A rendőrtisztin végzett hallgatókhoz szólva Orbán Viktor úgy fogalmazott: kivételezett helyzetben vannak, hiszen tanulmányaikat még egy régi rendszerben kezdték, de egy új rendszerben, a magyar emberek által idén áprilisban megalapított nemzeti együttműködés rendszerében fejezik be, és ebben kezdik meg rendőrtiszti pályájukat.
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr632113330
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
egrized 2010.06.27. 18:07:04
@egrized: bocs, tisztelet a kivételnek. rg nem az.
Αρχων (törölt) 2010.06.27. 18:16:28
@El Topo (Sgt. Elias): Csatlakozom.
stratez 2010.06.27. 18:17:40
Rosszkedvűen állapítja meg az ember, hogy Viktorunk fárasztóbb, mint 8-12 évvel ezelőtt. Mitől új a rendszer, csak nem attól, hogy ezután a köztársasági elnökeinket a bolgár tengerparton jelöljük ki.
asimo 2010.06.27. 18:52:09
@Grift: a Fidesz tul nagy konglomeratum ahhoz,h ezt a meccset eldontottnek vehessuk.ugyanazt a hibat kovetnenk el akkor,mint Vasarhelyi,Debreczeni es tsai(huje nyilatkpzatokbol huje kovetkeztetesek kategorikus levonasa).ebben csak egy-ket ev mulva lehet allast foglalni tisztesseggel,alkotmanyjogilag egyelore semmilyen olyan valtozas nem tortent,ami alapveto allampolgari jogokat veszelyeztetne vagy ne lenne ismert mas demokraciakban(ha rendesen korbenez az ember).
Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.06.27. 19:26:42
Minden kormánynak megvan a maga mantrája. Arra lehet legyinteni, lelkesülni, továbbtekerni, ásítani, mentegetni, abzugolni.
Végső soron aztán úgyis a szavak mögötti tettek és eredmények lesznek az igazán beszédesek.
Végső soron aztán úgyis a szavak mögötti tettek és eredmények lesznek az igazán beszédesek.
Bell & Sebastian 2010.06.27. 19:37:26
Kérem szépen, ilyen jókat már régen nem röhögtem a tisztelt hozzászólókon!
Nagyon köszönöm, majd meghálálom! :)))
1., "Valami minimális gyakorlatod van-e?"
2., Putty-putty
3., RG, Szamárfül
& a többiek... THX!
Nagyon köszönöm, majd meghálálom! :)))
1., "Valami minimális gyakorlatod van-e?"
2., Putty-putty
3., RG, Szamárfül
& a többiek... THX!
Tehetetlen Dodó 2010.06.27. 19:57:03
Istenuccse, kezdem röstellni magam: hiszen akkor én nem vagyok demokrata!
Mert én bizony azt szeretném, hogy a rendőrségen belül is legyen végre rendszerváltás, rugdossák ki a fenébe a fletoid rendőrállami kezdemény főkolomposait, állítsák vissza eredeti funkcióit (értem alatta például a közrend és közbiztonság védelmét, nem pedig az ellentétes pártállású ünneplők terrorizálását) és a személyi állományt cseréljék elhivatott, pártfüggetlen, szakmailag jól képzett emberekre.
(Biztosan én vagyok a hülye, ha ezt hallottam ki (vagy szeretném kihallani) OV beszédéből).
Mert én bizony azt szeretném, hogy a rendőrségen belül is legyen végre rendszerváltás, rugdossák ki a fenébe a fletoid rendőrállami kezdemény főkolomposait, állítsák vissza eredeti funkcióit (értem alatta például a közrend és közbiztonság védelmét, nem pedig az ellentétes pártállású ünneplők terrorizálását) és a személyi állományt cseréljék elhivatott, pártfüggetlen, szakmailag jól képzett emberekre.
(Biztosan én vagyok a hülye, ha ezt hallottam ki (vagy szeretném kihallani) OV beszédéből).
nonest 2010.06.27. 20:20:44
Orbán Viktornak megártott a bolgár meleg...
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.06.27. 20:50:10
Gyurcsány feleséget szerzett Bulgáriából, én hasmenést...
Orbánnak mi juthatott?
Orbánnak mi juthatott?
Thulsa Doom (törölt) 2010.06.27. 21:07:12
Viktor teljesen megzakkant. Nem ebben a világban él.
Lehet, hogy megátkozták a komcsik és a végén még tényleg egy bécsi idegklinikán fogják kezelni az ágyhoz szíjazva.
Lehet, hogy megátkozták a komcsik és a végén még tényleg egy bécsi idegklinikán fogják kezelni az ágyhoz szíjazva.
KóserKároly 2010.06.27. 21:21:41
@Hepci: És ingyen műfaszt mindenkinek? Körülbelül ilyen színvonalú volt a megnyilvánulásod. Köszönjük az építő hozzászólást.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.06.27. 21:33:33
@Grift: magát fogják legelőször elvinni, grift uram.
nagyot nagyot fog még nézni egyszer...
addig is olvassa a Sötétéség délben-t, mert a jobbik lágereiben duródóra állítja össze a könyvtárakat, és ő még a Sicc!-nél tart!
nagyot nagyot fog még nézni egyszer...
addig is olvassa a Sötétéség délben-t, mert a jobbik lágereiben duródóra állítja össze a könyvtárakat, és ő még a Sicc!-nél tart!
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.06.27. 21:35:06
@Bell & Sebastian: majd hozzon lőszert és faszoljon némi ellátmányt a hegyekbe', ha itt az idő.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.06.27. 21:36:01
@nonest: már elsütöttem, de a tumbleren nem lát senki :(
nem az a "szófia beszéd" a nyelvünkön?!
nem az a "szófia beszéd" a nyelvünkön?!
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.06.27. 21:37:03
@d ö m ö t ö r:
EZAZZZ!!! Így már világosabb.
Szóval ebben a kifőzdében készült ez az emészthetetlen kotyvalék? Szóval a Századvég "bűne" ez a mostani "zavar"?
Furcsa mindenesetre. Orb*nt autonómabb személynek gondoltam, minthogy így, egy az egyben, benyelje és kritikátlanul folytonfolyt felböfögje ezt az életképtelen gondolatkonstrukciót:-/ Persze, lehet, hogy csak annyi történt, hogy, mivel a célnak megfelel - erős legitimációt és nagy cselekvési szabadságot biztosít -, hát használja, s nem nagyon agyal rajta. A Nemzeti Együttműködés Rendszere ha nem is korlátlan, de majdhogynem korlátlan cselekvési szabadságot biztosít. Mindig lehet a hatalom forrására a népakaratra hivatkozni; mivel forradalmi átalakulás zajlik, a változásokat, átalakításokat nincs mihez mérni, hasonlítani; nincsenek "ideológiai kötöttségek", a kormányzati cselekvés célja egyedül a közjó (de mihez képest közjó az a közjó?): így nincs szükség magyarázatokra, a hatalom lépései gyakorlatilag számonkérhetetlenek; a kormányzati felelősség - mivel nemzeti együttműködés van - megoszlik a hatalomgyakorlók és a nép között.
