Üzenet a szavazócédulán
2010. április 08. írta: Passato Prossimo

Üzenet a szavazócédulán

  Alig várom a napot, amikor üzenhetek a szavazócédulámmal. Persze ikszelni is szoktam. Szóval szavazok is. Mifelénk, ahol évtizedekig vártuk a természetest, hogy beleszóljunk a politikába, közéletbe, magyarul az adónk újraelosztásába, nagyon snassz nem elmenni. De üzenni, naaaa az az igazi élmény. Az adrenalin. Kire szavazok, azt már jó előre tudom. A kérdés csak az, hogy mit írok az ikszem mellé.

  Viszek magammal három embert. A választás családi esemény. Martin Luther King egyik legnagyobb diadala volt Selma után, hogy az alabamai gyerekek kérhették karácsonykor:a következő választásra ők is mehessenek. Kérték is. Mert üzenni akartak.


Phillipe Derome: Selma marches, 1965 olaj, vászon (Wikipédia)

  Ünneplő helyett azért casual. Néha, viccből pártszínű kiegészítők (alsónadrág, zokni, öv). Nem thaiföldi módra, csak szolidan. Három perc az egész. Családostul, mindenestül. Köszönés, személyi elővesz, azonosítás, szavazófülke, iksz, iksz, üzenet, bedob, katarzis, elköszönés. 

  Mi az üzenet? „Hajrá, Lilák!”, ezzel kezdtem. Mert ugye az ember a gyökereit nem felejti. Ahogy azt sem, hogy Véber Gyuri lábát törte az utolsó bajnoki címért. Elnézve a tabellát, előbb győzi le Wintermantel Zsolt Kiss Pétert Újpesten, minthogy megint bajnok legyen a lila gárda. Persze az aktív, budapesti szürke eminenciás Télikabát Zsolt (copyright Mandiner kommentelő) győzelme egy kisebb rendszerváltással érne fel. A Megyó után egy napig biztos miniszterelnök-jelölt Kiss, '94 óta mindig hozta a házgyár által a '70-es években erősen rekultivált körzetet.


Kiss a Megyeri-hídra kalauzolja a kerületi szimpatizánsokat

 


Wintermantel és Urbán Flóri

  A szavazócédula nagy. Én meg kihasználom a lehetőséget. Bizony idézgetek. Volt, hogy kétszer szavaztam az igenre és kétszer írtam le hogy „nem” ugyanazon a cédulán. Oda gondoltam, hogy „soha”. Öszöd után könnyű helyzetben voltam, de nem kívánom közölni milyen trágár idézeteket bírt el a papír és a toll.

  Ha az iksz azonosítható, a választó szándéka egyértelmű, bármi írható a szavazócédulára. Igaz a szavazókör vasárnap hajnaltól hétfő hajnalig dolgozó közalkalmazottjain (RESPECT!), pártdelegáltjain, esetleg a kerületi választási bizottság tagjain kívül, ha csak nincs újraszámlálás, senki nem látja majd. De ők igen, maximum tucatnyian. Így üzenni jó. Mert név nélkül is legitim vagyok. Hogy idén milyen idézetet citálok a két iksz mellé?

  Ha elmondanám nektek, nem volna már titok.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr111902358

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kössön választási szövetséget a Jobbik és a Civil Mozgalom! 2010.04.08. 21:01:51

Döbbenetes dolgokat fogok most leírni!Mialatt a Szavazatszonda c. blogbejegyzésemet bütyköltem, többször elvégeztem a belinkelt oldalon található tesztet. Az eredmény engem is meglepett: nekem, aki Jobbik szimpatizánsnak gondoltam magam, három tesztből...

Trackback: Szavazatszonda 2010.04.08. 19:32:58

 Na, ez egy érdekes weboldal (http://szavazatszonda.hu, a Politikon Intézet égisze alatt. Hogy kik van mögöttük, ki pénzeli őket azt nem tudom.) djhambi ajánlotta figyelmembe, de kapásból leütöttem azzal, hogy kamu. A kisördög azonban ne...

Trackback: Kubatov 2.0 - A Fidesz pártigazgatója ezúttal választási csalásukkal henceg 2010.04.08. 16:59:49

Miért gondolom én úgy, hogy most a kuruc.info lehet a legnézettebb oldal a "tisztelt ház" körében?... function iwiwshare_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://iwiw.hu/pages/share/share.jsp?u='+encodeURIComponent(u...

