem jól. Az olyan, mint a SzabadSajtó-díj? Vagy mint az Adidos melegítő?"

Remek otlet.
Novel-dij!
Csak 1000 dollar.

tewton 2008.03.26. 16:07:27

tölgy,
Oblomov? mostanában nem kommentel itt. Nehezére esik kikászálódni az ágyból.

Manyi Béci 2008.03.26. 16:08:16

"(egyszer úgy fejen rugom, hogy eltörik a nyaka. )"
:)
Maga olyan erős, vastag nyakú ember, ugye?

Így, a gép előtt, mindenképp:)

Manyi Béci 2008.03.26. 16:09:31

Doom a férjem, mint ez már kiderült, és megint nem mosogatott el, most egy darabig nem fogják látni tehát.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:12:26

tewton 2008.03.26. 16:07:27:
"Oblomov? mostanában nem kommentel itt. Nehezére esik kikászálódni az ágyból."

Maga mindenrol csak az irodalomra tud gondolni?
Vigyazzon, egyszer egy orvos meg ne tudja.
Felirja maganak a Danielle Steel-osszest.

dr.minorka 2008.03.26. 16:12:28

Manyika!
Kérem kérdezze meg a szerencsétlen konyhai rabszolgától, hogy a Lancia-t csak úgy magában szokta látni, vagy számos fehéregér kiséretében?

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.03.26. 16:15:45

A végzet kalapácsa lesújt a perem alatt megbúvó bacilusokra? :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:16:29

Manyi Béci 2008.03.26. 16:09:31:
"Doom a férjem, mint ez már kiderült, és megint nem mosogatott el, most egy darabig nem fogják látni tehát."

Hahaha, internet-kapcsolatot szereltettem a mikrohullamu sutobe. Mikrohullamu internet-kapcsolatot.

Varatlanul penzhez jutottam, abbol telt ra. Csak annyi volt az atutalas uzenet reszeben, hogy "71.-80. resz".

Vannak meg csodak.

tewton 2008.03.26. 16:17:17

Manyi Béci,
nem osztana meg velünk valami verset? a fiókból? én próbálkoztam itt, de nem volt sikerem.

Manyi Béci 2008.03.26. 16:18:09

Minorka!

Maga ivott??

Bennem a férjem nem egy Lancia-t szokott látni, menjen a fenébe!
Finomságból nem célozgatok arra, hogy maga netán Zsigulit lát a feleségében.
Pff.
Férfiak.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:19:37

Az a gyujtemenyes nem volt eleg maganak?
Mert nem versrajongo, azert.
A fogekonyaknal minden egyes tetel legalabb 24 oras lirai zsibbadast valt ki.

Egyszer egy paciens perelni probalt, hogy nala csak 5 oraig tart a zsibbadas, de elvesztette a pert. Bizonyitani tudtuk, hogy szimulalt es ket napig volt zsibbadt valojaban.

Ennyire garantalt a hatas.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 16:20:31

na, akkor Manyi Béci mégsem lehetek én. Most megyek a tölgyesembe, majd utólag elolvasom a Családi kör mai adását.

ps Remélem Oblomovnak jól telik az ideje az ágyban.

Manyi Béci 2008.03.26. 16:22:47

Hm:)

Óriási aljasság volt azokat az irományokat kiragadni a szövegösszefüggésekből, egészen tragikus hatással voltak még rám is:) Azért nosztalgiáztam is egy kicsit, persze.

tewton 2008.03.26. 16:23:53

Manyi,
Minorka baloldali. Elárulta. Nem kellene látensen leszovjetbérenceznie azzal a Zsiguli-utalással. Sok embernek volt Zsigulija a családban, attól még rendes emberek.

Manyi Béci 2008.03.26. 16:23:58

Hogy elmegy, azzal pont az ellenkezőjét bizonyítja, tölgy:)

dr.minorka 2008.03.26. 16:24:48

"Hahaha, internet-kapcsolatot szereltettem a mikrohullamu sutobe. Mikrohullamu internet-kapcsolatot."
És a fejét bele kell dugnia, hogy jó legyen a médium?

