Molnár Gyula lengyelzoltánosodik?
2010. október 02. írta: Novák Tamás (spanyol)

Molnár Gyula lengyelzoltánosodik?

  Unalmas a kampány. Budapest elesett, Demszky letette a lantot. Szegény Horváth Csaba még egy kétségbeesett vérnyomásmérésel próbálja mozgósítani az utolsó szoci nyugdíjasokat, hogy legalább fehér fogsorral, állva essen el.

  Az egyetlen üde színfolt Újbuda. Itt a várvédő Molnár nyolc éve vezeti a kerületet, míg a kihívó a Fidesz színeiben Hoffmann Tamás. Aki itt él, vagy csak végigsétál a Bartók Bélán, látja, itt nem alibizik le a kampányt krisnásplakátokkal, itt  vérre megy a meccs. Elefántfülek és óriásplakát-hegyek nőnek az égig, a választópolgárok négy évre elegendő olvasnivalót kapnak, de az országos sajtó is beszállt a meccsbe. A Népszabi Hoffmann - Törvényes rendet Újbudán szlogenjében látja az előre megfontoltságból elkövetett ügyészi eljárást, míg a Magyar Hírlap Molnár ötmilliós közpénzből fizetett in-kalos sofőrjét túrta elő a kampány végére. És hát persze ott a Lágymányosi öböl ügye az ügyészségi idézéssel Molnár ellen, ami mögött ő fideszes sanda politikai szándékot lát. Nem tudom, kinek van igaza, de hogy a pofozkodás választási, az biztos és szórakoztató.

  Viszont van egy másik, apró ügy, ami sokkal viccesebb és ezért közelebb áll a lelkünkhöz.  Információink szerint szegény Molnár Gyulát 2009 nyarán, a Budai Várból hazafelé kocsikázva megállították a rendőrök, a kocsit a sofőrje vezette, aki kiszólt, hogy fontos embert visz, de a nyomaték kedvéért Gyula is lehúzta az ablakot, kilengette a képviselői igazolványát és az okvetetlenkedő rendőröket elküldte a faszba. A Lengyel Zoltánon edződött I. kerületi rendőrök nem voltak restek és feljelentették Molnárt. A szembesítés a múlt héten volt. Megkeresésünkre azonban a rendőrség semmilyen hivatalos felvilágosítást nem ad. Hétfőig. A Népszabi megnyugodhat, legalább Pintér rendőrei nem fideszesek.    

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr392337616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sorokinV 2010.10.02. 10:30:04

Cím alapján azt hittem megmutatta a brét.

2010.10.02. 10:33:57

Molnár, Szanyi...
Mindennél többet mond az MSZP-ről, hogy kik a budapesti 'húzónevek'.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.10.02. 11:24:28

Majd külön kérnék egy cikket arról, mennyire ciki volt, amikor a heti hetes csak az ellenzékkel foglalkozott!

Éberség!

lüke 2010.10.02. 12:17:32

holnap estére Molnár is megtudja mit lenget:)

Ööö 2010.10.02. 12:29:05

@Klattila: atika! Azzal játssz, ami egyidős veled!

Tita nick 2010.10.02. 13:18:05

Chippendale chipmunks fogsorral,
nyuggerek műfogsorral,
egyik kiteszi, másikuk beteszi,
díjmentesen élveznek, míg rá nem ébrednek...
VÉGÜK!

becike4 2010.10.02. 13:20:44

@mavo: Nem éberség,héberség!

Tita nick 2010.10.02. 13:21:27

@Klattila: Aqurvanyádattoszdmegtetahó!

becike4 2010.10.02. 13:21:41

@Klattila: Tényleg miért nem mész a faszba a pilótajátékoddal?

Mike36 2010.10.02. 13:22:01

Lehet szidni Molnárt, de ha végignézek a kerülteten, az elmúlt 8 évben fejlődött a legtöbbet. És hagy legyek pragmatikus. Mit tett le az asztalra Juhos, és mit Molnár? Aki nem csak azon nyávogott, hogy jaj így nem lehet dolgozni, mert az ellenzék megfúr mindent - lásd előző kormány, hanem igenis elért valamit, az ellenzék fúrása mellett, mert azt jól tudjuk, hogy ugyanaz ment itt kicsiben köszönhetően Kupper Centrum Andráséknak mint a nagypolitikában.

egy XI. kerületi lakos

ja és aki nem itt lakik az ne szóljon bele, ha kérhetem, én sem szólok bele hogy kivel elégedett abákszalókon, teszem azt

nazer 2010.10.02. 13:23:21

hát,ezek a rendőrök....

csorsza 2010.10.02. 13:31:16

@Mike36: ez az "elmúlt 8 évben fejlődött a legtöbbet," ez hogyan mérted? :)
Honnan tudod, ha nem Gyula a király itt, mennyit fejlődött volna a kerület?

Még jó, hogy a sok tolvajlás mellett jutott ideje a kerületre is.

Egyébként: Abádszalók. Hülye pesti.

becike4 2010.10.02. 13:31:45

Nem lesz ezeknek a szarháziknak semmi gondjuk,öszegyűrtek már annyi lét maguknak,hogy unokáink is látni fogják.

becike4 2010.10.02. 13:32:56

@Mike36: Hagy szóljunk már bele baszod alássan.

Mike36 2010.10.02. 13:42:24

@csorsza: lehet tőlem kiskuruttya is nem érdekel
honnét tudom?
mert előtte fideszes volt
épp a legjobb időben, 98-02 között
Juhos Katalin
az ég adta világon nem történt semmi
most meg igencsak
és az önkormányzaton belül is
teljesen más lett a hozzáállásuk, az ügyeied kb. fél óra alatt elintézed, stb
van telefonszám ahol bejelntheted a problémákat és pár nepon belül meg is csináléják
jeges az út, kátyút találtál?
de beszélhetünk terek felújításáról, játszóterekről, panelprogramról, járdák akadálymentesítéséről

én ELÉGEDETT vagyok Molnár munkájával, de a helyi fideszes potentátok munkájával nem. mint írtam, ész nélkül fúrtak mindent

a hülye pstizéssel meg sokra mész egy budainál

Mike36 2010.10.02. 13:43:06

@becike4: helyi ügyekbe? milyen alapon? úgyhogy inkább ne

hidroponi 2010.10.02. 13:52:11

Információink szerint = a kubatov gyerekek kitalaltak.

becike4 2010.10.02. 13:53:24

@Mike36: Majd ha az önkormányzatok egy fillért semkapnak a központi költségvetésből akkor nyikorogjál.

becike4 2010.10.02. 13:54:57

@Mike36: Sőt,még akkor is lehet véleményem,hogy az adott politikus gané,vagy sem.Gané

balage_81 (törölt) 2010.10.02. 13:55:19

@csorsza: ez egy kitűnő érv egy klasszikus hülyegyerektől. akkor viszont ha lehet, ne válasszák újra kósát debrecenben, pokornit a 12-ben vagy rogánt az 5-ben. ahogy szitát se kaposváron.

Kivlov 2010.10.02. 14:03:22

főbe kéne lőni kéne molnárt, meg az összes sz*rházit, aki kitalálta a mentelmi jogot...

Várúr 2010.10.02. 14:11:32

@Mike36:
Itt lakom. A Molnár/Lakos duónál arrogánsabbak még nem muzsikáltak ebben a kerületben (Gyula pl. háromszor, azaz 3 alkalommal adta át a Hadik kávéházat, stb.) Fenemód kíváncsi vagyok, mi sül ki a Kopaszi gát ügyében elkövetett milliárdos csalás és vesztegetés kapcsán az ügyészségen. Gyula eeetárs arroganciájára jellemző az I. kerületi rendőrügy is. Nyolc évig hitte, hogy a törvények fölött áll. Remélem, ennek holnaptól vége.

Darw 2010.10.02. 14:20:27

Mike36-al egyetértek. Rendesen fejlődött Újbuda az elmúlt években. Persze neki is vannak hibái: tenisz-nők- Újbuda ez nála a sorrend, de korrupciós ügyet személye ellen alátámasztható bizonyítékkal nem tudtak felhozni, hanem ien Weiszt féle pitiáner ügyekkel támadják csak. Persze akitől kapta a 2 milliót az ellen semmiféle eljárás nem indult... Pedig amit ő csinált az is vesztegetés....
És lehet, h van aki nála jobban csinálta volna de a kerületi polgármesterek közül kiemelkedik magasan.

