Kedvesen fogadtak minket a munkaterületen, de munkavédelmi okokból nem tehettük hozzá a magunk ásócsapásait az M4-projekthez. Az M4 Barátai még ma újra jelentkeznek a blogon videóval, képekkel, sztorival.
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr69300598
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
vini_old (törölt) 2008.01.17. 15:47:29
A villamoson több ember akart menni velem együtt, de megláttuk a sok kamerát és inkább hazamentünk. :D
BroadMoor 2008.01.17. 15:54:14
Oblomov: az Index konkrétan igen kurta mód számolt be, és azt is rosszmájúan. A videót meg kihegyezték a nyilatkozatokban elejtett szótévesztésekre. Más helyeken sokkal jobb sajtót kapott a geg.
oblomov 2008.01.17. 15:58:46
BroadMoor
Részemről csak megérzések vannak, a technikai eljárásokat nem ismerem.
Részemről csak megérzések vannak, a technikai eljárásokat nem ismerem.
táltos 2008.01.17. 16:11:14
A Reakció akcióban! Nagyon karaj! És reklámnak sem utolsó!
Gratulálok!
Gratulálok!
rndsurfer 2008.01.17. 16:11:42
Gondolom a szombati Gyurcsány-szimpátitatüntetést is Ti szervezitek ;)
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.01.17. 16:25:23
Oblomov, nem én vagyok a videón. Én csak plakátot ragasztottam.
rndsurfer, lehet :)
rndsurfer, lehet :)
Őrnagy Őrnagy 2008.01.17. 16:26:19
Hmmmmmmmm már megint szórakozott vagyok, az előző a Dakarosba ment volna.
Sajna a Gyurcsány-tüntetés elmarad, pedig igen jó show lett volna.
Sajna a Gyurcsány-tüntetés elmarad, pedig igen jó show lett volna.
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.01.17. 16:34:00
Az ingatlanmagazin kietett magáért. Részletes beszámoló, képpel, videóval:
www.ingatlanmagazin.com/read/2845
www.ingatlanmagazin.com/read/2845
Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.01.17. 16:37:42
valami gond van. Nekem egyik linken se jön be, pedig az előbb még láttam az ingatlanmagazinos cikket.
k|M 2008.01.17. 16:42:39
Távol álljon tőlem, ízléstelenséggel izélni, de az egyik csajszinak az ingatlanmagazin.com -os képgalériában olyan X-lábat fotóztak, hogy az az aktákból is kilógna.
Aranyos. (((:
Aranyos. (((:
jbb 2008.01.17. 16:47:50
Viszont a "rövidosztós" lány mosolya egyszerűen mennyei, igazán tündér.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.01.17. 16:51:45
N.-t felismerni vélem a hölgyek egyikében... a másikat most már be kell mutatnotok a nagyéreműnek! :)
És hejj, de jól áll Er. kezében a talicska...!
És hejj, de jól áll Er. kezében a talicska...!
ergé 2008.01.17. 16:59:02
eléggé amatőr képeket és videókat csinált az ingatlanos, de legalább vicces volt a cikke :-)
anyway, nyáron lakásfelújítottunk, sitteltem eleget, innen jön a talicskagyakorlat :-)
anyway, nyáron lakásfelújítottunk, sitteltem eleget, innen jön a talicskagyakorlat :-)
hcrules 2008.01.17. 16:59:46
Jó ötlet volt!
De az a rövid...mi ilyen csúfságot kizárólag meccs előtt vagy büntetésből :D
És a lányok tényleg szépek :)
De az a rövid...mi ilyen csúfságot kizárólag meccs előtt vagy büntetésből :D
És a lányok tényleg szépek :)
exit · http://nubabel.blog.hu 2008.01.17. 17:09:21
tarthatatlan: ki a két reakciós hölgy?
oblomov 2008.01.17. 17:15:17
lelkylola: "Oblomov, nem én vagyok a videón. Én csak plakátot ragasztottam."
A plakátragasztás kifejezetten bizalmi állás, Lola! Különben is, a háttértevékenység a sikeres csapatmunka meghatározó része.
(Mohari Kinga segített a "formakalap" egyénítésében?)
A plakátragasztás kifejezetten bizalmi állás, Lola! Különben is, a háttértevékenység a sikeres csapatmunka meghatározó része.
(Mohari Kinga segített a "formakalap" egyénítésében?)
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.17. 17:15:32
Akárkik is, adnék nekik egy puszit. Sőt. Inkább jóval többet:-)
k|M 2008.01.17. 17:31:28
Nahát, a hamyatló nyugat, meg az ő szexuális ópiuma.
mr.joshua 2008.01.17. 17:39:07
Srácok, lányok, ez igen.
Ekkorát beledurrantani a pocsolyába, egy geggel beleverni az arcukba, hogy nem nézhetnek mindenkit hülyének, és mindezt ilyen elegánsan, ez szép volt.
Igazi Geszti-féle kreatív marketing-, vagy pr-elem!
És persze ez nem sértés, ez elismerés.
Ekkorát beledurrantani a pocsolyába, egy geggel beleverni az arcukba, hogy nem nézhetnek mindenkit hülyének, és mindezt ilyen elegánsan, ez szép volt.
Igazi Geszti-féle kreatív marketing-, vagy pr-elem!
És persze ez nem sértés, ez elismerés.
exit 2008.01.17. 17:41:39
k|M 2008.01.17. 17:31:28
Nahát, a hamyatló nyugat, meg az ő szexuális ópiuma.
a teljes morális válság ;]
Nahát, a hamyatló nyugat, meg az ő szexuális ópiuma.
a teljes morális válság ;]
k|M 2008.01.17. 18:06:45
Elnézést kérek az "X-lábat fotóztak" kitétel miatt, ha megsértettem volna a szereplő hölgyet, vagy bárki mást.
Poénnak szántam, de lehet, hogy nem poén, hanem ízléstelen.
Bocs.
Poénnak szántam, de lehet, hogy nem poén, hanem ízléstelen.
