Rogán akár már ma bezárathatna minden bevándorlót
2015. február 11. írta: pinter.bence

Rogán akár már ma bezárathatna minden bevándorlót

rogan_keleti_palyaudvar_bevandorlok.png

Rogán Antal minden illegális határátlépőt bezárna, és ezért az előírások módosítását helyezte kilátásba. A jogszabályok azonban most is lehetővé teszik azt, amit a Fidesz frakcióvezetője követel.

Sajtótájékoztatót tartott tegnap bevándorlásügyben Rogán Antal. A Fidesz frakcióvezetője szerint rémisztő, hogy csak idén 23 ezren lépték át illegálisan a déli határt. Ebben igaza van. Abban már kevésbé van igaza, hogy égető probléma lenne a bevándorlás. Többször kifejtettem, hogy a Németországba igyekvő koszovóiakkal kapcsolatban miért is nem lehet „bevándorlásról” beszélni. De azért elmondom még egyszer: ezek az emberek nem Magyarországra vándorolnak be. Minden Magyarországot, annak kulturális egységét, stb. féltő mondat egyszerű hangulatkeltés.

Rogán ekkor áttért a konkrét intézkedésekre: „A Fidesz frakcióvezetője szerint az előírásokat úgy kellene módosítani, hogy a Magyarországra érkező illegális bevándorlókat menekültkérelemtől függetlenül idegenrendészeti őrizetbe lehessen venni, utána pedig mindaddig ellenőrzés alatt kellene tartani őket, amíg kiderül, jogosultak-e menekültstátusra. Ha nem jogosultak, haladéktalanul ki kell toloncolni őket Magyarországról - mondta.” Kemény, határozott elképzelések. 2012-ben pont ezért marasztalta el a strasbourgi emberi jogi bíróság Magyarországot, ahogy azt itt le is írtam. Az Európai Bizottság is kritizálta ezt az eljárást és felvetette egy kötelezettségszegési eljárás indításának lehetőségét.

2013. január elsején megváltozott a szabályozás: senki sem kerülhetett idegenrendészeti őrizetbe. A nekem nyilatkozó szakértők és a BÁH vezetője is úgy gondolta, hogy ez okozta a koszovóiak megugró számát a statisztikákban: ha nem zárnak be, könnyebb gyorsan továbbmenni Németországba. Ugyanebben az évben az EU mégis lehetővé tette az őrizetet menekültügyi őrizet néven: Magyarország, amilyen hamar csak lehetett, be is vezette ezt az intézményt. Nézzük csak, mint mond erről a BÁH honlapja:

A menekültügyi őrizet elrendelésére nem az idegenrendészet, hanem a menekültügyi hatóság rendelkezik hatáskörrel. Az őrizet 72 órára rendelhető el, melyet a bíróság 60 nappal, majd azt követően két alkalommal újabb 60 nappal meghosszabbíthat. Az őrizet 6 hónapnál tovább nem tarthat.

Ugyanerről az intézményről a külügy:

A menekültügyi őrizetet a menekültügyi hatóság rendelheti el, amennyiben a menedékkérő személyes körülményei alapján (pl. korábbi eljárások alkalmával ismeretlen helyre távozott, vagy nem működött együtt a hatóságokkal) feltételezhető, hogy más módon (kijelölt helyen való tartózkodás vagy óvadék letételével) nem biztosítható a kérelmező jelenléte.

Tehát van egy olyan intézmény a mai magyar jogrendben, ami majdnem pontosan megfelel annak, amit tegnap Rogán terjesztett elő a Keleti pályaudvarnál tartott sajtótájékoztatóján. A menekültügyi őrizet lehetővé teszi, hogy bezárhassanak mindenkit, akiről azt feltételezik, hogy továbbmenne. Persze van különbség az idegenrendészeti és a menekültügyi őrizet körülményei között: az előbbi pontosan olyan, mint egy börtön, az utóbbi kevésbé olyan. Ráadásul annyi embert, aki most az országba érkezik, egyszerűen nem tudnánk elhelyezni, mert nincs hely. És hát a menekültügyi őrizetet is elviekben csak végső esetben használhatná az állam, ha már más lehetőség nem maradt.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr657160915

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: [Pintér Bence]: Rogán akár már ma bezárathatna minden bevándorlót 2015.02.11. 13:00:01

A menekültügyi őrizet lehetővé teszi, hogy bezárhassanak mindenkit, akiről azt feltételezik, hogy továbbmenne.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virág et. 2015.02.11. 12:30:33

Erről van szó.

Nyitott ajtók döngetése, gumicsont. Rezsicsökkentés v2.0.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.02.11. 13:06:32

1) Nyilvánvaló, hogy a magyar kormány ma úgy cselekszik, hogy azt egyeztette a Nyugattal: teszem azt, szimplán rászóltak a németek, hogy ne engedd tovább az albánokat...

2) Az emberijogisták, egyéb válogatott "széplelkek" és közvélemény-manipulátorok fel szokták emlegetni a bevándorlóáradat kapcsán 1956-ot és az ausztriai magyar kivándorlást. Csak a miheztartás végett: az Ausztriába átlépő magyar menekültek zárt menekülttáborokba kerültek, ahonnét csak akkor tehették ki a lábukat, ha mélységében ellenőrizték személyüket és múltjukat, szereztek állandó munkahelyet --- valaki jót állt értük ---; Ausztriából pedig csak akkor indulhattak tovább, ha a célpontjukként megjelölt ország befogadó nyilatkozatot állított ki személyükre.

3) Gyakran szoktak Ferenc pápára is hivatkozni, aki azt mondta, hogy "Európa nyissa meg a szívét a menekültek előtt". Azt már nem szokták idézgetni, hogy azt is mondta, hogy a bevándorlási probléma csak helyben oldható meg, azokban a harmadik világ-beli országokban, ahonnét a tömegek megindultak.

Európa hatalmas bűne, hogy hamis illúziókkal idecsábít milliókat, akik osztályrésze aztán legnagyobbrészt a csalódottság, az elkeseredés, ami az erőszak táptalajává válik. Európának tiszta lapokkal kell játszania: egyértelművé és nyilvánvalóvá kell tennie, hogy kik és milyen feltételekkel jöhetnek ide, mit várnak el tőlük és ők ezért mit kaphatnak. Ideje bezárni a bazárt!

Virág et. 2015.02.11. 13:20:45

@bbjnick:

1. Nyilvánvaló a fenét. Egyáltalán nem nyilvánvaló, max. te ezt gondolod.

2. Ja, olyan mélységben ellenőrizték őket, hogy mind mehetett is tovább, amelyik országba akart. Németországba, Amerikába, Svájcba. Mert Ausztria gyűjtőállomás volt és a magyarokat hősként fogadták, megbecsülték. 70%-uk már áprilisra elhagyhatta Ausztriát és új hazájába költözhetett, 90%-uk pedig év végére.

www.atv.hu/belfold/20121022_tart_karokkal_vart_kitantorgok_az_1956_os_magyar_menekultek

Nálunk 1% körüli azon kérelmezők aránya, akiket NEM küldünk haza. 99%-ukat dobjuk vissza. Ott mindenkit befogadtak. A "mélységi ellenőrzés" meg azért az apróságért kellett, amit úgy hívnak hogy Hidegháború. Mindez nem akadályozta meg a nyugatiakat abban, hogy ne zavarják ki a magyarokat, ne reteszeljék be az ország kapuit, hanem befogadják a valós menekülteket.