Manyi Béci 2008.03.26. 16:25:38

A rendes embereknek trabantjuk volt, tewton!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:25:54

Manyi Béci 2008.03.26. 16:22:47:
"Óriási aljasság volt azokat az irományokat kiragadni a szövegösszefüggésekből,"

Megmondtam en mar hajdanaban is, amikor mindenki gratulalt, hogy milyen rendes dolog volt tolem osszegyujteni ezeket a lirakat. Megmondtam mar akkor is, hogy ez igazabol gonoszsag miatt van.

Nem adhatok mast, csak mi lenyegem.

Manyi Béci 2008.03.26. 16:26:28

Ha nem akarja beletenni a feját, majd beleteszem én!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:27:27

Manyi Béci 2008.03.26. 16:23:58:
"Hogy elmegy, azzal pont az ellenkezőjét bizonyítja, tölgy:)"

Ez a tolgy nem szereti magat.
Talan azert, mert maga megissza a juhfarkot.
Amit pedig tolgy szeretne meginni.

Vagy lat mas indokot?

Manyi Béci 2008.03.26. 16:28:17

Valóban kevesen kedvelnek itt engem.
Érthetetlen.:)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:28:40

Manyi Béci 2008.03.26. 16:26:28:
"Ha nem akarja beletenni a feját, majd beleteszem én!"

Hahaha! Csak szamitogep elott van ilyen nagy szaja!

Becikem, kiugranal a konyhaba? Kicsit odaegett a fasirt, ki kellene surolni a tepsit.

dr.minorka 2008.03.26. 16:29:52

Micsoda fertő (illetve fartő). A hölgy nem szereti Manyikát viszont juhfarok után koslat. A hanyatlás áporodott világa...

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.03.26. 16:30:24

Posztmodern család. Neten cseszegetik egymást, a konyha meg rohad.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:30:57

Manyi Béci 2008.03.26. 16:28:17:
"Valóban kevesen kedvelnek itt engem."

Ha jobban meggondolom, magat nem szereti senki.
Talan csak a macskaja, de az is csak az elit macskaeledel miatt.

En aggodnek.

CrL 2008.03.26. 16:31:51

és ha jól tudom Manyi Béci az Úrat szereti, Doom nagyon nem.

dr.minorka 2008.03.26. 16:32:03

A modern családban nem rohad a konyha, vagy nem cseszegetik egymást?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:32:58

bazalttufa 2008.03.26. 16:30:24:
"Posztmodern család. Neten cseszegetik egymást, a konyha meg rohad."

Ugye?
Es akkor Lelky Lola meg aggodik, hogy le vagyunk maradva internetben.

Holnap kihivom a szerelot es a mosogepbe is szereltetek internetet.

tewton 2008.03.26. 16:33:16

dr.minorka,
Manyi a hölgy! a juhfark pedig jó.

Manyi Béci 2008.03.26. 16:33:18

Doomie, ha így beszélsz, szólok a mamának.

dr.minorka 2008.03.26. 16:34:02

Doom mi nem nagyon? Izé, Manyika az alárendelt szerpet szereti?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:34:35

CrL 2008.03.26. 16:31:51:
"és ha jól tudom Manyi Béci az Úrat szereti, Doom nagyon nem."

A politika mar a csaladi kapcsolatokat is szeteszi.
(sohaj)

Manyi Béci 2008.03.26. 16:34:42

Nem, nem szeretem az urat, Crl.:)

Nem ilyen egyszerűek ám az emberek, még ha nem is értenek magával egyet:)

tewton 2008.03.26. 16:34:51

a premodern családban nincs internet

dr.minorka 2008.03.26. 16:35:33

tewton!
Ha tölgy nem hölgy, akkor hogy kerül a képbe?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:36:12

Manyi Béci 2008.03.26. 16:33:18:
"Doomie, ha így beszélsz, szólok a mamának."

