Géza a rengetegben
2012. június 13. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Géza a rengetegben

szõcs.jpg

  Szőcs Géza lemondott. Ez mindenkinek jó, s leginkább talán Szőcs Gézának. A költő-politikus fantomokat, Esti Kornélt, barátokat és ellenségeket megszólító, lírai hangvételű közleménnyel búcsúzott hivatalától. A kultúrpolitika nehéz, embert próbáló feladat, s szinte mindig az adott kormány prioritásainak utolsó helyét foglalja el – szerencsés az a nemzet, ahol ez nem így történik. Nálunk a kultúra világának elmúlt két évét kényszerű megszorítások, sokszor előkészítetlen átszervezések, és a Fidesz, mint kormánypárt kultúrpolitikai hiányosságai jellemezték – a Fidesz-mainstreamnek egyszerűen nincsenek, és nem is voltak átfogó kultúrpolitikai elképzelései. Ebben a kaotikus helyzetben egy rátermett kultúrpolitikus legalább a rendezett visszavonulást megszervezhette volna, de Szőcsnek ez nem sikerült. Maradt a nagyívű ötletelgetéssel párosuló tétlenség.

  Azt sem igazán értem, hogyan maradhatott eddig a hivatalában Szőcs. Az erdélyi avantgárd költő valamikor Orbán Viktor barátja lett, és ezt Szőcs Géza is gyakran emlegette. Szőcs kulturális államtitkári kinevezése nyilvánvalóan Orbán döntése volt. Nevezett miniszterelnök majd' húsz éve a Mozgó Világnak adott interjút, amiben fiatal, szervezetépítő politikusként arról beszélt: „Úgy gondolom, hogy a politikában csak kiegyensúlyozott és ebben az értelemben érett embereknek van helyük. Akik egy fontos döntés pillanatában összezavarodnak, mert újként szembesülnek azzal a konfrontációval, amely bennük belül óhatatlanul lejátszódik, azokat az embereket nem szabad odaengedni mások sorsának intézése közelébe. És ez nemcsak kor és tapasztalat függvénye, hanem alkati kérdés is: vannak emberek, akik nem tudják elviselni az ilyen értékrendek és helyzetek közti konfliktust. Ők nem alkalmasak politikai döntéshozóknak.” Világos, érthető beszéd.

  Szőcs Géza ugyanennek a Mozgó Világnak 2011 áprilisában adott egy olyan interjút, amelyben maga állította ki a bizonyítványt arról, hogy nem felel meg a fenti elvárásoknak. Lenyűgöző kijelentései között olyanokkal találkozunk, minthogy naplót vezet munkájáról, s többek között kormánypárti politikustársairól is, akár indulattal is írva róluk. S a naplót esetleg Orbán Viktornak is megmutatja majd. Mert hogy „amint felröppent, hogy én vagyok a kultuszminiszteri poszt várományosa, azonnal elkezdődött a gyűlölködés, a torzsalkodás, a mocskolódás, a gáncs, az ármány”. A politikusok tehát politizálnak, Isten hozta Szőcs Gézát a politika világában. De nem csak politikusi, hanem szervezetvezetői képességeiről is maga állította ki a bizonyítványt, mondván: „Kiadok egy feladatot, amire azt mondják, megcsináljuk. Eltelik egy hét, kérdezem, megcsináltátok-e, hát nem, miért nem, hát ezért meg azért, jó, holnapra legyen meg. Rendben. Másnap megint kérdem, megint nincs meg. És így megy heteken keresztül. Ezer ilyennel küszködöm”. Ez az önmagával szembeni kíméletlen őszinteség egyszerre tiszteletreméltó, s valahol mégis bosszantó a kívülálló számára, mert kiderül belőle, kire is bízták a magyar kultúrpolitika ügyét két évig. És sorolhatnánk hosszan a fejéből kipattant remek ötleteket és légvár-alapozásokat a magyarság génkutatásától a közép-ázsiai nyitáson és a könyvtár-átnevezéseken át a múzeumi álmok álmodásáig és Nyirő talán-hamvainak talán-csempészéséig.

  A most lemondott kulturális államtitkár mindezektől függetlenül nem rossz ember. Csak nem volt alkalmas arra a posztra, amin két évig kitartott. Miközben őt gáncsolták rossz emberek. Szőcs javára írandó, hogy balliberális és jobboldali árokásók akarata ellenére igyekezett elkerülni a kultúrkampfot, próbált a maga darabos módján gesztusokat tenni minden irányba. Csakhogy burjánzó ötletei, szerteágazó törekvései nem álltak össze egységes, megvalósítható stratégiává, végső soron kultúrpolitikává. Szőcs Géza eltévedt a politika rengetegében. Itt az idő, hogy visszatérjen a bohém költők világába, szavaljon, éjszakázzon, száguldozzon az országúton, megírja emlékiratait, szellemes esszéket írjon az erdélyi irodalomról vagy a világválságról, otthon, négy fal között elmélkedjen kis és nagy dolgokról. Vagy legyen szabadgondolkodóként kreatív tanácsadó a valódi döntéshozók mellett. Csak hagyja a bürokráciát, a közigazgatási jogot, a költségvetés-alkotást és a kultúrpolitikát másra. Két év kevés idő, de talán valami rendteremtő restartot nyomhatna a kormány a ciklusa második felére, egy alkalmas kultúrpolitikus segítségével.

  Végül idézzük Vicomte kolléga pontosan két évvel ezelőtt írt sorait a távozó költő-politikusról, s döntsük el, mennyire vált be a jellemzése: „Szőcs Géza viszont egy álmodozó bölcsész. Nem olyan Philipp K. Dick-féle, mint a másik, inkább egy Paolo Coelho. Személyében megjeleníti azt, amit a Fidesz elképzel a kultúráról. A miniszter, aki nem csak a 10 millió, hanem az egész Kárpát-medence kultúráját fogja ápolni. Hogy mi ez? A rosszmájú, örök elégedetlenek szerint inkább valami wass albertezős, hegyek ormán felsíró tárogatós, modern népzenés, Tusványoson csövezős, kicsit folkrockos izé, enyhe sasvárisándoros és eddás beütésekkel, és sok Keresztes Ildikóval meg Kormoránnal. Amolyan lájtos-magyaros fogyasztóbarát népi giccses izé, kalotaszegi hímzett kispárnák a budai lakás sezlonyán. Valami olyasmi, ami nem fekszi meg a gyomrot túlságosan, mint a jobbikos hardcore, de szépen pirosfehérzöldre van azért hangszerelve. Persze ennél azért talán többről van szó, de mi lehetne sűrűbb szimbólum a mágikus realista programra, mint az erdélyi költő kultuszminiszter?”

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr14585120

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A nap képaláírása: Kövér László magánemberként, magánemberek társaságában, magánúton Erdélyben 2012.06.13. 17:06:45

A házelnök mellett egy testőr, mögötte három tévéstáb és egy kis létszámú kíséret látható, plusz a képet készítő MTI fotós is ott volt. A magánútra magánemberek társaságában érkező magánember magánrepülője a képen nem látható. Kapcsolódó írásunk: Azt m...

