Keleti kényelem - Dzsudzsák a Mahacskalában!
2011. június 08. írta: Zsigmond és Péterfy

Keleti kényelem - Dzsudzsák a Mahacskalában!

„Nem olyan játékos vagyok, akinek az a célja, hogy kétmillió euró fölött keressen. Én spanyol vagy olasz csapatban játszanék szívesen, csak azért nem mennék el Törökországba, hogy ne legyenek anyagi gondjaim.” (Dzsudzsák 2010-ben, via Markoferko)

  Nem is ment Törökországba, van annál jobb hely is arrafelé!

  Dagesztán népe! Avarok és darginok, lezgek és kumikok, rutulok és cahurok, kumikok és nogajok! Na és agulok és tabaszaranok! Fogadjátok örvendve a magyar csodát, a futballjövő legendáját, Dzsudzsák Balázst, aki a mai hír szerint leigazolt az Anzsi Mahacskalába!

  A Nemzeti Sport Online értesülései szerint Dzsudzsák Balázs megegyezett az Anzsi Mahacskalával, ahol egyébként Roberto Carlos is levezet. Az információt az orosz Szport Ekszpressz napilap is megerősítette. Micsoda kilátások a remek magyar futballistának, akiért a hírek szerint olyan nevesincs csapatok, mint a Real Madrid, a Juventus, a Liverpool vagy a Hamburg is érdeklődtek. Lehetséges hát egy olyan ajánlat, amivel a Dagesztán-Moszkva tengelyre lehet csábítani egy holland bajnokságban helytálló sportolót. Különösen úgy, hogy a Wikipedia szerint „az ország látogatása külföldiek számára veszélyes”. Ilyen a magyar virtus!

  Megvalljuk, nem sokat tudtunk eddig a kaukázusi köztársaságról, és annak Kaszpi-tengerparti gyöngyszeméről, Mahacskaláról. Az információs szupersztráda adta lehetőségeket kihasználva azonban betekintést nyerhetünk a kies ország mindennapjaiba, amiket hamarosan a Dzsudzsák Balázs-Zimány Linda álompár is meg fog ismerni, hiszen azért csak látogatást tesznek Moszkvából a csapat hazájába!

  Dagesztán történelmére nem érdemes sok szót vesztegetni: az ott élő és egymásba gabalyodó népek vagy egymást vagy az oroszokat irtották, vagy az oroszok őket. Ma pedig még egy virtuális Kaukázusi Emirátus is létezik, amibe Dagesztán is beletartozna. Gyógyszerész Úr kollégánkat kell idéznünk: „Sajnos kevéssé menő egy olyan fiktív állam, mint a kaukázusi emírség fiktív trónján ülni, főleg, ha az ember egy kucsmás iszlamista muzsik utóda, és történetesen maga is kucsmás iszlamista muzsik. és ahol a főideológus sem más, mint egy kucsmás iszlamista muzsik.”

  Dagesztánra és Mahacskalára keresve jellemzően olyan képeket találunk, amiken vagy lerobbant tájak vagy fegyverekkel pózoló harcosok láthatók. Szerkesztőségünk nagy lelkesedéssel gyűjtögette a fotókat.

  Ahol az út véget ér. No offense, Dzsudzsák mester, ez az első találat Mahacskalára.

  Mahacskala vonzó, européer belvárosa is nyilván számos kulturális és életmódbeli szórakozási lehetőséget fog biztosítani a kiváló futballistának és becses partnerének.

  A tengerparti kilátást remek kortárs indusztriális installációk dobják fel.

  Mi drukkolunk Dzsudzsák teljesítményéért, mert láthatóan igen kritikus hangvételű a helyi lakosság.

  De ha jól teljesít, Dagesztán népe máris díszbe öltözve ünnepelheti Dzsudzsákot. 

  A dagesztáni filatéliát láthatóan izgalmas, új törekvések jellemzik: ha a magyar futballista segítségével az Anzsi Mahacskala a fociélet csúcsaira jut, akkor igazán megérdemelne majd egy lokális bélyeget is az arcképével, akár párjával együtt. Egy ilyen illusztris bélyegtársaságba érdemes bekerülni. Csakúgy, mint a kaukázusi futballhagyományokba. Erőt, egészséget, sok sikert, Balázs!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr432967634

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ki nem ugrál, büdös Dzsudzsák? 2011.06.10. 13:42:41

Szegény Dzsudzsák Balázs, ha tudta volna, hogy mivel szembesül, miután - elsősorban saját tehetségének és szorgalmának köszönhetően - kapós labdarúgóvá fejlődik, talán még idejekorán állampolgárságot vált, és valamelyik szerencsésebb futballnemzet tagj...

Trackback: Hagyjátok békén Dzsudzsákot! 2011.06.08. 22:27:44

Megdöbbentő, hogy milyen gyűlölettel reagált a magyar közvélemény arra a hírre, hogy Dzsudzsák az Anzsi Mahacskalához igazolt. "Feláldozta a karrierjét a pénzért!" - ez az általános álláspont, csak éppen ez egy óriási tévedés. Dzsudzsák ...

Trackback: Hagyjátok békén Dzsudzsákot! 2011.06.08. 22:27:15

Megdöbbentő, hogy milyen gyűlölettel reagált a magyar közvélemény arra a hírre, hogy Dzsudzsák az Anzsi Mahacskalához igazolt. "Feláldozta a karrierjét a pénzért!" - ez az általános álláspont, csak éppen ez egy óriási tévedés. Dzsudzsák ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jvizkeleti · http://mandiner.blog.hu/ 2011.06.08. 14:08:56

A megvalosult "magyar alom". Keves munkaval sok penzt keresni. A Real-ban gurizni kellett volna mint az allat, bar lehet a love es a szakmai siker is nagyobb lett volna. Erdekes ez... :( ha csak Dzsudzsak lenne egy szot nem szolnek, de gyakorlatilag minden magyar ezt csinalja, az igazan nagy csapatokba senki nem jut be. Miert van ez?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.06.08. 14:18:39

Csak irigykedtek, mert titeket nemhogy Dagesztánból, de Kerepestarcsáról sem keres meg ajánlattal a kutya sem. :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2011.06.08. 14:25:30

No comment... Azt hiszem így ér véget egy ígéretes karrier?? Nem hinném hogy BL-be fog játszani ezzel a csapattal :) Persze ha neki az a cél hogy a dagesztáni nb1-ben 32 gólt lőjön egy meccsen a helyi kecskepásztorok ellen hát akkor hajrá.

antho 2011.06.08. 14:27:20

1. Erről a Zimány Linda vonalról szálljunk már le. Köztudott, hogy Dzsudzsi hommer. Linduskának is megvan a saját különbejáratú pasija. Ez csak egy kirakatkapcsolat.
2. Dzsudzsák Balázs nem a nemzet tulajdona. Oda igazol ahova akar. Miért van mindenki így felháborodva?

Dühöngő bika · http://napimorgas.blog.hu/ 2011.06.08. 14:47:27

Ennyi, igazi magyar mentalitás. Odabaszni egy komplett karriert egy láda aranyért.
40 évesen meg arról nosztalgiázni, hogy mi lehetett volna belőle, ha jól választ. SZÁNALOM.

bug jr. 2011.06.08. 14:48:27

a vég kezdete.
kicsit emlékeztet Détárira, aki anno a juve helyett görögországba ment.
mondjuk az akkor nem az ő döntése volt.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2011.06.08. 14:56:23

@Marschieren gehen mit Maschienengewehr:
Nem egy kifinomult társaság....kb. mint az állatok. Bár első blikkre csecseneknek tippeltem volna őket. Mondjuk fogalmam sincs hogy arrafelé milyen stílus a divat.

Omár mollah 2011.06.08. 14:57:58

Az avarok a magyarok rokonai, mi a baj azzal, ha Dzsudzsák a mostoha nyugatiakkal szemben a testvéreket választotta? :D

Lábszár Ervin 2011.06.08. 15:00:50

A csapat az alapbeállítás szerint Moszkvában él, csak a bajnoki forduló hazai meccseire mennek haza Dagesztánba.

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2011.06.08. 15:02:36

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

ilyet még az állatok sem

ha azoknak is lenne fegyverük, azt használnák, hogy minél gyorsabb és egyszerűbb legyen

NEM KELL FÉLTENI AZ OROSZOKAT SEM:

robert-lindsay.blogspot.com/2007/08/russian-neo-nazi-beheading-video.html

don brada · http://www.sajatwebsite.hu/ 2011.06.08. 15:02:54

Balázska szerint, egyáltalán nem rosszak a körülmények. A játékosok a moszkvai Hiltonban laknak, és különrepülővel utaznak a stadionba.

Vágod?
Hotel tetejére leszáll, elviszi, pályán leszáll, kezdőrúgás, zsuga, sípszó, fel a repcsire, fizu.

+ nem veszitek figyelembe, hogy Lindácska tartására nem elég a PSV-s zsozsó. Ide nagyságrendekkel több kell.

-----
Honlapkészítés: sajatwebsite.hu

Mitya Ivanov 2011.06.08. 15:05:29

@Pigsy: ezek nem azok az avarok

@Marschieren gehen mit Maschienengewehr:
most megnéztem kettőt, tudom hülye vagyok és úgy kell nekem, de most rosszul vagyok egész komolyan. Ilyet még sosem éreztem

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2011.06.08. 15:05:41

@Pigsy:

TIPIKUSAN a z$idóknál írja felül a származás a szakmaiságot

lásd még: nepotizmus

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.06.08. 15:06:26

Én is el vagyok kicsit keseredve, de ez a poszt kicsit erős.

Majd ha valaki a holland bajnokság legjobbja lesz a mandi posztolói közül, akkor megmutathatja, hogy hogyan illik ilyen helyzetbe igazolni.

bz249 2011.06.08. 15:11:04

@jvizkeleti: Dzsudzsak jatekjogaval a PSV rendelkezett... akik konkretan a csod szelen tancolnak, es az egyetlen eladhato ertekuk Dzsudzsak.

A maffiozo ur felajanlott erte 18 milla eurot (ami megmenti a csapatot). Nem feltetlen, de elofordulhat, hogy egy kicsit megpresszionaltak Jujit, hogy ugyan menjen mar a Kaszpi-tenger partjara (a Real nem adott volna erte annyit).

Ugyanakkor persze Juji debreceni tartozkodasa alatt nem ivott pertut Palinkas proffal, de meg Vizi E Szilveszter telefonszama sincs benne a mobiljaban, szoval elkepzelheto, hogy onalloan volt hulye.

Viktus 2011.06.08. 15:13:15

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Pedig ezzel ott fog , azért is költenek játékosokra.

Mitya Ivanov 2011.06.08. 15:14:30

@TaTa86.: kb úgy illik ilyen helyzetben igazolni, hogy a szakmaiságot tartsa előbbre, mint az anyagiakat. De szerintem ehhez nem kell a holland bajnokság legjobbjának lenni. A kérdés az, hogy ez mennyire volt Dzsudzsák döntése és mennyire az eladósodott PSV-é? Mert ha jól tudom, ez az egyetlen csapat ami kifizetett volna 10 M + eurót készpénzben.

A másik meg az, hogy 1 évre Dzsudzsák eltűnt az európai futballtérképről, mert ez a csapat sem az EL-ben, sem a BLben nem fog indulni. + az oroszoknál most térnek át az őszi tavaszi rendszerre, ezért ott most 18 hónapos a szezon, tehát jövő ilyenkor fog befejeződni a bajnokság.

a harmadik lehetőség az, hogy ez az egész nem igaz, csak azért dobták be, hogy kinyíljanak a NyugatEu-i klubok pénztárcái.

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.06.08. 15:15:05

teljesen igaza van a faszinak, túljutott azon amit lehet teljesíteni egy magyari megalapozottsággal, így is többet hozott ki magából mint azt bárki gondolhatta volna, nyugodtan besöpörhet egy valag pénzt, és élhet mint marci hevesen. /ha csak egy faszszopó kurva és/vagy egy befektetési tanácsadó le nem szed róla mindent.

/ha módunk van kiszállni, ne dolgozzunk mint a barom. az prosztó güzü dolog. és istentelen/

Omár mollah 2011.06.08. 15:17:08

@Marschieren gehen mit Maschienengewehr: Hmmm, akkor lehet, hogy Dzsudzsák zsidó. Ja nem, mert akkor Izraelbe igazolt volna. A fene sem érti ezt. Habár en.wikipedia.org/wiki/Caucasian_Jews (csak viccelek)

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2011.06.08. 15:18:46

@Mitya Ivanov:

ezzel én is így voltam

és BŐVEN elég is volt egyszer

Babilen Tatarszkij 2011.06.08. 15:40:58

A poszt tartalmához nincs közöm, de honnan halásznak ilyen tehetségtelen szerzőket a Mandinerre, akik a suliújságos színvonalon gúnyolódó posztjukban még 2011-ben is képesek leírni az "információs szupersztráda" kifejezést? Persze jobbkompatibilis, ipszilonos nickkel. Nagyon ciki.

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2011.06.08. 15:45:03

@Babilen Tatarszkij:

"akik a suliújságos színvonalon gúnyolódó posztjukban"

helyesen:

"akik suliújságos színvonalon gúnyolódó posztjukban"

Virág et. 2011.06.08. 16:08:03

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Mert ezek csecsenek. A dagesztáni határ csupán a helyszín, ez valójában csecsen milicisták műve.

Ezeket egyébként elkapták már és orosz börtönben ülnek. Mondjuk én személy szerint a helyszíni tarkólövésnél többet nem fecséreltem volna erre a sereg állatnak sem nevezhető akármire, de az oroszok ezek szerint mégiscsak kultúrált népek lehetnek. Ezt bizonyítja, hogy még mindig nem nukleáris sivatag Csecsenföld, ami - ha én Putyin vagyok - egy ilyen video megtekintése után legalábbis reális opcióként felmerült volna bennem.

Virág et. 2011.06.08. 16:15:46

@Marschieren gehen mit Maschienengewehr: Az orosz hatóságok, így értettem. Ezek a nácik pontosan olyan állatok, mint azok a csecsen harcosok. Mekkora bátorság kell egy magatehetetlen ember lemészárolásához? Erre büszkék? Ha annyira tenni akarnak valamit a csecsenek ellen, akkor menjenek katonának, legalább ennyivel kevesebbet fognak erőszakkal besorozni.

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2011.06.08. 16:20:17

@Virág et.:

ezt az egész keleti szláv meg kaukázusi bandát a Volga mögé kellene szorítani a saját módszereikkel, aztán a Volga bal partját 30 km mélységig atomtöltettel megszórni

hogy az egész csürhe maradjon ott ahova való, belső-ázsiában

Viktus 2011.06.08. 16:38:22

A Mahacskala az UEFA rangsorában Európában a 640. csapat!...Ugyanitt a Siófok FC. a 632.

Nagyzee 2011.06.08. 17:13:49

@poszt:
"Micsoda kilátások a remek magyar futballistának, akiért a hírek szerint olyan nevesincs csapatok, mint a Real Madrid, a Juventus, a Liverpool vagy a Hamburg is érdeklődtek."

Érdeklődtek = megfigyelték. Konkrétabb ajánlat a Hamburgtól érkezett, 5 millió eurót adtak volna érte. A dagesztáni oligarcha meg 14 milliót fizet. (Télen a Lille vitte volna 10 millióért, az is jóval kevesebb ennél.) A PSV majd hülye lesz jobb helyre eladni feleennyiért, főleg, hogy eléggé szűkös az anyagi helyzetük most.

Elég szánalmas egy cikkecske lett ez, mert abból indul ki, hogy igazi nagycsapatokhoz is mehetett volna jó pénzért, ami sajnos egyszerűen nem igaz. Ha a sarkára áll, akkor egy topligás középcsapat még összejöhetett volna, de ahhoz igen keményen szembe kellett volna mennie a klubja akaratával. (Meg a saját anyagi érdekeivel.)

VI. Béla 2011.06.08. 17:21:24

@Nagyzee:

Fiatal barátom, sok ember megy szembe a "saját anyagi érdekeivel".

Nagyzee 2011.06.08. 17:37:09

@VI. Béla: Ez igaz, ezért is csak zárójelben jegyeztem meg. Nem ezt említettem fő okként, hanem a klub érdekét.

helgoland · http://kozbeszed.sk/ 2011.06.08. 17:39:41

Szánalmas ez a siránkozás.

Azt csak az NSO-n szocializálódott magyar futballszurkolók hiszik el, hogy Jujákért tényleg sorban állt volna a Real, Juve, Arsenal vonal, annyira azért nem jó játékos és pár bulvár újságon kívül más nem is hozta le tényként ezeket a híreket. Ha ilyen top klubok le akarták volna igazolni, akkor le is igazolták volna.

Balázsnak reálisan egy angol középcsapatra vagy egy német élcsapatra elég a játéktudása, de semmikép sem arra van predesztinálva, hogy megöregedjen a nem túl erős holland bajnokságban.

És nem, nem a dagesztáni NB1-ben fog játszani, hanem az orosz Premier Leagueban, ami magasabb színvonalat képvisel és innen könnyebb út vezet az európai futball térképére is (EL,BL), szóval egy jó teljesítménnyel akár még szintet is léphet felfelé.

Mellesleg a csapat jelenleg egy ponttal van lemaradva az első helytől.

Dendrobatidae 2011.06.08. 19:34:58

Hajrá Avarisztán:)

Egyébkén Oroszországban most a z oligarchák és gengszterek között nagy divat lett a fociba fektetni. Végre mi is felzárkózunk - ha nem is Európához - de Csecsenföldhöz és Dagesztánhoz azzal, hogy a mi házi fityeszes oligarhánk, Csányi Sándor is pénzt pumpál a helyi Kedves Vezető kedvenc csapatába.

Hiába no! Keleti szél fú!:)

Anti Anyag (törölt) 2011.06.08. 20:05:20

Nem tudom mit kell ezen annyit rugózni. Nyilván keres egy kis pénzt.

50 éves korában már mit csináljon. Kíváncsi lennék, a fikázók esetleg eltartanák?

nepszavazo.com · http://www.nepszavazo.com 2011.06.08. 20:09:16

Tipikus magyar irigység duma. A pasi ott vállal munkát, ahol akar. Nem tartozik se be-, se elszámolni senkinek. A sok irigykedő ugye általában a rosszabb fizetésű állást szokta elvállalni? Érdekes, miért ezeket a sápitozókat miért nem keresi meg senki semmilyen nagypénzű munkaajánlattal? Mert nem értenek magas szinten semmihez! S a nyakam rá, hogy ezek havi 200 ezer euróért nem, hogy Dagesztánba, de még az Állatkertbe is elmennének egy kutyával fajtalankodni.

Alvarez 2011.06.08. 20:11:26

Köszönöm, hogy belinkeltétek Linduska twitter oldalát. Priceless.

Italo Balbo 2011.06.08. 20:12:23

Hát nézzétek, legalább sikerült egy "ízléseset" poénkodni az ottani körülményeken

Elstron 2011.06.08. 20:15:31

Ugyanilyen képeket bevághatnál Magyarországról is, még a fegyverrel pózolás sem olyan nagy cucc, lásd: napiszar "pózolj fegyverrel" rovata. Ennél azért többet vártam tőletek... :)

Squazee 2011.06.08. 20:22:08

Hiába érdeklődött iránta akárki, ha nem perkálják le a PSV-nek a megfelelő összeget, nem fogják odaadni Dzsudzsákot még a Juvénak sem.
Bár én is szívesebben láttam volna valami közelebbi helyen, de ez van.

zoli_80 2011.06.08. 20:23:09

"Lehetséges hát egy olyan ajánlat, amivel a Dagesztán-Moszkva tengelyre lehet csábítani egy holland bajnokságban helytálló sportolót."

Balázs nem hogy helytállt, hanem a holland bajnokság egyik legjobbja volt (a kanadai táblázat élén végzett). Ettől még szomorúbb ez a történet.

lyia (törölt) 2011.06.08. 20:26:58

Megint egy magyar, aki aprópénzre váltotta a becsületét.

Csak azért nem csodálkozom Dzsudzsák elkurvulásán, mert korábban ő maga is nagy érdeklődést tanúsított drága lányok iránt.

Balázs, ott rohadj meg Dagesztánban.

martianhellacopter 2011.06.08. 20:28:36

@bz249: ott a pont.

hagyjátok már szerencsétlent, meg ezt az egész "magyar futball" históriát. Bájdövéj ha pl. a Juve VITTE volna, akkor meg az lenne a baj, hogy na egy csaló csapatba kerül, miért nem a PL-be, és így tovább. Anyázni, az megy.

zozocam · http://termeszetfilm.blog.hu/ 2011.06.08. 20:54:00

Ez annyira szánalmas cikk, hogy muszáj hozzászólni az embernek. Alapvetően először az jut az ember eszébe, hogy mi a fasz közötök van hozzá, de sokkal higgadtabban árnyalta az általatok leírt "nagy klubok érdeklődtek iránta" típusú tipikus magyar önámító képet (ld. még pl. Wolf Kati) helgoland értelmes hozzászólása. Olvassátok el alaposan párszor.

thetriggerhappy 2011.06.08. 21:00:13

hagyjuk már ezt a real madrid is figyelte marhaságot.
dzsudzsákról itthon és az európai középszintnek megfelelő hollandiában tudnak, máshol le sem kakálják.
a guardian 50 nyári átigazolási célpontjában benne sincs:
www.guardian.co.uk/football/gallery/2011/jun/03/europes-top-50-transfer-targets-in-pictures

én sem tartom jó választásnak dagesztánt de az sem igaz, hogy azt kellene csinálnia, amit a psv diktál neki. ha nem akarna aláírni, nem írna alá. ő a pénzt választotta, mint anno détári, aki nála kissé nagyobb focista volt, mégis sikeresen elbaszta a karrierjét.

thetriggerhappy 2011.06.08. 21:02:50

még egyszer nem gépelem be az egész szöveget, elég annyi, hogy annyira nagy csapatok figyelték balázskát, hogy a guardian 50 legkívánatosabb átigazolásába sem sikerült beférnie....

www.guardian.co.uk/football/gallery/2011/jun/03/europes-top-50-transfer-targets-in-pictures

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2011.06.08. 21:08:25

ha a hamburg 5 millát igért és a dagesztáni cár 14 ad, abból levesz 1,5-et okosba. hollandia csak szalonképesebb, nem kulturáltabb.

tessenek 2 év múlva ítélkezni.

gastro, missing in action 2011.06.08. 21:12:41

Köcsögök vagytok! Én rendszeresen járok arrafelé, sőt a csecsen határ közeli hegyekbe, de eddig semmi atrocitás nem ért. Rokonaiknak tartanak bennünket (igaz mikor felvilágositottam őket, hogy anno azért elpicsáztuk az avarokat kicsit, akkor jól hátbaveregettek), napersze Mahacskala nem egy világváros, kicsit retkes is, meg sok a fejkendős, meg szakállas kissatyekos muszlim, de CSAK a ruszki katonákat baszogatják...

gastro, missing in action 2011.06.08. 21:14:00

egyébként meggyőződésem, hogy ebből olasz csapat lesz a végén, nem az Anzsi...
Július elején megyek újra, lehet beraktározok Anzsi mezekből :DDD

Robinzon Kurzor 2011.06.08. 21:14:03

Dzsudzsi is benne volt a MOL-pakett titkos záradékában.

kutya vacsorája 2011.06.08. 21:31:42

végre kibújt a szög a lólábból. mandiner=kurucinfó. ja, bocs, ott a muszlimokat pont szeretik, nekik a zsidókkal/cigányokkal van bajuk. mondjuk ugyanebben a hangnemben.
baszki, ez nem kicsit fajgyűlölő cikk. "nem tudunk semmit dagesztánról, öt perc alatt rágugliztunk, és megtudtuk, hogy ott mindenki tirpák tömeggyilkos". télleg, mi a faszt írna ugyanez a blog, ha ezt vmi kulturnép fővársában írnák mondjuk budapestről/szegedről/debrecenről?
és a lényeg: mi a lópöcs köze van bárkinek is ahhoz, hogy egy szabad ember (=nem rabszolga) annyi pénzért ott dolgozik, ahol akar???? elmebaj, de télleg.

csoko20 2011.06.08. 21:32:50

Legalább annyira gáz, mint amikor a magyar külügy a soros EU elnökség alatt csak Tongával meg Pongo-Pongoval tud kapcsolatot létesíteni...

Csak hát, Dzsudzsi van olyan fasza gyerek, hogy a saját faszát dugja a csalánba!

Senkifia 2011.06.08. 21:33:15

@antho: ott a pont. ha ettől jó neki,ám legyen.ja hogy itthon a sok lúzer úgy képzelte,majd a realba drukkolhat otthonról a fotelből, a pocakjára rakott sörrel? mahacskala meg nem közvetít, így jártak. Biztosan oka van,miért ment oda. És ahogy ahhoz sincs senkinek köze,kivel jár-dug,úgy ehhez sincs senkinek köze. Kommentálni persze lehet. De minek? :)

Senkifia 2011.06.08. 21:37:34

amúgy ilyen képeket,mint a pisztolyos nő-férfi itthoni barnákról is lehet találni,tele velük a myvip, pl :) ja hogy az itthoniak nem pisztollyal,hanem jatagánnal,machetével meg katanával pózolnak, me' ennyire futja :) de az üzenet ugyanaz. Ja a géppisztollyal a hazai kopaszok pózolna,néhol. Szóval le lehet szállni a nagyon magas kulturális-übermensch lóról,ami dagesztánt illeti :)

Senkifia 2011.06.08. 21:40:02

az út végi fotót meg bármelyik borsodi faluszéli kisebbségi sor veri,ami a lepukkantságot illeti.... szóval újfent : kicsit vegyenek vissza ebből az enyhe rasszizmusból a kedves bloggerék, csak mert Dzsudzsák mahacskalai sztrapacskára vágyott :)

gergo1000 2011.06.08. 21:42:57

@nepszavazo.com:
Azért irigységről beszélni elég hülyeség egy ilyen cikknél.
Szó sincs itt irigységről. A kommentlők 99,999%-nak ugyanolyan hatalmas pénz amit a PSV-ben keresett, mint amit itt fog.
Egyszerűen csalódottak a szurkolók, mert többre tartották, mint amire ő magát.
Két eset lehetséges, vagy ő tudja, hogy hol a helye, vagy valakik a "baráti köréből" az eladái árából %-osan részesednek és ők meggyőzték, hogy ez a jó neki. Mert neki aztán tökk mindegy, hogy mennyit kap a PSV érte.
Én utóbbira tippelnék.

Alterix 2011.06.08. 21:43:40

@Senkifia: Ja, el lehet azon is gondolkodni, hogy miért nem itthon folytatja?! Amikor Mahacskala is jobb opció mint Székesfehérvár vagy Debrecen...

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2011.06.08. 21:44:33

Pszichológiai kísérletnek mindenesetre nem rossz. A gyűlöletnek és a fröcsögésnek máris sikerült magasabbra csapnia, mint akármelyik kövér emberekről szóló Velvet-cikknél, ami azért nem kispálya.

gergo1000 2011.06.08. 21:45:55

@gergo1000:
Persze a cikk iszonyúan túlzó, egyáltalán nem a konkrétumokról szól. De a tényekkel foglalkozó, a nem szándékosan vitát generáló cikkek nem hozzák a kommentszámokat, ezért születnek ilyen cikkek az indexen.

Senkifia 2011.06.08. 21:48:23

@Viktus: nahát... vette volna meg a siófok fc 15 milláért a mahacskalai 14 helyett. akkor lehetne hasonlítgatni. ja hogy a fegyverrel pózolás az megy siófok környékén is? az mindjárt más :)
szóval nyugodtan abba lehet hagyni ezt a hülyeséget,hogy siófok,meg mér nem ment a reálba :) mert az egyiknek nemhogy pénze nincs rá, de örül,ha labdára van, a másik meg nem akarta megvenni. ennyiért legalábbis biztosan nem. pont.

Senkifia 2011.06.08. 21:50:27

@Alterix: székesfehérvár vagy debrecn gondolom tokkal vonóval,ingatlanostól,meg focistafeleségestől nem ér 14 millió eurót...nem hogy egy játékosért tudna ennyit adni... erről szól ma a foci...kis pénz, kétballábas lúzer, nagy pénz, Dzsudzsák a világ végén :)

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2011.06.08. 21:52:03

Túl sok választása azért nem volt Balázsnak: a PSV anyagilag bajban van, ráadásul jövőre nem szerepelnek a BL-ben. A Hamburg egy eléggé nevetséges ajánlatot tett le Dzsudzsákért, és rajtuk kívül még a Lille próbálkozott valamikor télen. Na meg ez az orosz csapat. Ennyi, a többi nagynevű sztárcsapat meg max. érdeklődött, de konkrét ajánlatot nem tett le, tehát nem arról van szó, hogy Dzsudzsákot hívta a Real, a MU, de ő mégis az oroszokat választotta a több pénzért.

Másrészt az orosz bajnokság nagyon erős, a hollandnál mindenképpen jobb, és az a tény, hogy az átlag magyar szurkoló nem ismeri, még nem von le semmit az értékéből. Olyan neveknek sem derogál az Oroszországban játszani, mint pl. Kuranyi, Maicon...

Harmadrészt meg ha valamelyik bírálót elhívná a konkurencia jóval több fizetésért, megnézném, hányan mondanának nemet helyből :-)

Bartolomeo Mazzini 2011.06.08. 22:01:14

sebaj. majd eladjuk a 20+x százalék MOL részvényt Szulejman Karimov elnöknek, ő meg ideadja a Dzsudzsit és gratis gyanánt a 40 éves Roberto Carlost. Aztán velük hasít majd a Debrecen. Szerintem az új stadion avatójára már mindketten itthon lesznek (Dzsudzsi7 és Róbertó Kárlosz is :)

hhh. 2011.06.08. 22:01:35

izé, hova a macskahalálba ment dzsudzsi?

Robinzon Kurzor 2011.06.08. 22:04:18

Dzsuzsáknak persze minimum kockázatos ez a lépés, de nem tudjuk, hogy mennyi választása volt.
Ha volt, akkor szerintem nem jól döntött.

Ezzel együtt ritka mucsai ez a poszt.

lapos a Föld 2011.06.08. 22:05:39

én nem értek a focihoz, de amit olvastam, az logikailag teljesen más, mint amit a mandiner tálal:

Az orosz I. osztályban játszik, ergo a meccsek felét valószínűleg eleve nem otthon játszák. Az otthoni meccsekre magánrepülővel mennek, gondolom a stadion fel van újítva, amúgy Moszkvában élnek extra luxus között. Ez szerintem nem baj, passzol az egyszerű srác voltam, elvakított a csillogás, meg a ZL. Ilyen a Dzsuzsák, de ez még nem jelenti azt, hogy ne lennének ott majd a következő 1-2 évben jó focisták, edzők. Valamit mutattak még neki a pénzen kívül, annyira azért ő sem hülye, hogy szakmai zsákutcába menjen.

A Mandinernek azt kellett volna taglalnia, milyen háttere van a csapatnak, valószínűleg erkölcsileg erősen megkérdőjelezhető pénzügyi hátország, valami klasszikus orosz oligarchiával megfűszerezve, akiknek valami extra presztízskérdés az orosz foci. Amúgy a VB miatt mindenki figyelni fogja az ottani csapatokat, szakmailag meg lehet, hogy felhozzák majd őket 1-2 év alatt.

Senkifia 2011.06.08. 22:05:40

@Mitya Ivanov: OFF:
nem nagyon van ezekre jelző ,vagy meghatározás.mert az állat ilyet nem tesz, embernek nevezni őket meg erős költői túlzás. persze, mindegyiknek megvan a maga érve,hogy éppen miért teszi,amit tesz. a dagesztáni mert harcol az orosz ellen a szabadságáért, az orosznak meg azért,mert a dagesztáni ilyeneket tesz az oroszokkal. az ilyeneknek mindig van rá érve. Eszméletlen. 21. század. Ehhez képest mladicsék úriemberek voltak a géppisztolyokkal....
ON

mrs. white 2011.06.08. 22:07:31

Affelay nem �a al� szerz��hollandk� a Psv-n� A Barca bag� 3 milli�r� elvitte, hogy valami morzs�az� kapjon �e a Psv. Dzsdzsi nagy boldogan meghosszab�tta a szerz��pedig a story hasonl�tt volna mint a fent eml�tt �mivel ingyen igazolhat�g� veszik meg �nagy fizet� adott volna neki valami j�v�b. R��l a kedvez�tel miatt turk�atott volna a k�k k� M�akkor sem �ettem mi� annyira kurva j�let ilyenform�szerz�t hosszab�ni. Igaz �nem vagyok focista teh�ezzel a fejjel nem tudok gondolkodni. Most egy fokkal kellett volna feljebb ugrania �ut� k�h�m �m�ha t�len a fejl� j�tek volna az igazi nagy klubbok hatalmas zszs�. A nagy p� lehet, hogy most is meglesz de a fejl�nek reszeltek �� a felejt�hom�a. Ennyi volt. Igaz a PSV j��, az is valami.

Senkifia 2011.06.08. 22:08:38

@Marschieren gehen mit Maschienengewehr: ...lehet hogy egy bizonyos suliújágra gondolt,és nem osztotta meg velünk az infót,na... :)

lapos a Föld 2011.06.08. 22:10:27

Ez szerintem nem baj, passzol az "egyszerű srác voltam, elvakított a csillogás és ZL." profilba.

Ezt akartam írni az előbb.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2011.06.08. 22:10:51

Én csak annyit gondolok erről, hogy ahol Roberto Carlos focizik, az szerintem nem szar csapat. Ami neki megfelel világbajnokként, ex-Galaktikusként, az gondolom szódával elmegy Dzsudzsáknak is.

Opas Jóseph 2011.06.08. 22:13:47

@Droli: Csak a játékos beleegyezésével jöhet létre egy ilyen transzfer.Nem kötelezhetik ,hogy "de bezzeg odamész, mert ott adnak érted a legtöbbet". Ilyen nincs.

El se kezdődött még a nagy átigazolási bumm.

Ezzel együtt én nem ítélem el, felnőtt ember azt csinál amit akar, bár tudjuk vannak egyéb befolyásoló körülmények.

zsebatya 2011.06.08. 22:16:32

@Senkifia: Ha jól hallom a folyosói pletyiket az egyik kormánytól nem távoli sporttévé tárgyal a Premjer Liga (orosz NB I) közvetítési jogairól az őszi szezonra. Tehát esetleg láthatjuk Balázst megint rendszeresen játszani. Egyébként abban van valami félelmetes, milyen gonosz elszántsággal látott neki a magyar futballközeg D. B. futball munkavállaló anyázásának, mert egy létező pénzekből és négy helyet az európai tornákon automatikusan kapó, létező és fizetőképes klubokból álló bajnokságban fog játszani ősztől. Az már más kérdés, hogy mondjuk Carlos már csak levezet ott, Balázs meg nyilván valamiféle kiugrásban bízik, hiszen még fiatal. Bárkivel fogadok, hogy az Ancsi egy éven belül európai nagy meccseket játszhat majd valamilyen jogon (kupa, v, bajnoki helyezés).

Viktus 2011.06.08. 22:19:16

"Greentony: Állítólag ez az egész Dzsudzsák kontra Mahacskala dolog egy félreértés! Balázs nem Oroszországgal, hanem Orosz Pállal tárgyal, csak vmi hülye félrehallotta"

És mindezt tényekkel is igazolja: majd hülye lenne Balázs egy nálunk lényegesen rosszabbul jegyzett csapatot választani:

"Greentony: Csak a mihez tartás végett a tények: Az anzi mahacskala az IFFHS klubvilágranglistáján, mely 642 csapatot tartalmaz, a 640. helyen áll. A Siófok a 632., a loki a 107., míg Mi a 193. helyen vagyunk."

ftcsz.blog.hu/2011/06/08/dzsudzsak_a_fradiba_tart_2

:D

Viktus 2011.06.08. 22:21:09

@RAMBO:

Nocsak ez Balinak is mind megvolt vb, galaktikus is, és megy levezetni ? :D

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2011.06.08. 22:24:11

@Viktus: nem, (és ezt nem is lehet komoly szövegértési zavarok nélkül kiolvasni a soraimból) és MÉGIS úgy fog élni mint Roberto Carlos. Na ez a menő.

gastro, missing in action 2011.06.08. 22:29:07

@csoko20: St. Kitts and Nevis az új kapcsolat, de ne legyenek illúzióid: kellett egy új off shore paradicsom, mert a régiek már nagyon ismertek a politikai ellenfelek között is :))
Na ezért kellett odamenni.. ugyanezért volt 2000-ben Torgyán Arubán a Varga Lászlóval (Concordia közraktár)

igazságos 2011.06.08. 22:29:48

Szerintem meg az egész ügy nagyon muris és szórakoztató, pláne, ha nem az én bőrömre megy a játék.

Mind a kommentelők reagálásai, a felháborodások, a média tálalásai, meg ez a Dudzsák gyerek is szórakoztató. :DDDD

orient 2011.06.08. 22:30:36

Le lehet állni ezekkel az irigykedünk dumával. Ez egy egetverő barom, hogy ide igazol. Ha mondjuk leigazolná a Liverpool akkor gratulálnék neki és örülnék a sikerének! Akkor most irigy vagyok?

zsebatya 2011.06.08. 22:34:40

@RAMBO: Egyetértek. Én már attól is nagyon boldog lennék, ha Robertóval vacsorázhatnék egyszer. Bírom a csókát nagyon. Az a lehetetlen szabadrógásgólja, meg ahogy sprintből, bal külsővel tudott (tud?) beívelni... Nagy tisztelője vagyok, na.

Baldvogel 2011.06.08. 22:37:33

Csak halkan kérdezném, mi köze van a mandiner blognak vagy bárkinek ebben az országban ahhoz, hogy egy sportoló hová megy dolgozni? Oda megy, ahová akar, és senkinek semmi joga ironikus cikkekben vagy gyalázkodó kommentekben ezt szóvá tenni. De az hagyján, hogy a magukat mindenben illetékesnek érző úgynevezett szurkolók mit hordanak össze a neten erről a témáról egészen elképesztő kocsmai stílusban, de hogy egy egyébként és viszonylag normális blog miért érzi úgy, hogy neki ebbe, ilyen hangnemben bele kell szólnia, számomra rejtély.

Subba Sógor 2011.06.08. 22:42:09

A fegyverrel pózolós csaj robbantotta fel magát a moszkvai metróban...ilyet talán nem találni az iwiwen a sötétbőrűek között...

Subba Sógor 2011.06.08. 22:43:48

Na persze aki nem fárasztja magát holmi linkekre kattintással és még tájékozatlan is napi hírekben...

billy reed 2011.06.08. 22:45:11

Bocs gyerekek, de ilyen szar "poszt" rég született!
Nagyképű, lenéző, mintha volna mire...

"Ez a mondat egy gyöngyszem a maga nemében:"Megvalljuk, nem sokat tudtunk eddig a kaukázusi köztársaságról, és annak Kaszpi-tengerparti gyöngyszeméről, Mahacskaláról."

Akkor hogy van pofátok véleményt alkotni?

De ez is szép darab:" Dagesztán történelmére nem érdemes sok szót vesztegetni"

Ez kb. olyan, mint mikor egy tájékozott amerikai ír Magyarországról.
Akkor bezzeg megy a háborgás!!!
Lerobbant épületek? Menj le Ózdra, vagy Csepelre.
Budapest belvárosa: ótvar, lepusztult, kutyaszaros.
Menj végig a körúton: turkálókkal van tele.

A pisztolyos fényképhez pedig: láttunk már itthon is náci egyenruhába öltözött képviselőt, meg gárdistákat önhatalmúlag "járőrözni"...

A népviseletről: a hosszú kabát neve: cserkeszka. Szerintetek alábbvaló, mint a díszmagyar /amihez sokan kötöttek/kötnek kardot/, vagy az inges-gatyás népviseletünk?

@DexterMorgan78/Séfbácsi: A te hozzászólásodra szót sem érdemes vesztegetni.

Van némi ismeretem a tőlünk keletre eső területekről, és nyugodtan elmondhatom, hogy Budapest sok esetben sehol sincs.
Ha azt hiszi valaki, hogy mindent látott, menjen pl. Kijevbe, vagy Kisinyovba /Moldávia/.
A férfiak öltönyben, a nők kosztümben, és a városok...légkondicionált aluljáró stb.
Persze nyilván vannak fokozatok, van szegénység és nyomor, de elég elmenni BAZ-megyébe, és máris nem kell, hogy akkora legyen a pofátok.

Csalódást okozott ez az írás, semmi értelme.
Sértő az ottani emberekre nézve, és sérti a jóérzésű magyarokat is.
Szánalmas, önző, nagyképű, trágya írás.
Javaslom a "szerzőknek", hogy most egy darabig tartsanak önvizsgálatot és iktassanak be egy hosszabb szünetet, mielőtt újra próbálkoznak.
Elégtelen.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.06.08. 22:49:16

@antho: nem hinném h meleg lenne. osztálytársam játszott vele a mezőn, ismeri

Viktus 2011.06.08. 22:51:18

@billy reed:

Most nézem elég látványos kultúrkör ...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.06.08. 22:52:09

@billy reed: igen, nagyon lenéző írás, hát kérem az van ha vkinek a támogatója a kormánypárt.
engem is zavar, hogy egy egész népet néznek le.

főként ez:

" Dagesztán történelmére nem érdemes sok szót vesztegetni"

miért? mert túl lusta és buta a posztíró?

igazságos 2011.06.08. 22:54:49

@billy reed: mégis vesztegettél némi időt rá, hiszen elolvastad a hozzászólását és reagáltál rá. :)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.06.08. 22:58:38

Dagesztán jól példázza, hova jut Magyarország pár évtized múlva.

borovi 2011.06.08. 23:01:07

@antho: Én például nem vagyok felháborodva. Sőt, most, hogy megtudtam, hogy Bazsi nem Linduskát szereti, kifejezetten jó ötletnek tartom, hogy magával viszi Dagesztánba, majd feltehetően eladja valamelyik tehetősebb dagesztáni háremébe 8. feleségnek 6 tevéért.

Fradista Utazó · https://rajnaikozepkor.blog.hu/ 2011.06.08. 23:07:28

Az a baj, hogy az egész egy nagy kamu. Dzsudzsákért egyáltalán nem érdeklődött se a Real, se a Liverpool, és a Hamburgnak is csak ingyen kellett volna (5 milló eurót kínáltak, ez ma aprópénznek számít).
Dzsudzsák a nemzetközi mércével gyenge közepesnek számító holland bajnokságban sztár (ne feledjük, a holland válogatott játékosai jellemzően nem Hollandiában játszanak), a magyar mezőnyből kiemelkedik, de futballmércével egy ismeretlen játékos, akit a Mahacskalán kívül igazából senki nem akart leigazolni.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2011.06.08. 23:12:28

Hajrá Dzsudzsi! Csak ügyesen!

Ha Balázs a svédek ellni válogatott meccsen húsz beadást produkál, amelyből kettő gólpassz, lényegtelen milyen klubtól érekezik :)

bdi 2011.06.08. 23:17:38

Nem értem, mi a baja a pont a mandinernek. A vezír kiadta a parancsot, hogy irány kelet, ez a fiú meg legalább komolyan vette.

szanalmas 2011.06.08. 23:24:48

Ha a szerző megfelelő mennyiségű szponzorpénzt hoz a blogunkba, talán havonta egyszer posztolhat, mert a kigondoltam minimumszintjét már-már eléri!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2011.06.08. 23:24:50

@billy reed:
Azért kösz hogy szót vesztegettél rám..nem kellett volna.

Ainult Mina 2011.06.08. 23:31:38

Huszti is csak vergődik a Zenitben, szerintem.

Bartolomeo Mazzini 2011.06.08. 23:32:38

@Droli: a Szpartak Moszkvában játszó Maicon nem azonos az Inter jobbhátvédjével :)

storm28 2011.06.08. 23:47:13

Ezeket a kivégzös videókat felejtsük már el,mert elég lelombozoak.Balázs,meg rem nem irja ezt a szart alá..bár ,ha a klubja adja el keresztbelószart nem tehet nem?

hoseman 2011.06.08. 23:49:32

..az nem lehet hogy tökmindegy hová megy,mit csinál s uram bocsá hol focizik??... csak kérdezem..

is 2011.06.09. 00:00:21

@Marschieren gehen mit Maschienengewehr: nem tudtam, hogy a FIDESZ egy zsidópárt. a párttagkönyv minden hozzáértést felülír, mint Schmitt Pál, Stumpf István, ÁSZ elnök és társai mutatják.

is 2011.06.09. 00:01:01

@storm28: a szerződést ő írja alá. ha nem ír alá, nincs semmi.

SvenH. (törölt) 2011.06.09. 00:07:55

nem akarom bantani a Fideszes Dzsudzsakot, de a Realban tobbet ult volna a kispadon minthogy melegitett volna...
ja jatszani annal is kevesebbet :)

azert kispadot koptatni nagyon szar, de mi a gond ott van Roberto Carlos is nem? o is akkor egy nem is tudom mi?

a PSV meg effektive kinevelte...
azert az o erdekuk is fontos hogyha egy atlagos futballistabol egy jot kinevelnek...

Viktus 2011.06.09. 00:17:18

www.oroszvilag.hu/index.php?t1=elemzesek_interjuk&hid=2024 mondjuk a focira inkább ez

Az orosz élvonal résztvevői között pedig egyre több „déli” illetőségű klubot találunk. Az Anzsi Mahacskala, a Szpartak Nalcsik vagy éppen a Krasznodar mind-mind a régió büszkeségei. Állami támogatásuknak nyilvánvaló politikai indítékai is vannak: így próbálják meg pacifikálni a térséget. A Moszkva ösztönözte befektetések – legyen szó kormányzati vagy éppen magánpénzekről – egy jobb élet reményét kínálják az ottaniaknak. Az általános életszínvonal emelése felveti a szórakozási lehetőségek körének bővítését is. A labdarúgás pedig – közösségépítő erejénél fogva – szinte tálcán kínálja magát. Minderre talán a Tyerek Groznij esete a legjobb példa. A megtért Ramzan Kadirov őrült összegeket „fektet” a városi gárda megerősítésébe. Edzőnek egyenesen a holland aranylabdást, Ruud Gullitot szerződtetette, és egész pályás letámadást indított Ronaldo leigazolásáért is. Az idei évben a 2002-es világbajnok brazil válogatott haknizott Gorznijban, ahol a Kadirov csapatkapitánnyal és Gullittal megerősített helyi tizenegy egy barátságos döntetlenre volt jó ellenük.

