Gyurcsány esete a sportszelettel
2011. szeptember 30. írta: politicus

Gyurcsány esete a sportszelettel

  Novemberig zárják ki Gyurcsányt az MSZP-ből, javasolja az ATV-ben Horváth Csaba. Mára odáig fajult a helyzet, hogy a volt miniszterelnök leghűségesebb politikai fegyverhordozói, az elmúlt évek politikai haszonélvezői, az ő farvizén tovább evickélő politikai félhullák szállnak szembe az egykor a baloldal megmentőjeként is számon tartott politikussal. Ma már ott tartunk, hogy Mesterházy pártelnök arról készített listákat, melyik szocialista képviselő hány bizottsági és plenáris ülésen vett részt. De mégis mi történt az elmúlt hónapokban, években, ami miatt az egykor az MSZP pártelnöki pozíciójáért bármire képes Gyurcsány egyszer csak nem érzi már magáénak ezt a pártot?

  Mert ekkora fordulathoz logikusan vagy a pártnak vagy Gyurcsánynak kellett változnia. De a párt irányvonalán, politikai stílusán túl sok változás az elmúlt évekhez képest nem tapasztalható, ahogy Gyurcsányén sem. Akkor megbicsaklik a logika? Vagy az okokat máshol kell keresni? Egy aprócska magyarázat talán mégiscsak van, ami a fentiek segíthet az eligazodásban. Ez pedig a párt választások óta érzékelhető agonizálása lehet. Bármit is tesz, mond vagy nem tesz, nem mond a kormány, az nem segít a szocialistákon. Társadalmi elfogadottságuk messze elmarad a várakozásoktól, hovatovább a Jobbik is kezdi beérni/lehagyni őket. Amit még talán Gyurcsány is elfogadna, ha a mostani kormány jobbnál jobb döntéseivel alázná porba ellenzéki sorban sínylődő politikai ellenfeleit, amire a baloldali ellenzéknek nem volna hiteles válasza. De hát nem ez a helyzet, sőt! Az elmúlt hetek kormányzati cselekvéssora nem egyszer a gyurcsányi fénykort idézi, hogy a korábbi koncepciótlan javaslatokról, előkészítetlen jogszabálygyártásról, kokikról, sallerekről ne is beszéljünk.

  Tehát a szocialisták bajban vannak és ezt Gyurcsány – aki az elmúlt években sokszor mutatott tehetséget politikai ütemérzékével – jól kapiskálja. A kérdés inkább az, hogy egy kiugrás/kizárás (ez most a végeredmény szempontjából mindegy) segíti-e a saját és jelenlegi pártja politikai túlélését, vagy sem. A róka fogta csuka helyzete ez, hiszen 1. ha Gyurcsány marad is a párton belül, beleszólása a párt politizálásába érdemben nem lesz és bár személye szavazatokat hoz és visz is a pártnak, politikai értelemben olyan súlyosan amortizálódott, hogy szinte biztosan többet veszítenek vele a szocik, mint amennyit nyernek. 2. Ha ellenben Gyurcsány távozik a pártból, elvisz jó néhány szavazót, néhány ismert szocialista nevet (Molnár Csaba, Vadai Ágnes stb.) és szétszakít egy a rendszerváltozás óta egységes szervezeti hátteret mutató pártot. És bár egy szakítás az MSZP szavazóinak számát is csökkentheti, de logikus módon a lehetőséget is megadja arra, hogy a szocialisták megszabadulva legnagyobb politikai ballasztjuktól, komolyan hirdethessék a múlttal való – immár személyi összetételben is megmutatkozó – szakítást.

  Ez utóbbi ugyanakkor egyértelműen a rosszabb szcenáriónak tűnik a szocialisták számára. Az elmúlt 20 évben egyetlen pártnak, a MIÉP-nek sikerült egy másikból kiválva parlamenti erővé válnia. Ráadásul a jelenlegi választási rendszer is, de az elkövetkező várhatóan még inkább az egységre, az együttműködésre, az összefogásra ösztökéli a pártokat.

  Nyilván mindezek Gyurcsány fejében is ott vannak, viselkedése mégis erőteljes irracionalitást mutat. Ma úgy fest, ahová Gyurcsány nyúl, pusztulást hoz magával. A szocialistákat 2010-re a tönk szélére juttatta, az ország gazdasági fejlődését hosszú időre aláásta, az ország nemzetközi megítélését pedig jelentősen rontotta. Mint a sportszeletes fószer, aki csetlett-botlott, ügyetlenkedett, pedig végtére is csak segíteni akart. És most még a megmaradt romokat is szét akarja hordani. 

  Eközben pedig a jobboldal a maga sokszor koncepciószegény gazdaságpolitikája mellett is toronymagasan vezeti a népszerűségi listákat, és kajánul figyeli, ahogy egykori ádáz ellenfele történelmi hagyományait némiképp újraértelmezve most éppen magát szalámizza le.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr973264336

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ördögtől Való Gondolat 2011.09.30. 13:29:26

Az Egyesült Államokban Észak-Dakota büszkélkedhet a legalacsonyabb munkanélküliségi mutatókkal. A munkaügyi hivatal augusztus 19-én nyilvánosságra hozott adatai alapján, júliusban az állástalanok aránya 3.3% volt. Ez nagyjából a harmada az országos ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskályha 2011.09.30. 12:20:12

Persze, hiszen ebből él, lebontja a nagy egységet, eladogat belőle ócsóért, azon mindig keres magának egy kicsit. A maradékot eldobja, később ha még tovább bontható, újra megszerzi, megint bont rajta picit, abból megint elad, megint kereset, megint eldobja. LIKVIDÁTOR, ehhez ért.

Hogy alaménijum üzemet bont vagy országot vagy pártot, neki édes mindegy, az üzemmenete mindig ugyan az.

látjátok feleim szümtükkel 2011.09.30. 13:31:18

Sajnálatos, hogy egy magát baloldalinak nevező párt, ahelyett, hogy megvitatná, Gyurcsány mellett még ki is hazudott a választóknak, Gyurcsányon akar ezért bosszút állni. Igaz, hogy senki nem lehet próféta a saját hazájában.

