A bajai szavazatvásárlós videó vajon mi?
2013. október 19. írta: TuRuL_2k2

A bajai szavazatvásárlós videó vajon mi?

bajai_szavazatvasarlos_video.png

Miért szólítanak valakit Józsinak, ha G. R.-nek hívják? Nem zavaró, ha kamerázzák az embert, miközben éppen szavazatokat vásárol? Miért veszi fel valaki a telefonját, ha az meg sem szólal? Újra és újra megnéztem a hvg.hu tegnap publikált bajai videóját, és egyszerűen nem tudok betelni vele. A videó, akár valódi, akár megrendezett jelenetet láthatunk benne, tökéletes megkoronázása a bajai 32-es szavazókör történetének.

A felvételen látottakkal több orgánum is foglalkozott már. A Magyar Hírlap olcsó választási trükkfilmnek titulálja a felvételt, ami értesüléseik szerint a bajai G. Róbert otthonában készült, amit egy fényképpel is alátámasztanak, ami G. Facebook-oldaláról származik (a Hírlap szerint a videón fel-feltűnő kislány G. gyermeke):

A 444 és a Cink összeszedte, mi minden szólhat a videó valódisága ellen, illetve mellett, a Hír24 pedig az egyik operatőrét szólaltatta meg, aki elmondta, hogy szerinte miért nem készülhetett rejtett kamerával a felvétel, és miért kellett látnia a beszélgetőknek a készítőt. A 444-nek Gavra Gábor, a videót a YouTube-on közzétevő hvg.hu főszerkesztője is nyilatkozott, azt mondta, tudják, kik szerepelnek a felvételen, de nem akarják kiadni őket.

Egy általunk megkérdezett bajai forrás azt mondta, a helyi cigányok szerint egyedül G. Róbert bajai, a videó többi szereplője más településen él – ha ez valóban így van, akkor nem szavazhattak se Kovács Csabára, se Teket Melindára. És egyébként is: ha G. Róbert otthona a helyszín, akkor az érkezési jelenet még megmagyarázható lenne azzal, hogy az érkező házigazdát várják a többiek, de ebben az esetben biztosan nem mondaná, hogy „azért jöttem hozzátok″, és a végén sem távozna, mert „nem akar tovább zavarni″.

Az is zavarbaejtő, hogy az eredeti hvg.hu-cikk G.R.-ként emlegeti a pénzes embert, a Magyar Hírlap G. Róbertként azonosítja, és bajai forrásunk szerint is így hívják – a felvételen mégis következetesen Józsinak szólítják: „Várjatok egy kicsit, Józsi, miről volna szó?” (0:38-nál), „Józsi, most figyelj ide!″ (1:36-nál). Lehet ugyan egy Róbert nevű embernek Józsi a beceneve, de szokványosnak semmiképpen sem mondanám.

Az eddigi információk alapján okkal lehetnek kételyeink, hogy G. Róbert valóban szavazatokért fizetett a többi szereplőnek. De ha nem ez történt, akkor ki adott megbízást a film elkészítésére? A baloldal, hogy ráégesse a csalás bélyegét a Fideszre? A Fidesz, hogy hiteltelenítse a szavazatvásárlós vádakat? Vagy a szereplők a maguk találták ki, hogy egy kis bevételhez jussanak, akár innen, akár onnan? Hogy került a hvg.hu-hoz? Ők miért döntöttek úgy, hogy publikálják, ráadásul különösebb kételyek megfogalmazása nélkül? Az MSZP, a PM és a DK hogyhogy nem találta gyanúsnak az egészet?

A helyes megfejtés kulcsa a videó szereplőinek kezében van, azonban ha meg is szólalnak, akkor sem lesz egyszerű eldönteni, mit lehet elhinni nekik, és mit nem. Ha valaki 50 ezer forintért eladja a szavazatát, az könnyen lehet, hogy 100 ezer forintért vállalja, hogy szerepeljen egy ilyen felvételen. Aki 100 ezer forintért vállalja a szereplést, az 500 ezer forintért megesküszik rá, hogy személyesen Orbán/Bajnai/Kubatov/Gyurcsány kérésére készült a videó. És lehet, hogy végül a kommentelőnek lesz igaza, és muslicadrónnal vették fel az egészet.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr665586323

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A bajai szavazatvásárlós videó vajon mi? 2013.10.19. 16:39:03

A helyes megfejtés kulcsa a videó szereplőinek kezében van, azonban ha meg is szólalnak, akkor sem lesz egyszerű eldönteni, mit lehet elhinni nekik, és mit nem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chronometere 2013.10.19. 16:00:43

Róbert elrendezte? "De nem csak a megvásárolt szavazatok érdekesek ebben a történetben, hanem a legfőbb kampányfegyver rezsicsökkentés újraértelmezése is.
A bajai modellben úgy csökken a rezsi, hogy szavazatért tűzifa jár, plusz "a Róbert" elrendezi, hogy a szolgáltató ne kötögesse a villanyt, vizet kifele. Vagyis a közüzemi tartozások halmozódhatnak szabadon tovább, szabad "lopni" annak, aki a FideSSre szavaz, csak be kell jelentkezni az erre a célra fenntartott FideSSpártkomisszárnál.
Az ugye megvan, hogy nem volt drága semmi, és legutóbb azt firtattam hány milliót szánhattak egyetlen plusz szavazatra? Meg az is megvan, hogy Bayer "a cigányok állatok" Zsolt mekkora köszikösziköszit nyomott a most éppen nem állat bajai cigányoknak. Meg aztán ott van az a tény is, hogy a HVG nem nagyon szokott mellé nyúlni, ha oknyomoz valamit, nem jellemzően nyeretlen kétévesek ülnek ott, akiket egy kamuvideóval át lehet baszni. Teccünk emlékezni a trafikmutyi hangfelvételre, ugye? Szóval én azt gondolom, ha szavazatvásárló videóval jönnek elő, akkor annak a bíróság előtt megálló alapja is megvan. És mit tesz Isten, jól gondolom.

chronometere 2013.10.19. 16:03:02

Amit kevesen vettek észre a videón,hogy nemcsak a megvásárolt szavazatok érdekesek ebben a történetben, hanem a legfőbb kampányfegyver rezsicsökkentés újraértelmezése is. A bajai modellben úgy csökken a rezsi, hogy szavazatért tűzifa jár, plusz "a Róbert" elrendezi, hogy a szolgáltató ne kötögesse a villanyt, vizet kifele. Vagyis a közüzemi tartozások halmozódhatnak szabadon tovább, szabad "lopni" annak, aki a FideSSre szavaz, csak be kell jelentkezni az erre a célra fenntartott FideSSpártkomisszárnál.
Persze Orbánygyerekek... azért fizetnek titeket, hogy magyarázzátok, maszatoljatok, tereljetek a FideSS mocskáról, de nem hiszem, hogy a HVG nyilvánosságra hozta volna a filmet, ha kamu lenne... nagyon schmittpalis... gagyi amit csináltok, túl vagytok fizetve, de nagyon... :)

Gavra:

A Hvg természetesen védi a forrását, de a főszerkesztő állítja, utánanéztek a videón szereplő öt férfinak, tudják, kikről van szó.

Gavra szerint fontos szempont, hogy az, amit G. R. a videón elkövet és bevall, bűncselekménynek számít. Ha ez színjáték, akkor is, vagyis meglehetősen kockázatos vállalkozás lenne, ha a videó megrendezett lenne.
(...)
444.hu/2013/10/18/ha-ez-szinjatszas-akkor-is-buncselekmeny/

Oszt upzs!...rendőrségre!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.10.19. 16:37:13

@chronometere: Melyik pszichiátriáról szöktél, Balambér?

Dr_utcai_arcos 2013.10.19. 16:41:43

Figyelem, figyelem! Pártonként 30e forintért eladó a szavazatom. Garanciát is vállalok, amennyiben nem az Önök jelöltje nyer, visszafizetem az átadott pénz felét.

dr Smittpálelnökúr 2013.10.19. 16:42:13

@Mr Falafel: Őt együtt kezelik velem és Viktorral.

Pelso.. 2013.10.19. 16:44:42

Nem kizárt, hogy egyfajta tűrőképesség teszt, bármely oldalról indítva. Az ügy precedensértéke magasnak látszik hazai morális viszonyaink árnyékában, egyéb indikátor pedig, hogy itt is személyesen főszerkesztő úr vette kézbe.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.19. 16:50:21

:-D (...) :-D (...) :-D ...

És ki rendezte? Tarr Béla?

Kandeláber 2013.10.19. 17:03:45

@chronometere: E-PM-es aktivistának tetszik lenni itt inkognitóban?
Egyébként Wieszt Jani nem látta annak idején, hogy a sápot leadó fazon fölveszi az egészet.
Akár valódi a videó, akár nem, elgondolkodtató.
Az már kiderült hogy a száraztészta és a konzerv helyett most a tűzifa a trendi.

cutcopy 2013.10.19. 17:09:26

"Gavra Gábor, a videót a YouTube-on közzétevő hvg.hu főszerkesztője is nyilatkozott, azt mondta, tudják, kik szerepelnek a felvételen, de nem akarják kiadni őket"

Hehe, nem nagy szám nem kiadni azt akinek fizimiskáját közzéteszik..

"lehetnek kételyeink, hogy G. Róbert valóban szavazatokért fizetett a többi szereplőnek"

Fizetett csak nem a szavazatokért hanem a szerepért..

"Az MSZP, a PM és a DK hogyhogy nem találta gyanúsnak az egészet?"

Pont ők ne ugranának mindenre akik még saját hazugságaikat is elhiszik..?
Meg aztán emlékezzünk csak Tomcat vs. Szanyi kapitány telefonos átverésre, amikor Szanyi sajtótájékoztatót hívott össze "Lakatos Márió" bejelentésére www.youtube.com/watch?v=I5C2vNPq-fU

"végül a kommentelőnek lesz igaza, és muslicadrónnal vették fel az egészet"

Csak ez a drón meg egész emberien köszörüli a torkát 4:22-nél..

hoplita 2013.10.19. 17:20:14

Ha igazi, ha hamisított-kreált-rendezett, akkor is a lényeget, mint cseppben a tengert, mutatja. A kétpárti egypárt lényegét.....A Dunába mindkét bagázzsal, a golyókat én állom, grátisz.:(

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.10.19. 17:23:10

@dr Smittpálelnökúr: Azt hittem Gyurcsánnyal, Semjénnel és Bokrossal diplomát kerestek.

hoplita 2013.10.19. 17:42:04

Igen elgondolkodtató még a féleszű idiótáknak is az, ahogy a kétpárti egypárt marakodik az orkokon...vagyis hát a voksaikon, Plusz ugye a nyuggerek permanens nyalása....
Aztán majd csak bedől előbb-utóbb ez a demokráciának csúfolt kupleráj és lehet sírni.

Kandeláber 2013.10.19. 18:03:01

@hoplita: Remélhetőleg nem Bajnaira gondolsz mint lehetőségre, aki a fidibusz meg a cucik helyett jönne?
Mert nem jön ben.
Ha viszont így megy tovább, a Jobbik 2018-ban nyerhet.
Európa nagy részén előretör a radikális jobboldal.

Urfang 2013.10.19. 18:09:30

Akármi legyen is ez a felvétel, azt a szennyet ami Baján felgyülemlett egy vacak időközi miatt már egyik posztkomcsi oldal sem moshatja le magáról. Kiábrándító volt az a választás.

pinter.bence 2013.10.19. 18:25:38

@TuRuL_2k2
Arra, hogy miért szólítják G. Róbertet Józsinak, itt egy lehetséges magyarázat:
hu.wikipedia.org/wiki/Cig%C3%A1ny_n%C3%A9v

toportyánzsóti 2013.10.19. 18:26:11

Úri huncutságnak számít manapság ha átqrják a buciját annak aki elvégzi a munkát hozomra.A fityusz minden ígéretét pofánszarta egyenként és alaposan,nem csak félig-meddig!

vizipipa 2013.10.19. 18:26:14

Ezt a felvételt minden értelmes ember gyanúsnak találja.
Az ellenzéki pártok mégis ugrottak rá. Persze, ők ezzel nem veszthetnek jóformán semmit.
A kérdés csak a hvg magatartása. Lehet hogy a Blikkel harcolnak? Sajnos nem lepne meg. A Blikknek persze 2 vonala van, a celeb kergető/nagy semmi, meg a leleplező. Elvégre nekik köszönhetjük a titkos állami földosztás legújabb fejezetét is. Itt viszont úgy tűnik a másik vonallal harcol a hvg.

tevevanegypupu 2013.10.19. 18:45:21

@chronometere:

Almodozni ketsegtelenul szabad, csak aztan ha felebred mi lesz? Trukkok szazai?

Bell & Sebastian 2013.10.19. 19:56:31

Időbélyeg lemaradt, igényes hamisító ráteszi.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.10.19. 22:06:55

szerintem ezt telefonnal vették fel, az meg nem feltűnő.
amúgy simán lehet megrendezett attól függetlenül, hoyg mindkét nagy párt csal a választásokon.

agent_x 2013.10.19. 22:20:41

7:11-nél kinéz az ürge a képből, majd pár másodperc, és felveszi a nem csörgő telefont. Majd miután leteszi, szintén kinéz és rögtön búcsúzni kezd.

Érdekes.

panelburzsuj 2013.10.19. 22:30:50

@agent_x:

Hát ja.

Hallatlan technikai aszinkron, sőt egyenesen botrány , hogy az alacsonyfrekvenciás hívásjelzést ("rezgő") bele lehet építeni egy mobiltelefonba, de nem lehet hanggá alakítani és fölvenni egy kémkamerával.

agent_x 2013.10.19. 22:37:32

@panelburzsuj: látom, sikerült megértened a lényeget...

panelburzsuj 2013.10.19. 22:42:14

@agent_x:
Így jársz, ha csak célozgatsz, meg hümmögsz, meg kacsintgatol.