Ne igy publikusban, luke!
Kepzeld, mit szol a sok ven foszer, ha rajonnek, kik vagyunk!

Manyi Béci 2008.03.26. 16:36:57

"Ha jobban meggondolom, magat nem szereti senki."

Játszunk egyet, Doom?:)
1 hónap, és mindenki imádni fog, hm?
:D

CrL 2008.03.26. 16:37:48

Manyi: akkor nem a Morvai és Baló modellt követik, megnyugodtam. habár ott tudom hogy forditott a helyzet ki kit szeret lol

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:38:07

tewton 2008.03.26. 16:34:51:
"a premodern családban nincs internet"

Honnan tudja, mi a Modernitas Kora?
Mi ez az onteltseg, hogy azt hiszi, a modernitas mar eljott?

Maga egy modernitas-sznob.

tewton 2008.03.26. 16:38:10

Manyi,
tudom, hogy a Mestert szereti igazából. Aki szemüveges, nyizge, és bajusztalan. És párbajképtelen is továbbá. És hagyja ezt a vigyorgást. Mindig azt hiszem tőle, hogy valamit akar sejtetni.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:38:53

Manyi Béci 2008.03.26. 16:36:57:
"Játszunk egyet, Doom?:)
1 hónap, és mindenki imádni fog, hm?"

Kenytelen lesz nikket cserelni.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 16:39:15

Manyi, kár hogy magának még senki nem fogta ki a szelet az orrvitorlájából.

Manyi Béci 2008.03.26. 16:39:20

Luke?

Jó, hogy nem Pista!

Normális vagy??

Manyi Béci 2008.03.26. 16:40:59

Loxon, kedves:)
Ne utáljon már ennyire, legyen szíves.
Legyen jó kedve, és játszon velünk inkább.
Hm?:)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:41:22

Manyi Béci 2008.03.26. 16:39:20:
"Jó, hogy nem Pista!"

Ne idetlenkedj.
Komolyan, mert gyanut fognak.
Most kellene bedobnod, hogy Gyurcsany.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:41:56

Manyi Béci 2008.03.26. 16:40:59:
"Legyen jó kedve, és játszon velünk inkább."

Mast akar jatszani.
Fojtogatost.

Manyi Béci 2008.03.26. 16:42:51

Tewton.

Én mosolygok, maga szerencsétlen!
Bájosan, érti??

Na.

Manyi Béci 2008.03.26. 16:43:43

Doomhammer · tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:41:56

Régóta ismeri?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:55:08

Manyi Béci 2008.03.26. 16:43:43:
"Régóta ismeri?"

Loxont?
A masik partszakadasos posthoz bevagott nehany zenei videot.
Hatborzongato volt.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.26. 16:55:53

"Maga olyan erős, vastag nyakú ember, ugye?"

Hehe, ha a felmenőimre célozgat: talált, bár
én egy kicsit "inas" alkat vagyok, de verekedni
nagyon szeretek (és tudok is. )

na megyek tévézni, állandóan csak a gép előtt ülök..

ÁrPi 2008.03.26. 16:57:27

Doomhammer 2008.03.26. 16:19:37

"A fogekonyaknal minden egyes tetel legalabb 24 oras lirai zsibbadast valt ki."

Kegyetlen _Wogon! :-)

Manyi Béci 2008.03.26. 17:00:13

Sosem célozgatnék a felmenőire, gloire.

Kivel szokott verekedni? Aki szembe jön?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 17:01:23

ÁrPi 2008.03.26. 16:57:27:
"Kegyetlen _Wogon! :-)"

Konkretan Stanislaw Lem Kiberiadajabol van.
Abbol a reszbol, ahol Trurl mernok poetagepet epit.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 17:02:18

PLastik, van itt pro-israeli content is elég,

Ez az izraeli úr pl. első videójában arról magyaráz, hogy ki ma "Amálek" (Izrael örök ellensége). www.youtube.com/user/mikeben98
Kedvenc videói elárulják, hogy mit gondol a kérdésről (érdemes megnézni "Arabs" c. playlist-jét, amely kizárólag Szaddam Huszein felakasztásáról szól).

Te biztos jobban érted (a fentit nyelvileg is), meg ott élsz, és nyilván sok igazság van abban, amit írsz, kész vagyok elismerni.

De azért vannak itt érdekes dolgok, amelyek elméleti síkon is hatnak. Erről nyilván Gábor György és társai jobban tudnának mesélni, mint én, aki kevesebbet kutatom ezt a sajátos "insider" nyelvezetet.

Ezért linkeltem ezeket:
reakcio.blog.hu/2008/03/25/korbezarva#c1797035
amelyek – wikipédia ide vagy oda – megerősítik a fenti magánvideó mondanivalóját is.

Üdvözlettel,
"a messiás"

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 17:03:00

Bocs, rossz helyre ment, ezt a palesztin témához akartam. Valaki kimodernálná? Köszi.

Manyi Béci 2008.03.26. 17:03:37

Doom,

a jó zenei ízlés csak kevesek sajátja.
Lám, itt van maga, és nem tartozik e kevesekbe.
Ellentétben velem.

Kérem, ne rakjon be linkeket bizonyítási kényszerből. Magát eddig kedvelték itt, maradjon ez így.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.26. 17:05:59

vastagnyakú = kálvinista, ezzel itt nem viccelünk, mindenki
vette a célozgatást.

barátaimat szoktam leütni ha sokat iszom.
(másnap bocsánatot kérek)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 17:06:12

Manyi, pardon, ínyvitorlát akartam írni. Vagy eustach-kürtöt?

Doom, kedves, a fojtogatóst, azt nem ismerem. Az valami közép-európai népitánc, esetleg spártai specialitás?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 17:08:02

Manyi Béci 2008.03.26. 17:03:37:
"Kérem, ne rakjon be linkeket bizonyítási kényszerből. Magát eddig kedvelték itt, maradjon ez így."

Sunyi alak.
Bunteteset megerdemli.
www.youtube.com/watch?v=P5h4PFBuzvw

dr.minorka 2008.03.26. 17:11:03

Az valami közép-európai népitánc, esetleg spártai specialitás?
Aham. Spártai. Megfújják Eustach-kürtöt, riszálnak és igazat mondanak, majd elrikkantják magukat, hogy "Itt van Spárta, itt ugorgyá!". És ugranak.

tewton 2008.03.26. 17:11:42

kérjük az orrokra, fülekre, nyakakra, hajra, vérre, gyökerekre, fajtákra történő célozgatások mellőzését a békesség és a PC kedvéért :)

dr.minorka 2008.03.26. 17:12:29

A PC már lefutott! Macintosht vegyen.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 17:14:25

Már kértem moderálást, Tewton, vagy a spártaira gondol?

Minorka, ám hol a fojtogatás ebben? Talán freudilag, úgy érti?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 17:15:21

tewton 2008.03.26. 17:11:42:
"kérjük az orrokra, fülekre, nyakakra, hajra, vérre, gyökerekre, fajtákra történő célozgatások mellőzését a békesség és a PC kedvéért :) "

Nadiposzata mehet?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 17:15:28

Ah, most veszem a paraplémat és eligyekszem a bleuff-be. Addig jók legyenek!

Manyi Béci 2008.03.26. 17:15:37

Loxon, hát döntse el hamar! Legyen erős és bátor, Loxon!
Esetleg olvasson utána:)

Manyi Béci 2008.03.26. 17:18:29

tewton 2008.03.26. 17:11:42
:)

Pisze vagyok, képzelje.:)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.26. 17:26:52

Manyi Béci
maga kálvinistázott egyet a kommentjében?
:D

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.26. 17:30:12

gloire · alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.26. 17:26:52:
"Manyi Béci
maga kálvinistázott egyet a kommentjében?"

