Sztrájk a vékony jégen – Ilyen ország pedig nincs CCCVII.
2011. december 30. írta: TuRuL_2k2

Sztrájk a vékony jégen – Ilyen ország pedig nincs CCCVII.

  A szakszervezetek távol állnak szívemtől, nagyon távol, a sztrájkokat meg különösen nem szeretem. Ez nem valami frissen támadt ellenszenv: nem szerettem őket már a csodálatos forradalom győzelme előtt, a Gyurcsány-érában sem. Mondhatnánk, hogy a nagy Medgyessy Péterrel vallom: az iskolákban tanuljanak, a templomokban imádkozzanak, a munkahelyeken meg dolgozzanak.

  Nem értettem egyet a közmédiás szakszervezetekkel, amikor a létszámcsökkentés ellen tiltakoztak: a leépítés módját vagy a kiválasztás szempontjait természetesen lehet vitatni, a leépítésben érintettekkel együtt lehet érezni, de az szerintem nem kétséges, hogy a 3000 főt meghaladó személyzeti állományra bőven ráfért a karcsúsítás. Elég csak megnézni, hogy a nem közszolgálati rádiók és televíziók mekkora létszámmal működnek. Az így felszabadult forrásokat aztán értelmes dolgokra, magyar tartalmak előállítására lehet fordítani.

  Nagy Navarro Balázsék azonban nem a leépítések, hanem a példátlan Lomnici-kikockázás miatt kezdtek éhségsztrájkba, a valódi felelősök megnevezését és felelősségre vonását követelve. A híradós kitakarás tényleg egészen elképesztő, így érthető a közmédia munkatársainak felháborodása. És ezt a jogos felháborodást csak fokozza, ahogy az MTVA a tiltakozó műsorkészítőket kezeli.

  Még ha igaza is lenne az MTVA-nak a sztrájkolókkal szemben (aligha van), akkor is elfogadhatatlanok lennének a módszerek, amiket alkalmaz. A körülkordonozás és a folyamatos zenelejátszás is kicsinyes és rosszindulatú húzás, de a kicsinyesség igazi csúcsa, hogy Szabó László, az MTVA kommunikációs igazgatója maga hozott létre a sztrájkolókat leleplező Facebook-oldalt, ami olyan erős érvekkel operál, mint egy félbehagyott sonkás kifli meg az, hogy mi van a szatyrokban. Mintha nem lenne teljesen irreleváns a tiltakozás szempontjából, hogy a tiltakozók valóban nem esznek-e semmit, vagy az éj leple alatt benyomnak fél kiló hátszínt. Hasonló a helyzet a sztrájkolók munkaviszonyának megszüntetésével is: hiába van esetleg munkajogi szempontból igaza az MTVA-nak, ennek a húzásnak sem ő lesz a nyertese. Azt mindenesetre már most sikerült elérni, hogy Lendvai Ildikó a szólásszabadság védelmezőjeként tetszeleghessen bármikor is – és ne ő legyen a leghiteltelenebb az adott helyzetben.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr573500864

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Súúúhanterz: Miben buliznak politikusaink idén szilveszterkor? 2011.12.31. 11:17:03

Miután politikusaink még karácsonykor sem hagytak nekünk békét és már készülőben van az utószilveszteri perpatvar is az operaház előtt, mi Súúúhanterek arra voltunk kíváncsiak, miben buliznak országunk vezető politikusai szilveszterkor.   &nb...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kM 2011.12.30. 18:14:10

Ex-III/III-as Böröczökkel nem lehet szabad Magyarországot építeni.

De hogy mellőzzük a patetikus nagy szavakat, cool, fasza Magyarországot sem.

Az egész közmédiára rá kellene ereszteni egy impulzusbombát, aszt' viszlát!

Alvarez 2011.12.30. 18:19:26

Borzalmas lehet ott dolgozni manapság, ha valaki tisztességes akar maradni. Egzisztenciális zsarolásnak van kitéve mindenki és a szóbeli utasítás végrehajtásának következményéért is neki kell vállalnia a felelősséget.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.12.30. 18:22:57

A Fidesz-káderek egyszerűen sz*r emberek. Nincs mit ezen ragozni.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.12.30. 18:39:43

@TaTa86.: Igazából a Fidesz-káderek egy része tényleges, egy másik része pedig lelki MSZMP-káder. Keményen bírálták anno Eörsit, de úgy tűnik, a lelki igény megvan, csak a megnevezésben tévedett. (S a rádiós barmok nem is aktuálisak éppen.)

Mi különbség van egy tsz-elnök és egy backbencher között azon kívül, hogy a backbencher bejár a parlamentbe? Milyenek lehetnek a parlamenten most is kívülre szorult Fidesz-káderek?

cutcopy 2011.12.30. 19:04:26

"nem a leépítések, hanem a példátlan Lomnici-kikockázás miatt kezdtek éhségsztrájkba"

Viszont az MTI kirúgta a hírfőnököt tehát gyakorlatilag a számla már rég ki lett egyenlítve.. Ám a kirúgás előtt már ott is tartott az ügy, hogy az éhségsztrájk szellemi atyja Nagy Balázs a dec. 23-i Kossuth téri LMP tüntetés színpadán még közmédia dolgozóként Orbán távozását követelte. Ez ha jól sejtem ütközik egy két írott és íratlan szabállyal..

kunzoo 2011.12.30. 19:18:38

@cutcopy:

Valaki fejét még követelik nem? A főnökség hozzáállása kicsinyes, a legszebb langyos 70s-80s évek stílusában. Némely vélemény is ("humorbonbon")

Ha a tüntetésen politikai szerepvállalása volt, az gond lehet.
Sokan nem értik és a szabadság korlátozását azzal indokolják hogy a FIDESZ nem élne piszkos eszközökkel. Ilyenkor arra is érdemes gondolni hogy akár Thürmer Gyula, Vona Gábor is hatalomra kerülhet és akkor megtanuljuk hogy hol lakik az úristen.

