Keresztényellenesség Európában: a kor nagy vakságáról
2013. május 30. írta: Redakció

Keresztényellenesség Európában: a kor nagy vakságáról

Svédországban jelentik a legtöbb diszkriminációs esetet és Törökországban a legkevesebbet – hívja fel a figyelmet Gudrun Kugler nemzetközi jogász, akivel annak kapcsán beszélgettünk, hogy az általa vezetett bécsi központ nemrég jelentette meg az európai keresztényellenességet vizsgáló, éves jelentését. Kugler szerint az EU intézményei zérótolerancia-programot hirdetnek a tolerancia nevében. A keresztények szólás- és lelkiismereti szabadságának biztosításában elég rosszul vizsgáztak a nyugat-európai mintademokráciák.

Szilvay Gergely interjúját Keresztény.mandiner oldalunkon olvashatják.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr455334094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bell & Sebastian 2013.05.30. 11:25:34

Az eddig is köztudott volt, hogy Európát szexbolsik irányítják -nagy átfedéssel a trad. bolsevistákkal-.

Ezen a felületen ütköznek is a leglátványosabban a keresztény értékrenddel (és nem a keresztényekkel, ugyanis a kettő nem azonos). Máshol is, csak az valahogy nem téma, pedig meglehet sokkal jelentősebb probléma.

Hogy csak hármat mondjak, gyilkosságok megítélése, szociális juttatások elosztása, multik elleni fellépés, azaz trösztellenes törvények.

Mivel az EP és EB képviselők már régen elhullajtották csikófogaikat, nem hinném, hogy minden gondolatuk akörül forog az üléseken, hogy vajon hol felejtették előző este az alsógatyájukat?

Kettő, lehetséges magyarázatot tudok, vagy alkalmatlanul buták nyomogatják ott (is) a gombokat, vagy a Nagy Vízen túlról erőltetik a buzilagzikat.

Esetleg is-is.

Az interjú nem tetszett, a kérdező nem volt eléggé belemenős, az osztrák csaj meg túlóvatoskodta, nem akart nagyot durrantani, mert kell az állás jövőre is, elvégre három gyereket nevelni ott sem egyszerűbb.

vantaan 2013.05.30. 11:41:37

...sőt! A létező keresztény üldözések mintha el lennének felejtve! Lásd Magyarországot, ahol az új egyházügyi törvény több százezer keresztényt diszkriminál s veszik el az adó felajánlásaikat csak azért mert hithű keresztények!

Czelder Orbán 2013.05.30. 11:51:48

Amerikában verik a négereket!

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.05.30. 12:44:20

Törökország egy roppant toleráns ország, pár éve lincseltek meg keresztény hittérítőket az anatóliai részén, ha jól tudom. Spongyát rá, ha a libbantakat lehet ütni a keresztény sarokból!

El tudom képzelni, hogy a '90-es években népességarányosan több emberölés miatti feljelentés történt Svájcban, mint Bosznia-Hercegovinában.

Tehát nyilván Svájcban volt polgárháború.

Bell & Sebastian 2013.05.30. 13:07:18

@Counter: Magának kezd elmenni a józan esze, tartson inkább szünetet.

calabria007 (törölt) 2013.05.30. 13:11:44

@Counter:

az 1914 és 1919 között az örményeket, görögöket, asszír keresztényeket tűzzel vassal irtó ifjútörök potentátok pedig még ma is nemzeti hősök...

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.05.30. 13:11:48

@Bell & Sebastian: Szerintem se tesz jót Kugler asszony szövegének olvasgatása.

De hát ő mondja, hogy Törökország milyen jó hely a vallási toleranciát tekintve. Hiszen ott nem jelentenek intoleranciára utaló eseteket.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.05.30. 13:19:03

@calabria007: A modern török mintaállamban nincs vallási intolerancia, nincs kisebbségi kérdés, nincs Trianon-probléma, ellenben van egységes, összetartó nemzeti öntudat, büszkeség, no meg rend.

Hajrá Törökország, hajrá törökök!

Lesből Támadó Szárítókötél 2013.05.30. 13:34:29

Látom, a konzervatív oldal alkalmazkodik az új időkhöz, és kitalált magának egy, a cigányüldözéssel párhuzamba állítható rögeszmét, csak hogy ők is elmondhassák magukról, hogy üldözik őket.

Kandeláber 2013.05.30. 13:43:41

Érdekes, én eddig állandóan azt olvastam, hogy Európában a melegek, cigányok és egyéb kisebbségek vannak elnyomva és kirekesztve a kegyetlen többség által.
Bár azok a verbális támadások, amik a keresztényeket érik Európában, igencsak figyelemre méltók.

Bell & Sebastian 2013.05.30. 14:11:51

@Counter: Mondjuk a legfontosabb nézeteltérés köztem és a Jobbik közt Törökország megítélése.
(Ha egyáltalán olvasta a Lomonoszov -beszédet.)