Trackback: A Jobbik-kormány első 10 intézkedése (lenne) 2010.04.08. 15:03:11

Ma az újságárusnál megvásároltam a Jobbik bar!kád c. hivatalos lapját. 390 forintba került. Színes, A4-es formátumú lap 36 oldalon.Sok cikk, írás, hír van benne, de ami engem a legjobban érdekelt, az a Jobbik 10 legfontosabb pontja, amelyet kormán...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bell & Sebastian 2010.04.08. 08:47:02

Ha bármit ráfirkálsz, érvénytelen! Viszont legalább jót röhögnek.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.04.08. 08:55:35

@Bell & Sebastian: Nem, ettől nem lesz érvénytelen.

kackia 2010.04.08. 08:58:08

Mert ugye az ember a gyökereit nem felejti és gyökér is marad, mint te passato, lila gyökér.

Bell & Sebastian 2010.04.08. 08:58:19

1997. évi C. törvény a választási eljárásról

"69. § (1) Érvényesen szavazni csak a hivatalos szavazólapon szereplő jelöltre, listára, népszavazási kérdésre (e fejezetben együtt: jelölt) lehet. A szavazólapok mintáit a 2-10. számú mellékletek állapítják meg.
(2) A jelöltre szavazni a jelölt neve alatti, feletti vagy melletti körbe tollal írt két, egymást metsző vonallal lehet.
(3) Érvénytelen az a szavazólap, amely
a) nincs ellátva a hivatalos bélyegzőlenyomattal,
b) a törvényben meghatározottnál több szavazatot tartalmaz.
(4) Érvénytelen az a szavazat, amelyet
a) a (3) bekezdés szerint érvénytelen szavazólapon adtak le,
b) nem a (2) bekezdés szerint adtak le,
c) kiesett jelöltre adtak le.
(5) A szavazat érvényességét - ha az egyéb feltételeknek megfelel - nem érinti, ha a szavazólapon bármilyen megjegyzést tettek, a jelöltek sorrendjét megváltoztatták, a jelölt nevét kihúzták, illetve nevet hozzáírtak."

Tévedtem, de ettől még a saját körzetemben mindet kiszórták eddig, amelyeken a kereszten vagy ikszen kívül más is volt. Nem kéne erőltetni!

Samott 2010.04.08. 09:02:19

Inkabb ne firkalj ra semmit feleslegesen, az ilyenekbol lesznek a vitatott szavazatok, mert az ellenerdekelt fel megreklamalja. Es ne huzd at a tobbi part nevet sem, mert abba is belekotnek. X vagy + a karikaba (egy lapon csak egy karikaba) es mar meg is vagy.

lorantka_a_gall 2010.04.08. 09:42:13

Ez nem egy olyan aktus, amin érdemes viccelődni. Tegyél egy ikszet laponként és csókolom. Hidd el, meg fogják érteni az üzenetet. Mert vasárnap mindannyian (vagyis kb 5 milliónyian) üzenni fogunk.

manor 2010.04.08. 10:27:05

@Bell & Sebastian:
A törvény elég egyértelműen fogalmaz. Ezek szerint a választási bizottság tagjai nem ismerik a törvényt. Ami persze nem csoda, amilyen arcok előfordulnak ott, de elvileg minden csapatban van egy jegyzőkönyv vezető is, aki "hivatásos", nem?

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.04.08. 10:33:42

Hajrá lilák!
Mocskos zsidók!
Vébergyuri!

Ezek az utolsó élményeim meccsen. :-(

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.04.08. 10:34:26

@Samott:

"az ilyenekbol lesznek a vitatott szavazatok"

Nem számít! A lényeg a magas részvétel!

kzgy 2010.04.08. 10:41:03

@manor: A jegyzőkönyves arc nem hivatásos: az önkormányzat munkatársa szopóágon (hacsak az elmúlt 6 évben nem lett nagyobb a gázsi). Én mondjuk pont jogászként voltam jegyzőkönyv-vezető és elfogadtam azt, aki kisvirágot rajzolt a szavazólapra, vagy leírt egy egész viccet a hátoldalra.

dr. Wilbur Swain 2010.04.08. 10:50:33

maga a szavazat az üzenet

ladislaus 2010.04.08. 11:14:26

"ertem en de leszarom" - mint uzenet!

kk_kk 2010.04.08. 11:38:48

Mindig jövőre FC :-)

manor 2010.04.08. 11:43:23

@kzgy:
Ezek szerint nem előírás, hogy a bizottságban működjön egy olyan tag, aki ismeri a választási törvény vonatkozó részét? Ez azért érdekes...

