A Nagy Gyurcsány-Schmitt Lemondási Mátrix
2012. április 01. írta: TuRuL_2k2

A Nagy Gyurcsány-Schmitt Lemondási Mátrix

  „Takarodjon ez a morális államcsőd minél előbb, és lapuljon meg valami sivatagi országban.” – Ki, mikor és kiről írhatta ezt? 2006 vagy 2012, Gyurcsány vagy Schmitt?

  Kíváncsiságból összegyűjtöttük és táblázatba foglaltuk néhány vezető publicista és egyéb véleményvezér álláspontját 2006 őszéről és 2012 tavaszáról. Tudjuk, a két ügyet nem is lehet egy lapon említeni, almát a körtével, ésígytovább, mi mégis megtesszük: egyszerűen jó így látni. A két főhősőn kívül más politikus véleményét nem listázzuk, mivel nem lenne különösebb sportértéke, hogy kinek a lemondását követelték a Fidesz politikusai, Orbántól Semjénig, és kiét a (volt) szocialisták, Mesterházytól Molnár Csabáig. A különösen erős tartalmak félkövérítéssel jelölve.

  Gyurcsány Ferenc, 2006 Schmitt Pál, 2012
 Gyurcsány Ferenc  Maradjon!  Mondjon le!
 Schmitt Pál  Mondjon le!  Maradjon!
 Aczél Endre  Maradjon!  Mondjon le!
 Andrassew Iván  Maradjon!  Mondjon le!
 Bayer Zsolt    Mondjon le!
 Balavány György  Mondjon le!   Mondjon le!
 Bencsik András  Mondjon le!  Maradjon!
 Blahó Miklós  Maradjon!  
 Bodor Pál  Maradjon!  
 Dési János  Maradjon! *  Mondjon le!
 Esterházy Péter  Maradjon!  
 Gavra Gábor  Maradjon? Mondjon le? **  
 Hajós András  Mondjon le!  
 Hegedűs Zsuzsa  Mondjon le!  
 Heti Válasz szerk.  Mondjon le!  Mondjon le!
 Hont András  Maradjon? Mondjon le? ***  Mondjon le!
 Kerényi Imre  Mondjon le!  Maradjon!
 Konrád György  Maradjon!  
 Magyar Narancs szerk.  Maradjon!   Maradjon!
 Magyar Nemzet szerk.    Mondjon le!
 Nádas Péter  Maradjon!  
 Németh Péter  Maradjon!  Mondjon le!
 Népszabadság szerk.    Mondjon le!
 Professzorok Batthyány Köre  Mondjon le!  Mondjon le!
 Révész Sándor  Maradjon!  
 Sebes György    Mondjon le!
 Seres László    Mondjon le!
 Stefka István    Maradjon!
 Tamás Gáspár Miklós  Mondjon le!  
 Tanács István  Maradjon!  
 Tóta W. Árpád  Maradjon!  Mondjon le!
 Uj Péter  Mondjon le!  
     

* Dési János Az igazmondás kora című írása nincs
már az interneteken, ezért csak erős sejtés
** Gavra Gábor 2006-os publicisztikájáról nem tudtam
100%-osan eldönteni, hogy mi mellett foglal állást
*** Hont András Pogromozók című írása csak töredékesen
maradt fent, a részletből a maradás tűnik valószínűbbnek;
Hont figyelmünkbe ajánlotta egy másfél hónappal később,
a Népszabadságban megjelent írását, ami a következő
részletet is tartalmazza: „Demokratikus jogállamban csak az
írott jog 
kényszeríthető ki. Ez az egyik alapja annak a
képzeletbeli paktumnak, amit egymással kötöttünk.
A miniszterelnöknek nem kötelessége lemondania,
egyébként, ha ráér ilyesmire, akár meg is tehetné,
de ha marad, minden felelősség az övé. 

  A mátrixot folyamatosan frissítjük a további találatokkal, a javaslatokat kommentben is szívesen látjuk. 

Frissítés: Jobb lett volna, ha leírom az anyagkeresés és a kategorizálás – egyébként meglehetősen egyszerű – módszertanát, így ezt most pótlom. Alapvetően a 2006. szeptember 17. és szeptember 30. közötti megnyilatkozásokat néztem át a Google és a különféle orgánumok archívuma segítségével. Aki arról írt, hogy mondjon le!, takarodjon!, le kellett volna mondania, lemondása magától értetődik, az Mondjon le! zászlócskát kapott. Mindenki más a Maradjon! kategóriába került. Alapvetően ide kerültek azok is, akik arról írtak, hogy az is elképzelhető, hogy lemond, de ez csak afféle helyzetleírásként, nem személyes értékítéletként szerepel művükben, meg azok is, akik úgy fogalmaztak, hogy csak akkor mondjon le, ha találnak sokkal szebb, okosabb, programozottabb utódot a Piacok.
Gyurcsány és Schmitt, 2006 és 2012 összemérése semmilyen formában nem célja e posztnak, csak az érdekelt, hogy aki 2006-ban lemondást várt, az mit mond 2012-ben, és fordítva.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr174351503

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tavaszi zsongás 2012.04.06. 12:06:53

Kedves Naplóm!Lemondott a plágiumelnök. Végre hivatalába léphet az Alternatív Köztársasági Elnök Úr!   A művész úr gyönyörű szerelmes dalát küldöm az összes fasisztának ezen a gyönyörű tavaszi napon! Jelképezze ez a dal a szeretetet és a barátság...

Trackback: Miért marad Schmitt Pál? 2012.04.02. 11:51:03

A címben szereplő kérdést mostanság leginkább negatív kontextusban lehet hallani, s aki mondja, annak a szavaiból azt lehet kivenni: az illető szeretné, ha az államfő távozna posztjáról. Jelen bejegyzés is ezzel a kérdéssel foglalkozik, ám ahelyett, ho...

Trackback: Tulassay összeomlott a lelkiismeret súlya alatt 2012.04.01. 20:11:45

Sokan nem lepődtünk meg a mai nap nagy hírén. Tulassay Tivadar, akire a balliberális sakálhorda a hóhér szerepét osztotta a Köztársasági Elnök ellen indított, minden képzeletet felülmúlóan aljas boszorkányüldözés során, alig két nap alatt összeomlott g...

Trackback: Ez egy köztársasági elnök nélküli ország 2012.04.01. 19:30:16

Schmitt maradhat, de elnökként tekinteni rá? Na, az már biztosan lehetetlen. Bizony a politikai elit mindenhatóságának képe a tegnapi események után megdőlni látszik. Ami akár igaz, akár nem: határozottan jó érzés. Sokan Schmitt doktori címének visszav...

Trackback: Már nem fair play a fair play 2012.04.01. 15:47:55

Ismét terítéken vagyunk a nemzetközi sajtóban. No, nem az orzságimázsért felelős épp ki tudja hova tartozó hivatal rendelte meg a kampányt és egyelőre nem is úgy néz ki, bárki is egy lépést is tenne a kormányzat részéről a tűzoltás érdekében. Most ...