Bocs.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.01.17. 18:17:06
"lelepleződtek a jobboldali lakájmédia provokátorai" - szóval egy kis csemege:
hoeswashere.blogter.hu/?post_id=238654
hoeswashere.blogter.hu/?post_id=238654
k|M 2008.01.17. 18:19:54
robin masters 2008.01.17. 18:17:06
Ez csak poén lehet ezzel a mondatszerkezettel: "A szín vonaltalan, bulvár lakáj mediális papír orgánum egy lapjáról"
Ez csak poén lehet ezzel a mondatszerkezettel: "A szín vonaltalan, bulvár lakáj mediális papír orgánum egy lapjáról"
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.01.17. 18:21:38
jaja, most olvasom a többi postját. valami hivatásos mélyironista lehet.
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.01.17. 18:36:08
robin masters:
Eddig ez a legjobb beszámoló az akcióról - nekem kifejezetten tetszik ez a sokszorosan kicsavart, maró irónia.
Eddig ez a legjobb beszámoló az akcióról - nekem kifejezetten tetszik ez a sokszorosan kicsavart, maró irónia.
exit 2008.01.17. 18:36:45
robin masters 2008.01.17. 18:17:06
"lelepleződtek a jobboldali lakájmédia provokátorai" - szóval egy kis csemege:
hoeswashere.blogter.hu/?post_id=238654
jaj, ilyeneket bármikor bármennyit:
jobberek fúrják a négyes metrót!
"lelepleződtek a jobboldali lakájmédia provokátorai" - szóval egy kis csemege:
hoeswashere.blogter.hu/?post_id=238654
jaj, ilyeneket bármikor bármennyit:
jobberek fúrják a négyes metrót!
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.01.17. 18:41:00
tv2 tények hozta az akciót. czotter kolegával és nikivel az élen:)
szejler 2008.01.17. 19:42:57
Nem akarnék baszkurálni, de egynémely képen úgy támasztjátok a szerszámokat, mint a 4-es brigád délután kettőkor a Lenin Kohászati Művekben a szocializmus fénykorában :))
Szóval hiteles.
Szóval hiteles.
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.01.17. 19:53:07
szejler:
Munkakultúra-bemutató is volt, féldekás kevert-osztással.
Munkakultúra-bemutató is volt, féldekás kevert-osztással.
szejler 2008.01.17. 20:04:20
Aha! Az elvtársakat meg kihagyjátok belőle mi!
Pálinkáért támasztani, bármikor jó vagyok.
ja és szép médiahack volt.
Pálinkáért támasztani, bármikor jó vagyok.
ja és szép médiahack volt.
gloire 2008.01.17. 20:39:10
Van még kevert?
Jól néztetek ki egyébként.
"Vajon jó üzlet e a hiszékeny emberek átverése?"
Így kommentálja a Szempont.
De a lényeg:
"Hölgyem, itten nagyon gyorsan megy a munka.."
Jól néztetek ki egyébként.
"Vajon jó üzlet e a hiszékeny emberek átverése?"
Így kommentálja a Szempont.
De a lényeg:
"Hölgyem, itten nagyon gyorsan megy a munka.."
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.01.17. 20:55:44
Onthatják a taknyot napestig az akcióra, nem értik meg akkor se (amúgy nem volt vészes riport). A kétes hírnév a tökéletes cél, mi ezt kértük a médiától és ezt is kaptuk meg. Tökéletesen ellátták a feladatukat. Rosszarcú gerilla, nem jóképű mainstream.
Oli bácsi 2008.01.17. 21:04:56
Azé' Maronics Annamáriát nem mondtam volna nagyon jóindulatúnak, pedig a metróbarátok közé is feliratkozott.
De szerencsére Robin M. frappáns visszavágása megmentette a helyzetet. :-)
De szerencsére Robin M. frappáns visszavágása megmentette a helyzetet. :-)
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.01.17. 21:06:14
"Repute delivery"?!
bejött:)
kár hogy csak a Szempontot láttam... remélem mindet idetűzitek majd videjón!
bejött:)
kár hogy csak a Szempontot láttam... remélem mindet idetűzitek majd videjón!
VIII. Nagyapó 2008.01.17. 23:22:50
:-)
A városházás cím hogy lett?
A városházás cím hogy lett?
Árpi 2008.01.18. 11:13:15
Az itt a nagy helyzet, hogy demszkyék kiloptak a zsbünkből 400 milliárdot, és a 4-es mertó a büdös életben nem lesz készen. Köszönjük szépen, de elég volt belőletek, mocskosok.
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.01.18. 11:27:31
exit:
"jobberek fúrják a négyes metrót!"
valakinek kell, ha a furopajzsok feszt beszorulnak
"jobberek fúrják a négyes metrót!"
valakinek kell, ha a furopajzsok feszt beszorulnak
ckp 2008.01.18. 11:53:53
Tegye fel a kezét, aki szerint szükséges most a 4-es metró!
n_gery 2008.01.18. 12:46:50
"robin masters · reakcio.blog.hu 2008.01.17. 15:40:59
Bejelentették: 2 milliárddal olcsóbb lesz a 4-es metró (hogy nem szúrja ki a szemüket...), mert lakossági tiltakozás miatt nem építik meg az alagút egyik főszellőzőjét a XI. ker., Petzvál utcában.
Molnár Gyula szerint az alagút szellőzését nem befolyásolja, hogy nem épül meg a szellőző."
Ez nekem is nagyon tetszett. Találtak egy szellőzőt, ami mégsem kell, és -2 milliárd a költség.
Vajon még mennyi ilyen tervezési "baki" van? :D
(Már úgy az egész koncepción kívül.)
Bejelentették: 2 milliárddal olcsóbb lesz a 4-es metró (hogy nem szúrja ki a szemüket...), mert lakossági tiltakozás miatt nem építik meg az alagút egyik főszellőzőjét a XI. ker., Petzvál utcában.
Molnár Gyula szerint az alagút szellőzését nem befolyásolja, hogy nem épül meg a szellőző."
Ez nekem is nagyon tetszett. Találtak egy szellőzőt, ami mégsem kell, és -2 milliárd a költség.
Vajon még mennyi ilyen tervezési "baki" van? :D
(Már úgy az egész koncepción kívül.)
Szibarita 2008.01.18. 13:15:20
A legocskabb demagogia az, amit muveltek, gondolom tisztaban vagytok vele ti magatok is.
Gabe 2008.01.18. 13:34:08
Drága Felsőbbrendű Liberális Versenytárs!Nem tudják, magyarázd el nekik...
