Kerényi Imre, miniszterelnöki megbízott és magánember
2013. május 24. írta: TuRuL_2k2

Kerényi Imre, miniszterelnöki megbízott és magánember

Kerenyi_Imre_Nemzeti_Szinhaz_buzik.png

„Aczél behívatott a parlamenti dolgozószobájába,
és a beszélgetés végén a folyosóra ordította utánam,
hogy vegyem tudomásul, hogy ebben a hazában
csak kormánypárti művésznek érdemes lenni.″
(Kerényi Imre)

A KISZ, az MSZMP, az MDF és a Demokratikus Charta után a Fidesznél landoló Kerényi Imre az alkotmányos gondolkodás népszerűsítése mellett a magyar kultúráért is bármikor kész életét és vérét adni. Az egykori színházi rendező a közelmúltban a Belvárosi Polgári Szalonban beszélgetett Vidnyánszky Attilával, a Nemzeti Színház hamarosan hivatalba lépő igazgatójával a színház jövőjéről.

Kerényi ezúttal sem fogta vissza magát, jól ismert stílusában, a kenetteljesség és hízelgés fúziójával értekezett Vidnyánszky küldetéséről (és persze még sok minden másról, így például a Színművészeti Egyetem állami támogatásának megvonásáról is):

Kerényi buzizása alatt Vidnyánszky feszengett és fejét csóválta, de nem reagált rá semmit, csak később adott ki nyilatkozatot, miszerint hibázott, amikor nem igazította helyre a kiszólást. Amikor a 444 Kerényit kérdezte a felvételről, ő ennyit válaszolt„Magánemberként vettem részt a rendezvényen, színházi emberek között voltam. Abba a közegbe ez a stílus belefér, nem bántásnak szántam, amit mondtam.”

Az Én Csak Magánemberként című nóta sem különösebben karakán, a mentegetőzés másik fele viszont még csak nem is igaz: nem színházi emberek között hangzottak el az Alföldi-féle Nemzetit becsmérlő szavak, hanem egy nyilvános, bárki által látogatható közéleti beszélgetéssorozat egyik alkalmával.

Kerényi hosszú útja egészen a kezdetektől („ha a KISZ jelentkezik, Kerényi Imre és a többiek csatasorba állnak”) jól dokumentált, most csak az elmúlt bő évtizedből idéznék ide két momentumot. A Demokrata 2002-ben még így írt hősünkről: „KISZ - MSZMP - MDF - Demokratikus Charta - polgári körök. Ezek Kerényi Imre életének főbb állomásai. Érdekes, kacskaringós út. Nem árt, ha ezt szem előtt tartjuk. Ha figyeljük Kerényi Imrét. Aki egykor úgy táncolt, ahogy a kommunisták fütyültek. Aztán otthagyta őket. Segített megalapítani az MDF-et. Aztán otthagyta őket. És örült neki, hogy '94-ben elbukták a választást. Most éppen itt van közöttük. Meddig?”

Aztán később a Demokrata Videó Televízió egyik alapembere lett, így 2010-ben már felettébb megértő és előzékeny kérdésekre válaszolva fejthette ki, micsoda megpróbáltatásoknak volt kitéve a kommunisták miatt: „Egyszer csak kiszemeltek engem kádernak. Felhívtak, hogy az Aczél elvtárs azt akarja, hogy én legyek a szolnoki igazgató, és észre sem vettem, már én voltam az igazgató. A legbalosabb megyébe kerültem. Addig fogalmam sem volt, milyen a kommunizmus, akkor megtudtam. Azt mondja nekem a megyei párttitkár, hogy Kerényi elvtárs, mi adunk magának egy ótót, de rend legyen ám a színházban. Az ótó egy Dacia volt, amit nem adtak, hanem meg kellett venni, csak megengedték, hogy soron kívül fizethessek érte. Minden hónap elején be kellett menni a párttitkárhoz, állt három üveg konyak az asztalán, és italozni kellett vele, végül azt mondta, hogy most akkor jelentsek. Én meg azt játszottam, hogy nem értem, mit kell jelenteni. Két év múlva szöktem meg ebből az állásból, mert be akartam mutatni egy színdarabot, ami arról szólt, hogy a politikai hatalom birtokában az ember személyisége torzulhat. Caligula császár személyisége például annyira eltorzult, hogy kinevezte szenátornak a saját lovát. Betiltották a darabot. Aczél behívatott a parlamenti dolgozószobájába, és a beszélgetés végén a folyosóra ordította utánam, hogy vegyem tudomásul, hogy ebben a hazában csak kormánypárti művésznek érdemes lenni.″

Hősünket aztán igazán nem lehet azzal vádolni, hogy ne tanulta volna meg az Aczél-i leckét.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr315315603

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.05.24. 14:26:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Kerényi Imre, miniszterelnöki megbízott és magánember 2013.05.24. 09:52:01

A KISZ, az MSZMP, az MDF és a Demokratikus Charta után a Fidesznél landoló Kerényi Imre az alkotmányos gondolkodás népszerűsítése mellett a magyar kultúráért is bármikor kész életét és vérét adni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kispufi 2013.05.24. 09:22:45

az az igazság, hogy nem figyeltünk eléggé ezekre az agresszív, kivénhedt mindenkori szerencse- és kurzuslovagokra, akik mindig és mindenhol tudták, hová kell állniuk. jól látszik a fidesz kulturális kompetenciája abban, mennyire nem tudják, kivel mit hogyan kellene ezen a fronton képviselniük. tényleges hátországukat pedig hagyják, hogy leépítsek ezek a nyomoroncok. talán itt is, meg meghatározó sajtójukban is nagyobb nyomást kéne gyakorolni erre a szférára, mert általános színvonalat meghatározó tényezőről van szó, ami kár, hogy csak ilyenkor bukik ki, holott tendencia. bár ezt falra hányt borsónak szánom, mert ezzel nem lehet választást nyerni. addig marad a gagyi vs. anómia dicsőítése cmű deathmatch.

sünbab 2013.05.24. 09:34:12

"Aczél behívatott a parlamenti dolgozószobájába, és a beszélgetés végén a folyosóra ordította utánam, hogy vegyem tudomásul, hogy ebben a hazában csak kormánypárti művésznek érdemes lenni.″

Szótfogadott, tudomásul vette.
Az meg a mindenkori kormány döntése, hogy az ilyen emberekre támaszkodik, vagy nem.
Nekem speciel forog a gyomrom ettől a fajtától (volt főnököm a "nagy túélők"-nek hívta őket).

zuuu 2013.05.24. 09:45:59

komplexusok, személyiségzavar. az ilyenek csak ártanak mindenkinek.

mikorkakalman 2013.05.24. 10:02:04

A Fidesz tele van komcsiszökevényekkel.
Buzizás nélkül ez nem tűnik fel, nem probléma senkinek?

Urfang 2013.05.24. 10:02:36

"Két év múlva szöktem meg ebből az állásból, mert be akartam mutatni egy színdarabot, ami arról szólt, hogy a politikai hatalom birtokában az ember személyisége torzulhat. Caligula császár személyisége például annyira eltorzult, hogy kinevezte szenátornak a saját lovát."

És az élet ismét übereli a színházat. Orbán császár személyisége például annyira eltorzult, hogy kinevezte művészeti alviktor elvtársnak a saját Kerényiét.

JohnnyLillibrogida 2013.05.24. 10:04:05

@kispufi: igen sajnos ez nagyon szomorú hogy ilyen alakok végig viszik a négy éves ciklust és lehetőségek garmadáját kapják

igazad van a valódi hátország fogja a fejét

kerényi gyurcsánnyal van fej-fej melletti versenyben a politikai pojáca versenyben és most ő áll nyerésre
kerényi súlyosító körülménye, hogy ő kulturális célúnak álcázza hülyeségeit

a hatalom gyengeségét mutatja, ha ilyen alakokra támaszkodik

tevevanegypupu 2013.05.24. 10:09:05

@kispufi:

Kerenyi nem kurzeuslovag, lehetett bar mszmp-tag vagy most szelsojobboldali akar, nagyon jo rendezo volt. Egyebkent tapasztalataim alapjan mindig az valt egyik szelsosegbol a masikba, aki megismerte alaposan azt a kozeget aminek maga is tagja volt..es mivel attol megundorodott, az elso adando alkalommal atesett a lo tulso oldalara. Nehez eleinte jozanul es megfontoltan merlegelni, foleg ha szabadon lehet utalni valamit. Kerenyi ott hibazott, hogy az o mostani poziciojaban - akarmennyire is jolesik neki - nemigen buzizhat. Ezt megteheti barati tarsasagban, zart ajto mogott vagy szinesz oltozokben, de igy nyilvanosan nem.Viszont kezdik ezt az egeszet tullihegni..es ugyanezt nem teszik olyasmivel, amit esetleg melegek, bolsevistak vagy izraelita honfitarsaink nekibuzdulasbol es sokkal tobbszor gyulolettel, gunnyal es izlestelenul, igazsagtalanul kifiguraznak. Ok szabadon onkifejezhetnek..Na ettol aztan Kerenyi vagy masok ilyen megnyilvanulasai viszonylagosan erthetoek, de nem helyeselhetoek.

benchmade 2013.05.24. 10:15:11

"Határozottan emlékszem, hogy a 70-es években beparancsoltál a szolnoki igazgatói irodádba, és kérted lépjek be az akkori MSZMP pártjába. Mondván „ez az én karrierem érdeke”. Kérdeztem Tőled: „Ki lenne az én ajánlóm?”, Mire Te azt mondtad: „Természetesen Én” Emlékszem, amikor elszerződtem Tőled, mint kultúrkényúrtól, azt mondtad: „Menjen el Csiszár Imre, Polgár Géza, Blaskó Péter, Timár Éva, Galkó Balázs, de te maradjál.” Lakást ígértél nekem (pártvonalon), fiatal páromnak, és alig fél éves kislányomnak, aki ma 32 éves. Még Bőgel elvtársat is a nyakamra küldted, hogy beszéljen rá a maradásra. /Még él/ Már akkor tudtad a jövődet, és el is mondtad: „Madáchban nem Huszti lesz az Othelló, hanem Te.”

