Szárszó-szindróma: a balliberális zsákutca
2013. június 25. írta: Lakner Dávid

Szárszó-szindróma: a balliberális zsákutca

hellerkesz.png

Ezek után, ha valaki felteszi a kérdést, miként vezethet három év kormányzás után is ennyivel a Fidesz, illetve miért van nagy esélye vinni a 2014-es választásokat is, elég lesz rá annyit mondani: Szárszó miatt. Pontosabban: mindazon jelenségek miatt, amik a maguk pompájában voltak jelen a balatonszárszói baloldali-liberális találkozón. Értelmiségi gőg, kisszerűség, képmutatás: Farkasházy Tivadar egy évtized kihagyás után megtartott házibulija tökéletes kvintesszenciáját nyújtotta annak, mi is volt annyira visszataszító a kilencvenes évek értelmiségi viszonyaiban.

bmx_ bajnai_mesterhazy_szarszo.jpg

Plankó Gergő tökéletesen foglalta össze 444-es írásában: itt ez a jó csomó fontoskodó ember, akik végre újra valakiknek, a közélet alakítóinak képzelhetik magukat. Ők pedig számukra legfontosabb kérdésként arról próbálnak dönteni, hogy Bajnai vagy Mesterházy legyen inkább a miniszterelnök-jelölt. Filozófusok, írók és újságírók az ország legfontosabb kérdésének tartják, hogy a szürke Mesterházy vagy a még szürkébb Bajnai vezetésével induljon neki az egyesült baloldal a jövő évi választásoknak. Közben eljátsszák, hogy még mindig élet és halál urai, hogy ha Mesterházy nem áll be Bajnai mögé, akkor „belőle már soha nem lesz semmi”; mintha csak az ilyesmiről 2013-ban is még ők dönthetnének. A külső megfigyelő pedig nem győz újra és újra megdöbbenni, hogy Konrád György, Heller Ágnes vagy mondjuk Gálvölgyi János idáig jutottak. Hogy olyan művészek, filozófusok, akiknek szakmai életművében tényleg van egy-két kiemelkedő pont, ennyire nem veszik még mindig észre magukat.

Abban már Schiffer Andrásnak van igaza: az itt megjelentek nem értik Magyarországot. Nem értik jelenét, ahogy jövőjét sem. Oldalakat képesek az ÉS-ben megtölteni arról, minek is nevezzék akkor az Orbán-rendszert, de ennél tovább nem jutnak, nem juthatnak. Mert még ha tökéletes képet is lennének képesek festeni a Fidesz kormányzásáról, akkor sem lenne senkinek világos, rájuk nézvést mi a relevanciája a felskiccelt borzalmaknak. Hogy Kovács Lászlótól, Magyar Bálinttól, Lendvai Ildikótól és Fodor Gábortól mit várhatna Magyarország a jövőben. Reményt? Demokráciát? Hagyjuk már.

Pontosan azért tart ott a Fidesz, ahol, mert az ellenzéki pártok még ahhoz is inkompetensek, hogy Farkasházy Tivadart és Konrád Györgyöt a sarokba állítsák. Kiáll Szárszón Bajnai és Mesterházy és hagyják, hogy Teddy belevigye őket ebbe a rendkívül kínos BMX-es szóviccparádéba; hogy úgy tegyen, mintha neki lenne beleszólása abba, ki mellé is fog végül kerülni az a bizonyos iksz. Bajnai pedig egy csapásra hitelteleníti a legutóbbi húsz korszakváltásról szóló beszédét azzal, hogy asszisztál ehhez a kínos osztálytalálkozóhoz. De miért is tenne másként? Ki ahhoz Bajnai Gordon, hogy valóban érdekelt legyen bármiféle korszakváltásban is?

Persze, Puch László, Vadai Ágnes és Juszt László ott lehet, de indexes újságíróknak nem sokáig van keresnivalójuk Farkasházy Tivadar magánterületén. A demokráciával és a sajtószabadsággal kelő-fekvő értelmiségiek szemrebbenés nélkül legitimálják jelenlétükkel, hogy a házigazda eleve kizárjon egyes médiumokat (HírTv, Echo Tv), majd másikak képviselőit még ki is dobja. Miért is ne tehetné Teddy, hiszen a magánterületéről van szó? Ahol éppenséggel az értelmiségi és politikai elit apraja-nagyja igyekszik valami fontosat mondani az országról, annak jövőjéről. Csak azért szabadjon már megjegyezni: csöppet nevetséges, hogy a sajtószabadság nagy barátai szemrebbenés nélkül nézik végig, ahogy Farkasházy felháborodottan olvas fel részleteket egy cikkből, majd zavarja el annak elkövetőit. Az a Farkasházy, aki Hócipő című lapjában kizárólag hasonlóan szellemes képeket tesz közzé, mint amilyennek az ő mosdójáról készült fotó is nevezhető. És akkor arról ne is beszéljünk, hogy a híres Mimivel sem Panyi Szabolcsék viccelődtek először a sajtótörténelemben. Éppenséggel a Heti Hetes celebjei gondoskodtak róla, hogy hétről hétre kapjunk valami nagyon vicces történetet Teddy és Mimi magánéletéből.

De legalább hallották, Juhász Péter mennyire felháborodott ezen a nyilvánvalóan sajtószabadság-ellenes megnyilvánuláson? A Milla elítélő nyilatkozatát olvasták? Dehogy olvasták, ilyen ezidáig nem született. Pedig Juhász is ott volt ezen a rendkívül elitista partin: persze mikrofonhoz éppúgy nem jutott, ahogy a Párbeszéd Magyarországért egyik aspiránsa sem. Épp annyi szerepük volt a szárszói találkozón, mint a közéletben: cipelhették Bajnai táskáját, illetve reménykedhettek, hogy a buli után hárommal többen fogják ismerni a nevüket. Hogy ehhez Puchékkal kell jópofizni, az, Jávorék már rég bebizonyították, egyáltalán nem számít számukra.

A megjelentek jó része azt gondolhatja (ahogy Schiffer is írta), hogy még mindig a kilencvenes években vagyunk, hogy az ország sorsáról még mindig dönthetnek ilyen belterjes találkozókon. Pedig valójában régóta már csak nevet rajtuk mindenki, aki még nem múlt el ötven: a hvg.hu szerkesztői sincsenek látszólag különb véleménnyel róluk, mint az indexesek. Persze, Farkasházyék még eljátsszák egy darabig, hogy képben vannak: épp annyira, hogy baráti körben lezavarjanak egy Mesterházy-Bajnai deathmatch-et, mintha tényleg csak ennyiről szólna az egész összefogósdi. És ki tudja? Akik még Farkasházyt és Puch Lászlót sem tudják nyugdíjba küldeni, azoktól tényleg nem érdemes semmiféle korszakváltást várni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr315375105

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.06.25. 15:41:25

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.06.25. 15:27:36

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Szárszó-szindróma: a balliberális zsákutca 2013.06.25. 07:53:31

Farkasházy Tivadar egy évtized kihagyás után megtartott házibulija tökéletes kvintesszenciáját nyújtotta annak, mi is volt annyira visszataszító a kilencvenes évek értelmiségi viszonyaiban.