Trackback: Mit jelent az, hogy a köztársasági elnök sérthetetlen? 2012.04.01. 15:38:32

Nem lehet bírálni? Nem lehet felelősségre vonni? Nem lehet elmozdítani, ha nem akar lemondani magától? A kérdésre a válasz az ország Alaptörvényében és a Köztársasági elnök jogállásáról és javadalmazásáról szóló törvényben található. “A miniszter...

Trackback: Schmitt fenyegetőzik és a Semmelweis Egyetem szenátusát szidja 2012.04.01. 15:34:05

“Talán lesz valaki, talán lesz egy ügyvéd, aki utánamegy, hogy milyen alapon hagyta ki a Semmelweis Egyetem szenátusa a Magyar Akkreditációs Bizottságot” - mondta vasárnap reggel a közrádióban, azt sejtetve, hogy a doktori tanács jogellenes...

Trackback: Schmitt Pál Ph.D. fokozatot hazudott magának az Európai Parlament honlapján 2012.04.01. 15:29:59

  “Kisdoktori, megismétlem kisdoktori dolgozat volt, nem PhD “ – nyilatkozta Schmitt Pál január 18-án a Kossuth Rádióban. Alig két héttel később, március 30-án este a köztévében Obersovszky mikrofonjába ugyanezt nyilatkozta: “Ne felejt...

Trackback: Kettős mérce - Mi is az? 2012.04.01. 11:14:04

Azaz: Más szemében a szálkát is meglátja, a magáéban a gerendát sem. Kettős mérce az a döntési és ítéleti logikai helyzet, amikor ugyanolyan, vagy lényegi szempontból ugyanolyan helyzeteket más és másként, jellemzően ellentételesen ítél meg valaki. A ...

Trackback: Schmitt Pál TAKARODJ! 2012.04.01. 11:09:57

Mint a Hadkötelezettséget Ellenzők Ligája Figyelő Bizottságának egyik tagja, egyelőre csak saját nevemben felszólítom Schmitt Pált magyarosan, hogy megértse. Mert nem ért a szép szóból és a 2012.03.30-i esti tévés adásban is várhatóan csak palira akar ...

Trackback: Scmitt Pál egy szellemi és erkölcsi toprongy 2012.04.01. 11:09:44

Toprongy: Katonai és börtön szleng. Jelentése: szellemileg nevetségesen leépült emberszerűség. Teljesen és tökéletesen hülye. Tehát ennél már nincs lejjebb, felesleges is küzdeni érte. A judeo-kereszténység hazai nagy hitkomisszárjának, Joseph Rat...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az ős kaján 2012.04.01. 19:48:07

Az mszp-nek most már kellene Sólyom László ?

Amikor ők volták kormányon kézzel-lábbal tiltakoztak S.L. megválasztása ellen.

ökörpöröly 2012.04.01. 19:51:55

@Putyilov gyári melós: Tökéletesen egyetértek. Totális kultúrharc folyik minden szinten. Vagy bolsevik leszel, vagy megdöglesz. Shit Pál esete jól mutatja, hogy az állam felső szintjén milyen agyatlan, jellemtelen pártkatonák állnak. Nem csoda, hogy még a Bajnai-kormány óta is folyamatosan romlik a gazdasági helyzet, nő a CDS-felár, alapkamat az egekben.
Ráadásul az egész művelt világ rajtunk röhög. Kivéve a polyákok egy része, de azok is sötétek, mint a hétszentség.

Pantagruel 2012.04.01. 20:42:03

Tanulságos. Poén. (Monnyonle/Monnyonle)

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.04.01. 20:46:43

Már a Réthelyi is hibás? A fideszes gőg, sunyiság, aljasság, jellemtelenség azaz a "nemzeti fideszesség" hű megtestesítője.
És mindig csodálkoznak ha itthon és a világban nem szeretik őket. A világ a hülye, mindenkivel harcban állunk. A bóvli után már csalóknak is hívnak minket az orbáni szarháziságok miatt.
Orbán a gonosz törpe mennyi időt töltött az igazi munkaerőpiacon?
Pál annyira sérthetetlen, hogy akár embert is ölhet következmények nélkül?
Nagyon beteg és gonosz a gondolkodásotok bóvlisták, már aljasabbak vagytok a szociknál.
Takarodjatok még van egérút!

Putyilov gyári melós 2012.04.01. 20:51:51

@ökörpöröly:
A lengyeleket Antonoevicz Rolandon és a KIM honlapján bejegyzett Magyar-Lengyel Cserkésszövetségen szervezte ide, ugyanúgy, mint ahogy anno az elvtársi és a VITes szolidaritási kirándulásokat.

Orbán exportálni szeretné oda az unorthodox(leánykori nevén bolsevik) forradalmát és egy régi vonalas komcsin keresztül, Csizmadia Lászlón és a Hazafias Népfrontra hajazó CEFen keresztül pénzeli őket, 3,6 milliárd forintból.

Amúgy fel van élesztve az egész régi MSZMP besúgó és ügynökhálózat.

Csiken Disztroly · http://youtu.be/ipFHAAR8H-A 2012.04.01. 20:58:05

Annyira jól sikerült ez a cikk, hogy iziben bele is szerkesztem a legújabb doktori disszertációmba, amelynek címe A magyar tényfeltáró újságírás története a XX-XXI. században, avagy törököt fogtam, de nem ereszt.

Putyilov gyári melós 2012.04.01. 21:00:28

@Óriási fidesz bukás! Most lépjél a diktatúra ellen:

Ugyanazt csinálják,mint a részeg, aki miután összeokádta a környezetét és másokat,még neki áll feljebb, hogy minden tiszta okádék.

Mocskos, gerinctelen banda.

Ez a 70 éves szarházi, aki kinyalta az összes útjába eső segget így is, úgy is élete végéig luxusban fog élősködni a nyakunkon, tehát ezer százalék, hogy Orbán akarata tartja ott, mert mindenkit le akar magához rántani a mocskába.

Aki ellene van azt nem tudja, de az nem is érdekli, itt elsősorban a maradék tisztességes jobbos megtörése a cél.
Ha ezt a szart is lenyomja a torkukon, sőt, rákényszeríti őket, hogy még izletesnek is érezzék, akkor bármit megtehet velük. És erre szüksége is van, mert nincs pénze megvenni kilóra mindenkit, tehát fenyegetettséggel zsarolással kell megvennie a lojalitásukat, ugyanúgy, mint ahogy Kádár tette 56 után.
Aki nem nyal be neki a meleg szarig, az repül.
HÓDOLSZ VAGY PUSZTULSZ!

Putyilov gyári melós 2012.04.01. 21:04:23

@Óriási fidesz bukás! Most lépjél a diktatúra ellen:
"Orbán a gonosz törpe mennyi időt töltött az igazi munkaerőpiacon?"

Nem volt ideje rá,mert egyetem után a Mezőgazdasági Minisztérium elküldte az MSZMP vezetőképzőjébe foxi-maxi suliba :O)))

jardajagr · http://kozepeuropaisport.blog.hu 2012.04.01. 21:07:13

tóta w. nem írta, hogy Gyurcsány maradjon, csúsztat a cikkíró.
Schmitt és Gy. között az a kül¨nbség, hogy utóbbi még csak nem is egyéniség.
Mikor felmerült hogy Schmitt NOB-elnök lehet, akkor egy k¨lföldi úságban elolvastam az esélylatolgatásokat. Schmittet fontoskodó pojácának nevezték, akit az újságírók megmosolyognak. Ledöbbentem, mert azt hittem addig, hogy a NOB 2., vagy mit tudom hányadik embere, egy hibátlan magyar díszpéldány, akit csak elismerés övez mindenhol a világon. Na, mára értem.

ki kicsoda 2012.04.01. 21:10:10

... ti itt valamennyien internet használók lennétek és ehhez képest 2008 óta hozzáférhető:

www.youtube.com/results?search_query=januspannonius68&oq=januspannonius68&aq=f&aqi=p-p1&aql=&gs_l=youtube-psuggest.12..35i39.42216l59444l0l65811l16l16l0l0l0l0l782l6907l0j1j0j7j5j2j1l16l0.

... ez egy link, ahol hallhatók, azok a dolgok, miszerint az, hogy létrejöhetett a nemzet kirablására a Puch-Simicska paktum, azt jelenti, hogy a kádári titkosszolgálatok ott vannak a pártok, s mára a gazdasági hatalmasságok "védelmi" szolgálatai formájában azok mögött. Az a "tudás", amit a szocializmus idején szereztek, mára bővült újkori disznóságok "tudásával" A felvételeken, Kövér és Demeteren kívül az a Horváth József hallható, akiről Dávid Ibolya, élő tv adásban árulta el, hogy volt III/III-as operatív tiszt létére, Orbánék NBH-jának polgári titkosszolgálatokat irányító igazgatóhelyettese, amikor Dávidot ki akarták nyírni, az UD "tulajdonosa", Csányi birodalmának "védelmét" ellátó, s mindezek tudtával ma az AVH katonai titkosszolgálatait irányító igazgatóhelyettese

jardajagr · http://kozepeuropaisport.blog.hu 2012.04.01. 21:11:02

pardon, természetesen Schmitt a "nem-egyéniség", nem Gyurcsány, akit szintén nem tartok szimpatikusnak, de legalább valamilyen.

Putyilov gyári melós 2012.04.01. 21:16:09

@ki kicsoda:

Azt a III/IIIas Horváthot alig egy hónapja nevezték ki dandártábonokká.

egysegelem 2012.04.01. 21:22:25

@jardajagr: Jogos, Worluk sehol nem irja, hogy maradnia kellene.

ki kicsoda 2012.04.01. 21:23:40

... mielőtt a barna ingesek dörzsölnék a markukat: épp a náluk lévő "hiteles" bizonyítékok igazolják, hogy ők ennek a kádári titkosszolgálati csapatnak a kreálmányai, ők tartják sakkban a pártokat ...

... használjátok a fejeteket! ... hogy kerülhetnének szövegértéssel küszködő, szerencsétlen, futball huligánokhoz valódi lejáratásra, kicsinálásra alkalmas dokumentumok?

... hát az őket a tv felgyújtására, a főváros felforgatására megszervező és életben, sőt a hatalom közelében maradni akaró és tudó III/III-as operatív tisztek

dr kíváncsivagyok 2012.04.01. 21:24:53

Gyurcsány egy grál-lovag ehhez a jellemtelen senkihez képest....ugyanis Ő pontosan azt mondta az emlékezetes beszédben (vágatlanul) , hogy hazudtak ( az összes politikus !!!) éjjel - nappal és ennek véget kéne vetni ! Ezzel szemben S P keni a szart mindenkire,...csak Ő nem hibás ( 95 % szó szerinti másolás mellett ) !!

ki kicsoda 2012.04.01. 21:29:33

@ki kicsoda: ... III/III-as operatív tisztek révén.

Putyilov gyári melós 2012.04.01. 21:32:58

@Malachi:

Schmitt elvtárs ellátogat egy két kistelepülésre, ahol a kivezényelt közmunkások és a buszokkal szállított bértapsolók meleg, elvtársi légkörben fogadják és Hegedűs Zsuzsával majd kacsát, disznót oszt a népnek.
Azon kívűl Schmitt elvtársat meg fogja látogatni néhány orosz köztársaság legfőbb embere is.
Schmitt elvtárs ez után kilátogat Csángóföldre, ahol pár millió forintos adományt oszt a helyi iskolának és az egyháznak és a nép szintén elvtársi meleg fogadtatásban fogja részesíteni, élén a papokkal.
Pár hét múlva megszervezik Schmitt elvtársnak a Békamenetet, amelyen a megjelenés kötelező lesz a a Fideszes nómenklatúra számára, elhelyeznek pár cikket a jobber lapokban, hogy aki nem támogatja Schmitt elvtársat az nem is magyar, hanem idegenszívű kutya, aztán az után közli Mráz elvtárs, hogy Schmitt elvtárs qrva népszerű.
És a szar már le is van tolva, sőt ízletesnek is fogják érezni a jobber elvtársak és nem győznek őszinte elvtársi önkritikát gyakorolni, hogy kételkedni mertek Schmitt elvtársban és Pártban, no meg a Kedves Vezető elvtárs bölcsességében, hogy kinevezte elnöknek.

Az egész ÁFA nélkül kihozható 1 milliárdból és még a slepp egy része is keres rajta.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.04.01. 21:35:03

@bbjnick: az "embervadászat" nem keverendő össze azzal, hogy valaki "disznóságot csinál és lebukik".
Elvi kérdés, valóban.
Egyébként Schmitt kezében volt a megoldás, addig se jutott volna az embervadászat (ha nincs más), hogy "MONNYONLE", ha becsületesen, bibliaforgatásban megerősödött ujjait morzsolgatva elmondja, hogy bizony ez volt a normál doktori eljárás akkoriban a magafajta befutott exsportolók/polfelszopók számára, és ha már adott volt a lehetőség, lóf*szt volt kedve annyit dolgozni, mint ami Kovács III. Béla egyetemi tudományos segédmunkatárstól nyilvánvalóan elvárt volt.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.01. 21:38:30

@Putyilov gyári melós: A fejtegetésed sajnos igaz. Annyi benne a hiba, hogy azért mert 2 millió balnaci jobboldalinak hazudja magát még nem lesznek azok.
Annyi viszont pozitívum, hogy 6 millió szavazó nem támogatja őket, ezt kellene kihasználni.

szempontpuska 2012.04.01. 21:39:21

@betyár: gyors segítség a feljelentéshez (nem kell postára menni):

nmhh.hu/index.php?id=hir&cid=17266

:-)

Putyilov gyári melós 2012.04.01. 21:45:23

@Dr. vladys73-Vonajugend által kiképzett fényharcos:

Mondtam, polgári engedetlenségi mozgalom a kulcsszó.
Csak ahhoz vér kell a pucába.

Pl. meg lehet nyugodtan tagadni az SZJA bevallás aláírását az állam és az állami vezetők erkölcstelenségére hivatkozva.
Egy erkölcstelen államnak nincs valódi hatalma, csak az általa keltett félelem ad neki hatalmat.

Viktus 2012.04.01. 21:48:57

@cutcopy:

Ahm ergo a tetten ért tolvaj csak a büntetendő a később lebukott pedig nem?

Malachi 2012.04.01. 21:56:11

@Putyilov gyári melós: de érted, ez az érvelés. hogy csak az egyik tábor érvei. előbb várjuk meg a tolvajmosdatókét is. mert akkor mindjárt más lesz. meg egyáltalán - miféle egyik tábor? már úgy érti azok, akikben maradt valamiféle erkölcsi érzék? akkor a többiek mik? és most várjuk meg a kutatással, hogy beérjen a nyaloncok munkájának a gyümölcse?

mert arra számít, hogy beérik? nem, egyszerűen ilyen nincsen. ez a velünk élő szocializmus, a rohadt életbe, csütörtök óta 30 évet zuhantunk vissza az időben. pedig akkor még gyerek voltam és nem értettem semmit. most már kapiskálom.

Putyilov gyári melós 2012.04.01. 22:01:39

@Putyilov gyári melós:
Vagy egy másik polgári engedetlenségi eszköz az lenne, hogy levelet írni a BM adatnyilvántartónak, hogy kéri az ember, hogy töröljék a magyar állampolgárságát, mivel nem kíván közösséget vállalni az állam erkölcstelen vezetőivel.

Pár ezer levél már megtenné a hatását, szerintem nagyon kapkodnák a Fijjugok a fejüket,hogy miez is kezdjenek több ezer olyan mukival, aki magyar, itt is él, de nem kíván az ország állampolgára lenni, tehát tulajdonképpen valami menekültféle, aki az istennek se akar disszidálni :O)))

Putyilov gyári melós 2012.04.01. 22:05:36

@cutcopy:
Ha félrelép a feleséged, akkor nem is csal meg, amíg nem tudsz róla, sőt a szomszéd a hibás ha figyelmeztet rá, hogy pasik járnak hozzá :O)))

Mondjuk hallottam már ilyenről, a faszi azóta is büszkén hordja a szarvait, a szemét behunyja az asszonyka kalandjain és ócsárolja a szomszédját :O))))

cutcopy 2012.04.01. 22:22:30

@Putyilov gyári melós: És akkor most szerinted Schmitt a feleség, a férj meg az egyetem, vagy mi ebben a pláne..?

cutcopy 2012.04.01. 22:28:33

@Viktus: Lebukott.. jól van öreg híreszteld ezt a maszlagot annak aki megérdemli..

Viktus 2012.04.01. 22:32:10

@cutcopy:

Miért szerinted minek nevezik azt, ha v.kinek észreveszik, hogy a neve alatt futó munka több, mint 90% másolat?

Putyilov gyári melós 2012.04.01. 22:50:18

@cutcopy:

Te próbáltad a szart kenegetni, én egy másik hasonlatot adtam.
Schmitt már mindenkit leokádott, aki a csalását szóvá tette és még mindig vannak, akik a szarvat büszkén viselik, pedig elsősorban a saját híveit csapta be, csalta meg.

Aki eddig nem bírta az öreg szarjancsit, annak gyakorlatilag úgy is mindegy, hogy mekkora gazember.
A lebukása annak pofon, aki kedvelte, ezért is próbálja nem tudomásul venni, hanem mindenféle indokkal mentegetni.
Nehéz azt bevallani, hogy az ember egy felszarvazott balek, akit jól kihasználtak.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.04.01. 22:53:07

@Viktus: Hagyja, reménytelen. Ennek az idiótának Tulassay is áruló.

Viktus 2012.04.01. 23:01:59

@Lavrentyij Pavlovics Berija:

Ez van a szocializmus öröksége nem mostanság hal ki ... mutyi, erkölcs nem mostanság lesz érték, ha un. jobboldaliaknak is mindjárt rendben van, ha a "sajátjuk" sérti az alapvető erkölcsi normákat.

@cutcopy:

Tudod még önmagában az sem lett volna gond, ha elismeri mindjárt a "tévedését" lásd. másolt doktori, és lemond a doktoriról annyi, de nem ő elkezdett HAZUDOZNI, és máig hazudozik össze-vissza.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.04.01. 23:16:56

@Viktus: Ez már a szadista bomlasztás eredménye. A komcsi időkben a puskázó diák megszívta, ha lebukott (kivéve ha fontos elvtárs volt), míg az utóbbi időben viszont egyenesen nekik áll feljebb.

@strom07: T. moderátorok! Nem lehetne az összes 07-re végződő nickű fasszopót kitiltani a francba? Unom már a szűrést.

cutcopy 2012.04.01. 23:18:49

@Viktus: Jó, most már vagy szedd össze magad vagy pedig végy egy konzulenst mert a te értekezésed nem ér semmit még itt sem..

Viktus 2012.04.01. 23:19:24

@Lavrentyij Pavlovics Berija:

Nem fogod tudni degeszre keresni magad :P

cutcopy 2012.04.01. 23:19:48

@Putyilov gyári melós: Tudom, meg még a kayaibrahim is..

Viktus 2012.04.01. 23:19:57

@cutcopy:

Ez aztán nagyon frappáns volt.

cutcopy 2012.04.01. 23:21:27

@Viktus: És sajtószabadság sincs, igaz millás..?

cutcopy 2012.04.01. 23:22:19

@Viktus: "Ez aztán nagyon frappáns volt"

Akkor légyszíves vedd figyelembe..

Viktus 2012.04.01. 23:27:43

@cutcopy:

Gondoltam nem vagy egy zseni, de ennyire csak nem lehetsz hülye. Sajtószabadság hogy jön ide? egyébként nincsen, ahogyan egész Európában sincs lényegében, mert mindenhol korlátozzák. Bár nem értem ennek mi köze a köztársasági elnök erkölcsi bukásához?
Millás? az milyen?

cutcopy 2012.04.01. 23:42:15

@Viktus: "Millás? az milyen?"

Az pont olyan mint te..

Putyilov gyári melós 2012.04.01. 23:44:36

@cutcopy:

Az is egy jó nagy félrekúrása volt az asszonykátoknak, akit azóta is szűzlányként kezeltek és azt okádjátok le, aki a félrekúrását szóvá teszi.

Azóta már végigment a szűzkislányon a fél falu és a bordélyba is beállt, de ti mindig félrefordultok és büszkén hordjátok a szarvat :O)))

Mondom, nehéz a baleklétet tudomásul venni, jó nektek a Pali, madárnak ott vagytok ti. :O)))
És különben is a Julcsi meg a Marcsi is qrva, oszt ezzel el is van az erkölcsi fölény intézve.

cutcopy 2012.04.01. 23:50:18

@Putyilov gyári melós: Neked a köcsödör.hu-ra kéne írogatnod..

Viktus 2012.04.01. 23:52:15

@cutcopy:

Nem túl összetett a világképed az biztos.

cutcopy 2012.04.01. 23:54:50

@Viktus: Azt abbam meg miért vagy biztos..?

Putyilov gyári melós 2012.04.02. 00:07:59

@cutcopy:

Mér, oda kik írnak, szűzkislányt játszó ribancok?
Megnézem, mert imádok röhögni, ide is azért járok :O)))

Putyilov gyári melós 2012.04.02. 00:15:36

@Hepci:
Biztos Pali bánál tanult hejjesen írni, esetleg szolidarít Pártunk és Ártányunk, hőn szeretett országunk díszkulájával :O)))

Viktus 2012.04.02. 00:15:48

@cutcopy:

A hangyányi agyadban nagyjából annyi jut el a világból, hogy van narancs, szegfű meg v.mi milla :D

cutcopy 2012.04.02. 00:19:38

@Putyilov gyári melós: oké nézd meg és addig ne gyere vissza míg meg nem találtad.. )

Putyilov gyári melós 2012.04.02. 00:20:12

@Viktus:

Á, olyan sok már nem, csak annyi,hogy aki nincs velünk, az ellenünk, aki Pártot támadja, az ellenség.

cutcopy 2012.04.02. 00:20:44

@Viktus: Felőlem lehetsz elszánt arcú Jobbikos is.. )

Putyilov gyári melós 2012.04.02. 00:21:38

@cutcopy:

Há most mér mennyek el, amikor itt vagy te, oszt olyan jót lehet rajtad röhögni, ahogy illegeted-billegeted magad a szarvaiddal :O))))

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.04.02. 00:26:59

@Viktus: Pedig már gondoltam arra, hogy felajánlom fiaim szolgálatát a NMHH-nak.

@Hepci: grammarnáci :)

cutcopy 2012.04.02. 00:29:46

@Putyilov gyári melós: Oké akkor megyek én, röhögjetek egymáson viktussal..

Putyilov gyári melós 2012.04.02. 00:49:42

Na Fideszes elvtársak, lehet a szarevésre felkészíteni a gyomrotokat!

Mondtam én, hogy Orbán farka van Schmitt elvtársban és leszarja a fejeteket!
Ha tetszik, ha nem, részt kell vállalnotok Pál elvtárs erkölcstelenségében, tehát tudomásul venni, hogy egy erkölcstelen, csaló, szélhámos pártot támogattok, tehát magatok is erkölcstelen, szélhámos, csalók vagytok.

Ha nem tetszik, akkor oda az állami bulik, jó fizetés, katedrák, extrák.
Orbán úgy kezel benneteket, mint a qrvákat, és ti hagyjátok is mert gyávák vagytok, no meg már megszoktátok, és már élvezitek is.

"Nem sok esélye lesz a köztársasági elnök péntek esti bejelentésével elégedetlen fideszes képviselőknek a parlamentben. Bár a legszerényebb fideszes becslések szerint is legalább a képviselőcsoport fele várta azt, hogy Schmitt Pál kisdoktorijának elvesztése után bejelenti lemondását, de a csalódott, és helyzetet morálisan menetelhetetlennek ítélő képviselők véleményét a legkevésbé sem akarja megvitatni a hétfői frakcióülésen Orbán Viktor.

A miniszterelnök még kormánytagoknak sem hagyott teret a pénteki kabinetülésen az ellenvéleményük kifejtésére. Orbán kész tényként közölte a résztvevőkkel, hogy Schmitt a történtek ellenére továbbra is a Sándor-palota lakója marad."
index.hu/belfold/2012/04/01/az_osszes_kisdoktori_atvilagitasaval_mentenek_schmittet/

Putyilov gyári melós 2012.04.02. 01:00:13

@Putyilov gyári melós:

Oszt lehet tovább hazudozni arról, hogy demokrácia van, nem egy uborkafára felkapaszkodott pártállami fasz egyszemélyi diktatúrája, akinek ti csak a HASZNOS IDIÓTÁI vagytok!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.04.02. 05:10:23

@Hepci:

"Schmitt kezében volt a megoldás, addig se jutott volna az embervadászat (ha nincs más), hogy "MONNYONLE", ha becsületesen, bibliaforgatásban megerősödött ujjait morzsolgatva elmondja, hogy bizony ez volt a normál doktori eljárás akkoriban a magafajta befutott exsportolók/polfelszopók számára, és ha már adott volt a lehetőség, lóf*szt volt kedve annyit dolgozni, mint ami Kovács III. Béla egyetemi tudományos segédmunkatárstól nyilvánvalóan elvárt volt." --- írja/írod.

Ahogy az űzött vad "kezében" is ott a megoldás: nem úznék, hajtanák a vadászok, ha szépen odatipegne eléjük, térdreereszkedne, alázatosan elkérné tőlük nyúzókésüket és átvágná vele saját nyaki ütőerét, majd a vadászok szeme előtt, azok vérgőzigényét kielégítendő, békésen elvérezne.

Egy dolog, hogy nekem nem tetszik valami, valamit jogtalannak és/vagy erkölcstelennek érzek/tartok, s azt szóvá teszem és/vagy a hivatalos utakon az ellen tenni próbálok és egy másik dolog az embervadászat. Egy általam erkölcsi rossznak vélt jelenség ellen egy másik (adott esetben súlyosabb) erkölcsi rosszal küzdeni maga is erkölcsi rossz és nem meggyógyítja, hanem mélyíti az igazságon esett sebet.

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.04.02. 05:20:24

@royslade:

"ezt a bejegyzésedet értsem úgy, hogy TE hívő keresztény vagy, én meg nem?" --- kérdezed.

Értsd úgy, ahogy odaírtam: " 'akarjuk-e relativizálni az erkölcsi normáinkat? Elvi kérdés --- eldöntendő!' --- kérdezed.

Van ebben a társadalomban egységes erkölcsi norma? Erre a liberálisok --- ha valaki hiányolja azt --- rendre azt a választ adják, hogy nincs, mert olyan nem is lehet. Egységes jogrendünk van, éljünk azzal, ahogy tudunk. Jogrendünk mit mond a 'Schmitt-ügyről'?

Te összekevered a közvéleményt, a közhangulatot (végeredményében a saját véleményedet) az egységes erkölcsi normával. Jó, nem (csak) a te hibád, mert megvezetnek. De én most szóltam! ;-) Én (katolikus lévén) az egységes erkölcsi rend híve vagyok, de nem biztos, hogy te annak az egységes erkölcsi rendnek maradéktalanul örülnél:-)"

ü
bbjnick

maskep 2012.04.02. 09:09:44

Kedves Turulmadár!

Én hibásnak tartom a Schmitt-Gyurcsány összevetést. Az adekvát összevetés az őszödi beszéd összevetése a wikileaks-szel volt, és még mindig nincs feldolgozva. Mondták, hogy Orbánról úgyis tudott volt, hogy hazudik, meg hogy a Fidesz nem egy párt, hanem egy vallás, meg hogy a gyurcsányi hazudozás már fölemelte a tűréshatárt. Viszont volna itt mégegy érdemes motívum is a két eset különböző fogadtatásában, ami kínosan passzol a Schmitt ügyhöz...

Bár ez sem tökéletes összevetés, de erre a helyzetre sokkal megfelelőbb párhuzam: Vesd össze szerintem Schmitt Pál helyzetét inkább azzal, mikor a 2006. augusztus 20.-i vihar utánnem mondott le és nem lett leváltva, és el lett hazudva a szerepe, ezáltal nyilvánvalóan és alapvetően megrendült a Gyurcsány-kormányba vetett erkölcsi közbizalom. És nem egészen egy hónappal később, szeptember 17.-én, ezen az eltussolás-parázson lobbant föl az őszödi beszéd...

maskep 2012.04.02. 09:12:44

@maskep: ...És a rejtvény megfejtése: Szilvásy György miniszter... Az ő dicstelen viselkedése a 2006. augusztus 20.-i tragédia után, és Gyurcsány mellette való kiállása és/vagy megtartása, ragaszkodása hasonlít a mostan Schmitt-ügyre - szerintem. És ezután jött a szikra...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.04.02. 11:44:28

„Alapvetően a 2006. szeptember 17. és szeptember 30. közötti megnyilatkozásokat néztem át a Google és a különféle orgánumok archívuma segítségével. Aki arról írt, hogy mondjon le!, takarodjon!, le kellett volna mondania, lemondása magától értetődik, az Mondjon le! zászlócskát kapott.”

zseniális! így a 2 nap múlva ultimátumozó viktor pont ki tudott maradni, nehogy szembe kelljen állítani az akkori és a mostani hozzáállását. mert az olyan ciki lenne.

miközben mindenki, aki nem írta le szó szerint, hogy monnyonle, az automatikusan gyurcsányistaként szerepel.

esküszöm, zseniális.

egy apró bibi van. orbán viktor valóban nem mondta azt, hogy monnynle, azonban 2006. szeptember 21-én mintha elejtett volna pár szót az ügyről

index.hu/belfold/ov0821/

két eset van: vagy szépen, becsületesen, ahogy illik, beteszitek az akkor lemondást, most maradást akarók közé, vagy a saját metódusotokat követve az akkor távozást nem követel aljadék gyurcsányisták közé teszitek, vagy a harmadik módon köpitek magatokat szembe: továbbra is azt tetetitek, hogy egy szava sem volt az ügyről.

nem tudom, melyik a kínosabb. már azon a magyarázkodáson kívül, amit utólag magyarázat helyett odabasztatok, hogy meg kelljen kerülnötök ezt a sajnálatos problémát

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.04.02. 12:46:25

@Malachi:

á, ez csak áprilisi tréfa. :)

Miki innen 2012.04.04. 00:39:37

Hogy egyesek milyen alpári stílust tudnak megütni... És nem tudom elhinni, hogy egy-egy leírt érv valamennyire is komolyan gondolt lehetett, akár egy pillanatig is. Úgy látom eljutunk megint oda, hogy Feri a sztár...

tewton 2012.04.30. 22:12:37

és akkor most kérünk egy új hasábot, "gyurcsányi 2012" fejléccel :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2017.04.07. 11:15:03

Orbán elfáradt, ideje mennie.

mno.hu/belfold/solymosi-orban-elfaradt-adja-at-a-kormanyzast-navracsicsnak-2393771
"Orbán Viktor miniszterelnök „elfáradt”, a CEU-ügy is azt mutatja, hogy elveszítette a realitásérzékét – erről Solymosi Frigyes akadémikus beszélt a Hír TV Egyenesen Kálmán Olgával című műsorában csütörtökön.

A Professzorok Batthyány Körének volt tagja két megoldást vázolt fel. Solymosi optimizmusát az adja, hogy akármennyire is nehéz, a kormány belátja, hogy ez nem mehet tovább: „ebből nekik sincs semmi hasznuk, az országnak csak kára származik, tehát végeredményben valamilyen módon belátással bírnak”. Hozzátette: „Ha ez nem sikerül – itt jön az én csattanóm –, akkor le kell mondania a kormányfőnek. A kormányfő – ezt kétszer javasoltam az elmúlt nem tudom, hány évben, húsz évben – elfáradt” – fogalmazott Solymosi."

Jean Sol Partre 2017.04.07. 11:41:18

@Doomhammer: Orbán ezek után nyilván átgondolja és simán lemond, pont az a személyiség.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2017.04.07. 12:39:17

@Jean Sol Partre:
Nem, ez mást mutat. Azt, hogy Orbán távozásáról legalábbis beszélnek. Először egyébként nyíltan itt hangzott el:

index.hu/velemeny/2017/03/27/szaz_ev_szorongas_magyar_rezsimek_felzarkozas_orban_krisztian/

A professzor megszólalását egyébként én a jó öreg Kádár-féle vízipólós taktika alkalmazásának tartom. Tudja, Kádárról mondták, hogy megvárja, míg az ellenfelei jó magasra feltempózzák magukat (ahogy a vízipólósok kiemelkednek a vízből akcióra készen), majd kiválasztja azt, aki szerinte túl magasra jött fel és gyorsan a víz alá nyomja. Navracsics neve már jó párszor feljött, mint Orbán-alternatíva és ebben a pillanatban a Fideszben valóban ő az egyedüli, aki képes lenne Orbánt kihívni. Van pénze és vannak kapcsolatai, alkalmas lenne egy Bajnai-féle ügyvivőnek a következő választásig. Választást nyerni persze nem képes, dehát Bajnai sem azért volt ott, hogy nyerjen.

Orbán igazi kihívója nem a Fideszen belül van, az a párt úgy van megkonstruálva, hogy ilyen ott ne is legyen. Egyébként pedig meggyőződésem, hogy Orbán parancsra cselekszik a CEU-val kapcsolatban, most azt gondolom, hogy a gyanúsan hallgató németek parancsára.

Jean Sol Partre 2017.04.07. 13:23:31

@Doomhammer: szerintem ez csak kis magánakció és komolytalan. Volt már ilyen, az is hamvában holt. Nincs most az a helyzet és az az erő, amelyik képes lenne rá.

Az persze lehet, hogy Navrasics ellen szól a dolog, de hát ő sincs abban a pozícióban, hogy szükség lenne őt lenyomni.

A parancsban egyetértünk, de szerintem Putyin a megrendelő.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2017.04.07. 13:49:19

@Jean Sol Partre:
"A parancsban egyetértünk, de szerintem Putyin a megrendelő. "

Igen, ez egy másik lehetőség. Eszerint Putyin a paksi hitelért cserébe azt kérné, hogy számoljanak fel egy USA lerakatot. Tulajdonképpen racionális (Putyin mindig az), én is ezt tenném a helyében.

Ugyanakkor én mostanában óvatos vagyok a "mindenért az oroszok felelősek" kijelentésekkel. Az oroszok egyszerűen nem ilyen erősek. Szerintem Orbán egyszerűen eltaktikázta magát és nem értette meg, milyen erők védik a CEU-t. Ebben az esetben más országok érdekei miatt magyar érdekeket tett kockára - nem először egyébként és a eddig is jelentős kárt okozva. Én ezért gondolom, hogy Orbán elgaloppírozta magát, mivel belevitte Magyarországot olyan konfliktusokba, amelyekhez tulajdonképpen semmi közünk, a kimenetelükhöz hasznunk se kötődik, a kár és a rizikó viszont a mienk. Ilyen az Ukrajna-konfliktus az EU/USA és Oroszország között.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2017.04.07. 18:29:46

@Jean Sol Partre:
Tehát szóba került, hogy Orbán elhúzhatna.
nepszava.hu/cikk/1125942-konrad-gyorgyvalaszlevel-magyarorszag-miniszterelnokenek
"Ön húsz évvel ezelőtt lett kormányfő, tizenegy évet töltött hatalomban, vagy annak a közelében. Nem volt elég?

Meggyőződésem, hogy a rendszerváltozás óta Ön volt a legkártékonyabb magyar politikus.

Senki másnak nem sikerült annyi megalapozatlan állítást és igaztalan rágalmat felhalmoznia, Ön a bajnok.

A legderekabb hazafias cselekedete az lenne, uram, ha lemondana az állásáról."

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2017.04.08. 15:50:09

@Jean Sol Partre:
Na most akkor menjen maga szerint Orbán vagy maradjon?

Az én álláspontomat már elmondtam: Gyurcsánnyal ezek ketten tönkretették a magyar demokráciát és ennek eredményeképpen eljutottunk oda, hogy a Kádár-rendszer fogalmait kell használjuk a mára. Tehát mindkettő húzzon a vérbe. Úgy lenne igazságos, hogy Orbán egy választáson bukjon meg, szeretném látni a hökkent orcáját, mint 2002-ben.

Jean Sol Partre 2017.04.08. 20:39:27

@Doomhammer: menjen hát, nincs ebben vita.
Abban igen, hogy szerintem úgy lenne igazságos, ha börtönbe menne a bandájával együtt. Azt se bánom, ha Gyurcsányt is viszik.

maroz 2017.04.09. 21:32:22

@Jean Sol Partre: És ha Trump? Vagy ezt már kérdeztem? ;)

HToma 2017.04.09. 22:08:01

@Doomhammer: a németeknek miért jó ha bezár a CEU?
Egy korábbi kommentjében azt mondta, Orbán az EU-tól kapta a parancsot, hogy állítsa meg a menekülteket, csak az EU nem számított arra, hogy ezt Orbán rasszizmussal körítve fogja megtenni. Ha az EU adta a parancsot, Orbán miért nem mondja a bírálóinak, de hát én az EU-tól kaptam a parancsot.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2017.04.09. 22:43:18

@HToma:
"Ha az EU adta a parancsot, Orbán miért nem mondja a bírálóinak, de hát én az EU-tól kaptam a parancsot. "

Azt speciel tudom, hogy az EU-tól kapta a parancsot. Hogy Orbán miért nem ezt mondja, azt nem tudom. Szerintem azért, mert akkor kiderülne, hogy a sokat szajkózott magyar érdek helyett egyszerűen letiszteleg és csinálja. Mit sem törődve azzal, hogy a menekültek kérdésében kerítéssel választja el az anyaországot és a vajdasági magyarokat, valamint lehet hivatkozni ismét a közismert magyar brutalitásra, hogy itt terhes anyákat és gyerekeket csicskáztatnak a "tranzitzónában".

Azt tudja, hogy amikor a magyarországi zsidók Auschwitz-ba szállítása zajlott, akkor a németek csináltak egy propagandafilmet, amit csak külföldön mutogattak? Ez arról szólt, milyen brutálisan bánnak a magyarok a transzportokkal, ehhez képest a németek mennyire emberségesek és orvosi ellátásban részesítik a bántalmazott embereket. Ez a film fennmaradt.

"a németeknek miért jó ha bezár a CEU?"

Talán mert egy USA lerakat, ami akadályozza a céljaikat.

HToma 2017.04.09. 22:51:09

@Doomhammer: A németeknek vannak céljai? Gazdaságiak biztos vannak, de azon kívül.

Jean Sol Partre 2017.04.09. 22:59:13

@maroz: szerintem erre kicsi az esély. Trump nagyobban játszik, mint hogy egy zsebdiktátorral szórakozzon, és Sorost sem itt fogja elkapni.

maroz 2017.04.10. 06:49:16

@Jean Sol Partre: Olyan szegény csak nem lehet, hogy ne legyen egy slapaja, aki többé-kevésbé önállóan viszi az ügynek ezt a részét.

Érdekelne, hogy miért tartod jó leíró narratívának ezt a zsebdiktátorkodást. Pláne most, amikor a gyarmati elit az ideológiai megszállók mellett tüntet, akik végső soron az uniós transzferek segítségével hatalomban tartják a helytartót. Milyen diktátor az, akiről az elit sem veszi észre, hogy diktátor lenne, csak akkor, amikor az ő előjogaik és kiváltságaik kerülnének egy icipicit megpiszkálásra? Mi a diktátor ellentéte ebben az esetben? Egy ízig-vérig antipopulista vezető, aki a nép (mert ugye az hülye, meg sem érdemli az elitet) ellenére vezet?