Kalvinistazott.
Ketseg nelkul.
Manyi Beci vonuljon ki a kozeletbol.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.26. 17:35:24

ha egyáltalán élet ez még neki...

Manyi Béci 2008.03.26. 17:41:32

Doomhammer · tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/ 2008.03.26. 17:08:02

vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=17281652

Hát,sokáig kerestem. nehezen találtam ezt meg, de sikerült, ha nem is jó felvétel, sajnos.

Kinek is ajánljam...
:)

CrL 2008.03.26. 17:47:56

egy kis off:

www.hirszerzo.hu/cikkr.az_mszp_felrugna_a_koaliciot.61267.html

tényleg Doom, nincs kéznél képe Manyiról?

Google 2008.03.26. 17:52:20

Szakad a part? Ott vagyunk most?
Vagy parkapcsolatokkal ütjük agyon a drágát?

tewton 2008.03.26. 18:25:51

Google, ez van,
a párt szakad individuumokra,
disszociál. Maradnak az egyedek.
mint itt. Kit érdekel Kovács Pisti?

Manyi Béci 2008.03.26. 17:41:32
Ki a célközöndség?
megnéztem a klipet, de nem értem.

bár az is igaz, hogy rossz a hangkártyám.
de betettem a hifibe az Infected mushroom-cdt és úgy egész jó klip lett.
Valamit elrontottam?

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.26. 18:30:04

Google, lehet hogy máma már nem hasad tovább. )
Kicsit lazítottunk neharizz.

irrelevant 2008.03.26. 18:37:35

index.hu/politika/belfold/mester7778/

Mesterházy kirohant mint Zrínyi.

Egyre nagyobb
Egyre nagyobb
Egyre nagyobb szarban óóóó
A koalícióóó

tewton 2008.03.26. 18:42:36

otvospeter 2008.03.26. 18:37:35
:)
ió ció destrukció

Macskajancsy meg pozicionálja magát és nyomul felfele. broáf.

Naumov 2008.03.26. 18:45:30

Nekem valahogy erről az egész SZDSZ-álküldöttes mizériáról mindig Nyakó István jut eszembe, amint a 2006-os választások estéjén áll a kamera előtt, és öt perccel az eredményhirdetés után közli, hogy "ez kérem tiszta, törvényes választás volt, senkinek nincs oka kételkedni benne"...

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.26. 18:49:49

Holnap talán meghírdetik a polgári-plebejus politikát is.

CrL 2008.03.26. 18:55:48

otvospeter 2008.03.26. 18:37:35

persze mert megroggyant az szdsz, de továbbra
sem egyeznek bele a szoci eü terveibe és napok
óta nincs kompromisszum csak egymásnakfeszülés.

a paprikajancsipárt meg fotelből figyel és néha
megnyomja a 'dobják ki a mostani eü reformot mert népszavazás lesz' gombot.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 19:56:38

Na tessék, dr. minorka balos, gloire meg kálvinista. Ki emeli föl a tridenti zászlót?

dr.minorka 2008.03.26. 20:59:35

Tölgy!

Egyik ősöm felette tevékeny volt abban, hogy Schmalkaldennél a luteránusok ráfaragjanak. Legyen elég ez családi hozzájárulásnak.
Ui.: Maga tornatanár ezzel a zászlógyakorlattal?:)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.26. 21:13:29

Az a zsinat zászlaja, Minorka! Én még a konstanzit is meglengetném... Máglyára az eretnekekkel!

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 21:24:39

Visszajövök, erre mit kell látnom. Manyi a hosszú körmökre bukik? Ízléstelen.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 21:46:48

minorka,
ezt a schmalkaldeni dolgot mindenki mondhassa. Még vizsgálják az elvtársak, izé, az atyák.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 21:51:20

Loxon,
én kicsit reménykedem, hátha mégis a Tisza Kata a Manyi.

tewton 2008.03.26. 22:07:28

Nohát, a pápa pilises drabantjai!
Nohát, tévelygő kálvinista testvérek!