Emerico Del Monte · http://gordonforever.blog.hu 2010.10.02. 14:21:00

@Mike36: Virágszálam, te csak nevedben vagy budai, budai alatt általában nem a Dunától nyugatra elhelyezkedő prolinegyedeket (Kelenföld, Békásmegyer, Gazdagrét, stb.) értjük.
A "pesti paraszt" kifejezésbe simán belefér az, aki arra nem veszi a fáradtságot, hogy megnézze, hogy is kell írni egy vidéki település nevét.

Puszilunk Téged a Hegyvidékről, csak hogy tudd, ez tényleg Buda.

Egyébként örülök, hogy elégedett vagy a pengeszájú pincéreddel, akkor szavazz rá, kell a Te voksod is a második helyéhez, le ne nyomja az LMP-s.

balage_81 (törölt) 2010.10.02. 14:26:34

@Emerico Del Monte: én gazdagréti proli vagyok és mindig jókat nevetek a hozzád hasonló, izzadó tenyerű, elfojtásoktól szenvedő, dzsentri, öntelt senkiházi lecsúszott "gazdag volt a nagyapám" típusú faszkalapoktól. jó itt a telepen, na.

gereben 2010.10.02. 14:26:54

www.youtube.com/watch?v=mYv9MqNP_WQ
Nem rájátszás, Hoffmann Tamás ennyit tud Újbudáról...

erről nem írtok, így a kampány vgén????

balage_81 (törölt) 2010.10.02. 14:34:48

@gereben: nem adott nekik engedélyt a sajtóosztály:) egyébként vicces, hogy az utolsó három cikkük mind maszop-szdsz politikusokról szól, egy szót nem szólnak az eltitkolt gazdaságpolitikáról, a közalkalmazottak leépítéséről, stb, amikről a fidesz szépen hallgat a választás előtt. nem baj, egyébként itt jegyzem meg, remélem nyernek a fiúk mindenhol, mert az én részvényeimnek az tesz jót. nem is megyek szavazni senkire, még gyulára se. csak hát ugye az underground...

Balaint 2010.10.02. 14:35:04

@Mike36:
Ugyanaz igaz rá is mint a többi szocira. Volt valami fejlődés DE MILYEN ÁRON?! Szó szerint két kézzel szórta a kerület pénzét!

Másik az, hogy tele volt korrupt beosztottakkal, mint pl. Wieszt János. NA EZÉRT KELL mennie!

kzolika 2010.10.02. 14:37:39

"Az egyetlen üde színfolt Újbuda. "

XIII. Tóth Jóska? Tájékozatlan blogger.

Amúgy meg hagyjuk már a faszba ezt a Pest, Buda, Hegyvidék, vidék ellentétet. Nekem így-úgy mindhez közöm van, mégse változik a mentalitásom, ha egy másik sapkában ülök.

Darw 2010.10.02. 14:40:14

@Balaint: Sorolj még korrupt beosztottakat...

balage_81 (törölt) 2010.10.02. 14:52:07

@Balaint: wieszt nem volt a beosztottja. egy szocialista képviselő volt, semmi köze a polgármester hivatalához. egy pártban ülnek, ennyi. egyébként a kerületben van egy kupper andrás is. az ő rokonságáról meglepő módon nem tájékoztatnak a srácok. egy 2009-es ügyről meg igen. nyilván aktuális, azért

Emerico Del Monte · http://gordonforever.blog.hu 2010.10.02. 15:00:37

@balage_81: nem kellett volna mondanod, látszik az, hogy proli vagy. A részvényeidet meg jobban forgasd, ha odáig sikerült csak jutni. jó nekünk is, hogy a magadfajta ott marad a telepen, na.
ha majd fel akarsz jönni hétvégén a hegyre, hozz útlevelet.

Várúr 2010.10.02. 15:02:07

@balage_81:
Wieszt az önkormányzat szocialista frakcióvezetője, egyben a gazdasági bizottság elnöke volt. Vagyis a legfontosabb bizottságé. Ennyi köze volt Molnár bürgermeisterhez - vagyis a lehető legtöbb köze volt hozzá. Molnár eeetárs még akkor is védte Wiesztet, mikor a rendőrök rabszíjra tekerték. Miért? Ő tudja... (na meg Wieszt).

balage_81 (törölt) 2010.10.02. 15:09:57

@Várúr: de nem volt a beosztottja. ha valaki véleményt mond, nem árt, ha tisztában van a tényekkel. persze a fidesz drukkernek mindegy, csak helyesbítettem. de a kérdésre még senki nem válaszolt.

@Emerico Del Monte: gyanús vagy te nekem. nem provokatőr vagy véletlenül? ennyire hülye még egy hegyvidéki sem lehet

Sárga Király 2010.10.02. 15:23:22

@Emerico Del Monte: A II. kerületben lakom- a valódi Budán, ahogy te mondanád - nagyképű Polgárok között, akik szakadnak meg a pénztől, de rokkant kártyával parkolnak, és felveszik a "panelprolikat" megillető szociális támogatásokat is. Legalább szerényebbek lennének de nem - ami a legidegesítőbb bennük, az épp az attitűdjük, mintha itt élni érdem és teljesítmény lenne.

Mikrobi 2010.10.02. 15:28:41

A Molnár ahhoz nagyon ért, hogy benyaljon a kerületi lakosoknak. Ezt értem személyesen is és kampányberuházásokkal. Pl. minden választási kampányra jut egy átadott játszótér (két kampány között viszont egy sem). Emellett viszont simán megzsarolja a plébániákat, ha kell neki valami tőlük.
A hozzáértéséről meg csak annyit, hogy milliókért leaszfaltoztatta az Etele téren a főváros területét. És akkor még meg sem említettem a Kopaszi gátot, a Zöld Pardon és a Rio esetét... Hát nagyon csalódni fogok, ha holnap nyer!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.10.02. 15:31:22

@Sárga Király: el lehet menni onnan. Vagy valamiért mégis jobb a jobbosok közt élni?
Ezen gondolkozzon.

Unbiased 2010.10.02. 15:47:13

Az első mondat: "Unalmas a kampány". Majd a szerző leír egy pár vicces, érdekes esetet, amit a második bekezdés végén maga is szórakoztatónak titulál. Most akkor mi van?

Hurri Kán 2010.10.02. 15:52:47

Havonta kéne önkormányzati választás gyorsabban fejlődnének a kerületek!

is 2010.10.02. 16:05:27

ez a modern, minőségi jobbos újságírás? volt vagy ötven ilyen, hogy képviselő konkrét szabalysértés esetén lengette az igazolványt, megtagadta az alkoholszondát és társai. jelen esetben nem volt szó szabálysértésről. és erre a Mandiner Lengyel Zoltánnal próbálja párhuzamba állítani az esetet, és nem az ötven, még egyszer mondom, szabálysértéses úggyel, amikor még azokkal sem lehetne, mert itt olyan nem volt. hát konkrétan most mentek el akárhová a melleteket döngetni, hogy ti itt bármilyen színvonalat képviseltek...

balage_81 (törölt) 2010.10.02. 16:17:04

@Mikrobi: na akkor sorolnám én mit láttam (hozzá tenném: nem szavazok senkire idén)

- webkamerával figyelhetjük, mekkora a forgalom a kerület egyes útjain
- új játszóterek
- egészséges menzás kaja a gyerekeknek a kerület iskoláiban, önkorm. támogatással
- felújított főutak, pl a gazdagréten (gondolom lobbizott, mert fővárosi útról van szó)
- gyors, modern önkormányzati hivatal
- kátyúmentesítés bejelentés alapján
- újbudai sportélet felélesztése
- kerületőrség létrehozása

ha tévedtem valamiben, sorry. de hogy az ellenfele nem jobb, az hótziher. lehet mégis elmegyek rá szavazni, ilyen cikkek után

daneeka 2010.10.02. 16:25:21

@balage_81: Ki ne hagyd:
- zépé, rió területfoglalása
- kopaszi gát
- csendrendelet
- wiesztjani

Az, hogy az ellenfele nem jobb, még őt nem teszi naggyá.

prolihisztor 2010.10.02. 16:34:56

@Mike36: Lehet szidni Molnárt, de ha végignézek a kerülteten, az elmúlt 8 évben fejlődött a legtöbbet.

Az Andor utca majdnem elkészült ennyi idő alatt...

balage_81 (törölt) 2010.10.02. 16:42:25

@daneeka: ebből egyedül a csendrendelet, amitől nekünk rosszabb. a többi ügy a szokásos politikai cirkusz, de molnár alatt legalább fejlődtünk. persze az érved vica versa is elsüthető: miért is kéne nekünk az az új faszi?

kzolika 2010.10.02. 16:43:14

@prolihisztor: És ha még 8 cikluson keresztül polgármester lesz, akkor a Galvani utca folytatásába álmodott Duna hidat is elkezdik tervezni.

ki kicsoda 2010.10.02. 16:57:26

@mavo:

... otthon apucitól hallottad az "éberség elvtársak" szlogent, bár akkor a szlogent jelszónak hívták. Pártbizalmi, vagy csak jó szemű és fülű házmester volt, a párt ökle?

Az AVH ma már csak rád számíthat, átvetted az örökséget.

2010.10.23.

Mikrobi 2010.10.02. 17:00:01

@balage_81: igen, a játszótereket én is említettem, minden kampányidőszakban egyet átadott nagy csinnadrattával. A kátyúmentesítésről csak egy szó: Fehérvári út. De mondhatnám a párhuzamosan felbontott Andor utcát és Etele utat, vagy az egy év alatt ötvenszer felbontott és újra leaszfaltozott Tétényi út-Andor u. kereszteződést.
Az egészséges menzakoszt mellé még tedd oda a 125 Ft-os nyugdíjaskosztot, amiért mindennap tömegek állnak sorba. Kb. április óta van és kb. még egy hónapig lesz (ha ő nyer).
A kerületőrségről meg annyit, hogy épelméjű, éptestű embert még nem láttam benne. Persze, ha szociális foglalkoztatóként működik, akkor bocs. Igaz, a gazdaboltot megtalálják 5 perccel a kitelepülés után és szórják rájuk a bírságot, ha egy négyzetcentiméterrel rálóg egy ládájuk az önkormányzati területre.

kisa 2010.10.02. 17:01:43

@gereben: Kár, hogy meg van vágva erősen.

peelou75 2010.10.02. 17:14:54

@Emerico Del Monte: ööö... az egybejegyzéses blogoddal én a helyedben nem menőznék a nickben...

balage_81 (törölt) 2010.10.02. 17:19:49

@Mikrobi: a fehérvárin és a tétényin is járnak (szerintem) bkv-járművek. így az inkább a főváros dolga, nem molnár sara. az andor utcában nem vagyok biztos, a tétényiben meg teljesen, hogy az ti. szintén főváros. én két játszóteret is tudok a rét közelében, ami megújult, és most már tényleg elmegyek szavazni, ezt az ellen tempót látva.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.10.02. 17:28:00

@balage_81: ugyan már, maga úgyis szavazna, és a komcsikra. Ne hárítsa a felelősséget másra.

balage_81 (törölt) 2010.10.02. 17:29:06

@tölgy: most ezt muszáj volt? olyan jól megvoltam én a csőlátású bunkó parasztok nélkül. egyébként májusban a fideszre szavaztam, ha hiszi, ha nem.

balage_81 (törölt) 2010.10.02. 17:30:09

a sárdobálón meg épp osztanám a liberálisokat, ha értenék. az a baj a fajtáddal hogy nem látsz a sötétségtől. most hova sorolsz engem pubi?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.10.02. 18:21:34

@balage_81:

"az utolsó három cikkük mind maszop-szdsz politikusokról szól, egy szót nem szólnak az eltitkolt gazdaságpolitikáról, a közalkalmazottak leépítéséről"

utolsó három??? utolsó 100-ból 30 legalább. meg a jobbik, meg az lmp. azok mind elkúrják, ám pártunk és kormányunk közben folytatja az igazságos és hibátlan szabadságharcot, tehát mit is írnának róla, ugyan? na jó, amikor bugárt szopatja kövér, akkor megírjuk, hogy kövér elvtársnak NAGYON igaza van.

Sárga Király 2010.10.02. 18:25:27

@tölgy: El lehet menni onnan? Utoljára Gyurcsánytól hallottam ezt... Nem érdekel, hogy jobbosok vagy sem, nem is erről beszéltem - bár úgy látom, a lényegig nem jutott el. Vagyazt gondolja, hogy minden lakótelepen élő balos?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.10.02. 18:27:21

@ki kicsoda:

hát ja, apámra már nem számíthat az ávó, pedig olyan fasza kis "speciális" kezelést nyújtottak neki a pinyóban, hogy örök emléke maradt, biztos élvezte

ja, ha már szülők, akkor neked meg a kurva anyádat kis köcsög

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.10.02. 18:29:57

@Várúr:

"Wieszt az önkormányzat szocialista frakcióvezetője"

ajvé, akkor tarlós elvtárs se volt független?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.10.02. 18:31:58

@Sárga Király:

ja, II. kerület, ahol senki se látott még élőben cigányt, de teli tüdőből cigányoznak? jó környék :)

soniq 2010.10.02. 18:56:05

@balage_81:
Én több mint 6 évig laktam az elmúlt 8 évben a 11. kerben, és olyan nagy fejlődést nem tapasztaltam.