Lazán kapcsolódik csak ide, de meg tudom mondani, melyik településen milyen kurzus regnál csupán abból, hogy milyen állapotban van akármelyik templomuk.

Az nem húzható rám, hogy filoszemita lennék, de ahol például hagyták, hogy szétrohadjon a zsinagóga -hívők híján- és nem találtak hasznos funkciót az épületnek -könyvtár, kiállítás, bármi- ott egyéb disznóságra is képesek.

Aki azt gondolja, hogy a keresztényellenesség önálló kategória, az téved. Itt inkább a gyökerek kirángatása írja le pontosabban a jelenséget. A Harmadik Birodalommal együtt kiöntöttek két másikat is a tehenészfiú -romantikáért.

(Csak azt tudnám, hol fognak esküdni a buzik? Vagy ki adja össze őket? Kéne rá valami törvény, ne végezzenek félmunkát!)

Szóval, a magzati élet védelmét csak előrébb sorolnám, majd megszüntetném az egzotikus állatok simogatását és jöhet az odabasz a gigamegacégeknek, akik keresztben nyelnek le kormányokat.

Az a fránya N -betű, 15.000 lobbista Brüsszelben nem etikai alapon gurigázik!

Kandeláber 2013.05.30. 14:49:39

Mindenesetre szombaton Párizsban kimutatta a foga fehérjét az ottani szoci kormányzat, amikor véresre verette a melegházasságok ellen tüntető , a családok védelmében tüntető derék francia polgárokat, akik között nyilvánvalóan sok igaz keresztény is volt.

Urfang 2013.05.30. 14:58:06

@Kandeláber:

Azért amikor az igaz keresztények ott találják magukat az agresszív csuklyás bőrfejű neonácik utóvéd seregében, akkor legalábbis felmerülhetne bennük a gondolat, hogy biztos a jó oldalra álltak-e ebben a kérdésben.

Mert ha ilyenekkel állnak egy gyékényen akkor mégis csak el kéne gondolkodniuk.

Kandeláber 2013.05.30. 15:06:19

@Urfang: "Agresszív csuklyás bőrfejű nácik" utóvéd seregei lettek volna?
Akkor lehet még jobban rettegni, mert még a francia hivatalos szervek szerint is százötven ezren voltak, ami azt jelenti hogy a valóságban legalább háromszáz ezren.
Van egy olyan érzésem, hogy a francia társadalom lelkülete sem romlott meg egészen, talán van remény Európa jövője számára.
Grimsbyben is szépen vonultak a patrióta britek a fekák által lemészárolt katona emlékére.
Azt hiszem, megkezdődik a multikulti és a liberalizmus végvonaglása Európában, és amelyik politikai vonulat ezt nem fogja föl, az bizony a süllyesztőbe kerül.

Bell & Sebastian 2013.05.30. 15:11:30

@Urfang: Briliáns logika. Pont volt náluk vaskereszt meg NSDAP tagsági. Szakképzett tüntetők szorosra zárt sorokban menetelnek és nem engednek be provókat, spontánék meg csak úgy össze-vissza.

Urfang 2013.05.30. 15:25:18

@Kandeláber:

Ugyan, ez teljesen menetrendszerű volt hogy a londoni és svéd eset után papírforma szerint ezredszer is bejelentik majd a multikulti halálát és jön majd a szokásos rettegés az eurábiai kalifátus eljövetelétől.

A brit és a svéd társadalom már régen túlteszi majd magát ezeken amikor a magyarok még mindig ezen fognak rugózni, pedig nem is itt történt.

Ilyenek eset biztos fog még történni egy-két éven belül és akkor is be lesz majd jelentve a multikulti halála meg a félelem a kalifátustól.

A szokásos lemez, a világ meg forog tovább.

Kandeláber 2013.05.30. 15:37:24

@Urfang: Ja, de amikor például Olaszországban égtek az illegális feka bevándorlók viskói, akkor kórusban jajveszékeltek a libbantak Európa szerte.
Egyébként nem tudom megfigyelted-e, hogy tegnap már a szoci-alkesz Szanyi kapitány is a "magyar emberek verejtékét" emlegette, és valami tápos kinézetű ex-elempés, jelenleg Bajnai csatlós is a "magyar embereket"mondott a túlzottdeficit-eljárás kapcsán?
Ez már a vég az ellenzék számára, amikor Orbán kifejezéseit szajkózzák.
Egyébként pedig miért terelsz, véleményed szerint a melegházasság-ellen felvonuló több százezer francia nem több néhány szkinhednél?
A multikulti halálát pedig az imádott Merkeled jelentette be jó járom éve, nem mondjuk Alessandra Mossolini vagy Marine Le Pen.

