Gyöngyöspata II. - West side
2011. július 19. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Gyöngyöspata II. - West side

  A gyöngyöspatai Csikágó igazából egyetlen földút, a Hegyalja utca, bár állítólag terjeszkedik a szomszédos Bajcsy-Zsilinszky utca felé. Az biztos, hogy ha majd egyszer építési telket veszünk, az nem pont itt lesz, és nem is a szomszédos egy-két utcában.

  Itt igyekszünk a lehető legliberálisabb arcot vágni, ami be is jön, a lakók nem ellenségesek, inkább közömbösek vagy kedvesek, főleg miután sikerrel lejmolják el az összes aprópénzünket cigire. A gyerekek pedig kifejezetten aranyosak, itt vannak a tévések, geccííí, kiáltja egyikük vidáman, és a nyomunkba szegődnek, fényképeztetik magukat:

  A házak viszont nincsenek olyan nagyon jó állapotban:

  A hangulat pont olyan, mint ahogy az a nagykönyvben meg van írva: a férfiak hűsölnek (ugye munkaszüneti nap van), a nők lavórban gyerekruhát mosnak, a gyerekek az utcán bandáznak, a házakból lakodalmas zene szól, a kutyát pedig Tájszonnak hívják.

 

  Egy úr kéri, írjuk meg az újságban, hogy már minden cigány háznál van fegyver, úgyhogy ha bejönnek a nácikok, egyszerre öt irányból fognak lőni rájuk.

  Azt is elmondják: mindegy, hogy ki lesz a polgármester, a cigányoknak így is, úgy is végük.

 

  Nem az a hely ez, ahol épelméjű ember horogkeresztet hugyozik a porba.

  A Hegyalja utca után kezdődik a Kecskekő. Itt néhány évtizede állítólag rendezett hétvégi házak, gyümölcsösök, kiskertek voltak,de aztán, mivel errefelé különösen durvák a mindenféle eróziók meg az egyéb természeti elemek, ez maradt belőle:

 ***

  A vasárnapi választás eredménye:

A választók névjegyzékébe felvett választójogosultak száma   2132 fő

Megjelent szavazók száma      1293 fő

Érvényes szavazólapok száma: 1282 db

Érvénytelen szavazólapok száma:8  db

Polgármesterjelöltek:


Érvényes szavazatokból kapott:

Juhász János Oszkár     433 szavazat   33,8 %

Matalik Ferencné                    333 szavazat    26 %

Bernáth Magdolna                  274 szavazat   21,4 %

Eszes Tamás                 134 szavazat   10,5 %

Maka Barnabás               45 szavazat      3,5 %

Nádudvari Károly                  37 szavazat      2,9 %

Simó István                              26 szavazat      2 %

 

A polgármester választás eredményes volt.

A választási eredmények alapján Gyöngyöspata Község Polgármestere:

Juhász János Oszkár

  Az eredmény egy koki Orbán Viktornak és egy saller Pintér Sándornak: a Fidesz burkoltan Mataliknét támogatta, aki alpolgármesterként néhány hónapja vezeti a falut, ám az egyenruhás-bűnözés fészkében a relatív többség nem őt támogatta. A jobbikos Juhász úgy nyert simán, hogy a radikális jobboldal is megosztott volt, a jobbszélen ugyanis a véderős Eszes Tamás is indult - és szerzett is 10%-ot. A kormányba vetett bizalmat jelzi, hogy a két széljobbos elvitte a szavazatok 44%-át, s valószínűleg a gádzsó voksok több mint felét (2-300 cigány szavazó van Patán, ők feltehetően valamelyik független jelöltre szavaztak). Egy nagy tockost kapott a sajtó is, amely pártállástól függetlenül Mataliknét futtatta, s nemigen vett tudomást arról, hogy a helyieknek tényleg tele van a tökük mindennel.

  Az események pozitív mellékhatása, hogy feléledt a Százezren Gyöngyöspatáért nevű Facebook-csoport, a magyar internet legszórakoztatóbb jelensége.

  Kevésbé pozitív, hogy az esemény tanulsága a Jobbik számára minden bizonnyal ez: balhét kell csinálni, és akkor jönnek a szavazók. Juhász tavaly ősszel még csak 68 darab szavazatot kapott, a tavasz óta tartó buzgárkodás azonban most polgármestert csinált belőle. Ha mi Jobbikok lennénk, akkor ezután újult erővel turnéznánk végig a ká-magyarországi falvakat, rendet és biztonságot ígérve.