Trackback: Azt mondták, Laca, hogy menj a picsába!* 2012.06.13. 17:04:24

Szánalmas, ahogy Kövér László ott vergődik Romániában, pedig két házelnök is megüzente neki, hogy húzzon melegebb tájakra a demagóg, uszító ocsmányságaival. Intézményes bohóckodás A román sajtó már a Nyirő-maradványok hurcibálása körüli cirkuszról is m...

Trackback: Horror Géza két év után leköszönt 2012.06.13. 12:16:28

Szőcs Gézát vannak, akik jó költőnek és/vagy írónak tartják, vannak, akik nem. Egy dologban azonban lényegesen egységesebb a kép: kevesen akadnak ugyanis, akik ne tartották volna totálisan impotens, arrogáns és párbeszédre képtelen államtitkárnak. Szőc...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.06.13. 11:09:34

Elhajtottak, mert a Nyiro-uggyel alaasta a Fidesz hataron tuli valasztos projektjet, ami a csodafegyver lenne a 2014-es valasztasok megnyeresehez.

Pedig a Kover Laca is ott volt, de o megse vihette el a balhet.

A Fideszben csak annak van kovetkezmenye, ami a hatalom megszerzeset vagy a megtartasat veszelyezteti. Geza ezt most tanulta meg.

hill billy 2012.06.13. 11:17:04

Már a sarki zöldséges is a menesztéséről beszélt hónapokkal ezelőtt.

@Doomhammer: Tudatlan vagy és ettől magabiztos.

Tilikov (törölt) 2012.06.13. 11:19:03

A leggázabb az, hogy Matolcsy ugyanilyen alkalmatlan és mégsem menesztik, pedig rajta sokkal több múlik, mint Szőcsön.

Az orbánisták igazán a sarkukra állhatnának, és megmondhatnák a vezérüknek, hogy elsősorban a tündérmese mágust kell elküldeni és egy közgazdászt ültetni a helyére.

tistedur 2012.06.13. 11:35:46

drága ergé, hát csak észrevetted, hogy a fidesznek nincs kultúrpolitikája. üdv a valóságban.
(remélem nem l. simon lesz helyette)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.06.13. 11:42:49

"A Népszava kormányzati forrásokból úgy értesült, hogy L. Simon László, a parlament kulturális bizottságának és a Nemzeti Kulturális Alap elnöke veszi át a lemondott Szőcs Géza helyét a kulturális államtitkárság élén. A portál emlékeztet: L. Simon neve az utóbbi hónapokban többször felbukkant Szőcs utódaként. Megjegyzi továbbá, hogy az NKA elnökét sokan tartják az egyetlen valóban befolyásos kultúrpolitikusnak."

mandiner.hu/cikk/20120613_l_simon_lesz_szocs_utoda

L. S*monnál gerinctelenebb és kispályásabb figurát nehéz volna találni még a fidexben is. L. S. L. csak csúszik-mászik és mindenütt mérges takony-nyomot hagy maga után. Kultúrpolitika rulez!:-[

ü
bbjnick

Tilikov (törölt) 2012.06.13. 11:44:24

@bbjnick:

Akkor a fideszeseknek pont jó lesz.

Dr. GGG77 2012.06.13. 12:00:17

@bbjnick: "L. S*monnál gerinctelenebb és kispályásabb figurát nehéz volna találni még a fidexben is. L. S. L. csak csúszik-mászik és mindenütt mérges takony-nyomot hagy maga után."

Orbán számára sajnos ilyenek az ideális jelöltek egy-egy pozícióra.

Lucky Larry Silverstein 2012.06.13. 12:10:34

Nem túl lényeges a kultúrpol. ebben a helyzetben....

Ami az M1nél történt az pl. sikertörténet, csináltak egy nézhető TV-t feleannyi alkalmazottal.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.06.13. 12:14:38

@tistedur: Ez az az L. Simon, aki "ajándékba" kap termőföldet, tanyát, gyümölcsöst a vagyonnyilatkozata szerint?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.06.13. 12:23:29

@Lucky Larry Silverstein: M1? Tudod, te hogy miről beszélsz? Összevonták a nyereséges rádiót, a veszteséges tévéket és a hírügynökséget, aztán kreatívan könyveltek, hogy veszteséges legyen a rádió és nyereséges a tévé. Persze nem dolgozik ott lényegesen kevesebb ember, mert a kirúgott 20%-nyi helyett felvették a megbízható pártkatonákat + a pázmányos frissen végzetteket.

2012.06.13. 12:24:12

Philip K. Dick az, kettő pé, nem három.

Bloodscalp 2012.06.13. 12:27:13

remélem L.Simon lesz az utóda.

Secnir 2012.06.13. 12:27:26

@Lucky Larry Silverstein:
"Ami az M1nél történt az pl. sikertörténet, csináltak egy nézhető TV-t feleannyi alkalmazottal."...
...és tizedannyi nézővel.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.06.13. 12:29:11

@Lucky Larry Silverstein:

Az alkalmazottakat nem számoltam meg, de akinek az m1 egy nézhető tévé, annak elhiszem, hogy számára a kultúrpolitika nem túl lényeges dolog...

ü
bbjnick

Bakter 2012.06.13. 12:35:55

@Secnir:
Mivel állami adómilliárdokért felvásároltak garantált nézőket hozó sportesemény közvetítési jogokat, valóban nézhető. Az F1 verseny idején már nekem is visszakerül a programlistában ez a "sikertörténet".;)

A posztoló meg mit csodálkozik. Ha Mr. Tündérmese maradhat, ez a mangalica már fel sem tűnik.

Lucky Larry Silverstein 2012.06.13. 12:41:26

@bbjnick: Hát az RTLnél meg a TV2nél messze jobb, az előző M1nél pláne. Szerintem.

MACISAJT 2012.06.13. 12:46:53

Előre bocsátom: nem szerettem Szőcs kinevezését.
Tartottam tőle hogy az lesz belőle, ami aztán lett is, és amit itt nem mellesleg a javára írnak(!):("Szőcs javára írandó, hogy balliberális és jobboldali árokásók akarata ellenére igyekezett elkerülni a kultúrkampfot, próbált a maga darabos módján gesztusokat tenni minden irányba.").
Az első Orbán-kormány alatt megtanulhatták volna hogy ilyen gesztusokat tenni balliberális irányba kész öngyilkosság( amit az ellenoldal, kormányon soha nem tenne meg. Ök tudják: A kromplileves az legyen kromplileves, ahogyan Csermanek Janó mondá.)

Viszont. Idéznék pár figyelemreméltó mondatot Szőcs búcsúleveléből:

"Nehéz idők járnak ma Európában. Fantomok járják át kis hazánkat is, fel-alá kísértenek az elmékben, a földeken, a dolgozószobákban. Miközben a nemzet lélekszáma csökken, a gondok és az ellenségek száma növekszik – egyre több jut belőlük egy főre."