(Már olyan érgóta kérem az érveidet, mire fel mindig eltűnsz. Most ne tedd. Lécci, lécci.)
(Már olyan érgóta kérem az érveidet, mire fel mindig eltűnsz. Most ne tedd. Lécci, lécci.)
Gabe 2008.01.18. 13:37:59
Kezdhetbéd azzal, hogy a demagógia miért mocskos? Az, hogy vkik szétlopják az arcu(n)kat adókból (rájuk szavaztál, nekik drukkolsz), az mocskos. Ha valaki demagóg, az nem erkölcsi és büntetőjogi kategória, tehát nem mocskos.
hiba 2008.01.18. 13:51:45
Bill: Legyen neked demagógia. Én megasszondom, hogy legyen az állampolgár demagóg egy olyan gigaberuházásnál ahol hetente kiejtenek egy megállót és találnak 1 megspórolató 2milliárdot. Sajnos nem voltak elég demagógok az állampolgárok a kormányzati negyed esetében, azt mi lett belőle.
Különben meg nyugodtan be lehetne vallani skacok, hogy a reakció reklámja is volt az egész persze. Nincs abban semmi rossz. Vagy ez már megtörtént?
Különben meg nyugodtan be lehetne vallani skacok, hogy a reakció reklámja is volt az egész persze. Nincs abban semmi rossz. Vagy ez már megtörtént?
Szibarita 2008.01.18. 13:53:22
Nem, csak -a te szavaddal elve- alsobbrendu.
A demagogianak pedig elkepeszto iskolapeldaja az, ami ezen a periodikan is folyik, nevezetesen:
- Draga a metro, minek az nekunk?
- Miert nem csinalnak vegre metrot?
- Ilyen metrot? Hat mire lesz ez jo?
- Hol van vegre a metro, ami mindenhol mashol megvan mar?
- Ennyire benak vagytok, hogy ilyen lassan epul, keltsunk hangulatot olcso lozungokkal!
Metro teren soha, semmi konstruktiv nem jott ki a jobboldal -legyen barmilyen mersekelt- fertalyarol.
En nem gondolom, hogy kompetens lennek abban, hogy megiteljem, hogy all az epitkezes, helyes-e a kijelolt nyomvonal es (plane) hogy milyenek a muszaki tervek, de itt szemlatomast mindenki mernokkent praktizal, igy peldaul pontosan tisztaban van vele, hogy nincs az a mernoki precizio, aminel ne lehetne jobbat csinalni, mint ahogy azzal is, hogy a mernoki munka pont a tervek csiszolgatasa es a kivitelezesi koltsegek aranyanak a helyes megtalalasarol szol elsosorban.
Azt pedig kulon megkoszonom, hogy szemelyesen illusztraltad a legprimitivebb demagogiarol szolo megjegyzesemet.
A demagogianak pedig elkepeszto iskolapeldaja az, ami ezen a periodikan is folyik, nevezetesen:
- Draga a metro, minek az nekunk?
- Miert nem csinalnak vegre metrot?
- Ilyen metrot? Hat mire lesz ez jo?
- Hol van vegre a metro, ami mindenhol mashol megvan mar?
- Ennyire benak vagytok, hogy ilyen lassan epul, keltsunk hangulatot olcso lozungokkal!
Metro teren soha, semmi konstruktiv nem jott ki a jobboldal -legyen barmilyen mersekelt- fertalyarol.
En nem gondolom, hogy kompetens lennek abban, hogy megiteljem, hogy all az epitkezes, helyes-e a kijelolt nyomvonal es (plane) hogy milyenek a muszaki tervek, de itt szemlatomast mindenki mernokkent praktizal, igy peldaul pontosan tisztaban van vele, hogy nincs az a mernoki precizio, aminel ne lehetne jobbat csinalni, mint ahogy azzal is, hogy a mernoki munka pont a tervek csiszolgatasa es a kivitelezesi koltsegek aranyanak a helyes megtalalasarol szol elsosorban.
Azt pedig kulon megkoszonom, hogy szemelyesen illusztraltad a legprimitivebb demagogiarol szolo megjegyzesemet.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.01.18. 13:56:17
Bill, okosabb-e vagy mint egy 5-es?!
egy rossz befektetést leállítani/újratervezni, az nem-e eléggé "konstruktív"-e?
fene erős egy hályogod van...
egy rossz befektetést leállítani/újratervezni, az nem-e eléggé "konstruktív"-e?
fene erős egy hályogod van...
Szibarita 2008.01.18. 13:58:12
A rossz befektetest ki allitja? Te? Marmint nem azt, hogy vannak benne olyan reszek, amin erdemes javitani, hanem hogy anblokk hibas a koncepcio.
Gabe 2008.01.18. 14:10:07
Mocskos demagógiáról beszéltél, a primitív már újabb jelentésmező...
"Metro teren soha, semmi konstruktiv nem jott ki a jobboldal -legyen barmilyen mersekelt- fertalyarol"
Azt hiszem, ez elmodn mindent rólad.
Ja, és megint nem érveltél, csak erélyeskedtél.
"Metro teren soha, semmi konstruktiv nem jott ki a jobboldal -legyen barmilyen mersekelt- fertalyarol"
Azt hiszem, ez elmodn mindent rólad.
Ja, és megint nem érveltél, csak erélyeskedtél.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.01.18. 14:18:37
Hiba: természetesen nyíltan vállaltuk, hogy gerillamarketing akció.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.01.18. 14:21:09
Bill: a rossz befektetést én állítom, mint állampolgár. Nekem 511 milliérd forintból ne építsenek metrót, ha ugyanebből a pénzből 40 másik külszíni fejlesztést meg lehetne valósítani Budapesten, melyek összességében sokkal jobban hozzájárulnának a közlekedés fejlesztéséhez, mint az M4. Igen, én állítom, hogy rossz befektetés nyolcszor annyiból metrót építeni, mint amennyiből másol (pl. Mallorcán) megvalósították.
ergé 2008.01.18. 14:23:31
fotósorozat az akcióról, thnx RM és LP :)
www.hiddenbox.hu/Flame/metrobarat/
www.hiddenbox.hu/Flame/metrobarat/
exit 2008.01.18. 14:31:04
Szibarita 2008.01.18. 14:31:58
Tenyleg arra a metrora hivatkozol, ami masfel evig mukodott? Persze ha te allitod, hogy rossz befektetes, az mindjart mas, ilyen tekintely elott meg kell hajolni.