Talán nem ártana meg a pártnak ( nem csak a szocinak, a többinek sem ), ha előbb saját szemükben meglátnák a gerendát, és nem a máséban keresnék a szálkát.

csoko20 2011.09.30. 13:33:00

Gyurcsány Orbán fizetett ügynöke volt:)

belekotty 2011.09.30. 13:37:56

Nem ugyanezek az emberek, akik most Guyrcsányt látják az emeszpé legnagyobb problémájának, nem ezek választották meg 90 százalékkal évekkel ezelőtt pártelnöknek? Mert akik akkor, ott rászavaztak, szintén távozzanak az emeszpéből. Ja hogy akkor nem marad párt? Sebaj, nem kár érte!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.09.30. 13:48:12

"Mint a sportszeletes fószer, aki csetlett-botlott, ügyetlenkedett, pedig végtére is csak segíteni akart."

A sportszeletes csávó mindig laza és határozott volt... ^^

Steve the Great 2011.09.30. 13:50:11

"elvisz jó néhány szavazót, néhány ismert szocialista nevet (Molnár Csaba, Vadai Ágnes stb.) "

Amelyik pártnak egy Molnár Csabára van szüksége, az már régen rossz. Sok szempontból még Gyurcsánynál is antipatikusabb figura.

Kalmár 2011.09.30. 13:51:43

@belekotty: Ne feledjük, hogy Öszöd után felsorakoztak mögé, és ezzel látványosan, tömeges politikai öngyilkosságot követtek el. A mentegetők teljesen hatástalan frázisaikkal és hazugságaikkal hiteltelenítették el a baloldali értelmiséget. Most megfizetnek azért, hogy gerinctelenül, a konc reményében kussoltak, amikor ki kellett volna állni a sorból.
A kétharmadból egyet ők hoztak össze. Jó helyen lesznek Dávid Ibolya, Torgyán és Demszky mellett.

IGAZ MAGYAR 2011.09.30. 14:07:14

"Ma úgy fest, ahová Gyurcsány nyúl, pusztulást hoz magával. " Pedig milyen jó lenne ha most Gy. F. lenne a miniszterelnök s nem ez a hülye disznópásztor!

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.09.30. 14:13:12

Nincs ebben az egészben az égvilágon semmi rejtély. Fletó különbútorozik, aztán majd a választás előtt "rájönnek", hogy ez így nem hatékony, oszt' elindulnak közösen. Addig leválogatódik a szavbázis, mindenki jól ellesz a saját aklában, gyurcsányisták és antigyurcsányisták, választásközeledtén meg lehet demokraták összefogásáról kuruttyolni, és mindenki bolgdogan megy ikszelni a szövetségre. Szimpla Fidesz-KDNP másolás ez, kérem - csak a támogatottság(fájó hiánya) kissé kiegyensúlyozottabban fog eloszlani. Végül is egy rizikó van: a duplaküszöb. Sajnos abban sok reményünk nem lehet, hogy ezen elbuknának. Nem fogok csodálkozni, ha majd a halott törpepárt is előkerül, mint lelkes támogató, hogy nemzetiszín madárraj is legyen a plakátokon, mert az olyan blikfangos. Nyilván az egész elé guberálnak majd valami minelnökaspiránst, fogunk csodálkozni rajt'. És ha -ne adj isten - nyernek, akkor ez az ideggyenge két év alatt megfúrja a delikvenst, és megint nekiáll országot "csinálni". Fölcsinálni...

Zb74 2011.09.30. 14:28:33

Lényegében mindegy, Gyurcsány mit csinál: az MSZP-nek annyi. Ha Gyurcsány marad, biztosan nem nyernek választást. Ha megy, nem marad egyetlen karakteres figura sem a pártban. Az MSZP kihalásra van ítélve. S ahogy valaki már említette; nem kár érte.

Az izgalmas kérdés inkább az, mi lesz azokkal a választókkal, akiknek nem szimpatikus a mostani kormány ténykedése ("hogy a korábbi koncepciótlan javaslatokról, előkészítetlen jogszabálygyártásról, kokikról, sallerekről ne is beszéljünk"), viszont valahogy nem tudják rávenni magukat arra, hogy a Jobbikra szavazzanak. Annyi biztos, hogy ők most már befogott orral sem fognak a szocikra szavazni; ugyanakkor a tömegpárttá válástól szemmel láthatóan irtózó, ráadásul abszolút következetlenül politizáló LMP sem fogja a voksaikat felszívni.

Látszólag kevés az esély rá, hogy az eljövendő években erőre kap egy abszolúte új párt, de azért emlékezzünk arra is, hogy 1987-ben sem sok látszódott azokból a pártokból, amelyek 1990-ben a parlamentbe kerültek. Elvileg minden kereslet megteremti a maga kínálatát - majd kiderül, hogy ez a magyar politikára igaz-e, vagy sem.

realistag 2011.09.30. 14:29:19

A szocialista pártot eddig is csak az aljasság tartotta össze, a hasonszőrű brigantik gyülevész hada volt mindig is! 2009-ben Gurcsány lapátra került. Hogy kinél, azt nem lehet tudni, de akik addig alá nyomták a miniszterelnöki széket, azok kihúzták alóla. Lehet, hogy az amerikaiak, lehet, hogy a nemzetközi pénzügyi maffia, lehet, hogy más... de rá került a lapátra. Na ettől kezdve az eddig szükölő, vicsorogva engedelmeskedő párttársak kikezdték.
Persze van egy nagy baj: szinte csak ő tud hitelesnek látszóan, folyékonyan hazudni. Bámulják is az eszelős tekintetű öreg komcsi nyugdíjasok a csepeli pártházban. Nem értik, hogy mit mond, "...de olyan jól mondja!"Akármi lesz is: szakad az MSZP elsülyed ez az erkölcsi hullákból, öreg komcsik kapcsolataiból összetákolt szemétdomb. Oda kerül ahová való: a történelem szemétdombdjára!

csárli hárper 2011.09.30. 14:36:29

@realistag: "Persze van egy nagy baj: szinte csak ő tud hitelesnek látszóan, folyékonyan hazudni."

nana! azért van egy "titán" az ő posztján, aki minden tekintetben méltó utódja!
szívunk is rendesen a sallerok és kokik kereszttüzében.

Azúrkék égbolt (törölt) 2011.09.30. 14:38:32

Ez még szabadlábon van?

Szégyen.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.09.30. 14:52:48

"Eközben pedig a jobboldal a maga sokszor koncepciószegény gazdaságpolitikája mellett is toronymagasan vezeti a népszerűségi listákat"

Hát ez erősen relatív. A többi párthoz képest - vakok közt félszeműként - valóban. De a Fidesz népszerűsége is eltörpül a legnagyobb választói tömeg mellett, a népesség TÖBB, MINT FELE nem kér egyik mostani pártból se, és ki tudja, hogy ők kire fognak szavazni 2014-ben...

unionist 2011.09.30. 15:04:57

szerintem jól fog jönni az ellenzéknek, hogy nagyjából egyforma méretű - bár kétségtelenül súlytalan - formációkból áll majd össze.
-- W: h&h
-- R: mszp, dp
-- G: lmp, tétényi, szili
-- B: 4k!, 1m, charta, labour (szakszervezetek)
ha ezek a formációk képesek lesznek egy platformmá összeállni, akkor akár győzhetnek is. ehhez elég 5-5%-ot szerezniük.

vizipipa 2011.09.30. 15:10:57

@Fedor: tudod nagyon jól, senkire.

Átlagosan 40% nem vesz részt a választásokon. Bármit is mondanak ilyenkor.
Számuk növekvő tendenciát mutat.

nem nemsiker_s 2011.09.30. 15:17:39

Pánikba estem 2002-ben, amikor a szocik nyertek, 2006-ban pedig tudtam, hogy a vonat robog tovább a lejtőn lefelé.
Most pedig, fikázzák a jelenlegi kormányt, hogy milyen szarul kormányoz. Csesszétek meg, nehéz egy olyan sárkányrepülőt irányítani, aminek már nincs is szárnya, mert azt az előző nyolc évben már tönkretették.

Egyébként meg így utólag visszatekintve van abban valami törvényszerű, ahogy a szocik elbuktak.
Anno az MSZMP utódpártjaként deklarálták magukat, ami tudjuk, ha sok nyugdíjasnak még meg is dobogtatja a szívét, azonban komoly tömegeket már nem vonz.
A jelenben politizálva pedig realizálható tartalom nélküli lett a baloldal programja, hiszen az ún. jóléti társadalom már nyugaton is egyre nehezebben működtethető.
Szinte törvényszerű volt, hogy Medgyessy után (aki utoljára kísérelte meg (tegyük hozzá tragikus kimenettel) a szociális gazdaságpolitikát) előbb utóbb egy frázisokat pufogtató, handabandázó karakterszínész kerül a szocik élére, aki teátrális fellépésével, és pózaival hozza vissza még egy kicsit a múlt sikereit, persze valós program, és tartalom nélkül. Ezért a Szoci pünkösdi királyságért azonban drágán megfizetett az ország.

unionist 2011.09.30. 15:20:58

@nemsiker_s:
milyen sárkányrepülő, aminek nincsen szárnya. te hülye vagy?

itt egy országot kell most (elsősorban gazdaságilag) kormányozni. és ehhez nem elég az, hogy valaki rébuszokban beszél. és attól, hogy a gyurcsány kormány szar volt ez még nem lesz jobb. ezt is fel kellene fogni.

unionist 2011.09.30. 15:20:58

@nemsiker_s:
milyen sárkányrepülő, aminek nincsen szárnya. te hülye vagy?

itt egy országot kell most (elsősorban gazdaságilag) kormányozni. és ehhez nem elég az, hogy valaki rébuszokban beszél. és attól, hogy a gyurcsány kormány szar volt ez még nem lesz jobb. ezt is fel kellene fogni.

hapsi 2011.09.30. 15:21:14

Azoknak mondom, akik bíznak a semmiben:
A következő kormányt a FIDESZ fogja alapítani. Ennyi. Lehet várni aztán még négy évig. Addigra remélhetően börtönbe kerül, aki oda való.
Ami biztos: az mszp nem fog kormányon lenni, sem így, sem úgy. Aki ezt másképp gondolja, azt előre sajnálom.
Annyira hiábavaló dolog mindenféle blogokat írni, index címlapra tenni, Orbánt basztatni, saját magukat idegelik ezzel, mi meg fizethetjük a gyógyszerüket. Annak a világnak örökre vége, amikor ezek vezényeltek...
Tudom, hogy nehéz ezt elfogadni, próbálkozni kell a végsőkig, de ez semmin sem változtat. Annak a kornak vége...
És ez így van jól.

milner 2011.09.30. 15:41:19

@nemsiker_s:
"Csesszétek meg, nehéz egy olyan sárkányrepülőt irányítani, aminek már nincs is szárnya, mert azt az előző nyolc évben már tönkretették."

Ez mégis meddig lesz hivatkozási alap?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.09.30. 15:43:29

"az ország gazdasági fejlődését hosszú időre aláásta"

Khöm, khöm. Azért ebben pici szerepe volt még az Orbán-Torgyán Polgár Kormánynak és Medgyesi ámokfutásának is...

milner 2011.09.30. 15:47:05

@TrueY: Arról nem is beszélve, hogy az összes olyan intézkedést, amelyeknek többek között köszönhetjük a jelenlegi helyzetet, a FIDESZ-KDNP pártszövetség lelkesen megszavazta.

Várúr 2011.09.30. 15:49:20

@nemsiker_s:
Azt a szárnyat előzőleg nemcsak rongálták, de el is lopták. A magyar sárkányrepülőt nem érdemes javítgatni. Újat kell építeni. Ha a pusztításhoz nyolc év kellett, a feléledéshez is kell legalább négy. Furcsány, mszp, lmp stb. a tömeges feledékenységben bízik, sajna nem ok nélkül. Mint a súlyos alkoholista verekedő férj felesége: majd megjavul és leteszi a piát... Furcsány nem iszik, inkább itat valami sajátos mákony-félével. Aki rászokott, nem bír szabadulni tőle.

milner 2011.09.30. 15:51:20

@hapsi: jósolni, különösen a jövőre nézve, nehéz dolog... amúgy a kör akkor lesz teljes, ha a jelenlegi csapat is ugyanúgy a szemétdombra kerül, mint a kisgazdiktól, a miépen keresztül az szdsz és mdf-en át a szocikig mindenki, és ha van Isten megy utánuk az lmp és a jobbik is

Várúr 2011.09.30. 15:52:03

@milner:
Jóember. Nyolc év épp hat és féllel több, mint másfél év. Egy ház felépítése cca két évig tart. Pár másodperc alatt fel lehet robbantani. Gyerekcsinálás: kilövellés 2 másodperc, terhesség 9 hónap, vajúdás pár óra, gyerek fölnevelése minimum 14 év. Vágod?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.09.30. 15:53:31

@milner: Hát igen. Ami meg segített volna, azt jól megnépszavatatták.
Kicsit olyan mint a 90es taxis blokád után. Akkor valami 55-ről 62-re emelték a benzin árát. Mekkora hőbör lett belőle. Most tankoltam 400 ért. :)
Meg a 2000 Ft-os tandíj 95 körül. Manapság meg lassan már nincs is államilag finanszírozott oktatás. Hol vannak az akkori népes tüntető tömegek vajh?

