Orbán Viktor betiltja a betlehemezést!
2010. november 28. írta: Zsigmond és Péterfy

Orbán Viktor betiltja a betlehemezést!

  Hol Polt, hol nem Polt, szombaton nagygyűlésre utaztatta tagságát a szocialista párt. Az Orbán-kormány eddigi összes intézkedése, vagy ahogyan a szocik mondják: ámokfutása elleni Bajban van Magyarország – Itt a helyed! fantázianevű óriásdemonstrációt már egy jó hónapja meghirdették, hogy tényleg minden vidéki párttag időben megtudja, mikor indulnak a vonatok buszok. Megérte ennyit szervezkedni: a jó tízezres tömeg teljesen megtöltötte a sportarénát piros sálakkal, vicces táblákkal és persze minden magyar demokrata miniszterelnökével, Gyurcsány Ferenccel.

  A Stadionok metrómegállóból a szabad ég alá felkászálódva azon kaptuk magunkat, hogy majdnem a mi vállunkat simogatja az emberközeli Lamperth Mónika a mozgólépcsőn, erre aztán fel is ébredtünk rendesen. Persze a végső lökést a durva másnaposságból kifele nem a sajtószektor érthetetlenül langyos automatás kólája, hanem az ún. baloldali ún. humor emblematikus figurája, Sas József jelentette, aki alaposan felizgatta a törzsközönséget. Inkább a Mikroszkóptól venné el a pénzt a kormány, mint tőlünk, gondoltuk, amikor Sas majsztró társával a mojito-molyirtó, az autógumi-kotongumi, valamint a fax-fasz komikumforrásokra épített Hacsek és Sajót adott elő, amit persze az emberek óriási hahotával jutalmaztak, ami számunkra sajnos csak akkor tűnik érthetőnek, ha arra gondolunk, hogy ezért a produkcióért egyébként 2200 forintos jegyárat kéne fizetni, itt meg megkapják ingyen. (Azt egyébként tudták, hogy az Orbán betiltja a betlehemezést? Pedig betiltja, hiszen a betlehemben három király van, az meg, ismerve a Pártállam viktátorát, kicsit sok.)

Együtt, sokan, itt

  Az MSZP egyébként ellenzékben is hazudik. Megígérték, hogy fél tizenegykor bemehetünk a lezárt sajtós részről a nagyterembe, de még 11-kor is az egy szem biztonsági őrrel őrzött zárt ajtók előtt szobroztunk a kollégákkal. Késnek a buszok, alig vannak még itt az emberek, magyarázták a szervezők. Ezt persze meg is tudjuk érteni, hisz nekünk is megfordult a fejünkben, hogy ellopjuk az egyik operatőr kameráját, beszaladunk az arénába, lefilmezzük, hogy milyen kurva kevés ember kíváncsi Mesterházyra – majd arra a kevés nénire, aki már idő előtt megérkezett, manipulatívan rávágunk egy-egy hevesebb beszédrészletet.

  Csak hát minek.

  Az MSZP két szóvivőjének jutott az a hálátlan feladat, hogy föl- és lekonferálják az előadókat, mintegy keretet adva ennek a nagygyűlés-dolognak. Ez leginkább abban merült ki, hogy Kormos Kata átszellemült arccal kérte meg a jelenlévőket, hogy álljanak fel és énekeljék el a Himnuszt (nem, Internacionálé nem volt a végén, de Szózat sem), Török Zsolt pedig hárompercenként elismételte, hogy bajban van Magyarország, nagy bajban, de most itt vagyunk, együtt vagyunk, sokan vagyunk, és ha itt vagyunk, együtt vagyunk és sokan vagyunk, akkor azt azt jelenti, hogy itt együtt sokan meg tudjuk mutatni a Fidesznek, hogy elegünk van az elmúlt hónapok ámokfutásából.

  Török úrnak és az MSZP elnökségének valószínűleg Gyurcsány Ferencből is kurvára elege lehet: a Demokratikus Koalíció atyja éppen az éjszakai buszok rémének mondanivalójának kellős közepén vonult be a terembe, hatalmas ovációt, zászlólengetést, vastapsot és spontán örömöt váltva ki a közönségből. A pártszóvivő először valószínűleg azt hihette, neki szól ez az egész, meg is lepődött kicsit, majd miután észrevette az elnökembereisen bevonuló (ő ment az élen, mögötte szigorú léptekkel testőrei, Molnár Csaba és Gréczy Zsolt) volt miniszterelnököt, hebegve-habogva arra kérte a későn érkezőket, hogy mielőbb foglalják el helyeiket. Nem nagyon siette el a dolgokat Gyurcsány: integetett, ölelgette az embereket, autogramokat osztogatott, kamerának pózolt - valószínűleg alaposan meglepve a párt első sorokban ülő prominenseit.

  Akiket az arénában láttunk és egyben szoci politikusok is, azok egyébként a következők: Katona Tamás, Balogh András, Kovács László, Vadai Ágnes, Varga László, Botka László, Szanyi Tibor, Lendvai Ildikó, Hiller István, Kertész Krisztán, Horváth Csaba, Mandur László, Kiss Péter, Szekeres Imre, Lamperth Mónika, Szabó Zoltán és még sokan mások.

