Bagoly mondja
2010. november 23. írta: mr. pharmacist1

Bagoly mondja

 
  Azt hittük, hogy Boross Péter az MDF után némi fáziskéséssel maga is eltűnik a süllyesztőben, azonban az alkotmány-előkészítési bizottság tagjaként visszatért a politika porondjára. Irtó vicces, hogy ugyanarról a Borossról van szó, aki 2002 óta nagyjából-egészében arra építette a renoméját, hogy a Fideszt gyepálta. Csak néhány vicces momentum a múltból: Boross bölcsen felemelt mutatóujjal figyelmezteti Orbán Viktort Imrédy Béla sorsára, majd az Igazi Konzervatívok kapcsos könyvéből olvas fel néhány tanmesét, végül pedig a Felelős Ellenzéki kiskönyvéből idéz pár bölcs gondolatot.
 
  Boross még egy éve jól összeveszett az MDF-fel, hogy a mérsékelt széljárás végül Fideszország partjaihoz sodorja kishajóját. Imrédy rémalakja hirtelen szertefoszlott, és az Új Tiszáról meg az Új Bethlenről kezdett regélni az öreg róka - és higyjék el, gusztustalanabb képet is találhattunk volna annak leírására, hogy milyen, amikor egy idősebb ember nyalizik egy nála jóval fiatalabbnak. Orbán Viktor ugyanis maga hívta meg Borosst az alkotmányozás folyamatában részt vevő tanácsadó testületbe.
 
  Boross azóta többször is a bizottság tagjaként tett nyilatkozatokat. Megszólalásai fényében azonban tényleg nem jut más eszünkbe, mint hogy boldog, csendes, politikamentes nyugdíjaséveket kívánjunk a volt miniszterelnöknek. A gyermektelen nők megadóztatására vonatkozó javaslatán még nagyon röhögtünk, nem csak azért, mert nem vagyunk nők, hanem mert Borossnak sikerült az, amivel hiába próbálkozott egy tucat üvöltöző cigány: kizökkentette nyugalmából mindenki tacskótekintetű Mónikáját. Persze okosabban is fogalmazhatott volna, például ha a különadó helyett adókedvezményt emleget, de most nem is erről van szó.
 
  Hanem a Szabadelvű Médiaműhely zsúrjáról, ahol Boross Földi László egykori hírszerző ezredessel arról tartott előadást, miért is kéne titokban tartani a pártállami ügynökök kilétét. Nevezzen bár minket dogmatikusnak az olvasó, nem tudunk más helyes álláspontot elképzelni, minthogy az ügynöklistákat maradéktalanul nyilvánosságra hozzák. Egy IFA-platónyi érvünk van, hogy miért ez az egyetlen helyes és igaz út, maradjunk azonban annyiban, hogy amíg arról nincs tudomásunk arról, kiket szervezett be az állambiztonság, addig a rendszerváltás is minimum befejezetlen.
 
 
  Az ügy már csak azért is pikáns, mert máig nincs - nem hogy kielégítő, de szinte semmilyen - hiteles információnk arról, hogyan is működött a diktatúra titkosszolgálata a rendszerváltás turbulens éveiben - meg persze utána. A rendezvényen elhangzottak alapján egy centivel sem jutottunk közelebb az igazsághoz, csak a régi kamillázással traktált mindenkit Földi és Boross is. Ki ne fogná a hasát, kacagva az olyan szövegeken, hogy spekuláció, miszerint a rendszerváltás alakításában a szolgálatok aktívan részt vettek volna. Pukkadozni kell azon is, hogy Földi szerint a titkosszolgálat önálló akaratként, tényezőként nem tudnak működni, s ha arra gondolunk, hogy efféléket Szilvásy Györgytől, vagy valamelyik haverjától is hallhatnánk, hát tényleg a könnyeket törölgetjük a szemünkből.
 
  Boross Péter egyetértett Földivel abban, hogy hiba volna nyilvánosságra hozni az ügynöklistákat. A bejegyzésnek itt akár vége is lehetne, tennénk ide egy szomorkodós-pityergős hangulatjelet, ha nem az elszámoltatással meg a régi rendszer leváltásával kürtölné tele a Fidesz az országot tavasz óta.
 
  Meg lehet szívatni az alkotmánybírákat, a költségvetési tanácsot is, de mire fel a nagy mozgástér, ha nem arra használják, amit húsz nyomorult évig elmulasztott az összes kormány? Mire fel az óriási felhatalmazás, a példátlan európai együttműködés, a forradalom, ha ehhez példátlan beszariság társul? 
 
  Azért be tudjuk kopizni Boross érveit is. Szerinte az ügynökök élete, beszervezésük körülményei, motivációik és aktivitásuk között hatalmas különbségek voltak, és ezt a listák nyilvánossága csak elkente volna, a kollektív bűnösség szemléletét erősítve. Utána meg azt mondta, hogy a vizsgálóbizottságok tevékenysége önpropaganda. Így néhány mondatban sikerült lesajnálnia az egykor megfigyelteket, és azokat is, akik a közöny ellen úszva dolgoznak azon, hogy a múlt ne maradjon feltáratlanul. Kolláth György megpörgeti a csokornyakkendőjét, Ungváry Krisztián meg fizet.
 
  Így ment ez, és ezek szerint az ancien régime-et eltörölni szándékozó Nemzeti Együttműködés Rendszerében is így megy majd. Boross korábban még azt jövendölte, „ha a választást megnyerné, másnap már más Orbán Viktort látnánk. Neki sem kellene a reformkommunista és népi balos összeborulás.” Tévedett. Pedig ha a múlt terhétől valamikor meg tudnánk szabadulni, annak épp itt lenne az ideje.
 
  Az alkotmányozó Pozsgay Imrével mondjuk tényleg baromi nehéz lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr772465621

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hiánylista 2010.11.23. 13:29:50

Dolgok, amelyek valahogy nem kerültek szóba tavasz óta, pedig ha valamire, ezekre érdemes lenne használni a kétharmados többséget. A pártállami titkosszolgálatok teljes nyilvánossága Már az első szabadon választott parlament egyik legelső törvényjavasl...

Trackback: Iskola a határon? 2010.11.23. 11:25:02

társadalmi mese Atyafiak, egyszer volt, aztán megszüntették az én ifjúságom és gimnáziumi éveim nagyszerű vívmányát a Honvéd szakközépiskolákat. Annyi dörgedelmes mese után immáron valami jóról is mesélhetek: újra meg akarják nyitni a katonai közé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betyár (törölt) 2010.11.23. 07:49:12

No akkor boross, pozsgay mellé nyugodtan odatehetjük a 2006-os kardlapozást, szemkilövetést, mert ott se töri magát a 2/3-os többség:(

tempetőfi 2010.11.23. 07:52:31

A "kollektív bűnösségről" a román ex-államfő, Ion Iliescu is beszélt akkor, amikor sikerült húsz év után nagy nehezen összeeszkabálni egy átvilágítási törvényt Romániában - és hát az Alkotmánybíróság nem elkaszálta azt a törvényt (is)?
Ugyanazon az akadémián tanulhattak. Moszkvában.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.11.23. 08:26:52

Emlékszem még, mikor szombatonként felváltva volt vendég Horn Gyulával a Napkeltében Hóbagoly. Én nem felejtek.

ArmaGeddon Bácsi · http://ordoguzo.blogspot.com/ 2010.11.23. 08:33:28

Mi lesz nehéz Pozsgayval? Borosstól sokkal pozitívabb figura.

suski 2010.11.23. 09:10:29

A gyomrom felfordul a "vén cirkuszi lótól". Ki a fene kíváncsi a véleményére???

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.11.23. 09:14:05

"nem tudunk más helyes álláspontot elképzelni, minthogy az ügynöklistákat maradéktalanul nyilvánosságra hozzák."

110%-ig egyetértek.

Bell & Sebastian 2010.11.23. 09:17:44

Jólepukki Huhogi ereje vajon miben vagyon? Az aktákban. Ha minden korcsma be volt drótozva, minden külkapcsolatos káder jelentett, titokzatos miniszterként hozzáfért az infókhoz, az MDF meg tele volt másodállás halmozókkal, mégis, mit várhatunk?