Stimmel.

sparhelt 2012.06.13. 12:47:56

@Lucky Larry Silverstein:

Akkor ez egy mutatvány? Miben jobb?

talpi 2012.06.13. 12:49:21

Várd meg míg a nyári sportszezon foci eb, olimpia lemegy. Mi lesz akkor a nézettséggel?
Talpon marad egy normális műsor és a régi klasszikusok pl. Vakáció a halott utcában, A tizedes meg a többiek, stb. ismétlései.
Ki kíváncsi Szente "órarugógerincű felpattanó" Vajk és a két médiabohóc ripacskodásaira akik ugyanúgy adták el magukat mint a tudálékos tésztaképű (Poldi bá interjú). A horgász, főzős, nemzetközi utazási, némely ismeretterjesztő adókon kívül nincs normális egy sem.

tistedur 2012.06.13. 12:50:38

@online távmunkás: erre gondolsz?
hvg.hu/ingatlan/Peldatlan_foldesur_lett_a_fideszes_kepvisel_F0EQHQ

ez az az ember, aki segített tönkre vágni szőcsnek a magyar múzeumi rendszert.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.06.13. 12:55:27

@bbjnick: emblematikus változás: Winkler Nórát lecserélték Giró-Szászné Krisztinára.
Az eredmény véleményes, a Nóra tán hajszállal hozzáértőbb volt a belpesti szubkultúra aspektusából, a Krisztinának viszont szebb a s*gge.
Nyilván sokat vesztek, de egyiket se néz(t)em...

genyamagyar 2012.06.13. 12:55:59

@MACISAJT: "Az első Orbán-kormány alatt megtanulhatták volna hogy ilyen gesztusokat tenni balliberális irányba kész öngyilkosság"

Gesztusokat a Gyurcsány-kormány tett az akkori ellenzéknek, de azoknak csak a harc volt fontos.

Szarrágó büdös fidesz-komcsik!

Gera 2012.06.13. 12:56:56

@Lucky Larry Silverstein: Lehet, hogy jobb lett, de ez a tévé-rádió játék évi 70 milliárdba van nekünk és az ötödét se éri szerintem. Itt miért nem akar megszorítani senki?

Lucky Larry Silverstein 2012.06.13. 12:59:55

@Gera: Azzal kezdték hogy qrvasok embert kirúgtak az MTVtől. Nem tudom sok e a 70 milliárd, ha előtte 100ból müködött akkor olcsó, nem?

Terézágyú 2012.06.13. 13:01:17

@MACISAJT:
"Az első Orbán-kormány alatt megtanulhatták volna hogy ilyen gesztusokat tenni balliberális irányba kész öngyilkosság( amit az ellenoldal, kormányon soha nem tenne meg."

Peeeeersze az a szegény elsőorbánkormány AZÉRT bukott meg, mert gesztusokat tett a ballibeknek jószívűségből.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.06.13. 13:02:18

@tistedur: jellemző a HVG-re, hogy négyzetméterben adják meg a földterületet, szemben a szokásos hektárral. Így jobban lehet hangulatot kelteni... mennyivel súlyosabban hangzik 80000 négyzetméter az átlag magyar agyhalottnak, mint 8 hektár...

Lucky Larry Silverstein 2012.06.13. 13:03:11

@Terézágyú: Hát ha a 2002es választás bukás volt, akkor 2010et minek neveznéd a baloldal számára?

Terézágyú 2012.06.13. 13:03:33

@Lucky Larry Silverstein:

Az m1 drága és szar.
Nem is nézem. Az időjárásjelentésre szoktam odakapcsolni, de ezek a %+"!=-k ezt az információt se tudják normálisan megosztani a nézőkkel.

Ja igen: a magyar kertévéket se nézem, bocs.

Pekkarin 2012.06.13. 13:04:54

Gézának már akkor utat kellett volna mutatni, amikor elkezdte ismételgetni, hogy Kazahsztánban vannak rokonaink: melano.hu/content/csodaszarvas-%C3%A9s-az-ufo-k

Utána a kínos lakhatási támogatásos ügy még inkább fokozta alkalmatlanságát.

komplikato 2012.06.13. 13:08:02

@Lucky Larry Silverstein: "Ami az M1nél történt az pl. sikertörténet, csináltak egy nézhető TV-t feleannyi alkalmazottal."

És dupla költségvetéssel? :D
Jut eszembe Marslakók nézettsége azóta is béka segge alatt 2 milliárdért? Ha már nézhető műsor ...

MACISAJT 2012.06.13. 13:08:35

@genyamagyar: ("Gesztusokat a Gyurcsány-kormány tett az akkori ellenzéknek, ")

Világos.
Most akkor számolj be ezen kultúrális téren gesztusokról, melyeket- szerinted- a Gyurcsány-kormány tett a jobboldalnak...

A közszolgálati televízióban nem emlékszem egyetlen egy jobboldali műsorra vagy műsorvezetőre, talán a debreczeni józsefet próbálták így eladni...(bruhaha)
De a rádióban sem, a színházakban sem, a filmiparban, az álalmi honoráriumokban , megbízásokban vagy kitüntetésekben sem láttam jobboldaliakat abban a bizonyos nyolc évben.
(Láttam viszont D-209 fedőnevü miniszterelnököt, aki azt nyilatkozta:"ha a jobboldalnak tévé kell, hát vegyen magának".)

Ellentétben az elmúlt két évvel, amikor "gesztusokat" kellett tenni a balliberálisok felé.
Így van ez.
Ha a ballib kormányoz: akkor minden az övék.
Ha meg a jobboldal: akkor gesztusokat kell tenni a szegény balliberálisok felé, aki ezt magától értetődően tudomásul veszik,mert nekik ugyebár ez von Haus aus jár, majd utána torkuk szakadtából üvöltenek itthon és külföldön (pláné)a " Fidesz diktatúráról".
Lásd Tarr Béla esetét akár.

Szőcs is ezt tette.Ezért utálja mindkét oldal.
A jobboldaliak mert "liberális", a ballibák meg azért mert "fasiszta".

mizrolist 2012.06.13. 13:09:47

@bbjnick: bbjnick kritizál valamit, amit a Fidesz csinál? Valaki csípjen meg.

komplikato 2012.06.13. 13:10:04

@Bakter: "Mivel állami adómilliárdokért felvásároltak garantált nézőket hozó sportesemény közvetítési jogokat, ..."
Meg nem mellékesen hoztak törvényt, hogy nekik elővásárlási joguk van bizonyos portesemények közvetítésére, ami valljuk be elég gáz.

Terézágyú 2012.06.13. 13:11:05

@MACISAJT:
"Ellentétben az elmúlt két évvel, amikor "gesztusokat" kellett tenni a balliberálisok felé."

Na akkor sorold a gesztusokat :)

Miután elsorolod az elsőorbánkormány gesztusait :)

"Szőcs is ezt tette.Ezért utálja mindkét oldal."

Szóval a te oldalad is? :) ciki... :)

komplikato 2012.06.13. 13:11:53

@Lucky Larry Silverstein: Az M1-en jó pár éve volt egy csomó jól sikerült kulturális és/vagy beszélgetős riport műsor, ezek egy részét most próbálják újraéleszteni, kérdés többéves hulláknál mennyire lehetséges.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.06.13. 13:13:38

@genyamagyar: egy nagy lóf*szt tett a Gyurcsótány-kormány, nem gesztusokat.