Ujlaki Dénes levele Kerényinek

Kandeláber 2013.05.24. 10:19:04

Újlaki Dénes levele mindennél többet elmond erről a többszörös szélkakasa kurzuslovagról, aki egész életében a damaszkuszi úton járkált: internetfigyelo.wordpress.com/2012/11/14/ujlaki-denes-levele-kerenyi-imrenek/

kispufi 2013.05.24. 10:30:56

@tevevanegypupu: szvsz a közbeszéd színvonalának a közemberi beszéd szintjére - vagy az alá - esése is kulturális probléma. a primitív szóvivők, az anyázós-állatozós újságcikkek, a kurvaanyázó hordószónok közírók és végül a buzizó kultúratyaistenek. és mindenki képes rátromfolni egyet a másikra. mindez akkor is rossz érzéssel tölt el, ha amúgy igaz dolgokat illusztál. de amikor a sarkításon túl más tartalma nincs is, akkor az ember úgy érzi, hogy már megint valaki, akivel nincs közös pontom, akihez -és ahhoz sem, amit képvisel - nincs közöm. és onnantól megint elmegy valami szubizébe az, amit kultúrának hívnánk.

Dzsentrisvihák 2013.05.24. 10:32:31

Jaj-jaj, amikor a balibbák térfelén aggódott a nácziveszély miatt, és nagyon féltette a demokrácziját, senkinek nem volt rá egy rossza szava se, most, hogy néven nevezi a szart, egyből anyázni kell. Bizonyára maholnap még faschiszta, és nyihlasch is leend a gazfickó, úgy ám...

Kandeláber 2013.05.24. 10:35:44

Kérényitől elvonatkoztatva azonban furcsa, hogy a "másságukra" egyébként rendkívül büszke, büszkeségüket évenkénti felvonulásokkal demonstráló pederaszták mélységesen meg vannak sértve, ha valaki a nevükön nevezi őket.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.05.24. 10:37:50

Ha figyeljük Kerényi Imrét. Aki egykor úgy táncolt, ahogy a kommunisták fütyültek. Aztán otthagyta őket"

nem hagyta ott őket, turul a rendszerváltás annyiból állt, hogy kimentek az oroszok, de "kommunisták" itt maradtak.
akkor horn is otthagyta a kommunistákat? nem, ahogy kerényi sem.

ORBÁN-t 1982-ben beszervezési céllal tanulmányozta a BM III/III-2 Osztálya, de beszervezésétől elálltak, 206-8/21/1982.sz, 11-2110/1982. számom környezettanulmány készült róla. Ez évben „VIKTÓRIA” fn-en a BM III/III-2-es Osztálya bizalmas nyomozás alá vonja. A nyomozást 1986-ban bizonyitékok hiányában megszüntetik.

ebben az országban mindenkit csak be akartak szervezni...

A '80-as években a Belügyminisztérium III/III-as ügyosztálya operatív nyomozást folytatott Orbán Viktor és felesége, Lévai Anikó ellen. Besúgókkal és lehallgatással igyekeztek információkat szerezni a házaspár szolnoki és fővárosi tevékenységéről, kapcsolatrendszeréről. Orbánt '82-ben megkísérelték beszervezni is - derül ki a miniszterelnök honlapján publikált dokumentumokból.

"lehallgatták és megfigyelték Orbánt és feleségét" aztán felvették Orbánt egy minisztérium vezetőképző intézetébe...
A megfigyelésekből kiderült hogy jó elvtársak vagy hogy?

Ha csak "megpróbálták" beszervezni, akkor az ügynökakták miért nem nyilvánosak? Milyen kínos lapok kerülhetnének elő onnan!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.05.24. 10:40:08

@mikorkakalman: a fidesz maga egy komcsiszökevény, ua mint az szdsz

Hattory Hanzo 2013.05.24. 10:43:18

Van még állása Kerényi Imrének? Továbbra is miniszterelnöki főtanácsadó havi 6 kilóért ( plusz autó ), és továbbra is a belvárosi tévé felügyelőbizottsági tagja havi 350 ezerért? Évi 12 millióért állít ki magáról a jelenlegi kurzus egy ilyen szegénységi bizonyítványt. És a legszebb, hogy évtizedek óta megy a nyafogás, hogy vajon miért tarják őket mucsai tahónak? Tényleg, vajon miért?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.05.24. 10:44:01

„Egyszer csak kiszemeltek engem kádernak. Felhívtak, hogy az orbán elvtárs azt akarja, hogy én legyek a honlapgondozója, és észre sem vettem, már én voltam az"

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.05.24. 10:48:17

A selejt diadala...

A libsibibsibuzi kultúrhorda egyeduralma se üdvös, de ez a hibbant seggnyaló-faszkalap a ténykedésével vállalhatóbbá teszi őket...

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.05.24. 10:58:30

@tevevanegypupu: Bocsánat, de Kerényi hogyne volna kurzuslovag. Modellt állhatna a Kurzuslovag lovasszobrához.

Amikor komcsinak lenni kifizetődő, akkor komcsi; amikor ballibnek lenni az, akkor ballib; amikor fidesznyiknek, akkor fidesznyik. Csak hogy a Mestert parafrazeáljam ;-)

@kispufi: Nyissa ki, kérem, a szemét, és lássa, hogy ez a valódi hátország. Akik tapsolnak, vihorásznak, akik hatvan éves tisztes matróna létükre szerelmesek ebbe a Kerényibe, akik isszák és visszhangozzák a szavait, ezek a törzsszavazók.
Hol van már a '98-as Fidesz? Már 2002-re keblükre ölelték a grespikeket és kerényiket.
Az akkori hátország vagy külföldön van, vagy passzivizálódott.

Samott 2013.05.24. 11:07:26

Kerenyi mindig megtalalja a komcsikat, az mdf a charta is tele volt veluk, most meg a fidesz a leginkabb ilyen tarsasag. Nincsenek veletlenek.

Dzsentrisvihák 2013.05.24. 11:08:40

Ja, és persze nagyon tetszik a Magyar Nemzet főszerkesztőjének bélsarazása, gratulálok, megint sikerült liberálisabbnak lenni a liberálisoknál, így kell ezt... Hányok ezektől a töketlen, rágógumi emberektől.
Attól is, aki képtelen vállalni a véleményét, és magánemberezik, attól is, aki ezek után belerúg, holott nem éppen a Szivárvány Magazint igazgatja...

tevevanegypupu 2013.05.24. 11:11:44

@Counter:

Na, pihenjen egy keveset, ne lovoldozzon agyuval verebre.:) Az elet egyebkent errol szol nagyon sokakanak: valtani, alkalmazkodni, penzt keresni, ugralni felfele a tarsadalmi rangletran. Es ez mindenkire vonatkozik oldalfuggetlenul. Ezzel egyutt is a buzikat jobbrol es balrol sem kedvelik tulzottan, es mindket oldal a maga modjan ebbol hasznot is huz a szavazoretegenek gazsulalva. A 2002-es fidesz nem lehet ugyanaz a fidesz, mivelhogy a helyzet azota valtozott..tudja az elmuttnyocev, a 2010 elotti..

Kandeláber 2013.05.24. 11:15:20

@Hattory Hanzo: Mert ugye Szanyi kapitány, "My name is Monika Lamperth", Herczog "red popo" Edit, Szekeres elvtárs és a többi igazi tőről metszett úrinő és úriember.

tevevanegypupu 2013.05.24. 11:15:37

@kispufi:

Igen, a kozbeszed szinvonala mar egyaltalan nem szamit, minden part igyekszik sajat szavazoikat eletben tartani, sot uszitani..es erre minden eszkoz megengedett. Legalabb a polgari oldal kepviseloi uralkodhatnanak magukon valamelyest., mert lehet, hogy ezzel eppen azokat veszitik el, aki rajuk szavaztak ugyan, de adnak meg valamit a formakra, amik azert nem feltetlenul csak ures kispolgari kovetelmenyek, hanem egyfajta fegyelem is. Feken tartja az elszabadult indulatokat..

tarackos 2013.05.24. 11:21:05

Az van srácok, hogy ennek az un. "nemzeti" "keresztény" szavazóbázisnak erre van igénye.

Ennek már legkésőbb akkor le kellett volna esni amikor ez az un. "nemzeti" "keresztény" szavazóbázis volt munkásőr, mszmps, fröcsögők mögött először menetelt...

