Kiállnak Sólyom mellett
2010. május 02. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Kiállnak Sólyom mellett

A Facebook-on terjedt a következő hír:

„Alulírottak levélben fordulunk az új országgyűléshez: ismét Sólyom Lászlót válasszák meg a köztársaság elnökének! A felhívás szövegét és kezdeményezésünk támogatóinak névsorát május 3-án, hétfőn 12h-kor hozzuk nyilvánosságra a Paralament Caféban.

Karátson Gábor, Kopp Mária, Lányi András, Majtényi László, Makovecz Imre, Mellár Tamás, Schneller István, Szabó Gellért, Tölgyessy Péter, Vida Gábor, Zlinszky János”

  A Mandiner elérte Kopp Máriát, aki azzal indokolta Sólyom László támogatását, hogy Sólyom László kitűnő államfő volt az elmúlt öt évben.

  Államfőként és előtte alkotmányjogászként is objektív, hiteles személyiség volt Sólyom - mondta Kopp Mária, aki azt is lényegesnek találta, hogy az államfő mindvégig kiállt a zöldmozgalmak mellett. Kopp Mária szerint a környezetvédelem ügye a következő évtizedekben is nagyon fontos lesz, ezért volt értékes, hogy Sólyom támogatta a zöld szervezeteket. Kopp Mária és az aláírók kiállnak Sólyom László mellett.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr841968957

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pártóvoda felnőtt nélkül 2010.05.04. 13:34:15

A kétpólusú pártpolitikai térben az utóbbi öt évben megjelent egy harmadik pólus: a köztársaság. Sólyom László ezt képviselte öt éven át. Ez nyilván kényelmetlen ügy: nem lehet kizárólag a barátok és...

Trackback: Seggszáj III. - El a kezekkel a független jegybanktól! 2010.05.02. 23:16:21

E nehéz időkben sem tagadhatjuk meg, hogy a független Magyar Nemzeti Bank egyenlő a demokráciával.El a kezekkel a Magyar Nemzeti Banktól, el a kezekkel a nemzeti bank elnökétől, el a kezekkel a demokráciától, le a pénzrontással!Ákos előadóművész, ...

Trackback: Sólyom for president! 2010.05.02. 16:57:36

Ennek a pártharcoktól hangos országnak nem egy jóságos nagypapára van szüksége, hanem egy olyan emberre, aki az ország hosszú távú érdekeiért bármilyen pártérdekkel szemben képes kiállni. (Fotó: Gilicze Bálint) Pokorni Zoltán tegnap azzal lepte meg a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WysiWyg 2010.05.02. 17:04:44

Két eset lehetséges: vagy újraválasztják, vagy nem.

Kopiás Attila Steve 2010.05.02. 17:07:35

Van ilyen csoport is FB-on. Abban is azt látom, mint itt az aláírók nevét nézve, hogy kábé mindenhonnan vannak, akik támogatják. Nyilván, van, akiknél ez új fordulat, de azért elég sokan úgy vannak Sólyommal, hogy ha nem is a legjobb, meg nem is értenek vele egyet mindenben, azért eddig csak ő volt a legnormálisabb, és valszeg egy pártkatona nem lesz jobb nála...

szubjektiv 2010.05.02. 17:11:17

Mi az a Paralement Cafe? Olyasmi mint a paraolimpia? Amúgy meg miért nem lehet országház kávézónak hívni? Szánalmas.Ehh.

Sólyom Lászlót komálom, de a Ptk. miatt nagyon haragszom rá.
De nem bánom, ha marad.

abandi 2010.05.02. 17:12:54

A mi Laci bácsink...a legfaszább semmittevőnk!
Önjáró fél lánctalpas félsémita kerengő.
Ős liberál beáll.
Remélem valami fasza zsideszhű cionistára válcsák/cserélik!

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.02. 17:19:23

HA-HA-HA :D

"A Mandiner elérte Kopp Máriát"

Az pontosabb lenne, ha azt írnátok, hogy

"Felhívtuk Lolát, hogy kérdezze meg az anyukáját."

:)

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.02. 17:22:13

"Sólyom támogatta a zöld szervezeteket"

megvédte a bazsarózsát, és így még mind a mai napig lukas a magyar - és nem utolsósorban a NATO -légvédelem

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.02. 17:23:12

"objektív, hiteles személyiség"

az objektivitás és hitelesség jegyében segített

dogmává emelni egy történelmi eseményt

WysiWyg 2010.05.02. 17:27:37

Kösz, de nekem nincs szükségem újabb Árpi bácsira, se jóságos nagypapára, ha kérhetném...

abandi 2010.05.02. 17:42:58

@Ezt a népet sajnáljam?:
na baszogatsd az én Lolámat!
Tök rendes csaj lehet!...ne, ha bele...gondolunk!
A hangja, a stílusa!
Persze, anyám azonnal megmondaná, hogy zsidó e!
De én a frankzappára hallgatok....

Alfőmérnök 2010.05.02. 17:49:46

Oszt a sztálini Alkotmányról mi a véleménye a kezdeményezés aláíróinak?

Oblomov 2010.05.02. 17:53:07

Míg nem szaladgál el az infláció, addig a jegybankelnököt is békén kéne hagyni.

(Ha Lola anyukájának sincs kifigása.)

abandi 2010.05.02. 17:57:37

@Alfőmérnök:
Sójomi szerint úgy jó, ahogy van....

abandi 2010.05.02. 17:59:26

@Oblomov:
Semmi köze hözzá!
(Lola apukája szerint is...)

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.02. 18:10:27

@abandi:

az apukája erről már nem fog véleményt alkotni, úgyhogy inkább te is maradj csendben

jan 2010.05.02. 18:11:25

Szabó Gellért és Vida Gábor eddig még nem tűntek fel a közéleti radaromon.

Kik ők, mi ad súlyt a szavuknak?

abandi 2010.05.02. 18:17:28

@Ezt a népet sajnáljam?:
na, beletiportam...
Bocsánat, Lola!

Watchman 2010.05.02. 18:20:59

Én is szeretném, ha maradna. Nem utolsó sorban jó nagy pofon lenne a demokráciát féltőknek, hogy lám nem pártkatonát tettek a helyére. Ennek ellenére tartok tőle, hogy szélnek lesz eresztve... :(

emzperx 2010.05.02. 18:20:59

"...mindvégig kiállt a zöldmozgalmak mellett..."

Viszont nem állt ki az alkotmányos szólásszabadság mellett - ezzel szembefordulva saját korábbi értékeitől.

Oblomov 2010.05.02. 18:32:04

@Alfőmérnök:
szerintem egyik se nem jogtörténész. Talán Kun Miklóst kérdezd a tárgyban.

Oblomov 2010.05.02. 18:35:07

@Watchman:
a demokráciát féltők ki fogják bírni, hiszen aztat nem pont Sólyomtól féltik.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.05.02. 18:39:41

@Oblomov: Zlinszky jogtörténettel is foglalkozó jogász

drkovax 2010.05.02. 18:41:56

No még egyszer: és kérdezte már valaki (akár eme lista aláírói) Sólyom Lászlót, hogy ő akarja-e ? (Vagy szívesebben vonulna vissza. Mert azért tán ez se egy lehetetlen opció 68 évesen.)

abandi 2010.05.02. 18:59:28

No, akkor:
Egy ekkora politikai hatalomnak /belföldön/csak két ellenlábasa lehet:
- a köztársasági enök
- az alkotmány bíróság
/az, hogy egy egyszerű 52%-ból lett a demokratikus világ legleglegnagyobbarányú győzelme, az egy másik vicc./
Ez van.
Majd amikor mi, Jobbikosok és az ősszocik összeállunk a taxisokkal...

Oblomov 2010.05.02. 19:02:53

@Alfőmérnök: @drkovax:
jóvanna. De mondanivalóm az volt ugye, h. mai alkotmányunk nem éppen sztálini.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.02. 19:03:14

@Oblomov: zlinszky első sorban jogtörténettel. ha nála még érdemes ilyet mondani.

hiba 2010.05.02. 19:04:55

Jelen politikai rendszerünkben egy köztársasági elnök legfőbb feladata, hogy a sarokpontokat tartsa a helyükön. Az egyik ilyen nagyon fontos sarokpont pl a környezetvédelem. Lehet poénkodni a bazsarózsán, de én pillanatnyilag nagyobb veszélynek érzem saját környezetünk szétbarmolását, mint egy esetleges légicsapást. Pláne ha figyelembe vesszük a hadászati beruházások körüli korrupció mértékét is.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.02. 19:05:04

@Oblomov: a minap mondta egy idős kéviselő: az 1949 .évi xx-as olyan mint gey lánynevelde, aminek a bejáratán ottmaradt a cégtábla: kupleráj. LOL

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.02. 19:06:19

egyébként tessenek rávenni a parlamentet: legyen közevetlen az elnökválasztás!
a volt szadesz már egyszer kilobbizta, hogy ne legyen.

==T== 2010.05.02. 19:07:39

Nem tudom kit akarna a fidesz Sólyom helyett - egyáltalán azt sem, hogy maradna-e maga az intézmény - de jópár húzása volt neki (pl. közkegyelmi ügyei) amik miatt nem hullajtanék könnyeket a távozása miatt.

hiba 2010.05.02. 19:10:32

@vero: Miért lenne jobb a közvetlen elnökválasztás? Szerintem jelen pillanatban csak tovább növelné a politikai bulvárt, a politika lejáratódását ami hosszú távon a szélsőjobbnak lenne jó.

Té.eS · http://szubjektivblog.blog.hu 2010.05.02. 19:34:12

@hiba: Sok olyan helyen bevált módszer a közvetlen elnökválasztás, ahol cskúgy mint nálunk, nem vagy félelnöki rendszer vanelnöki rendszer van.
Hosszabb távon a radikál(szélső)jobb nem tudna olyan jelöltet állítani, aki képes lenne a győzelemre.
Egyik esetben pártmutyik döntenek, a másikban pedig a népszerűség, illetve pártszínek.

Té.eS · http://szubjektivblog.blog.hu 2010.05.02. 19:35:49

Pontosítva: nem elnöki vagy félelnöki rendszer van.

Bell & Sebastian 2010.05.02. 20:03:21

Nagy hirtelen -bár vérezik a szívem- kettő ütős ellenérvem van:
- hollókoszt?
- új műsorhoz új férfi kell (megalkotmány)

(Bár meglehet, a kerekasztal lovagjaiig kellene visszaásni a miértekért.)

Nemsoká' génmanipulált lesz még a TESCO-moslék is, ha versenyképes mezőgazdaságot akarunk, Paks is bővül, no meg bekékült a zöld is. Szép volt, de ennyi volt benne!

WysiWyg 2010.05.02. 20:03:23

Csak nekem van olyan érzésem, hogy itt(hon) - mondjuk - októberig nem fog történni érdemben semmi? Leszámítva persze a K. E. választást. (((nembaj!)))

WysiWyg 2010.05.02. 20:07:56

@vero: Egy köztársasági elnök éppoly hülye lehet, mint egy miniszterelnök - és fordítva.

Higany 2010.05.02. 20:18:29

Inkább ő, mint egy pártkatona. Voltak döntései melyekkel nem értek egyet, vagy egyenesen felháborítónak tartok, de szakmai szempontból jelenleg ő a legalkalmasabb pályázó a posztra. (nem árt, ha az elnök (alkotmány)jogász és nem orvos, vagy sportoló...)

abandi 2010.05.02. 20:48:43

@Bell & Sebastian:
Igen, igen!
Ez a hollókosztos dolog a fajtájából adódott?

hiba 2010.05.02. 21:13:55

@abandi: Remélem a zsidók egyszer végre tényleg elfoglalják Magyarországot és tarkón lőnek mindenkit aki valaha leírta, hogy hollókoszt.
Upsssz elbasztam...

Bogyi bácsi 2010.05.02. 21:15:01

@Ezt a népet sajnáljam?: remélem te nem pécsi vagy. nem csak a bazsarózsa miatt, te ősparaszt, hanem mert abszolút jogtalan is volt az építési engedély... és nekünk nem tetszett volna a kilátás. próbáljanak meg egyszer a Gellért-hegyre felhúzni valami hasonlót. biztos baszná a budaiak csőrét. lukas a NATO légvédelem? és ki támad ránk édesapa? a szerbek? azokat a Magyar Gárda visszaveri :) vagy kik bakker? de most komolyan. bármi reális esély mostanában háborús konfliktusra Közép-Európában?

abandi 2010.05.02. 21:25:11

@hiba:
Majd védekezünk, a gyalázat ellen....

stratez 2010.05.02. 21:50:30

Szerintem még a Fidesz sem döntött, de az poénos lesz, ha az aláírók között megjelennek a Sólyomot 5 évig fideszbérencezők, amire, lássuk be, jó esély van...

abandi 2010.05.02. 21:57:49

Sólyomnak már a (vakondokok keresési fidesz akciós megválasztását) sem kellet volna elvállalnia!
Egyszerű gerinctelen judeomensevik "alkotmányjogász"!
Majd a fidesz berak egy igazi judeobolsevik senkiházit!
(Ugye, pokornyi úr?)

Αρχων (törölt) 2010.05.02. 22:13:04

Volt pár akciója, ami miatt jobb lenne, ha menne és egy olyan ember kerülne helyette a székbe, aki megmeri szorítani a heréket, amikor kell.

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2010.05.02. 22:27:14

Ha valaki úgy érzi, nem volt jó elnök Sólyom, az csak gondoljon Schmitt Pálra, az egyik lehetséges utódra.

Na ugye.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.02. 22:45:10

Sólyom László olyan volt közt. elnöknek, amilyen. De nekem úgy tűnik az utóbbi időben, mintha megtört volna. Ő már nem az a Sólyom László, akit az elmúlt húsz évben megismertünk. Lehet, hogy nem is kellene már őt erőltetni, hogy csinálja, amit már nem igazám tud/bír/akar csinálni. Szerintem.

ü
bbjnick

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.02. 22:50:58

Kiszel Tünde for president, fogjátok már föl. Ha valaki, hát ő biztos jól tudja ráncolni nagy szemöldökét a gaz Slotákokra, na meg időszerű egy Donatellácska szoba a Sándor palotába.

Bloodscalp 2010.05.02. 22:56:25

:) egyre másra jönnek elö a kívánságok-egy tipikus nem kívánságműsorban...esetleg azzá kellene tenni

ja, mivel fészbúkon nem vagyok, ide írom hogy rakás szar volt Sólyom elnöknek-már szerintem

abandi 2010.05.02. 23:06:05

@Herr SturmLiberator:
Ez ennél sokkal komolytalanabb dolog(?)
A fajtársairól nem kéne ilyen nyíltan véleményt alkotnia...

Phxmike 2010.05.02. 23:06:08

Tolgyesy minden buliban benne van ugy latom amit ala lehet irni vagy amihez nevet kell adni... :)

ennyire nem hivja mar senki ezeket az embereket hogy minden ocska kis koncra raugranak...?

Bell & Sebastian 2010.05.02. 23:07:08

@Αρχων:
Ποια από τα πολλά?
(Αξιώματα, Βασιλέας, Εξουσία, Ηγέτης, Πολιτικοί)

abandi 2010.05.02. 23:09:15

@bbjnick:
Ej, a régi sójomlaci...amikor még a rencerváltó kerekesztalt is körbe tudta járni...

Bell & Sebastian 2010.05.02. 23:12:26

@Herr SturmLiberator:
Vazze, ha bugyingó gyűjtemény játszik, megint Deutsch nyert, Hey Jude ♪♫ !
♥◊

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.02. 23:18:13

nekem oszt 8 ha nem O lesz, csak n Shmitt Pali please
en OV-t os el tudom kepzelni kettos szerepben
sot harma
part - miniszter- es koztarsasagi elnok
minek gatyazni
mindig jobban ment az orszagnak ha eros kozpontositott hatalom volt

abandi 2010.05.02. 23:20:42

@Bell & Sebastian:
Ó, hogy ez mennyire PC!
Tudja: az arégi Bítlisz szám, az a lassú!
Brávó!

Bell & Sebastian 2010.05.02. 23:21:48

@bbjnick:

Picture an ending before it's begun
The art of forgiveness is not what we're taught
Reek of the havoc already made
The cradle was damaged, dug by the grave
Where you lie in the sin, for mortal's the soul
Forgive me this father before I go cold
From burden of grief and all I regret
Spare me the conscience before I forget

For once in this life
I better do something right
But I'm caught in a world that won't stop burnin'
That won't stop burnin'

Jump through the arms with a mindless desire
Hand in your pocket, burnt by the fire
Cold as the stone you threw at the wall
Blood never boils till the pressure is high
With despise of the fear that festers the growth
The truth always beckons
Don't lose what you stole

For once in this life
I better do something right
Don't bury the voice that's not yet spoken
I'll challenge the flames
[ Man With No Country lyrics from
www.lyricsyoulove.com/f/flogging_molly/man_with_no_country/ ] Till this Man With No Country remains
Still caught in a world that won't stop burnin'

Right or wrong, this is where I belong
I've always belonged
If the truth be known, there's no place left to go
No place I can go

But there is a light
There's still a spark
There is no place in this room for the dark
So scatter the bones that's left of the old
For dust only settles when bored
Settles when bored

For once in this life
I better do something right
Don't bury the voice that's not yet spoken
I'll challenge the flames
Till this man with no country remains
Still caught in a world that won't stop burnin'

Won't stop burnin'
Won't stop burnin'

Flogging Molly - Man With No Country
www.youtube.com/watch?v=7iGesj94AcQ&feature=PlayList&p=092880DE7BA6F585&playnext_from=PL&playnext=1&index=41

:)))

abandi 2010.05.02. 23:24:26

@hagyma:
Te + bazmeg ámerikából pofázol bele még a birka pörköltbe is!
Ráadásul ékezetek nélkül.(Igénytelen szarházy)
A jó büdös picsába már!

Disznó Úr 2010.05.02. 23:25:33

Szerintem Sólyom nem testesíti meg a nemzet egységét és nem őrködött az államrend demokratikus működése felett. (Ez lenne a feladata a "gyenge" köztársasági elnöknek).

Emellett reprezentációs okból sem tartom jó választásnak, úgy beszél és olyan gesztusai, járása van, mint aki most jött a hathuszassal. Pedig a jelenlegi alkotmányos rendszerben a felsoroltakat kellene "hoznia". Megnyilvánulásait, döntéseit következetlennek tartom.

Azon tényleg el lehet tűnődni, hogy ki lenne alkalmasabb, valóban Schmitt (akit én egy nem túl erős képességű opportunistának tartok) szintén nem tűnik jó lehetőségnek, esetleg jobb a megjelenése, de ez azért még csak az egyik szempont. Állítólag Lomnici is bejelentkezett, ennek az előszobája lenne az új mozgalma is. Na ez sem lenne a szívem vágya.

Valahogy úgy képzelném el az elnököt, mint aki tényleg szilárdan képviselné a nemzeti érdekeket, tökös, kemény lenne. Ettől még nem lenne alkotmányosan erős, de morálisan és fellépésében mindenképpen. Még talán egy hídon is átmenne...

Biztosan állati meglepő lesz, én Lovas Istvánt el tudnám képzelni, korábban még Makoveczet is mondtam volna, de az utóbbi pár hónapban tett nyilatkozatai elkedvetlenítettek.

Lapuli 2010.05.02. 23:37:12

Sólyom Lászlót emlékezetem szerint a megválasztásakor is sokfelől támogatták. Olyanokat hozott össze, akik máskülönben nem hiszem, hogy bármiben is egyetértettek volna. Nekem összességében csalódást okozott- talán túl nagyok voltak az elvárásaim. Sok jó lépést megtett- ócska, toldott-foldott törvények visszadobása például, de pár esetben viszont nagyon kijött a makacs természete, pl. kézfogás elutasítása. A végére szerintem elfáradt, és már csak nemzeti parkokba járt madárlesre. Lehet, hogy nincs benne még egy ciklus. Őt is megkérdezhetnék azért, hogy akarja-e...Szóval felőlem jöhet új,bánom is én, annyira nem erősek a jogkörei úgyse. Schmitt Pál azé' ne legyen. :)

fedélzeti kompót 2010.05.02. 23:43:55

Igazából fogalmam sincs, mit kellene csinálnia egy köztársasági elnöknek. Az "ország egységének képviselése" kifejezés igen lufiforma, főleg ha nem is egységes az ország.

Bell & Sebastian 2010.05.02. 23:44:29

@Disznó Úr:
Bármilyen meglepő is, Orbán Viktor az ideális köztársasági elnök.

Az is lesz. Majd.

abandi 2010.05.02. 23:50:47

@Bell & Sebastian:
Ól rájt!

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.05.02. 23:56:41

Nemsokára a gonosz törpe lesz a közt. elnök!

Addig csűri csavarja alakítja a képére a jogokat, mig azt nem érzi , itt az idő!

Bell & Sebastian 2010.05.03. 00:11:50

@abandi:
Foo Fighters - Wheels
www.youtube.com/watch?v=YGdmopPJWDQ
Lake Of Tears - Leave A Room
www.youtube.com/watch?v=ebVg77t8Mak

Engedd, hogy szétáradjon benned a pozitív energia! Szarjá' rá! :)

Bloodscalp 2010.05.03. 00:13:22

@Bell & Sebastian: ebbe egy pillanatra belegondoltam...elég rémisztö gondolat volt:)

Bell & Sebastian 2010.05.03. 00:20:05

@Bloodscalp:
Teljesen normális. Régebben a legjobb gazda jutalomjátéka volt a polgármesterség.
Így, ebben a sorrendben!

Orbán európai szintű politikus, kicsi neki ez a játszótér. Ezt most komolyan mondom.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.05.03. 00:47:09

@Bell & Sebastian:

:-D

Én szóltam már S. L.-nek januárban, de nem hallgatott rám:-/

:-D

ü
bbjnick

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2010.05.03. 00:49:13

@Bell & Sebastian:

nana!

az "európai szintű"-től nagy könnyű eljutni a
kozmopolitáig

és onnan már csak az ofsór zsidó szintig fejleszthető a karakter a rejtett bónuszpályán, az Aliyán

:)

Bloodscalp 2010.05.03. 01:03:30

@Bell & Sebastian: hehe:) ha egy nemzetközileg (el)ismert politikus jól teljesít, annak rendszerint megvan a böjtje -prodi, barosso- itthon állandóan harsogja a jobbos média mekkora arc az eu. néppártban, adja az isten hogy minél elöbb kihuzon, és brüsszelben fejtse ki áldásos tevékenységét

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.03. 02:07:58

kopp mária egy nagyon fontos asszony. az a típusú fontos ember, hasonlóan sólyomhoz, aki azért fontos, hogy végső soron ártalmas legyen. szarügy, ilyenek a hőseink.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.05.03. 06:45:49

Van itt egy párt, nyert.
Van itt egy blog, közeli.

10-ből 2 poszt képes foglalkozni a párttal.

10-ből hat ekézi a veszteseket és a jobbikot.

2014 márciusáig van idő.

Zetek 2010.05.03. 06:59:14

@Grift: A fenét a néni és a többiek egyszerűen fontoskodnak. Amúgy gyerekek nem aláírást kell gyűjteni, hanem elindulni a következő választáson, legyen elnök Sólyom programmal. Ennyi.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.03. 09:05:10

@Zetek:
megvárom mit mond bbjnick. mi a véleménye arról, hogy a rendszeres, libsi, aláíró származásúak helyett mostan megjelennek a katolikus-morális aláírók. a kutatásból átlépnek a megmondó, fideszlelkiismeret szerepkörbe. nevetséges módon megpróbálnak erkölcsi érzeményekkel közelíteni a politikához? nem faszok e ezek akiknek fogalmuk sincs arról, hogy milyen alkuk, elgondolások, és egyebek vezetek oda, hogy ez a pacal lett az elnök, de majd ők megmondják mi legyen vele?
elhiszi e bbjnick, hogy a jobboldali értelmisi hasznosabb mint a baloldali.
:)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.03. 09:44:34

emlékszem sólyom szerbiába látogatott.

azt találta ott mondani, hogy a szerbek milyen jól bánnak a magyar kisebbséggel.

miközben mindennaposak a magyarverések, a rendőrség nem foglalkozik vele, a bírósági ítéletek pedig nagyobb büntetést rónak ki magyarokra

Frick László Emlékzenekar 2010.05.03. 09:49:44

@tesz-vesz: Szerbiában valóban jó a kapcsolat a szerbek (a rooczok, akiknek ősei is ott laktak már pl 1798-ban) és a macsarok között. Akikkel viszont gondja van a szerbeknek, azok a crnagoracok, pl az isiben az ősi crnagorac népdalokat és táncokat vegyest mocsor és roocz gyerekek adják elő, míg a crnagoracok bazdmacsaranyad-oznak a kocsmában. Együtt dógoznak meg minden, a szerbek megveszik a Ruzsa Magdi CD-t amin magyarul énekel roocz maipop[népiesch]zenét.

Másképen: a feődek leginkább mocsorkézben vannak és a nacionálizmus hasonlókban tör ki, mint nálunk a jobbik póletárjátussában "a cigányok elveszik a munkánkat ÉS lopnak nemdógoznak. Miközben a jobbikos póletár nemdolgoz, és szerez a határban amit tud meg vasaz és garázda)

Frick László Emlékzenekar 2010.05.03. 09:52:23

Nosza a Mandínernek Feketic-re, meg Topolyára

A Sólyom-mosásban az tetszik, hogy a krokogyéluskönyveket olly szemek fóllyatják, akik gecizték le ezerrel Sólyomot még nemrég. helyes is, törölgessék csak álszent pofával a gyalázatot. Jól jönne ki Sólyom, ha nem jelölnménk: Szellemi életünk krémje jajonganá környűl. (lenyalnák, mit rákentek...)

Frick László Emlékzenekar 2010.05.03. 09:54:20

hú, az elütésem de IZGALMAS lett
helyesen
nem jelölnék

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2010.05.03. 10:22:11

@Grift: SL nem pacal, az Mádl bácsi volt.
@jan: Vida Gábor kiváló genetikus, anno jártam hozzá tanulni (önszámtamból). Egyébként meg környezetvédő, Duna-ügyben párszor megalázta a marótielvtárs vízügyi csókosait, még a hősidőkben. Hál' Isten - feltehetőleg - nem érezte magában a késztetést, hogy politikussá váljon.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.03. 10:25:57

@Hepci:
tudod engem semmi nem idegesít jobban, mint egy genetikus környezetvédő. :)

Tündér_Lala 2010.05.03. 10:49:15

Solyom László köztársasági elnök újraválsztása ellen vannak érvek és ellenérvek.
Ő egy jogtudós ennek minden előnyével és hátrányával. Előnye, hogy a jogszabályok jogrendszerbe illesztését érti, hátránya, hogy nem ott és nem úgy vállal konfliktust, ahol és ahogy kellene (illetve ahol vállal annak is joghézag, jogi kérdés, emberijogi szaga van (kézfogás ügy)). Nem képes átlépni saját árnyékát.
(Képzeljük el, hogy János Károly a Spanyol puccskísérlet idején nekiáll jogi keretei között maradni. Ő nem ezt tette, hanem teljes súlyával kiállt a puccsisták ellen, akik el is buktak.)
Ha Solyom teljes sulyával kiáll és ragaszkodik Gyurcsány távozásához az öszödi beszéd után, akkor Gyurcsány bizony megbukik. De megrettent a fenyegetésektől a holo törvény átengedésekor is, aminek eredményeként egy megszünt és egy 19% támogatottságú párt ráeröltette akaratát a magyar társadalomra egy olyan kérdéskörben amelynek visszavonása politikai okokból vállalhatatlan. Meglehetősen ellentmondásos tehát a tevékenysége.
Másrészt 1990-ben a közvetlen elnökválasztás jogát a politikai osztály kivette a társadalom kezéből. A jelen rendszerben a parlamenti többség joga elnököt választani. Az ellenzék nem tarotta fontosnak az elnöki pozíciót (olyannyira, hogy a pártpolitikai belharcok közben simán beáldozta azt) illetve amikor fontosnak tartotta, akkor pártkatonát ültetett a psztba. Miért kellene ezt a jogot elvitatnunk a saját táborunktól?

Összességében az fog történni, amit a kormánypárt helyesnek gondol és az igazat megvallva az elöttünk álló feladatok többségénél kissebb jelentőségű dolog.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.03. 10:57:45

@Tündér_Lala:
felsorolt két olyan dolgot, amiért dologházban kéne végeznie a csávónak. akkor mitől ítélhető meg így is, úgy is. mitől?
jó, biztosan ügyesen merte a levest a párttitkár apósnak, miközben apukának szólítota

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.03. 11:10:55

az elnökké való választásban a nép neve: kuss! (ez van.)
ezt egyszer deklarálta a parlamanet. az efféle "nyomásgyakorlás" óvodás szintű. környezetvédők, írók, festők ne akarjanak nagypolitikát csinálni.
torgyánjózsit csak megfestették és láttuk mi lett belőle, pedig még ecsetet sem fogott.

teccettek volna magukat képviselőnek jelöltetni!
vagy tessenek népszavazást kezdeményezni. erről nem is tudom lehet-e?

Tündér_Lala 2010.05.03. 11:14:59

@Grift: Egy szoba jogtudós személyiségét vélem felismerni benne, aki a pro és kontra érvek mérlegelése miatt nem képes karakán döntésekre. Ez nem jelenti, hogy tisztességtelen, csak azt, hogy a pozícióban ritkán előforduló kemény döntésekre képtelen. (Ennyire keményen nem ítélném el, csak azt mondanám, a szamélyisége alkalmatlan a posztra.)

Úgy tűnik, bármennyiere gyenge poszt a Köztársasági Elnök tisztsége, inkább mégis egy döntés képes, erre alkalmas politikus kezébe való.

Kenguru 2010.05.03. 11:24:52

@Frick László Emlékzenekar:

"míg a crnagoracok bazdmacsaranyad-oznak a kocsmában"

Bacsfeketehegy(ezertse Feketic) hataraban dolgozik a kertjeben kilencvenhez kozeli magyar bacsi.
Crnagorac gyerek tokrte meglepodik, ilyenm oreget o otthon dolgozni nem latott.

Hat igy.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.03. 11:37:38

@Tündér_Lala: nem annyira gyenge. németországban egészen formális, gyak. csupán protokollra szorítkozik.

nálunk a törvényhozással és a kormányzással kapcasoltaban is vannak jogkörei, amik ugyan passzívak, de árpi bácsi pl. egyszerűen nem írt alá egy trörvény (beleszart, hogy másodszor küldte át neki az ogy.) így nem is lett kihirdetve, - majd megkeresem melyik volt - kegyelmet adott köztörvényesnek, aki ma (és tegnap) parlamenti képviselő.
sólyom lett volna ekkora bugris, ő inkább ügyesen és finoman tapogatja ki mik a határok, meddig terjed a mozgástere. a jogszabályok csupán a kereteit adják meg a KE működésének. minő csuda, a valóságos tartalmát működés közben, a gyakorlatban lehet megtölteni.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2010.05.03. 11:39:39

@Grift: egyébként van embertípus, akit kedvelsz? Mán' Griften kívül... :)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.03. 11:41:10

helyesen: sólyom sosem lett volna ekkora bugris.
milyen név már ez a sólyom!?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2010.05.03. 11:54:56

Akkor a lényeghez is pár szót.
Lehet azt mondani, hogy Sólyom nem ismeri ki magát teljesen a szerepében, igaz. Azt is lehet mondani, hogy túl arisztokratikus és néha dölyfös, ez is igaz. Lehet állítani, hogy bizonyos ügyekben a sarkára állhatott volna, igaz. Bizonyos más ügyekben meg lehetett volna rugalmasabb, szintén igaz.
A fentiekből látszik, hogy jó elnök volt, senkinek nem tett a kedvére egyértelműen. Más - és szuverénebb - személyiség, mint a korrupcióba és saját csókosaik különféle pozíciókba benyomásában és megvédésében teljesen lefoglalt politikusaink. Jellemző, hogy mennyire utálják a Magyar Narancs és a 168 Óra kiváló erkölcsi állapotú firkászai, viszont a decens zöldövezeti (és némi panamákkal meggyanúsított) Pokorni se kívánja az újrázását.

Tündér_Lala 2010.05.03. 12:46:14

@Grift: Még egy dolgot megemlítenék. Solyom különösen nehéz időszakban volt Köztársasági Elnök.
Csak egy példa a helyzet ilusztrálására, hogy miután lehetelenné tették belépését Szlovákiába (ott provokációtól lehetett tartani), amikor Fico átjött tárgyalni a témáról, magyar felségterületen géppisztolyos kommandósok hada vette körül, kísérte. Ez felért egy diplomáciai pofánveréssel, (hiszen nyilvánvalóan a vendéglátó feladata a vendéglátott személy védelme) amit a kormány szó nélkül tudomásul vett. Ilyen (csak kifelé) szervilis társaság mellett kellett volna jól képviselnie az országot.

Tündér_Lala 2010.05.03. 12:52:01

Talán nem világos: Vagy a mi személyiségünk is mehet Szlovákiába magyar kommandós védelem mellett, vagy ők se jöhetnek ide úgy.

Αρχων (törölt) 2010.05.03. 14:53:32

@Bell & Sebastian:

Η απαντηση μου: πολεμαρχος

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.03. 16:12:28

@Tündér_Lala:

Solyom különösen nehéz időszakban volt Köztársasági Elnök.

a nehéz idők alkalmasak arra, hogy kiderüljön ki méltó ember és ki nem. sólyom sorra bukta el a nehéz idők próbáit.

suski 2010.05.03. 16:47:34

@Disznó Úr: "Biztosan állati meglepő lesz, én Lovas Istvánt el tudnám képzelni, "

:))))) Az újságírót???
remélem olvassa és rittyent belôle egy cikket...

én attól félek, ha nem Sólyom lesz, vmi pártembert nyomnak be oda, márpedig ez a poszt nem arra való.

Zuzu Petals 2010.05.03. 16:50:34

@abandi: Tudod, sok oldal van, amit magyar proxy alól nem tudsz elérni, és ebben a helyzetben ált. nincs támogatva a magyar billentyűzet. De minek is írom ezt egy ilyen egyszerű lénynek?

Amúgy mindenkinek: Pálinkás vagy Schmidt tényleg sokkal-sokkal jobb.
Azt is megsúgom,h Sólyom kifeezte az aggályait a holokasuzt-törvénnyel kapcsolatban. A dolgok nem fehérek vagy feketék. Ez tényleg sérti a szólásszabadságot, viszont ha nem írja alá, az egész világ minket nácizna (ugyanis meglepően sok nyugati államban él ilyen/ehhez hasonló tv.).
Amúgy eddig itt kb. mindenki jobban csinálta volna, mint Sólyom, akkor miért gyűtötök aláírást magatoknak?

tevevanegypupu 2010.05.03. 17:55:28

@Grift:
Egyet mindenesetre elbukott: a holocaust tagadast bunteto torvenyt nem lett volna szabad alairnia. Zlinszki Janos alkotmanybiros tarsa szerint finom merlegeles utan, mintegy udvariassagbol irta ala. Hat ettol valahogy nem birom jobban helyeselni.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.05.03. 18:16:11

@tevevanegypupu:
helyre hozhatja eztet még. a távozása előtt aláír egy holokausztról szóló törvényt.érti? .)

tevevanegypupu 2010.05.03. 18:24:13

@Grift:
Puszta udvariassagbol, mi? Majd mindjart kuldenek bennunket valami jo kis eszakkoreai komcsi buntetotaborba, mert ilyenek meg manapsag is mukodnek, aztan arathatjuk a rizst.

szubjektiv 2010.05.03. 19:00:06

@tevevanegypupu: Ilyet nem ír alá udvariasságból egy a szabadságjogok mellett korábban mindig kiálló jogász.
Szóval a Ptk-n kívűl, amit a fidesz remélem elhajít, a holokauszt tagadásos törvény meg Baka András főbíróvá jelölése a három olyan súlyos hibája, amik önmagában megkérdőjelezik az alkalmasságát. Főleg, hogy egy remek jogászt tisztelhetünk a személyében.És a kegyelmeknél is volt amit nem igazán értettem.

De nagyon rosszul jönne ki, ha a helyére valami pártembert ültetnének, ezzel egyetértek.

tevevanegypupu 2010.05.03. 19:10:41

@szubjektiv:
Ez olyan torveny amit a nalunk kialakult mesterseges es egyre borzasztobb hiszteria mellett nyilvan nem mert visszadobni. Mindenesetre akarmilyen rosszul is dontott, a tekintelye, a tudasa es egyaltalan azok a helyzetek, amiket a koalicio gyulolkodese mellett azert mindig jol megoldott a lehetosegein belul, megiscsak azt bizonyitjak, hogy alkalmas. Schmittnel sokkal inkabb. Remelem a fidesznek nem az a terve, hogy ot jeloli helyette. Ha Vizi E. Szilveszter lenne a jeloltjuk akkor rendben van, o jobb Solyomnal es rola is rebesgetnek..

suski 2010.05.03. 19:11:00

@szubjektiv: a holotörvényt majd elkaszálja az AB.

Bell & Sebastian 2010.05.03. 19:16:46

@Αρχων:
O Πολέμαρχος είναι ένα πρόσωπο με εξουσία που έχει τον στρατιωτικό έλεγχο σε μια υποεθνική περιοχή λόγω της αφοσίωσης σε αυτόν στρατιωτικών δυνάμεων και όχι στην κεντρική εξουσία.

Τι καταλαβαίνω, καλά πιστεύω?

elfelejtette 2010.05.03. 19:28:21

En is kiallok Solyom mellett, csak fejezzek mar be.

bz249 2010.05.05. 11:55:36

@tevevanegypupu: emberileg ertheto, hogy nem mert atmenni a hidon vagy hogy alairta a holoize torvenyt. Biztos en se lettem volna olyan marha bator ebben a helyzetben... de itt most nem az a kerdes, hogy emberileg megertheto-e Solyom viselkedese, hanem, hogy alkalmas-e koztarsasagi elnoknek. Solyom gyava ehhez a poziciohoz, ami nem szegyen egy csomo ember gyava lenne ahhoz, hogy jo elnok legyen. Csak oket nem is jeloli senki.

tevevanegypupu 2010.05.05. 12:53:34

@bz249:
Solyom megjeleneseben, tudasaban es fellepeseben alkalmas. Sok olyan esetben, amikor kerdeses volt egy-egy dontes, altalaban okosan valasztott, vagy ugyes kompromisszumos megnyilatkozasokban fejezte ki megiscsak a velemenyet. Hogy a hidon nem ment at, azt azert helyeslem, mert abbol Magyarorszagnak lett volna problemaja, hiszen meg igy is volt, a f..arokfej EU ezzel a kerdessel eppenugy nem foglalkozott erdemben mint sok, rank nezve serelmes uggyel sem. De ha atmegy azon a hidon, botrany lett volna. A holocauszt-torveny alairasa miatt gondolnam, hogy nem alkalmas koztarsasagi elnoknek, mert ezzel az alairassal az orszag jo nagy tobbseget viszont o vagta pofon. Marmint a kommunistak altal tonkretett tobbseget.
Ez gyavasag volt.
Abban sem vagyok biztos viszont, hogy Schmitt nem irta volna ala.Olyan elnok kellene, aki nem enged zsarolasnak, nem akar megfelelni egyfajta "nemzetkozi kozvelemenynek". Vizi E. Sziveszter talan ilyen lenne..De ugyis a fidesz dont.(:

kanpalisoda 2010.05.05. 12:57:01

Akármiben lefogadom, hogyha ezeket a derék aláírókat megkérdeznék, hogy támogatják e a közt.elnök közvetlen választását, akkor nemmel felelnének.
Pedig amit csinálnak, az látszólag arra hajaz.
Persze igazából egy elitista akcióról
van szó, amelyik a pártok fölé helyezi
magát,miközben legitimnek akar látszani.

suski 2010.05.05. 13:54:56

@tevevanegypupu: "nem akar megfelelni egyfajta "nemzetkozi kozvelemenynek". "

viszont Bushnak az orra alá dörgölte, hogy Guantanamo nem menô. Az sem volt benyalós pc duma.
Nem hiszem, hogy gyávaságból ne ment volna át a hídon. Nem az ô dolga volt ott izmozni.

tevevanegypupu 2010.05.05. 14:12:07

@suski:
"Nem hiszem, hogy gyávaságból ne ment volna át a hídon. Nem az ô dolga volt ott izmozni."

Hiszen ez a velemenyem nekem is. Viszont ez az alairasos-peticiozas nem vet jo fenyt az egesz ugyre. Nem kellene a jobboldalnak is ilyen klubokat alakitani. Solyom megfelelo elnok volt, de ha talalnak nala meg jobbat, akkor ot kell valasztani. Es persze meg kell kerdezni magat Solyomot is, hiszen most megvaltozott a helyzet, maskeppen alakul szinte minden: ilyen korulmenyek kozott tudja-e tovabb folytatni? Majd ahogy o nyilatkozik, aszerint kellene az o partjan alloknak is iranyulnia.

suski 2010.05.05. 14:18:02

@tevevanegypupu: jaja, tudom, nem te írtad a gyávaságot, csak ugye egyszerre olvastam a kommenteket.
süti beállítások módosítása