Méghogy zsidó világösszeesküvés, meg komonizmus!
Közben a római antikrisztus uralkodik, kétezer éve!
Bolgárúr, meddig lehet még elnyomni az igaz Evangéliumot? Pápista babonákkal? Bálványimádással?

Aki meg Schmalkaldenen poénkodik, azt becikkelyeztetem!

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 22:07:52

Ne reménykedjenek, Uraim. Ha Manyi Tisza Kata, akkor Che Guevara-ért rajong, bizonyos vagyok benne – ez ma obligát szalonhóbort. Ilyen díszes ultrakonzervatív társaságnak csak az előszobájában lehetne keresnivalója. A beljebb tessékelés teljességgel garantálhatatlan, leszámítva olyan sajtot hollócsőrből eltávolító kilencbőrűeknek, mint Doom kolléga.

Jobb lesz, ha abból indulnak ki, hogy Manyi csupán egy Tisza Kata-epigon. Így

1. kényelmesen megőrizheti inkognitóját
2. erőzhet, ha be szeretné bizonyítani az ellenkezőjét
3. Önök sem fognak ellenállhatatlan késztetést érezni, hogy kígyót melengessenek keblein.

dr.minorka 2008.03.26. 22:28:53

Doomhammert melengeti Manyika a keblein?

Manyi Béci 2008.03.26. 22:42:58

Tewton kérésére akkor, könyökből, az előszobában ülve a kissámlin:)

Ballada Loxon nagyúrról, az esztergák őréről

Egy nap Loxon nagyúr
Az esztergák őre
Rá akart harapni
Egy óriási kőre

Kicsorbult a foga
Ínye pedig vérzett
Felmérgelte magát
Azonnal evégett!

Szitkozódni kezdett
Lökdöste a követ
De az meg sem mozdult
Még csak rá sem nézett

Loxon nagyúr ekkor
Nekiveselkedett
Minden erejével
Rugdosásba kezdett

Zilált lett a haja
Mocskos lett az inge
A szája is habzott
A nagy igyekezetbe

Felsebezte lábát
Aranyos csizmáját
A sár is belepte
S nem ment semmire

A vár ablakából
Sok kíváncsi szemek
Először csak néztek
A Nagyúr talán beteg?

Ám egy kis szobalány
Kuncogásba kezdett
Pár perc elmúltával
Az egész vár zengett:

Nevetett a szegény
Nevetett a gazdag
Ó, esztergák őre!
Téged kikacagtak!

dr.minorka 2008.03.26. 22:50:01

Hol van ebben a hexameter? Meg a jambus?

Manyi Béci 2008.03.26. 22:50:08

Maga kért verset, hát most megkapta:)

Manyi Béci 2008.03.26. 22:51:30

Kissámlin ülve nehéz ám! Az idegen szavak szótára amúgy is a nappaliban van.:)

dr.minorka 2008.03.26. 22:58:20

Akkó idefigyeljen nacsasszony:

Záróvers, avagy a világ legrövidebb költeménye, avagy törekedjünk a tömörségre, és ne fecsegjünk fölöslegesen, amikor kevés szóval is elmondhatjuk azt, amit sok szóval mondunk el, miáltal mondandónk természetesen sokat veszít eredendő tömörségéből, ami pedig, bízvást állíthatjuk, nem válik hasznára, avagy a szegedi gőz
Őz.

tewton 2008.03.26. 23:00:11

meg, meg. Kicsit váratlanul, mint amikor a Mester nickje megjelent :)
A 6. vsz. miért nem keresztrímes?

dr.minorka 2008.03.26. 23:01:47

Szerintem Manyika nem tud számolni....

tewton 2008.03.26. 23:04:38

már
mér
nem
tud
???