Jean Sol Partre 2017.04.10. 10:23:19

@maroz: "Milyen diktátor az, akiről az elit sem veszi észre, hogy diktátor lenne"

Dehogynem veszi észre. Az, hogy a helyzet ennél faramucibb (ahogy írod és igazad van), az egy más kérdés. De attól, hogy az elit egy része kiszolgálja a diktátort, a másik része pedig nem ért semmit (amúgy a kiszolgálók sem), az nem befolyásolja a vezér minősítését.
Zsebdiktátor pedig 2 okból, egyrészt mert pici az ország és eképp a hatalom is, másrészt mert végeredményben nem ő diktál, csak végrehajtja a tollbamondást, ráadásul minimum kétfelől kapja az ukázt.

maroz 2017.04.10. 10:34:49

@Jean Sol Partre: Érdemben egyfelől, hiszen ha innen, a fotelemből nézem, akkor teljesen mindegy, hogy milyen nacionálé mögé bújva diktál a tőke. Az elit azt nem veszi észre, hogy Orbán, amennyiben zsebdiktátor, akkor a tőke diktátumait hajtja végre, és azért nem veszi észre, mert azt ő nem tartja diktatúrának. Holott minden érzelmi elem nélkül is az. Szerintem ez vicces: az elit nem tartja diktátornak a diktátort, de zsebdiktátornak tartja a helytartóját. Tudod ez mire hajaz? "Ha ezt Sztálin elvtárs tudná, biztosan nem engedné!!!"

Szerintem ez valahol vicces is.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2017.04.10. 11:20:55

@maroz: Na ez az a pont, ahol bizonyos narratívák nyugodtan össze is érhetnének, mert szinte pont így látom én is.
És szerintem is vicces, meg az is, hogy csak ezért jelentkeztem be reptében, hogy ezt ide leírjam ;-)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2017.04.10. 12:02:59

@HToma:
"A németeknek vannak céljai? Gazdaságiak biztos vannak, de azon kívül. "

Németországot alaposan megdicsérték annak idején, hogy támogatta az Oroszország elleni szankciókat a gazdasági érdekei ellenére. Hivatalosan hiába lelkes támogatója az USA politikájának, továbbra is millió szállal kötődik Oroszországhoz, neki sokkal jobb lenne, ha az oroszokkal békében lehetne üzletelni és ezért még kelet-európai pozíciókat is hajlandók az oroszoknak adni.

Lássuk be, a CEU magyarországi működése csak az USA-nak (nem részletezett okokból) és Magyarországnak fontos. Nem fontos az EU-nak, nem fontos Németországnak és főleg nem fontos az oroszoknak, akik a CEU-ban újabb színes forradalmak janicsárképzőit látják. Hát meg is van, honnan kaphatta Orbán a parancsot. Még az is lehet, hogy nem direktben Oroszországból, hanem német közvetítéssel.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2017.04.11. 12:07:38

Maximum két ciklus, de betilthatnánk a volt III/III-as ügynökök miniszterelnöki foglalkoztatását is.

444.hu/2017/04/11/ha-ezt-megszavazzak-az-emberek-akkor-orban-es-gyurcsany-2018-tol-kiesik-a-versenybol
"Fekete-Győr András: Ebben nincs semmiféle visszamenőleges hatály. Ha ezt megszavazzák az emberek, és utána a kormány tagjairól szóló törvényt is módosítják ennek megfelelően, akkor Gyurcsány Ferenc és Orbán Viktor kiesik a versenyből 2018-tól.

De ez nem azt jelenti, hogy Orbán ne tudná kitölteni a mandátumát, tehát feltételeket igenis be lehet vezetni. Azt is mondhatnánk, hogy nem lehet III/III-as ügynök a miniszterelnök, simán lehetne ilyen feltétel, ennek sem lenne visszamenőleges hatálya, azt jelentené, hogy 2018-tól nem tölthetné be ilyen ember ezt a pozíciót. Ha nem hozhatnánk ilyen feltételeket, akkor igazából közjogilag bebetonoznánk ezt a miniszterelnöki dolgot a jövőre nézve."

Jean Sol Partre 2017.04.11. 12:16:23

@Doomhammer: " de betilthatnánk a volt III/III-as ügynökök miniszterelnöki foglalkoztatását is."

Tetszik, hogy bedobták ezt a mondatot, mert nagy a valószínűsége hogy a top 3-ban tényleg van legalább egy ügynök.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2017.04.11. 12:44:57

@Jean Sol Partre:
Ugye utoljára Gyurcsány lebegtette meg azt, hogy Orbánt zsarolhatják az oroszok valamivel, természetesen csakis a rendszerváltás utánról.

Én inkább Kőszeg Ferenc döbbenetére emlékszem, amikor rájött, hogy Orbán azután bukkant fel a körükben, a demokratikus ellenzék körében, hogy állítólag sikertelenül próbálta beszervezni az államvédelem a katonaság után. Legalábbis Simicska visszaemlékezése szerint.

Jean Sol Partre 2017.04.11. 14:42:43

@Doomhammer: és mindehhez az ügynöktörvény elszabotálása

maroz 2017.04.11. 17:15:29

@Jean Sol Partre: Pedig a Horthy-korszak utáni lusztrációról milyen jó viccek születtek! (húztad-e az ántivilágban, hogy "Horthy Miklós katonája vagyok én..." ????) :))

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2017.04.11. 22:11:31

@Jean Sol Partre:
Ejnye már, de hisz itt egy másik Fidesz-alapító hősiességét is megkérdőjelezik!

hvg.hu/velemeny/20170411_zsoca_duhos_a_keringesem_leallt_annyira_megijedtem
"és aki életének egyetlen kockázatát akkor vállalta (ne gyere a Fidesz-alapítós, hatféleképpen elmesélt műmítoszoddal, mert röhögni fogok), amikor a Népszabadságtól a Magyar Nemzethez igazolt (vagy tán, amikor a 168 órától a Népszabadsághoz?)"."

Jean Sol Partre 2017.04.12. 09:44:22

@maroz: na, ennyire öreg azért nem vagyok :)))

Jean Sol Partre 2017.04.12. 09:46:10

@Doomhammer: majd Schmitt Mariska megvédi, ránk küldi Dózsa Lászlót aztán leshetünk

Jean Sol Partre 2017.04.12. 09:49:53

@maroz: @Doomhammer: nekem lassan úgy tűnik, több volt az ügynök az ellenzékben, mint a tényleges ellenálló, lassan mindenkiről kiderül, hogy beszervezett volt, hogy jelentett.

Jut eszembe, a nap híre, Demszki Gábor visszakérte a múzeumból a stencilgépét, újra akarja kezdeni a szamizdat terjesztést! Nem vicc!

maroz 2017.04.12. 12:40:22

@Jean Sol Partre: Hehe, visszakeri, de csak az egyiket. A masikat nekunk adta 1990-ben, akkor megtanultam kezelni, es hat olyan ez, mint a biciklizes, milyen kar, hogy maga a gep mar nincs meg.

En inkabb megiscsak a fiatalsagomat kernem vissza. Nezem, hogy a fiam is megmondta a tutit ceu-ugyben, es tepik is rendesen az elvtarsak, es elgondolkodtam, hogy akkor en mar nyugdijba is vonulhatok, csak ugye valahogyan le kene cserelni a reumat valami fiatalosabbra... ;))

Jean Sol Partre 2017.04.12. 13:10:59

@maroz: "En inkabb megiscsak a fiatalsagomat kernem vissza"

szerintem ő is, csak neki ezt a stencilgép testesíti meg :)
süti beállítások módosítása