- Nagypapi! Ki mindenki volt benne az olajszőkítésben?
- Huhuhuhúú, ... !
- A Sanyi?
- He, milyen helikopter?

www.gsoma.hu/palyamuvek/2002/olaj_a_buzre_02.html

evil overlord (törölt) 2010.11.23. 09:17:51

Nem lehetne "érdemei elismerése mellett" nyugdíjba zavarni a Hóbaglyot?
Ez ügynöklistát nyilvánosságra kell hozni. Ha Biszku elvtársat nem látogatta meg pár bepipázott nigger lángvágóval és feszítővassal, akkor a beszervezett ügynököknek sem kell félteniük az életüket.

Bell & Sebastian 2010.11.23. 09:40:43

@evil overlord:
Amondó vagyok magam is, mert a póknak annyi, ha lepókhálóznak körötte. Csakhogy a miénk már régen átugrott egy nagyobbra.
Jó sok kitinvázzal mit lehet kezdeni?

pelikán* 2010.11.23. 09:42:55

Több tiszteletet az IDŐSEK felé, ha kérhetem.

Bell & Sebastian 2010.11.23. 09:57:04

@pelikán*:
Kérni kérheti, csakhogy a békák vagy álcázott királyfik szemszögéből ez irreleváns, ornitológiailag.
Körbeforduló kollégája azért hagyott maga után pár szőrgombócot, ha szóvá tehetem.

eN 2010.11.23. 10:08:45

"az ügynökök élete, beszervezésük körülményei, motivációik és aktivitásuk között hatalmas különbségek voltak, és ezt a listák nyilvánossága csak elkente volna"

Ez mondjuk kivételesen igaz. Ha csak az ügynöklistát hozzák nyilvánosságra, az a dolgok elkenése lenne. Elsősorban a tartótisztek és az ügynökökre épülő szervezet tagjainak nevét kellene nyilvánosságra hozni, az ügynökök listája tényleg csak egy kis morzsája az egésznek. Plusz az önkénteseket, akik sokkal nagyobb gazemberek, lásd az osztrák polipot.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.11.23. 10:13:58

@eN:

Fölmerül még az a kérdés, mennyire hitelesek a listák, mit tüntettek el belőlük, mennyi a dezinformáció bennük.

tevevanegypupu 2010.11.23. 10:17:11

Nem olyan nehez ezt megerteni, miert kerult Orban melle Boross. Nyilvan a regi - az igazi - mdf tagokat akarjak a fideszesek ezzel meghoditani. Boross - meg ha el is kotelezte magat Davidek mellett egy idore - valamennyire Antallt jelenti. Valoban kvaterkazott Horn Gyulaval a Napkelteben es valoban "ova intette" Orbant sok mindentol. De mint tudjuk Antall is kiegyezett az mszp-vel, ha neki ezt nem rojuk fel ugyan miert tennenk ezt Borossal? (En felrovom de nem szamitok). Hogy most megis alkotmanyozhat es ujra elvonalba kerult, annak nyilvanvalo celja csakis az mdf ujraalakulasanak megnehezitese lehet ..es egy fricska David Ibolyaeknak.(:

Tündér_Lala 2010.11.23. 10:17:37

@eN: @Elpet: Egyet értek.
De az is igaz, hogy a főpókok igen jól profitáltak a zsaroló potenciál madzagok rángatásából.

Bell & Sebastian 2010.11.23. 10:42:16

„ ... Ne vígy minket kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztól!”
" ... Nem! - szóltam nyíltan, - pénz s kenyér kevés! ...
S ki lelket szomjaz, enni-inni kap!... "

Ellenállt a kísértésnek? Nem. Megszabadított a gonosztól? Nem? Pénzt, 's kenyeret osztott? Igen. Éhezi az Igazt? Nem. Prófétál? Igen.

Hamis_ká_san.

rognork 2010.11.23. 10:44:13

Ha kiterítik a listát nem lesz mivel keresztbe zsarolni politikusokat. Ezt ők sem akarják.

Diocles 2010.11.23. 11:03:37

@tevevanegypupu:

Egyetértek.
Orbántól nagyon is jó húzás volt Borossnak még utoljára valamiféle szimbólikus szerepet adni, ugyan sokan utálják Borosst, de azért sok idősebb jobboldali, volt MDF-es számára továbbra is tekintélyes véleményformáló.

Sokszor persze hülyeséget mond, de sokszor megfontolandóak a véleményei, mégha nem is lehet azokat megvalósítani.

Méltatlannak tartom, ha egy nyolcvan év fölötti embert támadnak, nyilván nem a mostani életkorában van a szellemi csúcsán, ezért jár neki egy kis elnézés.

Táskás Tóni 2010.11.23. 11:03:49

@rognork: Ha kiterítik a listát nem marad Orbánnak minisztere.

sisszi 2010.11.23. 11:06:57

tovább épül a Nemzeti Maszatolás Rendszere (NEMAR). zavarosban jól lehet halászni, a hülyéket még továbbhülyíteni. nem hülye Orbán, hogy ezt a hülye mozgósító erőt megsemmisítse

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.23. 11:08:18

Borosst már '93-ban nem értettem, mit keres a politikában.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.11.23. 11:09:21

@Diocles: ha már elnézésre van szükség vele szemben a szellemi hanyatlása miatt, akkor semmi keresnivalója a politikában

Kapálgasson otthon a kertben.

Italo Balbo 2010.11.23. 11:09:30

Az hogy Orbán Viktor felkéri alkotmányozni, az nem Borosst minősíti. De persze tudom, a Fideszben bárki lehet ciki, kivéve a nagyvezért, mert jajj mi lenne akkor :)

tevevanegypupu 2010.11.23. 11:10:07

@Diocles:
Errol van szo. Boross jelkep mint ahogy Pozsgai is az. Lehet roluk rosszat gondolni es mondani is, de mindketten kepviselnek valamit ami fontos, ami a rendszervaltasnal jelentos volt es marad is, tetszik-nem tetszik.

Jimbo75 2010.11.23. 11:11:19

Sanszos, hogy Hóbagoly is érintett lehet, amúgy sem bírtam sosem, olyan sunyi, róka feje (is) van:)))
Az az agymenése meg, hogy megadóztassa a gyermekteleneket, az meg a magyar politika valaha volt legnagyobb blődsége, pedig volt egy pár...

Téglagyári Megálló 2010.11.23. 11:11:27

@eN:

bookline.hu/product/home.action?id=68646&type=22

Ebben benne vannak a III/3-as tisztek. A nevük nem sokat mond, általában.

Italo Balbo 2010.11.23. 11:14:13

@betyár: kardlapozás? Ágyúk nem voltak? Meg Pest bombázása a Citadelláról? Ha már forradalom... :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.11.23. 11:15:51

Ugyan mar, Boross Peter teljesen rajta van a Fidesz vonalan. Vagy a Fidesz van rajta az o vonalan, fogalmam sincs.

www.fn.hu/belfold/20101028/roviditett_alkotmanyt_keszit_boross_peter/
"Riporter: Ön szerint szükség van egyáltalán Alkotmánybíróságra?

BP: Nekem igazán az tetszene – aminek nem sok a realitása –, hogy visszatérjünk az ezeréves alkotmány rendszeréhez, kartális, vagyis írott alkotmány nélkül, sarkalatos alaptörvények vezénylésével. Egy olyan eszményvilággal, amelyben benne van a nemzet múltja. De az eltelt fél évszázad ezt majdnem lehetetlenné teszi. Lehetséges olyan alkotmányt létrehozni, amely nem korlátozza ennyire a kormányzat ténykedését. Természetesen ügyelve az írott alkotmány betartására, amelyben mellőzünk bizonyos kérdésköröket."

Ezek az arcok minden modon gyapaltak a Fideszt. Majd miutan a Fidesz nyert, benyaltak magukat es most ok (!) csinaljak az Alkotmanyt, amirol szavazni nem lehet - mert nem is szavazna meg senki.

Az ugynokmult es a gyanus uzelmek csak hab a tortan.