2010.04.08. 11:48:09

Na a városszéli álomgyár is képviselteti magát :)
HAJRÁ FRADI!

ovidömper 2010.04.08. 12:42:48

két hónapja még a

KISTELEKI, SZEMÉT ÚJPESTI...

kezdetű rigmust akartam volna írni. most nem tudom, ez nem aktuális.

algi 2010.04.08. 13:16:52

Ha kimegy a vonal a karikán kívül, akkor érvénytelen. De ezt meg is írják, nem tudom, honnan veszel ilyen butaságokat, hogy ez érvényes szavazat?

Jesszusom, hogy lehet valaki ilyen balfék, hogy évekig azt hiszi, hogy érvényesen szavazott, miközben nem? Na, EZT hívják elveszett szavazatnak, nem azt, amit kispártra adtak.

3.14159265 2010.04.08. 13:23:07

lefényképezed, feldobod a netre. Így más is láthatja.
szavazzfasszal.blog.hu

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.04.08. 13:26:31

@algi:

Annyi értelme azért van, hogy a résztvételt növeli.

@3.14159265:

Nem ciki a fülkéből kihallatszó kattogás?

3.14159265 2010.04.08. 13:28:09

Ha olyan pöcsöt rajzolsz a lapra, ami tartalmaz két egymást metsző vonalat az egyik körben, akkor az is érvényes szavazat.
Ha olyan pártra húztad be, akinek az embere ott ücsörög a szavazatszámláló bizottságban, akkor meg is számolják.

gorcsev54 2010.04.08. 13:28:27

@Bell & Sebastian: Ha megfelelően X vagy+ rakott akkor írhat rá bármit érvényes!

3.14159265 2010.04.08. 13:29:42

@Jobb híján MDF-es:
Miért lenne ciki?
A köztársasági elnököt is hasonlóan választották a demokrácia letéteményesei.

gorcsev54 2010.04.08. 13:30:44

@Bell & Sebastian: Nem akarok rá írni semmit,de ha a körzetedben az ilyet kiszórták, akkor a bizottságot kellet volna feljelenteni,mert törvényt sértettek......

tóni 2010.04.08. 13:33:51

ugye két szavazó lapot kapunk. ha az egyiket rosszul "töltöm" ki vagy netalántán ne adj Isten kihozom akkor érvénytelen a másik is?szerintem nem de azért megkérdezem...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.08. 13:44:16

@algi:

"Ha kimegy a vonal a karikán kívül, akkor érvénytelen."

lófaszt.

szusi úr 2010.04.08. 13:45:14

@tóni: nem érvénytelen. viszont ha esetleg nem tudod, h kire ikszélnél, akkor a www.valasztasom.hu segít. :)

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.04.08. 13:45:33

@mavo:

Lényeg, hogy a karikán belül metsze egymást két vonal.

Passato Prossimo 2010.04.08. 13:46:49

@algi:
"Ha kimegy a vonal a karikán kívül, akkor érvénytelen."
ez nem hangzik túl életszerűen
"De ezt meg is írják"
egy forrást dobhatnál erről
"honnan veszel ilyen butaságokat, hogy ez érvényes szavazat?"
a hatályos választási törvényből

tanulságos amiket írtatok a törvény betűjével ellentétes gyakorlatról
ennek fényében jó ikszelést mindenkinek, csak semmi szöveg!