suski 2011.12.30. 19:26:31

Kibaszott sok felháborító dolgot lehet találni ebben az országban, amiért éhéssztrájkolni lehetne, miért pont a kiretusált Lomnici veri ki a biztosítékot, ez számomra rejtély. Ez az egész sztori inkább egy gagyi paródia. Folytatásos.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.12.30. 19:28:34

@suski: Előtted a pálya, menj és éhségsztrájkolj felháborítóbb (feljebb háborító?) ügyért. Ha valóban fontosabbat és súlyosabbat találtál, akkor sikeresen kiszorítod az ipsét a hírekből. Ha nem, nos, akkor legalább megpróbáltad. Nyivákolni mindenki tud.

is 2011.12.30. 19:30:44

15 évig tetszettek támogatni Orbánt. tizenöt év alatt építette ki ezt az egészet. azzal a dumával adta el, hogy a "komcsik" ellen kell csinálni. fogadok, hogy senki nem tud adni egy korrekt, pontos "komcsi" definíciót, ez úgy kb. az ördög megfelelője a kereszténységből, a vezetőség rámondja, amire akarja, a tömeg meg engedelmesen utálja. na de vissza a 15 évhez: ezt a szörnyűséget sikerült támogatni, _aktívan_ kiépíteni. leginkább butaságból, tudatlanságból. az erkölcsi magaslatok bevonása ezután meglehetősen falsul szól. mi is az a szó, amit sikerült annyira elcsépelni az elmúlt években, kedves harmincas generáció: hiteltelen? sajnos nincs jobb szó erre a posztra sem.

cutcopy 2011.12.30. 19:33:14

@kunzoo:
A helyettesek fejét is követelik még, de szerintem az onnantól tárgytalan lett hogy kirúgták a fő főt hiszen az új főszerkesztő dönti majd el saját bőrére, hogy vállalja e majd a kirúgott elődje "cinkos" helyetteseivel a munkát vagy cserél..
Mindenesetre érdekesen alakul ahogy az éhségsztrájk köré kezd gyűlni az ellenforradalmi csapat..
Amúgy érdekesség hogy ugyebár blogon is beszámolnak az éhségsztrájkolók a fejleményekről, de azt a szólásszabadság jegyében csak előzetes moderációval lehet kommentelni..

kunzoo 2011.12.30. 19:44:39

@cutcopy:

Ezt ne csodáld, néha elszörnyülködöm hogy rengeteg embernek mindenről a zsidók meg a liberálbolsevik szó jut eszébe. Érdemes megnézni a Vélemény rovatot hogy miket írnak egyes "konzervatív, keresztény" hozzászólók.

kunzoo 2011.12.30. 19:47:13

@suski:

Sztálinnál is divat volt a retusálás. Rossz beidegződése van a dolognak. Poén lenne ha előbb utóbb egy-egy különvéleményes fideszes polgártársat is kiretusálnak majd a közös fényképekről:))

Altaïr 2011.12.30. 19:52:59

@kunzoo: Azért remélem vágod, mennyire képmutató vagy.

kM 2011.12.30. 19:57:37

@is: áh, hagyjuk ezt.

Tudod piti mtva faszkodás ide vagy oda,

1. nem verik az embereket az utcán, ha krisnásként, pünkösdistaként, nyugdíjas rendőrként, lmp-s hippiként, devizakárosultként, adventistaként, munkavállalóként a Kossuth téren tüntetnek, mert nem tetszik nekik a rendszer,

2. nem járja halálbrigád a cigánysorokat, és nem végeznek rendkívül precíz sorozatgyilkosságokat borzasztóan gyanús körülmények között borzasztóan gyanús alakok,

3. ha ha valahol kurvanagy havária van, akkor ott az állam igyekszik helytállni, nem csak belesírni a kamerába úgy lamperthmónikásan, hogy ez szöhöhöhöhörrrnnnyűűű, de ezen túl mindenki szabadon megválaszthatja, hogy a szabad ég mely zugában kívánja álomra hajtani a szabad kis buksiját (devecser, kolontár, felsőzsolca).

Tudom, ezek pitiáner dolgok a rendszer elsőszámú audiovizuális ellenfelének sérelmeihez, Nagy-Navarró elvtársnak a hasfájásához képest, de azért mégiscsak jobb a közérzetem, hogy más van, mint volt.

kunzoo 2011.12.30. 20:03:56

@cutcopy:

A moderációt. Nézz meg itt is néhány bejegyzést a vélemény rovatban. Sokan mintha ott élnék ki a rejtett agresszivitásukat.

Bell & Sebastian 2011.12.30. 20:04:07

Ez a Lópiczy személyes kedvencem, nem pont kiretusálni kellett volna.

Céhek, vagy szakszervezetek és kamarák fontosak lennének, amennyiben önkéntes alapon, szabályozottan működnek, az állam semleges hozzáállása mellett.

Ezt a dzsemborit meg meg száműzni kéne a Nyulak szigetére, vagy bárhová akárhová, a Külön Hordót Minden Zsidó Messiásnak? -rezervátumba.

Lehetne olimpiai szám, akár. Már amennyiben megtarcsák.

kunzoo 2011.12.30. 20:08:00

@kM:

Majd ha lelobbantanak egy pár autót, vagy középületeket tesznek tönkre, akkor térjünk vissza rá. Emlékszem hogy Rogán nem szólt egy szót sem amikor ment a balhé, mert hát az ő kerülete is bánta...Mert a lét határozza meg a tudatot:)))

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2011.12.30. 20:10:01

@poszt

"hiába van esetleg munkajogi szempontból igaza az MTVA-nak, ennek a húzásnak sem ő lesz a nyertese."