Nem errol volt szo.

mbaye (törölt) 2010.11.23. 11:16:23

Felkérnek idős urakat szimbolikus szerepekre, alkotmányozásra, aztán olyan durván valóságtól elrugaszkodott dolgok lesznek belőle, mint a Szent Korona-tan, gyermektelenek adóztatása stb.
Nem sok rálátása van Pozsgaynak és Borossnak a mai viszonyokra, csak emlékeikből élnek és oda állnak, ahol még kapnak egy kis figyelmet, elismerést, kitüntetést.
Szerintem Orbán is ilyen lesz 80 éves korában. A múltat megszépítve látja majd és fogadja a fiatal Fideszesek seggnyalását és felböfög néha egy-két bölcsnek szánt gondolatot, amit a fiatalok ujjongva fogadnak, mert a nagy Viktor mondta.

is 2010.11.23. 11:17:01

eszmeleunk, eszmelunk? tessek nyugodtan visszenezni, hogy ki az, aki ezt elore megmondta. Orbannak semmi mas nincs a fejeben, minthogy o valami nemzetmento, epito, kedves vezeto meg minden. semmi, de semmi mas nincs a fejeben. el lehet kuldeni akarkit az anyjaba, de Orbant valasztani a helyebe, az tobb mint bun, az hiba volt. ez lett belole.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.11.23. 11:17:58

@mbaye:
"Felkérnek idős urakat szimbolikus szerepekre, alkotmányozásra, aztán olyan durván valóságtól elrugaszkodott dolgok lesznek belőle, mint a Szent Korona-tan, gyermektelenek adóztatása stb."

A problema az, hogy az uj Alkotmany fel even belul valosagga valhat. Aztan ujabb 20 evbe tart meg, mig ezen szimbolikus urak altal beleirt baromsagokat kitorlik belole.

Nem errol volt szo.

mojszipupi 2010.11.23. 11:20:26

Szegény kezd teljesen megbolondulni. Kár, pedig tisztességgel visszavonulhatott volna

hattyú 2010.11.23. 11:20:53

Nem lehet, hogy ennek a Borosnak van valamilyen csúnya aktája a Orbánról vagy valamilyen más fontos Fideszesről? Mást dolgot nem tudok elképzelni, ami miatt az ilyen férgeket 2010-ben is az emberek arcába kell erőltetni.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.11.23. 11:28:03

@hattyú: Szerintem Orbán egyszerűen a legszélesebb körből merített ártalmatlan idiótákkal akarja lezavarni az alkotmányozást, hogy bizonyítsa a "széles közmegegyezésen" nyugvó irományt.

mbaye (törölt) 2010.11.23. 11:29:47

@Doomhammer: én is attól tartok, hogy Pozsgay és Boross ökörségei lesznek az alkotmány gerince, aztán még hozzátesznek egy sor Fideszes hatalom-bebetonozási rendelkezést, AB megszüntetését, Orbán megkoronázását, Szent Korona-tant, Schmitt Pali örömmel aláírja és onnantól ez a törvény lesz a mérce, a jogrendszer alapköve, ránk hagyják, mint összehányt kanapét egy házibuli után amit évtizedekig szagolhatunk majd, mert kidobni nem szabad, amíg nincs helyette másik, jobb.

Egyetértek Sólyommal, hogy ez a mostani már nem az 1949-es alkotmány, már szinte minden szavát megváltoztatták.

Kíváncsi vagyok 40 év múlva hogy fogják tanítani ezt az új alkotmányt. Mint a legnagyobb hülyeséget, vagy mint a legnagyobb blöfföt, vagy mint az Orbán-dinasztia első nagy tettét.
Orbánnak sikerült összeszednie pár súlytalan arcot, akik örülnek, ha még felkérik őket valamire, mert senki nem választotta meg őket. Schmitt, Pozsgay, Boross, Semjén. És ők mondják meg a tutit ezentúl.

tevevanegypupu 2010.11.23. 11:35:09

Azzal az erovel ahogy Borosst ekezzuk most ugyanugy lehetne Orbant is. Minden tovabbi nelkul, ha a rendszervaltastol - es evekig!! - vesszuk figyelembe tevekenyseget. Nala vadabb balliberalis keves akadt. Nem is beszelve arrol, hogy ket valasztast vesztett el, reszben sajat hibajabol. Szoval csak mertekletesen azokkal a biralatokkal. Egyebirant az Alkotmanyba csak az fog bekerulni amit o is akar. Ezzel ugyebar szinten tisztaban vagyunk..

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.11.23. 11:41:22

@tevevanegypupu:
"Azzal az erovel ahogy Borosst ekezzuk most ugyanugy lehetne Orbant is. "

Persze, Orbant is lehetne. Csak Orban vegul megnyerte a valasztast, Boross pedig meg egy eve is Feri segget nyalta.

Ehhez kepest jelenleg az uj Alkotmanyt kesziti, ami szerint fog elni az orszag mindaddig, amig nem sikerul kicserelni.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.11.23. 11:42:03

@tevevanegypupu:
"Azzal az erovel ahogy Borosst ekezzuk most ugyanugy lehetne Orbant is. "

Persze, Orbant is lehetne. Csak Orban vegul megnyerte a valasztast, Boross pedig meg egy eve is Feri segget nyalta.

Ehhez kepest jelenleg az uj Alkotmanyt kesziti, ami szerint fog elni az orszag mindaddig, amig nem sikerul kicserelni.

tevevanegypupu 2010.11.23. 11:47:46

@Doomhammer:

Tudom mit csiinalt Boross, hiszen elegge utaltam (es utalom is) erte. Viszont ugy tunik volt egy pont, amitol megiscsak helyrezokkent, mert otthagyta oket, sot mar egy kicsit elobb is, mikor visszavonult az aktiv mdf-es politikai elvonalbol. Akarmit is tett es akarmit is mondott jelkep maradt - az Antall kormany jelkepe - es szamit amit mond, ellene nem tehetunk semmit. Orbannak valoszinuleg sok szemelyes emleke is van azokbol az idokbol, ahogy szamos idos embernek is rajta kivul, valoszinuleg ezert is vette vissza Borosst.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.11.23. 11:49:40

@mbaye:
"én is attól tartok, hogy Pozsgay és Boross ökörségei lesznek az alkotmány gerince, aztán még hozzátesznek egy sor Fideszes hatalom-bebetonozási rendelkezést, "

Pozsgay es Boross jol kezelheto figurak. Az o szajukbol a Fidesz "konzervativ" szarnya szol. Amely azt mondja, hogy a kormany kormanyoz, a tobbieknek, kulonosen a proli plebsnek kuss.

Ez persze hatalomtechnikai okokbol kenyelmes most, de majd amikor a Fidesz lesz ellenzekben, akkor majd nem lesz kenyelmes. Nem lesz tobbe nepszavazasosdi a "reformelkepzelesek" ellen.

A Fidesz azt gondolja most, hogy sose lesz ellenzekben, ez azonban hamarabb bekovetkezhet, mint gondolnak.

Zsola777 2010.11.23. 11:51:50

"Véleményformáló" - höhöhööö, a droidoknak nincs saját véleményük?

Hollandi · http://oranje.blog.hu 2010.11.23. 11:52:17

@tevevanegypupu: tényleg mennyire jó nekünk. Ezek szerint két lehetőség van.
Vagy tényleg belekerül ez a sok valóságtól teljesen elrugaszkodott baromság a sok kiégett vénségtől (valaki említette, ezek jobban tennék, ah kertjüket kapálnák és kussolnának).
Vagy ez is valami Orbán-féle csel, és arra hivatkozva, hogy micsoda hülyeségeket mond az általa összehívott alkotmányozó bizottság, ő fogja diktálni a szöveget.
Hajrá Magyarország

megmondomdom 2010.11.23. 11:54:06

Ne felejtsük el, hogy Schmitthez hasonlít Boross, két konformista tetű. Boross hatalmasat hasított már Antall mellett is, a magyarországi dohányforgalmazás jelentős része és egyéb ínyencségek is a klánjának jutottak. Most nem csinál mást, mint a család által összelopott milliárdokat próbálja megvédeni és gyarapítani.
Ebből a két kommunista káderből ügyes átmosással lett konzervatív "államférfi". Ez egy ilyen ország.
A jó édes qrva anyjukat, engem ne lopjon se cionkékbe, se vörösbe, se piros-fehér-zöldbe öltözött szarházi!:)
Na jó, úgyis meglopnak, csak legalább qrvaanyázzunk, úgy könnyebb elviselni!:)
Qrvaanyázzunk, ameddig el nem visz az Orbánvédelmi Hatóság!:)

Gera 2010.11.23. 11:54:39

Nem nagyon értem azt a kettősséget, hogy ha a balosok nem hozzák nyilvánosságra az aktákat-listákat, akkor rohadt kommunisták, ha a jobboldal, akkor ez van, így alakult, elmulasztották. Hát nem. Ha a fidesz a mindenre feljogosító szent kétharmadával sem tesz az ügyben semmit, akkor az pontosan azt jelenti, hogy nem akarják. Hogy miért, az elég egyértelmű.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.11.23. 11:58:27

@tevevanegypupu:
"Viszont ugy tunik volt egy pont, amitol megiscsak helyrezokkent, mert otthagyta oket,"

Csupan otthagyta a sullyedo hajot. Nem mondhatnam, hogy nagyon koran. Bizonyara nem kapta meg, amit kapnia kellett (erzesem szerint penzt, tekintve, hogy ez a legfontosabb mozgatoero a magyar politikaban - meg mindenhol mashol).

Ehhez kepest gusztustalan, hogy ez az arc, akinek a hanyadekait meg egy eve is turkaltuk a kommentfolyamban, most megmondja az egesz orszagnak jol, hogyan kell elnie.

"Akarmit is tett es akarmit is mondott jelkep maradt - az Antall kormany jelkepe - es szamit amit mond, ellene nem tehetunk semmit. "

Megmondom, nekem minek a jelkepe Boross. Az elkurt rendszervaltas jelkepe, aki docceno nelkul lenullazta az MDF-et es atadta a 2/3-os hatalmat Horn Gyulanak meg a vele szovetseges SZDSZ-nek.

Kinek szamit, amit mond? Es hogy a fenebe ne tehetnenk "mi" ellene semmit? Eleve, ki az a "mi"?

Talan elfelejtette, hogy Feri is leamortizalodott, pedig azt hitte, hogy neki aztan nem arthat senki.

Alvarez 2010.11.23. 12:00:30

...ha ehhez példátlan beszariság társul?"

Na pont erről van szó. Orbán egy végtelenül gyáva ember, akit csak egy dolog érdekel, hogy a saját kis sz@ros hatalmát megtartsa.

tevevanegypupu 2010.11.23. 12:00:59

@Hollandi:
Magyarorszag Alkotmanya legyen magyar. Ez nem olyan borzaszto kivansag. Egyebirant az egesz jobboldal mar evek ota Orban szemelye korul osszpontosul. Jogos es nyilvanvalo, hogy a velemenye szamit.

bz249 2010.11.23. 12:04:28

@Doomhammer: "Csupan otthagyta a sullyedo hajot. Nem mondhatnam, hogy nagyon koran. Bizonyara nem kapta meg, amit kapnia kellett (erzesem szerint penzt, tekintve, hogy ez a legfontosabb mozgatoero a magyar politikaban - meg mindenhol mashol)."

Lehet, hogy a masik igen gyakori motivacio a szex volt az oka, bar a penz valoszinubbnek tunik.

"Megmondom, nekem minek a jelkepe Boross. Az elkurt rendszervaltas jelkepe, aki docceno nelkul lenullazta az MDF-et es atadta a 2/3-os hatalmat Horn Gyulanak meg a vele szovetseges SZDSZ-nek."

+1 vagy mi a fityfiritty... esetleg meg hozza lehet tenni, hogy ez az arc 2006-ban inkabb Ferit tamogatta, ha mar valasztania kellett a fidox es Feri kozott.

Hollandi · http://oranje.blog.hu 2010.11.23. 12:04:39

@tevevanegypupu: ez ok, meg persze így legális is (bár a legalitásra hivatkozott ugye még Ferkó és az MSZP is, hogy miért nem mennek el), ugyanakkor gyomorforgató, cinikus, sunyi, és hadd ne soroljam tovább.

Hollandi · http://oranje.blog.hu 2010.11.23. 12:05:22

@Gera: a lényeget Gera kommentező társam itt írta le.

megmondomdom 2010.11.23. 12:06:02

@tevevanegypupu: Orbán egy gerinctelen elmebeteg. Nem a jobboldal, hanem a nemzeti vagyonra éhes csürhe csoportosul mögötte. Meg pár ostoba hülye ember, akik elfelejtették az elmúlt 20 év történéseit.
Az más kérdés, hogy nem nagyon volt más alternatíva 2010-ben. De a cigány Szaddam kizárólag a protest szavazatoknak köszönheti a győzelmet. Azok az idióta faszok, akik FIDESZ-fanok, a rászavazók 15%-nál nem tettek ki többet. Orbán volt a kisebbnek tűnő szargombóc, ezért ő a miniszterelnök.

63as (törölt) 2010.11.23. 12:08:12

Ha Boross megint pozícióba kerül, akkor hátha sikerül tőle megszerezni valami jó kis üzlethelyiség bérleti jogát, esetleg szállíthatnánk közösen Kalasnyikovokat valami egzotikus országba...

Éljen a megbonthatatlan Orbán-Boross-Pozsgay-Szűrös barátság! Éljen az alkotmányozó Egypárt!

VLADISZLAV 2010.11.23. 12:08:24

És említsük meg azért Hofi Géza nevét is, mivel ő találta ki Boross úrra a hóbagoly elnevezést. Ezt csak a fiatalabbaknak írtam.

csabakirályfi 2010.11.23. 12:11:21

Érdekes, itten fel sem merül, hogy megkapta a jutalmát. Az MDFnek el kellett tünnie, mert nem állt be a sorba, mint az KDMP, vagy mifene az a tagozat. Boross sokáig ellenált, de végül beadta ő is a derekát. Az egész Lakitelek tagozat ott ül a Fidesz országgyülési frakciójában, mind megkapta a bérét, nyilván Borossnak is meg kellett kapnia.
Ügynöklista. Na ja. Ha úgy gondoljuk, hogy a jobbos elvtársak (Kondor, Martonyi, Szita, Járai, etc) csak egy mocskos összeesküvés áldozatai, akkor lehet teríteni a listát, de nyilván vannak olyanok is a Fideszben, akik tudnak valami egyebet. Négy évig nézegették Kövér titokminiszterék a listát, ki is lőtték a D-209-est, mást meg nem.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.11.23. 12:13:25

@bz249:
"esetleg meg hozza lehet tenni, hogy ez az arc 2006-ban inkabb Ferit tamogatta, ha mar valasztania kellett a fidox es Feri kozott."

Vegtelen mennyisegu idezet van, ahol Boross Peter, a nagy tekintelyu miniszterelnok, amugy a hazai konzervativ-liberalis szcena kiemelkedo alakja Orbant gyalazza, mert ilyen diktatorikus es populista alakhoz a botjaval se nyulna.

Hogy aztan mindezert megfizettek vagy tenyleg igy gondolta, az innen nem megitelheto. Szerintem megfizettek, de ez a maganvelemenyem.

tevevanegypupu 2010.11.23. 12:13:37

@Doomhammer:

Maga nagyon szigoru. Es valoszinuleg igaza is van ha a hideg tenyeket nezzuk: a rendszervaltas nem sikerult, az mdf nagyon ketes szerepet jatszott (foleg Antall halala utan) es sajnos valoban evekig az mszp, es ami meg megbocsajthatatlanabb, Gyurcsany szekeret tolta. Nem tudom ebben mekkora szerepe volt Borossnak, David Ibolya tabora volt az erosebb, ha valaki valoban hibas akkor Ibolya az. Boross valoszinuleg jol elt a hatterben, idonkent mondott valamit ami nem tetszett, de tenni nemigen tehetett semmit. Mindenesetre kenyszeritettek az mdf-en beluli felreallasra..vagy o maga dontott ugy, hogy ebbol eleg. Szivem szerint akar soha tobbet ne halljak az mdf-rol. De Boross akkor is megmaradt jelkepnek, Antall Jozsefet "testesiti" meg, akit sokan tisztelnek es szeretnek. Hogy eppen Boross kerult elo megint az nyilvan nekik szol..Most, hogy a fidesz ketharmaddal nyert annyira orulok, hogy megbocsajtobb lettem. Egetlen szemely van, akinek semmilyen korulmenyek kozott nem tudok, az Gyurcsany. De ezzel a nagy jobboldali nyereseggel a balliberalis oldal olyan megalazo vereseget szenvedett, az szdsz-mszp-mdf annyira eltuntek, hogy egy venember csalfasagait el tudom nezni. Vegulis most a jo oldalon landolt.(:

Tehetetlen Dodó 2010.11.23. 12:14:35

És azon töprengtél-e kevéskét, vajon miért volt ilyen tömegű protest-szavazat??

Hollandi · http://oranje.blog.hu 2010.11.23. 12:16:17

@tevevanegypupu: ez a mentalitás jellemző a magukfélére, kettősmérce, "mi kutyánk kölyke", stb.

Diocles 2010.11.23. 12:16:38

@Doomhammer:

A politika nem a bosszúállásról szól. (Kivéve az olyan emérgesedett ügyeket, mint Dávid és Orbán konfliktusa.)

Boross szimbólum, Orbán általa csatornázza be a politikája mögé a régi "úri középrétegeket" és leszármazottjaikat.
Kit érdekel, h Boross mit mondott három éve?
Orbánnak most - helyesen - az a fontos, h Boross kiáll mellette. Ha Sólyom fikázza az új Alkotmányt, akkor ellensúlyként ott van vele szemben Boross.

Számomra a totális elkúrás jelképe inkább Antall.
Boross se a szívem csücske, de ő 93-ban már csupán mentette, ami menthető. A rendszerváltást Antall tette vakvágányra.

tevevanegypupu 2010.11.23. 12:21:22

@Hollandi:
A politika gyomorforgato, sunyi es undok dolog, de nelkule nem mukodik egy orszag sem. Aki politikussa valik az nagyon eroszakos, akarnok es rengeteg mindent kibir amit egy atlagember nem visel el. Es igen, koponyeget is forgat, sokszor igazsagtalan, sokszor dont rosszul es mindenre kepes a hatalom megtartasaert. Orban nagyon tehetseges politikus ennek a foglalkozasnak minden jo es rossz oldalaval egyetemben. Olyan kart viszont soha nem okozott az orszagnak mint a baloldal politikusai. Most sem fog: eppen azert nem mert tehetseges.

tevevanegypupu 2010.11.23. 12:22:48

@Hollandi:
"ez a mentalitás jellemző a magukfélére, kettősmérce, "mi kutyánk kölyke", stb. "

Igy igaz. Na persze a magukfelere persze ez nem jellemzo.(:

vizipipa 2010.11.23. 12:23:49

@Diocles:
Boross... sok idősebb jobboldali, volt MDF-es számára továbbra is tekintélyes véleményformáló

Bájos kijelentés, bár legfeljebb a te hiedelmed. Sorold a tényeket ami bizonyítja! Meg azt is, hányan vannak! Egy tucat vagy két tucat?

tevevanegypupu 2010.11.23. 12:24:03

@megmondomdom:
Hat ez tenyleg megmondta. Remelem megkonnyebbult.(:

csi szi 2010.11.23. 12:24:29

@tevevanegypupu: A most sem fogban sajnos már nem vagyok olyan biztos... Fél évvel ezelőtt még nem kételkedtem volna.

tevevanegypupu 2010.11.23. 12:31:58

@csi szi:
Kakpdnak, hibatlanul akarjak csinalni, de kapkodva ez nem megy. Talan tanulnak az eddigiekbol es szamolnak tizig, mielott beszelni es foleg intezkedni kezdenek..Vegulis meg csak jo fel eve vannak. Es tul nagy a felelosseg, szoval ez most nehezebb mint volt 1998-2002 kozott. Nem is beszelve arrol, milyen allapotban vettek at az orszagot.

KG2000 2010.11.23. 12:37:12

Szerintem nemcsak Boross, hanem a Mandíner (mr. pharmacist1) is dogmatikusan, sablonosan gondolkozik.

Szerintem abban igaza van Borossnak, hogy az ügynöklistát azért nem kellene korlátozás nélkül nyilvánosságra hozni, mert abból nem látható, hogy ki mennyit ártott. Továbbá, még fontosabb, hogy nemcsak az ügynökök ártottak, hanem, ha elfogadjuk, hogy ők ártottak, akkor a tartótisztjeik még inkább, valamint a politikai vezetők jó része is, akik közvetlenül vagy közvetve a besúgásokon alapuló rendszerből éltek.

Pozsgayt meg szapulhatja mr. pharmacist1, de ő 1990 óta semmilyen politikai hatalmat nem birtokol (nem is erőszakoskodott a hatalomért, mint pl. Gyurcsány), és az is egyértelmű, hogy a rendszerváltásban betöltött szerepe inkább pozitív. Pozsgayt Orbán mint a régi baloldal képviselőjét vette be, és én egyetértek ezzel a döntéssel. Pozsgaynak már sohasem lehet hatalmi pozícióban úgy, mint a rendszerváltás előtt és alatt. Gyurcsányt, Hornot vagy Lendvait nem szívesen látnám egy ilyen bizottságban, Németh Miklós pl. túl erős lenne valószínűleg Orbán szemében.

csi szi 2010.11.23. 12:37:13

@megmondomdom: Nem lett volna akkora baj, ha nem kapja meg a fidesz a 2/3-adot, sajnos megkapta, és szabad kezet kapott mindenre. Sajna a régi alkotmány egyik hibája, hogy kétharmaddal szemben tényleg nincsenek fékek, teljesen törvényesen törölhetnek el mindent az útból, ami éppen nem tetszik nekik. Valószínűleg senki nem gondolt rá anno, hogy egyetlen párt megszerezheti a kétharmadot, azért hozták a kétharmados szabályt, hogy ezeket ne lehessen konszenzus nélkül módosítgatni.

maybach 2010.11.23. 12:44:08

Nem értem, régebben se értettem, miért számítana Boross úr véleménye?
Miniszter elnök véletlenül lett. El is vesztették nagyon a választásokat. Az MDF-ből kipöckölték. Ki ez az öreg úr?
Hacsak nem ügynök.

KG2000 2010.11.23. 12:44:59

Egy konkrét példa. Nem a jobboldal, hanem a Népszabadság, Népszava, 168 Óra és körei támadják meg rendszeresen a történelmi egyházakat, hogy nem hozzák nyilvánosságra az ügynökeikeit, nem tisztulnak meg. Nyilvánvaló, hogy a Népsz.. és tsai ebben nem a jobbítást célozzák, hanem éppen ellenkezőleg, a Kádár-rezsim egyházüldözését akarják alattomosan tovább folytatni. Persze lehet az egyházakat kritizálni, de akkor kritizálják azt, ami ma történik. Ugyanis a Rákosi- és Kádár-rezsimekben az egyházak és tagjai alapvetően üldözöttek és áldozatok voltak azokhoz képest, akik nem jártak templomba és egyházi közösségekbe.

tiborc2008 2010.11.23. 12:49:03

Ez a nyomorult maffiapatkány féreg az elmúlt 20 év legsötétebb alakja, ocsmányabb még gyurcsótánynál is, pedig az nem semmi.
Ő kormánya hozta az olajszőkítést lehetővé tevő intézkedéseket, ő virágoztatta fel a szervezett bűnözést az országban. Nem véletlen, hogy ő protezsálta szintén maffiózó patkányképű belügyminiszterünket.

megmondomdom 2010.11.23. 12:51:07

@csi szi: Nem a kétharmaddal van baj, hanem ahogy azt a cigány Szaddam használja. Azt hittem, hogy a cigány Szaddamot észhez téríti a mögött álló magyar oligarchák és a jobboldali szellemi elit. Ritkán tévedek, de akkor nagyot, mint ebben az esetben is.
Nyilvánvaló volt, hogy hozzá kell nyúlni a 2/3-os törvényekhez is, de nem így.

megmondomdom 2010.11.23. 12:51:53

@tevevanegypupu: Mi van, elszégyellted magad?:) Te is a fanok közé tartozol?:)

megmondomdom 2010.11.23. 12:54:43

@KG2000: A történelmi egyházak szargalacsinok, tisztelet egy-két képviselőjüknek. A papok, lelkészek, rabbik többet kurvultak -és kurvulnak-, mint a sori szajhák. Az adófizetők pénzéből élő-sködő- ribanc meg ne sírjon, ha basszák.

Hollandi · http://oranje.blog.hu 2010.11.23. 12:56:55

@tevevanegypupu: kíváncsi vagyok, meddig lesz ez az oldalazás igazodási pont a hardcore jobberek körében. Jelenleg úgy tűnik, egyhamar nem kerül kormányra más, ami érthető a talán még a Fidesznél is mocskosabb ellenzéket figyelve. Tényleg csak az lenne a dolguk, hogy helyrehozzák a dolgokat, mégis valamiért azt látjuk, hogy inkább csak bebetonozni kívánják magukat. Szerinted miért?

tevevanegypupu 2010.11.23. 13:04:38

@megmondomdom:
Miert szegyellnem magam? Fidesz szavazo vagyok ahogy maga nyilvan valami masra szokott. Szegyelli magat miatta?

Mária néni 2010.11.23. 13:05:37

Már ideje lenne a vén szemétládát kiebrudalni. Markolja fel a milliós nyugdíját és maradjon csöndbe ez a kártékony hóbagoly.

tevevanegypupu 2010.11.23. 13:07:14

@Hollandi:
Na vajon miert akarjak a politikusok bebetonozni magukat a hatalomba?(:
Egyebkent ez nyilvanvalo minden partnal: elobb a hatalom, aztan annak biztositasa, es azutan jonnek a megoldando problemak. Ha nincs hatalom, nem nagyon lehet semmit csinalni. Erre eppen az elmult nyolc ev is bizonyitek: a fidesz-kdnp javaslatai kozul szinte soha semmit nem fogadott el az mszp-szdsz kormany.

ajvéból jelentik 2010.11.23. 13:10:29

Hóbagoly ott rontotta el, hogy nem figyelmeztette a környezetét, húzzák őt hátrébb a szinpadról, ha már nagyon csörög benne a mész. De hát mit is várhatnánk egy vendéglátóipari középkádertől (és még az is csak a Kádár rendszerben).

Iustizmord 2010.11.23. 13:15:19

kádár jánost mikor kérik fel alkotmányozni? olyan cuki kis nemzeti gyüttműködést épített itt ki. mert ki sírt akkoriban? néhány elborultagyú szamiszdatbölcsész, tgm, demszky, lyenek.

smittpaja boldogan és gerincesen vezette a MOB-ot vagy az astoriát, mikor mit, csurka ünnepelt író volt, vikidál nemcsak a színpadon dalolt, antall múzeumigazgató volt, stumpf jól elvolt az eltén, boross vendéglátózott (és biztos csak fehérbort szolgált fel kifejezvén gyűlöletét a vörösök ellen), bencsik a mnklásrőr magazinnál, seszták a Magyar Ifjúságnál rombolta belülről a rendszert, matolcsy jó érzékkel 88-89-ben lépett be az mszmp-be, pozsgay is inkább volt reform mint kommancs, biztos lehetne még x példát mondani, mennyi ellenálló, bazdmeg, mennyi ellenálló.

Mária néni 2010.11.23. 13:15:49

@ajvéból jelentik:
Pedig megtörtént a "hátrahúzási" kísérlet. Amikor távozott az MDF-ből, akkor elég feltűnően céloztak arra Dávid Ibolyáék, hogy jobb, ha marad otthon és befogja a száját azzal, hogy búcsúajándéknak egy hintaszéket kapott.
Biztos már annyira elvesztette az önkritikáját a vén gazember, hogy már nem lehet megfékezni. Nem csoda, mert évekik őt cibálta elő a liberális média, mint "jobboldali" megmondóembert. A naptévében állandó helye volt, és ebből azt szűrte le a piszok, hogy van esze.

eN 2010.11.23. 13:16:05

@tevevanegypupu: ne etesse a trollokat, kedves Teve.

Jofiu 2010.11.23. 13:16:15

@pelikán*:
Az hogy valaki tobb szart kinyomott mar magabol az elte soran mint masok, az meg nem erdemesit automatikusan tiszteletre.
Mindenkepp megvan az a hattere a dolognak, hogy az idosek tulnyomo tobbsegben sok hasznos dolgot letettek az asztalra, sok mindent tapasztaltak, ez mindenkepp tisztelendo, az idosek tulnyomo tobbsege nagyon is erdemes a tiszteletre, de semmikepp nem jogosit fel mindenkit automatikusan a feltetlen tiszteletre az hogy hany evet elt. Onmagaban ez meg keves.
A mennyiseg nem egyenlo a minoseggel.
Feltetelezem ironizaltal ezzel a hozzaszolassal az adott temaban.

Johnny Tinenbalm 2010.11.23. 13:17:22

a TELJES ügynöklista nyilvánosságra hozatala jelentősen meggyengítené a magyar titkosszolgálatot, így az a nem magyar titkosszolgálatok érdeke.

ahol a TELJES ügynöklista nyilvánosságra hozatala mellett érvelnek, felvetődik egy külföldi titkosszolgálat érintettsége.

Mária néni 2010.11.23. 13:17:49

@Iustizmord:
Igaz. Ez a fajta csak kavarog, mint a szar. Olyan, mint a pöcegödör: a legnagyobb darabok úsznak fölül.

Alfőmérnök 2010.11.23. 13:18:42

@tevevanegypupu: "Akarmit is tett es akarmit is mondott jelkep maradt - az Antall kormany jelkepe... "

Na, ez a baj. :)
(Pozsgay meg a népi bal jelképe, oké, de Boross minek kellett?)

Mária néni 2010.11.23. 13:20:24

@Johnny Tinenbalm: A Magyar titkosszolgálat meggyengülése mindenkinek a javára válna csak. Szélnek kellene ereszteni mindegyiket azonnal és egy újat építeni, mint a Csehek.

Mária néni 2010.11.23. 13:21:06

@Alfőmérnök:
Igen jelkép. Annak a kormánynak a jelképe, amelyik elöszőr kúrt el mindent.

Jofiu 2010.11.23. 13:26:42

@Johnny Tinenbalm:
en az hittem a kozeleti szerepvallalokat gyengitene meg.
Amugy nem. Kimagyaraznak. Az itt elfogadott megoldas. Teljes nyugalommal nyilvanossagra hozhatnanak mindent, franc se tortenne egy kezdeti felhordules vagy racsodalkozas utan. Mindenki megenne a reggelit es ugyanugy bemenne dolgozni masnap reggel is.

Mária néni 2010.11.23. 13:28:38

@Jofiu: Igaz. Itt még egy pofon se csattant azért, ha valakiről kiderült, hogy tönkretette mások életét. Még csak egy szemétládát köptek le az elmúlt 20 év alatt.

tevevanegypupu 2010.11.23. 13:34:25

@eN:
Nemnem, csak egy kicsit raertem.(:

tevevanegypupu 2010.11.23. 13:38:18

@Alfőmérnök:
Az Antall kormany volt az elso kormany a rendszervaltas utan, es az egesz orszag illuziokat fuzott hozza. Eleg sokan megmaradtak ebben az illuzioban. Ugy gondoljak, ha Antall nem hal meg, akkor maskeppen alakul. Talan Boross jelentheti ezt - annak ellenere ami tortent az elmult husz evben - nekik. Es lehet, hogy nevetseges, de valoszinuleg Orbannak is. Erzelmi okokbol donthetett igy, gondolom megbocsajtott o is Hobagolynak. A gyoztesek lehetnek nagylelkuek.(:

Iustizmord 2010.11.23. 13:48:15

@tevevanegypupu: live fast, die young. igen, antall az politikusnak mint a túldrogozott korán meghalt rockszár. örök ígéret.

a nagyobb baj hogy amíg sokaknak viktor volt az álma (egy bolondos ideálja), most rém. volt tévdés, most jön az ébredés

(remélhetőleg nem az Ébredő Magyarok szellemében)

Alfőmérnök 2010.11.23. 13:50:31

@tevevanegypupu: Na jó, de ha az új rendszerváltás a "message", akkor miért a régi - már bevallottan elkúrt - rendszerváltás prominensei küzül válogat? Eztet nem értem.

Google 2010.11.23. 13:52:07

@tevevanegypupu:

Pedig hímezhetnénk inkább tovább a zsebkendőket a csalódott baloldaliaknak, akik...
Akik, amikor Boross hozzájuk vonzódott inkább , magyarul: Orbánt szidta, akkor ünnepelték őt.
Éppen fordítva tették ezt Sólyommal. Eddig csepűlték, most tőle várják a megváltást.
Ezért kár nagyon karcos megjegyzéseket tenni bárkire is, mert aztán hogyan kérhetjük a segítségét?
Kívétel erősíti a szabályt.

Iustizmord 2010.11.23. 14:04:19

@Google: ahogy a jobb is benyal pozsgaínak, szűrösnek, csintalannak, martonyinak, csurka meg egyenesen nyalatta magát, pedig hát ezek kommancsként kezdték. ja nem, csurka csak törleszkedett.

suski 2010.11.23. 14:17:54

@Diocles: "Boross szimbólum, Orbán általa csatornázza be a politikája mögé a régi "úri középrétegeket" és leszármazottjaikat."

Ezt nem mondod komolyan???????????????????????
A jobboldalon Borossról nagyjából az a közvélekedés, hogy egy vendéglősből lett komcsi ügynök az MDF-ben, akit aztán ME-nek tett meg az árván maradt szerencsétlen flótások gyülekezete.
Dávid Ibike mellől meg kb. 2 perccel azelőtt pucolt el , mikor már majdnem hogy a börtönbe vitték a banyát. Aztán rögvest Orbánt kezdte isteníteni, mikor már 70 %-on álltak a közvéleménykutatások szerint. Ennyire ne legyünk már hülyék, Orbán bazmeg, te se.

ajvéból jelentik 2010.11.23. 14:19:17

@Google: "Éppen fordítva tették ezt Sólyommal. Eddig csepűlték, most tőle várják a megváltást"

Az várja Sólyomtól a megváltást aki még hisz a tündérmesékben. Valamikor sokan hittünk csak közben fölcseperedtünk. Szegény Sólyom, nebich...

13öreg 2010.11.23. 14:24:27

Heló "2/3". - ad.
Van padlásod? Mert a zsebed (nyugdíj pénztár) kiürítése után azt is lesöprik. Még hogy a történelem nem ismétli önmagát. Aztán jön a spórolt pénzed mert a bankod rosszul sáfárkodik vele. És következik a gyerek malac perselye, mert vigyáznak a gyermekedre nehogy megvágja magát amikor feltöri.
Az állam gondoskodik rólad. Az a baj, hogy rólam is.

Bell & Sebastian 2010.11.23. 14:27:59

De ki az a cigány Szaddam? Kolompár Orbán?

Bell & Sebastian 2010.11.23. 14:51:31

Csak mert gondolom, akkor nem is csípik az amcsik és zsidók.

Iustizmord 2010.11.23. 14:57:33

@Bell & Sebastian: maga a vezénylő tábornok.

Magon_ 2010.11.23. 15:02:16

@eN:
Szerintem ez megoldható: mondjuk azt, hogy akkor a listák online mennek 3 hónap múlva, aki úgy érzi, hogy van mit elmondania, hogy de őt így meg úgy kényszerítették, az jöjjön elő MOST a farbával. Fájdalmas? Igen, de enélkül csak maszatolás van. Volt 20 éve felkészülnie mindenkinek.

tevevanegypupu 2010.11.23. 15:11:37

@Iustizmord:
Antallban es Orbanban is csalodtak sokan, kivetitettek rajuk valamifele tundermeseszeru dolgot, hipp-hopp csak akarniuk kell es maris sikerul. Antall szeretett volna egy uri kozposztalyra tamaszkodo, patriarchalis polgari demokraciat. Orban pedig eleg nagy kitero utan maga lett patriarchava. Antallnak nem sikerult a kommunistakat legyozni, Orbannak sikerult. Antallt ezert kedveltek meg a liberaldemokratak es haragszanak ra a nepinemzeti konzervativok, Orbannak sikerult legyozni a kommunistakat, ezert gyulolik a liberaldemokratak es nezik gyanakodva a konzervativok, es mondjak populistanak. A ketharmad ellenere sincs konnyu dolga.

@Alfőmérnök:

Mas magyarazatot nem talalok azon kivul, hogy a regi mdf-et szeretne magahoz vonzani, legfeljebb csak azt, hogy Orban kedveli Borosst es tortent ami tortent, ad a velemenyere. A valasztoinak egy reszere pedig nem annyira..

@Google:

Igen ez eleg muris, hogy a liberalisok dicserik most Solyomot akik par honapja (a holocausttagadasi torveny elott) meg gyuloltek, es haragszanak Borossra, pedig egy eve meg szerettek. Errol egyebkent valoban Orban tehet, miatta van az egesz.(:

pelikán* 2010.11.23. 15:48:38

@Jofiu: márpedig én olyan komoly idős urakkal sosem viccelnák, mint Laul Pendvai.

betyár (törölt) 2010.11.23. 16:01:49

@Italo Balbo:

az öregség sok mindenre mentség lehet, a szndékos hülyeség terjesztése nem. bizonyhogy miazhogy nagyonis kardlapoztak az asztória és a deák tér között. nejlon harisnyás, tűsarkos, kosztümös nőket kardlapoztak a lovas rendőrök. értem én, mindazt megtestesítették, ami számukra elérhetetlen: a művelt középosztályt. anyagilag elhagyhatták őket gergényi meg gyurcsány, de befogadni soha nem fogják őket.

naszóval kardlapoztak, lovakkal rohamozták a békés tömeget. de maga nyilván a regnum marianum helyén magányosan ünneplő tömegben volt akkor.

betyár (törölt) 2010.11.23. 16:06:28

@63as:

azért ne keverje már: az jeszenszky volt, nem boross.

betyár (törölt) 2010.11.23. 16:12:27

@Alfőmérnök:

nem is értem, min csodálkoznak. boross az wlső orbán-kormány idején is a szűkebb tanácsadók közé tartozott.

dávid patronálása nem volt olyan durva, ha emlékeznek a gyufáék idején rá: a parlamenti interpellációi, kérdései nagyon igéretesek voltak. aztán valami szárnyát szegte, talán megzsarolták a fiával, de boross ezt nem láthatta előre. a későbbi kiállása mellette már necces.

betyár (törölt) 2010.11.23. 16:19:58

@tevevanegypupu:

én meg úgy látom, hogy Ovi keresi, milyen előzményhez kapcsolhatná a nemzeti kormányt, és mivel ez a kormányzat bevallottan nemzet és középosztály-orientált, hangsúlyosan antibolsevista, ami visszafelé haladva leghamarabb szóba jöhet, a Horthy-korszak. Erről meg úgy látom, Borossnak meglehetősen kiforralt politikai álláspontja, koncepciója van. Otbinak ez kellhet.

tevevanegypupu 2010.11.23. 17:56:55

@betyár:
Ez sem lehetetlen, vegulis Antallek akarva-akaratlanul valoban a ket haboru kozotti helyzethez hasonlo politikat probaltak kepviselni, annak rosszizu
es igazsagtalan tulkapasait elkerulve. Ebbol az idoszakbol nagyon szep emlekei maradtak meg - termeszetesen Trianon allando siratasaval egyutt - annak a kozeposztalynak, akik meg az Antall kormanyt is megertek. Boross a korszaknak valoban szakertoje es sikerult elernie, hogy jovialis, "bekebeli urnak" tunjon. Ha a rola keszult portrefilmet nezi az ember, azt hihetne, hogy nem egy volt szocialista vendeglatoipari igazgatot, hanem egy nagypolgart hallgat. Orbannak ez feltetlenul tetszhet, es nyilvan szeretne megtanulni, atvenni ezt az attitudot.(:

Italo Balbo 2010.11.23. 20:14:25

@betyár: Hagyjuk már a hülyeséget, a kard mióta rendszeresített rendőrségi eszköz? Gumibot talán esetleg vipera (az is szabálytalan), de kard?

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.11.23. 20:41:59

off
@Italo Balbo: "a kard mióta rendszeresített rendőrségi eszköz?"

Mindig az volt, és még ma is az. Egyébként két kardlapozás volt. Az első '06 szept. 18-án este, a Blaha Lujza téri volt az első felvonás. Ez az esemény kissebb médiavisszhangot kapott, pedig brutálisabb volt a 23-ainál.
on

megmondomdom 2010.11.23. 21:29:21

@betyár: Na ne röhögtess már!:) Az Antall-kormány és az MDF jelentős része a kádári elitből állt. Antall és Boross is oda tartozott. Szakértők szerint akár 20-30%-a is ügynök lehetett az első parlament képviselőinek. Antall kabinetfőnöke és tanácsadói jelentős része az MSZMP második vonalából került ki.
Ennek következtében közösen indult neki lopni az új és a régi elit, illetve az új/régi elit. Ennyi. A magyar ember meg ostoba, tudatlan hülye, ha egy disznó lúdnak öltözik, akkor ludat lát benne. Aztán meg közösen köpködnek a disznó fajra!:)
A sok idióta barommal ezt játssza el most a cigány Szaddam is. Mondjuk ilyen műveletlen, tuskó, jellemtelen nemzettel, mint a magyar lett, sajnos ez könnyen megy.
Ha itt nem lesznek tavasszal nagyon komoly tüntetések, akkor ez az ország alkalmatlan az államiságra.
Igen, ahogy az elmebeteg Gyurcsány ellen is ki kellett menni az utcára, úgy ki kell menni a cigány Szaddam ellen is. Mindkettő piszkos, jellemtelen, hazaáruló. Akit meg megtéveszt az aktuális jelmez, az egy ostoba, hülye fasz.
Mi kell még a fanoknak? A jobboldali Guardian is nagyon keményen támadja a FIDESZ-t a jogállamiság leépítése miatt, de ez jellemző a nyugati konzervatív lapok egészére. A cigány Szaddam meg keletre tekinget, a bolsevikok felé. Nagyon tetszik neki a diktatúra és a látszatdemokrácia. Olyannyira, hogy neki is kezdett a sajátjának a kiépítésének.
Amit csinál, az nem szabadságharc, hanem az ország tudatos tönkretétele, tudatos kiszakítása Európából.
Mit akar a sok fasz támogatója? Dzsucsét, mint Észak-Koreában? Vagy olyan látszatdemokráciát, mint Oroszországban? Majd a sok idióta barom hajlonghat Orbán képe előtt, s imádkozhat azért, hogy a Nagy és Bölcs Vezér adjon napi 10 deka rizst neki.
A cigány Szaddam megcsinálta az elképzelhetetlent, alulmúlta a tolvaj és nemzetromboló liberálbolsevikokat. Nesze nektek, zabáljatok NENYI-t, van elég példány belőle!:)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.11.23. 21:55:34

@megmondomdom: Antall kormányában egy darab volt mszmp-s párttag sem volt, még a valamikor onnan kirúgott Bírót is félreállította.

megmondomdom 2010.11.23. 22:02:30

@gloire: Funkcionális analfabéta vagy? Kérj segítséget valakitől, ha nem tudod értelmezni a leírt szöveget!:)

betyár (törölt) 2010.11.23. 22:02:40

@megmondomdom:

ha ez a véleményed erről az országról, az emberekről, akkor hogy tudod így felb@szni az agyad?:((

evil overlord (törölt) 2010.11.23. 22:13:30

@megmondomdom: A Guardian jobboldalinak való címkézése után leginkább pofa súlyba.

@betyár: Á, ez csak egy a Konziról átszakadt idióta. Arra még nem jött rá, hogy itt lehet szűrni.

evil overlord (törölt) 2010.11.23. 22:14:33

@evil overlord: Ezzel nem a Konzit akartam minősíteni, bár egy kommentszűrő ott sem ártana.

megmondomdom 2010.11.23. 22:37:56

@evil overlord: Guardian a brit konzervatív sajtó egyik zászlóshajója. Ja, hogy nincs tele "nyilazó" britekkel, meg azzal, hogy ők Atlantisz utódai...:D
Amit ti jobboldaliságnak hisztek, az nemzeti bolsevizmus, ahonnan csak egy lépés a "dzsucse". Rokonod-e Rákosi pajtás-elvtárs?:)

osborne 2010.11.23. 22:43:45

@megmondomdom: "Guardian a brit konzervatív sajtó egyik zászlóshajója"

loller, tudatlan segg v viccel?

evil overlord (törölt) 2010.11.23. 22:44:12

@megmondomdom: A Guardian baloldali lap, hosszú időn keresztül a Labour szekerét tolta.
en.wikipedia.org/wiki/The_Guardian

Ja, és nem őriztünk együtt disznót, szóval ne tegezzen.

megmondomdom 2010.11.23. 22:45:59

@betyár: Azért baszom fel magam, mert ebbe a hülye nemzetbe tartozok, itt élek. Úgy érzem magam, mint az a cigány, aki ki akar törni a cigánysori sötétségből, mert nehezen viseli el az ottani állapotokat, de lehúzza a többség.:)
Ez egy fasz nemzet, mert folyamatosan a legszarabb elitet juttatta eddig hatalomra. A sokak által lenézett szlovákok, csehek, szlovénok, lengyelek mind-mind messze lehagytak minket, minden téren.
Lehet álmodozni Nagy-Magyarországról, az Árpád-házról, Szent István Alkotmányáról, csak rajtunk röhög a világ, várják, hogy mikor ér a kezünk a bilibe.
A XXI. században élünk, ideje lenne észrevenni a sok fasz busongó kurucnak.
A hagyományok megőrzése, ápolása nem jelent egyet az anakronizmussal.

megmondomdom 2010.11.23. 22:47:29

@evil overlord: A disznót egyedül őrizted, elvégre kondás família leszármazottja vagy!:) Még most is vastagon szaros a gumicsizmád!:P

evil overlord (törölt) 2010.11.23. 22:59:22

@osborne: Kicsit elgurult a faszi gyógyszere, de engem már nem zavar, bevetettem a tahótlanítót.

megmondomdom 2010.11.23. 23:02:27

@evil overlord: Két Szíjjártó idézetet és egy cigány Szaddam-imát?:) Jó kis wudu!:P

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.11.23. 23:06:18

"megmondom", "egyittlakó", "egyvélemény" stb. ezek ilyen tipikus bérkommentelő nick nevek, még mindig van energia bennük . )

tevevanegypupu 2010.11.23. 23:13:45

@megmondomdom:
Ugy tunik maga rasszista: cigany es Szaddam, mindez negativ elojellel? Ejnye.

Bell & Sebastian 2010.11.23. 23:13:49

@megmondomdom:
Ide figyelj, te ügyvéd származású!
Permutáld a mondanivalódat és találj ki újabb szinonimákat Orbánra, szokjál le külföldi lapszemlézésről ismeretlen nyelveken. Csempéssz valami vagy bármi mondanivalót értékes soraid közé.
Ha nem, válaszolni fogok hasonló stílben. Ez egy komoly fenyegetés, ne hívd ki a sorsot magad ellen. Ettől jóval kevesebbért is tűntek már el emberek innen. Ne figyelj a belső hangokra. Az Úr téged is szeret, ne utasítsd vissza. Szakíts a sátán sugallta csúnya beszéddel, tisztelt felebarátaidat. Szaddam érted is bányássza a szőlejét, hintsd hát tele csókjaiddal még a lába nyomát is.

Keres a sakterod, kergeti a macskát!

petronella.k.t. 2010.11.23. 23:40:45

@Hollandi: igen, én is szeretem nézni, hogy a konzervatív olvasók milyen gyorsan félredobják az örök értékek iránti engesztelhetetlen elkötelezettséget és belesüllyednek a relativizálás sokat kárhoztatott mocsarába, ha pl. az ügynökkérdés kerül szóba.
elismerés a posztszerzőknek, akik nem.

Bell & Sebastian 2010.11.23. 23:59:43

@petronella.k.t.:
Hát igen, ez a jobboldal már csak ilyen, kommunistabarát, hazaáruló, ügynökdédelgető, transzatlanti, internacionalista, ilyesmi.

Szavasztá vona a szebb jövőre, már himbálná őket az őszi szél. Mer első a Haza iránti kötelesség! A NATO meg jól szarrá bombázna, mi?

betyár (törölt) 2010.11.24. 06:49:12

@megmondomdom:

"Ez egy fasz nemzet" "sok fasz busongó kurucnak. "

mi a faszt akarsz tulképpen?

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.11.24. 09:01:55

Ceteum censeo agentum esse delendam.

Lusztrációt!
Lusztrációt!
Lusztrációt!

bierkamp 2010.11.24. 09:02:12

a sok vén hülye a Fidesz zászló alá vonul alamizsnáért.....Pozsgai Boross, Szapári,..Schmitt, na meg már a Német Miklós is....úgy hallottam a hzug böfögéséből:)))hehheheeee

tevevanegypupu 2010.11.24. 11:52:00

@bierkamp:
Lenyeg, hogy maga megmaradt azon az uton, amin vegig kell menni, Marosan elvtars orulhet. De ha esetleg ute....agz..zasathoz er forduljon D 209hez, majd o megmondja merre tovabb.

evil overlord (törölt) 2010.11.24. 16:14:58

@tevevanegypupu: Úgy látom a maga türelme végtelen: szóba áll a kivágott nestrot másodnickjével.

tevevanegypupu 2010.11.24. 20:11:18

@evil overlord:
Jaj, tudja nem figyelem am, hogy kit vagnak ki, de a nagyon szelsosegesen nyilatkozok mindig erdekeltek. Marmint az, hogy mennyire kepesek "elengedni" magukat igy nevtelenul. Hogy milyen frusztraltak lehetnek es sajnalom oket, mert ha nem valaszolnak nekik, akkor meg rosszabbul erzik magukat. Hat ezert.((:

evil overlord (törölt) 2010.11.25. 23:57:13

@tevevanegypupu: Maga egy jótét lélek, igaz nem Ön a Sötétség Fejedelme.

tevevanegypupu 2010.11.26. 01:01:57

@evil overlord:

Tulajdonkeppen sajnalom ezt a sok szenvedot, kepzelje el, ketharmados gyozelem, a fidesz azt tesz amit akar es hiaba ugralnak, nincs valasztasi lehetoseguk harom es fel evig. Borzaszto.((:
süti beállítások módosítása