(Forrás)
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr195530933
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.09.24. 10:38:48
Egy masik liberalis jelolt:
www.youtube.com/watch?v=ANRS5ohPW0E
www.youtube.com/watch?v=ANRS5ohPW0E
(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2013.09.24. 13:10:22
Az FPD sem véletlenül hullott ki 64 év után a Bundestagból.
2013.09.24. 13:26:15
Madarat tolláról, politikust..............
unionista (törölt) 2013.09.24. 13:28:23
(nyugat-) európában az ortodox nacionalizmus után az ortodox liberalizmus ("no free lunch") bukott meg. az ortodox kereszténység és az ortodox kommunizmus sose volt menő. hé rajcsányi! a te fejed az ezeket elvtelen módon kombináló "unortodoxok" seggében van.
Robinzon Kurzor 2013.09.24. 13:36:20
Az FDP szavazók ott vannak a CDU/CSU táborában, mert azok a pártok alapból -- magyar fogalmak szerint -- liberális vonalat visznek.
Robinzon Kurzor 2013.09.24. 14:24:05
@Kandeláber:
Hiába játszadozol a szavakkal, a tények ettől még makacs dolgok.
A német kormány politikája a magyar fogalmak szerint liberális.
A CDU-val rezsiharcban állunk, ők a rezsicsökkentés ellenségei.
Hiába játszadozol a szavakkal, a tények ettől még makacs dolgok.
A német kormány politikája a magyar fogalmak szerint liberális.
A CDU-val rezsiharcban állunk, ők a rezsicsökkentés ellenségei.
Pagnar 2013.09.24. 14:28:45
Lol
Ez a kep......zsenialis.
Van Isten.
Ez a kep......zsenialis.
Van Isten.
Kandeláber 2013.09.24. 14:32:23
@Robinzon Kurzor: És akkor a hamburgiak?
mno.hu/energia/hamburg-visszaveszi-energiahalozatat-1185909
Különben meg az itteni balosok úgy ünneplik Merkelt, mintha a szocdemek,meg az ottani szadesz győzött volna.
Muris.
mno.hu/energia/hamburg-visszaveszi-energiahalozatat-1185909
Különben meg az itteni balosok úgy ünneplik Merkelt, mintha a szocdemek,meg az ottani szadesz győzött volna.
Muris.
unionista (törölt) 2013.09.24. 14:59:51
@Kandeláber:
ne viccelj már. berlinben az egész politikai osztály liberálisabb, mint fodor gábor. az még kertész imrének is sok volt. a cdu nem a kdnp. zhirinovsky az orosz liberális párt vezetője egyszer azt nyilatkozta, hogy ha ő lesz az elnök, akkor a magyaroknak visszaadja erdélyt. persze ő egy orosz nacionalista, neoimperalista. felteszem te nagyjából egy ilyen pártot szeretnél. a ruszkiknál az a liberális.
ne viccelj már. berlinben az egész politikai osztály liberálisabb, mint fodor gábor. az még kertész imrének is sok volt. a cdu nem a kdnp. zhirinovsky az orosz liberális párt vezetője egyszer azt nyilatkozta, hogy ha ő lesz az elnök, akkor a magyaroknak visszaadja erdélyt. persze ő egy orosz nacionalista, neoimperalista. felteszem te nagyjából egy ilyen pártot szeretnél. a ruszkiknál az a liberális.
(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2013.09.24. 15:04:08
@Robinzon Kurzor: A cdu-táborban cdu-szavazók vannak, hiszen ha fdp-szavazók lettek volna, akkor az fdp-re szavaznak, és akkor az fdp nem esik ki a bt-ból.
unionista (törölt) 2013.09.24. 15:13:30
@Robinzon Kurzor:
szerintem a cdu magyar fogalmakkal sem liberális. inkább felvilágosult kereszténydemokrata és részben keresztényszocialista. és ezzel szemben az spd szociálliberális és liberális demokrata. a linke posztkommunista, a zöldek zöldek, az fdp pedig ortodox liberális elvekkel esett ki a szövetségi parlamentből. ahogyan az szdsz a magyar országgyűlésből.
a német cdu nem rendelkezik magyar megfelelővel. merkelnek egész kelet-közép európában nincs barátja. ennek megfelelően nem is fogja érdekelni ez a térség. persze kérdés, hogy milyen kormány lesz. és kérdés, hogy kikből lesznek alkancellárok, ki lesz a német külügyminiszter. és ugyanez az osztrákoknál hogyan alakul.
a magyar jobboldal számára az lenne a legrosszabb kelet-európát leosztanák balra. mert abból szerveződhet egy "nemzetközi" (közép-európai) szociáldemokrata párt.
és a végén a franciákkal és a britekkel felrakják a régi lemezt:
So comrades, come rally,
And the last fight let us face.
The Internationale,
Unites the human race.
nem értem, hogy a jobbosok a német választási eredménynek miért örülnek olyan nagyon. nekik az lett volna a jó ha marad az fdp.
szerintem a cdu magyar fogalmakkal sem liberális. inkább felvilágosult kereszténydemokrata és részben keresztényszocialista. és ezzel szemben az spd szociálliberális és liberális demokrata. a linke posztkommunista, a zöldek zöldek, az fdp pedig ortodox liberális elvekkel esett ki a szövetségi parlamentből. ahogyan az szdsz a magyar országgyűlésből.
a német cdu nem rendelkezik magyar megfelelővel. merkelnek egész kelet-közép európában nincs barátja. ennek megfelelően nem is fogja érdekelni ez a térség. persze kérdés, hogy milyen kormány lesz. és kérdés, hogy kikből lesznek alkancellárok, ki lesz a német külügyminiszter. és ugyanez az osztrákoknál hogyan alakul.
a magyar jobboldal számára az lenne a legrosszabb kelet-európát leosztanák balra. mert abból szerveződhet egy "nemzetközi" (közép-európai) szociáldemokrata párt.
és a végén a franciákkal és a britekkel felrakják a régi lemezt:
So comrades, come rally,
And the last fight let us face.
The Internationale,
Unites the human race.
nem értem, hogy a jobbosok a német választási eredménynek miért örülnek olyan nagyon. nekik az lett volna a jó ha marad az fdp.
Kandeláber 2013.09.24. 15:42:41
@unionista: Ki mondta, hogy a CDU a KDNP német megfelelője?
Egyébként meg két hsz-szel lejjebb önmagadat cáfolod ("Berlinben az egész politikai osztály liberálisabb, mint Fodor Gábor"), amikor azt írod hogy "a CDU magyar fogalmakkal sem liberális".
Talán beszéld meg magaddal, mielőtt írsz egy hszt, hogy mit is akarsz mondani.
Zsirinovszkijjal meg ne példálózz, Ázsia pillanatnyilag nem kompetens, mert Ázsia nem az Uralnál kezdődik, hanem Szabolcs-Szatmár-Bereg megyehatáránál.
Egyébként meg két hsz-szel lejjebb önmagadat cáfolod ("Berlinben az egész politikai osztály liberálisabb, mint Fodor Gábor"), amikor azt írod hogy "a CDU magyar fogalmakkal sem liberális".
Talán beszéld meg magaddal, mielőtt írsz egy hszt, hogy mit is akarsz mondani.
Zsirinovszkijjal meg ne példálózz, Ázsia pillanatnyilag nem kompetens, mert Ázsia nem az Uralnál kezdődik, hanem Szabolcs-Szatmár-Bereg megyehatáránál.