Rövid távon ez nagyon kényelmesnek tűnhet a hatalom számára, hosszú távon azonban nagyon veszélyes a nemzetre nézve.
A magyar nemzet jelenleg legnagyobb betegsége a mindent átjáró, életveszélyes méreteket öltő bizonytalanság: ez a politika ezt a bizonytalanságot nem hogy oldaná, hanem mégjobban erősíti.:-/
ü
bbjnick
EZAZZZ!!! Így már világosabb.
Szóval ebben a kifőzdében készült ez az emészthetetlen kotyvalék? Szóval a Századvég "bűne" ez a mostani "zavar"?
Furcsa mindenesetre. Orb*nt autonómabb személynek gondoltam, minthogy így, egy az egyben, benyelje és kritikátlanul folytonfolyt felböfögje ezt az életképtelen gondolatkonstrukciót:-/ Persze, lehet, hogy csak annyi történt, hogy, mivel a célnak megfelel - erős legitimációt és nagy cselekvési szabadságot biztosít -, hát használja, s nem nagyon agyal rajta. A Nemzeti Együttműködés Rendszere ha nem is korlátlan, de majdhogynem korlátlan cselekvési szabadságot biztosít. Mindig lehet a hatalom forrására a népakaratra hivatkozni; mivel forradalmi átalakulás zajlik, a változásokat, átalakításokat nincs mihez mérni, hasonlítani; nincsenek "ideológiai kötöttségek", a kormányzati cselekvés célja egyedül a közjó (de mihez képest közjó az a közjó?): így nincs szükség magyarázatokra, a hatalom lépései gyakorlatilag számonkérhetetlenek; a kormányzati felelősség - mivel nemzeti együttműködés van - megoszlik a hatalomgyakorlók és a nép között.
Rövid távon ez nagyon kényelmesnek tűnhet a hatalom számára, hosszú távon azonban nagyon veszélyes a nemzetre nézve.
A magyar nemzet jelenleg legnagyobb betegsége a mindent átjáró, életveszélyes méreteket öltő bizonytalanság: ez a politika ezt a bizonytalanságot nem hogy oldaná, hanem mégjobban erősíti.:-/
ü
bbjnick
jan 2010.06.27. 21:39:36
Tudjátok mi a legszörnyűbb: ha a Fidesz tényleg olyan korlátolt (új rendszer mantra agyatlan ismételgetése stb.) és ügyetlen (gazdaságpolitikai kommunikáció stb.) lesz, mint ami az eddigiek alapján félő, akkor kire szavazunk 4 év múlva!?
Az LMP szimpi, de azért 4 év múlva még nem bíznám rájuk az országot...
Az LMP szimpi, de azért 4 év múlva még nem bíznám rájuk az országot...
freehckr 2010.06.27. 21:55:23
@jan:
Négy év? Hát az előrehozott választás már smafu?! :)
Négy év? Hát az előrehozott választás már smafu?! :)
Thulsa Doom (törölt) 2010.06.27. 21:56:09
@d ö m ö t ö r:
Kösz hogy belinkelted ezt a két dokumentumot!
Ez tényleg történelmi jelentőségű. Talán majd egy szebb korban tanítani fogják a főiskolákon, milyen degenerált szövegeket tudtak kiizzadni magukból egy szánalmas rendszer szánalmas pártcsicskái.
Kösz hogy belinkelted ezt a két dokumentumot!
Ez tényleg történelmi jelentőségű. Talán majd egy szebb korban tanítani fogják a főiskolákon, milyen degenerált szövegeket tudtak kiizzadni magukból egy szánalmas rendszer szánalmas pártcsicskái.
flippant 2010.06.27. 21:56:42
"Két hét és rend lesz!"
"Nekem az IMF és az EU nem főnökeim!"
"Felelősségre vonások lesznek!"
Vitya! Elmész te a sunyiba!
"Nekem az IMF és az EU nem főnökeim!"
"Felelősségre vonások lesznek!"
Vitya! Elmész te a sunyiba!
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.06.27. 22:02:17
Gyakorlatilag azt mondta, hogy ezentúl minden másképp lesz.
Politikusi közhely.
Politikusi közhely.
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.06.27. 22:31:10
"A rendőrtisztin végzett hallgatókhoz szólva Orbán Viktor" mondott ennél érdekesebbet dolgot is, hamár.
Másodszor hangzott el a "dezertőr" kifejezés. Először katonáéknál, most a rendőröknél, egyértelműen a gárda/jobbik szimpatizánsoknak, ez esetben konkrétabban a TMRSZ tagjainak címezve. Ha valaminek, ennek van üzenete.
Ennek fényében érdekes, hogy "forradalom" és "NER" -- bár mindkét kifejezés tulajdonképp tipikus és megszokott orbáni képesbeszéd -- micsoda reakciókat vált ki. Jó indok, vagy inkább jó ürügy, a rugalmas elszakadás megkezdéséhez azoknak,
akik végül is már rég erre vártak, ha jóllátom . )
Másodszor hangzott el a "dezertőr" kifejezés. Először katonáéknál, most a rendőröknél, egyértelműen a gárda/jobbik szimpatizánsoknak, ez esetben konkrétabban a TMRSZ tagjainak címezve. Ha valaminek, ennek van üzenete.
Ennek fényében érdekes, hogy "forradalom" és "NER" -- bár mindkét kifejezés tulajdonképp tipikus és megszokott orbáni képesbeszéd -- micsoda reakciókat vált ki. Jó indok, vagy inkább jó ürügy, a rugalmas elszakadás megkezdéséhez azoknak,
akik végül is már rég erre vártak, ha jóllátom . )
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.06.27. 22:34:03
érdekesebbet dolgot = érdekesebb dolgot
ü
gloire
ü
gloire
tewton 2010.06.27. 22:35:45
@gloire:
hát azért ebbe a forradalomba én már csak leginkább egy túlságosan elhasznált Antall-referenciát látok bele.
hát azért ebbe a forradalomba én már csak leginkább egy túlságosan elhasznált Antall-referenciát látok bele.
reality 2010.06.27. 22:42:54
@gloire: Tökéletes diagnózis!
Azt várom már, egy-két ember mikor fogja itt kijelenteni, hogy ők mégis csak az LMP-t preferálják. Jobb lenne előbb, mint később. Megspórolnának némi energiát és időt. :)
Azt várom már, egy-két ember mikor fogja itt kijelenteni, hogy ők mégis csak az LMP-t preferálják. Jobb lenne előbb, mint később. Megspórolnának némi energiát és időt. :)
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.06.27. 23:18:21
@gloire:
Ezekkel a "forradalmakkal" és "NER"-ekkel nem az a legnagyobb baj, hogy nemigen szólnak semmiről, hanem az, hogy mit pótol vele a politika.
Nincs szó nemzetről, nincs szó kereszténységről, nincs szó történelemről, nincs szó nemzeti kultúráról stb. Légüres térben lebegünk, kiszolgáltatva a hatalom játékainak:-/
"Másodszor hangzott el a "dezertőr" kifejezés." --- írod.