3. Ez tény. A bevándorlás valós probléma - nyugaton. Ehhez viszont semmi köze sem a Felcsúti Vezetőnek, sem a divatos bulvárfiatalembernek a Pasa parkból. Ezt majd a nagyfiúk, Merkel, Obama, Hollande és Cameron lejátsszák, ha majd a Gucci új férfikollekciója lesz a téma, akkor biztos ideszólnak a srácoknak.

S=klogW 2015.02.11. 13:43:22

"Rogán akár már ma bezárathatna minden bevándorlót"

Bencuska,

a nyilatkozatokban arról van szó, hogy FELGYORSÍTANI akarják az eljárást és VISSZAFORDÍTANI a nem üldözött bevándorlókat,

ta hazug blfsz.

evetto 2015.02.11. 13:46:06

Populizmus level 10000000000.

Köszi Tóni hogy a békére törekszel az embertársainkkal, te keresztény fasz.

Virág et. 2015.02.11. 13:56:10

@S=klogW: Felgyorsítani az eljárást jogszabállyal nem lehet. Nem azért tart sokáig egy eljárás, mert a jogszabály nem 1 napot ad rá, hanem többet. Attól nem lesz hamarabb kész semmi a világon, hogy leírjuk és erősen akarjuk, hogy hamarabb legyen kész.

Ha gyorsítani akar, akkor annak egy megoldása van: több ügyintéző kell. Egy emberre ne 200 kérelem, csak mondjuk 20 jusson és máris mehet az gyorsan. Azzal, hogy papírból hajtogatunk magunknak valamit, azzal csak adtuk a sz.rnak egy pofont.

Arra is kíváncsi lennék, hogy mégis hogyan képzelik el a "gyorsítást" a BÁH persze lezavarhatja az eljárást 10 mp alatt is, leírják, hogy elutasítva és viszlát. Küldjük haza mondjuk a szíriai gyereket is, hadd lőjjék már agyon vagy égessék el elevenen esetleg. Majd a Tóni nézi a youtube-ról esténként, gondolom. (Nem, nem lehet olyan jogszabályt hozni, ami csak a koszovóiakra vonatkozik.) Csakhogy mi lesz a bírósági felülvizsgálattal, azt is kikapcsoljuk majd? Mert a bírónak nem mondhatja meg még a Tóni sem, hogy mit döntsön, bár nagyon szeretnék, azt tudom. Ennyire sajnos még nem vagyunk azeri-konform, de gondolom már dolgozunk rajta erősen.

Helyes Írás 2015.02.11. 14:06:04

"De azért elmondom még egyszer: ezek az emberek nem Magyarországra vándorolnak be. Minden Magyarországot, annak kulturális egységét, stb. féltő mondat egyszerű hangulatkeltés."

Nem igaz, Bence, nem hangulatkeltés! Teljesen nyilvánvaló, hogy ekkora bevándorlást még az erős gazdasággal rendelkező EU országok sem fognak tudni kezelni, s akkor komolyan felvetődik a bevándorlók valamilyen kvóta szerinti szétosztásának szándéka. Az elmúlt napokban a svédek már be is lengették a gondolatot, azon háborogva, hogy bizonyos országok nem fogadnak bevándorlókat.

A probléma valóban az, hogy a magyar kormány nem tud mit tenni az EU politikájának megváltoztatása nélkül. Nyilván azért beszélnek ennyit erről a Fidesz politikusai, hogy adott helyzetben a társadalmi közhangulatra hivatkozva lehessen majd vétózni.

A néhány hetes elzárásnak nincs semmi értelme, mert nincs visszatartó ereje. Körbeépíthetnénk a fél országot kerítéssel és visszaállíthatnánk a határőrséget, de ez rengeteg pénz, s nem csak nálunk áramlanak a bevándorlók, tehát a szétosztási szándékot nem tudnánk ezzel meggátolni. A probléma csak az EU szintjén kezelhető.

S tisztázzunk még valamit, amit rendre ránk akarnak verni, azokra, akik a további bevándorlást le akarják állíttatni: nem gyűlöljük a bevándorlókat, hanem sajnáljuk őket!!! Egyszerűen nem akarjuk magunkra vállalni a világ válságrégióinak a problémáit, mert van nekünk is éppen elég. Például meg kell oldanunk a saját roma társadalmunk felemelését és integrálását. (Ilyen problémájuk a svédeknek vagy a németeknek történelmi okokból nincs, s örüljenek neki.)

Továbbá: az USA, mint vezető világhatalom, jócskán kiveszi a részét a válsághelyzetek előállításából: helyenként igen ostoba és szelektált, vagy üzleti érdekek által motivált "demokrácia-terjesztésükkel", illetve azzal, hogy miután nem képesek megoldani, magukra hagyják a konfliktusos társadalmakat. Ténykedésük következményeit és költségeit azonban nem kívánják viselni, hanem a jóval nyitottabb és megközelíthetőbb EU-ra hagyják. Ahogy Ukrajnában is... Na ebből is elegünk van, s nem értjük, hogy az EU-nak miért nincs. Kényes kérdés ez, mert jó konzervatívként jó lenne továbbra is atlantista platformon maradni, de egyre nehezebb.

Végezetül: újra és újra nem értem, miért posztol a Mandineren rendszeresen a konzervatívnak semmilyen szempontból sem tekinthető Pintér Bence, aki képtelen arra, hogy bármilyen témában a véleményét körültekintően, a "maxweberi" elfogulatlan vizsgálódás alapján állva fogalmazza meg. Semmiben nem különbözik az Index, 444 vagy HVG-online tollforgatóitól. Miért nem ott publikál?

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2015.02.11. 14:09:09

Nem más ez, mint ügyes kommunikációs trükk. Az emberek többsége - nagyon helyesen - utálja a bevándorlókat. A kérdés felvetése abba a helyzetbe hozza az ellenzéket, hogy olyan mellett álljon ki, amit a többség elvet, így nyugodtan gondolhatja, hogy ezek olyat akarnak amit mi nem. Hogy ezt ideológia-vezéreltségből, meggyőződésből, reflexszerű anti-Orbánizmusból, vagy a szokásos nettó hülyeségből teszik az mindegy.

További jó témák e tárgyban: halálbüntetés, buzik, rezsicsökkentés, külföldi beavatkozás

Virág et. 2015.02.11. 14:19:52

@Helyes Írás: Azért a kvótarendszer egyelőre egy halovány svéd javaslat. Mire abból alkalmazandó jogszabály lesz (ha egyáltalán lesz belőle valaha), addig azért nem kevés idő eltelik.