Szerintem a vers egy heroikus vállalkozásról szól, amit a közönség nem ért meg.

Manyi Béci 2008.03.26. 23:05:57

Tewton, ez nagyon egyszerű.
Így jött ki éppen.:)
Mondhatni, a mondanivalóra helyeztem a súlyt, nem a formára.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.26. 23:06:00

Manyi Béci, kedves
Post Scriptum versedhez:
Hogy bánt téged Loxon
Az csak paradoxon

Ám voltál oly dőre
S te haraptál kőbe:
Neked sose ártott
Le sárba se rántott

Kőbe lécci, kedves
Manyi Béci, nedves
ajkkal marjál: s meglásd
csók lesz a viszonzás

tewton 2008.03.26. 23:06:56

Manyi,
kicsit csalódtam Magában.
Az igazi elitnek nincs szüksége idegen szavak szótárára. Maximum egy Collins Cobuildra.

Manyi Béci 2008.03.26. 23:12:02

Én csak Chivas Regalt iszom, tewton;)

tewton 2008.03.26. 23:41:51

Manyi Béci 2008.03.26. 23:12:02
:)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.27. 08:09:14

Ez jellemző. Amíg a retrográd reakciósok fűzfapoétálkodnak, mások magukat nem kímélve munkálkodnak azon, hogy végre kirángassák az ország szekerét a kátyúból, felszántsák a magyar ugart, kikössék kompországot Európa oldalán.
Igen, igen. Reform vagy halál!
www.nol.hu/cikk/486402/

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.27. 09:08:55

Kedves Manyi Béci!
Sose verselj, lécci!
Sok gyatra poénja
Gyér fűzfapoéta
Képességét méri,
Kedvünk ettő téli...

dr.minorka 2008.03.27. 09:35:51

tölgy!
Ez borzasztó. Értelmes emberek is vannak köztük. A helyzet ilyetén állása nem kis részben a Fidesz hibája is. Azon a nem éppen lényegtelen különbségen túl, miszerint ők nem az MSZP/SZDSZ, semmit nem tudunk arról, hogy az MSZP/SZDSZ hátborzongató kurzusa helyett mit szeretnének csinálni.

Manyi Béci 2008.03.27. 10:16:11

Molnargoreny · molnargoreny.blog.hu 2008.03.27. 09:08:55

Vegye megtiszteltetésnek, hogy szóba állok magával, még ha meglehetős távolságból is, lévén erősen szaglik.
Egyetlen oka csupán az, hogy eloszlassak egy félreértést a blogban:
1.Amit olvasott, az merő baromkodás, verselésnek nem nevezném. Hogy még jobban értse: direkt rossz.
Leesett?
No.
2.Lám, ketten is rögtön kedvet kaptak ahhoz, hogy hasonló színvonalon válaszoljanak rá. Miért is, intelligens mentőorvos úr?:)
3. Kicsit tanuljon, felhívom a figyelmét ezért valamire: mindig az első akció a nyerő ilyenkor. Tudja, az ötlet maga a lényeg. Ha legközelebb baromi frappáns választ akar adni valakinek, akkor ne sétáljon bele az utcájába, mert a "tevagyahülye, debénavagy" válaszok sosem érik el a kívánt hatást. Legyen kreatív.
4.Álljon messze tőlem, nem bírom a szagát.

Üdv.

Téglagyári Megálló 2008.03.27. 10:46:29

Kissé elkanyarodtak a témától, Hölgyeim és Uraim! Már megint a Manyi & Doom szappanopera újabb felvonásait olvashatjuk, hát ki kiváncsi erre?

Oblomov 2008.03.27. 10:48:50

tewton:
"Oblomov? mostanában nem kommentel itt. Nehezére esik kikászálódni az ágyból."