Szibarita 2008.01.18. 14:34:04
Gabe kedves, mutasd mar meg, hol hagyta el a szamat a "mocskos" kifejezes. Ha mar elfogadtuk, hogy szemelyes elojogod az egyes negativ jelzoket definialni.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.01.18. 14:35:51
Bill mondd, számodra kinek a szava döntő? Addig értem, hogy mint állampolgár meg Szamárfül, kussoljunk, mert nem értünk hozzá (az tcán járkáljanak, a templomban imádkozzanak, ugye). De akkor mondj Te valakit, aki hiteles és aki szerint ez a konstrukció és így, egy jó befektetés. (SZDSZ + holdudvaroncok nem ér, remélem ez alap)
Szibarita 2008.01.18. 14:42:27
Nekem sajnos nincs itthon se vasvillam, se kiegyenesitett kaszam, ugyhogy nem tudok resztvenni ilyen tipusu felhaborodasokban.
Ha peldaul az EU ugy dobja vissza a finanszirozasi igenyeket, hogy ezt tervezzek ujra, nekem is fel fog szaladni a szemoldokom, de engedd meg, hogy ne erdekeljen se az egyetemistakbol allo hoborgo VEKE, se a sok jolertesult ujsagiro hadovalasa.
Ha peldaul az EU ugy dobja vissza a finanszirozasi igenyeket, hogy ezt tervezzek ujra, nekem is fel fog szaladni a szemoldokom, de engedd meg, hogy ne erdekeljen se az egyetemistakbol allo hoborgo VEKE, se a sok jolertesult ujsagiro hadovalasa.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.01.18. 14:44:35
A kérdésemre vasvilla nélkül is válaszolhatnál (ha tudnál) :)
Szibarita 2008.01.18. 14:47:28
Ott van a valasz. Minden olyan szakmai szervezet velemenye erdekel a temaban, akiknek dolga ismerni a terveket, vagy akiknel logikus igenykent merul fel, hogy velemenyt formaljanak egy alapvetoen mernoki kerdesben.
Bummer 2008.01.18. 14:49:04
Bill, te hány éves vagy? Másfél? Már évekkel ezelőtt számtalan cikkben leírták, hogy ez így szar, és mit kéne csinálni, hogy jó legyen.
index.hu/politika/belfold/budapest/mnegy0620
index.hu/politika/belfold/budapest/mnegy0620
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.01.18. 14:49:52
Te terelsz, ez nem ér. Megismétlem a kérdést:
"De akkor mondj Te valakit, aki hiteles és aki szerint ez a konstrukció és így, egy jó befektetés."
"De akkor mondj Te valakit, aki hiteles és aki szerint ez a konstrukció és így, egy jó befektetés."
Bummer 2008.01.18. 14:51:16
"Demszky Gábor ugyanakkor lehetségesnek nevezte, hogy a 4-es metróvonallal kapcsolatban még bizonyos változtatások lesznek a korábbi elképzeléshez képest. Arra a kérdésre, hogy ez mit jelent, közölte: az egész projektet felül kell vizsgálni, ám ennek részleteiről nem kívánt nyilatkozni."
inforadio.hu/hir/belfold/budapest/hir-175146
haha, Demszky már megint... persze úgy tartja majd be ezt is mint a gödöllői HÉV és az M2 összekötését.
inforadio.hu/hir/belfold/budapest/hir-175146
haha, Demszky már megint... persze úgy tartja majd be ezt is mint a gödöllői HÉV és az M2 összekötését.
Szibarita 2008.01.18. 14:51:58
Mondtam mar, az EU erre hivatott szerve. Szerencsere minden ilyen projektnel a magyar politikusok felett van egy csomo technokrata burokrata.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.01.18. 14:54:01
Akik világosan értésre adták, hogy teljesen elbaszottnak vélik Budapest összes lehívható pénzét egyetlen projektbe fektetni, ami ráadásul nem is a legsürgetőbb és leghasznosabb mind közül.
Szibarita 2008.01.18. 14:54:27
Szoval azt, hogy ez egy rossz terv, az Index allitja. Mert ugye forraskent kizarolag a VEKE-re hivatkoznak, azt meg hadd ne vegyem komolyan, barhogy is dul a lelkemben a komcsiellenesseg.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.01.18. 14:55:54
Bill: egy komolyabb vitában is azt használnád egyetlen érvként, hogy leminősíted a neked nem szimpatikus forrásokat? Ez bajosan takarja el a támasztékaid hiányát, remélem tudod.
Szibarita 2008.01.18. 14:58:23
Tudsz linket mutatni (vagy legalabb ravezetni, hogy hol lehet utanaolvasni) az EU hivatalos allasfoglalasara a kerdesben?
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.01.18. 14:59:27
a tréfával, lehet, elkapattátok a szocikat: régóta ellenkampányon törik a fejüket, ti épp azt javasoljátok: szívesen dolgoznátok - erre mi a mai hír?: újra megnyili Recsk!
:DDDDDDD
:DDDDDDD
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.01.18. 15:00:17
A "hivatalos állásfoglalás" követelése is olcsó dolog. A "világosan értésre adták" nem feltétlen egyenlő egy krokodilbőrbe kötött deklarációval.
index.hu/politika/belfold/budapest/0309m4brs/
index.hu/politika/belfold/budapest/0309m4brs/
Szibarita 2008.01.18. 15:02:44
A VEKE vezetoi sorban:
- egyetemista (o ugye az elnok)
- informatikus
- informatikus
- kozgazdasz (o egyebkent a "Közlekedésfejlesztés munkacsoport vezetője")
- muszaki menedzser (jelentsen ez barmit is)
- epitesz
- egyetemista (epitomernok)
- informatikus
Egyetlenegy szakmabeli nincs a vezetosegben. Ez lenne a jobboldal nagy utokartyaja, a fix pont, amivel kiforgatjak az epitkezest a foldbol?