Urfang 2013.05.30. 15:58:39

@Kandeláber:

Egyre nehezebben tudom követni hogyan jutunk el az agresszív szkinhedekkel egy gyékényen áruló igaz keresztényektől a multikulti&liberalizmus haláláig, onnan meg a kizárólag Orbánnak fenntartott "magyar emberek" szófordulat Szanyi kapitány általi ellopásához.

Én nem azt mondtam hogy a keresztények meg az antihomik egyek lennének az agresszív szkinhedekkel, csak azt hogy egy gyékényen vannak velük, amin azért talán mégis el lehetne gondolkodni.

Azt csakis bullshitként tudom értelmezni, hogy ha egy magyar ember veszi a bátorságot és kiejti a száján a "magyar ember" kifejezést az akkor a fidesztől vagy magától Orbántól lopja el. Mintha az az övék lenne mert lestoppolták triplastipistopival... :D

Mellesleg ha a szavak így le vannak stipistopizva, akkor ez az üldözött keresztény itt most echte liberális tulajdonjogú szavakat használ amikor azt fújja hogy: "veszélyben a lelkiismereti szabadság, a szólásszabadság, a gyülekezési szabadság, a diszkriminatív egyenlőségi politika, stb."

A te szavaiddal élve tehát:
Ez már a vég a keresztények számára, amikor a liberálisok kifejezéseit szajkózzák :)))

Bell & Sebastian 2013.05.30. 16:05:44

@Kandeláber: Magának mondom, mert másnak hiába, van még egy külön német/francia viadal is, amiben most a németek kicsit jobban állnak. Mert ha szűkülnek a lehetőségek, Merkel kilöki a franciákat a léghajóból, amivel véget is ér a kidekázott egyensúly.

Újabb felfordulás csak az Amerikával kötendő szabadkereskedelmi megállapodás körül fog bekövetkezni, ha egyáltalán kitart ez a tákolmány odáig.

Kandeláber 2013.05.30. 16:11:11

@Urfang: Én viszont azt nem értem, hogy ha több százezer egészséges nemi identitású francia ember tüntet a melegházasságok ellen, az miért "egy gyékényen árulás az agresszív szkinhedekkel"?
Szanyival meg a tápos bajnaista ex-elempéssel kapcsolatban pedig ne add az értetlent, mikor hallottad hogy a szocik vagy a libbantak a "magyar emberek" kifejezést használták?
Linkelj már be ide egy-két példát, te is tudod hogy ez náluk már a nacionalizmus határát súrolja.
Egyébként valóban nem igazán tetszik nekem Kuglertől, hogy szinte az üldözött szerepében tetszeleg, már-már libbant jajveszékelésre emlékeztetve.

Kandeláber 2013.05.30. 16:31:46

@Bell & Sebastian: Nincs kizárva, ez a Hollande nem csak a melegházasság ellenzőivel van fasírtban, hanem Merkellel is, és nem sok esély van arra, hogy a német választásokon szocdem győzelem szülessen.

Urfang 2013.05.30. 16:37:11

@Kandeláber:

Ha együtt vannak egy tömegbe verődve és ugyanaz az álláspontjuk, akkor egy gyékények vannak. Én elhiszem, hogy a white-power meg a sieg heil terén nem egyezik az álláspontjuk, de akkor sem hiszem hogy a melegkérdés megér-e annyit hogy egy gyékényre kerüljenek velük.

Azt pedig hogy aki nem jobboldali az irtózik a "magyar ember" kifejezéstől, azt csak a jobboldaliak szeretnék így látni, ezzel erősítgetik azt a téves hitüket hogy az nekik le van stipistopizva. Erre a fidesz is jól rájátszik azzal, hogy még a legsötétebb dohánymutyijukat is úgy adják el, hogy elé rakják a Nemzetit.

A hívők meg bármit bekajálnak ami elé "Nemzeti" van rakva, pedig ez a fajta "Nemzeti" az éppenséggel nemzetellenes. A fideszes értelemben vett "Nemzeti" az éppenséggel egy nemzetmegosztó pártfogalom, gyakorlatilag azt jelenti hogy fideszes, és minden magyart kitagad aki nem fideszes.

Az igazi "nemzeti" az nem lehet sem a fidesz sem az mszp tulajdona, mert az összes magyar ember a nemzet, aki ezt szalámizza az csak egy nemzetmegosztó pártember, nem pedig egy nemzeti hős.

Kandeláber 2013.05.30. 17:02:54

@Urfang: No, ez egyre zavarosabb.
Tehát a több százezer melegházasság ellenes, agresszív náci szkinhedekkel egy gyékényen áruló francia honpolgárról lassan kiderül, hogy még rasszista is, mert ugye kirekesztés ez is, az is.
A trafikmizéria egyébként annyira nem érdekel. Régebben többször nyaraltam Ausztriában, és őszintén megvallva fel sem tűnt, hogy a cigit csak az "Austria Tabak"feliratú kis boltokban vehettem, mivel eszem ágában sem volt, hogy Adeg Marktban, Billában vagy Julius Meinlben tegyem ezt. Megmondom őszintén, az "Austria" felirat sem zavart, sőt, egyetlen osztráktól sem hallottam, hogy miért nem "Österreich" felirat van a cégéren.
Sokkal jobban dühít a dohányzás nyilvános helyeket történt betiltása, így ha sörözök a barátaimmal, akiknek nagyobbik része szintén cigizik, ki kell menni az intézmény elé, ami ilyen hőmérsékleten nem akkora gond, de télen, mondjuk mínusz ötben már igen.
Érdekes, hogy a Gyurcsány kormány rendőreit mennyire zavarták 2006-ban a nemzeti színek, ezért többször is megtaposták a magyar zászlót, a "nemzeti" kifejezés pedig - bármilyen kontextusban - igencsak csípte a ballerek szemét.
Abban viszont egyetértek, hogy ez a kifejezés prostituálódik, ha így folytatódik, előbb-utóbb koncessziós nemzeti kuplerájok is nyílnak majd.

Kandeláber 2013.05.30. 17:14:44

@Urfang: Egyébként hol is voltak az "agresszív csuklyás bőrfejű neonácik"? Ha csuklya volt rajtuk, honnan tudni, hogy bőrfejűek voltak?
Még maga az atv.hu (!) sem ír neonácikról, pedig az nagy szó: atv.hu/kulfold/20130527_szazezres_tuntetes_a_meleghazassagok_ellen_parizsban

Urfang 2013.05.30. 17:31:23

@Kandeláber:

Úgy csinálsz mintha a trafiküggyel az lenne a baj, hogy specifikus dohányboltok lesznek, pedig nem ez, vagy az hogy ezekre is kikerül a Nemzeti brand, pedig még kevésbé ez. Te is tudod mi a baj és ezekkel az álindokokkal terelsz ezekről.

A baj az hogy a fideszes polgármester előre tudta a pályázók szupertitkos neveit. A baj az hogy a fideszesek előre tudták hogy pályáztatás után lesz csak megtriplázva az árrés meg a fagyibónusz és ennek tudatában szervezték be a rokonokat hogy jó lesz. A baj az hogy a fideszes képviselő műkörmös neje is négy trafikot nyer meg az egyetemista lánya is négy trafikot nyer, miközben a trafikosok meg bezárhatják a boltjukat. A baj az, hogy mindez csak a jéghegy csúcsa a többi meg titkos, aki rákérdez az meg visszaélő adatigénylő. Ez a baj.

Látod ez megint csak a meggyalázása a Nemzeti szónak, hogy ezzel a szóval mismásolják el a bűncselekményeket a bűnpártolók. Van képetek ezzel takarózni, hogy csak azért van mizéria mert a pépesre köpült Nemzeti szócska kint van a táblán és ezzel a bullshittel véditek meg a panamázó fideszes politikusokat.

Lófaszt papa, a trafikmutyi közönséges korrupciós ügy, amit hiába próbáltok nemzeti maszlagba csomagolni, attól még az marad ami.

tevevanegypupu 2013.05.30. 17:36:36

@Urfang:

Hat nezze amikor zsidok szavaznak Le Penre, akkor azerte lgondolkodhatna Europa, hogy ezt vajon miert teszik..Egyebkent nem Europa keresztenyellenes - meg lehet nezni egy-egy kereszteny ifjusagi talalkozon mennyien vannak - hanem egyfajta liberalis elit az, akik szeretnek ha Europa kereszteny es muzulmanellenes lenne..A keresztenyeket valoban uldozik Torokorszagban is, Egyiptomban is, Tuneziaban, Algeriaban es ugy altalaban mindenhol, amiota elvittek ezekbe az orszagokba a demokraciat.
Ez valoban problema, emelett az antiszemitizmus elhanyagolhato, foleg akkor, ha kepesek torvenyeket hozni orszagokban, hogy szeretni kell a zsidokat..:)

Kandeláber 2013.05.30. 17:37:20

@Urfang: Nosza.
Tessék bizonyítani, lehetőleg nagyobb sikerrel, mint ahogyan a másik oldal próbálta Gyurcsányra ráverni mondjuk Sukorót.

Urfang 2013.05.30. 17:47:55

@Kandeláber:

Bakker ott van a hangfelvétel a neten és még az érintett sem tagadta, hogy ő beszél rajta. Ott sorolja a pályázók neveit amik olyan szupertitkosak, hogy még a parlamenti képviselőknek sem adták ki a listát, mert maga Lászlóné szólt le hogy az titkos.

Ezt már nem kell bizonyítani. Ez már be van bizonyítva.

Nem tudom az ügyészség miért tököl, az is lehet hogy nem lépnek semmit holott nyilvánvalóan bűncselekmény történt. Ha ez van akkor következmények nélküli ország rulez, odafent a pártszférában szabad a lopás oszt kész. Megússza a sok mutyis bűnöző.

De az igazság akkor is az marad ami, még ha megússzák akkor is.

mitmiért? 2013.05.30. 18:53:20

Abszolút van keresztény üldözés Magyarországon is. Orban Viktor nem engedte gyereke keresztapjának metodista egyházat bejegyeztetni. Ja, keresztények is üldözik a keresztényeket.

mitmiért? 2013.05.30. 18:59:47

@Bell & Sebastian:
"Az eddig is köztudott volt, hogy Európát szexbolsik irányítják -nagy átfedéssel a trad. bolsevistákkal-."
Lásd Merkel, CDU, barrosso EU néppárt alelnöke

mitmiért? 2013.05.30. 19:44:49

@mitmiért?:
... (2) gyerekét megkeresztelő lelkész ...

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.05.30. 19:47:31

@mitmiért?: 1. Ha valakit nácinak minősítenek, akkor az érvényesen és minden további nélkül cáfolható, feltéve hogy az illető nem NSDAP-tag (amúgy is feloszlatták).

2. Ha valakit liberálisnak, kommunistának, liberálbolseviknek stb. minősítenek, akkor hiába más pártnak tagja, hiába nincs és nem is volt ilyen párt, sőt még ideológia se; az az és kész.

Kettős mérce? Nem, azt a liberálbolsevik csürhe alkalmazza per def.

mitmiért? 2013.05.30. 20:52:01

@Counter:
:-)
Komcsi, buznyák, cigó? Na azt magyarázd ki.
Különben el nem tudom képzelni hogy a liberális miért szitokszó, amíg a másik az. Bár azt hiszem, hogy sokkal egyszerűbb lenne (nem) ember/i/hez méltó kategóriákban gondolkodni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.05.30. 21:03:58

@Urfang: Meleg-kérdés? Az mi a faszom? Ezen az alapon tudod, hány kérdés lehet, amiért nácizhatsz, te ocsmány féreg?
Feleségül akarom venni a mikrohullámú sütőmet, harcolnál a jogaimért? Vagy ott van a néped, amelyik pásztorkodó. Az állatokkal bensőséges, már-már családi viszonyban vagytok. Én támogatom, ha feleségül akarsz venni egy birkalányt. De ne álljunk meg itt, lehessen feleségül venni egy szép gondolatot például. Mondjuk én még az OTP bankkal is összeházasodnék, tetszik nekem. Nehezen is viselem, hogy korlátozzák a jogaimat. Terjesszük ki a család fogalmát mindenre és mindenkire a világegyetemben.
És lehetne tiltakozni azért is, amiért a kosárlabdázó nácirasszisták kirekesztik a 190cm-en aluliakat.

Bell & Sebastian 2013.05.30. 21:14:53

@mitmiért?: Ugye maga még a nagycsopiban sem jött rá, hogy Nyuszi és Róka tulajdonképpen az óvónéni keze, mert páros szerveinknek nincs többesszáma.

mitmiért? 2013.05.30. 22:32:04

@Bell & Sebantian
Engem kulonoskeppen nem zavar az a fajta nyilvanos verbális onanizálás, amit ön itt művel - de ettől még nem művelt, hiába a nagy sufnituning. Mire ez a nagy igyekezet, ha alapvető tényekkel hadilábon áll? Például hogy a "páros szerveinknek nincstöbbesszáma" (sic). Bár a páros szerveinket egyes számban nevezzük meg (fáj a kezem, eltörtem a lábam), de a páros szerveknek is van többesszáma: (kezek-et fel, lábak-at egymás után rakni). Szóval ez (is) full tévedés, amit ír!
Jobb lenne kevesebbet onanizálni és írni az olvasás és gondolkodás javára!

mitmiért? 2013.05.30. 23:02:03

Egyébként az alapfelvetésre visszatérve, van egy bizonyos fajta tévedés, hogy Európában és a világon keresztényellenesség van. Ha túltesszük magunkat azon, hogy ez bizony egyfajta általános vallásellenesseget is jelent valójában, vagy bizonyos faji/etnikai társadalmi feszültségek a vallási köntösben jelennek meg ( zsidókérdés sokszor), akkor rá kell nézni, hogy az ún keresztény ellenesség tulajdonképpen nem az, hanem a politika katolicizmus hibái elleni fellépés. Bár nyilván sokan nem értenek egyet ezzel, a katolicizmus sok tekintetben nem összeegyeztethető a keresztény alapertekekkel, s most nemcsak a reformáció különböző aramlataira gondolok, mint kritika, mely évszázadokkal korábban megjelent, hanem jézusi tanitasokra, amelyek a (katolikus=) egyetemessegre való törekvés miatt törvényszerűen sérült. Es akkor meg nem beszéltem az Egyház szerepéről, azaz arról hogy a történelemben kevés olyan diktatúra v rezsim volt, amelyet nem szolgált ki (politikai katolicizmus). Szóval kereszténységgel semmi baj, de a katolicizmus alapbajaival igenis tessék szembenézni. Es ez mégegyszer, nem a judeo-keresztény egyisten-hit kritikája, hanem az évezredek alatt önmaga torzójává lett vallásra való reflektálás.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.30. 23:29:36

@mitmiért?:

"Szóval kereszténységgel semmi baj, de a katolicizmus alapbajaival igenis tessék szembenézni." --- írod.

Aha, szóval az antikatolicizmus az nem vallásellenesség?:-D

Ha én pld. a zsidó vallásból nekiállnék levezetgetni mindenféle történelmi cifraságot, s erre hivatkozva a zsidóság hitével való szembenézését és a zsidó vallás elleni fellépést szorgalmaznám, ugyan, mi lennék én akkor?!:-) De a katolikusok esetében ez nemhogy megengedett, de kifejezetten kívánatos...

Alakul ez, mint púpos gyerek a prés alatt!:-D

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.05.30. 23:54:04

@bbjnick: Nem érted, bazmeg? Nézz szembe a katolicizmussal! Hogy ez mit jelent? Hát azt, hogy klerikálfasiszta, meg Jézus is rohadjon meg, a mocsok rasszistája. Bonyolult ez? Szerintem nem.
Mint az köztudott, nem vagyok különösebben vallásos, hogy finoman fogalmazzak, de a végén az leszek, ha ez így megy tovább. Európában a leglátványosabban a kereszténységet, és a hozzá köthető hagyományokat igyekeznek kirekeszteni. Mindent gúnyolnak, kritizálnak, ami keresztény. Miközben a zsidó szó kiejtése önmagában rasszizmus, sőt, már büntetőjogi kategória. Mert mit is gondolhatok vajon, amikor kimondom? Eh, elmebeteg világ!

mitmiért? 2013.05.31. 00:18:50

@bbjnick:
"Aha, szóval az antikatolicizmus az nem vallásellenesség?:-D"-kérdezed
De! Ezt is írtam: hogy
"Ha túltesszük magunkat azon, hogy ez bizony egyfajta általános vallásellenesseget"....
csak próbálom finomítani v vagy rámutatni hogy ennek milyen (jogos-nemjogos, ki-ki dontse el maga) oka lehet.
Meg egyszer, a kereszténység nem egyenlő a katolicizmussal, sokan tudják elfogadni a kereszténységet, míg bajuk van azzal hogy a katolicizmus mivé tette. Ez a katolikusok számára egyszerűen keresztényellenessegként csapódik le, pedig ebben az esetben nem az. Persze aztán ezen felül vannak akik nem bírják a kereszténységet sem, vannak akik az egyisten hitet sem (zsidókat, muszlimokat pont ugyanezért), es meg vannak a pusztán vallás ellenesek. Sőt még olyan hülyék is vannak, akik a Mickey Egeret sem szeretik. Szóval ez mind jelentkezhet ugy, hogy " keresztény" ellenes, de ezen 3 ellenesség között érdemes különbséget tenni.

Bell & Sebastian 2013.05.31. 00:50:55

@mitmiért?: Nem igazán osztom az eszmefuttatása igazát, mert olcsó szójáték csupán, semmiféle nóvum nincs benne.

Ugyanis az alaptételek -amiket éppen megtagadnak- közösek a keresztényeknél, semmi jelentősége, hogy éppen melyik ágat ragadjuk ki. A legjobb példa erre a buzilagzi.

(Az a helyzet, hogy pont a hozzád hasonló főokost rühellem a legjobban, aki még arra is lusta, hogy megpróbálja megérteni a választott ellenfele érveit, akibe éppen beleköt.)

Na, szebb jövőt, koma!

Bell & Sebastian 2013.05.31. 01:16:23

@bbjnick: Mondjon egy vallást, ami évezredek alatt önmaga torzójává változott és ezzel megérett a kidobásra. Finomítsunk, reformra. De tudja mit, ki ne mondja, mert még elviszi egy tündér.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.31. 05:11:14

@Bell & Sebastian:

Ó, én csak kérdezősködök!:-)

vantaan 2013.05.31. 05:54:10

Európában a "legkeresztényellenesebb" pontosan a katolikus egyház! ....de már évszázadok óta. A mai helyzet szinte kánaáni a rég múlthoz képest.
Persze a felszín alatt bent a paplakokban ,a püspöki palotákban és a templomok jó részében zajlik egyfajta üldözése a valódi keresztényeknek, s tagadják, jobb esetben elferdítik Jézus tanításait szóval és cselekedettel!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.31. 06:04:01

@mitmiért?:

No, most akkor mi következik mindebből? Az túl, hogy semmi.

Te most csak halandzsázol.

A mai fogalomhasználat szerint rasszista a fekautáló és a sárgautáló is (részhalmazai a nagy rasszista halmaznak), így keresztényellenes az antikatolikus és az antikrisztiánus is (az antikatolikusok halmaza részhalmaza az antikrisztiánusok halmazának).

De egyébként pedig édes mindegy, akárhogy keneget(get)jük is szét a f*st, a lényegen mit sem változtat: a mai emberijogizmus, amely képes a legképtelenebb kisebbségi vagy személyes igény köré is ideológiát koholni és azért harcba szállni, a kereszténységre, mint olyanra, finoman szólva is, allergiás:-[

vantaan 2013.05.31. 06:15:29

@vantaan: helyesen "... a templomok jó részében !most is! zajlik egyfajta üldözése a valódi keresztényeknek, s tagadják, jobb esetben elferdítik Jézus tanításait szóval és cselekedettel!"

Ennek ellensúlyozására jött létre a "We are the Church" mozgalom.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.31. 06:19:35

@vantaan:

Látom, te a kereszténységet is ugyanúgy vágod, mint az irodalomtörténetet:-D van egyáltalán valami, amihez (mindenkinél jobban) nem értesz?:-D

vantaan 2013.05.31. 06:21:55

@bbjnick: ...háááát ha meggondolom? .....

Kandeláber 2013.05.31. 06:47:51

@mitmiért?: Iványi szakáll vokál éppen hogy kivált a metodista egyházból, és Evangéliumi Testvérközösség néven gründolt magának egyházat, mellékesen meg szadesz aktivista volt.

vantaan 2013.05.31. 09:30:45

@Kandeláber: ...sőt Orbán Viktor lányát is megkeresztelte!

Szemethy 2013.05.31. 09:41:37

@Mr Falafel: Ez jó volt. :)
Tényleg, a többnejűséget nem akarják bevezetni Európában? Én támogatnám.

Kandeláber 2013.05.31. 09:46:24

@vantaan: Húúú, de nagyot mondtál, kisgyerek!
Ezt egyrészt mindenki tudja, másrészt mitmiért? tegnap 18:53-kor már írta.

vantaan 2013.05.31. 09:54:01

@Kandeláber: no de azt is tudja mindenki hogy Iványi Gábor 1981-ben egyházat "gründolt magának" és hogy Szdsz-es képviselő volt. Akkor mivel villogsz? .... csak azt tudják kevesen hogy 1942 április 14.-én Karády Katalint és Mezei Máriát elítélték a zsidótörvény megszegése miatt.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.05.31. 13:25:58

"Svédországban jelentik a legtöbb diszkriminációs esetet és Törökországban a legkevesebbet"

Erről egy régi orosz vicc még a 70-es évekből.

Amerikai újságíró megkérdezi:
- Miért van az, hogy a valutás üzletekben van kaviár, az egyszerű szovjet boltokban meg nincs?
- Mert nincs rá kereslet.
Az amerikai újságíró meglepődik, de gyorsan elvezetik egy egyszerű szovjet üzletbe, ahol három órán keresztül állnak, s tényleg: senki sem keres kaviárt a boltban!

mitmiért? 2013.05.31. 23:36:08

@Bell & Sebastian:
Hogy a főokosokat utálod a legjobban

Nyugi, semmi gond, ez egy ismert elhárító, saját magad hibáit elfedő mechanizmus, a pszichológusok úgy hívják: projekció:
projekció (vagy kivetítés) az a jelenség, amikor valaki egy másik személynek tulajdonítja saját hibáit vagy kívánságait; ez a bűntudat vagy más hasonló érzések kifejeződéseként értékelhető és az elhárító mechanizmusok közé sorolandó. Amikor megítélünk valamit vagy véleményt alkotunk, nagy részben saját tudatalatti és tudattalan tartalmainkat vetítjük ki a másik emberre. Legtöbb esetben torzítva, differenciálatlanul.

Biztos gyógyítható, olvass A. és S. Freudot.

Bell & Sebastian 2013.06.01. 01:30:05

@mitmiért?: Sikerült kardélre hánynia, gratulálok.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.06.01. 20:44:32

@Szemethy: Az milyen lenne, hogy a mikrohullámú anyuka és ember apuka gyereket fogadhatna örökbe? Anyja neve: Samsung MS1000e. Születési hely és idő helyett gyártási hely, év. Szigszám helyett gyári szám, stb. Mindez hogyan kerülne a gyerek adatai közé, amikor neki is lesz majd személyije? Szülői értekezletre apu nem tud elmenni, ezért anyu megy...