Nagy ország - nagy foci, kis ország - kis foci

A korábban alig jegyzett észak-kaukázusi egyesületek sikerei jól láthatóan irritálják a moszkvai élcsapatok ultráit. A polgárháború pusztította vidéken, semmiből kinövő, 250 millió eurós stadion építésének pénzügyi hátterét maga a csecsen elnök is bajosan tudná megmagyarázni.

Viktus 2011.06.09. 00:18:47

@SvenH.:

Egy kis apróság Roberto Carlos letett v.mit az asztalra még jó pénzért levezet Balinak meg most kellett volna még karriert építeni-fejlődni ... mindegy kis magyar sikertörténet eztán sem leszünk eb-n, vb-n jó ideig.

Pszt! 2011.06.09. 00:22:45

Csak én nem értem mi a baj ezzel a Dagesztánnal?

Pszt! 2011.06.09. 00:24:30

Vagy a Viktornak nem tetszik, hogy a világ vezető csapataiba nem tülexik a fickó?

Viktus 2011.06.09. 00:27:55

@Pszt!:

A nép azt várta, hogy feljebb kerül , és fejlődik így a válogatottat is tovább húzza. Így viszont pénzt keres inkább nem is keveset pár milliárdocska meglesz azzal eléldegél vidáman.

fedkvas 2011.06.09. 00:39:44

@lapos a Föld: Szulejman Karimov klasszikus orosz oligarcha? segítek: kurvára nem. nem orosz, nem klasszikus (nem olajpénzes), de oligarcha az tényleg.

fedkvas 2011.06.09. 00:41:32

@Marschieren gehen mit Maschienengewehr: hogy dögölnének meg ezek a csornij állatok. nem értem miért nem bombázták még síkra az amerikai fehérek névadó hegységét. lehet Noé meg az örmények vannak a dolog mögött.

fedkvas 2011.06.09. 00:45:10

@Viktus: Kadirovot sem értem miért nem rohasztották el még sós pácban, akkora szarkavaró gyilkos hazug csaló köpönyegforgató állat szerint nincs még egy a földön. amúgy most az Anzsi körül szorgoskodik a parasztja, gondolom mert a Terek elég szarul áll.

fedkvas 2011.06.09. 00:57:10

@SvenH.: a Realnak nem is kellett, ez maximum valami nso-s kacsahír. Lille, Hamburger SV.

fedkvas 2011.06.09. 01:01:11

@billy reed: pfff, na takarodj, Ózd Groznijhoz képest Dubai ezersziget öntettel. meg Ózdon legalább nem robbantanak naponta kétszer.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.06.09. 01:03:10

@billy reed: A legnagyobb mértékben egyetértek!

Balázs meg ott focizik, ahol akar, ez azt hiszem magányügy.

átlátó 2011.06.09. 01:06:22

Én aszondom, hogy romantikus egy hely... a pisztolyozó párt elnézve remek kilátások lehetnek arrafelé.

Onoff 2011.06.09. 01:28:30

@Viktus: "A nép azt várta, hogy feljebb kerül , és fejlődik így a válogatottat is tovább húzza. Így viszont pénzt keres inkább nem is keveset pár milliárdocska meglesz azzal eléldegél vidáman."

Hm. Gondolom, te is úgy alakítod a mindennapjaidat, ahogy azt 'a nép' szeretné, és még véletlenül sem tennél olyat, amivel keresnél 'pár milliárdocskát'.

A 'cikkhez': azt hiszem, ez kb. életem második blogja, amihez hozzászólok, de ezt is csak azért, hogy én is leírhassam: siralmas, ostoba, bunkó faszparasztok vagytok.

SBSB 2011.06.09. 01:53:22

idézet innen: wikitravel.org/en/Dagestan

"If you are in Dagestan, it's probably best to get out."

Ennyi.

Egyébként a fenti videókból megnéztem én is kettőt, rosszul vagyok, a hányinger kerülget, de komolyan.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.06.09. 01:59:01

@fedkvas: "pfff, na takarodj, Ózd Groznijhoz képest Dubai ezersziget öntettel. meg Ózdon legalább nem robbantanak naponta kétszer. "

Ettől még az igaz, hogy ez a cikk lenéző. Az ottani emberekkel szemben bizonyosan, és a kétségtelenül szándékolt irónia ellenére szvsz Dzsuzsákkal szemben is.

Mandiner: -1.

gitáros 2011.06.09. 02:19:06

Baromi paraszt egy írás ez, gyerekek.

killercsiga 2011.06.09. 02:35:21

az orosz bajnokság jobb mint a holland (erről nem lehet vita), és valszeg a Halacskában több játéklehetősegg jut neki mint Hamburgban
2 év múlva ott lehet az EL döntőben, vagy ha nem, akkor eligazolhat ahova tetszik
pénzes csapatért sose kellett nagyon aggódni

Gerry. 2011.06.09. 03:56:21

Erosen offtopic, de ez a video engem is eleg erosen megcsapott, ami pedig meg nem esett meg velem az utobbi masfel evtizedben akarmilyen netes anyagot nezve; lehet szakallasabb mar, mint egy mudzsaheid, de nekem uj volt. Bar ne kattyintottam volna. Sovany vigasz, hogy a legendarium szerint nem sokkal kesobb a kommandosok szitavalottek oket; kegyes halal. Bar nem is tudom vajh' melyik konyvbol is veszik, hogy ellensegeink lefejezese az aztan az Istennek tetszo dolog...

A temahoz: ez a poszt valoban mesze alulmulja a Mandiner atlagos szinvonalat. Okes, jopofa, de a valosaghoz nem sok koze van. Egyreszt bar nem Dzsurdzsak a korosztalyos, vilagraszolo focizseni, a holland bajnoksagot valoban kinotte, mikozben az orosz hatarozottan erosebb annal. Mahacskala nyilvan nem a legjobb elegy, hiszen minden egyutt van> irtozatos csorisag, kaukazusi virtus es tradiciok, nyakonontve az egyre radikalisabb helyi iszlammal - az iszlam onmagaban is tobb mint necces dolog, ezekkel egyutt pedig... De ebbol sokat nem fog latni Dzsurdzsak, mint arra masok is ramutattak: alapvetoen ideje nagy reszet Moszkvaban tolti, ami aligha nevezheto a vilag legkulabb varosanak, sokat abbol se fog latni, s amit meg fog, az az uberluxus mindenbol; edzes utan aranyrudakat dughat fel a lanyok seggebe, ha arra szottyan kedve, a hatar a csillagos eg. Ez eleve jellemzo, de ha egy csapat mogott ilyen anyagi hatter all, akkor meg plane. Kb. 2, max. 3 ev mulva valthat - csucscsapatba soha nem fog kerulni, erre elenyeszo esely van, de majdan a palyafutasat egeszen epkezlab csapatoknal fejezheti be. De addig meg van nemi ideje. De kell is tepernie, es most osszeszednie a megfelelo penzt, mert ezen a szinten meg a puszta hirnevebol nem fog megelni leszereles utan, az edzoseg is ingatag melo; a focistakat meg nem az eszukert szereti a nep, ot meg kulonosen nem, azzal kesobbiekben sem fog boldogulni...

jog-ász 2011.06.09. 06:17:15

meg bocs, de egy profi focista nem olyan mint egy termék?adják veszik,anyagi veszteség nélkül nem tud bepofázni-gondolom legalábbis..

Kukori és Kotkoda 2011.06.09. 06:20:54

Ebben a mocsadék országban két dologhoz mindenki "ért": foci meg politika.
Meg lehet nézni, hogy hol tart mindkettő.

Viviparus 2011.06.09. 06:23:59

@Elstron: ez a "pózolós lány" robbantotta fel magát a moszkvai metróban...

indapass90210 2011.06.09. 06:44:37

@Marschieren gehen mit Maschienengewehr: ezt minek linkeled be mindenhova, te buzi?

Szlovákiában a múlt hónapban kannibált lőttek, akkor ebből az a következtetés, hogy ott általában embert esznek?

2011.06.09. 06:51:53

Mi közöd hozzá, hogy Balázs hová igazolt? Igaza van. A jövőt csak pénzzel lehet megalapozni, nem pedig a "kedves vezető" dakota idézeteinek szajkózásával. Ott van pénz, és ő is meg a PSV is jól jár.Akkor mi a gond? Vagy talán Felcsutra kellett volna igazolnia?

2011.06.09. 07:22:09

Szégyenlem magam, hogy magyar vagyok az ilyen reakciók láttán!
Most komolyan ennyire kicsinyes faszok vagyunk, hogy más boldogulására csak lekicsinylően tudunk nyilatkozni? Mire fel, tisztelt cikkíró?
De igazából nem érdekel...
A kuyták ugatnak, a karaván halad :/

mendson 2011.06.09. 07:37:48

Nem tudom, hogy egyeztetett-e mandiner a főszponzorával.Dzsudzsák teljes egészében a kormányprogramot hajt végre.Keleten keresi a jővőt.Emlékeztetnék mindenkit, az erdélyi Szőcs kult.államtitkár már jelezte ezt a kormány megalakulása után.Nem valószínű, hogy a vezérürü (és mandiner főtámasz) ellenére mondta amit mondott.Aztán emlékeztetnék mindenkit az utcáinkon ősmagyarnak vélt ruhákban lődörgő agyamentekre.Szóval az eleve elrendeltetett dolog kezd megtörténni oszt jónapot.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.06.09. 07:49:01

Nem értem, miért érzi a posztíró úgy, sok más focirajongóval egyetemben, hogy joga van leugatni más embert annak döntései miatt. Nagy fiú, el tudja dönteni mi a legjobb neki. Amúgy meg ha az asszonkára hallgatna, ő is egy no name amcsi csapathoz menne, mint Beckham. Na, ő elbaszta a pénzért és a talmi csillogásért. Adjuk meg neki is a jogot, mint minden felnött embernek, hogy a saját életét élje, ne egy ország vágyálmait kelljen már valóra váltania.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.06.09. 07:52:41

@Én a blogger: Szerény meggyőződésem szerint a fröccsögők kb annyira értenek a külföldi klubokhoz, mint sarka kata. Így nem azt nézik, hogy ez szakmailag jó-e neki, hanem hogy ők nem ismerik és amúgy is orosz, azaz komcsi. Így azok akik korábban kukákat gyújtogattak, most facebookon mocskolódnak.

forlan 2011.06.09. 08:01:06

azért ezeket a szörnyű videókat balázskának is meg kellene néznie..teljesen mindegy,melyik fél kezdte(valszeg az elborult elméjű "allahosok"),ilyen szintű kegyetlen primitívségre nincs magyarázat..még röhögcsélnek is közben..mert,ha egyik oldalon évi 1 ft állna az egymilliárddal szemben..mondjuk akkor se okoznék játékommal bárminemű örömöt ezeknek a primitív férgeknek.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.06.09. 08:06:52

az bassza a csorotoket, hogy meg dagesztan is vonzobb hely ennel az orszagnal?

kulonben meg mi kozotok is van hozza?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.06.09. 08:10:58

@Marschieren gehen mit Maschienengewehr: "TIPIKUSAN a z$idóknál írja felül a származás a szakmaiságot"

akkor ez a vasarolj hazai termeket kampany is ilyen zsido dolog?;-))

2011.06.09. 08:13:01

egyrészt kritikán aluli az írás, másrészt, ennyi sznobot.....

f.m.j. 2011.06.09. 08:21:08

és hogy van ennyi pénze egy ilyen általatok szarországnak leírt országnak?

f.m.j. 2011.06.09. 08:22:13

@Viviparus: láttad a maradékait? mi vagy te a CSI? :)

f.m.j. 2011.06.09. 08:27:18

@billy reed: köszi az ellenpontot, jó volt olvasni

az meg, hogy Dzsudzsák (elég dagesztános hangzású név, nem? :):)) hol kurvul el, nem mindegy?
Real Madridnál, vagy Ózd III osztály-ha sokat fizet, miért ne? :)

itt a politikusok elkurvulnak, a focisták elkurvulnak, a zenészek elkurvulnak, a kurvák legalább azok amik, és vállalják
ja, és egyes posztírók, vagy portálok is elkurvulnak...
a hatalom ugyi, ugyi... ahhoz jobb dörgölőzni, mint nem jelen lenni

Motorhead 2011.06.09. 08:29:26

Csak hogy tudjátok : Ez egy állandóan MOSZKVÁBAN edző, tartózkodó csapat. A hazai meccsekre repülővel utaznak, ezen kívül soha nincsenek Mahacskalában .

marós 2011.06.09. 08:33:28

Balázs itt tudja az anyagi függetlenségét megszerezni , egy életre, a következő három év alatt. A többi meg rizsa, hogy ki nem hívta, hogy nem is olyan jó focista.

El Visco Stello (törölt) 2011.06.09. 08:34:38

Csak azt szeretném mondani, hogy szégyellje magát minden magasan kvalifikált magyar repülőgép-tervező mérnök, ha nem a harmadannyit fizető Lockheednél akar dolgozni, hanem annál a snassz Antonovnál!
Skandallum!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.06.09. 08:35:50

@Marschieren gehen mit Maschienengewehr: nem nagyon jutott meg eszembe osszehasonlitani a magyar tejet a nemet hokezelesi eljarassal...

valoszinuleg azert, mert nem osszehasonlithatoak:-)

a kerdes nem ez volt kulonben. hanem az, hogy ha a szakmaisagot csak a zsidoknal irja felul a szarmazas, akkor a vasarolj hazai termeket kampany - ami ugye azt hirdeti, hogy annak minosegetol fuggetlenul a hazai szarmazasu arut reszesitsd elonyben vasarlasnal - zsido talalmany?

Momina 2011.06.09. 08:38:11

Az volt már, hogy a dagesztáni párról belinkelt kép amúgy egy 1907 és 1911 között készített muzeális darab?

El Visco Stello (törölt) 2011.06.09. 08:41:41

@Momina: Nem, az még nem volt, de nem is vártam.
A korrektség ma nem elvárás.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.06.09. 08:50:13

@Momina: nem mintha most ne talalnal ilyen parokat a magyar alfoldon...

komolyan nem ertem sem a mandinert, sem a fikazokat...

felcsutra kellett volna igazolnia, akkor jogyerek lenne?

jzs · http://kyokushinblog.blogspot.com 2011.06.09. 08:50:28

Nem ismerem a foci világát, a Dzsurdzsákot is csak a bulvárok címlapjáról. De arra felfigyeltem, hogy napok óta ez itt téma az Indexen meg a blogokon. Ami első olvasásra lejön ebből, az Dagesztán cikizése.
Semmi más.
Megint egy sporttal foglalkozó írás, ami igazából nem a sportról szól. Ez megy a foci kapcsán 40 éve. Ebből a szempontból a posztoló sem tett hozzá semmit....

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2011.06.09. 08:50:46

micsoda undorito egy rasszista iras ez, egy olyan neprol amrol az ironak lovese sincs, mindezt tetezve a wikipediara valo hivatkozassal, ill. elfogultan valogatott kepekkel a netrol, tobb mint szanalmas!! az, h. dzsudzsak hova igazol meg kit erdekel?! az o karrierje, az o dontese, es az o penze. ez zavar itt mindenkit, nem igaz??? hiszen magyarok vagyunk....

manes 2011.06.09. 09:01:20

Linduskát majd megveszi Moszkvában egy kőgazdag maffiózó...

piszok alfréd 2011.06.09. 09:05:41

www.transfermarkt.de/de/anzhi-makhachkala/startseite/verein_2700.html
azért nem ő itt az egyetlen drága játékos. a játékoskeret
vele együtt több, mint 10 milliárdot ér. ha megéri neki, hadd menjen, csak nehogy linduska elb.ssza azt a sok fizut a nagyon drága moszkvában. mondjuk, ezzel a fejjel biztos sokba kerül linda amúgy is... aztán lehet, hogy tévedek és a magyar britnyiszpírsz nem is a pénzért van vele, hanem intelligens és szexi a fogsora...

2011.06.09. 09:06:47

Azt nem értem amikor ilyen darabolós real videók előkerülnek, akkor a nagy nürnebergi perek, meg mindenféle embervédő, meg egyéb hülye "ilyen soha többet nem fordulhat elő" eszmék mégis hová tűnnek el?

Ilyenkor miért nem megy a nagy lázadás? Miért nem keresik meg az elkövetőket és ítélik el?
A nagy fejlett nyugat miért nézi el az ilyen elmaradott sötét atomra érett iszlám népeknek ezeket a kivégzéseket?

Miért csak a 60 évvel ezelőtti népirtások fontosak?

Akkor most egy-egy népet védünk csak meg, vagy maga a tett ami megtorlást igényel?

És mielőtt bárki elkezdene fasisztázni meg nácizni, nem, nem vagyok egyik sem, nem utálom a zsidók se senkit, csak nem igazán tudom megérteni ezeket az baromságokat.

g-dúrban zúgó kabóca 2011.06.09. 09:17:39

egyáltalán nem irigység az, hogy hőbörög a nép. csak arról van szó, hogy szerintem itthon mindenki epekedve várja, hogy egy (szakmailag) sikeres, szerethető focistát lehessen végere ünnepelni. és nagyon rossz csalódni ebben - a megvalósulni látszott -álomban. A tenyerén hordozta volna itthon mindenki, akkora szeretetet kapott volna, amit talán el sem tud képzelni. Nem tudom, mi az igazság, de_most_pont_úgy_tűnik, hogy a szeretet helyett inkább a pénzt választotta, persze, hogy ez elkeserít mindenkit, aki pedig a szakmai előmenetelében bízott. Ja, és mielőtt jön a demagóg duma, hogy a szeretetből nem lehet megélni... na, hát azért annyi pénzbóől, amit mostanáig is keresett ha valaki nem tud megélni, ott azért komoly pszichés gondok vannak.

azon meg totál el vagyok képedve én is, hogy a blogíró miket ír dagesztánról, meg a dagesztániakról :( nem vall túl nagy intelligenciára :(

Melee 2011.06.09. 09:18:01

Erre a blogra is eljutott a mások zsebében turkálás szele.
Pelét miért nem szóljátok le, mert annak idején New York-ba igazolt, és nem egy európai csapathoz?

É2I 2011.06.09. 09:23:19

Vazzeg tényleg alap a fikázásra, hogy egy _magán_ember_ hova megy dolgozni?

Zsigmond és Péterfy szerencsétlen flótások vagytok.

piszok alfréd 2011.06.09. 09:23:39

@Melee:

pele 35 évesen levezetni ment new yorkba, hogy pályája végén egy kis pénzt is keressen. konkrétan évi 1,5 mió dollárt, ami akkor horribilis pénz volt a fociban. ő rossz példa, mert egész pályafutását egy klubban csinálta végig.(fc santos)

don brada · http://www.sajatwebsite.hu/ 2011.06.09. 09:24:43

Balázs, ha csak valami elképesztő csoda nem történik, ezzel a szignóval elcseszi a karrierjét.
A mahalacska egy középfölde után kettővel lévő ország maffiamilliárdosának a hobbicsapata.
Az tény, hogy a Prjemier Liga már Európa egyik legjobb bajnoksága, DE... Ott a Zeniten, a Kazan-on, és a Moszkvai csapatokon kívül semmi esély a húsosfazék közelébe érni. A csapat költségvetése ötöd-hatod akkora, mint a nagy csapatoknak.
A csapat 90%-a a nb1 szintjét is alulról súroló grúz, afrikai és orosz nímand, a többi 1-2 nevesebb, és 2-3 egykori klasszis levezető körrel.
A PSV-nél ehhez képest, az utánpótlás bázisnak, és a játékosmegfigyelőknek köszönhetően európa és dél-amerika legtehetségesebb fiataljai, európai él-válogatottak alapemberei, plusz a legjobb hazai hollandok.
Jön tehát Dzsudzsák, mint extraklasszis. BL-csoportkör ilyen kutyaütő társasággal lehetetlen. Az EL is csoda lenne, de az megvolt a PSV-vel is. Akkor meg?

Gondolkozott 1 percet is ezen az egészen Balázs, vagy csak a milliók pörögtek a szeme előtt?

-------------
Honlapkészítés:
sajatwebsite.hu

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.06.09. 09:33:33

@g-dúrban zúgó kabóca: "csak arról van szó, hogy szerintem itthon mindenki epekedve várja, hogy egy (szakmailag) sikeres, szerethető focistát lehessen végere ünnepelni. és nagyon rossz csalódni ebben - a megvalósulni látszott -álomban."

ez kibaszott szanalmas..:-)

Ács Ferenc 2011.06.09. 09:38:19

Az orosz foci feljövőben van, az nb1 meg a magyar válogatott sehol nincs és nem is lesz belátható időn belül hozzájuk képest. A kondásgyerek döntése nemcsak iylen szempontból racionális: jobb folyamatosan pályán lenni egy erős bajnokságban, mint végigpadozni fél Európát.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2011.06.09. 09:40:17

@f.m.j.: bolgár, dzsudzse (джудже) törpét jelent ...

El Visco Stello (törölt) 2011.06.09. 09:41:21

Egyébként meg Dzsuzsák nem egy partizán, hogy oda kóborol, ahová neki tetszik. Érvényes szerződése van egy ügynökséggel(Essel Sport) amelyiknek szintén szerződésben vállalt kötelessége, hogy őt a legmagasabb áron eladja. Eladta. Ennyi.

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2011.06.09. 09:47:48

@g-dúrban zúgó kabóca:

csak azért, hogy provokálhasson - te meg ráharapsz ahelyett, hogy észre se vennéd

genyamagyar 2011.06.09. 09:51:19

A felháborodás azért jogos, mert focista külföldön nem csak magát, hanem az országát is képviseli - ha akarja, ha nem. Eddig Hollandiában képviselte hazánkat, most Dagesztánban.

Ezt nem veszi be sok szurkoló gyomra.

jo.e 2011.06.09. 09:57:33

A kutató munkáért jár a kis5-ös :) De a játékosoknak az égvilágon semmi közük sem lesz Dagesztánhoz. Moszkvában lakik az egész banda és onnan ugranak le (1600km) majd a hazai meccsekre.
Ettől eltekintve én is eget verő baromságnak gondolom, hogy oda igazolt. Igazi magyar focista, de hát miért is lenne más. 1 illúzióval kevesebb. Talán majd a fiatalok :))

f.m.j. 2011.06.09. 10:00:18

@Deak Tamas: köszi :)
csak vicceltem, vagyis próbáltam...

virgo 2011.06.09. 10:06:28

Franc tudja, nem hinném hogy az orosz bajnokság gyengébb mint a holland, sőt.
Az meg hogy ki mit gondol vagy mond, a kutyát nem érdekli...

dex.ion 2011.06.09. 10:07:14

télleg nem értem mi a probléma ezzel a sztorival, nagyon fel van fújva. minden épelméjű ember profitmaximalizálásra törexik. nyilván onnan kapta a legjobb ajánlatot. eddig sem itthon jáccott, akkor nem tökmindegy, h külföldön hol?

atlbilbaoo 2011.06.09. 10:11:12

@Viktus: Ember!
Wazzhheg! Mit linkeltél? Szörnyű! Én marha meg belenéztem. Ilyen egyáltalán miért kerül fel? Nem semmi tárolóhely. ehhez képest a disznókkal kíméletesebben végeznek!