Ezek után nem csoda ha nincs ügynökügy, elszámoltatás, Szaniszló kap díjat hanem következmény.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.05.24. 11:21:10

@Dzsentrisvihák: nem a MN főszerkesztője, hanem az onlány verzióé.

Igazából az a kérdés, hogy Kerényire kiadták-e a kilövési engedélyt, mert ellenkező esetben könnyen úgy járhat ez az Élő, mint a Navracsics(ka), aztán majd enkezével lapátolhatja a fejére a bélsárt...

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.05.24. 11:24:29

@tevevanegypupu: polgári oldal (mi)... hahaha...

Valószínűleg neked még nem tűnt fel Viktor nagy találmánya: úgy lehet lenyomni a ballibbancsokat, hogy legalább olyan g*cinek kell lenni, mint ők.
Sikerült biztonsággal megugrani a lécet, legfeljebb az orrunk alá szaglanak a melléktermékek, az ilyen Kerényi-félék.

kispufi 2013.05.24. 11:30:56

@tarackos: jó, hát nektek progresszív európai értelemben vett haladóknak meg arra a szubszférára van felülmúlhatatlan szükségetek, amit az ominózus kerényi plasztikusan és összefoglalóan nevén nevezett, és akkor most ismét jót beszélgettünk, ha nektek ez kell.

zgabi 2013.05.24. 11:40:46

Az a politikai formáció, ahol Kerényi megjelent, eddig még mindig megbukott. Most a Fideszben van. Jövőre választások lesznek. Ha nem takarítja el gyorsan Orbán, akkor bukni fog 2014-ben.

Dzsentrisvihák 2013.05.24. 11:46:48

@Hepci:

És valóban.

Én azt valószínűsítem, hogy ezért, szokás szerint senki sem fogja megütni a bokáját (talán csak a Kerényi), vagy ha igen, akkor annyira azért mégsem.

tarackos 2013.05.24. 11:51:41

@kispufi: Én inkább erre gondoltam:

"szvsz a közbeszéd színvonalának a közemberi beszéd szintjére - vagy az alá - esése is kulturális probléma. a primitív szóvivők, az anyázós-állatozós újságcikkek, a kurvaanyázó hordószónok közírók és végül a buzizó kultúratyaistenek. és mindenki képes rátromfolni egyet a másikra. mindez akkor is rossz érzéssel tölt el, ha amúgy igaz dolgokat illusztál. de amikor a sarkításon túl más tartalma nincs is, akkor az ember úgy érzi, hogy már megint valaki, akivel nincs közös pontom, akihez -és ahhoz sem, amit képvisel - nincs közöm. és onnantól megint elmegy valami szubizébe az, amit kultúrának hívnánk. "

De ettől még Kerényi azért van meg igény vón rá...

gyalog.galopp 2013.05.24. 12:38:32

Azért valamit nem értek, most a buzulók vállalják, hogy ők buzulók, vagy nem vállalják.

Mert, ha vállalják akkor mért vannak megsértődve, pl. én utálom lagzisnótát, a tuctuct, akkor kirekesztő vagyok és pfuj, esetleg még náci is, ne adj isten holotagadó?

Itten kéremszépen nem kirekesztés, hanem ízlés, és koncepció vita áll fent. Aki itten mást lát, annak komoly önértékelési problémái lehetnek, esetleg ő maga sincs meggyőződve arról, hogy egyenrangú a többséggel.

Kandeláber 2013.05.24. 12:59:32

@gyalog.galopp: Lehet hogy Alföldi nem büszke meleg, mint az Andrássy úti felvonulók. :D

marko11 2013.05.24. 13:25:47

Kerényi többet árt, mint használ (a fidesznek).
De nem értem hogy miért most esnek neki, amikor lényegében igazat szólt.
Ennék sokkal súlyosabb ízléstelenségeket elkövetett már az elmúlt években, mint most.
Ajánlott irodalom:
www.youtube.com/watch?v=sujSTntcfG0

tobacco shop of waterloo 2013.05.24. 13:36:24

kerenyi, bencsik, stefka, gajdos, stb..

meg a hanglejtesuk is a komcsi erabol maradt rajtuk a gondolkodasmodjukkal egyutt.

kispufi 2013.05.24. 13:52:36

@tarackos: jó, igen, előbb is kb. ezt mondtad, hogy kerényit érdeemeljük, kerényire van igényünk. én meg erre mondtam azt, hogy nektek meg mire. vagy gondolod, te most felülemelkedtél azon, amit én a szubizés hsz-emben körülírtam?

Zb74 2013.05.24. 14:07:38

A belinkelt "interjúban" - amely persze legalább annyira jellemzi a Demokratát, mint magát Kerényit - van egy egészen hajmeresztő sztori arról is, mikor és miért lépett be a pártba a drága:

"Ádám Ottót állandóan szorongatta a színház párttitkára, minden főszerepet ő akart játszani. A nagy ravasz mester meg azt mondta nekünk fiataloknak, voltunk ott páran, hogy mindnyájan lépjünk be a pártba, és csináljunk egy új párttitkárt. Ez történt. Egy csomóan beléptünk, azt sem tudtuk, miről van szó, de eldöntöttük, hogy a Juhász Jácint lesz a párttitkár. Attól kezdve a művészeti vezetés nyugodtan dolgozhatott."

Hogy is szól az ismert dalocska? "Aki eztet elhiszi, szamarabb a lónál"?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.05.24. 14:13:44

@gyalog.galopp: A buzulók jellemzően vállalni szokták, hogy buzulók, ilyenkor ti ki szoktatok menni a Pride-ra dobálni és köpködni. Általában a homofóbok, a nácik, az antiszemiták és a hasonló polgáriszalonnák szokták nem vállalni a micsodaságukat.

@Hepci: Viktor nagy találmánya nem az, hogy legalább akkora gecinek kell lenni, mint a ballibbancsoknak, hanem hogy minden nap nagyobb gecinek kell lenni, mint tegnap, és ezt húsz éven keresztül gyakorolni kell.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2013.05.24. 14:24:45

@Kettes:
na a patkányblog minneszotai gébicse megint jól megmondta :)

tarackos 2013.05.24. 14:37:37

@kispufi: Gondoltam csak érted amit írtál de lefordítom: nem a közember nívójára. Ha neked erről a buzik ugranak be így járták. Másnak a pina megint másnak meg a zsidó. Alacsony a kerítés...;)

samubigó 2013.05.24. 14:49:42

Kerényi vénemberként , 70 évesen hosszú , őszes haját gesztenyebarnára FESTi!
Lehet, hogy ő is b....?

gyalog.galopp 2013.05.24. 14:53:01

@Kettes:

Magyarázd el nekem, vidéki gyökérnek, hogy a fenébe van az, hogy vannak , emberek, akik utálják, ha azon a néven szólítják őket, ahová tartozónak vallják magukat. Ha egy cigánynak azt mondom cigány, akkor pfuj cigányozó vagyok, attól függetlenül, hogy az illető egy olyan szervezet képviselője, amelynek a nevében szerepel a cigány szó, de ez így van a zsidóval, homoval egyaránt. Egyáltalán mi a f.. t akartok és hogyan, döntsétek már el.
Megmondom őszintén a házasság, család fogalmakat nem akarom nektek adni, azt több ezer éve lestoppoltam magamnak, találjatok ki valami mást.

Buzulás helyett nevezzétek magatokat kisnyúlnak , mit bánom és, csak döntsétek el, és ne akarjátok a többség fogalmait kisajátítani, ízlésvilágotokat rákényszeríteni.

Éljetek, boldoguljatok saját zászló alatt, sok sikert hozzá. / cserébe nem dobállak benneteket tojással/

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.24. 15:04:06

Mi a sértő abban, ha valaki arról beszél, hogy

ő mostanában több előadást megnézett a Nemzetiben, nagyon jó előadások voltak, csak, szerinte, semmi közünk hozzá. És, reméli, az új Nemzetiben is nagyon jó előadások fognak zajlani, csak nem a buzikról fognak szólni, hanem a szerelemről, a hűségről, az árulásról, a barátságról...

???

Mert

ha lehet nácizni, lehet parasztozni, lehet mucsaizni, akkor miért pont buzizni ne lehetne?

Valamint

miért volna bűn, ha valaki szemléletében egy sokkal hagyományosabb színházat tekint ideáljának?

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.05.24. 15:12:38

Érdekes írás Kerényiről:
kosullo.tumblr.com/post/9826518978/hiperkomoly-poszt-kerenyi-imre-egymillio-forintot

Robinzon Kurzor 2013.05.24. 15:13:22

@Dzsentrisvihák: "Ja, és persze nagyon tetszik a Magyar Nemzet főszerkesztőjének bélsarazása"

Ezt az Élő Gábort rúgták ki anno az MTV-ből, Lomniczi kiretusálása miatt.

Ezzel magas szakmai etikai igényességgel nem kérdés, hogy hol kap állást. A MaNem-nél, hol máshol!

És őszintén: ilyen előélettel ki lenne nála alkalmasabb, hogy hátba szúrja Kerényit.

Aki természetesen maradni fog.
Rosszabb esetben leváltják és jön helyette egy még véresebb szájú.