"- webkamerával figyelhetjük, mekkora a forgalom a kerület egyes útjain"
Pár hónapig működött, most az ujbudaidugohuzo.hu át van irányítva egy nem létező oldalra (
www.ujbuda.hu/forgalomfigyelo.php). Érdekes amúgy, ezt is a 4 évvel ezelőtti választás előtt pár héttel jelentették be, utána már szartak rá működik -e vagy sem.

"- új játszóterek"
Biztos, nekem hirtelen nem jut eszembe ilyen, de hát nagy a kerület.

"- egészséges menzás kaja a gyerekeknek a kerület iskoláiban, önkorm. támogatással"
Kap egy pirospontot.

"- felújított főutak, pl a gazdagréten (gondolom lobbizott, mert fővárosi útról van szó)"
Pontosan, főutakat főváros újítja fel. Nekem a 6 évből egyébként pont a kátyús utak jutnak először eszembe.

"- gyors, modern önkormányzati hivatal"
Ez mit jelent? Az okmányirodai ügyintézésre gondolsz?

"- kátyúmentesítés bejelentés alapján"
Hát én a kátyúmentesítéssel Molnár helyében nem reklámoznám magam. 1-2 utat a főváros felújított, de egyébként elég ramaty állapotban vannak.

"- újbudai sportélet felélesztése"
Lehet nyomni teniszmeccset Molnárral?

"- kerületőrség létrehozása"
Nem vágom mire jó, a bűnügyi statisztikákat érdemes lenne összehasonlítani a szomszéd kerületekkel, egyébként ez is kb akkor kamunak tűnik, mint a nem működő webkamerás dugófigyelés.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.10.02. 19:06:14

@Sárga Király: "Utoljára Gyurcsánytól hallottam ezt"
Pontosabban: először tőle hallotta. És most ügyesen felismerte a forrást.

A II. kerület a narancsvidék része, ha ott lakik, akkor tudja miért teszi. Mondjuk, szinte az egész ballib elit ide költözött már, és nem a Havannára. A lábukkal szavaztak, melyik életforma a jobb. A többi ideológia.

@balage_81: nem hiszem. Most az mesélje el, amikor királylány volt.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.10.02. 19:38:01

@tölgy:

elég nagy balta kéne hozzád :D

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.10.02. 21:33:49

@mavo: Köll Neked ekkora marhának lenni? Kisebbel nem éred be, mi:-D

pamocsnyik 2010.10.02. 22:30:55

@Várúr: Arról nem is beszélve, hogy a Hadikot milyen rohadt korrupt módon akarta "eladni"... Én lettem volna az egyik vevő... Hát nem az enyém (sem) a Hadik...

balage_81 (törölt) 2010.10.02. 23:02:19

@soniq:

hát akkor a lényegesebb dolgok csak az ellendrukkereknek

www.blikk.hu/blikk_aktualis/itt-van-budapest-bunterkepe-2013941

a webkamerás dolog nem igaz, még a kerületi tévén is megy néha

a kátyúmentesítés meg az utak (főútvolnalak) állapota két külön dolog, ráadásul az utak többsége fővárosi felügyelet alatt van, tarlósnál tessék reklamálni hétfőtől

ami a sportot illeti, az újbuda fc most játszott kupameccset a fradival, nemrég alakult (újjá?), az alapítók vagy mifene között még Grosics Gyula bátyánkat is megtaláljátok. hát pont sajnálom, hogy nem fideszes polgármester alatt történt mindez

felépül a kőérberek-tóváros, van sportcentrumunk egy rakás, ez a legjobb kerület. a bűntérképről annyit a kedves konzervatívoknak, hogy pont olyan a statisztikánk, mint a XII. kerületnek, úgyhogy akkor pokorni is szar munkát végez

rövidentömören
alásszolgája

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.10.03. 02:25:07

@Mihint:

én beérném, de ez nagy kicsit
süti beállítások módosítása