Egyébként a külföldiek nem ide indulnak. Az, hogy a bécsi IC-ről szedik le őket, az gondolom, mindennél beszédesebb. A probléma azzal is megoldódna, ha a németek, svédek és osztrákok annyit mondanának, hogy nem adnak egy vasat sem egy kérelmezőnek sem a kérelem pozitív befejezéséig.

Ezzel megszűnne a dömping gyakorlatilag azonnal.

@aristo: "Az emberek többsége - nagyon helyesen - utálja a bevándorlókat."

Azért jó, hogy nem ilyen morálbajnokok döntöttek 56-ban a magyar emigránsok sorsa felől. Ti gondolom raktátok volna fel őket azonnal egyenest vissza mindjárt Recskbe vagy Szibériába. Talán még a pisztolyt is a szovjet elvtárs kezébe adtátok volna. Szép dolog az empátia, tudom. A hiánya nem annyira.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2015.02.11. 14:35:07

Kíváncsi vagyok, bekövetkezhet-e, hogy a magyar egészségügyből történő külföldre vándorlás miatt Magyarország ezen a téren kifejezetten munkaerő-importra lesz utalva. Mi lesz majd erről a Fidesz kommunikációja, mit visszhangozhatnak majd a hívek? @aristo: például mit szól majd hozzá, ha szír, bengáli vagy nigériai orvos fogja kezelni, mert magyar már nem lesz elég?

A másik oldalon pedig mikor jönnek rá, hogy bárkit azért mégsem engedhetünk be? Az EU határának őrzőjeként szükségszerűen Magyarországra marad a feltartóztatás viszonylag piszkos munkája, és a bevándorlók se mind kívánatosak (ld. koszovói albán pékek). Ha egyszer a bevándorlók pont úgy emberek, mint más, akkor pont úgy van köztük olyan is, akit szívesen kéne fogadni, meg olyan is, akit nem.

Az egyik oldal sötét és buta (és még gerjeszti is), a másik meg hisztis, képmutató és meggyőzés helyett hülyézi az embereket.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.02.11. 14:39:35

az azért nem semmi, hogy rogán mindenhez, de szó szerint MINDENHEZ ért. :S
Most éppen a menekültügyhöz.

bispora 2015.02.11. 14:39:59

Igazából csak azt nem értem, miért nem az ORÖ, vagy valamelyik másik cigány-egylet tiltakozik. A képességekben szűk, agresszivitásban bő és szintén klánrendszerben élő muszlimok az ő életterüket fogják elfoglalni.

vizipipa 2015.02.11. 14:44:51

Az empátia szép dolog, a hülyeség meg nem.

Egyébként aristo mondja a tutit, nem véletlen, hogy ez lesz a "nemzeti" konzultáció következő köre.

gyalog.galopp 2015.02.11. 14:48:41

@Virág et.:
Néhány héttel ezelőtt, de még a svéd ötlet megjelenése előtt, azt találtam mondani, hogy a nyugati kapun mindenkit beengednek, ott szelektálnak a szemetet meg lerakják keletre.
A svéd kvóta ötlet pont erről szól, világos, hogy nem mi vagyunk a végcél, de a célországok szelektálnak, majd a kvóta alapján visszaosztanak.
Az pedig ne zavarjon senkit, hogy nem mi vágjuk zsebre a pakisztáni gyermekmunka, az afrikai bányák, stb hasznát.

Bell & Sebastian 2015.02.11. 14:50:18

@aristo: Így van. Egyébként a libsi bevándoroltatásra egyszer már rákeféltünk, nagy baj lett belőle. Ezt is az amcsik erőltetik, nem az európaiak.

@Virág et.: Virágom-virágom, nem illik csalni. Furcsán is nézett volna az osztrák Bauer, ha napi ezer pesmerga kel át a szőlején.

A disszidensek még a hetvenes években is automatikusan barakktáborokba kerültek. Praktikus- és nem ideológiai okokból.

gyalog.galopp 2015.02.11. 14:50:51

@doggfather:

Az igazán profi vezető, kizárólag profikkal veszi magát körül.Nem tudtad?

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2015.02.11. 15:04:44

@Virág et.: Ugyan már. Az 56-os magyar emigránsok keresztény környezetből, a befogadó országok kultúrájával kompatibilis közegből érkeztek. Biztosak lehettek benne a befogadók, hogy asszimilálódni fognak, nem építenek mecsetet és nem vezetik be a sariát, továbbá robbantani sem fognak. Amiről most van szó az teljesen más. Tudja, a civilizációk harca meg minden...

Helyes Írás 2015.02.11. 15:11:27

@Virág et.:

Éppen elég a gondolat is, arra pedig nem vennék mérget, hogy nem kerül a döntéshozók elé hamarosan. A bevándorlók ugyanis özönlenek a tengeren és a szárazföldön keresztül egyaránt, a társadalmi ellenállás pedig érzékelhetően napról napra fokozódik.

A koszovóiak és az arabok esetében a segély megvonása nem sokat jelentene, mert vannak működő helyi közösségeik. A szudániak és a szírek pedig alighanem koldulva is jobb világban érzik magukat.

56-ot enyhén szólva nem keverném ide! Hősöket fogadtak be és túlnyomórészt tanult, nyitott és jó képességű fiatalokat. Egy elnyomott társadalom potenciális elitjét. Azonos kultúrájú, azonos mentalitású menekülteket. Arról nem is beszélve, hogy a régiónk elnyomatásában a Nyugatnak volt némi része, ahogy az 56-os függetlenségi illúziók felkeltésében is. A jelenlegi menekültek a magyar 56-osokhoz semmiben nem hasonlíthatók. Egyetlen nép helyzete hasonlít ma az 56-os magyarokéhoz, a kínaiak által elnyomott tibetieké. Sajnos túl is tesz azon szívszorító reménytelenségével és magára hagyatottságával. Ma már ott tartunk, hogy a dalai lámának hátsó ajtókon, kúszva kell közlekednie, a multikormányok és a bősz emberijogvédők nagy dicsőségére.

huKKK 2015.02.11. 15:17:00

m.youtube.com/watch?v=gh3iITFgpBA#

Ma történt a keletinél.
A videón 04:40 - től meghekkelik Rogán úr bevándorlással kapcsolatos sajtótájékoztatóját.

S=klogW 2015.02.11. 15:17:03

@Bell & Sebastian: " Egyébként a libsi bevándoroltatásra egyszer már rákeféltünk"

olyan 900-1000 éve, mikor vlachokat hívtunk Erdélybe telepesnek

Virág et. 2015.02.11. 15:21:29

@aristo: Emberekről van szó. A valós menekültek esetében olyanokról, akik tényleg háborúból, az életüket féltve menekültek. Lehet választani, hogy visszaküldöd őket meghalni vagy befogadod őket legalább átmenetileg, ameddig a baj otthon elmúlik (ezt hívják egyébként oltalmazottnak és ezek tették ki a pozitív kérelmek felét).