Egy mindenkiért

  Mesterházy Attila fél órával későbbi bevonulása ehhez képest jóval bénább volt, annak ellenére, hogy minden egyes mozdulata valószínűleg előre meg volt tervezve. A pártelnök felszopója Kertész Ákos videóüzenete volt, melyben a Kossuth-díjas drámaíró arról beszélt, kell valaki, aki megszervezi az ellenállást a diktatúrával szemben, kell valaki, aki beáll az első sorba, kell valaki, aki abból a bizonyos első sorból vállalja a golyót, ha lőnek. Kertész utolsó pár mondata végén a technikusok a picture-in-picture technikát használva Kertészt felküldték a kivetítő jobb felső sarkába, hogy a nagy helyet Mesterházy stréber arca foglalja el, aki az író monológja alatt apró bólogatásokkal jelezte: pontosan érti a Nagy Gondolkodó szavait, és járjon bár óriási áldozatokkal, bizony vállalja a nehéz feladatot.

  Mikor Kertész mondanivalójának végére ért, már csak Mesterházy maradt a kivetítőn. Színpadiasan vett egy nagy levegőt, majd az MSZP tavaszi kampánydalára egy vörös sálat lengetve elindult az emberek felé. A közönség ütemesen tapsolt, röpültek a puszik, a hajrák, a jókívánságok. Mesterházy rocksztárosan lépkedett, ugrált, mosolygott, a színpadhoz érve minden szoci politikussal és a környékükön helyet foglaló emberrel kezet fogott, hogy aztán a villódzó vakuknak meglengessen egy magyar zászlót is - már csak a bikicsunáj hiányzott. Az üzenet egyértelmű: a Magyar Szocialista Párt elnöksége Mesterházy Attilát kívánja felépíteni a jövőben a párt első számú politikusának - az mondjuk jó kérdés, hogy a rendezvényen sokkal inkább wannabe rocksztárként, mint értelmes politikusként viselkedő Mesterházy alkalmas-e egyáltalán ilyesmire.

  (Hogy a pártelnök pontosan miről beszélt, azt most nem írjuk le, elolvashatják itt. A Mesterházy előtti két ún. civil felszólalóval meg egyszerűen foglalkozni se nagyon akarunk, intézzük el annyival: kritikán aluliak.) 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr802477128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iustizmord 2010.11.28. 09:27:11

mi volt csütörtökön a parlamentnél?

tevevanegypupu 2010.11.28. 09:43:30

Kertesz Akos a rendszervaltas utani egyik csalodas a millio kozul. Elkepeszto miket mond..vagyis inkabb miket kepzeleg.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.11.28. 10:01:14

csápoló mesterházy alól gyurcsány kilopja a tagságot. de szép lesz. csak nehogy lecsukják előtte.

bierkamp 2010.11.28. 11:02:49

Gyurcsány nélkül NEM FOG MENNI--nem véletlen jár Orbán Gumibugyiban, ha csak a Gyurcsány nevét
hallja!!!!!!! Méltó társ a Molnár Csaba----mindegyik külön külön földebe döngöli a kis Nemzeti Hazudós rohadt Törpét.

bierkamp 2010.11.28. 11:04:28

lesz forradalom--igazi---ezt kiprovokálja a gonosz törpe, de tegnapi CIA-s filmben is mondták...forradalom vér nélkül nincs, még Fülkében sem!!!!!

A nép fia 2010.11.28. 11:07:17

Tegnap láttam pár snittet erről a nyugdíjas klub szerű találkozóról. Nem értem, hogy az ott összegyűlt idősek mit problémáznak a kormány intézkedésein: rájuk a nyugdíj változása már épp nincs hatással. Elmentek egy pár csomag száraz tésztáért, krumpliért meg csirke farhátért tapsolni.

is 2010.11.28. 11:07:28

tegnap meg jót beszélgettünk arról, hogy szegény Matolcsy-t karaktergyilkolásszák. ez a poszt köszönőviszonyban sincs a többi újságíró cikkével (pedig pl. Gazda Albert sem vádolható balos elfogultsággal), annyira karaktergyilkolászni akar. na jönni is fognak majd a drukkerek, hogy anyázhassanak egy jót.

de Karatna · http://www.youtube.com/user/DeKaratna?feature=mhw4 2010.11.28. 11:08:36

Ez a posztbolsevik nyugdíjas parádé a múltról szól, a volt elkopott és megkopott elvtársak vörös ködbe vesző ifjúságáról.
Az ingyen cirkuszról, a potya traktáról!
Egy vörhenyes gázbuborék a posztbolsevik baloldal rothadó pocsolyájából!

kvadrillio 2010.11.28. 11:08:51

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

¿Qué tapas hay? 2010.11.28. 11:09:19

A Stadionok (Népstadion) metróállomáson van mozgólépcső? Lemaradtam valamiről?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.11.28. 11:09:42

@bierkamp:

egy szerencséje van a cigányszaddamnak, hogy magára még nem lelt rá az emeszpé stábja. na magától aztán tényleg befosna a törpediktátor!

Kivlov 2010.11.28. 11:20:06

vicc ez a maszop.
8 évük volt rá, hogy okosak legyenek. akkor nem tudtak, de most már megint nagyon azok...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.11.28. 11:23:58

mesterházi pont menjen az anyjába.

de Karatna · http://www.youtube.com/user/DeKaratna?feature=mhw4 2010.11.28. 11:24:43

Azt mondja " Pártházy" -"Felvettük a kesztyűt, meg kell nyerni az országot"-

Az elmúlt közel három emberöltő alatt, még a vak is megtanulta azt, hogyan néztek ki és hogyan lehet benneteket felismerni! Nincsen esélyetek, hiába húztok a kezetekre " demokráciának" nevezett kecskebőrt, -- ahogy egykoron JÁKOB tette az öreg vak Izsákkal, hogy becsapja az aggastyánt-!
A MAGYAR NÉP PONTOSAN MEGTANULTA AZT, HOGY KIÉ A HANG!
Na erre a hangra Magyarországon már nincsen kereslet!!!
Azt akarjuk, hogy eltűnjetek a magyar történelem lefolyócsatornájába!