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2011.06.09. 10:15:58

@virgo:

az orosz bajnokság a pályán KÍVÜL lehet igazán kemény

J.B. 2011.06.09. 10:18:17

Azért van egy kis különbség Maicon, Robi Carlos meg Dzsudzsák között: ők egy nagy karrier után levezetnek, mint Henry az USA-ban, Dzsudzsákban pedig még benne volt a nagy karrier lehetősége. Talán ez az elszalasztott esély fáj mindenkinek leginkább.
Persze a cikkíró nem érti miért lenne ez elszalasztott: azért mert a foci centrumából elmegy a perifériájára. Ezzel kikerül mindenki (szúrkolók, nagy európai klubok) látóköréből. Innenn így nincs visszatérés, ez egy zsákutca. És ez az amit Maicon meg Robi Carlos tud, ezért is vállalták be karrierjük végén. Úgy látszik Balázs nem tudta.
És még egy dolog: a PSV-nek két közel azonos húzóembere volt: Dzsudzsák és Affellay. Nos Balázs ízlelgetheti: Ibrahim a Barca-ban, ő meg az Anzsi Mahacskalában...

drazsé 2011.06.09. 10:18:34

@Hivatásos beszólóművész:

legjobb tudomásom szerint mindkét oldalról igyekeznek elkapdosni az elkövetőket, akit meg elkaptak, az meg ül egy kényelmes orosz üdülőhelyen (szigorított szibéria, mondjuk így)

jah, oroszéknak nem kell hozzá senki segítsége, maguktól se felejtenek, mostanában ráadásul már egészen kulturnij módon is adják elő

(mondjuk, egy ideje a kutya se károgott rájuk, ha kicsit keményebb eszközökkel intézkedtek iszlám szélsőségesek ügyében)

még egy dolog, kaukázus és kapcsolt részeit nagyon keményen fejlesztik, öntik bele a pénzt és beruházást
amenyniben sikerül, akkor eg nagyon jó és szép hely lesz (tulajdonképpen már most is az)

Balázsunk meg... belemnet, de azért ez erősen 19-re lapot húzok esete, mert étnyleg benne van, hogy lehúzta a karrierjét a budin, de az ellenkezője is!

Da Real Knee Grow 2011.06.09. 10:19:19

Na majd fogtok nézni amikor a Macskalé bejut a bajnokok ligájába és Dzsudzsák mesterhármast rúg a döntőben!
Ez az egyik lehetőség.
A másik, hogy a szerződése lejártával megveszi a Mancsicsi United padmelegítőnek.
Jó is az amikor egy téli meccs idején lecserélnek és valaki jó melegen tartotta neked a padot. HAJRÁ DZUDZSI!!! :)

J.B. 2011.06.09. 10:22:28

Egyébként igaz, nem tudunk semmit Dagesztánról, biztos jó hely.
Meg a fociról se tudunk semmit, biztos nem is kereste más Balázst.
Élő, most meghosszabbított szerződéssel azt azonban nagy biztonsággal ki lehet jelenteni, hogy nem volt semmilyen lépési kényszer, maradhatott volna a PSV és az Európa Liga.
Szóval ne mondja nekem senki, hogy lépnie kellett.

smartdrive 2011.06.09. 10:26:33

elég sok helyen leírták már, hogy a csapat tagjai Moszkvában élnek, csak a "hazai" meccsekre járnak repülővel Mahacskalába

spandex enormity · http://www.youtube.com/watch?v=Ba9wqSqk9-0 2011.06.09. 10:30:26

Kedves Barátaim!
Ha nagyon akarjátok elintézzük, hogy Balázsunk minden meccsét közvetítse a tévénk. Ha kell, módosítani fogjuk az EU médiaszabályozását is (lengyel barátaink úgyis lógnak nekünk néhány szívességgel), és angoloktól kezdve hollandokon keresztül spanyolokig (még az izlandiak is) látni fogják, hogyan rúgja a bőrt.
Apropó: nektek nem jutott eszetekbe, hogy minden külföldön játszó magyar játékos mezére kéne varrni a címerünket?
Na és a lényeg: nincs Dagesztán környékén valami kőolajvezeték?

J.B. 2011.06.09. 10:34:44

Ez igaz, Moszkvában, hiszen egy milliárdos csapatáról van szó.
Ebből adódó új szempont: azért ez mégiscsak egy egyszemélyi függés, szemben egy futballt szerető kisvárossal, stabil tömegbázissal.
Ha az illető valami miatt már nem fekszik jól Putyinnál, vagy gazdasági gondjai lesznek, vagy elhalálozik, akkor vége a csapatnak (lásd Rátgéber esete).
Meg azért Oroszország mégiscsak egy olajsejkség, csak távolabb az Egyenlítőtől vs. a demokratikus Hollandia, más ott az élet, hiába nem Dagesztán...

Viktus 2011.06.09. 10:39:22

@atlbilbaoo:

Turista-focista turisztikai videó a mesés Dagesztánról.

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.06.09. 10:43:00

Ez is olyan mint a fidesz társai, egyszer ezt mond máskor azt.

Jó focista, de ez rossz húzás volt.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2011.06.09. 10:54:54

MAHALACSKA F.C.

Dzsudzsák Balunk új csapata
Ma halacska, holnap nagy hal!
Ki nem hiszi, buta tata,
S egy-két napon belül agyhal.

Hamburg, Liverpool, vagy Real?
Ily hibát csak sánta ló vét!
Bátor vitéz harctérre áll,
S megkeres pár tanknyi lóvét.

Dzsudzsák Balázs balszélsőnek
Nagyon jó dolga lesz eztán,
S bár ott nem csak labdát lőnek,
Csúcsra jut majd Nagy-Dagesztán!

Illusztrálva:
fradyendre.blogspot.com/2011/06/mahalacska-fc.html

Drinking Dorithy 2011.06.09. 11:05:10

Egyetlen szó: DERBENT (érdemes legooglizni). Nekünk hol is van 5000 éves városunk? Nagy Sándor építette várunk? Ez a cikk egyszerűen csak ostoba.

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2011.06.09. 11:10:48

@Drinking Dorithy:

kitörölhetik vele a seggüket, ha olyanok a közállapotok, hogy úgyse megy oda senki megnézni

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2011.06.09. 11:12:17

@Drinking Dorithy:

úgy néz ki, meg is rekedtek azon az 5000 évvel ezelőtti szinten

Bloberf 2011.06.09. 11:15:36

Ha jobban belenézünk a dolgokba akkor pl. a Hamburgban ugyanúgy "eltünhet" mint Mahacskalában. Na, csak azért mert ki tudja a Bundesben tud e úgy villogni hétröl-hétre mint Hollandban? A Barcelona vitte volna? Nagy a valószinüsége, hogy ott örökös kispados maradt volna.
A nagy Henrik Larsson úgy lett egy hétköznapi játékosból isten, hogy nem ment el a Celticböl ahol hála a kétcsapatos skót bajnokságnak hétröl hétre "óriásit" tudott teljesiteni.
Pénz. pénz és pénz. El kell ismerni szükség van rá de gondolom ha Dzsudzsák hellyel-közel normálisan él már úgy tekinthetö mint anyagilag független az élete hátralevö részén.

derabitz 2011.06.09. 11:20:36

Egy kérdésem van a posztolóhoz:
Mi köze hozzá, hogy Dzsudzsák vagy bár ki más, hova, mennyiért szerződik?

S.O.A. 2011.06.09. 11:22:03

KISS-es Dagesztános bélyeget akarok most!!!

puszinyuszi 2011.06.09. 11:23:32

az mar volt, hogy fogszabalyzora gyujt?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.06.09. 11:35:13

@g-dúrban zúgó kabóca:

get a life...

mert en csak akkor vagyok csalodott, ha nekem nem sikerul valami. ha en csinalok valamit rosszul. az en eletemre, tetteimre es azok kovetkezmenyeire szamitok. nem tudom felfogni a rajongoi eletformat. helyesebben ezt a fajta hozzaallast.. mert ha a magyar valogatott helyett atigazol valahova mashova, akkor azt mondom, hmm.. bar akkor sem vennem a batorsagot, hogy ilyen ocsmany modon beszeljek valakirol csak azert, mert jogaban all az eleterol donteni es meg is teszi. de igy, hogy igazabol meg csak nem is erinti a kedves rajongokat, hogy az ember hol focizik es hol nem, mert tovabbra is a valogatottban fog jatszani, kifejezetten szanalmasnak tartom ezt a tipusu megnyilvanulast.

alterways2 2011.06.09. 11:51:13

1. kedves mandiner. mi a "+!%/?!! közöd is van ahhoz, h egy focista hová szerződik, miért és mennyiért? tényleg, mi közöd hozzá? ki vagy te, h beleszólj más döntésébe? egyszerűen szánalmas.

2. gratulálok a mandiner közönségéhez. fantasztikus, hogyan lehet egy bővített mondatban dzsudzsáktól és dagesztántól eljutni a zsidózásig. vicces, mekkora barmok vagytok :-)

inkabbne 2011.06.09. 12:22:35

mit zavar titeket hogy hova igazol?!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.09. 12:31:01

Menjetek már. Mercury és a KISS igenis menő! Én akarok olyan bélyeget!
Bár azt tényleg nem vágom, hogy ha az orosz pénz vonzotta, miért nem egy fehér-orosz csapathoz ment. Az kiderült már, hogy Mahacskalában van-e pláza? Linduska nehogy unatkozzon.
Bár focistafeleség sztorikban Victoria Beckham verhetetlen. Elmegy valami világvégi d-amerikai nyomortelepre, és a számára legnagyobb büszkeséggel járó tette, hogy az egyik kisleány körmét kilakkozta. Pink körmökkel, boldogan kell éhenhalni, na!

derabitz 2011.06.09. 12:32:02

@Marschieren gehen mit Maschienengewehr:

Mi közöd hozzá, hogy nekem mi közöm hozzá, hogy a posztolónak mi köze hozzá?

(Ne menj le szánalmasba!)

Etilcsoport 2011.06.09. 12:39:42

Gratulalok.

Tetszett volna elore leadni egy listat a valaszthato celorszagokrol Dzsudzsaknak.

Ennyi erovel kovetelem, h iteljetek el az alabbiakat is:

- az olajmernokot, aki az Emiratusba vagy a kornyekere megy megkeresni a lakas arat 1-2 ev alatt
- a friss diplomast, akinek nem budos az angolok utan mosogatni a fenti cel megszerzese erdekeben
... es meg sorolhatnam.

Zarjuk le a hatarokat, a zallam vegye meg Dzsudzsakot mint nemzeti ekkovet! Baumgartnernel majdnem bejott...

Kulonben meg az o elete, nem? Felteszem vegiggondolta, hogy mibe vag bele. Es az vesse ra az elso kovet, aki hallotta az osszes informalis beszelgetest a dontese elott, ami ebbol a hirekbe eljut az edeskeves lehet.

"Ha a kacsa nem tud uszni, nem a viz a hulye..."

alterways2 2011.06.09. 12:44:53

én nem értem, miért kell állandóan gyűlöletet kelteni, enélkül meghal a mandiner?
dzsudzsák átment egy, a hollandnál erősebb bajnokságba egy olyan csapatba, amely a következő években állandó szereplője lesz az BL-nek vagy EL-nek, és nem kispadot fog koptatni, hanem vezető egyéniség lesz. aztán két-három év múlva még bármi lehet. mi a baj ezzel?
hajrá dzsudzsák, sok sikert!