- egyetemista (o ugye az elnok)
- informatikus
- informatikus
- kozgazdasz (o egyebkent a "Közlekedésfejlesztés munkacsoport vezetője")
- muszaki menedzser (jelentsen ez barmit is)
- epitesz
- egyetemista (epitomernok)
- informatikus
Egyetlenegy szakmabeli nincs a vezetosegben. Ez lenne a jobboldal nagy utokartyaja, a fix pont, amivel kiforgatjak az epitkezest a foldbol?
Szibarita 2008.01.18. 15:04:50
Ezt olvastam, targyalasok kozepen publikalt ujsagiroi ertesulesek meg nem gyoznek meg semmirol. A targyalasok mar csak ilyenek, en is mindig sziszegve ulok le az asztalhoz, ha valamit meg kell rendelnem.
En -engedelmeddel- majd akkor hoborgok, amikor lesz mi miatt.
En -engedelmeddel- majd akkor hoborgok, amikor lesz mi miatt.
robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2008.01.18. 15:07:44
Mi - engedelmeddel - akkor hőbörgünk, ha 511 milliádot költenek valamire, amiről ne tuduk hogy hogyan és mikor készül el:) Hogynemondjam, szerintünk van mi miatt.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.01.18. 15:08:55
na, B.-n átugrom:
ez a kép: www.hiddenbox.hu/Flame/metrobarat/large-89.html emblematikus!
("kiderült" már, ki a supermosolygós lány...?!)
ez a kép: www.hiddenbox.hu/Flame/metrobarat/large-89.html emblematikus!
("kiderült" már, ki a supermosolygós lány...?!)
ergé 2008.01.18. 15:11:19
Bill az EU-nak (pontosabban a Bizottságnak) nincs nyilvános hivatalos állásfoglalása a kérdésben.
Ami tény: az újonnan csatlakozó tagországok közül a négyes metró a legnagyobb egyedi projekt, amira támogatást kértek. Mértékére jellemző, hogy a ÚMFT kiemelt közlekedési projektjeire fordított összeg több, mint felét erre a metróra költenék (értsd: egy seregnyi közepes és kisebb méretű, fővárosi és vidéki közlekedésfejlesztési tervhez nem lehet uniós pénzt szerezni, mert Demszky és üzlettársai ráültek a fejlesztési pénzekre.
A Bizottság 1 milliárd euróban maximalizálná a metróra fordított támogatást, méghozzá úgy, hogy azt csak az első szakaszra fordítanák. A VEKE értesülései szerint ugyanis a második, Bosnyák téri szakaszról hallani sem akar a Bizottság (mert annyira gyengék az utasforgalmi - így a megtérülési mutatói).
Az első szakasz hivatalosan benyújtott utasforgalmi adataira jellemző, hogy pl. úgy számolták, hogy az ÖSSZES Erzsébet hídi busz forgalma a négyes metróra fog átterelődni. Ez logikai lehetetlenség, hiszen az 5-ös, 78-as stb buszok utasai NEM a négyes metró vonalán utaznak. Mégis hozzácsapták őket a várható utasokhoz.
A Bizottságnak nincs nyilatkozata, mivel alig pár napja küldte el a magyar kormány Brüsszelbe a projekt tervét. Mostantól fél évet ülhetnek rajta a Bizottságban - nem fogják elsietni.
A metró jelenlegi tervezett költsége 511 milliárd forint. A Bizottság 260 milliárd forintot adna, maximum! értsd: ha egy tökéletes, 100 százalékig biztos és alaposan előkészített projektről lenne szó.
A metró kapcsán erről nincs szó, ezer helyen kilóg a nagy szőrös lóláb. Számold ki, mi lenne, ha 260 helyett csak 200, csak 100, csak 50 milliárdot adnának - ki fizetné a többit? A 260-on fölüli milliárdokat EFB-hitelekből fizetjük - már most.
Mégis, hány százezer millió forintnyi hitelt fizessen még az ország egy, a hetvenes évek tervei alapján készülő metróra?
Csak azért, hogy Demszky hagymázas álma teljesüljön????
Ami tény: az újonnan csatlakozó tagországok közül a négyes metró a legnagyobb egyedi projekt, amira támogatást kértek. Mértékére jellemző, hogy a ÚMFT kiemelt közlekedési projektjeire fordított összeg több, mint felét erre a metróra költenék (értsd: egy seregnyi közepes és kisebb méretű, fővárosi és vidéki közlekedésfejlesztési tervhez nem lehet uniós pénzt szerezni, mert Demszky és üzlettársai ráültek a fejlesztési pénzekre.
A Bizottság 1 milliárd euróban maximalizálná a metróra fordított támogatást, méghozzá úgy, hogy azt csak az első szakaszra fordítanák. A VEKE értesülései szerint ugyanis a második, Bosnyák téri szakaszról hallani sem akar a Bizottság (mert annyira gyengék az utasforgalmi - így a megtérülési mutatói).
Az első szakasz hivatalosan benyújtott utasforgalmi adataira jellemző, hogy pl. úgy számolták, hogy az ÖSSZES Erzsébet hídi busz forgalma a négyes metróra fog átterelődni. Ez logikai lehetetlenség, hiszen az 5-ös, 78-as stb buszok utasai NEM a négyes metró vonalán utaznak. Mégis hozzácsapták őket a várható utasokhoz.
A Bizottságnak nincs nyilatkozata, mivel alig pár napja küldte el a magyar kormány Brüsszelbe a projekt tervét. Mostantól fél évet ülhetnek rajta a Bizottságban - nem fogják elsietni.
A metró jelenlegi tervezett költsége 511 milliárd forint. A Bizottság 260 milliárd forintot adna, maximum! értsd: ha egy tökéletes, 100 százalékig biztos és alaposan előkészített projektről lenne szó.
A metró kapcsán erről nincs szó, ezer helyen kilóg a nagy szőrös lóláb. Számold ki, mi lenne, ha 260 helyett csak 200, csak 100, csak 50 milliárdot adnának - ki fizetné a többit? A 260-on fölüli milliárdokat EFB-hitelekből fizetjük - már most.
Mégis, hány százezer millió forintnyi hitelt fizessen még az ország egy, a hetvenes évek tervei alapján készülő metróra?
Csak azért, hogy Demszky hagymázas álma teljesüljön????
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.01.18. 15:13:36
"ez a kép: www.hiddenbox.hu............. emblematikus!