A magyar sem tért el ettől 56-ban, ugyanúgy háborúból menekült az életét féltve. Lényegtelen a vallás, ha szelektálunk vallás és kultúra alapján, hogy ki élhet és kinek kell visszamennie meghalni, akkor mennyiben vagyunk jobbak a totalitárius rezsimektől, akik ugyanezt tették nagyüzemben? Tényleg ilyen nehéz dolog az empátia. Még mi is kerülhetünk ilyen helyzetbe, ahogy voltunk is már ilyenben nem is olyan régen, fél évszázada.

@Helyes Írás: A szírek arabok. Egyébként több szíriai él itt, mint koszovói, mivel a koszovóiak csak a segélyért jönnek Németországba, a szíriaiak viszont nem. Szíria egyébként - nyilván a háború előtt - nem volt szegény ország.

"Hősöket fogadtak be és túlnyomórészt tanult, nyitott és jó képességű fiatalokat. Egy elnyomott társadalom potenciális elitjét"

Egy fenét. Mentek mindenféle társadalmi osztályból, melósok és értelmiségiek egyaránt. Ment olyan is, aki soha nem fogott fegyvert, de még szórólapot se a kezébe. A családunkból is, keresztanyámék például. 200 ezer magyar ment el. Ezek többsége nem volt aktív forradalmár. Ne legyünk naivak.

"A jelenlegi menekültek a magyar 56-osokhoz semmiben nem hasonlíthatók"

Háború, megtorlás elől menekülnek az életüket féltve. Ez ráillik a szíriaiakra és az afgánokra is csont nélkül.

"tibetiek"

Ezt egy fideszes blog alatt inkább fel se hoznám. Azt az arcátlanságot, amit a fidesz a kínai vezér látogatásakor elkövetett a tibetiekkel szemben, azt száz év alatt sem tudjuk majd überelni.

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2015.02.11. 15:35:26

@Virág et.: Kétségtelenül ember a robbantós terrorista és az albán drogdíler is - ne is szelektáljuk őket, had jöjjenek.

bispora 2015.02.11. 15:38:36

Szerencsére nem vagyunk eléggé européerek. Svédországban Pintér Bencét nem szemléznék, mert nem lenne ügy, ami ellen ágálhatna. Tavaly ha jól tudom a vikingek elfajzott utódai valami 90 ezer lepukkant szíriai meg szomáliai bevándorlót fogadtak be- ahogy kell, rögtön állampolgárságot is biztosítva. A hétpárti megegyezés 2022-ig teszi lehetővé a "nyitott kapu" rendszer keretében a nemodavalók folyamatos érkeztetését-honosítását (magam sem tudom miért nem integrációt írtam). Mire a kaput becsuknák, addigra lesz 2 milliós GDP negatív csőcselékük, három körüli fertilitási rátával, meg 1 SD értékkel rosszabb PISA eredménnyel az iskolában. Tehát kapucsukás helyett Svédország a rolót fogja lehúzni, mint jóléti állam.
És ehhez, a liberális helyi média által befolyásolt európai értékrendű lakosság lelkesen asszisztál: a múlt heti PEGIDA tüntetésen (Malmö-ben tán) 500 tüntetőre jutott háromezer bevándorláspárti.
Szóval örüljünk, hogy nekünk csak Bencével kell foglalkozni...

Virág et. 2015.02.11. 15:41:35

@aristo: Ne szelektáljuk őket VALLÁS ÉS KULTÚRA alapján. Tessék már elolvasni, amit írtam. A robbantós terrorista és a drogdíler nem vallási/kulturális hanem nemzetbiztonsági és közbiztonsági okokbó KELL, hogy szelektálásra kerüljön.

A menekültkénti elismerésről szóló eljárás pl. azért nem két napig tart, ahogy Vuitton Tóni szeretné, mert az AH és az ORFK is átvizsgálja a kérelmezőt, interjúztatja, átvilágítja. Ezért tartjuk őket.

Annyira nem kell rettegni a robbantóktól, hogy közben elfelejtünk embernek lenni. Azt már le se írom, hogy kereszténynek, mert ebben a szaros kurzusban egy keresztény nincs, csak érdekvallásos senkiháziak. A nagy rettegés közben meg tessék arra is gondolni, hogy ha mi nem engedünk be senkit, a francia (ezáltal uniós) állampolgár Kouachi ugyanúgy bejöhetett volna ide is lövöldözni egyet vízum nélkül, francia személyivel, a bostoni robbantó amerikai állampolgár is jöhetett volna ide is robbantani 90 napig vízum nélkül tartózkodhat Magyarországon, mert amerikai. A 9/11 pilótáit adó szaúdi diákokat épp a múlt nyáron toborozta Drága Felcsúti Vezérünk kint Rijádban, hogy jöjjenek még nagyobb számban az országba.

Nem a menekültek szokása robbantgatni.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.02.11. 15:46:28

"(...) Kint a teraszon prostituáltak társaságában üldögélnek a többiek. Egy transzvesztita kéretlenül is tájékoztatóba kezd, és tapasztalatait arra az időszakra alapozza, amikor két évig szociális munkásként ténykedett a menekültek között. Három kategóriára osztja a táborlakókat: gyilkosok, üldözöttek és gazdasági menekültek. Közülük sokan homoszexuálisok vagy különféle ajzószerek rabjai. (...)

A hosszú évek óta menekültekkel foglalkozó rendőrségi forrásunk pedig feletteseiben nem bízik, így „fedett” helyen találkozunk. Sommás véleménye szerint a napi szintű megerősített rendőri jelenlét hatalmas energiákat és pénzt emészt föl, miközben csak a biztonság látszatát képes fenntartani, mivel a vendégek jóvoltából kezelhetetlen helyzetek jönnek létre. A táborlakók 90 százalékát közönséges bűnözőnek tartja, akik a vérbosszú vagy az igazságszolgáltatás elől menekültek nyugatra. Többségük olyan helyről jön, ahol vagy törvények nincsenek, vagy számonkérés. Döntően muzulmánok, akik elvárják, hogy toleráljuk, sőt dotáljuk a másságukat, és az olyan kulturális különbségeket is provokációként értékelik, amelyek egy átlag magyarnak semmilyen jelentéssel nem bírnak. (...) Ugyanakkor alkalmatlanok a beilleszkedésre, és sok szempontból száz évvel vannak lemaradva a mi civilizációnkhoz képest. Nem félnek a veréstől, hiszen része a szocializációjuknak, jól tűrik a fájdalmat, adrenalinfüggők. Gázspray-vel sem érdemes őket lefújni, mert jobban bírják, mint maga a rendőr.

Két dologtól tartanak, a kutyától és a fegyvertől. Utóbbi többször kerül elő végső érvként a főleg ázsiaiak és afrikaiak között kialakuló verekedések csillapítására, mint ahány jelentésbe beleírják. Ha balhé van, számukra minden fegyver: a sporteszközök vagy éppen a lándzsának kihegyezett faágak. A legutóbbi véres konfliktus is a táboron belüli erőviszonyokat rendezte az afgánok és a feketék között, a focipálya feletti birtokjog dolgában. Másnap 300 afrikait átszállítottak Bicskére. Minden rivális banda csoportokba verődve mozog, és ha valamelyiküket sérelem éri, az összes csoporttag megszólítva érzi magát. Hallani olyan helyszínelésekről is, amikor a tábor egy része inkább a disznóvágás képeire emlékeztet. Állítólag egyszer egy egész hónapig nyugalom volt a területen, de azt is a félelem kovácsolta, miután a cigánygyilkosságok vádlottai belőttek az utcáról az egyik barakk ablakán.

A rendőri felsővezetésig nem jut el a rossz hírek többsége, mivel a területi középszint összezár, és állását féltve kozmetikázza a statisztikákat. Pedig a balhék mindennaposak, még ha nem is mindegyikbe avatkoznak bele az amúgy képzetlen, motiválatlan és csóró rendőrök. (...)"

És így tovább...

www.hetek.hu/hatter/201308/mindenki_fel_csak_a_menekultek_nem

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2015.02.11. 15:51:53

pedig mindig az idegen virág a legszebb főleg ha akciós mint a lidiben

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.02.11. 16:36:03

Tessék, nem megmondtam, hogy a kormány nem a maga szakállára cselekszik, hanem a Nyugattal egyeztetve:

"Csütörtökön 20 német rendőr és több, hőkamerával felszerelt jármű is csatlakozik a határvédelemhez; a megnövekedett menekültáradat miatt pedig új előállító helyiségeket nyitnak Magyarországon."

mandiner.hu/cikk/20150211_illegalis_migracio_megerositik_a_szerb_magyar_hatar_vedelmet

S=klogW 2015.02.11. 17:04:53

@bbjnick:

ez elég nyilvánvaló volt bárkinek, aki nem vak, hogy merkel érkezése előtt pár nappal elkezdték összefogdosni a balkáncigányokat, az aligha véletlen egybeesés

hiszen ha a 2014es adatokat nem is ismernénk (azokat se véletlenül tették közzé), akkor is elég nyilvánvaló lenne, hogy nem egyik pillanatról a másikra kezdtek el ilyen tömegben áramlani

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2015.02.11. 17:17:33

ezeket a koszovói alembereket -akiket megint ejrópának meg amerikának köszönhetünk, ugye kellett önálló koszovó- át kéne adni szerbiának

Helyes Írás 2015.02.11. 17:29:26

@Virág et.:

De igen, felhozom a tibetieket, mert egyrészt azon melegében is az volt a véleményem, s máig az, hogy szégyenletes árulást követtek el Viktorék a tibetiekkel szemben és emiatt soha többé nem nézhetnek a tükörbe tiszta lelkiismerettel (ehhez képest a baltás gyilkos kiadása lényegtelen ügy volt, a jogvédők mégis abból csináltak nagy balhét). Másrészt viszont nyilvánvaló, hogy a kínaiakkal való gazdasági együttműködés az országunk érdeke, s nem mi fogadtuk el azt az alkut, hogy ennek ára a tibeti ügy megtagadása, hanem az atlanti nagyhatalmak!!! Számunkra ez már kész tény volt, amelyhez vagy alkalmazkodunk, s akkor van üzlet, vagy nem, és akkor nincs.

Az 56-osokkal kapcsolatban pedig nem értek egyet. Nem tudok ugyan olyan felmérésről, hogy a kimenekültek mekkora hányada volt aktív forradalmár, de azt feltételezem, hogy Ön sem. Marad az érvelő becslés. Én azt gondolom, hogy mindenkit aktív forradalmárnak tekinthetünk, aki fegyvert fogott, akinek a közvetlen hozzátartozói harcoltak, aki forradalmi gyűléseken felszólalt, akit azonosulva lefényképeztek vagy lefilmeztek, aki munkástanács, nemzeti bizottság, nemzetőrség tagja lett, aki beolvasott a párttitkárnak, ávósnak, megszerezte a személyi iratait, aki megjelentetett valamilyen írást, aki kiszabadult a börtönből, aki sztrájkot szervezett, ellenállásra buzdított, azaz bármi olyat csinált, legyen az kicsi vagy nagy dolog, amiért utólag kérdőre vonhatták volna. Márpedig akkor közvetlen tapasztalata volt mindenkinek arról, mit jelent "kérdőre vonva lenni" abban a rendszerben. S honnan tudhatták volna, hogy nem tér vissza akár az 50-53 közötti legkeményebb zsarnokság is? S ennek fényében minek tekinthetők azok, akik esetleg azokban a napokban nem voltak ugyan aktívak, de sérelem, megtorlás érte őket az előző években, s azért menekültek el, hogy ne kelljen még egyszer hasonlót megélniük? Nem hiszem, hogy messze állok a valóságtól, ha azt gondolom, hogy a menekültek túlnyomó többsége ebbe a két kategóriába tartozott.

Megnéztem, a távozottak összetételéről azon melegében készült KSH-statisztika, amely 151.731 főről szólt. Nyugaton ennél többet, kb. 176.000 fő magyar menekültet tartottak nyilván. A hazai statisztika szerint a menekülők 2/3-a férfi, több, mint 2/3-a 30 év alatti, ennél is nagyobb arányban nagyvárosi, 81 ezer budapesti. 17 ezer kereső értelmiségi (mérnökök, orvosok, stb.), 3200 egyetemista, az egyetemisták 11%-a távozott, s kb. 40%-uk volt képzett szakmunkás. Ez így valóban nem a szellemi elit, de tudjuk, hogy nagyon sokan végeztek kint egyetemet, hisz fiatalok voltak, több, mint 20 ezren gyerekek. Azt is tudjuk, hogy az 50-es években "osztályidegenség" miatt tömegek nem kerülhettek egyetemre. Valamelyest tehát korrigálnom kell a kijelentésemet, de az alighanem igaz lehet, hogy az emigráció fele valószínűleg eljutott a társadalmi elitbe.

A jelenlegi déli-keleti menekültek polgárháborúk következményei, pusztításai elől vagy miatt menekülnek. Ez jóformán semmiben nem hasonlít 56-hoz. Az összetételük, képzettségük, mentalitásuk végképp nem.

(Valóban a szírek is nagy többségükben arabok, de a szír rendszer egyedüliként a térségben kommunista jellegű diktatúra, amelyet alaviták és keresztények vezetnek, s feltehető, hogy a szír bevándorlók között gyengébb a muszlim azonosságtudat.)

Kdo Je Ugasnil Luč 2015.02.11. 19:53:28

@aristo: "Kétségtelenül ember a robbantós terrorista és az albán drogdíler is - ne is szelektáljuk őket, had jöjjenek"

HADD röhögjelek ki, te nagyarczú shitnyikgeczy! :o)))

Bell & Sebastian 2015.02.11. 23:09:03

@Kdo Je Ugasnil Luč: Ilyen zenéket hallgatsz? Mi vagy te, egy jugoszláv robot Lukas Gyuri eposzából?