Félreértenek, és aszt hiszik, szerecsenyt mosdatol.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.10.19. 23:12:06

@panelburzsuj:
Nem szerecsenyt, dakotát.
A technika mai állása elképesztő dolgokat tesz lehetővé, bár rezegni már a 2002-es gyártmányú telefonom is tud.
Na ja, okos nem vagyok, így az se okos.

tevevanegypupu 2013.10.19. 23:43:46

Megrendezett, nem ketseges, ettol fuggetlenul lehetett barmifele csalas, de ez a video megrendezett, nem igy szoktak targyalni egymassal ha igazi. Eleg csak hallgatni oket egy etteremben vagy akar a padon a varos foutcajan..NEM igy beszelnek egymassal. Ugy tavozik a hapsi a vegen, hogy szinte varja a felcsattano tapsot.:)

panelburzsuj 2013.10.19. 23:48:48

@tevevanegypupu:
Kivakarózott, jómódú, "tiszteletre méltó" cigányokat ismersz személyesen? Jártál ilyen otthonokban?

Náluk finomkodóbb sznobok nemigen vannak.

panelburzsuj 2013.10.19. 23:49:33

@Hepci:
Viszont szívós, ha jó tízéve rezeg... :)

Robinzon Kurzor 2013.10.20. 00:11:02

Ha feltételezzük, hogy így mennek ezek a dolgok, főleg az ilyen 32-es körzetekben, akkor egy ilyen videót meg sem kell rendezni.

Odamegy az MSZP-s [vagy fideszes] ember, elmondja hogy mennyi pénz+tűzifa jár ha a család a Fideszre [MSZP-re] szavaz, közben felveszik az egészet mobilra.

A békéscsabai választás után (legkésőbb) tele lesz a zinternet ilyen videókkal, oda-vissza.
Hadd szokjuk.

Kicsit tágabb kontextusban maga a rezsiharc sem más, mint a választói akarat befolyásolása anyagi ellenszolgáltatás fejében.

Kandeláber 2013.10.20. 00:25:09

@Robinzon Kurzor: Ez a pár hónap erről fog szólni.
Viszont miből gondolod, hogy csak a maszop meg a fidibusz csinálja ezt?
Szerinted Bajnai pártja meg a déká abszolút tisztakezűek társulata?

Bloodscalp 2013.10.20. 00:29:17

na de Turulka! Milyen bajai csalásról beszélsz?:) Kihagytál pár részt a sorozatból!

Kandeláber 2013.10.20. 00:30:53

@Robinzon Kurzor: Különben az a mai "cigány büszkeség napja" címszóval megrendezett vonulás tisztán kriptoeszdéeszes dzsembori volt, Horváth aladárostul meg Iványistul.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.20. 01:58:15

@tevevanegypupu: @Hepci:

Amit ezen a videon látunk, az a műfaj létezik a filmművészetben:-) Nálunk a hetvenes években élte virágkorát a dokumetum-játékfilmes Budapesti Iskola, amely amatőrszereplőkkel alakíttatott valós karakterükhöz hasonlatos fiktív karaktereket: ennek az "iskolának" talán legjelesebb alakja valóban Tarr Béla volt (Tarr dokumetum-játékfilmes munkái: Hotel Magnezit, Családi tűzfészek, Szabadgyalog stb.). A Budapesti iskola ismertebb filmjei: Vörös föld, Adj király katonát!, Cséplő Gyuri, Jutalomutazás, Sípoló macskakő stb.

Egyébként a kis Fliegauf is próbálkozott ezzel a stílussal: első játékfilmjében a Rengetegben (talán 2003-ban készítette) számos dokumetum-játékfilmes megoldást alkalmaz:-)

picur3ka 2013.10.20. 03:11:05

Milyen filmrol beszelnek?

Ezt maguk meg tudtak nezni, ahol ezek a ciganyok, 'huyngyumnyungom'?

En lekapcsoltam.

vantaan 2013.10.20. 08:12:24

Sajnos CSALÁS volt a bajai választáson ettől a videótól függetlenül. Egy végtelen ocsmány ,becstelen csalás volt. S az is egyértelmű, hogy a Fidesz csalt.
S nem azért mert miatta kellett megismételni (lásd a bírósági döntést) ,hanem azért volt csalás mert minden ép eszű, demokrata, erkölcsös ember annak látja, ..... annak látja az emberek szállítását, annak látja a "követő" autókat, annak látja a "művészurak" fellépését, annak látja a közmédia szereplését, annak látja a tűzi faosztást ATV felvétel ..... stb, stb .
A csalás tényét ez a videó már se nem erősíti, se nem cáfolja. maximum azoknál akiknek még meg kell magyarázni ,hogy kék az ég.
CSALT A FIDESZ BAJÁN! A FIDESZ BIZONYÍTOTTAN CSALÓ.

Vidéki 2013.10.20. 08:15:22

"A táskás úr a képen jól felismerhető, vagyis be is azonosítható. A telefonja lefoglalható, híváslistája ellenőrizhető. Kivel beszélt a kérdéses időben? Tényleg beszélt-e Kovács Csabával vagy akárki mással?

Mindez egy átlagos kisvárosi rendőrség néhány órás munkája. Ez alatt az idő alatt még vígan be tudnák azonosítani a többi jelenlévőt is, a felvételt rögzítőt is, és tisztázhatnák, hogy a kérdőjel vagy a felkiáltójel illik-e a blogok címébe. Vagy egyik sem." (Proszektúra)

De miért nem járhatja a rendőrség ezt az egyszerű utat?

Bizonyára azért, mert bőven vannak "fékek és ellensúlyok" beépítve, amelyeket a z úgynevezett "jogvédők" még kevesellnek is.

Ezért óvatoskodik a rendőrség és "néhány órás munkáját" nem képes elvégezni ennyi idő alatt, hanem úgy tesz, mint az indián kovács, akiről Traven azt írta:

"Az indián kovács olyan ügyes, hogy képes egy ötperces munkát egy napig elhúzni!"

Vidéki 2013.10.20. 08:18:11

"Giliánéknál az a szokás, hogy a vendégek fogadják a házigazdát, majd a házigazda elköszön tőlük, és távozik."

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.10.20. 08:24:18

@panelburzsuj: A panelbolsi inkább illene rád, ostoba zsellér.

tevevanegypupu 2013.10.20. 08:46:19

@bbjnick:

Ezen meglehetoen rossz amator szereplokkel jatszanak. Nem kell hozza szakertonek lenni, hogy az ember ezt lassa, boduletes hulyeseg..Egyszeruen tullonek a celon, ahogy Gyurcsany is azzal a "jobb nem tudni honnet jott a penz" szovegevel.Nem erzik, hogy artanak - Bajnai sem erezte, hogy abban a szoborlincselesben neki legalabbis nem lenne szabad resztvenni, hiaba ment el elotte, akkor sem lett volna szabad - vagy annyira ketsegbeesettek, hogy barmit kepesek bevetni..
Anno sok amator szinesszel vagy utcarol osszeszedett emberrel probalkoztak rendezok, Meszaros Marta is peldaul.

tevevanegypupu 2013.10.20. 08:49:00

@panelburzsuj:

A ciganylanyok olyanok, de a ferfiak nem..egyebkent persze hogy ismerek, bar ok mar regota "kikupalodtak" illetve mindig is olyanok voltak, zenesz ciganyok. Intelligensek, nagyon jo zeneszek, tarsasagi emberek..dehat ciganyok a stilusukkal meg az oltozkodesukkel is legtobbszor. Keptelenek megjatszani magukat es igy van jol. Itt a filmen ok szerepet probalnak jatszani.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.20. 09:28:14

A "leleplezés" olyan, mint a Cion Bölcsei "mi, gonosz zsidók ezt és ezt a gonoszságot fogjuk elkövetni", magyarul: tipikus primitív hamisítvány.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2013.10.20. 10:18:59

érdekes, baja a fényes győzelem első kiadása óta nem volt téma, csak most, hogy kellő akarattal ismét az ellenzéket lehet gyanúsítani. pedig direkt visszakerestem, hátha legalább egy fél mondat a választási csalásról.

turulka, turulka, két éve én még azt mondtam, néha mégiscsak úgy viselkedtek, ahogy kell, azóta kiderült, szennyes-szaros pártmédia vagytok ti is, csak már a látszatra sem ügyeltek.

sw_engineer 2013.10.20. 10:37:10

Ez a videó lehet, hogy kamu.
Félek, hogy sosem derül ki.
Olyat is el tudok képzelni, hogy valódi, de a fickót megfélemlítik (vagy újra lefizetik), hogy mondja azt, hogy az MSZP rendelte meg a videót.

A lényeg viszont nem ez, hanem az, hogy van egy választókerület, amelynek 4 körzetében kiegyensúlyozott eredmény született, az ötödikben pedig a Fidesz 3-4-szer annyi szavazatot kap, mint az ellenzék. Persze ennek is lehet némi valószínűsége, pl. ha abban a körzetben él a helyi elit, de itt éppen a leginkább kiszolgáltatott emberek élnek. Ezért a logika azt diktálja, hogy ebben a körzetben a Fidesz megvásárolta a cigányokat, kb. 60-70-et, amellyel maga javára fordította az eredményt.

A bajai polgármester védekezése egyszerűen nevetséges, hogy a baloldal ebben a körzetben 10 %-al növelte a részesedését 2010-hez képest, úgyhogy inkább ők szállítottak szavazókat szervezetten. Most az első fordulóban 29 szavazatot kaptak. Akkor 2010-ben 26-ot kaphattak, így jön ki a 10 %-os növekedés. Ezt a 3 embert szállították szervezetten?

A második fordulóban mindkét oldal tudott mozgósítani, érdekes módon megint csak meglehetősen kiegyenlített módon. A 60-70 megvásárolt cigány újra a Fideszre szavazott, hogy miért arra ad egy lehetséges választ a videó. Amely lehet, hogy hamisítvány, de akkor is nagyon szépen bemutatja, mi történhetett.
Ez esetben nincs baj a videóval, csak illene kiírni alá, hogy "figyelem, a videó csak illusztráció", ahogyan azt sajtótermékek gyakran megteszik olyan képekkel, amelyek nem a szövegben leírtak hű dokumentációi, hanem csak annak illusztrációi.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.10.20. 11:05:23

"Az MSZP, a PM és a DK hogyhogy nem találta gyanúsnak az egészet?"

Hülyék lettek volna gyanúsnak találni. Az a dolguk, hogy ráugorjanak minden kamura és fújják.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.10.20. 11:49:04

@mavo: Logikus az érvelésed, mint mindig, te madzsari gyerök.
Most tekintsünk el attól, hogy az ellenzék és lakájmédiája kezdte el teleharsogni a világot ezzel a videóval. Gyakorlatilag ki sem került az internetre, az összes baloldali politikus Orbán végóráiról beszélt vele kapcsolatban. Biztos a Fidesz bérelte fel őket, hogy a videó megjelentével másodpercre azonos időben már ajvékoljanak is. Elvégre Vágó István, a fajtád egyik géniusza megmondta, mindig mindent Orbán irányít.
Ezért az is logikus, hogy a HVG-t is Orbán kényszerítette nyilatkozatra, amely szerint a videón szereplő személyekről ők mindent tudnak. Vagyis tisztában vannak a háttérrel.

Én nem hiszem, hogy a fajtád ennyire hülye lenne, hogy egy ilyen ostoba színjátékot megrendel. Amit egy mossadlelkű zsidó megrendel, az nem dől azonnal. Sokkal valószínűbb, hogy valamely szimpatizánsotok szervezte, mert így akart bevágódni. Ez nem egy csavaros vagy dupla csavaros történet, így a Fidesz közreműködése is kizárható. mivel nincs ebben semmilyen csavar, így a Fidesz szimpatizánsok közreműködése is kizárható. Maradnak a fajtád rajongói. Azok meg mind elmeháborodottak. Magyar ember ugyanis ép elmével veletek nem szimpatizál.

maroz 2013.10.20. 11:50:22

@mavo: Mi is akkor a te elvarasod? A szennyes-szaros partmedia legalalabb ugyeljen a latszatra? Csak azert kerdezem, hogy ha esetleg blogajanlot tamadna kedvem irni csinaljak-e ilyen kategoriat is. ;)

Baldrick68 2013.10.20. 11:51:21

@Kettes:
"Az a dolguk, hogy ráugorjanak minden kamura és fújják."

Volt kitől tanulni, tegyük hozzá.
Azért az emútnyócévben a fidesz rendesen bemutatta, hogy hogyan kell ezt csinálni.

dr kíváncsivagyok 2013.10.20. 11:51:27

@agent_x:
"7:11-nél kinéz az ürge a képből, majd pár másodperc, és felveszi a nem csörgő telefont. Majd miután leteszi, szintén kinéz és rögtön búcsúzni kezd."

Olyat még nem is hallottál , hogy rezgőre van állítva? Vagy halkra véve ?

dr kíváncsivagyok 2013.10.20. 11:52:30

@Mr Falafel:
"Elvégre Vágó István, a fajtád egyik géniusza megmondta, mindig mindent Orbán irányít. "

Ez neked újdonság ?

dr kíváncsivagyok 2013.10.20. 11:55:29

"Egy általunk megkérdezett bajai forrás azt mondta, a helyi cigányok szerint egyedül G. Róbert bajai, a videó többi szereplője más településen él – ha ez valóban így van, akkor nem szavazhattak se Kovács Csabára, se Teket Melindára. "

Olyat még nem hallottál, hogy a romák "erős emberei" hatásosak más faluban is ? Az általuk befolyásolt csórók nevében mondta hogy "szavazunk"...

yard 2013.10.20. 11:55:35

1. Letenném-e a fejem a tőkére, hogy a fidesz nem így nyert?
Nem.
2. Letenném-e a fejem a tőkére, hogy az ellenzék nem simlizik?
Nem
3. Letenném.e a fejem a tőkére, hogy a cigányok egy része pénzért bármit?
Nem.

Össz: Tegyék ők a a tőkére mielőbb, és tojok valamennyire, szavazzon a rokonságuk meg a behülyített sleppjük. Ha meg indul a Kétfarkú Kutya, akkor kérem az örök életet, ingyen sört.

agent_x 2013.10.20. 12:01:18

@dr kíváncsivagyok: látom, te is megértetted a lényeget...

Netuddki. 2013.10.20. 12:06:34

Nem tudtok tik semmit!
A videó persze, hogy megrendezett. A rajta szereplők gyakorlatilag azt játtszák el, hogy a fideszesek hogyan vásároltak szavazatokat a választás előtt. Abból a célból készült, hogy majd ezzel zsarolják a fideszes illetékes elvtársakat ha mégsem váltják be az ígéretüket.
Fogadjunk, hogy semmi következménye nem lesz az egésznek! Leesik némi konc a romáknak is, a nyomozást meg megszüntetik.