 Persze valószínűleg mindegy, hogy ki a polgármester: az emberek nem változnak, a dolgok meg már vagy harminc éve el lettek baszva.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr303075478

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Verekedés lett az egyeztetésből Gyöngyöspatán 2011.07.19. 15:05:30

 Juhász "Csiklókandúr" Oszkár, a Jobbik gyöngyöspatai polgármester-jelöltje azt állítja, hogy az időközi választásra szintén készülő Eszes "Dikkmá" Tamás, a buzi Véderő parancsnoka verni kezdte vasárnap hajnali egyeztetésükö...

Trackback: Főpróba 2011.07.19. 14:35:15

Gyöngyöspatán polgármester-választás volt. Olyan rendszerben, amely egyfordulós, a relatív többség döntött, és ahol komoly médianyomás is megjelent nemrég – méghozzá oly módon, hogy a közszolgálati adókban gyakorta fölvetült a két kis parlamenti ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktus 2011.07.19. 13:14:21

Százezren Gyöngyöspatáért csoportot nem láthatom :(

Gico 2011.07.19. 13:31:50

Tájszon a kutya, ezen besírtam:D Legalább szórakoztatóan tudtok írni arról, amin sírni kéne.

metalheart · http://rocknmetal.blog.hu/ 2011.07.19. 13:37:30

@Viktus: nem maradtál le semmiről. nézd meg inkább az egymillióan a magyar rockzenéért csoportot.

Johnny336 2011.07.19. 13:39:56

Ötirányból lőnek a nácikokra - akkor megnyugodtam, már nincs mitől félnem...majd ők rendet tesznek.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.07.19. 13:41:53

5 gyerek kicsapva az utcára, három cipő nélkül ... szégyen.

stratez 2011.07.19. 13:50:27

Pintér alkalmatlansága így fest a számok tükrében: 44:26. Szemtanúk szerint a választás akkor dőlt el, amikor személyesen tette tiszteletét Patán, és tartott egy olyan szpícset az egyenruhás bűnözésről, ami után még a balmédia is hetekig nyalta mind a több száz klaviatúráját. Csak a pataiakat kerülgette a guta, akik abban a tévhitben szavaztak a Fideszre, hogy az nem az MSZP.

Bloodscalp 2011.07.19. 14:02:17

ezt a nyomort, csak 60 cm-s tányér antennák vannak szegény cigányoknak, egyiknek talán 90-es...szemétség

Atisz 2011.07.19. 14:11:25

Az uzsorás háza (15. kép) nem rossz.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.07.19. 14:22:53

@zero:

a kánikula kellős közepén faluhelyen egy gyerek mezítláb ... skandalum!

Johnny336 2011.07.19. 14:35:00

@mavo: valszeg télen is mezítláb vannak.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.07.19. 14:36:49

" Persze valószínűleg mindegy, hogy ki a polgármester: az emberek nem változnak, a dolgok meg már vagy harminc éve el lettek baszva."

Mekkora egy kádárista lettél te is! Minden szar, ne csináljunk semmit, mert nem lehet és csak rosszabb lesz. Gratulálok neked!

Azért azt magyarázd már el, hogy miért van az, hogy Orosz Mihálynak sikerül rendet raknia?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.07.19. 14:37:43

@mavo: Mikor voltál utoljára falun? (Bocs, faluhelyen, úgy népiesshebb.)

Viktus 2011.07.19. 14:38:08

@mavo:

Rég jártál faluhelyen :P szandi-papucs már az átkos óta elérhető ...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.07.19. 14:38:41

@TaTa86.:
"Azért azt magyarázd már el, hogy miért van az, hogy Orosz Mihálynak sikerül rendet raknia?"

Mert soha a szajara se vette a ciganybunozes szot.
Az erpataki modell nem a Jobbik modellje.

ifrance 2011.07.19. 14:39:35

@Atisz: Az a ház nem uzsorásé, hanem Molnár Karcsibácsié. Ő volt ennek a falunak a polgármestere 1990-től 2006ig. Mikor is nyugdíjba ment. Azt a házat nem a polgármesterségéből építette, már korábban megvolt. Ismerem, és elhiheted, hogy sokat és keményen dolgozott, dolgozik én egyáltalán nem irigylem tőle, amit elért. (És ha tudnád milyen pálinkája van! ;)) Neki valahogy sikerült 16 évig féken tartania csikágót, a problémák akkor kezdődtek, amikor nyugdíjba ment.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.07.19. 14:42:14

@Doomhammer: Nem a kérdésemre válaszoltál. Éppen a KKTT megkeseredettkádáristanyuggerizálódását elemezgettem...

Tudom, hogy Orosz nem jobbikos, tudom hogy Orosz nem is igazán érdeklik a jobbikos pr-elemek, mint "cigánybűnözés", "csendőrség" stb. De ettől még tény: a polgármester személye igenis nagyon fontos, és lehet tenni azért, hogy a helyzet jobb legyen.

Viktus 2011.07.19. 14:44:28

@ifrance:

A probléma ott kezdődött, amikor egy Kuncze nevezetű liberális belügyminiszter kitalálta a megélhetési bűnözést elfogadott tényezőnek ...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.07.19. 14:51:45

@Viktus: A probléma a helyi közösségek szétverésével, elbizonytalanításával, a közösségi identitás démonizálásával kezdődött. Ennek persze az egyik élharcosa Kuncze volt, de azért nem kéne a rozmár szerepét eltúlozni, még elbízza magát.

Sehol máshol a térségben egy Kuncze 2 napig nem lett volna belügyes egy ilyen nyilatkozat után. Nekünk megfelelt.

KovA 2011.07.19. 14:54:20

:-) A cikk humora jó, azé gondolom nem azt akarta mondani, ha valami 30éve el van baszva azt tovább kell kúrni...

Szóval lássuk a medvét hogy terel a Juhász....

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.07.19. 14:55:01

www.youtube.com/watch?v=i9AJk_7Pj90&feature=player_embedded

...

Valaki magyarázza el, mi a különbség a Fidesz és az MSZP között!

ifrance 2011.07.19. 14:55:31

@Viktus: igazad van, nem fogalmaztam egyértelműen. a problémák patán akkor kezdődtek, amikor nyugdíjba ment

szmoker (Homo Trollicus) 2011.07.19. 14:56:05

A képek láttán egyetlen dolog jutott eszembe: nátrium-palmit.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.07.19. 14:56:19

@TaTa86.:
"Nem a kérdésemre válaszoltál."

De igen. Azt kerdezted, miert sikerult az erpataki polgarmesternek. En erre azt mondtam, hogy azert sikerult az erpataki polgarmesternek, mert nem rasszista alapon tett kulonbseget egyuttmukodok es kartevok kozott. Nem ciganybunozokrol beszelt, hanem bunozo bunozokrol, ami oriasi kulonbseg, meg akkor is, ha azon bunozo bunozok jo resze cigany. Az uzenet a ciganyoknak: ha egyuttmukodtok, segitunk.

Ezt az uzenetet a Jobbik eddig keptelen volt elmondani. Meglatjuk, megertettek-e az erpataki peldat.

KovA 2011.07.19. 15:05:20

@Viktus: Ja, ja - a "megélhetési bűnözés" olcsóbb mint a segélynek nevezett védelmi pénz...
Az emberek problémáinak megoldásában meg nem volt érdekelt sose - Kunze profitügynök...
Ő játszotta azz a színésmutatványt is, hogy "tiszességtelen haszon, az mi ? én csak hasznot ismerek."
Szenny alak.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.07.19. 15:06:01

@Doomhammer: Na, akkor lépésről lépésre:

" Persze valószínűleg mindegy, hogy ki a polgármester: az emberek nem változnak, a dolgok meg már vagy harminc éve el lettek baszva."

Erre reagáltam.

Annyit írtam, hogy az állítás hamis: a polgármester személye számít.

Erre te elkezdted elemezni, hogy mi a különbség Orosz és Juhász között. Amit írtál azzal egyetértek, csak semmi köze a kommentemhez.

Atisz 2011.07.19. 15:09:10

@ifrance: Hopp, akkor bocsánat a feltételezésért :)
Természetesen minden felelősséget áthárítok a cikkíró(k)ra, mivel ez a kép ez esetben igen megtévesztő módon került be a sorozatba :)

Jack Torrance 2011.07.19. 15:19:49

Jó cikk, legalább vidám :)

Bell & Sebastian 2011.07.19. 15:48:22

Sima nyelvű Balázs József, fikuszos képviselő végre elhúzott a picsába, meghallgatva az új polgival folytatott beszélgetését, éppen legfőbb ideje volt!

De mi van, ha a többi is pont ilyen? Jó nagy ívben szarnak a NER -re, csak a Fidesz pénzes ládikáját döngicsélik körül.

Baszd meg Jóuram, ... a Te néped!
Ha kérhetném, lehetőleg Kötcsén, mivel ezt pont ott és Te kezdéd el.

rognork 2011.07.19. 15:52:54

@szmoker: akkor rossz szó jutott eszedbe, ugyanis napalmot kellett volna írnod. Te a nátrium-palmitátra gondoltál, de az önmagában max mosásra jó, de ha összekevered egy szupertitkos összetevővel, akkor napalm lesz belőle.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.07.19. 15:57:24

@Bell & Sebastian:
"Sima nyelvű Balázs József, fikuszos képviselő végre elhúzott a picsába, meghallgatva az új polgival folytatott beszélgetését, éppen legfőbb ideje volt!"

Mar lemondott?

"De mi van, ha a többi is pont ilyen?"

A tobbi is pont ilyen. Ilyen alapon lettek kivalogatva.

Bell & Sebastian 2011.07.19. 16:07:45

@Doomhammer: A Barikád szerint le.
Nem igaz, a régi gárda viszolyogva figyeli az ifjútörök nyomulást és lépten-nyomon lehúzást!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.07.19. 16:16:24

@Bell & Sebastian:
"A Barikád szerint le. "

Egyelore csak kerdojeleket latok ott.

"Nem igaz, a régi gárda viszolyogva figyeli az ifjútörök nyomulást és lépten-nyomon lehúzást! "

A Fidesz stabilitasanak a kulcsa a kozpontositott penzesladaban van. Aki ugral, az pillanat alatt kint talalja magat a hidegben - ezert lett olyan szomoru a Fidesz dezertoreinek a sorsa. Ezert a part mukodesenek lenyegehez tartozik, hogy a beveteleket koncentralja egy kezbe es onnan kozponti utasitasra osztja vissza.

Ez a szerencsetlen Balazs eppen az uzletmenetet probalta elmagyarazni az uj polgarmesternek, amikor rajtavesztett.

bz249 2011.07.19. 16:21:17

@Doomhammer: @Bell & Sebastian: ebbol is latszik, hogy mi lenne a parlamenti es onkormanyzati letszamcsokkentes legfobb ertelme. Az orszag legnagyobb es legszervezettebb partjanak is ilyen arcokat kell pozicioba ultetnie. Minden 10. fidox tag valami kozhatalmi testulet tagja, jo persze ennyire talan soha senki nem fog nyerni meg egyszer, de marad azert szellemi himalaja meg a kulonfele testuletekben.

Bell & Sebastian 2011.07.19. 16:27:52

@Doomhammer: Nem olvasom. :)))

Sajna, ebben sok igazság van. De a java (pénzeső) még csak most jön, még lehet szépíteni.

De láthatóan még most sem nagyon zavarja őket a pénz szervezett és adómentes kitelepítése Kajmániába.

(A bérszínvonal a legjobb lakmusz ennek mérésére. Az meg lassan nő, nagyon lassan, egyszerűbb a jónép hitelspiráljáról pofázni, ahelyett, hogy rendesen fizetnének. Az átlagbér állítólag bruttó 200 e. Hol? Legalább azt árulnák el végre! A Dohány utcában?)

vizipipa 2011.07.19. 16:28:03

@ifrance:
Akkor már csak azt áruld el, hogy a helyiek szerint miért cirka 10 éve kezdődött a Kecskekő lepusztulása?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.07.19. 16:48:32

A nyomorult blogmotor elnyelve a szép, okos, mindenrekiterjedő, mindetmegmondó kommentemet, úgyhogy csak a lényeget írom le mégegyszer:

A cigányokat a liberálbolsi(exkomcsik)-urbánuslibsi(tuggyátokhanemmondomiskik) bűnözők módszeresen ellenünk uszították/uszítják, a mai napig fegyverként használják a magyarság ellen. És lényegében sikerrel: kilencven és kétezer között, kb. tíz év alatt, sikerült (uszítással és törvénykezési trükkökkel) a cigányságot teljesen gettósítaniuk és magyarellenessé tenniük.

A megoldás az (röviden és lényegében), hogy mindennek az ellenkezőjét kell csinálnunk, amit a liberálbolsi(exkomcsik)-urbánuslibsi(tuggyátokhanemmondomiskik) bűnözők ez ügyben tettek. Nincs (nem lehet) "megélhetési bűnözés", nincs (nem lehet) "megélhetési gyerekszülés", nincs (nem lehet) "pozitív diszkrimináció", teljesítmény- és asszimilációs kényszer van és törvény előtti egyenlőség és a becsület tisztelete.

ü
bbjnick

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.07.19. 17:01:16

lol, micsoda "humor"!
ilyen frappáns képaláírásokat a kurucon lehet olvasni

Bell & Sebastian 2011.07.19. 17:10:45

@.Pierre Bezuhov.: Egyszerűbb ledöfni a hírhozót, mint nyerni, tepsifüles?

Pedig hogy beleverném az orrod, azt el nem mondhatom.

regress 2011.07.19. 17:17:10

ezek a fotók nekem nem jönnek be.undorító arra fogni ,hogy azért élnek így mert nem szeretnek dolgozni.nincs is munkahely ,még a magyarnak sem.menjetek fel a rózsadombra,ott nem lopnak csirkét,krumplit.ott milliárdokat lopnak ki a zsebedből,és tapsolsz hozzá.meg kinyalod a seggüket

betyár (törölt) 2011.07.19. 17:23:03

mire leértetek a domboldalból, azt az astrát vagy suzukit csak arrébb vitték az udvarból. a fotó kedvéért?:))

szmoker (Homo Trollicus) 2011.07.19. 17:24:45

@rognork: Ize, en a mosasra gondolam, termeszetesen :) minden egyeb politikailag nem korrekt.
Amugy koszi, most mar tudom. A jo pap is holtig tanul :)

betyár (törölt) 2011.07.19. 17:25:26

@TaTa86.:
sőt! mit faluhelyen, faluhelyt:)

TG69 2011.07.19. 17:36:41

@bz249: Nem tudom kinek volt olyan gondolatfoszlánya, hogy ezek sokkal jobbak :). Amikor 10 éves volt a Fidesz megkérdezett a Beszélő talán volt fideszes vezetőket, hogy mit gondolnak a pártról. Akkor többen azt mondták, hogy lényegében a selejt maradt csak ott, aki ért valamit az elment és a piacon dolgozik. Én ezt akkor nem nagyon hittem el, de mára már másként látom :).

TG69 2011.07.19. 17:38:57

@regress: Ahhoz hogy valaki a rózsadombról lophasson valamikor legalább gurznie kellett. Itt alapvetően más a probléma :).

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.07.19. 17:39:55

@bz249:
"ebbol is latszik, hogy mi lenne a parlamenti es onkormanyzati letszamcsokkentes legfobb ertelme. Az orszag legnagyobb es legszervezettebb partjanak is ilyen arcokat kell pozicioba ultetnie. "

És maga azt gondolja, hogy a mi kutyánk kölykének nem lenne konc juttatva, ha éppen nincs hivatalban? Nyugodjon meg, ma is van.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.07.19. 17:40:47

@regress:

Két apróság:

1) A stasszbúrgba' menekített, emberjogi áldozat gyilkolászós zámolyi romákok kaptak lakást és kaptak segélyt és kaptak lehetőséget. Mégis egyik első dolguk az volt, hogy strasszbúrgba' kipakoltak egy színesfémüzemet. Többük valószínűleg még mindig börtönben ül (strasszbúrga').

2) Az emberi természet már csak ilyen. Jobban el tud nézni valamit, ha nem közvetlenül a saját, bőrén, zsírján kell azt megtapasztalja: így kevésbé hozza indulatba, hogy mi történik a rózsadombi millmolyosok között, hogy lopnak, csalnak, k*rváznak azok, mint az, ha a nyolcvanéves szomszéd nénit c*gánysuhancok megerőszakolják és kegyetlenül meggyilkolják vagy ha az utcán járó-kelőket folyamatosan zaklatják, terrorrizálják, kirabolják vagy meggyesét úgy "szüretelik le" a c*gánytolvajok, hogy minden ágat letörnek és ágastól lopják el a gyümölcsöt.

Ki érti ezt, ki érti ezt, én nem #:-[

ü
bbjnick

TG69 2011.07.19. 17:42:04

@Doomhammer: Hát ja, milyen jó lenne most a kapcsolati tőke (akarom mondani maffia) és mogyi szakértő tölgyet hallani erről a témáról :).

Bell & Sebastian 2011.07.19. 17:47:41

@bz249: Ezek szerint maga is az álláshalmozásban látja a jövőt? Hercegek, grófok és burzsoák lesznek a balkáni lótolvajokból és lovászfiúkból? :)

Mintha inkább a hatalom decentralizálása tűnne jobb megoldásnak, békében. De ha egyszer háború van, akkor központosítás is van.

Tehát, mindig háború van és sosincs béke.

betyár (törölt) 2011.07.19. 17:51:00

@TG69:

aztán maga szerint kiket kérdezett meg a beszélő? csak nem azokat, akik kiestek a vezetésből? csak nem a bázisosokat meg az eszdéeszhez átállókat? csak nem molnár pétert, fodort, ungárt stb.?

huncsongor 2011.07.19. 17:56:54

Nekem van egy halálbiztos módszerem a patai bűnözés vissza szorítására. Ki kell rakni, egy 2méteres vörös réz keresztet a főtérre. Belevezetni 400volt-ot. Kirakni mellé egy táblát, hogy Jézus megbünteti a tolvajokat. -> problem solved ;)

Bell & Sebastian 2011.07.19. 17:59:30

@betyár: Egyedül Kamerad Röhmmel volt Hitler tegező viszonyban és mégis, hogy járt?

A révészek sosem lépnek a túlsó partra.

hiénaf1 2011.07.19. 17:59:44

@regress: Ne viccelj! Nincsen munka sajnos, ebben igazad van. Viszont van vetőmag és van kert. Van jószág is amit lehetne nevelni, de nem teszik, míg a "fehérek" igen. Pont ezek a csipp-csupp ügyek, amik tönkretesznek egy ekkora kis közösséget. Az öregasszony egy évi munkáját lopják el két perc alatt a kertjéből a tetvesek. Pedig nekik is adott, hogy termeljenek, vagy kezdjenek magukkal valamit. Fel kéne fogni végre, hogy az emberek alapvetően nem rasszisták, csupán a rasszok alapján élesen kitűnnek az életvitelt jellemző különbségek és ezeket a nevükön nevezik.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.07.19. 18:01:20

@regress: Fail. Elég sokszor elmondták: Gyöngyöspata alapvetően gazdag falu. Van munkahely is. Nem mellesleg a gazolás nem pénzkérdés, egy kis igényesség meg csodákra képes.

G®eg_W 2011.07.19. 18:02:23

Emberek . Egy új jelenség van Gyöngyöspatán a hétvégi házaknál . Az errózió még a tetőt is levitte a házról . Erre valaki ismer tudományos magyarázatot ?

bz249 2011.07.19. 18:03:17

@Bell & Sebastian: nem feltetlen az allashalmozasban, csakhat na, nincs itt nalunk annyi ertelmes ember, aki polityikaval akarna foglalkozni, hogy mindenhova jusson beloluk. Egy szerencsenk van, hogy sotet hulyebol azert kello keszleteket tarozott be minden felig-meddig komoly, vagy egeszen komolytalan ero itt nalunk. Ez a decenize meg a szubszidolozas amugy nem rossz otlet, csak nincs meg hozza az emberanyag.

@Doomhammer: a konc az egy dolog, a balfaszokkal sose az a gond, hogy lopnak... hanem, hogy gyakran olyan zsenialis otleteik vannak, mint hogy robbantassal tavolitjak el a penzkiado automatat. Szoval, ha legalabb valami kozepsemmi kepessegu egyen intezi a kiszervezes biznicet mar jobban jartunk.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.07.19. 18:14:40

@TG69:
Marcsak azert is, mert talan ujabb tapasztalatokat szerzett, ezuttal a kapasban ....

bamberg 2011.07.19. 18:23:55

"balhét kell csinálni, és akkor jönnek a szavazók. " Butácska pol. felhang egy "tényfeltáró, csak elmegyünk és megnézzük, mi van" riport végére. Szembe kell nézni a polgárok gondolatmenetével: ha tényleg a bőrükre megy, nem érdekli őket a pártjelvény, csak megoldást keresnek. Éppen a Jobbikos balhé lett volna bőven ok arra, hogy a pol. balhéktól megcsömörlött emberek pontosan a Jobbik jelöltjére ne szavazzanak. A cikkíró tán úgy gondolja, annyira hülyék a pataiak, h. aki hangosabban düdög, arra szavaznak. Szerintem meg épp eleget morfondíroztak a jövőjükön. Teljes politikai dilettantizmusunk mutatója, hogy ennyi idő (több, mint másfél év) után, még mindig azzal lehet nyerni, ha a jelölt néven nevezi a problémákat, mert sajnos a politikusaink még mindig nem merik/akarják megtenni.

hiénaf1 2011.07.19. 18:44:36

@G®eg_W: igen. Úgy hívják, hogy cigány.

Viktus 2011.07.19. 18:56:17

"A Fidesznél azt valljuk, hogy nem a szavak, sokkalta inkább a tettek beszélnek. A jövőben Juhász Oszkár is bizonyíthat. A Jobbik frissen megválasztott gyöngyöspatai polgármesterjelöltjének (...) most megadatott a lehetőség, hogy bebizonyítsa, a cigányozáson és zsidózáson kívül más válaszok is adhatóak az ország, esetében egy helyi közösség problémáira" - írta az MTI-hez eljuttatott közleményében Gulyás Gergely.

-

ez elég ütős ...

Bell & Sebastian 2011.07.19. 19:18:31

@bz249: Számomra úgy tűnik, leginkább jogászok és kreatív könyvelők jutnak arra az elhatározásra, hogy politikusnak állnak. Már amelyiknek van szabadalmaztatott ötlete arra, hogyan szedjen sápot abból a pénzből, amely fölött diszponál. És melyiknek nincs? Egy bizonyos szint felett csak válogatnia kell a jobbnál jobb ajánlatokban.

A csúcsnak csak úgy, ingyen dobálják a részvényeket a stratégiai (multi-) cégek! Amelyek megzabolázására jött létre az EU, végső soron. Jó régen láttam leírva azt a szókapcsolatot, hogy Trösztellenes Törvény.

Pedig valamivel fontosabb lenne, mint állandóan a média-kommunikáció szakon lovagolni.

Összefoglalva, a túltermelt szakokon végzett értelmiség olyan, mint a rák. Irtani kellene, nem pátyolgatni, aláhegedülni. Ezért faszság a Diplomát minden ökörnek! -program.

Ahogyan a mostani Unió is, alles am Block.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.07.19. 19:20:28

@regress: dehogynem! tanulhatott is volna a cigány, pl. Kínáról!
aztán most írhatná a pr cikkeket a rezsimnek meg fotózgathatná a pórnépet, a nyomorúságukon poénkodva - hogy a jobboldali értékekről se feledkezzünk el.

Bell & Sebastian 2011.07.19. 19:36:26

Fegyver, töltény és elsütő billentyű, azaz genetika, kultúra, szocializáltság.
Ezt egy libi a büdös életben meg nem érti, holtan meg már késő.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.07.19. 19:40:27

@Bell & Sebastian:

"Fegyver, töltény és elsütő billentyű, azaz genetika, kultúra, szocializáltság." --- írja.

És ezt csak így, saját kútfőből tolta ide nekünk?:-) Ez egy nagyon pontos hasonlat, ezt megjegyzem magamnak.

ü
bbjnick

Bell & Sebastian 2011.07.19. 20:49:41

@bbjnick: Ekkora elme azért nem vagyok. Lomtalanításnál guberált, szocialista rendőrségi kézikönyvből, ezer-kilencszáz-nagyon régről.

Amerikában hallhatták a magyarok, DNS azonosítás bemutatón.
A COCOM lista ránk nem nagyon vonatkozott, szaladtunk is utána árulkodni a szovjet elvtársakhoz, de nekik általában már volt egy nagyobb, ha meg ugyanakkora, akkor abból legalább kettő.
Nem azért mondom, de nyugati csúcstechnikát kezeltem, már a VSZ zenitjén.

De csak amíg ki nem derült, hogy az enigmatikus "sóder" nem homokos kavics, hanem rakéta és nem markolóval rakodják, Kamazzal szállítják.

Na mindegy, a tábornok elvtárs nagyon ordított, amikor leponyváztuk a vagonokat és meglátta a szárnyas szivarokat.

Bell & Sebastian 2011.07.19. 20:57:13

Ha nem lenne elég világos, a hidegháború éveiben is ment a fejlett technológiák adásvétele a szemben álló felek között, sokszor magyar közvetítéssel.

Az ádáz acsarkodás mítosza csak a népnek szólt, a kalmár származásúak vidáman üzleteltek tovább a testvéreikkel. Érti, aki látta.

terrormaci 2011.07.19. 21:20:26

@G®eg_W: nekem nem patán a biciklimet vitte el az erózió, de gondolom egy tetővel is elboldogul apránként... az erózió.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.07.19. 21:29:16

Tenni kéne valamit a riporterbűnözés ellen. Vagy legalább vinni kellett volna a Munk Veronikát, hátha felsírt volna valahol egy térfigyelő kamera.

helgoland · http://kozbeszed.sk/ 2011.07.19. 21:38:58

...a férfiak hűsölnek (ugye munkaszüneti nap van)..

Nem látom az összefüggést.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2011.07.19. 22:29:10

@Atisz: Valóban nem az uzsorás háza, afféle poénból tettük oda, az összehasonlítás kedvéért.

cutcopy 2011.07.20. 02:11:30

"a Fidesz burkoltan Mataliknét támogatta"

Burkoltan úgy kell nehogy kiderüljön mert még a végén rá szavaznának a legtöbben..?

kamasuka 2011.07.20. 07:52:38

"a férfiak hűsölnek (ugye munkaszüneti nap van)"
:D

ZSÍÍÍÍR!

kamasuka 2011.07.20. 07:55:18

"Matalik Ferencné 333 szavazat 26 %

Bernáth Magdolna 274 szavazat 21,4 %"

Szerintem a cigányok nem tudták, hogy a két nő közül melyikre kell szavazni, miután visszalépett a fajtárs, és jópáran elqurták, így nyert a Jobbikos jelölt. :)

Nadiposzi (törölt) 2011.07.20. 13:04:41

@zero:
"Kócos kis ördögök voltunk,
Naptól és kosztól sötét volt arcunk,
Nyáron csak mezítláb jártunk,
Barátom tán még emlékszel rá."

Valaki8 2011.07.20. 13:16:09

ITT VANNAK A TÉVÉSEK GECI

picur3ka 2011.07.20. 19:38:43

@Bell & Sebastian:

Hat, ahogy van, akkor vedve voltunk toluk. Bukjek, aki tud, en azt mondom.

Maisie MacKenzie 2011.07.21. 09:31:04

"itt vannak a tévések, geccííí,"

Bosznia-Hercegovina középső részén a Vitezi Általános Iskola nevű intézményben, ahol 820 gyerek jár a horvát főépületbe és 500 muzulmán a melléképületbe, a gyerekek azt mondják, hogy állandóak a diákok közti verekedések, amelyek rendszerint vallási vagy NYELVI különbségek miatt törnek ki.

A 11 éves Dajana Drmic nem értett egyet azzal, hogy egy osztályba járjanak a muszlimokat. Elmondta: otthonosabban érzi magát horvátok között, mert a mohamedánok más tévéshow–kat néznek, és MÁS SZAVAKAT használnak.

picur3ka 2011.07.22. 20:33:58

@Doomhammer:

Aha, mint a szocik meg a liberok, azok is hogy megoldottak ezzel a kerdest.

picur3ka 2011.07.22. 21:06:25

Ez egy gazdag falu. Nem tom, mit sirnak.

Bell & Sebastian 2011.07.22. 21:20:51

@picur3ka/mesterhazymiklospart: Sírjanak a sirályok!

Magyarok
- Csak egy euró a sirály!
- Adjon egyet, itt a pénz.
- Válasszon! (felmutat)

picur3ka 2011.07.22. 23:10:42

@Bell & Sebastian:

Haha.

Ez mifelenk igy megy ez a jatek, hogy aszongya:

Aszt pizt, vagy szetbaszlak!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.23. 00:24:02

@Johnny336: úgy érzem mégiscsak be kéne küldeni ide a hadsereget rendet tenni

"ötirányból lőnek a nácikra" vagy azokra akik náviknak néznek ki, tehát pl fehérek.
az szdsz mégiscsak összehozza az etnikai polgárháborút? a kisszdsz?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.23. 00:26:58

@Johnny336: hát hogyne és közben vivaldi négyévszakából a Tél című hallatszik, és ebenezer scrooge se ad nekik egy petákot se.
télen mezítláb hajaj, az aztán a kutyavilág, szegény cigányok, jajaj

Bandinéro 2011.07.23. 21:17:20

HM! Nem sámli kommentek! Leginkább "hiénafi" tett ki magáért. Valószínüleg >talpig magyar ember<.
Csak azt felejti el valamiképpen, Levédiából már hunok, punok, szittyák, és ki tudja még milyen társult hordákban érkeztek a "honfoglalók. Aztán persze találtak itt szlávokat, avarokat, stb. Később jöttek a tatárok, végigba**tak minket. Jöttek a törökök, végigba**tak minket. És sorban jöttek a többiek: németek, osztrákok, oroszok, kínaiak... soroljam még? :-))) De hiénafi és társai mongolarcú igazmagyar emberek maradtak. Tiszta magyar vérrel ereikben. Ami a Gyöngyösptai "cirkuszt illeti: maroknyi emberségből nihill-nulla cigánypurdé által elkövetett balhé. Ugye nem a romák ültek, és ülnek a parlamentben? Nem is alkotnak törvényeket sem. Ők csak azt teszik meg, amit elfelejtenek az arra illetékesek kellő időben, elrettentő mértékkel büntetni. Don Pinter most felelős. Voltak felelős elődei. Kár bármelyik pártot emlegetni uraim. Ezt a bulit a 90'-venes évek elején közösen qrtuk el. Lásd: Rendszerváltás helyett Gengszterváltás! ENNYI!

círdan 2011.08.12. 10:16:05

ez is mennyire szánalmas riport lett, kár volt leutazni...
süti beállítások módosítása