Sallerbá 2013.05.24. 15:53:09

Kerényi akart egy jó összekacsintást a pártjabéli idős konzervatívokkal, akik a nézőközönség jelentős részét alkották. Gondolta, ez egy elég olcsó módja lesz a nevettetések és a szimpátia elnyerésének adott körben... Egyszerű ez. És ebben nem is az a sajnálatos, hogy egy pártkatonáról, egy hajbókolóról, egy báburól van szó, hanem arról, hogy képtelen előre gondolkodni, képtelen a legalapvetőbb távlati érdekeit szeme lőtt tartva közönség beszélni és mégis olyan helyre került, ahol ezek a tulajdonságok azért jó, ha megvannak, hacsak nem kártevőnek tették oda a pozíciójába a jóembert...

Szemethy 2013.05.24. 17:08:24

@bbjnick: Olyan nincs, hogy valami a buzikról szól és a szerelemről, a hűségről, az árulásról, a barátságról IS?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.24. 17:24:08

@Szemethy:

Kerényi világosan fogalmaz. Van olyan, hogy valami a buzikról szól és a szerelemről, a hűségről, az árulásról stb. (a buziszerelemről, a buzihűségről, a buziárulásról stb.), csak ahhoz nekünk semmi közünk.

Szemethy 2013.05.24. 17:27:20

@bbjnick: NEKTEK nincs. Nekem van (Catullus, Shakespeare szonettek, stb.).

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.24. 17:40:05

@Szemethy:

Akkor téged vár a kapuvári buzibár:-)

(Nem tudom, hogyan jön ide Catullus vagy Shakespeare, mert hogy egyikük sem volt homoszexuális, az k*rvafix. Max. kaphatóak voltak egy kis szodómiára (is) --- hobbiból fiatal fiúkat is töcskölgettek (ha egyáltalán) ---, ami mifelénk, a keresztény Európában, förtelmes bűnnek számít. Ahogy pld. az özvegyek és az árvák sanyargatása is.)

Szemethy 2013.05.24. 17:48:10

@bbjnick: "Nem tudom, hogyan jön ide Catullus vagy Shakespeare..."

Mert egy félművelt tahó vagy.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.24. 18:04:11

@Szemethy:

Vagy csak nem vagyok --- mint te --- egy szociopata kamubuzi troll:-)

Szemethy 2013.05.24. 18:15:14

@bbjnick: Ne terelj, köcsög!
És ahhoz mit szólsz, hogy a Vatikánotok Sixtus-kápolnáját is egy buzi festette ki? Erős homoerotikus kisugárzása is van annak a giccses mázolmánynak.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.24. 18:19:40

@Szemethy:

Mi az, hogy köcsög?! Rám hat erős homoerotikus kisugárzással a Sixtus-kápolna freskózata vagy rád?:-D

toportyánzsóti 2013.05.24. 18:22:04

Férfiszerelem kell ahhoz,hogy egy ekkora tahóka ilyen magas stallumhoz jutott.Max az lehet a kérdés kinek a kancsója ez a beteg elme?

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2013.05.24. 18:28:37

a cár atyuska jó, csak a tanácsadói rosszak!!!

brühühü

Szemethy 2013.05.24. 18:36:17

@bbjnick: Nem kell buzinak lenni ahhoz, hogy valaki felismerje a buziságoz.
Sőt, ahhoz sem kell buzinak lenni, hogy valaki toleráns legyen a buzikkal.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.24. 18:49:01

@Szemethy:

Ha neked a buzifelismerősdi a kedvenc unaloműző ténykedésed, akkor ismergesd csak föl őket, engem nem zavar:-) Toleráns is lehetsz velük, ha neked attól jobb. De hogy miért kellene nekem toleránsnak lennem a buzisággal, azt már végképp nem értem! Miért kellene toleránsnak lennem az özvegyek és árvák sanyargatásával?

Szemethy 2013.05.24. 18:56:03

@bbjnick: Nem kell toleránsak lenni velük. Lehet gyűlölni is őket.
Ki mint él, úgy ítél.

narmer 2013.05.24. 18:56:10

@Dzsentrisvihák: Kedvesem maga kissé sügér, a Magyar Nemzet főszerkesztője Liszkay Gábor. Leglábbis ma reggel még ő volt. Ha azóta változott a helyzet, értesíts.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.24. 19:04:40

@Szemethy:

Hát, nem is! Miért kellene toleránsnak lennem a szodómiával? Ennyi erővel a pedofíliával vagy a kéjgyilkossággal is lehetnék toleráns!

Egyébként pedig: te erősen fogalmifogyatékos vagy: ha valaki nem toleráns valamivel/valakivel, az nem jelenti azt, hogy gyűlöli is. Az csak a te szociopata agyadban van úgy.

Szemethy 2013.05.24. 19:35:01

@bbjnick: Ha valaki nem toleráns valakivel, az nem jelenti automatikusan azt, hogy gyűlöli. Nem is következik abból, amit írtam.
Csak maga láthatóan gyűlöli őket, azért írtam ezt másik opcióként.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.24. 19:52:10

@Szemethy:

No, ha kitrollkodtad magad mára, akkor akár be is fejezheted:-]

Szemethy 2013.05.24. 19:59:10

@bbjnick: Megyek is, megnézek egy filmet Szent Sebestyénről.
www.youtube.com/watch?v=vbXA2dZd58o

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.05.24. 22:02:49

@tarackos: jaja, milyen jó is ez, mikor szaniszló is a moszkvában tanult, majd 1986-tól az akkori Magyar Hírlap moszkvai tudósítója.
most meg a vérkomcsi széles elvtárs tévéjében tetszeleg. nyilván megjavult, ahogy széles, csányi, demján, orbán, kövér, dajcs, rogán, martonyi, matolcsy, kerényi és a többi nyilvánosan is mszmp-s, kiszes is, jó útra tért, csak valahogy a kormányváltást nem vesszük észre folyton, a tettekben.
nem nyilvános, de tudom, hogy l. simon is komcsi családból jön, lefogadom hogy lázár, szijártó (nevét viseli egy komcsi apparátcsík ), és selmeci is mind komcsi családból jönnek.

szóval nálam már csak az gyanús ilyenkor, amikor a jobbik megvédi széles elvtárs kedvencét, szaniszlót

Hattory Hanzo 2013.05.24. 22:35:58

@bbjnick: Érdekes, Tormay Cécile emléktáblájának koszorúzásakor valahogy nem tört elő Kerényiből a szodómia elleni felháborodás.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.24. 22:57:55

@Hattory Hanzo:

Tekintve, hogy Tormay nem volt szodomita (ha akart volna sem lehetett volna, mivel nő volt), nem tudom, miért kellett volna bárkiből is a szodómia elleni felháborodásnak kitörnie emléktáblájának koszorúzásakor.

Hogy homoszexuális (leszbikus) volt-e Tormay vagy nem, azt sem te, sem én nem tudjuk. Amit viszont tud(hat)unk, hogy életműve tekintetében állítólagos homoszexualitása semmiféle relevanciával nem bír. Miért kellene egy több, mint hét évtizede halott írónő kapcsán, akinek művében (erősen) állítólagos homoszexualitása semmiféle relevanciával nem bír, ezzel foglalkoznunk?

Normális embereknél ez ilyen egyszerűen működik.

Szemethy 2013.05.24. 23:04:36

@Szemethy: @bbjnick: +
NEKEM Rimbaud-hoz és Verlaine-hez is közöm van. NEKTEK nincs.

Bell & Sebastian 2013.05.25. 01:38:56

@bbjnick: Ki ez a csávó, mert én nem látom. Csak neem? :)

Bell & Sebastian 2013.05.25. 01:46:21

Ó buzéria, hogy mit nem mondott ez a Kerényi! Hogy azért ne lenne igaza, mer kommunista vót? Mer van rejtett összefüggés a két tényközlés közt? Azon kívül, hogy egyik sem nagy dicsőség?

tevevanegypupu 2013.05.25. 09:00:34

@Bell & Sebastian:

Nalunk a varosunkban ketto azaz ketto darab meleget nyirtak ki a kommunistak a regi szep idokben...mikor kiderult roluk (raadasul egyaltalan nem is volt biztos, hogy melegek), ugy rugtak ki oket abban a pillanatban, nem torodve azzal sem, hogy mindketto jo elvtars volt, hogy csak ugy repultek. Ezenkivul naluk antiszemitabbat - noha legtobbjuk zsido volt - keresve sem lehet talalni.
Ezert nem helyeselheto, ha buziznak jobboldali polgari elemek (vagy azok akik azza valtak a rendszervaltasnal)..proli tempo egy kormanykozelitol az ilyesmi. A koznep az mas..nekik nem erdemes ketszinuskodni.:)

tevevanegypupu 2013.05.25. 09:02:03

@Szemethy:

Az lehet, de ne abradozzon, magat nem dugtak volna meg akarmennyire is toporog a haloszobajuk elott.

marko11 2013.05.25. 09:14:01

@tesz-vesz: Teljes tévedés embereket ideológiai alapon megítélni. Ugyanis vannak emberek, nem kevesen, akiknek teljesen mindegy az ideológia. Ők bármilyen eszmét, ideológiát azonnal magukévá tesznek - ha, abból hasznuk származik!
Magyarországon annyival is zavarosabb a helyzet, hogy mi voltunk a szovjet blokk irigyelt országa.
Azaz, észre kellene már venni, hogy nálunk nem a rendszerváltás előtti évtizedekkel van baj, hanem magával a magyar rendszerváltással.
A mi rendszerváltásunk K-Európa leghazugabb, legsunyibb, legaljasabb rendszerváltása. Mintha a maffia szervezte volna.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.05.25. 09:18:13

@Szemethy: Nagyon könnyű kiigazodni rajtatok nem zsidókon. Ti minden buzit szerettek és védelmetekbe vesztek, csak a keresztény buzikat gyűlölet valamiért kibaszottul. Nálatok nem zsidóknál a keresztény a zsidó ellentéte (vagy ellensége?), és minden jobboldali magyar egyben keresztény is. A faék hozzátok képest mesterséges intelligencia.

Szemethy 2013.05.25. 09:21:32

@tevevanegypupu: Ideges lett az igazamtól és kitalált valami gonoszságot. Papírforma.

Szemethy 2013.05.25. 09:24:06

@Mr Falafel: Honnan veszi, hogy a keresztény buzikat gyűlölöm?

Nero Bianco 2013.05.25. 10:57:38

Szerencsétlen homofób barmok meg állandóan vérig sértődnek azon, ha a kiadós ostoba buzizásuk után meg visszaszólnak nekik, hogy ők tényleg betegesen homofób barmok.
Mert az meg már nem fér belefele az ő szabadszólási keretükbe.

Vicces egy ország szó mi szó.
:)))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.05.25. 11:28:28

@marko11: a maffia a komcsiké
www.youtube.com/watch?v=jew3Vm6EX4o

pár korrupt miatt nem téves megítélni embereket ideó alapján, pl akik most elítélik kórusban kerényit azok mind ostobák.
a rendszv a komcsik szervezték, minek koptatod feleslegesen a billentyűzetet?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.05.25. 11:29:52

turul, amúgy nem emlékszem írtál-e a posztot, amikor alföldi egy újságíróNŐT orális szexre bíztatott, felszólított?

az nem volt ilyen durva?

Veridicus76 2013.05.25. 11:43:20

Orbánnak és úgy általában a fideszes csapatnak halvány dunsztja sincs a kultúra mibenlétéről, látóhatáruk a felcsúti Aranycsapat Arénáig (ami nagyjából a a magyar fociban, mint az aranyozott fuksz egy falusi búcsúban) terjed, így aztán rábízzák az egészet erre a modoros Aczél György-epigonra. Az eredeti persze sokkal kifinomultabb és nagyvonalúbb volt, ez az utánzat egy kisstílű pojáca végtelen önbizalommal. Szabó Dezsővel szólva: egy hólyagot vetett tordai pogácsa. Előbb a Demokratikus Charta fedőnevű MSZP-SZDSZ-népfront színeiben Csurka István összeomlasztására buzdított, majd nagy hirtelen átpenderült a ballib népfrontból a jobblib népfrontba, annak is mindjárt az élére, és miután manírosan gügyögő írásokban instruálta félkegyelmű rajongóit a sorból kitaszítandókat illetően, kislabdadobálós meg virággal integetős performanszokkal bűvölte a szép arcú budai úrihölgyeket. És mindezt derűs polgári, konzervatív politikának minősítette. Pedig csak egy zsugor-Cipolla infantilis önmegvalósítása volt. Ideje Kerényit eltakarítani a színről. Függöny le!

Veridicus76 2013.05.25. 11:47:51

A homofóbia fogalma teljesen értelmetlen és érthetetlen. Akiket ezzel illetnek, nem félnek a homokosoktól, hanem viszolyognak a szexuális magamutogatástól. A szexualitás minden formája magányügy, a beteges vonzalom pláne. Aki - beteg lélekre vallva - mégis tüntetőleg hirdeti, hogy azonos nemű embertársai emésztőrendszere iránt természetellenes vonzalmat érez, az ne érzékenykedjen, ha mások figyelmeztetik cselekedete helytelen voltára.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2013.05.25. 12:11:50

@Veridicus76:

Kerényit a Kiválasztott emelte pozícióba, ő pedig NEM tévedhet. Tehát marad az ipse. Vagy előre buktatják eltolcsy módra. Ahogy jóefftársaknál szokás.

Bell & Sebastian 2013.05.25. 12:21:47

@tevevanegypupu: Na de drága Teve, ha 5-6% -a honfitársainknak nem hetero, akkor mi indokolja azt, hogy a téma felülreprezentált legyen mondjuk a Nemzeti előadásain? A főrendező úr irányultsága, semmi más.

Ha egy torz értékrend tombolt eddig, akkor miért nem kóser ezt kimondani? Attól, hogy a szexbolsik folynak minden csapból, még nem muszáj tolerálni a szellemi erőszakot. Lehúzni őket oda, ahová valók - ez a feladat.

Nero Bianco 2013.05.25. 12:27:42

@Bell & Sebastian:
"mi indokolja azt, hogy a téma felülreprezentált legyen mondjuk a Nemzeti előadásain? "

Miután nem hogy nem felülreprezentált, hanem nem reprezentált, ezért a kérdés maga hamis.

Bell & Sebastian 2013.05.25. 12:39:56

@Nero Bianco: :) Azon kívül, hogy Heinz Höfgen karaktere mintha egy cseppet Kerényire hajazna (hogy ne menjek messzebbre), az égegyadta világon semmi.

Aki nácizik, könnyen visszakaphat egy buzizást.

(Hogy a többi rendezése mennyire szexbolsi -aspektusú, azt már taglalták pont elegen mások, semmi szükség, hogy átnyújtsak egy illatozó link csokrot ezekből.)

Nero Bianco 2013.05.25. 12:45:07

@Bell & Sebastian:
"Azon kívül, hogy Heinz Höfgen"

Hendrik az a Heinz.

És a többit is pont ennyire jól tudja.

Bell & Sebastian 2013.05.25. 13:04:48

@Nero Bianco: Vagy maga nem eléggé tájékozott, pedig micsoda labdát kapott és nem ütötte le.

" ... Hendrik Höfgen tehetséges, de még inkább ambiciózus színész, aki nevét (Heinz) is megváltoztatja, ... "

tevevanegypupu 2013.05.25. 13:59:42

@Bell & Sebastian:

Mindegy, Kerenyi akkor is rosszul fogalmazott. Azt kellett volna mondania, ami talan jobban megfelel az igazsagnak, hogy mostantol kezdve egy szerzo darabjat nem visszuk el a perverzio fele es lehetoleg - azzal egyutt, hogy megprobalunk kicsit onkifejezni vagy szubjektivizalni is - elsosorban a szerzo mondanivalojat tartjuk szem elott..Es nem felejtjuk el, hogy vannak darabok amiket kisiskolasokkal is tanacsos megnezetni, kovetkezeskeppen ennek megfeleloen redezunk. Ettol meg egyetlen egy darab sem ment tonkre..

Dzsentrisvihák 2013.05.25. 14:00:15

@narmer:

Jaj, drágaságom, magának sosem mondták, hogy túlhaladott, és beismert félreértéseken rugózni nem sikk?

Dzsentrisvihák 2013.05.25. 14:05:32

@Robinzon Kurzor:

Az eset, és háttere ismét remek alapot szolgáltat a hazai mainstream médiával szemben érvényesített szkepszisemhez... Sajnos már nem tudok meglepődni az ilyen húzásokon.

Sebastian Knight 2013.05.25. 14:42:32

@Bell & Sebastian: @tevevanegypupu:

A szólásszabadságot elszántan védelmező mandarinok milyen könnyen fordulnak szembe saját elveikkel.

marko11 2013.05.25. 14:58:57

@tevevanegypupu: Továbbá, igazán kellemetlen helyzetbe a Nemzeti újonnan megválasztott igazgatóját hozta.
Jut eszembe:
szinhaz.hu/szinhazi-hirek/52238-eleg-az-onkenybol-botrannyal-zarult-marko-ivan-premierje
Nem lepődnék meg, ha ez a Gulyás nevű hülyegyerek már készülődne a Nemzetibe is.

Bell & Sebastian 2013.05.25. 16:58:58

@tevevanegypupu: Se maga. se én nem vagyunk Kerényi. Amikor még a Hír tévén gyöngytyúkozta Cenzor Ildikót, az volt a baj. Jobb ma két buzi, mint holnap egy gyöngytyúk.

Bell & Sebastian 2013.05.25. 17:02:12

@Sebastian Knight: Ki nem látott még ördögszállta pszichopatást, az még nem élt igazán.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.05.25. 17:11:52

@Herr SturmLikudnik: jézusom, mi lösz belőle, erőforrásminiszter?

Akkor majd el köll dönteni, hogy a buzik emberi erőforrásnak számítanak-e...

narmer 2013.05.25. 18:38:15

@Dzsentrisvihák: Figyejj sügér! Melléfogtál, nem látom, hogy elnézését kértél volna, innentől drágaságod neked a kereszt anyukád szemölcsén a szőrnövekmény.

tevevanegypupu 2013.05.25. 19:55:43

@marko11:

Bozsik Yvett es Marko vilaghiruek es sikereket ertek el kulfoldon is. Mindketten egyenisegek, eredeti muveszek, raadasul nem baloldali liberalis elkepzeleseik vannak..A kulonbozo fuggetlen tarsulatok ongondoskodhatnak es dagadtra kereshetik magukat...ha tudjak. Erthetetlen, hogy ezek az emberek akik annyira utaljak az Orban kormanyt hogy meg kulfoldon is kepesek uszitani, megis ettol a kormanytol varjak, hogy tartsa el oket.

tevevanegypupu 2013.05.25. 19:58:12

@Bell & Sebastian:

Igy igaz, inkabb homok legyenek a kozeletben mint Lendvai Ildiko. :)

@Sebastian Knight:

Nincsenek elveik.

marko11 2013.05.25. 20:29:14

@tevevanegypupu:
"Sikerült elérniük az engem támadóknak, hogy letettem arról, bárki is legyek ebben az országban. A munkámban is annyi bántás és akadály került elém a Trafó vezetői posztjának elnyerése után...
... sosem leszek túl azon a gyűlölködésen, amelyet tavaly kaptam. Talán majd egyszer könyvben megírom részletesen. Az a helyzet, hogy ha az ember beszél róla, akkor is rajta csattan az ostor. Akit a most regnáló kormány kinevez, mindegy, milyen szakmai múlt van mögötte, egyből idiótának minősítik. Egy pillanat alatt alkalmatlanná váltam, holott addig hatalmas művésznek tartottak. Az egész történet vígjátékba is illene, de én kis híján belehaltam." (Bozsik Yvette )

Szemethy 2013.05.25. 20:33:46

@Nero Bianco: Két előadás is a buzikról szól a Nemzetiben (Vadászjelenetek Alsó-Bajorországból, Angyalok Amerikában).
Megjegyzem, ezek jó előadások.

Éhes_ló 2013.05.25. 20:45:29

Mondjuk kerényi az ami.
Nem túl szép és nem is túl jószagú, de létező jelenség a hazai politika terepén, nem egyedüli.

De ettől még a buzik is azok, akik.
Miért ne lehetne néven nevezni őket és kitakarítani olyan helyekről, ahol semmi keresnivalójuk nincs ha már egyszer képtelenek voltak a nemi életüket a hálószobájukban folytatott tevékenységüket maguknak megtartani?
Miért ne lehetne róluk bárkinek véleménye ezek után, főleg, ha az nem PC lelkendezés?
Szeretni kell őket, a deformált természetüket, a műveiket, a nyilvános provokációikat?
Kötelező lenne?

Hol van a törvény, miszerint a buzit nem lehet buzinak nevezni és kifogásolni, ha deformitásával megtölti a médiát, a színházat?

Meséljetek, már kérlek, miért nem lehet nem szeretnem, tisztelnem a coming outjukkal kérkedő buzikat!

tevevanegypupu 2013.05.25. 21:25:32

@marko11:

Nem engednek be senkit maguk koze. Es ha egy eltunik, akkor ketto ugrik a helyebe, olyanok mint a zarkany aminek mindig kino a feje. Nagyon gyalazatos dolog amit szegeny Bozsik Yvettel csinaltak, Markot nem tudjak tonkretenni, pedig sokaig probalkoztak vele. Nem tartozik sehova egyik sem, egyszeruen muveszek. Ketsegtelen, hogy Budapesten konnyebb annak aki meleg es zsido, tehetseg nem szuksegeltetik, ervenyesul a muveszeti eletben akkor is..eleg ha tragar. Nalunk az meg ujszeru. Alfoldi ezt a kereskedelmi rest talalta meg, vilagos, hogy ozonlenek a nezok es foleg a fiatalok, akik maguk is ugy beszelnek es ugy szeretnenek elni, ahogy azt Alfoldi rendezi..legalabbis egy reteg, a hangadok gyerekei. Valoszinuleg nem lehet rossz, kell ez is, de nem a Nemzetibe es nem mindenkinek.

tevevanegypupu 2013.05.25. 21:30:22

@Éhes_ló:

Buzizhat amennyit akar, de csereben turje el, hogy a buzik meg ugy kuzdenek maga ellen ahogy tudnak. Coming outolnak es lenezik magat, hulye rasszistanak tartjak..de ez a politikai vezetok kozott igy nem mehet.Minden egyes buzi es minden egyes rasszista itt magyar es egyenlo jogaik vannak, tehat egyforman kell(ene) kezelni oket, nem aszerint, hogy kire szavaznak. Ezzel egyutt termeszetellenes dolgokat torvenyekkel tamogatni - hazassag, orokbefogadas - nem lehet, akarmilyen csabito lehetoseg is szavazatszerzesre. Es buzizni sem lehet, a masik oldal kiszolgalasa celjabol sem..ez a polgari demokracia.

Bell & Sebastian 2013.05.25. 21:31:51

@Éhes_ló: Azt tartom végtelenül szomorúnak, hogy sokak számára csak az látszik, amit a tévében vagy az újságokban megmutatnak nekik.

Pedig az üzleti életet is alaposan ellepték a cigányok, pederaszták és köztörvényes bűnözők, de mindez már Orbán alatt következett be. A zsidózást most kihagyom, mert egyrészt távol tartom magamat tőlük, másrészt nem a krémről beszélek.

Megdöbbentő, hogy mekkora tőke koncentrálódott a magyar cigányok kezében! Nem az fontos, hogy az irigység beszél-e most belőlem, hanem inkább az, hogy hogyan jutottak hozzá? Nem éppen becsületes úton!

Biztosan fontos kisöpörni a szemetjét például a kultúrából, csakhogy apénzt nem ott termelik, csak költik.

Sokkal fontosabb lenne a médiumok, közéleti- és vállalkozó szféra területéről kibaszni a már sokszorosan leszerepelt alvilágot!

Mivel van összefüggés a különös szexuális szokásoknak hódolás és mindenkit letipró, erkölcstelen viselkedés és a törvényeket be nem tartó attitűd közt.

Azt is mondhatnám, a kettő erősen korrelál.

Ebből a szempontból pedig a helyzet nemhogy javult, hanem lényegesen romlott az előző három évben. Mert amit szabad Jupiternek, azt a Kisökör is megteszi. Minél inkább rendőrállam, annál több, rothadó szemét a szőnyeg alatt. Leginkább halfejek.

Bell & Sebastian 2013.05.25. 21:35:51

Mivel van összefüggés a különös szexuális szokásoknak hódolás, azaz a mindenkit letipró, erkölcstelen viselkedés és a törvényeket be nem tartó attitűd közt.

Bell & Sebastian 2013.05.25. 21:43:09

@tevevanegypupu: Maga teljesen elarabosodott, ezért kisfiúkat megdugó buzik ügyében nem releváns a véleménye. :)

Nem a buzulás fáj -amint azt kifejtettem-, hanem mindaz, ami ebben az egységcsomagban benne van.
A perzsavásár, alkudozás, talmi érték, hamis áru, egyebek.

Szerintem ezzel Kerényi is tisztában és pontosan ezért harapnak ennyire a kutyák arra, amit mond, mert ők is.

2013.05.25. 22:07:17

@Urfang:
Ez teccik. Ilyeneket szeretek én is kitalálni, pl.:
"addig jó nekünk drága Orbán Viktor, amíg maga Kádárelvtárs!"

tevevanegypupu 2013.05.25. 22:10:28

@Bell & Sebastian:

Oregapja kinja. Ugyanaz a velemenyem, ezt mar sokszor megtargyaltuk, kizarolag azt mondom, hogy nem kell ugy beszelni , hogy ezek bele tudjanak kotni. Teljesen felesleges, hogy velemenyt mondjanak,mienk a terep, hasznaljuk, kesz.:)

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.05.25. 22:31:04

@Éhes_ló: miért köllene a buzikat bárhonnan kitakarítani?
Vannak bizonyos viselkedési szabályok, amiket áthágókat ki kell takarítani, és nem kell semmilyen csoportot se negatívan, se pozitívan megkülönböztetni.
Ez így nem jó?
Nem voltam mostanában a Nemzetiben... szerinted homoerotikus performanszok az előadások jellemzően, a közönség meg rózsaszín nadrágokban sétál selypegve és egymás micsodáját markolásszák a páholyban?
Ne vonuljanak a farkukat lengetve és valamiféle büszkeségre (pride) hivatkozva, de miért ne buzulhatnának békésen otthon, kamingauttal vagy nélküle?

Bell & Sebastian 2013.05.25. 22:32:02

@tevevanegypupu: Ott és annyiszor nyomni a homlokukra az izzó billogot, ahányszor csak lehet!

De akkor számolni kell azzal, hogy elestenek legrosszabbjaink a hosszú harc harc alatt. Ami nem is lenne olyan rossz, csak lehetőleg máma még.

tevevanegypupu 2013.05.25. 23:34:23

@Bell & Sebastian:
(:
Mindenesetre nalunk azert meg nem olyan veszes..de vannak orszagok amik (reszben) ebbol elnek..Milyen erdekes, hogy ezeket az orszagokat az emberjogi kepviselok harsogva elitelik, Europaban pedig az ember elidegenithetetlen joganak tartjak hazassaggal, orokbefogadassal.

S=klogW 2013.05.25. 23:58:03

@Bell & Sebastian: itt most mit is akar mondani?

Dzsentrisvihák 2013.05.25. 23:59:06

@narmer:

Te kezdtél itt kedvesemezni, te kis béjalex, szóval nem kell így megpukkadni :D A hibámat elismertem a Hepcinek adott válaszban, arról már nem tehetek, hogy képtelen vagy az alapvető szövegértésre. Különben is, egy félreértésért ne várd, hogy megszaggassam a ruhám, hamut szórjak a fejemre, és féloldalas litániákban esedezzek bocsánatért.
Ja, és sügerezni otthon a mamát tessék, ha kérhetem, ő biztos jobban értékeli majd, mint én.

Bell & Sebastian 2013.05.26. 00:46:24

@S=klogW: Orvosetikai kérdésekre is szeretné kiterjeszteni a társalgást, vagy mi a tárgya tüzes érdeklődésének?

Bell & Sebastian 2013.05.26. 01:00:37

@tevevanegypupu: Most olvastam, hogy cserébe azért, hogy Goldman lenyelte azon arab országok aranyát, ahol ezt elkendőzendő kirobbantotta a tavaszt, elengedi az államadósságot (az ellopott, lopott betétekért cserébe).

Jogosnak tűnik Morvai Krisztina felvetése, hogy akkor most nekünk miért nem?

Lehetséges válaszok:

1., Itt még mindig kevés a buzi
2., Ott meg sok
3., Előbb einstandolni kellene az innen eddig kisíbolt euró-ezermilliárdokat
4., Mert Morvai szőrös és nem borotválkozik

S=klogW 2013.05.26. 01:20:04

@Bell & Sebastian: @S=klogW: azt akarja mondani, hogy a buzizás szelektálja ki a jobboldal rosszabbjait?

Bell & Sebastian 2013.05.26. 01:30:41

@S=klogW: Meg az azzal együtt járó, többi bűnös szokás, amelyek enciklopédikusan fel vannak sorolva a Btk. -ban és Ptk. -ban.

Ezzel nem mondtam nagyot, ugyanis a magyar törvények betarthatatlanok, aki próbálta már, az gyorsan éhen halt.
Aminek csak annyi értelme van, hogy azt kapcsolhatja le végrehajtás, akire csak szemet vet. Értelemszerűen mindenki próbaidős.

Természetesen ezzel nem azt akarom mondani, hogy egyforma súllyal esik latba, ha valaki csempészcigit szív, vagy ha tízmilliárdos nagyságrendben fosztogatja az uniós alapokat, ami persze csak teoretikus felvetés, mert a valóságban ez teljességgel elképzelhetetlen.

maskep 2013.05.26. 05:24:32

@kispufi: Az az igazság, hogy a tehetségtelenekből hiányzik a saját silányságuk felismerésének a képessége, ezért - néhány bátor, ezért szintén háttérbe szorult valódi zseni példáján felbuzdulva - a sikertelenségüket politikai elnyomással magyarázzák. Amíg tényleg van politikai elnyomás, addig nem is ütközik ki a silányság... És - "a nagy számok törvénye szerint" - előbb-utóbb jönni fog egy olyan hatalom, amelyiktől a valódi tehetségek elfordulnak, és/vagy szüksége van a szervilis támogatókra, és/vagy a kurzus vezetőinek nincs ízlése... De mit keres itt Vidnyánszky? Hisz Mephisto szerepét már kiosztották másnak...

tevevanegypupu 2013.05.26. 08:14:15

@Bell & Sebastian:

Amennyiben a negyedik pont nem hozza meg a kivant eredmenyt, az elso harom pont ugrik automatikusan ervenybe. Ne csuggedjen, a valosag mindig rosszabb.

gyalog.galopp 2013.05.26. 08:30:51

@Bell & Sebastian:

Esetleg tudsz olyat, ahol a törvények erkölcs és morál nélkül betarthatók?
Mivel egy törvény egy absztrakció az egyes eseményeket a formális logika segítségével próbáljuk az adott törvény hatálya alá tuszkolni. A élet pedig nem a bevett szabályok, egyértelmű fogalmak szerint zajlik, íródik ezért csupán verbális kreativitás kérdése az azonosságok, és kibúvók igazolása, vagy tagadása.
Ennek a kreativitásnak általában az erkölcs és a morál szokott határt szabni.

Például a tisztesség, mint fogalom tudomásom szerint minden jogrendszerben szerepel, de hogy ki , mikor, mit ért tisztesség alatt, hát azt hagyjuk.

S=klogW 2013.05.26. 09:33:17

@Bell & Sebastian: még mindig nem igazán értem.

jó, ha politikai korrektségi mércék szerinti rosszak potyognak ki?

tevevanegypupu 2013.05.26. 09:49:49

@S=klogW:

Nem mindig jo, azt mindenki tudja. Egyebkent ha valaki politikailag korrekt ebben az orszagban az Orban Viktor. Soha, egyetlen szoval nem gyalazott senkit, ha egyaltalan valaszolt brutalis tamadasokra vagy gyalazkodasra, akkor azt mindig inkabb humoros formaban tette..Szinte ugyanez elmondhato egyebkent Vona Gaborrol es Schiffer Andrasrol is..Mig a bolsevikliberalistademokracia kepviseloi nem feltetlenul tartjak magukat a tisztesseges megnyilvanulasokhoz. Es eppen ezert kellene megmutatni a kulonbseget - peldaul Kerenyinek feltetlenul - a polgari kormany tagjainak, hogy ok kepesek uralkodni magukon.

S=klogW 2013.05.26. 10:27:27

@tevevanegypupu: hát nem tudom. a tisztességes megnyilvánulás és a politikai korrektség nem ugyanaz.
kerényitől ez a b.zizás az adott kontextusban és alkalomból kifejezetten útszéli volt és ha így nyilvánulnak meg "állami" közszereplők, akkor valóban milyen más reakciót várhatunk a homoszexuálisoktól, mint a nyomulós vonulást.

azt persze ne felejtsük el, hogy a homoszexuálisok provokatív sőt megbotránkoztató módon végrehajtott utcára vonulása eleve nem reakció volt, hanem önmagában is a társadalom provokálása

tevevanegypupu 2013.05.26. 10:36:16

@S=klogW:

Igen, ezek az indulatkitoresek ketsegtelenul valaszok provokaciokra. De mivel tudjuk, hogy provokalni akarnak ilyen reakciokert, hogy aztan tiltakozhassanak...Nyilvanvalo, hogy az a bizonyog gaypride ahol az egyhazat is gunyoltak, ugy kivagta a biztositekot - es szandekosan, elore megfontolt modon - hogy azzal nem csak durva visszhangot valtottak ki, hanem eleve - es ezt is szandekosan - a kozhangulatot a homoszexualisok ellen hangoltak meg inkabb. Ha ez nem tortenik meg, talan Alfoldi muveszeti szabadsagat sem koveti ilyen utoreakcio..mert ugyebar semmi nem tortenik csak ugy veletlenul. Es most a vegen Kerenyi marad a pacban mint utolso, aki a villanyt le szeretne kapcsolni.

S=klogW 2013.05.26. 11:23:44

@tevevanegypupu: @Bell & Sebastian:

csakhogy a pc-mércével szelektálás a nevelődés helyett inkább a pc-t (a sunyiságot, a gerincferdülést) erősíti

no és ki szelektál? ki és hogyan szankcionál, ha valaki nem felel meg a pc-mércén? pl. megválik a kormányzat kerényitől?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.05.26. 11:52:40

@tevevanegypupu: Kerényi értelmezhető pro/kontra pc nélkül is, ő szimplán egy szoponc...

S=klogW 2013.05.26. 12:01:36

@Hepci: tehát nem meggyőződésből mond olyan véleményt, amilyet?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.05.26. 12:25:45

@S=klogW: honnan tudjam, hogy 1 elmekórtani esetnek tekinthető, meggyőződését már számtalanszor váltott közszereplő mikor mond baromságot meggyőződésből, mikor azért, mert OV seggében biztonságban érezvén magát provokálni szeretne, s mikor azért, mert szimplán zakkant?

tevevanegypupu 2013.05.26. 12:55:53

@Hepci:

Nyilvan hogy szoponc, ugy megis mit gondol egy miniszterelnok - barhol a vilagon es barmely partallasban - ugyan kiket valogat bizalmi pozicioba? Baratait, uzletfeleit es azokat akik hizelegnek neki. A baj akkor kezdodik, ha az illeto akit kivalaszt nem felel meg az aktualis posztra. De ki tudja azt eldonteni muveszeti kerdesekben, hogy ki az aki megfelel?Most nyilvan minden oldal felkialtana, hogy ok es csakis ok. Nalunk evtizedekig hazudtak, elcsaltak letagadtak szinte mindent ami magyar volt..most kell valahogy osszevalogatni, elsore nem biztos, hogy sikerul vagyis jol sikerul.

tevevanegypupu 2013.05.26. 12:58:04

@S=klogW:

A politikus sunyi es hazudik. A kerdes csak az, hogy kinek es minek az erdekeben.. Ugyan nincs jo sunyisag es hazugsag, de letezik diplomacia..Nalunk ezt meg tanulni kell, a politikusaink nem politikusok hanem tisztviselok.