Krujs 2010.11.28. 11:29:17

hát van pofájuk...

Pajszer Művek 2010.11.28. 11:49:17

Mesterházy fiatal és elég hiteltelen még a hangja amikor megszólal, de a többi párttársához képest van egy olyan előnye, hogy nem járatódott le még és nem is kopott el a hazai adok-kapokban. Van 2-3 éve, hogy kicsit hitelesebbé tegye magát biztos, hogy ezen keményen fognak dolgozni a párt kommunikációsai. Ha addig kitart és Gyurcsányék sem kezdik ki, viszonylag normális eredményt érhetnek el vele de most még nem egy reális alternatíva a Fidesz mellettt.

vazzup 2010.11.28. 11:51:11

BTW, halkan kérdem, hogy ez a cirkusz mennyivel volt rosszabb, mint a patásorbán vekkerezése? Tökéletesen egykutya mind. Mindegyiknek volt 20 éve, és elkótyavetyélték. Most is azt csinálja ez kommunista nyomoronc, eddig is ezt csinálták a fenti cikkben szereplők. Tényleg nem lesz itt semmi jó, amíg dunába nem lőjük mindet, szomorú.

Kálmánbátyám 2010.11.28. 11:52:39

Hmm, úgy tudom, épp a Fidesz szavazóbázisa kezd öregedni, a Maszopé meg fiatalodni. És én láttam a képeken számos fiatalt is.
Érdekes, mindenki azt hiszi, most majd a nyugdíjasok egy emberként a kormány mögé állnak, mert az "biztonságba helyezi a nyugdíjkasszát". Vagy mégsem ?
Meglátjuk.
Csodálkoztam GyF visszafogottságán. Nem ugrott fel a színpadra, és nem lopta el a showt.
Bármilyen ambivalens érzéseim vannak vele szemben, de egy tény: ez a fickó perpill az egyetlen a porondon aki kihúzhatja Vitya alól a széket.
Nem véletlenül fosik töle.

Kivlov 2010.11.28. 12:00:50

@vazzup:
a lövést 89ben kellett volna megejteni.
de lehet még most sem késő...

medve19 2010.11.28. 12:01:09

A legcsodálatosabb pillanat az volt, amikor a félhülye Mesterházy a produkció végén, az eufórikus hangulatban egy piros lufit lobogtatott a magasba emelve, amit egy nekihevült csápolótól kapott.

Pásztor Tibor · http://pasztortibor.hu 2010.11.28. 12:01:19

@A nép fia: az anyukám nyugdíjasként sokkal jobban föl van háborodva a nyugdíjpénztári lopások miatt, mint én. Hiába mondom neki, hogy én maradok MNYP-tag, 2014-ben meg úgyis az nyer, aki visszacsinálja ezt az ámokfutást.

Tudod, sok nyugdíjas van, akire nem a zsák krumplival lehet hatni (lásd Illés meg Rogán), hanem azzal, ha bántják a gyerekeiket és unokáikat (anyámnak összesen tíz van egyelőre).

Tita nick 2010.11.28. 12:04:54

B(L)ibsikéim, milyen jó lenne újra az MSZP, mi? Nosztalgiázunk, nosztalgiázunk?

Tita nick 2010.11.28. 12:10:02

Olvasom az Indexen, így a cím: Az MSZP üvölteni fog és felveszi a kesztyűt

Na végre, mennek Szibériába, táborba, ahol nagy a hideg.

Öreg Sam 2010.11.28. 12:27:27

@Kivlov:
Igenigen,8 évük volt..
Eltökörészték,mindenféle demokratikus módszerekkel,egyeztetésekkel,hagytak népszavazni 300 Ft-ról,nyögve-nyelve tudomásul vették az AB döntéseit,lenyelték Sólymunk kritikáit.
Ezzel szemben ma ?
Ezt akarta a 4/3-ad,ezt kapjuk.
Lehet én csak egy kétkedő értelmiségi vagyok (lehet anyázni),de valahogy másként képzeltem el,mikor '89-ben végre "szabadság" lett.
Nem vagyok biztos abban,hogy a mai szabadságot akartuk.
A fő gondot abban látom,hogy a mai magyar politikai életben két emblematikus figura van: Gyurcsány,aki meglepő módon demokrata (ismét lehet anyázni) és Orbán,aki hmmm.. látjuk.
Feltételezve,de nem megengedve persze,hogy OV valamitől eltünik (lelövik,lezuhan a repülője,stb) a Fidesz és a 2/3-ad hónapok alatt eltünne.
Kvázi királyság vagyunk,ahol Damoklész kardjaként leng a fejünk fölött az utódlás rémálma.
Bővebben: mi magyarok lehetünk alapból génhibásak.
Meggyőződésem,hogy utolsó lehetőségünket Kossuth játszotta el,Széchenyivel szemben,azóta tart nálunk a forradalmi hevület.És bizony OV ezt a "forradalmat" baromi jól kommunikálja.
Mi nem épitkezünk,nem rakunk téglát téglára,hogy egyre feljebb lépjünk,hanem először rombolunk.
Van egy rémálmom,100 év mulva ébresszetek fel!
Egy Orbán,meg egy Gyurcsány heves vitákkal ugyan,de valamilyen szinten együttmüködik a MI érdekünkben.
Katolikusék megigérték a feltámadást,én hiszek! :)

Peter252 2010.11.28. 12:35:46

Szerintem Mesterházy egy epizodista az mszp-élén,..tegnap is látszott, mikor Gyurcsány bevonult, éljenzést, vastapsot kapott, meg akarták érinteni, mint egy Istent,..és már senkit se érdekelt Mesterházy.