Terézágyú 2012.06.13. 13:14:26

@Lucky Larry Silverstein:
uramatyám...............................................................
hogy te mekkora egy...............................

komplikato 2012.06.13. 13:14:56

@Lucky Larry Silverstein: TV2-t kik is vették meg nem túl rég?

bapcs1964 2012.06.13. 13:17:05

a szaros seggű l simon....szegény nép..

neuromanc 2012.06.13. 13:18:12

Hogy kerül ide a köztévé?! nem tartozik a kulturális államtitkársághoz

tistedur 2012.06.13. 13:18:28

@Hepci: miattam kataszteri holdban is megadhatják vazze.

Bakter 2012.06.13. 13:18:29

@MACISAJT:
"...kitüntetésekben sem láttam jobboldaliakat abban a bizonyos nyolc évben."
Az elmúlt kettőben viszont volt pár, aki azt nyilatkozta, hogy "ezektől át sem vette volna". Akkor meg minek? A bunkóbbakról nem is beszélve, akik átvették, de kezet sem fogtak az adományozóval. Ja, és mostanában hemzsegnek a baloldali kitüntetettek. Nem mintha nagyon érdekelne bármelyik plecsnis is, éppen a tárgyalt okok miatt elértéktelenedett, nevetségessé vált kitüntetések miatt.

Commandante Jayasuriya 2012.06.13. 13:22:01

Mit akartok...!?
Néha már fürdik is, és szemmel láthatóan a fején található szőrzetet is megmossa olykor.
Ilyen kultuszminiszterünk nem lesz még egy...

MACISAJT 2012.06.13. 13:22:15

@komplikato: ("Jut eszembe Marslakók nézettsége azóta is béka segge alatt 2 milliárdért? Ha már nézhető műsor ...")

Kiváló konkrét példa a Szőcs -féle "gesztusos" hintapolitiknak.

Van ugyebár egy "szóóórakoztató műsor" egy kertévén, ahol válogatott ballibák több mint egy évtizede humor jelszóval mást nem csinálnak csak uszítanak a jobboldal ellen, akár kormányon vannak, akkor azért, ha meg nem akkor azért.
És akkor a jobboldal kormányra kerül és ezek közül
az egyik szereplőt kistafírozza egy ilyen szerződéssel, hogy "közszolgálatilag" produkáljon valami fostalicskát azért a dohányért. Ja és közben vasárnapoként továbbra is "humorizáljon", mert
az sem kell feladni.
Hát ilyan a jobboldali "diktatúra".

Most képzeljünk el hasonló esetet fordított felállásban.
Ugye hogy teljességgel kizárt?

Robinzon Kurzor 2012.06.13. 13:23:02

"a Fidesz-mainstreamnek egyszerűen nincsenek, és nem is voltak átfogó kultúrpolitikai elképzelései"

Hogy a legújabb kutatások fényében, teljesen váratlanul, a meglepetés erejével hatva mik ki nem derülnek ...

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.06.13. 13:26:05

@tistedur: van pár volt évfolyamtársam, akinek több földje van 43 hektárnál.
Gondolod, ők "példátlan földesurak"?

Ezért lett mára szinte teljesen hiteltelen a HVG, amit valaha az ellenoldaliak is tisztelhető orgánumként tarthattak nyilván. Az egész cégre átragadt a Hírszerző színvonal és mentalitás, pont úgy hazudoznak, mint a Magyar Nemzettől a Népszaváig a sok polszenny-média.

Bakter 2012.06.13. 13:28:16

@MACISAJT:
Csak az különbség, hogyha a kertévénél nem nézik a műsort, akkor az megy a süllyesztőbe - és nem adóforintokból fizetik a prímást, hanem a piacon összebizniszelt suskából.
Egyébként a retekbe nem mostanában üzletelt be egy "haver"?

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.06.13. 13:29:43

Hű, nekem fel sem tűnt, hogy a kormányban van egy olyan ember, aki ilyen indulatokat képes kiváltani - pusztán a lemondásával.

Szerintem belehajszoljátok magatokat ebbe az osztálymicsodába.

jan 2012.06.13. 13:32:07

@poszt: "a Fidesz-mainstreamnek egyszerűen nincsenek, és nem is voltak átfogó kultúrpolitikai elképzelései"

Már elnézést, de nem kéne már pusztán emiatt minden tisztességes konzervatívnak hátat fordítania ennek a bagázsnak?

Hogy pofázhat nemzetről az, akinek nincsenek kultúrpolitikai elképzelései? Mégis mi a franc a nemzet, ha nem kultúra?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.06.13. 13:32:18

@Bakter: megy a túrót (a süllyesztőbe).
Akkor leírják/csökkentik az fizetendő összeget, azért, hogy a) a kormány seggét nyalják onnantól, b) ne ordítozzanak mindenfelé, hogy borzalmas eltiprása folyik a sajtószabadságnak.
Pont olyan, mint a bankok: megbukni nem lehet.

komplikato 2012.06.13. 13:32:35

@MACISAJT: Ebben nem is az az égő kinek adtak és mennyi pénzt, vagy a műsor buktája, hanem előtte ment a nagy nyilatkozat miszerint kevesebb külsős rendelés lesz, több saját műsor ... erre pl. a hétköznapi egy órás saját blokkműsora ment a levesbe, mert kirúgtak jó pár "felesleges" embert és a maradék ezernyi ejtőernyős jó pártfunkci közül nem tudtak összevakarni egy stábot a saját műsoruk elkészítéséhez!!! Mindeközben szerencsétlenek próbálták a saját kirúgott embereiket ideiglenes szerződésekkel vissza szerezni, de kiderült nem lehet, mert ha megteszik akkor a kirúgottak jogosan érvényteleníthetik a kirúgást. Na ez így egyben a gáz, ennek ez csak egy tünete. De nem csak a Marslakók volt balhés, érdemes pl. utánajárni a Hacktion-nek is ...

tomwar 2012.06.13. 13:33:20

Aaaa, ez a Simon Laca, aki zsido kurvak seggenek szakertoje?
Kultura, mi, bazdmeg....:-((((

szanalmas 2012.06.13. 13:35:27

Én nem tudom, hogy ki ez a bácsi, de az öndícséret és a saját fasznak a szopkodása távozáskor, ősi román szokás...

tomwar 2012.06.13. 13:35:58

@MACISAJT: Egyszeruen nem ertem, hogy miert nem lattam a papir jobboldalara leirva sohase: Elkurtuk. Nem kicsit, nagyon!
TV-t, mediat, hulladekot, MAV-ot...sorohatnam...