("kiderült" már, ki a supermosolygós lány...?!)
"
helyett ezt akartam természetesen: :)
www.hiddenbox.hu/Flame/metrobarat/large-66.html
("kiderült" már, ki a supermosolygós lány...?!)
"
helyett ezt akartam természetesen: :)
www.hiddenbox.hu/Flame/metrobarat/large-66.html
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.01.18. 15:22:09
:) (bocs, RM! nekem a mosolygós jány tecc...)
Szibarita 2008.01.18. 15:22:56
Akkor most a "minek nekunk metro" pont az aktualis, vagy a "mikor lesz vegre metronk"? Csak mert nehez ugy metrot epiteni, hogy olcso legyen, ugy meg plane, hogy mindenki a partallasa alapjan foglal allast egy ilyen szakmai kerdesben.
Engem oszinten nem erdekel az a hoborges, amiben a "Demszky hagymazas alma" kitetel szerepel, leven lattuk, mire volt valo 98 ota ez a fajta hozzaallas. Az pedig, hogy az epitkezes nem volt alaposan elokeszitve elkepzelheto, de tenyleg nem fogom nektek elhinni. Ami kicsit piszkalja a kivancsisagomat, az az hogy ti miert hiszitek el onmagatoknak ilyen vehemenciaval?
Metrora szukseg van, ilyen teren viszont rettento regota nem tortenik semmi (megjegyzem, Livingstone-nak is az olimpia kell, hogy megideologizalja az uj vonalat), igy ha megint le akarjatok allitatni az ugyet, ahhoz szerintem utosebb ervek kellenek, minthogy egy onjelolt, vallaltan dilettans szervezet azt mondja vagy hogy azt hallottam a folyoson, hogy az EU-soknak nem tetszik a dolog.
Engem oszinten nem erdekel az a hoborges, amiben a "Demszky hagymazas alma" kitetel szerepel, leven lattuk, mire volt valo 98 ota ez a fajta hozzaallas. Az pedig, hogy az epitkezes nem volt alaposan elokeszitve elkepzelheto, de tenyleg nem fogom nektek elhinni. Ami kicsit piszkalja a kivancsisagomat, az az hogy ti miert hiszitek el onmagatoknak ilyen vehemenciaval?
Metrora szukseg van, ilyen teren viszont rettento regota nem tortenik semmi (megjegyzem, Livingstone-nak is az olimpia kell, hogy megideologizalja az uj vonalat), igy ha megint le akarjatok allitatni az ugyet, ahhoz szerintem utosebb ervek kellenek, minthogy egy onjelolt, vallaltan dilettans szervezet azt mondja vagy hogy azt hallottam a folyoson, hogy az EU-soknak nem tetszik a dolog.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.01.18. 15:24:46
itt: fovaros.blogter.hu/?post_id=237863
még várható egy videófeltöltés..
még várható egy videófeltöltés..
Bummer 2008.01.18. 17:06:35
Bill, mi a f@sz volt előkészítve egy projekten, ami évente 1 évet csúszik?
mr.joshua 2008.01.18. 17:42:05
Ragaszkodunk hozzá, hogy a citált kép legyen a következő szám címlapja!!!
www.hiddenbox.hu/Flame/metrobarat/large-66.html
Júdea Népe Front
www.hiddenbox.hu/Flame/metrobarat/large-66.html
Júdea Népe Front
tölgy 2008.01.18. 18:30:45
Bill, összefoglalom neked, hogy megértsd a haladás ellenzőinek (vö. reakció) állításait:
- túl drága a metró, ennyiért nincs rá szükség
- ha már építik, akkor másképpen kellene (más útvobalon, ritkábban az állomásokat)
- ha már így építik, akkor csinálják rendesen, épüljön. Tudod, reakciósok szerint, amit érdemes csinálni, azt érdemes jól csinálni.
De nem épül. Ezen akartak segíteni a reakció csinos és csintalan szakértői.
Mit nem értesz ezen? Summa summarum, a Demszkáj drága és rossz tervezés alapján egy csomó pénzt elqr és még levezényelni se tudja az építést. Ellenben fizetni fogunk mint a katonatiszt. Dióhéjban. Kérdés?
ps A szakértő dumát felejtsd el, vegyük komolyan egymást, lécci!
- túl drága a metró, ennyiért nincs rá szükség
- ha már építik, akkor másképpen kellene (más útvobalon, ritkábban az állomásokat)
- ha már így építik, akkor csinálják rendesen, épüljön. Tudod, reakciósok szerint, amit érdemes csinálni, azt érdemes jól csinálni.
De nem épül. Ezen akartak segíteni a reakció csinos és csintalan szakértői.
Mit nem értesz ezen? Summa summarum, a Demszkáj drága és rossz tervezés alapján egy csomó pénzt elqr és még levezényelni se tudja az építést. Ellenben fizetni fogunk mint a katonatiszt. Dióhéjban. Kérdés?
ps A szakértő dumát felejtsd el, vegyük komolyan egymást, lécci!
Szibarita 2008.01.18. 18:37:16
Igen, Csurka is megmondta ugye a tobbsegpartiak es az ugyeskedes viszonylataban, egyek vagyunk.
A szakerto dumat azonnal elfelejtem, amint nem lesz szempont egy ilyen beruhazas megvitatasanal, hogy ki milyen partra szavaz.
Azt pedig, hogy mindenfajta szakmai megtamasztas hijan, tisztan politikai iranyultsag es sajtoban terjengo pletykak alapjan alakitjatok ki az allaspontotokat, most mar ertem.
A szakerto dumat azonnal elfelejtem, amint nem lesz szempont egy ilyen beruhazas megvitatasanal, hogy ki milyen partra szavaz.
Azt pedig, hogy mindenfajta szakmai megtamasztas hijan, tisztan politikai iranyultsag es sajtoban terjengo pletykak alapjan alakitjatok ki az allaspontotokat, most mar ertem.
robin masters · http://reakcio.blog.hu 2008.01.18. 18:43:51
Bill: én egyszer kértem tőled szakmai álláspontot, nagy volt a csönd. Kicsit nagy az arcod és kicsit lenézed bszélgetőtársaid, nem érzed, pajti? Vegyévissza.