Nana, Turul, ez jogállam, vagy mi a tosz!
Ha pedig jogállam, akkor a jogellenes cselekményeket szüntessék meg tekintet nélkül arra, h ki nyer és ki veszít az ügyön!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2011.12.30. 20:12:22

Valaki magyarázza már el, h Lomnicit milyen hátrány érte amiatt, h kiretusálták! Értem, h nem szép, de mitől akkora ügy ez, h ezért még az MTVA elnökének a lemondását is követelik?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2011.12.30. 20:16:02

A poszttal az is a bajom, h kiáll egy totálisan szabályszegő sztrájk mellett. Közalkalmazott Navarro nyíltan politizál, politikai demonstrációt hajt végre, amit szakszervezeti sztrájknak állít be, pedig napnál is világosabb, h nem az.

Még egyszer mondom: nem érdekel, h ki nyer és ki veszít, a törvényeket tartsa be mindenki! Sztrájkoló és munkáltató egyaránt.

karosszékely 2011.12.30. 20:18:08

@malacz69 rezignált: Ez csak a jéghegy csúcsa, az utolsó csepp meg hasonló közhelyek.

karosszékely 2011.12.30. 20:19:21

@malacz69 rezignált: Közalkalmazott nem politizálhat?!

Bell & Sebastian 2011.12.30. 20:19:26

@malacz69 rezignált: Rosszat tesz a píjárnak, máma retusecset, hónap jégcsákány.

Valami marsallbot nélküli marsall, vagy ellentengernagy -féle akar maradni, holott régen vízi hulla az elsüllyedt hajója kormányállásán.

kunzoo 2011.12.30. 20:20:49

@malacz69 rezignált:

Lomnicit semmi, el is mondta hogy nem kér elégtételt. Ha egy képről eltüntetnek valakit, kiszabadulhat a szellem a palackból. Utána a nagyobb hírhamisítás már csak mennyiségi és nem minőségi ugrás.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2011.12.30. 20:27:54

@kunzoo:

Bazmeg, ha megkérik Tőkést, h álljon fél méterrel arrébb, vagy a kamerával más szögben veszik, most semmilyen ügy nincs. Sztem egyszerűen annyi történt, h mint irreleváns momentumot kitakarták Lomnicit. Nem volt szép, hülyeség is volt, de hogy ez hírhamisítás vagy olyan botrány lenne, amiért az MTVA legfőbb vezetőjének fejét kéne hullatni, az nagyon gagyi érv.

Élőt kirúgták, a másikat felfüggesztették, leváltották, ez bőven kompenzálja az esett hír-kárt.

kunzoo 2011.12.30. 20:37:14

@malacz69 rezignált:

Igaz, dehát hülyék szerencsétlenek. Isten nem ád észt is a hivatal mellé. Ha jól emlékszem (lehet hogy mégse...) Lomnicinak is köze volt a rendezvényhez. Nem csak bement oda enni.

Utána megpróbálták elverni a port az utasítást végrehajtókon, elő akarták venni a vágót (nem az Istvánt) ez aztán kiverte a biztosítékot. Jellemző módon nem szólt egy szót sem a médiahatóság főatyaúristenasszonya.

Bell & Sebastian 2011.12.30. 20:40:18

@malacz69 rezignált: Ne adja itt a naivat, a hálózati személyek minimum szolidárisak egymással, így osztoznak egymás sorsában, mint a példa mutatja. Meglehet, a Vörös Segély többet fizet, mint ez a templomegere médea. Minden mikiegérnek sajtközpontú a világnézete, arra cincog. Meg gondol a jövőre.

Borenbukk 2011.12.30. 20:40:31

@malacz69 rezignált: "Sztem egyszerűen annyi történt, h mint irreleváns momentumot kitakarták Lomnicit."

Szerintem valts nicket. A "kutya"-t javaslom, mert ennyire latvanyosan lemenni kutyaba ritkan latni valakit.

kunzoo 2011.12.30. 20:45:26

@malacz69 rezignált:

No meg hát aki az interjút készítette, felvette, nem tudhatta hogy a droid főnöke pikkel valamiért Lomniczire. Innentől kezdve a kameraman mint állás, politikai állás. Kelleme szervezni nekik továbbképzést hogy kit mutathatnak aktuálisan és kit nem.

Secnir 2011.12.30. 20:47:39

@TaTa86.:
ott a pont
@kM:
" ha ha valahol kurvanagy havária van, akkor ott az állam igyekszik helytállni,"
te 1998 óta nem húztad ki a fejed a seggedből (Orbánéból?)
@malacz69 rezignált:
"Valaki magyarázza már el, h Lomnicit milyen hátrány érte amiatt, hogy retusálták! Értem, h nem szép, de mitől akkora ügy ez, h ezért még az MTVA elnökének a lemondását is követelik"
segítek, mint a "Gyengeelméjűek Önkéntes Támogatója"
nem érte hátrány. Nagy Navarro "elvtárs" Balázs az elv(!) miatt emelte fel a szavát, hogy felsőbb utasításra bárkit ki lehet 'kockázni' a köz híradásából.

@cutcopy:
"Viszont az MTI kirúgta a hírfőnököt tehát gyakorlatilag a számla már rég ki lett egyenlítve.."
Nem, a hírfőnök -Papp Dániel "hamisítsuk meg Daniel-Cohn Benditet"- még ott van. És hamisít tovább, lásd a mozgássérültek-féle riport, és a krisnások-féle riport dettó.
A gond nem a hamisított személyével van, hanem a hamisítás TÉNYÉVEL. Ennyi meg egy bambi.

kM 2011.12.30. 20:57:08

@Secnir: te, fostubus, neked meg mi bajod van?

Bell & Sebastian 2011.12.30. 20:58:25

Libbant egy alapvetés, hogy az agymosás még oké, csak hát a technikája, legalább az legyen PC. Túlképzettek, tán az a baj.