Bell & Sebastian 2015.02.11. 23:10:32

@jose maria padilla: Mintha éppen ezt szervezné a külügy, vissza a feladónak mindet.

Bell & Sebastian 2015.02.11. 23:14:31

@S=klogW: Mi lett ezekkel az aromán csiribirikkel? Helyben vagy Németországban dolgozták fel őket?

Bell & Sebastian 2015.02.11. 23:22:33

@S=klogW: Most nézem, az oláhoknak (mi így hívjuk a vlachot) szinte írmagjuk sem maradt, elrománosodtak. Pedig becsületes pásztornép volt, helyi főnökük a Kenéz. Így jártak.

picur3ka 2015.02.11. 23:39:26

@Bell & Sebastian:

Mavo farsangosan.

picur3ka 2015.02.11. 23:41:41

@bbjnick:

Persze. Akkora a demokrácia, meg a szuverinitás, hogy még fingani se lehet engedély nélkül.

picur3ka 2015.02.11. 23:44:43

@bispora:

Jó látni valami optimizmusra okot adó érvet is.

picur3ka 2015.02.11. 23:48:08

@bispora:

Mert Virágnál is butábbak?

picur3ka 2015.02.11. 23:51:59

@Holger Hartland:

Ne bohóckodjék, Holger! A bevándorlóink nagy része szurtos koszovói cigány. Orvos?? Virági szinteken van.

Toborozni próbálnak a nagy hazából, emmigráltakból és Oroszországból, amennyire tudom.

picur3ka 2015.02.12. 00:14:28

Ja, a cikkhez.

1. Le vannak szarva, akik tovább mennek. Nekünk nem ők a problémánk, azt oldja meg Angi.

2. Beszéltem a minap déli lakossal, átadnám Bencének üzenetét.

"Költözzél le a déli határ mellé bazmeg, s akkor pofázzál. A cigányvédők se nagyon a borsodi falvakból írogatnak, amint veszem észre.

Ősemberek, bazmeg, tüzet raknak a menedékszállás házban, mintha barlang lenne. A moslék, ami utánuk van."

Virág et. 2015.02.12. 07:27:24

@Helyes Írás: "a kínaiakkal való gazdasági együttműködés az országunk érdeke, s nem mi fogadtuk el azt az alkut, hogy ennek ára a tibeti ügy megtagadása"

A szép az egészben, hogy üzlet sem lett belőle. Mármint nekünk helyben, az atlanti hatalmaknak lehet. De azt is gondolom, hogy "megtagadni a tibeti ügyet" és lényegében hatóságilag beidéztetni és benn tartani az összes itteni tibetit egy SZOMBATI napon, hogy nehogy az utcán legyenek, nos a kettő között azért van különbség. Nem vártam Orbántól, hogy Dalai Lámás pólóban, Free Tibet kitűzővel menjen a kézfogóra. Azt viszont nem gondolom, hogy Merkel és Obama is bezáratná az összes amerikai vagy német tibetit, ha a kínaiak arra járnak.

"Ez így valóban nem a szellemi elit, de tudjuk, hogy nagyon sokan végeztek kint egyetemet, hisz fiatalok voltak"

Bizony. Ezt nem is említettem. Csak az USA-ban, több mint 3 millió dollárt fordított (akkori értéken!) az USA a magyar emigránsok tandíjára. Merthogy ezt meghitelezték nekik. Ezt tessék összevetni azzal, hogy mi mennyit is áldozunk a menekültek tanítására (muhaha, nyelvoktatás van és kész) és azt is miből (E-vel kezdődik és U-ra végződik, két betű).

"A jelenlegi déli-keleti menekültek polgárháborúk következményei, pusztításai elől vagy miatt menekülnek."

Akárcsak a mieink. Illetve az IS-elől menekülők esetén alighanem polgárháborúról beszélni az kb annyira pontos, mint amikor a mieinket az orosz tankok lőtték.

"Ez jóformán semmiben nem hasonlít 56-hoz."

Miért is? Emberek menekülnek a vallási meggyőződésük (vö. keresztények a kommunista terror elől) és politikai véleményük, helytállásuk miatt (szíriai rezsim elől menekülők, IS elől menekülők). Mindenki háború elől menekült, az életéért.

"Az összetételük, képzettségük, mentalitásuk végképp nem. "

Visszatértünk aristo-hoz? Mert nem keresztények, ezért az életük pl. aristonak sz.rt sem ér. A képzettségükről adataid nincsenek, csak előítéleteid. Szerinted minden menekült képzetlen, írástudatlan vadember. Mert az közismert, hogy a szír orvost vagy a pakisztáni fogorvost nem fogja a golyó, az nem menekül.
Akik ma a befogadókon vannak, azok 99%-a nem menekült. Elutasításra fog kerülni az ügye. Ezekből nem lehet következtetéseket levonni.

Virág et. 2015.02.12. 07:55:17

@Helyes Írás: A szigorításos ötletben egyébként az a legfelháborítóbb, hogy már most teljesen egyértelmű, hogy nem azokat a tízezreket fogja büntetni, akik csak átutazóban vannak az országban és akik eleve nem is akarnak vagy bíznak egy sikeres kérelemben, hanem azt az évi néhány száz valódi menekültet, akik tényleg az életükért menekülnek, akik komoly szándékkal adnak be kérelmet és akiknek az ügyét most majd a Divatos Tóni fiú szelíd sugalmazására a hatóság lezavarja egy közepesen hosszú ebédszünet alatt (a nyilvánvaló konklúzióval és következménnyel), hogy a retardált birkamenetes szavazótábor elégedetten csettinthessen, ma is jól megmutatták azoknak, akik nem tudják megvédeni magukat.

A jó kereszténnyel szemben a jó kereszténydemokrata az nem a könyörületről és a szeretetről, az elnyomottak istápolásáról ismerszik meg, hanem a Gucci táskáról, audiról, svejci óráról, a félországnyi birtokról közmunkás jobbágyokkal és a szegények és elnyomottak iránti megvetésről - gyűlöletről.

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2015.02.12. 10:13:49

@Virág et.: Amit az Uniós állampolgárrá vált terroristákról ír, az kétségtelenül igaz. Amint kétségtelenül igaz az is, hogyha szüleiket, nagyszüleiket, mi tudom én kijüket, annak idején nem engedték volna be akkor most ők sem lövöldözhetnének itt, hanem otthon, közmegelégedésre.

Tudja mit? Tegyünk egy gondolatkísérletet. Tegyük fel, maga dönt egy csoport bevándorló befogadásáról, vagy kiutasításáról. Tudja, hogy van közöttük egy, vagy kettő, aki bűnöző és terrorista, ám semmi módon nem állapítható meg, hogy ki/kik azok. Mit döntene?

bispora 2015.02.12. 10:29:56

@aristo:
Elnézést, hogy ide szemtelenkedem, de a kérdésre a válasz liberális oldalról kézenfekvő: mivel a közösség nem kárhoztatható az egyén cselekedetei által, egyértelmű, hogy a csoport befogadása kap zöld fényt. A szokásos blablával, hogy de közben meg kell erősíteni a rendvédelmi szerveket, meg jobban oda kell figyelni stb.
Azért merem ezt mondani, mert féléve felmerült az USA-ban, hogy karantént vezetnek be a Libériából érkezőknek, ahol ugye ebola dühöngött éppen. Simán lesöpörték az elképzelést annak rasszista tartalma miatt, meg Libéria amúgy is sikamlós területe az amerikai léleknek, meg olyan kevesen hordozzák a kórt.
Szóval ha egy halálos fertőző betegség nem
elegendő ok, akkor egy hipotetikus terrorista még annyira sem.