Trackback: Retyizsurnalizmus 2013.06.25. 07:14:54

Istenemre mondom, szeretem a vitriolt! Ha kell, tűzbe tenném a kezedet érte, Kedves Olvasóm. Minden reggel ide van készítve ni, a kávé mellé egy külön kupicában. Mire megjelenik a napi idézet poszt, már le is küldtem az első kortyot, a kedvencek böngés...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pocaklakó minimanó 2013.06.26. 11:04:50

@Peterpapo:

"...a tudást!"

Merj szerény lenni! :)

HgGina 2013.06.26. 11:11:06

Az első képen ki az a szottyadt múmia, akinek kifolyik a gusztustalan hasa abból a hihetetlen divatos neccfelsőből?
Ki kellett mennem tőle hányni.

avanivi 2013.06.26. 11:15:54

@Karcolt lendület:

A tegnapi hozzászólása egy részletét idéztem ide ennek a kis zoknielmének,itt van az egész !

" Lindalinda 2013.06.25 19:20:11
Orbán minden károgás ellenére elérte, hogy kikerüljünk a túlzott deficit eljárás alól. Már csak ezért is megérdemel még 4 vagy 8 évet a hatalomban. Hogy felvirágoztassa az országot.

Rengeteg érdek sérül persze a FIDESZ kormányzás óta, de erre nem kell tekintettel lenni, lévén ezek az emberek, szervezetek a balliberális politika kiszolgálói és haszonélvezői voltak. Nyomorogjanak megérdemlik!

Visszatérve Szárszóhoz. Én megértem a blog író őszinte elkeseredettségét, még nekem is sajnálatra méltónak tűnt az ott összegyült bagázs, pedig én amúgy utálom őket.

Ők assszisztáltak a deviza-hitelezéshez, a nagyon káros liberális morál törvényesítéséhez, a rabló magánnyugdíj pénztárak létrehozásához és még sok minden rosssz és káros dologhoz.

Mára tényleg egy nevetséges, gyülevész csűrhe, szerintem egymást is baromira utálják. Talán jobban, mint mi őket!"

politikus-omm 2013.06.26. 11:18:23

@HgGina: Pedig az összes divatcézár zsidó mint Heller. De úgy látszik csak a gójok pénzére mennek, mert Heller nem sokat költött náluk az fix.

Gilinggalang 2013.06.26. 11:18:39

én aztán igazán nem vagyok nagy kormánypárti, de ez a rendezvény ez valami borzasztó.

Nem kellemes dolog, ha az ember felett eljár az idő, de ha ezt valaki nem látja be, az viszont már az extraszánalmas kategória.

téridő 2013.06.26. 11:22:49

@pocaklakó minimanó: :) Még nincs itt az ebéd ideje! (még alkotni is kell addig egy-s-mást - legalább is az én értékrendemben)

Peterpapo 2013.06.26. 11:24:21

@pocaklakó minimanó:

Okosságomnál, szépségemnél, erősségemnél, ügyességemnél és bátorságomnál már csak a szerénységem nagyobb. :)

Egyébként szerénynek kellene lennem, vagy ne gondolkodjak?

genyamagyar 2013.06.26. 11:39:32

Elolvastam az előző cikket Szárszóról. Az Indexnek valami komolyabb újságírókat(?) kellett volna odaküldeni, mert akiket küldött, azok leginkább valami füvező, bulizós, részeg és önmagukat kereső tinédzsereknek látszódtak, nem komoly embereknek. Megjegyzem, ez abból is kiderül, hogy wc-t fényképeztek. Legközelebb mit fognak lencsevégre kapni? Ahogy Farkasházy kutyája kinyomja a barna macit?

Szóval kilóg a lóláb: az Index egyértelműen prekoncepcióval és a lejáratás céljával ment oda, illetve íratta e cikkeket. Nincs ezzel semmi gond, nyalják csak a fidesz seggét, de ne tekintsék magukat függetlennek.

Ja, és várom a fényképet Kósa vagy Bayer zsóti, esetleg Rogán Antal wc-jéről.

vantaan 2013.06.26. 11:41:53

@genyamagyar: A két "Budiczer" dijas újságíró valójában kém volt. A Zindex kémei , feladatuk kideríteni van-e hamis-hasmenése Bajnai Gordonnak és ha van akkor???
De lebuktak mint ....na ki is .... mint aza Zamerikai elnök, de nem a Zobama. Akkor tudod már a Nixon.
A kiképzésükkel volt a baj! Az oktató film csak rész kérdéseket tett fel s a válasz a levegőben hagyta szellentés formájába. Marha bűzös volt ...
A következő oktató film címe : A Zindexes Fijjuk nyakig a szarba címmel kerül vetítésre. Előszót mond Tóta W - Horn Gábor melyben a magyarosch budiliberalizmus szépségeit ecseteli. Utólag mindenki más mosakszik!

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.06.26. 11:42:09

@Mészáros Laci: Orbán azt szűrte le, hogy legalább olyan g*cinek köll lenni, mint az ellenség.

Sikerült. :)

genyamagyar 2013.06.26. 11:48:57

Az ország romokban, az árak az egekben, az ország presztízse a béka feneke alatt, az emberek nyomorognak, munkahely nulla, pusztul az ország.

Eltekintve attól, hogy milyen a szárszói felhozatal, ha nincs más aki leváltsa a fideszt, akkor nekik kell!

pocaklakó minimanó 2013.06.26. 11:54:35

@Peterpapo:

"Egyébként szerénynek kellene lennem, vagy ne gondolkodjak?"

Szerénynek kellene csak lenned. A másikat úgysem teszed.

pocaklakó minimanó 2013.06.26. 11:57:26

@genyamagyar:

"Szóval kilóg a lóláb: az Index egyértelműen prekoncepcióval és a lejáratás céljával ment oda, illetve íratta e cikkeket. Nincs ezzel semmi gond, nyalják csak a fidesz seggét, de ne tekintsék magukat függetlennek."

Számomra a függetlenség csimborasszója a drágajóbolgárúr nyelvcsattogásos-kenetteljes alákérdezése és nemzetmentő olginővér kíméletlen faggatózása a 'zátévén.

pocaklakó minimanó 2013.06.26. 11:58:24

@genyamagyar:

"Az ország romokban, az árak az egekben, az ország presztízse a béka feneke alatt, az emberek nyomorognak, munkahely nulla, pusztul az ország."

Vállald be, hogy beszélsz róla! Akarsz róla beszélni? Miért csak erről akarsz beszélni? :)

Mészáros Laci 2013.06.26. 11:58:56

@Hepci:

...de azért belátható, hogy a szarság-versenyben a győztes sem túl szimpatikus :-)

nu pagagyí 2013.06.26. 11:59:51

Engem jobban érdekelne, hogy mi hangzott el Szárszón, de ezt, mocskolódáson kívül érdemi mondanivalót nyomokban sem tartalmazó jobboldali blogból és az állampárt által kisajájított szervilis közmédiából soha nem fogjuk megtudni.

Van azért egy problémája az ideiglenesen hatalmat gyakorló dölyfös jobboldalnak. A választók nagy része mélyen hallgat szimpátiájáról. Valószínűleg a primitív jobboldali pártpropaganda, a kisajájátított állam eszközeivel történő, nem is leplezett nyílt megfélemlítés, a mindent átható egizsztenciális fenyegetés miatt van ilyen csend. Nem hiszem, hogy becsületes jobboldaliak önként szeretnének szolgák lenni saját hazájukban, lemondva minden személyes jogukról. Tőlük is megvonták alapvető jogaikat, cserébe kegyajándékokkal tömik be a szájukat. Ők a kiszolgáltatott áldozatai a mindent átható állami gyámkodásnak, nincs már szabad akaratuk. Ami épül az nem egy polgári Magyarország, észre kéne venni.

Mészáros Laci 2013.06.26. 12:02:11

@genyamagyar:

A WC-ről készült fotó otrombaság volt, az indexes fijjug valahol elvesztették a kontrollt.

De ezzel a szárszói találkozóval nem a WC volt a porbléma. A megjelentek 95%-a a szoci imotencia emblematikus alakja volt, az 5%-ba tartozik mondjuk Puch László meg Bajnai Gordon.

Mészáros Laci 2013.06.26. 12:05:27

@nu pagagyí:

"Engem jobban érdekelne, hogy mi hangzott el Szárszón"

Alapvetően: semmi új. Mind az összes baloldali ellenzéki párt (kb hat darab) továbbra is azt vallja, hogy a többiek sorakozzanak fel az ő háta mögött. Programjuk egy pontból áll: le kell váltani Orbánt, ami kb azt jelenti hogy ötletük nincs, a zsákmányhoz szeretnének hozzáférni. Puch László.

Namost erre szavazzak...?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.06.26. 12:06:11

@Mészáros Laci:
Mint egykori Fidox-támogató ('90-es évek) szégyellem is magam miattuk.
Bár ahhoz talán élő adásban kellene seggbe kúrniuk 12 éves éves gyerekeket az Erzsébet téren, hogy elmenjek szavazni a lecserélésükre mondjuk Mesterházyval...
Így aztán van, ami volt.
Szar.

Mészáros Laci 2013.06.26. 12:08:38

@nu pagagyí:

"A választók nagy része mélyen hallgat szimpátiájáról."

- Szerintem nem a félelemtől, inkább az lehet, hogy nincs szimpátiájuk. Mert senki nem szimpatikus.

"Tőlük is megvonták alapvető jogaikat"

Ugyan, ezek a tragikus túlzások.
Milyen alapvető jogodat vonták meg?

"Ami épül az nem egy polgári Magyarország, észre kéne venni. "

Valóban nem annak látszik, de a közhangulat leginkább az, hogy "kit érdekel." Szomorú, hogy ebből minden impotenciája ellenére mégiscsak a radikális jobboldal jöhet ki jól.

ingyenebed 2013.06.26. 12:11:49

namost én is azt gondolom, hogy ez a rendszerváltó értelmiségi generáció már megkopott és nem hozzám beszélnek, hanem valaki nemtudomkihez, tán a nyugdíjasokhoz.

deviszont az a hiperbunkóság amivel itt a titán indexesek meg egyéb nulla senkik ehhez hozzáálltak, az kiakaszt engem is, pedig messze vagyok az öregségtől.

szóval a wc meg a Heller Á kép nem kéne.

én azt gondolom, hogy egy ilyen laknerdávid egy Heller-hez képest egy nulla. és majd ha felmutat egy olyan életpályát, akkor fikázza, azt gondolom.
lehetne ugye Heller gondolataival vitába szállni, miért ne? csak ahhoz meg ész kéne, kedves dávid meg műveltség, az meg ugye nincs. úgyhogy marad a kisiskolás röhögcse, hogy milyenhülyénnézmákiatanárnőabbaatopba.

ennyire tellik, ez van.

merugye kedves dávid, pont a mi generációnknak kéne átvenni a stafétát a szárszóiaktól, ugye, ha belegondololsz b+.
csak nem tudjuk, mert nekünk nincsenek Heller Ágneseink, csak laknerdávidjaink, törökgáboraink, mrázágostonsámueljeink vannak. Lsd még Ormos Mária véleményét a fiatal egyemisták alaptudásáról, vagy Debreczeni József véleményét az ifjú bakelitpolitológusokról.

amúgy mind Farkasházynak, mind Hellernek sztem volt egy olyan összességében szép gazdag és izgalmas élete, hogy én inkább irigylem őket ezért, és azt gondolom, hogy ilyen élete egy laknerdávidnak soha nem lesz. még le sem fogják tiltani, mint Hellert, mivel orbán pontosan tudja, hogy az ilyeneken még letiltani sincs mit. ahhoz ugyanis veszélyes gondolatok kellenének, vagy legalább gondolatok úgy általában.

politikus-omm 2013.06.26. 12:12:00

@nu pagagyí: 'Engem jobban érdekelne, hogy mi hangzott el Szárszón'

- Ezeknek az arcoknak azt sem hiszik el amit kérdeznek.

pocaklakó minimanó 2013.06.26. 12:14:37

@nu pagagyí:

"...a kisajájátított állam eszközeivel történő, nem is leplezett nyílt megfélemlítés, a mindent átható egizsztenciális fenyegetés miatt van ilyen csend."

Már majdnem Blikk-színvonaló rettegde. Lehet még belőled bulvárzsurnaliszta, ha igyekszel.

pocaklakó minimanó 2013.06.26. 12:16:26

@ingyenebed:

"...vagy Debreczeni József véleményét..."

Ne rémiszd meg az ártatlanokat egy ilyen horrorisztikus képpel. :)

Mészáros Laci 2013.06.26. 12:17:48

@Hepci:

Hát én kb úgy vagyok ezzel, hogy az ún baloldali pártok nagy részének nincs cselekvési programra lefordítható jövőképe. Technikai ötleteik vannak, amelyek egy része támogatható, másik része szamárság. Összességében az maradt, ami kb a hetvenes évek óta volt: zsákmánypárt.

Valami jövőképe volt az LMP-nek, de már elfelejtettem, és szerintem ők is.

Az ún. jobboldalnak van egy jövőképe, igaz, nem túl koherens, de megpróbálják cselekvési programra lefordítani, aminek egy része támogatható, másik része szamárság. A jobboldal vezéralakjának személyiségzavarai miatt (erőszakba hajló türelmetlenség, paranoia) azonban kialakult egy gondolkodási "beltenyészet", rengeteg torzulással. A lojalitás mindenek elé helyezésével pedig komoly zsákmánypárt rakódott rá.

De ez csak az én véleményem, és mivel kutyaugatás nem hallik az égig, csak azt tehetem, hogy nem másoktól várom a változások elindítását. Mindenki a saját portájának a gazdája. Változni csak alulról lehet.

Mészáros Laci 2013.06.26. 12:21:46

@ingyenebed:

" és azt gondolom, hogy ilyen élete egy laknerdávidnak soha nem lesz"

...ezt honnan lehet tudni? hogyan hasonlíthatsz össze két generációnyi különbségből két embert, két életpályát?

pocaklakó minimanó 2013.06.26. 12:21:49

@Mészáros Laci:

"Az ún. jobboldalnak van egy jövőképe, igaz, nem túl koherens, de megpróbálják cselekvési programra lefordítani, aminek egy része támogatható, másik része szamárság. A jobboldal vezéralakjának személyiségzavarai miatt (erőszakba hajló türelmetlenség, paranoia) azonban kialakult egy gondolkodási "beltenyészet", rengeteg torzulással. A lojalitás mindenek elé helyezésével pedig komoly zsákmánypárt rakódott rá."

A problémájuk az, hogy a beltenyészet nélkül meg nem tudnák véghez vinni, amit meg akarnak tenni, mert a ballib bagázs nem kíméletes. Amúgy meg tök gáz, hogy a kritikamentes és gondolkodásmentes beltenyészettel kell küzdeni a kritikamentes és gondolkodásmentes ballib beltenyészet ellen.

pocaklakó minimanó 2013.06.26. 12:24:09

@Mészáros Laci:

"...ezt honnan lehet tudni? hogyan hasonlíthatsz össze két generációnyi különbségből két embert, két életpályát?"

Tök könnyű. Hogy csinálják a rajongók? A' enyimé jó, a tiedé meg rossz.

Ez oldalfüggetlen.

Sárga Király 2013.06.26. 12:24:31

"Heller Ágnes-kép nem kéne?" Aztán miért, ciki? Ha ő nem érezte magát annak, nehogy már az Indexen verjük el a port. Egyébként láthatólag senki nem érezte kínosnak saját jelenlétét, a bajok pedig itt kezdődnek.

Azoknak a képzetteknek pedig , akik szerint egy Fidesz-gyűlésről is kidobták volna az ellenzéki sajtót, tehát nincs semmi gubanc - hogy is álltok ti az erkölccsel? Fújfúj, sajtószabadság-ellenes Viktor, de ha neki szabad, akkor a balosoknál is elfér?

Peterpapo 2013.06.26. 12:34:30

@pocaklakó minimanó:

Ha nem tenném, úgy látnám a világot, ahogy Te is. :)

politikus-omm 2013.06.26. 12:36:17

@Sárga Király: Milyen ellenzéki sajtót? Az mszmp-nek az Index mint liberális portál jóbarát, az egyik legmegbocsátóbb velük.

Itt nem erről volt szvsz szó Fakash.-t egyszerüen feldühítette a 2 hülyegyerek. Meg hát frusztráltak a ballibek ami az ő helyzetükben érthető.

genyamagyar 2013.06.26. 12:37:43

@pocaklakó minimanó: Hát aranyom, ez a válasz annyira gyenge volt, mint egy lepkeszellentés Teddy wc-jében... :)

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2013.06.26. 12:40:41

Még a végén megsajnálom őket :D annyit szívatják szegényeket, mondjuk "érdekes" , hogy az indexes, hávégés, stb. "fiatal"-gonzó-nyugatosch- újpéteres csapat csak most teszi ezt, most lettek (csak) teljesen vállalhatatlanok számukra?Jobb későn mint soha.

röf 2013.06.26. 12:43:05

Sokat dobott volna az összhatáson, ha közösen eldalolják az Amuri partizánok dalát, de végül is eb aki bánja….
Fölsorakozott az élcsapat, Che Guevara és Kun Béla hiányzott a deszkákról.

Azért az a vizuális hatás, amit prof. Dr. Heller Ágnes dr, a liberátorok etalonja nyújtott, nehezen heverhető ki.
Kiskorúaknak még szülői felügyelet mellett sem ajánlott, és cáfolja az emberi testről a biológia órán tanultakat.

Pályaelhagyó autóversenyző 2013.06.26. 12:43:23

@Peterpapo: ja, hat te nyilvan lemaradtal az orsosviktorozo antifasiszta kommentelokrol. az a musor kabe 10 eve megy, szoval lesz meg idod megszokni a 'ha a helyzet megkivanja, meg a jobbos is vedelmebe veszi az indexet' dolgot. ami valoban erdekes, tekintven a 2002-es kormanyvaltasban kifejezetten aktiv szerepet vallaltak (lasd kamu kotelezes)
---
mas. en azert azt hittem, hogy ez az 'onkinevezett ertelmisegi brancs' tema a kilencvenes evekben kifulladt, akkor volt tele a parlament mindenfele eltevedt szinesszel es hasonlo entitassal. persze egy galvolgyinek, bajornak vagy dopemannek nyilvan megalapozott tarsadalompolitikai velemenye van, ez nem vitas...

röf 2013.06.26. 12:43:49

Sokat dobott volna az összhatáson, ha közösen eldalolják az Amuri partizánok dalát, de végül is eb aki bánja….
Fölsorakozott az élcsapat, Che Guevara és Kun Béla hiányzott a deszkákról.

Azért az a vizuális hatás, amit prof. Dr. Heller Ágnes dr, a liberátorok etalonja nyújtott, nehezen heverhető ki.
Kiskorúaknak még szülői felügyelet mellett sem ajánlott, és cáfolja az emberi testről a biológia órán tanultakat.

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2013.06.26. 12:44:05

A mandarínertől mikor várhatunk egy hasonló kommingótot?^^(Természetes nem az aczélos ellenzéktől hanem az aczélos .... ;) )

Parajpuding 2013.06.26. 12:45:14

Jé még mindig rágják a szart a bloggerek szárszó kapcsán. Nem unjátok még?
Ettől függetelenül akárhogy nézzük, a magánrendezvényen való megjelentek közül a legutolsó is valaki. Hát te kedves Lakner Dávid kijaf*sz vagy azonkívül, hogy egy senki?

Parajpuding 2013.06.26. 12:48:22

@röf: te annyira sötét vagy, mint a néger segge éjfélkor a szenesládában. Ha egyszer átviszed az elemi képzés második osztályának szintjét, számold össze, hány komcsi van a fideszben, amit naponta körbenyalsz bértollnokként.

politikus-omm 2013.06.26. 12:52:20

@Parajpuding: 'Ettől függetelenül akárhogy nézzük, a magánrendezvényen való megjelentek közül a legutolsó is valaki.'

- Hát pont ez az. Mindenki Tuggyukki.

Peterpapo 2013.06.26. 12:54:13

@Pályaelhagyó autóversenyző:

Nem értem az összefüggést. Adott egy internetes oldal, amit alapvetően rühellnek a jobboldali szavazók és nem tartják hitelesnek, de amint a baloldalról írnak valami rosszat, az már rögtön hiteles és jaj szegények. Hogy jön ez ahhoz, hogy Viktort 10 éve (ha nem több) ekézik?

Sárga Király 2013.06.26. 12:57:45

@politikus-omm: Ha átfutottad a kommenteket, láthattad, többen érveltek azzal, hogy a Fidesz is ezt csinálta volna.

Tisztában vagyok vele, hogy az Index egyszerűen hülyére vette a magukat fontosnak tartó, vén komenistákat, ezért rúgták ki őket .

DFK 2013.06.26. 12:59:51

@Peterpapo: Jó, double standard: Ha jobboldali lappal csinálják, akkor okés, ha a baloldali sajtó monopóliuma sérül, az mán nem okés.

politikus-omm 2013.06.26. 13:01:57

@Sárga Király: Én sem tartom elképzelhetetlennek, hogy a fidesz buliba ne engedjenek be nem szimpi újságírót.

Nekem mondjuk nem ez a bajom, végülis magánzsúr magánterületen, sokkal durvább maga a társaság és állapota.

Komolyan megsajnáltam kicsit őket. Na jó elmúlt.

Peterpapo 2013.06.26. 13:02:41

@DFK:

Két kérdésem lenne:

Ezt most mire érted?
Hol mondtam én ilyet?

röf 2013.06.26. 13:12:30

@Parajpuding:
"@röf: te annyira sötét vagy, mint a néger segge éjfélkor a szenesládában. Ha egyszer átviszed az elemi képzés második osztályának szintjét, számold össze, hány komcsi van a fideszben, amit naponta körbenyalsz bértollnokként."

De a Fidesz-komcsik már megtértek, bánják, hogy fiatal korukban megvezette őket a homokos KISZ titkár, és egyébként is imponált nekik a munkásőrök dobtáras géppisztolya.
Ma már mind templomba járnak.
Ellentétben a Teddy-Piknik résztvevőivel, akik közül a fiatalabbak vasárnaponként Németh Sándort hallgatnak, belőve mint állat.
Az öregebbek meg tolókocsi versenyt szerveznek az „Aranyalkony-ezüstvég Aggok Háza” murvás parkolójában.

zorki 2013.06.26. 13:15:34

Mára már nem elég az ellenzéket ekézni, mint ebben az esetben is teljesen jogosan tették azt a bírálók.
Legalább ennyire kritikusnak kell lennie mindenkinek a kormányoldallal is, hogy legyen kire szavazni.
Mondhatnám: SŐT!
Ha mindenki ennyire egyetért az ellenzék töketlenkedésével, annál inkább a kormányoldallal kell foglalkozni. Ahol jelentős önkritikára is szükség lenne, és változtatásokra is sok ügyben.
A további önfényezésnek ideje véget vetni.

Az amúgy balul sikerült -és nem az index miatt- szárszói találkozó még így is, vagy pont ezért is a hétvége politikai híre volt.
Az is szomorú, ahogy ehhez a közszolgálati média viszonyul. Pont annyit tudtak bizonyítani szakmaiságukból, mint a szárszói szervezők-fellépők politikai felkészültségükből.
Nincs min nevetni.

Kacsura 2013.06.26. 13:22:31

@HgGina: Hát, ha szerencséd van, eljöhet még az az idő, amikor tőled kell hánynia valakinek.

királyindiaivédelem 2013.06.26. 13:25:47

Szegény drágajóbolgárúr sem a régi már. Összekeveri a múlt összetört cserépdarabjait.

Peterpapo 2013.06.26. 13:42:42

@röf:

"De a Fidesz-komcsik már megtértek, bánják, hogy fiatal korukban megvezette őket a homokos KISZ titkár"

Persze mert már akkor sem volt semmi eszük, hogy gondolkodni tudjanak és ne lehessen őket megvezetni. Most meg H. Viktornak sikerült megvezetni őket. Csak a segg változott.

high up! 2013.06.26. 13:45:00

Szárszó egy jó nagy komcsi gyülekezet volt. Csak azt nem értem, hogy a Fidesz komcsik miért nem mentek el a szellemi testvéreikhez? A felcsúti párttitkár és fia (Győző fia Viktor), a fajtiszta komcsi családból származó Kövér, avagy az MSMP-s kormánybagázs, Matolcsi, Hoffman Rózsi, Martonyi, Pintér, Schmitt pulika, vagy a Népszabós Szellemiroggyant Birkamenetelő serege a Bayer, Bencsik meg a tönbbi.

Tudja valaki, hogy itt és most egyik marcista miért lövi a másik marcistát?

tevevanegypupu 2013.06.26. 13:47:25

@ingyenebed:

Attol tartok maganak kellene tajekozodni kicsit fent emlitett es irigyelt peldakepeinek multjat. Mondjuk. Ami Heller Agnes kulsejet meg Farkashazy wc-jet illeti az tulajdonkeppen tenyleg mindegy. Azt mutatja..amit mutat.

politikus-omm 2013.06.26. 13:47:53

@röf: ''Ellentétben a Teddy-Piknik résztvevőivel, akik közül a fiatalabbak vasárnaponként Németh Sándort hallgatnak, belőve mint állat.
Az öregebbek meg tolókocsi versenyt szerveznek az „Aranyalkony-ezüstvég Aggok Háza” murvás parkolójában. ''

Hehehe.

Karcolt lendület 2013.06.26. 13:50:04

@avanivi:
Bocsánat, ezt én is csúnyán benéztem.

seahawks 2013.06.26. 14:13:14

jó kis írás. nekem is hasonlóak jutottak eszembe, mikor olvastam a cikket az indexen erről a buliról. szánalmas egy brigád. önmaguk paródiái.

alapvetően liberális beállítottságúnak tartom amgam, de tuti a fideszre fogok szavazni jövőre, ha egyáltalán elmegyek.....

alegszomorúbb az egész országban, hogy tényleg nincs orbánnak alternatívája. sokmindent nem csinál jól, de legalább csinál valamit.

nu pagagyí 2013.06.26. 14:16:06

@pocaklakó minimanó: Miről is van szó? Mondjuk arról, hogy minden tanárt kötelezően besoroznak egy "megbízható" káder által irányított álkamarába. Minden szövetkezetet, melyeknek tulajdonos-tagjai magánemberek, egy hasonló állami szerv alá. Minden köztisztviselő eleve gyanusított lett, korlátlanul lehallgathatják. A bíróságok függetlenségét Szájernére bízzák, a szólásszabadságot egy fideszes pártbizottság felügyeli alkotmányos intézménynek álcázva. A közpénzekről való érdeklődás rosszhiszemű adatkérés lett, még jó hogy nem büntetik. Az önkormányzatok kijáró-hivatallá alakulnak, anyagi forrást csak seggnyalással szerezhetnek, igaz jogosultságaik már lassan csak a segélyezésre terjednek ki: iskoláik, egészségügyi intézményeik, kulturális intézményeik nincsenek, területüket kénye-kedve szerint csökkenti-növeli állambácsi. A versenypiacot szétkúrták, helyette az állam által biztosított fix jövedelmekért lehet versenyezni: koncessziókért, egyindulós pályázatokért stb., ahol a gerinctelenség és a vastagbőr az előny, nem a teljesítmény.

Az a helyzet, hogy Tőled is lopnak: lehetőségeket, szabadságot, biztonságot. Nemcsak az "ellenséget" károsítják, bár neked úgy tűnik. Megérted majd, ha kipöckölnek a tutiból, mert egy erősebb kutya szeretne nemi életet élni. De azért hidd azt, hogy nyertél és örülj, hogy ma jobb a koszt a börtönben.

Kalmár 2013.06.26. 14:28:34

Furcsa látni, hogy egyre kevésbé tud hitelesen aq gazdasági kérdésekben támadni a baloldal.
A jegybank elnök váltás egyértelműen siker. Jó, hogy Matolcsy került oda. A kamatok katasztrófa nélkül csökkenthetőek voltak. (még Fletó is belátta)
A deficit eljárás, a 3%alatti infláció, a növekvő reálbérek stbstb.

Ennek ők az ellenkezőjét produkálták.
Nem csoda ha váltottak és próbálnak valami homályos szavazófülkében rettegő baloldali tömeget vízionáni.
Azt hiszem Szárszó megmutatta tényleg, hogy a baloldali elitet felemésztette a saját hazug kicsinyes hatalomféltése.
El sem tudom képzelni, hogy valaki erős, határozottgazdaságpolitikát remél a szervilis Meserházytól, vagy Bajnaitól.
Minkettő bólogató János.

Peterpapo 2013.06.26. 14:30:02

@seahawks:

Jaj de rossz dumád van! Ha valóban liberális lennél alapvetően, nem szavaznál erre a görény társaságra. Sok mindent nem csinál jól, de valamit csinál? Valamit meg a Fletóék is csináltak, de legalább nem nézték teljesen hülyének az embert. Az is szar volt, de ezektől a belem fordul ki.

Kivlov 2013.06.26. 14:40:42

@Kalmár:

Nem is lenne tőlük határozott gazdpol.
Lenne viszont osztogatás a minimálbéreseknek hitelből. Jól megadóztatnák a bruttó 400 fölött kereső "gazdagokat." stb, stb.

nu pagagyí 2013.06.26. 14:46:07

@Mészáros Laci: Nekem sem feltétlenül szimpatikus az ellenzéki választék. De annyit biztosan állíthatok, hogy Orbánnal ellentétben, nem fognak belepofázni a legszemélyesebb dolgodba, nem fogják elvárni a gerinctelen tetszésnyilvánítást, nagyobb szabadságot hagynak mindenkinek és visszaállítják azokat az autonómiákat, amiket ez a rendszer megszüntetett. Élhetőbb volt az ország korábban és Orbán után is az lesz.

Nekem persze tetszene, hogy a mai fosztogatók meglakoljanak, de diktatúrát nem célszerű diktatúrára cserélni. Az állami poziciót viselőket és az állami cégek vezetését természetesen meg kell büntetni az irányított tenderekért, mert ők a mai törvények szerint is korrupt módon járnak el, gondolok itt például Gyulai Zsoltra, aki a helyi pártbizottságokkal egyeztet, ki nyerje a trafik-tendert. A formális nyertest viszont nem kell büntetni, nekem az is elég, ha a nevére írt vagyon társadalmilag hasznossá alakul, rá kell kényszeríteni, hogy hatékonyan forgassa a vagyont. Legyen a kitulajdonított közvagyonnak adóbefizetésben mérhető haszna nulla támogatás mellett is. Hamar kiderül majd, ki érdemelte meg az ingyen vagyont és ki nem.

Peterpapo 2013.06.26. 14:46:41

@Kalmár:

Látszik, hogy nem vagy egy gazdasági szakember. Én sem vagyok az, de annyit azért tudok, hogy mindennek van egy rövid és egy hosszútávú hatása is. Tehát, lehet, hogy rövidtávon valaminek jobb a hatása, viszont hosszútávon nagyon vissza is üthet. Meg az is igaz, hogy bizonyos mutatók jól néznek ki, viszont más mutatók meg katasztrofálisak.

ursus artos 2013.06.26. 14:48:14

@Farkasokkal táncoló: Valamelyik interjújában említi, hogy hol dolgozott egyetemista korában.
Szal legalább egy nap megvan.

Mészáros Laci 2013.06.26. 14:57:55

@nu pagagyí:

Hát amit leírtál, az kb a kádár-rendszer logikája, vagyis hagyjunk valamennyi személyes szabadságot az embereknek, és akkor nyugodtan lophatunk.

Orbán rendszere csak abban különbözik ettől, hogy míg Kádárt az 56 utáni megtorlás miatti lelkiismeretfurdalás és a lázadástól való rettegés mozgatta, Orbánnak talán inkább paranoiája van, meg küldetéstudata, és mivel igaza van, ezért ennek erővel is érvényt szerezhet. Amit te szabadságjogok sérelmének nevezel.

Mészáros Laci 2013.06.26. 15:05:30

@pocaklakó minimanó:

"A problémájuk az, hogy a beltenyészet nélkül meg nem tudnák véghez vinni, amit meg akarnak tenni, mert a ballib bagázs nem kíméletes."

Ezzel nem értek egyet, a szellemi beltenyészet ugyanoda vezet, mint a genetikai: gyorsan felszaporodó "mém", hibák továbbá (a diverzitás hiánya miatt) rugalmatlanság. Pont ezek a tünetek nagyon jól látszanak a fideszen, egyébként nem újonnan, már 93-ban is ez volt. Ha Orbán valamit a fejébe vett, azt végigcsinálta. Ha közben kiderült, hogy ez rossz ötlet volt, akkor sem korrigált, végigcsinálta a teljes vereségig.

"Amúgy meg tök gáz, hogy a kritikamentes és gondolkodásmentes beltenyészettel kell küzdeni a kritikamentes és gondolkodásmentes ballib beltenyészet ellen."

Nem kell :-) a destruktív versengésből mindig rosszul jövünk ki. Alapelvekből nem szabad engedni, az mert erkölcsi prostituálódással elért eredmények nem adnak szilárd alapot az építkezéshez.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.06.26. 15:10:01

egyébként ezek mitől értelmiség?
mert nem értenek semmihez?

vagy csak annyira értelmiségiek, mint amennyire liberális demokraták, meg amennyi bizonyíték van az evolúció elméletre
vagyis 0, semmi
csak ezt hazudják

nu pagagyí 2013.06.26. 15:13:19

@Kalmár: Nem látok gazdasági sikert. A jegybanki alapkamat csökkentését azt tette lehetővé, hogy az MNB trezorjában ott lapul még az IMF pénz, amit az előző kormány vett fel, így egyelőre nem támadják be a forintot.

A költségvetés viszont sajnos magasabb, mint az előző ciklusokban volt, tehát semmilyen spórolás nem történt, valahová elfolyik a pénz mert látható beruházás nincs, az adófizetők pénze nyomtalanul tűnik el.

Az államadóság abszolút mértékben és százalékosan sem csökkent. A költségvetési hiánycsökkentés virtuális, a hiány annyival kevesebb, amennyit már nem kell átutalni az emberek magánnyugdíjszámlájára. A megtakarítások felélése a jövőben fog gondot okozni.

A költségvetés amúgy is manipulált, az állami cégekhez helyezték át a hiány egy részét. Az állami nemfizetés magánvállalkozásokat dönt romba.

Az állami bevételekkel is gond van, az adók a teljesítőképes ágazatokat fogják vissza, gazdasági fellendülésre esély sincs. Strukturálisan semmi pozitív nem történt, az ország egyre jobban leszakad már Közép-Európától is.

A foglalkoztatottság nem nőtt, sem egymillióval, sem semennyivel. Legalább is nálunk, mert külföldön egyre több magyar dolgozik. A "reálbér" növekedés sajnos vásárlóérték csökkenéssel társul, legalább is az emberek 90%-ánál.

nu pagagyí 2013.06.26. 15:19:28

@Mészáros Laci: Nem valamennyi szabadságot, hanem szabadságot. A szabadság csak akkor teljes, ha felelősséggel társul. Mindenki tegye szabadon, amit akar, de övé a felelősség. Nincs parancsra tettem, nincs birka szemlélet, nincs hova bújni. Ez ma nem népszerű, ezért küszködik a bal-liberális oldal. Pillanatnyilag sokan reménykednek, hogy lelkiismeretük eladásával jó üzletet csinálnak. Nem sokáig lesz nyereséges a gerinctelenség, nincs annyi vagyon az országban, hogy annyian jól járjanak, amekkora a Fidesz támogatottsága.

Mészáros Laci 2013.06.26. 15:33:25

@nu pagagyí:

Szerintem túldimenzionálod a "megvásárolt" réteget, a népesség nagy része tényleg közömbössé vált a politikához kapcsolódó kérdésekben, sőt, több mint közömbössé: taszítja őket a téma.

Ennek vélhető oka a az árnyalatok hiánya; az, hogy a politikai versenytárs minden lépése egy tragédiához vezető útnak volt beállítva, idővel hiteltelenné tett minden ilyenfajta megszólalást. Tudod, van az a mese, ha sokat kiáltasz farkast, egy idő után nem vesznek komolyan, bármit is mondasz.

Nem kifejezetten rád gondolok, hanem a politikával még foglalkozók stílusára általában: átvették ezt a polarizált fogalmazást (és polarizált gondolkodást), akaratlanul is. Ha elolvasod, amit te magad írtál, te is észreveheted.

Szellemi ujjgyakorlat: meg tudod-e fogalmazni ezeket a kijelentéseket úgy, hogy ne ítéld el a fideszt, hanem egy alternatív értékrendet láss meg abban, amit a fijjug csinálnak. Persze te nem azonosulsz ezzel az értékrenddel, mert neked van sajátod. Ez is egy értékrend, az is. Nincs kizárólagos és egyedüli jó, aminek bármilyen eszközzel érvényt szabad szerezni, ahogy ezt Orbán gondolja.

politikus-omm 2013.06.26. 15:33:28

@nu pagagyí: 'Nem látok gazdasági sikert. A jegybanki alapkamat csökkentését azt tette lehetővé, hogy az MNB trezorjában ott lapul még az IMF pénz, amit az előző kormány vett fel'

- Ekkora baromságot. Nyilván ezért volt az alapkamat a duplája mert az előző kormány ugyanezzel a pénzzel nem tudta lenyomni.

Mészáros Laci 2013.06.26. 15:35:40

@nu pagagyí:

Itt van néhány pontatlanság, elkezdtem tételesen korrigálni, de fölösleges. Tulajdonképpen azt írtad le, hogy amit a fidesz csinál, minden rossz, és tökéletesen eredménytelen a kormányzásuk.

Nem fogsz ilyenkor gyanút?

nusica 2013.06.26. 17:44:37

Az öregkor erénye és előnye a bölcsesség, a méltóság, amint azt Rembrandt festményein, Shakespeare drámáiban, Weöres Sándor verseiben, Verdi operáiban látjuk.
Ezt egy helleresen elővillantott pocak tönkrezúzza. Egy aktuálpolitikai acsargás a földre dönti.
Öregek, ti nem lehettek annyira szépek, mint a fiatalok. Tartsátok magatokat ehhez, ne próbáljatok előszabadulni biológiai ketrecetekből. Mert abból nagy nevetség lesz. Ahogy azt az index bemutatta.

nusica 2013.06.26. 17:52:14

@wmiki: vannak, akik azt mondják, hogy ők a legokosabbak. A baj ott kezdődik, hogy a kételkedőket csoportosan megalázzák.

nusica 2013.06.26. 17:54:50

@Karcolt lendület: a tudatlanság leginkább akkor zavaró, ha öntelt pimaszsággal párosul. Kerényi, Pető.

nusica 2013.06.26. 17:58:18

@Karcolt lendület: ezzel a stílussal nehezen fogtok visszajönni.
Valóban nagyon sok kárvallott van. De a legnagyobb kárvallott a Hálózat. Patikusok, trafikosok, vidéki kádári oligarchátus.

nusica 2013.06.26. 17:59:13

@Peterpapo: Orbán melyik újságot szüntette meg? Mikor csorbította a sajtószabadságot?

nusica 2013.06.26. 18:01:00

@Peterpapo: most nem mindenható a Piac? :D

nusica 2013.06.26. 18:02:32

@Peterpapo: nem sajnálatból. Nehogy azt hidd. Szimplán rámutatnak a baloldal ordító önellentmondásaira.

királyindiaivédelem 2013.06.26. 19:04:53

Miután a szárszói dzsembori kapcsán megtudtam, hogy még létezik, tegnap este fellapoztam a négyszáz forintba kerülő Hócipőt. Átlapozva a negyvennyolc oldalnyi kínkeserves szenvedést komolyan gondolkozóba estem. Voltak ezek az emberek egyáltalán valaha viccesek?

királyindiaivédelem 2013.06.26. 19:09:49

Az biztos, hogy ezekre az arcokra akkor sem szavaznék, ha Orbán Viktor személyesen lőné ki a szemem holnap délután. Jó duma, hogy le kell váltani Orbánt, csakhogy ennek a szövegnek az oldalvizén ezek a leszerepelt, szaros gatyájú figurák visszaevickélnek a hatalomba. Nesze neked korszakváltás.

királyindiaivédelem 2013.06.26. 20:02:36

A Farkasháziéhoz hasonló bulik országszerte vannak hétvégente, és bőszen osztják fel maguk között a hatalmat, mert teljesen biztosra veszik, hogy vissza jöhetnek ez kicsit megijeszt, remélem nem jönnek.
De ami a bulikat illeti legalább a Chivas-t, Remi Martin-t és a többi VSOP-t megvehetnék itthon az ilyen bulikra, mert tudomásom szerint nem sűrűn látni magyar zárjegyet a piákon...

királyindiaivédelem 2013.06.26. 20:29:09

Ha ez a mai magyar baloldal, akkor nyugodtan elkezdhetünk gyűjteni Orbán Viktor lovas szobrára, mert holtáig fogja irányítani ezt az országot.

Kék az ég 2013.06.27. 05:17:24

@HgGina: Nézd meg akkor Orbán tanácsadóját csak előtte egy hétig ne egyél

hetek.hu/files/2012/38/hegedus_zsuzsa.jpg

Ja, hogy ilyenkor a polgári bunkó mentalitás eltűnik es érzékenyek lesztek a női nem iránt

Kék az ég 2013.06.27. 05:23:49

@politikus-omm: No igen a divatos öltözködés aki 20 évig használ egy inget (pedig Bécsbe jár inget vásárolni, derogál neki a magyar)

kep.index.hu/1/0/328/3286/32862/3286286_1183f0bd019e02acbf247a4747f6dbe7_wm.jpg

Kék az ég 2013.06.27. 05:30:25

@genyamagyar: Azt várhatod!

Hont András is szépen elárulta, hogy most GYÁVA sz... Orbánékkal ugyanezt a stílust megjátszani, de majd ha buknak, akkor fene nagy bátor lesz beléjük rúgni úgy 20 év múlva.

Mert ugye Hont szavai szerint ezt most 90-es évekért tettek, de majd fogja a nemzeti jobboldallal is.

Most nem, ahhoz betoji, félti állását...majd ha a nép kikaparta gesztenyét es megdöntötte az Orbán-rezsimet, na majd akkor jön az index, Hornt és gúnyolódik hasonlóan mint most.

"Szerintem nem árt tisztában lenni azzal, hogy amit most ez a garnitúra kap..., azt a kilencvenes évekért és a kétezres évek elejéért kapja.

Eljön majd az idő – minél később, annál durvábban – amikor Orbán galerijén röhög majd az ország, amikor divatkonzi bérbloggerek, az államilag kitüntetett rocksztárok, a háttérintézet-vezetők (Demos! még mond valamit?), az ütődött professzorok, az összes trágyatörvényt megszavazó képviselők nem tudnak sehová megérkezni úgy, hogy ne ellentüntetők fogadnák őket."

vantaan 2013.06.27. 07:38:52

@Kék az ég: Hont András? A "budiczer-díjas"?
Istenem Tudod mennyi ilyen féreg van még? Ezek csak szarevők ,hozzá kell szokni. Nézz bele a média világába ezek ilyenek. Hont következő lépése lehet ,hogy az lesz hogy a Kossuth téren bassza meg a saját anyját. El tudod róla képzelni? Én igen.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.06.27. 08:07:24

Szárszó vagy nem Szárszó, ha nekem az elmúlt húsz évben, akár csak érintőlegesen (vagy áttételesen) is közöm lett volna ennek az országnak a kormányzásához, akkor nemhogy nem exponálnám magam, nemhogy hatalmi szerepre nem aspirálnék, de, már nagyon rég, emberek közé sem mernék menni!

Mialatt 5,3 millióról 3,8 millióra csökkent a munkavállalók száma, mialatt GDP arányosan 80% körülire emelkedett az államadósság aránya, mialatt a nemzeti vagyon gyakorlatilag kézen közön elveszett: "Az egy főre jutó éves munkajövedelem 1989-ben 76 999 Ft volt, 2009-ben 499 985 Ft. Vagyis, nominális értékben a nettó munkajövedelmek 649 százalékkal emelkedtek. Ha ezt az inflációval korrigáljuk, azt állapíthatjuk meg, hogy a 2009-es szint már csak 48,8 százalékát teszi ki a húsz évvel korábbinak!"

Miről beszélünk?!

Kék az ég 2013.06.27. 08:31:44

@vantaan: Igen, olvasd el a HVG-s válasz cikkét Farkasházynak.

Annyira nyíltan leírni, hogy most betoji mind a Kormánnyal ezt megtenni mondjuk Kötcsén, de majd 10-20 év múlva - mert ugye állítólag 10 evvel ezelőtti tetteikért volt a budi ügy - ha megbuktak akkor majd fog rajtuk gúnyolódni...

Hááát... igen. Ez ám a gerinc!

Peterpapo 2013.06.27. 09:16:03

@nusica:

Nem csak egy újság megszüntetése jelentheti a sajtószabadság csorbítását és sosem mondtam, hogy Orbán megszüntetett újságot. Viszont a frekvencia elvételét elbukták.

Milyen önellentmondásra gondolsz? Arra, hogy a ti MSZP-setek szemét besúgó volt, a mienk meg rendes és szegényt megzsarolták? Ez a gondolkodás mód a fideszesek sajátja.

Peterpapo 2013.06.27. 13:44:02

@pocaklakó minimanó:

"Vö.: "'A Magyar Hírlap hétfői számában megjelent "Betelt a pohár" című cikket követően Gyurcsány Ferenc miniszterelnök is azt gondolja, hogy betelt a pohár, arra kéri valamennyi állami intézményt és állami tulajdonú vállalatot, hogy szüntesse meg a lap előfizetését' - áll a kormány MTI-hez eljuttatott közleményében.

Emellett az illetékes vagyonkezelő szervezeten keresztül a kormányfő arra utasítja az érintett állami vállalatokat, hogy szüntessék be a fizetett hirdetések és a reklámok megjelentetését a Magyar Hírlapban." (index.hu, 2009-ből)"

"Bayer Zsolt idén januárbna a cigányok ellen is kirohant, a gyáva, undorító, kártékony állatoknak nevezve őket. A publicisztika miatt számos civil szervezet, köztük Társaság a Szabadságjogokért, a Magyar Helsinki Bizottság és az Amnesty International nyílt levélben kérte a magyarországi nagyvállalatok vezetőit, hogy határolódjanak el az írástól és ne hirdessenek Magyar Hírlapban és online felületén.

Kampányuk hatására öt cég, az IKEA, a FedEx, a GDF Suez, az Erste Bank és a CIB Bank bojkottálja a lapot, az NMHH Médiatanácsa pedig 250 ezer forintos bírság megfizetésére kötelezte a Magyar Hírlapot."

index.hu/kultur/media/2013/06/27/a_kuria_szerint_bayer_zsolt_zsidozott/

Ez nem Gyurcsány volt! :)

pocaklakó minimanó 2013.06.28. 21:46:49

@Peterpapo:

Örülök, hogy nincs ezzel semmi gond. Bízom abban, hogy hasonló módon fogsz örvendezni, ha az alcsúti patássátán kéri fel valamelyik lap bojkottjára a minisztériumokat és állami szervezeteket.

És pontosan eképpen fogsz örömködni, ha más civil szervezetek felhívására magáncégek is csatlakoznak a bojkotthoz.

Már alig várom. Ugye te is?

Peterpapo 2013.06.28. 22:31:58

@pocaklakó minimanó:

Örvendezik a fene. Inkább szomorú, hogy a média és politikusaink azzal a két majommal az élen, ide juttatták az országot. A mosolyjel nem az örömködésnek szólt, hanem Neked. Majd ha egy újság, olyan mocskos stílusban ír róla. illetve bárkiről, ahogy a Magyar Hírlapban megjelent cikkben tették, akkor teljesen jogosan fogja bojkottálni azt az újságot. Akkor sem fogok örömködni, de jogosnak fogom tartani. És itt most nem arra gondolok, hogy kritizálják a kormány, vagy akár az ő munkáját, hanem, ha olyan aljas, gennyes stílusban teszik, ahogy Bayer Zsoltika szokta.

pocaklakó minimanó 2013.06.29. 10:04:50

@Peterpapo:

"Majd ha egy újság, olyan mocskos stílusban ír róla. illetve bárkiről, ahogy a Magyar Hírlapban megjelent cikkben tették, akkor teljesen jogosan fogja bojkottálni azt az újságot. "

Nem vágod a sajtószabadságot. Sem a vélemény-nyilvánításét sem.

Nem baj.

Peterpapo 2013.06.29. 23:56:53

Szerintem meg Te nem vágod. Attól, hogy bojkottál egy újságot nem sérül sem a sajtószabadság, sem a szabad vélemény nyilvánítás.
süti beállítások módosítása