Eljött az igazság utáni világ a magát komolyan vevő sajtóban is
2017. január 13. írta: pinter.bence

Eljött az igazság utáni világ a magát komolyan vevő sajtóban is

trump_sajto2.jpg

Donald Trump következő négy éve olyan hullámvasút lesz, amilyet a világpolitikában rég nem láttunk. Ennek csak az egyik oka az, hogy a megválasztott amerikai elnök egy rendkívül ellentmondásos, karakán, makacs és kitartó ember, aki nem fél kíméletlenül és gyakran igazságtalanul beleszállni bárkibe, aki nem tetszik neki. A másik oka az, hogy a vele szemben – gyakran joggal kritikus újságírók egy része úgy tűnik, hogy teljesen elveszítette az eszét.

Az elmúlt héten kirobbant botrány iskolapéldája a fenti felállásnak. Lássuk a tényeket: Trump politikai ellenfelei az amerikai szokásoknak megfelelően összeállítottak egy dokumentumot az akkor még csak jelöltaspiráns, majd elnökjelölt viselt dolgairól. Nyilván nem volt nehéz dolguk, Trump a befektetései mellett első számú celeb volt az elmúlt évtizedekben, van miből dolgozni. A dossziéban persze súlyos dolgok vannak, a celebségből fakadó blődségeknél sokkal súlyosabb dolgok.

A dosszié tavaly nyár óta keringett Washingtonban, látták azt politikusok és újságírók, megkapta a brit és az amerikai titkosszolgálat is. A New York Times szerint ez volt a legrosszabbul őrzött titok a fővárosban. Mégis: a dokumentumokban foglaltak minimális részét jelentették csak meg a nyilvánosság előtt a sajtómunkások. Egyszerű okuk volt erre: az újságírók egyszerűen nem tudták igazolni a szenzációs állítások valóságtartalmát. És egy normális világban valahol itt van vége a történetnek, a dosszié meg repül valami poros fiók mélyére. Ha majd bejön valami új infó, és tudják igazolni, akkor majd előkaparják onnan.

Azonban az orosz hackertámadásokról szóló jelentés mellé a két elnök a leköszönő és a megválasztott is megkapta ennek a dossziénak a kivonatolt verzióját. Az erről értesülő CNN pedig rendkívül óvatosan fogalmazva arról írt: van egy dosszié, amiben nagy vonalakban ezt és ezt állítják, és ez tűnt annyira hitelesnek, hogy az amerikai hírszerzés tájékoztassa róla Trumpot és Obamát, hozzátéve: a lap újságírói nem tudták megerősíteni az állításokat. Ez még mindig nem lépi át az etikus kereteket, hírértéke is van, igaz is. A New York Times hasonlóképpen fogalmazott, bár ők kicsit több részletet árultak el a dokumentumra nézve. A Buzzfeed pedig fogta, és kitette egyben az egészet, odaírva, hogy hát ők sem tudják igazolni, de döntsd el inkább te, hogy mi igaz belőle, és mi nem.

Itt veszett el ez az ügy.

Kétségtelen: jogos kérdés vizsgálni, hogy az orosz kormányzat milyen módon és miért avatkozott be a kampányba, ahogy az is fontos kérdés, hogy zsarolható-e az új elnök. Az is világos, hogy bárki simán el tudja képzelni Trumpról a dossziéban foglaltakat, a pikáns részletekkel együtt. Pont ez a lényeg. Nehéz megindokolni ugyanis, hogy egy szerkesztőség ezt az anyagot a nyilvánosság elé tárja mindenféle kutatás, magyarázat és megerősítés nélkül. Ennek egyedül két célja lehet: kattintásvadászat, ami rövid távon érthető, hosszú távon kevésbé; illetve a lejáratás. Nagyjából akkora sportértéke volt lehozni ezt a dossziét, mint megkérdezni Terry Blacket arról, hogy Vona meleg-e.

Nem tudok másra gondolni, mint hogy a tények utáni világ, a közösségi hálózatokon terjedő kamuhírek, és a propagandaháború valóságát innentől kezdve a magát komolynak tartó, de a tényekre legalábbis jobban adó sajtó is legitimálja. És lám, így szólt a New York Times összefoglaló cikkének címe szerdán: „Így vált egy szenzációs, nem igazolt dosszié krízissé Donald Trump számára”.

Most már mindegy, hogy senki nem tudja bebizonyítani az állítások igazát. Ez egy krízis. Így vált krízissé. Így zárul a cikk: Most, az egyik legvitatottabb választás után az amerikaiak megosztottak és zavarodottak azügyben, hogy mit higgyenek a következő elnökről. És nincs kilátás arra, hogy hamar teljes képet kapunk az ellene felhozott vádak igazságáról.”

Trump nyugodt szívvel kiabálhatja most már Twitteren, hogy a „média kamu” nincs kilátás ugyanis arra, hogy hamar teljes képet kapunk a média ellen felhozott vádak igazságáról.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr6912122239

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pintér Bence: Eljött az igazság utáni világ a magát komolyan vevő sajtóban is 2017.01.13. 10:52:01

A Trumppal szemben kritikus újságírók egy része úgy tűnik, hogy teljesen elveszítette az eszét.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bell & Sebastian 2017.01.13. 11:16:15

A magát hatalmi ágnak képzelő média végzete, ismét feketén-fehéren kiderült róla, hogy pénzért... feslik.

A kultúra márpedig vagy beáll a sorba, vagy nem lesz! Az utóbbi szabad idézet a nemlétező Torontói Jegyzőkönyvekből.

A kettő úgy jön össze, ha már folyton-folyvást orosz befolyásolást emlegetnek, hogyan mehetnek el szó nélkül a Rothschild-család kézzelfoghatóbb, a választást érintő, direkt és közvetlen kifolyásolása mellett? A "jóoldali"politikai gyilkosságaik mellett, például?

A szabad sajtó mindent megír, amit szabad. Bezzeg nálunk, itt minden a legnagyobb rendben van. Olyan átlátható a közélet, mint szőlőbányából a napsütés.

S=klogW 2017.01.13. 11:27:27

@Bell & Sebastian:

"A magát hatalmi ágnak képzelő média végzete, ismét feketén-fehéren kiderült róla, hogy pénzért... feslik.
"

sajnos van egy rossz hírem: általában az emberek maguk is (a többség) pénzért ... feslik - legalábbis van az az összeg

ráadásul a mai korszellem kedvez annak (sőt, annak kedvez), hogy erre a pénzért felésre vki még büszke is lehessen

és mihelyst a már feslők ezt a feslést - a korszellemtől biztatottan - hajlandók felvállalni, a még nem feslők is annál inkább hajlandóak esznek a feslést bevállalni

mindez azoknak jó akiknél a pénz van, mert nagyobb lesz a feslőkínálat és olcsóbb lesz a feslés

S=klogW 2017.01.13. 11:28:32

@Bell & Sebastian: @S=klogW:

(és lemaradt a lényeg:)

és a média képzelt hatalma annál valóságosabb lesz

Virág et. 2017.01.13. 12:11:45

Ízelítőt kaptak a saját főztjükből Trumpék. Valahogy nem ment ez a kamuhíres sírás az altright oldalon egy ennél jóval ótvarabb és hihetetlenebb kamuhírnél: az ún. pizzagate-nél. Aminek az eredményeképp egy fegyveres ember konkrétan be is ment az inkriminált pizzériába Washingtonba, hogy a nem létező alagsorból kihozza az ott fogvatartott gyerekeket, akiket a demokrata párt vezetői tartanak szexrabszolgaként.

Akkor Trump sem twittelt fake newsról meg társairól.

Amikor HRC email-ügye lett felmelegítve a választások előtt, akkor sem volt sírás Trump részéről, sőt, még bátorította is. Pedig arról is kiderült elég hamar, hogy köze nincs HRC-hez, csak Wienerhez, de addigra már a botrány megvolt.

Valahogy nem tudom most ezeket az embereket sajnálni akkor sem, ha valóban kamu az egész, ami azért még erősen kérdéses. Egész eddig ők és a támogatóik operáltak ezzel az eszközzel, most majd megtudják milyen is a szerszám másik végén lenni.

Vödör1 2017.01.13. 13:08:20

@S=klogW: na, hát ki mondta, hogy a piac nem old meg mindent? Most már legalább a feslők is versenyeznek, csak a legügyesebben, legolcsóbban és legjobban feslők maradnak talpon!

Vödör1 2017.01.13. 13:14:32

@Virág et.: erről csak ez az érvelés jut eszembe: "de hát az MSZP is lopott!"

Szar ez az egész úgy ahogy van, és csak reménykedni lehet, hogy csak egy demokrata lejárató kampány az egész és nem a ruszkikkal való összejátszás (gyk. hazaárulás) az igaz, mert abból még oltári gebasz lehet.

kerekes pereces 2017.01.13. 13:14:45

@Virág et.: Ez pontosan ugyanolyan dolog, mint az, hogy a régmúlt, az ancien regime arisztokráciáját is csak úgy szeretnék visszahozni az emberek, hogy ők arisztokraták lennének, a többiek meg cselédek. Fordítva már nem lenne finom.

Pedig ugye az igaz keresztény betartja az aranyszabályt: amit csinál másokkal, szeretné, hogy azt csinálják vele. Vajon a Fidesz-KDNP igaz keresztény?

Virág et. 2017.01.13. 13:30:31

@Vödör1: Lehet, de ez van. Naivság elvárni a demokratáktól, hogy majd ők erkölcsösebbek lesznek. Trumpék levitték a szintet, nem az lesz ezek után, hogy akkor majd ők ott lesznek lent, a másik oldal meg itt fent marad. Nem. Az egész színvonal együtt merül alá velük.

Pontosan ezért veszélyes, amit a fidesz művel a saját kétharmadával, összevetve azzal, amit a szocik csináltak a sajátjukkal anno. Ezek után a politika itt még ocsmányabb lesz. Azok, akik meg nyertesnek gondolják magukat, holnap már ott fognak állni a bíróságon, ahol a tegnap nyertesei állnak ma.

Robinzon Kurzor 2017.01.13. 13:46:26

Trumpot szénné fogja szívatni a sajtó meg az oroszok.

Elnöksége kb. annyiból fog állni, hogy a hülyeségeiről a figyelmet elterelendő, még nagyon hülyeségeket fog csinálni.

Ha szerencsénk van, akkor lesz pár normális ember a kormányában (pl. Mad Dog), akik normálisan viszik a boltot. Kérdés, hogy hagyja-e őket dolgozni vagy nem elég neki az Amerikai Alekosz szerep, hanem még bele is akar szólni a komoly emberek dolgába.

Bell & Sebastian 2017.01.13. 17:00:06

@S=klogW: Sokadszorra hozom elő, hogy a libsi univerzumban nincsen vertikális és horizontális hierarchia, minden egy pontot ér és egyforma.

Erre az agyalágyult elképzelésre a legjobb demo Virág elvtársnő hozzászólásainak szemezgetése.

- És te ezt el is hiszed?

-kérdezte az elöljáróm, amikor tartós, pótkocsis tolatásban versenyeztünk, csak előtte elmagyaráztam neki, hogyan kellene csinálni hegymenetben, ami kissé bonyolítja a dolgot. Nem is ő nyert.

S=klogW 2017.01.13. 17:02:18

@Virág et.: "Trumpék levitték a szintet, "

hátperszehogyő(k)

mert vörös sztaniolban még a szar is méz ugyi-e

Szindbad 2017.01.13. 18:59:58

@Bell & Sebastian: de hat igaza van.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2017.01.13. 19:00:10

@Virág et.: Attól tartok, hogy ez egy természetes folyamat, és ha minden úgy van, ahogy gondolod, akkor a világ megmenekül, hiszen ezáltal le lehet leplezni az ármánykodást, és mindenki ha helyére kerül az új világban, nemde? Az egy cseppet se zavarjon téged, hogy a másik fertály épp ugyanezt gondolja.

Bell & Sebastian 2017.01.13. 20:25:56

Akkor mindenki megkapja a Világ Igazát. Mint ahogyan Karády Katalin is, csak ez még valamiért nem ment át a köztudatba.

Pelso.. 2017.01.13. 20:51:51

@Mihint: Szerintem néhány idealistát, optimistát, esetleg félbolondot kivéve egyik fertály sem gondolja úgy.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2017.01.13. 21:03:50

@Pelso..: Ez így igaz. Node mégis, hát láthatod :)

Szindbad 2017.01.13. 21:55:06

@Mihint: Ne relativizálj, please, "alt-right", benne van a "right". Nem alt-liberal. Ennek a gátlástalan morális ámokfutásnak mindenhol a jobboldal adott teret.

Nem véletlenül.

Herr Schnapsidee Lieferant 2017.01.13. 22:28:33

@Szindbad:

valóban? hogy is csinálja a bal:

“I’m saying we have mentally ill people, that we pay to do shit, make no mistake,” says Foval in the video. “Over the last twenty years, I’ve paid off a few homeless guys to do some crazy stuff, and I’ve also taken them for dinner, and I’ve also made sure they had a hotel, and a shower. And I put them in a program. Like I’ve done that. But the reality is, a lot of people especially our union guys. A lot of our union guys…they’ll do whatever you want. They’re rock and roll. When I need to get something done in Arkansas, the first guy I call is the head of the AFL-CIO down there, because he will say, ‘What do you need?’ And I will say, I need a guy who will do this, this and this. And they find that guy. And that guy will be like, Hell yeah, let’s do it.”

"It doesn't matter what the friggin' legal and ethics people say, we need to win this motherfucker," Foval also said.

www.realclearpolitics.com/video/2016/10/17/new_okeefe_video_clinton_campaign_dnc_coordinated_with_organizations_to_beat_up_trump_supporters.html

Szindbad 2017.01.13. 22:48:25

@Herr Schnapsidee Lieferant: Kiragadott példák, statisztikailag lényegesen eltér. Mint amikor Gyurcsán bagatell ügyeit hasonlítod Orbán által művelt egész pályás letámadásához.

Szindbad 2017.01.13. 22:50:51

@Szindbad: Az jobboldal számára ezek minidig csak ürügyek ahhoz, hogy egy nagyságrenddel rálicitáljanak a demokratikus oldalra. Hagy ne kelljen itthoni példák sorát felsorolnom erre. Gyurcsány legalább bezáratta azt a szerencsétlen fiatal szocit, amikor csaláson kapta.

Herr Schnapsidee Lieferant 2017.01.13. 22:55:33

@Szindbad:

ohó, szóval már a statisztikailag lényegesen eltérnél tartunk, nem pedig a mindenholajobboldalnál. bár mintha a szövegben "over the last twenty years" időtartammal dicsekedne a bácsi, szóval meglehet nem is annyira lényeges az eltérés, de majd csak előkerül valami statisztika... mint ahogy a hilleri a 3 elnöki vitából 2 során előre megkapta a kérdéseseket, ez is érdekes arány :)

Szindbad 2017.01.13. 22:59:02

@Herr Schnapsidee Lieferant: Azt a furcsaságot se felejtsük már ki, hogy valahogy Magyarországon sem a liberálsiok fegyverkeznek, hanem a jobbosok. Vagy a tömeggyilkos a tárgyalásán nem libsi karlendítéssel köszön, hanem másfajtával.

Hogy van ez?

Hogy van az, hogy a jobboldal vonz be mindenféle szélsőséges mocskot? Statisztikailag, ugye.

Herr Schnapsidee Lieferant 2017.01.13. 23:03:21

@Szindbad:

ööö.. wait... van libsi karlendítés? vagy azt jobb híján paprikakinga lábszőrlendítése helyettesíti, miközben ultraradikális módon kijelenti, hogy nincs semmi migránsterrorista csak sokhülyenácitöbbségi?

Szindbad 2017.01.13. 23:06:15

@Herr Schnapsidee Lieferant: Nem úgy van, hogy évente tízszer több magyar hal meg a rossz minőségű egészségügy miatt, mint az elmúlt évben a migráncsterroristák összes európai áldozata?

Mit kezdjek ezzel az infóval?

Szindbad 2017.01.13. 23:07:20

@Herr Schnapsidee Lieferant:

Ja megvan, hogy mit kezdjek ezzel az infóval: Jobban aggódom az egészségügy miatt, mint a migráncsterroristák miatt.

Herr Schnapsidee Lieferant 2017.01.13. 23:20:00

@Szindbad: pláne, hogy liberális szemszögből migráns és terrorizmus között úgy sincs semmi kapcsolat, aki mást állít, az nááááciiiii.

Szindbad 2017.01.13. 23:22:48

@Herr Schnapsidee Lieferant: Terrorizmus a vallási fanatizmussal van kapcsolatban. Vagy a szélsőjobbossággal.

Herr Schnapsidee Lieferant 2017.01.13. 23:25:57

@Szindbad:

lásd vörös khmerek, raf, vörös brigádok, avagy a liberális demokrácia-exportálók által felfegyverzett "mérsékelt terroristák" a közel-keleten

gyalog.galopp 2017.01.14. 07:32:01

@Szindbad:

Lásd Bácsfi Diankát, a 3/3 papval, a jobbikba beékelődött nem tudtam hogy zsidó vagyok-okkal.

Conchobar 2017.01.14. 09:26:31

@gyalog.galopp: "a jobbikba beékelődött nem tudtam hogy zsidó vagyok-okkal" - Kis lélekszámú, ámde relatíve nagy zsidó kisebbséggel bíró országban maguk a zsidók kénytelenek antiszemita pártot létrehozni és menedzselni

Herr Schnapsidee Lieferant 2017.01.14. 10:18:00

@Conchobar:

ideje lenne vallatni a gárda-alapító finesszes bencsiket, meg a vonával közösen polgáriköröző orbán is gyanús:
img.444.hu/10985863_10152708001042312_5289127349872815247_n1.jpg

szóval a fidox kénytelen volt egy antiszemita pártot létrehozni, hogy eladhassa magát nyugaton az antiszemitizmus egyetlen eredményes gátjaként?

ügyes, elvtársak, ügyes, túljártunk ismét az imperialisták eszén :DDD

Conchobar 2017.01.14. 10:31:24

@Herr Schnapsidee Lieferant: "szóval a fidox kénytelen volt egy antiszemita pártot létrehozni" - Aligha a Fidesz hozta létre, mert minek hozta volna létre. A Csurka-féle párt simult a Fideszhez, nem kellett mellé még egy. Viszont Jobbik is telítődött karrieristákkal (Vona, a két Szegedi, Volner is ide sorolható), akiknek nem jutott az ambíciójuknak megfelelő hely máshol (se a Fideszben, se a MIÉP-ben), és látva Orbánék egykori példáját, most megpróbálják magukat máshová pozicionálni. Csakhát ami sikerült egykor Orbánéknak, az nem biztos, hogy nekik is sikerülni fog

annamanna 2017.01.14. 10:35:14

@gyalog.galopp: Ezt a szövegét olvasd el www.uni-miskolc.hu/~egyhtort/cikkek/bacsfidiana.htm (én a 2003-as Év esszéi kötetben olvastam, tehát olyan régen írta).
És ha megtaláltad az álladat a padlón, utána diankázhatsz tovább.
Kicsi a (sós)bors(zesz), de erős.

@Conchobar: Egy ügyes vállalkozó azt a terméket dobja piacra, amire van kereslet. Ha rovásírásos névtáblákra, akkor azt, ha antiszemita pártra, akkor azt. A lényeg, hogy a haszon nála marad.

Herr Schnapsidee Lieferant 2017.01.14. 10:38:42

@Conchobar:

"Aligha a Fidesz hozta létre, mert minek hozta volna létre"

kérdezd a gárda-alapító bencsiktől, pontosan milyen pártegyeztetés is volt a dolog előtt. engem is érdekelne és jó pénzt adna az infóért a háttérhatalom, felezhetjük :DDDD

Conchobar 2017.01.14. 10:50:39

@annamanna: "Egy ügyes vállalkozó azt a terméket dobja piacra" - Egy még ügyesebb meg vigyáz a vállalkozása patinájára, próbálja megtartani az régi ügyfélkörét, csak akkor vált át más piacra, ha a siker (majdnem) garantált

Conchobar 2017.01.14. 10:54:07

@Herr Schnapsidee Lieferant: "pontosan milyen pártegyeztetés is volt a dolog előtt" - Mert milyen pártegyeztetés volt? És te mióta tartod Bencsiket felettébb szavahihető embernek, mióta szolgál számodra zsinórmértékül Bencsik szava?

Conchobar 2017.01.14. 11:02:07

@annamanna: "Ezt a szövegét olvasd el" - És mi az, amit abból a szövegből te kiolvastál, mi az, amit szerinted másoknak is ki kellene olvasni belőle? Miféle tanulságokat rejt az a szöveg (az antiszemitának mondott pártok, mozgalmak létrejöttének témájában)?

Herr Schnapsidee Lieferant 2017.01.14. 11:03:05

@Conchobar: a finessz nem arról híres, hogy sameszai önállóan cselekedhetnek. gyanús ügyeket meg pláne mással vitet el mindig a főpárttitkár efftárs.

encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQMk0KiuMIG3-FvQg004uQebIy7sGnAACuFfyh43HuSd2HQx_Ur

ejnye....

Conchobar 2017.01.14. 11:07:36

@Herr Schnapsidee Lieferant: "meg a vonával közösen polgáriköröző orbán is gyanús" - Én a magam részéről mindennek látom, csak nem gyanúsnak azt a képet (amelyen Orbán kiselőadást tart, és Vona ott van a hallgatóságban. A világ legtermészetesebb dolga, hogy az Orbán-szolgálat kevés volt Vona ambícióinak. Vona már akkor is érezhette úgy, hogy ő is tudna kiselőadást tartani)

Conchobar 2017.01.14. 11:08:58

@Herr Schnapsidee Lieferant: "a finessz nem arról híres" - De te arról leszel híres, hogy a Fideszen kívül te semmi mást nem vagy képes meglátni

gyalog.galopp 2017.01.14. 11:18:42

@Herr Schnapsidee Lieferant:

Csurka annak idején kőkeményen kiállt amellett, hogy a jobbikok az SZDSZ hozta létre a miép ellenében. Akkor ezen én is jót mosolyogtam, aztán, hümmögtem, most meg , nahát ...!
Nem mellesleg, ifjú gárda, magyar gárda között is igen erős az áthallás.

@annamanna:

Ezen akkor sem esett le az állam, amikor először linkelted. Nálam az számít, amit láttam, amit hallottam. Láttam kiscsajról a karlendítéseket, meg azokat, akiknek lendít, Láttam a Szenes Andreával készült bűbájos riportot nem sokkal azután, hogy hú de nagyon elítélték.

Kandeláber 2017.01.14. 11:20:22

A kenyai muszlim csomagolhat.
Ennyi a történet, és nem több, nem kell cifrázni.
A megélhetési firkászoknak és rettegőknek tudomásul kell venni.
Ronald Reagan megválasztásakor is hasonló volt a hiszti, csak akkor a keleti blokkban.

Herr Schnapsidee Lieferant 2017.01.14. 11:21:16

@Conchobar:

"a Fideszen kívül te semmi mást nem vagy képes meglátni"

meglehet eltakarta a kilátást egy finkelstein. vajon milyen tanácsot adhatott a gárda kapcsán? ez egyre gyanúsabb :DDD

sőt, ezt figyeld: a sarka kati trumpot hűtlen csajozással vádoló sztorijával van tele a sajtó: 24.hu/szorakozas/2017/01/14/sarka-kata-sztorija-trumprol-mar-az-egyik-legnepszerubb-cikk-a-buzzfeeden/

ugyanez a kati ugye közismerten nagyon kormányközeli klubtag:

encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTsAQrXb9fQDxzHy_2Ux36i9QNpbjwRhGF4NKiu26AqDIG1LYYv

ójaj, csak nehogy a végén trumpban az a gyanú keletkezzen, hogy a valaha soroshoz közel álló fidesz éppen fúrja őt gőzerővel :DDD

gyanús, minden gyanús....

Kandeláber 2017.01.14. 11:39:48

@Herr Schnapsidee Lieferant: Vajon hová tűnhetett ez a derék nyugalmazott hírszerző, aki " a szakmájában nagyon elismertnek számított", és akinek a magáncége szállította a remek sztorikat Trumpról?
Természetesen "tartott az orosz bosszútól"...:D
Mi mástól is tarthatott volna...
444.hu/2017/01/12/eltunt-a-trump-dossziet-osszeallito-brit-kem

Conchobar 2017.01.14. 11:48:56

@Herr Schnapsidee Lieferant: "ugyanez a kati ugye közismerten nagyon kormányközeli klubtag" - Nagyon kormányközeli. Még közelibb lenne, ha nem Cecília fejéhez tartana, hanem a lába közéhez. Mert hát Cecília leginkább a lába közén át tartja a kapcsolatot a kormánnyal, annak tagjaival

Conchobar 2017.01.14. 12:13:05

@Herr Schnapsidee Lieferant: "gyanús, minden gyanús..." - Az Origón jelenleg három cikk szól'kati'-ról. Az egyik: 'NEM SEMMI! Sarka Kata őrületes dekoltázst villantott', a másik: 'Hajdú Péter máris reagált Sarka Kata támadására', a harmadik: 'Sarka Kata kiírta Facebookra, hogy Hajdú megcsalta a házasságuk alatt'. Mindegyik megnyilvánulásában ott lapul a Fidesz aknamunkája, de miképp?

Herr Schnapsidee Lieferant 2017.01.14. 13:29:47

@Conchobar:

nyilván gyorsan a szokásosnál is jobban fel kell bulvárosítani katikát, hogy komolytalanná váljon az utólag roppant ciki trumpos elszólása is

gyanús dolgok ezek.

Herr Schnapsidee Lieferant 2017.01.14. 13:31:53

@Kandeláber: na ott a "néhai" hírszerző "magán"cége már önmagában is fahumor, de még lehet élvezetes a csattanó.

tireless treehugger 2017.01.14. 13:31:54

ez nem buzzfeed click-bait, hanem az elnöki hatalom tovább gyengítése, kőkemény hatalmi harc.. fordot, nixont, cartert, reagant, clintont évekig korlátozták, obamát 6 évig!!, nehogymár trump teljhatalmat kapjon. ha sikerül crowdfounded információkkal napirenden tartani a témát, a kongresszus és szenátus is folytathatja

business as usual, as nothing happened.

a mandi ifjú titánjai rácsodálkoznak a világra, de még így sem látnak tovább a média horizontnál.

Herr Schnapsidee Lieferant 2017.01.14. 13:43:12

@nix ugribugri: kihagytad a globális amőbapoliszos migráns konspirációt

Pelso.. 2017.01.14. 18:21:56

@Herr Schnapsidee Lieferant: Már hogyne lenne. Egyes keleti szakműhelyek képtelenek lennének terroristát bejuttatni nulla migráció esetén, hát persze.

Herr Schnapsidee Lieferant 2017.01.14. 19:06:28

@Pelso..:

ne feledje a westcoast reppereket se:

en.wikipedia.org/wiki/United_States_and_state-sponsored_terrorism

tudta? nincsenek szentek a nagyhatalmi politikában.

lacalaca · http://cydonia.blog.hu 2017.01.14. 19:27:59

Érdekes, amikor a Washington Post főszerkesztője nyilatkozott arról két héttel ezelőtt, hogy ők inkább nem írják oda Trump megszólalásaihoz, hogy hazugságok-e, vagy igazak, döntsék el az olvasók maguk, akkor még valamiért nem temette a Mandíner a klasszikus sajtót. Elfogultak vagyunk-e némileg, kedves Pintér Bence?

www.huffingtonpost.com/entry/wall-street-journal-lies-donald-trump_us_586934b8e4b0eb586489df43

"He said reporters should state the facts, but leave classifying them to readers, citing the example of Trump’s claim that thousands of Muslims in New Jersey were celebrating on 9/11 (which is false)."

Pelso.. 2017.01.14. 19:37:59

@Herr Schnapsidee Lieferant: Csak rohadékok vannak, a kishatalmiban is. Persze sokuk előtte bálvány, hála az jónépnek.

Kandeláber 2017.01.15. 08:02:59

Trumppal a klasszikus médián kívül az amerikai belterjes celebtársadalom sem tud mit kezdeni.
Az ottani rettegők először - a profi közvélemény-kutatók előrejelzésének ismeretében, mely szerint Clintonné két lóhosszal biztos befutó - először kilátásba helyezték a Kanadába költözést, ha mégis Trump győzne. Persze maguk sem gondolták komolyan, de hatásosnak tűnt a potenciális "menekült" szerepében tetszelegni.
Madonna orális szexszel kecsegtette a demokrata választókat, aztán az összeomlás után színre lépett Meryl Streep, alias Sophie, és a művésznő megmondta. Hogy ez a Trump milyen csúnya.
Aztán megkapta a választ: Clintonné csicskása, érdemtelenül sztárolt celeb.
Ezért nem tud Trummpal mit kezdeni a mainstream média, a celebtársadalom és az utcán őrjöngő söpredék ("not my President") , mert mindenre csattanós választ ad.
Ezért aztán majd megunják és hazamennek, mint a varsói szejm előtt ordibáló mind a kétszáz "demokrata".
Haladjunk, nincs itt semmi látnivaló.

Veder1 2017.01.15. 12:39:17

@Kandeláber: Trump egy igazi bunkó, aki eddig alkalmatlannak is tűnik, ez teljesen független attól, hogy mennyire röhejesek a fejetlen csirkeként rohangáló demokrata megmondóemberek.

Kandeláber 2017.01.15. 15:44:01

@Vödör: Persze, igazi bunkó és alkalmatlan.
Vele ellentétben Obamaki - akinek az elnöksége alatt sikerült destabilizálni Észak-Afrika és a Közel-Kelet nagy részét az "arab tavasznak" nevezett CIA akció keretében, ezzel muszlimok százezreit zúdítva Európára - tetőtől-talpig gentleman, és tökéletesen látta el a feladatát.
Sőt, még mesedélutánt is tartott a Fehér Ház kertjében a gyerekeknek.

Kandeláber 2017.01.15. 15:44:01

@Vödör: Persze, igazi bunkó és alkalmatlan.
Vele ellentétben Obamaki - akinek az elnöksége alatt sikerült destabilizálni Észak-Afrika és a Közel-Kelet nagy részét az "arab tavasznak" nevezett CIA akció keretében, ezzel muszlimok százezreit zúdítva Európára - tetőtől-talpig gentleman, és tökéletesen látta el a feladatát.
Sőt, még mesedélutánt is tartott a Fehér Ház kertjében a gyerekeknek.

Jean Sol Partre 2017.01.15. 17:16:44

@Kandeláber: teljesen igazad van, egy vérbeli amerikai elnöknek az a legfontosabb feladata, hogy csattanós válaszokat írjon a twitteren.

Kandeláber 2017.01.15. 19:06:18

@Jean Sol Partre: Talán ezzel kevesebb kárt okozott, mint Obamaki...
Mellesleg a szintén lesajnált, lehülyézett Ronald Reagan a nyolcvanas évek közepén, amikor Líbia a Földközi-tenger fölött lelőtt két amerikai harci repülőgépet, igen méltányos választ adott Kadhafinak: rendesen megbombáztatta Tripolit, és ezzel a lovagiasság szabályai szerint el volt intézve a dolog.
Szó sem volt "arab tavaszról", a "demokrácia exportjáról", Iszlám Államról és egyebekről.
Egyébként Reagant is le akarta lőni egy "magányos merénylő". Jó lesz, ha Trump is vigyáz magára...

Jean Sol Partre 2017.01.15. 20:07:34

@Kandeláber: " Talán ezzel kevesebb kárt okozott, mint Obamaki..."

még semmi mást nem csinált, szóval majd meglátjuk

Kandeláber 2017.01.15. 20:17:53

@Jean Sol Partre: Ugyan, az ellene tüntetők, a mainstream média firkászai és a hollywoodi celebvilág szerint már azzal eljött a világvége, hogy őt választották meg Clintonné helyett. :D

Szindbad 2017.01.15. 20:20:30

@Kandeláber: Aki obamakaizik, az sikeres ember nem lehet.

Pelso.. 2017.01.15. 21:19:28

@Szindbad: Amióta nyilvánvalóvá vált, hogy Obamáék átnéznek a vezéren, meg a vida csapat nemkívánatos lett, onnan lett trend az obamakaizás,

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2017.01.15. 21:35:58

@Pelso..:

Amióta Obamát 2009 januárja óta elnökké választották (ill., amióta elnökjelöltként porondra lépett) azóta masszívan tele van az internet az obamakizással. Csakszólok.

Szindbad 2017.01.15. 21:52:52

@bbjnick: Nagyon kiművelt vagy ezen a téren, nem csalódtam :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2017.01.15. 23:13:12

@Szindbad:

Ez nem műveltség, hanem memória kérdése. Még ezt sem tudod?:-)

Kandeláber 2017.01.16. 08:42:07

@Szindbad: Nem tudom, mit mondhatott Vida Ildikó Obamakiról az USA-ból történő kitiltásának a nyilvánosságra kerülését követően, de valószínűsítem, hogy nem drága Barack Husszeinként emlegette.
Amúgy a hölgyike most egészen elfogadható ellást kapott Simicskától a KÖZGÉP-nél, így nem hiszem, hogy nagyon vágyna mondjuk Detroit külvárosába.

Pelso.. 2017.01.16. 09:39:38

@bbjnick: Valóban, minden részletében pontosan a Te meglátásod szerint.

annamanna 2017.01.18. 06:14:25

@bbjnick: Nem tudom, miért lett az alt-right mozgalom és Trump jelképe a béka, de az alábbi kis szövegrészt biztosan értékelni fogod:

"És láték a sárkány szájából és a fenevad szájából és a hamis próféta szájából három tisztátalan lelket kijőni, a békákhoz hasonlókat;
Mert ördögi lelkek azok, a kik jeleket tesznek; a kik elmennek a földnek és az egész világnak királyaihoz, hogy egybe gyűjtsék azokat a mindenható Isten ama nagy napjának viadalára.
(Imé eljövök, mint a tolvaj. Boldog, a ki vigyáz és őrzi az ő ruháit, hogy mezítelenen ne járjon, és meg ne lássák az ő rútságát.)
Egybegyűjték azért őket a helyre, a melyet zsidóul Armageddonnak neveznek." (Jel. 16:13-16)

Herr Schnapsidee Lieferant 2017.01.18. 22:53:36

@annamanna:

a pepe ügy az önbeteljesítő jóslat klasszikus esete. eredetileg sima nyasgem szimbólum, felkapják, jobbra is, frászt kapnak h ez most náci jelkép, erre dafke az is használni kezdi jobb-széljobb felé aki észre se vette eddig. a gyanús imázs még népszerűbbé teszi, végül leginkább polkorrektség-ellenzés, vagy cukkolós konspiráció értelmében divatos a mai használat.

annamanna 2017.01.19. 01:13:35

@Herr Schnapsidee Lieferant: Értem, de ezen a szinten már nincsenek véletlenek a szimbólumhasználatban.

Amúgy ez se rossz:
"Legelőször buta béka,
Te kerülsz be a fazékba!"
blog.xfree.hu/myblog.tvn?n=szidnifox&pid=96764&blog_cim=A%20v%E9szbany%E1k%20dala

Herr Schnapsidee Lieferant 2017.01.19. 06:48:49

@annamanna:

na itt a bökkenő, a netes szimbólum hajlamos önálló életet élni, akár jó v. rossz cél volt a szándék a megalkotáskor ill. elterjedésekor

encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRo8Moy18O1zKFxupnIeF7CaJS-eMywqOdlmfIYXL4rytVX_NEe

és alábecsülni sem érdemes:

i0.kym-cdn.com/photos/images/original/001/172/530/3d3.jpg

trollalaaa :DDD
süti beállítások módosítása