zoli_80 2011.09.30. 15:54:33

A sportszeletes hasonlatot kb. 2 évvel ezelőtt hallottam - Bödőcs Tibi szájából. ;)

Táskás Tóni 2011.09.30. 15:57:43

ÁLLAMADÓSSÁG KB 1000 milliárd ft-al nőtt

Táskás Tóni 2011.09.30. 16:00:26

@milner: Még a bíróság előtt is ezt fogják mantrázni pár év múlva, amikor az összes gazemberségért számon kérik őket. Nem kellenek majd koncepciós perek, a tények magukért beszélnek.

milner 2011.09.30. 16:01:58

Nagyon vágom, a problémám az, mint azt az előbb jeleztem, hogy az ország tönkretételében, konkrétan a mértéktelen osztogatásban ők is részt vettek azzal, hogy megszavazták többek között Megyó 100 napos ámokfutását, aminek egyébként 2001-02-es költségvetéssel meg is ágyaztak...

milner 2011.09.30. 16:03:24

@Várúr: Nagyon vágom, a problémám az, mint azt az előbb jeleztem, hogy az ország tönkretételében, konkrétan a mértéktelen osztogatásban ők is részt vettek azzal, hogy megszavazták többek között Megyó 100 napos ámokfutását, aminek egyébként 2001-02-es költségvetéssel meg is ágyaztak...

milner 2011.09.30. 16:05:11

@TrueY: várjuk ki a végét... de szerintem lesz itt felfordulás

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.09.30. 16:21:49

@milner: Én is ettől félek! Már most is nagy erőkkel ülő sztrájkolnak az alagút környékén. Szerintem ettől Ovi hirtelen észbe fog kapni! ;)

s 2011.09.30. 16:32:45

@nemsiker_s: "Csesszétek meg, nehéz egy olyan sárkányrepülőt irányítani, aminek már nincs is szárnya, mert azt az előző nyolc évben már tönkretették."

Ezt ők is tudták, erre vállalkoztak. Most senki ne pofázzon, hogy nincsen szárnya. B+, tudtad amikor beleültél. Te akartál olyan kurvára beleülni, most itt van, tessék. Megjegyzem zárójelben, ez a mostani brigád egy normális szerkezetet sem tudna elvezetni. Mielőtt rám fognád, hogy köcsög mszp-s vagyok, hát nem. Az is egy rettenet volt, amit azok műveltek a nemzetközi kalandor bűnözővel az élükön. Csak sajnos attól, hogy a cigány lótolvaj és bandája vette át a hatalmat, nem igazán lett jobb az országnak.

Secnir 2011.09.30. 16:49:44

"A kérdés inkább az, hogy egy kiugrás/kizárás (ez most a végeredmény szempontjából mindegy) segíti-e a saját és jelenlegi pártja politikai túlélését, vagy sem."
nem ugyanaz.
ha GY.F. kiugrik, akkor az MSZP ujjal mutogat rá, és abból próbál megerősödni.
ha GY.F.-et kizárják, akkor viszont ő döntheti el, hogy egyrészt mit mond, másrészt az esetleges későbbi MSZP leépülés esetén ő széttárhatja a karját: -Fiúk, én megmondtam, hogy ne basszatok ki.

@hapsi:
"Azoknak mondom, akik bíznak a semmiben:
A következő kormányt a FIDESZ fogja alapítani. Ennyi"
hapsikám. a kormányokat nem alapítják. a dinasztiákat alapítják. ha ezt írod:
"A következő dinasztiát a FIDESZ fogja alapítani."
szó nélkül elhiszem. így azonban csak az értelmi képességeid vetekszenek az deficit mértékével.

@Kalmár:
"A mentegetők teljesen hatástalan frázisaikkal és hazugságaikkal hiteltelenítették el a baloldali értelmiséget"
"A probléma akkor van ha leszarozza és el se olvassa."
-Hazudtak!
-Mit?
-Beismerte!
-Mit?
-Hát hogy hazudtak?
-De mit hazudtak?
-Beismerte, értsd már!
-De mit ismert be?
-Hogy hazudtak.
...

klacus 2011.09.30. 17:05:27

Az Mszp az az elefánt ami az idomárjai szerint repülni fog.

Ezt láttuk már többször is... Kell egy másik idomár meg egy új elefánt.

A fő probléma az, hogy a másik elefánt ami állítólag most repül, szóval az se meggyőző.
Sokak szerint a füle csapkod, csak nem egyenletesen, és a tériszonyosok nem mernek lenézni. Pedig ha rászánnák magukat akkor rájönnek, hogy ez igazaiból egy béka, tehát füle sincs és nem vergődik. Nemsokára pedig feltűnik felettünk az alfele...

Kalmár 2011.09.30. 17:17:39

@Secnir: Te ezt akartad írni tényleg vagy a gyerek odaült a gépedhez és püföli idegből, mert elvetted a maciját?
Elég homályos.

s 2011.09.30. 17:18:31

@csoko20: Mi az, hogy volt? Talán már nem az?

JumboJet 2011.09.30. 17:20:24

@realistag: Tudod, az "eszelős tekintetű öreg komcsik"-nál sokkal ijesztőbb volt látni a rengeteg, nagyságrenddel több, Orbánt eszelős tekintettel bámuló FIATALT!
Mit rugózol azon a pár tízezer szerencsétlen öregemberen? Gondolkodj inkább a kollektív transzba esett százezreken (bocsánat, másfélmillión), akik, csorgó nyállal kántálták a Kosutth tére, hogy Viktor, Viktor ennek az eszement, cinikus, "igazmondó" őrültnek! Na az, ijesztő volt. Ott voltam, mert volt akkor épp egy kő-Fideszes csajom. Kaptuk az esemeseket sorra, hogy gyertek, már másfélmillióan vagyunk. Már ott, a kocsiban elkezdtem neki magyarázni, hogy, ha 4 ember per négyzetméterrel számolunk, meddig kellene lerombolni a házakat, hogy beférjenek oda ennyien. És az ő szemében is csak azt az együgyű, eszelős, agyatlan, vallásos lelkesedést láttam, egy arra teljesen méltatlan emberért, ami ilyen prózai marhaságokkal nem foglalkozik, mint egy hely fizikai befogadóképessége.

ucsacsu 2011.09.30. 17:24:00

Akkor fog a féleszű szakítani,ha biztos lesz abba,hogy új frakciót tud alakítani, a nyomorultakból. Jelenleg erre kevés az esélye,még ígérgetnie kell ezt,azt a,hogy vele menjenek.

ucsacsu 2011.09.30. 17:27:59

@adamis.ivan:
Ne félj,most már nem kívánatos vityának a nagygyűlés, nincs mit mondania, ha csak nem örömmel jelenti be az újabb adóemelést ,ami a nemzet megmentése miatt van az ellenünk harcoló csapatokkal.

schmolagi 2011.09.30. 17:34:20

Az öszödi beszéddel nekem semmi bajom. Számomra arról szólt, hogy a szülő elkapja a rendetlenkedő gyerekeit, és felhívja a figyelmet arra, ha nem történik változás - baj lesz. Nekik lett. Nem változott semmi, így meg lehet enni, amit főztek. Az MSZP-nek annyi. Én Gyurcsány helyében kilépnék, és alapítanék egy új baloldali pártot. Szépen kapna szavazatot. A jobb oldalból sok van, baloldal nincs. (A jelenlegit nem is számítom annak, mert el fognak tűnni mint a Liberálisok és az MDF) Aki baloldali érzelmű, nem megy el szavazni, mert nincs kire, így a jobboldal erősödik.

JumboJet 2011.09.30. 17:43:36

@hapsi: "Azoknak mondom, akik bíznak a semmiben:
A következő kormányt a FIDESZ fogja alapítani. Ennyi. Lehet várni aztán még négy évig."
"Annak a kornak vége. És ez így van jól."

Sajnos, jó eséllyel igazad van, a következő kormányt is a Fidesz alakítja. De ugye Te sem hiszed komolyan, hogy ezzel a Fideszről bármi jót mondtál, vagy ez a Fideszt bármilyen pozitív értelemben minősítené?

És tudod, ennek a kornak is vége lesz, és, SAJNOS, az meg úgy lesz jó. Mert én már nagyon szeretném, ha itt nem attól lenne jó, hogy az aktuális garnitúra lecseréltetik. Én azt szeretném, ha nem gondolkodnék a politikán, ha nem várnám állandóan a választásokat, ha épp azok kormányoznak, akikre nem szavaztam, mert igazából mindegy lenne nagy léptékekben. Illetve, úgy összességében, ez is, meg amaz is jót tenne az országnak.

De tudod, mit mondok? Itt akkor lesz esély bármiféle újjászületésre, ha megbukik a Fidesz is, és vele ez a torz mgyar-jobb. (Aminek nem sok köze van egy kultúrált európai jobboldalhoz). Tudod, ha a Fidesz bukik, sokkal nagyobbat fog bukni még a szociknál is, mert sokkal nagyobb a velük szemben támasztott népi elvárás, a bennük való vakhit mértéke pedig elképesztő, ijesztő. (Bár, megjegyzem, hogy a mostani 25-30%-os támogatottságuk már nem olyan rendkívüli. Őszöd után a ballibeknek is megvolt ennyi). Na, ha ez is összedől a magyar baloldal után, akkor lesz itt katarzis, mert akkor ez a balga nép végre rájön, hogy nincs itt senki, aki rászolgált erre a vakhitre.
És akkor lehet, hogy újra egymásra találnak az emberek, és vége lesz legalább ennek az elviselhetetlen megosztottságnak.

És arra is van kis esély, hogy meglepődünk mindketten, mert nem húz le még 4 évet ez a kormány.

JumboJet 2011.09.30. 17:48:17

@ucsacsu: Ez így van. 2/3-ot lehet hogy tudott csinálni, de még egyszer megtölteni a Kossuth teret ijesztően lelkes fiatalokkal, emberekkel, ez az Orbán már sose fogja. Most, lehet, nem csengene már a fanoknak sem olyan jól a "ha van bennünk elég hit és szeretet" kezdetű baromság....

pannonfunk 2011.09.30. 18:15:15

@adamis.ivan: A Kossuth téren a parlament előtti placc kb. 100 m x 350 m. Az északi részen a parkoló még egyszer 100 m x 100 m. A Széchenyi rakparton legalább 200 méteren állt a tömeg, az Alkotmány utcában 300 m-en. Mindkettőn számolhatunk 40 m szélességgel. Az összesen 100 x 450 + 500 x 40 = 65000 m^2. 5 ember simán elfér egy négyzetméteren, ebből 325000 ember jön ki. A másfél millió az túlzás volt, de a kevesebb, mint 100000 is.

daito 2011.09.30. 18:38:19

Feledékenyek vagytok...
1998-ban az MSZP és Horn Gyula meg volt győződve arról, hogy ők maradnak a hatalmon.
Utána kb. 3 évig az MSZP azt sem tudta, hogy mit csináljon, hová kapjon; 2001-ben bohózat volt, ahogy kerestek egy miniszterelnök jelöltet, akit ki lehetne állítani Orbán ellen. Orbánék és szavazóik szintén szentül hitték, hogy ők fognak nyerni.
Erre röhej módon egy balek vezetésével nyert az MSZP, aminek - meglepő módon hőzöngés volt a következménye - csakhogy az öszödi beszéd és a jogos felháborodás című mesét lehessen hangolni.
Ez a győzelem a politikai palettán két pártot meglepett - a Fideszt és az MSZP-t... (Tessék csak arra gondolni, hogy Ibolya néni még a választások estéjén elismerte a vereséget, és rögtön kimondta, hogy ebben a Fidesz hülyesége mennyire benne volt. Azért csak sejtett valamit előtte már.)
Szocik kb. két évig próbálkoztak mindenfélével - leginkább követték a korábbi Fideszes osztogatást és hülyeséget, csak rátettek még egy lapáttal. Na ez tartott 2004-ig, amikor Gyurcsány jókor volt jó helyen.

Az a büdös helyzet, hogy az MSZP mindig is nagyszájú, de gyenge és / vagy gyáva politikusok gyűjteménye volt - és Gyurcsány Ferencre egy biztos nem igaz. Nem gyáva; lehet utálni, lehet szeretni, lehet közömbös.
A másik része az, hogy Magyarországon egy pártot arccal lehet eladni - kisgazdákat Torgyánnal; az MDF még az első miniszterelnöke halála után 10 évvel is mindig rá hivatkozott, a Fidesz egyértelműen Viktor; ezt fogta fel jókor, jó helyen Gyurcsány. Akkor.

Szóval sok mindenről lehet hadoválni - főleg jobbra húzó szívvel; de ebben az országban, egy adott ciklus második évében sosem lehetett tudni, hogy mi lesz a ciklus végén - ez alól kivétel az előző - de az nem is volt normális menet. Szóval megjósolni, hogy mi lesz itt 3 év múlva, mi lesz MSZP-vel, LMP-vel, Fidesz-szel, nagy bátorság.

(Ahogy azt is hozzátenném, hogy aki arra fogad, hogy itt 3 év múlva is a Fidesz fog győzni, az is bátor / elvakult ember. Itt a duplázás még SENKINEK sem sikert, vagyis izé, idáig egy emberkének... De ugye tudjuk, ő a Sátán földi helytartója, de legalábbis jó ismerőse. :-) )

Mindig elfelejti mindenki az alapszabályt, hogy a magyar választók egy része BÜNTET; néha a többség, vagy az összes. Az a kérdés, hogy 3 év múlva, hány százalék fog így szavazni - és jelenleg a tendencia nem Viktoréknak kedvez. (És ezt már most érzik az MSZP-nél is, és ki kell valamit találni, hogy akkor ők legyenek a jó oldalon, csak...)

JumboJet 2011.09.30. 18:45:14

Én is többszázezret írtam. Egyébként én is, és minden más, ennek becslésére korrekten vállalkozó is 3-400 000 közé tette a létszámot. 100 000-nél kevesebbet mondani én bizony nem nagyon hallottam senkit. De az is nyilvánvalóan hülye volt, bárki volt is.
A a 4 ember / m2-t is azért mondtam a csajomnak, hogy érzékeltessem, ha ezzel az igen nagy sűrűséggel számolunk sem jön ki. Impozáns volt persz, légifelvételről, de aki lent volt tudja, hogy, nem volt préselődés, a tömeg nagyságához képest, levegősen voltak az emberek a terület nagy részén. A 2.5 fő/m2 korrekt számnak tűnik.

JumboJet 2011.09.30. 18:48:40

@pannonfunk: Én is többszázezret írtam. Egyébként én is, és minden más, ennek becslésére korrekten vállalkozó is 3-400 000 közé tette a létszámot. 100 000-nél kevesebbet mondani én bizony nem nagyon hallottam senkit. De az is nyilvánvalóan hülye volt, bárki volt is.
A a 4 ember / m2-t is azért mondtam a csajomnak, hogy érzékeltessem, ha ezzel az igen nagy sűrűséggel számolunk sem jön ki. Impozáns volt persz, légifelvételről, de aki lent volt tudja, hogy, nem volt préselődés, a tömeg nagyságához képest, levegősen voltak az emberek a terület nagy részén. A 2.5 fő/m2 korrekt számnak tűnik.

Kalmár 2011.09.30. 19:11:19

@schmolagi: "Az öszödi beszéddel nekem semmi bajom. Számomra arról szólt, hogy a szülő elkapja a rendetlenkedő gyerekeit, és felhívja a figyelmet arra, ha nem történik változás - baj lesz. "

Nem tartod égőnek, hogy még mindig ilyen primitív módon mentegeted?
Az az apró momentum ne zavarjon, hogy itt a szülő rendetlenkedett és a rablóhordának mondta titokban, hogy baj van elfogyott a lóvé és az ötlet, hogy mit hazudjunk tovább.

JumboJet 2011.09.30. 19:13:53

@Várúr: Joggal bízik a kollektív amnéziában, nála jobban csak Orbán bízik benne. Az elmúlt másfél éb bebizonyította, hogy rengeteg ember esetében - köztük, láthatóan a Tiedben is -, nyugodtan lehet játszani, nem évek alatti memóriaszéteséssel, hanem napok, percek alattival is. A kedvenc főnöködék mondanak valamit délelőtt, délután már az ellenkezőjét. Nem tom, mennyi idős lehetsz, de Te is annak a magyar alfajnak a halmázába tartózónak lenni tűnsz, akiknek 8 éve kezdődött a történelem, azelőtt mennyország volt. Hát, Váruram, szívesen frissíteném a maga memóriáját is. Tán, ha nem csak a jobb fülével hallgatna híreket, vagy a jobb szemével olvasna, még ma is megszerezhetné emlékei kiesett darabjait. És nem mellesleg, ha a 98-2002-ig terjedő időszak maga lett volna az aranykor, akkor talán tovább is tartott volna, nem? Tehát, akkor, hova küldhetem az ÜGYEK, kft-k listáját, a nem teljesített választási ígéretek listáját, a Fidesz-komcsik listáját, a makrogazdasági mutatók alakulását 2001-től kezdve, esetleg a székházügyig is visszamehetünk. Ma, az internet korában nem nagy ügy.
A kormányzati cselekvések pedig nem vethetők össze pusztán időarányossági alapon. Teljesen téves koncepció mentén indított, koncepciótlan kapkodásnak, hazudozásnak, dilettantizmusnak, hatalomépítésnek, lényegi, gazdasági kérdsek elébe helyezésének, másfél év eltelte után sem lesz jobb eredménye pusztán az idő múlásával. Attól, hogy a szart hagyom állni, még 2 és fél évig, nem lesz belőle arany. Ha pedig még rá is szarok, csak még több szar lesz.
Ha Gyurcsányékra igaz, hogy hazudtak reggel, délben este, akkor Orbánékra az igaz, hogy hazudtak hajnalban, reggel, délelőtt, délben, délután, talán tudod folytatni. Alvás idejére kicsit abbahagyják.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.09.30. 19:43:33

@vizipipa: Ez nem igaz.
1. A részvétel eddig mindig 60% felett. volt.
2. Most a választani nem tudók, nem akarók aránya nem 40%, hanem közel 60. Biztos lehetsz benne, hogy ennek a tömegnek legalább a fele fog valakire szavazni 2014-ben. Aztán hogy ez orrot befogva, jobb híjján a FIDESZ lesz, vagy szintén orrot befogva, jobb híjján, az MSZP, vagy a két kisebb parlamenti párt lesz népszerűbb, vagy felbukkan a semmiből egy új, mondjuk a mostani civil ellenállásból kinőve, azt még most senki meg nem mondhatja.