Virág et. 2015.02.12. 12:48:00

@aristo: Kirúgnám a fél rendőrséget meg a fél Alkotmányvédelmi Hivatalt, mert tökelütött barmok, akiknek arab-arab egykutya, képtelenek a munkájukat rendesen végezni, akkor minek őket fizetni.

A példádnak van egy másik analógiája is. Képzeld el, hogy van egy vasúti kocsi, van benne három ember, az egyikük gyilkos, de nem lehet semmi módon kideríteni, hogy melyikük. Mit csinálnál? Hagynád mindet futni? Vagy lógjon az ártatlan is?

"Amint kétségtelenül igaz az is, hogyha szüleiket, nagyszüleiket, mi tudom én kijüket, annak idején nem engedték volna be akkor most ők sem lövöldözhetnének itt, hanem otthon, közmegelégedésre."

A 9/11-es géptérítők szülei otthon ültek Rijádban vagy akárhol, azok szimpla diákvízummal voltak az országban.
Arról meg nincs információ, hogy a Kouachi fivérek felmenői mikor és hogyan kerültek az országba és arra sincs adat, hogy valaha menekültek lettek volna. Akár még az is lehet, hogy valamelyik felmenője állampapírt vásárolt a párizsi kormánytól és úgy szerezték meg a letelepedési engedélyt. Ki tudja?

Ha a terroristáktól rettegünk, akkor nincs félút, teljes Észak-Koreát kell csinálni az országból, senki se ki, se be, még az EU-s állampolgárok sem (Kouachik pl.). Minden más félmegoldás.

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2015.02.12. 13:11:38

@Virág et.: Azért az ellenpélda kissé sántít. A bevándorlók kitiltása nem halálos ítélet. Mi több, szerintem, az még csak nem is büntetés, ha valakinek ott kell élnie, ahol megszületett és felnőtt. Sőt.

Az a "gazdagság", ami Európába csalja ezeket az embereket nem véletlenül van. Rengeteg munka, nélkülözés, éhínségek és háborúk árán jött létre. Mert ilyen a világ. Ha egy ország, egy nép jól akar élni akkor dolgozni és harcolni kell érte. Aki elmenekül az cserbenhagyja a többieket, csökkentve annak esélyét, hogy az otthon maradók emberibb életet harcoljanak ki maguknak.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2015.02.12. 14:12:56

@picur3ka: Már hogyne lenne orvos bevándorló. Daher Pierre Libanonból jött és a Fidesz képviselőjelöltje volt Edelényben. A Bethesda Gyermekkórházban van egy másik arab (jó arc). Veszprémiek ismerhetik a "Csoki dokit" (szeretik is állítólag). És ha így húznak el innen a magyar orvosok, rá is leszünk szorulva, hogy szegényebb országokból hívjunk ide orvosokat.

A bevándorlókat en bloc utálni sötét és gonosz jobboldali hülyeség. (Mondtam már, hogy a létező magyar jobboldal szellemileg és morálisan egy szemétdomb?) A bevándorlókat mind feltétel nélkül magunkhoz ölelni pedig ostoba és kártékony liberális hülyeség. Disztingválni kell. Az egyéneket nézni.

Virág et. 2015.02.12. 14:43:11

@aristo: A menekültek, a tényleges menekültek esetében az bizony halálos ítélet. A menekültkénti elismerésnek ugyanis ez a lényege: személyes veszélyeztetettség. Az oltalmazottihoz elég csak az általános körülményeket igazolni (hogy ti. háború van), de ahhoz nem is jár semmilyen havi juttatás és az csak 5 évre szól.

Nem a koszovóiakról van szó, akik a jobb megélhetés reményében mennek Németországba. Hanem azokról, akik valódi pokolból menekülnek, minden nélkül, az életükért.

annamanna 2015.02.12. 18:00:36

@Holger Hartland: "És ha így húznak el innen a magyar orvosok, rá is leszünk szorulva, hogy szegényebb országokból hívjunk ide orvosokat."
Hm, ennek a fényében sajnos nem: abcug.hu/tizezer-embert-kirughatnak-az-egeszsegugybol/

Az igaz, hogy a menekültek többsége jóindulatú, dolgozni akar, tényleg rászoruló és megbecsüli a segítséget, amit kap, és segíteni valóban emberi kötelesség, az ókor óta érvényes a "vendégjog", és az ószövetség jó párszor megismétli azt a parancsot, hogy szeressék a jövevényeket, mert ők maguk is jövevények voltak Egyiptom földjén.

De sajnos az is igaz, hogy könnyebben old kereket egy helyről, könnyebben szakad el otthonról a potyaleső, aki azért kel útnak, mert azt hiszi, az EU-ban kolbászból van a kerítés. Sőt, vannak egészen rosszindulatú, közveszélyes, bűnözők is köztük Pl. www.hir24.hu/sotet-oldal/2015/02/12/verfagyaszto-reszletek-az-ujpesti-kettos-gyilkossagrol/
Ha jól emlékszem, Bergmantól a Szűzforrás c. film szól arról, hogy egy tanyára befogadnak idegen csavargókat, akik legyilkolják a háziakat. (Svéd film! ld: www.flagmagazin.hu/nagyvilag/antidogma_sved_nok_avagy_a_feminizmus_jarulekos_vesztesegei )

Nehéz jól dönteni, mert ráadásul az is igaz, hogy a menekültáradat oka a nagyhatalmi szarkavarás dudenbuch.blog.hu/2015/02/12/hegyeshalom_1956_asotthalom
Csak aztán nem azoknak kell lenyelniük a szart, akiktől származik.

@Virág et.: "Divatos Tóni fiú"
Aki mellesleg azzal henceg, hogy olyan határmenti faluban nőtt fel, hogy a gaz komcsik miatt a rokonok fele másik országba került, és ilyen meg olyan hátrányok érték őket emiatt.
Remélem, a családja szégyelli, hogy pont ő hangoskodik a határlezárással.

"Arról meg nincs információ, hogy a Kouachi fivérek felmenői mikor és hogyan kerültek az országba és arra sincs adat, hogy valaha menekültek lettek volna. Akár még az is lehet, hogy valamelyik felmenője állampapírt vásárolt a párizsi kormánytól és úgy szerezték meg a letelepedési engedélyt. Ki tudja?"
Már hogyne lehetne tudni. Az algériai háborúból menekültek (amiben 158 ezer ember meghalt). Ezt Franciaország vívta Algériával, még de Gaulle is besokallt tőle: hu.wikipedia.org/wiki/Alg%C3%A9riai_h%C3%A1bor%C3%BA

Tehát a szülők a háború miatt kerültek Franciaországba, hamar meghaltak és a testvérek árvaházban nőttek fel.
Nagyon ajánlom ennek a "fíling"-nek a megértéséhez Haneke Rejtély c. filmjét.

"Mert az közismert, hogy a szír orvost vagy a pakisztáni fogorvost nem fogja a golyó, az nem menekül."
A mi családunkba be is nősült szír orvos. Igaz, ő még nem menekültként jött ide, csak tanulni, és itt maradt.

@aristo: ha nem dönthető el, a csoportból ki terrorista, akkor honnan lehet tudni egyáltalán arról, hogy biztosan van köztük terrorista?
Mellesleg akinek otthon már volt munkatapasztalata, már van komoly szakmai múltja vagy komoly iskolai végzettsége, tehát aki eleve hozzá van szokva a teljesítéshez, az egy másik helyen is biztosabban megbecsüli magát.
Az nem megbízható, aki eleve otthon sem volt képes boldogulni. Az ilyeneket BIZTOSAN haza kell zavarni, mert ők link élősködők. Ez pl. egy megbízható és biztos szempont lenne a menekültek közti válogatáshoz, csak sajnos nincs mód a menekült munkakultúrájának ellenőrzésére.

picur3ka 2015.02.12. 23:00:38

@Holger Hartland:

Na látja, már tud is kettőt. Hajrá. Nem fogják a többit eltartani, azt azért érzi, ugye?

Disznóvári · http://mandiner.blog.hu/2015/12/22/a_kulturharcon_tul_karacsonyi_tunodesek/full_commentlist/1#c28872 2015.02.12. 23:38:16

@Holger Hartland: "Mondtam már, hogy a létező magyar jobboldal szellemileg és morálisan egy szemétdomb?"

Mondtam már, hogy egy ostoba szellemi éhenkórász csinovnyik korcs vagy?

aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.02.13. 01:01:04

Albanokkal, koszovoiakkal sajnos van tapasztalatom. A szerbek nem veletlenuk utaljak oket. Drog es embercsempesz, eroszakos banda.
"De azért elmondom még egyszer: ezek az emberek nem Magyarországra vándorolnak be." - ostobasag! Magyarorszagnak kotelessege vedeni a kozos hatarokat. Ha nem teszi, akkor joggal rugjak ki a schengeni ovezetbol, sot az uniobol is. Ez a tipikus magyaros beleszaras a dolgokba, hogy "ugyanmar, ugyis mennek tovabb nyugatra, engedjuk csak at oket, kit erdekel...".

annamanna 2015.02.13. 01:18:39

@aki mást mond az hazudik: "Ez a tipikus magyaros beleszaras a dolgokba, hogy "ugyanmar, ugyis mennek tovabb nyugatra, engedjuk csak at oket, kit erdekel...". "
Annyian jönnek, hogy a jelenlegi kapacitással nem bírnak velük. Nincs őket hová tenni, nincs nekik mit enni adni, nem tudják biztosítani a fürdési lehetőséget, orvosi ellátást, nem tudják elintézni a papírokat, nem tudnak nekik munkát biztosítani stb. Fel lehetett volna a menekültáradatra készülni, de ahhoz egy jól működő állami struktúra kellene, az pedig nincs. Az EU központilag is felkészülhetett volna erre, de Brüsszelben se nagyon erőltetik meg magukat, majdcsak lesz valami. Nyilván abban reménykednek, hogy a menekültek legnagyobb része vagy vízbe fullad vagy kicsinálja egymást. Vagy hogy majd a Jóisten eteti őket mannával, legalább negyven évig.

bispora 2015.02.13. 08:17:18

Virág et jó poliphoz méltóan tintaködbe burkolta a témát, egybemosva az életéért küzdőt a ételéért küzdővel. A probléma konkrétan és most a koszovói áradat- ők pedig az ételükért küzdők csoportjába tartoznak. Így rájuk a kanadai kormány magyar cigány inváziójára adott válasza a mérvadó: az üldöztetésekről konfabuláltakat ütköztették a valósággal és lőn világosság- Magyarországon nem üldözik a cigányokat, tehát erre az okra hiába is hivatkoztak ezek után. Haza is zsuppolták sajnos 5 ezernyi jó emberünket, de annyi jó hozadéka azért volt a dolognak, hogy kiderült mennyibe fáj ennyi GDP negatív nyugati értelembe vett emberi körülmények között tartása.
Nos, hivatkozva a kanadai precedensre, a mostani hullám 99%-át adó koszovóiak menekültkérelmét gondolkodás nélkül a befogadóállomások WC-papírtartóiba lehetne deponálni, mert azok már csak arra az egy dologra lennének alkalmasak.
Az életükért menekülőknek pedig a hazájukhoz legközelebbi biztonságos országban kellene a humánus nyugat bőkezű támogatásával (valamint az USA felelősségével arányos hozzájárulásával) táborokat fenntartani.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.02.13. 12:11:14

@annamanna:

neked bizony a kurva anyádat. kívánom, hogy menekült legyél.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.02.13. 12:14:11

@Holger Hartland:

nincs az az ostoba liberális, aki en bloc keblére ölelné a bevándorlókat. már miért tenné?

ja, hogy a xenofób "jobboldaliak" mellé kellett valami egyensúly, hogy nem csak ők talpig faszok. ja, ha csak úgy nem.

legközelebb lécci tedd hozzá, hogy a libsik mind buzipedofil tehénbaszók is, az még faszább kontraszt.

annamanna 2015.02.13. 17:51:42

@mavo: Aha. Pontosan mivel van problémád? Mellesleg üdvözlöm anyádat, akitől beszélni tanultál.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.02.14. 10:32:45

@annamanna:

semmi különös. csak ahogy már megszokhattam volna, nagyonkeresztény szentfazék máz alatt rendszerint egy velejéig rosszindulatú geciláda rohadék húzódik, és ez engem nyilván nem kellene, hogy zavarjon, de akkor baszd ki a bibliádat a felebarátos dolgokkal együtt te ostoba kurva

annamanna 2015.02.14. 13:25:45

@mavo: rosszindulat? Ugyan miért? Légy szíves, konkretizáld, mit értesz rajta. A szádat pedig mosd ki, mielőtt beszélsz. Neked rossz, ha nem tudsz uralkodni magadon.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.02.14. 20:33:01

@annamanna:

te tényleg azt hiszed, hogy azért kurvázlak le, mert nem tudok magamon uralkodni? :D:D:D

ostoba kurva, ennyit tudsz

annamanna 2015.02.15. 02:07:44

@mavo: Nos, akkor miért?
"ennyit tudsz" -
te mennyit tudsz?
Ismét kérdezem - milyen konkrét állítással vitatkozol konkrétan? Nem árt, ha gyakorlod, hogyan lehet egy érvet kifejteni vagy éppen megcáfolni.
süti beállítások módosítása