Lesznek még itt (vagy már vannak is?) koncepciós perek:-( A Fidesz könyörtelenül el fogja lehetetleníteni a Jobbikot, ha hegemóniáját veszélyeztetve látja tőle. (Nemrég hallottam egy tévébeszélgetést, ahol felemlegették a Horthy-rendszer nyilasok ellen megkonstruált koncepciós pereit és titkosszolgálati akcióit...:-))
ü
bbjnick
Ezekkel a "forradalmakkal" és "NER"-ekkel nem az a legnagyobb baj, hogy nemigen szólnak semmiről, hanem az, hogy mit pótol vele a politika.
Nincs szó nemzetről, nincs szó kereszténységről, nincs szó történelemről, nincs szó nemzeti kultúráról stb. Légüres térben lebegünk, kiszolgáltatva a hatalom játékainak:-/
"Másodszor hangzott el a "dezertőr" kifejezés." --- írod.
Lesznek még itt (vagy már vannak is?) koncepciós perek:-( A Fidesz könyörtelenül el fogja lehetetleníteni a Jobbikot, ha hegemóniáját veszélyeztetve látja tőle. (Nemrég hallottam egy tévébeszélgetést, ahol felemlegették a Horthy-rendszer nyilasok ellen megkonstruált koncepciós pereit és titkosszolgálati akcióit...:-))
ü
bbjnick
freehckr 2010.06.27. 23:20:49
@bbjnick:
... az 50-es évek koncepciós pereiről nem hallottál tévébeszélgetést? ;)
... az 50-es évek koncepciós pereiről nem hallottál tévébeszélgetést? ;)
Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.06.27. 23:27:56
A gárda ellen több bírósági itélet született. Ez van ez ellen nem lehet tenni.
Aki rendőr/katona az nem tartozhat más szervezetbe. Az ilyesmit nevezik más országokban biztonsági kockázatnak. Ha pl egy rendőrről kiderül hogy a "Fehét bőr hajnala eljő" nevű szervezetnek a tagja akkor azonnal repül. Kockázat...
Így érhető a dezertőrös beszéde. aki belép a rendőrségbe/hadseregbe az elkötelezi magát egy eszmének - rendszernek. Az ilyennek nem jó ha másfele is kacsingat. Esetleg egy olyan szervezet felé ami éppen be van tiltva bíróságilag. Ez van más országokban is...
Aki rendőr/katona az nem tartozhat más szervezetbe. Az ilyesmit nevezik más országokban biztonsági kockázatnak. Ha pl egy rendőrről kiderül hogy a "Fehét bőr hajnala eljő" nevű szervezetnek a tagja akkor azonnal repül. Kockázat...
Így érhető a dezertőrös beszéde. aki belép a rendőrségbe/hadseregbe az elkötelezi magát egy eszmének - rendszernek. Az ilyennek nem jó ha másfele is kacsingat. Esetleg egy olyan szervezet felé ami éppen be van tiltva bíróságilag. Ez van más országokban is...
picur3ka 2010.06.27. 23:35:57
@Molnargoreny:
Osz' ki mondta, hogy ez normalis demokracia?
Elbasztam mindent kormany mikor mondott le?
Osz' ki mondta, hogy ez normalis demokracia?
Elbasztam mindent kormany mikor mondott le?
picur3ka 2010.06.27. 23:39:31
@El Topo (Sgt. Elias):
Azok mar 70 eve ellenseg ebben az orszagban.
Mi orulunk ezen fajta diktaturanak, vegre, a sok veres koztarsasag utan.
Azok mar 70 eve ellenseg ebben az orszagban.
Mi orulunk ezen fajta diktaturanak, vegre, a sok veres koztarsasag utan.
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.06.28. 00:50:39
@freehckr:
De igen. Csak azért emlegettem a Horthy-érát, hogy jelezzem, a koncepciós perezés nem komcsi privilégium.
ü
bbjnick
De igen. Csak azért emlegettem a Horthy-érát, hogy jelezzem, a koncepciós perezés nem komcsi privilégium.
ü
bbjnick
Bell & Sebastian 2010.06.28. 02:27:28
@gloire:
Mondjuk elég logikus egy autokratától a népi-rebellisek ütése-vágása. Azonnal kínálja a menekülést is (az LMP -be) a kiábrándultaknak, ha már egyszer besegítette őkelmééket.
Korai még lepattanni, hiszen a zenekar még csak a prelúdiumnál tart. Meg aztán a tapasztaltabbak nem abból ítélnek, amit hallanak.
A rendőrök és katonák különösen így vannak ezzel. A többi hatalmi ágat csendesebben verik puhára, pedig ott van aztán igazán dezertőr - többségben.
@bbjnick:
Mennyit is lopott Zuschlag? Még a TOP ezren sincs rajta vele.
Példát statuálnak - reszkessetek Leiterjakabok!
Mondjuk elég logikus egy autokratától a népi-rebellisek ütése-vágása. Azonnal kínálja a menekülést is (az LMP -be) a kiábrándultaknak, ha már egyszer besegítette őkelmééket.
Korai még lepattanni, hiszen a zenekar még csak a prelúdiumnál tart. Meg aztán a tapasztaltabbak nem abból ítélnek, amit hallanak.
A rendőrök és katonák különösen így vannak ezzel. A többi hatalmi ágat csendesebben verik puhára, pedig ott van aztán igazán dezertőr - többségben.
@bbjnick:
Mennyit is lopott Zuschlag? Még a TOP ezren sincs rajta vele.
Példát statuálnak - reszkessetek Leiterjakabok!
El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.28. 07:39:10
@picur3ka/mesterhazymiklospart:
Sajnálom, én meg mindenféle diktatúra ellensége vagyok. A jó diktatúrákat sem állhatom.
Sajnálom, én meg mindenféle diktatúra ellensége vagyok. A jó diktatúrákat sem állhatom.
Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.06.28. 08:07:38
@szamárfül/pável:
csacsi maga, szamár! hiszen az inkább jobbik fidesz, a jobbikosokkal fogja először feltölteni a lágereket. én meg addigra csetnik vajda leszek, ha ezek meg itten partizánok. :)
de egy valamit nagyon jó lesz. végigkövetni ezen a blogon. a blogisták nagy részének látványos pofáraesését, a kiábrándulás sikolyait. a szerencsések esetében a férfivá érést, mások esetében a nemváltó műtétet. :)
csacsi maga, szamár! hiszen az inkább jobbik fidesz, a jobbikosokkal fogja először feltölteni a lágereket. én meg addigra csetnik vajda leszek, ha ezek meg itten partizánok. :)
de egy valamit nagyon jó lesz. végigkövetni ezen a blogon. a blogisták nagy részének látványos pofáraesését, a kiábrándulás sikolyait. a szerencsések esetében a férfivá érést, mások esetében a nemváltó műtétet. :)
tölgy1 2010.06.28. 08:23:59
@Grift: a bloggerek szegények és lelkes kommentelők azt hiszik valami különös oknál fogva, hogy a politika olyan mint amit ők itt csinálnak: mindenki következmények nélkül pofázhat, bármit, és sosincs döntés, senkit nem kényszerítenek semmire.
Egy hasonlóság biztosan van: akinek nem tetszik, az elmehet, végtére is EU tagok vagyunk.
Egy hasonlóság biztosan van: akinek nem tetszik, az elmehet, végtére is EU tagok vagyunk.
Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.06.28. 08:51:42
Érdekes dolog végignézni, ahogyan az általam kedvelt és nagyrabecsült, egészen különböző indíttatású és meggyőződésű értelmiségiek mérgelődnek azon, hogy Orbán nem az ő elképzeléseik és elvárásaik szerint teszi a dolgát. Pedig ehhez kérem, aligha hozzá nem kell szokniuk. Orbánnak egy országot kell irányítania és átformálnia, olyan dolgokat kell mondjon és tegyen, amelyek tízmillióhoz minél jobban közelítő számú embernek adnak reményt és biztonságérzetet, és ez nem okvetlenül esik egybe az értelmiségi prioritásokkal. Nem gondolnám például, hogy a nemzet derékhadának keze megremeg a reggeli kávéivás közben, ha arra gondol, hogy Schmitt Pál majd nem szemléli olyan skrupulózus alkotmányjogászi alapossággal a meghozott törvényeket és egyáltalán az ország eseményeit, mint Sólyom elnök úr tette.
Egy országot irányítani más, mint véleménymondói körökben jófejnek lenni. Orbán nem hercigeskedésre kapott felhatalmazást, hanem arra, hogy végre normális irányba fordítsa az ország dolgait. A mikiegérkedés kerülendő, én csak ezt mondom.
Egy országot irányítani más, mint véleménymondói körökben jófejnek lenni. Orbán nem hercigeskedésre kapott felhatalmazást, hanem arra, hogy végre normális irányba fordítsa az ország dolgait. A mikiegérkedés kerülendő, én csak ezt mondom.
vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.06.28. 09:13:40
mikor ungár klára reggel a tvben (de egyáltalán, hogy kerül oda? ő még valaki?) arról panaszkodik, hogy a családi adózás tulk. a gyermektelenek adóztatása és mint ilyen alkotmányellenes, úgy, hogy erőből tettek érte, hogy az elmúlt 20 évben rohamosan csökkenjen magyarországon a magyar lélekszám, akkor LESZAROM, hogy ovi, akár bulgáriából üzeni meg, hogy schmidt legyen a KE.
sőt! helyesen tette.
sőt! helyesen tette.
tölgy1 2010.06.28. 09:18:00
@Elpet: @vero: stb.
A mandiner keresi a hangját.
Szeretné elkerülni az udvari média bélyeget, amit nem fog, és önmagában nem is feltétlenül baj, ha az. (Amennyiben az udvar jól kormányoz.) Próbál kritikus lenni, de eddig csak a ballib (véletlenül sem a Jobbik) ellenzék szövegeit vette át, ami szerep- és közönségtévesztés.
A mandiner keresi a hangját.
Szeretné elkerülni az udvari média bélyeget, amit nem fog, és önmagában nem is feltétlenül baj, ha az. (Amennyiben az udvar jól kormányoz.) Próbál kritikus lenni, de eddig csak a ballib (véletlenül sem a Jobbik) ellenzék szövegeit vette át, ami szerep- és közönségtévesztés.
Tündér_Lala 2010.06.28. 09:26:36
Kéremszépen, valamilyen elképzelése mindenkinek van. Az egyik fallangizálna, a másik papositana, más iparosítana vagy mezőgazdaságosítana, valaki meg mégjobban elkuratná az országot a patással.
Nos minden ki fog az elképzelései nyomán részeredményeket tapasztalni. Azután meglátjuk, hogy egészében mi sül ki a Zorbán politizálásából.
Nos minden ki fog az elképzelései nyomán részeredményeket tapasztalni. Azután meglátjuk, hogy egészében mi sül ki a Zorbán politizálásából.
evil overlord (törölt) 2010.06.28. 09:42:48
@Elpet: Feltehetően azért morognak, mert Orbán egyes cselekedetei nem elegánsak. A posztkomcsik végleges elintézéséhez nem kell átvenni módszereiket.
@tölgy1: A jobbközép nem igazán vevő a Jobbik stílusára. BTW, egy ős KDNP-s barátomnak ugyanaz a véleménye a Köztársasági és az ÁSZ elnökről, mint a mandiner szerzőinek (ez természetesen nem reprezentatív minta, de bizonyára nem egyedi eset).
@tölgy1: A jobbközép nem igazán vevő a Jobbik stílusára. BTW, egy ős KDNP-s barátomnak ugyanaz a véleménye a Köztársasági és az ÁSZ elnökről, mint a mandiner szerzőinek (ez természetesen nem reprezentatív minta, de bizonyára nem egyedi eset).
tanarseged ur 2010.06.28. 09:47:56
@Tündér_Lala: Meglátjuk. Ha jól kormányoznak, ha nő a GDP, ha nő a foglalkoztatottság, ha gyarapodik a magyar népesség, ha erősödnek a hazai vállalkozások, ha színvonalasabb és hatékonyabb (és kisebb) lesz az állam, ha csökken a korrupció, ha gyakoribb és kifizetődőbb lesz a tisztesség, ha összességében jobban mennek majd a dolgok, akkor bizonyára sok minden el lesz nézve nekik.
Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.06.28. 09:54:50
Nyugodj meg @bbjnick: , beindult a konszolidáció rögös folyamata. Csak most az első lépésekhez nem Prónayk és Héjjas Ivánok kellenek, hiszen változnak a korok, változnak az eszközök. Ha kiépülnek az első hídfőállások, majd lesz szó kereszténységről, történelemről, nemzeti kulturáról egyebekről.
Türelem! :)
ps. ha pedig mégsem lesz igazam, akkor nagyon rábaszarintunk.
Türelem! :)
ps. ha pedig mégsem lesz igazam, akkor nagyon rábaszarintunk.
Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2010.06.28. 09:56:36
@evil overlord: bizonyos esetekben nem lehet kíméletesnek lenni a férgekkel. De ez nem olyan látványos szembeköpéseket kíván, mint Domokos kinevezése ÁSZ-elnöknek vagy egy médiaprokonzul kinevezése 9 évre. Mindennek megvan a riseliői útja is, amikor hiába óbégatnak az érintettek, a közönség nem is érti, mi a bajuk...
Amíg csak a Bolgárgyörgy és a Vásárhelyimária cirkuszol, addig a dolgok a lehető legjobb mederben folynak az ország szempontjából. Ha viszont néhány héttel a kormányzás megkezdése után már a Fidesz mérsékelt, de nem egyoldalúan elfogult támogatói is óbégatnak, talán érdemes elgondolkodni. Ha az még szokás OV környezetében.
Amíg csak a Bolgárgyörgy és a Vásárhelyimária cirkuszol, addig a dolgok a lehető legjobb mederben folynak az ország szempontjából. Ha viszont néhány héttel a kormányzás megkezdése után már a Fidesz mérsékelt, de nem egyoldalúan elfogult támogatói is óbégatnak, talán érdemes elgondolkodni. Ha az még szokás OV környezetében.
Maisie MacKenzie 2010.06.28. 09:58:54
1988-89-ben kétségkívül volt egy rendszerváltás, de csak addig jutott, hogy milyen NE legyen a rendszer, de 20 évig nem volt arra válasz, hogy igazából milyen legyen az új rendszer.
Most 2/3-dal meg lehet határozni az új rendszer arcát, amály fazont ad Magyarországnak hosszabb távra.
Most 2/3-dal meg lehet határozni az új rendszer arcát, amály fazont ad Magyarországnak hosszabb távra.
evil overlord (törölt) 2010.06.28. 10:15:24
@Hepci: Épp az a gond, hogy a látványos esetekben pont nem férgekről van szó: Sólyom és Kovács nem szoci ügynök, és ahelyett, hogy keresnének köztiszteletben álló, konzervatív (de nem pártkatona!) embert a helyükre (hamár nem őket akarják), berakják a saját bólogatójánosaikat.
A hasznos idiótákat pedig a mogyicsap elzárása után békén kellene hagyni, így nem tudnak mártírkodni.
Bár ha Orbán ősszel el akarja veszíteni Budapestet, az nem az én bajom.
A hasznos idiótákat pedig a mogyicsap elzárása után békén kellene hagyni, így nem tudnak mártírkodni.
Bár ha Orbán ősszel el akarja veszíteni Budapestet, az nem az én bajom.
suski 2010.06.28. 10:21:41
@Tehetetlen Dodó: "és a személyi állományt cseréljék elhivatott, pártfüggetlen, szakmailag jól képzett emberekre."
Na ja, már csak az a kérdés, hogy honnan akasztanak le ilyen embereket.
Pl. nem tudom, hogy a részegen törő-zúzó, majd hazudozó Kiss Ernőt most akkor visszavették vagy nem?
Na ja, már csak az a kérdés, hogy honnan akasztanak le ilyen embereket.
Pl. nem tudom, hogy a részegen törő-zúzó, majd hazudozó Kiss Ernőt most akkor visszavették vagy nem?
Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 10:27:46
@Gasper: Na ja.
Sajnos a demokratikus jogállam visszaállításához szükség van antidemokratikus (vagy annak tűnő) lépésekhez.
Ha már 20 évvel ezelőtt elmulasztottuk ezeket.
Sajnos a demokratikus jogállam visszaállításához szükség van antidemokratikus (vagy annak tűnő) lépésekhez.
Ha már 20 évvel ezelőtt elmulasztottuk ezeket.
Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 10:28:51
@suski: Ha jól tudom, KE tanácsokat fog adni, abban erős.
Hálistennek nem lesz pozícióban, így nem kell példát mutatnia.
Hálistennek nem lesz pozícióban, így nem kell példát mutatnia.
jan 2010.06.28. 10:36:41
@Elpet: ez oké, csak akkor tényleg fordítsa is normális irányba az ország dolgait. ha ezt megteszi, én részemről el bírom viselni a Nemzeti Együttműködés Rendszere és Schmitt Pál szintű baromságokat.
suski 2010.06.28. 10:49:28
@Tehetetlen Dodó: erről beszélek: hát ennyire nincsenek feddhetetlen emberek, hogy egy ilyen faszi tanácsaira szorul a rendőrség? Ennek pont az az üzenete az összes rendőr számára, hogy bármit megengedhetnek maguknak. Ennyi erővel Gergényit is visszavehetné, az is biztos nagy szakértő.
Chicano 2010.06.28. 10:55:14
Döbbenet ez a zorbán. Tényleg ilyeneket mondott? Aztán ha emiatt 300 ft lesz a juró és nyújorkban majd esik a tőzsde azt majd megint a kisnyugdíjasok fogják megfizetni. Szégyen!
Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.06.28. 10:56:39
@Tehetetlen Dodó: személyes véleményem szerint nincsen szó antidemokratikus, vagy annak látszó döntésekről, inkább bizonyos értelmiségi lelkeket bántó lépések zajlanak. Azért ne felejtsük el, hogy egy totálisan destruktív nyolc év van mögöttünk, benne egy mélységesen cinikus és autokratikus gyurcsányi fél évtizeddel. Akkor hol volt sokak érzékenysége?
De könyörgöm! Szarjuk már végre le mind a posztkádári értelmiség szenzibilitását. És egyáltalán, felejtsük már el ezt a sztálinizmusban gyökerező definíciót, hogy "értelmiségi".
De könyörgöm! Szarjuk már végre le mind a posztkádári értelmiség szenzibilitását. És egyáltalán, felejtsük már el ezt a sztálinizmusban gyökerező definíciót, hogy "értelmiségi".
Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 11:02:00
@Gasper: Egyetértünk.
Sőt, megnyugodtam, már lelkem mélyén azt hittem, nem is vagyok demokrata, mert azt szeretném, hogy takarítsák ki végre ezt a posztbolsi-álliberális mocskot.
Én végülis erre adtam a voksomat.
Sőt, megnyugodtam, már lelkem mélyén azt hittem, nem is vagyok demokrata, mert azt szeretném, hogy takarítsák ki végre ezt a posztbolsi-álliberális mocskot.
Én végülis erre adtam a voksomat.
Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 11:06:31
@suski: Nyugalmazott rendőrtiszt osztálytársam mondja, hogy Ernő nagy koponya, csak szétitta magát.
Sajnos az a helyzet, hogy Fletó meg Gergéyni idején szétverték a rendőrséget, a derékhad elmenekült, alig van tapasztalt aktív tiszt. Kiss Ernővel csak életviteli és nem politikai problémák voltak, nem úgy, mint Gergényivel, úgyhogy a kettőt nem hasonlítanám össze.
Nekem szimpatikusabb egy részeges szakember, mint egy józan terrorista.
Sajnos az a helyzet, hogy Fletó meg Gergéyni idején szétverték a rendőrséget, a derékhad elmenekült, alig van tapasztalt aktív tiszt. Kiss Ernővel csak életviteli és nem politikai problémák voltak, nem úgy, mint Gergényivel, úgyhogy a kettőt nem hasonlítanám össze.
Nekem szimpatikusabb egy részeges szakember, mint egy józan terrorista.
Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.06.28. 11:20:18
@Tehetetlen Dodó: lehet bármilyen jó koponya, elég gáz egy olyan tanácsadó, akit tökrészegen zokogva, egy szál nyelesnaciban szednek össze éjszaka a Budakeszi úton. :)))
Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 11:22:43
@Gasper: Nézd a dolog pozitív oldalát: legalább gatya vót rajta.
Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.06.28. 11:28:46
@Tehetetlen Dodó:
Ez neked "csak életviteli" probléma?
index.hu/belfold/2010/03/25/verzo_fejjel_talaltak_ra_kiss_erno_dandartabornokra/
Ez neked "csak életviteli" probléma?
index.hu/belfold/2010/03/25/verzo_fejjel_talaltak_ra_kiss_erno_dandartabornokra/
Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.06.28. 11:32:00
@tölgy1:
biztosan igaza van a hangkereséssel, abban meg végképp, hogy a nagy keresésben éppen véletlenül baloldali szövegeket gurguláznak, de nem teljes az igazsága. ezek a fiúk mindig is a hollán utca és a gizella sarkán álltak. néhány kivételtől eltekintve.
régen is, sokszor is a fejükre olvastam. eljött az idő, hogy ők maguk igazolják ezt. és igazolják.
biztosan igaza van a hangkereséssel, abban meg végképp, hogy a nagy keresésben éppen véletlenül baloldali szövegeket gurguláznak, de nem teljes az igazsága. ezek a fiúk mindig is a hollán utca és a gizella sarkán álltak. néhány kivételtől eltekintve.
régen is, sokszor is a fejükre olvastam. eljött az idő, hogy ők maguk igazolják ezt. és igazolják.
suski 2010.06.28. 11:32:52
@Tehetetlen Dodó: nekem sem a részegség a fő problémám, hanem hogy utána mit hazudozott össze, a bíróságon is. Emellett ráerősített arra a közvélekedésre, hogy a rendőrség szánalmas idióták gyülekezete.
everyday_normalguy 2010.06.28. 11:35:03
@Elpet: Vajon ha Pakson az atomerőműben olyan folyamatokat vezetnének be, amelyek veszélyeztetik a biztonságos működést, azt ki venné észre, kinek a kezében remegne meg a reggeli kávé? Ilyen esetben vajon a közvéleményre vagy az atomerőművekhez értő szakemberekre lenne okosabb hallgatni? Az ellenzéki ellenőrzés lehetőségeinek beszűkítése olyan kockázat, amelyet az átlagemberek csak az adott helyzetben és csak pártszimpátiák, azaz irreleváns szempontok alapján tudnak értelmezni. A (politikai kultúra jellegétől függően jobban vagy rosszabbul működő) demokráciára leselkedő veszélyt viszont pont a szakemberek fogják észrevenni, és nem a pártpolitika szempontjai alapján kellene ezeket vizsgálni. Egy gyakorlatilag az MSZP által kinevezett AB vajon átengedte volna a vizitdíjas népszavazást? Jó lett volna, ha Sólyom helyett Szily Kati lett volna a köztársasági elnök?
A jó diktatúráról írogatókhoz csak egy kérdésem lenne: ahol ilyen a demokrácia, ott vajon milyen diktatúra képzelhető el?
A jó diktatúráról írogatókhoz csak egy kérdésem lenne: ahol ilyen a demokrácia, ott vajon milyen diktatúra képzelhető el?
Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 11:37:25
@Herr SturmLiberator: @suski:
Nem is volt szó arról, hogy újra vezetői pozícióba kerüljön.
De nyugodtan lehet használni a háttérben a szakértelmét.
(Csak a rend kedvéért jegyzem meg, hogy KE sem rokonom, sem ismerősöm, mindössze nyugalmazott rendőrtiszt háverom által vagyok úgy informálva, hogy nagytudású ember, akiért kár, hogy szétitta a karrierjét).
Nem is volt szó arról, hogy újra vezetői pozícióba kerüljön.
De nyugodtan lehet használni a háttérben a szakértelmét.
(Csak a rend kedvéért jegyzem meg, hogy KE sem rokonom, sem ismerősöm, mindössze nyugalmazott rendőrtiszt háverom által vagyok úgy informálva, hogy nagytudású ember, akiért kár, hogy szétitta a karrierjét).
evil overlord (törölt) 2010.06.28. 12:06:28
@everyday_normalguy: "Az ellenzéki ellenőrzés lehetőségeinek beszűkítése olyan kockázat, amelyet az átlagemberek csak az adott helyzetben és csak pártszimpátiák, azaz irreleváns szempontok alapján tudnak értelmezni."
Ellenzéki ellenőrzés, a fenét: nem az ellenérdekelt/ellenséges ellenzéknek kell ellenőriznie a kormányt.
Ellenzéki ellenőrzés, a fenét: nem az ellenérdekelt/ellenséges ellenzéknek kell ellenőriznie a kormányt.
Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 12:20:04
@Herr SturmLiberator: Hagyjuk.
Elismerem, hogy ő a faterom és szeretném, hogy egy zsíros tanácsadói állása legyen.
Ha már a morális megújulás jegyében nem lehet újra vezető.
Elismerem, hogy ő a faterom és szeretném, hogy egy zsíros tanácsadói állása legyen.
Ha már a morális megújulás jegyében nem lehet újra vezető.
Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.06.28. 12:34:15
@Tehetetlen Dodó:
Nem, csak hűségesen magyarázod a magyarázhatatlant, pedig ilyen vitatható személyek erőltetése nyilvánvalóan sokkal többet árt, mint amennyi hasznot a néhai szakértelmük maradványa még hozhatna.
Hálátlan dolog a konstruktív kritika, de uccu neki - én szóltam.
Nem, csak hűségesen magyarázod a magyarázhatatlant, pedig ilyen vitatható személyek erőltetése nyilvánvalóan sokkal többet árt, mint amennyi hasznot a néhai szakértelmük maradványa még hozhatna.
Hálátlan dolog a konstruktív kritika, de uccu neki - én szóltam.
Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 12:43:48
@Herr SturmLiberator: Említettem, hogy nem tartanám helyesnek valamilyen pozícióba való visszahelyezését.
De abban, hogy a háttérben kikérjék a véleményét szakmai ügyekben, nem látok semmi kivetnivalót.
De ez már az én fogyatékosságom, elismerem.
De abban, hogy a háttérben kikérjék a véleményét szakmai ügyekben, nem látok semmi kivetnivalót.
De ez már az én fogyatékosságom, elismerem.
everyday_normalguy 2010.06.28. 12:53:52
@evil overlord: Dehát akkor kinek kéne, hogyan, milyen jogosítvány alapján? Vagy egyáltalán nem kéne a kormányt ellenőrizni? Ez a szabály 2002-2010 között is jó lett volna???
Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.06.28. 13:02:09
@Tehetetlen Dodó: majd az számít, milyen választási százalékokban csapódik le az ilyesmi. Tartsuk észben: a törzsszavazói bázis soha senkinek nem volt elég a befutáshoz, mindig el kellett nyerni a lightos, avagy bizonytalan szavazók aktív/passzív támogatását is. Kiábrándítani is lehet őket, a szavazófülke magányában bátran ikszel a nép.
evil overlord (törölt) 2010.06.28. 13:11:50
@everyday_normalguy: Miért is legyen KE, az ÁSZ elnöke stb. szoci/lmps/jobbikos? Az a lényeg, hogy ne legyen fideszes.
Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 13:25:28
@Herr SturmLiberator: Ebben teljesen igazad van, de szerintem összességében kell jól kormányozni és hogy ez sikerül-e, nem most derül ki. Én türelemmel vagyok (nem vég nélkül!), ha már egyszer bizalmat szavaztam.
Egy év múlva már jobban fog látszani, mennyiben váltják be a várakozásaimat.
Egy év múlva már jobban fog látszani, mennyiben váltják be a várakozásaimat.
everyday_normalguy 2010.06.28. 13:27:09
@evil overlord: Persze, az esetek többségében az lenne a legjobb, ha független lenne az illető. A gond továbbra is az, hogyha nem akarjuk, hogy a kormány embere legyen ilyen posztokon, akkor ki és hogyan nevezze ki...
Google 2010.06.28. 13:44:31
Kétharmada volt az MSZP-SZDSZ koalíciónak is anno, oszt' (jó napot!) '98-ban mégis elveszítették a választásokat. A nép figyel, a nép választ, semmilyen ellenzék át nem veri, ez eddig is világosan látszott.
És ebben bízni is lehet.
Bármilyen mézes-mázas szavakkal operált is, az MSZP soha nem tudta úgy megverni a Fideszt, mint az most az utódpártot.
Csodálkozni pedig azok csodálkoznak azon, hogy miket beszél Orbán, akik leragadtak a Gyurcsány-érában, ott volt fontos az, ki mit mond. Mert a kormányon levők is csak beszéltek, nem kormányozott akkor senki. Külső körök annál inkább...
Most pedig elindult valami, és ez nem mindenkinek tetszik. Persze, hogy más világ jön, talán a régi kellene itt egyeseknek?
Sokan keresik, hogyan lehetne már a kezdet kezdetén elbizonytalanítani a jónépet, ne örüljenek annak a kétharmadnak olyan nagyon! Már lelki szemeik előtt látják ellenfelük politikai böjtjét (Konrád Hamvazószerdája).
Mert olyan szívesen jönne (vissza!) az MSZP, a Jobbik, stb.
Szóval ellenérdekeltek még nagyon sokan vannak, alig várják, hogy valamibe belekapaszkodhassanak, valahol kétkedést, tanácstalanságot lássanak az ún. hívek között. De nem addig van az!
És ebben bízni is lehet.
Bármilyen mézes-mázas szavakkal operált is, az MSZP soha nem tudta úgy megverni a Fideszt, mint az most az utódpártot.
Csodálkozni pedig azok csodálkoznak azon, hogy miket beszél Orbán, akik leragadtak a Gyurcsány-érában, ott volt fontos az, ki mit mond. Mert a kormányon levők is csak beszéltek, nem kormányozott akkor senki. Külső körök annál inkább...
Most pedig elindult valami, és ez nem mindenkinek tetszik. Persze, hogy más világ jön, talán a régi kellene itt egyeseknek?
Sokan keresik, hogyan lehetne már a kezdet kezdetén elbizonytalanítani a jónépet, ne örüljenek annak a kétharmadnak olyan nagyon! Már lelki szemeik előtt látják ellenfelük politikai böjtjét (Konrád Hamvazószerdája).
Mert olyan szívesen jönne (vissza!) az MSZP, a Jobbik, stb.
Szóval ellenérdekeltek még nagyon sokan vannak, alig várják, hogy valamibe belekapaszkodhassanak, valahol kétkedést, tanácstalanságot lássanak az ún. hívek között. De nem addig van az!
Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.06.28. 13:58:26
@Tehetetlen Dodó: hja, csakhogy az önkormányzati választás már közeleg. A leghálásabb kampánytéma meg a fölöslegesen adagolt magas labda.
evil overlord (törölt) 2010.06.28. 14:14:39
@everyday_normalguy: Minden esetben függetlennek kellene lennie (de ne Bauer mondja meg, hogy ki a független). A FIDESZ/KDNP-nek kellene egy kis önkorlátozást gyakorolnia, de úgy látszik, hogy nem hajlandó. Amikor rájönnek, hogy tévedtek, már késő lesz. C'est la guerre.
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.06.28. 14:26:57
@evil overlord: "A FIDESZ/KDNP-nek kellene egy kis önkorlátozást gyakorolnia..."
Egy ideje megy ez a mantra, csak közben kihagy az emlékezet. Antall és az első Orbán kormány is megtette, az eredmény közismert. Csak üdvözölni lehet, hogy mégegyszer nem óhajtanak belelépni ugyanabba a csapdába.
Egy ideje megy ez a mantra, csak közben kihagy az emlékezet. Antall és az első Orbán kormány is megtette, az eredmény közismert. Csak üdvözölni lehet, hogy mégegyszer nem óhajtanak belelépni ugyanabba a csapdába.
evil overlord (törölt) 2010.06.28. 14:51:04
@gloire: Nem az a bajom, hogy kiszórják a posztkomcsikat (tegyék csak, többek között ezért szavaztam rájuk), hanem az, hogy a nem képességek, hanem párthűség alapján töltik fel a helyeket. Ráadásul közben csinálják a balfaszságokat: Domokos körzetében új választás lesz (most találták ki, hogy Domokos legyen az ÁSZ elnöke?).
Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.06.28. 15:12:24
@Tehetetlen Dodó:
Ne ragadj le Kiss Ernőnél, amikor Gergényi haverja, mellesleg maffiózó a miniszter és sorba rakja vezető pozícióba a banfdatagjait.
Mire I Viktor koronázására kerül sor (az Új Rendszer a Királyság, természetesen), addigra a csőcselékbelövető karhatalom biztos kezekben lesz. Most nem gumilövedék lesz...
Az önkormányzatokból miért kellett kitiltani a civil jelölteket? Hogy az "OV pénzét" (az Állam Én vagyok!) osztogató helyi vezetők is OV emberei legyenek?
Ne panaszkodjatok, ő előre szólt, hogy Új Rendszer van.
Ne ragadj le Kiss Ernőnél, amikor Gergényi haverja, mellesleg maffiózó a miniszter és sorba rakja vezető pozícióba a banfdatagjait.
Mire I Viktor koronázására kerül sor (az Új Rendszer a Királyság, természetesen), addigra a csőcselékbelövető karhatalom biztos kezekben lesz. Most nem gumilövedék lesz...
Az önkormányzatokból miért kellett kitiltani a civil jelölteket? Hogy az "OV pénzét" (az Állam Én vagyok!) osztogató helyi vezetők is OV emberei legyenek?
Ne panaszkodjatok, ő előre szólt, hogy Új Rendszer van.
Google 2010.06.28. 15:13:16
Van, aki még hisz ezekben a mitikus "független emberekben"? Vannak ilyenek valahol?
Nem hittem volna!
Nem hittem volna!
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.06.28. 19:06:03
@Bell & Sebastian:
"Mennyit is lopott Zuschlag? Még a TOP ezren sincs rajta vele.
Példát statuálnak - reszkessetek Leiterjakabok!"
Az apróvad mellett a nagyvadakat is ritkítani kellene, mert teljesen felborul az erdő biológiai egyensúlya!:-/
ü
bbjnick
"Mennyit is lopott Zuschlag? Még a TOP ezren sincs rajta vele.