Én egyébként az utolsó verzióban bízom, de hát ez most még csak egy óhaj.

pannonfunk 2011.09.30. 20:56:10

@Fedor: Szerintem '98-ban 60% alatt volt a részvétel, de lehet, hogy rosszul emlékszem. az utóbbi három választáson pörgött fel a részvételi arány, a két nagy (fidesz, mszp) egymás ellen is mozgósító kampányával. Én drasztikus visszaesést várok 2014-re, mert mára a politika teljesen lezüllött. Azaz a most nem válaszoló/nem döntő szavazóknak kb. az 1/5-e fog pártot választani. Ha mindegyik a fidesz ellen megy, még az is kevés lesz. Persze három év alatt még sok minden változhat, de a fideszből kiábrándultak nagy rész nem fog baloldali pártra szavazni ( kivéve az a réteg, amelyet a fidesz vonzott magához a baloldali demagógiával, az egy jó kérdés, hogy mennyi az az annyi, de attól tartók, hogy itt a lepattanókra a Jobbiknak van a legnagyobb esélye pályázni, mert hát mi sem egyszerűbb, mint a szociális juttatások meg nem kapását ráfogni a cigányokra/romákra. Szóval a helyzet nem rózsás, de legalább rohadt kiábrándító :) Még annak is van sansza, hogy az Orbánt fogják belülről megpuccsolni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.09.30. 21:14:28

@pannonfunk: Mindennek van sansza. Meg az ellenkezőjének is. Hogy lesz -e visszaesés 2014-ben, az pl. nagyban függ attól, hogy mi lesz akkor a választék. Ha marad a mostani, akkor lehet, hogy igazad lesz. De azzal pl. miért nem számolsz, hogy megjelenik egy jobboldali liberális párt, ami esetleg vállalható a demokratikus érzelmű FIDESZ-ből kiábrándultaknak is, meg vállalható a ballib pártokból kiábrándultaknak is egyszerre?

Secnir 2011.09.30. 21:33:33

@Kalmár:
már melyik része homályos?

látjátok feleim szümtükkel 2011.09.30. 22:03:58

@adamis.ivan: "És az ő szemében is csak azt az együgyű, eszelős, agyatlan, vallásos lelkesedést láttam, egy arra teljesen méltatlan emberért, ami ilyen prózai marhaságokkal nem foglalkozik, mint egy hely fizikai befogadóképessége. "

Hasonlót én is láttam, még a 70-es években, és azóta tudom, hogy van birka effektus. Mondtam is anyámnak, hogy ha a pártban rázzák a kolompot, neki nem muszáj menni. Sajnos nem értette meg, még akkor sem, amikor a rendszert leváltották. Hívő maradt.

pannonfunk 2011.09.30. 22:17:55

@Fedor: Én is épp ezen gondolkodtam a napokban, hogy van-e arra esély, hogy jön egy jobboldali kicsit liberális, kicsit konzervatív új párt. De lássuk be, hogy nagyjából az lenne a viszonya a fidesszel, mint most Gyurcsánynak az mszp-vel. És komolyabban belegondolva, ez így van, hogy egy párt egy másikat lassan cserél le, akkor van sansza, ha eléri a kritikus tömeget. Ez egy tök természetes dinamika mindenhol az életben, Ld. pl. iwiw-facebook. A facebook már sokkal jobb volt technológiailag az iwiw-nél, amikor még alig mentek át onnan az emberek. Pedig akkoriban volt, hogy az iwiw gyakorlatilag nem működött, csigalassú volt a vas alatta, gyakorlatilag nem tudtál lapokat megnyitni. Mégis mindenki ptt volt. Aztán a FB elért egy kritikus tömeget, onnantól meg megálíthatatlanul átfolyt mindenki az iwiw-ről. Kb. ilyen dinamikája lenne egy fidesz szavazótábór - másik jobboldali liberális szavazótábor dolognak is.

pannonfunk 2011.09.30. 22:18:57

ááááááááá.... tábor tövid o, már későre jár, megyek is aludni...

Putyilov gyári melós 2011.09.30. 22:22:32

Mi lesz veletek Fideszkomcsik, ha ez a szerencsétlen balfék eltűnik a történelem klozetjában?

Mivel fogja rettegésben tartani Orbán az IQ csökkentett, Gyurcsány gyűlölettel egyben tartott agyatlan birkáit?

Gyurcsány nélkül szétesik az Orbán szekta.
Ha nincs kitől rettegnetek, akkor végetek!

IGAZ MAGYAR 2011.09.30. 22:38:05

@Putyilov gyári melós: Gyurcsánytól fosik mind! Orbán szerintem még most is hetente összeszarja magát Gyurcsány miatt! Képzeljük el Orbán ép örülne hogy a törvénykezéssel mennyivel több a fizuja s eszébe jut hogy Gyurcsány nem vett fel pénzt a miniszterelnökségért és ezt Ő a nemzet esze Orbán nem tudja megtenni! No milyen frusztrált lehet tőle napokig?

tiborc2008 2011.09.30. 23:27:37

Kétségtelen, hogy vityka is egy szerencsétlen hazug faxkalap, egy előnye viszont (egyelőre) még van a el kurcsányival szemben: neki (még) nem kellett szemkilövöldözéssel tarkított provokációt szerveznie a hatalom megtartásáért.
Amíg ez nem változik, addig gyakorlatilag bármit tehet, még mindig jobb lesz fityesz, mint a maszopp.
Az nem lenne baj, hogy kurcsányi rövidlátó maffiapolitikája lenullázta magát baloldalinak hazudó tetves maszoppot, a baj az, hogy monopolhelyzetbe került a fityesz, amely egyszerűen nem képes ebben a túlnyert helyzetben normálisan kormányozni. Egyszerűen nincs annyi káderük, amennyi kellene. Ebben a helyzetben még a leghülyébb fityeszesnek is jutott státusz.

tiborc2008 2011.09.30. 23:29:57

@IGAZ MAGYAR:
vityka nyugodtan leszarhatja kurcsányit, viszont sokat (mindent) köszönhet neki.

Putyilov gyári melós 2011.09.30. 23:40:12

@tiborc2008:

Ne aggódj, a narancskommunisták épp VÁLTOZTATTÁK meg a jogszabályokat, hogy Orbán szemkilövetése TÖRVÉNYES LEGYEN:

Mától falhoz nyomva is bilincselhet a rendőr
index.hu/belfold/2011/09/30/matol_falhoz_nyomva_is_bilincselhet_a_rendor/
"Új fegyverek jöhetnek
Új lőfegyverekkel javasolja kiegészíteni a rendőrségnél rendszeresíthető kényszerítő eszközök sorát a belügyminiszter. A Terrorelhárítási Központnál szolgálatot teljesítő mesterlövészek hatékonyságát növeli, ha lehetővé válik, hogy speciális szolgálati feladataik ellátása során 22-es kaliberű tölténnyel működő puskát és pisztolyt használjanak, olvasható a kormany.hu-n közzétett jogszabálytervezet indoklásában."

pannonfunk 2011.10.01. 08:53:57

@Putyilov gyári melós: @IGAZ MAGYAR: Mert a baloldalt nem az Orbán elleni gyűlölet tartja egyben. Aha, persze.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.10.01. 09:42:18

"az ország gazdasági fejlődését hosszú időre aláásta"

és ezt így csak ő egyedül? asztakurva.

azért főgeciből kibaszott tehetséges ez a feri.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.10.01. 09:45:26

@Várúr:

geci nagy mázlid van, hogy nem face to face tolod ezt a műsort, különben már sokszor a torkodba léptek volna bakanccsal.

ezt ne kritikának értékeld, isten őrizz, mi lenne a világképeddel.

látjátok feleim szümtükkel 2011.10.01. 10:22:11

@tiborc2008: "Egyszerűen nincs annyi káderük, amennyi kellene."

Na ezt jól megaszontad!

Tényleg nincs elég káderük, mert a parlamenti ajtónállói, és takarítónői állásra már nem jutott.

Szerintem káderük elég van, szakemberük nincs. Na vajon miért?

Azúrkék égbolt (törölt) 2011.10.01. 10:34:31

Mert akinek egy szemernyi lehetősége volt,már régen lelépett ebből a komcsifészekből.

a fene tudja még · http://hatker.blog.hu 2011.10.01. 11:49:39

1. GY.F.-nek sokkal nagyobb a népszerűsége a baloldalon (nem a pártvezetésre gondolok), mint azt sok kívülálló hinné.
2. Egyelőre azért nem nagyon csökken a Fidesz népszerűsége az idióta kormányzás ellenére sem, mert akik összehozták a kétharmadot még nem merik bevallani maguknak, hogy nem ilyen lovat akartak, de lehet, ez később rohamosan megváltozik.

Ha ezt a kettőt összeadjuk, akkor 3 év múlva nem biztos, hogy egy Gyurcsány vezette párt nem tudna meglepetést okozni.

Várúr 2011.10.01. 12:01:57

@mavo:
Dehogy értékelem kritikának... Egy nagypofájú kis faszpörgettyű fenyegetésének értékelem. Nekem néhány motoros csizmám és 90 kilóm van. Neked a szádban csikk. Jó izmos lehetsz.

Silcon 2011.10.01. 19:50:07

"komolyan hirdethessék a múlttal való – immár személyi összetételben is megmutatkozó – szakítást"

A megmaradókkal: Szekeressel, Lendvaival, Kiss Péterrel stb. Na ne röhögtess mán :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.10.02. 18:00:58

@Várúr:

"Nekem néhány motoros csizmám és 90 kilóm van."

no, én meg majdnem száz kiló vagyok kis faszpörgettyűkém, mi a kurva anyádra olyan nagy a pofád

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.10.02. 18:06:27

kedves politicus,

úgy egyébként egymás közt, ha már kialakult valami furcsa respect

mikor ír végre a mandiner szerkesztősége egy jó kis odabaszós publit, hogy igen, ezért pörögtünk ufis korunktól, ezt akartuk. tőlem oda is írhatjátok a végére, hogy bazmeg.

hozzáteszem, nem akarok kárörvendőnek tűnni (lófaszt nem), de kéjjel olvasnám.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.10.02. 18:14:15

@adamis.ivan:

azt azért tegyük hozzá, hogy pont 98-02 még, hangsúlyozom, még az az időszak, aminek alig van online archívuma, tehát ha leírsz valamit a csudálatos 98-02 közötti aranykorról, nincs mit linkelned hozzá, maximum (jó esetben) valami idézetet arról, hogy. ami mondjuk ki: karcsú. szóval nem véletlen, hogy sokak számára a fidi A Szeplőtelen, Korrupciómentes Párt volt tavaly.

Várúr 2011.10.02. 19:46:04

@mavo:
EL vagy hízva dagi. Ha leszoknál a cigiről, még hájasabb lennél bakancsos.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.10.02. 21:02:28

@Várúr:

höhö, van sapka, nincs sapka? :)

az előbb még cingár faszpörgettyű voltam, amihez képest te voltál a jóltáplált rokker, oszt most, hogy öt kilóval nehezebb vagyok, hájas lettem?

ne érezd úgy, hogy röhejes vagy. még mit nem.

off, atv-t néztem és gecire rámjött a hányinger. mi a geciért van az, hogy a hányadék hírtévének kell egy maszop-féle verziója? mért kell, hogy az ember nem csak a szijjártótól dobja a taccsot, de a kámánolgától meg a dekurvajó tanárúrtól is???

broáf :(((((((

Várúr 2011.10.02. 23:46:32

@mavo:
gyönge a gyomrod pajtás, akármennyi a zsír rajta...

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.10.03. 21:37:37

@mavo: Furcsa reszpekt? Olvastad már magad?
És már mondtam: ez itt nem pizzéria, rendelést ott adhatsz.

JumboJet 2011.10.04. 08:44:52

@mavo: Mavo! Abban igazad van, h 98-2002-ig terjedő időszak valóban még csak a magyar internet hajnala volt. Ezért, nyilván kevesebb az akkori dokumentarista feltöltés, de azért azóta már akad arra vonatkozó is. Az meg, aki elég idős, es nem csinált az agyában memory resetet, emlékszik. Aki meg nem emlékszik bármely okból, de nem teljesen hülye, itt az elmúlt másfél év, meg a Fidesz - legyünk nagyvonalúak - legutóbbi csak 4 ellenzéki éve. Az már épp elég jól dokumentált a neten is. Akinek ez sem elég, annak úgy sem elég semmise, h OVI-t ne a messiásnak lássa. Bár, jegyzem meg, több nemrég még kő-Fideszes barátomat látom épp kiábrándulni, de legalábbis zavarba jönni.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2011.10.04. 11:27:54

@politicus: Csinálhatnátok olyan Mandiner-kérdőívet, ahol a szerzők mellett a törzskommentelőket is lehet osztályozni. :)))

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.10.04. 11:31:57

@Holger Hartland: félek, hogy akkor listázással vádolnának minket.. :)

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2011.10.04. 11:50:58

@politicus: Ezért nem jelentek meg az előző kérdőív eredményei sem? :)

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.10.04. 11:56:06

@Holger Hartland: Tuti, Jóri András szólt izibe, h ez így törvénytelen.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2011.10.04. 17:29:56

@politicus: Még jó, hogy a nickeknek nincsenek személyiségi jogaik. Micsoda perek lennének! :)
süti beállítások módosítása