Éhes_ló 2013.05.26. 18:35:26

@tevevanegypupu: a magázódás hasonló stílustalanság és ízléstelenség az interneten, mint a buzulás szinházi témává emelése egy buzi által.

A buzik küzdelmeivel semmi gondom, ha ezt a saját hálószobájukban teszik. Szabadságukban áll.
Ha meg nem ott teszik, sincs sem kevesebb, sem több joguk, mint a normális többségnek és az erőszakos nyomulásuk és provokációik ellen felemelhetem a szavamat bárhol is teszik ezt egy olyan ügy kapcsán, ami magánügy. Normáliséknál és a társadalom többségénél legalább is.
A rasszistázásotok a PC közegben teljesen kontraproduktívvá vált, rég, mert azokat illetik vele a magadfajták, akik szembe mernek szállni az abnormalitással, a deformitással és a békés többség provokálásával.
Egy politikusnak sincs kevesebb joga mint egy állampolgárnak és a buzik nevükön nevezése, a PC újbeszél mellőzése alapjoga nem csak a mezei állampolgárnak, hanem minden értelmes embernek is.
Tehát amíg a szólás szabad, addig bizony nem csak nácizni, rasszistázni, antiszemitázni lehet, hanem bizony a buzikat lehet buzizni is, ha éppen az esik jól.
Mert ez a demokrácia és ez egyetemes polgári szabadságjog: a véleménynyilvánítás és szólás szabadságának joga.

Éhes_ló 2013.05.26. 18:42:57

@Bell & Sebastian: nem tudom miből vonod le a következtetéseidet, de tévedsz, ha rám gondoltál a tájékozódási forrásaim kapcsán.

Nem tudom kik lepték el az üzleti életet, lehet igazad van. Nem foglalkozok az emberek nemi irányultságával, míg azt az arcomba nem tolják.
Azt sem tudom mikor árasztották el az üzleti életet, ha elárasztották egyáltalán is.

Egyetértünk abban, hogy fontosabb lenne a médiumok, közéleti- és vállalkozó szféra területéről kivágni a már sokszorosan leszerepelt alvilágot, de ez nyilván vágyálom, míg, azok igazgatnak, akik maguk hozták létre és táplálják ezt a maffiát!

Nem gondolom, hogy a helyzet romlott volna buktor alatt (sem korábban, sem most), csak mások a keresztapák és durvábbak a játékszabályok, mert sok régi alkut rúgtak fel.
Ezért ilyen nagy a visítás is.

Éhes_ló 2013.05.26. 18:50:55

@Hepci: miért köllene a buzikat bárhonnan kitakarítani?
Mert vannak bizonyos viselkedési szabályok és az ezeket áthágókat ki kell takarítani a többség és a közösség védelmében.
Ez így nem jó?

Nem szerintem, hanem sokak szerint homoerotikus performanszokat rendezett előadások címén.
Az sem tetszett, hogy a buziságával hivalkodó provokátor és támogatói (köztük számos buzi) aktuálpolitikai harctérré tette a nemzet színházát, románok nemzeti ünnepét rendeztette volna meg ott.

Sehol nem írtam, hogy nem buzulhatnának békésen otthon.
Nem érdekel a deformitásuk.
De ne merjék a pofámba tolni, engem és a békés befogadó többséget provokálni a betegségükkel, ha meg megtették, viseljék a következményeit: a néven nevezést, a megvetést, az utálatot és a minél nagyobb távolságtartást.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.05.26. 19:16:07

@Éhes_ló: nem láttam mostanában Alföldi-rendezést, de nagyjából megnyugtat, hogy a ballibsibibsibuzi kultúrhorda preferálásával nehezen vádolható Szörényi elfogadhatónak tartja a művészi tevékenységét...

tevevanegypupu 2013.05.26. 19:25:49

@Éhes_ló:

Szeretek magazodni, az altalanos tegezodest tartom hulyesegnek, hiszen nem veletlen, hogy kitalaltak ismeretlenek kozott a kevesbe bizalmskodo magazast vagy onozest..Na de mindegy..Aki homoszexualis gondolom sertonek tarthatja a buzizast, ezt ugy kepzelem, hogy mivel amugy is meg van a maguk baja - kizartnak tartom, hogy szeretik ezt az allapotot es el is fogadjak ugy tiszta szivbol igazan - ezert felesleges es serto olyan kifejezessel illetni oket, ami nekik nem tetszik.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.26. 19:52:11

@Hepci:

No, ezt (az ilyet) sosem értettem: miért ne rendezhetné az István, a királyt Alföldi?:-)

Szörényi, nyilván, nem h*lye. Tisztában van vele, hogy a harmincezredik ugyanolyan István, a királyra (amelyet maga is, saját bevallása szerint is, egy üres és lapos cuccnak tart) senki nem lenne kíváncsi, míg egy új és újszerű rendezés (főként, hogy Alföldi körül most így áll a bál) sok új (és régi új) nézőt hozhat.

Valószínűsítem, hogy az Attiláról szóló szakrális operájának rendezésére nem Alföldit kéri fel Szörényi:-)

Éhes_ló 2013.05.26. 20:17:41

@Hepci: kétségtelenül van alföldinek kialakult rajongótábora nem csak a buzik és a ballibbant haverjaik között.
Nem tartozok közéjük a románokkal való mutyija óta.
A többi már csak ráadás.
Szörényi pedig nem érdekel, eléggé rég óta.

Éhes_ló 2013.05.26. 20:20:46

@tevevanegypupu: haladj a korral. Egyéb esetekben nem zárom ki, hogy van értelme a magázódás megtartásának, de itt a net mocsarában ez nem dívik, üres modorosság.

Nem különösebben érdekel annak a szexuális és társadalomszociológiai aberráltnak a véleménye, aki a nemi életének nyomorát képtelen a hálószobájának falai között tartani.
Az ilyesminek ott a helye, nem a színházban, vagy az utcán, parlamentben, iskolában.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.05.26. 20:53:33

@bbjnick: abszolút újszerű lehetne - s egyben Éhes ló előítéleteit is igazolhatná -, ha István és Koppány között megjelenne a szerelmi szál, ami egyikük megcsalatása után dühödt csatába konkludál, s a vesztes faszának 4 részét feltűzik a nagy várak fokára. :)

Tehetetlen Dodó 2013.05.26. 20:54:01

@bbjnick: Vajon ki lesz Koppány három asszonya a színpadon?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.05.26. 21:06:02

@Tehetetlen Dodó: hűha, mi leszünk a rendező asszisztensei...

tevevanegypupu 2013.05.26. 21:55:18

@Tehetetlen Dodó:

Az egyik Kulka Janos, az mar biztos.

@Éhes_ló:

De, a parlamentben van helye, ott kepviseltethetik magukat.

tevevanegypupu 2013.05.27. 06:46:31

@bbjnick:

Attol tartok egyedul vagyok az orszagban akit az Istvan a kiraly, sot egyetlen Szorenyi-Tolcsvay-Brody stb..magyarosch rockoperai abszolute nem hoztak lenduletbe..sot..kifejezetten idegesitenek. Es most Alfoldi rendezese ..akit gondolom nem pusztan dafke valasztottak hanem anyagi megfontolasbol is, nyilvan minden jegyet jo dragan akarnak eladni..na szoval ettol sem lettem lelkesebb. Szorenyi a nagy magyar..hehe.

vantaan 2013.05.27. 09:22:05

Kerényi? .... visszajöttek a kommunisták? .... vagy el sem mentek?
A gerinc hiány sikeressé tesz?
.... sikeressé tesz! -lásd kerényi! igy kis káv-val!

De hát madarat tolláról embert barátjáról!
.... miniszterelnököt meg miniszterelnöki megbízottjáról? .... igen!

Hülye komcsik!

mitmiért? 2013.05.27. 23:14:51

Az megvan hogy Ujhelyi Dénes irt kerenyinek egy levelet amiben leleplezi hogy anno Kerényi be akarta léptetni ot az MSZMP-be?
Hogy van a mondta kövér ur (persze nem magára, hohoho): kommunista kutyából nem lesz demokratikus szalonna ? Vagy valahogy igy, joooo

mitmiért? 2013.05.27. 23:15:52

Ujlaki Dénes. Elnézést kerek a művész úrtól

Insignis 2013.05.28. 07:19:12

Hitem szerint mindig a lényegről kell beszélni. Az pedig a mondanivaló és Kerényi Imrének igaza van. Alföldi (nyilvánvalóan nem véletlenül) méltatlanul és megalázóan vezette a Nemzeti Színházat. Tűrhetetlen, hogy Alföldi vezetése alatt iskolák nem merték a gyerekeket színházi előadásra a Nemzetibe vinni. Szerintem Alföldinek bíróság előtt kellene felelnie tetteiért. Az igazság kimondásáért pedig köszönet Kerényi Imrének, bármilyen volt is a stílusa.

vantaan 2013.05.28. 08:20:29

@Insignis: ...és maga eftárs hát má mennyi Afödi rendezést sumákolt meg? He? ... a Kerényi eftárs meg menjen a Vörös Csillag Színházba ba ba ba ba!

Tűrhetetlen hogy már egy sima színházban is a gruppen seggnyalás bűzfelhője adja a polgári légkör "aromáját"!
süti beállítások módosítása