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.01.18. 18:46:15
Bill Dauterive:
Ok, te akartad. Támaszd meg szakmailag, hogy a Négyes Metró :] költségvetése és finanszírozása rendben van. Aztán utána folytathatjuk a többi szemponttal is, egyikkel a másik után.
Ok, te akartad. Támaszd meg szakmailag, hogy a Négyes Metró :] költségvetése és finanszírozása rendben van. Aztán utána folytathatjuk a többi szemponttal is, egyikkel a másik után.
Szibarita 2008.01.18. 19:12:53
A projekt megtamasztasa nem feladatom, mert feltetelezem, hogy az azt lebonyolito szakemberek nem ostobak es hogy tudjak, mit csinalnak. Ebben azonnal elkezdek ketelkedni, amint olyan erveket hallok, amik legalabb a szakmaisag latszat viszonylag meggyozoen mutatjak.
Mondjuk nagyon erdekelne a projektben resztvevo kozlekedes- vagy kivitelezesi mernokok velemenye.
A metro epiteset mint koncepciot tamogatom, az en allaspontom kb eddig tart.
Mondjuk nagyon erdekelne a projektben resztvevo kozlekedes- vagy kivitelezesi mernokok velemenye.
A metro epiteset mint koncepciot tamogatom, az en allaspontom kb eddig tart.
Mr. President 2008.01.18. 19:29:15
DeBill Dauterive végre eltűnt. Remélem Blahás Maugli őt fogja legközelebb megtalálni a késével. Az ilyen hülyéket valahol az SZDSZ főhadiszállásán tenyészthetik tucatszám emberiségellenes génsebészek. Normális esetben ekkora barom nem jön a világra...és mégis.
tölgy 2008.01.18. 19:40:23
Bill kedves, mutass egy szakértőt, aki a megrendelő céljait cáfolja, azt írja le neki, mi miért rossz a céljaiban. Ezzel szemben a szakértőt azért fizetik, hogy szakértői érveket hozzon a döntés elött. Gondolod, hogy a nagymarosi projekten dolgozó vizes mérnökök sora cáfolta volna a vizi erőművet? VAgy naiv vagy, vagy minket nézel annak. :((
Ugyanakkor, akármennyire is gazdaságos és esetleg helyes is a metró nyomvonala és állomás-kiosztása, attól még tudhatnák rendesen építeni. Tartani a határidőket, költségvetést, megfelelő kötbér szerződéseket kötni. A metró körüli szakértők töketlensége miatt azért kételkedhetnél a szakértelmükben. Csak úgy, józan ész, meg minden...
Ugyanakkor, akármennyire is gazdaságos és esetleg helyes is a metró nyomvonala és állomás-kiosztása, attól még tudhatnák rendesen építeni. Tartani a határidőket, költségvetést, megfelelő kötbér szerződéseket kötni. A metró körüli szakértők töketlensége miatt azért kételkedhetnél a szakértelmükben. Csak úgy, józan ész, meg minden...
dejavubazz 2008.01.18. 19:55:17
Bill,
indexes cikkbol idezek:
-----
A műegyetem is hülye?
6.) Cikkünkben nemcsak a VEKE tanulmánya alapján állítottuk azt, hogy a 4-es metró jelenlegi elképzelése ráfizetéses lesz a város számára, hanem idéztünk egy - a főváros megbízásából, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) által készített - 2001-es tanulmányt, amelynek feladata az volt, hogy megtérülésük alapján (hány forintba kerül egy percnyi időnyereség) tegye sorrendbe a budapesti közlekedési projekteket. A lista szerint a 4-es metró a sor végén kullogott, ellenben az agglomerációt a vasúton elérő 4-es metró variánsok sokkal jobb megtérülést mutatnak.
A DBR akkor is, most is letagadja, hogy ismerte volna ezt a tanulmányt, ezért vitatkozni sem kíván vele. Nehéz elképzelni, hogy fővárosi tulajdonú cég ne ismerne egy a főváros megbízásából készült tanulmányt, amelyről ráadásul a BKV által kiadott Városi Közlekedés c. szaklap is beszámolt, és közlekedésszakmai konferencián is bemutatták - ehhez túl kicsi Budapest. Az más kérdés, hogy az Index hiába próbálkozott, nem tudta megszerezni a részletes anyagot, a főváros ugyanis nem adta, az egyetem pedig nem adhatta.
De mindez egyáltalán nem magyarázza azt, hogy a DBR miért nem akar vitatkozni a tanulmánnyal, és miért állítja a BME közlekedésmérnökeiről, hogy ismeretlen adatokból súlyos következtetéseket vontak le (a BME mellesleg ugyancsak a Főmterv adatait használta a forgalmi számításainál).
forras:
index.hu/politika/belfold/budapest/0113m444/
-----
indexes cikkbol idezek:
-----
A műegyetem is hülye?
6.) Cikkünkben nemcsak a VEKE tanulmánya alapján állítottuk azt, hogy a 4-es metró jelenlegi elképzelése ráfizetéses lesz a város számára, hanem idéztünk egy - a főváros megbízásából, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) által készített - 2001-es tanulmányt, amelynek feladata az volt, hogy megtérülésük alapján (hány forintba kerül egy percnyi időnyereség) tegye sorrendbe a budapesti közlekedési projekteket. A lista szerint a 4-es metró a sor végén kullogott, ellenben az agglomerációt a vasúton elérő 4-es metró variánsok sokkal jobb megtérülést mutatnak.
A DBR akkor is, most is letagadja, hogy ismerte volna ezt a tanulmányt, ezért vitatkozni sem kíván vele. Nehéz elképzelni, hogy fővárosi tulajdonú cég ne ismerne egy a főváros megbízásából készült tanulmányt, amelyről ráadásul a BKV által kiadott Városi Közlekedés c. szaklap is beszámolt, és közlekedésszakmai konferencián is bemutatták - ehhez túl kicsi Budapest. Az más kérdés, hogy az Index hiába próbálkozott, nem tudta megszerezni a részletes anyagot, a főváros ugyanis nem adta, az egyetem pedig nem adhatta.