Azt látni kell, a keménymag, a párrtagság Gyurcsányt akarja, tehát csak Fletón múlik, mikor tér vissza a oárt élére,..egy kongresszuson kb. 90 %-al megválasszák majd. Ez van.

exter69 · http://sexopoly.tarhely.biz 2010.11.28. 12:38:03

Mesterházy a végén szerintem csak azért nem vállalta el a bodyswimet, mert a mamik közt csak összetörte volna magát és őket, de az ordibálós ugrándozáson őszintén tudtam kacagni. Előtte legalább elpróbálhatta volna egyszer, mert így nagyon műanyag volt, bár látszólag a közönség értékelte.

Az a baj, hogy tökmindegy hogy jobb vagy baloldal, ez kell az egyszerű embernek, egy szavazáshoz meg ők vannak elegen, sajnos egyik oldalnak sem éri meg az értelmes embereket is megcélozni, mert túl nagy meló túl kevés sikerért.

Kivlov 2010.11.28. 12:38:51

@Öreg Sam:
"Nem vagyok biztos abban,hogy a mai szabadságot akartuk."

persze, hogy nem. ezért kellett volna tarkón lőni mindenkit '89ben akinek köze volt 40 év népnyúzásához vezetői szinteken. a többieket csak kitiltani a közéletből.
a "demokrata" meg "jogállam" és társai szerű kamudumáktól meg hányok. kutyát nem érdekli. az ember pénzből él. nem attól lesz orgazmusa valakinek, hogy 4 évente húzhat-e X-et, hanem attól, hogy mennyi van a havi borítékban!
és amíg ilyen 70ezer körüli minimálbérről vitatkoznak, meg valami 200 körül van az átlagbér, addig nincs miről beszélni.
a számlákat a demokáréből fizetjük, hanem a jövedelmünkből...

Nyugdíjkárosultak · http://nyugdijkarosultak.blog.hu/ 2010.11.28. 12:52:12

Az se kicsit basz oda, hogy az MSZP az adó- és tébécsalásért jogerősen felfüggesztett börtönre ítélt Sas Józsival indultak harcba a kormány ellen magánnyugdíj-ügyben. Esetleg ott van még a Whiskys, ő is tök jól ért a pénztárakhoz.

Ting Fu doktor 2010.11.28. 12:55:29

Nagyon jó összefoglaló lett!

Köszi :)

Ting Fu doktor 2010.11.28. 12:56:40

@bierkamp: TE valami fizetett Jókai utcai bér-troll lehetsz, hogy minden egyes blogba, ugyen ezeket a hülyeségeket bemásolod :))))))

bicski 2010.11.28. 12:57:28

hogy Mesterházy alkalmas-e?

ez az ember vicc, egy élő karikatúra,
arra azonban tökéletesen alkalmas, hogy a maszopot a leejtőn még lejjebb taszítsa

Ting Fu doktor 2010.11.28. 12:59:32

@Kálmánbátyám: Ugye viccelsz :)

MSZP fiatalodik???

Naa neee! Ez még viccnek is rossz. Minden kimutatás szerint egyértelműen az idősek pártja.

Erre alapozva mondogatja sok fideszes cinikusan, hogy az MSZP csak biológiai probléma. Nem politikai.

csi szi 2010.11.28. 13:00:01

@Öreg Sam: Nem volt se kétharmaduk, se elegendő társadalmi támogatottságuk az utolsó 3-4 évben. A nagyon demokrata Fletó azért anno árnyékállamnak nevezte a tőlük független intézményeket (ügyészség, MNB stb.), mondva, hogy nem normális, hogy azok nem őket szolgálják. A "tökörészésnek" meg sok más oka is volt, mint a fidesz "keresztbefekvése". Eleve olyan dolgokat akartak átverni, amitől a többség tartott. Itt van pl. a "300 Ft-os népszavazás", te is nagyon jól tudod, hogy az igazából a TB kassza privatizációjáról is szólt, attól, hogy nem szerepelt a kérdésben. Amit a szavazás után, meg látva, hogy az MSZP-ben sem lelkesedik mindenki az ötletért, nem mertek meglépni. (Igen, sz.r az egészségügy, de az emberek többsége - racionálisan vagy nem - retteg egy magánbiztosítós eü-től, attól, hogy egyszerűen azért tagadhatják meg majd valakitől az ellátást, mert nem tud fizetni, ill. a biztosító tagadhatja majd meg, ahogy amerikai sztorikból hallotta (egy komolyabb beavatkozás vagy eljárás piaci ára azért egy-két nagyságrenddel nagyobb a szokásos hálapénznél). A piacfetisizáló (és egészséges, jómódú) kisebbség viszont szerette volna a tb-privatizációt, de ők voltak kevesebben, ez a demokrácia.. kicsit hasonlít ez a manyuphoz is, egy jól kereső harmincas könnyen mondja, hogy oldja meg az állam, miből fizeti ki a mai és az egyre szaporodó jövőbeli nyugdíjas állami nyugdíját, illetve hogy ha nem jut, hát akkor ne adjanak neki annyit.. ő meg félreteszi magának, köszöni szépen).

Balt 2010.11.28. 13:08:31

@bierkamp: "Méltó társ a Molnár Csaba"

Ebben egyetértek, jó magaviselet lehetnek közös zárkában. (Nem most, ráér 3 év múlva, addig még múlhatatlan érdemeket tudnak szerezni a "modern magyar baloldalnak"...)

Balt 2010.11.28. 13:09:04

@Balt: jó magaviselet _mellett_ lehetnek

csorsza 2010.11.28. 13:12:28

@Peter252: lehet, h a tagság Gyurcsányt akarja, de kb. ennyi a támogatottsága ebben az országban. Soha, de soha nem fog már egy választási győzelemre elegendő tömeg hinni ennek a faszinak. Minél hamarabb belátják ezt a fanok, annál jobb az mszp-nek.
Az is tény, h Házmestery karizmája fasorban sincs Gyurcsányéhoz képest.

TH 2010.11.28. 13:13:36

@Öreg Sam: "Gyurcsány,aki meglepő módon demokrata (ismét lehet anyázni) és Orbán,aki hmmm.. látjuk."
Orbánnal kapcsolatban egyetértünk, de azért, hogy Gyurcsány mennyire volt meggyőződéses demokrata...khm...én nekem más elképzeléseim vannak egy demokrata politikusról.

Balt 2010.11.28. 13:13:40

@Kálmánbátyám: "Hmm, úgy tudom, épp a Fidesz szavazóbázisa kezd öregedni, a Maszopé meg fiatalodni."

Végül is az is egyfajta fiatalodás, ha Apró-donként kihalnak a biszkubélák...

Balt 2010.11.28. 13:25:25

@TH: Egyébként ha már az áhított gyurcsányi demokráciát vizionáljuk: már alig várom, hogy tavasszal utcára vonuljanak, megyek önkéntesen kardlapozni.

Visegrádi 2010.11.28. 13:27:14

Gyurcsány?
Még hisz valaki annak az embernek?
Elég szomorú.
Mesterházy?
Tiszta lappal indulhat. Kicsit lehetne bátrabb, aktívabb.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.11.28. 13:52:49

@Pásztor Tibor:tíz onoka, tíbor? az már egy kész jesiva! :)

tevevanegypupu 2010.11.28. 13:56:30

@Pajszer Művek:

Mesterhazi ugyan hogy is jaratta volna le magat..Hiszen csak megszavazott eddig barmit az mszp-nek, nyakig benne van a Zuschlag ugyben, Gyurcsany sportministerkedese alatt mar egyutt epitettek a szocialdemokraciat. Friss, uj hang, na hogyne.

@Kálmánbátyám:

Nem lepodnek meg, ha Gyurcsany kihuzna Orban alol a szeket. Ez korulbelul ugy jellemzi is a mostani Magyarorszagot. A ketharmad nem teveszt meg senkit..es tudjuk, hogy akik Horn Gyulat kepesek voltak megvalasztani a rendszervaltas utan miniszterelnoknek, azok kepesek egy vilagcsalot is ujra megszavazni. vegulis Horn gyilkos volt, Gyurcsany csak csalo.

@Pásztor Tibor:

Majd Gyurcsany visszaadja maguknak. Uj IMF kolcsobol telni fog ra.

TH 2010.11.28. 13:59:14

@Visegrádi: tiszta lappal? Egy lejáratódott párttal a háta mögött? Nem tudok abban hinni, hogy egy ember meg tudja változtatni a párttársai hozzáállását. Márpedig a többséget sajnos az MSZP-ben az érdekli, hogy a saját pecsenyéjét hogyan tudja sütögetni...ezt láttuk elég jól az elmúlt években, nem?

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.11.28. 13:59:53

Lényegében egy falunapot tartottak nagygyűlés címszó alatt.

bakszakáll 2010.11.28. 14:03:47

Szerintem pénzkidobás volt Sas Józsit felléptetni, éppen elég lett volna Török Tökkelütött Zsolt, vagy Molnár Csaba, ha már ott voltak. Ők meg tudták volna oldani ezt házilag is.

butter-k · http://napimorgas.blog.hu/ 2010.11.28. 14:27:39

Ameddig az aktív, mobilizálható aktivisták állva tapsolnak Gyurcsánynak,Lendvainak és a többieknek Orbán Viktornak nincs mitől félni.Az MSZP nem fog visszakapaszkodni, nemhogy váltópárt nem lesz a stabil 10% is kétséges.

Ezt a bulit több mint egy hónapig szervezték.A facebookon Szanyi minden nap posztolt, és mi az eredmény kb. 10.000 ember. amiből 8000 olyan nyugdíjas aki ha az ördögöt választanák pártelnöknek akkor is odaszavazna.

Ha Orbán egy kicsit is elbizonytalanodott volna, hogy csökken a népszerűség, akkor most megnyugodhatott,Ebben az országban legalább 10 évig nem lesz olyan erő aki megszorongatná.

becike4 2010.11.28. 14:29:57

Súlytalan,szánalmas hülye bohóc.

Tehetetlen Dodó 2010.11.28. 14:32:53

@Visegrádi: Mesterházy tiszta lappal?
Ja, úgy érted, azért, mert Zuschlag nem köpött.

Chicano 2010.11.28. 14:54:24

@Kálmánbátyám: "Hmm, úgy tudom, épp a Fidesz szavazóbázisa kezd öregedni, a Maszopé meg fiatalodni. És én láttam a képeken számos fiatalt is."

Rosszul teccik tudni, és az a dzsembori nagyon jól illusztrálja a tényt, mivel elvétve lehet a képeken 50 alatti embert látni. Az én környezetemben például kizárólag nyugdíjasokat ismerek akik be merik vallani hogy az mszp-re szavaznak. A fiatalok inkább a Jobbik felé húznak, ami lehet hogy nem jó hír a Fidesznek, de az mszp-nek még kevésbé az. Egy olyan pártnak amelyiknek egy Mesterházy meg egy gyurcsány között kell választania úgy hogy a törzstagság átlagéletkora valahol hatvan év körül lehet nincs semmi esélye. Se most, se 8 év múlva.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2010.11.28. 14:54:25

És a végén együtt maszturbáltak volna a Zinternacionálé hangjaira, már akik képesek tapogatózás útján meglelni az adekvát szervüket - de súlyos kicsellózás történt, elmaradt a Zinternacionálé.
Ezt is a felcsúti bonszáj cigányhitler érte el valahogy, ajvé.