Gizike lírája óta már Arany-at sem olvasok. Werther kolléga viszont nagyon megértő velem.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.27. 11:15:34

Tölgy,
számomra ez a csúcs:
"Ezért tartjuk veszélyesnek az ösztönöket manipuláló politikusokat."

dr.minorka 2008.03.27. 11:20:27

"Már megint a Manyi & Doom szappanopera újabb felvonásait olvashatjuk, hát ki kiváncsi erre?"
Manyi & Doom

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.27. 11:35:39

nekem teccik a párosuk, csak nem mindig értem :)))

dr.minorka 2008.03.27. 11:42:12

Szamárfül:
ők sem...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.27. 11:45:14

Manyi Béci 2008.03.27. 10:16:11:
"Kicsit tanuljon, felhívom a figyelmét ezért valamire: mindig az első akció a nyerő ilyenkor."

Miert magyarazza el nekik? Ugyse tanulnak soha, semmibol.

dowNLoad 2008.03.27. 13:14:37

Akcióban a liberálisok!
liberalizmus.hu
Éljen az ÖTÖDIK FAJ!!!
liberalizmus.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=28&Itemid=2
Úgy szakadjanak szét, mint kannácska egy bantunégertől, haha.

tewton 2008.03.27. 14:00:32

Tölgy,
huh. A liberális értelmiségi felsőközéposztály újra leteszi a garast az Őszödi Hérosz mellett. Köszönjük, kedves független szakértők.

"Ezért tartjuk veszélyesnek az ösztönöket manipuláló politikusokat." hahaha. Piros kockák, piros kockák, gyere velünk, Magyarország...

"Csak olyan politikai erő számíthat a közvélemény támogatására, amely az általa képviselt reformokat kellő magabiztossággal jeleníti meg. Számítunk rájuk. Ha így tesznek, számíthatnak ránk."

Nohát, ennyi erővel Hitlert is lehetett volna támogatni a konstruktívabb korszakában.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.27. 14:09:48

"Tewton",
a mondat kicsit grammatikailag is problémás, szemantikailag meg egyenesen talányos. Ezek persze retorikai értékét csak növelik. :D

tewton 2008.03.27. 14:40:03

Oblomov,
Wertherre ne hallgasson, szélőséges hangulatai vannak.

Google 2008.03.27. 15:30:59

Szép az élet párban (manyi Dóm, nem a kölni), de addig kell ütni a vasat, amíg meleg!
Mert látják, megint jönnek, kopogtatnak, szegény Ferencünk kesereg, menjenek haza a legények, megcsinálják a Ferencek stb.
Csak nyerik a drága időnket, ha hagyjuk!

tewton 2008.03.27. 18:28:59

bezzeg a kocsog Jóban & Rosszban kap 20 milla támogatást, ez az interaktiv komédia pedig nem. Pedig mi is beszélhetnénk az Únióról.
Nekem egy Lancia elég is lenne érte.

ÁrPi 2008.03.27. 18:57:45

namégegy nulla, de van iten valami lobbizási hír: Hét cég köztük a Motim, 61 euro per MWh áron fogja kapni a delejt. Összesen 2 Mrd.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.27. 21:00:29

Manyika tud egészen szúrós is lenni, ilyet már olvastam tőle. Bele sem merek gondolni, mi lenne, ha Doom bá' rosszul mosogatna le vagy nem indulna reggel a Lancia.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.28. 07:36:06

dr.minorka 2008.03.26. 22:50:01
Hol van ebben a hexameter?

Ment Manyi Béci a Doomhammer lándzsás kocsijával,
míg amaz ott az anyós híres ülése helyén
narrált: "jobb kanyar itt, majd jobb kanyar újra legott"
S már Manyi vett csupa szép, fűzgally-ívü kanyart

dr.minorka 2008.03.28. 12:02:11

Loxon!
Nagyon jó!:)
Magáé a babérkoszorú (leszámítva azt a néhány levelet, ami a mai babfőzelékbe kell).
süti beállítások módosítása