A fidesz ostoba, hazug, mutyizó, tolvaj emberek gyülekezete. Ezt tudva, ki csodálkozik, hogy szavazatokat vásároltak? Nem, nem a nyilvánosságra került videón, hanem valójában...

Netuddki. 2013.10.20. 12:11:07

@sw_engineer: Bammeg, a videótól függetlenül szerinted melyik (normális európai) országban lehetett volna megtenni, hogy fideszes óriásplakátokkal járják a város roma részét amin a "tűzifa" és "választás" szavak együtt szerepelnek?

kvadrillio 2013.10.20. 12:18:01

Mióta nem lehet a YouToube-on zenét hallgatni ?

mind néma.

MACISAJT 2013.10.20. 12:31:13

Emlékeznek-e még ez eftársak a 2010-es választásokra időzített "Kósa videóra?

www.civishir.hu/hajdu-bihari-hirek/debreceni-hirek/vesztegetessel-vadolja-kosa-lajost/0330192619

És mit ad Isten, mi derült ki erről?
Hogy az NBH- Portik-Laborcz duó hozta össze...."

Milen érdekes,ugye:

www.origo.hu/itthon/20130501-m1-hirado-portik-tamas-allhatott-a-kosa-lajos-ellen-indult.html#

kvadrillio 2013.10.20. 12:31:36

@kovi1970: bocsdika...poldi bácsi macskája kihúzta a dugó-adót...:O)

czjanos 2013.10.20. 12:34:30

Jövő héten a feljelentéssel megcélozott valamelyik hatóságnak már nyilatkozni kell: megindítják a nyomozást, kiegészítést kérnek vagy elsikálják az egészet. A leggyanúsabb az utolsó verzió lenne, a takargatás. Én (mint már írtam) bízom a becsületes Rendőrségben és a független Bíróságban.

kvadrillio 2013.10.20. 12:35:01

@kovi1970: csak ezeket van kedvem most hallgatni, mert elmegyek a Syma csarnokba is meghallgatni őt ! :)
Tátrai Tibor & Szûcs Antal Gábor - Intrada

Julia Di Lorenzo által
3 hónapja
127 megtekintés

tátrai tibor -szücs antal gábor

Barbus Bt. által

4:11
Latin queen
8:38

Tátrai Tibor / Szűcs Antal Gábor - Napnyugta

peteruzenet által
7 hónapja
567 megtekintés

nu pagagyí 2013.10.20. 12:35:59

Szerintem nincs semmi rejtély. A család készítette a pénzes ember tudtával a felvételt.

Kiderül ugyanis a beszélgetésből, hogy Don Csaba még mindig lóg az előző, érvénytelenné nyilvánított választási statisztálásért kapott pénz nagy részével, a családi vállalkozás ugyanis csak 10 ezret kapott meg a beígért 50 ezerből fejenként és a tüzifából sem láttak semmit.

A választás megismétlésével nem számolt a maffia, így megbízottja kénytelen volt belemenni a felvétel készítésébe, demonstrálva, hogy most tutira betartják az ígéretet. Ki is fizette az előző megállapodásból maradt tartozást.

A további esemény is kikövetkeztethető, Don Csaba ismét átvágta a jóembereket, így azok a felvételt némi pénzért átadták annak, aki legtöbbet fizetett érte.

bgp 2013.10.20. 12:39:24

@cutcopy: Torkára ment a muslinca.

bgp 2013.10.20. 12:41:17

@nu pagagyí: Lehet, hogy másodjára nem verte őket át, de akkor meg dupla pénzt kaptak :D

MACISAJT 2013.10.20. 12:41:33

@bbjnick: ("És ki rendezte? Tarr Béla?")

Ő biztos nem..:)Mert az ő változatát kilencszáz perc alatt nem úsznánk meg...

Jancsó sem lehetett nem, mert az ő változatában már
a pénz átadását követően búcsúzóul lóháton megbasznák a háziúr hamvas leányát is..:)
Alföldi sem lehetett, mert nála meg az egyikük csóré seggén számolnák a dellát a szereplő cigányok...

Ez csakis valami amatőr lehetett, aki arra sem ügyelt hogy:
1.az "érkező megvesztegető" az maga a háziúr aki jól beazonosíthatóan kitette a lakásának fényképét előtte a Facebookra...
2. az érkező megvesztegető lejattol mindenkivel, csupán a kamerát kezelővel nem és később sem zavarja a zoomolásban...
3. a kulturált cigányok dominózva várják a megvesztegetésüket közben pohárból isznak,asztalnál, csakis üdítőket...(esküszöm, azt vártam hogy megjelenik alul a felírat:"Figyelem.A műsorban termékmegjelenítés látható")
4.gondosan felmondják a betanult szövegeket, nehogy valami kimaradjon belőle arról is gondoskodnak a félsüket telefonnal..
5.egy cigány szó/kifejezés/szleng nem sok, annyi nem hangzik el közben, még annyi sem mint egy átlagos Győzike sáóban(more, szokeresz):)

És sorolhatnám a hibákat napestig.
De minek?

Ehhez képest az NBH portik-laborcz féle "műremek" 2010-ből Kósa ellen maga volt a művészfilm...:P

Dagiiron 2013.10.20. 12:50:05

@nu pagagyí: Ugye téged nem zavarnak a tények, mely szerint a vesztegető lakásában lett felvéve az egész, s így erősen kétséges, hogy vendégként érkezik a saját lakásába..

Erő e-meló 2013.10.20. 12:55:58

Mennyire vágták meg a HVG-t a cigók? Indítani kéne egy fogadást erről. Én elsőre 300 ezret tippelek. Még 300 ezerért elárulják hogy nem valódi, az már 600 rugó

De ez igazán nem nagy pénz a mulatságért, hogy árnyékra buktatták a teljes ellenzéket. Ezek a tökfejek akarnak kormányozni, amikor pár haver simán balekra veszi őket?

Jól csinálták, aki balek azt le kell húzni

Erő e-meló 2013.10.20. 12:59:20

@Dagiiron:
Hasamat fogom a röhögéstől, ahogy erőlködik ez a sok balfék hogy bebizonyítsa, tényleg a húsvéti nyúl tojja a piros tojást

csárli hárper 2013.10.20. 13:09:54

dikk 'má more! hisz taggyűlés sem volt...

Erő e-meló 2013.10.20. 13:10:23

@Vidéki:
" Tényleg beszélt-e Kovács Csabával vagy akárki mással?"

Szerintem túl hamar betelt a memóriakártya a telóban, ezért kimaradt az "Orbán Viktor telefonál" című szüzsé a felvételből:

"Azt kérdi a Vicó vajda Pestről hogy mindenki leszavaz majd a jelöltjére, mer akkor gyün csak a lóvé"

feketeesfeher 2013.10.20. 13:15:51

@Dagiiron:

Csak óvatosan azzal a vesztegetéssel.
Még a végén meg az derül majd ki, hogy nem volt itt semmi vásárlás, csak a jelölt jutalmazta saját zsebéből a segítő aktivistákat.

dr. Aullah 2013.10.20. 13:18:20

" hvg.hu főszerkesztője is nyilatkozott, azt mondta, tudják, kik szerepelnek a felvételen"

Ha tényleg tudják ki, akkor tuti igazi a felvétel. Gondoljátok, hogy nem néztek utána? Gondoljátok akkor kirakták volna? HVG már megbuktatott egy csaló köztársasági elnököt is!
Na majd figyeljétek a héten az oldalukat mert biztos jönni fog a többi infó is.

bonebear · http://cinca.blog.hu 2013.10.20. 13:23:30

Ez szerintem a rádiókabaré ottfelejtett mikrofon sorozatának átértelmezése, ottfelejtett kamera és ottfelejtett operatőr néven csináltak valami vicceset a fiúk.

stoic79 · http://liberatorium.blog.hu 2013.10.20. 13:31:06

Érdekes kérdés ez a szavazatvásárlás: ha valaki a saját pénzét odaadja annak fejében, hogy arra szavazzál, akit ő szeretne, az bűn, míg ha valaki mások pénzét ajánlja fel ezért (nyugdíjemelés, rezsicsökkentés stb.), az természetes/etikus/nem probléma stb.

Dagiiron 2013.10.20. 13:46:22

@dr. Aullah: Hát akkor rosszul tudja, mert az állítólagos megvesztegető a saját lakásába ment be vendégként, ami elég vicces, tehát a fiúk mégse tudhatták, hogy kik vannak a felvételen.

Meridian74 2013.10.20. 13:47:14

élelmesek ezek a cigók(?)(nem biztos hogy az ötletgazda az az)... csináltak egy kamu felvételt, amit aztán _jó pénzért_ árulnak egyes hírmédiumok számára. Mivel azok kapva kaptak rajta, a szenzációkeltés okán... :P :D

szandé 2013.10.20. 14:05:34

Mindenki megnyugodhat a FIDESZ -nek nem kell semmit tennie úgyis nyer, annyira nulla ez a katyfasz szövetség. A szegénység miatt , amit nekik lehet köszönni az emberek utálják a pancser kölcsönkérő üresfejű dumagépeket. Azok lettek az emberek szemében a szimpatikus pártok akik nem csatlakoztak ehhez a senki bagázshoz, még Gyurcsánynak is több gerince van pedig miután a sarkára akart állni a "jó csűrhe" odadobta a kutyák elé. Pedig csak az igszat mondta a maga módján, és le kellett volna mondania, nem tartani a hátát amig tovább lopnak még, de ugylátszik ennek a bagázsnak semmi nem elég.

tobeor 2013.10.20. 14:17:03

Már régen volt, így a blogger memóriájából joggal eshetett ki az információ, hogy eleve azért kellett második fordulót rendezni, mert az elsőt választási csalás miatt érvénytelenítették.

Lényegtelen, apró kis infó, szinte alig van köze a poszt témájához. Bírósági ítélet van a csalásról.

Aztán ott az ATV (kórus: fúúúj!) felvétele amiben a nő kereken bemondja hogy már meg is kapta a tűzifát.
Ez önmagában szintén az újabb választási csalás bizonyítéka.

Ezek valahogy nem voltak érdekes a bloggernek...

Ha ezek után még hiszi azt bárki, hogy itt nem volt erős akarat a csalásra, és hogy nem csaltak, akkor az szerintem nem komplett.

Ez a videó valóban kicsit gyanús, bár messze nem annyira mint akarják beállítani. Az összes felvetésere van válasz a rezgő telefontól a saját házába megbeszélt találkozóra késve érkező házigazdáig.

Ezzel együtt a videóban elvileg van egy élő telefon magától a fideszes jelölttől, ami ha igaz azért, ha nem igaz, akkor azért perdöntő a videó hitelességére nézve. Ezt a rendőrségnek már rég le kellett volna ellenőriznie, és akkor kiderülne. Nekem pont az a gyanús, hogy nem tették meg. Vagyis biztos megtették, mert feljelentés már napok óta van, nyomozás van, ezt lekérni a telefontársaságoktól pár óra alatt megvan, biztos megtették már rég, elsőre, és tudják. Csak nem akarják elárulni az eredményt.

Miért nem árulja el a rendőrség? Kinek kínos ez az információ? Kit szolgál a rendőrség? Kinek a befolyása alatt van a rendőrség, akinek nem áll érdekében ezt az információt nyilvánosságra hozni? Milyen információ lehet az, amit valakik nem akarnak nyilvánosságra hozni?

_most_ 2013.10.20. 14:29:28

a fidesz csalt, a nyilván fideszhívőknek ezt nehéz elfogadni, ezért kitalálnak mindenféle mesét, hogy csak valami globális összeesküvés áldozatai lettek szegény becsületes fideszes politikusok :D

dark future · http://www.andocsek.hu 2013.10.20. 14:34:27

amíg ilyen horderejű országos perpatvar lesz abból, h Baja külterületének ki a helyi önkormányzati képviselője, addig rohadjanak meg.
ezek is, meg azok is.

$pi$ 2013.10.20. 14:56:38

@tobeor: "Ez a videó valóban kicsit gyanús, bár messze nem annyira mint akarják beállítani. Az összes felvetésere van válasz a rezgő telefontól a saját házába megbeszélt találkozóra késve érkező házigazdáig. "

Aki aztán a telálkozó után távozik is otthonról, mert nem akarja zavarni a vendégeket. Háppersze!

tobeor 2013.10.20. 15:03:56

@$pi$:
Nem hallok olyat, hogy azért menne el mert nem akarna zavarni (és ha mondana is ilyet, be lehet tudni a túlzott udvariasságnak, vagy az egész kínos helyzetből fakadó zavartságnak).

Ha a videó igaz, akkor nyilván ez az ember volt megbízva a körzet lekorrumpálásával, azaz körbe kellett járnia a korrupciós útján, volt dolga, volt oka tovább menni.

De mindezen már rég nem vitatkoznánk, ha a rendőrség megmondaná, ott van-e a fickó 12-ei híváslistáján a bajai jelölt telefonszáma. Ezt már rég tudniuk kell, mégse mondják meg. vajon miért, vajon ki miatt? Ha a lényeget látnád, tudnád hogy most ez az igazi kérdés.

MACISAJT 2013.10.20. 15:08:46

Híradó: A hírműsorban azt is elmondták, hogy információik szerint a felvételen látható aktatáskás férfi G. Róbert Baja egyik városrészében, Bajaszentistvánon lakik, a másik három férfi Baja 20 kilométeres körzetében lévő két másik településen él.

Fasza, tanító néni:P
Vagyis olyanokat "vesztegettek meg", akiknek nem is volt szavazati joguk Baján, pláné nem a második fordulóban..:P

$pi$ 2013.10.20. 15:15:02

@tobeor: "vajon miért, vajon ki miatt? Ha a lényeget látnád, tudnád hogy most ez az igazi kérdés. "

Ha nem lennél teljesen fogalmatlan, akkor tudnád, hogy a rendőrség soha nem szokott folyamatban lévő nyomozásról tájékoztatást adni. Úgyhogy itt nincs semmiféle "igazi kérdés".

"az egész kínos helyzetből fakadó zavartságnak"

Aha, az összes szereplő olyan kínosan zavart, hogy nem veszik észre hol vannak. Persze.

Te *bármit* elhiszel?

Erő e-meló 2013.10.20. 15:16:08

@szandé:
Ezekhez képest Gyurcsány tényleg szinte már egy karakternak számít. Nekem például hiányozna, ha jövőre kirostálódna a közéletből. Éppúgy hozzátartozik a hazai politikai folklórhoz, mint annak idején Torgyán vagy a Thürmer

Erő e-meló 2013.10.20. 15:18:27

@tobeor:
Nem zörög a szél, ha nem fúj a haraszt

tobeor 2013.10.20. 15:18:50

@$pi$: Süket duma, ebben az országban már olyan is volt, hogy maga Orbán jelentett be a parlamentben rendőrségi információt.

Pontosan hány perc hány másodpercnél hangzik el, hogy azért megy el "mert nem akarja zavarni a vendégeket"?

$pi$ 2013.10.20. 15:19:32

@tobeor: "Aztán ott az ATV (kórus: fúúúj!) felvétele amiben a nő kereken bemondja hogy már meg is kapta a tűzifát."

Aha. Ha egy kicsit körülnézel a youtube-on, akkor még sok olyan videót fogsz találni, ahol ugyanennek a nemzetiségnek sok más tagja kereken bemond dolgokat. Tudod, "lehet, hogy ott se voltam", meg "bodzaszedésből", meg hasonló bizonyítékok.

_most_ 2013.10.20. 15:19:41

@Erő e-meló: ha a fidesz ilyen ütembe amortizálja le az országot, akkor lesz itt még Gyurcsány kultusz :D

tobeor 2013.10.20. 15:22:37

@$pi$: Te nyilván azt se hiszed el, hogy Orbán Viktor véleménye a választási csalásról, hogy "Oszt jónapot!".

Majd ha nem a fideszmaffiát képviseled, lehet tőled elfogulatlan véleményt várni.

$pi$ 2013.10.20. 15:23:07

@tobeor: "Süket duma, ebben az országban már olyan is volt, hogy maga Orbán jelentett be a parlamentben rendőrségi információt."

Jah, volt, sok minden volt. Ez azonban nem jelenti azt, hogy mindig így van.

"Pontosan hány perc hány másodpercnél hangzik el, hogy azért megy el "mert nem akarja zavarni a vendégeket"? "

Hát olyan 8:03 körül, de leggközelebb nézd meg magad, ne tőlem várd, hogy kikeressem neked.

tobeor 2013.10.20. 15:26:36

@$pi$:
"Jah, volt, sok minden volt. Ez azonban nem jelenti azt, hogy mindig így van."
:DD
Ez most volt, a mostani rezsim alatt ebben a ciklusban.

8:03-kor nem hallok ilyet, illetve alig lehet érteni valamit. Mint már írtam, nem ezen múlik a hitelesség, a híváslista bizonyító erejű lenne, de azt titkolják...

MACISAJT 2013.10.20. 15:28:41

Hirado.hu:

"A Híradó információi szerint a videón szereplő másik három férfi Baja 20 kilométeres körzetében lévő két másik településen él. A Híradó stábjai már a helyszíneken vannak. Részletek a fél nyolcas
Híradóban. "

No gavra elvtárs, most igazán nem lennék a maguk helyében..:P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.10.20. 15:37:25

basszatok meg amerikaban elnokvalasztaskor nem volt ekkora cirkusz, mikor parezer szavazatonn mult, ki lesz az elnok, most meg az a problema,, hogy baja alson ki kerul be a "testuletbe"
meg hogy kapott-e 24 cigany tuzifat

ez kesz

$pi$ 2013.10.20. 15:38:14

@tobeor: "8:03-kor nem hallok ilyet, illetve alig lehet érteni valamit."

Hát arról én nem tehetek.

"nem ezen múlik a hitelesség"

Hát persze. A csávó a saját lakásában eljátssza, hogy ő a vendég, a többiek meg, akik más faluban laknak eljátsszák, hogy ők laknak itt. De ezen még nem múlik a hitelesség mi? Mert ettől te még elhiszed, ugye? Ugyan már!

"Ez most volt, a mostani rezsim alatt ebben a ciklusban."

És ebben a rezsimben hányszor nyilatkozta a rendőrség, hogy folyamatban lévő ügyben nem ad ki tájékoztatást, főképpen ha az az ügy felderítését veszélyeztetné? Hússzor? Százszor?

Persze néha adnak ki információt, meg fantomképet meg ilyesmit. De nem mindig. Ha ez nektek meglepő, akkor megint csak nem tudok mit mondani, ez teljesen megszokott dolog.

"Te nyilván azt se hiszed el, hogy Orbán Viktor véleménye"

Én lesz@rom, hogy mi orbán viktor véleménye. Van nekem saját véleményem. Különben sem vagyok hívő, nem szoktam "hinni" dolgokat.

"Majd ha nem a fideszmaffiát képviseled, lehet tőled elfogulatlan véleményt várni. "

Képviseli a fene. Ez a videó nyilván fake, már akkor mondtam, amikor még nem derült ki, hogy kik csinálták és hol csinálták.

Te a bizonyítékok előkerülése után is hitelesnek fogadod el, mert a fidesz ellen van. Nyilvánvalóan elfogult vagy.

$pi$ 2013.10.20. 15:39:26

@hagyma: "basszatok meg amerikaban elnokvalasztaskor nem volt ekkora cirkusz, mikor parezer szavazatonn mult"

Mer nem mi? Ne kamuzz!

Erő e-meló 2013.10.20. 15:39:41

@_most_:
Gyurcsányit forever!

Meg Dopemanót hozzá

sw_engineer 2013.10.20. 15:42:34

@$pi$: "Hát persze. A csávó a saját lakásában eljátssza, hogy ő a vendég..."

Erre mutassatok már bizonyítékot, hogy az ipse a saját lakásán van. Sokan kerestük már az FB-n ezt a fickót, de senki sem találja (kivéve a Magyar Hírlap-ot).

Kérjük a linket!

Hertelendi 2013.10.20. 15:42:38

@MACISAJT: Melyik híradó te állat!? Csak nem az igazmondó M1?
Két témája van. Az egyik a Magyarország jobban teljesít és a bukott baloldal Gyurcsány, Bajnai és Mesterházyval.
A fideszes csalások, lopások nem is érdekelnek senkit.

tobeor 2013.10.20. 15:45:41

@$pi$: Nagyon gyenge, hogy a már cáfolt állításaidat sulykolod újra és újra. Már leírtam mindre a válaszom, az hogy te sose érkeztél meg a saját otthonodba úgy, hogy a vendégeid már ott voltak és beengedte őket az asszony, és ráadásul ilyet el sem bírsz képzelni, az már a te nyomorod, de rugózz rajta még.

Ha lesz híváslista (amit most valaki visszatartanak a rendőrségen), azonnal eldönthető lesz hogy kamu vagy sem. Addig az ilyen fideszhuszárok mint te, csak rugózzatok a piszlicsáré kis részleteken meg a kivehetetlen, de általatok persze tisztán hallott, amúgy eleve lényegtelen mondatokon.

$pi$ 2013.10.20. 15:52:04

@tobeor: "hogy a vendégeid már ott voltak és beengedte őket az asszony"

Semmi közöm a feleségedhez.

"te nyomorod, de rugózz rajta még"

Jah, aztán meg fogom a táskámat és elmegyek, otthagyom a vendégeket, mi? Ugyan már, te mindent elhiszel, én nem.

$pi$ 2013.10.20. 15:54:07

@tobeor: "Addig az ilyen fideszhuszárok mint te, csak rugózzatok a piszlicsáré kis részleteken"

1. Semmi közöm a fideszhez.
2. Jah, itt a bizonyíték, fasza kis bizonyíték, főleg ha nem foglalkozol a részletekkel. Priceless! :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.10.20. 15:56:02

amugy mar beleneztem kivancsisagbol
egyertelmuen pepsi reklam amator szereplokkel

draft22 2013.10.20. 15:56:04

Azt nem értem, hogy itt, meg máshol, mit nem értenek. Igen megjátszott jelenet, DE igaz. Azért készítették, mert ez volt a feltételük azoknak akik, korábban nem kapták meg a pénzt. Egy nagyjából megtörtént eseményt eljátszottak... Tehát a videó nem titokban készült, megbeszélték előre, de "megtörtént eseményeken" alapszik. A HVG tudja ezt...

draft22 2013.10.20. 15:58:01

@draft21: És persze vannak még adataik. amúgy tulajdonképpen a Fidesz bolsi médiája sem cáfolja ezt, csak azt mondják, hogy ez egy megrendezett videó. A HVG mondta azt, hogy nem?

$pi$ 2013.10.20. 15:59:14

@draft21: "Egy nagyjából megtörtént eseményt eljátszottak..."

Jah, mint ahogyan a csillagok háborúja is nyilván egy megtörtént eseményt mutat be. :)

Hertelendi 2013.10.20. 16:00:34

@$pi$: "1. Semmi közöm a fideszhez."
Hát igen, a mondataid is pont ezt sugallják...

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2013.10.20. 16:03:27

Van Kubatov lista, a fidesz csalás miatt volt új választás Baján, ezek tények.
Amit a fidesz bemutatott Baján (arrogancia, diktatúra, megfélemlítés, hazudozás) szintén tények.

Már ezek alapján takarodjanak a fenébe és/vagy a p.csába!

Sunyi, álszent fideszes CÖF, szellentő honvédők.

Idén mennyit fizettek a külföldi bérbégetőknek?

$pi$ 2013.10.20. 16:12:32

@Hertelendi: Jah, mert aki nem hiszi el ezt a kis roma performanszot az nyilván csak mocsodék fideszbérenc lehet, mi?

Túlzásba vitted a politikát, kicsit le kellene szerintem állni vele...

ephart 2013.10.20. 16:13:41

csak a szokásos: judeobolsi trükk.mindent be fognak vetni a magyarok ellen cigányDopeman Lenin fiuk csalás rágalmazás stb.nincs esélyük a győzelem megszerzésére ezért bármire képesek a legaljasabb eszközök is megenged számukra

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.10.20. 16:14:54

@draft21: Megmondjam, mi a megtörtént esemény? Az, hogy 2010-ben el lettetek hajtva a picsába. Az a valóság, minden más csak sémita picsogás.

Hertelendi 2013.10.20. 16:16:23

@$pi$: Semmi ilyet nem írtam rólad, de mi alapján hiszel vagy nem hiszel valamit? Te tudod valójában mi zajlik ma Magyarországon? Gondolom az igazságokat is tudod.

MAC-Ka 2013.10.20. 16:25:50

A fidesz manipulálta a szavazást. Tény.
Ez a video pedig egy egyszerű provokáció, amivel megpróbálják hitelteleníteni a többit. Meg úgy általában mindenkit aki nem hiszi el, amikor kocsismáté lárvaarccal hazudik, hogy "nem tudjuk ki csalt, a bíróság nem mondta ki, lehet a szocik"...
Aztán most már a kommunikáció az, hogy biztosan ők, később már tény lesz.
Így működik a hazug propagandagépezetük, nem tehetnek mást, csak ehhez értenek, a szerencsétlen hülye magyar meg beveszi, mert megmondta a "köztv". Ami maga a fidesz-megbízottja szerint is a saját médiájuk.
Ettől már csak az szánalmasabb aki pénzért vagy akármiért melléjük áll. Pontosan ahogy minden önkényuralmi rendszerben szoktak a gerincek terén kihívásokkal küszködők. :(

sw_engineer 2013.10.20. 16:29:39

most írják az MNO-n, hogy az ipsének 4 lakása van, ebből 2 Baján. Akkor lehet, hogy az egyikből "hazament" a másikba, amelyben lehet, hogy nem is ő lakik, hanem, akik fogadják.

Vombatus Ursinus 2013.10.20. 16:34:29

@ephart: Azért magyarul megtanulhatnál írni.

$pi$ 2013.10.20. 16:36:36

@sw_engineer: Aha, a kislánya meg a három másik férfival lakik. Jah, erőlködjetek még egy kicsit, majdcsak elhiszitek. :)

sw_engineer 2013.10.20. 16:48:55

@$pi$: ki mondta, hogy velük lakik? Apucival érkezett, csak kint maradt, és amikor apuci 5 perc után sem jött elő, ahogy ígérte, bement megnézni, hogy "na mikor megyünk már".

Amúgy erőlködik a fene, azaz ti erőlködtök, hogy ez hamisítvány. Eddig az volt az adu ászotok, hogy a pasi ott lakik és hogy néz az ki, hogy idegenek fogadják a saját lakásában.
Ez a 2(+2) lakásos tény egy kicsit alkalmas arra, hogy kikezdje az elméleteteket.

Fentebb leírtam, hogy nem zárom ki teljesen, hogy hamisítvány, de akkor is elég hitelesen ábrázolja, hogyan vette meg a Fidesz a cigányokat: lehet, hogy nem pont úgy és nem pont annyiért, de attól még tény a szavazatvásárlás.

ob.szerver 2013.10.20. 16:56:05

Első hír: a Híradó információi szerint a rendőrségi vizsgálat azt igazolja, hogy hamis, manipulált az a kilencperces felvétel

Második hír: a Híradó információi szerint Magyarország jobban teljesít.

$pi$ 2013.10.20. 17:10:14

@sw_engineer: "Fentebb leírtam, hogy nem zárom ki teljesen, hogy hamisítvány, de akkor is elég hitelesen ábrázolja"

De könyörgöm, mitől "hiteles", ha egyszer hamisítvány, megrendezett kitaláció? Ha egyszer bemutat valaki egy bizonyítékot, amiről kiderül, hogy hamis, akkor utána azt mondod, hogy "azért ez egy jó kis bizonyíték, igaz, hogy hamis, de hiteles"?

Ennek semmi értelme.

"de attól még tény a szavazatvásárlás"

Ez egy erős állítás, specifikus esemény megtörténtének kategórikus kijelentése, mint az, hogy "a föld gömb alakú" vagy "a karácsonyfát a jézuska hozza". Aki ilyen kijelentéseket tesz, annak illik bizonyítékokat is szolgáltatnia, különben senki sem veszi komolyan őket.

Erre normális ember azt mondja, hogy "okés, tegyük fel, hogy a föld gömbölyű, tegyük fel, hogy a karácsonyfát a jézuska hozza, tegyük fel, hogy a fidesz szavazatokat vásárolt, mik a bizonyítékaid rá?"

$pi$ 2013.10.20. 17:15:48

@ob.szerver: "a Híradó információi szerint a rendőrségi vizsgálat azt igazolja, hogy hamis, manipulált az a kilencperces felvétel"

Szerintem senki sem mondta, hogy manipulált lenne a felvétel.

"Második hír: a Híradó információi szerint Magyarország jobban teljesít. "

A két kijelentés igazságértéke nem függ össze, függetlenek egymástól. Ez igazából egy szándékos érvelési hiba, te sem gondolod komolyan. Csak megpróbálsz hangulatot kelteni, megpróbálod elterelni a figyelmet a kérdésről, megpróbálod megtéveszteni az embereket. Ez erkölcstelen.

Id. Lencsés István 2013.10.20. 17:20:10

Kedves Mandiner!

"Miért szólítanak valakit Józsinak, ha G. R.-nek hívják? Nem zavaró, ha kamerázzák az embert, miközben éppen szavazatokat vásárol? Miért veszi fel valaki a telefonját, ha az meg sem szólal? Újra és újra megnéztem a hvg.hu tegnap publikált bajai videóját, és egyszerűen nem tudok betelni vele. A videó, akár valódi, akár megrendezett jelenetet láthatunk benne, tökéletes megkoronázása a bajai 32-es szavazókör történetének."

1. "Miért szólítanak valakit Józsinak"? Mert így hívják!
József a 3. neve!
2. "Nem zavaró, ha kamerázzák az embert"?
Látható volt, hogy nem!
3. "Miért veszi fel valaki a telefonját, ha az meg sem szólal?" Mert rezgőre van állítva!

Hertelendi 2013.10.20. 17:20:39

@$pi$: "Aki ilyen kijelentéseket tesz, annak illik bizonyítékokat is szolgáltatnia, különben senki sem veszi komolyan őket."
Miért? A fidesz mit szokott bizonyítani? Naponta 40x elhangzik a koholmány a köztévében és az MR1-en és ezt már be is szopják az ilyenek mint te, mert hát bemondta a tévé és a rádió is.

Deres · http://textura.blog.hu 2013.10.20. 17:22:23

Ezek a tréfás erőforrások egy amatőr krimit akartak forgatni csupán, abból való a jelenet. Sajnos kiesett a telefonból a memóriakártya amin a videó volt, és aki megtalálta, az elküldte a hvg-nek. Azok pedig gyanútlanul közzétették.

Senki nem akart rosszat. Nyilván.

sw_engineer 2013.10.20. 17:23:21

@$pi$: olvasd el korábbi hozzászólásaimat!
A Fidesz szavazatvásárlása minden józan ész alapján kétségtelen. 5 választókörzetben 4 teljesen kiegyensúlyozott, az ötödikben 3-4-szeres fideszes túlsúly. Ez akkora anomália, amire nincs más magyarázat.

Innentől kezdve csak az kérdéses, hogy a videó egy dokumentumfilm (a szavazatvásárlás tényét rögzítő anyag), vagy játékfilm (amatőr szereplők eljátsszák, hogyan történhetett, de lehet, hogy a valóságban nem pont úgy és annyiért történt a cigányok megvásárlása). A lényegen nem változtat. Vagy te boldogabb lennél, ha kiderülne, hogy nem is 200 ezer Ft-ba került a Fidesznek, hanem mondjuk csak 50 ezerbe?

Szúnyog 2013.10.20. 17:24:51

@Id. Lencsés István: huhhh, azért ez tényleg sötétség.

$pi$ 2013.10.20. 17:26:43

@Hertelendi: "Miért? A fidesz mit szokott bizonyítani?"

Ki a fenét érdekel, hogy a fidesz mit csinál? Az emberek rendszeresen tesznek megdöbbentő kijelentéseket mindenféle bizonyítékok nélkül. Krisztus érted halt meg a kereszten, mózes megírta a saját temetését, egy pasas egy cet gyomrába élt, a szomszédomat elrabolták az ufók, megérzem a vizet a föld alatt, beszélgetek a halottakkal... kit érdekel.

Ha nem adsz bizonyítékot a kijelentésedre, akkor normális ember nem fogja elhinni. Akkor sem, ha fideszes vagy, akkor sem, ha kommunista, akkor sem, ha magyar, akkor sem, ha cigány.

Nehogy már a fidesz ezen változtasson...

pinter.bence 2013.10.20. 17:29:02

444.hu/2013/10/20/a-hvg-hu-foszerkesztoje-szerint-sulyos-szakmai-hibat-kovettek-el/

Hát akkor ennyit a hvg-ről, meg arról, hogy a hvg mindig milyen jól felépíti az ilyen ügyeit. Szomorú.

$pi$ 2013.10.20. 17:35:51

@sw_engineer: "A Fidesz szavazatvásárlása minden józan ész alapján kétségtelen. 5 választókörzetben 4 teljesen kiegyensúlyozott, az ötödikben 3-4-szeres fideszes túlsúly. Ez akkora anomália, amire nincs más magyarázat."

Ez kérlek tökéletes marhaság. Úgy szokták összefoglalni, hogy "the lack of evidence is not an evidence", azaz a bizonyíték hiánya nem bizonyíték. Attól, hogy *te* vagy *bárki* csak egyféle magyarázattal tud előjönni még nem lesz ez az egy magyarázat bizonyított, az, hogy a többi feltételezésre nincs bizonyíték nem bizonyítja, hogy ez a te feltételezésed bizonyított.

Ráadásul ez egyáltalán nem "anomália". Ilyenek simán előfordulnak, a különféle területeken különféle emberek élnek. Azt is mondhatnád ilyen erővel, hogy "nehogymár a déli sarkon egyetlen jegesmedve sincs, az északi sark tele van velük".

De csak a te kedvedért adok egy alternatív magyarázatot, csak, hogy lásd, nem csak egy lehetséges válasz van:

"5 választókörzetből négyben lefizette a választókat a bal olda, egyetlen választókörzetben nem, ott a valós adatokat láthatjuk."

Nos, ez a magyarázat épp olyan mint a tied: nincs mellette semmi bizonyíték, anyira bizonyított mint a hamupipőke vagy a csillagok háborúja.

Hertelendi 2013.10.20. 17:39:59

@$pi$: Megint olyan fideszesen mellébeszélsz. Tudod az a különbség, hogy a cigánybáró és kis csapata egy országot vezet (félre) a hazudozásaival és ti meg beszopkodjátok.

$pi$ 2013.10.20. 17:44:10

@Hertelendi: "Megint olyan fideszesen mellébeszélsz. Tudod az a különbség, hogy a cigánybáró és kis csapata egy országot vezet (félre) a hazudozásaival és ti meg beszopkodjátok. "

Elmondtam neked, hogy nem vagyok fideszes. Elmondtam neked, hogy nem szoktam dolgokat "elhinni" sem a fidesznek, sem senkinek másnak. Egy szóval sem mondtam, hogy ebben a videos kérdésben a fidesznek hiszek, nem is tudom, hogy mit állítanak, nem is érdekel.

Ha te csak fideszezni tudsz, akkor szerintem nyugodtan abba is hagyhatod, nem érdekel a fidesz.

MACISAJT 2013.10.20. 17:49:32

@pinter.bence: ("444.hu/2013/10/20/a-hvg-hu-foszerkesztoje-szerint-sulyos-szakmai-hibat-kovettek-el/

Hát akkor ennyit a hvg-ről, meg arról, hogy a hvg mindig milyen jól felépíti az ilyen ügyeit. Szomorú."

Alig két órája írtam - MACISAJT 2013.10.20. 15:28:41 -hogy nem lennék most a gavra eftárs helyében..:P

Muhaha:P

MACISAJT 2013.10.20. 17:51:19

@$pi$: ("Ha te csak fideszezni tudsz, ")

Ez a "Hertelendi" nicket viselő genetikailag kódolt manifeszt elmebeteg?:P
Á nem..A fideszezés csak egy része annak amit tud..:P

$pi$ 2013.10.20. 17:58:41

@MACISAJT: Ismerem, azaz már sokszor olvastam amit nyom a blogokon. Megehetősen szilárd véleménye van a dolgokról. :)

Azért mennyire vicces már, hogy ha nem hiszel el egy videót amit a neten nyomnak, akkor fideszes vagy, nem? :) Persze ha pár száz évvel ezelőtt éltünk volna, akkor mágjákat rakott volna, most már egy kicsit jobb a helyzet. :)

MACISAJT 2013.10.20. 18:04:28

@$pi$: (") Persze ha pár száz évvel ezelőtt éltünk volna, akkor mágjákat rakott volna"

Ha meg egy évszázada, ő lett volna számuely eftárs...:)
Ez a mostani az ő "demokratikus"reinkarnációja...

WhyCantITouchIt? 2013.10.20. 18:06:04

Jó lenne, ha a szeretett hazai médiánk kicsit átgondolná a szerepét, és a felelősségét abban, hogy az ország szinte teljes lakossága meghibbant.

Hertelendi 2013.10.20. 18:08:40

@MACISAJT: Tudod baromka inkább vállalom, hogy elmebeteg vagyok, mint hogy egy ilyen párt és vezetője seggét nyalogassam.
Töröld már meg a szád, csupa szar!
Igaz te is egy nagy darab szar vagy!

sw_engineer 2013.10.20. 18:20:52

@$pi$: választási csalásra sohasem lehetett és a jövőben sem lesz lehetséges minden kétséget kizáró bizonyítékokat felmutatni. Egyrészt azért mert nehéz tetten érni, másrészt pedig a vádolt oldal a nyilvánvaló (a mostaninál egyértelműbb) bizonyítékra is azt fogja mondani, hogy hamisítvány.

Bizonyítékok hiányában ezért valószínűségekre kell hagyatkoznunk és ami logikusabbnak hangzik, annak nagyobb valószínűséget tulajdonítunk. Ezért én úgy gondolom, hogy:
- ha egy körzetben elég jól bizonyítható módon (videó felvétel amelyen Fideszhez, ill. lungodromhoz köthető személyek beszélgetése hallható) szervezett szállításra utaló jelek vannak és abban a körzetben szinte csak Fideszre leadott szavazatok, akkor sokkal valószínűbb az, hogy a Fidesz vásárolt szavazatokat és nem a baloldal.
- könnyebb 1 körzetben szavazatokat vásárolni, mint 4-ben, főleg ha abban az egyben könnyen megvásárolható népek élnek. Megint csak valószínűbb, hogy a Fidesz vásárolt és nem az ellenzék.
- természetesen nem zárható ki, hogy egy körzetben ilyen anomáliák történjenek. Ha ebben a körzetben a helyi elit lakna (polgármester úr és barátai), akkor nem csodálkoznék az eredményen. De ebben a körzetben éppen olyan emberek élnek, akiktől a jelenlegi kormány a legtöbbet vette el és akiknek a legkevesebbet adta. A legvalószínűbb, hogy ezek az emberek maguktól nem a Fideszre szavaznának, hacsaknem éppen a választások előtt tett ki magáért a kormányzó párt.

Ezek a valószínűségek erősítik egymást és összességében kiad egy 90-95 %-t arra, hogy a Fidesz vásárolt szavazatokat.

Persze lehet, hogy az 5-10 % az igaz, te ebbe kapaszkodsz, de nekem kevés, hogy higgyek benne.
Mindenben benne van a dupla, sőt a tripla csavar lehetősége is:
- nincs csavar: a videó valódi (persze vannak kérdések, amikre meg kell találni a választ).
- dupla csavar: a videót a baloldal rendelte meg, hogy kompromittálja a Fideszt.
- tripla csavar: a videót a Fidesz készítette, szándékosan ilyen bénán, hogy igazolja, a baloldal milyen aljas, és ezzel minden ilyen jellegű bizonyítékot a jövőben hiteltelenítsen.

Ha ezeket is valószínűség alapon vizsgáljuk, akkor azt kell mondanom, hogy annál valószínűbb, minél kevesebb csavar van benne.
Mert ha egy állat úgy néz ki, mint egy kacsa, úgy megy, mint egy kacsa és hápog mint egy kacsa, akkor több, mint valószínű, hogy az az állat valóban kacsa.

Konzervatív0 2013.10.20. 18:24:54

A Blikk információi alapján a videót az MSZP rendelte meg. A lap szerint a videó egyik készítője, a solti roma kissebségi önkormányzat képviselője, K. G. vallomást tett a rendőrségen. Elismerte, hogy a bajai választás két fordulója között ő és két társa a budapesti MSZP-székházban a bajai időközi választás két fordulója között a szocialista párt sporttagozatának egyik tagjával találkozott.

A megrendelő egy olyan oktatófilmet kért tőlük, ami azt mutatná meg, hogy a Fidesz hogyan vásárolna szavazatokat. A Blikk szerint K. G. azt vallotta a rendőröknek, hogy az elkészült felvétel átadásakor egy MSZP-s országgyűlési képviselő is jelen volt.

a betyárját, még itt igazam lesz :)

HVG mikor megy a börtönbe? hamis videót igazként p 2013.10.20. 18:25:30

@sw_engineer:

"- nincs csavar: a videó valódi (persze vannak kérdések, amikre meg kell találni a választ)."

Az ugye nem zavar hogy G. Róbert házában vették fel a videót? Te úgy érkezel meg saját otthonodba hogy "azért jöttem ide hozzátok", majd úgy távozol, hogy "nem is zavarok tovább"?

Értelmes, gondolkodó, az eddig ismert tényekkel tisztában lévő ember számára itt már nincs olyan opció, hogy a videó valódi. Aki ezt még mindig opcióként próbálja beállítani, az hazudik. Egyszerűen aljas ellenzéki propagandista.

A szerelő 2013.10.20. 18:30:30

Ez egy roma művészeti kör színjátszó társulatának első próbája. A darab címe: A cigány korrupció. A bemutató előadás helyszíne és időpontja még bizonytalan :)

sw_engineer 2013.10.20. 18:32:45

@HVG mikor megy a börtönbe? hamis videót igazként p: és téged nem zavar, hogy az ipsének 2 lakása van Baján? Honnan tudod, hogy most éppen ott lakik és nem adta ki barátainak?

Ha elolvasod a korábbi hozzászólásaimat, akkor pedig tudhatod, hogy nem ragaszkodok foggal körömmel ahhoz, hogy a videó valódi.

Viszont nem ez a fő kérdés, hanem ez:
Értelmes, gondolkodó, az eddig ismert tényekkel tisztában lévő ember számára itt már nincs olyan opció, hogy a Fidesz nem vásárolta meg a cigányok szavazatait. Aki ezt még mindig opcióként próbálja beállítani, az hazudik. Egyszerűen aljas kormánypárti propagandista.

Konzervatív0 2013.10.20. 18:33:35

Namost képzeéjük el a szituációt.

Az itt csalásról fröcsögö balosok 3 dolgot tehetnek.
1, becsukják a szemüket és a fidesz rendőrségére hivatkozva nem hiszik el a tényeket.
2, meghasonulnak, mert a hőn szeretett pártjuk egy senkiházi gazember, és nem riad vissza semmilyen szemét eszköztől, és bocsánatot kérnek.

Na most mondom hogy a 2. kaetgóriába tartozó nem lesz :)

gnme 2013.10.20. 18:33:44

mennyi zsét adnak most ilyen videóért?

..mer kéne a zsé

azért kérdem

autós jelent is jó lesz? ..mer szeretem az ótókat, ezért kérdem

(nemzetellenes hazaárul kormánytól nem várok a munkámért "fizetés"-t.. tehát fizetésem az nincs -fyi-)

szal.. kéne a zsé

utóirat: a zsíroskenyeret speciel szeretem, de csak magas rosttartalmú kenyérből, vagy seggberúgom aki adja

(lévén a jó inzulint a piacon veszem)

www.blikk.hu/blikk_aktualis/bolhapiacrol-veszik-az-inzulint-a-betegek-2187761

yard 2013.10.20. 18:34:15

Lehet, hogy az egyik elkezdte kenni a sz.rt, a másik folytatta, erre az egyik dobálta is, válaszként a másik két kézzel szórta.
De az is lehet, hogy a másik kezdte el kenni a sz.rt, és erre az egyik dobálni kezdte, rá a másik lapáttal szórta.
Minden lehet.
Csak közben az ország csupa sz.r, és nagyon büdös van.
Fel kéne nyalatni velük.

Konzervatív0 2013.10.20. 18:36:33

@sw_engineer:
index.hu/belfold/2013/10/20/a_bajai_botranyvideok_foszereploi_ismerik_egymast/
Eszerint ez nem ezt bizonyitja hogy a fidesz vett szavazatot, hanem hogy a szocik bűnös és szemét módszerekekl akarják besározni.

yard 2013.10.20. 18:38:27

Ungarische schar

Mostanság a dakotáknál
két hatalmas, teli kád áll
demokráciaként mindent eltakar
és csordulásig bent a sz.r.
Polgáraik szavaznak,
hogy egyikben maradnak
vagy a másikba vetődnek hasast,
törzsfőnek választva azt a másik pasast
ki munkája gyümölcsét két kézzel keveri
a másik kádnál, és ígéri k.rvára beveri
az egész EU orrát
hisz előttünk nincsen korlát
álmodjunk nagyot, csak a becsületes kába!
Hülye egy nép – hiába.
A határon túl a sok sápadtarc elképedve áll
vagy hasát fogja, és kiabál:
üsd, vágd, nem apád
egy a tábor, egy a kád!
És imát rebeg Manituhoz az égre:
megdöglenek. Végre!

Konzervatív0 2013.10.20. 18:41:12

@yard: koszorút a költönek.

És most tessék szépen meghasonulni és szembeköpni a szocikat :)

sw_engineer 2013.10.20. 18:43:43

@Konzervatív0: Ettől még a fidesz vehetett szavazatokat (egyéb anyagok is vannak, amelyek valószínűsítik).
Ettől még akár a videó is lehet valódi, csak ócsón megvásárolható barátaink most más kottából zenélnek.
És a tripla csavar sem zárható ki teljesen.

gnme 2013.10.20. 18:45:10

@Konzervatív0: mé'

a szocik miatt kell a piacon venni a gyógyszert?

hülyegyerek

Konzervatív0 2013.10.20. 18:45:49

@sw_engineer: háát s rendőrségen csak nem állít olyat amit nem tudnak leinformálni :)
Tudod telefonszámok miegymások alapján ez azért visszakereshető.
Vehetet a fidesz, mint ahogy a szocik is vehettek :)
És nagyanyám is lehetett volna villamos ha van áramszedője...

Konzervatív0 2013.10.20. 18:48:39

@gnme: értem, szóval a piacon kell vedd a gyószert ezért csalt a fidesz.
Evidens... "hülyegyerek"

$pi$ 2013.10.20. 18:49:18

@sw_engineer: "választási csalásra sohasem lehetett és a jövőben sem lesz lehetséges minden kétséget kizáró bizonyítékokat felmutatni."

Itt leakadtam, merthogy ez a kijelentésed már egyértelműen hamis.

"Bizonyítékok hiányában ezért valószínűségekre kell hagyatkoznunk"

Az, amit bizonyíték nélkül elfogadsz az nem valószínűség, hanem mese, vallás, kitaláció.

Ha egy kijelentést teszel, amit nem bizonyítasz, az csak egy kijelentés, semmi több. Ha mellé teszel egy számot százalékkal, az egy mese lesz egy számmal és egy százalékkal a közepében.

Amikor a tudomány valószínűségeket rendel dolgokhoz, akkor bizonyítékot is ad, amikor csak odaírsz egy százalékot bizonyíték nélkül, akkor csak megpróbálod hihetőbbé tenni a mesédet.

"Ezek a valószínűségek erősítik egymást és összességében kiad egy 90-95 %-t arra, hogy a Fidesz vásárolt szavazatokat."

Mit értesz egy a múltra vonatkozó kijelentés valószínűségén?

Egyszerűen csak leírsz egy értéket, abszolút hasraütésszerűen, mindenféle magyarázat vagy bizonyíték szerint, de szerintem erre a dologra nem is lehet a "valószínűség" fogalmát értelmezni.

gnme 2013.10.20. 18:49:47

@Konzervatív0: "És most tessék szépen meghasonulni és szembeköpni a szocikat :)"

én a gazdádat köpném szembe

Konzervatív0 2013.10.20. 18:52:18

@gnme: ám tedd ha hited ezt diktálja, de arra gyúrnod kell kicsit.
Mert az én gazdám a Jóisten.

gnme 2013.10.20. 18:53:57

@Konzervatív0: mellédumálás

lőtéri kutyát nem érdekli

sw_engineer 2013.10.20. 18:54:51

@Konzervatív0: mert az leinformálható, hogy a budapesti MSZP székházban találkoztak és jelen volt egy MSZP-s országgyűlési képviselő?
Ha a telefonszámokon azt érted, hogy Kovács Csaba felhívta-e G.R.-t, akkor az mit bizonyít, ha kiderül, hogy nem igaz? Attól nem az egész videó válik hiteltelenné, csak G.R. akart villogni és bizonyítani a többiek előtt.
A szocik is vehettek? Ezt hogy érted? A szocik vettek 29-et, a Fidesz meg 97-et? És akkor minden rendben van, mert a szocik is vettek? Vagy csak a szocik vettek, de a népek inkább a Fideszre szavaztak? Ez nagyon logikusan hangzik.
De gondolom a logika rád nem hat, hanem inkább a hit.

sw_engineer 2013.10.20. 19:01:51

@$pi$: Akkor mondd már meg lécci, mi az egyértelmű bizonyítéka (olyan, amely előtt a vádolt oldal is meghajol) egy választási csalásnak?

Ami a valószínűségeket illeti: a 90-95 % valóban hasraütésszerű (bár adtam meg intervallumot, ami helyet ad valamekkora bizonytalanságnak), de itt a lényeg az, hogy magas, sokkal közelebb van a 100 %-hoz, mint az 50 %-hoz.

Konzervatív0 2013.10.20. 19:02:50

@sw_engineer:
Hagy CB információt minden telefon, ráadásul valkivel meg lett beszélve a találkozó.
Na erre gondolok.
Úgy értem, hogy épp annyira vehető készpénznek az egyik pűárt szavazatvásárlása mint a másiké.
Amig nincs bizonyitva addig nem semennyire.
Egyenőlre az látszik bizonyosnak hogy valakik (vélhetően a szocik) rendelték ezt a videőt amit megrendeztek.
És ennek fényébana drogos videő is hasonló módszerekkel készülhetett.

Nem érdekel különösképpen ki mit vett egyébként.
Én jobboldali konzervatív ember vagyok, és em a fidesz sem pedig a szocik nem képviselik ezen értékeket jelenleg (és más portok sem).

A bejegyzésem céllja hogy megpróbáljam megvilágítani nektek balosoknak hogy mennyire elvakultak vagytok.
De hiába próbálkozom, mert a jelenelgi szoci szavazóbázist akkor sem lehet meggyőzni arról hogy a kocka szögletes ha közben görgetik és tapasztalják hogy az.

Na akkor csak tovább a lenini úton, én meg egész jól szórakozom rajtatok :)

Konzervatív0 2013.10.20. 19:04:23

@sw_engineer: milyen mérés alapján.
Az kérddezték tőled fentebb mire alapozod ezt a %-ot amit leirtál, de majd én megválaszolom.
Elfogult véleményedre.

$pi$ 2013.10.20. 19:07:23

@sw_engineer: "Akkor mondd már meg lécci, mi az egyértelmű bizonyítéka (olyan, amely előtt a vádolt oldal is meghajol) egy választási csalásnak?"

Ugyanaz mint bármi másnak, csalásnak, lopásnak, gyilkosságnak. A emberek mindenféle bűncselekményeket bizonyítanak nap mint nap.

"hogy magas, sokkal közelebb van a 100 %-hoz, mint az 50 %-hoz"

Mit jelent számodra ez, hogy 50% vagy 90%? Merthogy a valószínűség a tudományban azt jelenti, hogy ha mondjuk 100-szor megismételjük a kísérletet, akkor 50-szer vagy 90-szer bekövetkezik az esemény.

Itt azonban nincs megismételhető esemény és azt sem tudjuk, hogy egyszer bekövetkezett -e, nem hogy mi lenne, ha százszor kipróbálnánk. Ennek így semmi értelme.

czjanos 2013.10.20. 19:12:32

@Konzervatív0: nem helyes prejudikálni. Lesz hivatalos vizsgálat és eredmény. Egy biztos: aki hunyó, az nagyot fog zuhanni a történtek után. Megérdemelten fog zuhanni.

sw_engineer 2013.10.20. 19:13:06

@Konzervatív0: milyen érdekes, hogy mindaz, amiket én és mások, beleértve az írott és elektronikus sajtót felsorolunk, mint bizonyítékokat, arra minden kétség nélkül rámondod, hogy "nincs bizonyítva".
Ugyanakkor azt már bizonyosnak látod, hogy valakik (vélhetően a szocik) rendelték meg a videót. Az első sajtóhír (ami jobboldali konzervatív emberként kedves a szívednek) neked elég ahhoz, hogy azonnal bizonyítékként kezeld.
Akkor kérdezem én, ki az elvakult és ki az elfogult?

Konzervatív0 2013.10.20. 19:13:51

@czjanos: na ebben legalább egyetértünk.

Konzervatív0 2013.10.20. 19:17:24

@sw_engineer: az teljes sajtó felolvashatod ha a teljes sajtó ugyan azt a hirt osztja meg veled a maga szájize szerint.
Én azt mondom hogy egyenlőre úgy néz ki nem áll meg a megvesztegetés és véleményem szerint a videó valódisága bukásra áll.
A végére - reményeim szerint - kiderül az igazság.

yard 2013.10.20. 19:19:10

@Konzervatív0: Ja.
Akkor írd ide szépen: annyira biztos vagyok benne, hogy ehhez a fidesznek semmi köze sem lehet, hogy törjem ki a nyakam, ha mégis volna.
Tessék.

Konzervatív0 2013.10.20. 19:23:10

@yard: Senkiért nem teszem tűzbe a kezem.
Egyenlőre most úgy érzem vesztésre áll a video dolga. ennyi.
Csak azért lenne érdekes ha kétséget kizáróan kiderülne hogy a szocik rendelték, mert az itt fasisztázó meg bűnözöző szoc-libek szembe kellene nézzenek a saját vakságukkal.
(mondjuk ugysem hinnék el a fidesz rendőrsége által bizonyitott dolgokat)

czjanos 2013.10.20. 19:25:55

@Konzervatív0: Látod? Ha nehezen is, de azért találni közös nevezőt!

sw_engineer 2013.10.20. 19:26:12

@$pi$: "Ugyanaz mint bármi másnak, csalásnak, lopásnak, gyilkosságnak. A emberek mindenféle bűncselekményeket bizonyítanak nap mint nap."

Tipikus mellébeszélés, semmi konkrétum. Amivel te példálózol, annak van kézzel fogható eredménye: gyilkosság esetén pl. egy halott, mellette nyomok, lopásánál a tolvajnál megtalált érték, stb. A választási csalásnál nincsenek ilyenek, a csalást elkövető felek nem érdekeltek abban, hogy kiderüljön, mert mindketten sárosak, eredménye pedig nehezen található meg (legfeljebb az anomáliák, amikről fentebb írtam, jelezhetik). Mivel diszkrét körülmények között történik, nehéz tetten érni, az esetleges hang és videó felvételeket pedig könnyű manipulációnak tekinteni, ti is éppen ezt teszitek.

Áruld már el, hogy ezt a bizonyos videót mikor tekintenéd hitelesnek, ezért bizonyító erejűnek?
Ha nem G.R. lakásán készült volna?
Ha kevesebb név hangzik el benne? Ha egy se fordulna elő benne, akkor mitől lenne hitelesebb? Akkor éppen azt mondanátok, hogy ez semmit sem bizonyít, ezért akár az MSZP is tehette.

Dr.Bio74 2013.10.20. 19:28:18

Ez a vidijó annyira szar (minden felesleges rágcsa - ki a Józsi, meg hol is vagyunk és ki mit köszön - nélkül), hogy képtelen vagyok elhinni, hogy az ellenzéket támogatók megelégedtek vele. Ez annyira szar, hogy nehezen hiszem el, hogy épeszű ember kiadja a kezéből, mint bizonyítékot. Ez alapján pedig csak két dolgot tudok elképzelni:
- Végünk, mert az ellenzéki oldalon debilek ülnek.
- Végünk, mert a felvételhez a fityisznek van köze, és az bizony azt jelenti, hogy bévágtak megint egy kis jellemtelen szaros csontot, hogy a lényeg sikkadjon. Ezek ők.