Nem is olyan vicces ez. Mert mit írnak egy buzipár gyerekének szülői adataihoz? - Anyja neve: Kovács Béla. A leszbi csajoknál meg az apa neve Harmatos Hajnalka. A kurva anyját, aki engedi ezeket házasodni, meg gyereket örökbe fogadni.

dzsaszper 2013.06.04. 16:04:00

Az EBH mintha máris alkalmazná a be sem vezetett irányelvet, vagy mintha levezetné minden másból.
index.hu/belfold/2013/06/04/megalaztak_a_furdoben_csokolozo_ferfipart/

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.06.04. 16:35:21

@dzsaszper:

Szodomita provokáció! A kádárkorban a buzik a nyilvános vécékben fixírozták, molesztálták a vendégeket. Gyakran hallottam arról, hogy egy-egy ilyen "vadászó" buzit csúnyán összevertek. Ma már (meg)értem, miért.

Tehetetlen Dodó 2013.06.04. 20:14:55

@bbjnick: Na, akkor biztosan kecskével is lehet smárolni, legfeljebb nem szabad bevinni a medencébe, mert hullik a szőre.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.06.04. 20:28:41

@Tehetetlen Dodó: ma olvastam, hogy valakit rajtakaptak egy pitbullal, félreérthetetlen pózban.
A kis jafinált, valószínűleg nem szopatni próbálta. :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.06.05. 08:02:47

@dzsaszper: @Tehetetlen Dodó: @Hepci:

Az index.hu-s cikkben olvasom: "Az EBH a döntésekor korábbi alkotmánybírósági határozatokra hivatkozott, valamint nemzetközi emberi jogi egyezményekre, irányelvekre és ajánlásokra. Kitért arra, hogy az európai jogfejlődésnek köszönhetően a melegek diszkriminációjáról szóló ügyekben a közvéleményben élő erkölcsi megítélés egyre kevésbé játszik szerepet. A közerkölcs fogalmának pontos meghatározatása a jogalkalmazó feladatata. A közerkölcsöt a jogalkalmazás ma már máshogy definiálja, mint a közvélemény, a kisebbség jogait védik a többség értékítéletével, előítéleteivel szemben."

Tessék???!!! Nooormális???!!! A közerkölcs védelmének nem a közerkölcs védelme a célja, hanem a kisebbség jogainak védelme a többség értékítéletével (a közerkölcsökkel) szemben?

bbjnick.blog.hu/2013/06/05/hasta_la_vista_baby_a_vagy_the_end_of_the_road

Tehetetlen Dodó 2013.06.05. 09:32:15

@bbjnick: Ezek elmebetegek.
Azt ugyan nem egészen értem, miért jó eltiporni minden normalitást - költői kérdés persze - de teljesen világos, hogy ennek az álliberális-anarchista bagázsnak ez a kitűzött célja és minden erővel ezen igyekeznek.

Robinzon Kurzor 2013.06.05. 09:55:40

Ki van kormányon 3 éve, kétharmaddal?
Az SZDSZ?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.06.05. 10:49:22

@Tehetetlen Dodó: @Robinzon Kurzor:

Ebben a gyogyós @Kurzornak igaza van: az Egyelőbánásmód Hatóság egy közigazgatási szerv, értelemszerűen, kormányfelügyelet alatt.

Robinzon Kurzor 2013.06.05. 11:15:52

@bbjnick: "Tessék???!!! Nooormális???!!! A közerkölcs védelmének nem a közerkölcs védelme a célja, hanem a kisebbség jogainak védelme a többség értékítéletével (a közerkölcsökkel) szemben?"

Hogy lásd, kivel van dolgod: ebben meg az amúgy gyogyós @bbjnicknek van igaza.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.06.05. 11:30:19

@Robinzon Kurzor:

Egyetértünk. Van ilyen! Valahogy majdcsak túléljük:-)

Tehetetlen Dodó 2013.06.05. 12:12:58

@bbjnick: Attól még elmebetegek -teljesen az eszement állib doktriner píszí kerítette őket hatalmába.
Olyanok már, mint a félhülye ombucman, az is a saját vesszőparipáján lovagol folyton, valami idiotikus, önként meghatározott elvek mentén.
Elegem van ezekből a kreténekből - a hülyeséget kergetik, közben szétrohad alattu(n)k a világ.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.06.05. 13:10:52

@Tehetetlen Dodó: elébb-utóbb lesz olyan ombucman is, aki nem vesszőparipán lovagol, hanem 1 pitbullon.
Minden jogot az igaz magyaroknak!
A pitbullok remélhetőleg megkedvelik a seggbekúrást.
süti beállítások módosítása