ÁkiBáki (törölt) 2010.04.08. 13:49:01

Ki az az Urbán Flóri és kik azok a "lilák"?
Valami új párt, amiről lemaradtam?

total eclipse (törölt) 2010.04.08. 13:54:20

attól eltekintve, hogy érvénytelen lesz a szavazatod, szerinted kit fog érdekelni? Jenő bácsit aki este 10-kor a 126.234. szavazócédula kibontása után jut el a tiédhez?
azt hiszed, viccnek fogja venni? elárulom, nem. már épp a töke tele lesz az egész szavazással.

mildi 2010.04.08. 13:58:50

az egyik karikában legyen X v + jól beazonosíthatóan.
ha virágos rétet rajzolsz rá, úgy, hogy a többi karika köré gerberaszirmokat firkálsz, de a karikákat magukat üresen hagyod, akkor az érvényes szavazat lesz!
és túlérhet a x v + vonala a karikán (ezt a baromságot honnan szedted?)
aki érvénytelenül akar szavazni, az többet ikszeljen be.
ha üzenni akarsz, de attól félsz, hogy f@szok ülnek a számlálóknál, és még érvénytelennek tekintik az egyébként érvényes szavazatodat, akkor azt tedd a szavazólap hátulján, vagy egy külön írólapon, amit otthonról hozol, és bedobod azt is az urnába :)

Ieszarom 2010.04.08. 14:04:52

http://m.blog.hu/sz/szavazzfasszal/image/Fasszal_szavaztak/külföld_ervenytelen_csak_faszok_kicsi.jpg

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.04.08. 14:06:45

@mildi:

"egy külön írólapon, amit otthonról hozol, és bedobod azt is az urnába :)"

Ez a legtisztább megoldás! :-)

De mit is akarnál üzenni egy szavazatszámlálónak?
Jó munkát! Hajrá! ?

szita szita péntek 2010.04.08. 14:10:13

Mit keres ez a blog a Kubatov-gate cím alatt? Csak én érzem, hogy el akarják tusolni az ügy súlyát? A cím alatt témájában nem hozzá illő blogok vannak...

Kono 2010.04.08. 14:15:49

(5) A szavazat érvényességét - ha az egyéb feltételeknek megfelel - nem érinti, ha a szavazólapon bármilyen megjegyzést tettek, a jelöltek sorrendjét megváltoztatták, a jelölt nevét kihúzták, illetve nevet hozzáírtak.
Magyarán szólva, ha hozzáírok még egy sor, meg egy beikszelt négyzetet teszek elé, akkor úgy is érvényes a szavazatom :D

Ez vicces. Még Torgyánra is szavazhatok így :D

webber 2010.04.08. 14:22:30

@Bell & Sebastian: Én is leírom: NEM érvénytelen :)

r7zw48 2010.04.08. 14:31:19

Csak azoknak, akik esetleg nem lennének tisztába vele:
Állítás:
A TE egyetlen szavazatod semmit nem számít.
Bizonyítás:
Bemenet: 3 millió szavazat.
Kimenet: 300 képviselő.
(durván, lefelé kerekítve a számokat)
Gondolatkísérlet:
Választás megtörténik, adott a kimenet.
Most ismételd meg úgy, hogy minden bemenet ugyanaz, csak vedd el (vagy add hozzá) a bemenethez a TE egyetlen szavazatodat.
Hasonlítsd össze a kimenetet.
Az eredmény egyértelműen mutatja, hogy a TE egyetlen szavazatod nem, hogy egy hárommilliomodnyit, hanem semmit nem számít a kimenetet illetően.
Amennyiben egyébként a gondolatkísérletben lebonyolított választásokon véletlenül más eredmény jönne ki, akkor annak oka nem a Te egyetlen szavazatod, hanem az, hogy a "választási bizottságokban" másképp számolták (értelmezték) a rengeteg bizonytalan érvényességű szavazatot.
Aki ezt nem veszi tudomásul, az a homokba dugja a fejét.
Szavazni egyébként ettől eltekintve ezer és egy okból jó. Egy jó séta (mozgás!), el lehet vinni a gyereke(ke)t, önmagunk lelki megnyugtatása, önmagunk áltatása (nagyon egészséges: lásd placebo hatás), feszültség levezetése, játék, stb.
Ja, és "állampolgári kötelesség" is.
De ettől még nem kell a homokba dugni a fejedet.

juliusbond 2010.04.08. 14:31:45

@kackia: nem az a baj, ha valaki lila, vagy zöld, vagy narancssárga, vagy szegfűpiros.
Hanem ha paraszt, és itt nem a földmunkásra gondoltam, hanem a bunkóra.

na ezen gondolkozz el.

És üzenjünk nyugodtan...

mildi 2010.04.08. 14:33:16

@Jobb híján MDF-es: bármit, ami vicces. tleg, komolyan, jólesik az embernek, mikor még este 10-kor is számol, vmi humorbonbon. ők is emberek! (és igen, voltam szavazatszámláló :D)
vagy aktualice egy verset.

@Kono: ezaz, erről beszél itt mki. tök mindegy, hogy mit csinálsz a lappal, ha csak egy karikát jelölsz be, és többit nem, akár ki is törölheted vele, mielőtt bedobod, az érvényes lesz! (legfeljebb jobban érezhető lesz a véleményed :D)

juliusbond 2010.04.08. 14:35:07

@total eclipse: miért lenne tele a töke? Ezért ő fizetést kap. Neked tele van a tököd a munkáddal? Akkor gondolkozz el, hogy nem kell-e munkahelyet váltanod? Vagy miért is nem milliomosok szültek a világra?

ladislaus 2010.04.08. 14:43:29

es ha mindegyik politikus anyukajat szidom akkor ervenyes a szavazatom?

SnowFighter 2010.04.08. 14:44:31

@Bell & Sebastian: akkor ha idén is így történik és tudomásod van róla, akkor a törvény szerint kötelességed a választás rendje elleni bűncselekmény miatt feljelentést tenni ;)
Vagy persze valószínűbb, hogy nem írtál igazat.

Veder1 2010.04.08. 14:56:36

A törvény teljesen egyértelmű, az hogy van néhány félkegyelmű pártdelegált, aki nem képes értelmezni, az lényegtelen.

Én egyébként érvénytelenül fogok szavazni egy nagy lófasszal, és vagyunk így még páran!

SnowFighter 2010.04.08. 15:01:52

@Vödör: és azzal pontosan mit is érsz el?

Bell & Sebastian 2010.04.08. 15:02:43

@SnowFighter:

Igen, ha utólag körbemutogatják, bele is számolták, ugye?
Kihirdetés után meg vége a dalnak. A hozzáállás bizottság függő, de nemcsak nálunk ám!

Veder1 2010.04.08. 15:08:25

SnowFighter kifejtem a véleményem, tudod szabad + növelem az érvénytelen szavazatok számát, ami, ha átlépi a szokásos hibahatárt egy kis fejfájást okoz majd a jövőbeni közvéleménykutatóknak.

kackia 2010.04.08. 15:29:16

@juliusbond: Pedig hiába erőlködöm csakis a síksági barátaid jutnak eszembe.

Mr.Brooks 2010.04.08. 15:44:36

@algi:
Badarság.
Hol van megírva? a törvényben nem.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.08. 16:05:04

@Jobb híján MDF-es:

"Lényeg, hogy a karikán belül metsze egymást két vonal."

ahogy mondani tetszik

Ateszpapa 2010.04.08. 16:06:24

Ha a fideszre, vagy mszp-re, mdf-re, netántán az lmp-re szavazol, firkáld össze! :)

Lionar · http://feherhollo.hass.hu/ 2010.04.08. 16:43:11

@Vödör: Bizony vagyunk. Ha nem is lófasszal, de érvénytelenül fogok szavazni. Aktív Rezisztencia!

szverus 2010.04.08. 16:43:16

Két napja tettem le az esküt, kaptam totál fejtágítást, és egy jó pár oldalas A4-es kiadványt, amiben minden rögzítve van arról, hogy jogilag mi hogyan működik.

Tehát, nyugodtan írkálhattok a papírra (legalább felfrissülünk, ha olvassuk), kilkóghat az X vagy a + a körből.
Viszont érvénytelen, ha már két körbe x-elsz. Ja, és metszeni a körön belül kell a két vonalnak egymást.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.04.08. 16:44:22

@manor:

Hehe, a tegnapi eskütételen pont tőlem, választott SZSZB-elnöktől kérdezett meg egy jogszabályt a jegyzőkönyvvezető.:) (Ő szokott Story-magazinból felolvasni, amíg mi a delegáltakkal történelemről beszélgetünk.) Egyébként meg külön erre a célra szoktak kiadni választási füzeteket, amit minden SZSZB-tagnak ismernie kell.
Az eddigi gyakorlat szerint minden olyan szavazatot el kell fogadni, ahol bármelyik karikában metszi egymást két vonal, mellé meg tőlem azt firkál az illető, amit akar.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.04.08. 16:48:32

@total eclipse:

Igaz, hogy kb. minden szavazatszámláló rohadt fáradt lesz, de én pl. nem lennék morcos tőle.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.04.08. 16:54:32

Tényleg, mi van akkor, ha valaki a szavazólapon tagadja a holokausztot? Mert ugyebár a választás titkosságát nem szabad megsérteni.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.04.08. 16:57:05

Úgy tűnik, elbújt a kommentem.:-/ De kb. ez volt: Tényleg, mi van akkor, ha valaki a szavazólapon tagadja a holokausztot? Mert ugye a választás titkossága alap.:)

tothh · http://polizis.blog.hu 2010.04.08. 17:21:36

@Samott: Ennyi. Én se kockáztatok. Biztos, ami biztos.

piszok alfréd 2010.04.08. 18:26:07

ha lila vagy, akkor rajzolj az ikszed mellé egy majomfejet is, hogy azonosítani lehessen. fakabát fc!!!

m4rc11 (törölt) · http://vilagrol.blog.hu 2010.04.08. 19:44:46

Azért csak ne nagyon játsszatok ilyesmivel... Nem biztos, hogy a választási bizottság tagjai jogismeretben a topon vannak - lásd a tokiói borítékos malőrt.

Lehet, hogy ránéznek: "ehh, ez is hülyéskedett", és megy a vonás az "érvénytelen" cellába.

Brannagh · http://studiolum.blog.hu 2010.04.08. 19:54:25

@Mj: semmi sincs, ha a papíron valaki holokausztot tagad, ugyanis azt a Btk tényállás szerint "nagy nyilvánosság" előtt kell elkövetni. Ez meg nyilvánvalóan nem az.

sutyerák 2010.04.08. 20:27:59

Az ilyen véste mindig a házfalra,hogy:
"HüJE AKI ELOVASA"

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.08. 20:34:31

El lehet innen menni? :D

(Kérdés, hogy végül ki megy :D )

Netuddki. 2010.04.08. 21:21:07

Barom!
Mekkora IQ kell ahhoz, hogy felfogd x vagy + semmi egyéb. Persze könnyű más farkával verni a csalánt. Most biztos azt hiszed lesz még pár hülye aki összefirkálja a szavazólapját oszt az érvénytelen lesz.
Ha véleményed van akkor azt nem a szavazólapon kell elmondani b+.

2010.04.08. 21:21:55

"Dózsa, Dózsa undorító Dózsa,
Hányszor mondtam ne menj Bilbao-ba.
Arra járnak a spanyol csatárok,
Ti meg csak a hálót foltozzátok.
De a Dózsa elment Bilbao-ba,
Ötöt kapott másnap virradóra.
Dózsa, Dózsa nagy volt a pofátok,
Elúszott az UEFA kupátok!"

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.08. 23:18:12

Támogatom a szavazólapon üzengetést. Kevésbé monoton a számlálás, ha néha rábukkan az ember valami frappáns kiszólásra a sok korrektül behúzott X mellett.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.04.09. 07:45:48

@m4rc11:

"Lehet, hogy ránéznek: "ehh, ez is hülyéskedett", és megy a vonás az "érvénytelen" cellába."

Az érvényteleneket külön gyűjtik és újra számolják!

Ha érvénytelenül akarsz szavazni, akkor legalább KÉT karikában legyen

két egymást keresztező vonal,

mert csak ez a tuti érvénytelen.

Az érvénytelen szavazat növeli a részvételt, a magas részvétel meg rossz a Jobbiknak!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.04.13. 01:52:35

@Brannagh:

Már hogy ne minősülne annak, ránézésre ugyanis meg sem tudod állapítani, hogy az SZSZB hány tagú. Az egyébként érvényesen szavazó barátom kipróbálta, majd kiderül, hogy lesz-e következménye.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.04.13. 01:54:22

@Jobb híján MDF-es:

Az érvénytelen szavazat semmit sem növel, csak az SZSZB munkáját.
süti beállítások módosítása