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2011.06.09. 12:51:51

@alterways2:

én sem értem, miért akarsz gyűlöletet kelteni a mandiner ellen ...

lipidus_essensis 2011.06.09. 12:54:59

Az a baj, hogy Balázs nem tudja (nem tudta), hogy valamilyen szinten "reményt" ad / adott a magyar focirajongóknak. Ezért felelősségel tartozik. Nyilván nem tőle fog emelkedni a magyar foci szintje, de legalább egy kicsit felkerülnénk a térképre.
Követendő példa lehetne nagyon sok fiatalnak, láthatják, mire lehet jutni egy nyírségi kis faluból.

Nem tudhatjuk, hogy honnan kereshették meg érdemlegesen, de sokszor csak "hírba hozták ezzel-azzal. Lehet, hogy tényleg csak ez a klub az egyetlen komoly kérő. Tény, hogy Madrid, vagy Manchester szintű csapatokba nem férne be, vagy ha igen, nincs értelme kispadozni évekig. Én speciel egy angol vagy spanyol középcsapatnál látnám szívesen.
Attól még egy évet lehúzhatott volna Eindhovenben, és ha ilyen, vagy jobb szezonja van, tényleg elvitte volna egy nyugati klub. (Jó, a PSV-nek nagyon kell a pénz...)

Remélem jól dönt majd!

genyamagyar 2011.06.09. 14:00:43

Akik szerint senkinek semmi köze nincs ahhoz, hogy hova szerződött, azoknak azt javaslom, hogy képzeljék el, hogy Dzsuzsák vagy Erdei Zsolt felvenné a román állampolgárságot.

Mert hogy kinek mi köze hozzá, hogy milyen nemzethez akar tartozni.

Ez hogy esne nektek?

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.06.09. 14:19:02

@Marschieren gehen mit Maschienengewehr:

"rosszabb a magyar tej

a német UHT-nál? "

Nem rosszabb, csak drágább - esetenként 30-50%-kal. És a nagyobb magyar tejipari gyárak/márkák egyébként is külföldi kézben vannak.

Nehezen fogahtó meg, mi is az a magyar termék. Nem sorolok fel (ellen)példákat.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.06.09. 14:26:00

@genyamagyar:

Elképzeltem. Nem esne sehogy, nyugtáznám egy pendítéssel.

Ha a fiam tenné ezt, azon viszont erősen elgondolkodnék.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.09. 14:34:49

Mellesleg, most már érthető miért adták az oroszok olyan könnyen a MOL részvénypakkot. Kaptak helyette egy világklasszis focistát.

Bartolomeo Mazzini 2011.06.09. 16:08:08

akit érdekel is a régió, ahová Dzsudzsák szerződik, olvassa el:
www.oroszvilag.hu/?t1=sajtoszemle&hid=248

randomuser1 2011.06.09. 16:49:33

biztos hiányzott neki az őshaza...

lüke 2011.06.09. 17:40:25

@Bartolomeo Mazzini:
Dzsudszákon kivül mindenkit:)
a világban 3 helyen nincs jogtiprás:
EU unió, È-Amerika, Ausztrália/NZ
remek menedzsere lehet
www.transfermarkt.de/de/transfers/transferrekorde-km/transfers.html

lüke 2011.06.09. 17:40:34

@Bartolomeo Mazzini:
Dzsudszákon kivül mindenkit:)
a világban 3 helyen nincs jogtiprás:
EU unió, È-Amerika, Ausztrália/NZ
remek menedzsere lehet
www.transfermarkt.de/de/transfers/transferrekorde-km/transfers.html

lüke 2011.06.09. 17:40:36

@Bartolomeo Mazzini:
Dzsudszákon kivül mindenkit:)
a világban 3 helyen nincs jogtiprás:
EU unió, È-Amerika, Ausztrália/NZ
remek menedzsere lehet
www.transfermarkt.de/de/transfers/transferrekorde-km/transfers.html

gastro, missing in action 2011.06.09. 17:49:13

@hajdú: ha tényleg odamegy, hozok mindenképpen :)) neked M-es kell ?

Devil Inside 2011.06.09. 18:30:04

@alterways2:
A Macskakaja egy teljesen lutri csapat, nincs múltja és beágyazottsága, nagyjából egy milliárdoson múlik a jövője. Semmi biztosíték nincs rá, hogy egy olyan bajnokságban meghatározó csapat lesz, amelyikben több, hasonlóan dúsgazdag klub is van, amelyek legalább otthon edzenek és játszanak.

A szurkolók szerintem Simon Ádám Palermoba szerződését magasabb presztízsűnek tekintik, mint Dzsudzsáknak a dagesztáni csapatba és ezen lehet napokig reszelni a fingot, hogy az orosz bajnokság milyen magas színvonalú (amúgy aránylag magas), a presztízse sehol nincs a topligákéhoz képest, ahol nagyjából bármely erős, kupahelyre esélyes csapatba befért volna Dzsudzsák. A presztizsen pedig elég sokminden múlik azért középtávon: reklámbevételek vagy annak a lehetősége, hogy az esetleg gyengébben szereplő csapatból a jó teljesítményével felfele tudjon igazolni...

Persze, szurkolok, hogy Balázs a Macskakajával BL főtáblás legyen, sőt a 16 közé kerüljön, de ez azért nagyon kockázatos vállalkozás.

Bartolomeo Mazzini 2011.06.09. 21:40:14

az AC Milan éppen balszélsőt keres. Posztra igazolnak, klasszist, lehetőleg uniós játékost. Mindenkit felsoroltak, számba vettek, még belga, brazil utánpótlás és Serie B-s focista is volt közöttük. Dzsudzsák neve szóba sem került. Ezen lenne érdemes elgondolkodni. A mahacskalai kaland, lehet, hogy inkább utóbbi következménye.

Devil Inside 2011.06.09. 23:48:20

@Bartolomeo Mazzini:
Balszélsőből is van több típus, az amit Dzsudzsák játszik - leginkább baloldali futó, aki néha befele húz - abszolút nem illik bele, mint amit egy Milan balszélsőről (gyak. balról induló támadó középpályás-csatár) el tudok képzelni. Egy egészen top-csapatnak manapság nincs szüksége ilyen típusú játékosra, mint Balázs (max. az MU dolgozik még vonalszélsővel - is -), ugyanakkor sok majdnem top-csapatnál belefér a taktikai felállásba...

Bartolomeo Mazzini 2011.06.09. 23:49:56

@Devil Inside: persze, mindent meg lehet magyarázni. Hamsik, Witsel és Dzsudzsák között nincs nagy különbség

1120 2011.06.10. 00:05:03

Miről beszélünk? Szánalmas cikk szánalmas embertől. Hamburgban, vagy Lille-ben sokat fejlődne? Hát persze... Negyedannyi pénzért (sem).
Az élsportolóknak azt a kevés időt kell jól kihasználniuk, amíg kellenek. Ekkora pénzért ki ne írt volna alá? Aki azt mondja, hogy "Én!", az akkor is hazudik, ha nem tud róla.
A cikk mélypontja pedig a végén a képek, meg a hozzájuk fűzött pikírt megjegyzések ... Hánynom kell tőle.

1120 2011.06.10. 00:26:51

@genyamagyar: "Akik szerint senkinek semmi köze nincs ahhoz, hogy hova szerződött, azoknak azt javaslom, hogy képzeljék el, hogy Dzsuzsák vagy Erdei Zsolt felvenné a román állampolgárságot."

42 évet már leéltem, de esküszöm, hogy ilyen elképesztően primitív hasonlattal még nem találkoztam! Még a legostobább tanítványaim részéről sem...

Jesus Joker 2011.06.10. 09:06:40

Emberek! Kapjatok már észbe, Dzsudzsákot a nyugat-európai játékospiacon nem jegyzik sehol. És lehet, hogy keserű a pirula, de azért, mert valamivel jobb, mint a többi magyar játékos, attól ő még egy nímand a nemzetközi futballéletben. Fájdalmas, hogy a keleti blokk összes országa büszkélkedhet legalább egy befutott sztárfocistával (még a Balkán segglyukának számító Crna Gora is ki tudott nevelni egy Mijatovićot), addig tőlünk – Puskáson kívül – senki sem tudott komoly csapathoz kerülni és ott helyt állni. Az pedig már több, mint 50 éve volt...

Tourist From An Other Space 2011.06.10. 09:22:32

gondolom nem mert nemet mondani, mert megvették grammra a srácot...ezek szerint hamar befejezi a pályafutását és próbál némi lóvét keresni...

2011.06.10. 10:24:08

Én megértem Balázst, hogy igy tett. Aki ismeri azt a vidéket ahol D.B. lakott , az nem itéli el. Ő önerejéből érte el, mindazt amit idáig elért. Nem lopott mint a politikusok, nem kapott "ingyé" áruházat, bankot, de még 30 millió vissza nem térintendő támogatást--mert nem volt senkinek a seggnyalója.
Egy szegény, csóró, de tehetséges gyerek, aki feltudja mérni mindazt, amit más nem.Mégpedig hogy az életben a szerencse csak egyszer kopog az ajtón. Ezt pedig elengedni bün. Aki pedig a magyarságára, a tehetségére céloz, az mellélőtt. Azért mert valaki magyar, még éhenhalhat, hogy tehetséges, attól még nem milliárdos. Csak egy sulyos sérülés kell, hogy a karrier megszakadjon és ismerve az élsportot, utána leszarják az illetőt. Ugyanis a magyar sportolók biztositása a nullával egyenlő. És akkor mit is csinálna? Semmit és elfelejtenék, mint a gyerekkori kanyarót.
Én nem itélem el, sőt, okosan csinálta , amit csinált. Önmaga gazdája lesz és nem kell senkinek a kegyeit keresni.A jövőjét megalapozza és ha okos, akkor nem lesznek filléres gondjai. Akkor pedig valóra vált számára egy mese, a csóró gyerekről, aki elindult szerencsét próbálni. És meg is találta--remélem! Ezt kivánom neki!

Buncog 2011.06.10. 10:43:11

Ebben az egész dologban az a legszomorúbb, hogy létezhet olyan csapat, amelyik megtagadja? szégyelli? lenézi? a székhelyét és a játékosait 1600 km-re szállásolja el, repteti oda-vissza, ráadásul Moszkvába, ahol az élni nem olcsó mulatság.

És teszi mindezt akkor, amikor a szóban forgó városka kb úgy néz ki, mint Hiroshima 1946-ban.

Mondom ezt függetlenül attól, hogy D.B. odamegy vagy sem.

Full gusztustalan.

D.B. meg lehet, hogy 1-2 év múlva ott lesz Európa 100 leggazdagabb embere közt, de a futballvilágban senki sem fogja ismerni.

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2011.06.10. 15:21:42

@Buncog:

ó b+ az ilyen érzelgős öntelt baromságot

az ilyen isten háta mögötti bűnbugyor inkább örülhet, hogy legalább a nevét viseli valami pozitív dolog

tessék kivakaródni a szarból, akkor majd helyben lesz a focicsapat - de igazából ez aligha érdekli a helyieket két emberrablásos gyilkosság között

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.06.10. 20:13:09

Ez egy ganyé poszt!!!

A focihoz én semmit sem értek (ahhoz sem), mondjuk, nem is érdekel, de ez a Dagesztán-fikázás pestiflaszterbunkónyikhajp*csség! Mi a baj Dagesztánnal?

Ha Dzsudzsák Dagesztánba akar menni, akkor menjen Dagesztánba. Egy nyírlugosi gyerek nehogy már bef*sson egy kis Dagesztántól! :-D

ü
bbjnick

hajdú 2011.06.14. 10:01:52

@gastro, missing in action:
Az szerintem jó lesz, bár attól függ, az oroszoknál mi az M... :)
süti beállítások módosítása