De mindez egyáltalán nem magyarázza azt, hogy a DBR miért nem akar vitatkozni a tanulmánnyal, és miért állítja a BME közlekedésmérnökeiről, hogy ismeretlen adatokból súlyos következtetéseket vontak le (a BME mellesleg ugyancsak a Főmterv adatait használta a forgalmi számításainál).
forras:
index.hu/politika/belfold/budapest/0113m444/
-----
szejler 2008.01.18. 20:11:02
Bill nem azaz ember, akivel vitatkozni érdemes.
Bill: ez baromság, ti hülyék vagytok, demagógok, az ellenzék ügynökei.
többiek: A metro (ide szabadon bármi behelyettesíthető) ezért, és ezek alapján szar.
Bill: áá, ezek fiatalok, hülyék, demagógok és/vagy az ellenzék ügynökei.
többiek: mások pl. BME szerint is rossz, drága koncepció. Mondj ellenérvet!
Bill: Metrora szukseg van(punktum)és lehet hogy az epitkezes nem volt alaposan elokeszitve , de tenyleg nem fogom nektek elhinni.
Eddig tart az álláspontom. Ja, és hülyék, meg demagógok vagytok, az ellenzék ügynökei.
Minek vitatkoztok egy Dürenmatt szatirával?
Bill: ez baromság, ti hülyék vagytok, demagógok, az ellenzék ügynökei.
többiek: A metro (ide szabadon bármi behelyettesíthető) ezért, és ezek alapján szar.
Bill: áá, ezek fiatalok, hülyék, demagógok és/vagy az ellenzék ügynökei.
többiek: mások pl. BME szerint is rossz, drága koncepció. Mondj ellenérvet!
Bill: Metrora szukseg van(punktum)és lehet hogy az epitkezes nem volt alaposan elokeszitve , de tenyleg nem fogom nektek elhinni.
Eddig tart az álláspontom. Ja, és hülyék, meg demagógok vagytok, az ellenzék ügynökei.
Minek vitatkoztok egy Dürenmatt szatirával?
szejler 2008.01.18. 20:21:29
Bill
Igen! Itt csak ostoba, demagóg egyszerű alakok ténferegnek. Hagyj itt minket, mielőtt lesüllyednél erre a színvonalra. Brilliáns tehetséged, ismereteid feneketlen tárházát óh minek pazarolnádd reánk, mond!
Igen! Itt csak ostoba, demagóg egyszerű alakok ténferegnek. Hagyj itt minket, mielőtt lesüllyednél erre a színvonalra. Brilliáns tehetséged, ismereteid feneketlen tárházát óh minek pazarolnádd reánk, mond!
Szibarita 2008.01.18. 20:28:40
A BME tanulmany erdekelne. Egy kivonatnak is orulnek.
Szibarita 2008.01.18. 20:32:09
Megjegyzem, a BME, mint tekintely egeszen mostanaig fel sem merult. Az eddigi legsulyosabb allitas kb az volt, hogy a VEKE es hogy robin masters rossznak tartja a beruhazast.
dejavubazz 2008.01.18. 20:56:38
Hat latod Bill, az indexeseket is erdekelte volna, de:
- a BME nem adhatja ki
- a fovaros & co meg nem akarja/akarta kiadni.
...mar ha egyaltalan - tudom, ez neked ezen a blogon (kulonosen) nehez;) - hiszunk benne, hogy az index nem kamuzik.
- a BME nem adhatja ki
- a fovaros & co meg nem akarja/akarta kiadni.
...mar ha egyaltalan - tudom, ez neked ezen a blogon (kulonosen) nehez;) - hiszunk benne, hogy az index nem kamuzik.
Nudli 2008.01.19. 19:32:00
fura amit bill mond. nekem mint olyannak aki nem ért hozzá, elég jól alátámasztottnak tűnik a veke álláspontja. nyilván csak a logikus felépülését tudom valamennyire ellenőrizni, de azzal nincsen gond. ilyen módon viszont felesleges az egymásnakfeszülés mert én nem értem ha nem igaz amit a veke mond, te meg nem érted ha az.
a másik amit még szerettem volna, hogy szerintem le kéne szokni arról, hogy a bizonyos döntésekről való vélekedést egyértelműen pártálláshoz kössük. főleg egy olyan politikai közegben ahol a bal-jobb dolog bajosan megállapítható és nagyjából megszokás alapján bökünk rá valakire h hova szavaz. leegyszerűsítve, ha velem leülnél beszélgetni, engem is balosnak mondanál, de szerintem sincsen rendesen kitalálva ez a metró és talán tényleg nem kellett volna.
és végül: a szakértőked hiányoltad (gondolom a közlekedésmérnököket). ebben a projektben azért van rengeteg, az effektív építéstől és tervezéstől független lyuk. pl egy rendes szerződés megfogalmazásához nincsen szükség sem közlekedésmérnökre, sem statikusra, inkébb egy jogászra, de szerintem még egy közgazdász is meg tud egy rendeset fogalmazni.
a másik amit még szerettem volna, hogy szerintem le kéne szokni arról, hogy a bizonyos döntésekről való vélekedést egyértelműen pártálláshoz kössük. főleg egy olyan politikai közegben ahol a bal-jobb dolog bajosan megállapítható és nagyjából megszokás alapján bökünk rá valakire h hova szavaz. leegyszerűsítve, ha velem leülnél beszélgetni, engem is balosnak mondanál, de szerintem sincsen rendesen kitalálva ez a metró és talán tényleg nem kellett volna.
és végül: a szakértőked hiányoltad (gondolom a közlekedésmérnököket). ebben a projektben azért van rengeteg, az effektív építéstől és tervezéstől független lyuk. pl egy rendes szerződés megfogalmazásához nincsen szükség sem közlekedésmérnökre, sem statikusra, inkébb egy jogászra, de szerintem még egy közgazdász is meg tud egy rendeset fogalmazni.
Kártmen 2008.01.19. 22:34:37
Itt is a négyes metró barátai tüntetnek. Második kép. :))
www.mno.hu/portal/galleryPic?galleryID=2852#
www.mno.hu/portal/galleryPic?galleryID=2852#
geci vagyok 2008.02.03. 14:00:28
Ha már nincs metró, legalább legyen demagóg(ia). hajrá reakciósok, basszatok csak oda bátran a nagyképű, elhízott, lomha, seggfej vezetésnek! és legalább lesz egy kis dolga az elkényeztetett píárosnak is!
Az utolsó 100 komment: