A bajai szavazatvásárlós videó vajon mi?
2013. október 19. írta: TuRuL_2k2

A bajai szavazatvásárlós videó vajon mi?

bajai_szavazatvasarlos_video.png

Miért szólítanak valakit Józsinak, ha G. R.-nek hívják? Nem zavaró, ha kamerázzák az embert, miközben éppen szavazatokat vásárol? Miért veszi fel valaki a telefonját, ha az meg sem szólal? Újra és újra megnéztem a hvg.hu tegnap publikált bajai videóját, és egyszerűen nem tudok betelni vele. A videó, akár valódi, akár megrendezett jelenetet láthatunk benne, tökéletes megkoronázása a bajai 32-es szavazókör történetének.

A felvételen látottakkal több orgánum is foglalkozott már. A Magyar Hírlap olcsó választási trükkfilmnek titulálja a felvételt, ami értesüléseik szerint a bajai G. Róbert otthonában készült, amit egy fényképpel is alátámasztanak, ami G. Facebook-oldaláról származik (a Hírlap szerint a videón fel-feltűnő kislány G. gyermeke):

A 444 és a Cink összeszedte, mi minden szólhat a videó valódisága ellen, illetve mellett, a Hír24 pedig az egyik operatőrét szólaltatta meg, aki elmondta, hogy szerinte miért nem készülhetett rejtett kamerával a felvétel, és miért kellett látnia a beszélgetőknek a készítőt. A 444-nek Gavra Gábor, a videót a YouTube-on közzétevő hvg.hu főszerkesztője is nyilatkozott, azt mondta, tudják, kik szerepelnek a felvételen, de nem akarják kiadni őket.

Egy általunk megkérdezett bajai forrás azt mondta, a helyi cigányok szerint egyedül G. Róbert bajai, a videó többi szereplője más településen él – ha ez valóban így van, akkor nem szavazhattak se Kovács Csabára, se Teket Melindára. És egyébként is: ha G. Róbert otthona a helyszín, akkor az érkezési jelenet még megmagyarázható lenne azzal, hogy az érkező házigazdát várják a többiek, de ebben az esetben biztosan nem mondaná, hogy „azért jöttem hozzátok″, és a végén sem távozna, mert „nem akar tovább zavarni″.

Az is zavarbaejtő, hogy az eredeti hvg.hu-cikk G.R.-ként emlegeti a pénzes embert, a Magyar Hírlap G. Róbertként azonosítja, és bajai forrásunk szerint is így hívják – a felvételen mégis következetesen Józsinak szólítják: „Várjatok egy kicsit, Józsi, miről volna szó?” (0:38-nál), „Józsi, most figyelj ide!″ (1:36-nál). Lehet ugyan egy Róbert nevű embernek Józsi a beceneve, de szokványosnak semmiképpen sem mondanám.

Az eddigi információk alapján okkal lehetnek kételyeink, hogy G. Róbert valóban szavazatokért fizetett a többi szereplőnek. De ha nem ez történt, akkor ki adott megbízást a film elkészítésére? A baloldal, hogy ráégesse a csalás bélyegét a Fideszre? A Fidesz, hogy hiteltelenítse a szavazatvásárlós vádakat? Vagy a szereplők a maguk találták ki, hogy egy kis bevételhez jussanak, akár innen, akár onnan? Hogy került a hvg.hu-hoz? Ők miért döntöttek úgy, hogy publikálják, ráadásul különösebb kételyek megfogalmazása nélkül? Az MSZP, a PM és a DK hogyhogy nem találta gyanúsnak az egészet?

A helyes megfejtés kulcsa a videó szereplőinek kezében van, azonban ha meg is szólalnak, akkor sem lesz egyszerű eldönteni, mit lehet elhinni nekik, és mit nem. Ha valaki 50 ezer forintért eladja a szavazatát, az könnyen lehet, hogy 100 ezer forintért vállalja, hogy szerepeljen egy ilyen felvételen. Aki 100 ezer forintért vállalja a szereplést, az 500 ezer forintért megesküszik rá, hogy személyesen Orbán/Bajnai/Kubatov/Gyurcsány kérésére készült a videó. És lehet, hogy végül a kommentelőnek lesz igaza, és muslicadrónnal vették fel az egészet.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr415586323

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A bajai szavazatvásárlós videó vajon mi? 2013.10.19. 16:39:03

A helyes megfejtés kulcsa a videó szereplőinek kezében van, azonban ha meg is szólalnak, akkor sem lesz egyszerű eldönteni, mit lehet elhinni nekik, és mit nem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sw_engineer 2013.10.20. 18:20:52

@$pi$: választási csalásra sohasem lehetett és a jövőben sem lesz lehetséges minden kétséget kizáró bizonyítékokat felmutatni. Egyrészt azért mert nehéz tetten érni, másrészt pedig a vádolt oldal a nyilvánvaló (a mostaninál egyértelműbb) bizonyítékra is azt fogja mondani, hogy hamisítvány.

Bizonyítékok hiányában ezért valószínűségekre kell hagyatkoznunk és ami logikusabbnak hangzik, annak nagyobb valószínűséget tulajdonítunk. Ezért én úgy gondolom, hogy:
- ha egy körzetben elég jól bizonyítható módon (videó felvétel amelyen Fideszhez, ill. lungodromhoz köthető személyek beszélgetése hallható) szervezett szállításra utaló jelek vannak és abban a körzetben szinte csak Fideszre leadott szavazatok, akkor sokkal valószínűbb az, hogy a Fidesz vásárolt szavazatokat és nem a baloldal.
- könnyebb 1 körzetben szavazatokat vásárolni, mint 4-ben, főleg ha abban az egyben könnyen megvásárolható népek élnek. Megint csak valószínűbb, hogy a Fidesz vásárolt és nem az ellenzék.
- természetesen nem zárható ki, hogy egy körzetben ilyen anomáliák történjenek. Ha ebben a körzetben a helyi elit lakna (polgármester úr és barátai), akkor nem csodálkoznék az eredményen. De ebben a körzetben éppen olyan emberek élnek, akiktől a jelenlegi kormány a legtöbbet vette el és akiknek a legkevesebbet adta. A legvalószínűbb, hogy ezek az emberek maguktól nem a Fideszre szavaznának, hacsaknem éppen a választások előtt tett ki magáért a kormányzó párt.

Ezek a valószínűségek erősítik egymást és összességében kiad egy 90-95 %-t arra, hogy a Fidesz vásárolt szavazatokat.

Persze lehet, hogy az 5-10 % az igaz, te ebbe kapaszkodsz, de nekem kevés, hogy higgyek benne.
Mindenben benne van a dupla, sőt a tripla csavar lehetősége is:
- nincs csavar: a videó valódi (persze vannak kérdések, amikre meg kell találni a választ).
- dupla csavar: a videót a baloldal rendelte meg, hogy kompromittálja a Fideszt.
- tripla csavar: a videót a Fidesz készítette, szándékosan ilyen bénán, hogy igazolja, a baloldal milyen aljas, és ezzel minden ilyen jellegű bizonyítékot a jövőben hiteltelenítsen.

Ha ezeket is valószínűség alapon vizsgáljuk, akkor azt kell mondanom, hogy annál valószínűbb, minél kevesebb csavar van benne.
Mert ha egy állat úgy néz ki, mint egy kacsa, úgy megy, mint egy kacsa és hápog mint egy kacsa, akkor több, mint valószínű, hogy az az állat valóban kacsa.

Konzervatív0 2013.10.20. 18:24:54

A Blikk információi alapján a videót az MSZP rendelte meg. A lap szerint a videó egyik készítője, a solti roma kissebségi önkormányzat képviselője, K. G. vallomást tett a rendőrségen. Elismerte, hogy a bajai választás két fordulója között ő és két társa a budapesti MSZP-székházban a bajai időközi választás két fordulója között a szocialista párt sporttagozatának egyik tagjával találkozott.

A megrendelő egy olyan oktatófilmet kért tőlük, ami azt mutatná meg, hogy a Fidesz hogyan vásárolna szavazatokat. A Blikk szerint K. G. azt vallotta a rendőröknek, hogy az elkészült felvétel átadásakor egy MSZP-s országgyűlési képviselő is jelen volt.

a betyárját, még itt igazam lesz :)

HVG mikor megy a börtönbe? hamis videót igazként p 2013.10.20. 18:25:30

@sw_engineer:

"- nincs csavar: a videó valódi (persze vannak kérdések, amikre meg kell találni a választ)."

Az ugye nem zavar hogy G. Róbert házában vették fel a videót? Te úgy érkezel meg saját otthonodba hogy "azért jöttem ide hozzátok", majd úgy távozol, hogy "nem is zavarok tovább"?

Értelmes, gondolkodó, az eddig ismert tényekkel tisztában lévő ember számára itt már nincs olyan opció, hogy a videó valódi. Aki ezt még mindig opcióként próbálja beállítani, az hazudik. Egyszerűen aljas ellenzéki propagandista.

A szerelő 2013.10.20. 18:30:30

Ez egy roma művészeti kör színjátszó társulatának első próbája. A darab címe: A cigány korrupció. A bemutató előadás helyszíne és időpontja még bizonytalan :)

sw_engineer 2013.10.20. 18:32:45

@HVG mikor megy a börtönbe? hamis videót igazként p: és téged nem zavar, hogy az ipsének 2 lakása van Baján? Honnan tudod, hogy most éppen ott lakik és nem adta ki barátainak?

Ha elolvasod a korábbi hozzászólásaimat, akkor pedig tudhatod, hogy nem ragaszkodok foggal körömmel ahhoz, hogy a videó valódi.

Viszont nem ez a fő kérdés, hanem ez:
Értelmes, gondolkodó, az eddig ismert tényekkel tisztában lévő ember számára itt már nincs olyan opció, hogy a Fidesz nem vásárolta meg a cigányok szavazatait. Aki ezt még mindig opcióként próbálja beállítani, az hazudik. Egyszerűen aljas kormánypárti propagandista.

Konzervatív0 2013.10.20. 18:33:35

Namost képzeéjük el a szituációt.

Az itt csalásról fröcsögö balosok 3 dolgot tehetnek.
1, becsukják a szemüket és a fidesz rendőrségére hivatkozva nem hiszik el a tényeket.
2, meghasonulnak, mert a hőn szeretett pártjuk egy senkiházi gazember, és nem riad vissza semmilyen szemét eszköztől, és bocsánatot kérnek.

Na most mondom hogy a 2. kaetgóriába tartozó nem lesz :)

gnme 2013.10.20. 18:33:44

mennyi zsét adnak most ilyen videóért?

..mer kéne a zsé

azért kérdem

autós jelent is jó lesz? ..mer szeretem az ótókat, ezért kérdem

(nemzetellenes hazaárul kormánytól nem várok a munkámért "fizetés"-t.. tehát fizetésem az nincs -fyi-)

szal.. kéne a zsé

utóirat: a zsíroskenyeret speciel szeretem, de csak magas rosttartalmú kenyérből, vagy seggberúgom aki adja

(lévén a jó inzulint a piacon veszem)

www.blikk.hu/blikk_aktualis/bolhapiacrol-veszik-az-inzulint-a-betegek-2187761

yard 2013.10.20. 18:34:15

Lehet, hogy az egyik elkezdte kenni a sz.rt, a másik folytatta, erre az egyik dobálta is, válaszként a másik két kézzel szórta.
De az is lehet, hogy a másik kezdte el kenni a sz.rt, és erre az egyik dobálni kezdte, rá a másik lapáttal szórta.
Minden lehet.
Csak közben az ország csupa sz.r, és nagyon büdös van.
Fel kéne nyalatni velük.

Konzervatív0 2013.10.20. 18:36:33

@sw_engineer:
index.hu/belfold/2013/10/20/a_bajai_botranyvideok_foszereploi_ismerik_egymast/
Eszerint ez nem ezt bizonyitja hogy a fidesz vett szavazatot, hanem hogy a szocik bűnös és szemét módszerekekl akarják besározni.

yard 2013.10.20. 18:38:27

Ungarische schar

Mostanság a dakotáknál
két hatalmas, teli kád áll
demokráciaként mindent eltakar
és csordulásig bent a sz.r.
Polgáraik szavaznak,
hogy egyikben maradnak
vagy a másikba vetődnek hasast,
törzsfőnek választva azt a másik pasast
ki munkája gyümölcsét két kézzel keveri
a másik kádnál, és ígéri k.rvára beveri
az egész EU orrát
hisz előttünk nincsen korlát
álmodjunk nagyot, csak a becsületes kába!
Hülye egy nép – hiába.
A határon túl a sok sápadtarc elképedve áll
vagy hasát fogja, és kiabál:
üsd, vágd, nem apád
egy a tábor, egy a kád!
És imát rebeg Manituhoz az égre:
megdöglenek. Végre!

Konzervatív0 2013.10.20. 18:41:12

@yard: koszorút a költönek.

És most tessék szépen meghasonulni és szembeköpni a szocikat :)

sw_engineer 2013.10.20. 18:43:43

@Konzervatív0: Ettől még a fidesz vehetett szavazatokat (egyéb anyagok is vannak, amelyek valószínűsítik).
Ettől még akár a videó is lehet valódi, csak ócsón megvásárolható barátaink most más kottából zenélnek.
És a tripla csavar sem zárható ki teljesen.

gnme 2013.10.20. 18:45:10

@Konzervatív0: mé'

a szocik miatt kell a piacon venni a gyógyszert?

hülyegyerek

Konzervatív0 2013.10.20. 18:45:49

@sw_engineer: háát s rendőrségen csak nem állít olyat amit nem tudnak leinformálni :)
Tudod telefonszámok miegymások alapján ez azért visszakereshető.
Vehetet a fidesz, mint ahogy a szocik is vehettek :)
És nagyanyám is lehetett volna villamos ha van áramszedője...

Konzervatív0 2013.10.20. 18:48:39

@gnme: értem, szóval a piacon kell vedd a gyószert ezért csalt a fidesz.
Evidens... "hülyegyerek"

$pi$ 2013.10.20. 18:49:18

@sw_engineer: "választási csalásra sohasem lehetett és a jövőben sem lesz lehetséges minden kétséget kizáró bizonyítékokat felmutatni."

Itt leakadtam, merthogy ez a kijelentésed már egyértelműen hamis.

"Bizonyítékok hiányában ezért valószínűségekre kell hagyatkoznunk"

Az, amit bizonyíték nélkül elfogadsz az nem valószínűség, hanem mese, vallás, kitaláció.

Ha egy kijelentést teszel, amit nem bizonyítasz, az csak egy kijelentés, semmi több. Ha mellé teszel egy számot százalékkal, az egy mese lesz egy számmal és egy százalékkal a közepében.

Amikor a tudomány valószínűségeket rendel dolgokhoz, akkor bizonyítékot is ad, amikor csak odaírsz egy százalékot bizonyíték nélkül, akkor csak megpróbálod hihetőbbé tenni a mesédet.

"Ezek a valószínűségek erősítik egymást és összességében kiad egy 90-95 %-t arra, hogy a Fidesz vásárolt szavazatokat."

Mit értesz egy a múltra vonatkozó kijelentés valószínűségén?

Egyszerűen csak leírsz egy értéket, abszolút hasraütésszerűen, mindenféle magyarázat vagy bizonyíték szerint, de szerintem erre a dologra nem is lehet a "valószínűség" fogalmát értelmezni.

gnme 2013.10.20. 18:49:47

@Konzervatív0: "És most tessék szépen meghasonulni és szembeköpni a szocikat :)"

én a gazdádat köpném szembe

Konzervatív0 2013.10.20. 18:52:18

@gnme: ám tedd ha hited ezt diktálja, de arra gyúrnod kell kicsit.
Mert az én gazdám a Jóisten.

gnme 2013.10.20. 18:53:57

@Konzervatív0: mellédumálás

lőtéri kutyát nem érdekli

sw_engineer 2013.10.20. 18:54:51

@Konzervatív0: mert az leinformálható, hogy a budapesti MSZP székházban találkoztak és jelen volt egy MSZP-s országgyűlési képviselő?
Ha a telefonszámokon azt érted, hogy Kovács Csaba felhívta-e G.R.-t, akkor az mit bizonyít, ha kiderül, hogy nem igaz? Attól nem az egész videó válik hiteltelenné, csak G.R. akart villogni és bizonyítani a többiek előtt.
A szocik is vehettek? Ezt hogy érted? A szocik vettek 29-et, a Fidesz meg 97-et? És akkor minden rendben van, mert a szocik is vettek? Vagy csak a szocik vettek, de a népek inkább a Fideszre szavaztak? Ez nagyon logikusan hangzik.
De gondolom a logika rád nem hat, hanem inkább a hit.

sw_engineer 2013.10.20. 19:01:51

@$pi$: Akkor mondd már meg lécci, mi az egyértelmű bizonyítéka (olyan, amely előtt a vádolt oldal is meghajol) egy választási csalásnak?

Ami a valószínűségeket illeti: a 90-95 % valóban hasraütésszerű (bár adtam meg intervallumot, ami helyet ad valamekkora bizonytalanságnak), de itt a lényeg az, hogy magas, sokkal közelebb van a 100 %-hoz, mint az 50 %-hoz.

Konzervatív0 2013.10.20. 19:02:50

@sw_engineer:
Hagy CB információt minden telefon, ráadásul valkivel meg lett beszélve a találkozó.
Na erre gondolok.
Úgy értem, hogy épp annyira vehető készpénznek az egyik pűárt szavazatvásárlása mint a másiké.
Amig nincs bizonyitva addig nem semennyire.
Egyenőlre az látszik bizonyosnak hogy valakik (vélhetően a szocik) rendelték ezt a videőt amit megrendeztek.
És ennek fényébana drogos videő is hasonló módszerekkel készülhetett.

Nem érdekel különösképpen ki mit vett egyébként.
Én jobboldali konzervatív ember vagyok, és em a fidesz sem pedig a szocik nem képviselik ezen értékeket jelenleg (és más portok sem).

A bejegyzésem céllja hogy megpróbáljam megvilágítani nektek balosoknak hogy mennyire elvakultak vagytok.
De hiába próbálkozom, mert a jelenelgi szoci szavazóbázist akkor sem lehet meggyőzni arról hogy a kocka szögletes ha közben görgetik és tapasztalják hogy az.

Na akkor csak tovább a lenini úton, én meg egész jól szórakozom rajtatok :)

Konzervatív0 2013.10.20. 19:04:23

@sw_engineer: milyen mérés alapján.
Az kérddezték tőled fentebb mire alapozod ezt a %-ot amit leirtál, de majd én megválaszolom.
Elfogult véleményedre.

$pi$ 2013.10.20. 19:07:23

@sw_engineer: "Akkor mondd már meg lécci, mi az egyértelmű bizonyítéka (olyan, amely előtt a vádolt oldal is meghajol) egy választási csalásnak?"

Ugyanaz mint bármi másnak, csalásnak, lopásnak, gyilkosságnak. A emberek mindenféle bűncselekményeket bizonyítanak nap mint nap.

"hogy magas, sokkal közelebb van a 100 %-hoz, mint az 50 %-hoz"

Mit jelent számodra ez, hogy 50% vagy 90%? Merthogy a valószínűség a tudományban azt jelenti, hogy ha mondjuk 100-szor megismételjük a kísérletet, akkor 50-szer vagy 90-szer bekövetkezik az esemény.

Itt azonban nincs megismételhető esemény és azt sem tudjuk, hogy egyszer bekövetkezett -e, nem hogy mi lenne, ha százszor kipróbálnánk. Ennek így semmi értelme.

czjanos 2013.10.20. 19:12:32

@Konzervatív0: nem helyes prejudikálni. Lesz hivatalos vizsgálat és eredmény. Egy biztos: aki hunyó, az nagyot fog zuhanni a történtek után. Megérdemelten fog zuhanni.

sw_engineer 2013.10.20. 19:13:06

@Konzervatív0: milyen érdekes, hogy mindaz, amiket én és mások, beleértve az írott és elektronikus sajtót felsorolunk, mint bizonyítékokat, arra minden kétség nélkül rámondod, hogy "nincs bizonyítva".
Ugyanakkor azt már bizonyosnak látod, hogy valakik (vélhetően a szocik) rendelték meg a videót. Az első sajtóhír (ami jobboldali konzervatív emberként kedves a szívednek) neked elég ahhoz, hogy azonnal bizonyítékként kezeld.
Akkor kérdezem én, ki az elvakult és ki az elfogult?

Konzervatív0 2013.10.20. 19:13:51

@czjanos: na ebben legalább egyetértünk.

Konzervatív0 2013.10.20. 19:17:24

@sw_engineer: az teljes sajtó felolvashatod ha a teljes sajtó ugyan azt a hirt osztja meg veled a maga szájize szerint.
Én azt mondom hogy egyenlőre úgy néz ki nem áll meg a megvesztegetés és véleményem szerint a videó valódisága bukásra áll.
A végére - reményeim szerint - kiderül az igazság.

yard 2013.10.20. 19:19:10

@Konzervatív0: Ja.
Akkor írd ide szépen: annyira biztos vagyok benne, hogy ehhez a fidesznek semmi köze sem lehet, hogy törjem ki a nyakam, ha mégis volna.
Tessék.

Konzervatív0 2013.10.20. 19:23:10

@yard: Senkiért nem teszem tűzbe a kezem.
Egyenlőre most úgy érzem vesztésre áll a video dolga. ennyi.
Csak azért lenne érdekes ha kétséget kizáróan kiderülne hogy a szocik rendelték, mert az itt fasisztázó meg bűnözöző szoc-libek szembe kellene nézzenek a saját vakságukkal.
(mondjuk ugysem hinnék el a fidesz rendőrsége által bizonyitott dolgokat)

czjanos 2013.10.20. 19:25:55

@Konzervatív0: Látod? Ha nehezen is, de azért találni közös nevezőt!

sw_engineer 2013.10.20. 19:26:12

@$pi$: "Ugyanaz mint bármi másnak, csalásnak, lopásnak, gyilkosságnak. A emberek mindenféle bűncselekményeket bizonyítanak nap mint nap."

Tipikus mellébeszélés, semmi konkrétum. Amivel te példálózol, annak van kézzel fogható eredménye: gyilkosság esetén pl. egy halott, mellette nyomok, lopásánál a tolvajnál megtalált érték, stb. A választási csalásnál nincsenek ilyenek, a csalást elkövető felek nem érdekeltek abban, hogy kiderüljön, mert mindketten sárosak, eredménye pedig nehezen található meg (legfeljebb az anomáliák, amikről fentebb írtam, jelezhetik). Mivel diszkrét körülmények között történik, nehéz tetten érni, az esetleges hang és videó felvételeket pedig könnyű manipulációnak tekinteni, ti is éppen ezt teszitek.

Áruld már el, hogy ezt a bizonyos videót mikor tekintenéd hitelesnek, ezért bizonyító erejűnek?
Ha nem G.R. lakásán készült volna?
Ha kevesebb név hangzik el benne? Ha egy se fordulna elő benne, akkor mitől lenne hitelesebb? Akkor éppen azt mondanátok, hogy ez semmit sem bizonyít, ezért akár az MSZP is tehette.

Dr.Bio74 2013.10.20. 19:28:18

Ez a vidijó annyira szar (minden felesleges rágcsa - ki a Józsi, meg hol is vagyunk és ki mit köszön - nélkül), hogy képtelen vagyok elhinni, hogy az ellenzéket támogatók megelégedtek vele. Ez annyira szar, hogy nehezen hiszem el, hogy épeszű ember kiadja a kezéből, mint bizonyítékot. Ez alapján pedig csak két dolgot tudok elképzelni:
- Végünk, mert az ellenzéki oldalon debilek ülnek.
- Végünk, mert a felvételhez a fityisznek van köze, és az bizony azt jelenti, hogy bévágtak megint egy kis jellemtelen szaros csontot, hogy a lényeg sikkadjon. Ezek ők.

Jah, a bajai választások kapcsán annyi a fityiszes csalást megvillantó szösszenet készült (meg egy elsikált választás), hogy erre a felvételre értelmes embereknek semmi szüksége nem volt, hogy az egyértelműt meglássa. Erre a felvételre másnak volt szüksége, szerintem azért készült ilyen szar módon.

sw_engineer 2013.10.20. 19:29:19

@Konzervatív0: mindenkinek szembe kell néznie a saját vakságával.

$pi$ 2013.10.20. 19:42:43

@sw_engineer: "Tipikus mellébeszélés, semmi konkrétum."

A fenét.

"Áruld már el, hogy ezt a bizonyos videót mikor tekintenéd hitelesnek"

Ha nem lenne egyértelműen és nyilvánvalóan hamisítvány, életszerűtlen és nem derült volna ki róla, hogy a felvételen az emberek szerepet játszanak. Ha nem lenne egyértelmű, hogy egy ember tartja a kamerát, akiről a szereplők igyekeznek tudomást sem venni. Ha a szereplők hétköznapi módon beszélnének... és mondjuk az sem ártana, ha a vallomásukkal alátámasztanák történteket vagy kiderülne róluk, hogy tényleg baján laknak.

Hogy mást ne mondjak az előző video, ahol arról volt szó, hogy a fidesz szállítja az embereket a választásra, az hihető volt, ez meg nem az.

"Akkor éppen azt mondanátok, hogy ez semmit sem bizonyít"

Nem tudom miért beszélsz rólam többes számban, de ez a kijelentésed nyilvánvalóan nem igaz. Egyrészt ne mond meg, hogy mikor mit tennék, pláne ne bírálj olyannal, amit szerinted én *tennék*, másrészt viszont soha nem mondtam, hogy a másik video hamisítvány vagy nem bizonyít semmit.

Az, hogy a másik videót elfogadom valóságosnak egyértelműen bizonyítja, hogy nem vagyok fidesz hívő, aki a hitét előnyben részesíti a valósággal szemben, felesleges tehát azzal vádolnod, hogy ilyet tennék ha lenne rá egy következő video.

P.Freddy 2013.10.20. 19:44:21

Hű de megy a mosakodás, kenegetés Fidesz oldalról :) Hogy hát nem is olyan nagy dolog ez, meg biztos a szocik csinálták, de ne aggódjatok mert annyira nem nagy durranás, hiszen úgyis mindenki tudja... :)

Nos, vissza a jelenbe, az van eftársak, Orbán, Zsigó és a többi geci: bukta van. Fidesz-bukta van. Nem lekváros, nem csokis, hanem szaros Fidesz bukta, amilyent csak el tudtok képzelni, öcsécskéim. Kenhetitekk a hajatokra. :)

$pi$ 2013.10.20. 19:47:00

@P.Freddy: "Hogy hát nem is olyan nagy dolog ez, meg biztos a szocik csinálták"

Hát a szocik csinálták, ők maguk mondják a videón, hogy szívük szerint a bal oldalra szavaznának. ;)

Buday András · http://polgarda.blog.hu 2013.10.20. 19:48:08

Levezettük a dolgot, és mindig csak arra jutottunk, hogy

Fidesz = zseniális, jó.
MSZP = szar, szemét.

polgarda.blog.hu/2013/10/20/kik_rendeltek_meg_a_bajai_videot

vágner21 2013.10.20. 19:48:40

Egész jó kis Győzike show...eddig nem is láttam ezt a videót...de látom, hogya vége az, hogy a csávó elmegy a saját házából :))

Egyéb iránt a fidesznek van 110 hibája, mszp szdsznek volt 528...én inkább maradok ennél...nem mintha be lennék ájulva Tőlük, de van rednszere a kormany elképzeléseinek, vmi irányt fel tudnak mutatni....azonban abba egyetértek hogy ez a rendszer, nem jó spekulánsopknak, akik nem dolgoznak, a kamatgyűjtögetőknek, meg akik nem képzik magukat folyamatosan. Nah meg akik lusták..

P.Freddy 2013.10.20. 19:49:01

Egyébként, tegye fel a kezét, aki egy Zsigó-féle féregtől nem hányja el magát!

Kezeket fel!

Fideszes is lehet!

Na ugye !!! :)))

Okádék, görény, büdös mint a szar, egy fokkal se jobb mint bájer, a székletszavú :)))

De majd hónapután, nyóc-múva, a békaszarmeneten, ott majd lehet nyalni ennek a görénynek a fosát,

Hajrá Orbán Viktor, Hajrá Fidesz!

Dr.Bio74 2013.10.20. 19:49:04

@P.Freddy:

A legótvarosabb bukta sem érdekli őket, tudják, hogy mindig lesznek gátlástalan érdekemberek és hiszékeny hülyék és szimpla debilek akik révén minden hazugság nyerő és megéri és nem égő. Speciel ez a többi politikusra is igaz, csak a többiek most ellenzékben nyomják gátlástalanul a hazamegmentését.

Konzervatív0 2013.10.20. 19:52:57

@P.Freddy: te csak mocskot böfögni jársz ide?

Jaffar 2013.10.20. 19:59:39

@vágner21: maradjunk annyiban, hogy ez a rendszer csak annal jó, aki tud és akar segget nyalni...

Ui:
Ha majd kihúztad a fejedet és letörölted a szart a képedröl, akkor körbenézve esetleg megláthatod, hogy lehetne ezt jobban is csinálni.

P.Freddy 2013.10.20. 19:59:58

@Konzervatív0: Nem tehetek róla, Zsigó böfög fel mindenhonnan, tévéből-rádióból, hazudik mint egy görény, büdös mint egy orbán (vagy fordítva:), ha ez a gecicsótány egy mocsok, akkor igazad van.

Dr.Bio74 2013.10.20. 20:00:36

@vágner21:

Szimplán az a munkát, hogy szégyenlősen és öntudatosan kinyújtva tartod a nyelved ? Vigyázz, mert valahol csúnya helyen van a vége.
" rednszere a kormany elképzeléseinek, vmi irányt fel tudnak mutatni....azonban abba egyetértek hogy ez a rendszer, nem jó spekulánsopknak, akik nem dolgoznak, a kamatgyűjtögetőknek, meg akik nem képzik magukat folyamatosan"

A rendszere az a kormánynak, hogy akkor is hatalmon legyen ha bebukja a választásokat. Simán szétlopja az országot, nem számít semmi, csak a párthűség. Mindegy ez is egy rendszer, igazad van. Ez a rendszer nem jó a dolgozni akaróknak, mert lassan a legjobb esetben is közmunkás lehetsz, és képezheted magad árokpart munkásnak vagy közterület árgusszem megfigyelőnek. Jelenleg egyre kevesebb a tudást igénylő munka, sőt ahol eddig szakemberek voltak ott most pártkatonák osztják szakmai és gyakorlati tapasztalat nélkül az észt.
Az irány mindenhol máshol: végrehajthatatlan, átgondolatlan szabályok, törvények melyek már az érvénybe lépésük előtt minimum az ötödik módosításukat élik meg.
A képzések pedig: totális katyvasz és értelem nélküli drága felesleges szakmák, persze aminek volt értelme az is megdrágítva és összekeverve.
Gratula!

$pi$ 2013.10.20. 20:05:16

@Dr.Bio74: "A képzések pedig: totális katyvasz és értelem nélküli drága felesleges szakmák"

Felesleges szakmák?

vágner21 2013.10.20. 20:13:29

@Dr.Bio74: Na az ilyeneket birom....szöveg az van.."átgondolatlan szabályok"...nagyon gyenge vagyok seggnyalásban, viszont általánosítani is utálok...
Nah mind1,--ti se értitek magatokat az biztos, inkább érzelmi beállítottságról lehet szó a részetekről, mert ez nem normális indoklás, tipikus semmi pontos dolog csak hablaty.
De mind1, tudom ez már csak ilyen....
Igazat is adnák nektek, ha a nagy szoci haversrácok csak egyetlen egyszer Medgeysi után hoztak volna egy db jóléti intézkedést...csak egyet hoztak volna...

Dr.Bio74 2013.10.20. 20:13:35

@$pi$:
Olyan ismereteket raknak össze "szakmává" amiket egy értelmes ember 30 perc alatt elsajátít és gond nélkül használ.
Ha liftes a teherautód hátulja lassan papírt kell szerezned drága pénzen, hogy kezelhesd. De ha van szivattyú kezelői is, hogy 3 óra alatt megtudd, azt amit magadtól is megtudnál, ha vennél egy robbanómotoros szivattyút, stb. A lényeg mindent oktatunk jó pénzért, mer egyszer egy ellenőrzésnél akár kérhetik is a papírt. Igaz, sokszor már az oktatók sem tudják mit kellene oktatni és miből.
Közben egy hegesztői tanfolyam ára minimum megduplázódott, ha minden módszerre bizonyítványt akarsz akkor jó ha veszel fel kölcsönt.

Dr.Bio74 2013.10.20. 20:19:41

@vágner21:
Átgondolatlan szabályok: nézz utána, hogy hány jogszabály került visszavonásra, vagy ami rosszabb, már a sokadik módosításnál tart. Sőt ha megnézed, hogy egy átgondolatlan törvény mennyi gondot okoz a végrehajtási jogszabályoknál akkor láthatod, hogy 2010 óta rekordokat döntöget ez az ország. De semmi baj, hiszen az állandó változtatások, foltozások, vargabetűk jók, mert látszik, hogy akar valamit ez a kormány.

Dr.Bio74 2013.10.20. 20:21:00

Apropó: mi a tököm az a jóléti intézkedés?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.10.20. 20:30:48

@MACISAJT: Na azzal a híradóval hagyjál már! Azt normális ember nem nézi.

nnnnnnnn 2013.10.20. 20:31:20

Az MSZP rendelte a bajai videót

index címlap, hehe

vágner21 2013.10.20. 20:32:01

@Jaffar: Ez egy nagyon gyenge kritikai..a segg nyalás mindig létezett..És arra mindig lehet mutogatni.

De ez a rendszer azoknak jo akik kicsivel többet keresnek mint az atlag, mert vagy többet képezték magukat vagy többet dolgoznak.
Nah szóval ezek konrét dolgok a seggnyalással ellentétben :)

nnnnnnnn 2013.10.20. 20:32:46

@P.Freddy: mi van hülyegyerek, koppantál?

vágner21 2013.10.20. 20:37:01

Najó nincs kedvem szájkaratézni, meg idő buta érzelmi vitákra...holnap teljesítenem kell ezért lépek...good luck :)

P.Freddy 2013.10.20. 20:39:02

@$$$=$$$:

Ne időzz ezzel, köcsög Fideszes. Szanaszét szoptátok a csalóZsigóBuzeránsOrbán Lázár-féle hazugságokat, kár ebbe már befeccolni. Buktatok, vége. Szerencsére többen vannak akik nem szarozódtak be úgy mint ti, értetek meg nem kár, rendkívül kártékony Fidezses csótányfajzatok. Csótányíirtó, az igen.

tobeor 2013.10.20. 20:44:36

Látom a képmutatás ismét tort ül a fideszesek körében, ezért lenne egy kérdésem hozzájuk: van-e köztük akár csak egy darab is, akit kicsit is zavart amikor a szekszárdi trafikos hangfelvétel kapcsán kiderült, hogy a hős szeretett pártjuk valójában egy közönséges maffia?
Én nem tudok ilyenről, szóval kár verni a hisztit, mert a maffia híveit az se zavarná ha Kubatov ismerné be személyesen a csalást. Ja! Jut eszembe, már róla is volt egy lebukós hangfelvétel korábban, az se érdekelt titeket, szóval a példám telitalálat.

nnnnnnnn 2013.10.20. 20:47:55

@P.Freddy: hol? baján nyert a fidesz. erről ennyit. a videót a maszop rendelte meg. erről ennyit. koppantál kiskomcsi.

zotyesz11 2013.10.20. 20:49:26

@sw_engineer: Jaj, ne már...
"Fentebb leírtam, hogy nem zárom ki teljesen, hogy hamisítvány, de akkor is elég hitelesen ábrázolja, hogyan vette meg a Fidesz a cigányokat..."
Hát haver, nem irigyellek.

"A bizonyíték az bizonyíték!"
Ha meg nem, akkor meg:
"De így kell elképzelni!"
Ez annyira gáz...
index.hu/belfold/2013/10/20/a_bajai_botranyvideok_foszereploi_ismerik_egymast/
Tudom, hogy hiszel benne, hogy a Fidesz csalt.
De ez a filmecske, így sajnos nem igazán bizonyíték...

Az ilyen tobeor félék meg:
"akkor is elhittem, amikor más látta..." - kategória

tobeor 2013.10.20. 20:50:25

hahaha, amúgy isteni a műsor, már egy DK-s romát is belekevertek, szerintem a végén kiderül, hogy a Bilderbergék tényleg világösszeesküvő boszrokányvarázslók és ők vannak a hátterében ennek is :D

tobeor 2013.10.20. 20:52:56

@zotyesz11: mit zagyválsz kedves ezzel?: "akkor is elhittem, amikor más látta"

Konzervatív0 2013.10.20. 20:55:45

@tobeor: Én ugyan nem vagyok fideszes, de ugy érzem magadnak is feltehetetd a kérdést.
Amikor lampert móni vigasztalta a szocikat az önk. vereség után "hogy mi osztjuk szét az uniós forrsáokat, mi döntünk ki kap" akkor senki, de senki közületek nem zúgolódott.
Csak ha már a képmutatásnál tartunk....

Egyébként meg nem értem mi ebben a meglepő, minden párt így működik. Nyilván adott a lehetőség és ki fogja használni ami arra jó hogy az ellenzék tornázzon rajta de maguk sem csinálják másként.
Ne érts félre, nem akarok ezzel senkit felmenteni, viszont tenni nem nagyon lehet ellene hogy ne így legyen. Sehol a világon sajnos.

És gyorsan egy személyes példa: voltam önk képviselpő egy kis faluban. Meghivtuk az mszp-s országgyűlési képviselőnket mivel tornateremre pályáztunk és mindenhonnét elutasitottak mert kimerült az alap.
Azt kérdeztük tőle, hová érdemes pályázni, hol van még esélyünk, mivel 1-1 uj pályázat komoly pénzekbe kerül mi meg szegény község vagyunk.
Akkor ez a nemeslelkű jelenleg is mszp-s kolléga az alábbit átallotta mondani:
"A község nem rám szavazatt, most mit vár?"

Na ennyit a tiszetsség gráljairól.

zobod 2013.10.20. 21:04:01

Pár éve már eljátszották ezt a szocik, Kósáról készítettek egy kamuvideót, utóbb kiderült, hogy a tavaly őrizetbe vett keresztapa segítségével, aki mindent megtett volna hogy a szocik maradjanak hatalmon. Most itt az újabb gyalázatos csalás. Ezek még mindig az ötvenes évekbe képzelik maguk, ahol kedvükre gyárthatták a hamis bizonyítékaikat.

tobeor 2013.10.20. 21:04:05

@Konzervatív0: Miért is tehetném fel magamnak a kérdést? Mi közöm nekem Lamperthez?

Várjunk csak, kiknek is a kiirthatatlan mániája, hogy aki nem fidesznyik az automatikusan maszopnyik? ja, csak nem a fidesznyikeké? Szóval te nem vagy a maffia híve, és képmutató sem vagy, csak tök véletlenül pont úgy gondolkodsz mint a tipikus hitgyülisek, ugye?

hagyjuk ezeket a kisstílű hülyeségeket Konzervatív0. nem vagyok egyik banda híve sem, bár az tény, hogy a fideszmaffiánál aljasabb bűnszövetkezetet valószínűleg egész Közép-Európában nem lehetne találni. De ettől csak a gyagyásak gondolják, hogy akkor egyből szocivá válok.

... apropó, nem látom a kérdésemre a választ... bár te "nem vagy " fideszes, de ha már helyettem is gondolkodtál (igaz hibásan, de legalább megpróbáltad :) akkor megtehetnéd hogy helyettük is próbálkozol... vagy ahhoz már nem fűlik a fogad?

tobeor 2013.10.20. 21:06:24

@zotyesz11: szűk fél percig bírtam nézni a belinkelt zagyvaságot, bocsi de az ilyen gagyi (humorosnak szánt?) bődlik nem érdekelnek.

Konzervatív0 2013.10.20. 21:11:21

@tobeor: mondtam hogy maszopnyik vagy? Csak hogy nem hallottam akkor a hangod :) pedig a konzekvens vélemény fontos. Ennyi és pont. A kérdésedre pedig megadtam a választ :)

tobeor 2013.10.20. 21:12:48

@Konzervatív0:
"mondtam hogy maszopnyik vagy? "

igen mondtad.

innen folytasd, és továbbra is várom a választ az eredeti kérdésemre is.

Mérges 1234 2013.10.20. 21:14:00

@zobod:

Igazad van, a nagyobb baj viszont az, hogy a Fidesz semmivel nem különb......

Tehát van két gusztustalan hataloméhes párt.

Hinni itt már nem lehet senkinek és semminek.

tobeor 2013.10.20. 21:18:56

@Konzervatív0: te nem tudod mit írtál le 5 perce? aztakurvahétmeganyócátbaszki....

segítek, kedves, ezt írtad: "Amikor lampert móni (...) akkor senki, de senki közületek nem zúgolódott."

A "közületek" szó helyes értelmezése megvan ugye? Ezt te írtad ugye?

...ha majd arra sem emlékszel a boltból kijőve, hogy hol laksz, kérj állandó felügyeletet magad mellé, hidegek már az éjszakák az árokban alváshoz.

P.Freddy 2013.10.20. 21:20:37

@$$$=$$$:

Idefigyelj ifjúkommunista fideszes kisköcsög. Baján nyert a Fidesz tüzifval és lóvéval. Ennek rajtad, és a fajtádon (köcsög Fideszesek) kívül nem sokan örülnek, mert nem ez a demokrácia.

Takarodjatok a kurvanyátokba, buzifideszesek.

P.Freddy 2013.10.20. 21:26:58

@$$$=$$$:

Ja és mégvalami. Biszku Béla ítéletét remélem fejbentartjátok, ugyanis amit rá kimérnek, ugyanazt érdemlitek és kapjátok majd ti is, komcsigeci Fideszes görények.

dogbakszi 2013.10.20. 21:35:50

Olvasva a Blikk által kiadott cikket, abban az szerepel, hogy
- hárman szerepeltek, és hárman kameráztak...
Végignézve a videót az vágatlanul egy, minőségéből kiindulva nem túl jó minőségű telefonos videofelvétel. Ami még látszik, hogy a háttérben csendben megy a TV, mert a villogása látszik az egyik tárgyaló polóján.
Ha nem tudnánk, hogy a video annak a személynek a lakásán lett felvéve, aki a pénzt hozza, akkor még hihetnénk azt, hogy valódi élő felvétel és nem csak egy eljátszott, mert simán a TV tetejére fektetett mobillal a TV-re támaszkodva elkészíthető egy ilyen sz@r minőségű video észrevétlenül is. De tudjuk, hogy a video csak eljátszott, valamint azt is tudjuk, hogy az az első és második választás között, vagy a második után keletkezett, hisz az első előtt még nem tudhatták, hogy lesz megismételt választás.
- Ha pedig azt kezdeném el vizsgálni, hogy kinek az érdekében történhetett a videofelvétel, akkor sok kérdés jut az eszembe.
1. Miért állítja a vallomást tevő roma, hogy hárman videoztak, amikor csak egyikük csinálta?
2. A video készítésének időpontja nem derül ki, így az készülhetett a két választás között, de készülhetett a második, megismételt választás után is. Ez csak akkor deríthető ki, ha az eredeti videot a rendőrsség lefoglalja, majd szakemberekkel megvizsgáltatja. ...Na itt dől el, hogy ki is akinek az érdekében készült a film (most nem lehet sem pro, sem kontra bármelyik félre (Fidesz-MSZP) rámondani, hogy ő volt a simlis).
Ha a két választás között, akkor az MSZP és a Fidesz is lehet a hunyó, míg a második, megismételt választások után készült video esetén egyértelműen a Fidesz a hunyó.
3. Ha a vallomástevő ott járt a Jókai utcában, akkor helyszínrajzot kérnék tőle, hogy mely útvonalon, s hova ment, hol tárgyalt, mi van abban a szobában, ahol tárgyalt...stb. , s akkor kiderülhet, hogy a vallomástevő igazat mond-e vagy hazudik. Ha igazat mond a vallomástevő, akkor az MSZP, ha hazudik, akkor a Fidesz a hunyó.
Vagyis több kérdésre adandő válaszok elemzése után kideríthető lehetne, hogy melyik párt készíttette a videot.
A félelmem csak az, hogy pl. Radicsova telefonjából azért nem tudta a magyar rendőrség megtudni, hogy beszélt-e az ominózus baleset közben mobilon, mert "nem tudta a SIM kártyát kivenni a telefonból", s ezután visszaadta a tulajnak, annak őszinte boldogsága közepette, mert egy bizonyítékkal kevesebbje maradt a magyar hatóságnak..., vagyis itt sincsenek illúzióim azzal kapcsolatban, hogy mennyire lesz szakszerű a nyomozás az ügyben... :-(

Konzervatív0 2013.10.20. 21:45:59

@tobeor: "közületek" akik szóváteszizek a fidesz dolgait. Ez a helyes értelmezése.

Nem kell paranoidnak lenni.

zotyesz11 2013.10.20. 21:49:34

@tobeor: Gondoltam, hogy telitalálat...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.20. 22:01:35

No, ezért a csalásért nem Arany Medve-díj jár, mint Fliegaufnak a Csak a szél c. hazugságáért, hanem (remélhetőleg) börtön. Ilyen az a filmes szakma!:-)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.20. 22:02:12

@bbjnick:

Ilyen az a filmes szakma!:-) = Ilyen ez a filmes szakma!:-)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.10.20. 22:17:39

@bbjnick: Nem mellékesen Flieghaufnak is börtön járna.

tobeor 2013.10.20. 22:32:32

@Konzervatív0: szoci kontextusba helyezted a szót, most meg próbálkozol átértelmezni... kínos. akkor most válaszolsz végre arra amit eredetileg kérdeztem?

@zotyesz11: teli faszikám, totál teli ha te azt hiszed.

Robinzon Kurzor 2013.10.21. 09:03:43

Az volt már, hogy ez a videó (így) a Fidesz lejáratására nem alkalmas, az ellenzékére már egy kicsit jobban, de azért arra sem az igazi.

Van néhány dolog, amire viszont kiváló:
- tovább erodálni a szavazási hajlandóságot a fanatikusok körén kívül
- bármilyen 2014-es (már valódi) leleplező videónak előre elvenni az élét
- a hasonló csalások relativizálása (kb. jogaiba helyezése) azzal, hogy szoktatják a népeket annak kimondásához, hogy akár valódi a videó, akár nem, azért tudjuk, hogy így mennek ezek a dolgok mindkét oldalon

Robinzon Kurzor 2013.10.21. 09:07:17

Ami pedig a HVG-t illeti: ezt most beszopták, tipikus Teller-szindróma. Annyira jó lenne, ha igaz lenne, pont ilyet kérnénk a jézuskától, ezért inkább elhisszük.

Amiről kevesebb szó esik, hogy a Fidesz-közeli média esetében (HírTV, MaNem) ez az alapértelmezett működés, ők maguk hamisítják azokat a "forrásokat", amelyekre azután hivatkoznak.

Hírhamisító HVG 2013.10.21. 09:44:58

Elég megdöbbentő, hogy egyesek még mindig a Hírhamisító HVG-t védelmezik, amikor az aljas HVG már maga is elismerte a hamisítást... És bocsánatot kér...

Robinzon Kurzor 2013.10.21. 12:23:46

He-he, a Konteó Blog értő közönsége szerint (a szavazás jelen állása alapján) a Fidesz készítette a bajai videót.

konteo.blogrepublik.eu/2013/10/21/a-bajai-video/

maskep 2013.10.21. 14:43:07

Ha feltételezem, hogy mind a felvételt átadó MSZP, mind a közlő hvg.hu jóhiszemű volt, és nem tudtak a csalásról, akkor egyrészt iszonyatosan slendriánok, mert simán ellenőrizhető lett volna, másrészt jól magukra kenték a mocskot. És mindez azzal kezdődött, hogy a baloldal elkezdte hajszolni a szimpatizánsait, hogy dokumentáljanak bármi módon egy kis választási csalást. Ekkora barom öngólt!... Kocsis Máté kisfiúsan mosolyogva hátradől, és rendel egy kávét, amíg majd lehetősége lesz rosszabb képet festenie a Fidesz ellenfeleiről, mint azoknak önmagukról...

maskep 2013.10.21. 14:50:57

@zobod: Hát persze. Ilyet csak a szocik tudnak... Arra azért felhívnám a figyelmedet, hogy ezzel az utólag készített videóval a Fidesz "jogerős" választási csalásának a mocska maximum a baloldalra is kenődik. És bár még a legjobb esetben felelősek ezért, de tisztességtelenségben csak epgonjai próbálnak lenni a Fidesznek...

maskep 2013.10.21. 15:03:25

Egyébként nekem már akkor gyanús volt a videó, mikor még nem is láttam, csak hallottam a tartalmáról. Egy ismerősöm szerint ugyanis olyan személyes választási ígéretek hangzottak el az érintett szavazópolgárok házaiban, hogy "Ha nem mentek el szavazni a Fideszre, éhen fogtok dögleni..."

bömböcz 2013.10.21. 16:17:11

A retkek megszopatták a dzsúzokat!
Éljen az éljen!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.21. 16:26:11

@Robinzon Kurzor: @Hírhamisító HVG: @maskep:

Felesleges a bizonyítványt magyarázgatni! A videóról első rápillantásra nyilvánvaló volt, hogy kamuvideo. Kizárt dolog, hogy a HVG-sek ezt nyomban ne vették volna le! A fényképezés módja, szöge és a szereplők viselkedése, beszédmódja, hanghordozása a felvétel első másodperceitől nyilvánvalóvá teszi, hogy ott a "kamera" a helyiségben és annak tudatában "játszanak" az amatőrfilmszínészek. Ha a HVG-nek ennek ellenére kellett ez a "film" --- bárki készíttette is az ---, akkor az a HVG-t minősíti.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.21. 16:29:55

@bömböcz:

Szerintem kizárt, hogy a dzsúzok ennyire hülyék! Max. annyira aljasak és annyira magabiztosak (annyira sérthetetlennek hiszik magukat), hogy nem félnek bevállalni egy ilyen "ügyet".

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.21. 16:35:38

@bbjnick:

bárki készíttette is az=bárki készíttette is azt

panelburzsuj 2013.10.21. 16:56:41

@bbjnick:
Az igazi kérdés az, hogy ha már ezt a "kamu reklámfilmet" is százezrekért árulják az alkotók - vajon mennyibe kerülnek az "éles dokumentumok"?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.21. 17:22:44

@panelburzsuj:

Szerinted van még olyan, akit az igazság érdekel?

panelburzsuj 2013.10.21. 17:34:30

@bbjnick:
Na de atyám?!?...

Ha már te is a "Mi az igazság?"-nál teccesz tartani, mit szójjunk mi földiférgek?

(Egyébként könnyű lenne megállapítani: pikáns részleteket föl kell tenni a netre. A pár óráig elérhető UD-hangfelvételeknek is azonnal sokezres közönségük támadt a semmiből... )

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.21. 18:09:58

Nem azt kérdeztem, hogy "mi az igazság?", hanem hogy "van-e olyan, akit érdekel?"!

Látom, téged sem az igazság érdekel, hanem a "pikáns részletek", magyarán a botrány. A kettő pedig nagyon nem ugyanaz.

maskep 2013.10.21. 18:31:04

@bbjnick: Az igazság téged aztán egy percig se, az fix...

panelburzsuj 2013.10.21. 18:49:08

@bbjnick:

Eygszerűen nem tudom megszokni, hogy valaki azért vállalja be az ostobaság, értelenség rizikóját, hogy beszélgetőpartnere szavait kifacsarva rugdosson egyet.

Tsók beléd.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.21. 19:03:28

@panelburzsuj:

Mi nem érthető számodra abban amit írtam?
süti beállítások módosítása