Példát statuálnak - reszkessetek Leiterjakabok!"
Az apróvad mellett a nagyvadakat is ritkítani kellene, mert teljesen felborul az erdő biológiai egyensúlya!:-/
ü
bbjnick
Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.06.29. 09:27:13
@bbjnick: annak tűnsz, persze. :)
Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.06.29. 13:01:38
@Alfőmérnök:
akkor felfedem a titkot. azért neveztük rondacsajnak, mert nem jött el egy bloggertalálkozóra és úgy ítéltük meg többen, hogy ez olyan, mint mikor egy rondacsaj pasizik a neten, azt' nem mer elmenni a valós találkára. :)
akkor felfedem a titkot. azért neveztük rondacsajnak, mert nem jött el egy bloggertalálkozóra és úgy ítéltük meg többen, hogy ez olyan, mint mikor egy rondacsaj pasizik a neten, azt' nem mer elmenni a valós találkára. :)
is 2010.06.29. 14:03:40
@asimo: "alkotmanyjogilag egyelore semmilyen olyan valtozas nem tortent,ami alapveto allampolgari jogokat veszelyeztetne vagy ne lenne ismert mas demokraciakban(ha rendesen korbenez az ember). "
a demokracia egy svajci ora, sok fogaskerekkel. nem lehet barmilyen fogaskerekekbol svajci orat epiteni. lehet tobbfele orat epiteni, tobbfele fogaskerek-szettbol. de a szetteken belul nem lehet valogatni, hogy egyikbol harom fogaskerek, a masikbol meg meg ketto, a harmadik szettbol a maradek. most pedig ez tortenik, es ez jelenleg meg csak zavaros, de aki erti, az mar latja elore, amikor az ora meg fog allni, de legalabbis nagyon fog nyikorogni, az idot meg meg csak veletlenul sem fogja pontosan mutatni.
a demokracia egy svajci ora, sok fogaskerekkel. nem lehet barmilyen fogaskerekekbol svajci orat epiteni. lehet tobbfele orat epiteni, tobbfele fogaskerek-szettbol. de a szetteken belul nem lehet valogatni, hogy egyikbol harom fogaskerek, a masikbol meg meg ketto, a harmadik szettbol a maradek. most pedig ez tortenik, es ez jelenleg meg csak zavaros, de aki erti, az mar latja elore, amikor az ora meg fog allni, de legalabbis nagyon fog nyikorogni, az idot meg meg csak veletlenul sem fogja pontosan mutatni.
is 2010.06.29. 14:07:22
@Arma Gedeon2: "az Új Rendszer a Királyság"
ez oriasi tevedes. az uj rendszer a bolsevizmus. ez mar a parton belul megvan, a Part most mar az egyeduli kormanykepes ero, nemzetunk vezeto ereje, kizarolagosan. a Part kaderei kerulnek az allami posztokra, part es allam egy es ugyanaz. allampart, partallam. ennek minden jelenseget laboratoriumi tisztasagban mutatjak fel. meg a kivetelek is a bolsevikokat idezik: disznemparttag, hoyg legyen mire hivatkozni.
ez oriasi tevedes. az uj rendszer a bolsevizmus. ez mar a parton belul megvan, a Part most mar az egyeduli kormanykepes ero, nemzetunk vezeto ereje, kizarolagosan. a Part kaderei kerulnek az allami posztokra, part es allam egy es ugyanaz. allampart, partallam. ennek minden jelenseget laboratoriumi tisztasagban mutatjak fel. meg a kivetelek is a bolsevikokat idezik: disznemparttag, hoyg legyen mire hivatkozni.
is 2010.06.29. 14:53:06
ja, a posztnak nem feltetlenul a USDHUF arfolyamot kellene cimnek adni ... bar lehet, hogy ez a CHFHUF lesz hamarosan ...
Tündér_Lala 2010.06.29. 15:43:30
@is: A hasonlat jó és egyben mutatja a dolog visszáságát.
A médiát az ötödik hatalmi ágnak mondják. Mint ilyenbe igenis szükséges fékeket beépíteni. Ezen a területen pedig kifelejtettek néhány fogaskereket, ez pedig torzulást okoz.
A sajtószabadság szükséges és jó dolog, de az nem megy, hogy ezzel a joggal visszaélve bármilyen ocsmányság vagy hazugság leírható legyen. Fékek kellenek.
Amerikában a kis újság nyakába olyan sajtópert akasztanak amibe akár tönkre is mehet, a nagyok pedig vigyáznak a preztisükre. Nálunk két év után hoznak egy ítéletet amit az ötödik oladalon lehoznak egy körömnyi hírben helyreigazításként. (Hiányzó fogaskerék.) Ez nem visszatartó erő.
Ezeken kívül pedig - miután a botrányos cikkek nyomán nő az eladott példányszám pénz, pénz, pénz - a tisztesség és a moralitás sem tud szerepet kapni.
Végsősoron a kellő korlátozás nélküli (sajtó)szabadság (sajtó)szabadosságba fordul és ez nem kívánatos. Valmit kezdeni kell a területtel és erre látunk próbálkozást.
(Az amerikai rendszer sem jó, mert a kapzsiság miatt elképesztő torzulásokat jelenthet. Lásd aaz elképesztő méretű kárpótlási pereket az orvosok, a gyártók, a sajtó, vagy a MÁV ellen hajánál előcibált baromságok mentén.)
A médiát az ötödik hatalmi ágnak mondják. Mint ilyenbe igenis szükséges fékeket beépíteni. Ezen a területen pedig kifelejtettek néhány fogaskereket, ez pedig torzulást okoz.
A sajtószabadság szükséges és jó dolog, de az nem megy, hogy ezzel a joggal visszaélve bármilyen ocsmányság vagy hazugság leírható legyen. Fékek kellenek.
Amerikában a kis újság nyakába olyan sajtópert akasztanak amibe akár tönkre is mehet, a nagyok pedig vigyáznak a preztisükre. Nálunk két év után hoznak egy ítéletet amit az ötödik oladalon lehoznak egy körömnyi hírben helyreigazításként. (Hiányzó fogaskerék.) Ez nem visszatartó erő.
Ezeken kívül pedig - miután a botrányos cikkek nyomán nő az eladott példányszám pénz, pénz, pénz - a tisztesség és a moralitás sem tud szerepet kapni.
Végsősoron a kellő korlátozás nélküli (sajtó)szabadság (sajtó)szabadosságba fordul és ez nem kívánatos. Valmit kezdeni kell a területtel és erre látunk próbálkozást.
(Az amerikai rendszer sem jó, mert a kapzsiság miatt elképesztő torzulásokat jelenthet. Lásd aaz elképesztő méretű kárpótlási pereket az orvosok, a gyártók, a sajtó, vagy a MÁV ellen hajánál előcibált baromságok mentén.)
Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.06.29. 20:22:54
@bbjnick: természetesen ezzel tökéletesen tisztában vagyok és minden tiszteletem a tiéd, ezt őszintén mondom. :)
Az utolsó 100 komment: