Új rendszer – Ilyen ország pedig nincs CCXXXIV.
2010. június 27. írta: TuRuL_2k2

Új rendszer – Ilyen ország pedig nincs CCXXXIV.

  A rendőrtisztin végzett hallgatókhoz szólva Orbán Viktor úgy fogalmazott: kivételezett helyzetben vannak, hiszen tanulmányaikat még egy régi rendszerben kezdték, de egy új rendszerben, a magyar emberek által idén áprilisban megalapított nemzeti együttműködés rendszerében fejezik be, és ebben kezdik meg rendőrtiszti pályájukat.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr42113330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2010.06.27. 13:04:43

Orbán teljesen össze-vissza beszél a rendszer és rendszerváltás témáról. Lásd:

fideszfigyelo.blog.hu/2010/05/26/regebben_meg_orban_szerint_is_volt_rendszervaltas

Bence24 (törölt) 2010.06.27. 13:10:34

Orbán Viktor egy nagyon komoly politikus. Gondolom mindenki azért szavazott a Fideszre, hogy aztán Navracsics végezze a valódi munkát, OV pedig:
1. nyaralásából írja meg, ki legyen a KE
2. újbeszél kialakításával próbálkozzon, ami azért hiteltelen, mert ő nem új ember a politikában, egészen áprilisig a "régi" beszédmódot alkalmazta.

Véleményem szerint ebből a szempontból pofátlanság, hogy OV volt a jelölt és lett a miniszterelnök, mivel gyakorlatilag kiemelte magát a kabinetből.

freehckr 2010.06.27. 13:13:36

...annyira nem új ez a rendszer ha 25-30 éves fiatal jobbikos politikusok akadnak fenn a titkosszolgálat hálóján, és nem például a Kádár-korszak miniszterhelyettesei, az MSZMP KB alosztályvezetői, a KISZ KB egyetemi és főiskolai tanácsának egykori elnökei, vagy akár az előző nyolc év kormányának tagjai, államtitkárai...

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.06.27. 13:33:46

újbeszél régibeszél összevetés nemforradalom állítás gondolatbűn stop.

Oblomov 2010.06.27. 13:38:26

"A végzett 110 hallgató a Kapisztrán téren, a Szent Korona másolata előtt tette le az esküt."

Mi a manó! (Ez utóbbi igazi-e volt, vagy az is csak másolat?)

d ö m ö t ö r 2010.06.27. 14:01:59

Ennek a bejegyzésnek mi a relevanciája, és miért ebben a rovatban van?
Ha jól emlékszem ezt kommunikálják már 2 hónapja...
Ez olyan mint mikor az ókonzervatív forradalom-definíció alapján kritizáltátok amit OV mondott, figyelmen kívül hagyva, hogy Orbán a 21. században talán mást ért az adott fogalom alatt mint anno Burke... na mind1.
Sajnos elég szánalmas bejegyzések is vannak néha ezen a blogon...
De ha ti ettől a cinikus destruktivitástól érzitek magatokat MÉRSÉKELTNEK akkor hajrá

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.27. 14:20:06

Hol lehet abból a szerből szerezni, amit Orbán nyomat? Kipróbálnám.:D

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.06.27. 14:23:12

@d ö m ö t ö r: így van, forradalom-értelmezésre ma már csak OV jogosult, minden eltérő felfogás vagy kritika "cinikus destruktivitás", szektariánus, elhajló magatartás. Magyarországon az elmúlt két hónapban forradalom történt, eltűnt a régi rendszer és itt az új rendszer, így van, ezt mindenki látja, tapasztalja, érzékeli.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.27. 14:30:46

@freehckr:

Ez mocskosul bebaszott nektek.:)

_astronaut 2010.06.27. 14:31:54

wuhhah. Most még csak az Újbeszélt nyomja, de milesz, ha eljut a duplabeszél leckéig?:)

d ö m ö t ö r 2010.06.27. 14:43:52

"csak OV jogosult"
én nem mondtam, hogy nem vagy jogosult, csak hogy hülyeségeket írtok kb. a nol és stop.hu színvonalán...
A Békés-G.Fodor vita pl. teljesen értelmes - de amit ti csináltok az nem érvelés, nem vita még csak nem is szkepszis, hanem öncélú fikázás...
Ha többre tartjátok magatokat mint a 168 óra, akkor írjatok kritikákat pl ezekről:
www.szazadveg.hu/files/kutatas/5.pdf
www.szazadveg.hu/files/hirek/4.pdf

janos444 2010.06.27. 14:44:50

@d ö m ö t ö r: minden tekintélyuralmi rendszer és azok lelkes hívei "destruktívnak" szokták nevezni a rendszer megnyilvánulási formáit bíráló megjegyzéseket, stílust vagy akár művészeti irányzatokat. Így volt ez a Kádár-korban is. Persze lehet utálni a vitát, sőt rendőri eszközökkel elfojtani, de onnantól kezdve tessék beszüntetni holmi "demokrácia" meg "szabadság" és hasonlók emlegetését.

freehckr 2010.06.27. 14:45:46

@El Topo (Sgt. Elias):
...ez a fajta mentalitás amibe egyre jobban lovalja magát a Fidesz (lásd a káderpolitikájukat, vagy éppen a fent általam megemlített "a titkosszolgálatok felhasználása politikai ellenfelek ellen" című fejezet... de akár Orbán mára egyre ködösebb kijelentéseit) inkább az MSZP-nek "b*szott be" még amikor a posztkommunisták voltak kormányon... lett belőlük mára egy 5-6%-os párt, többek között a hasonló allűrjeik miatt.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.06.27. 15:02:03

Kicsit sok már et a folyamatos új rendszerezés ... kurvára nem változott semmi, sőt

Sólyom, Bajnai, Katona
helyett
Schmitt, Orbán, Kövér

martonx 2010.06.27. 15:05:47

Mitől lett új ez a rendszer? Most mások fognak 4 évig lopni? Ovinak fel kellene már ésszel érni, hogy ha mást is szeretne, mint 4 évig lopni, akkor tenni is kellene valamit. Mondjuk értelmes gazdaságpolitikát csinálni, csökkenteni a nyugdíjakat, csökkenteni a segélyeket. Nem pedig maszatolni erre-arra, közben pedig forradalomról, meg nemzeti fisz-faszról elmélkedni.

tevevanegypupu 2010.06.27. 15:13:33

@d ö m ö t ö r:
Negy hete vannak kormanyon. Kis turelmet talan elvarhatnanak, a masik kormany nyolc ev alatt nem csinalt semmit, illetve amit csinalt attol tonkrementunk es ezert nincs most a jobboldalnak szabad mogastere. Szoval egy kis szerenyseget, egy kis onkritikat elvtarsak..

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2010.06.27. 15:16:26

No, mi van, kezditek érezni, hogy a Fidesz (és elsősorban Orbán) nagyon hamar és nagyon provokatívan elmegy a lehető legrosszabb irányba? Bár óvatosan, de elkezdtetek posztolni némi kétséget aziránt, hogy Ártunk és Ormányunk minden tengerparti csuklását szentbeszédnek kéne venni...

Orbán nagyon rossz irányba halad - de a Mandiner talán visszatalál ahhoz a hanghoz, amelyért olvastam. Mindenesetre ha nem így lenne, akkor legyetek szívesek tiltsatok ki ti is - most kaptam meg a Jobbklikk kitiltó üzenetét, miután le merészeltem a sokadik Jobbik-ekézés után Békés Mártonnak írni, hogy lehet, hogy nyalni nagyon finom, de vajon miért egy ötvenfős kis ellenzéki párt foglalkoztatja, miért nem az, hogy Orbán a választás előtt pár nappal, a bolgár tengerpartról üzengeti meg, hogy ki legyen a (kampányban soha fel nem vetett) köztársasági elnök...

Mindaz, amit Orbánról sejtettem, egyre inkább igazolódik. Belestresszelődött a két nyert helyzetből bukott választásba, és nem azt szűrte le, hogy Kaya Ibrahim és privát borgazdálkodás nélkül kellett volna, hanem azt, hogy a hatalmat vasmarokkal kell megragadni, bármilyen erkölcsi skrupulus nélkül. Ez pedig nagyon nagy baj...

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.06.27. 15:22:10

@Molnargoreny: ebben a forradalom dologban a kezdetektől kétségeink vannak, ezt meg is írtuk:
mandiner.blog.hu/2010/05/22/forradalom_helyett_2

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.06.27. 15:50:05

@rajcsányi.gellért (ergé):

Nem a forradalommal, mint olyannal:-), van itt a probléma. A koncept hibás:-) Olvassátok el figyelmesen a kötcsei beszédet, ott már ott van minden, aminek nem kellene ott lennie:-/

A jobboldali értelmiség nagy szégyene, hogy hagyta...

Ajánlott irodalom:

magyarido.blog.hu/tags/k%C3%B6tcse

ü
bbjnick

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.06.27. 15:51:23

@rajcsányi.gellért (ergé): a tárcák közt már tényleg így mehet a kommunikáció! :DD

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.06.27. 15:54:46

Szív küldi szívnek:-)

Orb*n V*ktornak küldi bbjn*ck későkádárkori közös élményeik felidézésére:

www.youtube.com/watch?v=8Xjg7cCf5KE

ü
bbjnick

Alfőmérnök 2010.06.27. 15:58:37

@szamárfül/pável: Ez jó beszólás volt, nyuszifül! :D

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.06.27. 16:03:47

@Alfőmérnök: he?
a nyuszifület már sztem megbeszéltük... most nem fejtem ki újra, mecscet nézek, de ezért egy sípcsontot kérnék.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.06.27. 16:05:35

amúgy állítólag kurva nagy stáb melózik ov körül, egy koponya sincs aki ilyenkor beszóljon, vagy kihúzassa a szövegből?
Kündüt is felvették??

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.06.27. 16:11:49

Sztem teljesen rendben van a beszéd. Nem ezt kommunikálják már úgyis jó pár hónapja? Úgy rémlik beszédek közben lelkesítő dolgokat illik mondani.

Arra célzott hogy a rendőrség egészen más lesz és ők már ebben az "egészen" más időszakban kezdik meg munkájukat. Ebben benne van rendőrség tekintélyének visszaállítása stb...

Egy utcában sincs a régebbi "Ilyen ország pedig nincs" -posztokkal.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.06.27. 16:12:32

@szamárfül/pável:

Én már egy ideje azon töröm a fejem, hogy nem tudatos munka eredménye-e ez a ... (?)

Ez tkp. egy teszt: aki a "próbákat" kiállja, mindent szó nélkül keresztbe lenyel és egyszer sem kérdez vissza, no, az a mi emberünk:-/

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.06.27. 16:14:02

@bbjnick:

keresztbe lenyel=keresztbe'lenyel

Alfőmérnök 2010.06.27. 16:15:15

@szamárfül/pável: Szerintem sem kéne hagyni, hogy ennyire elpuskázzon valamit.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.06.27. 16:18:05

@bbjnick: elég szörnyű lenne.
akkor végünk.
szinte igaza lesz Vonának, hogy a kétharmad tkp. jobbikos: nagyon fideszes tkp tényleg látens jobbikos.
ahogy a szadeszosok és a szocik is átlógtak egymásba - mint amikor összefolyik két egysejtű...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2010.06.27. 16:49:46

@rajcsányi.gellért (ergé): nézd, nekem nem csak a forradalomban vannak kétségeim. Elég világosan kifejtettem, hogy Orbán egy normális demokráciában nem is indulhatott volna már (mert két bukta után vezércsere van), itt meg ehhez képest egy kvázi-személyi kultusz van már körülötte.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.06.27. 17:06:27

@szamárfül/pável: jav. "nagyon sok"

...
más
vak partjelzőknek nem kínálunk menedékjogot?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.06.27. 17:30:17

@szamárfül/pável:
srácok, én régóta és sokszor szóltam, csak majomkodtatok válaszul. a fidesz nem az aminek gondoltátok. ki lehet hátrálni, el lehet hagyni az országot, be lehet lépni az elempébe. a fidesz sokkal inkább jobbik, mintsem azt ti szeretnétek.
mondom mióta, hogy diktatúra lesz, a hozzá való keretekkel, ideológiával etc.
és egy személyes vallomás: örülök neki! :))

egrized 2010.06.27. 17:43:46

szerintem a mandíner egy jobbliberál f@szfejeket tömörítő társaság! alapítsatok pártot! mondjuk foglaljátok el a zelempét! már ott van az elek pista is!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.06.27. 17:53:07

@Grift:

A diktatúrával az égvilágon semmi baj nincs, ha az jóféle diktatúra. Mondjuk neofalang:-) Esetleg egy jó kis neonacionalista kereszténykurzusos féldiktatúra:-)

Én is kedvelem az absztrakt örömteli szokásokat. No de ez mi ez?:-D Papírnadrág?

ü
bbjnick

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.27. 17:57:30

@Grift:

Én már régen mondtam.

Azt hiszem én partizán leszek.

egrized 2010.06.27. 18:07:04

@egrized: bocs, tisztelet a kivételnek. rg nem az.

stratez 2010.06.27. 18:17:40

Rosszkedvűen állapítja meg az ember, hogy Viktorunk fárasztóbb, mint 8-12 évvel ezelőtt. Mitől új a rendszer, csak nem attól, hogy ezután a köztársasági elnökeinket a bolgár tengerparton jelöljük ki.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.27. 18:18:14

@Αρχων:

De semmi buzulás!:D

Valami minimális gyakorlatod van-e?

Tündér_Lala 2010.06.27. 18:28:04

Mi van itt parasztlázadás ?

asimo 2010.06.27. 18:52:09

@Grift: a Fidesz tul nagy konglomeratum ahhoz,h ezt a meccset eldontottnek vehessuk.ugyanazt a hibat kovetnenk el akkor,mint Vasarhelyi,Debreczeni es tsai(huje nyilatkpzatokbol huje kovetkeztetesek kategorikus levonasa).ebben csak egy-ket ev mulva lehet allast foglalni tisztesseggel,alkotmanyjogilag egyelore semmilyen olyan valtozas nem tortent,ami alapveto allampolgari jogokat veszelyeztetne vagy ne lenne ismert mas demokraciakban(ha rendesen korbenez az ember).

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.06.27. 19:26:42

Minden kormánynak megvan a maga mantrája. Arra lehet legyinteni, lelkesülni, továbbtekerni, ásítani, mentegetni, abzugolni.

Végső soron aztán úgyis a szavak mögötti tettek és eredmények lesznek az igazán beszédesek.

Bell & Sebastian 2010.06.27. 19:37:26

Kérem szépen, ilyen jókat már régen nem röhögtem a tisztelt hozzászólókon!
Nagyon köszönöm, majd meghálálom! :)))

1., "Valami minimális gyakorlatod van-e?"
2., Putty-putty
3., RG, Szamárfül

& a többiek... THX!

Tehetetlen Dodó 2010.06.27. 19:57:03

Istenuccse, kezdem röstellni magam: hiszen akkor én nem vagyok demokrata!
Mert én bizony azt szeretném, hogy a rendőrségen belül is legyen végre rendszerváltás, rugdossák ki a fenébe a fletoid rendőrállami kezdemény főkolomposait, állítsák vissza eredeti funkcióit (értem alatta például a közrend és közbiztonság védelmét, nem pedig az ellentétes pártállású ünneplők terrorizálását) és a személyi állományt cseréljék elhivatott, pártfüggetlen, szakmailag jól képzett emberekre.

(Biztosan én vagyok a hülye, ha ezt hallottam ki (vagy szeretném kihallani) OV beszédéből).

nonest 2010.06.27. 20:20:44

Orbán Viktornak megártott a bolgár meleg...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.06.27. 20:50:10

Gyurcsány feleséget szerzett Bulgáriából, én hasmenést...
Orbánnak mi juthatott?

Thulsa Doom (törölt) 2010.06.27. 21:07:12

Viktor teljesen megzakkant. Nem ebben a világban él.
Lehet, hogy megátkozták a komcsik és a végén még tényleg egy bécsi idegklinikán fogják kezelni az ágyhoz szíjazva.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2010.06.27. 21:13:18

Rendőrség helyett forradalmi gárdát!

KóserKároly 2010.06.27. 21:21:41

@Hepci: És ingyen műfaszt mindenkinek? Körülbelül ilyen színvonalú volt a megnyilvánulásod. Köszönjük az építő hozzászólást.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.06.27. 21:33:33

@Grift: magát fogják legelőször elvinni, grift uram.
nagyot nagyot fog még nézni egyszer...

addig is olvassa a Sötétéség délben-t, mert a jobbik lágereiben duródóra állítja össze a könyvtárakat, és ő még a Sicc!-nél tart!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.06.27. 21:35:06

@Bell & Sebastian: majd hozzon lőszert és faszoljon némi ellátmányt a hegyekbe', ha itt az idő.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.06.27. 21:36:01

@nonest: már elsütöttem, de a tumbleren nem lát senki :(
nem az a "szófia beszéd" a nyelvünkön?!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.06.27. 21:37:03

@d ö m ö t ö r:

EZAZZZ!!! Így már világosabb.

Szóval ebben a kifőzdében készült ez az emészthetetlen kotyvalék? Szóval a Századvég "bűne" ez a mostani "zavar"?

Furcsa mindenesetre. Orb*nt autonómabb személynek gondoltam, minthogy így, egy az egyben, benyelje és kritikátlanul folytonfolyt felböfögje ezt az életképtelen gondolatkonstrukciót:-/ Persze, lehet, hogy csak annyi történt, hogy, mivel a célnak megfelel - erős legitimációt és nagy cselekvési szabadságot biztosít -, hát használja, s nem nagyon agyal rajta. A Nemzeti Együttműködés Rendszere ha nem is korlátlan, de majdhogynem korlátlan cselekvési szabadságot biztosít. Mindig lehet a hatalom forrására a népakaratra hivatkozni; mivel forradalmi átalakulás zajlik, a változásokat, átalakításokat nincs mihez mérni, hasonlítani; nincsenek "ideológiai kötöttségek", a kormányzati cselekvés célja egyedül a közjó (de mihez képest közjó az a közjó?): így nincs szükség magyarázatokra, a hatalom lépései gyakorlatilag számonkérhetetlenek; a kormányzati felelősség - mivel nemzeti együttműködés van - megoszlik a hatalomgyakorlók és a nép között.

Rövid távon ez nagyon kényelmesnek tűnhet a hatalom számára, hosszú távon azonban nagyon veszélyes a nemzetre nézve.

A magyar nemzet jelenleg legnagyobb betegsége a mindent átjáró, életveszélyes méreteket öltő bizonytalanság: ez a politika ezt a bizonytalanságot nem hogy oldaná, hanem mégjobban erősíti.:-/

ü
bbjnick

jan 2010.06.27. 21:39:36

Tudjátok mi a legszörnyűbb: ha a Fidesz tényleg olyan korlátolt (új rendszer mantra agyatlan ismételgetése stb.) és ügyetlen (gazdaságpolitikai kommunikáció stb.) lesz, mint ami az eddigiek alapján félő, akkor kire szavazunk 4 év múlva!?

Az LMP szimpi, de azért 4 év múlva még nem bíznám rájuk az országot...

freehckr 2010.06.27. 21:55:23

@jan:
Négy év? Hát az előrehozott választás már smafu?! :)

Thulsa Doom (törölt) 2010.06.27. 21:56:09

@d ö m ö t ö r:
Kösz hogy belinkelted ezt a két dokumentumot!
Ez tényleg történelmi jelentőségű. Talán majd egy szebb korban tanítani fogják a főiskolákon, milyen degenerált szövegeket tudtak kiizzadni magukból egy szánalmas rendszer szánalmas pártcsicskái.

flippant 2010.06.27. 21:56:42

"Két hét és rend lesz!"
"Nekem az IMF és az EU nem főnökeim!"
"Felelősségre vonások lesznek!"

Vitya! Elmész te a sunyiba!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.06.27. 22:02:17

Gyakorlatilag azt mondta, hogy ezentúl minden másképp lesz.
Politikusi közhely.

Alfőmérnök 2010.06.27. 22:20:49

@Doomhammer: Nocsak-nocsak. Visszatért a fotelforradalmár?

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.06.27. 22:31:10

"A rendőrtisztin végzett hallgatókhoz szólva Orbán Viktor" mondott ennél érdekesebbet dolgot is, hamár.

Másodszor hangzott el a "dezertőr" kifejezés. Először katonáéknál, most a rendőröknél, egyértelműen a gárda/jobbik szimpatizánsoknak, ez esetben konkrétabban a TMRSZ tagjainak címezve. Ha valaminek, ennek van üzenete.

Ennek fényében érdekes, hogy "forradalom" és "NER" -- bár mindkét kifejezés tulajdonképp tipikus és megszokott orbáni képesbeszéd -- micsoda reakciókat vált ki. Jó indok, vagy inkább jó ürügy, a rugalmas elszakadás megkezdéséhez azoknak,
akik végül is már rég erre vártak, ha jóllátom . )

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.06.27. 22:34:03

érdekesebbet dolgot = érdekesebb dolgot

ü
gloire

tewton 2010.06.27. 22:35:45

@gloire:
hát azért ebbe a forradalomba én már csak leginkább egy túlságosan elhasznált Antall-referenciát látok bele.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.06.27. 22:39:55

@Alfőmérnök:
Nem fog örülni a visszatérésemnek.
De az így van jól.
Ne is örüljön.

reality 2010.06.27. 22:42:54

@gloire: Tökéletes diagnózis!

Azt várom már, egy-két ember mikor fogja itt kijelenteni, hogy ők mégis csak az LMP-t preferálják. Jobb lenne előbb, mint később. Megspórolnának némi energiát és időt. :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.06.27. 23:18:21

@gloire:

Ezekkel a "forradalmakkal" és "NER"-ekkel nem az a legnagyobb baj, hogy nemigen szólnak semmiről, hanem az, hogy mit pótol vele a politika.

Nincs szó nemzetről, nincs szó kereszténységről, nincs szó történelemről, nincs szó nemzeti kultúráról stb. Légüres térben lebegünk, kiszolgáltatva a hatalom játékainak:-/

"Másodszor hangzott el a "dezertőr" kifejezés." --- írod.

Lesznek még itt (vagy már vannak is?) koncepciós perek:-( A Fidesz könyörtelenül el fogja lehetetleníteni a Jobbikot, ha hegemóniáját veszélyeztetve látja tőle. (Nemrég hallottam egy tévébeszélgetést, ahol felemlegették a Horthy-rendszer nyilasok ellen megkonstruált koncepciós pereit és titkosszolgálati akcióit...:-))

ü
bbjnick

freehckr 2010.06.27. 23:20:49

@bbjnick:
... az 50-es évek koncepciós pereiről nem hallottál tévébeszélgetést? ;)

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.06.27. 23:27:56

A gárda ellen több bírósági itélet született. Ez van ez ellen nem lehet tenni.

Aki rendőr/katona az nem tartozhat más szervezetbe. Az ilyesmit nevezik más országokban biztonsági kockázatnak. Ha pl egy rendőrről kiderül hogy a "Fehét bőr hajnala eljő" nevű szervezetnek a tagja akkor azonnal repül. Kockázat...

Így érhető a dezertőrös beszéde. aki belép a rendőrségbe/hadseregbe az elkötelezi magát egy eszmének - rendszernek. Az ilyennek nem jó ha másfele is kacsingat. Esetleg egy olyan szervezet felé ami éppen be van tiltva bíróságilag. Ez van más országokban is...

picur3ka 2010.06.27. 23:35:57

@Molnargoreny:

Osz' ki mondta, hogy ez normalis demokracia?

Elbasztam mindent kormany mikor mondott le?

picur3ka 2010.06.27. 23:39:31

@El Topo (Sgt. Elias):

Azok mar 70 eve ellenseg ebben az orszagban.

Mi orulunk ezen fajta diktaturanak, vegre, a sok veres koztarsasag utan.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.06.28. 00:50:39

@freehckr:

De igen. Csak azért emlegettem a Horthy-érát, hogy jelezzem, a koncepciós perezés nem komcsi privilégium.

ü
bbjnick

Bell & Sebastian 2010.06.28. 02:27:28

@gloire:
Mondjuk elég logikus egy autokratától a népi-rebellisek ütése-vágása. Azonnal kínálja a menekülést is (az LMP -be) a kiábrándultaknak, ha már egyszer besegítette őkelmééket.

Korai még lepattanni, hiszen a zenekar még csak a prelúdiumnál tart. Meg aztán a tapasztaltabbak nem abból ítélnek, amit hallanak.

A rendőrök és katonák különösen így vannak ezzel. A többi hatalmi ágat csendesebben verik puhára, pedig ott van aztán igazán dezertőr - többségben.

@bbjnick:
Mennyit is lopott Zuschlag? Még a TOP ezren sincs rajta vele.

Példát statuálnak - reszkessetek Leiterjakabok!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.28. 07:39:10

@picur3ka/mesterhazymiklospart:

Sajnálom, én meg mindenféle diktatúra ellensége vagyok. A jó diktatúrákat sem állhatom.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.06.28. 08:07:38

@szamárfül/pável:
csacsi maga, szamár! hiszen az inkább jobbik fidesz, a jobbikosokkal fogja először feltölteni a lágereket. én meg addigra csetnik vajda leszek, ha ezek meg itten partizánok. :)
de egy valamit nagyon jó lesz. végigkövetni ezen a blogon. a blogisták nagy részének látványos pofáraesését, a kiábrándulás sikolyait. a szerencsések esetében a férfivá érést, mások esetében a nemváltó műtétet. :)

tölgy1 2010.06.28. 08:23:59

@Grift: a bloggerek szegények és lelkes kommentelők azt hiszik valami különös oknál fogva, hogy a politika olyan mint amit ők itt csinálnak: mindenki következmények nélkül pofázhat, bármit, és sosincs döntés, senkit nem kényszerítenek semmire.
Egy hasonlóság biztosan van: akinek nem tetszik, az elmehet, végtére is EU tagok vagyunk.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.06.28. 08:51:42

Érdekes dolog végignézni, ahogyan az általam kedvelt és nagyrabecsült, egészen különböző indíttatású és meggyőződésű értelmiségiek mérgelődnek azon, hogy Orbán nem az ő elképzeléseik és elvárásaik szerint teszi a dolgát. Pedig ehhez kérem, aligha hozzá nem kell szokniuk. Orbánnak egy országot kell irányítania és átformálnia, olyan dolgokat kell mondjon és tegyen, amelyek tízmillióhoz minél jobban közelítő számú embernek adnak reményt és biztonságérzetet, és ez nem okvetlenül esik egybe az értelmiségi prioritásokkal. Nem gondolnám például, hogy a nemzet derékhadának keze megremeg a reggeli kávéivás közben, ha arra gondol, hogy Schmitt Pál majd nem szemléli olyan skrupulózus alkotmányjogászi alapossággal a meghozott törvényeket és egyáltalán az ország eseményeit, mint Sólyom elnök úr tette.
Egy országot irányítani más, mint véleménymondói körökben jófejnek lenni. Orbán nem hercigeskedésre kapott felhatalmazást, hanem arra, hogy végre normális irányba fordítsa az ország dolgait. A mikiegérkedés kerülendő, én csak ezt mondom.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.06.28. 09:13:40

mikor ungár klára reggel a tvben (de egyáltalán, hogy kerül oda? ő még valaki?) arról panaszkodik, hogy a családi adózás tulk. a gyermektelenek adóztatása és mint ilyen alkotmányellenes, úgy, hogy erőből tettek érte, hogy az elmúlt 20 évben rohamosan csökkenjen magyarországon a magyar lélekszám, akkor LESZAROM, hogy ovi, akár bulgáriából üzeni meg, hogy schmidt legyen a KE.
sőt! helyesen tette.

tölgy1 2010.06.28. 09:18:00

@Elpet: @vero: stb.
A mandiner keresi a hangját.
Szeretné elkerülni az udvari média bélyeget, amit nem fog, és önmagában nem is feltétlenül baj, ha az. (Amennyiben az udvar jól kormányoz.) Próbál kritikus lenni, de eddig csak a ballib (véletlenül sem a Jobbik) ellenzék szövegeit vette át, ami szerep- és közönségtévesztés.

Tündér_Lala 2010.06.28. 09:26:36

Kéremszépen, valamilyen elképzelése mindenkinek van. Az egyik fallangizálna, a másik papositana, más iparosítana vagy mezőgazdaságosítana, valaki meg mégjobban elkuratná az országot a patással.
Nos minden ki fog az elképzelései nyomán részeredményeket tapasztalni. Azután meglátjuk, hogy egészében mi sül ki a Zorbán politizálásából.

evil overlord (törölt) 2010.06.28. 09:42:48

@Elpet: Feltehetően azért morognak, mert Orbán egyes cselekedetei nem elegánsak. A posztkomcsik végleges elintézéséhez nem kell átvenni módszereiket.

@tölgy1: A jobbközép nem igazán vevő a Jobbik stílusára. BTW, egy ős KDNP-s barátomnak ugyanaz a véleménye a Köztársasági és az ÁSZ elnökről, mint a mandiner szerzőinek (ez természetesen nem reprezentatív minta, de bizonyára nem egyedi eset).

tanarseged ur 2010.06.28. 09:47:56

@Tündér_Lala: Meglátjuk. Ha jól kormányoznak, ha nő a GDP, ha nő a foglalkoztatottság, ha gyarapodik a magyar népesség, ha erősödnek a hazai vállalkozások, ha színvonalasabb és hatékonyabb (és kisebb) lesz az állam, ha csökken a korrupció, ha gyakoribb és kifizetődőbb lesz a tisztesség, ha összességében jobban mennek majd a dolgok, akkor bizonyára sok minden el lesz nézve nekik.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.06.28. 09:54:50

Nyugodj meg @bbjnick: , beindult a konszolidáció rögös folyamata. Csak most az első lépésekhez nem Prónayk és Héjjas Ivánok kellenek, hiszen változnak a korok, változnak az eszközök. Ha kiépülnek az első hídfőállások, majd lesz szó kereszténységről, történelemről, nemzeti kulturáról egyebekről.
Türelem! :)

ps. ha pedig mégsem lesz igazam, akkor nagyon rábaszarintunk.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2010.06.28. 09:56:36

@evil overlord: bizonyos esetekben nem lehet kíméletesnek lenni a férgekkel. De ez nem olyan látványos szembeköpéseket kíván, mint Domokos kinevezése ÁSZ-elnöknek vagy egy médiaprokonzul kinevezése 9 évre. Mindennek megvan a riseliői útja is, amikor hiába óbégatnak az érintettek, a közönség nem is érti, mi a bajuk...
Amíg csak a Bolgárgyörgy és a Vásárhelyimária cirkuszol, addig a dolgok a lehető legjobb mederben folynak az ország szempontjából. Ha viszont néhány héttel a kormányzás megkezdése után már a Fidesz mérsékelt, de nem egyoldalúan elfogult támogatói is óbégatnak, talán érdemes elgondolkodni. Ha az még szokás OV környezetében.

Maisie MacKenzie 2010.06.28. 09:58:54

1988-89-ben kétségkívül volt egy rendszerváltás, de csak addig jutott, hogy milyen NE legyen a rendszer, de 20 évig nem volt arra válasz, hogy igazából milyen legyen az új rendszer.

Most 2/3-dal meg lehet határozni az új rendszer arcát, amály fazont ad Magyarországnak hosszabb távra.

evil overlord (törölt) 2010.06.28. 10:15:24

@Hepci: Épp az a gond, hogy a látványos esetekben pont nem férgekről van szó: Sólyom és Kovács nem szoci ügynök, és ahelyett, hogy keresnének köztiszteletben álló, konzervatív (de nem pártkatona!) embert a helyükre (hamár nem őket akarják), berakják a saját bólogatójánosaikat.
A hasznos idiótákat pedig a mogyicsap elzárása után békén kellene hagyni, így nem tudnak mártírkodni.
Bár ha Orbán ősszel el akarja veszíteni Budapestet, az nem az én bajom.

suski 2010.06.28. 10:21:41

@Tehetetlen Dodó: "és a személyi állományt cseréljék elhivatott, pártfüggetlen, szakmailag jól képzett emberekre."

Na ja, már csak az a kérdés, hogy honnan akasztanak le ilyen embereket.
Pl. nem tudom, hogy a részegen törő-zúzó, majd hazudozó Kiss Ernőt most akkor visszavették vagy nem?

Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 10:27:46

@Gasper: Na ja.
Sajnos a demokratikus jogállam visszaállításához szükség van antidemokratikus (vagy annak tűnő) lépésekhez.
Ha már 20 évvel ezelőtt elmulasztottuk ezeket.

Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 10:28:51

@suski: Ha jól tudom, KE tanácsokat fog adni, abban erős.
Hálistennek nem lesz pozícióban, így nem kell példát mutatnia.

jan 2010.06.28. 10:36:41

@Elpet: ez oké, csak akkor tényleg fordítsa is normális irányba az ország dolgait. ha ezt megteszi, én részemről el bírom viselni a Nemzeti Együttműködés Rendszere és Schmitt Pál szintű baromságokat.

Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 10:39:28

@Elpet: @jan: Ebben bízom én is.
Ha mégsem így lenne, akkor a B variáns következik be, ahogy @Gasper: foglalta össze iménti utóiratában.

suski 2010.06.28. 10:49:28

@Tehetetlen Dodó: erről beszélek: hát ennyire nincsenek feddhetetlen emberek, hogy egy ilyen faszi tanácsaira szorul a rendőrség? Ennek pont az az üzenete az összes rendőr számára, hogy bármit megengedhetnek maguknak. Ennyi erővel Gergényit is visszavehetné, az is biztos nagy szakértő.

Chicano 2010.06.28. 10:55:14

Döbbenet ez a zorbán. Tényleg ilyeneket mondott? Aztán ha emiatt 300 ft lesz a juró és nyújorkban majd esik a tőzsde azt majd megint a kisnyugdíjasok fogják megfizetni. Szégyen!

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.06.28. 10:56:39

@Tehetetlen Dodó: személyes véleményem szerint nincsen szó antidemokratikus, vagy annak látszó döntésekről, inkább bizonyos értelmiségi lelkeket bántó lépések zajlanak. Azért ne felejtsük el, hogy egy totálisan destruktív nyolc év van mögöttünk, benne egy mélységesen cinikus és autokratikus gyurcsányi fél évtizeddel. Akkor hol volt sokak érzékenysége?
De könyörgöm! Szarjuk már végre le mind a posztkádári értelmiség szenzibilitását. És egyáltalán, felejtsük már el ezt a sztálinizmusban gyökerező definíciót, hogy "értelmiségi".

Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 11:02:00

@Gasper: Egyetértünk.
Sőt, megnyugodtam, már lelkem mélyén azt hittem, nem is vagyok demokrata, mert azt szeretném, hogy takarítsák ki végre ezt a posztbolsi-álliberális mocskot.
Én végülis erre adtam a voksomat.

Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 11:06:31

@suski: Nyugalmazott rendőrtiszt osztálytársam mondja, hogy Ernő nagy koponya, csak szétitta magát.
Sajnos az a helyzet, hogy Fletó meg Gergéyni idején szétverték a rendőrséget, a derékhad elmenekült, alig van tapasztalt aktív tiszt. Kiss Ernővel csak életviteli és nem politikai problémák voltak, nem úgy, mint Gergényivel, úgyhogy a kettőt nem hasonlítanám össze.
Nekem szimpatikusabb egy részeges szakember, mint egy józan terrorista.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.06.28. 11:20:18

@Tehetetlen Dodó: lehet bármilyen jó koponya, elég gáz egy olyan tanácsadó, akit tökrészegen zokogva, egy szál nyelesnaciban szednek össze éjszaka a Budakeszi úton. :)))

Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 11:22:43

@Gasper: Nézd a dolog pozitív oldalát: legalább gatya vót rajta.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.06.28. 11:32:00

@tölgy1:
biztosan igaza van a hangkereséssel, abban meg végképp, hogy a nagy keresésben éppen véletlenül baloldali szövegeket gurguláznak, de nem teljes az igazsága. ezek a fiúk mindig is a hollán utca és a gizella sarkán álltak. néhány kivételtől eltekintve.
régen is, sokszor is a fejükre olvastam. eljött az idő, hogy ők maguk igazolják ezt. és igazolják.

suski 2010.06.28. 11:32:52

@Tehetetlen Dodó: nekem sem a részegség a fő problémám, hanem hogy utána mit hazudozott össze, a bíróságon is. Emellett ráerősített arra a közvélekedésre, hogy a rendőrség szánalmas idióták gyülekezete.

Pelso.. 2010.06.28. 11:34:25

Esetleg nincs itt valaki a TMRSZ-től?:)

everyday_normalguy 2010.06.28. 11:35:03

@Elpet: Vajon ha Pakson az atomerőműben olyan folyamatokat vezetnének be, amelyek veszélyeztetik a biztonságos működést, azt ki venné észre, kinek a kezében remegne meg a reggeli kávé? Ilyen esetben vajon a közvéleményre vagy az atomerőművekhez értő szakemberekre lenne okosabb hallgatni? Az ellenzéki ellenőrzés lehetőségeinek beszűkítése olyan kockázat, amelyet az átlagemberek csak az adott helyzetben és csak pártszimpátiák, azaz irreleváns szempontok alapján tudnak értelmezni. A (politikai kultúra jellegétől függően jobban vagy rosszabbul működő) demokráciára leselkedő veszélyt viszont pont a szakemberek fogják észrevenni, és nem a pártpolitika szempontjai alapján kellene ezeket vizsgálni. Egy gyakorlatilag az MSZP által kinevezett AB vajon átengedte volna a vizitdíjas népszavazást? Jó lett volna, ha Sólyom helyett Szily Kati lett volna a köztársasági elnök?

A jó diktatúráról írogatókhoz csak egy kérdésem lenne: ahol ilyen a demokrácia, ott vajon milyen diktatúra képzelhető el?

Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 11:37:25

@Herr SturmLiberator: @suski:
Nem is volt szó arról, hogy újra vezetői pozícióba kerüljön.
De nyugodtan lehet használni a háttérben a szakértelmét.
(Csak a rend kedvéért jegyzem meg, hogy KE sem rokonom, sem ismerősöm, mindössze nyugalmazott rendőrtiszt háverom által vagyok úgy informálva, hogy nagytudású ember, akiért kár, hogy szétitta a karrierjét).

evil overlord (törölt) 2010.06.28. 12:06:28

@everyday_normalguy: "Az ellenzéki ellenőrzés lehetőségeinek beszűkítése olyan kockázat, amelyet az átlagemberek csak az adott helyzetben és csak pártszimpátiák, azaz irreleváns szempontok alapján tudnak értelmezni."
Ellenzéki ellenőrzés, a fenét: nem az ellenérdekelt/ellenséges ellenzéknek kell ellenőriznie a kormányt.

Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 12:20:04

@Herr SturmLiberator: Hagyjuk.
Elismerem, hogy ő a faterom és szeretném, hogy egy zsíros tanácsadói állása legyen.
Ha már a morális megújulás jegyében nem lehet újra vezető.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.06.28. 12:34:15

@Tehetetlen Dodó:

Nem, csak hűségesen magyarázod a magyarázhatatlant, pedig ilyen vitatható személyek erőltetése nyilvánvalóan sokkal többet árt, mint amennyi hasznot a néhai szakértelmük maradványa még hozhatna.

Hálátlan dolog a konstruktív kritika, de uccu neki - én szóltam.

Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 12:43:48

@Herr SturmLiberator: Említettem, hogy nem tartanám helyesnek valamilyen pozícióba való visszahelyezését.
De abban, hogy a háttérben kikérjék a véleményét szakmai ügyekben, nem látok semmi kivetnivalót.
De ez már az én fogyatékosságom, elismerem.

everyday_normalguy 2010.06.28. 12:53:52

@evil overlord: Dehát akkor kinek kéne, hogyan, milyen jogosítvány alapján? Vagy egyáltalán nem kéne a kormányt ellenőrizni? Ez a szabály 2002-2010 között is jó lett volna???

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.06.28. 13:02:09

@Tehetetlen Dodó: majd az számít, milyen választási százalékokban csapódik le az ilyesmi. Tartsuk észben: a törzsszavazói bázis soha senkinek nem volt elég a befutáshoz, mindig el kellett nyerni a lightos, avagy bizonytalan szavazók aktív/passzív támogatását is. Kiábrándítani is lehet őket, a szavazófülke magányában bátran ikszel a nép.

evil overlord (törölt) 2010.06.28. 13:11:50

@everyday_normalguy: Miért is legyen KE, az ÁSZ elnöke stb. szoci/lmps/jobbikos? Az a lényeg, hogy ne legyen fideszes.

Tehetetlen Dodó 2010.06.28. 13:25:28

@Herr SturmLiberator: Ebben teljesen igazad van, de szerintem összességében kell jól kormányozni és hogy ez sikerül-e, nem most derül ki. Én türelemmel vagyok (nem vég nélkül!), ha már egyszer bizalmat szavaztam.
Egy év múlva már jobban fog látszani, mennyiben váltják be a várakozásaimat.

everyday_normalguy 2010.06.28. 13:27:09

@evil overlord: Persze, az esetek többségében az lenne a legjobb, ha független lenne az illető. A gond továbbra is az, hogyha nem akarjuk, hogy a kormány embere legyen ilyen posztokon, akkor ki és hogyan nevezze ki...

Google 2010.06.28. 13:44:31

Kétharmada volt az MSZP-SZDSZ koalíciónak is anno, oszt' (jó napot!) '98-ban mégis elveszítették a választásokat. A nép figyel, a nép választ, semmilyen ellenzék át nem veri, ez eddig is világosan látszott.
És ebben bízni is lehet.
Bármilyen mézes-mázas szavakkal operált is, az MSZP soha nem tudta úgy megverni a Fideszt, mint az most az utódpártot.
Csodálkozni pedig azok csodálkoznak azon, hogy miket beszél Orbán, akik leragadtak a Gyurcsány-érában, ott volt fontos az, ki mit mond. Mert a kormányon levők is csak beszéltek, nem kormányozott akkor senki. Külső körök annál inkább...
Most pedig elindult valami, és ez nem mindenkinek tetszik. Persze, hogy más világ jön, talán a régi kellene itt egyeseknek?
Sokan keresik, hogyan lehetne már a kezdet kezdetén elbizonytalanítani a jónépet, ne örüljenek annak a kétharmadnak olyan nagyon! Már lelki szemeik előtt látják ellenfelük politikai böjtjét (Konrád Hamvazószerdája).
Mert olyan szívesen jönne (vissza!) az MSZP, a Jobbik, stb.
Szóval ellenérdekeltek még nagyon sokan vannak, alig várják, hogy valamibe belekapaszkodhassanak, valahol kétkedést, tanácstalanságot lássanak az ún. hívek között. De nem addig van az!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.06.28. 13:58:26

@Tehetetlen Dodó: hja, csakhogy az önkormányzati választás már közeleg. A leghálásabb kampánytéma meg a fölöslegesen adagolt magas labda.

evil overlord (törölt) 2010.06.28. 14:14:39

@everyday_normalguy: Minden esetben függetlennek kellene lennie (de ne Bauer mondja meg, hogy ki a független). A FIDESZ/KDNP-nek kellene egy kis önkorlátozást gyakorolnia, de úgy látszik, hogy nem hajlandó. Amikor rájönnek, hogy tévedtek, már késő lesz. C'est la guerre.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.06.28. 14:26:57

@evil overlord: "A FIDESZ/KDNP-nek kellene egy kis önkorlátozást gyakorolnia..."

Egy ideje megy ez a mantra, csak közben kihagy az emlékezet. Antall és az első Orbán kormány is megtette, az eredmény közismert. Csak üdvözölni lehet, hogy mégegyszer nem óhajtanak belelépni ugyanabba a csapdába.

evil overlord (törölt) 2010.06.28. 14:51:04

@gloire: Nem az a bajom, hogy kiszórják a posztkomcsikat (tegyék csak, többek között ezért szavaztam rájuk), hanem az, hogy a nem képességek, hanem párthűség alapján töltik fel a helyeket. Ráadásul közben csinálják a balfaszságokat: Domokos körzetében új választás lesz (most találták ki, hogy Domokos legyen az ÁSZ elnöke?).

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.06.28. 15:12:24

@Tehetetlen Dodó:

Ne ragadj le Kiss Ernőnél, amikor Gergényi haverja, mellesleg maffiózó a miniszter és sorba rakja vezető pozícióba a banfdatagjait.
Mire I Viktor koronázására kerül sor (az Új Rendszer a Királyság, természetesen), addigra a csőcselékbelövető karhatalom biztos kezekben lesz. Most nem gumilövedék lesz...
Az önkormányzatokból miért kellett kitiltani a civil jelölteket? Hogy az "OV pénzét" (az Állam Én vagyok!) osztogató helyi vezetők is OV emberei legyenek?
Ne panaszkodjatok, ő előre szólt, hogy Új Rendszer van.

Google 2010.06.28. 15:13:16

Van, aki még hisz ezekben a mitikus "független emberekben"? Vannak ilyenek valahol?
Nem hittem volna!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.06.28. 19:06:03

@Bell & Sebastian:

"Mennyit is lopott Zuschlag? Még a TOP ezren sincs rajta vele.

Példát statuálnak - reszkessetek Leiterjakabok!"

Az apróvad mellett a nagyvadakat is ritkítani kellene, mert teljesen felborul az erdő biológiai egyensúlya!:-/

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.06.28. 19:06:50

@Gasper:

Türelmetlennek tűnök? Pedig:-)

ü
bbjnick

Alfőmérnök 2010.06.29. 12:49:21

@Gasper: Most már értem, hogy miért hívtátok rondacsajnak. :)))

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.06.29. 13:01:38

@Alfőmérnök:
akkor felfedem a titkot. azért neveztük rondacsajnak, mert nem jött el egy bloggertalálkozóra és úgy ítéltük meg többen, hogy ez olyan, mint mikor egy rondacsaj pasizik a neten, azt' nem mer elmenni a valós találkára. :)

is 2010.06.29. 14:03:40

@asimo: "alkotmanyjogilag egyelore semmilyen olyan valtozas nem tortent,ami alapveto allampolgari jogokat veszelyeztetne vagy ne lenne ismert mas demokraciakban(ha rendesen korbenez az ember). "

a demokracia egy svajci ora, sok fogaskerekkel. nem lehet barmilyen fogaskerekekbol svajci orat epiteni. lehet tobbfele orat epiteni, tobbfele fogaskerek-szettbol. de a szetteken belul nem lehet valogatni, hogy egyikbol harom fogaskerek, a masikbol meg meg ketto, a harmadik szettbol a maradek. most pedig ez tortenik, es ez jelenleg meg csak zavaros, de aki erti, az mar latja elore, amikor az ora meg fog allni, de legalabbis nagyon fog nyikorogni, az idot meg meg csak veletlenul sem fogja pontosan mutatni.

is 2010.06.29. 14:07:22

@Arma Gedeon2: "az Új Rendszer a Királyság"

ez oriasi tevedes. az uj rendszer a bolsevizmus. ez mar a parton belul megvan, a Part most mar az egyeduli kormanykepes ero, nemzetunk vezeto ereje, kizarolagosan. a Part kaderei kerulnek az allami posztokra, part es allam egy es ugyanaz. allampart, partallam. ennek minden jelenseget laboratoriumi tisztasagban mutatjak fel. meg a kivetelek is a bolsevikokat idezik: disznemparttag, hoyg legyen mire hivatkozni.

is 2010.06.29. 14:53:06

ja, a posztnak nem feltetlenul a USDHUF arfolyamot kellene cimnek adni ... bar lehet, hogy ez a CHFHUF lesz hamarosan ...

Tündér_Lala 2010.06.29. 15:43:30

@is: A hasonlat jó és egyben mutatja a dolog visszáságát.
A médiát az ötödik hatalmi ágnak mondják. Mint ilyenbe igenis szükséges fékeket beépíteni. Ezen a területen pedig kifelejtettek néhány fogaskereket, ez pedig torzulást okoz.
A sajtószabadság szükséges és jó dolog, de az nem megy, hogy ezzel a joggal visszaélve bármilyen ocsmányság vagy hazugság leírható legyen. Fékek kellenek.
Amerikában a kis újság nyakába olyan sajtópert akasztanak amibe akár tönkre is mehet, a nagyok pedig vigyáznak a preztisükre. Nálunk két év után hoznak egy ítéletet amit az ötödik oladalon lehoznak egy körömnyi hírben helyreigazításként. (Hiányzó fogaskerék.) Ez nem visszatartó erő.
Ezeken kívül pedig - miután a botrányos cikkek nyomán nő az eladott példányszám pénz, pénz, pénz - a tisztesség és a moralitás sem tud szerepet kapni.

Végsősoron a kellő korlátozás nélküli (sajtó)szabadság (sajtó)szabadosságba fordul és ez nem kívánatos. Valmit kezdeni kell a területtel és erre látunk próbálkozást.

(Az amerikai rendszer sem jó, mert a kapzsiság miatt elképesztő torzulásokat jelenthet. Lásd aaz elképesztő méretű kárpótlási pereket az orvosok, a gyártók, a sajtó, vagy a MÁV ellen hajánál előcibált baromságok mentén.)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.06.29. 17:24:21

@Gasper:

Pedig csak konstruktivitásra törekszem:-)

ü
bbjnick

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2010.06.29. 20:22:54

@bbjnick: természetesen ezzel tökéletesen tisztában vagyok és minden tiszteletem a tiéd, ezt őszintén mondom. :)
süti beállítások módosítása