Szocs a hibas, meg a liberalis baloldal a a Marslakokert. Ja.
Eszem-faszom megall!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.06.13. 13:37:04

@Lucky Larry Silverstein: @Hepci:

Van etalon, amihez viszonyítani lehet: a Duna a kilencvenes években (Sára elnöksége idején) nagyon magas színvonalú közéleti-szolgáltató-kulturális műsort sugárzott (nem véletlen, hogy UNESCO-díjjal jutalmazták a tevékenységüket). S mindezt olyan minimális költségvetéssel és olyan fapados technikai körülmények között, amire szerintem nem volt példa a médiatörténetben. Szóval, nekem senki nem mondja, hogy nem lehet, mert láttam: nem volt a tévének vezérlője, az udvarról, egy roggyant közvetítőkocsiban keverték, vezérelték, onnét tolták fel a műsort a műholdra, minden fillért műsorgyártásra fordítottak, a szerkesztőségekben ott tett-vett (fillérekért) a magyar film és kultúra krémje, mindenki azt csinálta, amihez értett.

Ez a koncept adaptálható lenne a magyar közszolgálatiságra is, csak a fidex túl sutyerák és korrupt ahhoz, hogy (ezt) értse és alkalmazza.

ü
bbjnick

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.06.13. 13:37:16

@Hepci: Hát, azért 23 hektár gyümölcsös meg 8 hektár szőlő az nem kis birtok. Nem példátlan, de jó sok.

Kakimaki0123456789 2012.06.13. 13:38:18

"Szőcs javára írandó, hogy balliberális és jobboldali árokásók akarata ellenére igyekezett elkerülni a kultúrkampfot"
ooo..... hogyan is? Mert en csak kulturklamfot latok, a nem-kormanybarat muveszet felszamolasat (sokminden nincs annyira szemelott mint a Trafo, es szep csendben meg is szuntek) es a szelsojobbnak tett gesztusokat - aztan lehet huhogonak nevezni azt aki a szelsojobb-fidesz osszebutorozasrol beszel, meg csodalkozni hogy lam-lam a zsidoveres hogy elszaporodott, vajon miert, ki adott legitimaciot a szelsojobbnak?

qwertzu 2012.06.13. 13:39:37

@Hepci: Megnéztem a linket.
"...Ez viszont még nem a vége, hiszen Pákozdon is birtokol egy csaknem négyezer négyzetméteres szántót ..."

Lol. 4000 négyzetméteres szántó. Átlagparaszt ennyiért be se indítja a traktort.

Példátlan földesúr 41 hektár földdel. :)

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.06.13. 13:40:33

@bbjnick: röhögni fogsz, ott én is szerepeltem egyszer szakértőként, szintén ingyen, barátságból - tényleg nagyon fapad volt.
Azt viszont kevéssé hiszem, hogy a mai gagyivilágban sikerülne egy ilyesmi műsorszerkezettel elérni azt a nézettséget, amit nyilván igényel a királyi tévé, ha másért nem, azért, hogy eladja a politikai műsorainak a tartalmát.

allegretto23 2012.06.13. 13:40:45

@Hepci: L. Simon vagyonnyilatkozatában is négyzetméterben van megadva. Lehet, hogy nem tudnak váltani...

Lucky Larry Silverstein 2012.06.13. 13:42:04

@Kakimaki0123456789: Ja, még a NeoFMet is elhallgatják a gecik, ha nem fizetik ki 700 milkás adósságukat. Mocskok.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.06.13. 13:43:29

@RAMBO: nem kevés, de nem példátlan. :)
Ott viszont úgy adták elő, mintha kvázi összelopta volna L. Simon.
Az apja téeszelnök volt vagy valami ilyesmi, nagyrészt tőle örökölte. S a fideszvilágban nyilván panamáz... - khmmm - pályázott hozzá még kevéske pénzt...

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.06.13. 13:44:43

@qwertzu: csak a 8 ha szőlő igen komoly méret. A legtöbb minőségi kézműves borászat ennél kisebb. Csak hogy értsd, miről beszélsz, mert nem érted.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.06.13. 13:46:07

@MACISAJT:

"Az első Orbán-kormány alatt megtanulhatták volna hogy ilyen gesztusokat tenni balliberális irányba kész öngyilkosság( amit az ellenoldal, kormányon soha nem tenne meg. Ök tudják: A kromplileves az legyen kromplileves, ahogyan Csermanek Janó mondá.)" --- írja.

Jól beszél. Egy kommanccsal, egy libsivel, egy fajtival (származásúval), aki korrekt, méltányos próbál lenni, az önként a saját torkára teszi a kést. Sajnos, ez így van.

ü
bbjnick

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.06.13. 13:46:27

@Hepci: Nincs is ezzel semmi baj. Amúgy szőlész-borász (is) a fazon, tehát rendben van ez.

Robinzon Kurzor 2012.06.13. 13:50:20

@bbjnick: "Van etalon, amihez viszonyítani lehet: a Duna a kilencvenes években (Sára elnöksége idején) nagyon magas színvonalú közéleti-szolgáltató-kulturális műsort sugárzott (nem véletlen, hogy UNESCO-díjjal jutalmazták a tevékenységüket)."

Még szoknom kell az egzotikus érzést, de ebben egyetértünk.

Robinzon Kurzor 2012.06.13. 13:52:02

@bbjnick:

Oké, megnyugodtam, ezzel így gyorsan el is múlt.

qwertzu 2012.06.13. 13:53:41

@RAMBO: A HVG-s címben példátlan földesúr szerepel. A fickó rendelkezik a magyar termőterületek kb. 0,001%-val.
A kedvedért megnéztem a magyar szőlőterületeket is.
A csókáé a magyar szőlő területek 0.015%-a.
Csak hogy értsd, miről beszélsz, mert nem érted.
Példátlan földesúr...

kvadrillio 2012.06.13. 13:57:40

hmm....ez most jobban érdekel:
"Legalizálták a bordélyházakat Ontarióban

MTI

2012. március 26., hétfő 22:40

|

Legalizálta a bordélyházakat Kanada Ontario tartományának fellebbviteli bírósága, hangsúlyozva, hogy az ország prostitúció-ellenes törvényei diszkriminatívak a prostituáltakkal, valamint azzal szemben, hogy munkájukat biztonságos környezetben tudják végezni.

Az öttagú bírói testület – a legfelső szintű tartományi bírósági szerv – megállapította, hogy a bordélyházakat betiltó törvény, amennyiben annak célja csupán a közrend és az egészségügyi szabványok védelme, súlyosan aránytalan.

A testület álláspontja szerint „világos, hogy a szex árusításának legbiztonságosabb módja egy prostituált számára, ha falakon belül, az ellenőrzése alatt álló területen tud dolgozni". A bíróság szerint a prostituáltak ugyanakkor továbbra sem csábíthatnak el kuncsaftokat az utcán. Az ítélet támogató szerint a verdikt megnyitotta az utat az előtt, hogy a prostitúciót szabályozó törvényeket egész Kanadában felülvizsgálják."

BE KÉNE VEZETNI MAGYARORSZÁGON IS A NYILVÁNOS-HÁZAKAT !!!!! ADÓBEVÉTEL IS !!!!!

MÁS CIKK: GYÓGYÍTHATATLANNÁ VÁLHAT A TRIPPER, GONNORHEA, KANKÓ....MERT REZISZTENSSÉ VÁLT A BAKTÉRIUM AZ ANTIBIOTIKUMOS KEZELÉSRE.....

NU, EZÉRT IS KELLENÉNEK AZOK A FRÁNYA NYILVÁNOSHÁZAK !!!!!!!

TESSENEK HAMAR INTÉZKEDNI !!!
:)

dr. Bubó 2012.06.13. 13:59:15

egy gátlástalan erdéji törtető fajta...

anikó (az mta leendő elnökének) s*gnyalásán vezetett az út "felfelé"

na mind1 azért a fizu marad, csak a felelősség ment...

kvadrillio 2012.06.13. 13:59:19

"2012. Május / 1698 karakter
Gyógyíthatatlanná válhat a tripper
A WHO szerint az AIDS és a herpesz mellett a gonnorhea, vagyis a tripper vagy kankó is gyógyíthatatlan betegséggé válhat, mivel a baktérium meglepően gyorsan épít ki immunitást a kezelésére használt antibiotikumokkal szemben.
A többek között meddőséget okozó betegségnek eddig nem szenteltek igazán nagy figyelmet, mert könnyen gyógyítható volt, ennek következtében évente mintegy 100 millió megbetegedést okoz világszerte. A trippert hagyományosan nagy adag penicillinnel gyógyítják, néhány törzs azonban képes rezisztenciát kialakítani az antibiotikummal szemben. A penicillinrezisztens tripper feltűnt már többek között az Egyesült Államokban, Norvégiában, Svédországban, Ausztriában és Nagy-Britanniában. 2011 novemberében a nagy-britanniai Egészségvédelmi Ügynökség arra figyelmeztetett: a gonnorhea baktérium cefiximmel szembeni rezisztenciája rohamosan növekszik, 2010-ben már 20 százalék volt, szemben a 2009-es tíz százalékkal. A cefiximet a tripper olyan fajtáinál használják, amiknél más antibiotikum már nem hat, hagyományosan az utolsó védelmi vonalnak szokták tekinteni az injekciós antibiotikumos kezelés előtt. Tavaly viszont a trippernek olyan fajtáját figyelték meg, ami az injekciós kúrával szemben is ellenálló volt, februárban pedig az Európai Betegségmegelőzési és Járványvédelmi Központ már arra figyelmeztetett: a minden antibiotikumra rezisztens tripper megjelenési aránya tizenhétszeresére nőtt 2006 óta (1,7%-ra). A WHO szerint ideje megkongatni a vészharangot, mert hamarosan ez a gyógyíthatatlan tripper lesz a legelterjedtebb.
Az Egészségügyi Világszervezet nem sok jóval kecsegtet: szerintük a gonnorhea baktérium alkalmazkodóképessége miatt a nagy gyógyszergyáraknak nem éri meg új gyógyszereket kifejleszteniük, mert néhány éven belül a baktérium azokra is rezisztens lesz. Emellett a gonnorhea „emlékezik” is, ezért a régebbi antibiotikumokat sem lehet majd újra elővenni.

(Forrás: Index)
"

Mikka-Makka 2012.06.13. 14:00:18

@Lucky Larry Silverstein:
sikertörténet? wow. elmehetnél Matolcsyhoz írni a közleményeket
de tényleg hogy lehet valaki ennyire elrugaszkodva a valóságtól? az a siker ha csk olyan hír megy benne ami neked tetszik?mert más sikert nem látok
de inkább csk annyit mondok: Marslakók..

dr. Bubó 2012.06.13. 14:01:32

@Bakter: +1

"A posztoló meg mit csodálkozik. Ha Mr. Tündérmese maradhat, ez a mangalica már fel sem tűnik. "

ja ja... a szentjobb már ráüszkösödik a felcsúti aranylábú csodacsatárra...

Bell & Sebastian 2012.06.13. 14:01:39

@mizrolist: Nem azé' mondom, de mást sem csinált eddig, mint kritizált, méghozzá jobbról, ami neki persze középen van. Akar banánt?

dr. Bubó 2012.06.13. 14:02:39

@Bloodscalp: jaa ő lesz... az AKKORI NAGY SZ@RHÁZI

ez a szőcs csak senki volt... na az elszájmon az meg 1 igazi fides ko:cso:g

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.06.13. 14:06:58

@kvadrillio: a sz*pás meg terjeszt(het)i a papilloma vírust... de mi köze ennek a témához?

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.06.13. 14:12:15

@qwertzu: javaslom, hasonlítsd össze a világ összes szőlőtermő területének nagyságával, úgy még kisebb az arányszám! Vannak ötleteim még hülye mutatókra, csak szólj!

A szőlőtermő területet összehasonlítani a szántóval ostobaság. 8 ha szőlő saját lábán megálló, mérethatékony gazdaság. 8 ha szántó semmi (ha nem kertészet van rajta).

Nekem kb. 1 ha szőlőm van. Ez ma Magyarországon az ÁTLAGOS birtoknagyság (de ebben benne vannak a borkombinátok szőlőtermő területei is, akár 200 ha területtel). Az átlag nyolcszorosa nagy. Ahogy írtam: nem példátlan, de nagy.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.06.13. 14:19:31

@RAMBO: kontextus kérdése az egész. :)
Akik eltévednek, előbb-utóbb a lóéval mérik össze a sajátjukat...

Kakimaki0123456789 2012.06.13. 14:27:35

@MACISAJT: Milyen gesztust b+???? Mitlyen gesztust tett az elso Orban-kormany vagy Szocs???

Trejo 2012.06.13. 14:31:04

El sem kellett volna vállalnia ezt a pozíciót. Követelem, hogy az eddigi fizetését adja vissza!!! A lemondással az alkalmatlanságát ismerte el.

dr. Bubó 2012.06.13. 14:34:30

@Trejo: kevés lesz...

az okozott kárt fizesse vissza, vagy ülje le...

Parajpuding 2012.06.13. 14:57:22

Még az a szerencse, hogy az orkbán kormányban mindig mindenki helyére pont ugyanolyan semmitérő hitvány alakokat tesznek. Egyrészt eleve ilyen a választék a fideszmaffiában, másrészt nyilvánvalóan a talpnyalási kvalitások alapján történik a kiválasztás.
Szerencse továbbá az is, hogy - ezek szerint - semmi esély az irányvonal megváltozására, tehát fel sem merül sok emberben, hogy még egyszer elkövesse a félreikszelés hibáját. Sok idő és energia megy majd el az orkbáni nemzetpusztítás helyreállítására, de az is eljön.

Robinzon Kurzor 2012.06.13. 15:05:49

L. Simon költői munkásságának egyes darabjaiban komoly PR-potenciál van.

FB-on már osztják is megfele ...

Diocles 2012.06.13. 15:18:01

Szőcs egy tragédia volt államtitkárnak, de minden bizonnyal még ő is jobb volt a tökéletesen ballib-kompatibilis, opportunista L. Simonnál.

Mintha újra Magyar Bálint lenne a kulturális főmufti, azzal a különbséggel, hogy L. Simon tevékenységért a jobboldal fogja elvinni a balhét, a jobboldali értelmiség fog elfordulni a Fidesztől.

is 2012.06.13. 15:21:39

@Lucky Larry Silverstein: Viszont kétszer annyi pénzért. Kétmilliárd Marslakókra, 15-18 milla/Fábry kéthetente, csak amit tudunk.

Biztos nézhető. Annak az 5%-nak, aki nézi. De hogy megéri-e ennyi pénzért a 95%-nak, az a kérdés.

@poszt: Balog kinevezésekor már megndta, hogy váltani akar (nem a TV-ben, neeem), csak a még futó dolgokat (pl. erdélyi választás) kifuttatták. És lemondani mégis elengánsabb, mint leváltva lenni. De tényszerűen Balog kirúgta, Orbán pedig nem vétózott, ő tudja, miért.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.06.13. 15:21:59

@tistedur: Szuper, akkor múzeum helyett mindenki menjen dolgozni a földjeire!

qwertzu 2012.06.13. 15:23:36

@RAMBO: "Vannak ötleteim még hülye mutatókra, csak szólj!"

Ha valakit példátlan földesúrnak titulálnak, akkor az országos összevetés szerintem mérvadó.

"nem példátlan, de nagy."
Ebben akár ki is egyezhetünk.

fikanick 2012.06.13. 15:27:00

Mondjuk ugy, hogy a hatorszaguk nem veri a fejuket, mert a hatorszaguk egzisztenciajat a Part megkerdojelezhetetlensegenek teszi fuggvenyeve a rendszer?

is 2012.06.13. 15:27:14

@MACISAJT: "amit az ellenoldal, kormányon soha nem tenne meg"

de megtette. pl. az Új színházat végig Márta István vezette. a Híradóban Pálffy István volt a főbemondó, pont 2002-2008 között. próbálkozz bátran, előbb-utóbb menni fog valami értelmeset is mondani.

Kabbe (törölt) 2012.06.13. 15:27:22

elég már az ilyen fajta erdélyi parazitáktól.
a minap az egyik kollégám(ő is erdélyi MAGYAR), közölte, hogy neki csak erdélyi MAGYAR barátai vannak pesten, mert ....."ők, tudod, olyan mások..."

(tisztelet a kivételnek)

M_R 2012.06.13. 15:31:10

@Diocles:
"a jobboldali értelmiség fog elfordulni a Fidesztől. "

Jobboldali értelmiség :) Ez már magában egy vicc, kb. mint a cigány magyar gárda kapitány :)

fikanick 2012.06.13. 15:43:31

@MACISAJT: Igy latja a vilagot valaki, akinek az ujsagiroi fuggetlenseg a masik oldalhoz valo tartozast jelenti, leven a teljes lojalitason tul nem tur meg semmi mast.

Ugynevezett "fasiszta".

rockjano 2012.06.13. 15:50:36

@is: Így van. Baloldalon próbáltak jobb felé némi gesztust tenni nem sok köszönet volt benne (a kedvenceim a nem kezetfogó díjátvevők, hogy rohadjon le a mancsuk)

Érdekes módon most nincs ilyen nemfogokkezetorbánnal féle gond vajh miért????

Csak nem azért mert bal/lib kötődésű embernek eszébe sem jut valakinek díjjat adni????

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.06.13. 16:08:02

@bbjnick:
mondtam neked, hogy hát még szőcs utódjának hogy fogsz örülni! s lám :))

dr. Bubó 2012.06.13. 16:15:26

@Diocles: hello Dió !

te régen nem egy véres narancs komcsi voltál? vagy keverlek?

Bakter 2012.06.13. 16:17:14

Lehet, hogy ezzel megkezdődött a bosszúállás az erdélyieken, mert azok a gazok nem Bajusz jelöltjét támogatták, holott jól megmondták nekik, azt kell támogatni?

Zsdanov 2012.06.13. 16:33:36

@Hepci: Szerintem nem jó a hátsója.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.13. 16:56:47

@Diocles: Majd egy kis pénzecskével megvigasztalódik az a jobboldali értelmiség ott a Századvégnél. :)

gnme 2012.06.13. 16:56:52

"Úgy gondolom, hogy a politikában csak kiegyensúlyozott és ebben az értelemben érett embereknek van helyük. Akik egy fontos döntés pillanatában összezavarodnak, mert újként szembesülnek azzal a konfrontációval, amely bennük belül óhatatlanul lejátszódik, azokat az embereket nem szabad odaengedni mások sorsának intézése közelébe."

Történeteim.
- Általános igazságok puffogtatása című fejezetek.

dr. Bubó 2012.06.13. 16:58:10

gondolom ügynök is volt... mint ahogy elszájmon esetén sem csodálkoznék...

ez mind rohatt komcsi...

vagy fiatal demokraták???? bruhhahahhaha:)))

gnme 2012.06.13. 17:07:15

szélesgábor?
www.inseparabile.com/cani/_borders/a88.jpg
őt lehet beveszem a tenyésztésbe, mint szukát

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2012.06.13. 17:11:58

Libernyákok!
Ne keljetek ki magatokból!

Kopi3.14 2012.06.13. 17:22:56

@Lucky Larry Silverstein: a régi m1-en szerettem a Kultúrházat, a tv2-n meg a Képírókat. Azt hiszem egyik sem fut már.

is 2012.06.13. 17:27:02

@MACISAJT: milyen fordított felállásban? Jáksó mindig is jobbliba volt. és akkor bátran kezd újra a kommented, hogy 8 évig (egyébként majd 15) ment egy műsor, amiben bal és jobblibák humorizáltak (pl. Hajós konkrétan bemondta a mikrofonba 2006-ban, hogy Gyurcsány mondjon le, egyenesben, na egy ilyen Orbán mondjon le mondatot a HírTV-ről, légyszíves) stb. stb.

Mikka-Makka 2012.06.13. 17:59:20

@is: Jáksó, Hajós jobbos?:D
ha ők már a jobb akkor már értem miért nácizza a fideszt
amit Hajós tett az becsülendő de minden baloldalinak ezt kellett volna( captain hindsight, i know)

Lucky Larry Silverstein 2012.06.13. 18:03:51

@is: Viszont kétszer annyi pénzért. Kétmilliárd Marslakókra, 15-18 milla/Fábry kéthetente, csak amit tudunk.

Nem túl sok infó, mert nem tudjuk, előtte menyi volt a ktvetése az M1nek. Amúgy meg Fábry vs. Verebes, Sasjóska és a zsizsikkommandó. Nehogy már, bázz.

nu pagagyí 2012.06.13. 18:06:01

Géza lemaradt a polgári eszményeket kisajátító Fidesznél. Nem vette észre, hogy az is hazugság volt, a mostani maffiás-lopós Fideszt pedig már végképp nem értette. Azt sem fogta fel, hogy csak cégérnek kellett, akinek a háta mögött minden disznóságot el lehet követni, bukta esetén ő lett volna a bűnbak. Én sajnálom, szerintem tisztességes ember volt a maga módján, saját érdekében jobb, hogy lelépett.

Mikka-Makka 2012.06.13. 18:08:20

@Lucky Larry Silverstein:
az elég infó h a Fábry drágábban készül mint az rtl-en és töredéke nézettséget hoz?