Levelek jönnek, levelek mennek, a média meg hamarabb olvassa, mint a feladó, vagy a címzett. Tán csak nem maguk írják? Hogy van ez, ötödik hadoszlop?

cutcopy 2011.12.30. 21:01:26

@kunzoo: Ja az világos, csak politika témában mindig felmerül, hogy az erkölcsi mellett a politikai nézeteket is szűrik e..?

kunzoo 2011.12.30. 21:10:13

@cutcopy:

Hát igen! Kérdés hogy a "megdöglötök ti mocskos judeobolsevik zsidó csürhe" az most stilisztikai avagy politikai okokbók moderálandó? Fájdalmas nézni az ehhez hasonló megnyilvánulásokat, még egy olyan hír után is ami alapvetően gazdasági kérdés. Csurka kezdte ezt el. "élet és halál oldal" emlékszünk? Most meg már van rossz kommunista (Horn, Kádár, Kovács) és jó kommunista (Szűrös, Pozsgay, Kerényi, Hoffmann R)

A ma keresztéy, konzervatívjai a jó kommunisták he he he....

Aztán vannak rossz KISZ-esek (Gyurcsány) meg jó KISZ-esek (Orbán, Kövér(?))

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2011.12.30. 21:10:16

@Secnir:

Asziszem, h kb. tövig beszoptad magad a szívembe, úgyhogy, ha már ott vagy, mit szólsz ahhoz, h egy főszerkesztő még meg is vágathat egy túl hosszú riportot, a lapoknál kihúzathat irreleváns részeket, stb.... És még mennyi mindent tehet. Minden nap kint lehetne egy-egy Navarró az utcán az "elv" miatt, ami köztudottan éppen olyan, mint a fing: tartja az ember, amíg tudja, aztán elereszti.

Mi köze az Élő feletti vezetőknek ehhez?

kunzoo 2011.12.30. 21:16:27

@malacz69 rezignált:

Mondjuk ők felelnek a tetteiért. Vezető beosztásúnak lenni nem csak annyit jelent hogy dupla annyi léért nem csinálok semmit, hanem felelek az egész bagázs tetteiért.

cutcopy 2011.12.30. 21:17:13

@Secnir: ""hamisítsuk meg Daniel-Cohn Benditet"

Egyrészt örülök hogy egy Cohn-védőt üdvözölhetek, másrészt a sztrájk egyértelműen a Lomnici anyag kapcsán indult és első körben Hegedűs István főszerkesztő helyettesre volt célozva.
(A Cohn-Bendit anyagra meg azért már aludtunk pár hónapot ráadásul ez annyira nem volt konkrét hisz Cohn-Bendit valóban nem válaszolt és kiment a kérdés után persze az már lemaradt hogy később még visszament)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.12.30. 21:19:01

@Bell & Sebastian:

Bezzeg mi nem vagyunk szolidárisak egymással, b*szom a szivit a mandinernek is! Már rég úgy szét kellet volna cikkezni az egész ávós vincentbandát a jobboldali sajtóba, hogy még álmukban is sz*rbanússzanak a férgei! Ehelyett mindenki k*ssol, mint aki besz*rt! Szégyen, gyalázat!

ü
bbjnick

tevevanegypupu 2011.12.30. 21:19:39

Ugyan mar, ki a fenet erdekel itt Lomniczi? Kellett egy uTulajdonkeppen rajuk is ferne egy keves..(:rugy es kesz. ez az egesz komikus es egyben szanalmas is. Viszont hagyni kell oket az idok vegezeteig ehsegsztrajkolni es senki tobbet elbocsajtani. Nyugodtan palaverezzenek, zeneljenek, gorduloehsegsztrajkoljanak - bar ahogy elnezem oket nemigen fogynak - es menjen hozzajuk az osszes hulye latogatoba szerepelni..Kifejezetten szeretem nezni oket, ahogy haborognak es demokraciaznak-diktaturaznak. Tulajdonkeppen rajuk is ferne egy keves. Sok huho semmiert.

cutcopy 2011.12.30. 21:40:05

@kunzoo: Látom semmiképp nem vagy hajlandó kettéválasztva is elemezni az okokat..

Secnir 2011.12.30. 22:02:03

@cutcopy:
öcsém, te akkora faszparaszt vagy, hogy Benedek Elek mesében nem tud ilyet mondani.
Hacsak nem személyesen papp dániel elvtárshoz van szerencsém.

@malacz69 rezignált:
"egy főszerkesztő még meg is vágathat egy túl hosszú riportot, a lapoknál kihúzathat irreleváns részeket, stb"
ja. ez igaz. de nem mondhatja a krisnásokra, hogy ők az Ökomenikus Szeretetszolgálat.
És hogy a hamisítás teljes legyen, még bevetítették a hotline számát is, amin adakozni lehet.
az, hogy sötét vagy mint az éjszaka, az papp dánielt nem mentesíti a felelősség alól.

kunzoo 2011.12.30. 22:08:20

@cutcopy:

Mit kéne kettéválasztanom?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2011.12.30. 22:14:13

@Secnir:

Azt látom, h a semmi ágán ül az eszed, de azt, h az ág le is törik, tudtam, de nem sejtettem: héló, faszkalap úr, hát a Lomnici ügyről beszéltünk, nem a krisnások pöttyeiről esőben!

zachar 2011.12.30. 22:22:24

@kM: "Tudod piti mtva faszkodás ide vagy oda, ..."

Lájkollak, kb. én is így állok a dolgokhoz... :)

suski 2011.12.30. 22:25:22

@kunzoo: Sztálin idejében nem volt x darab másik tévé, rádió, újság, internet, ahonnan lehet tájékozódni. Ki nem szarja le a köztv híradóját? Saját magukról állították ki a bizonyítványt, . Ennyi erővel kiülhetne vmelyik alkalmazott az utcára, hogy " elsózták a levesemet" biztos a fideszes igazgató vagy maga Orbán akar kib.szni velem, segíts ZDF, segíts CNN, segíts BBC, üldöz az orbáni diktatúra, sóval és hangos zenével (? )!
Nemtom hány évig nyomatták a hányingert keltő korántsem közszolgálati pártkeltét, mégse sztrájkolt senki. Pedig az nem 1 db retusálás volt egy este, hanem éveken át tartott.
Nem emlékszem, hogy beszámolt volna róla a világsajtó, hogy a fidesz bojkottálni kezdte a műsort.

cutcopy 2011.12.30. 22:29:12

@Secnir: "öcsém, te akkora faszparaszt vagy"

Nahát ez a lehetőség nekem is eszembe jutott amikor válaszoltam neked csak gondoltam nem értenéd..

cutcopy 2011.12.30. 22:31:24

@kunzoo: Példádból véve pl a mocskost és a zsidót..

zachar 2011.12.30. 22:33:03

@tevevanegypupu:
"Nyugodtan palaverezzenek, zeneljenek, gorduloehsegsztrajkoljanak - bar ahogy elnezem oket nemigen fogynak - es menjen hozzajuk az osszes hulye latogatoba szerepelni..Kifejezetten szeretem nezni oket, ahogy haborognak es demokraciaznak-diktaturaznak. Tulajdonkeppen rajuk is ferne egy keves. Sok huho semmiert. "

Hihetetlen, mennyire nem érdekli errefelé az embereket ez az agyonhájpolt balhé.
A kutya le nem szarja, hogy Lomnici látszik a Híradóban Tőkés mögött, vagy csak bluros pixelek (pedig tényleg csúnya dolog volt).
Az emberek errefelé a megélhetéssel, a végtörlesztéssel, a kafetéria változással, és ilyesmikkel vannak elfoglalva mostanában, és az ünnepekkel.

Nagy-Navarróék fel is gyújthatják magukat, ha akarják, de azon az 1-2 ezer fővárosin kívül, akik minden szoclib flashmobra elmennek, nem fognak embereket "felrázni".
Én is azt mondom, hagyni kell őket szépen, rendben demonstrálni.

u.i.: az én fogalmaim és emlékeim szerint az éhségsztrájkba bele is lehet halni. Namost Nagy-Navarróék vígan zabálják két pofára a különböző leveseket.
WTF?
Legfeljebb az ételmérgezésbe' fognak elpusztulni...

Secnir 2011.12.30. 22:48:35

@malacz69 rezignált: @cutcopy:
tudtam, hogy léteznek az Univerzumban olyan egyedek, akik a Világegyetem középpontjának csak orbán viktort tudják elfogadni, de már bizonyítékom is van rá. Egyből kettő.

malaczka (értsd: te disznó): miért nem küldték el a halál náthás faszába papp dánielt, ahogy illik? erre tessék válaszolni,.

cutcopy: személyeskedhetünk, sőt, élemedett korom ellenére szívesen fel is pofoználak, de nem válaszoltál. Ez egy tipikus gerinctelen eszkep/vidéki- féle hozzászólás, amit a lendvay-utcai "felcsúti" akadémián tanítanak.

@kM:
nekem bajom? semmi.
kivéve azt, hogy a hiteles tájékoztatás megszűnt. Kénytelen vagyok CNN-t, BBC-t (és lassan Szabad Európát) nézni, hallgatni, ha tudni akarom, mi történik az országban.
Nagyszüleim, akik Szálasi alatt kezdték a közös életüket, azt mondták: -nem gondoltuk volna, hogy még egyszer eljön az idő...

kunzoo 2011.12.30. 22:48:50

@cutcopy:

Nem politikai nézetet fejtettem ki ezzel, hanem azt hogy még a legegyszerűbb témánál is mostanság előjön a troll a barlangjából és végső érvként bedobja egy hozzászólásban ezt és más dolgot. Ugyanúgy minden szarért nácizás, kommunistázás jár. Ha valaki kritikus hangvételt üt meg, liberálbolsevikké válik sok kommentelő szemében. Az különösen vicces volt mikor Dajcstomi ekézi Barrosot és szemére veti régi balos múltját. Bizony a Fidesz tagja volt valamikor a Liberális Internacionálénak. Most sokan fikázzák a liberálisokat, miközben ők is onnan jöttek. A fidesz trollja DT. Ez már lassan teljesen elfogadott lesz mint az elkúrtuk.

suski 2011.12.30. 22:53:37

@Secnir: "Kénytelen vagyok CNN-t, BBC-t (és lassan Szabad Európát) nézni, hallgatni, ha tudni akarom, mi történik az országban."

Miért, nincs interneted?

suski 2011.12.30. 22:55:55

@Secnir: A CNN- ben tájékoztat téged Eörsi Mátyás , hogy mi történik az országban :-))) Csak hiteles forrásból ! :-)))

zachar 2011.12.30. 22:56:18

@Secnir:
"Kénytelen vagyok CNN-t, BBC-t (és lassan Szabad Európát) nézni, hallgatni, ha tudni akarom, mi történik az országban."

Internet be van kötve nálad? :)
A ker. tévék híradóit gondolom elvből nem nézed...

"Nagyszüleim, akik Szálasi alatt kezdték a közös életüket, azt mondták: -nem gondoltuk volna, hogy még egyszer eljön az idő... "

Tudod évek óta megy ez a nácizós hisztériakeltés.
Már megunták az emberek.
Nemcsak a jobboldaliak...

zachar 2011.12.30. 22:57:50

@suski:
... és Eörsi Mátyás csak a jéghegy csúcsa! :)

zachar 2011.12.30. 22:59:01

@kunzoo:
"Bizony a Fidesz tagja volt valamikor a Liberális Internacionálénak."

De ők legalább ahogy felnőttek, rájöttek a tévedésükre! :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.12.30. 23:01:54

@Secnir: Egy kicsit túlspirázod a szerepedet. Nyugi van Kenobi! Azért talán a Gestapo mégsem visz el holnap!

kunzoo 2011.12.30. 23:11:41

@zachar:

Nem. Abszolút semmiből sem tanulnak. Nem oldják fel a 2060-ig(!) titkosított ügynöklistát. Miért? Mert maguk is abból az alomból valók. Mostanság csatlakozik hozzájuk az akkori második vonal. Fellegi utóda is volt külkeres. Ott megbízható embernek kellett lenni. Egyre másra derül ki lassan mindenki MSZMP és/vagy KISZ tag volt. Egy rothadó szemétdomb ez az egész, pár ember felbukkan (Vikidál, Pokorni fater) ezzel zsarolható. Lehet hogy a zsaroló is ugyanolyan sáros, ha nem rosszabb mint a feldobott.

Azt a pár LMP és millás fiatalt aki ez ellen tenni próbál (vitatható hogy jól vagy sem) vagy a mostani MTV-s tüntetőket meg fikázzák, meg mivanakkóhe? próbálják a problémát bagatellizálni.

cutcopy 2011.12.30. 23:11:52

@Secnir: "szívesen fel is pofoználak, de nem válaszoltál"

Látom rosszul érzed magad és gondolom a kormányváltás óta.. Ebben a szindrómában szenved a képviselők egyötöde is..!

Secnir 2011.12.30. 23:13:49

@suski:
"Miért, nincs interneted? "
ööö...
...gyengeelméjű kérdésre talán nem válaszolnék. Fuss neki még egyszer.

@zachar:
"Tudod évek óta megy ez a nácizós hisztériakeltés."
a gond az, hogy ők nemcsak a nácikat élték meg. 1928 óta (dédi mamáék 1901 óta) mást is. Nemcsak nácik voltak az elmúlt száz évben, akik mindenféle forradalom nevében megpróbálták megmenteni az a népet, akit nem kellett.

szubjektiv 2011.12.30. 23:15:35

@cutcopy:

"Viszont az MTI kirúgta a hírfőnököt tehát gyakorlatilag a számla már rég ki lett egyenlítve.. Ám a kirúgás előtt már ott is tartott az ügy, hogy az éhségsztrájk szellemi atyja Nagy Balázs a dec. 23-i Kossuth téri LMP tüntetés színpadán még közmédia dolgozóként Orbán távozását követelte. Ez ha jól sejtem ütközik egy két írott és íratlan szabállyal."

Én is így gondolom.

TuRuL_2k2: Légy oly drága, és magyarázd el, hogy mi célból folyik ez a dolog még mindig, mert én nem tudom értelmezni.
köszi!

cutcopy 2011.12.30. 23:15:37

@kunzoo: Sajnálom a rossz tapasztalataidat, de engem már moderáltak ki azért is mert azt írtam hogy Fletó..

Secnir 2011.12.30. 23:16:12

@TaTa86.:
talán nem.

@cutcopy:
neandervölgyi személyeskedésre másképp nem tudok reagálni. Veszek egy nagy levegőt és fejest ugrom a szintedre. Vagy sikerül megfelelőlen válaszolni, vagy nem. Úgy látom, nem sikerült, úgyhogy visszaúszom a felszínre.

kM 2011.12.30. 23:21:43

@Secnir: tesókám nyugodjál meg, attól, hogy a Lomniczit kiblőrözték a faszok, még nem fog tömlöcbe vetni a zorbán.

+ A szellemi felnőttkor ott kezdődik, hogy az ember a saját szemének meg a tapasztalati valóságának hisz, nem a Népszavának meg a tömegkommunikációnak.

Secnir 2011.12.30. 23:25:20

@szubjektiv:
bővebben:
varanus.blog.hu/2011/12/28/mtva_es_a_hazhoz_konyorgott_lofasz_esete
olvasd el az idézett linkeket.
Az MTVA az elmúlt pár hétben számos hírhamisítást engedett meg magának, mindenféle komolyabb retorzió nélkül. Keress rá index 24 óra Navarro vagy MTVA vagy MTI vagy hamisítás.
röviden
Papp Dániel - Daniel Cohn Bendit inerjú meghamisítás
Papp Dániel - Lomnici kitakarás
Híradó - Mozgássérültek OSZ + Suzuki
Híradó - LMP parlamenti tüntetése + folyománya

és a Híradó szinte bármely műsora, amely a parlamenti közvetítésekről szól.

kunzoo 2011.12.30. 23:30:05

@kM:

Mindent el kell kezdeni valahol példa:
1:"A fidesz megvédi a manyupot!
2:"Választható hogy állami vagy manyup"
3:"A manyup befizetések az államhoz kerülnek.

Mikor olvastad a választási plakátot akkor tudtad hogy ez lesz? Mert én nem.
Mikor mertörtént a "kötelezően ajánlott" visszalépés gondoltad hogy a maradókat megszivatják? mert én nem ("az állam csak egy évre átcsatornáz bla bla bla...)

Ennak fényéban veszélyes a kitakarás. Mert mi ez a ktiakarás ugyammá'! Fáj neki?

Majd ha már TE mondanád de kihomályosodsz, az már nem fog tetszeni.

Altaïr 2011.12.30. 23:56:48

@kunzoo: A tüntetőknél elnézet, hogy előzetesen moderálnak, "az államon" meg számonkéred a cenzúrát. Nevetséges.

Alvarez 2011.12.31. 00:08:35

Csak azt sajnálom, hogy erre a korrupt, seggnyaló, ostoba bandára 70 milliárdot fog Magyarország elkölteni jövőre, miközben tömegesen mennek külföldre az orvosok az alacsony munkabér miatt, 100ezer ember nyugdíjbefizetését ellopják valamint Budapest tömegközlekedése csődbemegy.

De a hírhamisítók minden pénzt megérnek a felügyeleti hatósággal együtt.

tevevanegypupu 2011.12.31. 00:23:13

@zachar:

Amikor ezeket a nacizokat olvassa az ember nem tudja sirjon-e vagy nevessen. Fogalmuk nincs rola mi az, ahogy a fasizmussal sincsenek tisztaban, mondhatjuk, hogy szerencsere, mert ha egyetlen napot is ateltek volna, valoszinuleg nem dobaloznanak ennyire komoly dologgal csak ugy..A cirkusz itt nem az un. diktatura ellen szol, ami termeszetesen nincs, hanem a kulfoldnek jatszanak. Ketharmad ellen tehetetlenek, ezert probalnak ki ilyen fogasokat, ami egyre komikusabba valik. Harom heti ehsegsztrajk utan akik valoban komolyan veszik, mar regen felhalottak es korhazban infuziora kotve fekszenek. Valoban bele lehet halni, sokan bele is haltak mar, olyanok akik vagy valodi vagy velt serelmek miatt kezdtek el. Remelhetoleg ezeknek az "ehsegsztrajkoloknak" itt nem lesz semmi bajuk azon kivul, hogy orok eletukre megutaljak a zacskos levest meg az asvanyvizet..Es ha az MTVA-ban kicsit is normalisak es csak annyira veszik oket komolyan amennyire kell - semennyire - akkor hagyjak oket nyugodtan ott dekkolni ameddig csak akarnak. Legalabbis addig, amig az elso ho leesik es jonnek a komoly fagyok.(:

szubjektiv 2011.12.31. 00:26:49

@Secnir: Értem. Tehát azt mondod, hogy azért éheznek, hogy többet a köztévé ne hamisítson, ne torzítson.
Szép idea. De van még azon kívül tudom is én hány csatorna, ami szolgál hírekkel. Kissé nevetségesnek tűnik a dolog. Azt hittem, van valami konkrét célja. Ezek szerint nincs. Erre voltam kíváncsi.

szubjektiv 2011.12.31. 00:30:10

@Alvarez:
Szörnyű dolgok ezek. De mi a tököm köze van ennek a jelenlegi kormányhoz???????????

Syr Wullam 2011.12.31. 00:39:24

@kunzoo: "Vezető beosztásúnak lenni nem csak annyit jelent hogy dupla annyi léért nem csinálok semmit, hanem felelek az egész bagázs tetteiért."

Ez az év utolsó napjának kommentje. ;-)

Bell & Sebastian 2011.12.31. 00:41:12

@bbjnick: Mélységesen egyetértek, mivelhogy attól fosni, hogy visszajönnek, annak beismerése, hogy bármit is teszünk, úgyis visszajönnek.

Szerintem meg nem. Harcedzett veterán nem esne hasra pár ilyen takonypolctól. Ellenben egy nemharcedzett, nemveterán...
Ennélfogva minden rúgás jó helyre megy, ha jogos - ha nem. Ezek is csak beszari, gerincműtött firkászok, nem többek. Megmérettek, és.

Robinzon Kurzor 2011.12.31. 00:52:18

Na, megint ez az őszinte rácsodálkozás, hogy hát mi van itt.

Mintha semmi közötök nem lenne ehhez az egészhez.

Turulkám, ez a ti művetek is, tessék a nevetekre venni!

irreverzibilista (törölt) 2011.12.31. 03:31:18

@tevevanegypupu:
"A cirkusz itt nem az un. diktatura ellen szol, ami termeszetesen nincs, hanem a kulfoldnek jatszanak. Ketharmad ellen tehetetlenek, ezert probalnak ki ilyen fogasokat, ami egyre komikusabba valik."

A jó édesanyjukat járassák le, ne az országot!
A Gyurcsány alatt nem verte magát földhöz egyik sem, pedig lett volna miért!

"Harom heti ehsegsztrajk utan akik valoban komolyan veszik, mar regen felhalottak es korhazban infuziora kotve fekszenek."

Ennyi erővel tényleg "fel is gyújthatnák" magukat.
Náluk ezt nagyjából a kötött sapka elégetése fedné le. :)))

irreverzibilista (törölt) 2011.12.31. 03:39:00

@Robinzon Kurzor:
"Na, megint ez az őszinte rácsodálkozás, hogy hát mi van itt.
Mintha semmi közötök nem lenne ehhez az egészhez.
Turulkám, ez a ti művetek is, tessék a nevetekre venni! "

(ásít)
A te rácsodálkozásod minden, csak nem őszinte.
A Mandiner Fidesz-kritikus cikkeihez szükségszerűen odaszartok egy tucat hasonló kommentet.
De minek?
:)))
Itt objektivitás van, bazmeg, nem mint otthon nálatok.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.12.31. 05:01:02

@malacz69 rezignált:

„Bazmeg, ha megkérik Tőkést, h álljon fél méterrel arrébb, vagy a kamerával más szögben veszik, most semmilyen ügy nincs.”

hja, kérem, aki nem magyar nemzetből tájékozódik, az tud róla, hogy tőkésnek bizony szóltak, ám tőkés ezt határozottan megtagadta, így maradt az aljadék komcsi hősies kiretusálása

eszméletlenül tájékozatlan és/vagy idióta vagy időnként

cutcopy 2011.12.31. 05:01:29

@Secnir: "Vagy sikerül megfelelőlen válaszolni, vagy nem. Úgy látom, nem sikerült, úgyhogy visszaúszom a felszínre"

Na ne felszíneskedjünk, inkább szedjük össze magunkat és próbáljuk végre feltenni azt a kérdést amire választ szeretnénk..

tevevanegypupu 2011.12.31. 08:56:02

@irreverzibilista:

"Náluk ezt nagyjából a kötött sapka elégetése fedné le. :)))"

Igen, ez tokeletesen fedi az eddig tortenteket. Mindenesetre szurkoljunk, hogy minel tovabb sztrajkolhassanak szabadon es boldogan, ez jar nekik.(:

tevevanegypupu 2011.12.31. 09:01:55

@Secnir:

Egyetlen allami televizio nem mentes az eppen uralkodo kormany "rahatasaitol". Ha csak ennyi tortenik - es raadasul ki is derul - az sem helyes. De az illetekeseket megbuntettek, a helyesbites megtortent. Mi a baj ezek utan?

loláb 2011.12.31. 09:51:26

A sztrájkolóknak természetesen már nagyon régen nincsen igazuk, éppen ezért értelmetlen bármiféle olyan megnyilvánulás, ami a sztrájkkal szimpatizál.