Mária Pirézia 2013.09.24. 15:50:23
@unionista: Az, hogy a magyar fogalmak szerint mi liberális meg mi nem, semmit nem jelent, az számít, hogy valóban mi liberális meg mi nem.
A Fidesz sem jobboldali párt, hanem egy erősen populista baloldali valami.
Az MSZP pedig erősen jobboldali gazdaságpolitikát tud folytatni.
Ettől még a magyaroknak csak az van meg, hogy ami szocialista nevű vagy liberális, az baloldali, ami meg Fidesz, az jobboldali.
Az már eszükbe sem jut, hogy létezik jobboldali liberalizmus is. Pedig létezik.
A CDU pedig, hogy-hogynem liberális-konzervatív párt, mert ez a két fogalom is megfér egymás mellett. Magyarországon a Bokros-féle MoMA ilyen párt. De őket persze baloldali-liberálisnak fogják fel az emberek. De attól még nem az.
A Fidesz sem jobboldali párt, hanem egy erősen populista baloldali valami.
Az MSZP pedig erősen jobboldali gazdaságpolitikát tud folytatni.
Ettől még a magyaroknak csak az van meg, hogy ami szocialista nevű vagy liberális, az baloldali, ami meg Fidesz, az jobboldali.
Az már eszükbe sem jut, hogy létezik jobboldali liberalizmus is. Pedig létezik.
A CDU pedig, hogy-hogynem liberális-konzervatív párt, mert ez a két fogalom is megfér egymás mellett. Magyarországon a Bokros-féle MoMA ilyen párt. De őket persze baloldali-liberálisnak fogják fel az emberek. De attól még nem az.
unionista (törölt) 2013.09.24. 16:30:51
@Kandeláber:
a cdu liberálisabb bármelyik magyar pártnál. nincs magyar megfelelőjük. mert ők kereszténydemokraták. de nem úgy, mint a kdnp. a cdu felvilágosult. és nem rendelkezik magyar testvérpárttal. ülhetnek együtt fidesszel az európai néppártban. de a fidesz ott olyan, mint itt a lungo drom. orbán ott nagyjából olyan, mint itt farkas flórián.
a cdu liberálisabb bármelyik magyar pártnál. nincs magyar megfelelőjük. mert ők kereszténydemokraták. de nem úgy, mint a kdnp. a cdu felvilágosult. és nem rendelkezik magyar testvérpárttal. ülhetnek együtt fidesszel az európai néppártban. de a fidesz ott olyan, mint itt a lungo drom. orbán ott nagyjából olyan, mint itt farkas flórián.
Kandeláber 2013.09.24. 16:52:41
@unionista: Arról beszélj, hogy még önmagadnak is ellentmondtál, nagyon rövid időn belül. :D
unionista (törölt) 2013.09.24. 17:09:54
@Mária Pirézia:
orbán ideológiai értelemben elég nehezen belőhető. de nem lehetetlen. időnként ortodox liberális (egykulcsos adó, kötelező közmunka van, nincs ingyen ebéd, stb), ortodox nacionalista (a magyarok ősnemzetből általa világnemzet lettek, stb), ortodox kommunista (vívja a harcot az imperialista nyugattal), és közben ortodox keresztény. elutasítja a nemzetiségek felett álló latinkeresztény vallást. ő egy olyan keleti kereszténységet akar, ami a pápaság primátusát elismeri. eredendően ez az "unortodox". orbán nagyjából egy olyan uralkodó egyházat szeretne, mint a görög katolikusok. orbán egy az oroszhoz hasonló keleti-keresztény (népnemzeti) vallást akart kreálni. azzal a különbséggel, hogy elismeri a szentszék elsőbbségét.
és ezt az "egyházat" akarja a piac fölé rendelni. van egy elképzelése a világról. amivel kivívja a magyarok nagyjából harmadának bizalmát. ezzel megszerzi az alkotmányozó hatalmat. csakhogy kiderül, hogy amit elképzel az nem működőképes. nincs másik opció. nincs b-terv. mindent megtesz azért, hogy a hatalomban maradjon. és ez csak úgy lehetséges ha közvetlen környezetében levőeket folyamatosan pénzeli. persze sokan kiesnek a pixisből. de miért nem voltak elég lojálisak? orbán nagyjából így gondolkodik. miközben a lelke mélyén liberális.
azért, mert ő "félvér". félig cigány, félig magyar. a pesti zsidó-magyar értelmiség nem magyarázta el neki, hogy őt zrínyi, bocskai, rákóczi, kossuth sorba kívánják emelni. csak ahhoz nem kell kövér lászló, vagy kósa lajos. és később sem kell hozzá a sok pecsovics navracsics. volt egy kenyértörés 93-ban. és azóta ő az áruló a liberális térfélen. ahogyan egyébként horthy miklós is áruló lett. mert eleinte benne is bízott a pesti zsidó-magyar értelmiség.
ez határozza meg a mai magyar közéletet. de ennek semmi köze nincs a némethez, vagy akár az osztrákhoz. itt változás úgy lesz, ha orbán egy újabb 180 fokos manőverrel kiegyezik a liberális értelmiséggel, vagy úgy ha ez a csata eldől. a történelem úgy van megírva, hogy mindig a szabadelvűek győznek. tehát akkor a másik opció, hogy orbán elbukik. a harmadik, hogy marad ez az ortodox-unortodox őrület.
orbán ideológiai értelemben elég nehezen belőhető. de nem lehetetlen. időnként ortodox liberális (egykulcsos adó, kötelező közmunka van, nincs ingyen ebéd, stb), ortodox nacionalista (a magyarok ősnemzetből általa világnemzet lettek, stb), ortodox kommunista (vívja a harcot az imperialista nyugattal), és közben ortodox keresztény. elutasítja a nemzetiségek felett álló latinkeresztény vallást. ő egy olyan keleti kereszténységet akar, ami a pápaság primátusát elismeri. eredendően ez az "unortodox". orbán nagyjából egy olyan uralkodó egyházat szeretne, mint a görög katolikusok. orbán egy az oroszhoz hasonló keleti-keresztény (népnemzeti) vallást akart kreálni. azzal a különbséggel, hogy elismeri a szentszék elsőbbségét.
és ezt az "egyházat" akarja a piac fölé rendelni. van egy elképzelése a világról. amivel kivívja a magyarok nagyjából harmadának bizalmát. ezzel megszerzi az alkotmányozó hatalmat. csakhogy kiderül, hogy amit elképzel az nem működőképes. nincs másik opció. nincs b-terv. mindent megtesz azért, hogy a hatalomban maradjon. és ez csak úgy lehetséges ha közvetlen környezetében levőeket folyamatosan pénzeli. persze sokan kiesnek a pixisből. de miért nem voltak elég lojálisak? orbán nagyjából így gondolkodik. miközben a lelke mélyén liberális.
azért, mert ő "félvér". félig cigány, félig magyar. a pesti zsidó-magyar értelmiség nem magyarázta el neki, hogy őt zrínyi, bocskai, rákóczi, kossuth sorba kívánják emelni. csak ahhoz nem kell kövér lászló, vagy kósa lajos. és később sem kell hozzá a sok pecsovics navracsics. volt egy kenyértörés 93-ban. és azóta ő az áruló a liberális térfélen. ahogyan egyébként horthy miklós is áruló lett. mert eleinte benne is bízott a pesti zsidó-magyar értelmiség.
ez határozza meg a mai magyar közéletet. de ennek semmi köze nincs a némethez, vagy akár az osztrákhoz. itt változás úgy lesz, ha orbán egy újabb 180 fokos manőverrel kiegyezik a liberális értelmiséggel, vagy úgy ha ez a csata eldől. a történelem úgy van megírva, hogy mindig a szabadelvűek győznek. tehát akkor a másik opció, hogy orbán elbukik. a harmadik, hogy marad ez az ortodox-unortodox őrület.
unionista (törölt) 2013.09.24. 17:21:40
@Kandeláber:
igazad van. nem voltam következetes. magyarországon a "liberális" a "felvilágosult" és a "szabadelvű" szinonimája egyszerre. de a kettő nem pontosan ugyanazt jelenti.
igazad van. nem voltam következetes. magyarországon a "liberális" a "felvilágosult" és a "szabadelvű" szinonimája egyszerre. de a kettő nem pontosan ugyanazt jelenti.
Pelso.. 2013.09.24. 18:15:17
Zseni vagy Ergé, az emberek már oly türelmetlenül vártak tőled valami hírmorzsát az európai liberalizmussal kapcsolatban, -így már nyugodtabban alszanak, s az égvilágon nem is gondolnak semmi másra.
Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.09.24. 18:52:13
@Pelso..: Ergé hiányt pótol, amikor az európai liberalizmus állapotával foglalkozik, hiszen amint a magyar közvélemény-kutatásokból és a friss német választási eredményekből is látható, az emberek többsége leszarja a liberalizmust. Ha pedig a kutyát sem érdekli a liberalizmus, akkor csak dicsérhetjük a Mandinert, amiért magára veszi ennek a hálátlan feladatnak a terhét, és mer szembemenni a trenddel, például a 444.hu-val és a cink.hu-val, akik bezzeg a hazai konzervativizmus állapotával foglalkoznak:
444.hu/2013/09/24/ajtai-tibor-fidesz/
cink.hu/a-ciganytelepeken-fantasztikusan-szerepelt-a-fidesz-1375959243
444.hu/2013/09/24/ajtai-tibor-fidesz/
cink.hu/a-ciganytelepeken-fantasztikusan-szerepelt-a-fidesz-1375959243
kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2013.09.24. 19:27:14
Szerintem inkább a fényképészet mint iparművészeti ág állapotáról árulkodik ez a kép, de arról beszédesen.
Higgyétek el, hogy a világ legfaszább legényéről is tudnék nektek torz, előnytelen képet lőni. De én akkor legalább tisztában lennék azzal, hogy tudatosan csinálom.
Ez a faszi viszont, aki ezt a fotónak csúfolt bűncselekményt elkövette, a fotózás legelemibb alapjaival illetve a legalapvetőbb szerkesztési elvekkel sincs tisztában. Úgyhogy jó kérdés, valójában kin és miért szórakozunk épp.
Higgyétek el, hogy a világ legfaszább legényéről is tudnék nektek torz, előnytelen képet lőni. De én akkor legalább tisztában lennék azzal, hogy tudatosan csinálom.
Ez a faszi viszont, aki ezt a fotónak csúfolt bűncselekményt elkövette, a fotózás legelemibb alapjaival illetve a legalapvetőbb szerkesztési elvekkel sincs tisztában. Úgyhogy jó kérdés, valójában kin és miért szórakozunk épp.
picur3ka 2013.09.24. 22:18:42
@Doomhammer:
" a successfully divorced school teacher"
I could not laugh out loud at this point, even though the whole add to me as someone from a lot less violent society is frightening.
" a successfully divorced school teacher"
I could not laugh out loud at this point, even though the whole add to me as someone from a lot less violent society is frightening.
Pelso.. 2013.09.25. 08:21:16
@Holger Hartland: Hasonlóan gondolom, persze, hogy le.
Megjegyzem, hiánypótló ötletek végtelen számban akadnak, aktuálisabbak netán, széles körből.
Megjegyzem, hiánypótló ötletek végtelen számban akadnak, aktuálisabbak netán, széles körből.
maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 09:17:01
A liberalizmus valójában azért bukott meg, mert nyert. Az alapvető liberális eszméket ma már elfogadja a baloldal (szélsőbalt leszámítva), a jobboldal pedig eleve liberális.
Így az önálló liberális pártok valós mondanivaló nélkül maradtak. Ezért kénytelenek voltak kitalálni maguknak témákat. Ezek a témák viszont jellemzően tizedrangú fontosságúak, marginálisak és népszerűtlenek. Így a nagy liberális pártokból bizarr szekták lettek, valós szavazói bázis nélkül.
Így az önálló liberális pártok valós mondanivaló nélkül maradtak. Ezért kénytelenek voltak kitalálni maguknak témákat. Ezek a témák viszont jellemzően tizedrangú fontosságúak, marginálisak és népszerűtlenek. Így a nagy liberális pártokból bizarr szekták lettek, valós szavazói bázis nélkül.
maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 09:18:56
@Kandeláber:
"Különben meg az itteni balosok úgy ünneplik Merkelt, mintha a szocdemek,meg az ottani szadesz győzött volna."
Jogosan teszik ezt, tegyük hozzá.
"Különben meg az itteni balosok úgy ünneplik Merkelt, mintha a szocdemek,meg az ottani szadesz győzött volna."
Jogosan teszik ezt, tegyük hozzá.
Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.09.25. 09:23:22
@Pelso..: Napi friss a hazai konzervativizmus állapotáról:
index.hu/belfold/2013/09/24/patkanyozzak_papcsakot_egy_titkos_felvetelen/
De megértem, hogy a Mandinernek fárasztó volna egy napi sorozat.
index.hu/belfold/2013/09/24/patkanyozzak_papcsakot_egy_titkos_felvetelen/
De megértem, hogy a Mandinernek fárasztó volna egy napi sorozat.
vantaan 2013.09.25. 09:43:32
@bbjnick: Ne ám a Zemútnyóccal gyere!
De nem az lenne a feladata minden magyarnak hogy erre az erkölcstelen rendszerre rámutasson?
Nem az lenne természetes hogy pl ha meghallja egy Orbán v. Kövér nevét akkor csak köp egyet?
Hol volt a zemút .... persze hol volt? S kitől várható? A cigány uzsorás által megzsarolt Bokod úti szerencsétlentől? ...
De nem az lenne a feladata minden magyarnak hogy erre az erkölcstelen rendszerre rámutasson?
Nem az lenne természetes hogy pl ha meghallja egy Orbán v. Kövér nevét akkor csak köp egyet?
Hol volt a zemút .... persze hol volt? S kitől várható? A cigány uzsorás által megzsarolt Bokod úti szerencsétlentől? ...
Kandeláber 2013.09.25. 09:51:23
@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Mert?
Az ottani szadesz be sem jutott a Bundestagba, hatvan valahány év után.
Auftrag Deutsches Reich. :D
Az ottani szadesz be sem jutott a Bundestagba, hatvan valahány év után.
Auftrag Deutsches Reich. :D
Pelso.. 2013.09.25. 10:11:03
@Holger Hartland: Hja, valamiből meg kell élni.
Különben, nálunk nincsenek "...izmusok", tehát állapotok sem.
Különben, nálunk nincsenek "...izmusok", tehát állapotok sem.
vantaan 2013.09.25. 10:11:18
@unionista: Mi mindent megmagyarázunk. Miért lenne feudális gondolkodású a magyar? Nem! ....hanem felépült egy bűnszervezet amely rátelepült az államra s maga ez a bűnszervezet szeretné hogy feudális gondolkodású lenne a nemzet. Igy elfogadható lenne az "úri falopás" a "20%" jobbágy adó, a kisemmizettek eltakarítása a városokból, a rendőri pofon az iskolákban ...stb. Pont inkább küzd az átlag magyar ez ellen lásd a politikai-gazdasági menekültek tömegei nyugaton.
unionista (törölt) 2013.09.25. 10:47:14
@vantaan:
nekem van olyan rokonom, akit konkrétan kirúgtak a fideszből. mert nem most látta, hogy ez egy maffia, hanem 20 éve ezt mondja. 93-ben pontosan látta. és visszakönyörögte magát. mert így van biztos megélhetése. a a nyugdíjas anyukája folyamatosan kampányol a szocialistákkal szemben. mert ha jönnek a szocik, akkor a a gyerek nem lesz főosztályvezető. és ki fogja eltartani a feleséget és az unokákat. de ez a rokonom pontosan érti, hogy ő a maffiának dolgozik. nem kell neki elmagyarázni. és ezzel nincs egyedül a közigazgatásban. szinte minden fideszes ismerősöm ugyanezt mondja. úgy gyűlölik a főnökeiket, mint az egykori ndk-ban az értelmiség a politikai tartótiszteket.
rogán antalt a saját munkatársai fogják hátba szúrni. egy ponton ez a b-vonal fog előrelépni. és persze lesznek új arcok. de hogy pontosan mikor, hogy pontosan miért lesz rendszerváltás azt nem lehet tudni. lehet ez fél év múlva. megverik a fideszt. lehet egy év múlva. az is elég, hogy az önkormányzati választásokon egyetlen városban független polgármestert és független képviselő testületet választanak. és kivívják a pénzügyi függetlenséget. azt mondják esztegromban, hogy ha inkasszó van, akkor hanyag kezelésnek is kellett lennie. és ki adott utasítást meggyes tamásnak? foglaljon állást erdő péter, hogy mégis a pártok, vagy a függetlenek oldalán áll. nyilatkozzon a bíboros. elég az ha egyetlen városban fellázad a polgárság. az esztergomi munkás azt mondja, hogy az nem ér, hogy ő dolgozik és nincs közvilágítás. de ehhez nem a szocialistákat kell visszahívni, hanem esztergom viszonylagos önállóságát kell kivívni. persze lehet, hogy csak 2 év múlva lesz változás. 2015-ben. mert valamiért olyan lesz a helyzet. de az is lehet, hogy csak 20 év múlva, addig marad az "ndk".
nekem van olyan rokonom, akit konkrétan kirúgtak a fideszből. mert nem most látta, hogy ez egy maffia, hanem 20 éve ezt mondja. 93-ben pontosan látta. és visszakönyörögte magát. mert így van biztos megélhetése. a a nyugdíjas anyukája folyamatosan kampányol a szocialistákkal szemben. mert ha jönnek a szocik, akkor a a gyerek nem lesz főosztályvezető. és ki fogja eltartani a feleséget és az unokákat. de ez a rokonom pontosan érti, hogy ő a maffiának dolgozik. nem kell neki elmagyarázni. és ezzel nincs egyedül a közigazgatásban. szinte minden fideszes ismerősöm ugyanezt mondja. úgy gyűlölik a főnökeiket, mint az egykori ndk-ban az értelmiség a politikai tartótiszteket.
rogán antalt a saját munkatársai fogják hátba szúrni. egy ponton ez a b-vonal fog előrelépni. és persze lesznek új arcok. de hogy pontosan mikor, hogy pontosan miért lesz rendszerváltás azt nem lehet tudni. lehet ez fél év múlva. megverik a fideszt. lehet egy év múlva. az is elég, hogy az önkormányzati választásokon egyetlen városban független polgármestert és független képviselő testületet választanak. és kivívják a pénzügyi függetlenséget. azt mondják esztegromban, hogy ha inkasszó van, akkor hanyag kezelésnek is kellett lennie. és ki adott utasítást meggyes tamásnak? foglaljon állást erdő péter, hogy mégis a pártok, vagy a függetlenek oldalán áll. nyilatkozzon a bíboros. elég az ha egyetlen városban fellázad a polgárság. az esztergomi munkás azt mondja, hogy az nem ér, hogy ő dolgozik és nincs közvilágítás. de ehhez nem a szocialistákat kell visszahívni, hanem esztergom viszonylagos önállóságát kell kivívni. persze lehet, hogy csak 2 év múlva lesz változás. 2015-ben. mert valamiért olyan lesz a helyzet. de az is lehet, hogy csak 20 év múlva, addig marad az "ndk".
Kandeláber 2013.09.25. 10:54:59
Egészen jó kép, lehetne azt a címet is adni alá, hogy "Liberális öröm a melegházasság engedélyezése miatt".
:D
:D
unionista (törölt) 2013.09.25. 11:45:51
@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
a klasszikus liberalizmushoz kell visszatérni. a független önkormányzatisághoz. csakhogy ahhoz reálértelmiség kell: szakorvos, szakmérnök, szaktanár, szakjogász, szakközgazdász. nem idomított majmok, hanem szakmunkások. ahhoz nem filozófusok kellenek, hanem természetfilozófusok.
és ha megkérdezed rajcsányit, vagy akármelyik konzervatív pártmunkást, akkor ők ezt a gondolkodást tagadják. ha meg kérdenéd őket, hogy miért? akkor azt válaszolják. mert ezt tanították nekik az "egyetemen". ha professzoriakat kérdede, akkor azt válaszolnák. a közéletben a reálértelmiséget favorizáló gondolkodás "zsidó", és nem "magyar". és ma ott tartunk, hogy az "egyetemisták" többsége szélsőjobboldali. a "magyar érzületre" akar diplomát kapni. mert azt választani a legkönnyebb.
na most lehet azt állítani, hogy nem kellenek a liberális eszmék. mert azokat már meghaladtuk. csakhogy a történeti fejlődés (ha létezik egyáltalán) nem nyílegyenes.
nekem vannak fideszes haverjaim. és elhiszik, hogy 200 ezer munkahely jött létre az elmúlt fél évben. mert ezt mondja a ksh. de ha megkérdem budapesten, hogy mégis hol van a 40 ezer új munkahely. debrecenben azt, hogy hol van a 4 ezer. mutassák már meg. akkor néznek ki a fejükből. hogy tényleg. a hazugságokat önkormányzati szinteken lehet leleplezni. és önkormányzati szintekről lehet elkezdeni építkezni.
persze úgy, hogy kell egy ennek a népnek kell egy kormányzati kerület az érzelmi motivációhoz. ami magában foglalja a várat, a gellért hegyet, a tabánt. margitsziget és a csepel közötti duna szakaszt a hidakat. a parlamentet, és pesti oldal nagykörúton belüli részét. amire az emberek büszkék lehetnek. és ahol a pártok ellophatnak annyi pénzt, ami a családnak elég. de azon kívül független agglomerációk kellenek. amelyik aztán (többnemzetiségű) megyékké és régiókká szerveződnek. német fejlődési mintára összeáll közép-európa. úgy, hogy annak esetleg részese lesz a balkán. ez legalább 100 év liberális programja. és persze lehet mondani másikat is.
az egy hülyeség, hogy a liberalizmusra nincs igény. és az is, hogy elvi balos eszmék nem kellenek. mert ha nem lesz commonwealth (közös jólét), azaz európa nem oszt közvetlen a szegényeknek, akkor bulgáriából egy szaros nemzet lesz. amit esetleg megszánnak a törökök és elfoglalják. és a magyarokra se vár sokkal "szebb jövő". liberális eszmék nélkül a székelyek úgy tűnnek el erdélyből, ahogy magyarországról a kunok, vagy jászok. ők nem szabadságot akarnak, hanem egy románokkal körbe vett gettót. azért, mert az elitjük azt mondja, hogy ebben a rezervátumban nem kell együttműködni a bocskoros románokkal. mert ez az elit tudja, hogy ha minden nemzetiség önállóan szerveződne, akkor visszatérnének a szászok. és multikulturális erdélyben nem lenne helye a feudális székelykedésnek. liberálisok kellenek, akik elmagyarázzák nekik. csak persze a székely feudális uradalmi elit ebben brutálisan ellenérdekelt. de akkor vívják meg a harcot a román birodalommal úgy, hogy körbe vannak kerítve. és magukra vannak hagyva. a magyarok többségét nem érdekli a székelyföld. a kettős honfoglalás és a történeti keveredés folytán nem áll szorosabb rokonságban, mint a románokkal, vagy a romákkal. de ha akarja vívja meg a csatát a "szittya fergeteg".
a másik opció, hogy a liberális diplomácia meggyőzi a németeket, hogy halicsba és erdélybe kellenek szászok. kéne még két szász tartomány. és ha ők azt mondják, hogy három nem elég. akkor a kárpátaljai és a székelyföldi magyaroknak lesznek jogai. mert vannak szövetségesei. de ehhez zrínyi, bocskai, rákóczi, kossuth nagyságú liberális politikus kell. mert a konzervativizmus az, hogy a székelyek faragják ki az ajtófélfát.
orbán lehetett volna ilyen. de ő elárulta a liberális eszméket. őt így vagy úgy, de el fogják taposni. mert a történelem úgy van megírva, hogy mindig a liberálisoknak van igazuk.
a klasszikus liberalizmushoz kell visszatérni. a független önkormányzatisághoz. csakhogy ahhoz reálértelmiség kell: szakorvos, szakmérnök, szaktanár, szakjogász, szakközgazdász. nem idomított majmok, hanem szakmunkások. ahhoz nem filozófusok kellenek, hanem természetfilozófusok.
és ha megkérdezed rajcsányit, vagy akármelyik konzervatív pártmunkást, akkor ők ezt a gondolkodást tagadják. ha meg kérdenéd őket, hogy miért? akkor azt válaszolják. mert ezt tanították nekik az "egyetemen". ha professzoriakat kérdede, akkor azt válaszolnák. a közéletben a reálértelmiséget favorizáló gondolkodás "zsidó", és nem "magyar". és ma ott tartunk, hogy az "egyetemisták" többsége szélsőjobboldali. a "magyar érzületre" akar diplomát kapni. mert azt választani a legkönnyebb.
na most lehet azt állítani, hogy nem kellenek a liberális eszmék. mert azokat már meghaladtuk. csakhogy a történeti fejlődés (ha létezik egyáltalán) nem nyílegyenes.
nekem vannak fideszes haverjaim. és elhiszik, hogy 200 ezer munkahely jött létre az elmúlt fél évben. mert ezt mondja a ksh. de ha megkérdem budapesten, hogy mégis hol van a 40 ezer új munkahely. debrecenben azt, hogy hol van a 4 ezer. mutassák már meg. akkor néznek ki a fejükből. hogy tényleg. a hazugságokat önkormányzati szinteken lehet leleplezni. és önkormányzati szintekről lehet elkezdeni építkezni.
persze úgy, hogy kell egy ennek a népnek kell egy kormányzati kerület az érzelmi motivációhoz. ami magában foglalja a várat, a gellért hegyet, a tabánt. margitsziget és a csepel közötti duna szakaszt a hidakat. a parlamentet, és pesti oldal nagykörúton belüli részét. amire az emberek büszkék lehetnek. és ahol a pártok ellophatnak annyi pénzt, ami a családnak elég. de azon kívül független agglomerációk kellenek. amelyik aztán (többnemzetiségű) megyékké és régiókká szerveződnek. német fejlődési mintára összeáll közép-európa. úgy, hogy annak esetleg részese lesz a balkán. ez legalább 100 év liberális programja. és persze lehet mondani másikat is.
az egy hülyeség, hogy a liberalizmusra nincs igény. és az is, hogy elvi balos eszmék nem kellenek. mert ha nem lesz commonwealth (közös jólét), azaz európa nem oszt közvetlen a szegényeknek, akkor bulgáriából egy szaros nemzet lesz. amit esetleg megszánnak a törökök és elfoglalják. és a magyarokra se vár sokkal "szebb jövő". liberális eszmék nélkül a székelyek úgy tűnnek el erdélyből, ahogy magyarországról a kunok, vagy jászok. ők nem szabadságot akarnak, hanem egy románokkal körbe vett gettót. azért, mert az elitjük azt mondja, hogy ebben a rezervátumban nem kell együttműködni a bocskoros románokkal. mert ez az elit tudja, hogy ha minden nemzetiség önállóan szerveződne, akkor visszatérnének a szászok. és multikulturális erdélyben nem lenne helye a feudális székelykedésnek. liberálisok kellenek, akik elmagyarázzák nekik. csak persze a székely feudális uradalmi elit ebben brutálisan ellenérdekelt. de akkor vívják meg a harcot a román birodalommal úgy, hogy körbe vannak kerítve. és magukra vannak hagyva. a magyarok többségét nem érdekli a székelyföld. a kettős honfoglalás és a történeti keveredés folytán nem áll szorosabb rokonságban, mint a románokkal, vagy a romákkal. de ha akarja vívja meg a csatát a "szittya fergeteg".
a másik opció, hogy a liberális diplomácia meggyőzi a németeket, hogy halicsba és erdélybe kellenek szászok. kéne még két szász tartomány. és ha ők azt mondják, hogy három nem elég. akkor a kárpátaljai és a székelyföldi magyaroknak lesznek jogai. mert vannak szövetségesei. de ehhez zrínyi, bocskai, rákóczi, kossuth nagyságú liberális politikus kell. mert a konzervativizmus az, hogy a székelyek faragják ki az ajtófélfát.
orbán lehetett volna ilyen. de ő elárulta a liberális eszméket. őt így vagy úgy, de el fogják taposni. mert a történelem úgy van megírva, hogy mindig a liberálisoknak van igazuk.
vantaan 2013.09.25. 11:47:24
@unionista:Valóban ma már csak a "b" vonalban bízhatunk! Lásd Papcsák esete. ....vagy Esztergom. Most már csak egymástól tudnak lopni! Egymás elől elvinni a lé-t! S ma már a korrumpáló s van olyan anyagi szintem hogy sokallja a jattot a semmiért.
Persze nemzet árulók mindig lesznek, megvehető Olcsó Jánosok a közhivatalokban az állami szerveknél. ...de ma már undorral figyeli a magyar akár a közmédia, akár a rendőrség de akár az ügyészség pártoskodó munkáját!
Persze nemzet árulók mindig lesznek, megvehető Olcsó Jánosok a közhivatalokban az állami szerveknél. ...de ma már undorral figyeli a magyar akár a közmédia, akár a rendőrség de akár az ügyészség pártoskodó munkáját!
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.25. 18:03:49
@jános515: @Világbajnok: @Kandeláber: @Pagnar: @picur3ka:
mer? mi baj Guy Verhofstadt-tal?
röhögött 2006-on? szíria miatt? beszólt orbánnal? vagy van más is?
erősen hiányos, igénytelen slendrián poszt.
majd mi kiválogatjuk, h a szerző melyikre gondol?
idézzetek már tőle vmit, én ezt nem ismerem.
@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: teljesen egyetértek, kinőtted a fogyatékosságod. márha a régi bircás, államos kisképű az te voltál
@unionista: de nekem nehogy azt mondd, hogy az mszp nem ugyanúgy maffia
mer? mi baj Guy Verhofstadt-tal?
röhögött 2006-on? szíria miatt? beszólt orbánnal? vagy van más is?
erősen hiányos, igénytelen slendrián poszt.
majd mi kiválogatjuk, h a szerző melyikre gondol?
idézzetek már tőle vmit, én ezt nem ismerem.
@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: teljesen egyetértek, kinőtted a fogyatékosságod. márha a régi bircás, államos kisképű az te voltál
@unionista: de nekem nehogy azt mondd, hogy az mszp nem ugyanúgy maffia
unionista (törölt) 2013.09.25. 21:01:47
@tesz-vesz:
azt gondolom, hogy maffia. de nem ugyanúgy. ti beszopjátok, hogy lendvai ildikó ugyanúgy tolvaj, mint bármelyik pártvezető. vagy, hogy mesterházy ugyanolyan maffiát akar, mint amit orbán elképzel. a különbség az, hogy mesterházy néhány gazember foglya. persze, hogy az ilyen ne jusson hatalomhoz. de ő nem alvilági módszerekkel akarna kormányozna. orbán eleve úgy képzeli. ez azért különbség.
mesterházy egy bájgúnár, aki a tükör előtt azon filózik, hogy merre fésülje a haját. orbán meg tényleg egy hatalommániás idiótává lett, akit az érdekel, hogy aznap miről dönthet: meddig legyenek bent a magyar gyerekek a napköziben? háromig, négyig, vagy fél ötig. a kedves nemzetvezető elvtárs ezt országosan eldönti. és elrendeli. erre élvez el, hogy ő elrendeli minden magyarnak. és a környezetében nincs senki, aki azt mondaná, hogy vitya ez így nem lesz jó. én híve vagyok annak, hogy szabjunk irányokat. és szabjunk minimum vagy maximum korlátokat. de eszembe nem jutna, hogy országosan elrendelni hogy meddig tartson a napközi. és nem ér úgy érvelni, hogy a gyereket elkérheti a szülő. jó hogy. kitalálják, hogy ha valaki mégis eljárna hegedűórára, vagy akárhová, akkor legyen nála igazolás. ha megállítja a rendőr. mert nyilván gyanús ha egy gyerek délután háromkor megy a hegedűtokkal. ha nincs nála igazolás, akkor mi történik? ezt még nem tudjuk. de orbán viktor a következő facebook üzenetében majd ezt is megoldja.
azt gondolom, hogy maffia. de nem ugyanúgy. ti beszopjátok, hogy lendvai ildikó ugyanúgy tolvaj, mint bármelyik pártvezető. vagy, hogy mesterházy ugyanolyan maffiát akar, mint amit orbán elképzel. a különbség az, hogy mesterházy néhány gazember foglya. persze, hogy az ilyen ne jusson hatalomhoz. de ő nem alvilági módszerekkel akarna kormányozna. orbán eleve úgy képzeli. ez azért különbség.
mesterházy egy bájgúnár, aki a tükör előtt azon filózik, hogy merre fésülje a haját. orbán meg tényleg egy hatalommániás idiótává lett, akit az érdekel, hogy aznap miről dönthet: meddig legyenek bent a magyar gyerekek a napköziben? háromig, négyig, vagy fél ötig. a kedves nemzetvezető elvtárs ezt országosan eldönti. és elrendeli. erre élvez el, hogy ő elrendeli minden magyarnak. és a környezetében nincs senki, aki azt mondaná, hogy vitya ez így nem lesz jó. én híve vagyok annak, hogy szabjunk irányokat. és szabjunk minimum vagy maximum korlátokat. de eszembe nem jutna, hogy országosan elrendelni hogy meddig tartson a napközi. és nem ér úgy érvelni, hogy a gyereket elkérheti a szülő. jó hogy. kitalálják, hogy ha valaki mégis eljárna hegedűórára, vagy akárhová, akkor legyen nála igazolás. ha megállítja a rendőr. mert nyilván gyanús ha egy gyerek délután háromkor megy a hegedűtokkal. ha nincs nála igazolás, akkor mi történik? ezt még nem tudjuk. de orbán viktor a következő facebook üzenetében majd ezt is megoldja.
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.25. 21:33:27
@unionista: mesterházika is ugyanolyan szellemiségben nőtt fel, mint a többi mszmp-s, ugyanúgy lopna, csalna és hazudna. tökéletesen egyformák korruptságban csak ő nyíltan felvállalja hogy egy diktatórikus rendszer jogutódjában lopogat, míg orbán elsunnyogja ezt és a szavazatok miatt hazudozik még az ideológiáját illetőleg is.
az mszp ugyanúgy prolipárt ahogy a szavazói is. míg a fidesznek tisztességes, hiszékeny, naiv, keresztény követői vannak, de a fidesz is ugyanúgy prolipárt, kivakart komcsik uralkodnak mindkettőben.
orbánt nem érdekli meddig legyenek a kölykö k a napköziben, azt se tudja már mit hazudptt a múlthéten, forradalmat beszéltek? imf ellen szóltak? ingyenes a jogászképzés? földek a családoké?
nem érdekli mit mondott korábban, ezeket úgy adják a szájába a tanácsadók, oligarchák, csicskások, ő csak bemagolja, csak a fizetése és az ellopható javak érdeklik,meg hogy hogyan tudja elsikálni hogy ne legyen kideríthető, meg hogy sikeres legyen a kezelés grazban, a legjobb gyógyszereket kapja :) , csak ezek érdeklik, meg hogy csányi utasításait jól hajtsa végre
ezeket a nemzetinek propagált törvényeket, szabályokat csak azért hozzák, hogy meglegyen a nemzeti imázs. nem orbán találja ki, őt nem érdekli nagyon más a luxusprostikon kívül, meg a vidimeccseken kívül.
az mszp ugyanúgy prolipárt ahogy a szavazói is. míg a fidesznek tisztességes, hiszékeny, naiv, keresztény követői vannak, de a fidesz is ugyanúgy prolipárt, kivakart komcsik uralkodnak mindkettőben.
orbánt nem érdekli meddig legyenek a kölykö k a napköziben, azt se tudja már mit hazudptt a múlthéten, forradalmat beszéltek? imf ellen szóltak? ingyenes a jogászképzés? földek a családoké?
nem érdekli mit mondott korábban, ezeket úgy adják a szájába a tanácsadók, oligarchák, csicskások, ő csak bemagolja, csak a fizetése és az ellopható javak érdeklik,meg hogy hogyan tudja elsikálni hogy ne legyen kideríthető, meg hogy sikeres legyen a kezelés grazban, a legjobb gyógyszereket kapja :) , csak ezek érdeklik, meg hogy csányi utasításait jól hajtsa végre
ezeket a nemzetinek propagált törvényeket, szabályokat csak azért hozzák, hogy meglegyen a nemzeti imázs. nem orbán találja ki, őt nem érdekli nagyon más a luxusprostikon kívül, meg a vidimeccseken kívül.
picur3ka 2013.09.25. 21:39:15
@tesz-vesz:
Semelyikre szerintem, csak rohogunk a foton, mint a bastyas liberalizmus megtestesitoen.
Semelyikre szerintem, csak rohogunk a foton, mint a bastyas liberalizmus megtestesitoen.
Robinzon Kurzor 2013.09.25. 21:58:58
@Kandeláber: "És akkor a hamburgiak?"
Az általad linkelt cikk szerint a CDU (is, meg a többiek is, de ez most mindegy) ellenzik.
Tehát továbbra is ott tartunk, hogy a CDU-val és személyesen Endzsivel áll rezsiháborúban a Fidesz és Orbán.
Az általad linkelt cikk szerint a CDU (is, meg a többiek is, de ez most mindegy) ellenzik.
Tehát továbbra is ott tartunk, hogy a CDU-val és személyesen Endzsivel áll rezsiháborúban a Fidesz és Orbán.
Robinzon Kurzor 2013.09.25. 22:02:21
@triumphator:
A 2009-es FDP-szavazók vannak ott a mostani CDU-szavazók között.
Csak meg kell nézni a számokat.
A 2009-es FDP-szavazók vannak ott a mostani CDU-szavazók között.
Csak meg kell nézni a számokat.
Robinzon Kurzor 2013.09.25. 22:06:48
@unionista: " ha nincs nála igazolás, akkor mi történik? ezt még nem tudjuk."
De tudjuk: volt már, akit a rendőr visszavitt az iskolába, mert nem volt nála igazolás.
De tudjuk: volt már, akit a rendőr visszavitt az iskolába, mert nem volt nála igazolás.
unionista (törölt) 2013.09.25. 22:19:57
@Robinzon Kurzor:
le vagyok maradva.
le vagyok maradva.
Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.09.26. 00:32:42
A hazai konzervativizmus állapotáról (most kép!):
444.hu/assets/r%C3%A1kay-philip-%C3%A9s-a-szavak-ereje.jpg
(Nyugi, hamar meg fogom unni.)
444.hu/assets/r%C3%A1kay-philip-%C3%A9s-a-szavak-ereje.jpg
(Nyugi, hamar meg fogom unni.)
Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.09.26. 01:22:52
@picur3ka: Hiába ír, kommentek sajnos nem nevezhetnek "A hazai konzervativizmus állapotáról" című itteni kommentrovatomba, különben napi eggyel számolva is egy életre elég anyag lenne.
Kandeláber 2013.09.26. 08:50:25
@Robinzon Kurzor: Civilek kezdeményezték, akik feltehetően (még) nincsenek a cégek zsebében.
@tesz-vesz: Az a baj vele, hogy úgynevezett "liberális".
@tesz-vesz: Az a baj vele, hogy úgynevezett "liberális".
Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.09.26. 11:50:19
A magyar konzervativizmus állapotáról:
hvg.hu/itthon/20130926_Oktatasi_kaosz_rendszerbol_eltunt_pedagog
Autokrácia - autoritás nélkül.
Arra még várni kell, hogy tényleg a fideszes alpolgi kokainozott-e Szombathelyen, de ha sokat kell várni, addig is lesz más, ami ebbe a rovatba való.
hvg.hu/itthon/20130926_Oktatasi_kaosz_rendszerbol_eltunt_pedagog
Autokrácia - autoritás nélkül.
Arra még várni kell, hogy tényleg a fideszes alpolgi kokainozott-e Szombathelyen, de ha sokat kell várni, addig is lesz más, ami ebbe a rovatba való.
arvizparty 2013.09.26. 15:16:41
Szerintem a liberalizmus olyan, mint a napon aszalt korpa. Száraz, ízetlen, érdektelen - semmi.
Ma már minden demokratikus párt alapvetően liberális, "habeas corpus", általános, titkos, és egyenlő választójog, a hatalmi ágak elválasztása, a törvény és jog uralma, szólásszabadság.
Ami ezen túl van, ahhoz a liberalizmus hozzátenni nem tud, szétbaszni annál inkább a parttalan szabadság és szabadosság vágyával.
Ma már minden demokratikus párt alapvetően liberális, "habeas corpus", általános, titkos, és egyenlő választójog, a hatalmi ágak elválasztása, a törvény és jog uralma, szólásszabadság.
Ami ezen túl van, ahhoz a liberalizmus hozzátenni nem tud, szétbaszni annál inkább a parttalan szabadság és szabadosság vágyával.
Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.09.26. 17:34:34
A magyar konzervativizmus állapotáról:
hvg.hu/itthon/20130926_szekszard_helyi_ujsag_polgarmester
Kirúgták a helyi lap főszerkesztőjét, mert interjút közölt volna a trafikrablásról kitálaló helyi fideszes apjával (amúgy teljesen más apropóból).
Na, meguntam. :)
hvg.hu/itthon/20130926_szekszard_helyi_ujsag_polgarmester
Kirúgták a helyi lap főszerkesztőjét, mert interjút közölt volna a trafikrablásról kitálaló helyi fideszes apjával (amúgy teljesen más apropóból).
Na, meguntam. :)
picur3ka 2013.09.26. 22:32:06
@Holger Hartland:
Az semmi, egy masik meg ellopta a templomharangot.
@HH poszt2:
En a trafik-ugyben nem vagyok jaratos, mar az indulaskor sem erdekelt, epp olyannak tunt, mint a 'nincs sajto szabadsag' nyivakolas. Az ellenzeki baloldal mar akkor tudott a 'mutyirol', mikor meg a torvenyt be sem vezettek.
Egy hirtelen googlizas semmi mast nem dob fel, mint kommunistta hirportalok vergozos ajvekolasat.
Nem nagyon vagyok meggyozve, ha nem haragszik.
Kulonosen, hogy nem reg itt is lecsuktak femajtokkal az osszes dohany arudat, latni nem lehet, kulon engedely kell az arusitasahoz. EU, melyik orszag, hogy oldja meg...
Az semmi, egy masik meg ellopta a templomharangot.
@HH poszt2:
En a trafik-ugyben nem vagyok jaratos, mar az indulaskor sem erdekelt, epp olyannak tunt, mint a 'nincs sajto szabadsag' nyivakolas. Az ellenzeki baloldal mar akkor tudott a 'mutyirol', mikor meg a torvenyt be sem vezettek.
Egy hirtelen googlizas semmi mast nem dob fel, mint kommunistta hirportalok vergozos ajvekolasat.
Nem nagyon vagyok meggyozve, ha nem haragszik.
Kulonosen, hogy nem reg itt is lecsuktak femajtokkal az osszes dohany arudat, latni nem lehet, kulon engedely kell az arusitasahoz. EU, melyik orszag, hogy oldja meg...
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.27. 01:00:48
@Kandeláber: és miért úgynevezett?@picur3ka: minden szót úgy kell kihúzni belőletek?!
picur3ka 2013.09.27. 01:21:13
@tesz-vesz:
Sirjunk? Lehetne, ebben igaza van, csak meg kevesbe segit, szerintem.
En mar tulleptem a megfogadott hataskoromet igy is, bar maga nem volt benne; de elhataroztam, senkit nem szolitok meg, ha lehet.
Sirjunk? Lehetne, ebben igaza van, csak meg kevesbe segit, szerintem.
En mar tulleptem a megfogadott hataskoromet igy is, bar maga nem volt benne; de elhataroztam, senkit nem szolitok meg, ha lehet.
Kandeláber 2013.09.27. 16:09:38
@tesz-vesz: Jó, nem úgynevezett, hanem tényleg az.
Amellett homár külseje van.
Amellett homár külseje van.
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.27. 18:53:04
@picur3ka: de azt azért elmondhatod hogy ki ez a fickó nem?
@Kandeláber: fogalmam nincs ki ez, azért kérdezem, hátha vki mond róla vmit.
@Kandeláber: fogalmam nincs ki ez, azért kérdezem, hátha vki mond róla vmit.
picur3ka 2013.09.27. 21:52:18
@tesz-vesz:
Elmondhatod, ha akarod, en csak a kepen nevettem, ilyen ecceru vagyok.
Az un. liberalis az valojaban kommenista vagy anarchista manapsag. Gorogdinnye partok is, kivul zold, belul veres.
Elmondhatod, ha akarod, en csak a kepen nevettem, ilyen ecceru vagyok.
Az un. liberalis az valojaban kommenista vagy anarchista manapsag. Gorogdinnye partok is, kivul zold, belul veres.
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.28. 11:06:25
@picur3ka: mit mondjak el? én kérdezem hogy ki ez és miért kell nevetni, megbotránkozni rajta, mert én nem ismerem
Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.09.29. 08:33:05
@tesz-vesz: Verhofstadt egy belga liberális, aki az EU politikusaként többször is beszólt Orbánéknak. A kép üzenete mandinerül pedig valami olyasmi lehet, hogy lám, ennyit ér az európai liberalizmus, hogy Magyarországról csak ilyen gagyi, bukott figurákkal barátkoznak, mint a Fodor. Olcsó poszt, elég egy kép és hozzá valami tendenciózus cím, szöveg nem is kell, és persze addig sem kell a Párt számára kellemetlen ügyekkel foglalkozni.
A posztnak természetesen semmi, de semmi, és tényleg semmi köze ahhoz, hogy a mandineresek megint kaptak 3,7 milliót az orbanviktor.hu üzemeltetéséért:
444.hu/2013/09/28/simicska-kozeli-cegnek-es-sok-jobboldali-ujsagironak-is-jutott-allami-tamogatas/
A posztnak természetesen semmi, de semmi, és tényleg semmi köze ahhoz, hogy a mandineresek megint kaptak 3,7 milliót az orbanviktor.hu üzemeltetéséért:
444.hu/2013/09/28/simicska-kozeli-cegnek-es-sok-jobboldali-ujsagironak-is-jutott-allami-tamogatas/
mavo · http://polmavo.blog.hu 2013.09.29. 21:53:42
@Holger Hartland:
ebben az a szép, hogy amikor pár éve ez először szóba került, elismerték, hogy volt hozzá közük, majd rögvest hozzátették, hogy de már nem.
ebben az a szép, hogy amikor pár éve ez először szóba került, elismerték, hogy volt hozzá közük, majd rögvest hozzátették, hogy de már nem.
picur3ka 2013.09.29. 23:30:45
@Holger Hartland:
Ne butuskodjek, minden Fideszest kitiltottak szinte. Az orult komi trollok meg itt elvezkednek.
Akit nem, az meg elment.
Ne butuskodjek, minden Fideszest kitiltottak szinte. Az orult komi trollok meg itt elvezkednek.
Akit nem, az meg elment.
Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.09.30. 13:54:27
@mavo: Pedig ez aprópénz. A kőszegi Tranzit fesztiválra közben kapott 110 milliót egy nagyon hasonló és talán részben átfedő ifjúkonzerv kör, az új testnevelési stratégiát pedig bő 2000 millióért írják, na ezt nem a mandiner, bár sosem lehet tudni, egy jobbklikkes azért akad arrafelé.
@picur3ka: Fideszest? Kitiltottak? Honnan, a szoci pártközpontból szerkesztett egyenlítő blogról? Mert innen ugyan aligha.
@picur3ka: Fideszest? Kitiltottak? Honnan, a szoci pártközpontból szerkesztett egyenlítő blogról? Mert innen ugyan aligha.
Bell & Sebastian 2013.09.30. 14:52:55
@Holger Hartland: Mit mondjak, van itt lóvé, doszta. Propagandából épül az ország. De van egy olyan sanda gyanúm, hogy szocializáltabb években is így ment, csak azt máshol dobolták.
Ez a Lázár lehet a leg... okosabb (francnak van kedve belebotlani egy kitömött, jó hírnév -irodába), mert ő szórja el a legtöbb zsét pótolhatatlan, kommunikációs tanácsokra. Bizonyára minden szótárat felkutattak pár hívószóért. Uzsorás, boltocska, megélhetési, rezsi, csakis a nemzeti, vésztartalék kultúrkörből.
De közben csendben gyűlnek a küldőszavak is.
Ez a Lázár lehet a leg... okosabb (francnak van kedve belebotlani egy kitömött, jó hírnév -irodába), mert ő szórja el a legtöbb zsét pótolhatatlan, kommunikációs tanácsokra. Bizonyára minden szótárat felkutattak pár hívószóért. Uzsorás, boltocska, megélhetési, rezsi, csakis a nemzeti, vésztartalék kultúrkörből.
De közben csendben gyűlnek a küldőszavak is.
Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.10.01. 02:00:04
@Bell & Sebastian: Ennek a sok tehetségnek egy olyan X-faktor kellene, ahol X a letöltendő évek száma, és nem lehet kevesebb, mint tíz. Érdekeseket dob a google a nem sportoló tesi-stratégákra is. A szociknál nem gyűlt össze ilyen sok sunyi tekintetű fiatal - ez vagy a gerontokrácia utóhatása, vagy a feltörekvő szociopaták döntöttek úgy, hogy a narancsra tesznek.
picur3ka 2013.10.02. 00:17:36
@Földi Bence:
Na jo, nem is lattam, csak gondoltam, lecsekkolom, mennyire olvasnak egyaltalan, de magat nem lehet rajta kapni.
Le a kalappal, Bence!
Na jo, nem is lattam, csak gondoltam, lecsekkolom, mennyire olvasnak egyaltalan, de magat nem lehet rajta kapni.
Le a kalappal, Bence!
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.10.08. 12:01:14
@Holger Hartland: úh, kösz.
kemény ez az újabb milliók a kádergyerekeknek. biztos hogy vérségiek is.
itt már találgattam, hogy azért mert beszólt orbánnak:
@tesz-vesz:
kemény ez az újabb milliók a kádergyerekeknek. biztos hogy vérségiek is.
itt már találgattam, hogy azért mert beszólt orbánnak:
@tesz-vesz:
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.10.08. 12:11:08
@Holger Hartland: ez a krakkó ákos is nagy tolvaj lehet:
9 millió: Krakkó Ákos, a Hír Tv műsorvezetője. Lázár János sajtókommunikációs tevékenységében működött közre.
9 millió: Krakkó Ákos, a Hír Tv műsorvezetője. Lázár János sajtókommunikációs tevékenységében működött közre.
Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.10.08. 17:46:28
@tesz-vesz: Ilyen ország pedig nincs.