TH 2010.11.28. 14:59:02

@Balt: Az hasonlóan demokratikus lenne, ez kétségtelen, de végülis logikus, hiszen most megint logikus lenne az utcára vonulni...:-(

bigthereal 2010.11.28. 15:09:08

szánalmas barom ez a mesterházy...

Bell & Sebastian 2010.11.28. 15:22:31

A Hirigtévén egy piros sapis prosztata -műsor után- azt követelte, végre derüljön ki, eredetileg mi volt Viktor vezetékneve, közben elvonuló vén tarisznyarákok integettek potya sállal, válogatott szitkokkal izentek a Fidesznek.

Edénykészletet, üdülési jogot, gyapjú ágyneműt bezzeg nem vesznek -nem telik rá-, de a potya kirándulás mindig jól jön.
A végére teljesen mindegy lesz majd mindegyiknek, ki cseréli rajtuk a pelenkát, a jobb vagy bal, csak csinálja.
Esetleg cserélgessék majd egymásnak, akkor csak az utolsó baszik rá.

Mesterházy.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.11.28. 15:39:57

MesterJackson egy lúúúúúzer, téma elintézve

gyaloghartur 2010.11.28. 15:41:01

@Kálmánbátyám:
Kálmán bátyám Gyurcsányt látván, trágyát rágván bávává vált...

2010.11.28. 15:44:27

@¿Qué tapas hay?:

igen, van mozgólépcső (ha jól emlékszem, az M2 nagyfelújítása óta)

2010.11.28. 15:46:40

@mavo:

Mesterházy kb Szijjártóval van egy szinten.

marosy 2010.11.28. 15:48:17

@bierkamp:

"de tegnapi CIA-s filmben is mondták"
Kedves birka! Te a CIA-s filmekből tájékozódsz?

teddyde 2010.11.28. 15:54:47

Ez de szar lett... Régen még lehetett röhögni a mandineren, de ez a cikk egy ilyen izzadságszagú kicsit szánalmas írásra sikerült

rajaram 2010.11.28. 15:55:25

Mindaz, amit itt olvasunk, látunk, lejárt lemez. MSZP, Orbán Viktor? Ezek már nem kompatibilisek a XXI. századdal. Megfáradt öregember: Orbán Viktor - aki a számítógépet nem tudja bekapcsolni. Mesterházy, Gyurcsány? Nem érdekel senkit. Nem értem, miért érdemes ezekre a zombikra még odafigyelni. Ezt a pár évet még át kell vészelni 9 évre választott Polt Péterekkel, debreceni futballstadionnal, aztán végre kihal ez a tehetségtelen generáció és talán jön majd jobb. Ha nem, akkor sem történik semmi, hiszen Magyarország szopóágon van 500 éve. Megszoktuk.

marosy 2010.11.28. 16:05:30

Egy jogerősen elítélt, köztörvényes bűnöző zsidó szórakoztatta az MSZP rendezvényen megjelenteket.

lujo22 2010.11.28. 16:26:46

OV-éknak 8 évük volt, h felkészüljenek, és kapkodnak. Tavasszal még védik a nyugdíjpénztárt, most meg ráteszik a kezüket. Ellenzékiként annyi mindent elleneztek, h hitelvesztés nélkül sokat nem igen tehetnek. És nincs programjuk, pontosabban ami volt, h a hiányt növelik, az EU nem engedi.

tevevanegypupu 2010.11.28. 16:40:47

Az mszp-seket tenyleg erdekli, hogy Orban Orsos volt-e vagy sem? Ha Orsos maradt volna - amennyiben valoban az volt - akkor ra szavaznanak, vagy mi? Vagy zavarja oket, hogy esetleg cigany szarmazasu? Egy szocialdemokratat vagy kommunistat ez zavarna a legjobban? Elkepeszto.
Persze a kozvelemenykutatasoknal az is kiderul mindig, hogy az igazi antiszemitak a kommunistak, pardon mszp-sek.

Zsigmond és Péterfy 2010.11.28. 16:54:08

@teddyde: jóhogy, hisz régen minden jobb volt!

tewton 2010.11.28. 16:56:52

@tevevanegypupu:
hat nem tudom. ha orban tenyleg cigany volna, akkor mintakeppen lehetne allitani a ciganysag elé, amit ugye a szociálisan érzékeny baloldal és a fajilag érzékeny liberálisok tehettek volna meg igazán. orbán egyetemet végzett, vallásos, többgyerekes családapa. tegyük fel, hogy cigány.

ha megnézzük a hivatalosan is fajvédő ballibeket, nemigen tudnak senkit se felmutatni. volt egy darab faji és rokonsági alapon szelektált, öngyilkos (?) kormányszóvivőjük, egy egész maffia annak a szerencsétlen daróczinak a pereputtyából, meg a fajvédőik a médiában. das ist alles. meg pár zenész-táncos-komikus, mint a szalókiágika meg pár másik. még ebben is szánalmasak.

lujo22 2010.11.28. 17:05:46

igazad van, a BALOSOK mind antiszemiták :D Azért nem őket zavarta, h milyen származású szórakoztatta őket.

tevevanegypupu 2010.11.28. 17:20:05

@tewton:
Csak azert erdekel, mert a fajbaloldalt ennyire erdekli a szarmazas..es ugy tunik megbotrankoztatja oket, hogy egy esetleges cigany lehet miniszterelnok. Engem, a jobboldali gondolkodasu, nemely kerdesben viszonylag konzervativot ez soha nem zavarna, sot mit tobb eszre sem vettem volna, ha nem "figyelmeztetnek" idonkent valamifele blogokban vagy barhol hogy esetleg..stb..
Ami az egyes cigany ertelmisegiek liberalis oldalhoz valo csapodasat illeti, hat azok sem azert fertelmes nepseg mert ciganyok, hanem mert becstelenek, es tobbet artanaka a ciganysagnak mint az a kis ciganygyerek, aki esetleg elcsor egy csokoladet vagy eroszakosan kereget az utcan. Es a liberalisok ebben tokeletes cinkosok voltak es vannak a rendszervaltas ota. Na persze csak azokkal szolidaritanak, akik mar elvergodtek a milliomossagba, a putriban elokkel lehetoleg nem kozoskodnek.

Tehetetlen Dodó 2010.11.28. 17:42:29

@tewton: @tevevanegypupu:
Ez a kétfedelű kommunikációs trükk hosszú ideig kiválóan funkcionált: a két ballib párt skizofrén módon színleg folyamatosan a rasszizmust és a kirekesztést támadta hivatásos megmondóin keresztül, ugyanakkor suttogó propaganda révén kiválóan fel tudta használni a balos prolik erős cigánygyűlöletét.
Egészen addig működött ez a látens orsósozás, amíg a Jobbik jól bele nem köpött a levesükbe, nevén nevezve a szurtos gyereket.
Most már csak itt a neten lézengő fletoid árvákból bukkan elő-elő ez az elnyomhatatlan hang.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.11.28. 18:16:22

@Tehetetlen Dodó: az a kétfedelű kommunikáció, hogy aszongya:
- a fidox a tehetős középosztálynak kedvez az adótörvénnyel,
- a fidox kifosztja a tehetős középosztályt a manyupok törvényes kereteinek átalakításával.

Google 2010.11.28. 18:28:28

Azért az szenzációs, ahogyan ezt a csiri-csáré bóvli-showt próbálják eladni haladó, modern, baloldali akármiként. Ezek után már kevésbé, és kevesebbeknek lehet majd, azt hiszem. Még több lesz a videó-üzenet -itthonról.
Másrészt már várom Lendvaitól a most már legalább egy millióról szóló csekket, mely szimbóluma lesz annak, amit majd ők visszaadnak a zembereknek. Mert vanni, van miből; csak azt tudnám, miért vettek fel egy akkora marha nagy hitelt 2008-ban!
Ha csak feleakkora empátiával viseltettek volna a devizahitelesekkel, mint most a manyuposokkal szemben, még-még hinnék is nekik, de így tudom, csak a szokásos hazugságra hitel kombinációt követik újfent.

bozon 2010.11.28. 18:46:06

Jé, az MSZP hülye!

Jé, ennek még most is hírértéke van?

Ami viszont igazán szánalmas, a Fidesz még hülyébb! Ahogy most kinéznek a dolgok, és ahogy a Fidesz "kormányoz" (ámokfut) és "taktikázik" (újra felépíti az MSZP-t "örökös könnyű" ellenzéknek -- haha!), a 2014-es kormánypárt rendezvényéről olvashattunk tudósítást.
torokgaborelemez.blog.hu/2010/11/28/290_copypaste_politika

2006-ban gondoltátok volna, hogy jöhet még visszább a kádárizmus? 2008-ban gondoltátok volna? Most gondolnátok?

tevevanegypupu 2010.11.28. 18:52:32

@Tehetetlen Dodó:
Mindenesetre erdekes, Kadar forog a sirjaban, hogy az o utodpartja ilyen csuful gondolkodik es nem csak titokban, hanem batran ciganyoznak is, jobban mint a jobbik. Na persze ezek az oskomonista baglyok akik nem birjak az idegeneket sem, arabokat, feketeket, a kinaiakat csak azert, mert olcso cernabugyogot, suhogost meg tornacsukat arulnak. Ezek a pirossalas magamutogatok vajon nem gondolnak arra, hogy mennyire megszoltak a fideszeseket, akik kis kokardakkal jarkaltak anno..pedig annak meg jelentese is volt. Jaj annyi mindent tudnek meg felroni nekik.((:

tevevanegypupu 2010.11.28. 18:58:05

@Google:
Ne legyen ilyen szigoru, Michael Jackson somusor most nem is volt.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.11.28. 19:00:22

@bozon: akkor ez a szoci rendezvény egy OVi-támogató szimpátia tünti volt? Feriéket is megvette már?

Tehetetlen Dodó 2010.11.28. 19:35:35

@tölgy: Nincs új a nap alatt.
Csak már egyre kevésbé működik.

Tehetetlen Dodó 2010.11.28. 19:43:14

@tevevanegypupu: Hehehe, így van.
(Azért a kínaiakat, minden anyagi érdekeltségű szimpátia ellenére szanzsén letegezik a prolik, nehogy má' a kis sárga egyenlőnek képzelje magát velük).

Bell & Sebastian 2010.11.28. 19:44:11

Elnézegetve a saját külhoni lakájsajtójuk reakcióit, mindenki megállapítja, hogy aszonygya: Gyurcsánnyal padlón maradnak, nélküle meg szétesnek.

A háttérben zajló iszapbirkózás (Alstom/Siemens) biztosítja a német sajtó lojalitását a Fidesznek, az eddig kivételezett és erőszakos -MSZP -kedvezményezett- fhransziák zászlaja most lankadtan áll itthon, de szavuk nem hallatszik messzire.

Az igazi meglepi az orosz (cserekereskedelmi) megállapodás lehet, orosz szerelvényekkel, esetleg némi haditechnikával.
Akkor majd rázendít a kóros-kórus, hogyaszonygya: fiókputyin, cigányhitler, rasszista, cárevics és a többi.

Németországnak a csehek fontosabbak voltak eddig.
Így meg most ugrik a dominanciájuk, ha nem marad abba itt a szabad rablás.

Az MSZP egyre áthatóbb dögszagot áraszt. De pont az a jó!

Google 2010.11.28. 19:51:02

@tevevanegypupu:

Sőt, Tom Jones-só sem volt, ez igaz.
Pedig abban van valami szex-bomb-théma. Pont, mint emeszpében. Támadás a jó ízlés ellen.

Bell & Sebastian 2010.11.28. 19:54:08

Ja, és az Alstom Csalagút -beszállítóként is bukóban, az EUROSTAR Siemensre vált. Pedig micsoda kenyőpéz -botrány volt náluk, korábban. De mindig "van máásik"!

Google 2010.11.28. 19:56:54

@tevevanegypupu:

És ennyire volt komolyan vehető az a kérdésük is, mikor lesz Magyarországnak cigány miniszterelnöke.
Holtversenyben a Jobbikkal; ez is egy pozíció. Csak haladóknak.

Arp1 2010.11.28. 20:17:45

Ameddig Feri is ott van, én nem aggódok. Olyan nincs hogy a szocik valamit produkáljanak, ameddig ő ott van. És az egészben az a vicces, hogy a szocik pont fordítva képzelik.

Bell & Sebastian 2010.11.28. 20:40:46

@Arp1:
Pont olyan megváltót kaptak, amilyet akartak, hát ne sírjon mostan a szájuk, váltódjanak meg, végre.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.28. 20:52:11

Most jut eszembe. Lehet, hogy a kormányváltásnak hála, idén szilveszterkor nem lesz Sas-kabaré?
Kit kell megkenni, hogy ez a sejtés realizálódjon....?

tevevanegypupu 2010.11.28. 21:07:42

@Tehetetlen Dodó:
A ciganyokat is tegezik. De hallotta volna azt az alazatos, hajlongo elvtarsozast amit veghezvittek valami magasabb partfunkcionarius elott. Soha nem tudom elfelejteni azt, mikor a demokraciarol beszelnek es oktatjak a jobboldalt antiszemitizmusrol es rasszizmusrol.

@Bell & Sebastian:
Nekik talan meg Joszif Kobzon sem.(:

@Google:
Azt neùm tudom, Orban valoban cigany szarmazasu-e, nem is fontos, de az, hogy ezt ilyen sunyi, alamuszi modon ereztetik es probaljak elhinteni a koztudatban az nagyon izlestelen.

Bell & Sebastian 2010.11.28. 21:57:44

Hehe, a fhransziák már tagadják, hogy szarban vannak.
Bankmentőcsomag nekik is a torkukon akadt.

Tehetetlen Dodó 2010.11.28. 22:17:18

@neccharisnyás útonálló: Dehogynincs szilveszteri Sas-kabaré.
Csak áthelyezték november 27-re.

Tehetetlen Dodó 2010.11.28. 22:18:54

@tevevanegypupu: Nem minden cigányt tegeznek.
Például a kigyúrt, terepjárósokat nem.
Kínaiból ilyen, mondjuk elég kevés van.

tevevanegypupu 2010.11.28. 22:34:49

@Tehetetlen Dodó:
"Nem minden cigányt tegeznek.
Például a kigyúrt, terepjárósokat nem."

Ott kerem forditott a helyzet: ok tegeznek. Magat, engem es mindenkit.(:

Rudi_ 2010.11.28. 22:59:59

Rudi: Tudjátok, hogy miért üvöltenek a nyugdíjpénztár miatt? Mert most ki fog derülni, hogy nincs meg a pénz! Tudjuk, hogy mindent elloptak, miért épp ezt hagyták volna ott. Erre megy ki a nagy csindra dratta

stratez 2010.11.29. 04:55:42

Arra mindenesetre jók ezek a szoci dzsemborik, hogy az ember elborzadjon a gondolatra: visszatérhetnek. Jó lenne, ha Viktorunk is jól elborzadna, és ennek tudatában ténykedne a következő 3 és fél évben.

Viktus 2010.11.29. 09:10:02

Megnyugtató nézegeti a nagy elvtársi gyűlésen készült képeket ... a tábor jelentős hányada már 2014-ben kimúlik végelgyengülésben. Igazából a szocik nagy utcai bandázással nem is produkciózhatnak, mert ez a sok öreg max. ülni tud.

atila68 (törölt) 2010.11.29. 15:15:51

Oké felvették a kesztyűt, ezt értem.
Egyetlen gyötrő kérdés;
Ki dobta eléjük, mikor, és miért?

Gandalf Garaboncias 2010.12.01. 16:09:00

Nyerjetek kölyökpezsgőt Török Zsolttól:

http://www.facebook.com/profile.php?id=1709204054&v=wall#!/permalink.php?story_fbid=145077045542781&id=1709204054

lujo22 2010.12.08. 16:02:47

Rudi: Tudjátok, hogy miért üvöltenek a nyugdíjpénztár miatt? Mert most ki fog derülni, hogy nincs meg a pénz!

Akkor miért kell jövedelemadót fizetnie annak, aki ki akarja venni a nyereséget?
süti beállítások módosítása