Az MTI, és az MTVA vezérigazgatója nem felelős azért, hogy a híradóban milyen technikai megoldásokkal prezentálnak egy-egy hírt. Hogyan is lehetnének felelősek? AZ MTVA kb 2000 embert alkalmaz, ez kb annak a döntési szintje, hogy a takarítók milyen padlóápolóval esnek neki a felmosásnak.

A sztájkolóknak hatalmas sikerként kellett volna felfogni Élő, és Papp leváltását, és annak rendje-módja szerint hazatakarodni ez előtt kb. két héttel.

Ehelyett Nagy-Navarróék kitalálták, hogy nekik már ez nem is elég, váltsák le a szervezetek vezérigazgatóit is, mert ők felelősek a kialakult helyzteért (az MTVA és a sztrájkolók viszonya innentől, a nyilvánvaló képtelenségek követelésétől kezdett elmérgesedni). Ez nonszensz, nyilvánvaló, hogy azoknak az embereknek, akiknek most a leváltását követelik, KÖZVETLENÜL nincs felelősségük a retusálásban, éppen ezért a a leváltásuk sem szakmai, hanem politikai indok alapján lehet szükséges. Innentől viszont a szrájkolók miben másak annál a közmédiánál, ami szerintük politikailag szélsőségesen elfogult? Abban, hogy a másik oldalon állnak.

irreverzibilista (törölt) 2011.12.31. 10:40:33

@mavo:
"hja, kérem, aki nem magyar nemzetből tájékozódik, az tud róla, hogy tőkésnek bizony szóltak, ám tőkés ezt határozottan megtagadta, így maradt az aljadék komcsi hősies kiretusálása
eszméletlenül tájékozatlan és/vagy idióta vagy időnként"

:)))
Te viszont eszméletlenül tájékozott vagy!
... és mélységesen hiteles a forrásod. Nem, nem a Magyar Nemzet, hanem az ATV.
Annyi, hogy Tőkés egy szót sem nyilatkozik az ügyről, de ez irreleváns számodra, gondolom.

Alvarez 2011.12.31. 11:15:12

@loláb: "...ez kb annak a döntési szintje, hogy a takarítók milyen padlóápolóval esnek neki a felmosásnak."

Most azon gondolkodom, hogy milyen súrolószerrel kéne elcseszni retyó friss illatát ahhoz, hogy Tompika ugróiskolázzon egyet a felelősök lemondását követelve.

A felsővezetés pedig nagyon jól tette a dolgát, hiszen azonnal megtalálta a vágót és a szerkesztőt, mint bűnösöket, és ki is rúgta mindkettőt. Hogy Tompika miért ugrált ennek ellenére a székház előtt, azt senki se érti. A senkibe lóláb is beletartozik.

kunzoo 2011.12.31. 11:43:03

@Altaïr:

Az "állam" azért működteti az MTV-t az adóforintjainkból, hogy tájékoztasson minket. Azért van! Sokmilliárdért! Nem kérem számon a hiteles tájékoztatást sem az ATV-ől, mes a HirTV-ől, ők párttévék, mindenki tudja. Egy politikai csoportosulástól sem várom el. De tőlük igen. Mi ezen a nevetséges?

At_ 2011.12.31. 12:16:41

Lehet nem szeretni a szakszervezeteket, de jelenleg nincs más szervezeti forma, ami hatékonyan tudná képviseli a munkavállalók érdekeit és jogait.

Ott pedig sajnos még nem tartunk, mint néhány amerikai cég, ahol a munkások egyben a vállalat résztulajdonosai is: nem egy-két kőgazdag befektető szeszélye dönt a sorsukról, hanem saját maguk...

Amúgy egyre többen mondják, hogy ez a jövő, és a megoldás a válságra: helyi közösségi vállalatok, helyi közösségi bankok, stb. Mondjuk ehhez kétség kívül meg kellene reformálni a szakszervezeteket is... főleg itthon.

Robinzon Kurzor 2011.12.31. 16:09:30

@irreverzibilista: "bazmeg, nem mint otthon nálatok"

Hát bazmeg, kérlek alássan, csak hogy te szinteden maradjunk, fogalmad sem lehet arról, hogy "otthon nálunk" mi hogy van.

Az "objektivitás", ami itt van, kimerül abban, hogy még véletlenül sem vesznek észre rendszerszintű összefüggést a kritika tárgyává tett izékben.

Minor.Dragon 2012.01.01. 02:43:58

@bbjnick: Ez ritka gusztustalan megjegyzés volt. Lehet más a véleményed, de így és ilyet kívánni a csőcselék szokott.
Ezt ugye a keresztény toleranciád jegyében írtad?

Neked, személy szerint mondom: örülnél, ha annyi eszed és akkora tudásod lenne, mint azok közül némelyeknek, akiket szapulsz.

Bell & Sebastian 2012.01.01. 03:50:56

@Minor.Dragon: Annyi eszed és tudásod? Mégis, milyen tárgyban? Mondtam már, hogy a leggenyóbb hozzáállás, ami csak létezik, pont a tiéd? Na, szebb jövőt neked is vinszent.

loláb 2012.01.01. 18:09:55

@Alvarez:
"A felsővezetés pedig nagyon jól tette a dolgát, hiszen azonnal megtalálta a vágót és a szerkesztőt, és ki is rúgta mindkettőt"
Majd később a hírigazgatót, valamint a hírműsorokért feleős legfelső szakmai vezetőt, ezzel lett helyén való, normális a köztévé esetre adott reakciója.

Ha már ferdítesz, és hazdusz, leglább úgy csináld, hogy ne két másodperc alatt legyél lebuktatható.
süti beállítások módosítása