Orbán-jelentések
2012. április 05. írta: Redakció

Orbán-jelentések

  Volt egyszer egy rendszer, benne aktív és passzív állampolgárokkal, elégedetlenekkel és mindent kiszolgálókkal, bomlasztókkal és rendfenntartókkal, jelentőkkel és jelentettekkel, élőkkel és a mások életét figyelőkkel. Legépeltük a ma nyilvánosságra hozott titkosszolgálati jelentéseket két korabeli rendszerkritikus elem és társaik életéről. Ízelítő a hajtás után, a teljes gyűjtemény az Orbán-jelentések címke alatt híroldalunkon olvasható.

Szolnok megyei rendőrfőkapitányság
    III/III Osztálya       
    Szigorúan titkos!
       

Tárgy: „BOJTÁR” fedőnevü bizalmas nyomozásban

INTÉZKEDÉSI TERV


    A Nógrád megyei Rendőrfőkapitányság III/III Osztálya 1986. július 1-én bizalmas nyomozás alá vonta „BOJTÁR” fedőnéven Dr. LÉVAI ANIKÓ / Szolnok, 1963. VIII. 15. an.: Cseh Klára / pártonkivüli, magyar állampolgárságú és nemzetiségü ügyvéd gyakornok foglalkozású, SZOLNOK, Rózsa út 4/A szám alatti lakost.
    Nevezett ideiglenes jelleggel SALGÓTARJÁN, Pécskő út 5. I/3. szám alá jelentkezett be és a helyi I. számú Ügyvédi Munkaközösségnél helyezkedett el.



    LÉVAI vőlegénye ORBÁN VIKTOR, akit most ellenzéki személyként tartanak számon Budapesten a BM III/III-2-a Alosztály 11-SZ-10648 számon „FUTÓ” bizalmas nyomozásának célszemélye.
    A célszemély rendszeresen szervez ellenzéki illetve ún. másként gondolkodó értelmiségi fiatalok részvételével előadásokat, sőt maga is tartott előadást a „szegénység” téma körében. Több értelmiségi tábor rendezésében vett részt, pl.: Szarvason és Salgóbányán.
    Tudatosan törekszik az ellenséges radikális ellenzék területén meglévő kapcsolatainak továbbfejlesztésére, illetve ellenséges kiadványok beszerzésére.
    A bizalmas nyomozást „BOJTÁR” fedőnéven 33-SZ-10797 /4/ számon tovább folytatjuk tekintva, hogy Dr. LÉVAI Szolnokon a 2. számu ÜMK-ben helyezkedett el és valószinüleg tartósan itt kiván letelepedni.
    Információink szerint leendő férje ORBÁN VIKTOR a „VIKTÓRIA” fedőnevü bizalmas nyomozás célszemélye, befejezve egyetemi tanulmányait szintén Szolnokon kiván munkába állni.
    A bizalmas nyomozást társadalomra veszélyes csoportban való aktiv részvétel gyanúja alapján folytatjuk. Célunk a célszemély ellenzéki kapcsolatainak mélyebb felderitése, társadalomra veszélyes tevékenységének magatartásának, megnyilvánulásainak bizonyitása, operativ és jogi erejü bizonyitékok beszerzésével.
    Tekintettel a fentiekre, céljaink elérése érdekében az alábbi intézkedéseket tervezzük végrehajtani:
          - Folyamatos kapcsolatot tartunk a BM III/III-2-a alosztályával, illetve a BM III/III-4 osztályával, igényelve az ügyben az elvi és gyakorlati útmutatásaikat, segítségüket


HATÁRIDŐ: Folyamatos
FELELŐS: Fenyvesi József hdgy.


          - Továbbá is fenntartjuk a munkakapcsolatot a Nógrád megyei RFK III/III osztályával az elkövetkezőkben az üggyel kapcsolatban keletkezett információk naprakész áramoltatása érdekében.


HATÁRIDŐ: Folyamatos
FELELŐS: Fenyvesi József hdgy.


          - Tájékoztatjuk Dr. S.I. hivatalos kapcsolatukat a célszeméllyel kapcsolatban és hasonlóan a korábbi ügyekben tanúsitott pozitiv hozzáállásához, igényeljük segitségét jelen esetben is a konspirációs szabályok betartása mellet..

HATÁRIDŐ: 1987. I. 20.
FELELŐS: Fenyvesi József hdgy.


          - Elrendeljük a szoros „K” ellenőrzését 300 napra, kapcsolataink ellenőrzése céljából.

HATÁRIDŐ: 1987. I. 20.
FELELŐS: Fenyvesi József hdgy.


          - Felderitjük munkakörülményeit, a kollektiva osszetételét és a lehetőségek figyelembevételével törekszünk alkalmi operativ, illetve társadalmi kapcsolatok létesitésére.

HATÁRIDŐ: 1987. II. 20.
FELELŐS: Fenyvesi József r. hdgy.


         - Munkahelyén bevezetjük a 3/a rendszabályt mélyebb tartalmi információk megszerzése céljából.

HATÁRIDŐ: 1987. I. 20.
FELELŐS: Fenyvesi József r. hdgy


          - Felderitjük, hogy hol szándékoznak új lakást venni és lehetőség szerint bevezetjük a 3/e rendszabályt.

HATÁRIDŐ: 1987. I. 20.
FELELŐS: Fenyvesi József r. hdgy


          - „SZALKAI” fn tmb-t eligazitjuk a célszeméllyel kapcsolatban követendő magatartás vonalra és mivel ismerik egymást, bevezetjük a célszemély mellé mélységi információk megszerzése érdekében.

HATÁRIDŐ: 1987. I. 20.
FELELŐS: Fenyvesi József r. hdgy


          - Felmérjük mind a helyi III/III Osztálya, mind a III/II Osztály hálózati kontingensét és arra alkalmas személy esetén kisérletet teszünk ügybe történő bevezetésére.

HATÁRIDŐ: 1987. I. 20.
FELELŐS: Fenyvesi József r. hdgy


          - Elrendeljük útlevél figyelőztetését mind a szocialista, mind a kapitalista országok viszonylatában.

HATÁRIDŐ: 1987. I. 20.
FELELŐS: Fenyvesi József r. hdgy


    A keletkezett információkat folyamatosan értékeljük és 1987. július hónap során állást foglalunk az üggyel kapcsolatos intézkedések vonatkozásában.
   

    Fentiek alapján kérem engedélyezni a „BOJTÁR” fedőnevü bizalmas nyomozásban tervezett intézkedések végrehajtását.


SZOLNOK, 1987. JANUÁR 14.


/ JANKOVICS PÁL r. őrnagy /


/ FENYVESI JÓZSEF r. hdgy. /

ENGEDÉLYEZEM


/ TÖRÖK SÁNDOR r. alezredes /
     főkapitány-helyettes

 

***

Szolnok megyei rendőrfőkapitányság
III/III Osztály
Szigorúan titkos!
Különösen fontos!


Tárgy: 3/e rendszabály telepitéséről


JELENTÉS


    Jelentem, hogy az 1987. augusztus 12-én végrehajtott müszaki szemrevételező akció tapasztalatait felhasználva, a „BOJTÁR” fn 33-SZ-10797 szám bizalmas nyomozásban 1987. augusztus 23-án az engedélyezett tervnek megfelelően végrehajtott a 3/e /léc/ rendszabály telepitését.


    Az akció során a tervtől nem tértünk el. A helyi vételi helyet felállítottuk, lepróbáltuk.


    A helyi vételi helyen az ügyeleti szolgálatot megszerveztük 24 órás váltásokkal, két-két fő operativ tiszt bevonásával.


    Kérem engedélyezni a rendszabály bekapcsolását és az akció további folytatását 1987. szeptember 7-ig.


SZOLNOK, 1987. augusztus 23.


/: Fenyvesi József r.hdgy. :/
/: Jankovics Pál r. őrnagy :/

ENGEDÉLYEZEM:


/: Török Sándor r. alezredes :/
    főkapitány-helyettes

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr554365964

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Orbán gurul lefelé a lépcsőn 2012.04.06. 11:36:39

Schmitt Pál társadalmi nyomásra történő lemondásával, Orbán Viktor nem meggyengült, hanem megbukott. Nem most, hanem már kb. egy évvel ezelőtt. Ezek már csak a bukásának a szintjei, amelyen koppan lefelé. Egyensúly vesztés a lépcsőfok tetején, a kapasz...

Trackback: Népszavazást az ügynöklisták nyilvánosságáról 2012.04.06. 11:35:29

Ha van egy minimális esze is az LMP-nek, vagy a Jobbiknak, akkor eldobnak minden más hülye népszavazási és egyéb politikai javaslatukat és ezt nyomják előre.NÉPSZAVAZÁST AZ ÜGYNÖKLISTÁK NYILVÁNOSSÁGÁRÓL.Igen ez fontosabb kérdés lenne a négyes metrónál ...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2012.04.06. 09:03:26

Egy évnyi szociológus gyakornoki szakmai gyakorlata van, 24 éve megélhetési politikus, aki 1990 óta ki se tette a lábát a Parlamentből, hogy megméresse magát a munkaerőpiacon. Szónoki képességei rendkívüliek, a politikai marketing és a tömegmanipuláció...

Trackback: Orbán feje csúnyán eltorzult az elmúlt 20 év alatt 2012.04.06. 09:01:07

Hogyan lett a huszonéves, a diktatúra ellen lázadó srácból hatalommániás, acsarkodó diktátor? Az ilyen volt – ilyen lett fotó nem tudja a választ, csak a kiinduló állapotot és a végeredményt mutatja. (Kép: esbalogh.typepad.com)...

Trackback: Kalapjával tarháló koldusként ábrázolja Orbánt egy cartoonstock oldal 2012.04.06. 08:58:19

Most akkor ki miatt is van rossz híre Magyarországnak? Ki miatt kell szégyenkezni külföldön, ha magyarok vagyunk? A képet Marian Kamensky rajzolta, a drága miniszterelnökünkről készült karikatúra akár 1850×1550 pixeles méretben is letölthető, a mé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.04.05. 18:08:56

Ennyit azokról, akik szerint "Orbanisztánban újjáéled a Kádár-rendszer". Ami most van, az nem jó, de messze nem Kádár-rendszer.

Virág et. 2012.04.05. 18:25:24

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy: Még nem, de abba az irányba halad. Nem kéne hagyni és ez főleg a Fidesz saját szavazóin múlik, hogy mit engednek meg nekik és mit nem. Eddig nem volt nagy kontroll a szavazók részéről, legalábbis olyan nem, amit egy kis Gyurcsányozással ne lehetett volna leszerelni.

Egyébként pikáns, hogy ezeket a jelentéseket a NER nagy barátja, Szűrös Mátyás olvasgathatta annak idején. Ez is sokat elmond a dolgok mai állásáról.

pierre bayle 2012.04.05. 18:26:49

Szerintem Orbán kifejezetten fasza gyerek volt és fidesz tagként magam is nagyon felnéztem rá 92-93-ig. Aztán jött ez a jobbos fordulat. Nem bírt ellenállni a sötét oldal vonzásának...:-))). Mindegy, szép volt, jó volt, amit akkor csinált.

Tilikov (törölt) 2012.04.05. 18:27:27

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy:

Akkor miért nem lehet mindenkinek megismerni azt, amit Orbán elvtárs megismerhet? Orbán elvtárs saját magának megnézheti, megszűrheti, és nyilvánosságra hozhatja a titkos jelentéseket, de az emberek nem?

takács bálint (törölt) 2012.04.05. 18:30:16

a kádár rendszerben az utolsó komoly sérelem a cpg bebörtönzése volt. persze szó nincs arról, hogy a kádár kor végét is demokratikusnak kellene nevezni. az mszmp-n belül a politikai bizottság, és a hazafias népfront harcolt egymással. így lett a kiszes pb káderekből demiszes (bajnai, gyurcsány, schiffer), a népfrontos káderekből (orbán, kövér, stumpf) fideszes. a demokratikus ellenzék nyilván ez utóbbihoz csatlakozott (fodor, molnár). azért, mert a fideszben rendszerváltó erőt látott mindenki. aztán persze nagyjából 92-93 tájékán nyilvánvalóvá vált, hogy ebből egy új hazafias népfront lesz.

orbán a kizárásokkal akkor árulta el a nemzeti liberalizmust. a kizártak pedig egy évvel később már ott voltak az egykori állampárt mellett. nagyjából ekkor siklott félre a rendszerváltás. ezért hiteltelenek ezek az iratok. hogy is írta stefka istván: "ez a jelentés ma már nem több, mint kommunista belügy". orbánosan szólva "ez a helyzet mandineres hölgyek, urak".

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.04.05. 18:37:06

@Virág et.: A Schmitt-ügy azt mutatja, hogy a Fidesz-támogatók sem nyelnek le mindent. A másik fék és ellensúly külső: az EU/IMF. Plusz van legális ellenzék, a Kádár-rendszerben nem volt. Nem jó, ami ma van, de Kádár-rendszer azért nincs.

aaabbbccc 2012.04.05. 18:37:50

@takács bálint: szerintem a legundoritobb lepes a szoban antikommunista szdsz koalicioja az mszp-vel 1994-ben

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.04.05. 18:39:35

@Tilikov: A saját magáról készült jelentéseket mindenki megnézheti, és ha jól tudom, nyilvánosságra is hozhatja. Egyetértek a nyilvánosságra hozatallal, de abban van valami, hogy a megfigyelteket is védeni kell: a jelentésekből nemcsak az derülhet ki, hogy ki volt besúgó, hanem pl. a megfigyeltek hálószobatitkai is. :)

homoródkarácsonyfalváért 2012.04.05. 18:41:38

Hát, egy komoly háború első perceit láthatjuk. Remélem, hogy most a megfigyeltek győznek.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2012.04.05. 18:53:11

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy: Te magkapod a nevét annak aki mesúgott, de nyilvánosságra csak nevek nélkül hozhatod
a történteket, a jelenlegi szabályozás szerint.

takács bálint (törölt) 2012.04.05. 18:55:08

@Tilikov:
akkor kiderülne, hogy kis túlzással a iii/i lett az szdsz, a iii/ii az mszp, a iii/iii az mdf. generációs párt lévén csak a fidesz volt ügynököktől mentes. ezért is bíztak sokan ebben a pártban.

de aztán hamar világossá vált, hogy orbán vezetésével csak napi szintű taktikázás képzelhető el. nemzetstratégiai gondolkodás teljes hiánya jellemezte a fideszt. a nemzetstratégia valamilyen antikommunista, de valójában nemzeti bolsevik hazafias népfrontos hablaty. ami persze vonzotta a nemzeti romantikázásra hajlamos vidékies értelmiséget, és a nemzeti radikalizmusra hajlamos parasztságot.

ez a fénykép, ez a jelentés ma már nem több, mint mint kommunista belügy. bolsevikok és a nemzeti bolsevikok dokumentált harca. a rendszerváltás árulóját egy zsigulihoz állítják.

Várúr 2012.04.05. 18:55:28

@Tilikov:
Tyilikov partizán. Bárki megismerheti a róla szóló jelentéseket. Én sok évvel ezelőtt olvasgattam. Ki is röhögtem, hogy halálkomolyan miket firkált rólam pár buzgó sugdonc és tiszt. Bár a történtek idején nem röhögtem, mert elért egy csomó retorzió...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.04.05. 18:56:37

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy:

"...abban van valami, hogy a megfigyelteket is védeni kell: a jelentésekből nemcsak az derülhet ki, hogy ki volt besúgó, hanem pl. a megfigyeltek hálószobatitkai is. :)" --- írja.

Tudja mit, itt írásban hozzájárulok, hogy nyilvánosságra hozhatják a rólam készült jelentéseket --- a hálószobatitkokat is (nem ragaszkodom hozzá, mert nem vagyok egy dicsekvő alkat, de ha azokban a jelentésekben ilyen "motívumok" is vannak, hát vannak :-D)

ü
bbjnick

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.04.05. 19:02:15

@gloire: Nem tudtam. Kadét sem voltam még akkor, nemhogy főhadnagy.

@bbjnick: No az se lehetett valami nagy szám, ha hozzájárul! ;)))

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.04.05. 19:05:35

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy:

Lehet, hogy nem volt valami nagy szám, de egyáltalán nincs mit rajta szégyelleni. A magáé(i)n van?;-)

ü
bbjnick

tomtyi 2012.04.05. 19:18:30

@pierre bayle:
Sok szempontból jobb fordulat, mint amit a szabad madarak hajtottak végre, a szóban ősellenségnek titulált, valójában anyacsecsként tekintett állampárt "szocdemmé" avanzsált utódpártjával történt összeborulás alkalmával.

bolá 2012.04.05. 19:52:02

«Volt egyszer egy rendszer, benne aktív és passzív állampolgárokkal, elégedetlenekkel és mindent kiszolgálókkal, bomlasztókkal és rendfenntartókkal, jelentőkkel és jelentettekkel, élőkkel és a mások életét figyelőkkel.»
Fiúk! A legfontosabbakat kihagytátok: a rendszer haszonélvezőit! Amíg ők nincsenek felelősségre vonva, nevetséges ez a cirkusz a legalacsonyabb láncszemmel, a jelentőkkel.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.04.05. 19:53:07

@bbjnick:
az lenne egyenes és keresztényi dolog, hogy ha magad számolnál be a hálószobatitkaidról, és nem mindenféle hülye jelentésekben kéne olvasnunk :)

egyébként annyit nyivákolt az idióta ellenzék a pali ellen, meg a titkosítások ellen, minden szar rájuk lesz robbantva, diploma és doktori gyártástól kezdve a besúgásig.

takács bálint (törölt) 2012.04.05. 19:56:23

@tomtyi:
a kettő erősen összefüggött.

a fidesz egy nemzeti liberális formációnak indult. az elképzelés az volt, hogy mellette majd felnő egy nyugat-európai értelemben vett keresztényszocialista párt. mivel az mszp-sekhez nem lehetett kötni a latinkereszténységet. úgy gondolta mindenki, hogy csak tartani kell a nemzeti liberális egységet, és a korábbi állampárt utódja a belső vitákban szétesik.

csakhogy a fidesz népszerűsége a rendszerváltás után hiába haladta messze meghaladta a szocikét. orbán szembeszállt a párton belüli liberálisokkal. gyakorlatilag a teljes értelmiséget kirúgta a párt környékéről. elárulta a rendszerváltást. mint ahogyan egy évvel később a kirúgott fidesz párttagok többsége is.

Bell & Sebastian 2012.04.05. 20:04:59

Nekem úgy tűnik, rámentek a ░aszonélvezőkre is.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.04.05. 20:24:23

@jose maria padilla:

"egyébként annyit nyivákolt az idióta ellenzék a pali ellen, meg a titkosítások ellen, minden szar rájuk lesz robbantva, diploma és doktori gyártástól kezdve a besúgásig." --- írod.

Bár úgy lenne!

ü
bbjnick

betyár (törölt) 2012.04.05. 20:34:37

kálmán olga most nyivákolt at atv-én, hogy minek ezeket a tudományos és diplomadolgozatokat elővenni?

az eszlár-ügyben ungváryt hívták be. na nem a krisztiánt, hanem a tamást. micsoda összhang van itten a kódolt beszédről. tiszaeszlárról csak történészek értekezhetnek, a parlamentben nem lehet szóba hozni:)

édesek.

homoródkarácsonyfalváért 2012.04.05. 20:38:05

@Alfőmérnök: Egyetértek, borul a bili. Nem is bánom. Valamit elmulasztottunk, de jó volna, ha a gyerekeinket minél kevesebb bánat érné a mulasztásunk miatt.

Alfőmérnök 2012.04.05. 20:46:19

@homoródkarácsonyfalváért: Komolyan mondom, én abban is benne vagyok, hogy húzzon el a francba az egész politikai elit, persze elsősorban a komcsik, de a jobboldal nagy részéért sem fájna a szívem, a fideszből néhányt embert sajnálnék, de biztos jönne helyettük más. Annyi tehetséges, értelmes fiatal van, miért ezek a faszok ülnek a parlamentben?

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.04.05. 20:47:39

@Alfőmérnök:
láttunk egy ilyen értelmes fiúk beülését, úgy hívják őket, lmp. hát, köszönjük, nem.

Alfőmérnök 2012.04.05. 20:53:11

@jose maria padilla: Az alkotmányozó nemzetgyűlést kihagytam. Azon szerintem nem menne át az lmp. :)

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.04.05. 20:55:04

@Alfőmérnök:
alkotmányozó nemzetgyűlés nemrég volt. nem vette észre? :)

Alfőmérnök 2012.04.05. 20:59:26

@jose maria padilla: Az egy kamu volt. Szerintem meg lehetne csinálni igazándiból is, nem csak játszásiból. :) Sőt, 2006-ban kellett volna. Lehet, hogy idealistának és/vagy elmebetegnek tartanak ezért, de szerintem reális opció.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.04.05. 21:01:00

@Alfőmérnök:
mondjuk valamelyik kurultájon megejthették volna :))

Alfőmérnök 2012.04.05. 21:15:48

@jose maria padilla: Az egy több éves folyamat lenne, közben ideiglenes kormánnyal.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.04.05. 21:16:57

@Alfőmérnök: Nem akotmányoz nemzetgyűlés kell, hanem királyválasztás a Duna jegén.

Alfőmérnök 2012.04.05. 21:36:41

@Lavrentyij Pavlovics Berija: Ahhoz előbb a Dunát kéne olyan állapotba hozni, hogy összefüggően befagyjon a felszíne.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.04.05. 21:38:18

jaj, azok a régi szép idők, most szélsőspanglis hippilömpiket kell bilincsbe vágni, hagyókat és hunvaldokat meg felmenteni

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.04.05. 22:35:50

Akkoriban nagyon bírtam Orbánt és a Fideszt.

A rendőrök szaknyelve elképesztően nevetséges. Ha a titkos irataikat senki nem olvashatja, akkor miért beszélnek úgy, mint MZ/X?

Érdekes, hogy a jelentés szerint Orbán Viktor "szegénység" témakörben tartott előadást. Biztos azt fejtegette, hogy megnövelné a minimálbér adóját, és lecsökkentené a támogatásokat. :DDDDDDD

ben2 2012.04.05. 22:41:35

@RAMBO:

Csak várd ki, hogy az IMF, aminek jelenleg az egész baloldal drukkol, hogy kenje el Orbán száját mit gondol a szegénységről és lesz nagy meglepi.

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.04.05. 22:42:11

@RAMBO: "Ha a titkos irataikat senki nem olvashatja, akkor miért beszélnek úgy, mint MZ/X?"
Ők már akkor nickneveket használtak.

is 2012.04.05. 22:43:36

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy: UD Zrt. telefonok? vagy Hölderlin ist ihnen unbekannt?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.04.05. 22:43:42

Orbán Anakyn Skywalker szimpatikus volt, ám a sötét oldalra sodródott Orbán Darth Vader már ijesztő. Csak nehogy így járjon! :

BIRODALMI KÉREGETŐ

Elúszott a Vader vagyon,
S bánja már ezt Darth-unk nagyon.
„Jaj, a pia! Jaj, a póker!”-
- Szörcsög szegény ex-Skywalker.

Nincsen vele már az Erő,
S az, hogy változzon, csak merő
Fikció, a science fajta.
Senki sem segíthet rajta.

Darth Vader egy tanult embör.
Nyelvórákra well remember,
S földül, marsul, napul s holdul
Űrhajósor mellett koldul.

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.com/2011/01/birodalmi-keregeto.html
:)

keptelenseg 2012.04.05. 22:43:50

Valaki elmondaná, hogy az elmúlt 20 évben:
1.) az akkori titkosszolgák milyen életutat jártak be?
2.) a titkosszolgálatok belföldön milyen operatív műveleteket végeztek kockázatosnak tekinthető személyek esetén?
3.) a kockázatos személyek, szervezetek kijelölése milyen módon, módszerekkel történik?
4.) a GYAKORLATBAN egy miniszterelnök-pártvezető és egy puszipajtás titkosszolgálatokat felügyelő miniszter, párt fő-fő funkcionárius miként vannak ellenőrizve, hogy pártbéli és kormányzati hatalmuk elvesztésének veszélye esetén mesterkedéssel se tudják a szolgálatokat személyes érdekeik szolgálatába állítani?

is 2012.04.05. 22:46:05

@ben2: nem azt várják, hogy kenje el Orbán száját, hanem hogy fejeztessék vele be Magyarország szétverését, és CBA-Közgép-Mezorg-kifizetőhellyé gyarmatosítását. én nem szeretnék se CBA-gyarmati, se Közgép-gyarmati, se Mezorg-gyarmati, se Radóc utca 8-gyarmati rabszolga lenni.

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.04.05. 22:49:19

@is: Úgy vagyok német katona, ahogy maga Dr. K. H. G., de ha nagyon akarja: DURR.

kentauri 2012.04.05. 23:17:41

...és így lesz ebből az önjelölt, nagyképű szarháziból történelmi hős. Etet és mindenki be fogja kajolni. Le nem fogjuk vakarni amíg meg nem murdel...

reálisan 2012.04.05. 23:27:20

Mosmár a Zorbánt kell vizsgálni. Neki van diplomamunkája. Gyurcsányt nem vizsgáljuk, mer neki meg nincs. Volt de csomagok mélyén van nem lehet előszedni, annyi időbe kerülne, hogy addig egy csecsemő is nyugdíjas lenne.

Egyébként is a liberális vezér gyanún felül áll. Mit felül áll, nincs is gyanú, nem is lehet!
Ő nem lopott senkitől, fedhetetlen ember. Én aszondom Éljen Gyurcsány!

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2012.04.05. 23:34:50

Mindig idézik Antallt, hogy tetszettek volna forradalmat csinálni, hát szerintem még most sem késő.

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2012.04.05. 23:36:31

Nagyon tetszik amúgy a mellékelt kép, szeretem így látni ezt a főgecit. A legjobban azt szeretném látni, ahogy a gyurcsánnyal egymás mellett lengedeznek fellógatva egy-egy villanyoszlopra.

lobster thermidor 2012.04.05. 23:37:50

@rockseiaXLL:

Csak szólok, hogy Antall József, kedves tanítványát hívta betegágyához, akit Orbán Viktornak hívtak.

pokesz70 2012.04.05. 23:45:38

Az akkori Orbán ma ugyanúgy lázadna a mai Orbán ellen, a mai Orbán pedig legszívesebben ugyanígy megfigyeltetné az akkori Orbánt.

komplikato 2012.04.05. 23:51:39

@takács bálint:
OFF: "gyakorlatilag a teljes értelmiséget kirúgta a párt környékéről."
Ezt azért a "nagyon demokratikus" MDF is eljátszotta saját berkeiben.

Steppenwolf 2012.04.06. 00:06:26

@Virág et.: "Még nem, de abba az irányba halad. Nem kéne hagyni és ez főleg a Fidesz saját szavazóin múlik, hogy mit engednek meg nekik és mit nem."

Ezt mondod 4 nappal azután, hogy a média pár hét alatt megbuktatta a köztársasági elnököt és a szavazók bizalmatlanságát tükröző múlt hétvégi közvélemény kutatások lemondásra bírták.

dark future · http://www.andocsek.hu 2012.04.06. 00:25:08

"Diplomamunkáit előbb a szegénység és a szocializmus összefüggéseiből, majd az 1956-os munkástanácsok uj szemszögből való értékeléséből írja – sikertelenül."

Eszerint a harmadik volt sikeres, amit a Szolidaritásról írt?

Steppenwolf 2012.04.06. 00:27:50

@is: Az IMF ezt leszarja, ahogy azt is leszarta, amikor a Strabag-Motim-Wallis-Omninvest-EgyMásért-Britton-Grupo Milton kifizetőhelye volt az ország.

dark future · http://www.andocsek.hu 2012.04.06. 00:41:22

"L. A. „Viktorral” beszélt. Elmondta, hogy a tábor költségei olcsóak, de ennek az az ára, hogyha ideiglenesen is – be kell lépni a KISZ-be.
„Viktor” megnyugtatta, hogy erre nem fog sor kerülni."

ja. neki már nem kellett belépnie a KISZ-be :)

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 00:46:27

"Mielőtt Orbán Martonyi Jánost ültetné Schmitt helyére (részletek egy besúgó "munkásságáról")

Időben szólunk. Mert Orbán Viktor nem oldhat meg tisztességesen két feladatot egyszerre. 1., Közmegelégedésre igényes ügynöktörvényt készíteni. 2., Martonyi János ügynököt köztársasági elnökké üttetni. Afelől persze nincs kétségünk, hogy Orbán, a katonai elhárítás (III/IV.) volt hálózati kapcsolata tisztességtelen eszközöktől és módszerektől sem fog visszariadni saját céljai érdekében.

További részletek: kuruc.info/r/6/94425/#ixzz1rCrqXeLJ

Stock 2012.04.06. 01:23:31

és orbán viktor rendszere miért hallgatja le a köztisztviselők 10 000-reit, illetve rokonaikat?!

ez mikor lesz végre téma,mert unom a susogós vonalat!!!!!!!!!!!!! és nem érzem szabadnak magam!

Stock 2012.04.06. 01:27:03

@Steppenwolf: erre majd térjünk vissza,ha a kézi vezérlésű bírósg igazat ad smicinek....

Stock 2012.04.06. 01:28:36

@pokesz70: nem feltételes a mód...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.04.06. 06:05:46

@betyár:

nem lehet felszabadultan vérvádazni a parlamentben? hát hogy a kurva anyját a büdös zsidóknak, palesztinokvagyunkahazánkba

Prof. Dr. Lencsés István 2012.04.06. 06:18:38

Ami hiányzik, de nagyon!

A KBH adattárából Orbán teljes anyaga!

Orbán elnyerte a Soros alapítvány ösztöndíját, az állambiztonság hozzájárult kiutazásához, vajon miért?

Nem teljes a kép!

Prof. Dr. Lencsés István 2012.04.06. 06:51:43

Csak figyelmesen kell olvasni!

1. Orbán Viktor a KBH jogelődje BM III/IV-nél szerepelt!
2. Orbán Viktor katonai szolgálatot teljesített 1981-1982 között!
3. Nem sikertelen beszervezése volt Orbán Viktornak a III/III. által, hanem elállt tőle! Egy oka lehet, már a társszerv beszervezte!
4. A Környezettanulmány során juthatott tudomásukra a BM III/IV-hez kötöttsége!
DR. ORBÁN-t 1982-ben beszervezési céllal tanulmányozta a BM III/III-2 Osztálya, de beszervezésétől elálltak. 206-8/21/1982.sz, 11-2110/1982. számom környezettanulmány készült róla.
5. Orbán Viktor nem mozdította el posztjáról Stefán Géza vezérezredest, aki 1994-től 2009-es haláláig 15 éven át(!) töltötte be az állambiztonsági funkciót.

"Tárgy: Orbán Viktor tevékenységéről

JELENTÉS

Jelentem, hogy társszervtől kapott információban – aki a „BOJTÁR” fn 33-SZ-20797 sz. bizalmas nyomozás célszemélyének férje – az alábbi információk jutottak birtokunkba.
DR. Orbán Viktor /: Székesfehérvár, 1963. május 31. an: Sipos Erzsébet :/ pk, KISZ-tag, magyar állampolgárságu és nemzetiségü, az ELTE Jogász Szakkolégiumának tanára. Állandó lakással 1987-ig Székesfehérvár, Vöröshadsereg útja 52., 1987-től Szolnok, Orosz Gy. út. 19. I/6.
Ideiglenes lakások Budapest XI., Ménesi út 12.
DR. ORBÁN-t 1982-ben beszervezési céllal tanulmányozta a BM III/III-2 Osztálya, de beszervezésétől elálltak. 206-8/21/1982.sz, 11-2110/1982. számom környezettanulmány készült róla, Ezt követően 1983-ban a Battányi örökmécsesnél március 15-án rendzavarás címén intézkedést foganatosítottak vele szemben a BRFK állományába tartozó rendőri szervek."

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.04.06. 07:04:41

Tehát az ügynökakták nyilvánosságra hozatala helyett Orbán Viktor értő kezek által szerkesztett és lábjegyzetelt állampárti szenvedéstörténetét fogjuk kapni. Hamarosan megtudjuk, hogy Orbán huszonnyolcad magával győzte le a nyolcszázezer párttagot, űzte ki a Vörös Hadsereget, és bontotta le a berlini falat. Hiszen hogy is építhetne kádárizmust, aki maga is Kádár ellenfele volt?!

nu pagagyí 2012.04.06. 07:33:30

Sokat tanult Orbán az ellene használt módszerekből. Van már kismillió állami titkosszolgálat, TEK, mindenféle karhatalom. A választások előtt, az egykori áldozat gátlástalanul felhasználta az illegálisan rögzített beszélgetésekről készült felvételeket. A diktatúra kiépítése is lendületesen halad. Nem csoda, ha szükség van kiváló szakemberekre, olyanokra, mint az UD-ben serénykedő ex III/III-asok. Nem véletlen, hogy nem nagyon halad az ügynöktörvény. Vajon mi lett Fenyvesi József r.fhgy-al?

belekotty 2012.04.06. 07:36:59

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy: Valóban, ennek köze nincs a Kádár rendszerhez, de azért nem az amit egy demokráciában Európa közepén elképzelünk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.06. 07:38:29

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy: Meg ha nem lenne sajtószabadság, akkor hol lehetne ennyi libsi blog, amin a rendszert szidják...

belekotty 2012.04.06. 07:38:35

@Bell & Sebastian: "Kádárnál azé' ekkora fejetlenség nem volt. " :-)))

belekotty 2012.04.06. 07:39:38

@jose maria padilla: "láttunk egy ilyen értelmes fiúk beülését, úgy hívják őket, lmp. hát, köszönjük, nem. " :-))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.06. 07:39:47

@Kettes: Senki nem mondta, hogy az egész sz*rkupacot nem kellene nyilvánosságra hozni.
De. Az végre pontot tenne az egészre. Meg az, ha aki annak idején nyakig benne volt, eltakarodna a közéletből.

belekotty 2012.04.06. 07:41:54

@pokesz70: "Az akkori Orbán ma ugyanúgy lázadna a mai Orbán ellen, a mai Orbán pedig legszívesebben ugyanígy megfigyeltetné az akkori Orbánt. " :-))

belekotty 2012.04.06. 07:43:01

@ColT: Igen, az egész szarkupacot ki kellene tenni a napra hogy megszikkadjon, mert így csak folyamatosan bűzölög.

miro1 2012.04.06. 07:44:15

@takács bálint: Szerintem meg felismerte, hogy a liberalizmus zsákutca, ami 2010-re teljesen bebizonyosodott...

belekotty 2012.04.06. 07:44:49

@dark future: "ja. neki már nem kellett belépnie a KISZ-be :) " - A KISZ-be belépni már régebben nem volt kötelező, én egyetem alatt 79-84 nem voltam az.

miro1 2012.04.06. 07:45:27

@Alfőmérnök: Akkor lövetek a népre, vagy elfejtetted?

belekotty 2012.04.06. 07:45:28

@Stock: "és orbán viktor rendszere miért hallgatja le a köztisztviselők 10 000-reit, illetve rokonaikat?!" - Ez nem igaz, ugye tudod?

miro1 2012.04.06. 07:46:33

@belekotty: Jó neked, minket még 88-ban is kirúgással fenyegetek, persze 40 embert a 43-ból nem lehetett...

miro1 2012.04.06. 07:48:42

@Prof. Dr. Lencsés István: Gondolom nemet mondott, és megfigyeltként kartonozták...

miro1 2012.04.06. 07:51:18

@Frady Endre: Hát ezek a versek nagyon gyengék, megkímélhetnél tőlük.

2012.04.06. 07:52:01

@aaabbbccc: ebben egyetértünk, mindenkit átvertek ezzel - engem is, eleadták a becsületet egy tál lencséért

Virág et. 2012.04.06. 07:57:01

@Steppenwolf: Igen. Attól, hogy egy báb lecserélésére került még nem kell hátast dobni. Arról nem is szólva, hogy az egész folyamat messze nem mutatott ennyire egyértelműen a lemondás irányába még két nappal korábban sem ("bulvárkacsa", "eszem ágában sincs lemondani" stb.). Ha Schmitt az első pillanattól kezdve elismeri a plágiumot, elnézést kér és visszaadja a doktoriját, akár még pozícióban is maradhatott volna. De legalábbis méltósággal távozhatott volna.

Ez elmaradt, nincs itt semmi hérosz meg önfeláldozás. Egyszerűen elfogyott a hely a további terelésnek és hazudozásnak, ami jó fél évig zajlott.

TBG 2012.04.06. 07:57:57

Biztos vagyok benne, hogy Rákosiról, Nagy Imréről és Kádárról készültek hasonló jelentések a Horthy rendszerben. Attól még a rendszer bukása után csinálhattak egy hasonlóan gusztustalan rendszert.

lima31 2012.04.06. 07:58:34

nevetséges

szánalmas

Igazán emberi minden tekintetben (bután emberi), azzal erőlködjetek hol az egy millió munkahely, inkább. Itt ez az élőlény akit elnevezett az anyja meg az apja, hosszú évek óta nem tett le az asztalra semmit, a közösséghez pedig végleg, nem. A munkát messziről elkerülő, a többi élőlény életével játszó, az élőlények ellehetetlenítésével és butításával foglalkozó, minek is nevezzelek.
A magyar ember Fan- Tasz - tikusan viselkedik mostanában, hagyja, hogy átlépjenek rajta és a családján, és nem tesz semmit.

beteg

miro1 2012.04.06. 08:06:34

@TBG: csak hogy ők nem a szabadságot akarták, hanem ők is a szovjet típusú diktatúrát, Orbán pedig demokráciát. És hogy az van, abból látszik a legjobban, hogy lehet kommentálni és blogolni.
@lima31: A magyar embernek nem kellett volna elfelejtkezni arról, hogy "addig nyújtózkodj ameddig a takaródér", egyszer mindenért fizetni kell.

dolgozni kék 2012.04.06. 08:11:29

nekem gyanús, hogy OV most bedobott a köztudatba pár oldalt a róla szóló doksikból. szerintem takargat, megelőz egy komolyabb átvilágítást.
ha nem is ő a legsárosabb, de körülötte biztos vannak páran.

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 08:15:29

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy:

A technika kétségkívű sokkalta fejlettebb, de Orbán besúgóelvtárs rendszere ugyanaz mint Kádáré:

"A BONGO megfigyelő rendszer jellemzői:

Nagy mennyiségű adat elfogása a telefon- és IP alapú hálózatok széles köréből, illetve egyéb információforrásokból.
Átfogó adatkezelés, az elfogástól és dekódolástól kezdve az adatok egy vagy több lehallgató központba történő továbbításáig, illetve azok feldolgozásáig.
A BONGO keretrendszer korábban már bevált technológiákra alapozva, a jelenleg működő rendszerek adta tapasztalatokat maximálisan kihasználva került megalkotásra.

www.neti.com/hu/products/bongo

nu pagagyí 2012.04.06. 08:17:00

@miro1: "Szerintem meg felismerte, hogy a liberalizmus zsákutca, ami 2010-re teljesen bebizonyosodott..."
Csak azt ismerte fel, hogy lopni jobban lehet, ha törvény védi a tolvajlást, mintha mindenki saját szakállára lophat, de esetleg lebukik.

lima31 2012.04.06. 08:18:11

@miro1:

Mindenért fizetni kell ez így igaz, már, ha igaznak állítjuk be.

Valaki ígért 1 millió munkahelyet, ha a megfelelő pozícióba juttatják, igaz?
Kizárólag ezért került oda ahová, láss csodát! Az ígéretét nem tartotta be! Minek is nevezzem? Ideje lesz hamarosan annak a napnak amikor megfizeti a tovább nyújtózkodását:)

Húsleves 2012.04.06. 08:21:31

Ha elfogadnám igaznak, hogy Orbán (alias Győri Gábor) valóban az "áldozatok" miatt nem engedi a rendszerváltás körülményeinek feltárását, akkor kicsit érdekes sztori az, hogy őt magát állítólag sikertelenül megpróbálták beszervezni, és ennek nem az lett a következménye, hogy eltűnik valahol a balfenéken, hanem mintaszerű "provokatív" szakdolgozatot ír és kiruccangat Angliába liberalizmust tanulni.
Köszönjük a mesedélutánt, de szerintem ideje lenne inkább szólni egy vadásznak hogy lője ki ezt a büdös görényt.

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 08:22:21

@dolgozni kék:

Erről kérdezték tegnap Vityát a parlamentben:

kuruc.info/galeriaN/egyeb/ovtanulm123617.jpg

A feltett kérdést nem válaszolta meg, hanem terelt, másról beszélt.

A Mandíneres elvtársak is ezt teszik, amikor a szélsőbalos szervezekedés(Lenini alapokon álló valódi kommunista párt létrehozása) miatt megfigyelt felesége doksijait úgy akarják beállítani, mintha az a Vityáé lenne.

öregmogyi 2012.04.06. 08:22:25

Abban igaza van a fidesznek (és az mszp-nek), hogy az aktákban olyan dolgok is lehetnek, ami nagyon bántó a megfigyelt (az áldozat) személyére. Pl hogy a lehallgatott lakásban elkotyogja, hogy melyik családtagját -dugta meg, -utálja, -kire gyanakszik, hogy ügynök.
Ezzel csak az áldozatba rúgnánk még egyet.

Viszont egy szép listának örülnék, ahol egyik oldalon a megfigyeltek a másik oldalon a megfigyelők nevei vannak. És ha valakinek nem tetszik a leosztás, akkor mellé teheti a saját iratait... (amiből mondjuk kiderül, hogy csak dezinformációval látta el a komcsikat, vagy hogy olyan aljas módon zsarolták, amiből nem volt más kiút)

Érdekes, hogy "a kétharmadnak" nem fontos a rendszerváltás lezárása. Rá fognak cseszni, mert a következő politikai generáció szarik az ő hálószobatitkaikra, és a nagy társadalmi nyomásban mindent nyilvánosságra fognak hozni.

béla a görög (törölt) 2012.04.06. 08:23:34

Hehe.

"orbán viktor, akit MOST ellenzéki személyként tartanak számon"

Láthatnánk a nem MOSTot is? :D :D
amikor nem ellenzéki személyként tartották számon.

Kandeláber 2012.04.06. 08:23:49

"Aki húszévesen nem forradalmár, annak nincs szíve, aki negyvenévesen nem konzervatív, annak nincs esze."
Winston Churchill
A sok negyven-ötven-hatvan éves forradalmárunk röhejes.

pjm 2012.04.06. 08:24:24

@belekotty: honnan tudod, nálad nem forognak a magnók?

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 08:24:45

@lima31:

"BONGO Inputok:

Adatelfogás és szűrés IP hálózatokból

Közvetlen adatelfogás kicsatolással
Az adat tükrözése egy kiválasztott csomópontra
Intelligens aktív hálózati eszközök vezérlése, szűrt adatok átvétele
Intelligens monitoring, beépített monitoring alrendszerek használatával
A műveleti területeken elfogott adatok továbbítása

Adatszűrés a telekommunikációs hálózatokban

Vezetékes telefonhálózatok (PSTN, Voip)
Földi mobilszolgáltatók hálózatai (PLMN), beleértve az audió, videó és adatforgalmat (GPRS, EDGE)
TETRA hálózatok audió és adatforgalma
IP alapú telekommunikációs hálózatok
Külső eszközök illeszthetősége (audió, videó, illetve egyéb, akár feldolgozó eszközök, valamint 3rd party megoldások)
Igény esetén szabványos interfészeken további eszközök illeszthetők a rendszerhez

Az adatok kiszűrése többek közt az alábbi azonosítók bármelyike alapján történhet: telefonszám, IMEI, IMSI, rádiusz azonosító, IP cím, e-mail cím, MAC cím, stb."

www.neti.com/hu/products/bongo

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 08:26:43

@béla a görög:

Olvasd el a Reformkommunista szakdolgozatát a szocializmus megreformálásának kérdéseiről :O)))

delejes 2012.04.06. 08:30:06

@Kandeláber: Meg a 80 éves FIATAL demokraták sem semmik! :-)

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 08:33:57

@Kettes:

A HírTVn mostanában már-már ellenzéki héroszként szereplő Pozsgai elvtárs és Szűrös elvtársak kivállóan meg fognak felelni az Orbán által felemlített Nemzeti Emlékezet Bizottság élén.
Lesz itt olyan nemzeti emlékezet, hogy ihaly!
Esetleg felkérhetnék szakértőnek Horváth István volt belügyminiszter elvtársat, Stumpf István apósát és a Fidesz mentorát.

Schmidt Márai Terrorplazájának is Kun Béla unokája, Kádár haverja és feljelentgetője, Kun Miklós a legfőbb szakértője.

lima31 2012.04.06. 08:35:30

@Putyilov gyári melós:

Tükrök, torzulások, és ne feledd az emberi tényezőket.

torró 2012.04.06. 08:35:56

Mivan! Rosszul aludtatok? Igaz front van.Ennyi hülyeséget reggel korán ! Lázálmotok volt?:)))) Vagy csak úgy témázgattok? Dógozni meg kifog? He?:)) A Kádár már elvitetett volna benneteket közveszélyes munkakerülésért!:))) Na! Mindenki menjen a dógára! Senkinenek semmi dóga itten!:)) A moderátor meg belezavarodik!
Amúgy meg ne adjatok tippeket a Zorbánnak, mert van neki is , aztán meg még a tieiteket is felhasználja és akkor jó nézünk ki!
Komolyra! Annak idején sajnos nekünk nem volt Havel-k és így jártunk. Ők megoldották a rendszerváltást. Nem szarakodtak és van is eredménye. Nálunk az volt a lényeg hogyan mentsük meg a "politikai elitet". Ennek is megvan az eredménye! Hogy ki volt besúgó, meg akármi, ma már majdnem mindegy. Lassan mind elhalálozik és az a baj hogy nem ez a legnagyobb bajunk. Mármint a besúgók!
Valaki az elején jelezte hogy most már az Orbán diploma munkáját is nézik. Én meg ezek után megnézném mindenkiét! Kurvára érdekelne hányan buknának bele!

tomtyi 2012.04.06. 08:40:09

@takács bálint:
Ez nagyobb "árulás" lett volna, mint az SZDSZ-é?
"orbán szembeszállt a párton belüli liberálisokkal">Az ilyen Fodor Gábor félékkel? Akik aztán az igenliberális, cseppet sem az MSZ(M)P-vel kurválkodó SZDSZ-be ejtőernyőztek?

miro1 2012.04.06. 08:41:28

@lima31: Persze így is lehet látni, de az anyagi helyzet amit örökölt a kormány az katasztrofális volt..

miro1 2012.04.06. 08:42:41

@nu pagagyí: Na, ugye a libsik márt szétlopták az országot, Hornék kiárusították külföldre gyurcsiék meg a maradékot nyúlták le...

miro1 2012.04.06. 08:43:37

@Húsleves: Na csak nem öngyilkos akarsz lenni...

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 08:43:42

@lima31:

Javarészt szoftveres úton megy a megfigyelés manapság, kulcsszavakra, tevékenységre.

Az emberi tényező legfeljebb a megfigyelés mélységét dönti el, de gyakorlatilag mindenki megfigyelt, még a megfigyelő szoftvert kezelők is.

Ja, és minden évekig van tárolva, 5 évig még az SMSek is.
A telefon jelzi a tartózkodási helyet és lehallgatókészüléknek is kiválló eszköz.

torró 2012.04.06. 08:43:46

bruhahahahihihi !
Na bazdmeg , te is felébredtél? Akkor megyek halat pucolni inkább!

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 08:45:02

@miro1:

Hehe, és azért küzdöttek foggal korömmel, hogy megkapjanak egy katasztrófát, vicces :O)))

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 08:47:11

@bruhahahahihihi:

Tudod egy kis hormonkezelés csodákra képes, csak nehogy leessen egyszer a parlamentben vagy egy naggyűlésen Orán Viktor orra is, mint Májkrém Dzsekszoné :O))))

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2012.04.06. 08:47:50

Kamu és bóvli, mint ők maguk!

Igazolási kérelmet terjeszthetnek elő azok a III. csoportos rokkantsági nyugdíjasok, akik a március 31-ei határidőig nem jelentkeztek felülvizsgálatra. Az állam nagyjából 10 milliárd forintot spórol, ha a mintegy 16 ezer mulasztó továbbra sem jelentkezik a nyugdíjbiztosítási igazgatóságokon. Kérdés azonban, hogy a visszaminősített rokkantak a későbbiekben mennyire szorulnak rá az állami segélyekre, hol találnak munkát a munkanélküli világban? Hány család, élet, megélhetés megy tönkre, a jogtalan, erőszakos visszaminősítésekkel?
Néhány szemétség:
- Sima levélként küldték ki a felszólítást a felülvizsgálatra jelentkezésre!!!!
- Válaszboríték, bélyeg nélkül a rokkantat terheli a postaköltség!!
- Mikor, hogyan kapnak visszaigazolást, hogy beérkezett a kényszerkérelmük?
Mi van ha ez a rendszer - mert képes rá a sikere érdekében- letagadja a beérkezést?

Az EU azért reméljük ezt is megvétózza visszadobja!

Hertelendi 2012.04.06. 08:48:22

@miro1: sőt! a szemeket is kilőtték...

Prof. Dr. Lencsés István 2012.04.06. 08:52:01

@miro1:

Rosszul gondolod! Az derül ki, hogy Lévai Anikót figyelték meg, s kapcsolata volt a Viktor. Katonai szolgálata alatt történt egy és más. A III/III elállt, mert nem adta a III/IV.

Valandil 2012.04.06. 08:52:08

@bruhahahahihihi: Kár, hogy nem rúgta a terhes anyádat hasba egy rendőr!

miro1 2012.04.06. 08:53:30

@Putyilov gyári melós: Senik sem ismerte a valós helyzetet, mert a szocik végig hamisították a jelentéseket, más részt a FIDESZ-nek csak indulni kellett és nyert, te is tudod miért...
@Hertelendi: Csak nem te is ott lövöldöztél?

Kár a szavakon lovagolni. Viktor szakdolgozata nyilvános,gyurcsánynak vagy nincs,vagy olyan , hogy inkább elrejtette a valagába. Orbán Viktor lehallgatásáról,megfigyeléséről szóló dokumentumok nyilvánosak,azt meg tudjuk,hogy mikor Viktort éppen megfigyelték, Gyurcsány kommunista karrierjét építgette KISZ-vonalon. Vagyis, Fletó "jó és megbízható" elvtársa volt azoknak,akik Orbán Viktort megfigyeltették. 2012: hikál körökben Fletó a demokrácia lánglelkű védelmezője( röhögnöm kell, aki lábbal tiporta a demokráciát 2006-ban), Viktor pedig diktátor( ezért mindenki azt ír amit akar, mekkora diktatúra :D). Nem semmi!

Hertelendi 2012.04.06. 08:54:21

@Valandil: ez szép volt! te csakis fideszes buzi lehetsz...ez emlékeztet orbán demokratikus módszereihez

miro1 2012.04.06. 08:55:11

@Bulvárkacsa Szíjjártó buktál te is, takarodj most!: Néha nekünk is kell gondoskodnunk magunkról, jó hogy nem házhoz mennek...

miro1 2012.04.06. 08:55:53

@Hertelendi: Szerintem csak 2006 jutott eszébe...

Hertelendi 2012.04.06. 08:59:43

@miro1: látom ma te vagy szolgálatban...végezd a munkádat, csak ne írkálj túl nagy baromságokat...ok?
annak a cigánygyerek se örülne, sőt Gyurcsány se...

lima31 2012.04.06. 09:01:44

@miro1:

1 millió munkahely teremtett volna némi javakat nem de bár?
ugye ugye....

KovácsGyuláné 2012.04.06. 09:01:47

Csak a nagyon hiszékenyek, vagy a gyerekek hihetik el ezt a mesét a beszervezhetetlen kemény vidéki gyerekről, aki Oxfordban tanult akkor, amikor a legkiválóbbak is legfeljebb a Lomonoszov egyetemről ábrándozhattak.
Figyelték, persze. Feltűnőbb lett volna, ha pont őt nem figyeli senki.

lima31 2012.04.06. 09:04:47

@Putyilov gyári melós:

Emberi tényező:

Hatás és ellenhatás, akció és reakció. Hallgatnak és olvasnak, engem, téged ez az akció.

Az X a reakció.

Mi az X?

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 09:06:48

@miro1:

Lófaszt.
Kőkemény médiahátszél és pártállami titkosszolgálati módszerekkel, manipulációk tömegével szerezte meg Gyurcsány a 2/3ot Orbán elvtársának.

Orbán feladatot teljesít, pártállami feladatot.

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 09:08:55

@lima31:

Mi az X?

Mondjuk lekapcsolják, helyesebben lehallgatóüzemmódba kapcsolják a telefonod amikor mész egy naggyűlésre.

Mr. Waszabi 2012.04.06. 09:09:56

Megint terelés. Minél inkább nem tudják a jelent megoldani (javarészt ők keverték meg a gazdaságot, ugye. Ha 2010-ben folytatják az IMF.fel, nem dőlt volna be annyi deviza hiteles, nem kellett volna szétbarmolni a gazdaságot sem unortodox módon, s már túllennénk a nehezén) , annál messzebb és mélyebben irányítják a figyelmet a múltba.
Hát jó ömlengeni a múlt rendbe tételén, ha van mit enni, de amikor fogy a kaja, a munkahely, s egyre kevesebbre telik, akkor józanodik az ész. Mármint a népé, nem a kormányé. Orbán úgy kezeli az állampolgárokat, mint Mao kb. fogyóeszközként. Holott ő is csak egy állampolgár, nem király vagy mi a fax.

miro1 2012.04.06. 09:12:21

@Mr. Waszabi: Na testvér akkor most 1-es, mert az IMF nem azért nem akar most tárgyalni mert meg van sértve... és a Bajnai- hitelt is most kell megfizetni...

Sztavrosz_ (törölt) 2012.04.06. 09:15:27

Hiszi azt valaki is ebben az országban hogy megfigyelések csak az elmúlt rendszerben voltak?

Ezek a gecik ma is lehallgatnak megfigyelnek csak ma más az ellenség. Röhely.

Remélem az Állam mint intézmény felszámolásával máglyára kerül mindenki aki az állami elnyomás része volt valaha bármikor is.

Anarchy for the World!

lima31 2012.04.06. 09:15:31

@Putyilov gyári melós:

Az X az Én reakcióm a lehallgatásra.

Mi a reakcióm?

(olyat mondok, írok, teszek amiben ott van annak a ténynek az ismerete, hogy hallgatnak és olvasnak)

Ez vezet valahová? (félre)

Logikai eredménye mindennek az akciónak és reakciónak: az Y

mi az Y?

Hertelendi 2012.04.06. 09:16:41

@Mr. Waszabi: Hát nagyon tévedsz! Orbán egymillió munkahelyet ígért és be is tartja a szavát!
Lesz itt egymillió munkahely...összesen

Mr. Waszabi 2012.04.06. 09:17:08

@miro1: Viktor meg 2 év óta tiporja a demokráciát teljes államgépezetével. Ugyan sajnálatos, ami az utcán történt 2006-ban, de milliók életét, egzisztenciáját szétbaszni hosszú évekre a 2006-os eseményekkel takargatva, nos, az aránytalan hazugság. Finoman szólva. Erősebb kifejezéssel élve: hazaárulás, nemzeti érdekből. Aha.

Szabad Gábor 2012.04.06. 09:19:33

"Kinek a tulajdona a keh.hu? Netalán Schmitt Pálé személyesen? Ő fizette a szerverdíjat, a honlapfejlesztőket, a tartalmat gondozókat a személyes állami gázsijából, és most úgy döntött, hogy becsukja?"
Ki működhet a hátérben, ki a Big Brother?
www.vagy.hu/tartalom/cikk/2026_kehes_media

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 09:19:48

@Putyilov gyári melós:
Mi az X?

Feltérképezik az egész életed, a szokásaidat, napirendedet, mozgásodat, kapcsolatrendszeredet és statisztikai szoftverekkel kiszámítják a számbajöhető lépéseidet, ezekbe beleavatkoznak, manipulálnak, irányítanak, anélkül, hogy tudnál róla.

Ez az X.

Szabadnak hiszed magad, azt hiszed, hogy önálló döntéseket hozol és eközben csak egy bábu vagy, a hatalom kicsike bármikor kiüthető, eldobható parasztfigurája.

Ez az X.

Hertelendi 2012.04.06. 09:22:19

Hát miro1 elmenekült:(((
Ő még kicsi ehhez...most szerintem viktor ölében ül

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 09:23:31

@lima31:

Megvannak rá a szoftverek, hogy pontosan ki tudják számítani a lépéseidet, aztán beleavatkoznak, úgy, hogy azt hiszed, hogy a saját döntésed egy döntés.

De nem az, kényszerhelyzetekbe hoznak és ők döntenek helyetted, te csak lépsz, ahogy eltervezték.

Ha ezt megcsinálják tömegszinten,akkor már készen is van minden diktátor álma, a dróton rángatott, irányított társadalom.

miro1 2012.04.06. 09:24:12

@Hertelendi: te meg te (Buhahihii) ugyan az vagy értelmetlen, én csak néha jövök ide fel, mert dolgozom, ellentétben veletek, akiket megfizetnek azért, hogy a baromságokat, meg a csúsztatásosakat írjátok

miro1 2012.04.06. 09:25:29

Kár a szavakon lovagolni. Viktor szakdolgozata nyilvános,gyurcsánynak vagy nincs,vagy olyan , hogy inkább elrejtette a valagába. Orbán Viktor lehallgatásáról,megfigyeléséről szóló dokumentumok nyilvánosak,azt meg tudjuk,hogy mikor Viktort éppen megfigyelték, Gyurcsány kommunista karrierjét építgette KISZ-vonalon. Vagyis, Fletó "jó és megbízható" elvtársa volt azoknak,akik Orbán Viktort megfigyeltették. 2012: hikál körökben Fletó a demokrácia lánglelkű védelmezője( röhögnöm kell, aki lábbal tiporta a demokráciát 2006-ban), Viktor pedig diktátor( ezért mindenki azt ír amit akar, mekkora diktatúra :D). Nem semmi!

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 09:26:53

@miro1:

Ki nem szarja le Gyurcsányt?
Már rég elsüllyedt volna a picsába, a kutya nem emlékezne rá, ha nem tartaná fenn a felszinen a Fidesz.

Mr. Waszabi 2012.04.06. 09:27:04

@miro1: Ilyesmiket inkább az eligazításon beszélj, ott nem hangzik hülyeségnek. Itt több kárt okozol a főnökeidnek, mint hasznot.
Az IMF nem akar tárgyalni. Mondják, hogy miért nem és nem is tárgyalnak. Ez látszik. Orbán akar, legalábbis ezt mondja. De azt is mondta, hogy ne arra figyeljünk, amit mond, hanem amit tesz. A "dolog úgy áll", hogy Orbán mondja, ám nem teszi. Elég egyértelmű a helyzet.

Az IMF lényegében az osztrák gazdaság miatt hajlandó tárgyalni itt, mert már eddig is sok kárt okozott nekik Orbán politikája. Más tekintetben majdnem mindegy az IMFnek, hogy mi lesz velünk. Ti. nem vagyunk az eurozóna tagjai és volumenünk is pici.
Jó lenne felébredni:)

jozicsenko 2012.04.06. 09:28:06

Fenyvesi József r.hdgy
Jankovics Pál r. őrnagy
Török Sándor r. alezredes

nah, velük mi lett? melyik állami cég vezetésében találnák meg őket ma? lesz-e valamikor olyan banda, aki nem azzal foglalkozik, hogy mertavikidálisjelentett és a boroslajosisbeszervezettügynökvolt, hanem a fenti srácokat kérdezné meg, hogy jó volt?

sötéthülye.tahóbarom 2012.04.06. 09:28:45

@reálisan: 1. gyurcsanynak koze nincs a liberalizmushoz, nem hogy a vezere lenne. neked ellenben nem hogy kozod, de nyilvanvaloan fogalmad sincs rola, illene legalabb a wikipediat elolvasni.

2. az egesz orszagban kb 20 ember van, aki gyurcsany visszatereset ohajtja, csak ti nem birtok leszakadni rola. ez azonban meg mindig nem jelenti azt, hogy orban faszagyerek. ami azt illeti, orban meg gyurcsanynal is kartekonyabb, pedig az azert kihivas.

3. ez az orbanos irat-ugy akkor lehetne meggyozo, ha nem viktor szemelyesen valogatna meg, hogy mi legyen rola nyilvanos, hanem minden az lenne. az lmp megadta erre a lehetoseget, viktor nemet mondott.

4. a rendszervaltas kornyeki orban meg nekem is szimpatikus volt, kar hogy a mostani nyomokban sem emlekeztet ra.

sötéthülye.tahóbarom 2012.04.06. 09:30:28

@sötéthülye.tahóbarom: ja, jut eszembe, a rendszervaltaskori orban eppen liberalis volt. jobban allt neki.

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 09:33:57

@miro1:

Gyurcsánynak van max. ezer csápolója.
A vele való riogatás kb. olyan szintű, mint amikor egy hisztis picsa egeret lát és elkezd sikoltozni, felugrik az asztalra.
Tudja hogy nem bántja a kisegér, de olyan jó hisztizni, sikoltozni, hátha odafigyel rá valaki.

Hertelendi 2012.04.06. 09:35:28

@sötéthülye.tahóbarom: Orbán már minden volt...ha jól belegondolsz. Hogy most éppen mi? Hát Hitler se volt magas, de orbán még őt is alulmúlja...minden tekintetben.

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 09:38:38

@Mr. Waszabi:

Komcsikkal, ráadásul olyan komcsikkal, akik ki akarják vinni az EUból Magyarországot és átvinni Putyin Eurázsiai Úniójába nem tárgyalnak.

Ugyan miért adnának pénzt, hogy át legyen játszva, mint a MOL esetében Putyinnak?

Hertelendi 2012.04.06. 09:39:29

@Putyilov gyári melós: De azért az elgondolkodtató, hogy orbán miért fél ennyire Gyurcsánytól...Mindent elkövet, hogy lenullázza.

jozicsenko 2012.04.06. 09:40:16

@Putyilov gyári melós: néztem ezt a képet: 1989. június 22én készült: el tudod képzelni, hogy Nagy Imre újratemetése, Kádár János halála után egy héttel szervezik be 3/3asnak Orbánt? :-DDDDDD

b.sszus, te a BIZTOSAN süllyedő titanicra váltanál jegyet? :-D

németh györgy 2012.04.06. 09:45:55

Orbán Viktor jelleme...

Eddig, sajnos olyan politikussal akire a Magyar Értelmező Kéziszótár jellem meghatározása maradéktalanul ráillik nem találkoztam. Valószínű mert emberek.
A változó helyzetekben, a múló időben kiismerhetőbb egy politikus arca és még remélem Orbán Viktor a mostani, valószínűtlenül nehéz feladatát megoldja. A politikusok az égre néznek miközben "aranyban és vérben" botorkálnak a földön, Orbán Viktor még nem ilyen politikus!

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 09:47:12

@Hertelendi:

Orbán nem egyedül játsza az OSZDMEG ÉS URALKODJ játékot, Gyurcsány a partnere, no meg a többi álpárt is.

A félelem tartja egyben a Fidesz birkákat, hát rémséges farkasokat kell nekik mutogatni.

Putyilov gyári melós 2012.04.06. 09:51:17

@jozicsenko:

Elsüllyedt?

Szerintem nem.

Amúgy itt van Martonyi doksigyüjteménye, ő több szolgálatnak is bedolgozott, akárcsak Orbán.

A végén jegyet váltott a hajóra és belépett a Pártba.

"Mielőtt Orbán Martonyi Jánost ültetné Schmitt helyére (részletek egy besúgó "munkásságáról")

Időben szólunk. Mert Orbán Viktor nem oldhat meg tisztességesen két feladatot egyszerre. 1., Közmegelégedésre igényes ügynöktörvényt készíteni. 2., Martonyi János ügynököt köztársasági elnökké üttetni. Afelől persze nincs kétségünk, hogy Orbán, a katonai elhárítás (III/IV.) volt hálózati kapcsolata tisztességtelen eszközöktől és módszerektől sem fog visszariadni saját céljai érdekében.

További részletek: kuruc.info/r/6/94425/#ixzz1rFDryJ9R

gomorra 2012.04.06. 09:52:29

Most mire fel ez a felhajtás Orbán körül, kedves blogíró?
Az, hogy ez a hülye (Orbán) valamikor megfigyelt volt, az, hogy követelte a ruszkik távozását, semmit nem változtat azon a tényen, hogy egy ostoba hataloméhes és primitív fajankó miniszterelnök lett belőle napjainkra. A teljesítmény! tudjátok, az határozza meg az ember művét, s aki végighazudozott annyi évet, most pedig tovább megy az ország ámítása, hát én egy cseppet érzek sajnálatot, hogy akkor és ott odaszorították a zsigulihoz.

dr kíváncsivagyok 2012.04.06. 09:55:33

@miro1: "mikor Viktort éppen megfigyelték, Gyurcsány kommunista karrierjét építgette KISZ-vonalon. "

Nem jól tudom , hogy Orbán is KISZ titkár volt ?!

dr kíváncsivagyok 2012.04.06. 09:57:31

@gomorra: A teljesítmény! tudjátok, az határozza meg az ember művét, s aki végighazudozott annyi évet, most pedig tovább megy az ország ámítása, hát én egy cseppet érzek sajnálatot, hogy akkor és ott odaszorították a zsigulihoz.

Kevesled a teljesítményét ?? Hiszen az ország korlátlan ura lett egyszemélyben...ez aztán teljesítmény !!

fludd 2012.04.06. 10:00:17

@Prof. Dr. Lencsés István:
"Orbán elnyerte a Soros alapítvány ösztöndíját, az állambiztonság hozzájárult kiutazásához, vajon miért?"

Nyilván azért, hogy ne legyen itthon, mert itt zavar. Orbán és a Fidesz nem illett bele a kommancsok terveibe, miszerint mszp barát "demokratikus" pártot hoznak létre (SzDSz)... Lásd Az ügynökök a paradicsomba mennek c. filmet...

dr kíváncsivagyok 2012.04.06. 10:00:30

@sötéthülye.tahóbarom: "ja, jut eszembe, a rendszervaltaskori orban eppen liberalis volt. jobban allt neki. "

Most meg éppen Nemzeti szocialista....na és ...Lesz még Ő ettől jobbra is...

dr kíváncsivagyok 2012.04.06. 10:02:14

@fludd: ""Orbán elnyerte a Soros alapítvány ösztöndíját, az állambiztonság hozzájárult kiutazásához, vajon miért?"

Nyilván azért, hogy ne legyen itthon, mert itt zavar. Orbán és a Fidesz nem illett bele a kommancsok terveibe, miszerint mszp barát "demokratikus" pártot hoznak létre (SzDSz)... Lásd Az ügynökök a paradicsomba mennek c. filmet...
"
Ja ,...ja ..és kiképzik ezzel a saját ellenségüket !? Gyengeelméjű....

kzoltana 2012.04.06. 10:04:32

Eltűntették Schmitt Pált és kedves feleségét.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/2026_kehes_media
A mai magyar valóság túllicitálja Orwell 1984-ét?

kzoltana 2012.04.06. 10:07:48

Viktor múltját senki nem kérdőjelezheti meg.
A jövőjét?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.04.06. 10:14:25

Ez vajh hogyan került ki? Már ha igaz a cikk...
Persze valszeg megfigyelték őket.

fludd 2012.04.06. 10:18:17

@dr kíváncsivagyok:

A kiképzett saját ellenségük, akik 1990-ben még vad antikommunistának mutatták magukat, majd a demokratikus charta segítségével kimozdították az elszigeteltségből a posztkommancsokat és 1994-ben szükségtelen koalícióra léptek a '90-ben még annyira utált utódpárttal...

Így már világos?

Hertelendi 2012.04.06. 10:19:33

@kzoltana: melyik múltjára gondolsz?
szerintem az óvodában már nem pisilt be...
Gyurcsány múltját viszont meg kell kérdőjelezni, velejéig romlott. Ő már az óvodában is mindenkinek kilőtte a szemét...

nu pagagyí 2012.04.06. 10:34:58

Mi volt a baj a Kádár-rendszerrel? Az is kétharmados demokrácia volt. Aki nem tartozott az akkori centrális erőtérbe, arra csúnyán néztek és természetesen hazaárulónak titulálták.

Az is csak természetes, hogy nem kapott rendes munkát egy hazaáruló, a hűséges és lojális párttagok által irányított állami cégnél és intézménynél, igaz más hely nem is nagyon volt.

Az is érthető, hogy korabeli Kubatov listákat jutattak el a személyzeti osztályokhoz, nehogy mellényúljanak és persze a listák frissítését is meg kellett szervezni, amihez szívesen vették az akkori polgári-körök lelkes közreműködését.

Az is nagyon rendben volt, hogy az állami média csak a kétharmad+ hatalom véleményét tükrözhette, a független sajtót miért is támogatták volna a nép pénzéből?

Na, kezdek belezavarodni.

takács bálint (törölt) 2012.04.06. 10:35:39

@tomtyi:
ne viccelj már. előbb rúgta ki őket, és utána ejtőernyőztek. orbán nem akart nemzeti liberális pártot. mert abban nem lehetett volna teljhatalma. hazafias népfrontot akart. az apja kommunista téesz elnök volt. csak épp népnemzeti (népfrontos) vonalon futott. és ez harcolt politikai bizottsággal. a legmagasabb szinten pozsgay kádárral.

a demokratikus ellenzék meg azt mondta, hogy ezzel szakítani kell. a magyar tradícióknak megfelelően nemzeti liberális rendszerváltó formációra van szükség. sokan a bocskai, rákóczi, kossuth sorba képzelték orbánt. a liberók egyáltalán nem gyűlölték orbánt. a fidesz messze a legnépszerűbb párt volt 92 körül. mindenki orbánt akarta miniszterelnöknek. csak ehhez nem kapott volna teljhatalmat.

ezután kövért kitalálta, hogy ki kell rúgni a liberálisokat. mert látta, hogy ő az urbánus értelmiség mellett nem rúghat labdába. tehát ezt a nemzeti liberális kiegyezetést orbán felrúgta. elárulta a rendszerváltást. és utána fodorék és demszkyék elárulták azzal, hogy beálltak az mszp mellé. ez tiszta sor. de ez orbán hazafias népfrontpolitikájának az egyenes következménye. ő nem bocskai, rákóczi, vagy kossuth örököségét vette át, hanem a lenin intézetes pozsgay, a moszkovita szűrös, vagy éppen schmitt pál szellemiségét. ezek fölött akart uralkodni. a mai fidesz semmi egyéb, mint a hazafias népfront.

innentől kezdve ez a kép, ez a jelentés egy kommunista belügy. kádár is ült börtönben. de ez semmit sem igazol. orbán viktort meg gumibottal odatolták egy zsigulihoz. ez egy kommunista belügy. a politikai bizottság és a hazafias népfront küzdelme.

és csak remélni lehet, hogy azok lesznek többségben, akik azt mondják, hogy ezeknek mindnek mennie kell. és a kérdés csak az, hogy a méréskelt bal, vagy a mérsékelt jobb menti át a hatalmát bajnai, vagy navracsics vezetésével.

dr kíváncsivagyok 2012.04.06. 10:43:43

Ezt írja Kövér :
"A döntésben nem kell befolyásolnia minket az ellenzéknek. A magunk értékrendje, politikai céljaink szerint kell az elnököt kiválasztanunk."

Egyértelmű : az , hogy 2/3 elfogyott nem zavarja Őket , aki nincs velük , annak a véleménye (akarata) nem érvényesülhet ...a kisebbség a többség , de ez nem készteti arra a Fideszt , hogy konszenzusra törekedjen...nem lesz jó vége ennek !

takács bálint (törölt) 2012.04.06. 10:52:10

@miro1:
a demokratikus ellenzék nem akart se szociálliberális se népnemzeti lenni. mert ez az urbánus népi vita egyenes folytatása lett volna. ami egy hülyeség. a magyar (bocskai, rákóczi, kossuth) szabadságharcos tradíciókat követve nemzeti liberális formációt akart a demokratikus ellenzék. és ebben a körben úgy képzelte mindenki, hogy ez majd kikényszerít egy nyugatos (elsősorban német mintára szerveződő) keresztényszocialista baloldalt. ez volt a rendszerváltásnak az alapkoncepciója.

pozsgay imre nem ezt akarta. hazafias népfrontot akart csinálni az mszp-ből, és az mdf-ből. ők voltak a nemzeti liberálisok ellenfelei. na most ez a csoport az első szabad választást elbukta. kis túlzással azért, mert az egyesen ment az mdf propaganda, a kettesen az szdsz. és az egyest nézték többen. ebből lett a médiaháború. de ezzel együtt az volt, hogy ezt a nemzeti liberális irányt kell tartani azért, hogy a második ciklusban valódi rendszerváltás történjen.

nem ez lett. de ennek orbán viktor árulása volt az oka. nem hitt a nemzeti liberalizmusban. nem hitt bocskai, rákóczi, kossuth eszmeiségében. hanem az (imperalista, dekadens) nyugattal harcol, éppúgy mint a kommunisták. csak nem a munkásosztály, hanem a parasztság világraszóló győzelmét hirdeti. közben meg ugyanúgy átverik a vidéket, ahogy kádárék átverték a munkásokat. egyesekből első titkárt csinálnak. a többinek meg kuss van. ugyanazt csinálják csak ehhez nem vörös csillag kell a parlamentbe, hanem szent korona. nem munkásmozgalmi zászlóval vonuló szélbal kell, hanem árpád sávos széljobb. a kádár rendszer pepitában.

Stock 2012.04.06. 10:55:29

@belekotty: és miért is nem?! azért mert te ezt akarodhinni,avagy elhitetni?! kispajtás alá írattk,azóta meg zúg a vonal mint az állat, van,hogy alig hallom a partnerem........... kérdezz meg egy ismerős rendőrt és tájékozódj,mielőtt véleményt alkotsz.

Stock 2012.04.06. 10:57:32

és orbán viktor rendszere miért hallgatja le a köztisztviselők 10 000-reit, illetve rokonaikat?!

ez mikor lesz végre téma,mert unom a susogós vonalat!!!!!!!!!!!!! és nem érzem szabadnak magam!

Don Quixote de la Ferko 2012.04.06. 11:01:29

Könyörgöm, valami hozzáértő nézze már meg, a fotón lévő rendőrsityak illik a fotó korához?

safranek 2012.04.06. 11:27:48

Attól, hogy annak idején valakit megfigyeltek, még nem jelenti azt, hogy ma "jó ember".
Régen is így volt ez, aki annak idején "partizán" volt, abból vezető lett később.
Mi változott?

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2012.04.06. 11:41:14

Ezek egyre hülyébbek. Az F.MPSZ már csak egy 1/6 -os, tehát az MSZP-vel azonos társadalmi támogatottságú pártocska.

www.168ora.hu/itthon/hajmereszto-ezt-tervezik-orbanek-93578.html

turulpina 2012.04.06. 11:45:17

Ha nem figyelték volna meg szegény testi-lelki törpét, akkor később nem lopja el a magánnyugdíjakat, vagy nem nevezi DRschmittet államelnöknek például?

Mindig valami traumára vezethető vissza a bűnőzővé válás.

3as6árh1i 2012.04.06. 11:56:03

Miért kellett legépelni ezeket a nyilvánosságra hozott jelentéseket, miért nem lehetett szkennelni?

NA YA! 2012.04.06. 12:07:08

Először azt hittem, hogy a képen Fidel Castro van! Pedig az is milyen szépet alkotott! Ovi is kiteljesedhet még!;)

Prof. Dr. Lencsés István 2012.04.06. 12:23:40

@3as6árh1i:

Szerintem, hogy tud másolni, szöveget emeljél ki, stb. Az eredeti is elérhető szkennelt változatban. Inkább a KBH-s anyagok lennének érdekesek, miként írt társairól Zalaegerszegen.

Prof. Dr. Lencsés István 2012.04.06. 12:24:28

Szerintem, hogy tudd másolni, szöveget emeljél ki, stb. Az eredeti is elérhető szkennelt változatban. Inkább a KBH-s anyagok lennének érdekesek, miként írt társairól Zalaegerszegen.

turulpina 2012.04.06. 12:29:57

@3as6árh1i: lehet, hogy DRschmitt e blogon folytatja pályafutását.

És hát ő ugye ebben jó, gépel-másol.

belekotty 2012.04.06. 12:34:31

@Stock: Jól van! Beteg szedi a gyógyszerét! Megnyuxik! Telefont nem veszi fel! :-))

Ainult Mina 2012.04.06. 12:34:44

"Tájékoztatjuk Dr. S.I. hivatalos kapcsolatukat a célszeméllyel kapcsolatban és hasonlóan a korábbi ügyekben tanúsitott pozitiv hozzáállásához, igényeljük segitségét jelen esetben is a konspirációs szabályok betartása mellet.."

drStumpfIstván?

belekotty 2012.04.06. 12:37:31

@pjm: Azé bazz, mert kifogyott a szalag és a régieket nem szabad felülírni. :-))

gomorra 2012.04.06. 12:53:27

@luciferko: Ez nekem is feltűnt, valami hamisság van itt, ilyen sityakjaik sosem voltak magyar rendőröknek, legalábbis én nem találkoztam ilyennel. Meg a nadrágjuk is gyanús.

lima31 2012.04.06. 12:59:23

@gomorra:

-és megint valaki aki felfigyel a nyilvánvaló tényre, végre már............

belekotty 2012.04.06. 13:10:27

Na meg a váll lap alapján a Viki háta mögött lévő egy százados. Tuti hogy egy rendőrszázados nem vesz részt egy ilyen kényszerintézkedésben. Viki feje is láthatóan oda van varázsolva és a gumibot is érdekesen meghajlott.

lima31 2012.04.06. 13:15:37

@belekotty:

Na most már akkor ezt a hatalmas kamut is kiveséztük:)

Erre majd később figyeljenek az illetékesek, mert vissza nyal esetleg a fagyi......

belekotty 2012.04.06. 13:21:27

@lima31: Pedig ez rövidesen mint bizonyíték fog megjelenni egyes lapokban, mint Viki halált megvető bátorságának dokumentuma.

nu pagagyí 2012.04.06. 13:27:19

@miro1: Nem lenne gond, ha nem MOL részvényt vettek volna a maradékból.

miro1 2012.04.06. 13:32:07

@takács bálint: Mégis milyen nemzeti liberalizmusban, azok aki lepaktáltak az Mszp-vel 1994-ben, mert mentek az szdszbe... ugyan ne vard már az ő árulásukat az Orbánéba.

lima31 2012.04.06. 13:32:10

@belekotty:

jelenjen, Te tudod, hogy egy vicc és én is tudom, meg még azok is tudják akik ezt ide biggyesztették, e felől ne legyen kétséged...

Ezt be bukták, majd próbálnak mást... ennyi:)

miro1 2012.04.06. 13:35:50

@Mr. Waszabi: Enyi. Érv: ha nem tetszik valami akkor az Fideszes, hát nem vagyok az, sőt tőle jobbra állok..., de hányhat nékom van az olyan bértollnokoktól mint itt néhány veled együtt, mindennap ide írtok, én csak ma, de letámadtok, mintha fidszes lennék, hát ráfaragtatok, mehetek a fizetésért, libsikéim...

nu pagagyí 2012.04.06. 13:45:19

Na, találtam a sapkáról valamit. Tényleg volt ilyen sapkája valamikor a motoros rendőröknek. Barett sapkának hívják. Itt utána lehet nézni:

netpolgar.network.hu/blog/netpolgar_avagy_digitalis_irastudo_klub_hirei/a-rendorseg-egyenruhainak-valtozasai

MézesRozi 2012.04.06. 16:51:45

@jozicsenko:

ez a kép 1988-as szerintem.

turulpina 2012.04.06. 17:24:00

És akkor innen tanulta a törpicsek min.elnök és baráti köre, hogy hogyan kell kubatov listát, meg vonalkódos közvéleménykutatást üzemeltetni, vagy mi a tanulság?

HToma 2012.04.06. 18:00:02

@turulpina: Orbán 174 cm. Te biztos két méter vagy, ugye? Figyelj, találjatok már ki valami szórakoztatóbbat, az Orbán alacsonyra nőtt és ezt kompenzálja üzenetnél.

Alfőmérnök 2012.04.06. 18:10:45

@HToma: Egyszer láttam Orbánt élőben (pontosabban testközelből). Nem egy magas férfi, de én alacsonyabbnak képzeltem a szóbeszéd alapján.

HToma 2012.04.06. 18:33:15

@Alfőmérnök: Szerintem Fodor Gábor hívei találták ki ezt az egészet. Én meg Gyurcsányt gondoltam magasabbnak, de múltkor láttam egy Index videót és az alapján kb. 185 lehet. (A riportert ismerem és tudom milyen magas.)

TBG 2012.04.06. 19:23:53

@miro1: Aham. Akit Horthy csendőrei vertek meg, annak nagyon is a Kánaán lehetett a háború utáni rendszer. Lényeg a lényeg, azért, mert Viktort az előző rendszerben megfigyelték, nem lesz automatice jó fiú és nem nyer igazolást minden szemét húzása.

Jack Torrance 2012.04.06. 23:58:31

@Steppenwolf: mondod mindezt pár nappal azután, hogy az oligarchiákat és a korrupciót támogató törvényeket meghozta a parlament...

Húsleves 2012.04.07. 07:23:16

Ezeket véletlenül kifelejtettétek az Orbán aktákból:
www.magyarfoldre.hu/hirek/a_matrix_jobb_szarnya__orban_es_a_kommunista_mult
És így húsvét alkalmából egyébként sok szép keményhéjú tojást kívánok Győri Gábornak, hasonló módon kézbesítve, mint Demszky Gábor idején megszokott volt. Aztán mindkettőt az összes többi "rendszerváltóval" bele kellene tolólapozni a jó édes tartótisztjükbe.

MézesRozi 2012.04.07. 08:07:19

@Húsleves:

nincs ebbe semmi kompromittáló. egy sajtpapír, amire neveket írt fel? az, hogy 18 évesen kisz-tag volt a gimiben? ki nem volt az, aki egyetemre akart menni? tudja, jogásznak másképp nem nagyon lehetett. hogy az apja párttag volt? 800 000 párttag volt a rendszerváltáskor. íratok arról, hogy be akarták szervezni? oxfordban bekamerázott kollégiumi szobák? egy kettősügynök állítása, ami nincs? viccel maga? hogy 1982-ben az iskolai kisz azt mondta róla, hogy lelkes? mindenkiről ilyet írtak, ha nem akarták tönkre tenni.

1987-ben a szolidaritásról szakdolgozatot írni vagány dolog volt, és az volt a témavezető részéről is, hogy elvállalta.

komolyabb dolgokkal kellene előállni:)

Húsleves 2012.04.07. 08:19:56

@MézesRozi:
A KISZ tagságának ehhez semmi köze. Valószínűleg rengeteg becsületes KISZ tag volt akkoriban, akinek különösebben politikát sem jelentett a KISZ tagság, csak a létező egyetlen ifjúsági szervezetet (pl. mehettek kedvezményesen üdülni, stb.).
Orbán egy büdös spicli volt, és ezt nem sajtpapír bizonyítja, hanem
1. más országokkal ellentétben neki problémát okoz a besúgóhálózat nyilvánossága
2. állítólag azokat félti, akiket zsarolással, kényszerítéssel szerveztek be
3. ezzel ellentétben ő az állítólagos beszervezési kísérlete után "provokatív" szakdolgozatot írhatott, és Angliába utazgathatott liberalizmust tanulni
Orbán és a tetves bandája nem rendszerváltó, hanem a rendszerváltást akadályozták meg azzal, hogy az MSZMP-vel összejátszva felvették az ellenzéki szerepet. Akkor még liberális bizniszben utazgattak és azt kiabálták, hogy "Csuhások, térdre, imára!", azután jobb biznisz lett a konzervatív biznisz, és hirtelen jó keresztény lett.

Alfőmérnök 2012.04.07. 08:58:15

@MézesRozi: Sem a szélsőjobbosok, sem a komcsik nem tudják lenyelni a békát, hogy Orbán az egyetlen valamirevaló politikus, akit a rendszerváltás kitermelt magából.

MézesRozi 2012.04.07. 09:32:50

@Húsleves:

a kisz-tagságot a maga által adott link veti ovi szemére. 1989-ben pedig sokan kaptak soros-ösztöndíjat olyanok, akik ma jobbosok, konzervatívok. ha vannak politikai emlékei abból az időből, tudja, hogy akkor nem voltak világosak az elkötelezettségek az ellenzéken belül. soros akkor a nyugati szelet, a barakból való kiszabadulást hozta be az alapítványával. ki tudhatta akkor, hogy mi is ez pontosan.

az pedig nem rendőrségi ügy volt, ki miről ír szakdolgozatot. de hogy fellegi nagy balhét vihetett el mint témavezető, az biztos.

MézesRozi 2012.04.07. 09:38:08

@Húsleves:

"Orbán és a tetves bandája nem rendszerváltó, hanem a rendszerváltást akadályozták meg azzal, hogy az MSZMP-vel összejátszva felvették az ellenzéki szerepet. "

meglehet, de akkor k@rvajól csinyájják. az egyetlen rendszerváltó párt, amelyik még semmilyen közeli viszonyba nem került az mszmp-vel. az összes többi valahogyan mégis csak találkozott a komcsikkal a szadesztől ibolykán át a kdpn-s giczyig.

a jobbikról meg semmit nem tudunk:)

Stock 2012.04.07. 10:49:43

@belekotty: Nem kell nekem elhinned.., nèzz utána! Mert ez a felsőbbrendű duma vèr ciki egy olyan témában, amiről lövésed sincs, pusztán az alapján alkotsz vèleményt, ahogy elképzeled. Szánalmas!! Meg fogsz lepődni, nagyon!

belekotty 2012.04.07. 12:12:49

@Stock: Hülyegyerek! Hol nézzek utána? A kurucinfon? Szerencsétlen fasz vagy, hogy ilyeneket terjesztesz bizonyíték nélkül. A paranoiáddal orvoshoz kellene fordulnod!

Mr. Waszabi 2012.04.07. 12:51:34

@miro1: egészségedre. Én nem sajnálom tőled. Igyál egyet az egészségemre is, olyan szép tavaszi nap van. Egyébként meg ne várj szimpátiát, ha mindenkit lelibsizel, aki nem bólogat a véleményedhez, mert neki más van. Mondjuk a sajátja, nem egy politikai párté. Amilyen az adjon isten...

Mr. Waszabi 2012.04.07. 13:11:09

@Putyilov gyári melós: én már unom ezt a "mindig más a hibás" dumát. Sajnos nem érthetek vele egyet, mert személyes tapasztalatom szerint ezt az élet nem jutalmazza. Munkatársnak se választok olyan embert, aki minidg a kifogásokat keresi, mert megbízhatatlan, nem tud odaállni a szerre, amikor kéne. Mert gyenge.
Itt addig semmi nem lesz jobb, amíg mindig a felelős keresgélés, kifogás keresgélés, a kudracok megmagyarázása az első mozzanat, akármit baszott el a nép, vagy a kormány - ahelyett, hogy dolgoznának keményen, mindenki tenné, amit tud, amihez valóban ért. Siránkozásból, gyűlölködésből még nem lett semmi jobb, van rá precedens bőven történelmünk során.
Orbánnak igaza van a nemzeti önállóság tekintetében, csak éppen kurvára nem ért hozzá, hogyan is lehetne azt megvalósítani. Hát nem így, annyi biztos. Másolja azt , amibe Horthy is belebukott. Lehet ez sikeres? Nem hát. Mitől lenne az? A kettős beszédtől? A hazugságoktól? Az állampolgári és nemzetközi bizalom elvesztésétől? Érdekes hiedelmek.
Ha meggondolod, a kommunizmus után alig 10 évvel az emberek kezdték elhinni, hogy mi már egyenlőek vagyunk a nyugati országokkal. A magyar csoda? Fityfenét. Önámítás, vastagon. Maga Orbán kezdte lazítani, azt, amit jól kezdett el. Pontosabban , amit Bokros jól kezdett el. Rossz pályára állította amagyar politikai életet és a második esélykor nem a hibáit kezdte kikalapálni, hanem össze vissza keveri a kártyát, hogy senki ne lássa, hogy fingja nincs arról, mit kéne csinálni.
Amihez nyugati országoknak kellett 60-100 év stabil politikai és gazdasági berendezkedés, az nálunk 10 év alatt meglehet? Magyar hatékonyság mellett? Ki kéne venni a biliből legalább az egyik kezét itt sok embernek. Azzal megtörölhetnék szemüket, hogy tisztábban lássák valós helyzetünket.
A kommunizmus az, amikor mindenki állambácsitól /kormánytól várja a mannát. Etekintetben a legtöbb állampolgárunk kommunista szemléletű. Az állam legfőbb hibája és mulasztása, hogy nem tanították önállóságra az embereket. Az emberek meg nem veszik észre, hogy azért nem, mert a mindenkori magyar politikai hatalomnak ez így jó. Mondjuk a 20. század elejétől fogva folyvást. A sértettségre játszanak, kezdve az elbaszott Trianoni tárgyalással, amire Horthy építette vesztes ideológiáját, majd a kommunisták használták ki, 98-ban meg most Orbánék. Az MSZP-sek se különbek. Hiába kerülne pár böcsületes ember a parlamentbe, egy fecske nem csinál nyarat. Nincs támogatottsága, nem tud semmit érvényesíteni.
Az emebrek gondolkodásának kell változnia, erről mindenki maga tehet. A sok emberből lehet majd egyszer egy valóban dicsőséges nemzet. De dumából, cselekvés nélkül, az csak annyit ér, mint Orbán/Matolcsy sikerei - láthatatlan, mint a király új ruhája.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.04.07. 19:52:33

@Mr. Waszabi: Horthy belebukott, meg másolja, meg a faszom, bazmeg, az. Na, húzzál zsinagógiába, ha ilyen hülye vagy, és még hosszan unalmas is.

Mr. Waszabi 2012.04.07. 20:13:03

@Mr Falafel: bizony így van, látom megértetted. Na, töröld meg az orradat kisfiam, mielőtt elsírod magad:) Mással is megesett már, hogy tévedett, de ez még nem ok a paraszt viselkedésre. Itt sem.

Mr. Waszabi 2012.04.07. 20:28:27

@Alfőmérnök: ja. Magának. Meg az egyetemi haveroknak. Nem neked, nekem vagy bárkinek a köznépből. Ez nyilvánvalóan látszik az emútthúszévből. Kényelmesen ellavírozott munka nélkül ennyi ideig a nép adójából, mégis komoly vagyonra tett szert vállalkozás nélkül. Ügyes csávó, csak ez az apróság kicsit árnyalja nemzeti egység himnuszának tisztaságát.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.04.07. 20:41:36

@Mr. Waszabi: Mi van, buzi, te most tartod a Meleg Bátorság Perceit?

Mr. Waszabi 2012.04.07. 20:49:50

@Mr Falafel: ne erőlködj, mert beszarsz a végén kisfiam:) Nyugi van, húsvét, miegymás, ne idegesítsd fel magad:)

Stock 2012.04.08. 01:51:43

@belekotty: gugli a barátod kéne,hogy legyen, sacc másfél éve mindenütt megjelent,hogy az összes köztisztviselővel aláíratták (kötelezően, munkahelyvesztés terhe mellett) hogy hozzájárulnak (önként) lehallgathatóságukhoz!!!!!!!!!! én pedig azt pedzegetem, hogy azzal senki nem foglalkozik,hogy a hivatalokkal semmilyen jogviszonyban nem álló rokonaikkal is megteszik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
keress egy ismerőst a közszférából..... utána okoskodj!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.04.08. 10:51:39

@Mr. Waszabi: Úgy van, makimajom, szmájlizzad magad! Mártsál kétszer és egyél keserűt, balfasz!

Mr. Waszabi 2012.04.08. 10:59:03

@Mr Falafel: nyugodjá má le ocsisajt,meg beszarsz az erolkodestol:) Igyá egy söry,hátha lenyugszol. Orbán magát buktatja,te majom,mikor veszed már eszre? Megeri,hogy hülyét csinálsz magadból miatta? Na látod,hogy nem. Csigavér:)

belekotty 2012.04.08. 16:26:57

@Stock: Ezt benézted faszfej! Kormánytisztviselő vok. :-))

lima31 2012.04.08. 18:08:13

fidesz -nek nem tetszik ám az ezen poszton trónóló képecske:) csak szólok:)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.04.11. 16:51:54

ez a komment tökéletes:

"lehallgatták és megfigyelték Orbánt és feleségét" aztán felvették Orbánt egy minisztérium vezetőképző intézetébe...
A megfigyelésekből kiderült hogy jó elvtársak vagy hogy?" "

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.04.11. 16:55:14

@Mr. Waszabi: Másolja azt , amibe Horthy is belebukott"

pontosan mit is? nekem mint horthystának nem esik jól, ha egy bekezdésben van orbán és Horthy.

Kérdő101 2015.04.19. 12:22:53

Volt komcsikat kitenném a Parlamentböl...is :-)
süti beállítások módosítása