Guillaume sous guillotine 2012.06.13. 18:14:39

@is: Jáksó Hajós jobboldali? néztél te valaha is heti hetest? minden héten arról beszélnek benne hogy Orbán apjának szőlőbányája van, cigány és veri a feleségét (sőt régebben azt is mondták hogy megellet). szemét ballib banda

antonov 2012.06.13. 18:39:20

Az altesti humortalanság prókátora, Fábry is rászállt az M1-re, minden normális magyar őszinte bánatára.
Ezt hozta a fideszkomcsi nyomulás.

Ben Franklin 2012.06.13. 19:03:12

@Mikka-Makka: Ki szerint? Évtizedekig nem beszélhet Fábry az RTLes szerződéséről, az M1es viszont nyilvános.

Ben Franklin 2012.06.13. 19:06:15

@antonov: Tulajdonképpen tényleg sokat alpáriaskodik Fábry, de az az igazság hogy még mindig a legkevesebbet az összes közül.

Az a másik hogy országos ismertségü magyar komikus nincs is másik, de az egész XX. században is unikum, nekünk minden komikusunk vámszedő szokott lenni.

Amidazophen 2012.06.13. 19:14:56

Szóval Géza bedobta a törülközőt. Ez nem baj is meg baj is egyszerre.

Nem baj, mert nem értett hozzá. Mert elköltelezett volt a nagyvezér minden titkos gondolata iránt.

Baj, mert egy szemernyivel sem tehetségesebb ember követi a poszton, aki - Gézával ellentétben - leri a butaság és a gonoszság.

Ahhoz, hogy valaki költőként-iróként magas, kultúrpolitikai irányitó posztot mindenki megelégedésére el merjen vállalni, úgy nagyjából André Malarux szintű tollforgatónak kellene lennie.

Na, de ezek???

chronometere 2012.06.13. 19:32:57

"Fantomok járják át kis hazánkat is, fel-alá kísértenek az elmékben, a földeken, a dolgozószobákban."

Igen, a sötét XX. századi múlt fantomjai.
Igen, a harácsoló új földesurak tülekednek a földeken.
Igen, zavart elmék hatalomittas fantomjai teszik tönkre az országot.

Találó,nagyon örülök, hogy Szőcs Géza meg van magával elégedve........

Pelso.. 2012.06.13. 21:38:57

miniszterelnöki főtanácsadó lesz, ugye??...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.06.13. 23:54:22

Magyarországon az elmúlt 22 évben folyamatosan liberálbolsevik kultúr- (pontosabban: kultusz-) politika dívott. Ez lényegében az aczéli három T továbbélése. Szánalmas és ugyanakkor (a kultúrára nézve) életveszélyes a Zelit ragaszkodása ehhez az aczéli hagyományhoz, mert miközben folytonosan progresszióról és modernizációról handabandáznak, éppen ez a liberálbolsi berögződés az, ami a modernizáció legnagyobb gátja. Vicces, de a reformkommancsok felismerték ezt anno, próbálkoztak is tájékozódni más irányokba, ám a rendszerváltásosdi és a demokratikuskarta --- a nagy antifasiszta népfront --- visszalökte, visszalendítette a aczéli sínre a "kulturális életet". És azóta is ezen döcög, zörög, egyre jobban leamortizálódva, egyre több üzemzavarral és egyre balesetveszélyesebben.

A Fidesz sem tudott ezen változtatni, a kultúrpolitika náluk is csak egy hatalomtechnikai eszköz, taktikai fegyver, napi problémák kezelésére. L. S*monnál keresve sem találhattak volna ennek az erkölcstelen, értéktelen, tehetségtelen, korrupt, (lényegében) tehetetlen kultúrafelfogásnak a reprezentánsaként.

ü
bbjnick

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.06.13. 23:54:29

@Zsdanov: hümmm, alaposabban körül kellene járni a témát, elbizonytalanodtam.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.06.14. 00:02:58

@bbjnick:

L. S*monnál keresve sem találhattak volna ennek az erkölcstelen, értéktelen, tehetségtelen, korrupt, (lényegében) tehetetlen kultúrafelfogásnak a reprezentánsaként.=L. S*monnál keresve sem találhattak volna "jobbat", ennek az erkölcstelen, értéktelen, tehetségtelen, korrupt, (lényegében) tehetetlen kultúrafelfogásnak a reprezentálására.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.06.14. 00:08:20

@bbjnick: L. Simon egészen normális f*szi - gazdálkodóként. :)

Alfőmérnök 2012.06.14. 00:09:16

@Robinzon Kurzor: Valami TV-ből, vagy rádióból baszhatták ki (feltételezlésem szerint jogosan, antiszociális viselkedése miatt) a faszit zsidók, attól sérülhetetett be és kattant meg.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.06.14. 00:17:22

@Hepci:

Én egy szóval sem mondtam, hogy ne gazdálkodjon:-)

ü
bbjnick

Bell & Sebastian 2012.06.14. 01:46:33

Az a helyzet, hogy a dörzsölt Appelelvtárs értette a szakmát, tele is rakott mindent vámos -származásúakkal.
Orkbán alapelképzelése jó volt, az erdélyi import / népiek -kombó akár még működhetett is volna.
A kudarc oka a Fikusz szervezési elveiben rejlik és a kontra szelektált káderpolitikájában.

Ha érdeklődés hiányában elmarad a Kulturkampf, az csak egy dolgot jelenthet, lesz majd itt akkora cigány integráció, hogy attól kódulunk!

Elcseréltük a csöbröt vödörre.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.06.14. 10:09:33

Erről a jómunkásemberről nekem most már mindig az fog szembe jutni, hogy alagutat akart a Hősök tere alá. Először az Andrássy-Kós Károly(M3) tengelyben sokallotta a felszíni autóforgalmat, akkor gondolom szóltak neki, hogy ott valami földalatti izé már van, a sugárút forgalma nem tud alábukni. Akkortól a Dózsa György út alá képzelegte ugyanezt, ez meg tán a világ legmélyebb közúti aluljárója lehetett volna. Kár érte. Mármint a költőért. Ja és csókoltatom a múzeumi negyedet, meg az összes többi légvárat.

Egyebekben föl nem tudom fogni, hogy hogyan lehet miniszter(államtitkár) valaki, aki komoly politikai szereplő volt egy másik államban, és akinek ott ezzel szoros összefüggésben mindenféle pénzügyi természetű botrányai voltak. Hogy tudja a magyar nemzetbiztonság átvilágítani valakinek a román közéletben töltött termékeny évtizedeit?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.06.14. 10:14:21

a securitate legjobb besúgója most orbán viktor csapatát erősíti. előre a megkezdett úton

is 2012.06.14. 16:47:11

@Jari Litmanen: ejej. kicsit jobban figyelni, mert itt két dologról van szó:

1. Jáksó jobbos, tele volt vele a Marslakóknál a média, hogy kinek a haverja. De ő csak a híreket olvasta, sosem kommentált. De berakták a műsorba, tehát gesztus.
2. Nem csak Orbánt szapulták. pl. Hajós "Gyurcsány mondjon le " beszólása.
3. Próbáltak oda színjobbosokat is beültetni, de sajnos nem volt humoros, amit előadtak.

Ennyi. Bátran vesd össze azzal, amit te ki próbáltál belőle hozni.
süti beállítások módosítása