Jah, a bajai választások kapcsán annyi a fityiszes csalást megvillantó szösszenet készült (meg egy elsikált választás), hogy erre a felvételre értelmes embereknek semmi szüksége nem volt, hogy az egyértelműt meglássa. Erre a felvételre másnak volt szüksége, szerintem azért készült ilyen szar módon.

sw_engineer 2013.10.20. 19:29:19

@Konzervatív0: mindenkinek szembe kell néznie a saját vakságával.

$pi$ 2013.10.20. 19:42:43

@sw_engineer: "Tipikus mellébeszélés, semmi konkrétum."

A fenét.

"Áruld már el, hogy ezt a bizonyos videót mikor tekintenéd hitelesnek"

Ha nem lenne egyértelműen és nyilvánvalóan hamisítvány, életszerűtlen és nem derült volna ki róla, hogy a felvételen az emberek szerepet játszanak. Ha nem lenne egyértelmű, hogy egy ember tartja a kamerát, akiről a szereplők igyekeznek tudomást sem venni. Ha a szereplők hétköznapi módon beszélnének... és mondjuk az sem ártana, ha a vallomásukkal alátámasztanák történteket vagy kiderülne róluk, hogy tényleg baján laknak.

Hogy mást ne mondjak az előző video, ahol arról volt szó, hogy a fidesz szállítja az embereket a választásra, az hihető volt, ez meg nem az.

"Akkor éppen azt mondanátok, hogy ez semmit sem bizonyít"

Nem tudom miért beszélsz rólam többes számban, de ez a kijelentésed nyilvánvalóan nem igaz. Egyrészt ne mond meg, hogy mikor mit tennék, pláne ne bírálj olyannal, amit szerinted én *tennék*, másrészt viszont soha nem mondtam, hogy a másik video hamisítvány vagy nem bizonyít semmit.

Az, hogy a másik videót elfogadom valóságosnak egyértelműen bizonyítja, hogy nem vagyok fidesz hívő, aki a hitét előnyben részesíti a valósággal szemben, felesleges tehát azzal vádolnod, hogy ilyet tennék ha lenne rá egy következő video.

P.Freddy 2013.10.20. 19:44:21

Hű de megy a mosakodás, kenegetés Fidesz oldalról :) Hogy hát nem is olyan nagy dolog ez, meg biztos a szocik csinálták, de ne aggódjatok mert annyira nem nagy durranás, hiszen úgyis mindenki tudja... :)

Nos, vissza a jelenbe, az van eftársak, Orbán, Zsigó és a többi geci: bukta van. Fidesz-bukta van. Nem lekváros, nem csokis, hanem szaros Fidesz bukta, amilyent csak el tudtok képzelni, öcsécskéim. Kenhetitekk a hajatokra. :)

$pi$ 2013.10.20. 19:47:00

@P.Freddy: "Hogy hát nem is olyan nagy dolog ez, meg biztos a szocik csinálták"

Hát a szocik csinálták, ők maguk mondják a videón, hogy szívük szerint a bal oldalra szavaznának. ;)

Buday András · http://polgarda.blog.hu 2013.10.20. 19:48:08

Levezettük a dolgot, és mindig csak arra jutottunk, hogy

Fidesz = zseniális, jó.
MSZP = szar, szemét.

polgarda.blog.hu/2013/10/20/kik_rendeltek_meg_a_bajai_videot

vágner21 2013.10.20. 19:48:40

Egész jó kis Győzike show...eddig nem is láttam ezt a videót...de látom, hogya vége az, hogy a csávó elmegy a saját házából :))

Egyéb iránt a fidesznek van 110 hibája, mszp szdsznek volt 528...én inkább maradok ennél...nem mintha be lennék ájulva Tőlük, de van rednszere a kormany elképzeléseinek, vmi irányt fel tudnak mutatni....azonban abba egyetértek hogy ez a rendszer, nem jó spekulánsopknak, akik nem dolgoznak, a kamatgyűjtögetőknek, meg akik nem képzik magukat folyamatosan. Nah meg akik lusták..

P.Freddy 2013.10.20. 19:49:01

Egyébként, tegye fel a kezét, aki egy Zsigó-féle féregtől nem hányja el magát!

Kezeket fel!

Fideszes is lehet!

Na ugye !!! :)))

Okádék, görény, büdös mint a szar, egy fokkal se jobb mint bájer, a székletszavú :)))

De majd hónapután, nyóc-múva, a békaszarmeneten, ott majd lehet nyalni ennek a görénynek a fosát,

Hajrá Orbán Viktor, Hajrá Fidesz!

Dr.Bio74 2013.10.20. 19:49:04

@P.Freddy:

A legótvarosabb bukta sem érdekli őket, tudják, hogy mindig lesznek gátlástalan érdekemberek és hiszékeny hülyék és szimpla debilek akik révén minden hazugság nyerő és megéri és nem égő. Speciel ez a többi politikusra is igaz, csak a többiek most ellenzékben nyomják gátlástalanul a hazamegmentését.

Konzervatív0 2013.10.20. 19:52:57

@P.Freddy: te csak mocskot böfögni jársz ide?

Jaffar 2013.10.20. 19:59:39

@vágner21: maradjunk annyiban, hogy ez a rendszer csak annal jó, aki tud és akar segget nyalni...

Ui:
Ha majd kihúztad a fejedet és letörölted a szart a képedröl, akkor körbenézve esetleg megláthatod, hogy lehetne ezt jobban is csinálni.

P.Freddy 2013.10.20. 19:59:58

@Konzervatív0: Nem tehetek róla, Zsigó böfög fel mindenhonnan, tévéből-rádióból, hazudik mint egy görény, büdös mint egy orbán (vagy fordítva:), ha ez a gecicsótány egy mocsok, akkor igazad van.

Dr.Bio74 2013.10.20. 20:00:36

@vágner21:

Szimplán az a munkát, hogy szégyenlősen és öntudatosan kinyújtva tartod a nyelved ? Vigyázz, mert valahol csúnya helyen van a vége.
" rednszere a kormany elképzeléseinek, vmi irányt fel tudnak mutatni....azonban abba egyetértek hogy ez a rendszer, nem jó spekulánsopknak, akik nem dolgoznak, a kamatgyűjtögetőknek, meg akik nem képzik magukat folyamatosan"

A rendszere az a kormánynak, hogy akkor is hatalmon legyen ha bebukja a választásokat. Simán szétlopja az országot, nem számít semmi, csak a párthűség. Mindegy ez is egy rendszer, igazad van. Ez a rendszer nem jó a dolgozni akaróknak, mert lassan a legjobb esetben is közmunkás lehetsz, és képezheted magad árokpart munkásnak vagy közterület árgusszem megfigyelőnek. Jelenleg egyre kevesebb a tudást igénylő munka, sőt ahol eddig szakemberek voltak ott most pártkatonák osztják szakmai és gyakorlati tapasztalat nélkül az észt.
Az irány mindenhol máshol: végrehajthatatlan, átgondolatlan szabályok, törvények melyek már az érvénybe lépésük előtt minimum az ötödik módosításukat élik meg.
A képzések pedig: totális katyvasz és értelem nélküli drága felesleges szakmák, persze aminek volt értelme az is megdrágítva és összekeverve.
Gratula!

$pi$ 2013.10.20. 20:05:16

@Dr.Bio74: "A képzések pedig: totális katyvasz és értelem nélküli drága felesleges szakmák"

Felesleges szakmák?

vágner21 2013.10.20. 20:13:29

@Dr.Bio74: Na az ilyeneket birom....szöveg az van.."átgondolatlan szabályok"...nagyon gyenge vagyok seggnyalásban, viszont általánosítani is utálok...
Nah mind1,--ti se értitek magatokat az biztos, inkább érzelmi beállítottságról lehet szó a részetekről, mert ez nem normális indoklás, tipikus semmi pontos dolog csak hablaty.
De mind1, tudom ez már csak ilyen....
Igazat is adnák nektek, ha a nagy szoci haversrácok csak egyetlen egyszer Medgeysi után hoztak volna egy db jóléti intézkedést...csak egyet hoztak volna...

Dr.Bio74 2013.10.20. 20:13:35

@$pi$:
Olyan ismereteket raknak össze "szakmává" amiket egy értelmes ember 30 perc alatt elsajátít és gond nélkül használ.
Ha liftes a teherautód hátulja lassan papírt kell szerezned drága pénzen, hogy kezelhesd. De ha van szivattyú kezelői is, hogy 3 óra alatt megtudd, azt amit magadtól is megtudnál, ha vennél egy robbanómotoros szivattyút, stb. A lényeg mindent oktatunk jó pénzért, mer egyszer egy ellenőrzésnél akár kérhetik is a papírt. Igaz, sokszor már az oktatók sem tudják mit kellene oktatni és miből.
Közben egy hegesztői tanfolyam ára minimum megduplázódott, ha minden módszerre bizonyítványt akarsz akkor jó ha veszel fel kölcsönt.

Dr.Bio74 2013.10.20. 20:19:41

@vágner21:
Átgondolatlan szabályok: nézz utána, hogy hány jogszabály került visszavonásra, vagy ami rosszabb, már a sokadik módosításnál tart. Sőt ha megnézed, hogy egy átgondolatlan törvény mennyi gondot okoz a végrehajtási jogszabályoknál akkor láthatod, hogy 2010 óta rekordokat döntöget ez az ország. De semmi baj, hiszen az állandó változtatások, foltozások, vargabetűk jók, mert látszik, hogy akar valamit ez a kormány.

Dr.Bio74 2013.10.20. 20:21:00

Apropó: mi a tököm az a jóléti intézkedés?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.10.20. 20:30:48

@MACISAJT: Na azzal a híradóval hagyjál már! Azt normális ember nem nézi.

nnnnnnnn 2013.10.20. 20:31:20

Az MSZP rendelte a bajai videót

index címlap, hehe

vágner21 2013.10.20. 20:32:01

@Jaffar: Ez egy nagyon gyenge kritikai..a segg nyalás mindig létezett..És arra mindig lehet mutogatni.

De ez a rendszer azoknak jo akik kicsivel többet keresnek mint az atlag, mert vagy többet képezték magukat vagy többet dolgoznak.
Nah szóval ezek konrét dolgok a seggnyalással ellentétben :)

nnnnnnnn 2013.10.20. 20:32:46

@P.Freddy: mi van hülyegyerek, koppantál?

vágner21 2013.10.20. 20:37:01

Najó nincs kedvem szájkaratézni, meg idő buta érzelmi vitákra...holnap teljesítenem kell ezért lépek...good luck :)

P.Freddy 2013.10.20. 20:39:02

@$$$=$$$:

Ne időzz ezzel, köcsög Fideszes. Szanaszét szoptátok a csalóZsigóBuzeránsOrbán Lázár-féle hazugságokat, kár ebbe már befeccolni. Buktatok, vége. Szerencsére többen vannak akik nem szarozódtak be úgy mint ti, értetek meg nem kár, rendkívül kártékony Fidezses csótányfajzatok. Csótányíirtó, az igen.

tobeor 2013.10.20. 20:44:36

Látom a képmutatás ismét tort ül a fideszesek körében, ezért lenne egy kérdésem hozzájuk: van-e köztük akár csak egy darab is, akit kicsit is zavart amikor a szekszárdi trafikos hangfelvétel kapcsán kiderült, hogy a hős szeretett pártjuk valójában egy közönséges maffia?
Én nem tudok ilyenről, szóval kár verni a hisztit, mert a maffia híveit az se zavarná ha Kubatov ismerné be személyesen a csalást. Ja! Jut eszembe, már róla is volt egy lebukós hangfelvétel korábban, az se érdekelt titeket, szóval a példám telitalálat.

nnnnnnnn 2013.10.20. 20:47:55

@P.Freddy: hol? baján nyert a fidesz. erről ennyit. a videót a maszop rendelte meg. erről ennyit. koppantál kiskomcsi.

zotyesz11 2013.10.20. 20:49:26

@sw_engineer: Jaj, ne már...
"Fentebb leírtam, hogy nem zárom ki teljesen, hogy hamisítvány, de akkor is elég hitelesen ábrázolja, hogyan vette meg a Fidesz a cigányokat..."
Hát haver, nem irigyellek.

"A bizonyíték az bizonyíték!"
Ha meg nem, akkor meg:
"De így kell elképzelni!"
Ez annyira gáz...
index.hu/belfold/2013/10/20/a_bajai_botranyvideok_foszereploi_ismerik_egymast/
Tudom, hogy hiszel benne, hogy a Fidesz csalt.
De ez a filmecske, így sajnos nem igazán bizonyíték...

Az ilyen tobeor félék meg:
"akkor is elhittem, amikor más látta..." - kategória

tobeor 2013.10.20. 20:50:25

hahaha, amúgy isteni a műsor, már egy DK-s romát is belekevertek, szerintem a végén kiderül, hogy a Bilderbergék tényleg világösszeesküvő boszrokányvarázslók és ők vannak a hátterében ennek is :D

tobeor 2013.10.20. 20:52:56

@zotyesz11: mit zagyválsz kedves ezzel?: "akkor is elhittem, amikor más látta"

Konzervatív0 2013.10.20. 20:55:45

@tobeor: Én ugyan nem vagyok fideszes, de ugy érzem magadnak is feltehetetd a kérdést.
Amikor lampert móni vigasztalta a szocikat az önk. vereség után "hogy mi osztjuk szét az uniós forrsáokat, mi döntünk ki kap" akkor senki, de senki közületek nem zúgolódott.
Csak ha már a képmutatásnál tartunk....

Egyébként meg nem értem mi ebben a meglepő, minden párt így működik. Nyilván adott a lehetőség és ki fogja használni ami arra jó hogy az ellenzék tornázzon rajta de maguk sem csinálják másként.
Ne érts félre, nem akarok ezzel senkit felmenteni, viszont tenni nem nagyon lehet ellene hogy ne így legyen. Sehol a világon sajnos.

És gyorsan egy személyes példa: voltam önk képviselpő egy kis faluban. Meghivtuk az mszp-s országgyűlési képviselőnket mivel tornateremre pályáztunk és mindenhonnét elutasitottak mert kimerült az alap.
Azt kérdeztük tőle, hová érdemes pályázni, hol van még esélyünk, mivel 1-1 uj pályázat komoly pénzekbe kerül mi meg szegény község vagyunk.
Akkor ez a nemeslelkű jelenleg is mszp-s kolléga az alábbit átallotta mondani:
"A község nem rám szavazatt, most mit vár?"

Na ennyit a tiszetsség gráljairól.

zobod 2013.10.20. 21:04:01

Pár éve már eljátszották ezt a szocik, Kósáról készítettek egy kamuvideót, utóbb kiderült, hogy a tavaly őrizetbe vett keresztapa segítségével, aki mindent megtett volna hogy a szocik maradjanak hatalmon. Most itt az újabb gyalázatos csalás. Ezek még mindig az ötvenes évekbe képzelik maguk, ahol kedvükre gyárthatták a hamis bizonyítékaikat.

tobeor 2013.10.20. 21:04:05

@Konzervatív0: Miért is tehetném fel magamnak a kérdést? Mi közöm nekem Lamperthez?

Várjunk csak, kiknek is a kiirthatatlan mániája, hogy aki nem fidesznyik az automatikusan maszopnyik? ja, csak nem a fidesznyikeké? Szóval te nem vagy a maffia híve, és képmutató sem vagy, csak tök véletlenül pont úgy gondolkodsz mint a tipikus hitgyülisek, ugye?

hagyjuk ezeket a kisstílű hülyeségeket Konzervatív0. nem vagyok egyik banda híve sem, bár az tény, hogy a fideszmaffiánál aljasabb bűnszövetkezetet valószínűleg egész Közép-Európában nem lehetne találni. De ettől csak a gyagyásak gondolják, hogy akkor egyből szocivá válok.

... apropó, nem látom a kérdésemre a választ... bár te "nem vagy " fideszes, de ha már helyettem is gondolkodtál (igaz hibásan, de legalább megpróbáltad :) akkor megtehetnéd hogy helyettük is próbálkozol... vagy ahhoz már nem fűlik a fogad?

tobeor 2013.10.20. 21:06:24

@zotyesz11: szűk fél percig bírtam nézni a belinkelt zagyvaságot, bocsi de az ilyen gagyi (humorosnak szánt?) bődlik nem érdekelnek.

Konzervatív0 2013.10.20. 21:11:21

@tobeor: mondtam hogy maszopnyik vagy? Csak hogy nem hallottam akkor a hangod :) pedig a konzekvens vélemény fontos. Ennyi és pont. A kérdésedre pedig megadtam a választ :)

tobeor 2013.10.20. 21:12:48

@Konzervatív0:
"mondtam hogy maszopnyik vagy? "

igen mondtad.

innen folytasd, és továbbra is várom a választ az eredeti kérdésemre is.

Mérges 1234 2013.10.20. 21:14:00

@zobod:

Igazad van, a nagyobb baj viszont az, hogy a Fidesz semmivel nem különb......

Tehát van két gusztustalan hataloméhes párt.

Hinni itt már nem lehet senkinek és semminek.

tobeor 2013.10.20. 21:18:56

@Konzervatív0: te nem tudod mit írtál le 5 perce? aztakurvahétmeganyócátbaszki....

segítek, kedves, ezt írtad: "Amikor lampert móni (...) akkor senki, de senki közületek nem zúgolódott."

A "közületek" szó helyes értelmezése megvan ugye? Ezt te írtad ugye?

...ha majd arra sem emlékszel a boltból kijőve, hogy hol laksz, kérj állandó felügyeletet magad mellé, hidegek már az éjszakák az árokban alváshoz.

P.Freddy 2013.10.20. 21:20:37

@$$$=$$$:

Idefigyelj ifjúkommunista fideszes kisköcsög. Baján nyert a Fidesz tüzifval és lóvéval. Ennek rajtad, és a fajtádon (köcsög Fideszesek) kívül nem sokan örülnek, mert nem ez a demokrácia.

Takarodjatok a kurvanyátokba, buzifideszesek.

P.Freddy 2013.10.20. 21:26:58

@$$$=$$$:

Ja és mégvalami. Biszku Béla ítéletét remélem fejbentartjátok, ugyanis amit rá kimérnek, ugyanazt érdemlitek és kapjátok majd ti is, komcsigeci Fideszes görények.

dogbakszi 2013.10.20. 21:35:50

Olvasva a Blikk által kiadott cikket, abban az szerepel, hogy
- hárman szerepeltek, és hárman kameráztak...
Végignézve a videót az vágatlanul egy, minőségéből kiindulva nem túl jó minőségű telefonos videofelvétel. Ami még látszik, hogy a háttérben csendben megy a TV, mert a villogása látszik az egyik tárgyaló polóján.
Ha nem tudnánk, hogy a video annak a személynek a lakásán lett felvéve, aki a pénzt hozza, akkor még hihetnénk azt, hogy valódi élő felvétel és nem csak egy eljátszott, mert simán a TV tetejére fektetett mobillal a TV-re támaszkodva elkészíthető egy ilyen sz@r minőségű video észrevétlenül is. De tudjuk, hogy a video csak eljátszott, valamint azt is tudjuk, hogy az az első és második választás között, vagy a második után keletkezett, hisz az első előtt még nem tudhatták, hogy lesz megismételt választás.
- Ha pedig azt kezdeném el vizsgálni, hogy kinek az érdekében történhetett a videofelvétel, akkor sok kérdés jut az eszembe.
1. Miért állítja a vallomást tevő roma, hogy hárman videoztak, amikor csak egyikük csinálta?
2. A video készítésének időpontja nem derül ki, így az készülhetett a két választás között, de készülhetett a második, megismételt választás után is. Ez csak akkor deríthető ki, ha az eredeti videot a rendőrsség lefoglalja, majd szakemberekkel megvizsgáltatja. ...Na itt dől el, hogy ki is akinek az érdekében készült a film (most nem lehet sem pro, sem kontra bármelyik félre (Fidesz-MSZP) rámondani, hogy ő volt a simlis).
Ha a két választás között, akkor az MSZP és a Fidesz is lehet a hunyó, míg a második, megismételt választások után készült video esetén egyértelműen a Fidesz a hunyó.
3. Ha a vallomástevő ott járt a Jókai utcában, akkor helyszínrajzot kérnék tőle, hogy mely útvonalon, s hova ment, hol tárgyalt, mi van abban a szobában, ahol tárgyalt...stb. , s akkor kiderülhet, hogy a vallomástevő igazat mond-e vagy hazudik. Ha igazat mond a vallomástevő, akkor az MSZP, ha hazudik, akkor a Fidesz a hunyó.
Vagyis több kérdésre adandő válaszok elemzése után kideríthető lehetne, hogy melyik párt készíttette a videot.
A félelmem csak az, hogy pl. Radicsova telefonjából azért nem tudta a magyar rendőrség megtudni, hogy beszélt-e az ominózus baleset közben mobilon, mert "nem tudta a SIM kártyát kivenni a telefonból", s ezután visszaadta a tulajnak, annak őszinte boldogsága közepette, mert egy bizonyítékkal kevesebbje maradt a magyar hatóságnak..., vagyis itt sincsenek illúzióim azzal kapcsolatban, hogy mennyire lesz szakszerű a nyomozás az ügyben... :-(

Konzervatív0 2013.10.20. 21:45:59

@tobeor: "közületek" akik szóváteszizek a fidesz dolgait. Ez a helyes értelmezése.

Nem kell paranoidnak lenni.

zotyesz11 2013.10.20. 21:49:34

@tobeor: Gondoltam, hogy telitalálat...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.20. 22:01:35

No, ezért a csalásért nem Arany Medve-díj jár, mint Fliegaufnak a Csak a szél c. hazugságáért, hanem (remélhetőleg) börtön. Ilyen az a filmes szakma!:-)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.20. 22:02:12

@bbjnick:

Ilyen az a filmes szakma!:-) = Ilyen ez a filmes szakma!:-)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.10.20. 22:17:39

@bbjnick: Nem mellékesen Flieghaufnak is börtön járna.

tobeor 2013.10.20. 22:32:32

@Konzervatív0: szoci kontextusba helyezted a szót, most meg próbálkozol átértelmezni... kínos. akkor most válaszolsz végre arra amit eredetileg kérdeztem?

@zotyesz11: teli faszikám, totál teli ha te azt hiszed.

Robinzon Kurzor 2013.10.21. 09:03:43

Az volt már, hogy ez a videó (így) a Fidesz lejáratására nem alkalmas, az ellenzékére már egy kicsit jobban, de azért arra sem az igazi.

Van néhány dolog, amire viszont kiváló:
- tovább erodálni a szavazási hajlandóságot a fanatikusok körén kívül
- bármilyen 2014-es (már valódi) leleplező videónak előre elvenni az élét
- a hasonló csalások relativizálása (kb. jogaiba helyezése) azzal, hogy szoktatják a népeket annak kimondásához, hogy akár valódi a videó, akár nem, azért tudjuk, hogy így mennek ezek a dolgok mindkét oldalon

Robinzon Kurzor 2013.10.21. 09:07:17

Ami pedig a HVG-t illeti: ezt most beszopták, tipikus Teller-szindróma. Annyira jó lenne, ha igaz lenne, pont ilyet kérnénk a jézuskától, ezért inkább elhisszük.

Amiről kevesebb szó esik, hogy a Fidesz-közeli média esetében (HírTV, MaNem) ez az alapértelmezett működés, ők maguk hamisítják azokat a "forrásokat", amelyekre azután hivatkoznak.

Hírhamisító HVG 2013.10.21. 09:44:58

Elég megdöbbentő, hogy egyesek még mindig a Hírhamisító HVG-t védelmezik, amikor az aljas HVG már maga is elismerte a hamisítást... És bocsánatot kér...

Robinzon Kurzor 2013.10.21. 12:23:46

He-he, a Konteó Blog értő közönsége szerint (a szavazás jelen állása alapján) a Fidesz készítette a bajai videót.

konteo.blogrepublik.eu/2013/10/21/a-bajai-video/

maskep 2013.10.21. 14:43:07

Ha feltételezem, hogy mind a felvételt átadó MSZP, mind a közlő hvg.hu jóhiszemű volt, és nem tudtak a csalásról, akkor egyrészt iszonyatosan slendriánok, mert simán ellenőrizhető lett volna, másrészt jól magukra kenték a mocskot. És mindez azzal kezdődött, hogy a baloldal elkezdte hajszolni a szimpatizánsait, hogy dokumentáljanak bármi módon egy kis választási csalást. Ekkora barom öngólt!... Kocsis Máté kisfiúsan mosolyogva hátradől, és rendel egy kávét, amíg majd lehetősége lesz rosszabb képet festenie a Fidesz ellenfeleiről, mint azoknak önmagukról...

maskep 2013.10.21. 14:50:57

@zobod: Hát persze. Ilyet csak a szocik tudnak... Arra azért felhívnám a figyelmedet, hogy ezzel az utólag készített videóval a Fidesz "jogerős" választási csalásának a mocska maximum a baloldalra is kenődik. És bár még a legjobb esetben felelősek ezért, de tisztességtelenségben csak epgonjai próbálnak lenni a Fidesznek...

maskep 2013.10.21. 15:03:25

Egyébként nekem már akkor gyanús volt a videó, mikor még nem is láttam, csak hallottam a tartalmáról. Egy ismerősöm szerint ugyanis olyan személyes választási ígéretek hangzottak el az érintett szavazópolgárok házaiban, hogy "Ha nem mentek el szavazni a Fideszre, éhen fogtok dögleni..."

bömböcz 2013.10.21. 16:17:11

A retkek megszopatták a dzsúzokat!
Éljen az éljen!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.21. 16:26:11

@Robinzon Kurzor: @Hírhamisító HVG: @maskep:

Felesleges a bizonyítványt magyarázgatni! A videóról első rápillantásra nyilvánvaló volt, hogy kamuvideo. Kizárt dolog, hogy a HVG-sek ezt nyomban ne vették volna le! A fényképezés módja, szöge és a szereplők viselkedése, beszédmódja, hanghordozása a felvétel első másodperceitől nyilvánvalóvá teszi, hogy ott a "kamera" a helyiségben és annak tudatában "játszanak" az amatőrfilmszínészek. Ha a HVG-nek ennek ellenére kellett ez a "film" --- bárki készíttette is az ---, akkor az a HVG-t minősíti.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.21. 16:29:55

@bömböcz:

Szerintem kizárt, hogy a dzsúzok ennyire hülyék! Max. annyira aljasak és annyira magabiztosak (annyira sérthetetlennek hiszik magukat), hogy nem félnek bevállalni egy ilyen "ügyet".

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.21. 16:35:38

@bbjnick:

bárki készíttette is az=bárki készíttette is azt

panelburzsuj 2013.10.21. 16:56:41

@bbjnick:
Az igazi kérdés az, hogy ha már ezt a "kamu reklámfilmet" is százezrekért árulják az alkotók - vajon mennyibe kerülnek az "éles dokumentumok"?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.21. 17:22:44

@panelburzsuj:

Szerinted van még olyan, akit az igazság érdekel?

panelburzsuj 2013.10.21. 17:34:30

@bbjnick:
Na de atyám?!?...

Ha már te is a "Mi az igazság?"-nál teccesz tartani, mit szójjunk mi földiférgek?

(Egyébként könnyű lenne megállapítani: pikáns részleteket föl kell tenni a netre. A pár óráig elérhető UD-hangfelvételeknek is azonnal sokezres közönségük támadt a semmiből... )

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.21. 18:09:58

Nem azt kérdeztem, hogy "mi az igazság?", hanem hogy "van-e olyan, akit érdekel?"!

Látom, téged sem az igazság érdekel, hanem a "pikáns részletek", magyarán a botrány. A kettő pedig nagyon nem ugyanaz.

maskep 2013.10.21. 18:31:04

@bbjnick: Az igazság téged aztán egy percig se, az fix...

panelburzsuj 2013.10.21. 18:49:08

@bbjnick:

Eygszerűen nem tudom megszokni, hogy valaki azért vállalja be az ostobaság, értelenség rizikóját, hogy beszélgetőpartnere szavait kifacsarva rugdosson egyet.

Tsók beléd.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.10.21. 19:03:28

@panelburzsuj:

Mi nem érthető számodra abban amit írtam?
süti beállítások módosítása